CSM a respins solicitarea ministrului Justitiei privind revocarea sefei DNA

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 27 februarie 2018, 17:03 Actualitate | Esenţial


Laura Codruta Kovesi
Foto: HotNews / DP
Sectia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii a decis, in sedinta de marti, sa dea aviz negativ propunerii formulate de ministrul Justitiei privind revocarea Laurei Codruta Kovesi din functia de procuror sef al Directiei Nationale Anticoruptie. Anuntul a fost facut de vicepresedintele CSM, Codrut Olaru, dupa sedinta sectiei pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii, la care au participat atat Laura Codruta Kovesi, cat si Tudorel Toader. Avizul CSM este consultativ, decizia finala urmand sa fie luata de presedintele Klaus Iohannis.

Votul in sedinta CSM a fost 6-1 impotriva cererii de revocare, votul "pentru" fiind cel al ministrului Justitiei.

Tudorel Toader, a enuntat, insa, in sedinta CSM, posibilitatea unei sesizari a Curtii Constitutionale privind existenta unui conflict juridic de natura constitutionala in cazul in care presedintele Iohannis nu o va revoca pe sefa DNA, Laura Codruta Kovesi. "Indiferent ce va decide CSM, ce va decide presedintele, ce va decide Curtea Constitutionala daca va fi sesizata pe conflict, dezbaterea va continua privind managementul DNA", a spus Tudorel Toader la finalul dezbaterii din sectia de judecatori a CSM. Tudorel Toader nu a elaborat insa subiectul si nu a dat indicii despre posibilul initiator al sesizarii CCR.

Sectia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii a discutat, in sedinta de marti, propunerea ministrului Justitiei privind revocarea din functie a procurorului-sef al Directiei Nationale Anticoruptie. Dupa ce Tudorel Toader a citit, la inceputul sedintei, raportul prin care cere revocarea sefei DNA si cele 20 de puncte prin care motiveaza aceasta solicitare, Laura Codruta Kovesi a raspuns celor 20 de puncte. "Aceste motive din raport sunt nereale, nedovedite, netemeinice, simple sustineri care nu se confirma cu nimic. Pentru unele afirmatii, extrem de grave, nu exista niciun fel de probe", a afirmat procurorul sef al DNA.

Laura Codruta Kovesi si Tudorel Toader au avut cateva schimburi de replici pe parcursul sedintei CSM. "Discursul dumneavoastra poate fi seducator pentru cei care nu se pricep. N-am sa dau acum replica la replica, categoric nu ma convingeti", i-a spus Tudorel Toader sefei DNA, dupa ce aceasta a raspuns celor 20 de puncte din raportul prin care i se cere revocarea. "In primul rand, eu nu sunt aici ca sa va conving pe dumneavoastra. Daca ati fi vrut sa va conving, am fi avut o discutie institutionala prealabila. Sunt aici ca sa explic ca ceea ce ati prezentat in propunere nu este real si nu are sustinere", a raspuns Laura Codruta Kovesi.

Ministrul Justitiei a anuntat, joia trecuta, ca va declansa procedura de revocare din functie a procurorului sef al DNA pentru ''acte si fapte de netolerat intr-un stat de drept''.

''In temeiul prevederilor art. 54 alin. 4 coroborat cu 51 alineatul 2 litera b din Legea 303/2004 privind Statutul judecatorilor si procurorilor, declansez procedura de revocare din functie a procurorului sef al DNA. Raportul, insotit de propunerea de revocare a procurorului sef, va fi transmis catre Sectia pentru procurori a CSM, precum si catre presedintele Romaniei, pentru a analiza si pentru a decide in acord cu competentele constitutionale pe care fiecare le are', preciza Tudorel Toader.

In opinia ministrului, DNA nu se identifica cu procurorul-sef al Directiei, Laura Codruta Kovesi, ''ale carei actiuni au demonstrat ca pot pune in pericol chiar institutia pe care o conduce, prin excesul de autoritate, comportamentul discretionar, sfidarea autoritatii Parlamentului, a rolului si competentelor Guvernului, contestarea deciziilor Curtii Constitutionale si autoritatii acesteia''.

Vineri, Ministerul Justitiei a publicat pe pagina de internet raportul privind activitatea manageriala de la DNA. Pe langa raport, MJ a publicat si 11 anexe care contin rapoarte ale Inspectiei Judiciare, decizii ale Curtii Constitutionale, un aviz si un raport al Comisiei de la Venetia, comunicate de la IJ, un raport de activitate pe anul 2006 al Ministerului Public si Codul deontologic al judecatorilor si procurorilor.

Potrivit legii, ministrul Justitiei poate cere revocarea din functie a procurorului-sef al DNA, Sectia pentru procurori a CSM da un aviz consultativ, iar decizia o ia seful statului.

Articol in curs de editare.

Citeste si:




















24716 vizualizari

  • +106 (120 voturi)    
    YESSSS! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:05)

    Sani [utilizator]

    Tudorel, iti mai ies niscaiva bube?!

    Ciuma bubonica loveste Mafia PSD!
    • +67 (75 voturi)    
      Kovesi e peste intreaga clasa politica! (Marţi, 27 februarie 2018, 18:07)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Kovesi l-a facut praf pe prostul de Tudorel! Asta e profesor si rector pe puncte. Politic.
      • -3 (11 voturi)    
        Poate ca nu Kovesi era tzinta... (Marţi, 27 februarie 2018, 19:29)

        trigger [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        draqnea si ai lui vor suspendarea lui Iohannis.
        draqnea se roaga zi si noapte ca Iohannis sa nu o demita pe sefa DNA.
        Si uite asa vine suspendarea.
        Apoi sa vedeti voi ce legi nastrusnice vor trece prin shparlament...
      • +10 (16 voturi)    
        Eu nu cred ca Tudorel e prost (Marţi, 27 februarie 2018, 19:52)

        Klaus_ [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Mie mi se pare ca avizul asta, dat repede si fara nicio ezitare de toti (ceilalti) membrii CSM, era cunoscut inca inainte ca Tudorel sa iasa cu prostia aia de raport facut de vreo secretara din Teleorman. Si Tudorel stia clar ca avizul va fi negativ. Banuiesc ca Dragnea il avea cu ceva la mana pe Tudorel si l-a obligat sa ceara demiterea Codrutei Kovesi. Tudorel, baiat destept, si-a dat seama ca daca se opune, o sa fie schimbat a doua zi, si urmatorul o va face. Ca urmare a facut el raportul, si l-a facut complet aiurea (sau a lasat-o pe secretara de Teleorman), a cerut demisia Codrutei, le-a spus celorlalti din CSM ca si el ar vota impotriva dar nu poate... si lucrurile s-au rezolvat. E chiar mai bine ca acum o luna! Acum PSD-ul, si daca ar schimba ministrul Justitiei si l-ar pune pe Codrin “cap de plua”, tot n-ar mai putea cere inca odata demiterea Codrutei. Si inca ceva, de azi Codrutei i-a mai crescut inca o pereche de oo, desi avea deja destule. Deci ... Bravo Tudorele, i-ai tras-o teleormaneanului. Arde-i Codrutzo, ca merita!
        • +5 (7 voturi)    
          S-ar putea sa ai dreptate! (Miercuri, 28 februarie 2018, 6:21)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

          Că prea era cusut cu ață albă raportul!

          Sper că Tudorel, la felul în care a gândit raportul, nu tot așa a judecat !
        • +6 (8 voturi)    
          Si acum ce trebuie sa facem (Miercuri, 28 februarie 2018, 8:54)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

          oameni buni...? Trebuie sa-l alintam si pe asta, asa cum l-am alintat pe Tudose? Uite ca mie unul nu-mi "iese'' alintul, atunci cand ma uit la fata lui...! Sa se intoarca cu spatele daca vrea sa ma pot concentra...!
      • +20 (22 voturi)    
        pai ce-ai facut ma' nene ma' !! (Marţi, 27 februarie 2018, 20:18)

        middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        E clar CSM e statul paralel, perpendicular si tangential. Da-ti mai nesimtitule demisia, nu iti e rusine de ceea ce faci, esti de-a dreptul penibil cu discursul tau scris de nemernicii aia de la Antena3.
        Vezi ca pe intai, joi vine Frans Timmermans in control si ar fi bine sa nu te mai gaseasca in functie,
      • -24 (26 voturi)    
        sa vedem ce zice CCR (Marţi, 27 februarie 2018, 20:38)

        Movesi [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        din motivarea care a aparut azi...
        rezulta ca e cam necontitutional sa numeasca presedintele sefii megistratilor, ca e politic
        ne lamurim curand
        • +11 (13 voturi)    
          Presedintele e politic (Marţi, 27 februarie 2018, 22:56)

          zanax [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          ministrul justitiei e politruc.
        • +7 (13 voturi)    
          CCR zice ce vrea Dragnea (Miercuri, 28 februarie 2018, 1:40)

          kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          Sa vedem ce zice CCR?Se pare ca uiti ca CCR-ul este format din judecatori numiti politic deci este un fel de consiliu de administratie care emite hotarari obligatorii in interesul partidelor care i-a trimis acolo.
        • +7 (9 voturi)    
          CCR nu are (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:37)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          nimic de spus in acesta problema.Daca CCR va afirma ca e neconstitutionala vreo Lege , acesta va fi supusa dezbaterii in parlament pentru a fi indreptata si pentru a deveni constitutionala. Legea va fi trimisa la Presedinte pentru aprobare si apoiu publicata in M.O. Si din acel moment se va aplica. In nici un caz retroactiv. Si in nici un caz la demitere, ci la numire. Mai e mult pana departe !
        • -7 (11 voturi)    
          esti dovada vie a lipsei de logica (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:42)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          adica daca numeste presdintele sefii magistratilor e politic dar daca e numit de guvern nu mai e politic? te auzi? iti dai seama ce ineptii poti debita?
        • +6 (6 voturi)    
          daca le faci pe toate in fuga, nu intelegi. (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:49)

          mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          Reciteste motivarea (eventual silabiseste sau pune pe o melodie) si cauta sa intelegi, daca nu intreaba pe cineva care nu este analfabet functional.
        • +4 (6 voturi)    
          CCR nu e tot politic? (Miercuri, 28 februarie 2018, 10:46)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          Sau poate nu ai observat ca la conducerea CCR este unul care toata viata a fost parlamentar PSD si o vreme chiar consilier al lui Ilici-kgb? culmea, nu este singurul consilier al criminalului de iliescu ajuns in CCR, mai e unul!..
      • +15 (17 voturi)    
        Tudorel e șantajabil? (Marţi, 27 februarie 2018, 20:39)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Părerea mea este că Tudorel este santajabil, altfel nu înțeleg de ce prestația sa este ata de caraghioasă și chinuitoare că să obțină cu orice preț revocarea lui LCK. Chiar nu înțeleg care e profesionalismul acestui om când a dat dovadă de atâta prostie, parca era la piata... ca o tzatza care își dădea și ea cu părerea... din auzite...Oare ce îi învață pe studenții aia ai lui... Te doare capul! Vai și amar de elevii lui!
    • +11 (13 voturi)    
      6-1 (Marţi, 27 februarie 2018, 18:39)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Game,set,match LCK vs PSD
    • -27 (31 voturi)    
      Yeeesss, s-o vezi pe Kovesi framantandu-si (Marţi, 27 februarie 2018, 20:22)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      mainile si intorcand foile de pe-o parte pe alta sub tirul lui Tudorel a fost un spectacol care a meritat, repet ce-am mai spus, ca o revoca sau nu Johann este acum irelevant, relevant este pentru romani ca, Codruta draguta are o tinichea legat de coada si si-a aratat adevarata fata in direct, de-acum romanii pot sa judece!
      • +19 (21 voturi)    
        Deci tu (Marţi, 27 februarie 2018, 21:44)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        te-ai lamurit pentruca ti s-a parut ca L C.K. intorcea niste foi. Dar votul de 6-0 cu care l-a batut pe Tu Dorel nu-ti spine nimic ? Esti un caz bizar.
      • +9 (11 voturi)    
        Raspuns lui xrogo (Miercuri, 28 februarie 2018, 7:06)

        yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Ai fost acolo?
        Esti un tipic troll. Redirectionezi de la problema de fond - atac la justitie - la atac la persoana. PSD inventeaza tinichele si le atirna de coada oricui nu se face pres sub copitele lor. Au mandat din 1990 de la tatuca Putin si FSB sa mentina Romania in plasa de infuenta a Rusiei prin dezinformari, destabilizari, calomnieri, jaf economic si cite si mai cite. PSD a batut palma cu Putin si mafia lui de la bun inceput prin mijlocirea lui Iliescu. PSD s-a vindut in schimbul averilor pe care le-au acumulat nu prin munca ci prin escrocherie a la Kremlin si oligarhii rusi. Episodul Kovesi face parte din serialul care se deruleaza din 1990 de distrugere, de desfiintare a oricui si a orice sta in calea PSD-ului partidul unic, mostenitor al PCR si sluga lui Putin.
      • +6 (8 voturi)    
        "Romanii pot sa judece !" ; "romanii (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:02)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        pot vedea maririle de salarii si de pensii !" ; "romanii in sus, romanii in jos...!"- Schimbati, oameni buni placa, pentru ca asta e ciobita si ne afecteaza urechiusele...!

        Ce dracu' fac baietii aia ai vostri la departamentul de P.R., de nu mai scot mai nimic nou pe piata...?
      • +3 (5 voturi)    
        E clar (Miercuri, 28 februarie 2018, 10:32)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Tot ce ai putut tu pricepe din discutia aia a fost expresia fetsei. Altfel nu se poate explica concluzia la care ai ajuns...
    • +18 (20 voturi)    
      Tudorel și acuzator și judecător? (Marţi, 27 februarie 2018, 20:32)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Tudorel nu ar fi trebuit să voteze la la CSM... El era și acuzator și judecător!
      • +5 (7 voturi)    
        2dorel (Miercuri, 28 februarie 2018, 8:23)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui fit

        nu e decat avocatul penalilor dragnea, tradiceanu, guita, cosma, ...
  • +36 (48 voturi)    
    Cu ce scor (Marţi, 27 februarie 2018, 17:05)

    Gruia.Novac [utilizator]

    oare?
    • +46 (50 voturi)    
      VICTORIE TOTALA ! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:53)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui Gruia.Novac

      6 la 1vorba unui tigan pe care incercam sa-l educ ,, Nu suntem nici noi chiar cum ne vedeti dumneavoastra
    • +51 (55 voturi)    
      6-1 (Marţi, 27 februarie 2018, 18:16)

      amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui Gruia.Novac

      1 era votul lui Tudorel.
    • +60 (64 voturi)    
      6-1 (Marţi, 27 februarie 2018, 18:24)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Gruia.Novac

      Singurul vot pt demitere a fost al lui Tudorel.
      N-a reusit sa convinga nici macar un membru CSM sa i se alature.

      Tudorel ar trebui sa isi dea demisia, ca sa mai pastreze un microgram din demnitatea pe care si-a calcat-o in picioare.
    • +50 (52 voturi)    
      6 -1 (Marţi, 27 februarie 2018, 18:31)

      emil_ [utilizator] i-a raspuns lui Gruia.Novac

      Votul in sedinta CSM a fost 6-1 impotriva cererii de revocare, votul "pentru" fiind cel al ministrului Justitiei.
    • +4 (6 voturi)    
      da de unde 6-1 (Marţi, 27 februarie 2018, 19:03)

      strategy [utilizator] i-a raspuns lui Gruia.Novac

      A fost 7-0 nici macar TT nu a fost de acord cu raportul lui :) Asa de fata lumii zice el, dar legal nu-si da semnatura pe prostii.
  • +95 (105 voturi)    
    Felicitari d-nei Kovesi ! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:05)

    blackarrow [utilizator]

    Am urmarit cu atentie toata dezbaterea de la CSM si pot spune ca eu sint convins ca trebuie sa fii psd-ist convins sau incompetent juridic ca sa mai dai credit acuzelor lui toader, dupa cum s-a aparat -cu probe - Kovesi .
    in plus, probabil stiind ca e televizat, TT s-a dat in stamba si a recitat tot felul de lozinci pentru latrinisti , de parca facea campanie electorala , un circ scarbos.
    Kovesi a raspuns la obiect si s-a tinut demna , foarte corect i-a intors toate acuzatiile lui tudorel-slugarel .
    • -14 (16 voturi)    
      indreptare (Marţi, 27 februarie 2018, 18:41)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

      nu csm, ci sectia de ..precurori a csm, fostii subalterni ai kotrutzei. corb la corb nu'si scoate ochii.

      deci, pisica moarta e in curte la cotrocesti, sectia de precurori a csm a turnat numai putin deodorant.
      ...tot pute.

      blatistu' nicusor dracnea, sau dracne, dupa alt nume de proprietar la porci, anuntat ca nu va contesta decizia de cotrocesti.

      kotrutza e perfecta, pt. amandoi jucatorii, si cel din dealul palavramentului, si cel din din cel al cotrocestilor.
      ramane la dna, bestelita si pleostita, saved by the bell, dar recunoscatoare lui dracnea, daca nu cumva o va contest motocicleanu, in numele senatului.

      si in acelasi timp nu va fi liber profesionista la momentul alegerilor, deci, nu va fi un contracatindat pt. herr primar. va primi un job de ambasador la wash.. pan'atunci expira al pesedistului maior.

      in final, ca'n nenea iancu, pupat peatza 'dependentei, pardon, a viktoriei !

      iar precurorii au statuat clar ca, nu e o problema ca un proucuror sa incalce constitutia, ca, ne'asa, de un' sa stie el ca calca pe grumazu' costitutiei...ininte ca ccr sa tipe in numele constitutiei.
      ca parca ei cand cer pedepse, in curtea legii, o cer in numele lui loazar, sau cotrutza, nu in numele poporului si al constitutiei, pe care, ca magistrati, au jurat si au ca principala sarcina sa o apere.

      iar kotrutza, a fost puerila, s'a disculpat ca o liceana.
      pai de un' sa stiu io, don profesor ca, doamne iarta'ma, incalcai costitutia !?

      in rest, ramane cum ne'am inteles.
      cu asta se terminau sedintele de sindicat, pe vremuri, in iepoca de aur.
    • -21 (23 voturi)    
      Felicitari doamna Kovesi, lovitura (Marţi, 27 februarie 2018, 20:15)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

      finala data de Toader a fost magistrala, i-a multumit pentru invitatia la bilantul de miercuri a DNA, dar nu v-a participa pentru simplu fapt ca Kovesi cea dreapta, care respecta legile si regulamentele la litera, nu i-a trimis pur si simplu bilantul si lui, adica ministrului sub a carui autoritate este!
      Si doamna in cauza tocmai spusese ca ea respecta legea!!!
      Ori se temea ca, Tudorel avand bilantul un fata la audiere, si vazand enormitatile din el , sa n-o ia la intrebari si din cauza asta!
      • +11 (13 voturi)    
        Schimbati postacii (Marţi, 27 februarie 2018, 22:57)

        zanax [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ca unii sunt cu adevarat prosti.
      • +9 (11 voturi)    
        Esti culmea !!! (Miercuri, 28 februarie 2018, 8:17)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Kovesi a zis ca bilantul ala a fost transmis deja , ce mai vrei , toader zicea ca nu l-a primit, aceeasi boala tipic psd-ista , negarea evidentei ...mai gasiti ma noduri in papura, cand ditamai buboiul sta sa plesnesca ???!!
      • +4 (6 voturi)    
        "Magistrala albastra drum de (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:06)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        oameni nascut
        Ce-ti vorbeste sa sti de prezent de trecut
        Si de mari ctitorii...."

        Nu stiu ce parere ai tu despre Mirabela, dar Dan Spataru sa stii ca a avut o voce de aur...!
      • +4 (6 voturi)    
        Esti la fel de cunoscator ca si tudorel (Miercuri, 28 februarie 2018, 10:36)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Si asta nu e un compliment. A explicat Codruta ca pentru prosti, ca raportul s-a definitivat ieri, a fost trimis catre seful ei ierarhic, procurorul general, de unde urmeaza sa plece la Tudorel. Ceea ce dovedeste ca Tudorel e paralel cu procedurile. Da' se pare ca pentru unii si explicatul ca la prosti e "rocket science"
  • +57 (67 voturi)    
    De asteptat (Marţi, 27 februarie 2018, 17:07)

    gigicel [utilizator]

    Rudotelu n-a avut argumente logice in toata polologhia lui. Si somnambulul stia asta, de vreme ce de la inceput a zis "stiu ce decizie veti lua".
  • +61 (71 voturi)    
    Apoi la ce polologhie a facut (Marţi, 27 februarie 2018, 17:07)

    Ord [utilizator]

    Ministrul Justitiei cu marele proces impotriva DNA si Koves este si normal. Ar fi bine daca l-ar "iexclude" dupa tampenia asta din magistratura.
    • -9 (11 voturi)    
      pai el (Marţi, 27 februarie 2018, 18:42)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      nu e magistrat.
      ma bucur ca, voi, tablagii, va pricepeti la justitie :-)
      • +4 (6 voturi)    
        Da ce este? (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:34)

        Aspus [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ca-ti dau in cap cu art. 1 din Legea nr. 303/2004 cum dau tablagii cu pulanul.
  • +64 (74 voturi)    
    Tudorel DEMISIA (Marţi, 27 februarie 2018, 17:08)

    LLLL [utilizator]

    Tudorele, da-ti demisia....
  • +66 (76 voturi)    
    O sa fie parastas la Antena 3! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:08)

    Pasarea_PuieMontix [utilizator]

    Ce fete triste o sa vad diseara.
  • +72 (82 voturi)    
    Laura - Tudorel 2-0 (Marţi, 27 februarie 2018, 17:08)

    vasiledorobantu [utilizator]

    Ce-ai făcut, Tudorele? Iar te-a bătut Laura? Ai rămas singur, Tudorele, te-a părăsit şi Dragnea, şi Codruţ...
    Dar aşa sunt oamenii, Tudorele, atunci când văd o cârpă în faţa lor mai întâi se şterg pe pantofi cu ea, apoi îi dau cu piciorul...
  • +69 (79 voturi)    
    CSM a confirmat si ... incompetenta lui TT (Marţi, 27 februarie 2018, 17:08)

    neagoe [utilizator]

    Ceea ce a vazut si publicul din Romania si restul lumii.
    • -12 (14 voturi)    
      scriu asta din nou (Marţi, 27 februarie 2018, 23:18)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      hn spune ca csm a respins(cu rosu) propunerea ministrului justitiei.
      io zic ca ce'am vazut a fost cum sectia de procurori a csm a dat aviz negativ propunerii de revocare a sefei dna.
      deci este vorba de sectia de procurori a csm, nu plenul csm, si respingerea a fost de fapt un aviz negativ, caci asta este rolul csm, avizeaza nu aproba sau respinge.
      dupa cum s'a vazut, desi apararea kotrutei, cu dovezile, era legata in volume de hartie, cate una pt. fiecare membru al sectiei de procurori csm. se pare ca in zece cinspe minute, genialii au parcurs ...probele, dovezile, si au decis.

      este treaba presh daca tzine sau nu cont, caci avizul este consultativ.
      asteptam sa vorbeasca tacutul.

      institutional, intrucat propunerea a fost trimisa oficial, tot oficial, institutional, repet, presedentia are obligatia sa raspunda la cerere cu motivare, caci de la guvern, mj propunerea a fost facuta cu justificare, pe decizii ale ccr, pe legi si articole din constitutie.
      daca presh se tine de cuvant, institutional, va raspunde celor 20 de acuzatii, asa cum a facut'o si kovesi.
      el, pt. asi usura munca, poate prelua argumentele kotrutzi, din volumele alea aduse la csm, si sa dea unu raspuns,
      poate nu e obligat sa o demita, cu zic gurile rele, dar e obligat sa dea o rezolutie cererii ministrului justitiei.
      asa cum e obligat si civilizat sa raspunda oricarei cereri trimise presh, de orice institutie sau cetatean simplu din ro.
      • +3 (5 voturi)    
        15 minute au fost prea multe (Miercuri, 28 februarie 2018, 10:55)

        neagoe [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        La cat de prost a fost rechizitoriul 15 minute au fost mult prea multe.

        TT este mult prea orgolios ca sa recunoasca cat de prost a cazut.

        A avut si consilieri idioti. Daca a apelat la vreun Codrin sau Tariceanu, se explica. Va trebui sa dea cu subsemnatul la parchet pentru chestia cu documentul secret pe care nu trebuia sa-l aiba si pe care l-a facut public. La chestia asta a realizat ca e naspa, dar incearca sa para ca nu-l afecteaza. Iar spre deosebire de consilerii adpostiti in spatele imunitatii parlamentare, TT e in fundul gol in fata legii.
  • +51 (61 voturi)    
    Gargamele tata... (Marţi, 27 februarie 2018, 17:08)

    nesuferitu [utilizator]

    asta e! ti-a dat tanti aia la U.E. de n-o poti duce! nu ca n-ai merita-o.
  • +63 (73 voturi)    
    Tudorele!!! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:09)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Mars la pensie pe canapea la Antena3, la fel ca toata generatia ta de bosorogi comunisti.
    • +33 (35 voturi)    
      In jacuzzi cu Vantu' mai degraba (Marţi, 27 februarie 2018, 18:25)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      In jacuzzi cu Vantu' mai degraba :). Sa imparta acelasi sapun..
  • +66 (76 voturi)    
    O decizie corecta ! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:11)

    A_n_c_a [utilizator]

    Dedicatie pt TT:
    ”Nimeni nu e destul de inteligent ca sa-l convinga pe un prost ca e prost ” - Autor necunoscut
    • -13 (15 voturi)    
      Aici ai dreptate, Tudorel nu i-a putut (Marţi, 27 februarie 2018, 20:17)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui A_n_c_a

      convinge pe procurori, daca tu i-ai facut prosti, e treaba ta!
  • +50 (60 voturi)    
    pai... (Marţi, 27 februarie 2018, 17:12)

    gab0iu [utilizator]

    raportu' ala "profesionist" al lui TT facut ghemotoc si aruncat la cos..."esista" o singura solutie: DEMISIA!
  • +48 (58 voturi)    
    Gargamel (Marţi, 27 februarie 2018, 17:12)

    math_2 [utilizator]

    ....politrucul mic si nastrusnic a luat-o peste bot !
    geniul carpatilor, dupa un liceu industrial si 3 ani de pauza.... s-a pus cu burta pe carte. 87 de diplome. Partidul stie de ce!

    Romania supravietuieste inca o data ..... dar este cam la limita, tovarasi!
  • +43 (53 voturi)    
    Putea fi si altfel? (Marţi, 27 februarie 2018, 17:13)

    mcv [utilizator]

    Doar n-or fi toti niste tudorei!
    Cati oameni de pe acest pamant sunt dispusi sa se autoterfeleasca in halul in care a facut-o acest individ?!
  • +40 (50 voturi)    
    berbecimea sa dorel (Marţi, 27 februarie 2018, 17:14)

    mnicku [utilizator]

    locul acestui specimen este la Marinescu si nici decum la Min Just.
    Adica prin guvern se pot comite fapte de coruptie dar DNA trebuie sa stea cuminte ...s-o crezi tu dorelino...

    un tip soios, ce vorbeste de adevar
  • +47 (57 voturi)    
    Foarte bine, o reactie normala (Marţi, 27 februarie 2018, 17:15)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    din partea CSM-ului care aparent nu e chiar atat de infestat cu PSDisti.
    • +25 (27 voturi)    
      Sectia de Procurori (Marţi, 27 februarie 2018, 17:46)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      Inca nu este infiltrata de psd-isti. Daca te uiti la aia de judecatori te apuca plansul. Se bat pe burta cu Tudorel.
    • +3 (5 voturi)    
      E vorba de ... (Marţi, 27 februarie 2018, 18:38)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      sectia de procurori , aci nu-s probleme , probabil exista o sectie pt. judecatori , acolo cica sint aia manjiti ...
    • +2 (4 voturi)    
      E vorba de ... (Marţi, 27 februarie 2018, 18:38)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      sectia de procurori , aci nu-s probleme , probabil exista o sectie pt. judecatori , acolo cica sint aia manjiti ...
  • +21 (29 voturi)    
    Respect Kovaci (Marţi, 27 februarie 2018, 17:16)

    JoshuaTree [utilizator]

    Respect Kovaci!!!!
  • +46 (56 voturi)    
    Tara lui (Tu)dorel (Marţi, 27 februarie 2018, 17:16)

    baronulmunchausen [utilizator]

    Pai Tudorele tata, carevasazica matale vrei sa-l mazilesti pe procurorul sef al DNA, pe baza unor telenovele marca voiculescu tv si ghitza tv.De ce nu te poti ridica la nivelul la care pretinzi ca esti si sa-i trimiti pe circari sa atace in instanta DNA-ul cu slagarele care le canta ? Si sa-si puna acolo pe taraba toate probele, frumos, ca intr-o tara civilizata.
    Tztztztz...nu e bine toarase ministru, nu e bine.
  • +42 (52 voturi)    
    toad[er] a fost penibil (Marţi, 27 februarie 2018, 17:17)

    mario1990 [utilizator]

    toad[er] trebuia dat afara din acea sedinta la cate aberatii marca Teleorman avea la el...
  • +40 (50 voturi)    
    Asa cum era firesc... (Marţi, 27 februarie 2018, 17:17)

    vio7 [utilizator]

    Stiu ca acest aviz negativ este consultativ...insa...ce ar fi daca am avea un presedinte cu cojones si atunci cand va lua hotararea de a nu revoca sefa DNA sa ceara si demisia ministrului justitiei!Zic...nu dau cu paru'!
    • +3 (5 voturi)    
      Nu cred ca ... (Marţi, 27 februarie 2018, 18:42)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui vio7

      are competente constitutionale in acest sens, dar macar sa stearga cu el pe jos , merita banditul.
  • +42 (54 voturi)    
    Nu este totul pierdut in tara asta! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:19)

    MisuG [utilizator]

    Respect CSM! Respect acestor oameni care au coloana vertebrala si care nu au facut jocurile murdare PSD-ALDE ! Tudorele, demisia este cea care te mai spala putin! Ca oricum te-ai facut si tu de kko executand ordinele PSD!
  • +40 (52 voturi)    
    "Un ministru o ia in freza" - film contemporan (Marţi, 27 februarie 2018, 17:21)

    Susufler0 [utilizator]

    Slugarel : "Un fleac ! M-au ciuruit ! Nu stiam ca doare-asa !"

    Sefa CSM : "Sa chem o masina domn ministru ?"

    Slugarel : "Nu-i nevoie, plec pe jos !"

    PS. The end ! ;)
  • -55 (67 voturi)    
    Grija mare (Marţi, 27 februarie 2018, 17:22)

    tontu [utilizator]

    CSM nu este in masura sa aprobe sau sa respinga, poate doar sa dea aviz pozitiv sau negativ. Baietii astia de la justitie, incepand cu ministerul, continuand cu dna, parchetul general, inspectia judiciara si terminand cu csm au tendinta sa-si aroge prerogative pe care nu le au, cum dealtfel se pare ca face si presedintele. Oricum cauza va ajunge si pe masa CCR-ului...
    • +30 (34 voturi)    
      Asa e boss (Marţi, 27 februarie 2018, 17:49)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Numa' Liviu si Calin au prerogative...restul sunt pentru decor in tara asta. Nimeni nu are voie sa faca nimic, ci doar sa execute ce zice Farul Calauzitor in Teleorman. De unde iesiti, frate?
    • +28 (30 voturi)    
      Si CCR ce-o sa faca? (Marţi, 27 februarie 2018, 17:50)

      tarantella [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      O sa decida CCR ca Kovesi e demisa sau ce?
    • +28 (28 voturi)    
      Bine ți-ai ales numele (Marţi, 27 februarie 2018, 17:54)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Nu își arogă prerogative, le dă Constituția! Mai citește cu ochișorii tăi, nu cu ai lui badea/gâdea șamd.
      CCR a decis deja că dacă cineva trebuie să semneze un document acel om are dreptul să și refuze, mai pe înțelesul tău: președintele nu TREBUIE să aprobe. El are dreptul legal să se opună!
    • +30 (30 voturi)    
      DOMNU* TONTU (Marţi, 27 februarie 2018, 18:01)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      V-ati transformat porecla in renume . Chiar asa si e !
    • +23 (23 voturi)    
      ia calmantele, Tudorele! (Marţi, 27 februarie 2018, 18:13)

      Filbert [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Ne vedem diseara pe canapeaua varAntena3, las' ca te consoleaza si-ti repereaza onoarea gidea si ciuvica
    • +25 (25 voturi)    
      Si (Marţi, 27 februarie 2018, 18:32)

      Toreador [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Dragnea ce mai zice??? marsh mah la partid si lasa-ne pe noi astia care mai gandim sa radem de hoarda KGB-ista ... va asteapta Putin pe toti .... de ce mai zaboviti?
    • +20 (20 voturi)    
      Dc a refuza o propunere e neconstitutional (Marţi, 27 februarie 2018, 18:35)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Dc a refuza o propunere e neconstitutional atunci VIOLUL ar trebui sa fie legal , pe logica ta.
      Se duce unu la una si o invita la cafea pe canapea sa faca.... Ea zice nu, asta se duce la CCR care ar zice : duduia e naspa, n'are obraz si nu ne convinge si declara refuzul NECONSITITUTIONAL..De rusine, stimabila s-ar conforma cu CCRul si ar ajunge pe canapea, la cafea cu stimabilul care ooo.. si o sa zica la politie "frate era la mine pe canapea la cafea in chiloti si era obligata sa respecte decizia CCR deci I-am dat o m...."
    • +6 (6 voturi)    
      Da, da... (Marţi, 27 februarie 2018, 18:48)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      toti astia isi fac de cap pe-acolo prin justitie, numai CCR e grozav, corect si invincibil .
      Una-doua , la orice cauza ,orice disputa , direct cu jalba in protap la CCR, de parca toate inadvertentele sint de natura constitutionala !
    • +5 (5 voturi)    
      Nu neaparat (Marţi, 27 februarie 2018, 19:01)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Va ajunge pe masa CCR-ului DOAR daca acesta va fi sesizat. Deci daca e demisa nu cred ca va sesiza nimeni CCR-ul, iar daca nu, CCR-ul poate va fi sesizat, dar nu vad motivul, de anume din Constitutie se incalca. deci nu va ajunge "oricum".
    • +5 (5 voturi)    
      evident... (Marţi, 27 februarie 2018, 19:38)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      daca dracnea spune ca trebuie sa-ti impusti sotia/copilul etc... tu si-l; impusti... pt ca spuen dracnea si dracnea are intotdeauna dreptate!

      asa "ganditi" voi...

      daca cineva spune ceva impotriva psd (oricat de logic si argumentat e), atunci sigur acea persoana/institutie e cumparata, e impotriva romaniei etc....
  • +36 (44 voturi)    
    Wow, cum nu apreciaza profesionistii (Marţi, 27 februarie 2018, 17:24)

    Bogdan_100 [utilizator]

    frumoasa telenovela a "profesorului". El a numit-o raport dar cei ce l-au citit l-au numit sceneta cu citate din televiziuni. Acum avem si avizul specialistilor, oare tudorica mai are ceva demnitate si demisioneaza sau vrea sa se compromita total?
  • +43 (53 voturi)    
    Un retardat nerusinat... (Marţi, 27 februarie 2018, 17:24)

    Adri70 [utilizator]

    Nerusinatul cu pretentii de ministru si profesor universitar a primit ceea ce merita! Rusine pentru invatamantul superior din Romania, ca astfel de mizerii umane au putut absolvi o facultate si, mai mult decat atat, au putut sa ramana in invatamant si sa promoveze spre functii de inalta demnitate intelectuala. Acest individ arata cat de jos a coborat invatamanul in amarata noastra tara...
  • +37 (45 voturi)    
    Rudotele fa ceva (Marţi, 27 februarie 2018, 17:25)

    trandafil [utilizator]

    mergi 'napoi in Asia!
  • +40 (48 voturi)    
    Felicitari! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:25)

    Geo7 [utilizator]

    Bravo CSM! Speram sa REZISTATI!
  • +40 (48 voturi)    
    VV Dancila oare ce parere are? (Marţi, 27 februarie 2018, 17:26)

    gg_frone [utilizator]

    Acu ca raportul lui Gargamel i-a parut bine justificat... Oare si afirmatiile contra raportului sunt la fel de fondate?
    • +5 (5 voturi)    
      Dancila? Parere? (Miercuri, 28 februarie 2018, 7:38)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui gg_frone

      Dancila n-are parere, are Dragnea.
  • +23 (31 voturi)    
    corect (Marţi, 27 februarie 2018, 17:27)

    Francisc 1 [utilizator]

    .
  • -51 (67 voturi)    
    circul va continua (Marţi, 27 februarie 2018, 17:31)

    vanatoare [utilizator]

    In CSM, o mana pe alta se spala. Circul va continua si probabil de acum inainte si pana la finalul mandatului lui Kovesi vom avea numai scandal. Din punctul meu de vedere LCK este o vulnerabilitate pt DNA.
    • +20 (24 voturi)    
      din pct meu de vedere (Marţi, 27 februarie 2018, 17:54)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui vanatoare

      tu esti cea mai mare vulnearbilitate la adresa ta.
    • +20 (22 voturi)    
      PSD nu este? (Marţi, 27 februarie 2018, 17:55)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui vanatoare

      Adica, PSD nu este o vulnerabilitate pentru Romania?

      De cand au venit la putere un scandal continuu!

      Lupta de clasa, declaratii nedovedite, CNA-ul sub papuc, acuzati in guvern, etc....

      Bai, la voi in PSD n-aveti barbati?
      Unul cu cohones, sa-l contrazica clar pe Daddy-ul vostru!

      Asa tembelizati sunteti la partid?
    • +18 (20 voturi)    
      Ce tare (Marţi, 27 februarie 2018, 17:55)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui vanatoare

      Dar pe dragnea nu-l vezi ca pe o vulnerabilitate pentru România?
      LCK este un avantaj pentru noi toți, DNA included!
    • +15 (15 voturi)    
      CA SA VISEZI LA ASA CEVA ? (Marţi, 27 februarie 2018, 18:08)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui vanatoare

      ce ai putea fi fo* vanadeputoare ? mai vedem .
    • +16 (16 voturi)    
      sigur ca e o vulnerabilitate (Marţi, 27 februarie 2018, 18:15)

      Filbert [utilizator] i-a raspuns lui vanatoare

      nicolicea ar fi mult mai bun acolo...
    • +15 (15 voturi)    
      Du-te (Marţi, 27 februarie 2018, 18:36)

      Toreador [utilizator] i-a raspuns lui vanatoare

      acasa ....
    • +5 (5 voturi)    
      Circul (Miercuri, 28 februarie 2018, 7:27)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui vanatoare

      Da, circul continua din 1990 cind PSD a batut palma cu Putin sa tina Romania in plasa de influenta a Rusiei in schimbul unor pozitii cheie si a unor averi fabuloase pentru PSD-isti. Acum suntem la episodul Kovesi pentru ca oricine si orice sta in calea planului PSD-ului de saracire a Romaniei si tratare a tarii ca bun personal trebuie distrus, desfiintat. Toti trebuie sa balansam pe sirma pe care ne-o intinde PSD-ul sau daca nu ne convine sa plecam (si au plecat, oficial 2.9 milioane si neoficial 5.9 milioane!) Ca la circ!!!!
  • +36 (44 voturi)    
    bai hahalera (Marţi, 27 februarie 2018, 17:31)

    gogu_milogu [utilizator]

    mare pisicher esti tu cum arunci cu vorbele dar nu esti in stare sa sustii o discutie contradictorie dar argumentata.... cum nu suportati voi astia de la psd sa va raspunda altii..... cum va repugna dialogul....
    revin si zic ceea ce sustin de ani de zile..... aroganta este cea care a infundat mereu PSD.
    Si de data asta tot aroganta o sa va inece.
    Auzi tu.... conflic de natura institutionala daca KJ nu o revoca?!..... pai bah ciuciubete daca tu crezi ca vii acum si reinterpretezi Constitutia conform cerintelor PSD te inseli amarnic; ce ai vrea?!.... ca KJ sa semneze a primarul?
  • +36 (44 voturi)    
    ok (Marţi, 27 februarie 2018, 17:31)

    zigot [utilizator]

    ma intreb, procurorul sef dna poate cere demiterea
    ministrului justitiei pentru incompetente si rea intentie?
    intrebarea e retorica, dar absolut justificata.
  • +40 (48 voturi)    
    Two Dorele, te facusi iar de ras (Marţi, 27 februarie 2018, 17:36)

    voinicu [utilizator]

    Saracul Dragnea , nici de data asta etalonul two Dorel nu s-a conformat si s-a mai facut de ras inca o data.
    • +21 (21 voturi)    
      MIE MI-E MILA DE DRACNEV! (Marţi, 27 februarie 2018, 18:21)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui voinicu

      E tot mai clar ca pentru mizeriile de care are nevoie ca de aer ,trebue sa se bazeze pe creaturi ca gudurel-gargamel -de trista amintire .Gratia... mon amour... de la tine viu* ...spre tine ma indrept .
  • +30 (38 voturi)    
    OMG (Marţi, 27 februarie 2018, 17:37)

    Dimijoarei_Obt [utilizator]

    Ca simplu cetatean ma simt putin mai protejat in aceasta tara !
  • +37 (45 voturi)    
    TT (Marţi, 27 februarie 2018, 17:38)

    nebunul [utilizator]

    ma asteptam ca in prostia lui dl. Tudorel sa voteze impotriva.
  • +31 (41 voturi)    
    Confruntarea dintre un practicean si un (Marţi, 27 februarie 2018, 17:38)

    ty [utilizator]

    teoreticean in fata camerelor nu putea avea un alt rezultat.
    • +18 (18 voturi)    
      teoreticianul slugarel (Marţi, 27 februarie 2018, 18:17)

      Filbert [utilizator] i-a raspuns lui ty

      ala nu e teoretician ci gargarician, cirpa de sters ciubotele lui dragnea
  • +38 (46 voturi)    
    Ahahahahaha! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:39)

    Luk [utilizator]

    CSM e garantul justitiei si are aviz consultativ. Presedintele decide dupa propunerea Ministrului.
    Ce conflict constitutional? Intre Tudorel si Johannis?

    Dorneanule, esti victima :)))))
  • +46 (54 voturi)    
    Dorel stie ca dezbaterea va continua [la Antena 3] (Marţi, 27 februarie 2018, 17:39)

    CezarN [utilizator]

    Doar i s-a dat programul Antena 3 pe urmatorul trimestru.
    Tudorel este si el un fel de Gade[a] al justitiei romane.
  • +53 (61 voturi)    
    Chiar daca Codruta ar avea greseli (Marţi, 27 februarie 2018, 17:40)

    Armadilo [utilizator]

    tot nu o dovedit-o.

    Adica daca Codruta aplica legea se cheama comportament autoritar.

    Dar daca parlamentul da legi anticonstitutionale (si returnate pe banda de CCR) si imorale (ca cea a maririlor de salariilor parlamentare) nu mai este comportament autoritar si sfidator.

    Domnule ministru dati-va demisia de onoare pentru ca ati raspuns la comenzi politice, macar ca ar trebui sa fiti independent!
  • +22 (28 voturi)    
    conflict de natura constitutioanala (Marţi, 27 februarie 2018, 17:43)

    moka [utilizator]

    adica, cum ar veni, atunci cand l-ati suspendat pe Base, ce-ar fi putut spune CC? Sa constate ca nu este suspendat si ca referendumul de suspendare a fost ilegal?
  • +40 (50 voturi)    
    Jos palaria! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:43)

    valll [utilizator]

    Mai rar o asemenea concentrare de oameni de caracter intr-o institutie din Romania!
    Este o gura de oxigen, o dovada care te face sa speri ca in Romania mai exista moralitate, verticalitate si ca nu e totul pierdut!
    Toti, inafara de vinovatul! - Deja imi este mila de el...
  • +41 (49 voturi)    
    Cineva (Marţi, 27 februarie 2018, 17:44)

    omezu [utilizator]

    Sa-l puna pe TuDorel la uscat ca la cum a spalat Codruta cu el pe jos, e mai ud decat la conferinta aia de presa unde si-a prezentat rechizitoriul. Aceasta rusine de om care (inca) are functia de ministru al Justitiei nu e nimic decat o relicva sovietica prafuita, un avocat al borfasilor si are tupeu cum numai la Calin Inima Salbatica Tariceanu mai intalnesti. Duca-se!
  • +40 (48 voturi)    
    Laura-Tudorel 2-0 (Marţi, 27 februarie 2018, 17:46)

    vasiledorobantu [utilizator]

    Tudorele, iar ai luat bătaie? Te-au părăsit şi Dragnea şi Codrin...
    Dar aşa sunt oamenii, Tudorele, atunci când văd o cârpă în faţa lor mai întâi se şterg pe pantofi cu ea, iar apoi îi dau cu piciorul.
  • +20 (20 voturi)    
    bravoo (Marţi, 27 februarie 2018, 17:46)

    pragmatism [utilizator]

    Dna Kovesi i-a dat o lectie de drept si de comunicare acestui politruc! Exceptionala argumetarea dnei procuror in comparatie cu gangaveala ministrului care ne-a dat o adevarata lectie de analfabetism functional.
  • +8 (8 voturi)    
    Ah!!! (Marţi, 27 februarie 2018, 18:04)

    europeanul2 [utilizator]

    Ce ma mai distrez!!!
  • +23 (23 voturi)    
    Sa zica Putorel Toader (Marţi, 27 februarie 2018, 18:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Când erai la CCR si se plimba in Mercedesul lui Fenechiu, oare ce servicii aduceai tu acelei gruparii de infarctori USL? Pai vezi, TT de unde ti se trage ura de DNA? Pentru ca tu insuti esti un mafiot si un complice la jaf. ESti o otreapa ca toti din guvernul din care faci parte. SI UN MARE TICALOS si MAFIOT! DAr ai luat-i peste BOT!
  • +25 (27 voturi)    
    Mi-as dori (Marţi, 27 februarie 2018, 18:14)

    amanda13 [utilizator]

    Sa se deschida un email unde sa ii putem trimite doamnei Kovesi incurajarile noastre. Aceasta doamna este cel mai mare om de stat pe care l-a dat Romania post-decembrista. Ma inclin in fata tariei sale de caracter. Chapeau!
    • +5 (7 voturi)    
      Aici e un loc (Marţi, 27 februarie 2018, 21:31)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      unde poti sa-ti exprimi adeziunea fata de doamna Kovesi: https://facem.declic.ro/campaigns/nu-acceptati-revocarea-codrutei-kovesi?utm_campaign=lR6LazGXp0&utm_medium=facebook&utm_source=share
  • +23 (23 voturi)    
    he he (Marţi, 27 februarie 2018, 18:15)

    Bittick [utilizator]

    TwoDorel a luat azi o mare mu...strare !!!
  • +22 (22 voturi)    
    Competenta juridica (Marţi, 27 februarie 2018, 18:19)

    iaurtica [utilizator]

    Un asa-zis "teoretician", dupa o astfel de prestatie lamentabila, mai poate fi membru al Comisiei de la Venetia? Intreb pentru un prieten....
  • +23 (23 voturi)    
    Fatality !! (Marţi, 27 februarie 2018, 18:21)

    Carcalete [utilizator]

    I-a dat "Fatality".
    Finish him!
  • +25 (25 voturi)    
    'uDorele, ti-ai asiragurat sinecura pesedisata: (Marţi, 27 februarie 2018, 18:28)

    ...!?! [utilizator]

    Amasador in Madagascar !D
  • +22 (22 voturi)    
    Draga dracnea (Marţi, 27 februarie 2018, 18:36)

    KostasP [utilizator]

    Martie e aici. Ai inteles, ma?
  • +21 (21 voturi)    
    da' spiritul, dom'profesor? (Marţi, 27 februarie 2018, 18:37)

    ernst [utilizator]

    da cum poate dnul Toader (profesor, aud) sa sustina ca desi CSM si Presedintia sunt implicate in tot procesul asta de demitere, ei nu au un cuvintel de spus. hai, csm vorba lui basescu [v-am consultat, hai-pa] dar Presedintele care semneaza hartia...

    plus: nu l-as angaja de avocat, daca as avea nevoie.
  • +5 (5 voturi)    
    demisia ! (Marţi, 27 februarie 2018, 18:39)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Tudorel, daca ai un dram de demnitate, depune demisia.
    Te-ai facut de ras ca aparator al hotilor din tara asta, caci pentru ordonanta 13, dosarul Belina si alte si alte dosare PSD/ALDE ai acuzat-o pe Codruta ca nu face blat cu voi.
  • +7 (7 voturi)    
    degeaba... (Marţi, 27 februarie 2018, 18:50)

    liviu_ [utilizator]

    si spun astqa din cateva motive:
    1 - nu cred ca scopul lor e sa o demita... scopul lor e doar sa isi inversuneze votanti si mai rau impotriva justitiei, presedintelui si sa tina dna ocupat...
    2 - CCR, CNA CNCD sunt ale lor... deci nu putem sa fim siguri de o decizie corecta a CCR, nu putem avea televiziuni corecte pt ca CNA permite televiziunilor psdiste orice... se amendeaza cei ce critica psd , dar incers e ok (vezi decizia CNCD)
    3 - psd este un partid capusa... daca maine mor toti cei cu functie din psd... o sa dureze 5-10 ani pana o sa putem scapa de toti sefii si sefutzsii pusi de psd prin diverse locuri (onguri, ccr, cna etc)
    4 - nu m-ar mira o tactita gen loveste si fugi din partea psd.... peirde alegerile in 2019.... avand grija ca sa mentina economia cat de cat functionala pana atunci... toata vina o sa pice pe cine vine la guvernare si in 2023 o sa castige iar cu 60%

    de multe ori ma apuca dispecarea si pur si simplu cred ca tara asta nu mai are speranta. avem cea mai mare rata de emigrare dupa Siria.... daca nu se intampla ceva si asta URGENT !!! chiar daca se rezolva tot in 10 ani o sa fie prea tarziu... o sa mai ramanem 16 mil si nu o sa mai aiba cine munci... deja muncim maxim 20% ... daca scoatem cei de la stat (apreciez munca lor, sa nu ma inteleaga nimeni gresit, dar pus si simplu ei nu aduc bani la buget), deja s-a terminat... un impozit progresiv, o taiere de scutire de impozit pt itsti... -> inca 300-400k de oameni ce emigreaza si game over pt tara asta....
  • +8 (8 voturi)    
    PS: (Marţi, 27 februarie 2018, 18:51)

    liviu_ [utilizator]

    oricum psd nu a pierdut nimic... de vina e soros, statu paralel, agenturili etc...

    cand nu le iese ceva.. INTOTDEAUNA este vina altora...
    si efectiv votanti lor ii cred.... este fenomenal l pt m,ine cum de oamenii aia cred ORICE vine din gura incompetentilor si analfabetilor psd... indiferent de cat de aberant ar fi!
  • +6 (8 voturi)    
    ...iesire onorabila pentru tudorel... (Marţi, 27 februarie 2018, 19:07)

    mitocanu [utilizator]

    ...tudorele ai o singular iesire...te duci la parlament, ii convoci pe drgnea si tariceanu si. in fata lor, iti rupi diploma de doctor in stiinte juridice...apoi, plin de avant, te duci la piscina cu valuri, de la hotelul lido, o golesti de apa si te arunci in cap....
  • +8 (8 voturi)    
    mama mama (Marţi, 27 februarie 2018, 19:29)

    RenRadu [utilizator]

    ce i-a tras-o lu' gargamel. Bravo!

    tudorele, fa ceva, ca nu se mai poate. da-ti demisia si / sau rezolva-ti frustrarile fiziologice - asta cand se aude vorbind zici ca mai are un pic si are orgasm, atat de tare se excita cand isi aude propria-i voce...
  • +8 (8 voturi)    
    6-1 (Marţi, 27 februarie 2018, 19:37)

    wintershadow [utilizator]

    Toata lumea e fericita, dar imi amintesc amuzat ce scandal era pe aici acum cateva luni de zile, cand se discuta mutarea deciziei revocarii procurorilor sefi de la presedinte la CSM. Atunci se "politiza" decizia, acum e o decizie buna, asa "politizata" cum este.
  • -9 (13 voturi)    
    informatii (Marţi, 27 februarie 2018, 19:46)

    Toni_Romania [utilizator]

    Stiati?
    Laura Kövesi este fiica procurorului Ioan Lascu, care a deținut din 1980 până în 15 ianuarie 2010 funcția de șef al Parchetului de pe lângă Judecătoria Mediaș.[6] Fratele ei, Sergiu Lascu, a devenit în 2010 director general adjunct al Direcției Tehnologia Informației și Comunicare din Transgaz.[7]. ---:

    ”Electron liber”, este?
  • +5 (7 voturi)    
    Felicitari! (Marţi, 27 februarie 2018, 19:49)

    CetateanLogat [utilizator]

    Aceasta este decizia corecta. Mascarada regizata de PSD-ALDE si interpretata de Tudorel Toader a fost demascata de profesionisti cu coloana vertebrala.
  • +8 (8 voturi)    
    Nu m-ati convins !... (Marţi, 27 februarie 2018, 19:54)

    Notorius [utilizator]

    2Dorel, sef de promotie refulat (ca si Ciorbea, daca va aduceti aminte !?) simte nevoia de aclamatii pupincuriste si adora sa se auda vorbind. "-Nu m-ati convins", ii zice el sibilinic LKC, adica amandoi suntem de- mama, de-o faptura si de-o seama si stiu cate parale faci... Pe naiba, 2Dorel este un jalnic politruc care inlocuieste arumentul logici formale cu smecheria ex catedrae, i.e. cu morbul profesorasului de provincie, in sinea lui, cel mai destept din urbea lui natala - care da lectii studentasului genial care tocmai il incurca la examenul oral cu argumentul costumului de tergal de 2 lei si al pantofilor de lac cu scartz : "Nu m-ati convins!" ... Nici dumneata nu ne-ai convins, coane Venturiano... tot un mate fripte si un coate goale ai aratat ca esti !... Se rupe bineaua cu dumneata cu tot, si iar o sa raza si o sa-si smulga gazeta din mana mahalaua de ruisinea matale...
  • -14 (14 voturi)    
    Hai sa stam jos si sa judecam, in sala au (Marţi, 27 februarie 2018, 20:01)

    xrogo [utilizator]

    fost 6 procurori si ministrul justitiei, deci fara a audia nici o parte tinand cont ca si impricinata era procuror lumea se astepta la acest rezultat.
    Fara sa discutam nici o acuzatie ganditi-va la urmatorul fapt, ministrul ala pe care toti il huliti a fost procuror si el, dar fata de toti cei de fata are mai multe clase peste , si din simplu fapt ca a fost si judecator, si judecator la CCR si membru in Comisia de la Venetia fara sa mai vorbim de cariera universitara!
    Si ca sa va dau un argument mai substantial, Codrut Olar a fost indrumat de Tudorel Toader la doctorat iar la Kovesi a facut parte din comisia de doctorat, deci le-a fost mentor, i-a invatat!
    • +7 (9 voturi)    
      Pe bune? (Miercuri, 28 februarie 2018, 0:21)

      sinx [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Vi s-a parut ca Tudorel a facut mai mult de 2 parale? Degeaba a fost procuror si judecator daca a ajuns carpa de sters pe jos a condamnatilor din Parlament. Tudorel reprezinta un produs al unei epoci de mult apuse, probabil cu multi scheleti in dulap. Tocmai a ajuns la groapa de gunoi a istoriei. Pe de alta parte, Codruta a aratat ce inseamna un demnitar cu clasa. L-a batut cu 6-1; cam la fel l-ar fi batut Halep la tenis.
  • +11 (11 voturi)    
    Singurul conflict (Marţi, 27 februarie 2018, 20:18)

    batmanss [utilizator]

    e intre “strada” si PSD . Ai grija Tudorele , nu mai băga lemne pe foc ca te vei arde !
  • +7 (11 voturi)    
    Kovesi (Marţi, 27 februarie 2018, 20:21)

    t4v1 [utilizator]

    Ar fi un candidat bun pentru Presedinte. In 2019 ii expira mandatul.
  • -13 (15 voturi)    
    mai toate comentariile de mai sus (Marţi, 27 februarie 2018, 20:23)

    cucuveauamov [utilizator]

    exemplifica vorba lui Tudorel: "vorbele dumneavoastra pot parea seducatoare pentru cei care nu se pricep".
    • +5 (5 voturi)    
      Comentarii (Miercuri, 28 februarie 2018, 7:33)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Te incluzi si pe tine, da?
  • +10 (10 voturi)    
    Lectie predata (Marţi, 27 februarie 2018, 20:55)

    unins [utilizator]

    de elevul Kovesi, profesorului Toader!
    Unul din principalele argumente invocate in cererea de revocare, il reprezinta "scandalul mediatic" generat de unele inregistrari audio, difuzate in mass-media.
    Chiar domnul Toader a folosit informatii din aceste inregistrari, ca argumente in favoarea cererii de revocare, prefacandu-se ca nu intelege ca acele inregistrari reprezinta o proba NULA, deoarece niciodata nu au fost dovedite ca fiind autentice. Autenticitatea trebuie demonstrata de acuzator, de cel care le prezinta, nu de cel acuzat, care beneficiaza de prezumtia de nevinovatie. Chiar DNA-ul a facu greseala de a incerca sa demonstreze falsitatea inregistrarilor, desi nu avea la dispozitie aparatura cu care s-a inregistrat si nici inregistrarile originale. Oare de ce, acuzatorii care au inregistrarile originale și aparatura de inregistrare, nu au dorit sa le supuna expertizelor? Răspuns: deoarece inregistrarile audio au fost FALSIFICATE! Deci, dacă eliminam acest argument, raportul domnului Toader, rămâne extrem de neconvingator.
  • +10 (10 voturi)    
    Mai bine professor, (Marţi, 27 februarie 2018, 21:15)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Decat activist pad.
    Bateti in retragere.
    Reveniti la catedra si nu veti fi facut ko de procurori.
    6-0 e un scor care trebuie sa va dea de gandit.
    Daca va bagati in tarate va mananca porcii.
    Porcii scapa si raman cu averea facuta din furaciuni.
    Daca dvs vreti un post de ambasador printre triburi africane ca rasplata pentru aceste ingerinte in justitie cred ca gresiti.
    Mai e timp de retragere.
    Apoi daca JOHANIS va infirma propunerea de revocare Mai pierdeti odata.
    Nu intrati in batalia ce va urma.
    Retrageti-va!
    • +10 (10 voturi)    
      Revenire la catedra ? (Marţi, 27 februarie 2018, 22:08)

      Lu48 [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      Ce sa invete studentii ?
      Sa se intoarca la meseria invatata in liceul industrial !
  • +1 (7 voturi)    
    Mie inca mi-e teama (Marţi, 27 februarie 2018, 22:06)

    kthor7 [utilizator]

    Ca exista un blat intre Iohannis si pesedei. Nu stiu de ce feeling-ul asta ma arde in inima tot timpul. Probabil inca nu-mi revin dupa modul de "mai dau o sansa" abordat de presedintele care e prea moale fata de cum ar trebui sa fie. Cat despre ce zice CCR ca ar fi politic ca presedintele sa numeasca procurori...iar cred ca pesedistii astia interlopi isi bat joc de tara si inteligenta noastra. Sa inteleg ca daca numeste senatul sau deputatii nu e politic??? Cum e politic numai cu presedintele? De ce avem presedinte? Potrivit lui Tariceanu si Dragnea, trebuie o poza acolo, pai sa punem o poza, sa desfiintam codurile toate, sa zburde violatorii pe strada, sa infiga cutitele in noi toate jegurile de oameni cand le vine asa, ca trebuie si ei sa fie liberi, ca na criminalii au mai multe drepturi decat noi, sa-si fluture pestii curvele peste tot cum flutura mihai chinezul, sa fie coruptie zic si mizerie, asa un jeg uman fara morala. O jungla din comuna primitiva, sa traim in pesteri si sa muncim in lanturi la faraonii Calin file de poveste imorala si Dragnea tupeu de interlop. Nu vreti asta? Cine naiba i-a pus pe unii sa voteze????
  • +5 (5 voturi)    
    Cine stie (Marţi, 27 februarie 2018, 22:27)

    Alethea [utilizator]

    ce are in mana dorel acuma, ii dau 1000 de puncteee
  • +6 (8 voturi)    
    Codruta eroina, 2 Dorel un reprezentant al mafiei (Marţi, 27 februarie 2018, 23:49)

    hopsinoi [utilizator]

    PSDUDMRALDE.

    2 Dorel cica e profesor de drept, si asta si-a plagiat lucrarile, pariem.
    • +5 (5 voturi)    
      Ai Definit Perfect GIO (Miercuri, 28 februarie 2018, 8:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Fondatorii Statului Paralel
  • +7 (7 voturi)    
    2 capete ale aceluiasi balaur (Miercuri, 28 februarie 2018, 3:10)

    Coco Whistle [utilizator]

    Oare astia isi aduc aminte de ce au devenit magisteati? Sa fie in slujba cui?
  • +8 (10 voturi)    
    Tudorel Toader PENIBIL (Miercuri, 28 februarie 2018, 8:28)

    Frankie [utilizator]

    Nu inteleg o tara (Romania) care se vrea civilizata, europeana etc... poate avea un asemenea ministru penibil !!??? Ne facem de ras cu el, si-asa nu suntem prea bine vazuti pe nicaieri ca popor.
  • +6 (6 voturi)    
    Todiras (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:33)

    arguss [utilizator]

    Acest individ ce se numeste creierul justitiei mai poate ocupa o functie in corpul profesoral de la Iasi ? Mai poate el sa fie membrul in Comisia de la Venetia ? Daca cei de la Iasi si Venetia nu-l vor arunca precum o masea stricata vor fi complice cu aceasta panarama a justitiei nostre.
  • +7 (7 voturi)    
    zmeura de aur pentru cel mai prost actor (Miercuri, 28 februarie 2018, 10:24)

    programatoru [utilizator]

    merge la .... tuDorel !!!!!

    fara nici o argumentare pe fapte, cu o retorica de telenovele, buna de latrine si rtv, pentru un public cu un IQ slabut sau rau voit, a incercat sa ne convinga ca el detine adevarul suprem si nu altcineva iar restul lumii sunt necunoscatori VS o contraargmumentatie bazata pe cifre si date concrete
    DAR EL
    lasa romanii sa descopere adevarul, pentru ca romanii sunt mai cunoscatori ?!

    caragiale e mai prezent ca nicicand
  • -1 (1 vot)    
    cascadorii plinsului (Miercuri, 28 februarie 2018, 18:21)

    DECENEU2000 [utilizator]

    de la inaltimea functiei sale corega prostanol lasa sa se inteleaga ca regulamentul csm e peste legea organica se tot contra cu tudorel, da n-ai ce sa-i explici unui tractorist atit il duce capul.un imbecil


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă