Sectia de procurori a CSM a respins cererea de revocare a lui Kovesi. Duel Kovesi - Tudorel Toader. Kovesi: Motivele din raport sunt nereale, nedovedite, netemeinice, simple sustineri. Toader: Categoric nu ma convingeti

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 27 februarie 2018, 14:00 Actualitate | Esenţial


Kovesi si Tudorel Toader, fata in fata la CSM
Foto: AGERPRES
Sectia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii a discutat, in sedinta de marti, propunerea ministrului Justitiei privind revocarea din functie a procurorului-sef al Directiei Nationale Anticoruptie. Dupa ce Tudorel Toader a citit, la inceputul sedintei, raportul prin care cere revocarea sefei DNA si cele 20 de puncte prin care motiveaza aceasta solicitare, Laura Codruta Kovesi a raspuns celor 20 de puncte. "Aceste motive din raport sunt nereale, nedovedite, netemeinice, simple sustineri care nu se confirma cu nimic. Pentru unele afirmatii, extrem de grave, nu exista niciun fel de probe", a afirmat procurorul sef al DNA.


Cele mai importante declaratii din sedinta CSM:


Ora 16:35: Tudorel Toader se declara nemultumit ca nu a primit documentul cu bilantul DNA si ii spune sefei DNA: "Potrivit legii nu stiu care..."

"Indiferent ce va decide CSM, ce va decide presedintele, ce va decide Curtea Constitutionala daca va fi sesizata pe conflict, dezbaterea va continua privind managementul DNA."


Ora 16:33: Laura Codruta Kovesi: In primul rand, eu nu sunt aici ca sa va conving pe dumneavoastra. Daca ati fi vrut sa va conving, am fi avut o discutie institutionala prealabila. Sunt aici ca sa explic ca ceea ce ati prezentat in propunere nu este real si nu are sustinere.

Intr-o justitie sanatoasa exista si achitari, nu suntem intr-o dictatura. Categoric spun, media achitarilor la DNA este sub nivelul mediei europene.

In cazul OUG 13, DNA nu a anchetat oportunitatea, ci a anchetat fapte de coruptie, la fel si in cazul Belina.

In ceea ce priveste bilantul: Raportul a fost finalizat in cursul zilei de ieri. In cursul zilei de astazi am semnat adresele de invitatie si am trimis raportul Procurorului general, care l-a trimis catre dumneavoastra. Acest raport, conform legii, se trimite Procurorului general, care urmeaza sa il trimita la dumneavoastra. Raportul de activitate public se prezinta pana in ultima zi a lunii februarie, iar documentul se trimite procurorului general, care il trimite ministrului Justitiei.


Ora 16:23: Tudorel Toader ii raspunde Laurei Codruta Kovesi: Discursul dumneavoastra poate fi seducator pentru cei care nu se pricep. N-am sa dau acum replica la replica, categoric nu ma convingeti. Ati vorbit de maretele realizari in problema masurilor asiguratorii si indisponibilizarilor. Sigur ca e greu de explicat cuiva statistica celor trimisi in judecata si achitati, stand in spatele unei hotarari a CSM. Adevarul trebuie stiut, trebuie asumat, trebuie sa iasa la suprafata, si, daca are conotatii negative, trebuie indreptat.

Tudorel Toader: Mi-ati trimis o invitatie sa particip maine la prezentarea bilantului DNA, dar nu voi veni. Nu v-ati indeplinit obligatia legala de a imi trimite raportul. Aveti o explicatie? Nu aveti.


Ora 15:16 Laura Coduta Kovesi raspunde celor 20 de puncte din raportul ministrului Justitiei, prin care i se cere revocarea din functie:

Aceste motive din raport sunt nereale, nedovedite, netemeinice, simple sustineri care nu se confirma cu nimic. Pentru unele afirmatii, extrem de grave, nu exista niciun fel de probe.

Punctul 1: Vizeaza un comportament reprezentand o incalcare sistematica a Constitutiei. Acest lucru ne dovedeste lipsa de previzibilitate a legislatiei si exista uneori interpretari diferite, iar daca aceste lucruri nu ar exista, nu ar exista nici Curtea Constitutionala. Min. Justitiei reproseaza unui magistrat ca nu a prevazut ca va urma o decizie a CCR, ni se reproseaza ca nu am stiut dinainte ca CCR va declara un conflict de natura constitutionala.

Punctul 2: Am respectat atat dispozitiile legale, atat deciziile anterioare ale CCR, cat si jurisprudenta Curtii Europene a Drepturilor Omului. 

Punctul 3: Mi se reproseaza ca nu am dat curs invitatiilor de a ma prezenta in fata unei comisii speciale de ancheta. As vrea sa va spun ca am raspuns in scris la toate solicitarile care mi-au fost adresate de aceasta comisie speciala. Nu se pot aplica retroactiv deciziile CCR si nu se poate reprosa unui magistrat ca nu a prevazut ca va urma o decizie a CCR.

Punctul 4: Este o decizie a CCR care a constatat ca nu exista un conflict de natura constitutionala intre DNA si Guvernul Romaniei.

Punctul 5: Min. Justitiei a considerat ca se impune revocarea din functie deoarece intr-un comunicat al DNA s-au facut referiri la aspecte de oportunitate (comunicat 22 sept. 2017). O descriere a situatiei intr-un comunicat nu poate constitui o situatie de incalcare a competentelor de catre conducatorul institutiei. Acest comunicat nu a fost retras niciodata, este pe site-ul institutiei, este o sustinere neadevarata.

Punctul 7: Se invoca un aviz al Comisiei de la Venetia care vizeaza actiunile Guvernului Romaniei, nu DNA. Mentiunile din aviz nu au nicio legatura cu activitatea DNA.

Punctul 8: Sunt indicii ca am obstructionat activitatea, comportament autoritar, discretionar. Motivele si argumentele se bazeaza pe forma raportilui emis de Inspectia Judiciara in septembrie. Acel raport nu a fost avizat de CSM, sectia de procurori, in forma respectiva. Forma aceea a fost modificata, doar o parte din acele concluzii au fost pastrate. Acest act nu are nicio valoare juridica, nefiind aprobat de Sectia de procurori a CSM. In ceea ce priveste comportamentul autoritar, discretionar, apreciez ca este o apreciere subiectiva a ministrului Justitiei.

Punctul 9: Se propune revocarea pt implicarea in anchetele altor procurori - din nou nu se sustine cu nimic. Aceasta apreciere se face pe baza unor declaratii luate din spatiul public, si anume ca mi-am asumat un anumit dosar. Am spus ca mi-am asumat acel dosar in virtutea functiei de procuror sef, si anume ca verific legalitatea solutiilor emise in dosare. Si acest motiv este nedovedit si netemeinic.

Punctul 10: Prioritizarea solutiilor cu impact mediatic. La o simpla lecturare a documentului Inspectiei Judiciare se poate constatata ca nu am folosit niciodata cuvantul "decapat". De asemenea, nu am prioritizat dosarele in functie de numele unor persoane. Din expertiza tehnica rezulta foarte clar ca inregistrarile aparute in spatiul public nu sunt originale, nu sunt autentice. Ministrul Justitiei a eliminat cocluziile unei probe tehnice. Primul criteriu este vechimea dosarelor, data la care ele se inregistreaza. La dosarele mai vechi de un an exista si un ordin al procurorului general, care verifica dosarele mai vechi de un an, de doi sau chiar de 5 ani.

Punctul 11: S-a invocat ca am contestat autoritatea CCR. Niciodata nu am contestat autoritatea CCR, nu am contestat si nu am emis nicio parere laudativa fata de deciziile CCR. Am prezentat date statistice si tipologii identificate in dosarele de abuz in serviciu. Nu am criticat decizia CCR, ci am prezentat efectele. Faptul ca in cadrul unor dezbateri profesionale mi-am exprimat punctul de vedere nu cred ca poate constitui un motiv de revocare. Insusi ministrul Justitiei a demarat o dezbatere publica privind redefinirea abuzului in serviciu.

Punctul 12: In toate interviurile am respectat codul deontologic si am spus ca aplicam legea. Daca ar fi asa, ar trebui sa desfiintam toate revistele de drept, in care avocatii si magistratii isi exprima opiniile privind modificari legislative.

Punctul 13: Faptul ca, in urma deliberarilor, CCR a stabilit ca infiintarea sectiei speciale de anchetare a magistratilor este constitutionala, nu inseamna ca ea este si utila, nu inseamna ca este obligatoriu ca dispozitiile sa se aplice in aceasta forma. "Am facut afirmatii de o gravitate fara precedent, care au afectat imaginea tarii." S-a dovedit ca exista o legatura intre afirmatiile mele si declaratiile unor oficiali? CMS a dat aviz negativ si a criticat modificarile legilor justitiei. Nu inseamna ca oficiali europeni s-au exprimat pentru ca procurorul sef al DNA a criticat aceste dispozitii. Am sa sustin in continuare ca inculpati condamnati ataca justitia, ii vedem zilnic in studiouri de televiziune, dand lectii de moralitate. Prin ceea ce a facut DNA in ultimii ani s-a dovedit ca lupta cu coruptia este eficienta. Acest lucru a imbunatatit imaginea Romaniei, nicidecum nu a afectat-o.

Punctul 14: Faptul ca am criticat un proiect de lege al ministrului Justitiei nu cred ca reprezinta motiv de revocare. Daca Romania a inregistrat rezultate bune impotriva coruptiei, le-a realizat si pentru ca procurorii au fost independenti in activitate.

Punctul 15: Investigarea unor persoane care detin functii inalte in stat nu este o dorinta a procurorilor DNA, este o competenta prevazuta de lege. Ia sa vedem cate condamnari la Curtea Europeana a Drepturilor Omului sunt in dosare instrumentate de DNA: Niciuna, de cand ma aflu la conducerea DNA. In perioada 2001-2012 au fost 12.

Punctul 16: Cresterea numarului de achitari si sporirea cheltuielilor. In 2016, 116 persoane au fost achitate, dintre care 15 in urma deciziei privind abuzul in serviciu. In 2016 nu a crescut numarul achitarilor, ci a scazut fata de anul anterior. Nu toate solutiile in care s-au pronuntat achitari sunt imputabile procurorilor DNA. Cu privire la ponderea achitarilor, din nou, este o sustinere nereala in raportul MJ. A se face o asemenea afirmatie, de o gravitate atat de mare... Am respectat in totalitate decizia CSM privind raportarile, care este obligatorie. Cu privire la alocarile bugetare: Compararea bugetelor unor structuri de Parchet diferite nu este oportuna, in primul rand ca in structura DNA avem si politisti. Peste 80% din bugetele structurilor de Parchet vizeaza cheltuieli de personal. In 2016 DNA a avut un buget de 27 de milioane de euro, 84% a insemnat plata salariilor, cheltuieli de personal. 2,7 milioane au fost  cheltuieli cu anchetele. 667 milioane euro - masuri asiguratorii impuse de DNA. 226 de milioane euro a adus DNA la bugetul de stat in urma unor decizii definitive ale instantei.

Punctul 17: Lipsa de implicare a procurorului sef in sanctionarea unor comportamente: In cursul anului trecut am solicitat plecarea a doi procurori din DNA. Atunci cand au fost situatii de procurori care au incalcat Codul deontologic, am intervenit imediat.

Punctul 18: O acuzatie grava: falsificarea transcrierii unor convorbiri telefonice. Nu se falsifica probe in DNA si nu exista dovezi ca s-ar fi falsificat.

Punctul 19: Tergiversarea solutionarii dosarelor cu consecinta prescrierii. Toate dosarele mai vechi de un an sunt supuse unui dublu control, inclusiv al procurorului general. Un control  vizeaza ritmicitatea  cu care se lucreaza la dosar: daca nu se lucreaza 30 de zile, dosarul se poate da altui procuror. Nu procurorul sef al DNA este cel care calculeaza termenul de prescriptie, termenul de prescriptie se calculeaza de catre procurorul de caz. In dosarul Microsoft, DNA a fost sesizata la 9 ani de la incheierea contractului. Prejudiciul estimat a se fi produs - ICCJ a dispus confiscarea unor sume de bani.

Punctul 20: Lipsa de reactie in verificarea activitatii profesionale si conduitei unor procurori. Am trimis informari scrise in care am aratat masurile interne dispuse, am precizat si precizez si acum ca asteptam concluziile Inspectiei Judiciare. Apreciez ca propunerea este neintemeiata si nedovedita.


Ora 15:15: Tudorel Toader, ironizat de un procuror, inainte sa i se dea cuvantul Laurei Codruta Kovesi: "Daca tot stiti ce vor spune procurorii, poate stiti si ce va spune sdoamna procuror sef."


Ora 15.03: Ministrul primeste intrebari si de la alti membri ai sectiei de procurori din CSM.

Procuror: Ati spus ca daca ati fi prezentat raportul anul trecut, nu v-ar fi ascultat nimeni. Nu am inteles-o.
Tudorel Toader: Ei, ati inteles-o, nu va banui ca nu intelegeri atata lucru. In martie 2017, faceam raportul dupa decizia CCR. Am constatat ca nu e momentul sa cer revocarea, chestiune de oportunitate.

Tudorel Toader: Prin critica nu poate fi denaturat adevarul. S-a criticat intentia de a se infiinta sectia speciala de anchetare a magistratilor, Curtea Constitutionala a spus ca este constitutionala.

Procuror: Cum va explicati ca toate cele 3 conflicte de natura constitutionala au fost in mandatul dumneavoastra si nu a fost niciunul in ceilalti 4 ani de mandat al doamnei procuror-sef?
Tudorel Toader: Ati mai trimis in judecata pe cineva privind oportunitatea? Constatarea porneste de la conditiile concrete de urmarire penala.
Tudorel Toader: Dupa al treilea, si s-au adunat toate celelalte motive, am considerat ca este momentul (sa ceara revocarea - n.red.).

Ora 14.55: Procurorul general Augustin Lazar ii adreseaza doua intrebari ministrului Tudorel Toader. Cei doi intra intr-o discutie in contradictoriu privind rolul CSM.

Augustin Lazar: La ce ne-ar mai folosi vointa CSM?

Augustin Lazar: Poate Guvernul sa nu astepte procedurile in curs, unele cerute chiar de ministru, iar ministrul sa spuna "Fac eu o evaluare mai rapida si evaluez eu", in timp ce magistratii trebuie sa se abtina de la a interveni?
Tudorel Toader: Sunt convins ca stiti raspunsul. Intrebarea vine din regulamentul CSM. Va dau un exemplu: toata lumea vorbeste de procurorul Negulescu, analiza la CSM a durat destul de mult, poate ca nu trebuia laudat. Eu cred ca legea bate regulamentul CSM.

Ora 14.05: Sedinta CSM incepe cu un discurs al lui Tudorel Toader:


Tudorel Toader si-a inceput discursul intreband cat timp are la dispozitie.

"Nu trebuie sa prezentam activitatea DNA doar intr-o maniera pesimista."

"Au fost ceva mai mult de 42.000 de descarcari ale raportului de pe site-ul MJ imediat dupa prezentare, ceea ce a dus la blocarea paginii."

"Nu vorbim de raportul pe care il voi prezenta in Parlament, vorbim de acel raport privind activitatea manageriala a DNA."

"Am facut evaluarea in perioada februarie 2017 - februarie 2018."

Tudorel Toader prezinta din nou cele 20 de puncte din raportul prin care cere revocarea sefei DNA.

Despre raportul Inspectiei Judiciare, despre care judecatorul Cristi Danilet a spus ca era secret: "La momentul cand l-am folosit, era de multa vreme transmis, inclusiv mie, la Ministerul Justitiei. Stiti ca avem la Minister un serviciu de informatii clasificate, care mi-au spus faptul ca el poate fi folosit."

"Nu s-a facut 10 ani un control de management la DNA."

"Nu vreau sa fiu rau si sa spun ca rezultatu-i previzibil pentru mine, dar am venit din respect pentru institutie. Repet, rezultatul e previzibil pentru mine."

"Despre activitatea DNA: Alea bune nu le justifica pe cele rele."

"Va dau si rezultatul votului".


Joia trecuta, ministrul Justitiei a anuntat ca va declansa procedura de revocare din functie a procurorului sef al DNA pentru ''acte si fapte de netolerat intr-un stat de drept''.

''In temeiul prevederilor art. 54 alin. 4 coroborat cu 51 alineatul 2 litera b din Legea 303/2004 privind Statutul judecatorilor si procurorilor, declansez procedura de revocare din functie a procurorului sef al DNA. Raportul, insotit de propunerea de revocare a procurorului sef, va fi transmis catre Sectia pentru procurori a CSM, precum si catre presedintele Romaniei, pentru a analiza si pentru a decide in acord cu competentele constitutionale pe care fiecare le are', preciza Tudorel Toader.

In opinia ministrului, DNA nu se identifica cu procurorul-sef al Directiei, Laura Codruta Kovesi, ''ale carei actiuni au demonstrat ca pot pune in pericol chiar institutia pe care o conduce, prin excesul de autoritate, comportamentul discretionar, sfidarea autoritatii Parlamentului, a rolului si competentelor Guvernului, contestarea deciziilor Curtii Constitutionale si autoritatii acesteia''.

Vineri, Ministerul Justitiei a publicat pe pagina de internet raportul privind activitatea manageriala de la DNA. Pe langa raport, MJ a publicat si 11 anexe care contin rapoarte ale Inspectiei Judiciare, decizii ale Curtii Constitutionale, un aviz si un raport al Comisiei de la Venetia, comunicate de la IJ, un raport de activitate pe anul 2006 al Ministerului Public si Codul deontologic al judecatorilor si procurorilor.

Potrivit legii, ministrul Justitiei poate cere revocarea din functie a procurorului-sef al DNA, Sectia pentru procurori a CSM da un aviz consultativ, iar decizia o ia seful statului.


Citeste mai multe despre   


















53815 vizualizari

  • +71 (93 voturi)    
    azi e momentul adevcarului.... (Marţi, 27 februarie 2018, 9:34)

    liviu_ [utilizator]

    o sa vedem daca psd a castigat si csm...

    nu o consider pe Kovesi infailibila.... dar raportul ala e scris atat de prost incat oricine nu e cumparat de psd (sau de-a dreptul idiot) isi da seama ca e o facatura ordinara!

    daca sunt dovezi de neglijenta/rea vointa oricine trebuie sa poata sa fie demis.... dar nu poti demite pe cineva cu "se presupune ca a facut X" ...
    • -70 (86 voturi)    
      evident, n-ai priceput nimic (Marţi, 27 februarie 2018, 14:44)

      El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ar fi fost chiar surprinzator sa intelegi ceva. Acela este un raport eminamente tehnic, ca sa il procesezi iti trebuie pregatire de specialitate, si inca una solida, nu merge cu cursuri de drept la seral. Ce amuzanti sunteti voi, noua specie de rezistonti, care va imaginati ca aveti "pareri" despre subiectul in cauza. Sunteti (cam) varza. In capul vostru, Justitia e o chestie legata de codul penal, iar infaptuirea ei presupune (musai, ca asa ati vazut in filme) o decapitare, o spanzurare etc. Inapoi in Evul Mediu, amice, tu si gasca penibila de parerologi care va vanturati pe aici cu spume la gura. Incearca mai bine cu niste integrame. Iti exerseaza cumva creierul (pe unul ca tine probabil il fac chiar sa se simta intelectual) si chiar daca iti ridica niste dileme, le rezolvi sunand un prieten. Lasati legea si subiectele astea, ca va doare capul o saptamana cand incercati sa intelegeti chestiuni atat de complicate.
      • +39 (55 voturi)    
        Postarea ta dovedeste (Marţi, 27 februarie 2018, 15:38)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        analfabetism functional. Nu ai inteles nimic din notiunea de justitie care se infaptuieste pentru cetatean nu pentru "tehnicieni". Culmea e ca penibilul raport numai tehnic nu e - fiind o insailare de barfe, articole de presa, interpretari gresite ale legilor si Constitutiei, ba si niste fapte penale cu documente confidentiale. Cred ca pe tine te doare rau neuronul stingher de atatea flotari logice. Macar nu fa publica jalnica ta interpretare.
        • +27 (33 voturi)    
          A stiut Dragnea... (Marţi, 27 februarie 2018, 16:06)

          LLLL [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          ..., de ce i-a recomandat lui 2xDorel sa nu se faca de ras... Nici un repetent nu ar face un raport asa usor de combatut.
          • +10 (12 voturi)    
            Bravo! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:31)

            uncetateansimplu [utilizator] i-a raspuns lui LLLL

            Asta am vrut sa spun si eu, s-a facut Tudorica de ras in fata tuturor celor care au studii in zona juridica si cred ca nici acum nu realizeaza cat de penibil este si exact asa o sa ramana de acum inainte.
        • +7 (13 voturi)    
          Sa-si dea demisia procurorul ceausist (Marţi, 27 februarie 2018, 18:25)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          L-a nimicit Kovesi, l-a pus la zid pe nenorocit. Dar el n-are treaba, o sa ramana acolo, sa-l puna in functie si pe al doilea baiat, care a intrat la Invatamant la distanta pe locul 351 din 360 de candidati (destept baiat are taticul). Dar pe cel mare, la fel de destept, l-a facut deja notar, sa-i umple buzunarele si apoi l-a facut asistent univ. la 40 de ani prin siluirea regulamentului si fiind in conflict de interese (este rectorul institutiei unde si-a adus beizadeaua)
          • -4 (4 voturi)    
            Hai (Miercuri, 28 februarie 2018, 1:59)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

            Multi parinti ar face asta pt copiii lor, si ei n-au nici o legatura cu ce face Toader sr. ca ministru al Justitiei. Asta-i ura, invidie, mizerii din astea. -> Libertatea
      • +31 (43 voturi)    
        Cred ca nu ne uitam la acelasi film (Marţi, 27 februarie 2018, 15:39)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        Amice, text ca ala citeam de pe referate.ro sau de la colegii din liceu, ca umplutura in referate si teme. "Eminamente tehnic"? Hai lol!
        N-ar lua bacalaureatul cu asemenea exprimari.
      • +20 (28 voturi)    
        Dar de ce sunt complicate stimabile, (Marţi, 27 februarie 2018, 15:39)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        vad ca la voi, cei cu "codita'', au prins bine-mersi...?!

        si si grija, pt ca "boala'' care provoaca spumele la gura e molipsitoare si nu da bine la cei care au terminat la....zi si probabil nu la...Balti...!
      • +18 (26 voturi)    
        al ciupitu (Marţi, 27 februarie 2018, 15:40)

        ostrakon [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        Mda, vorbind de spume la gura, cred ca te uitai in oglinda ... deci, daca tot ii acuzi pe toti ca vorbesc despre lucruri care-i depasesc, de curiozitate, tu te pricepi la ceva? sa numesti acel raport "eminamente tehnic" demonstreaza ca esti total pe langa acest subiect. asa, dupa parea ta de "expert in domeniu", si semnatarii https://www.hotnews.ro/stiri-opinii-22309731-opinie-privind-raportul-ministerului-justitiei-revocare-sefului-dna.htm?cfsyn au cursuri la seral? sau doar tu si ceilalti distrusi care sorbiti adevarul absolut emanat de latrinele anteniste sunteti experti in domeniu?
      • +20 (28 voturi)    
        Ha! Ha! Reciteste ce ai scris (Marţi, 27 februarie 2018, 15:41)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        si vezi daca are sens! Daca raportul e asa de tehnic si trebuie ascultat si deci interpretat doar de cei cu pregatire de specialitate, de ce a mai fost citit asa? Nu cred ca o sa spui ca toti cei prezenti aveau inalta pregatire juridica!! Iar apoi, tocmai prin asta cred ca se deosebeste (sau ar trebui) justitia actuala de cea din Evul Mediu: TREBUIE PROBE!! Ori tocmai asta raportul nu a aratat ca ar exista. Ca daca ar fi existat probe la cele spuse, nu numai s-ar fi cerut demisia, ci ar si fi fost arestata. In ce priveste lasatul legii, pana acum au fost lasate doar la cheremul parlamentului, si uite ce a iesit: legi neclare, interpretabile, care au nevoie de "norme de aplicare" facute de altii (daca fac ce spun normele, ce nevoie mai am de lege?) si cate si mai cate. Cum bine a spus, de ce ar fi nevoie de CCR? Si chiar mai mult, te pomenesti ca toti cei care fac legile, deci toti parlamentarii, guvernantii, au pregatirea de care vorbesti?
        P.S. Oare de ce unii nu vor sa gandeasca chiar de loc?
        • +4 (4 voturi)    
          Fuga (Marţi, 27 februarie 2018, 19:21)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          lui Bach de nimic pe langa fuga lui tt de reporteri, la finalul celor 80 min. adormitoare, de asa zis raport.
      • +19 (27 voturi)    
        Dunning Kruger (Marţi, 27 februarie 2018, 15:45)

        User53221 [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        O persoana inteligenta nu are nevoie sa recurga la atacuri la persoana pentru a argumenta ceva.
      • +12 (20 voturi)    
        sper ca trolezi (Marţi, 27 februarie 2018, 16:11)

        untipdinbuc [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        chiar sper ca trolezi, pentru sanatatea mea mintala sper din tot sufletul ca oameni de genul tau nu sunt numerosi. Dreptul la opinie este sfant totusi. In aceiasi nota, ia sa disecam ceea ce spui dumneata acolo.
        Raport eminamente tehnic. Tehnic presupune ca se bazeaza pe o analiza obiectiva cu fapte dovedite, precum si cu legile/codurile/procedurile incalcate. Supozitii nu inseamna un raport tehnic. Cat despre pregatirea necesara, folosirea unui limbaj de lemn nu inseamna ca este dificil de inteles, doar sec si, adeseori, lipsit de substanta.

        Mai departe nu se mai poate analiza pentru ca ai recurs la injurii. Ai foarte multa ura in tine si, din ce vad, gelozie. Iti sugerez sa apelezi la un psiholog, nu este o rusine. Si poate sa faci ceva cu viata ta, ceva de care sa nu depinda ascensiunea unui anumit partid la putere. Noroc!
      • +12 (16 voturi)    
        evident ca esti.. (Marţi, 27 februarie 2018, 16:34)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        o sluga a sistemului de escroci..din pacate sunteti multi..hai sictir!
      • +12 (16 voturi)    
        Ciupacapra, 50% din raportul lui Tudorel (Marţi, 27 februarie 2018, 16:43)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        se bazeaza pe aprecieri subiective !

        PS. Si macar daca ar fi fost ale lui, dar sunt trimise in plic de catre Latrina 3 !
      • +8 (14 voturi)    
        cipuacabra (Marţi, 27 februarie 2018, 17:41)

        csan [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        esti dintre cei ccare au primit comanda " comentati , comentati indiferent cat de prosti sunteti " data de psd. Voi chiar nu ati inteles ca psd-isti cu functii si codamanti penal isi bat joc de voi? Va arunca maruntisi ca la niste catei vagabonzi. Va considera muritori de foame , gata sa le ligeti talpile pentru doi banuti pe comantariu iar ei fura milioane de euro. Maine se vor descotorosi de voi , va vor aruca la gunoi acolo unde va este locul. Nu mai face pe intelectualul. Nu pricepi nimic.
      • +7 (11 voturi)    
        CSM a dat aviz negativ cu 6-1 (Marţi, 27 februarie 2018, 17:50)

        Red.dog [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        1 este votul bubosului, deci 6-0 (unanimitate) Zi acum Ciupacimpalacule ca si CSM e varza si ca s-a inspirat din filme !!! Din cauza unor nenorociti ca tine a ajuns Romania atat de jos, din cauza celor ca tine au plecat aproape 4 milioane de romaani in lume.Imi este rusine ca sunt conteporan si concetatean cu un asemenea specimen !!!
        • +5 (5 voturi)    
          apropos de slugarel... (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:25)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Red.dog

          de remarcat lipsa totala de etica, bun simp, onoare etc... cand a aleg sa voteze , in loc sa se abtina!
      • +5 (7 voturi)    
        bati campii baietica !!!! (Marţi, 27 februarie 2018, 19:10)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        Cum sa te duci in fata unor oameni din aceiasi bresla cu tine,cu pregatire juridica ca a ta( dupa ce le-ai pus la dispozitie raportul tau cu cateva zile inainte ) sa sustii din nou aceleasi aberatii si sa le spui ca prostul ca tu stii dinainte rezultatul avizului,chir si scorul votului!!!! A recunoscut din start ca ce a scris in raport este o facatura marca Dragne_Tariceanu cu care nu a reusit decat sa se compromita ca profesionist ,politician si mai ales ca om!!!! Cum va da ochii cu studentii sai !!!!!
      • +4 (6 voturi)    
        daca (Marţi, 27 februarie 2018, 19:17)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        raportul ala, eminamente copy-paste dupa opiniile infractorilor dragnea si tradiceanu si dupa soap operele de la a3 si realitatea tv (saga lui guita, a famigliei cosma si mai nou a aparut si elanul), ti se pare tehnic, ori esti prost din tagma absolventilor lui cati abramburica, ori postac pesedist platit.
      • +3 (5 voturi)    
        ma pesedeule... (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:22)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

        cu chiar esti in stare sa te argumentezi fara ad hominem (si apropos de inteles m-as indoi sa intelegi ce vb. acum pt ca exact cu asta ai inceput).

        ma tu l-ai citit?! nu trebuie sa faci dreptul ca sa intelegi ca un copil de clasa a Va poate scrie o compunere mai bine decat a scris slugarel raportul!

        mai mult , dreptul functioneaza pe prezumtia de nevinovatie (ori in raport se spun lucruri a caror veridicitate nu a fost dovedita). si este aberant sa spui ca "a impartit tara in 2 cu lupta anti-coruptie" pai normal... cand nu ea a impartit tara in 2, ci televiziunile care ataca justitia 23 de ore din 24

        serios 0% argumente, 90% ad hominem... esti penibil, chiar si pt un pesedist!

        tu ce stii din codul penal (sau civil)?! a ?! esti jurist?! sau doar te dai smecheri dupa principiul: "o prostie spusa cu mare convingere, trebuie o sa para adevarata!"?!

        nu ai adus nici un argument... decat m-ai jignit pe mine in toate felurile...
        daca esti atat de bine pregatit ar trebui sa poti explica si argumenta!

        Dar e tactica pesedeilor: "nu putem argumenta, injuram si jignim"
    • +27 (29 voturi)    
      CSM este vandut deja (Marţi, 27 februarie 2018, 14:52)

      pardalian [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Sau cel putin o parte din el. Sefa CSM, Camelia Marcu este o apropiata de Dragnea. Mariana Ghena, turnatoare la Secu si anchetata de DNA in trecut, Gabriela Baltag, invitat permanent la Latrina3, Victor Alistar- un impostor si lacheu pesedist, Andrea Annamaria CHIȘ - omul udmr, Balan - implicat intr-un dosar penal de luare de mita s.a.m.d. Ca sa nu mai vorbim de TT, si el membru in CSM.
      Vedeti aici lista membrilor CSM: https://www.csm1909.ro/Pages.aspx?PageId=302. Google search si pregatiti lamaia ca va o sa va ia greata.
      • +8 (12 voturi)    
        KOVESI a desfiintat reportul lui Tudorel Slugarel (Marţi, 27 februarie 2018, 17:02)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

        KOVESI pur si simplu a desfiintat toate MINCIUNILE puse de acest individ numit Tudorel Toader in asa zisul 'raport'


        Tudorel a DELIRAT ca un PSD-ist cu spumea la gura niste acuzatii care nu sunt sustinute de nicio proba
      • +1 (5 voturi)    
        asa este (Marţi, 27 februarie 2018, 18:05)

        csan [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

        dar nu sunt prosti. Au vazut cum psd si-a mazilit doua guverne fara sa clipeasca. Daca le vor face jocurile sunt constienti ca va veni ziua in care vor fi abandonati , umiliti, tarati in cele mai mizerabile jocuri din care nu vor mai avea scapare. bineinteles cu exceptia (scuzati-ma dar nu-l pot numi altfel) pupincuristului alistar care, saracul nici nu stie cat rad de el mai marii psd. Eu cred ca nu vor mai dori sa li se faca dosare asa cum li s-au facut pana acum cativa ani pentru a fi santajati toata viata lor. Chiar daca acum sunt pe cai mari nu se stie niciodata cum vor pica in dizgratie. Daca pe magistratii, aia adevarati din CSM, ii facem sa inteleaga asta isi vor dori sa fie independenti si nu-si vor taia craca de sub picioare. S-a vazut clar la sedinta CSM de astazi. Nu toti cei prezenti acolo mor de dragul LCK dar au inteles ca este in joc cariera si chiar viata lor.
      • +2 (2 voturi)    
        am vazut.... (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:29)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

        tocmai de asta mi-am pus aceasta problema...

        din pacate edoar o echestiune de timp pana cand psd o sa inlocuiasca tot membrii CSM.
        atat mai ramana... CSM, procuratura si DNA... in rest cam tot e al lor


        si apropos de membrii csm... nu pricem cum este permis sa faci parte din CSM si MJ....
    • +22 (32 voturi)    
      Ia cu apa, tudorele! (Marţi, 27 februarie 2018, 15:26)

      Johanis [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Daca dna procuror sef ar fi fost barbat, puteam afirma ca i-a cam stricat postul ministrului slugarnic!
      Da, i-a dat fara mila!
      Sincer, comunistul asta ar trebui sa fuga in munti!

      Bine, ie doar o ievaluare a mea!
      • +16 (20 voturi)    
        Razvan si Vidra... (Marţi, 27 februarie 2018, 16:26)

        Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

        Mai TwoDorele,

        esti moldovean. Mai esti, sustii, si profesor. Iti aduci aminte ce spunea Hasdeu in „Razvan si Vidra”?

        „Razbunarea cea mai cruda este cand dusmanul tau / E silit a recunoaste că esti bun si dansu-i rau!“
      • +9 (13 voturi)    
        Ceausismul nu are leac (Marţi, 27 februarie 2018, 16:48)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

        "ti vorbit de maretele realizari" citat din Putore Toader, ministrul In-Justitiei din Guvernul Hotiei Nationale si un impostor profesionist catarat in cariera ca sluga a celor mai mafiote grupari de `partid'
      • +3 (3 voturi)    
        ca sa fugi in munti... (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:30)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

        trebuie sa ai o urma de onoare si de bun simt...
    • +19 (23 voturi)    
      "Raportul" nu e un raport (Marţi, 27 februarie 2018, 16:16)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ci un document de linsaj mediatic folosit de Tudorel, creat de PSD.

      E practic foaia de hartie pe care o afiseaza Badea sau Gadea cand incearca sa manipuleze publicul, "uitati, aici e dovada", cand de fapt foaia aia e un formular pentru lectii de chitara sau alta prostioara.
    • +12 (16 voturi)    
      L-a distrus Kovesi ! (Marţi, 27 februarie 2018, 16:37)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Chiar daca cumva CSM a devenit pesedist, momentul devoalarii acestui fapt se amana dupa votul in chestiunea revocarii lui Kovesi !

      PS. Intelegeti de ce !
      • -4 (8 voturi)    
        Confruntarea dintre un teoreticean si un (Marţi, 27 februarie 2018, 17:34)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        practicean in fata camerelor. . . .
        Cea mai buna caracterizare a raportului TT l-a avut o cunostinta comuna, VVD: „detaliat, argumentat, cu multe puncte”
        TT a spus la final ceva de genul: in timp adevarul il vom afla de la opinia publica
        Nu stiu daca am retinut exact cuvintele dar ideea da. Eu am perceput-o ca o amenintare. La adresa cui? A lui Kovesi, a procurorilor din sectia de procurori de la CSM?
        • +7 (9 voturi)    
          Slugarel e tot mai jegos pe zi ce trece ! (Marţi, 27 februarie 2018, 20:35)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Se ia total neacademic de o membra a CSM, sugerand pur si simplu ca este proasta ! Apoi se ia de un alt membru CSM. Provoaca practic contre verbale cu Augustin Lazar si cu Codruta Kovesi si, in final, dovedeste extrema lipsa de echilibru participand la votul asupra propriului raport.

          Apoi, ca un adevarat procuror al poporului cum a fost in vremea lui Ceausescu, face recurs la puterea poporului.

          PS. Mi-e tot mai sila sa ma refer la insul asta !
    • +15 (19 voturi)    
      TT si-a dovedit public incompetenta (Marţi, 27 februarie 2018, 16:44)

      neagoe [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Vai de mama lui! Asta se numeste profesor universitar de drept? Ha, Ha, Ha!

      Macar daca ar fi tacut dupa ce a vorbit Kovesi! TT este Muci, Muci, Muci! Creier mucilaginos!
      • +2 (2 voturi)    
        uneori ma intreb.... (Miercuri, 28 februarie 2018, 9:32)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

        daca nu cumva e pus si simplu strans de oo....
        adica omu e capabil, dar a devenit sluga psd fiind santajat cumva...

        nu dealta sa ca CV omu e chiar smecheri... daca omu e intr-atradevat atat de incompetent si a detinut acele functie eu zis sa inchidem dragu tara asta si sa plecam pe unde putem!
  • +74 (86 voturi)    
    a (Marţi, 27 februarie 2018, 9:51)

    adrian67 [utilizator]

    Daca avizul e negativ, Tudorel trebuie sa plece.
    • -39 (61 voturi)    
      Tot negativ a fost si la aducerea lui Kovesi (Marţi, 27 februarie 2018, 11:12)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui adrian67

      de catre Macovei, atunci cine si unde a plecat?
      • +25 (33 voturi)    
        Ai plecat tu sa-i iei tigari lu' Sefu' Mazeta, (Marţi, 27 februarie 2018, 14:57)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ai uitat ?
        • +13 (17 voturi)    
          Te rog nu te mai lega de Mazeta, (Marţi, 27 februarie 2018, 15:48)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          de curand l-am convins sa treaca de partea noastra. Si nici nu a fost greu sa stii, banii nu reprezinta intotdeauna totul, atunci cand ai pe ce aseza...palaria...!

          PS . Cred ca nu ai cititi toate mesajele ref la "norii negri" ...!...??

          Zi buna...!
          • +8 (12 voturi)    
            carevasazica L ai Dus la Mall Eternitatea (Marţi, 27 februarie 2018, 16:07)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

            au soldari acolo pentru ceea ce mananca Mazeta, implicit imbracaminte ?
            • +8 (10 voturi)    
              Avem niste geci din....piele, (Marţi, 27 februarie 2018, 16:37)

              scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              calitate extra, bune si pentru cei care calatoresc in ...atash...! (sper ca ai citit postarea cu ..., schimbul de locuri...!)
              • +2 (4 voturi)    
                mersi de invitatie ! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:12)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

                sunt Fan G Klasse, asta ca vorbim de roti, ma simt confortabil cu un 6x6, motaorul cu atasa are max 1x3 roti..fara suparare !
          • +6 (8 voturi)    
            Draga Scara, e bine ca l-ai preluat (Marţi, 27 februarie 2018, 16:51)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

            pe Mazetovici !

            In legatura cu mesajul cu "norii negri", da, l-am citit dar spre rusinea mea nu i-am priceput sensul !

            PS. Daca poti sa mi-l traduci sau, ce mai, sa-mi zici ca la prosti, eu nu ma supar ! ;))
            • +4 (6 voturi)    
              acuma speculez...ca dupa ce Mazeta (Marţi, 27 februarie 2018, 17:13)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              savureaza din licoarea traditionala URSS, aka Pufoiaka poate ca il va duce pe niste nori nergi..sa il faca un kite !
              • +4 (4 voturi)    
                Ce sa zic ! E spectaculoasa (Marţi, 27 februarie 2018, 20:42)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                ipoteza, totusi nu ma hazardez si-l astept pe Scara, daca vrea si, ma rog, daca si poate, sa zica mai in clar la ce s-a referit !
                • +3 (3 voturi)    
                  Ti-am lasat explicatii la (Marţi, 27 februarie 2018, 21:56)

                  scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  ultimul articol al lui Dan. Astept confirmare cum ca ai citit...

                  PS .Si nu e nicio rusine, probabil ca in "valtoarea" momentului, nu am reusit sa fiu suficient de explicit...!

                  Noapte buna...!
                  • +3 (3 voturi)    
                    Ti-am citit commentul ! (Miercuri, 28 februarie 2018, 1:54)

                    Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

                    Discutam dimineata pe marginea lui daca vrei !

                    Noapte buna !
                    • +4 (4 voturi)    
                      'Neata..! (Miercuri, 28 februarie 2018, 8:13)

                      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                      Mi-am luat o piatra de pe inima. Stateam cu grija daca nu lumuream cat de cat situatia.

                      Alte...lamuriri, cu scuzele de rigoare nu pot sa dau in acest moment, important e ca daca va trebui sa lipsesc voi gasi intelegere din partea celor de care-mi pasa...!

                      Zi buna si... baga gaz !
                      • +4 (4 voturi)    
                        DUamna Gabi NU baga (Miercuri, 28 februarie 2018, 10:02)

                        un domn [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

                        Gaz la RADET, motiv pentru care Multi Parinti vor profera scrashnit sau cu mult elan Urari Draceshti la adresa Voluntaresei, oricum s ar spune..BVC ul tau Domnle Scaraotchi...e mai tare “decat “ indicele Dow Jones! (Admit ca te Invidiez)
                        • +3 (3 voturi)    
                          Domnule, te rog sa nu omiti (Miercuri, 28 februarie 2018, 11:35)

                          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                          faptul ca Piperea, ala de se visa sef (adjunct macar) la BNR a fost numit de "duoamna" administrator judiciar la RADET !

                          Deci, toate nasoalele pe care le vom suporta de-acum incolo de la RADET i se vor datora si lui !

                          PS. Sa traiasca nasa mare ! :))
                          • +3 (3 voturi)    
                            PERFECT (Miercuri, 28 februarie 2018, 13:27)

                            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                            Sper Sa Aiba Aceeasi Energie in TOATE Litigiile impotriva RADET ce se vor initia in 2018 !
                      • +3 (3 voturi)    
                        Sper ca in conditiile in care (Miercuri, 28 februarie 2018, 11:24)

                        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

                        va trebui sa lipsesti sa te reintorci cat mai repede pt ca altfel, fara caldura specifica pe care o emani, o sa cam dardaim pe-aici !

                        PS. O zi buna, prietene !
    • -28 (38 voturi)    
      si invers? (Marţi, 27 februarie 2018, 11:28)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui adrian67

      cintre trebuie sa plece?
      • +19 (21 voturi)    
        a (Marţi, 27 februarie 2018, 14:56)

        adrian67 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Dragnea si Tariceanu
      • +10 (14 voturi)    
        Ha ha ha "cintre" (Marţi, 27 februarie 2018, 15:21)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Inca un analfabet functional, marca psd, ce da verdicte in Justitie
      • +5 (11 voturi)    
        Nu exista "invers" ! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:41)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Iar cand tu, coscogea ministru al Justitiei si "mare" constitutionalist recunosti (cum ai recunoscut astazi in in primul drept la replica) faptul ca ai manipulat niste informatii pt a o acuza pe Kovesi ca a incalcat Constitutia ce altceva poti sa mai faci daca ai un dram de onoare, decat sa-ti dai demisia ?

        PS. Davide, acum intelegi de ce şulfa aia de Dragnea ii spunea lui Slugarel sa nu se faca de ras ?
      • +9 (11 voturi)    
        Pe malul lacului... (Marţi, 27 februarie 2018, 17:45)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        ... Ileana mulge vaca. In lac se vede invers.
        Lamurit? Nu? Nici nu ma asteptam.
        • +6 (6 voturi)    
          Excelent commentul ! (Miercuri, 28 februarie 2018, 0:24)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ac

          Pacat ca nu poate sa insoteasca fiecare comentariu al postacilor pesedaci ca un fel de postfata !

          PS. Eu cred totusi ca ti-a priceput mesajul dar nu are ce face si trebuie sa-si poarte crucea in continuare !
    • +40 (56 voturi)    
      Oricum trebuie sa plece (Marţi, 27 februarie 2018, 11:41)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui adrian67

      Oricum ministrul corupt, mincinos si las al justitiei trebuie sa plece, impreuna cu toti judecatorii si inspectori corupti, aflati in solda mafiei psd si alde.
      Sa nu uitam ca mafia si-a infiltrat multi oameni in CSM, la IJ, la CCR, la ICCJ, la Judecatorii si la Curtile de Apel.
      Primii care trebuie sa fie demisi sau revocati sunt falsii reprezentanti al Societatii Civile din CSM si judecatorii corupti de la CCR, de la ICCJ si din CSM.
      • +18 (24 voturi)    
        Iata o statistica (Marţi, 27 februarie 2018, 14:15)

        relu59 [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        Condamnari definitive inculpate = 849,
        din care:
        * Mediu privat = 514
        * Domeniul public = 365
        **demnitari = 8
        **administrația centrală =12
        **Autorități locale = 45
        **Instituții legate de aplicarea legii = 136
        ***magistrați = 10
        *** avocați, = 15
        *** polițiști = 81
        *** militari, = 14
        *** notar. = 5
        *** alte categ = 11
      • +10 (16 voturi)    
        Nu numai sa plece (Marţi, 27 februarie 2018, 15:15)

        Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        Ca daca pleaca de aici o sa il gasim iar pe la CC sau la Universitate, pregatind, chipurile, noile generatii de procurori.
        Pentru felul in care isi bate joc de justitie nu ar trebui sa mai aiba tangenta cu aceasta decat ca avocat al lui dragnea sau al cui o avea curaj sa isi dea dosarul pe mana lui!
    • +13 (19 voturi)    
      Cu atat mai mult cu cat smecherii din fruntea PSD (Marţi, 27 februarie 2018, 14:55)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui adrian67

      incepand cu seful al mare au inceput sa se derobeze de operatiunea #revocLCK !
    • +8 (12 voturi)    
      Avizul nu poate fi negativ. (Marţi, 27 februarie 2018, 15:41)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui adrian67

      Asa a indicat CSM-ului, rusul Dragnea, iar Simona Marcu seful CSM-ului, are radacini rusesti ca si el.
      Iar rusii, in nici un caz nu au venit in Romania sa faca dreptate populatiei de aici. Ei au venit sa mute directia Romaniei spre Rusia. Pentru asta, nu ai nevoie de o mentalitate de om al dreptatii, ci de om la nedreptatii, cum este in interiorul societatii ruse. Cea mai mare Mafie din Europa este tocmai in Rusia, raportat la PIB. Deci, romanii nu au de ce sa se astepte ca Dragnea, Dancila si Simona Marcu se vor comporta altfel decat in tara lor de origine.
      Rusii la prima vedere ar fi foarte slabi in Romania, dar au un urias avantaj : Stiu sa promita o viata imbelsugata la toata saracimea din Romania, si astfel, prin voturile numeroasei populatii romanesti sarace, ei reusesc ,,sa duca de rapa" toata Romania.
  • +36 (50 voturi)    
    Demiterea ministrului las al justitiei (Marţi, 27 februarie 2018, 10:20)

    Cozmin30 [utilizator]

    CSM-ul trebuie sa se pronunte ferm impotriva cererii aberante si nerusinate a ministrului corupt, mincinos si las al justitiei.
    CSM-ul trebuie sa arate ca toate acuzatiile sunt minciuni sfruntate, calomnii, dezinformari si intoxicari preluate, fara nicio verificare, din publicatiile aservite mafiei psd si alde.
    CSM-ul trebuie sa o sustina ferm pe Sefa DNA si sa ceara demiterea ministrului corupt, mincinos si las al justitiei, pentru atacul nerusinat impotriva Sefei DNA, impotriva independentei justitiei.
    • -27 (39 voturi)    
      prea multi "trebuie"! (Marţi, 27 februarie 2018, 11:29)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

      pentru o democratie.
      • -6 (16 voturi)    
        la 6 cuvinte un "trebuie" Ai dreptate este foarte (Marţi, 27 februarie 2018, 12:59)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        mult . . .
        "si invers?
        cintre trebuie sa plece?"
        • +2 (4 voturi)    
          QED (Marţi, 27 februarie 2018, 17:18)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Asa cum spuneam, pentru cei fara scoala e greu si de numarat, chiar daca doar pana la o suta (de fapt nici macar pana la atat).
      • +2 (2 voturi)    
        Da, e greu cu numaratul... (Marţi, 27 februarie 2018, 17:15)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Ce sa-i faci, nu toti au scoala. 3 de "trebuie" e prea mult pentru unii... Nu mai pun problema ca de ce intr-o democratie numarul de "trebuie" ar trebui limitat. Deci la cati, unul, doi (ca daca trei e prea mult...)? Poate n-ar fi rau sa modificati si Constitutia in acest sens...
      • +6 (6 voturi)    
        ehh (Marţi, 27 februarie 2018, 17:35)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Minti ca o gazeta sovietica!
    • +16 (18 voturi)    
      asta in cazul in care nu dorm (Marţi, 27 februarie 2018, 14:26)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

      acum ii asasineaza Tudorel cu discursul lui. Sper ca au cafea tare, dar tare nene
    • -21 (33 voturi)    
      Ha ha ha... (Marţi, 27 februarie 2018, 14:32)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

      Vad ca pentru propagandistii bolsevici, fanii noii securitati si statului paralel, Tudorel Toader a fost promovat la statutul de "corupt" aka "penal" direct. Nici macar nu au mai asteptat sa-i deschida un procuroras DNA un dosar, ceva. O facatura mica.

      Pe sistemul "cine nu e cu noi, e penal". :)
      • +9 (11 voturi)    
        Kent (Marţi, 27 februarie 2018, 16:19)

        untipdinbuc [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Dupa nume imi dau seama ca ai fost un membru de seama al clasei proletare. Cine venea cu mai multe kent-uri era mai putin penal.

        Oricum frumos cu psihologia inversa, cu bolsevici, noua securitate, statul paralel. Ori esti membru al TSD ? Am vazut ca sunteti pe ele la nevoie.

        Iti recomand un psiholog, si/sau un loc de munca, si mai ales sa iesi din casa, sa mai socializezi si tu.
      • +4 (6 voturi)    
        Inteleg cu socotitul, dar si cu cititul e greu? (Marţi, 27 februarie 2018, 17:24)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Doar postati totusi? Sau da, nu postati, doar ati invatat copy & paste la ce vi se da...
        Ca daca ati sti sa cititi, ati fi vazut ca "Cosmin30" nu l-a facut in nici un moment "penal" in aceasta postare. Corupt da, dar asta e cu totul altceva.
  • -27 (45 voturi)    
    cine incalca Constitutia (Marţi, 27 februarie 2018, 10:37)

    cucuveauamov [utilizator]

    suporta rigorile legii, nu conduce lupta impotriva coruptiei (e valabil insa doar pentru statele civilizate).
    • +16 (30 voturi)    
      mafia psd incalca constitutia (Marţi, 27 februarie 2018, 11:35)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      mafia psd / alde si ministrul corupt, mincinos si las al justitiei incalca constitutia, punind in pericol siguranta nationala
      • -8 (12 voturi)    
        Cine nu incalca Constitutia in Romania? (Marţi, 27 februarie 2018, 16:34)

        Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        Ca vreau sa-i ridic o statuie.
    • +15 (21 voturi)    
      din care noi sub PSD... (Marţi, 27 februarie 2018, 13:48)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ..nu vom face niciodata parte.
      Nu uita partidul de guvernamant are in frunte un infractor!
    • +9 (15 voturi)    
      Pai si cine fura la "drumu' mare'' nu (Marţi, 27 februarie 2018, 14:22)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      trebuie sa suporte rigorile legii, in loc sa se ''impauneze'' precum sultanii...?
    • +15 (19 voturi)    
      Asa e ! Dar ce spune legea aia ? (Marţi, 27 februarie 2018, 15:11)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Pt ca, in rest, cei dovediti penali si condamnati definitiv sunt Presedinti de Camera, secretari de stat, consilieri de ministri, senatori si deputati, nu fac legile unui stat ce se vrea de drept dar nu reuseste sa fie, tocmai din cauza lor !

      PS. Cu voi e al naibii de simplu pt ca voi vorbiti intr-una numai de funie in casa spanzuratului ! ;))

      PPS. Sunteti simpatici de-a dreptul in demersurile voastre critice !
    • +3 (3 voturi)    
      Aici ai perfecta dreptate (Marţi, 27 februarie 2018, 17:26)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Asa ar trebui sa fie intr-un stat civilizat, democratic.
      Intrebarea mea e insa la cine te referi cand spui asta (asta daca te referi la cineva din Romania)?
    • +2 (4 voturi)    
      hehe (Marţi, 27 februarie 2018, 17:36)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Si tu minti ca o gazeta sovietica!
  • +24 (30 voturi)    
    en fin (Marţi, 27 februarie 2018, 10:49)

    sim12345 [utilizator]

    pai ce ne facem musiu tu-doar-el?

    sa iti uram succes? nah...

    ca te face praf, aschii, bucatele LCK.

    probabil strategia ta este sa vorbesti incontinuu, doar-doar ceilalti renunta...

    sa nu uiti CV-ul acasa, sunt sigur ca sunt si aia de la CSM interesati
    • -10 (12 voturi)    
      O tovarasa ca tovarasa LCK... (Marţi, 27 februarie 2018, 16:36)

      Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui sim12345

      ... se naste o data la 500 de ani.
      • +6 (8 voturi)    
        In schimb d-alde Tudorel e plina Moldova ! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:52)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

        Mincinosi, vindicativi...

        PS. Procuror care intre 1986-1989 trimitea in judecata oameni pt ca ii gasea militianul cu plasa cu 2-3 kg de struguri. Valoarea prejudiciilor de cate 3-4-5 lei ceausisti !

        PS. Ia-ti-l acasa si las-o in pace pe Codruta !
      • +2 (2 voturi)    
        Nu, ala-i Dragnea ..... (Marţi, 27 februarie 2018, 18:37)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Attila the Hun

        Vezi ca o sa-ti taie prima ca i-ai luat un loc pe care si-l doreste atat de mult.
  • -23 (33 voturi)    
    CSM penal, sau doar sub lupa DNA? (Marţi, 27 februarie 2018, 11:14)

    xrogo [utilizator]

    https://www.luju.ro/magistrati/dna/doi-procurori-csm-au-dosare-la-dna-procurorii-csm-cristian-ban-si-nicolae-solomon-care-vor-da-aviz-pe-revocarea-laurei-kovesi-au-plangeri-penale-in-lucru-la-dna-cerem-abtinerea-lui-ban-si-solomon-pana-la-clarificarea-situatiei-prezentam-acuzatiile-aduse-c
    • +16 (20 voturi)    
      Nu-i asa ca va este strict interzis sa (Marţi, 27 februarie 2018, 14:30)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      consultati alta revista in afara de fituica Varanului?

      Sa vedeti ce va veti "lumina'' in momentul in care veti descoperi "toate ce sunt in lumea larga''...!

      Doar incercati si ''veti cunoaste adevarul si adevarul va va face slobozi..." !
      • +10 (14 voturi)    
        Neeee, (Marţi, 27 februarie 2018, 15:45)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        n-ai sa vezi.
        Astia sunt drogati; nu vad nimic in afara de latrine nu vad si nu vor vedea nimic.
        Iti racesti gura de pomana.
        De unde lumina pe capul lor, poate doar... la capul lor!
        • +8 (12 voturi)    
          Imi provoci o tresarire de bucurie cu (Marţi, 27 februarie 2018, 15:56)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          ..."la capul lor"', trebuie sa ma grabesc sa-i intampin cum se cuvine...!

          Dracul foschist, "calda-i'' instalatia...?!
    • +6 (8 voturi)    
      mda (Marţi, 27 februarie 2018, 17:37)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Minti va o gazeta sovietica si promovezi un site rusesc!
    • +3 (7 voturi)    
      mda (Marţi, 27 februarie 2018, 17:37)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Minti va o gazeta sovietica si promovezi un site rusesc!
  • -25 (45 voturi)    
    de curiozitate, ce caz a rezolvat Codruta? (Marţi, 27 februarie 2018, 11:29)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    Ce a recomandat-o profesional pentru a fi sefa procurorilor?
    • -22 (36 voturi)    
      minusurile nu sunt un raspuns... (Marţi, 27 februarie 2018, 12:07)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      ?!
      • -6 (20 voturi)    
        Zau? (Marţi, 27 februarie 2018, 13:02)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        .
        • -19 (21 voturi)    
          nici tu nu stii! (Marţi, 27 februarie 2018, 14:00)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui ty

          si nu vrei sa afli?
      • -10 (12 voturi)    
        Ba sint! (Marţi, 27 februarie 2018, 16:40)

        Attila the Hun [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Ma ajuta foarte mult sa nu pierd vremea cu comentariile cretine ale trolilor care se pluseaza reciproc.

        Nu citesc decit comentariile cu multe minusuri. Majoritatea sint interesante si informative. Celelalte sint bullshit.
      • +3 (3 voturi)    
        tu poti (Marţi, 27 februarie 2018, 19:41)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        sa ne spui cate cazuri a rezolvat tudorica ca procuror si cand?
    • +7 (15 voturi)    
      Se pare ca habar nu ai cine-i seful procurorilor (Marţi, 27 februarie 2018, 13:01)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      pe la noi.
      • -17 (19 voturi)    
        deci, ce a facut Codruta ca procuroare? (Marţi, 27 februarie 2018, 13:59)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui ty

        ?
    • +12 (16 voturi)    
      Cazul numit "Romanica furata ...!" (Marţi, 27 februarie 2018, 14:18)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      E suficient, dle hangiu...?
    • +4 (6 voturi)    
      Ce legatura are asta cu ce se discuta aici? (Marţi, 27 februarie 2018, 17:33)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      A, am uitat, tu esti ala fara scoala, care sta greu cu socotitul. Cum ziceam, daca ai fi facut scoala, stiai ca de exemplu poti fi de ex sef la o firma mecanica chiar daca nu ai lucrat si facut nimic la strung in viata ta.
      Chiar daca nu are nici o legatura, sunt sigur ca daca vei cauta, vei gasi cazuri instrumentate de ea si chiar castigate.
  • -18 (32 voturi)    
    Statul "de drepti" al politiei politice va invinge (Marţi, 27 februarie 2018, 12:38)

    gv [utilizator]

    In orice stat cu minime criterii democratice si de stat de drept (nu de "drepti" in fata politiei politice, cum este la noi), sefa politiei politice a statului paralel ar fi fost demisa si judecata pentru abuzurile incalificabile, pentru dosarele fabricate la comanda politica si bazate pe "probe" falsificate in mod grosolan.
    Dar verdictul e deja cunoscut, slugoii din CSM au chiar ei dosare la DNA, ca sa fie tinuti sub control.
    Iar Iohannis nu misca in front si o apara cu dintii, fiindca baschetbalista, conform propriilor cuvinte, sta "cu curul" pe dosarele lui pentru fals si uz de fals la furtul caselor.
  • -33 (47 voturi)    
    DNA = Mafie (Marţi, 27 februarie 2018, 13:11)

    Fadds [utilizator]

    DNA a ajuns grup infractional organizat sub conducerea Lulutei
    • +17 (25 voturi)    
      Iata un nou postac (Marţi, 27 februarie 2018, 14:20)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      Prima sarcina de la partid?
      • +12 (14 voturi)    
        :))) (Marţi, 27 februarie 2018, 16:35)

        vio7 [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        E un program nou-Primul neuron!
        • +8 (8 voturi)    
          "Primul cu un neuron" pt ca pana acum (Marţi, 27 februarie 2018, 18:00)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vio7

          aveau un neuron primit pe semnatura, pe care trebuiau sa-l predea la iesirea din tura !

          PS. Daca au dat de bani ca de, sunt la putere, isi permit si cate un tanar intelectual absolvent la Bioterra -Slobozia ! :))
    • +14 (22 voturi)    
      Iar ......... (Marţi, 27 februarie 2018, 14:32)

      13adi [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      PSD-ul este intruchiparea, corectitudini, generozitati, profesionalismului, dialogului social, inovatiei etc, ce mai Ceausescu este mic copil pe langa calitatile voastre !
    • +18 (22 voturi)    
      Capul sucit.. (Marţi, 27 februarie 2018, 14:32)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      Bai, vi in PSD aveti toti capul sucit in directia in care o arata sefu'

      Chiar nici un barbat adevarat nu exista in MAFIA de Teleorman?
    • +12 (16 voturi)    
      evident (Marţi, 27 februarie 2018, 14:52)

      Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      DNA-ul a condus tara aceasta timp de 30 de ani.

      Sunt convins ca tot ei au fost in spatele mineriadelor si acum vor sa il infunde si pe Iliescu!!!!

      Votati Iliescu presedinte!!!
    • +6 (6 voturi)    
      hehe (Marţi, 27 februarie 2018, 17:39)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

      Minti ca o gazeta sovietica!
  • -22 (32 voturi)    
    Inca un motiv de revocare (Marţi, 27 februarie 2018, 14:04)

    relu59 [utilizator]

    Ref. Calitate MANAGERIALA DNA.
    Iata un motiv in plus pentru revocare:
    **** Mânariei metodologiei de raportare: calitatea persoanelor trimise în judecata de catre DNA.

    Citate:
    *** Dupa cum probabil se stie, competenta DNA este limitata fie in rem (infractiuni de coruptie, Legea 78/2000, când obiectul infractiunii de coruptie are o valoare mai mare de 10.000 EUR sau cu prejudiciu mai mare de 200.000 EUR) fie cu privire la persoane (deputaţi; senatori; membrii din România ai Parlamentului European; membrul desemnat de România în Comisia Europeană; membri ai Guvernului, secretari de stat ori subsecretari de stat şi asimilaţii acestora; consilieri ai miniştrilor; judecătorii etc. etc.).
    Ia sa vedem: din cele 1271 persoane trimise în judecata de DNA în 2016, numai 426 au fost persoane care au ocupat „funcții importante sau cu atribuții de decizie, conducere ori control„, în sensul legii.
    Adica cam o treime, ceea ce e putin.
    Daca însa ne uitam pe detalii si în treimea aia, ne îngrozim: plevusca multa, cât cuprinde, buna doar sa umfle statisticile (Cap. 2 al Raportului): 13 secretari de primarie, 17 avocati, 91 politisti, 14 militari, 1 director Casa Agronomului, 1 director Directie Juridica si Guvernanta Corporatista (din privat), gramezi de directori privati (care n-au nimic de-a face cu functia publica: directori ai SOCEP, Petrom Service, Carpatica Asig, Astra, Interagro etc.), director de ziar, director de casa culturala, 10 presedinti de asociatii (aferim, astia da demnitari!), 3 juristi, 4 preoti, 5 medici veterinari, 3 inspectori cadastru, 1 lector universitar, 3 profesori universitari, 10 medici si 1 infirmier.
    Da, un infirmier! Pâna si felcerul cel mai umil este considerat de DNA persoana „de conducere, cu functie de control si demnitate publica” (inspector de plosca, probabil).
    Daca se aduna „plevusca” din Cap. 2 din bilant, se ajunge la aproximativ 200 persoane!!!
    200 din 426 de „demnitari” este aproape jumatate, ceea ce face ca, in final, DNA sa-si depasea
    • +18 (26 voturi)    
      Fadoino, bati campii fara gratie ! (Marţi, 27 februarie 2018, 14:35)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui relu59

      Stai jos ! Culcat !
  • +21 (27 voturi)    
    tudorele, iar citesti? (Marţi, 27 februarie 2018, 14:19)

    81ack [utilizator]

    mama... asta iar citeste de pe foi...
  • +22 (28 voturi)    
    Dupa cati postaci... (Marţi, 27 februarie 2018, 14:23)

    midufi [utilizator]

    ... rosii cu vechi state de serviciu, si nou veniti au postat deja, ne putem da seama de miza:
    Scapa infractorii, scuzati, parlamentarii de DNA?
  • +10 (18 voturi)    
    in sensul legii, (Marţi, 27 februarie 2018, 14:28)

    ...!?! [utilizator]

    raportul dintre cei corupti, cu functii de conducere, si corupatori, plevusca, se incadreaza perfect in schema sociala a rapotrului dintre sefi, sefutsi si cei fututsi!

    alta, ,,ievaluare" mai ai?
  • +17 (25 voturi)    
    Au navalit toti trolii PSD-isti! (Marţi, 27 februarie 2018, 14:36)

    Cataleya [utilizator]

    Daca Tudorel nu lasa microfonul si nimeni nu are curajul sa-l intrerupa, Kovesi nici macar nu va mai ajunge sa spuna ceva.
    Du-te Tudorele unde-a intarcat mutu' iapa si acolo sa ramai!

    Jigodie! Mai bine ne-ai spune cum a modificat PSD-ul regulamentul (pe ultima suta de metri) pt ca fiul tau sa poata ajunge mare asistent universitar la facultatea la care tu erai rector. (era si singurul candidat)
  • -15 (25 voturi)    
    repetitia e mama invataturii... (Marţi, 27 februarie 2018, 14:38)

    demaGOGU [utilizator]

    ...la a doua iteratie populatia va fi mai in tema cu cele 20 de capete de acuzare.
    • +7 (13 voturi)    
      Exact asa ! Ce dreptate ai matale, bibicule ! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:09)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Le-au si tras-o lui Draganel si Tudorel !

      PS. Sa vezi acum spume pe Şulfarescu Codrin, Radulescu- Mitraliera si Plescoianu X !
    • +6 (10 voturi)    
      Da, asa v-a invatat pe voi antena3, nu? (Marţi, 27 februarie 2018, 17:40)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Din pacate asta e valabil doar pentru cei redusi mintal. Pentru ceilalti e preferabil sa inteleaga ceva decat sa li se repete pana invata pe de rost, fara sa priceapa. Ori asta face el: repeta pana vor invata unii pe de rost, in loc sa-i faca sa priceapa, aducand dovezi clare, prezentand fapte concrete ce incalca legi concrete, pe articole si puncte.
  • +20 (30 voturi)    
    RUSINE TOADER, RUSINE (Marţi, 27 februarie 2018, 14:50)

    bal71 [utilizator]

    Minciuna si impostura are picioare scurte si discursuri incalcite si lungi, rusine Tudorel Toader.
    RUSINE TUDOREL TOADER, RUSINE.
    • +5 (7 voturi)    
      Si in plus acuzatii false - falsificare inscrisuri (Marţi, 27 februarie 2018, 18:03)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bal71

      Toader s-a umplut de rusine in fata tuturor dar se pare ca pt el a meritat !
  • +23 (27 voturi)    
    Minerul sef de la justitie a facut o declaratie (Marţi, 27 februarie 2018, 14:51)

    deval [utilizator]

    politica si la final, a cerut revocarea !!
    Nu poate fi sustinut legal aceasta declaratie si cred ca e greu sa fundamentezi legal -in aceste conditii -si o aparare .
    Statul de drept are menirea de a limita puterea politică – deci și pe cea a Parla­mentului – prin asigurarea supremației dreptului.
    Statul de drept are menirea de a limita puterea politică – deci și pe cea a Parla­mentului – prin asigurarea supremației dreptului. Într-o asemenea ipoteză, dreptul este opus impunității politice.
    Nu-l mai pot urmari pe avocatul praduitorilor, caci cuvantarea lui anterioara, mi-a produs leziuni pe creier !! Sunt in convalescenta.....
  • +23 (29 voturi)    
    vorba multa (Marţi, 27 februarie 2018, 15:02)

    MamboNoFaiv [utilizator]

    prostie sigura la Toader. De fapt la toti ministrii care vorbesc mult.
    Ce nu realizeaza ei este ca amesteca la greu barfe cu termeni juridici si cu proceduri de management si iese un terci.
    Toader nu cred ca stie ce scrie in fisa postului pe care-l ocupa!
  • +18 (24 voturi)    
    gunoi (Marţi, 27 februarie 2018, 15:07)

    dum_i [utilizator]

    gunoi la costum.
  • +18 (22 voturi)    
    Nu comentez continutul sedintei (Marţi, 27 februarie 2018, 15:13)

    CezarN [utilizator]

    Insa ascult live sedinta si simt transparenta si democratia in actiune. Este foarte reconfortant si parca iti creste increderea in institutia care uzeza astfel de practici.

    Un exemplu de urmat si de comisiile Parlamentului(comisia Iordache de pilda :))
  • +12 (14 voturi)    
    vaca-bou (Marţi, 27 februarie 2018, 15:17)

    lula [utilizator]

    inca nu m-am hotarat ce e!
    stau si ascult prostovanul care stie si decizia deja si a stiut si intrebarile. eu sunt de vina ca-mi creste tensiunea!
  • +19 (25 voturi)    
    Adica isi bate joc pe fata de institutie, apoi (Marţi, 27 februarie 2018, 15:30)

    Habermas [utilizator]

    zice "am venit din respect fata de institutie".
    Va spun, scopul PSD mafia este:
    1. Discreditarea institutiilor Romaniei Europene,
    2. Distrugerea sperantei si instalarea fatalismului, si
    3. Instaurarea unei culturi publice de tip Putin / Rusia

    Am intrat in NATO (pt securitate) si in UE (pt economie), dar nu am intrat nicaieri pt mentalitate. mai rau, PSD are grija ca de 25 de ani incoace sa distruga Universitatile prin metastazarea lor cu nulitati servitori de partid carora le este frica sa iasa in lume si sa fie academici veritabili.

    Esalonul 2 si 3 (si 4 si 5) al PCR, plus sangele tanar al odraslelor s-a pus pe distrus Romania Europeana, pentru ca civilizatia Europeana si standardele Europene sunt impotriva naturii lor. Si au inceput sa-si creeze o clasa de cetateni aserviti prin asistare sociala si dependenta de birocratia de stat.

    Este un cancer. Iar solutia nu poate fi decat - pastrand metafora - transplantul de maduva. Institutiile statului trebuie trecute prin ciurul evaluarii calitative dure, iar asociatiile profesionale trebuie sa iasa din expectativa si reactivism si sa preia initiativa, sa impuna ele agenda publica.

    Pe alocuri, vad ca lucrul asta a inceput deja. Trebuie inca si mai mult, si peste tot. Lasati la o parte ezitarile, caci PSD nu va ezita absolut deloc sa distruga Romania, sa o faca praf.
  • +14 (18 voturi)    
    ordin (Marţi, 27 februarie 2018, 15:30)

    nocomment [utilizator]

    de partid... s-au activat toti!
    Sunt curios, ei sunt platiti sau chiar cred? E o curiozitate neimplinita, ca daca cred, e nasol si daca sunt platiti sunt mercernari.. dar na, ei nu gandesc in ce tara o sa ajungem daca continua in directia asta.
  • +25 (31 voturi)    
    tocmai il ciuruieste!l! (Marţi, 27 februarie 2018, 15:33)

    trem [utilizator]

    Bai Tudorele eu as intra sub masa de rusine.....ascult si nu imi vine sa cred ca ai putut sa minti cu asa nerusinare si fara nici un fel de argumentare juridica.

    Tu Dorele esti praf, varza, rumegus de pus pe foc!
  • +20 (26 voturi)    
    Tudorel asista la (Marţi, 27 februarie 2018, 15:34)

    raduVS [utilizator]

    DECAPAREA LUI!
  • +23 (27 voturi)    
    mda (Marţi, 27 februarie 2018, 15:36)

    g01an [utilizator]

    Codruta il cam ciuruie pe tudorel. I-a si argumentat acolo unde era nevoie de clarificare pentru oricine interesat de potentiale probleme de fond si nu de forma, dar i-a dat peste nas si nu era normal ca pozitia unui fost magistrat sa fie atat de usor de demontat.
    • +20 (26 voturi)    
      heh (Marţi, 27 februarie 2018, 15:47)

      blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Si crezi ca tantalaii vor intelege o farama din ce spune Codruta?

      Vor crapa la fel de prosti precum sunt in momentul actual. Cu pumnul in gura, iarasi, nu-i poti educa...
  • +23 (27 voturi)    
    pfui, il face praf Kovesi (Marţi, 27 februarie 2018, 15:42)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    Tudorel, un personaj jalnic..
  • +19 (23 voturi)    
    o sustin pe Laura ! (Marţi, 27 februarie 2018, 15:56)

    lp [utilizator]

    nu pentru ca ar avea nevoie :) ii face praf pe toti din gasca asta infecta care se numeste psd&alde, numai sa fie lasata sa-si faca treaba
  • -22 (30 voturi)    
    Deci e clar (Marţi, 27 februarie 2018, 16:07)

    CalinMircea [utilizator]

    Toate acuzațiile sunt clare, însușite, doar că zice ea că nu e chiar așa. Jalnică încercare de apărare. Dar normal că mafioții o vor tine în brațe în ciuda tuturor evidențelor.
    • +14 (18 voturi)    
      Nu mai sta pe Antena3! (Marţi, 27 februarie 2018, 16:44)

      vio7 [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Se intampla un fenomen ciudat-vi se strica scara de valori! Mafiot e acea persoana care fura,santajeaza,profita de oameni si face averi nemasurate-va suna cunoscut-poate cineva cu mustata-din Teleorman??
    • +11 (13 voturi)    
      Cred ca ai ascultat altceva. (Marţi, 27 februarie 2018, 16:46)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Tu si baroana de Munchausen
      Vezi http://www.contributors.ro/editorial/baroneasa-de-munchhausen/?cfcc
    • +10 (12 voturi)    
      E clar ! (Marţi, 27 februarie 2018, 17:04)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      I-au tras-o electric lui Slugarel !

      PS. Motivarea vine mai incolo, dar nu va mai grabiti, nu ?
  • +20 (26 voturi)    
    Dupa ce am asculat-o pe LCK (Marţi, 27 februarie 2018, 16:07)

    CezarN [utilizator]

    Sa fiu in locul lui TT (ce nume de pistol la tampla justtiei are Dorel) nu as incepe cuvantul meu decat cu "Imi cer scuze ca nu m-am documentat suficient!". Cel putin asta.
    Orice altceva nu ar fi decat nesimtire.
    • +13 (17 voturi)    
      Omul e un vechi om de partid (pcr) (Marţi, 27 februarie 2018, 16:45)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      si nu se sfieste sa o recunoasca.
      Ceea ce nu intelege dumnealui este ca vremurile si ascultatorii s-au schimbat.
      Eee, ce nostalgii are dumnealui, de dinainte de 1990...
      Nu cracnea nimeni la sedintele de partid.
      Acum uite ce obraznici sunt unii, dom'le!
      Nu accepta criticile de la partid, ce rusine!
    • +12 (16 voturi)    
      Putorel e nesimtit ! (Marţi, 27 februarie 2018, 16:50)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      ca orice sluga a mafiei PSD+ADLE+UDMR si al gruparii de borfasi Fenechiu-Vlasov (USL)
  • +18 (24 voturi)    
    Putorel Toader--- esti INCOMPETENT (Marţi, 27 februarie 2018, 16:12)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Un rechizitoriu de komisar al poporului stalinist, ca un vechi procuror ceausist e a fost si slugoi al mafiei uslașe Fenechiu-Tariceanu (mai recent al Ciumei Rosii de Teleorman). Otreapa trebuie trimisa unde îi eeste locul - la reciclare. Rusine pentru Univ AL I Cuza cu un asemenea impostor ales rector. Bravo K. arata cât e TT de ticalos!
  • -23 (31 voturi)    
    Politia politica a infrant ! (Marţi, 27 februarie 2018, 16:14)

    gv [utilizator]

    In orice stat cu minime criterii democratice si de stat de drept (nu de "drepti" in fata politiei politice, cum este la noi), sefa politiei politice a statului paralel ar fi fost demisa si judecata pentru abuzurile incalificabile, pentru dosarele fabricate la comanda politica si bazate pe "probe" falsificate in mod grosolan.
    Dar verdictul e deja cunoscut, slugoii din CSM au chiar ei dosare la DNA, ca sa fie tinuti sub control.
    Iar Iohannis nu misca in front, fiindca baschetbalista, conform propriilor cuvinte, "sta cu curul" pe dosarele lui pentru fals si uz de fals la furtul caselor.
    • +16 (18 voturi)    
      Ce citate grozave din limba de lemn, (Marţi, 27 februarie 2018, 16:42)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui gv

      iar cand nu avem ce spune, injuram.
      Ne-am obisnuit cu zicerile dvs.
      Totusi, de la cine ati primit hartiuta?
      Ca doar nu ati aparut pe siteul HN din proprie initiativa, asta e clar.
    • +10 (12 voturi)    
      hehe (Marţi, 27 februarie 2018, 17:40)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Esti disperat ca Putin. Si de aia minti ca o gazeta sovietica!
  • +19 (21 voturi)    
    savurez (Marţi, 27 februarie 2018, 16:18)

    lula [utilizator]

    logica si coerenta!
    cireasa de pe tort sunt dovezile si numerele utilizate.

    mai mormaie si ursul ciufulit prin toti boschetii din padurice, dar nah...iar l-a facut!
  • +24 (28 voturi)    
    LCK (Marţi, 27 februarie 2018, 16:20)

    NasoalaTreaba [utilizator]

    'Le-a dat dauna totala' ca sa folosesc o constructie draga Latrinei 3.

    Punct cu punct, demontarea argumentelor acelui sclav numit ministru, este facuta cu baza factuala, statistica, logica de o claritate RARA pentru persoanele din functii publice in Romania.

    O avea si Kovesi minusurile ei, dar este la ani lumina de ceea ce vedem in momentul de fata de la restul hienelor ce ii vor gatul.
    • +15 (21 voturi)    
      Am avut o oarecare simpatie pentru Kovesi (Marţi, 27 februarie 2018, 16:45)

      Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui NasoalaTreaba

      Insa lectia de DREPT pe care i-o adminstrat-o lui tudorel mi-a confirmat pe deplin simpatia.

      Rar mi-a fost dat in viata sa aud pe cineva asa de clar in exprimare si argumentare.

      Nu m-am gandit ca o s-o pateasca asa de grav Tudorel.

      In locul lui Tudorel as pleca direct la minister sa imi iau lucrurile si sa plec acasa. Nici macar institutional nu stie sa se raporteze la situatie. A pierdut pe mana lui, mai bine tacea si isi vedea de treaba, asa o facut sa fie trecute si mai usor cu vederea greselile Codrutei.

      Jos palaria Kovesi!
  • +26 (30 voturi)    
    SLUGAREL MASACRAT IN DIRECT (Marţi, 27 februarie 2018, 16:22)

    Susufler0 [utilizator]

    SI LA ORA DE MAXIMA AUDIENTA !

    Smecherul de Dragnea parca a mirosit ce urmeaza sa se intample la CSM si l-a lasat singur pe Slugarel !

    Spunea cineva mai sus ca Toader ar trebui sa-si dea demisia. DA ! Fata de insinuarile si chiar acuzatiile directe facute de ministru la adresa sefei DNA, privind falsificarea unor date si inscrisuri, demontate cu probe de LCK, fata de motivele inventate de Tudorel (sau preluate de acesta pe "nemestecate" de la altii asta se impune :

    TUDOREL, DEMISIA !

    PS. Si repede !
  • +26 (30 voturi)    
    Tudorel a fost facut KO de Codruta... (Marţi, 27 februarie 2018, 16:22)

    TDragos [utilizator]

    Ce frumos i-a raspuns lui Tudorel la toate facaturile…cred ca Tariceanu si Dragnea aruca prosopul pentru a putea sa-l scoata din ring pe Tudorel, sau il lasa sa se “sinucida”...
  • +20 (22 voturi)    
    sa vomitam in cor! (Marţi, 27 februarie 2018, 16:23)

    lula [utilizator]

    iar a deschis gura Dorel!
  • +18 (22 voturi)    
    Omul e decrepit (Marţi, 27 februarie 2018, 16:31)

    grunespferd [utilizator]

    Profesor universitar? Rector? Gretos!

    Cata ceata si ce sofisme ieftime! O taratura.
    • +12 (16 voturi)    
      A fost ales (Marţi, 27 februarie 2018, 16:49)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui grunespferd

      De asa-zisul corp profesoral al unie Scoli Profesionale de Diplome Universitare din Iasi. De fapt, o cloaca de nulitati daca au putut vota un asemenea impostor ticalos.
  • +19 (23 voturi)    
    L-a facut K.O. pe Tudorel ! (Marţi, 27 februarie 2018, 16:41)

    A_n_c_a [utilizator]

    .
  • +16 (20 voturi)    
    am vazut live (Marţi, 27 februarie 2018, 16:46)

    zigot [utilizator]

    discursul sefei dna si raspunsul lui toderas.
    cu modestie zic si repet, eu in CINCI minute
    demisionam si il invitam si pe iordache sa ne retragem
    pe lacul belina, la pescuit.
  • +14 (16 voturi)    
    u'Dorel, dintr-un terci arogant (Marţi, 27 februarie 2018, 16:47)

    ...!?! [utilizator]

    a fost transormat intr-un mucus fudul.D!D!D!
  • +18 (22 voturi)    
    problema universitara (Marţi, 27 februarie 2018, 16:54)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    sunt pline universitatile si institutiile de stat de relicve
    comuniste de genul lui Tudorel. se pare ca omul e incapabil sa argumenteze logic. oridecateori e pus in incurcatura arunca titlurile alea academice in fata si prin asta ar vrea sa taie orice logica. ideea de baza, nu conteaza ce spuneti voi, eu marele profesor universitar am dreptate dinainte sa fi inceput argumentarea. comunist sadea.
  • +5 (11 voturi)    
    Am urmarit .. (Marţi, 27 februarie 2018, 16:58)

    blackarrow [utilizator]

    cu atentie toata dezbaterea de la CSM si pot spune ca eu sint convins ca trebuie sa fii psd-ist convins sau incompetent juridic ca sa mai dai credit acuzelor lui toader, dupa cum s-a aparat -cu probe - Kovesi .
    in plus, probabil stiind ca e televizat, TT s-a dat in stamba si a recitat tot felul de lozinci pentru latrinisti , de parca facea campanie electorala , un circ scarbos.
    Kovesi a raspuns la obiect si s-a tinut demna , foarte corect i-a intors toate acuzatiile lui tudorel-slugarel .
  • +6 (10 voturi)    
    Ministru la ce (Marţi, 27 februarie 2018, 17:02)

    mbr74 [utilizator]

    Baietelul TT nu stie ca raportul trece pe la Procurorul General ... Deci habar are de organigrama Ministerului ... O vrea doar pe Kovesi jos ... PSD = Porsti Sub Dragnea :)
  • +7 (11 voturi)    
    Tudorel : (Marţi, 27 februarie 2018, 17:03)

    Susufler0 [utilizator]

    "M-au ciuruit ! Nu stiam ca doare-asa !"
  • +7 (13 voturi)    
    Ahahahahaha (Marţi, 27 februarie 2018, 17:36)

    MinDepous [utilizator]

    ["Au fost ceva mai mult de 42.000 de descarcari ale raportului de pe site-ul MJ imediat dupa prezentare, ceea ce a dus la blocarea paginii."]

    Si? Tineti site-ul pe un 486? Nici macar DX2? =)) I-auzi... saracii... daca ar pica si Facebook la fel... asta, ca sa zic asa, un nume cunoscut, care e luat de bun, ca si cum nu ar fi tot un website, o solutie informatica...
    • +4 (4 voturi)    
      Esti optimist (Marţi, 27 februarie 2018, 19:25)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

      Cred ca e vorba de un 286 si conectat prin modem. Acum serios vorbind, daca le pica serverul, si inca pentru atata timp, pentru un mic document, la ce ne putem astepta intr-un caz de urgenta, daca va fi accesat nu de 42000 de oameni ci de 4 milioane si cand accesarea va fi strict necesara?
      • +4 (4 voturi)    
        Chiar au existat cu adevarat ? (Miercuri, 28 februarie 2018, 0:40)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Nu este vorba de o legenda transmisa din mosi-stramosi ?

        Parca se vorbea intr-adevar in niste scrieri lasate de Parintii nostri de un 286 aflat in uzul Ministerului de Justitie !

        PS. Si mai inainte de niste cartele perforate ! :))
  • +1 (3 voturi)    
    Traim in UE ! (Marţi, 27 februarie 2018, 18:43)

    Propinatiu [utilizator]

    Putina lume se mai astepta. I-a cam dat de rusine Codruta pe cei care au iesit la protest în 20 ian, dar în 25 feb au zis: stai sa vedem care-i mai tare, poate iesim pe 6 martie... la Parlament, sa-i citim Proclamatia de la Bucuresti contra coruptiei!
  • +7 (9 voturi)    
    Slugarel a avut o prestatie mediocra (Marţi, 27 februarie 2018, 21:04)

    tarsic [utilizator]

    Kovesi i-a demontat magistral facatura de raport.
  • +1 (1 vot)    
    un singur magistrat (Miercuri, 28 februarie 2018, 10:11)

    napocanul [utilizator]

    Din tot ce s-a intimplat ieri reiese ideea lui tt ca in Romania existra un singur magistrat. el. Putem sa-i transmitem ca mai exista si altii, mult mai buni. el e bun pe post de sluga, si si aia, cu litera mica.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version