Frankfurter Allgemeine Zeitung semnaleaza un nou posibil caz de plagiat in Guvernul Ponta: Ecaterina Andronescu ar fi plagiat intr-o lucrare stiintifica din anul 2003

de Laurentiu Diaconu Colintineanu     HotNews.ro
Joi, 29 noiembrie 2012, 10:52 Actualitate | Esenţial


Cotidianul german Frankfurter Allgemeine Zeitung semnaleaza joi, citand site-ul Integru.org, un nou posibil caz de plagiat in Guvernul Ponta: social-democrata Ecaterina Andronescu, ministru al Educatiei, a fost descoperita cu pasaje copiate in publicatiile sale stiintifice. Platforma integru.org – care si-a dedicat activitatea integritatii academice din Romania – a analizat un articol pe care doamna ministru il numeste in lista publicatiilor sale stiintifice. Rezultatul care poate fi vazut la adresa Integru.org arata ca acest articol ar fi plagiat dincolo de orice indoiala.

Ministerul Educatiei raspunde printr-un comunicat de presa acuzatiilor de plagiat aduse ministrului Ecaterina Andronescu. "Consideram ca opinia publica a fost dezinformata cu rea credinta, avand in vedere modul in care a fost denaturata realitatea, dar si pentru ca nu a fost solicitat si punctul de vedere al persoanelor incriminate", informeaza Ministerul.

"Consideram ca este inacceptabila asocierea celor doua lucrari, precum si suspiciunea de plagiat pentru articole stiintifice care au in comun doar exprimari in limba engleza specifice domeniului chimiei", se mai arata in comunicatul remis HotNews.ro de catre Ministerul Educatiei. Citeste aici comunicatul integral al Ministerului Educatiei

UPDATE 1 Aceste acuzatii de plagiat au fost dezbatute in mai multe randuri. Prima oara despre acest caz a scris in 2006 Iuliana Gatej in Cotidianul, in articolul "Cati Andronescu a mosit un plagiat"

Cazul a fost readus in dezbatere in iulie 2012, cand Ecaterina Andronescu a fost numita ministru al Educatiei in guvernul Ponta. Stefan Vlaston a scris despre acest subiect pe Contributors.ro, facand trimitere la articolul publicat in 2006 in Cotidianul. "In sintezele coordonate de Ecaterina Andronescu apar insa paragrafe dintr-o teza de doctorat, sustinuta de un chimist olandez pe nume Gerard Antonie van Ewijk la Universitatea din Utrecht in 2001. 'Am citit cele doua teze si gasesc asemanarea dintre ele ca fiind amuzanta. Este fara nici un dubiu cea mai evidenta copiere a unui text pe care am vazut-o pina acum', spune van Ewijk" - scria in 2006 publicatia citata.

La acea data, Ecaterina Andronescu a declarat ca aceste acuze sunt false, scrie Cotidianul.

Joi, 29 noiembrie 2012, Cotidianul german Frankfurter Allgemeine Zeitung scrie ca Ecaterina Andronescu a fost numita la sefia Educatiei in Romania in luna iulie dupa ce Corina Dumitrescu si Ioan Mang au fost retrasi din cauza de plagiat. Cand doua Comisii independente, printre ele Consiliul de Etica al Universitatii Bucuresti, au constatat ca peste jumatate din lucrarea de doctorat a premierului Ponta din 2003 a fost plagiata, Comisia de Etica a ministerului condus de Ecaterina Andronescu a decis ca lucrarea ar fi in regula conform legislatiei de atunci. Cazul e inchis, a explicat doamna ministru.

Afacerea in care e implicata Ecaterina Andronescu dateaza tot din anul 2003 cand era si ministru al Educatiei in guvernul Nastase si decan al Facultatii pentru Chimie Industriala din cadrul Universitatii Politehnice. Un articol de cinci pagini din revista “Analytical Chemistry” intitulat “Synthesis of TBP-Based Ferrofluids“ descrie un experiment al Aureliei Cristina Nechifor, doctorand sub indrumarea doamnei ministru. Analiza textului arata ca parti importante din articol ar fi fost preluate din munca altor oameni de stiinta. Articolul co-semnat de Ecaterina Andronescu a fost inclus in lucrarea de doctorat a Aureliei Cristina Nechifor.

Afacerea a fost descoperita initial in 2006 de o jurnalista romanca, dar a ramas fara urmari pentru ca ziarul la care lucra a cenzurat publicarea materialului, iar articolul a fost scos si din arhiva online a publicatiei, se pare in urma unei interventii politice. Atunci, chimistul olandez Gerard van Ewijk de la Universitatea Utrecht i-a confirmat jurnalistei ca rezultatele muncii sale au fost copiate “cu nerusinare” si prezentate drept rezultatele unor alte cercetari.

La integru.org, articolul semnat de Andronescu si Nechifor a fost analizat de oameni de stiinta din Germania, Canada, Marea Britanie si SUA. Acestia au comparat textul cu sursele si au ajuns la concluzia ca autorii nu au respectat normele etice ale activitatii stiintifice. Neintelegerile ar putea fi excluse din start avand in vedere ca au fost utilizate chiar si imagini din alte publicatii fara acordul sursei. Profesorul Christian Holm de la Universitatea din Stuttgart a comparat comportamentul celor doua autoare cu un caz din urma cu zece ani al fizicianului german Jan Hendrik Schön. Un asemenea comportament ar fi criminal si trebuie anchetat in justitie, nu exista nicio scuza pentru asa ceva.

Ecaterina Andronescu a explicat, miercuri, pentru HotNews.ro, motivele pentru care nu i-a retras titlul de doctor lui Victor Ponta. Andronescu a declarat ca in cazul titlului de doctor al prim-ministrului, legea "nu ii da competente" pentru retragerea acestuia. Pe de alta parte, ministrul Educatiei a afirmat ca nu trebuie sa "judecam dupa o lege a anului 2012 lucrari care s-au elaborat acum 20 ani cand nu aveam aceasta lege. Legea ar putea sa fie extrem de aspra (cu plagiatele - n.red.), dar cu o temporizare de 1 an. Ne gandim. Discutand ieri (27 noiembrie - n.red.) intr-o emisiune am avansat aceasta idee, ca toata lumea sa aiba timp sa scoata ceea ce nu se potriveste si sa ramana opera curata. Dar este un gand".

Traian Basescu i-a cerut Ecaterinei Andronescu o declaratie pe propria raspundere "ca nu este implicata in actiuni de plagiat"

Presedintele Traian Basescu i-a cerut Ecaterinei Andronescu, pe 2 iulie 2012, sa depuna la Cabinetul Prim-Ministrului "o declaratie pe proprie raspundere prin care sa asigure ca nu este implicata in actiuni de plagiat in propria lucrare de doctorat si in lucrarile stiintifice si in doctoratele pe care le-a coordonat". Solicitarea presedintelui a venit cu cateva ore inainte ca Ecaterina Andronescu sa depuna juramantul de investitura la Palatul Cotroceni.

In replica, Ecaterina Andronescu a declarat ca nu este vorba "ca vrea sau nu vrea sa depuna o astfel de declaratie", dar a sustinut ca exista dovezi ca nu a plagiat si ca acest lucru rezulta din analiza activitatii sale, informeaza Agerpres.

"Toata cariera mea profesionala am construit-o pe munca si onestitate. In aceasta cariera profesionala sunt mai multe trepte pe care le parcurgi atunci cand pornesti de jos, de la prima pozitie de asistent stagiar, sef lucrari, conferentiar, profesor si conducator de doctorat. Pentru fiecare etapa pe care o parcurgi se depune un dosar si se constituie o comisie ce trece prin votul Consiliului profesional al Senatului universitar si ajunge la CNATDCU si acest organism da verdictele", a explicat Ecaterina Andronescu.

















11970 vizualizari

  • +49 (55 voturi)    
    Corb la corb nu scoate ochii (Joi, 29 noiembrie 2012, 10:55)

    Ioan.A [utilizator]

    Ministrul Andronescu s-a compromis pentru totdeauna prin refuzul său de a sancționa furtul și impostura academica si acum se înțelege și mai bine de ce!!!
    • -35 (41 voturi)    
      imposibil (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:16)

      SbkXX [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.A

      n-are cum.e pixelul albastru... rusine Dinu Patriciu, rusine... smarc, smarc.
      nu-ncape indoiala ca majoritatea "lucrarilor" sunt plagiate, dar imi place ca toate ies la iveala inainte de alegeri.... si mereu despre partea care conduce in sondaje. in rest, nu se aude nimic, despre nimeni. integru... ahahha, nu exista asa ceva.
      • +27 (35 voturi)    
        sa inteleg ca (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:55)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        in cazul in care vreun candidat la parlamentare din acest an omoara un om, nu-l judecam ca suntem in pragul alegerilor si distorsioneaza campania, nu?
        tactica se urista: de ce acum? cine-s aia? de ce doar unii?... nimic despre faptul ca pana si ministrul educatie a plagiat. nimic despre faptul ca drepuie sa demisioneze.
        nu, ne legam de probleme adiacente evitand fondul problemei. asta se cheama manipulare.
        • -10 (22 voturi)    
          cateva observatii interesante (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:43)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          1. Un ziar german respectabil citeaza un site obscur roman. Imi pare la fel de probabli precum a gasi acul in carul cu fan. Cel mai probabil il gasesti daca iti spune cineva unde l-a pus.

          2. Site-ul integru.org si-a inregistrat numele in data de 27 iulie 2012. Coincidenta sau nu, data aceasta pica in plin razboi mediatic pe doua teme care dor: plagiat la doctorat si suspendarea presedintelui.
          Lansarea oficiala s-a facut pe 15 august.

          3. Blog-ul intregru.org are fix 9 postari din august si pana acum. Din acestea, trei il privesc pe Ponta, iar doua sunt postari despre activitatea blocului. Mai exista postari despre Dr .Rodica Anghel (prietena a Mihaelei Geoana), despre o cerere de grant care contine plagiat si are de-a face cu Ecaterina Andronescu si despre rectorul UMF Targu Mures Leonard Azamfirei (simpatii USL). Sa recapitulam cuvintele cunoscute diin paragraful de mai sus; Ponta, Geoana, Ecaterina Andronescu, USL.
          • +16 (24 voturi)    
            o intrebare (Joi, 29 noiembrie 2012, 13:02)

            Gabi.G [utilizator] i-a raspuns lui nellino

            de ce nu respecta Doamna Ministru decizia comisiei universitare?! sau si acea comisie e implicata electoral?!
          • +17 (25 voturi)    
            interesante? (Joi, 29 noiembrie 2012, 13:07)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nellino

            daca te duci pe site-ul respectiv, dovezile sunt postate profesionist. ce anume si lucrarea de unde s-a plagiat. de ce este obscur? ca se ocupa de plagiate? pe ce te bazezi cand il cataloghezi ca site obscur? ca este nou?
            si de ce infintarea siteului nu coincide cu accederea unor plagiatori chiar la conducere ministerului educatiei? pt ca atunci au aparut. coincide cu accederea unui plagiator in postul de premier. daca nu erau aceste persoane nici site-ul nu avea rost sa apara.
            si poate ca da, in politica, in special cand incepei un razboi trebuie sa te astepti ca si partea cealalta va ataca cu toate mijloacele.
            asa pot sa spun si eu ca suspendarea a picat o data cu schimbarea guvernului si inaintea alegerilor pe niste probleme care erau vechi.
            aceste observatii "interesante" nu sterge plagiatul din acest guvern. atunci au ajuns la guvernare deci trebuia cineva sa ne arate adevarata fata a lor.
            daca cunosti plagiate si in randul pdl-ului esti liber sa le demasti chiar daca este campanie. noi nu ne plangem ca este campanie sau este coincidenta cand apar fapte de acest gen. m-am saturat mereu de motivarea "de ce acum", sua "de ce numai ei". asta dde-i susti sunt la guvernare de 7 luni. de ce nu aduc dovezi despre cei ce au guvernat inainte? au tipat ca udrea este corupta dar de cand au preluat ministerul transportuilor n-am vazut nici macar o dovada sa sustina minciunile aruncate ani de zile. tie chiar nu ti se pare ciudat? nu ti-ai pus intrebarea de ce?
            • +12 (18 voturi)    
              ! (Joi, 29 noiembrie 2012, 13:48)

              melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              Regretatul academician Grigore Moisil spunea asa: " Un prost promoveaza un prost, care, la randul sau promoveaza alt prost...etc"; (parca-l aud , cu " r"-ul sau inconfundabil) Era un vizionar!
            • -2 (12 voturi)    
              Site-ul este obscur (Joi, 29 noiembrie 2012, 14:25)

              nellino [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              daca tu vrei sa spui ca stiai ceva despre el inainte sa apara azi in presa, atunci ma mare respect pentru tine. un site care publica 9 articole in 4 luni (dintre care trei in aceeasi zi) ESTE un site obscur.

              ponta si androneasca au fost parlamentari inainte de a fi prim ministru respectiv ministru al educatiei. ba chiar au fost timp de 8 ani si parlamentari si plagiatori. si cu toate acestea pe nimeni nu a interesat lucrarea de doctorat a lui ponta si grantul cu ideiile altora a androneascai.

              eu unul vreau si un parlament curat.
              nu ma intereseaza daca pdl-ul are sau nu plagiatori decat in masura in care base si frankfurter algemeine zeitung ar sti ca exista si nu ar face nimic. m-ar interesa pentru ca ar arata partinirea in judecarea acelorasi cazuri.
              • +5 (11 voturi)    
                ce explicatie rudimentara (Joi, 29 noiembrie 2012, 16:50)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nellino

                daca a publicat 9 articole in 4 luni este obscur. cate trebuia dupa umila ta parere sa publice sa nu mai fie obscur? :)
                una este sa fie parlamentarie altceva este sa fie ministru educatiei si premier. in special ca ministerul educatiei se ocupa si de plagiate.
                este ca si cum ai pune ministru de interne pe voicu sau pe nastase.
                una este parlamentar alta este cand esti ministru si decizi, nu doar votezi.
                de ce ponta si ai vostri nu gasesc un ziar extern respectabil care sa gaseasca pdl-isti plagiatori? vine ultima saptamana, sa vezi "dezvaluri" de prost gust de la usl pe ultima suta de metrii. au luat teapa la prezidentiale cu clipul cu copilul "batut" de base ca l-au dat prea devreme. acum vor da in ultimile zile ca sa nu te poti apara. dupa vot nu mai conteaza ca se demonstreaza ca au mintit. daca vrei pot pune pariu cu tine ca asta se va intampla.
              • +6 (6 voturi)    
                esti... (Vineri, 30 noiembrie 2012, 1:49)

                Tomis [utilizator] i-a raspuns lui nellino

                Hotnews a scris un articol despre site cand a fost lansat. Faptul ca tu nu aveai habar de el nu inseamna ca este obscur.
                • -3 (5 voturi)    
                  asta spune multe...au o gena comuna (Vineri, 30 noiembrie 2012, 10:55)

                  Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

                  Ba, ca sa fiu mai clar "parinti" comuni.
                  Mai imprastiati, baieti.....
          • +19 (25 voturi)    
            Asa... (Joi, 29 noiembrie 2012, 13:12)

            Calin_file_de_dosar [utilizator] i-a raspuns lui nellino

            Si toti evaluatorii straini... toti anti-USL, anti Ponta/Andronescu?
            A naibulea conspiratie impotriva tarisoarei noastre dragi (suspine, lacrimi, batiste)!... carele s-a sacrificatara pe altarul stiintei carpatine si a facutara sacrificii intru propasirea societatii noastre multilateal dezvoltateeee!!!!
            • -3 (11 voturi)    
              esti ironic in mod gratuit (Joi, 29 noiembrie 2012, 14:16)

              nellino [utilizator] i-a raspuns lui Calin_file_de_dosar

              Chiar nu ti se pare ciudat ca un ziar german a preluat exclusivitatea acestui plagiat a lui Woody? De ce integru.org nu s-a adresat presei din Romania? B1 sau EVZ sau Hotnews ar fi fost mai mult decat fericite sa preia exclusivitatea unei asemenea stiri.
              As risca un raspuns si as spune ca, plecand dintr-un ziar german cu notorietate, stirea ar avea un impact mai mare si asta s-a urmarit.
              Dar de ce sa aiba un impact mai mare chiar cu o saptamana inaintea alegerilor?

              Eu nu scuz pe nimeni. Ponta a plagiat si o stie chiar si Comisia de Etica din subordinea Ministerului Educatiei. La cum se scriu cererile de grant in mediul academic as baga mana in foc ca nici grantul lui Woody nu este kosher in materie de plagiatura.

              Dar posibilul plagiat al Androneascai dateaza din 2003! De atunci si pana acum, nu a interesat pe nimeni plagiatul acesta??
              • +11 (15 voturi)    
                Iti spun io de ce, amice! (Joi, 29 noiembrie 2012, 17:56)

                Calin_file_de_dosar [utilizator] i-a raspuns lui nellino

                Cum nici o reactie, amice!?

                In 2006 plagiatul coanei Andronescu a fost expus in toata frumusetea lui in Cotidianul si ditamai Comisia de Etica (formata din colegii madamei) s-a facut ca ploua!...
                Vrei sa-ti mai amintesc de celebrul caz Beuran, sau nenorocita aia de la Medicina care a fost de doua ori ministru!?! Vrei sa-ti amintesc de acuzele la adresa lui Oprescu, care nu au dus nicaieri!?!? Ca asa "se rezolvau" cazurile de plagiat pana la schimbarea de catre Funeriu a Comisiei Nationale de Etica!
                De asta graba mare in schimbarea a tot ce a facut Funeriu, de asta graba mare in acoperirea rahatului cacademicienilor de doi bani cocotati in fruntea universitatilor romanesti!...
                Io zic sa stai sa mai cugeti inainte de a vorbi de gratuitati, stimabile!
            • -6 (14 voturi)    
              mereu Frankfurter Allgemeine Zeitung (Joi, 29 noiembrie 2012, 14:44)

              Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Calin_file_de_dosar

              numai Frankfurter Allgemeine Zeitung, cel mai tare, Frankfurter Allgemeine Zeitung, ziarul ziarelor Frankfurter Allgemeine Zeitung.....
              dar de ce Frankfurter Allgemeine Zeitung?
              pentru ca acolo avem pe cine trebuie.
              • +8 (14 voturi)    
                Tipic comunist (Joi, 29 noiembrie 2012, 16:02)

                morometu [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                Vina o poarta cei care spun nu cei care au comis actele reprobabile! Deocamdata nemtii sunt ''number one'' si dau semnale cu orice ocazie ca actualii si viitorii guvernanti nu le sunt pe masura.
                • +2 (2 voturi)    
                  pai, asa, si Baselu a plagiat ! (Vineri, 30 noiembrie 2012, 11:03)

                  Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui morometu

                  Da, ce va mirati?
                  Este adevarat ca nu a scris nimic la viata lui (multele rapoarte nu se pun, nu-s publicate...)
                  A plagiat, vaaai ce oroare, ANTENA 3 !!!
                  Ne-a cerut sa punem tricolorul in ferestre.....idee furata de la Voiculescu.
                  Fura si rezultatele eforturilor celor de la A3.
                  Deja este plin cu tricoloare...o sa se impauneze ca datorita lui.
                  O sa spuneti ca drapelul si patriotismul nu sunt monopolul nimanui...
                  Asa sunt si termenii chimici.....nevasta mea este doctor chimist, publica si ea in engleza, stiu ce spun....
                  Dar daca este campanie electorala si tot USL-ul trebuie compromis....
                  Pacat ca serviciile secrete ale tarii sunt folosite pentru manipulari politice,mare pacat.
              • +1 (1 vot)    
                Cu respect (Vineri, 30 noiembrie 2012, 13:36)

                democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                Daca in 20 de ani si ceva am fi invatat sa fim ca nemtii(vezi Polonia care e chiar langa ei) poate azi nu trebua sa-ti raspund.
          • +4 (6 voturi)    
            :) (Joi, 29 noiembrie 2012, 21:43)

            comentez [utilizator] i-a raspuns lui nellino

            Bine, am inteles e mana lui Basescu...

            O singura intrebare: Lucrarea semnata de Ecaterina Andronescu a scris-o tot Basescu?

            Ok, acum poti sa ma contrazici.
        • +2 (4 voturi)    
          ai zis bine (Joi, 29 noiembrie 2012, 22:15)

          Baltaretu [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          manipula re cu P mare
      • +9 (13 voturi)    
        generalizezi aiurea (Joi, 29 noiembrie 2012, 13:03)

        Sergiun [utilizator] i-a raspuns lui SbkXX

        Spui ca "nu incape indoiala " ca sunt plagiate ca si cand asta ar fi ceva normal si ca anormalitatea care ar trebui sanctionata e ca apar inainte de alegeri :) Interesant metoda de abordare.
        Ce importanta are cand a calcat pe bec, daca a facut-o trebuie sa se raporteze la aceeasi lege ca si noi toti, indiferent cand si cine a publicat adevarul despre ea :).
        Nu exista om intregru ? Demonstreaz-o.
    • +31 (41 voturi)    
      E clar (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:22)

      stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.A

      In caz ca se mai indoia cineva ca acestia (USL) sunt mandrii urmasi ai Elenei Ceausescu si ai restului de mizerie comunista
      • -16 (26 voturi)    
        ma, dar voi nu ati prins stirile (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:45)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui stancualexro

        cu pedelistii care aveau lucrari plagiate peste 90% dupa testarea lucrarilor cu niste programe online gratuite ? ca vad ca asa de mult o dati inainte cu plagiatul de parca nu ar fi plin de plagiatori si dincolo. Udrea a avut o lucrare dovedita ca plagiat. Ce a zis ? A zis ca i-au scris-o colegii si poate unul din ei a gresit. Asa facea si Elena comunista, ea se semna pe lucrarile scrise de altii.
        • +13 (17 voturi)    
          Foarte grav (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:26)

          ready4war [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          Foarte grav din partea Elenei Udrea, dar asta nu schimba cu nimic faptul ca un rector al Politehnicii si totodata Presedinte al Consiliului National al Rectorilor din 2004 pana in prezent, FURA cu nerusinare din lucrarile altor profesori sau cercetatori. Si, in plus, mai este si ministrul educatiei.
        • +16 (24 voturi)    
          mai voi comparati mere cu pere (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:36)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          udrea nu are doctorat, nu este si n-a fost ministru invatamantului. exact ministerul care se ocupa de plagiate.
          in acest guvern cred ca au fost vreo 4-5 plagiatori. vreo doi au trecut sau sunt la conducerea ministerului invatamantului. pai tu il compari pe funeriu cu doctorate la universitati respectabile cu astie pusi de ponta?
          evident ca plagiatori sunt peste tot, dar aceasta doamna stiind ca au inceput scandalurile cu plagiatele si are si ea o tinichea de coada, nu trebuia sa mai accepte acest post. trebuia sa stie ca mai devreme sau mai tarziu se va afla.
          dar nesimtirea si marlania sunt atributele celor de la usl. profita de faptul ca romanii iivoteaza si-si permit sa accepte fotoliul ministerului invatamantului si cercetarii avand un plagiat in spate. asta se chema sfidare la adresa celor ce-i voteaza. dovedeste ca stie ca acel electorat le va inghiti orice ar face pt ca astia sunt. drept urmare isi permit sa sfideze romani etalandu-si toate mizeriile.
          pai pdl daca face in 7 luni de guvernare doar jumatate din ce au facut astia avea procente mai mici ca udmr. erau tocati zilnic la tv pt ca astia zilnic scot cate-o perla, gafa, plagiat, hotie, minciuna, legi dedicate, scandal.
          voi ati ramas la eba si succesurile ei de acum nu stiu cati ani, dar nu vedeti gafele comize zilnic de usl. cand antonescu a facut greseli gramaticale nu v-am vazut revoltati. iar ala este de meserie si profesor si in plus se vrea presedinte.
          aveti niste ochelari de cap pusi de felix de zici ca sunt prinsi in nituri :)
        • +2 (4 voturi)    
          Cand nu aveti argumente (Vineri, 30 noiembrie 2012, 9:52)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

          voi toti uslasii bateti campii!
          Aveti impresia ca daca voi sunteti saraci cu duhul, si ceilalti sunt asemeni voua.
          Argumentele care va convin, aveti impresia ca si conving!
          Mai greu, tovarasu' gradu'!
          Faptul ca voi va mintiti nu inseamna ca pueti sa/i mintiti pe toti!
          Daca voi nu ganditi ci stati cu ochii in latrine, la ce/o mai zice motanu', nu inseamna ca toti suntem la fel.
          De fapt, m/am cam convins in ceea ce te priveste. Te dai doctorand, dar esti dar esti de acord cu hotia. Concluzia; ceva la tine pute si e putred rau! Sper sa nu fie ADN/ul!
      • +13 (19 voturi)    
        da (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:35)

        paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui stancualexro

        intre ecaterinca asta perversa si elena ceausescu nu e mare distanta ..niste persoane mincinoase care obtin diplome prin frauda ...care-i deosebirea ,ma rog?
    • +23 (27 voturi)    
      Seamana mult cu o alta chimista de renume mondial (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:43)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.A

      care scotea lucrari pe banda si lua titluri de "doctor" prin toata lumea...

      De aia am scapat, de actuala nu intrevad sperante...
    • -1 (3 voturi)    
      REALITATEA (Vineri, 30 noiembrie 2012, 4:57)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.A

      Astia nu au auzit nimic despre Kovesi!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Nu au auzit despre taierea pensiilor si a salariilor. Astia nu au auzit cat de daunatoare democratiei este o majoritate care este impotriva lui Traian Basescu si a camarilei sale.
      "Bravos naţiune! Halal să-ţi fie! Să trăiască Republica!"
  • +27 (31 voturi)    
    Normal (Joi, 29 noiembrie 2012, 10:56)

    Delicatu [utilizator]

    Ca doar de ats anu a retras titlul Dottore-ului Ponta. Punem pariu ca mai sutn multi in guvern in aceeasi situatie?

    O zi buna!
  • +38 (42 voturi)    
    dumnezeule (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:01)

    sucaa [utilizator]

    guvernul asta este un guvern de distrusi. plagiatori, mincinosi, incompatibili, hoti...
    cum dracu au asemenea procente in sondaje chiar nu pricep.
    • +22 (24 voturi)    
      Chiar nu pricepi? (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:33)

      PeterPanzer [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Suntem o societate lipsita de orizont. Mai avem mult pana sa intelegem ce inseamna o meritocratie, daramite sa acceptam sa traim in una.
      • +12 (14 voturi)    
        altceva este strigator la cer (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:42)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui PeterPanzer

        aceasta individa cand a venit la minister stia ca au inceput scandalurile cu plagiatele, stia ca mai devreme sau mai tarziu se va afla si totusi si-a permis sa sfideze o tara intreaga si sa accepte postul de ministru chiar la ministerul care se ocupa de astfel de cazuri. se bazeaza pe procentele din sondaje ale partidului din care face parte si nu o intereseaza ca se va afla.
        este o marlanie fara margini, te stii cu pete dar te doare in cot de ai de te sustin daca afla stiind ca oricum sunt spalati pe creieri zilnic la latrine si nu se vor supara.
        au urlat ani de zile cu succesurile elenei basescu si acum spun ca sunt doctorate si-n pdl. cand eba o dadea cu succesurile nu erau agramati si-n alte partide.
        da, suntem o societate de can can si telenovele. mai noi s-au mutat de la telenovele la anetene...
      • +6 (8 voturi)    
        Orizont, asteptari avem. (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:44)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui PeterPanzer

        Si ne miscam mult mai rapid decat prin munca ca sa ajungem la el.
    • +20 (22 voturi)    
      Simplu (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:34)

      Made in Romania [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Simplu. Stii vorba lui Alexandru Lapusneanu: "Prosti, prosti, dar multi..." :-)
    • -4 (10 voturi)    
      Echipa noastra (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:36)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      e deschisa pentru toti, si hoti si cinstiti, nu facem discriminari. Voi aveti echipa in circuit inchis, numai pentru cinstiti. De aici vin diferentele in sondaje.
      • +10 (14 voturi)    
        Echipa voastra (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:34)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Echipa voastra inseamna Grupul Infractional Organizat?
    • +12 (16 voturi)    
      o data ca mint (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:37)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      si a doua ca sunt destui naivi ,ca sa nu zic prosti care nu stiu sa deosebeasca graul de neghina cu creierul spalat de latrine si nu numai ...lumea e perversa ,aud pe la tv tot felul de asa zisi comentatori politici care bat campii in fel si chip ...oare si de plagiatul asta o fi vinovat base???posibil ...in viziunea lor ..
    • +1 (3 voturi)    
      nici ... (Joi, 29 noiembrie 2012, 17:41)

      Alex55 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      eu nu pricep, dar e mare nenorocire
  • +30 (36 voturi)    
    demisia (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:02)

    edif [utilizator]

    o haita hoti si nenorociti, gainari ajunsi oameni de stiinta si mari politicieni
  • +37 (43 voturi)    
    nu pot sa cred....... (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:03)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    dc abramburica? tuuuuuuuuuuuuuuu cea cinstita... din cel mai cinstit guvern...
  • +37 (41 voturi)    
    cum e turcul si pistolul (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:05)

    sorin3 [utilizator]

    e cineva care crede ca mai mul de 5% din demnitari cu titluri universitare nu au plagiat?
  • +24 (30 voturi)    
    Morala: (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:08)

    morometu [utilizator]

    Daca nu plagiezi nu poti ajunge in ''cel mai cinstit guvern''!
    Pacat de valorile acestei natiuni. Ajung sa-si demonstreze valoarea doar pe alte taramuri.
    • +12 (18 voturi)    
      pornind de (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:44)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui morometu

      la aceste acuze de plagiat ,dovediteeeeeeeeeeeeee , pe care insa nesimtitii astia nu le recunosc si totul ramane in coada de peste ..diplomele copiilor nostri in strainatate sunt puse serios sub semnul intrebarii ,si ma gandesc ,oare nu-i e rusine acestei babe nesimtite sa premieze olimpici ,sa mearga la scoli sa spuna copiilor sa invete ,sa fie corecti etc ,atunci cand ea insasi si -a construit cariera pe furt?nu-i e rusine fata de tinerii care au muncit cu seriozitate ca sa obtina diplome sa fie priviti cu suspiciune ..din cauza acestei impostoare?Zicea cineva ca un personaj din Japonia a incercat sa verifice veridicitatea diplomei unui tanar care dorea sa se angajeze la el ,pornind de la faptul ca primul ministru a plagiat ,asta presupune ca totii romanii sunt hoti nedovediti ..vi se pare corect?
      • +5 (7 voturi)    
        Cu parere de rau (Joi, 29 noiembrie 2012, 16:20)

        morometu [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

        Nu, nu mi se pare nici cinstit nici corect dar simtim suspiciunea cu care suntem priviti, de fiecare data cand ''scoatem capul afara din Romania''.
        Dar ne alegem de fiecare data gresit reprezentantii ! Iar implicarea civica lipseste cu desavarsire. Privim cu nepasare tot ce se intampla in jurul nostru avand drept justificare celebra fraza: ce ma intereseaza pe mine; eu am alta treaba.
        Trebuie sa avem opinii, trebuie sa ni le sustinem civilizat si sa nu mai toleram sfidarile zilnice la care suntem supusi.
        • +1 (1 vot)    
          Bravo! (Vineri, 30 noiembrie 2012, 14:03)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui morometu

          Ai pus punctul pe "I". saracii copii nostrii care merg in strainatate ce imagine au? Chiar daca ei sunt super destepti sunt discriminati pentru faptele unor persoane publice. Este o rusine nationala dar din pacate acesti oameni ne vor conduce in cel putin urmatrii 4 ani .
  • +22 (28 voturi)    
    Asta este ceva stiut (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:10)

    Nenad [utilizator]

    Cine se aseamana se aduna, nu degeaba si-a pus Ponta toate slugile la ministere. Daca Andronescu era o persoana integra, ii retragea lui Ponta titlul de doctor. Dar cum poate sa faca ea una ca asta, cand si lucrarea ei este plagiata? Nu trebuie sa ne mai mire de ce lucrurile in Romania merg asa de prost pe toate palierele, in special in economie si in educatie. Examenel si preocuparea pentru scoala a devenit acum un subiect inchis pentru tinerii din ziua de azi. Daca ministrul educatiei adopta legea educatiei fara niciun fel de judecata, cum ne putem noi astepta ca viitorul copiilor nostrii sa fie unul stralucit??
  • +30 (36 voturi)    
    Relatii externe (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:29)

    Sani [utilizator]

    Ghici ghicitoarea mea de relatii bune are guvernul USL cu vestul?

    Ha? Si de unde vor avea bani in acest caz pentru promisiunile lor idioate? Nu va intereseaza? Ar trebui!

    Deci, frati romani, APOCALIPSA este pe 9 Decembrie.....daca votati cu USL!

    Ma scuzati, sunt un basist, bashist,....etc.
    Orice este contra USL este basist carevasazica nu-i asa?

    Na, fiti voi "patrioti" si votati cu USL sa vedeti ce rahat mancati la anu'!

    Neuroni mai vioi va doresc!
    • +15 (21 voturi)    
      folclor (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:43)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Foaie verde de dudau
      Sa-l votam pe Cacarau
      Sa-l votam si pe Miorlau
      Ca sa fie mult mai... bine!
    • -7 (15 voturi)    
      nedumerire (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:00)

      geo.vlasi [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Sa inteleg ca tu votezi cu ARD...e ok.. Este ok si faptul ca tu ai neuronii vioi ....insa de unde esti sigur ca ARD o sa-ti creasca nivelul de trai la anu' ? Exista aceasta siguranta vis-a-vis de vreo formatiune politica ?
      • +6 (12 voturi)    
        nu e o garantie ca va creste nivelul (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:22)

        __alex__ [utilizator] i-a raspuns lui geo.vlasi

        votind ARD, dar votind USL e clar ce urmeaza. Din pacate ARD merge la blat cu USL, mi-e greatza de Blaga, dar mai greatza mie de babuinul USL
        • -2 (6 voturi)    
          Eu prefer sa stiu ce urmeaza! (Joi, 29 noiembrie 2012, 13:10)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

          Cu USL stim toti ce urmeaza si ne putem face planuri de pe acum. Cu ARD sunt in dubiu, deoarece au fost contradictii politice mari in ceea ce priveste coruptia in PDL.
          • +5 (7 voturi)    
            Sigur (Joi, 29 noiembrie 2012, 16:38)

            morometu [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            Cu usl-asii ma pregatesc sa muncesc mai mult, mai bine si mai eficient ca sa platesc impozite mai mari si sa pot intretine lenesii si puturosii. Asta sub denumirea de solidaritate sociala!
            Pentru ca imi fac datoria civica de a plati impozite mai mari vor fi mai multi bani de praduit fara a se materializa in bunuri sau servicii concrete.
            In ceea ce priveste educatia copilului meu, voi baga mana adanc in buzunar pentru a-l pregati la scoli particulare ca la cele de stat nimeni nu-l baga in seama.
            Daca voi dori asistenta medicala serioasa voi baga iar mana adanc in buzunar.
            Iar despre libertatea presei, a justitiei sau despre statul de drept nu are nici un rost sa discutam.
            OUG vor abunda Monitorul oficial!
      • +8 (10 voturi)    
        Romania nu este Germania.... (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:24)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui geo.vlasi

        ....romanii nu sunt nemti,.....politicienii romani nu sunt politicienii nemti.....
        Din pacate de cand votez in Romania am votat pentru cei pe care i-am crezut mai putin idioti vis-a-vis de cei idioti de-a binelea!
        In general au castigat ceilalti (incepand cu '90), Ilici & Co.

        Iluzii nu-mi fac nici cu ARD, dar, referinta in Romania nu este data de politicienii germani ci de cei romani....care sunt cum sunt...

        Pe scurt: intre 2 rele aleg cel mai mic!
        Siguranta nu exista, nivelul de trai nu-mi va creste.

        Dar la anul vreau sa SUPRAVIETUIESC!
        Cam patetic, insa acesta este crudul adevar!
      • 0 (0 voturi)    
        habar n-am! (Vineri, 30 noiembrie 2012, 13:41)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui geo.vlasi

        dar avutia nationala a Frantei, Germaniei, Italiei etc NU A fost facuta cu guverne de stanga. (intre 1981- Mitterand si azi, deficitul public al Frantei a ajuns de la 12% la 80%)
  • -17 (23 voturi)    
    strategia "castigatoare" :))))))))) (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:38)

    Montesquieu [utilizator]

    hai baieti, inca o galeata cu noroi pe ultima saptamana de campanie :))

    hai ca functioneaza, deja ati ajuns la 15 la suta. continuati cu mizeriile... poate ajungeti la 9 la suta ;)

    PS ma-ndoiesc sincer ca madam andronescu a plagiat vreodata ceva; de altfel, chiar si articolul arata o eventuala implicare, in niciun caz un o situatie clara precum a lui ponta

    PS2 in 2003 normele de incriminare pt plagiat/non-plagiat erau altele
    • +9 (15 voturi)    
      USL e construit pe mizerie! (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:12)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Asa ca fiecare galeata de mizerie aruncata consolideaza USL.
    • +7 (13 voturi)    
      Noroiul mai mare este.... (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:26)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      ...la antena 3.

      Esti un admirator de-al lui Becali si Iliescu cumva?
      Ca de Ponta si Antonescu ne-am lamurit ca-ti place!


      P.S.: Vezi ca s-ar putea sa fie unii carora nu le place USL fara sa fie "bhashisti".
      Ce zici, poti inghiti asta?
    • +6 (12 voturi)    
      :)) (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:29)

      AlexandruPanait [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      sper ca esti platit bine de hrebe sa postezi asta peste tot...deja nu mai ai inspiratie sa scrii altceva...
    • +9 (11 voturi)    
      Nu-i bai! (Joi, 29 noiembrie 2012, 13:14)

      Calin_file_de_dosar [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Uite ca nu se indoiesc de plagiat 6 (sase) experti din strainatatea cea anti-USL!
    • +2 (4 voturi)    
      Mda! (Joi, 29 noiembrie 2012, 18:00)

      Calin_file_de_dosar [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Vad ca nu pricepi, asa ca iti voi da un exemplu pe masura intelegerii tale!
      Si in 1939-1944 normele de comportament fata de evrei si tigani erau altele.. asta nu face insa acceptabile crimele nazistilor (comise cu legea in mana) in 2012!
      Clar acum, tovarase!?
      FURTUL E FURT, indiferent cand il comiti!
  • -9 (17 voturi)    
    cam tras de par plagiatul asta... (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:39)

    iulia.v [utilizator]

    Cel putin dupa mine, partea "copiata" dupa Gerard van Ewijk descrie o reactie chimica complet diferita, cu alte substante, desi exprimarea este identica in format. Partea cu descrierea lichidelor feromagnetice, este in citata corect in proportie de 90% (mai putin o propozite de 10 cuvinte pe care nu o pot verifica). Iar imaginea "copiata", e drept, a aparut prima data intr-o lucrare anterioara, scrisa de ceea ce par a fi rudele unuia dintre autorii "plagiatului", insa asta nu spune nimic ca a fost copiata!! poate si autorul a participat la acele experimente, sau poate a primit permisia in a folosi imaginea. In concluzie, dupa mine, e foc de paie articolul asta. Sunt complet impotriva plagiatului, insa cel putin dovezile prezentate in acest caz nu sunt foarte slabe. Poate restul lucrarii este de fapt miezul plagiatului?
    • 0 (2 voturi)    
      Totusi (Joi, 29 noiembrie 2012, 16:42)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui iulia.v

      Defineste notiunea de om integru.
      Sau de om asupra caruia nu planeaza nici o suspiciune si constituie un model din toate punctele de vedere.
      Sau de om cinstit.
  • +11 (19 voturi)    
    Cati ministrii cinstiti sunt in cel mai cinstit... (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:45)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    guvern?
    Da, stiu, Macovei, Basescu, ... alegeri, ...
    Numarati/va "ouale" si o sa vedeti ca toate sunt clocite!
    Vai de mama voastra, alegatori uslasi!
    Acum e dojana, dupa alegeri o sa plangeti cu varf si indesat!
    Chiar daca sunt batran, am sa plec de aici; nu mai vreau comunisti!
    De ce au murit copii in '89?
    Hai, idiotilor, spuneti!
    • +8 (14 voturi)    
      De ce? (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:53)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Pai au murit oameni (omorati de Iliescu si clica lui de comunisti vopsiti ca eliberatori, ca in 44... armata rosie eliberatoare) ca sa ajunga la putere Voiculescu , Nicolae si multi alti securisti acum deghizati in mari oameni de afaceri. Cinstiti pe deasupra.
  • +15 (21 voturi)    
    ! (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:49)

    cotora [utilizator]

    "cel mai cinstit guvern" !, cand mitomanul a spus asta, stiam ca va fi invers, vai de curul romaniei, care va deveni cu acte in regula,institutionalizat, un stat mafiot si corupt
  • +1 (17 voturi)    
    SUNTETI ORBI ! (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:57)

    geo.vlasi [utilizator]

    Majoritatea politicienilor, indiferent de culoare, s-au "umplut" de titluri universitare, asa cum au facut-o multi si din randul celor mai putin VIP. Asta e Romania in intregime, nu numai cea rosie sau cea portocalie. Curios e faptul ca, toate sesizarile vin din afara si in special din zona germana ..... Cine oare furnizeaza aceste informatii ? Si de ce numai in campanii electorale? DE CE OARE NU SE GANDESC SI LA CEI CARE-SI IAU DIPLOMELE CORECT, MURDARINDU-LE ASTFEL IMAGINEA SI DIMINUNDU-LE SPERANTELE IN A-SI OBTINE UN JOB BUN IN AFARA TARII ?????
  • +9 (11 voturi)    
    02.iulie. ac (Joi, 29 noiembrie 2012, 11:59)

    Vlaston Stefan [utilizator]

    http://www.contributors.ro/fara-categorie/un-semnal-adresat-premierului-victor-ponta-in-legatura-cu-un-nou-posibil-caz-de-plagiat/
  • +11 (15 voturi)    
    ... (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:02)

    a.nonim [utilizator]

    "Toata cariera mea profesionala am construit-o pe munca si onestitate" - si n-are dreptate? In Romania si furtul (sau mai ales furtul) se considera munca. Iar ignoranta este echivalenta cu onestitatea.
  • +5 (11 voturi)    
    caz penal (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:17)

    Fapte [utilizator]

    Toata lumea ii da cu demisia inainte. Ca sa-si dea demisia Ponta, ca sa si-o dea si Andronescu.
    Dom'le, dar scapati din vedere un aspect: asta e hotie si hotii merg la puscarie, nu-si dau demisia. Ar fi avut ceva circumstante atenuante daca ar fi recunoscut inainte de a fi prinsi; sa fi zis: "dom'le, scuze, am avut o scapare, am furat si-mi pare rau, uite aici diploma, aici sint banii" -- sau ce a furat. Dar cind furi si esti prins trebuie sa dai inapoi ce ai furat si sa platesti in plus pentru fapta de a fura in sine. Ca altfel nu te inveti minte si data viitoare iar furi si poate atunci nu te mai prinde nimeni.
    Deci incetati sa le cereti demisia hotilor. Cereti puscaria (sau care e pedeapsa pentru hotie); asa e corect.
  • +7 (11 voturi)    
    se putea banui (Joi, 29 noiembrie 2012, 12:32)

    paolalaan [utilizator]

    eu am vazut o emisiune in care niste colegi de-ai acestei cucoane dovedeau, cu acte ca ea a plagiat si erau foarte revoltati pentru faptul ca se trece cu vederea asa, cu usurinta , aceasta fiind o sfidare la adresa tuturor intelectuualilor, care muncesc pe rupte ca sa obtina diplome ..ori cucoana e tot atat de hoata si necinstita ca si ponta ,hotul ..asa ca se explica de ce il sustine cu atata fervoare baba asta depasita ,o adevarata pacoste opentru invatamantul romanesc baba absoluta ..o impostoare de fapt
  • +2 (6 voturi)    
    dinozaurii (Joi, 29 noiembrie 2012, 13:42)

    adonis84 [utilizator]

    Greseala este ca profesorii aia din consilii aleg in functii de conducere persoane cum Androneasca doar pentru ca au un rol in politica si vice versa (functie in universitate => functie in politica). Rusine sa va fie ...

    Astia cu 10 functii (de conducere) cum pot sa spuna ca fac treaba, cand acolo trebuiesc oameni dedicati complet functiei, nu pomanagii.

    Asa se gaseste unul ca Androneasca, care vrea sa isi pastreze si statutul de "om al stiintei" care este ... sa mai traga si studenti naivi in jos, iar astia la randul lor ce educatie or sa dea ?
  • 0 (4 voturi)    
    ŞI ACUM ARE NEVOIE DE TIMP!? (Joi, 29 noiembrie 2012, 14:49)

    gabbi [utilizator]

    Dna Amdronescu aşteptăm răspuns!!!!!
  • -3 (7 voturi)    
    Rusine sa va fie domnule Basescu! (Joi, 29 noiembrie 2012, 22:34)

    andre134 [utilizator]

    Primul caz cu plagiatul lui Ponta a plecat de la Basescu prin Funeriu, fostul ministru al Invatamantului fara diploma de bacalaureat, care nu stia sa raspunda la o intrebare a ziaristilor si ii sufla ca intr-a doua clasa primara o doamna consilier, Badea, cred. Acum - alt caz. Eu cred asa: ca germanii mor de grija doctoratelor politicienilor romani si toti nemtii ii cauta la diplome pe ministrii lui Ponta, subiect de mare audienta in Nemtzia. Mai cred ca Elena Udrea parca este lector universitar si mi-e rusine de ma doare ficatul la propriu, si mai cred ca pe Basescu, Traian Basescu - guvernatorul, au vrut sa-l faca academician si el a refuzat politicos la presiunea exterioara.
    • +3 (3 voturi)    
      Nue important de la cine a plecat (Vineri, 30 noiembrie 2012, 5:58)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui andre134

      Important e ca au plagiat, ca niste hoti au grija de viitorul tau si al copiilor tai. Dar poate faci parte din sistem de le tii palma.
      Oricum cica un popor are conducatorii pe care ii merita.
  • +1 (1 vot)    
    O sa ziceti ca fac pe desteptul dar (Vineri, 30 noiembrie 2012, 9:16)

    sile231 [utilizator]

    Dupa cum am spus de la inceput balega asta cu pkagiatul in Romanika e de dimensiuni astronomice. Exista si destui oameni care nu au plagiat si e pacat ca mirosul se poate extinde si asupra lor. Daca aceia de la Romania curata vor sa-si pastreze titlul ar trebui sa-si formeze o echipa sa se ocupe de asta.Altfel vor ramine si ei niste loloisti asemeni politicienilor. O zi buna !
  • +1 (1 vot)    
    incompetenta (Vineri, 30 noiembrie 2012, 12:07)

    penibil [anonim]

    avea dreptate cucoana zilele trecute cand se plangea de lipsa competentei : o plagiatoare nu poate judeca alt plagiator =)
  • +1 (1 vot)    
    Vai de tara noastra (Vineri, 30 noiembrie 2012, 13:05)

    democtrates [utilizator]

    Am citit toate postarile pana la aceasta ora si in completare am citit varianta originala din ziarul german.
    ce pot sa va zic doamnelor si domnilor:
    Ori mergem la alegeri si ii dam jos , ori emigram in Singapore.
    Este aberant ca dna de la Ministerul invatamantului(nu vreau sa dau nume ca poate,maine mascatii vor veni loa mine acasa) dupa 3 mandate de Ministru nu a facut nimic in afara de a nenorici invatamantul, .discutati in particular ci profesorii vedeti ce o sa va spuna. Despre plagiat doar atat:
    In momentul cand o persoana publica (ma refer la parlamentar, ministru, presedinte, etc) isi va da demisia(fara a fi cercetat de DNA sau pe parte d moralitate) pentru probleme concrete din administrarea lui, ii voi da votul mai departe.
    Astept acest OM!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version