Viorica Dăncilă: Exclud desființarea Pilonului II de pensii / A fost o propunere a Comisiei Naţională de prognoză, o comisie pe care noi nu o agreăm

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 21 mai 2018, 18:27 Actualitate | Esenţial


Viorica Dancila
Foto: Agerpres/EPA
Premierul Viorica Dăncilă a declarat luni, la Bacău, că exclude desființarea Pilonului II de pensii.

Acesta a spus că a fost vorba de o propunere a Comisiei Naționale de Strategie și Prognoză.

"A fost o propunere a Comisiei Naţională de prognoză, o comisie pe care noi nu o agreăm şi nu am agreat-o şi acest lucru este demonstrat prin faptul că nu a fost o hotărâre de Guvern care să facă referire la acest aspect. Cu siguranţă, acea hotărâre nu va fi agreată de guvern. Exclud desfiinţarea Pilonului II de pensii, dar faptul că vom face analize, că vom vedea dacă este bine să avem o opţiune între Pilonul I sau Pilonul II de pensie din partea cetăţenilor, acest lucru îl vom prezenta populaţiei, dar nu vom desfiinţa Pilonul II de pensii", a declarat Dăncilă, citată de news.ro.

Programul legislativ al Guvernului pe 2018 include între altele, ca „prioritate legislativă”, un „proiect de lege privind reglementarea pensiilor obligatorii administrate privat (Pilonul II)”, cu precizarea că în perioada 1 iulie - 31 decembrie contribuțiile aferente acestuia vor fi suspendate, a anunțat agenția Mediafax.

Potrivit documentului, contribuțiile CAS (respectiv contribuțiile de asigurări sociale aferente pensiei) „sunt încasate integral la buget”, cu „suspendarea contribuțiilor în perioada 1.07 - 31.12.2018”. În prezent, din sumele CAS pentru Pilonul I (sistemul pensiilor administrate de stat) se direcționează automat 3,7% către Pilonul II.

Președintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat luni că nu s-a discutat în cadrul Guvernului sau al partidului despre o naționalizare sau desființare a Pilonului II de pensii și nici nu se are în vedere așa ceva, dar a admis posibilitatea unei suspendări temporare a plăților către acest Pilon, care nu este însă decât „o chestiunea financiar-contabilă”.

„Nu s-a discutat, noi nu vom adopta nicio măsură care să ducă la desființarea Pilonului II de pensii”, a spus Dragnea, într-o conferință de presă, vizibil iritat.

Însă PSD dorește ca „cetățeanul român odată informat să aibă posibilitatea să opteze unde consideră personal că îi e mai bine”, respectiv doar la Pilonul I sau la Pilonul I și II, a continuat acesta.

În această situație, „se va decide dacă e nevoie să se suspende plata sau plata să se continue ca și până acum și să se facă regularizări ulterior”, a spus Dragnea.



















4451 vizualizari

  • +23 (27 voturi)    
    Aoleu! (Luni, 21 mai 2018, 18:29)

    modream [utilizator]

    E clar, îl desființează sigur!
  • +28 (32 voturi)    
    Minte ca orice lepra pesedista (Luni, 21 mai 2018, 18:30)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Si oricum, nu pricepe nici macar ce inseamna Pilonul II, pentru ca e INCULTA, AGRAMATA, INCOMPETENTA, NESIMTITA, si o amarâta de sluga carierista a unui HOT CONDAMNAT PENAL. O mare rusine pentru România. Flit!
  • +14 (16 voturi)    
    Rushine/Rushine sa va fie! (Luni, 21 mai 2018, 18:31)

    un domn [utilizator]

    P$D Hotzia Roshie!
  • +20 (22 voturi)    
    dra...ncila... are si ea o parere (Luni, 21 mai 2018, 18:38)

    qwerasdf [utilizator]

    de la papusarul ei
  • +14 (16 voturi)    
    . (Luni, 21 mai 2018, 18:39)

    Ingwar [utilizator]

    doamna ne spune ca cica aceasta nu a fost initiativa guvernului, cica cei din CNSP aa dat buzna peste ei si au inceput sa-i tortureze si sa aleaga "viata sau suspendarea pilonului 2". iar Dragnea fiind patriot si tare de caracter a raspuns "eu nu ma predau, voi vreti suspendarea pilonului insa eu sunt tare si ramin pe pozitia mea".
  • +11 (13 voturi)    
    xxxxl (Luni, 21 mai 2018, 18:40)

    vorbeste lumea [utilizator]

    exclus ... nici nu poate fi vorba ... nu este o prioritate ... noi nu ... bla ... bla ... bla ...
  • +12 (14 voturi)    
    da, sa vedem.. (Luni, 21 mai 2018, 18:45)

    Lim Vasy [utilizator]

    Corect ar fi doamna sa spuneti ca excludeti acest lucru pe durata mandatului dvs care oricum va fi scurt. Dumneavoastra doar suspendati pilonul doi urmand ca urmatoarele guverne PSD sa-l desfinteze. Asa ca mai usor cu excluderile...
  • +13 (17 voturi)    
    Vor mai scadea contributiile cu 1.2% anul asta, (Luni, 21 mai 2018, 18:46)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    iar la anul vor scadea cu 0.5% si asa mai departe, pana se ajunge la 0%.

    Pana atunci, statul va merge pe credite.

    Gata.

    Gata cu Romania.
  • +10 (12 voturi)    
    Make a photo to your pensia? (Luni, 21 mai 2018, 18:46)

    un domn [utilizator]

    Docila di Videle cu Sloganul Pensia Mandru ca is Docil SA
  • +15 (17 voturi)    
    Normal (Luni, 21 mai 2018, 19:02)

    alex34 [utilizator]

    Categoric se exclude desfiintarea pilonului 2, doar il suspendam asa pe o perioada scurta initial si dupa pe nedeterminat, dar stati linistiti ca nu se desfiinteaza, astea sunt niste prostii spuse de niste neinformati...
    • 0 (0 voturi)    
      cum era aia ? (Marţi, 22 mai 2018, 16:49)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui alex34

      " o sa bagam o taxa noua, dar care nu e nici taxa nici impozit"
  • +7 (9 voturi)    
    M-am prins Nietzsche era luteran .... (Luni, 21 mai 2018, 19:06)

    Francisc 1 [utilizator]

    de unde zbierătura cu :" luterane nu uita asta nu e vorba ta! " . E subtila tanti , are IQ măcar 200. ( pârdalnică tasta se pasa de doua ori 00)
  • +2 (4 voturi)    
    parca ai avea ceva de zis ... (Luni, 21 mai 2018, 19:16)

    VaseaV [utilizator]

    s a trezit si mandra :))
  • +11 (13 voturi)    
    AMR 8. (Luni, 21 mai 2018, 19:17)

    ouyang [utilizator]

    De-aici e toată agitația, hărmălaia, nonsensul acțiunilor pesedălăilor. Fac spume că vine sfărșitul. Daddy pa!
  • +6 (10 voturi)    
    Daca statul nu contribuie la pilon (Luni, 21 mai 2018, 19:23)

    Multa PSD [utilizator]

    Nu este acest lucru echivalentul desfiintarii? Daca am o pusculita in care nu depun bani, care e scopul ei? Sa adune praf?!?!
  • +7 (9 voturi)    
    Ei nu desfiinteaza (Luni, 21 mai 2018, 19:26)

    moka [utilizator]

    Doar suspenda pentru 6 luni. Si apoi pentru inca 6 si apoi pentru cat mai e nevoie.
    Nu e desfiintare, e suspendare!
  • +6 (8 voturi)    
    ce zici ? (Luni, 21 mai 2018, 19:32)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    esti sigura ca asa a zis dragnea? mai intreaba-l draq o data sa nu zici dupa aia ca orice om nu a inteles ce am zis.
  • +9 (11 voturi)    
    Nu desfiintare, ci nationalizare (Luni, 21 mai 2018, 19:36)

    dan_costea [utilizator]

    Evident ca nu desfiintezi Pilonul II. Tu vrei sa-l nationalizezi.
  • +13 (15 voturi)    
    Nu e nici o contradictie ... (Luni, 21 mai 2018, 19:54)

    AlexJ [utilizator]

    Politicienii au intotdeauna o iesire din afirmatiile anterioare, care pot parea categorice initial.

    Dovada "programul de guvernare" PSD care nu continea toate draciile astea, dar ce sa vezi, acum sunt prioritati.

    Concret, in cazul livrarii cu lingurita a vestilor proaste despre pensii, astfel incat sa para vesti bune:

    1. nu va fi desfiintat - poate doar redus, suspendat, sabotat, limitat
    Chiar anihilat. (daca credeti ca e acelasi lucru, vine Nicolicea si va explica si ii scuipa pe toti care nu sunt de acord)

    2. "exclud desfiintarea" va deveni treptat: "nu exclud nedesfiintarea" -> "nu exclud modificarea" -> " va fi o modificare" -> modificare nu e desfiintare -> pacat ca trebuie desfiintat dupa ultima modificare -> Soros saboteaza...

    3. Mai multi PSDisti neprinsi dau diferite informatii oarecum contradictorii, de genul "cred/nu cred ca ...". De obicei, realitatea e exact invers.

    4. Tot ce ne asigura Dragnea ca "nu s-a discutat" la partid, guvern, ... - s-a discutat de fapt in alta parte - nici o contradictie aici.

    5. Tot ce ne asigura Dragnea ca nu s-a discutat .... se aplica in cel mai scurt timp, chiar si fara discutii....


    6. Problema nu e daca/cand/cum se aplica decizia, ci e despre pe cine se arunca vina.
    La sfarsit: surprize, surprize .... s-a aprobat "fara sa ne dam seama", "eu le-am spus ca nu e bine, dar e libertate", "o propunere cu care nu am fost de acord", "nu are rost sa mai cautam vinovati acum", etc.
  • +7 (9 voturi)    
    Nu e nici o contradictie ... (Luni, 21 mai 2018, 19:54)

    AlexJ [utilizator]

    Politicienii au intotdeauna o iesire din afirmatiile anterioare, care pot parea categorice initial.

    Dovada "programul de guvernare" PSD care nu continea toate draciile astea, dar ce sa vezi, acum sunt prioritati.

    Concret, in cazul livrarii cu lingurita a vestilor proaste despre pensii, astfel incat sa para vesti bune:

    1. nu va fi desfiintat - poate doar redus, suspendat, sabotat, limitat
    Chiar anihilat. (daca credeti ca e acelasi lucru, vine Nicolicea si va explica si ii scuipa pe toti care nu sunt de acord)

    2. "exclud desfiintarea" va deveni treptat: "nu exclud nedesfiintarea" -> "nu exclud modificarea" -> " va fi o modificare" -> modificare nu e desfiintare -> pacat ca trebuie desfiintat dupa ultima modificare -> Soros saboteaza...

    3. Mai multi PSDisti neprinsi dau diferite informatii oarecum contradictorii, de genul "cred/nu cred ca ...". De obicei, realitatea e exact invers.

    4. Tot ce ne asigura Dragnea ca "nu s-a discutat" la partid, guvern, ... - s-a discutat de fapt in alta parte - nici o contradictie aici.

    5. Tot ce ne asigura Dragnea ca nu s-a discutat .... se aplica in cel mai scurt timp, chiar si fara discutii....


    6. Problema nu e daca/cand/cum se aplica decizia, ci e despre pe cine se arunca vina.
    La sfarsit: surprize, surprize .... s-a aprobat "fara sa ne dam seama", "eu le-am spus ca nu e bine, dar e libertate", "o propunere cu care nu am fost de acord", "nu are rost sa mai cautam vinovati acum", etc.
  • +14 (16 voturi)    
    comisia neagreata.. (Luni, 21 mai 2018, 20:06)

    pehash [utilizator]

    sau propunerea? sau erau prea multe cuvinte deja in fraza si s-a ratacit maimuta printre ele?
  • +8 (10 voturi)    
    Nu doar desfiintarea, da' chiar si suspendarea ... (Luni, 21 mai 2018, 20:22)

    KTerinca [utilizator]

    .... platilor la Pilonul 2, pe o oarecare perioada, este FURT !
    Faceti voi asta si v-ati dus dracului !
    • +3 (5 voturi)    
      sobolanii rosii intii isi baga cizma (Marţi, 22 mai 2018, 1:26)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      si apoi....ne conduc ptr 100 ani ptr ca sint multi prosti si tradatori. cititi ce i-au facut bietului Al Ioan Cuza. cind cineva le e impotriva, ii lichideaza, aduc minerii sau ...creeaza dezbinare. ati vazut ca pussydistii citesc din strategiile de razboi....cum sa-si bata joc de propria patrie...acesta e act de tradare.
  • +5 (7 voturi)    
    hehe (Marţi, 22 mai 2018, 0:03)

    transpenibilus [utilizator]

    Cat de clar si limpede ati explicat, duamna Docila! Pacat ca nu aveti mustata ca sa aveti si credibilitate. Sau...
  • +3 (5 voturi)    
    ...confuzie... (Marţi, 22 mai 2018, 6:58)

    baligosul [utilizator]

    Multe persoane confundă ce dorește acum guvernul condus de Dăncilă/Dragnea, în acest moment nu se dorește ,,confiscarea" pilonului II de pensii, se dorește ca printr-o procedură birocratică de depunere individuală a unei cereri de continuare a contribuției la pilonul II, să se întîrzie, sau să se amîne timp de 6 luni trimiterea unei părți a CAS spre acel fond.
  • +1 (3 voturi)    
    Ba, sa va bagati pilonul ala undeva... (Marţi, 22 mai 2018, 7:53)

    Inapasevedeinvers [utilizator]

    Ca eu nu am treaba cu pilonul vostru si nici nu agreez comisia aia ca mereu greseste cu starea vremii si ma imbrac aiurea...
    Te doare la bibilica, viorico?
  • 0 (2 voturi)    
    hmm (Marţi, 22 mai 2018, 8:52)

    dum_i [utilizator]

    Logica ne scapa din nou.

    "A fost o propunere a Comisiei Naţională de prognoză, o comisie pe care noi nu o agreăm şi nu am agreat-o şi acest lucru este demonstrat prin faptul că nu a fost o hotărâre de Guvern care să facă referire la acest aspect. Cu siguranţă, acea hotărâre nu va fi agreată de guvern."

    Deci tuta nu agreeaza comisia, hotararea sau pe amandoua?
    • 0 (0 voturi)    
      ce nu intelegi? (Marţi, 22 mai 2018, 15:14)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      "o comisie pe care noi nu o agreăm şi nu am agreat-o"
      De data asta este clar ca cristalul.

      Ah, ca s-ar putea s-o amendeze dragnea cum tot ameninta de ceva vreme pe toata lumea, asta e altceva.
  • +1 (3 voturi)    
    Din moment (Marţi, 22 mai 2018, 9:21)

    CipCC [utilizator]

    Din moment ce mint , acesti oameni nu mai sunt legitimi! Trebuie sa plece si ar trebui sa intre la inchisoare!
  • 0 (2 voturi)    
    cine te mai crede! (Marţi, 22 mai 2018, 10:18)

    MirceaIo [utilizator]

    Voi astia din PSD sunteti niste: mincinosi, hoti si corupti. Se stie asta.
  • 0 (2 voturi)    
    increderea in femeia asta e ZERO (Marţi, 22 mai 2018, 10:39)

    lp [utilizator]

    cum se spune: mai bine un dusman inteligent, decat un prieten prost. Problema e ca in cazul asta avem un dusman, uluitor de prost
  • -1 (1 vot)    
    din nou la scoala (Marţi, 22 mai 2018, 13:16)

    anion [utilizator]

    ''A fost o propunere a Comisiei Naţională de prognoză, o comisie pe care noi nu o agreăm''. Cu alte cuvinte duamna Veorica agreeaza propunerea Comisiei de Prognoza si nu agreeaza Comisia. Ce-o fi in capul domniei sale.
  • +1 (1 vot)    
    ..exclud"..bla blla... (Marţi, 22 mai 2018, 18:51)

    Inna100 [utilizator]

    vai tu, viorico, cred ca din cauza coafurii, unicul neuron sta de tot la umbra. Oricum, cine te-a invatat sa fii...asa... asertiva, si-a batut joc de tine.
    Aaaa... si apropo... ce nu agreezi: comisia.. sau propunerea lor???
    Esti tufa fato, oricine si-ar lua picioarele si s-ar cara de la guvern. Dar tu, esti prea ... sa intelegi asta
    Hai, pa!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version