Ministrul de Interne, Carmen Dan, despre faptul ca sesizarea tinerei care a supravietuit tentativei de omor de la statia de metrou Costin Georgian a durat doua ore: "O sincopa"

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 14 decembrie 2017, 11:27 Actualitate | Esenţial


Carmen Dan
Foto: Facebook - Carmen DAN
Ministrul de Interne Carmen Dan sustine ca perioada de timp foarte mare intre momentul in care tanara care a supravietuit tentativei de omor de la statia de metrou Costin Georgian, dupa ce s-a luptat cu agresoarea care a impins-o de mai multe ori, a sunat la politie si momentul cand a si reusit sa depuna plangere, asteptand mai bine de doua ore, a fost "o sincopa". Carmen Dan a mai spus ca in acest caz exista o ancheta in derulare.

Ministrul de interne a declarat joi, ca a fost "o sincopa" in privinta raspunsului politiei in acest caz, dar ca nu face mai multe declaratii pentru ca este o ancheta in derulare. Ea a adaugat ca desfasurarea acestui caz, de la sesizarea facuta si pana la procedura de audiere "e destul de justificata".

"E o ancheta in derulare, n-as vrea sa ma pronunt eu acum, la cald, insa din ceea ce am vazut eu, politistii, din momentul cand au fost sesizati - se cunoaste deja ca a fost o oarecare sincopa dupa apelul pe 112, dar de la ora 17.15, cand au fost sesizati si au inceput procedura de audiere, eu cred ca este destul de justificata aceasta prezentare a procedurilor", a spus ministrul.

Tanara care a supravietuit tentativei de omor de la statia de metrou Costin Georgian, dupa ce s-a luptat cu agresoarea care a impins-o de mai multe ori, a asteptat doua ore pentru a putea depune plangere la Politie, scrie News.ro Asta pentru ca in fata ei era o femeie care isi pierduse sacosa pe peron, iar politistul de acolo i-a cerut sa aiba rabdare, motivand ca el este singur, a declarat, la Antena 3, tatal tinerei, precizand ca dupa incident, care a avut loc in jurul orei 15.30, au sunat la 112, de unde au fost directionati la politia din metrou, reusind sa depuna plangerea in jurul orei 19.00. Vezi aici detalii.

O tanara in varsta de 25 de ani a murit marti seara, in statia de metrou Dristor. Ea a cazut in fata unei garnituri de metrou, initial suspectandu-se ca a fost vorba despre o sinucidere. Politia Capitalei a anuntat, dupa cateva ore, ca tanara a fost de fapt impinsa de o alta femeie si a facut publice imagini cu aceasta.

Femeia incercase un gest similar in statia Costin Georgian, cu putin timp inainte, cand a impins o alta tanara, dar aceasta nu a patit nimic. Politia spunea ca fata agresata la statia Costin Georgian a facut reclamatie in jurul orei 20:00.

Agresoarea este cercetata pentru omor si tentativa de omor si a fost arestata preventiv pentru 30 de zile.


Citeste mai multe despre   




















4718 vizualizari

  • +26 (26 voturi)    
    . (Joi, 14 decembrie 2017, 11:35)

    Evq [utilizator]

    O sincopă în ce? A deschis și asta DEX-ul la nimereală și a zis primul cuvânt pe care l-a văzut? Hai să fim serioși, știm toți că a fost o eroare de comunicare etc. Proști și inconștienți.
  • +30 (32 voturi)    
    O sincopa esti tu! (Joi, 14 decembrie 2017, 11:37)

    Johanis [utilizator]

    Femeia asta inca se crede secretara de la Teleorman.

    Caciula este mult prea mare pentru ea!

    Ea este mai mult un slab purtator de cuvant al institutiei!
    • +2 (2 voturi)    
      Sincopa (Vineri, 15 decembrie 2017, 14:50)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Romania capturata de interlopi nu e o sincopa.
  • +32 (32 voturi)    
    mai intai trebuie sa moara cineva... (Joi, 14 decembrie 2017, 11:38)

    rco [utilizator]

    dupa aia se verifica una alta....

    asta e regula in romania

    dupa plangerea respectiva, daca politia nesimtita isi facea treaba, verifica pe camere, o aresta pe nebuna aia si o interna, nu ar mai fi murit o tanara nevinovata

    coruptia ucide!
    • +8 (12 voturi)    
      corect! (Joi, 14 decembrie 2017, 11:46)

      viorelvioleta [utilizator] i-a raspuns lui rco

      Dar pentru asta era nevoie de mai multi politisti. Se pare ca acolo era de serviciu un singur politist.
      Oare ce s-ar fi intamplat daca apareau doua situatii critice simultan??
      • +12 (12 voturi)    
        Prioritizare. (Joi, 14 decembrie 2017, 12:27)

        Johanis [utilizator] i-a raspuns lui viorelvioleta

        Militianul trebuia sa dea prioritate in a lua declaratia celei care tocmai scapase de nebuna de la metrou.
        Celalta doamna care scria plangerea isi pierduse o geanta.
        Asa putea fi evitata o tragedie!
  • +22 (22 voturi)    
    Sincopa? (Joi, 14 decembrie 2017, 11:40)

    Adriana_10 [utilizator]

    O sincopa esti tu....
    La ce sa te astepti de la prietena infractorului sef?
  • +17 (17 voturi)    
    UNA AZI, UNA MAINE (Joi, 14 decembrie 2017, 11:44)

    gigicel [utilizator]

    Pana la 18 milioane e destul.
  • +24 (24 voturi)    
    Erau (Joi, 14 decembrie 2017, 11:46)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    ... in recreatia mare.:).
    Atsa confunda politia cu cancelaria colii din TelDrumstan, tara hotilor si a imbuibatilor. Daca era un protestatar acolo, trimitea imediat un escadron de cai.
  • +15 (19 voturi)    
    Nicio sincopa. Organizare inapoiata! (Joi, 14 decembrie 2017, 11:49)

    Habermas [utilizator]

    Dupa mentalitalitatea semi-asiatica a Bucurestiului.
    Haos plus nesimtire (ma refer la Ministra, nu la politist - un politist nu este responsabil cu organizarea Politiei si asumarea responsabil a greselilor, Ministra este).

    Inca vor mai muri oamani care ar putea fi salvati, iar Ministra Sudista va spune tot asa, "Oaaah, nu e decat o sincopa, s-a intamplat sa i se opreasca inima cand a dat trenul peste ea pentru ca un individ pericol public circula liber si impinge oamenii in fata trenului in timp ce cetateanului ii trebuie jumate de zi ca sa poata inregistra o sesizare.

    Bucurestiul si mentalitatea/cultura/organizarea lui Istanbulista ne impiedica sa fim Europeni. Pe toti.
    Bucurestiul ucide!
    • +1 (3 voturi)    
      Un aspect (Joi, 14 decembrie 2017, 16:07)

      blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      De acord cu tine, mai putin cu generalizarea "Bucurestiul", care s-a umplut de oameni de calitate indoielnica, veniti din toate colturile tarii. Sa nu mergem in aceasta directie. :) Cel mai bun exemplu: petarda si sincopele.
  • +19 (19 voturi)    
    Cum adica... (Joi, 14 decembrie 2017, 11:54)

    Anna O. [utilizator]

    ... destul de justificata? Intre timp s-a produs o crima cu autor si mecanism identic tentativei!
    Nici nu inteleg cum mai puteti deschide gura!
    • +4 (4 voturi)    
      mda..corect.ai dreptate! (Joi, 14 decembrie 2017, 13:00)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

      daca era un politist ranit alta era situatia si facea si declaratii mai multe doamna..nu mai conta ca e ''ancheta in curs''..
      multe capete ar trebui sa cada acum..o femeie a murit din cauza ineficientei politiei,a sistemului,dar nu o s aplateasca nimeni,la fel cum nu a platit nimeni in cazul mortilor din cauza lipsei imunoglobinei..si multe alte cazuri de genul asta..
      daca noi,ca societate civila nu intervenim ,nu ne manifestam..nu vom merge decat in jos.
  • +21 (21 voturi)    
    "o sincopa" (Joi, 14 decembrie 2017, 11:55)

    liviu_ [utilizator]

    dai telefon: "domne sunt criminalii in casa, vor sda ma omoare !" "veniti sa reclamati la politie" .... 2 saptamani mai tarziu cand se descopera cadavrul... ministra: "o sincopa"

    este RIDICOL!!!

    112 este serviciu DE URGENTA !!! sunt destul de sigur ca in cazul unei urgente 2 ore este un DEZASTRU, nu "o sincopa"

    proasta asta retardata realkizeaza ca din cauza unei "sincope" a murit un om ce avea sanse sa se salveze?!

    este inimaginabil cum infractorii astia se scuza orice tampenii ar face, iar tu la un protest, un atac la adresa lor, sau o jignire este efectiv ultimul om!
  • +17 (17 voturi)    
    sincopă?????? (Joi, 14 decembrie 2017, 11:56)

    Godsave [utilizator]

    Spuneti-mi ca nu este adevrat. Asta seamana perfect cu raspunsurile lui Arafat in cazurile accidentului aviatic din Apuseni, Colectiv etc
  • +11 (13 voturi)    
    CRED CA TELEORMANUL AR TREBUI... (Joi, 14 decembrie 2017, 12:31)

    schroedinger [utilizator]

    Cedat Bulgariei!
    Altfel nu scapam de hotii si ticalosii din acest judet!
    S-a umplut tara de nemernici cu functii grase si fara scoala!
  • +13 (13 voturi)    
    Tovarasa ministru, (Joi, 14 decembrie 2017, 12:47)

    midufi [utilizator]

    nu este "o sincopa", este un modus vivendi.
    Asta e din ciclul: Nu facem nimic pana nu mor cativa nevinovati... De ce sa se deranjeze ei?
    Altul ar demisiona, in locul dvs, dar deh, trebuie obraz pentru asta.
  • +3 (3 voturi)    
    Demisia! (Joi, 14 decembrie 2017, 14:17)

    unins [utilizator]

    Demisia! Demisia! Demisia! Demisia! Demisia! Demisia! Demisia! Demisia! Demisia! Toti sa fie destituiti si anchetati!
    Toti sunt complici la ucidere prin nepasare si incapacitate profesionala.
  • +5 (5 voturi)    
    pai care e treaba ta? (Joi, 14 decembrie 2017, 14:20)

    MirceaIo [utilizator]

    Demisia!!!!cum e posibi asa ceva. Tu esti platita sa elimini sincopele. Nu ti-ai facut treaba. Consecintele sunt extreme de grave. Afara!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Ce redusa!! (Joi, 14 decembrie 2017, 16:03)

    blackbeard [utilizator]

    Cum sa afirmi asa ceva, cand un om a murit? Cum?!
    Patetica precum 'sincopa' ei!
  • +2 (2 voturi)    
    Ia suna la 112 (Joi, 14 decembrie 2017, 16:10)

    vodatepes [utilizator]

    Ia matale si suna la 112 sa vezi ce promiti sunt. Am sunat la 112 si sa vezi acolo cum te plimba de la unu la altu si nu fac nimic. Am experinte amare cu 112. Am apelat de 4 ori si de fiecare data nu s-a rezolvat nimic. Au fost atatea cazuri in care oameni au sunt la 112 si autoritatile s-au miscat ca melcu.
  • +3 (3 voturi)    
    Singura si adevarata sincopa... (Joi, 14 decembrie 2017, 21:30)

    Cataleya [utilizator]

    ...o reprezinta modul in care aceasta femeie intelege sa conduca cel mai important minister al unei tari care nu se afla in razboi.
    Trebuia sa ia cel putin 6 coli de hartie, pe 5 dintre ele sa ordone demiterea de urgenta a cel putin 5 persoane din toata ierarhia politiei din sectorul respectiv, iar dupa ce s-a asigurat ca acei 5 indivizi au fost demisi, pe a 6-a coala sa-si scrie propria demisie, cu condoleantele de rigoare .

    Asta trebuia sa faca aceasta biata secretara plantata de Dragnea in fruntea MAI.
  • +4 (4 voturi)    
    Pt asa o declaratie (Joi, 14 decembrie 2017, 22:33)

    Eu123 [utilizator]

    Intr-o tara normala, doamna ministru era obligata sa isi prezinte demisia de onoare, chit ca nu are asa ceva.

    Nu poti, ca ministru, sa spui ca este vorba de o sincopa. Nu, nu este o sincopa, este o eroare care a costat viata unui om.

    Personalul aferent Ministerului, implicat in toata istoria aceasta, ar trebui dat afara si acuzat penal de neglijenta in serviciu
  • 0 (4 voturi)    
    inadmisibil! (Vineri, 15 decembrie 2017, 1:40)

    srpc [utilizator]

    cetatenii care au vazut-o pe psihopata incercand s-o impinga sub metrou pe prima fata trebuiau s-o imobilizeze imediat (niste suturi in burta nu stricau nici el) si apoi sa cheme Politia! cum adica suni sa reclami in loc sa imobilizezi infractorul? neam de mamaligari lasi.
    • +2 (2 voturi)    
      Pai pe aceasta logica (Vineri, 15 decembrie 2017, 11:50)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Sa mergem la dragnea cu suturi, pumni, etc sa-l imobilizam sa nu mai fure... etc. Politia doar va "lua act"


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version