Darius Vâlcov a cerut să fie supus detectorului de minciuni, dar a mințit când a fost întrebat dacă a luat mită - motivarea deciziei de condamnare

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 28 februarie 2019, 16:42 Actualitate | Esenţial


Darius Valcov
Foto: Facebook - Darius Valcov
Darius Vâlcov a cerut să fie supus testului cu detectorul de minciuni și chiar a sugerat întrebarea, doar că testul poligraf a arătat că a mințit în momentul în care a fost întrebat dacă a primit de la omul de afaceri Theodor Berna suma de 6 milioane de lei, arată magistrații instanței supreme în motivarea deciziei prin care l-au condamnat pe actualul consilier de stat la 8 ani de închisoare pentru fapte de corupție.

Motivarea condamnării lui Darius Vâlcov a fost finalizată în urmă cu două zile, la mai bine de un an de la sentință, iar Înalta Curte expune argumentele pe baza cărora completul de trei judecători a decis în primă instanță condamnarea la opt ani de închisoare pentru corupție a celui care în momentul comiterii faptelor era primar al orașului Slatina. Mai exact, este vorba despre dosarul rămas celebru pentru detaliul tablourilor ascunse în cimitir.

Motivarea are 325 de pagini și probabil aceasta este și justificarea întârzierii cu care a fost făcut publică. Din document reiese că Darius Vâlcov a cerut să fie supus testului cu detectorul de minciuni și chiar a sugerat întrebarea, doar că testul poligraf a arătat că a mințit în momentul în care a fost întrebat dacă a primit de la omul de afaceri Theodor Berna suma de 6 milioane de lei, potrivit Digi 24. Inițial, Vâlcov ar fi cerut 15 milioane de lei, adică un comision de 20 la sută din valoarea unor contracte pe care a promis că i le va atribui acestuia - în principal, lucrări de canalizare pe care firma omului de afaceri urma să le execute pe durata a trei-patru ani.

De asemenea, i-ar fi promis acestuia că va interveni inclusiv la instituția care rezolvă contestațiile în cazul licitațiilor, dar și la magistrații Curții de Apel, care ar putea fi sesizați cu astfel de contestații, astfel încât Theodor Berna să obțină acelea contracte.

Magistrații mai arată că Darius Vâlcov "a deturnat prestigiul funcției publice pe care o deținea".

Darius Vâlcov s-a plâns judecătorilor de condițiile de detenție, inclusiv din arestul Poliției Capitalei, unde ar fi stat într-o încăpere de 2 pe 3 metri, cu alți șapte arestați. Avea patul de sus, nu avea oxigen, iar acesta a fost motivul pentru care a decis să și recunoască o parte dintre fapte.

Același document mai arată că Lavinia Șandru, fosta soție a lui Darius Vâlcov, ar fi mințit în momentul în care a dat declarații despre justificarea bunurilor găsite la percheziții: tablouri și mai multe lingouri de aur, dar și suma de 800.000 de euro. Aceasta a afirmat că suma de bani ar fi provenit din daruri de botez, ceea ce nu s-a confirmat.

Darius Vâlcov, eminența cenușie a programului economic PSD și artizan al mai multor măsuri economice controversate, în calitate de consilier al premierului Viorică Dăncilă, a fost condamnat în februarie 2018 de instanța supremă la opt ani de închisoare cu executare în dosarul în care este acuzat de trafic de influență, decizia nefiind definitivă. Darius Vâlcov ar fi săvârșit faptele de care este acuzat în perioada în care era primar al municipiului Slatina.

Darius Vâlcov a primit o condamnare de patru ani de închisoare pentru trafic de influență, șase ani pentru spălare de bani și doi ani pentru operațiuni financiare sau acte de comerț incompatibile cu funcția. De asemenea, instanța a decis menținerea sechestrului instituit în acest dosar pe bunuri și conturi ale actualului consilier al premierului.

Vâlcov a fost trimis în judecată, în mai 2015, pentru trafic de influență, spălare de bani, efectuarea de operațiuni financiare, ca acte de comerț, incompatibile cu funcția, atribuția sau însărcinarea pe care o îndeplinește o persoană ori încheierea de tranzacții financiare, utilizând informațiile obținute în virtutea funcției, atribuției sau însărcinării sale, în formă continuată.

Alături de Vâlcov sunt judecăți Lucian Petrut Șușală (fost șofer al lui Darius Vâlcov), Minel Prina, fost primar al municipiului Slatina, Petre Bogdan Timofte și Constantin Tomescu.

Potrivit DNA, în cursul anului 2009, omul de afaceri Theodor Bernă, administratorul companiei Tehnologică Radion, l-a contactat pe Darius Vâlcov, la acea dată primar al municipiului Slatina, căruia i-a propus că, în schimbul oferirii sprijinului în influențarea factorilor de decizie din cadrul autorității contractante (SC Compania de Apa Olt SĂ), în vederea câștigării unor licitații de lucrări pentru obiective situate în Slatina, Scornicesti, Piatră Olt și Drăgănești, să îi dea 20% din valoarea sumelor încasate, conform contractelor de execuție a respectivelor lucrări.

Propunerea a fost făcută în contextul în care, în noiembrie 2008, fusese aprobat la nivel guvernamental proiectul "Extinderea și reabilitarea sistemelor de apa și apa uzată în județul Olt", al cărui beneficiar final este SC Compania de Apa Olt SA, operator regional, finanțarea fiind asigurată, majoritar, din fonduri europene nerambursabile.

În cadrul acestui proiect au fost încheiate trei contracte, respectiv "Reabilitarea și extinderea rețelei de apa și canalizare în orașele Scornicesti și Potcoava", "Reabilitarea și extinderea rețelei de apa și canalizare în municipiul Slatina" și "Reabilitarea și extinderea rețelei de apa și canalizare în orașele Drăgănești-Olt și Piatra-Olt".

Cu ocazia derulării procedurilor de licitație referitoare la atribuirea celor trei contracte, membrii comisiei au procedat, la îndemnul lui Darius Vâlcov, în mod abuziv, la eliminarea din caietul de sarcini a unor condiții de eligibilitate în scopul favorizării firmei Tehnologica Radion. În consecință, Tehnologica Radion a câștigat licitațiile organizate în cadrul proiectului "Extinderea și reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa și apa uzată în județul Olt", fiind semnate contracte cu Compania de Apă Olt, pentru mai multe lucrări, de 78.201.552 lei.

Conform DNA, Theodor Berna și Darius Vâlcov au stabilit de comun acord ca sumele de bani să-i fie remise acestuia din urmă, în numerar, în lei și numai la sediul firmei.

Astfel, în baza acestei înțelegeri, în perioada ianuarie-martie 2011, Darius Vâlcov s-a prezentat periodic la sediul firmei Tehnologică Radion, unde a primit suma totală de 1.200.000 lei (în 3 tranșe a câte 400.000 lei fiecare), remiterea fiind realizată ori de câte ori contractantul Compania De Apa Olt efectua plăți în contul societății. De asemenea, în perioada aprilie-decembrie 2011, Darius Vâlcov a primit de la Theodor Berna, prin intermediul lui Minel Prina, suma totală de 2.500.000 lei (în 5 tranșe a câte 500.000 lei). În plus, în perioada 2012-2013, Darius Vâlcov a primit de la omul de afaceri, prin intermediul mai multor firme, sumă de 3.080.000 lei, spun procurorii DNA.

















18993 vizualizari

  • -40 (44 voturi)    
    E admisibil testul cu detectorul de minciuni? (Joi, 28 februarie 2019, 16:47)

    newlook [utilizator]

    E admisibil in instanta testul cu detectorul de minciuni?
    • -11 (17 voturi)    
      nu este. (Joi, 28 februarie 2019, 17:29)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Daca asta e singura proba a acuzarii, va fi usor demontata de avocatii lui Valcov.
      Detectorul de minciuni masoara emotiile celui supus testului: daca spui adevarul nu simti emotie si poligraful e neutru. Daca minti , atunci vei avea o emotie, chiar si mica, si detectorul o depisteaza.
      Doar ca unii pacienti sunt mai emotivi decat altii, se sperie de procuror, si ajung sa ,,minta'' chiar si cand spun adevarul. Au fost cazuri cand au fost intrebati ce varsta au, oamenii au spus adevarul, dar detectorul i-a depistat ca fiind mincinosi...de ce? Pentru ca au avut emotii.
      Asa ca Darius Valcov va spune ca a avut emotii pe care detectorul le-a depistat, si asa a iesit ca a mintit la test.
      In justitie poligraful nu este dovada. IL poate face pe procuror sa isi retraga acuzatiile daca treci testul, dar judecatorul nu da sentinte pe baza lui.
      Daca in acest caz s-a dat sentinta strict pe baza detectorului de minciuni, Valcov se poate considera liber.
      • +4 (4 voturi)    
        prostii (Vineri, 1 martie 2019, 9:47)

        madafaca [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Nu mai vorbi prostii, la poligraf nu te intreaba altceva decat intrebari la care sa razpunzi cu DA sau NU.
        Alte raspunsuri sunt nemasurabile/irelevante ptr aparat.
        • +2 (2 voturi)    
          Lasa ca stie el (Vineri, 1 martie 2019, 13:07)

          cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui madafaca

          La banca unde lucreaza nu se raspunde decat cu "da, sa traiti".
      • +4 (8 voturi)    
        Inainte de testarea propriuzisa (Vineri, 1 martie 2019, 10:36)

        cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Are loc o calibrare a aparatului fata de emotiile pe care le ai in acea zi. Aparatul nu masoara in mod obiectiv emotiile, fata de un etalon standard ci le masoara in functie de propriile tale reactii. La inceputul testului ti se pun o serie de intrebari cu raspunsuri vadit adevarate sau false. Deci daca esti emotiv si "minti" in legatura cu varsta, adica un asa numit false positive (pt minciuna), acesta intra in calculul calibrarii.

        In plus intrebarile nu sunt ca sa "iti spui varsta" ci te intreaba "aveti 49 de ani?" si tu raspunzi cu "da" sau "nu", "fals" sau "adevarat" tocmai pentru a minimiza eroarea sau interpretarea.
        • -2 (2 voturi)    
          stiu cum functioneaza poligraful., (Vineri, 1 martie 2019, 11:34)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui cucurveauamov

          si stie si justitia....de aceea nu este folosit ca dovada in justitie. Adica niciun judecator nu te poate condamna ptr ca a iesit ca ai mintit la poligraf.
          Stiu cazuri de oameni care au iesit ca au mintit la toate intrebarile....e suficient sa te sperie un taximetrist la semafor cand te duci sa dai testul, iti cresc emotiille, si gata, ai ratat testul.
          • +1 (3 voturi)    
            Nu stii cum functioneaza (Vineri, 1 martie 2019, 13:07)

            cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            "Au fost cazuri cand au fost intrebati ce varsta au, oamenii au spus adevarul,..."

            Oamenii nu au putut fi intrebati ce varsta au intrucat la poligraf nu raspunzi "45 de ani". Raspunzi cu "da" sau "nu". Deci tu, cand cineva te intreaba ce varsta ai, spui "da" sau "nu"?
    • +19 (19 voturi)    
      Nu stiu.. (Joi, 28 februarie 2019, 17:51)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      ..Dar e admisibil sa-l ceri si sa-l pici? Tu ce zici? Voi borfasii cum vreti, asa in viata, sa fie legile si regulile?
      • +7 (7 voturi)    
        Daca eu i-as fura portofelul lui Dragnea (Joi, 28 februarie 2019, 20:11)

        TovarasulMolotov [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        dupa ce, desigur, l-as desfigura, as primi 8 ani de puscarie pe loc, fara amanare de un an, fara detectoare de minciunele sau alte chiftele.
        Desigur, justita cu doua viteze.
        • +4 (6 voturi)    
          NU NEAPARAT, (Vineri, 1 martie 2019, 9:27)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui TovarasulMolotov

          Ai sa fi surprins daca ai afla cate drepturi au infractorii in Romania...s-ar putea sa scapi mult mai usor.
      • +3 (3 voturi)    
        .. evident.. (Vineri, 1 martie 2019, 10:12)

        gdcos [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        .. ca da, daca tu l-ai cerut, e ca si cum ai spune ca da, il vreau admis. Bancher bate campii. Pe langa poligraf mai e si marturia si mai sunt si banii.

        Chiar asa, sa ne imaginam ca domnul scape de acuzatie, cum insa justifica banii?!
    • +10 (10 voturi)    
      În corelație cu alte dovezi... (Joi, 28 februarie 2019, 17:53)

      TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Un om nu este condamnat pe baza unei singure dovezi. Nu sunt expert, dar chiar și pentru crimă, de ex, chiar dacă se găsesc amprentele tale acolo, asta nu înseamnă că tu ai comis crima. Poate ai fost acolo cu 2 zile înainte și ai spus bună ziua.În schimb dacă ești întrebat: ai mai fost și cu altă ocazie și minți, amprentele tale, poate faptul că nu poți spune exact unde ai fost în momentul crimei... ești privit altfel.

      Dacă declari că ai primit 1mil € dar de botez, și 1. detectorul de minciuni zice că minți, 2. la nuntă ai avut 10 nuntași 3. nuntașii tăi au venitul mediu pe economie.... cam slabe șanse să te creadă cineva. Daca veneau Bill Gates și Jeff Bezos la botezul tău, era altceva.
      • -6 (8 voturi)    
        Pai au "si alte dovezi"? (Joi, 28 februarie 2019, 20:15)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

        Pai au "si alte dovezi"?

        Intrebarea e serioasa; vad ca in articol se vorbeste doar despre "detectorul de minciuni" ca dovada materiala. Daca nu au, la apel decizia actuala va fi facuta zob.
        • +7 (7 voturi)    
          Sunt destule alte dovezi (Vineri, 1 martie 2019, 8:39)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Ca nu a fost condamnat pe ochi frumosi, doar ca voi pesedeii, daca nu l-a vazut Elvis furand, spuneti ca e nevinovat saracul hotz neprins.
          Dar furati bah, furati pana o sa crapati.
        • +2 (2 voturi)    
          .. banii? (Vineri, 1 martie 2019, 10:17)

          gdcos [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          .. nu sunt dovezi? Materiale.
          • -3 (3 voturi)    
            Ba da. Dar apar in motivare? (Vineri, 1 martie 2019, 10:39)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui gdcos

            Ba da. Dar apar in motivare? Inteleg ca astia au gasit "cea mai tare chestie" : detectorul de minciuni.
        • -1 (1 vot)    
          aici ai dreptate, (Vineri, 1 martie 2019, 11:36)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          In general nu sunt de acord cu comentariile tale, dar aici ai dreptate: care sunt celelalte dovezi pe baza carora a fost condamndat? Sa fie prezentate!!
          Daca principala dovada e faptul ca nu a trecut la testul cu poligraful, atunci avocatii vor demonta usor sentinta cand se va rejudeca cazul.
    • +1 (1 vot)    
      Nu e proba , dar arata cat de genial e paraditul! (Vineri, 1 martie 2019, 10:39)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      E un element de culoare -in motivare- care poate fi sursa pentru psihiatrii dar arata si faptul ca instanta a admis orice fel de aparari a inteles sa produca !!!
    • +2 (2 voturi)    
      smechere, valcov asta a avut dositi 800000Euro.. (Vineri, 1 martie 2019, 14:25)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      smechere, valcov asta a avut dositi 800000Euro a caror provenienta nu a putut sa o dovedeasca ..... in plus ala care l-a mituit s-a autodenuntat si a marturisit ca i-a dat mita lui valcov ..... prosti mai sunt pesedistii astia daca nici lucrurile clare nu le pricep....
  • +27 (29 voturi)    
    motivarea (Joi, 28 februarie 2019, 16:49)

    Mistrelutz [utilizator]

    hotnews,ori o dati toata,ori deloc..
    in afara de asta..auzi explicatie: mi-am recunoscut unele fpte pentru ca arestul era greu...pai bine ma dobitocule,si daca iesi vinovat pe baza recunoasterii,ce crezi ca la puscarie hotel? nici un copil n-ar declara asa prostii...
  • +23 (23 voturi)    
    capcana pentru procurori (Joi, 28 februarie 2019, 16:50)

    clencix [utilizator]

    special a cerut testul cu detector, pt ca testul nu este sigur și poate fi contestat
  • +28 (30 voturi)    
    Nu se poate (Joi, 28 februarie 2019, 16:57)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Eu cred că poligraful nu era atestat metrologic. Vâlkov nu putea lua mită, pentru că e cunoscut ca un om INTEGRU, deși e pezedist.
    • +4 (4 voturi)    
      Aia era o suma neglijabila (Vineri, 1 martie 2019, 9:13)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Nu s-a gandit ca ar fi mita. El a crezut c-o sa-l intrebe despre alte tunuri, mai mari care erau in asteptare si putea raspunde cu mana pe inima: de la alea inca nu am primit nimic.
      Asta, e doar maruntis, bani scapati pe jos ai nustiucui.
      Pai ce, tu te duci la politie sa raportezi ca ai gasit 5 lei?
  • +3 (3 voturi)    
    Sigur... (Joi, 28 februarie 2019, 17:04)

    Observatory [utilizator]

    tovarasul nu fura....mult... Șeful , este normal sa fure mai mult , ca de de aceia este Șef !
  • -12 (14 voturi)    
    325 de pagini, asa da! (Joi, 28 februarie 2019, 17:06)

    holinessdani [utilizator]

    Cred ca e record mondial.
    Si pe astea 325 de pagini doar asta scrie, ca la testul poligraf (ca asa-i zice de fapt) a reiesit ca a mintit?
    Ca din articol asa se intelge, ca asta-i motivul pentru care judecatorii l-au condamnat.
    Oricum e bine, va ramane si in cartile de istorie ca exemplu de de prostie, ridicol si ticalosenie.
    Plus chestia cu cele 325 de pagini, probabil ca Al Capone n-a avut nici macar 3,25 de pagini in motivarea sentintei desi el avea pe constiinta cateva zeci daca nu sute de morti.
    • +7 (7 voturi)    
      ehh (Joi, 28 februarie 2019, 18:38)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      E de inteles ca te plangi mai ales ca tu nu esti obisnuit cu alfabetul latin, o sa va ia ceva timp sa cititi #davaiceasule
    • -6 (8 voturi)    
      Scrii 300 de pagini cand nu ai dovezi (Joi, 28 februarie 2019, 20:19)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Scrii 300 de pagini cand nu ai dovezi.
      Daca esti obligat sa executi comanda de a-l termina pe inculpat dar dovezi NEXAM, te apuci sa scrii romane. E evident ca e trasa de par.
      • +5 (7 voturi)    
        Asta e tare, Mirciulica (Joi, 28 februarie 2019, 23:53)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Deci oricum nu-i bine.
        Daca ar fi fost de 100 de pagini, erau prea putine, nu era justificarea in regula.
        Hai ca esti amuzant.

        Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
      • 0 (2 voturi)    
        Pai dc ar fi cum spui tu (Vineri, 1 martie 2019, 10:44)

        Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        aia de la CCR care au scris 100+ pagini in legatura cu completurile de 5, desi in lege sunt doar 2 alineate de max 100 de cuvinte impreuna, e un vax corect? Hai sa o dam la pacae sa le anulam pe amandoua, te bagi :)???
        • -2 (4 voturi)    
          Compari merele cu sticlele de lampa (Vineri, 1 martie 2019, 12:32)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Pasarea_PuieMontix

          Compari merele cu sticlele de lampa. NU poti mai mult.
          In plus, eu nu am nicio influenta, nici sa anulez, nici sa promovez ceva.
          Iti dau si o veste proasta: nici tu.
          • +2 (2 voturi)    
            Am facut trimitere strict la cantitate (Vineri, 1 martie 2019, 18:36)

            Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Pt ca la fix asta te'ai referit tu. Deci nu "mere cu pere" (aia cu sticlele e de la sputnik ca numa' rusii confunda orice cu sticle in special cele de vodka). Cam nasol sa dai de contrapropaganda VOLUNTARA profesionista.

            Le dau sefilor tai doua vesti proaste:
            1. schimbarea se va face la vot cat de curand
            2. dc nu se schimba nimic Romania ajunge dictatura si asta de obicei la noi se termina pe racoare de preferat de Craciun cu multe cutii de brad ;)
      • +2 (4 voturi)    
        cati bani faci? (Vineri, 1 martie 2019, 10:54)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        De curiozitate, ce salariu primesti pentru "munca" depusa?

        Nu prea cred ca o faci din convingere, pari a avea mai mult de 4 clase. Si atunci vine si intrebarea 2: cum te poti privi in oglinda stiind ca apari aici sustinand ca un infractor este nevinovat?

        Chiar esti atat de !@## incat sa nu faci o legatura directa intre sustinerea unor astfel de personaje si alte probleme pe care le avem in tara? De la spitale jalnice cu medici falsi, mita generalizata, infrastructura zero, educatie cam tot pe-acolo pana la oameni care arunca gunoaie pe unde apuca, reguli facute a fi incalcate de smecheri, taxe doar pentru prostii corecti etc...
        • 0 (0 voturi)    
          Il plateste in natura (Vineri, 1 martie 2019, 18:47)

          Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui justin

          carne,lapte,branza, oua si ... o mu.. in fiecare Miercuri
  • +13 (13 voturi)    
    problema (Joi, 28 februarie 2019, 17:15)

    traiang [utilizator]

    Eu zic sa numai fie folosit detectorul de minciuni la greii PSD nu de alta dar sare din priza !!!!
  • +2 (6 voturi)    
    test (Joi, 28 februarie 2019, 17:59)

    gpavel [utilizator]

    chiar daca este acceptat de invinuit,testul nu poate fi considerat ca dovada materiala!,dar poate consolida o orientare a judecatorilor,orientand increderea lor in alte dovezi(acceptabile in procese)
  • +8 (8 voturi)    
    Motivarea (Joi, 28 februarie 2019, 18:38)

    Droper [utilizator]

    Motivarea nu sta in testul de poligraf picat. In cele 325 de pagini asta e doar un detaliu picant.
    • -8 (8 voturi)    
      Le-ai citit? Lumineaza-ne si pe noi ! (Joi, 28 februarie 2019, 20:20)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Droper

      "Motivarea nu sta in testul de poligraf picat. In cele 325 de pagini asta e doar un detaliu picant."

      =====================

      Le-ai citit? Lumineaza-ne si pe noi !
      • 0 (0 voturi)    
        Nu le-a citit (Sâmbătă, 2 martie 2019, 2:03)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Le-ati citit in schimb dvs. si stiti ca-s trase de par.
  • +6 (8 voturi)    
    niste pulifrici impostori (Joi, 28 februarie 2019, 18:50)

    ...!?! [utilizator]

    au ajuns sa-si bata joc de un stat membru al UE si populimea impreuna cu institutile statului abilitate sa previna, combata si incarcereze aceste specimen de teapa lui Valcov, Dragnea,Tariceanu &co. stau hipnotizati cu gura cascata la elucubratiile imposrilor si cu ochii cat sarmaua privind tamp la escrocheriile acestor parveniti agramati semianalfabeti.


    bravo ba', va meritati unii pe altii, oligofrenilor!
  • +8 (8 voturi)    
    cherchez l'interet (Joi, 28 februarie 2019, 18:57)

    Dedalus [utilizator]

    Nu stiu daca e asta neaparat problema.

    Valcov este condamnat iar prezenta sa in sfera de decizie destabilizeaza Romania. Chiar daca ar fi nevinovat.

    Intrebarea majora este cum de PSD nu a gasit pe altcineva?!

    Ce anume il face pe Valcov atat de special?

    Rapunsul e unul singur: exact acest potential al sau de destabilizare. Motivul pentru care e pus acolo acesta este: destabilizarea Romaniei.

    Ca a fost pus constient acolo sau ca a fost doar o conjunctura nefericita - asta nu se poate sti si nici nu are importanta.

    ///

    Destabilizarea unei tari nu este un rezultat urmarit, ci un proces continuu.

    Cine si cum castiga din asta, va las sa ghiciti.

    Doar ca nu este o singura forta....
  • +6 (6 voturi)    
    acest individ (Joi, 28 februarie 2019, 19:20)

    zigot [utilizator]

    trebuie analizat special; sumele cerute si obtinute ca
    mita(din ce citesc), modul de inmanare-in cimitire- ce
    interventii are in calitate de consilier al dnei dancila, ce
    influienta are asupra lui dady cu consecinte
    imprevizibile ptr Ro, atacuri asupra bancilor, asupra
    BNR, asupra fondurilor de pensii, etc.
    sa fie un tip malefic?
  • +10 (10 voturi)    
    Judecata (Joi, 28 februarie 2019, 19:38)

    ic.ram1945 [utilizator]

    Pentru ce a facut valcov,( existand dovezi clare, palpabile,) in timpul lu' Ceausescu, intr-o luna era deja definitiv condamnat, la ani grei de puscarie. Daca aceste fapte le facea in China, era deja putred in mormant...
  • +1 (3 voturi)    
    probleme tehnice (Joi, 28 februarie 2019, 21:44)

    Edmond_Nicolaus [utilizator]

    S-a defectat aparatul!
  • +5 (5 voturi)    
    Asta nu e inca la inchisoare? (Vineri, 1 martie 2019, 2:32)

    John_english [utilizator]

    .
  • -2 (2 voturi)    
    e un tip inteligent dar moral e zero (Vineri, 1 martie 2019, 9:57)

    alexman1 [utilizator]

    Si tot el e cu gura mare. Bai cat tupeu au unii care se numeau candva oameni. Inteligent este, dar linia morala morala si umanitara lipsesc..ar fi facut mult bine poporului nostru.
    • 0 (0 voturi)    
      Prost sigur nu e... (Sâmbătă, 2 martie 2019, 2:07)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui alexman1

      ... dar nici nu pare iesit din comun de inteligent. Nu confundati inteligenta cu smecheria si tupeul.
  • +2 (2 voturi)    
    .. ma inspaimanta.. (Vineri, 1 martie 2019, 10:15)

    gdcos [utilizator]

    urmatorul fragment:
    "De asemenea, i-ar fi promis acestuia că va interveni inclusiv la instituția care rezolvă contestațiile în cazul licitațiilor, dar și la magistrații Curții de Apel, care ar putea fi sesizați cu astfel de contestații, astfel încât Theodor Berna să obțină acelea contracte. "

    Pun asta in balanta cu ce spune "omul nostru" Stan, ca vezi tu ce multe dosare sunt pentru magistrati. Cand vezi asa ceva, cred ca nu sunt destule.
  • +2 (2 voturi)    
    Isi mai aminteste cineva cum santaja locuitorii (Vineri, 1 martie 2019, 10:41)

    deval [utilizator]

    din Slatina cu pretul apei potabile -in caz ca nu aleg psd ?!! Iata cum se leaga lucrurile in lantul trofic al Ciumei Rosii !!
  • +2 (2 voturi)    
    Ceveul (Vineri, 1 martie 2019, 11:06)

    Unicatul [utilizator]

    Acest ins (Valcov) este printre putinii caruia i s-a admis sa nu-si puna CV-ul pe site-ul guvernului Romaniei. De ce? (cautati la 'echipa prim-ministrului')


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version