După ce Ministerul Educației a recomandat tuturor profesorilor să țină legătura cu elevii și să le predea lecții online, unii experți în educație susțin că acest lucru nu este posibil pentru că profesorii nu știu să folosească mijloacele online.

Serban IosifescuFoto: Hotnews

Șerban Iosifescu, președintele Agenției Române de Asigurare a Calității Învățământului Preuniversitar (ARACIP), susține că nu există o evidență clară a profesorilor care știu să utilizeze o platformă de învățare online. ”Deci, chiar e bine să facem, orice - repede, haotic și prost? Doar să ARĂTĂM că facem ceva?”, se întreabă Șerban Iosifescu în postarea sa. Iosifescu se întreabă dacă în cazul învățării online ”mai susținem limitarea accesului copiilor mici la ecran” ”Ne mai aducem aminte de studiile despre dependența de ecran și despre efectele nocive ale statului prea mult online?”, se întreabă Iosifescu.

Iată mai jos întreaga postare a lui Șerban Iosifescu, președintele (ARACIP):

Afirmațiile președintelui (ARACIP) vin în contextul în care Ministerul Educației a convocat profesorii pentru pregătire online în cadrul proiectului CRED, prin care săi sprijine pe profesori pentru utilizarea eficientă a instrumentelor și aplicațiilor educaționale în predarea online. Prima întâlnire a avut loc astăzi când profesorii au învățat despre utilizarea Teams/Office365, dar aceste intruiri vor continua și în perioada următoare.

Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar este instituţie publică, de interes naţional, aflată în coordonarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării.

Citiți și:

Timiș: Mii de elevi nu au acces la internet și nici laptopuri pentru a face lecții online/ ”Fac apel la cei care au să doneze școlilor echipamente chiar și second hand”