UPDATE Poliţia din Craiova dezminte că i-a făcut dosar penal șoferului a cărui mașină are un număr anti-PSD

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 29 iulie 2018, 12:48 Actualitate | Esenţial


Autoturismul cu mesaj anti-PSD
Foto: Facebook
Informaţia potrivit căreia proprietarul autoturismului Audi cu număr anti-PSD este vizat de un dosar penal deschis de poliţiştii din Craiova a fost infirmată de către oficialii instituţiei, informează Adevărul. Presa locală relatase anterior că șoferul devenit celebru în România pentru că are o mașină cu numărul „M...PSD” se va alege cu dosar penal pentru conducerea unui autoturism ale cărui plăcuțe nu sunt valabile pe teritoriul țării noastre.

Potrivit ziarului Adevărul, informaţia, care a fost preluată ulterior şi în presa centrală, este însă infirmată de oficialii Poliţiei Craiova.

Actele şoferului cu pricina au fost într-adevăr verificate de poliţişti craioveni. Conform mai multor surse judiciare, poliţiştii craioveni au verificat inclusiv în baza de date a autorităţilor suedeze dacă autoturismul are înregistrat numărul de înmatriculare respectiv. Imediat după ce au primit confirmarea, şoferul a fost lăsat să plece fără să se ia vreo măsură împotriva sa.

"Proprietarul maşinii la care faceţi referire nu a fost nici amendat şi nici nu s-a întocmit pe numele său un dosar de urmărire penală", a declarat Cosmin Grădinaru, purtător de cuvânt al IPJ Dolj.

Ziarul de Craiova a scris sâmbătă că șoferul care are mașina cu numărul „M...PSD” se va alege cu dosar penal pentru conducerea unui autoturism ale cărui plăcuțe nu sunt valabile pe teritoriul țării noastre.

Potrivit sursei citate, autoritățile suedeze ar fi confirmat, printr-o adresă oficială, că adevăratele numere ale mașinii sunt RSD059, singurele care sunt acceptate pe drumurile altor țări, iar cele alese de șoferul român pot fi utilizate doar în Suedia. 

Răzvan, bucureșteanul care conduce autoturismul Audi cu acest număr fost vineri seara în Craiova, relatează sursa citată. Acesta și-a achitat taxa de parcare pe un loc în fața primăriei și a așteptat ca trecătorii să își facă poze cu mașina sa.

Polițiștii craioveni l-au oprit în trafic înainte sa părăsească orașul, l-au legitimat, și acum fac demersuri pentru întocmirea dosarului penal, a mai scris Ziarul de Craiova.

"Se prevede că numerele de înmatriculare mai sus menționate sunt valabile doar pe teritoriul național al acestui stat și nu sunt valabile pe teritoriul altor țări. Totodată, în aplicația EUCARIS numărul de înmatriculare permanent al autoturismului de mai sus este RSD059", ar fi transmis oficialii MAI către toate inspectoratele de poliție județene, Brigada Autostrăzi și Direcția Generală de Poliție a municipiului București.

Șoferul a ajuns și în atenția presei internaționale, după ce fotografiile cu autoturismul său au devenit virale pe rețelele sociale. Euronews a relatat săptămâna trecută despre românul care a pus pe numărul mașinii ”M...PSD”.

Libertate de exprimare sau insultă inacceptabilă?, scrie Euronews.

Mașina este înregistrată în Suedia, o țară care le permite proprietarilor să își personalizeze plăcuțele de înmatriculare. Potrivit legislației suedeze, plăcuța de înmatriculare poate conține orice text sau număr, în limita a șapte caractere, cu condiția să nu mai existe o combinație similară în uz. Personalizarea plăcuței de înmatriculare costă 640 de euro, mai relatează Euronews.

















11843 vizualizari

  • +44 (52 voturi)    
    10 August va fi Decisiv (Duminică, 29 iulie 2018, 12:51)

    un domn [utilizator]

    DUamna Carmen sper sa nu fie in vacantza
    • +23 (27 voturi)    
      Salvarea sa o faca cineva (Duminică, 29 iulie 2018, 13:29)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      sa pice din cer ca o para malaiata, sa vina un Fat Frumos ca singuri nu putem.
      Asteptati ca altii sa va faca treaba. Mitingul va fi ca oricare alt miting cu nimic mai spectaculos.
      • +6 (6 voturi)    
        Masina respectiva poate circula în Romania (Duminică, 29 iulie 2018, 19:21)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Ord

        Este mai jos un comentariu care explica de ce mașină respectiva are voie sa circule în Romania.

        Poate fi însă o problema mesajul jignitor (de pe număr) care este afișat în locuri publice deși, fiind vorba de un partid politic nu de o persoana privata, asemenea text cred ca este permis.
      • +6 (6 voturi)    
        da "kosovarii" ca parere au? (Duminică, 29 iulie 2018, 19:23)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Ord

        nu le facem si lor dosar penal pentru prostie generalizata ?
        MultaMPSD!!!!!
    • +30 (36 voturi)    
      jegurile care conduc MAI sunt PSD-iste (Duminică, 29 iulie 2018, 13:34)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      asa se intampla cand tara e condusa de PSD...aia se folosesc de institutiile statului in scop personal, se razbuna pe romanii car nu-i voteaza
      • +23 (25 voturi)    
        Suedia a zis ca nr international e BLOWMEPSD (Duminică, 29 iulie 2018, 15:45)

        liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Iar MUIEPSD este cel local... :)

        Tipul cu masina sa deschida un cont ca sa contribuim si noi la amenda. In fond, m-am simtit mai fun ca la o comedie pe HBO... :)
        • +8 (10 voturi)    
          Si cont PayPal' (Duminică, 29 iulie 2018, 16:34)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

          E bun
          Redactia Hotnews, se va publica asa ceva? Hai sa il ajutam pe Om!
        • 0 (0 voturi)    
          asta nu il ajuta! (Luni, 30 iulie 2018, 11:14)

          iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

          Chiar daca am acoperi integral costurile, asta nu prea il ajuta, ca o sa intre la puscarie!

          Asa a ordonat daddy!
  • +36 (46 voturi)    
    A revenit "epoca de aur"...Daca tot e interzis... (Duminică, 29 iulie 2018, 13:04)

    naitza [utilizator]

    Puie M.S.D.!!!!!
    • +13 (17 voturi)    
      Este ilegala placuta de inmatriculare. (Duminică, 29 iulie 2018, 13:24)

      alibaba: >>10/8 Centenar<< [utilizator] i-a raspuns lui naitza

      MUIEPSD sau ORALPSD sunt placute total legale doar in Suedia. In Romania, daca pui un biletel, in parbriz, pe care scrie GURAPSD, este perfect legal.
  • -28 (38 voturi)    
    manipulare (Duminică, 29 iulie 2018, 13:07)

    srpc [utilizator]

    nu Politia romana spune asta, ci Politia suedeza
    • +8 (8 voturi)    
      esti mai prost decat pari... (Duminică, 29 iulie 2018, 20:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      si pari extrem de prost!

      1 - politia suedeza nu are d c sa-i faca dosar penal pentru ca nu a incalcat legea suedeza ... mai mult... aia chiar au raspuns ca e libertatea lui sa-=si puna ce numere vrea
      2 - politia romana nu are ce sa-i faca pentru ca numerele sunt valabile in UE si noi suntem (inca) in UE

      dar na... postacii psd ... tin mortis sa arate cat de proosti sunt
      • 0 (0 voturi)    
        Gresit! (Luni, 30 iulie 2018, 11:16)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Punctul doi este gresit!

        da, "numerele sunt valabile in UE ", isna tin sa iti reamintesc ca din decembrie 2016, nu mai suntem in UE, poprul l-a votat pe Daddy, deci a votat iesirea din UE si NATO!
    • +7 (7 voturi)    
      Cine? (Duminică, 29 iulie 2018, 20:29)

      Orizont [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Din cite am cautat pe net, nu am gasit nicaieri ca numere de inmatriculare din Suedia sa fie valabile numai in Suedia.
      Deci, ce spune politia Suedeza?
  • -16 (26 voturi)    
    "politia spune"! (Duminică, 29 iulie 2018, 13:13)

    gpavel [utilizator]

    din titlul articolul se intelege ca e doar opinia politiei romane,dar din articol(nu toti il citesc)e clar ca politia are dreptate,numarul e cu circulatie doar locala(suedia), "autoritățile suedeze au confirmat, printr-o adresă oficială, că adevăratele numere ale mașinii sunt RSD059, singurele care sunt acceptate pe drumurile altor țări, iar cele alese de șoferul român pot fi utilizate doar în Suedia".
    • +24 (34 voturi)    
      Aiurea, daca nu erau valabile (Duminică, 29 iulie 2018, 14:09)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      credeti ca putea strabate cu ele toata Europa ??? Este doar o gaselnita a dnei cu parul de culoarea urinei, sa para ca face si ea ceva. La un procces omul castiga in mod cert. Numai ca acum il blocheaza si asta-i interesul ciumei rosii. Chiar daca-i un abuz, pana se face procesul il impiedeca sa mai circule.
      • +8 (8 voturi)    
        nu putea (Duminică, 29 iulie 2018, 16:04)

        was [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Dar te-ai gandit o clipa ca proprietarul masinii poate sa schimbe ambele placute in timp mai putin de 10 minute?
        Dealtfel bravo pentru placuta MUIEPSD, adica prescurtarea de la Minciuna, Ura, Infractionalitate si Evaziune marca P$D
    • +5 (5 voturi)    
      =)) (Duminică, 29 iulie 2018, 20:24)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      serios?
      stire de la mircea badea nu?!

      realizezi ca daca numerele nu erau valabile inafara suediei IL OPREAU LA GRANITA !!!! nu?! vreo catreva granite dealtfel!

      deasemenea la cat de problema nationala sunt numerele astea... pana acum sigur se prindeau politistii ca nu-s valabile...

      dar cum nu au nimic ce sa-i faca dpdv legal... incep cu astfel de "Stiri"
      • 0 (0 voturi)    
        Aproape corect! (Luni, 30 iulie 2018, 11:17)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        "nu au nimic ce sa-i faca dpdv LEGAL"

        sigur ca da, insa comunistii nu s-au impiedicat nciodata de legalitate!
    • +2 (2 voturi)    
      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22593078-caz (Luni, 30 iulie 2018, 9:26)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22593078-cazul-num-rului-psd-ambasada-suediei-ele-personalizate-sunt-valabile-toat-uniunea-european.htm

      la pariu ca latrinele sau postacii pesedei nu o sa dea share la aceasta stire...
  • +13 (17 voturi)    
    .... (Duminică, 29 iulie 2018, 13:16)

    tirolez [utilizator]

    Repede oltenasii sa se faca remarcati.
  • -11 (29 voturi)    
    va deveni penal?? (Duminică, 29 iulie 2018, 13:19)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    nasol....
    • +31 (33 voturi)    
      La care (Duminică, 29 iulie 2018, 13:58)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      va fi invitat de PSD sa se inscrie in partid.
    • +12 (16 voturi)    
      Da (Duminică, 29 iulie 2018, 15:01)

      Pixelul [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Da, va deveni. Si daca trece initiativa USR, tipul nu va mai putea candida pentru o functie publica.
    • +5 (5 voturi)    
      ce pun botu la aberatii d-astea toti.... (Duminică, 29 iulie 2018, 20:27)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      te-ai gandit ca-l opreau la granita?! de fapt granite?!

      sa fim seriosi...
      dar na... sllugile psd nu sunt in stare decat sa se bucure de raul altuia si sa puna botu la orice stire impotriva celor anti-psd...
  • +32 (36 voturi)    
    la anul o sa vina cu un TIR cu mesajul (Duminică, 29 iulie 2018, 13:22)

    __alex__ [utilizator]

    scris pe toate partile. Sa vedem ce o sa ii mai gaseasca atunci slugile Olgutei si al penalului Dragnea.
  • +16 (18 voturi)    
    ... (Duminică, 29 iulie 2018, 13:30)

    7cats [utilizator]

    Eu zic ,ca merita!
  • +19 (25 voturi)    
    Cum adica? (Duminică, 29 iulie 2018, 13:40)

    fdaniel [utilizator]

    Pai nu e INMATRICULATA in Romania!
    E inmatriculata legal in Suedia si circula in RO.
    Dece un nr.de inmatriculare suedez, de exemplu, "RWE 786", e legal si onorabilul numar in discutie nu este?
  • +40 (44 voturi)    
    . (Duminică, 29 iulie 2018, 13:46)

    Toate nickname-urile erau luate [utilizator]

    :))) voi vă dați seama că ăștia s-au chinuit două săptămâni să găsească un motiv să se ia de om?
  • +21 (31 voturi)    
    Dosar penal pentru ce???? (Duminică, 29 iulie 2018, 13:48)

    Iubesctara [utilizator]

    Dragi cititori ai HOTNEWS, va rog sa-l sustinem pe proprietarul acestei masini in aceasta nedreptate care este pe cale sa-i fie fabricata. Cum adica dosar penal? Pentru ce? Nu mai avem dreptul sa ne spunem in mod deschis parerea, chiar daca in acest caz este obscena? De fapt atat ne-a mai ramas celor care suntem in opozitie, protestele pasnice caci toate cate au fost facute pentru inlaturarea acestei clici de la butoanele puterii nu au dat, din pacate, nici cele mai mici roade. Noi toti ne scufundam tot mai mult in mizeria cotidiana care va costa Romania enorm si va avea efect asupra multor generatii de acum inainte.
    Apropo de obscenitati, cand d-l Dragnea i-a numit pe cei din opozitie sobolani, lui i s-a facut dosar penal? Sau el este mai egal decat noi toti ceilalti, la fel ca si porcii din cartea "Ferma animalelor" scrisa de George Orwell?
    Duminica placuta tuturor si nu lasati garda jos, altfel copii si copiilor nostri vor invata despre Romania doar din cartile de istorie, la fel cum se invata in prezent despre Imperiul Roman, Bizantin sau mai stiu eu ce.
    • -20 (28 voturi)    
      nasol sa fii penal, vezi? (Duminică, 29 iulie 2018, 14:17)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Iubesctara

      si sa nu te poti apara....
      • +6 (6 voturi)    
        mama (Duminică, 29 iulie 2018, 20:29)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        ce apar slugile psd cu aberatii

        1 - nu i-a facut niumeni dosar penal... si nici nu au cum sa-i faca... cel ptuin atata timp cat suntem inca in UE
        2 - daca i-ar fi facut cineva dosar penal... afirmatia ta e la fel de idioata: exista o gramada de cai de atac.... si nu e nevoie sa castrezi justitia
        3 - esti hot, platit sau prea prost ca sa intelegi ce implica distrugerea unui sistem juridic?!
      • +6 (6 voturi)    
        Da ma ... (Duminică, 29 iulie 2018, 20:30)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        ... sa furi si sa nu te poti apara.. Ce rau s-a ajuns in tara asta. Dar lasa ca ne face nenea dracnea acusica neste legi: sa furi cat poti si sa fie arestati aia care ancheteaza furturile. Se aranjeaza lucrurile, nu-ti face probleme.
      • 0 (0 voturi)    
        tu esti chiar vocal... (Luni, 30 iulie 2018, 9:27)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22593078-cazul-num-rului-psd-ambasada-suediei-ele-personalizate-sunt-valabile-toat-uniunea-european.htm
        \na ma de aici... mori de ciuda ! (din pacate nu avem noi norocu asta... sa mori that is)
      • 0 (0 voturi)    
        nasol sa fii fraier (Luni, 30 iulie 2018, 9:42)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Si sa crezi in prostiile debitate de politia romana din Craiova.
        Vezi ca intra timp v-a explicat ambasadorul Suediei ce si cum.
  • +16 (22 voturi)    
    M*** P$D doar? (Duminică, 29 iulie 2018, 13:54)

    1A [utilizator]

    Pentru bulitia din Craiova avem acelasi mesaj transmis mafiei PSD_ALDE_UDMR!
  • +17 (19 voturi)    
    Principalul scop al evenimentului a fost atins (Duminică, 29 iulie 2018, 14:14)

    inganduratul [utilizator]

    Astfel au aflat si prostii care ne conduc astazi ce crede diaspora despre ei.
  • +7 (17 voturi)    
    asa e si in america, cu placutele (Duminică, 29 iulie 2018, 14:18)

    nash pandelica [utilizator]

    ori daca omul vine din suedia, tzara a uniunii, cu o masina inscrisa legal, cu placute de inregistrare legale, care e problema ?
    ar trebui si el sa dea in judecata politia romana, la un tribunal din suedia, si sa scrie si la bruksal despre abuzul politiei romane.
    nasol, m...pdl nu se purta pe placute, chiar de era diktatura. :-)
    imi amintesc de jos iliescu pe toate gardurile...
    aici, m'au intrebat daca vreau sa personalizez. am intrebat ce pot face. raspus, puteam alege cele trei litere, cu conditia sa nu fi fost deja date...
    deci, ar putea sa aleaga, de exemplu, legal, in ro,
    tr 666 psd.:-))
  • +16 (18 voturi)    
    Gasim un avocat? (Duminică, 29 iulie 2018, 14:22)

    Sani [utilizator]

    Hai ca merita sa-l ajutam pe om pentru buna credinta si dorinta de a-si arata patriotismul.

    Ne organizam si platim un avocat!

    PS: Dar Veorica, cu gafele ei nu este deja penala?
  • +3 (7 voturi)    
    Dedicatie muzicala (Duminică, 29 iulie 2018, 14:23)

    KTerinca [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=AmaRNLpiulc
  • -20 (26 voturi)    
    prea bine (Duminică, 29 iulie 2018, 14:35)

    cucuveauamov [utilizator]

    Sa sustinem campania "Fara penali pe drumurile publice!"
    • +7 (7 voturi)    
      Ordinea este stabilita (Duminică, 29 iulie 2018, 16:37)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Incepem cu Parlamentul si restul Autoritatilor
      Apoi coboram in Strada
    • +5 (5 voturi)    
      tovarase... (Duminică, 29 iulie 2018, 20:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      da cum ramanea cu prezumtia de nevinovatie

      sau cu prezumtia de stat paralel (adica e nevinovat chia daca e condamnat definitiv)?!

      la voi vinovatia tine numai de apartenenta politica, nu?!

      bine ce sa-i cer unei slugi ca tine....
    • +1 (1 vot)    
      also (Luni, 30 iulie 2018, 9:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22593078-cazul-num-rului-psd-ambasada-suediei-ele-personalizate-sunt-valabile-toat-uniunea-european.htm

      asteptam niste scuze ... si am zis scuze... adica sa scrii un mesaj in care sa recunosti ca ai gresit., (ceea ce evident nu o sa faci ca esti un postac de 2 lei)
  • +10 (14 voturi)    
    au actionat la ordinele stapanului dracnea (Duminică, 29 iulie 2018, 14:42)

    qwerasdf [utilizator]

    ...
  • +17 (19 voturi)    
    wikipedia (Duminică, 29 iulie 2018, 14:50)

    Coco Whistle [utilizator]

    'An example is the personal register plate "MUIEPSD" that is perfectly valid and legal in Sweden and EU.'

    Parca noi eram inca in EU?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_registration_plates_of_Sweden
    Legislatia lor spune ceva de o recomandare de a folosi numerele clasice dar e ambigu. Ca semnatar al conventiei ptr trafid de la Viena si faptul ca totusi numerele Suediei sint recunoscute in EU, as adauga steagul Suediei linga numar si asta ar fi suficient de probat in orice curte ca masina circula super legal. As cere daune atit Suediei cit si Romaniei ptr restrictionarea dreptului de circulatie, hartuire si as demonstra super usor ca MUIE PSD nu este o ofensa sexuala, da miseilor trebuie sa schimbati definitia in DEX. Il rog pe domnul respectiv sa dea ambele state in judecata.

    http://www.dexro.ro/cauta.php?q=muie&Cauta=Cauta+in+dictionar&where=
    • +6 (8 voturi)    
      Nu stiu ce sa zic (Duminică, 29 iulie 2018, 15:20)

      Pixelul [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Vad ca partea aia cu "MUIEPSD" a fost adaugata azi pe la ora 10 in articolul de pe Wiki si cred ca nu se bazeaza pe nicio sursa. Daca suedezii au confirmat ca e valabil doar la ei, probabil asa e.
    • +6 (8 voturi)    
      wikipedia (Duminică, 29 iulie 2018, 15:30)

      Iubesctara [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Perfect argumentat si la subiect!
      Multumim Coco Whistle pentru explicatie!
  • +14 (18 voturi)    
    dosar penal? (Duminică, 29 iulie 2018, 14:56)

    Dizidentul [utilizator]

    toata povestea este cusuta cu ata alba,cine locuieste in west si circula zi de zi pe soselele si autostrazile din Europa nu poate crede asa ceva,numarul de inregistrare este unic nu pentru o tara unul si pentru Europa altul, din Suedia pina in Romania a trecut mai multe granite niciun vames nu a observat? autoritatile emit un numar ginditi-va conducatorul respectiv poate face accident, schimba numerele si este curat? nu cred ca are doua numere diferite.
    • -5 (5 voturi)    
      Din Suedia pana in Romania (Duminică, 29 iulie 2018, 19:36)

      zxcv [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      A trecut de o singura granita: Ungaria- Romania si acolo poate a avut numerele valabile
  • +6 (12 voturi)    
    E o mizerie a militiei,dar nu asa se face opozitie (Duminică, 29 iulie 2018, 15:00)

    andipetre [utilizator]

    E clar ca tovarasii militieni craioveni au facut o mizerie, asa cum erau ei obisnuiti de la mentorul lor la fel de oltean, Nicolae Ceausescu.

    Pe de alta parte, nici atitudinile astea de mahala, cu inscriptii frustrate si injuraturi prostesti nu ajuta la nimic. "M.. PSD" e dintr-o categorie care nu ii motiveaza pe oamenii care ar putea face realmente opozitie mafiei securiste si pesediste, e cel mult o mizerie mica de cartier, de genul "ba pe-a ma-sii, dar tot nu am ce sa ii fac". Care poate fi funny, dar ii indeparteaza pe oamenii care nu arunca aiurea cu cuvinte in limbaj licentios.

    Decat sa faca pe smecherasul, fara sens, mai bine mergea la vot atunci cand era cazul.
    • +6 (10 voturi)    
      Io'i dau credit (Duminică, 29 iulie 2018, 15:16)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      cred ca a fost la vot.
      daca era numai o mizerie mica, politia se facea ca nu vede.
      dar, in tzara blegutzei vasileasca, nu e abuz, politia a facut ce i s'a ordonat.
      cica politia nu mai e militarizate, dar pastreaza gradele, redenumite, se vorbeste cu orodonati si sa traiti, le tremura izmenele cand salta sefu' vocea...
      deci a durut cumva, iar baietii au reactionat, la ordin, sa traiti.
      orice lucru, cat de mic, care producere reactie, conteaza.
  • -7 (13 voturi)    
    Aiurea (Duminică, 29 iulie 2018, 15:02)

    batmanss [utilizator]

    de când mesajele obscene au devenit valori ? Mergeți la vot , e singura cale corecta si totodata cea mai simpla pentru a opri mafia pesedista. N-am studii in drept dar in momentul in care ai călcat teritoriul unui stat , te supui legilor statului respectiv , in cazul de fata , legilor României. Dacă România are legi diferite de ale Suediei pe care el le-a încălcat , “faimosul” nostru românaș e bun de plata. Puteti să-mi dati potop de minusuri , nu voi accepta niciodată sa lupt cu mesaje obscene ci cu argumente solide, fie si împotriva unui partid mafiot condus de un talhar fără scrupule ca Dragnea.
    • -8 (16 voturi)    
      semn ca argumentele nu exista! (Duminică, 29 iulie 2018, 15:04)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      si atunci e ca la fotbal: pe ei, pe mama lor....
      • +4 (8 voturi)    
        ba argumentele exista (Duminică, 29 iulie 2018, 15:17)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Doar ca, daca ar fi folosite, ar incepe sa ii deranjeze si pe altii, dintre cei care sunt, zice-se, in "opozitie", dar care daca ar prelua puterea ar face la fel ca Dragnea.

        Ca de obicei, in politica damboviteana lucrurile sunt mai noroioase...
    • +5 (9 voturi)    
      ca sa devina 'obscen' (Duminică, 29 iulie 2018, 15:16)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      trebuie schimbata definitia in DEX. nu am auzit inca o curte in lumea sa spuna ca fuck trump e interzis si e f explicit.
      Freedom of speech is a principle that supports the freedom of an individual or a community to articulate their opinions and ideas without fear of retaliation, censorship, or sanction.[2][3][4][5] The term "freedom of expression" is sometimes used synonymously but includes any act of seeking, receiving, and imparting information or ideas, regardless of the medium used.

      Freedom of expression is recognized as a human right under article 19 of the Universal Declaration of Human Rights (UDHR) and recognized in international human rights law in the International Covenant on Civil and Political Rights (ICCPR).
      sursa:https://en.wikipedia.org/wiki/Freedom_of_speech
      Mai departe se spune ca acele cuvinte 'obscene' pot fi amendate cind se atinge reputatia altora dar sa nu uitam psd rosu ne-a transformat in licurici asistati si mai mult e un cuib de infractori. deci care reputatie?
      • 0 (0 voturi)    
        de luat aminte (Duminică, 29 iulie 2018, 15:38)

        Iubesctara [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        https://www.youtube.com/watch?v=VHdipo8R6IU
    • +1 (5 voturi)    
      Aiurea (Duminică, 29 iulie 2018, 15:32)

      Iubesctara [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      Te rog citeste ce inseamna MUIE aici: http://www.dexro.ro/cauta.php?q=muie&Cauta=Cauta+in+dictionar&where=
      Absolut nimic obscen, chiar daca in prima instanta am crezut ca e obscen. Asadar e totul pregatit cu grija in laboratoarele PSD pentru proprietarul acelei masini inmatriculate in Suedia. Sa spunem un NUUUU hotarat la tot ce se intampla in prezent in Romania, poate maine va fi prea tarziu....
      • -3 (5 voturi)    
        Știu cum e definit (Duminică, 29 iulie 2018, 18:30)

        batmanss [utilizator] i-a raspuns lui Iubesctara

        cuvântul in DEX, in popor are însă o alta însemnătate. De ce nu îl folosiți acasă sau la serviciu mai des dacă nu e obscen ?
        https://dexonline.ro/definitie/MUIE/expandat
    • +5 (7 voturi)    
      Mergi la DEX si lamureste-te (Duminică, 29 iulie 2018, 15:50)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      Ce iti imaginezi tu si Militzaii este total irrelevant.
      • 0 (4 voturi)    
        Dex online (Duminică, 29 iulie 2018, 18:38)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        muie sf [At: BL II, 174 / V: mâie, moi s / Pl: (rar) mui / E: rrm mui] (Arg) 1 Gură. 2 (Îe) A duce cu ~ia A face promisiuni înșelătoare Si: a amăgi, a înșela. 3 (Îae) A duce cu vorba. 4-5 (D. bărbați; îe) A da ~ (A invita o femeie să practice sau) a practica sexul oral. 6 (Șîe a da ~) Invitație la sex oral adresată unei persoane indiferent de sex, cu intenția de a jigni, de a înjosi. 7 Gest făcut prin ridicarea degetului cel mai lung de la mână și strângerea celorlalte patru, eventual orientându-l în direcția gurii, cu semnificația de muie (4-6). 8-9 (Rar; îe) A da ~ la statuie A sfida (lumea în general sau) simbolurile ei consacrate.
    • +3 (3 voturi)    
      eu zic... (Duminică, 29 iulie 2018, 20:38)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      ca in romania sa se interzica modena din botswana si anumite orase din croatia (p>>>) anumite cuvinte din portugheza cred (tot p>>>) etcx...

      sa schimbe nenorocitii numele ca nu se supun legilor romanest!

      este un numar valabil ? e legal? da! restu e vrajeala proastra!
      daca eu pun o combinatie de 3 cifre la numarul de inmatriculare care inseamna o injuratura in tara X, asta nu inseamna ca acel numar nu este valabil in acea tara...

      PS: tu nu lupti deloc... ca pana la vot o sa fie 80% impozitu, 800% inflatia si o sa vb deja toti rusa!
  • +9 (15 voturi)    
    Dosar Penal??? (Duminică, 29 iulie 2018, 15:03)

    Orizont [utilizator]

    Pentru ce? Ca folosesti placute personalizate pentru o tara anume numai?
    Sa conduci fara ITP e mai legal? Dragnea a condus fara ITP.
  • +9 (13 voturi)    
    whoa!!! (Duminică, 29 iulie 2018, 15:08)

    asadar... [utilizator]

    sa nu cumva sa-i dea cu suspendare! ani grei de temnita nene!!! suspendari doar pentru amaratii aia care fura miliarde, corup, lovesc oameni pe trecere cu 150km/h, fug de justitie prin Costa Rica, Madagascar....
  • +6 (12 voturi)    
    Aiurea, doar daca s-ar muta in Romania (Duminică, 29 iulie 2018, 15:30)

    Dalinar [utilizator]

    ar trebui sa isi schimbi nr. dar asa, are masina inmatriculata in Suedia cu care poate circula oriunde in UE. Dar Militzaii romani….n-ai ce sa le ceri, ca nu e de unde.
    • -2 (4 voturi)    
      Baiatul e bucurestean (Duminică, 29 iulie 2018, 16:01)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      Citat din articol: "Răzvan, bucureșteanul care conduce autoturismul Audi cu acest număr".
      • +3 (3 voturi)    
        Dar masina e din Suedia, inmatriculata acolo (Luni, 30 iulie 2018, 3:04)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        Nu trebuie sa iti schimbi nr cand intri in tara, nu????
        Ca NU AI NR DE Romania.....si oricum iti ia prea mult timp. Eu daca aduc din Canada o masina, care are nr personalizat, e legal, pot sa o conduc pana expira plate licence-ul din Canada, FYI.
  • +4 (4 voturi)    
    Hello, Politia Romana! (Duminică, 29 iulie 2018, 16:06)

    fat.cat [utilizator]

    N-ati vrea dvs sa faceti show si exces de zel mai ales in capturarea numitilor Elena Udrea, Alina Bica, Radu Mazare si altii ca ei, in loc de cetateanul cu “muje”? Ca altfel pareti ca raspundeti exclusiv la comanda si inflamare de orgoliu mic politic (psd-ist mai precis), baieti, si e pacat, ca pe urma va suparati ca nu va respecta nimeni. Dintre toti ceatatenii care circula pe drumurile patriei, asta cu muja sa suedeza era de departe cel mai periculos, asa-i? Hai, in lanturi cu el! Super lovitura de imagine!
  • +2 (4 voturi)    
    Fals. Ala e un "ziar" PSDist (Duminică, 29 iulie 2018, 16:09)

    beradi17 [utilizator]

    Nu e adevarat. Politia din Craiova a dezmintit: nu a luat nici amenda si nu are nici dosar penal.
  • +5 (7 voturi)    
    :) (Duminică, 29 iulie 2018, 16:46)

    micsinegru [utilizator]

    Sluga Carmen Dan întreabă nervoasă:
    - Cum a trecut prin vamă cu numerele acestea?
    Șeful vămilor, timid, răspunde:
    - În aplauze...
  • +5 (5 voturi)    
    Este in legalitate (Duminică, 29 iulie 2018, 17:24)

    ivasile [utilizator]

    Articolul din codul civil la care se face referire spune asa:

    (4) Conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sau tractarea unei remorci ale cărei plăcuţe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare au fost retrase sau a unui vehicul înmatriculat în alt stat, care nu are drept de circulaţie în România, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amendă.

    Deci conform politiei s-ar incadra la cazul in care nu are drept de circulatie in Romania. Ce inseamna sa aiba drept de circulatie in Romania??
    OUG nr. 195 din 12 decembrie 2002
    privind circulația pe drumurile publice**)
    SECTIUNEA a 6-a
    Circulatia autovehiculelor in traficul international
    Art. 82
    (2) Autovehiculele, tractoarele agricole sau forestiere și remorcile înmatriculate în alte state pot trece frontiera de stat și pot circula pe drumurile publice din România, dacă îndeplinesc condițiile tehnice prevăzute în Convenția asupra circulației rutiere, încheiată la Viena la 8 noiembrie 1968 și ratificata de România prin Decretul nr. 318/1980, dar numai pe perioada cât sunt asigurate pentru cazurile de răspundere civilă ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de autovehicule.

    http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/202881

    Deci sunt 3 conditii

    1. Autovehiculul sa fie inmatriculat intr-un alt stat.
    2. Sa indeplineasca CONDITIILE TEHNICE ale conventiei de la Geneva. Aceste conditii sunt specificate in anexa 5 din conventie si privesc aspecte despre sistemul de iluminat, de franare, directie etc NU DESPRE FORMATUL NUMARULUI DE INMATRICULARE. http://www.monitoruljuridic.ro/act/conventie-din-8-noiembrie-1968-asupra-circulatiei-rutiere-emitent-consiliul-de-stat-publicat-n-buletinul-oficial-nr-31023.html
    3. Sa aiba asigurare de raspundere civila.
  • +7 (7 voturi)    
    fake! (Duminică, 29 iulie 2018, 17:50)

    Bolovanul [utilizator]

    e un fake news al unei tidule din craiova. omul nu a patit nimic.
  • -8 (10 voturi)    
    Toata lumea ia **** (Duminică, 29 iulie 2018, 18:48)

    Stefannel [utilizator]

    Mda, 100 de ani de la Unire, marele centenar.
    Am ajuns sa ne dam si luam m**e de la toti. Daca nu dai (daca nu esti rezistent-sorost-ciolosist), atunci iei (esti psdist-comunist-ciumat). Pana si tricolorul ia m**e cum am vazut pe internet.
    Este foarte bine. Va las sa va scaldati in ura, grobianism si discurs violent.
    • +3 (3 voturi)    
      ahahahah (Duminică, 29 iulie 2018, 20:41)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Stefannel

      ma postac psdist
      te--ai uitat la badea sau gadea?!
      te-ai uitat la decratatiile lui tariceanu sau dragnea?!

      alea nu-s cu ura?!
      aaaa am uitat... daca sunt spuse de pesedei nu pot sa fie spuse cu ura...

      ipocrizia asta....
  • +2 (2 voturi)    
    Wikipedia (Duminică, 29 iulie 2018, 19:22)

    pipera_ro [utilizator]

    Pe Wikipedia zice la Specila numbers for cars in Swden:

    Personal plates
    In addition to the ordinary registration plate of three letters and three digits, you may have a personal registration plates. The personal registration plate works as an alias to the ordinary plate and can have (almost) any text or number combination up to seven characters, if it isn't used already. It costs 6000 kr (about 640 €) to get personal number for a vehicle. They are valid for ten years and may be moved to another vehicle. The approval sticker was placed to the left, not in the middle. Text too offensive or illegal is not allowed. For instance, the 64SALE number was not allowed, as the number 6 and the word "sex" are homonyms in the Swedish. A sticker declaring the alias relationship between the ordinary plate and the personal plate must be attached in one of the vehicle's windows. The above-mentioned limitation on allowed letters (I, Q, V, Å, Ä, Ö) do not apply to personal plates. Deci numerele personalizate sunt valabile oriunde in Europa, singura conditie este ca numarul ordinar de inmatriculare sa fir atasat undeva pe un geam al masinii. Deci, numarul cu adresa este f valabil. Deci PSD ....
  • 0 (0 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Duminică, 29 iulie 2018, 22:15)

    XLXL [utilizator]

    precis e iar vorba de agentu' principal marculescu ...
  • 0 (0 voturi)    
    Partial adevarat! (Luni, 30 iulie 2018, 11:13)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    "șoferul devenit celebru ... se va alege cu dosar penal pentru conducerea unui autoturism ale cărui plăcuțe nu sunt valabile pe teritoriul țării noastre."

    Placutele SUNT valabile oriunde pe teritoriul UE, dar soferul se va alege cu dosar penal, deoarce asa a ordrnat Daddy!"

    Daca se va ajunge pina la CEDO, desigur ca ii vor da dreptate soferului, insa asta nu il va ajuta prea mult pe Razavn, care va fi victima unei "dispute intre detinuti" in inchisoare ...
  • 0 (0 voturi)    
    avand in vedere (Luni, 30 iulie 2018, 12:21)

    liviu_ [utilizator]

    evenimentele de azi... cred ca sursele slugarnice din presa au gresit putin stirea....

    este sdi mai interesant pentru ca dovedeste ca militia a cautat activ motive sa-i faca ceva...

    hartuire si abuz din partea militiei... similar militiei comuminste... scuze... si asta e militie comunista... militia comunista dinainte de 90


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version