Canada: Provincia Quebec va introduce o taxă pentru persoanele nevaccinate anti-Covid. „O contribuţie la sănătate. Cei care refuză să se vaccineze sunt o povară financiară pentru toţi”

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 12 ianuarie 2022, 0:42 Actualitate | Coronavirus


coronavirus spital Canada
Foto: Captura YouTube
Provincia canadiană Quebec, puternic afectată de valul Omicron, va introduce în săptămânile următoare o nouă taxă, pe care a denumit-o „contribuţie la sănătate” şi care va afecta doar persoanele nevaccinate împotriva Covid-19.

„Lucrăm la o contribuţie la sănătate” pentru „toţi adulţii care refuză să se vaccineze” deoarece aceştia reprezintă „o povară financiară pentru toţi” locuitorii din Quebec, a declarat marţi prim-ministrul provinciei canadiene, François Legault, conform AFP și Agerpres.

Potrivit acestuia, procentul de 10% din populaţia provinciei Quebec care nu a primit nicio doză de vaccin până în prezent nu ar trebui să „dăuneze” celor 90% care s-au vaccinat.

„Nu trebuie să plătească toţi pentru asta”, a subliniat Legault în cadrul unei conferinţe de presă, precizând că guvernul provinciei francofone se gândeşte ca suma de plătit să fie una semnificativă.

„Înţeleg şi simt aceste bombăneli la adresa minorităţii nevaccinate care, păstrând proporţiile, ne blochează spitalele”, a adăugat el.

Prim-ministrul Quebec-ului a explicat că cei 10% de adulţi nevaccinaţi reprezintă 50% din persoanele aflate la terapie intensivă şi a calificat situaţia ca fiind „şocantă”.

În încercarea de a opri noul val, provincia Quebec a anunţat pe 30 decembrie reimpunerea anumitor restricţii, inclusiv interdicţia de circulaţiei pe timpul nopţii începând cu ora 22:00 şi interzicerea reuniunilor private.

În total, 2.742 de persoane cu Covid-19 sunt internate în Quebec, o provincie cu aproximativ opt milioane de locuitori şi aproximativ 255 de persoane la terapie intensivă.

Numărul spitalizărilor continuă să crească şi în Ontario, provincia învecinată şi cea mai populată din Canada, unde sunt spitalizate 3.220 de persoane (753 în ultimele 24 de ore). Numărul persoanelor aflate la terapie intensivă a crescut şi el cu 30, ajungând la un total de 477.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7151 vizualizari

  • +19 (63 voturi)    
    Ha! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 0:44)

    Mazeta [utilizator]

    Urmează taxa pe grași.
    • -3 (49 voturi)    
      Nu manipula! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 1:27)

      Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Sa se puna taxa pe grasi, sunt de acord! Insa doar atunci cand se va inventa un vaccin care te ajuta sa slabesti si doar celor care nu se vaccineaza. Deocamdata nu avem asa ceva. In schimb anti Covid avem. Pacat ca nu avem si anti prostie, ca le-ar fi de folos multora, desteptule!

      Dar na, canadienii sunt prosti, israelienii sunt prost, vest europenii sunt prosti, numai noi aici in Romania suntem destepti si le stim pe toate... Atata doar ca avem mortalitate de covid mai mare decat toate tarile dezvoltate, iar asta sigur nu are legatura cu faptul ca ei s-au vaccinat 80% iar noi doar 40%, nuuu, e o coincidenta...
      • +5 (41 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 3:16)

        [anonim] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        • -4 (26 voturi)    
          "doar" (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 6:22)

          bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui

          De parca nu asta conteaza, sa eviti efectele pe termen lung sau moartea. Nu, cu voi antivaxxerii e numai cu "protectia la infectare". Pt. unii patogeni se poate, pt. altii nu. Poate peste sute de ani de cercetare si evolutie medicala se va putea, dat acum e "doar" protectie la moarte.
          • -5 (5 voturi)    
            poate (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 14:34)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui bardiCristi

            ar fi timpul sa afli ca exista vaccinati cu trei
            ''vaccinuri''care au pareri similare.
            acum fi sicer cu mintea ta,de ce obliga sa te intepi cu o zeama care nu are efect,de ce nu se recunoaste contraindicatiile sau efectele adverse,de ce companiile farma au imunitate
            la tragerea la raspundere?
            cateva vorbe de la un profesionist visolog su nobel:
            https://www.bitchute.com/video/qywx7YXAeB1u/
        • +9 (31 voturi)    
          Eficienta vaccinurilor în Quebec e 44%! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 8:01)

          Rower [utilizator] i-a raspuns lui

          Cu datele pe care le comunica premierul din Quebec:

          - 50% din cei de la ATI sunt nevaccinați,
          - 10% din totalul chebecosilor sunt nevaccinați,

          rezulta:

          Eficienta vaccinuri = (50%-10%)/(100%-10%) = 44.4% în acea provincie canadiana franțuzească.

          La asemenea randament dezastru nu poți obliga oamenii sa se vaccineze. Ii amendezi deoarece refuza sa se injecteze cu niște seruri dubioase?!

          Citat:
          " „Lucrăm la o contribuţie la sănătate” pentru „toţi adulţii care refuză să se vaccineze” deoarece aceştia reprezintă „o povară financiară pentru toţi” locuitorii din Quebec, a declarat marţi prim-ministrul provinciei canadiene, François Legault, conform AFP și Agerpres.

          Potrivit acestuia, procentul de 10% din populaţia provinciei Quebec care nu a primit nicio doză de vaccin până în prezent nu ar trebui să „dăuneze” celor 90% care s-au vaccinat. "
          • +3 (9 voturi)    
            ? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:16)

            mf2022 [utilizator] i-a raspuns lui Rower

            Nu poți calcula riscul fără să știi valorile absolute.

            Sunt 8,600,000 locuitori in Quebec, deci vreo 7,740,000 vaccinați (marea majoritate adulți).
            2500 sunt in spital cu Covid, vreo 250 la ICU (ATI).
            Riscul sa ajungi la spital (considerand 50% din pacienți vaccinați, cum scrie in presa canadiană):
            * 1250/7740000 = 0.016% pt vaccinati
            * 125/860000 = 0.14% pt nevaccinati

            In plus, din cei 860,000 de nevaccinati, cei mai mulți sunt copii, care au un risc infim să ajungă la spital. Prin urmare, riscul ca un adult nevaccinat să ajungă la spital creste de cateva ori.
            • +1 (9 voturi)    
              Doar 140/mil nevaccinați ajung la ATI?! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 11:43)

              Rower [utilizator] i-a raspuns lui mf2022

              In acord cu raționamentul tău, riscul de ajungere la spital în Quebec este:

              - 1250/7740000 = 0.016% pt. vaccinați,
              - 1250/860000 = 0.14% pt. nevaccinați.

              Riscul de a ajunge la ATI este:

              - 125/7740000 = 0.0016% pt. vaccinați adică 16 la milion,
              - 125/860000 = 0.014% pt. nevaccinați adică 140 la milion.

              140 la milion este o cifra foarte mica.

              In plus de asta, vaccinatul poate fi foarte bine un infectat care a luat Covid-19 stand la coada la centrele unde se fac injecții și ca urmare este de fapt un imunizat natural.

              Citat:
              "Sunt 8,600,000 locuitori în Quebec, deci vreo 7,740,000 vaccinați (marea majoritate adulți).
              2500 sunt in spital cu Covid, vreo 250 la ICU (ATI).
              Riscul sa ajungi la spital (considerand 50% din pacienți vaccinați, cum scrie in presa canadiană):
              * 1250/7740000 = 0.016% pt vaccinati
              * 125/860000 = 0.14% pt nevaccinati"
              • +6 (6 voturi)    
                . (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 12:11)

                mf2022 [utilizator] i-a raspuns lui Rower

                De fapt riscul ar trebui multiplicat si cu factorul de infectare a populatiei. 0.016% ar fi corect daca 100% din populatie ar fi infectata in momentul asta, ceea ce nu e probabil.

                Dar conteaza mai putin cifrele absolute, cat raportul dintre ele: pt un vaccinat, se pare ca riscul de a ajunge la spital e cel putin de 10 ori mai mic.
            • +1 (3 voturi)    
              Nu era nevoie de valorile absolute (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 14:06)

              Denulu [utilizator] i-a raspuns lui mf2022

              Putea la fel de bine sa calculeze raportat la 100 de locuitori, din care 90 vaccinati si 10 ne-vaccinati, si 10 pacienti la ATI, din care 5 vaccinati si 5 ne-vaccinati.

              Ar fi obtinut ca daca nimeni nu era vaccinat ajungeau la ATI 50 (5 / 10 * 100), iar daca toti erau vaccinati ar fi ajuns la ATI doar 5.55 (5 / 90 * 100). Rezulta o eficienta de 89% (1-5.55/50).

              Numerele exacte nu conteaza aici, in schimb ajuta la vizualizarea problemei sa ai niste numere concrete in loc de procente care toate arata la fel.

              Rower, o modalitate de a-ti verifica calculele e sa duci valorile de intrare la extreme. De pilda, cu formula ta, daca 99.99% din locuitori ar vaccinati, si la ATI 50% ar fi nevaccinati, eficienta vaccinului tot nu trece de 50%!
      • +9 (11 voturi)    
        Există de mult vaccin împotriva obezității (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:38)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        Se numește „ridică-ți fundul din fața televizorului” și își face efectul zilnic după câteva mii de pași.
    • -3 (47 voturi)    
      Grasii sunt contagiosi? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 1:43)

      Rex [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Serios? Grasii sunt contagiosi si pot infecta pe altii doar daca respira langa ei? Nu vezi nici o diferenta intre ceva care ii afecteaza doar pe ei si ceva care ii afecteaza pe toti? Si nu mai repeta ca si vaccinatii pot da boala si altele, ca stim. Doar ca de 10 ori mai putin o pot da (multiplica asta cu populatia globului daca nu intelegi cat de important este), si de 20 de ori mai putin aglomereaza spitalele. De ce ar plati mii de dolari cineva pentru tratamentul unuia nevaccinat internat cu covid cand vaccinul este gratis? Si in plus ii blocheaza pe altii cu cancer sau probleme de inima si altele sa primeasca un pat in spital doar pentru ca sunt egoisti?
      • +11 (33 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 3:18)

        [anonim] i-a raspuns lui Rex

      • +8 (28 voturi)    
        Esti.... sau te faci???????? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 3:57)

        Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui Rex

        Ai macar idee cat costa intretinerea din punct de vedere medical a celor obezi???

        Sunteti multi pe aici care vorbiti/scrieti sa nu taceti......

        Mereti ma la gara, va asteapa trenu......
      • +6 (28 voturi)    
        Nevaccinatii sunt contagiosi? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 4:14)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Rex

        Ce intrebare aiurea e asta, pe care o pui? Nevaccinatii sunt automat contagiosi, iar vaccinatii nu sunt? Asta e "stiinta" dupa care va conduceti?

        Ce zici de fumatori? Ei de ce n-ar plati in plus? Isi pun sanatatea in pericol si raspandesc fum in spatiul public, pe care il pot inhala si cei care nu vor... Unora le face rau fumul de tigara si se simt rau cand trec pe langa unul cu tigara in gura. Sa-i penalizam si pe fumatorii care le fac acest rau, conform principiului pe care il enunti, ce zici? E aberant ce crezi, esti ori postac ori victima sigura a celui mai simplu smecheras care vrea sa te conduca.
        • +1 (13 voturi)    
          acciza (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:23)

          mihai53 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Fumatorii sunt deja penalizati aspru cu acciza, care este mai mare decat pretul tigarilor.
          • 0 (6 voturi)    
            În Canada poți cumpara tutun neaccizat (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:49)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui mihai53

            Plus că 1. accizele nu se duc automat în bugetul ministerului sănătății; 2. acciza e o taxă pe producție/introducere în piață.
            • +4 (4 voturi)    
              De unde ? De pe piata neagra ?! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 18:19)

              Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui hsl

              Mai stiu si eu niste chestii despre Canada, dar asta cu tutunul neaccizat e o minciuna grosolana...

              Mai primesti si voturi pozitive pentru minciuna...
              • 0 (0 voturi)    
                Deci nici măcar nu ai auzit cum e în Canada (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:50)

                hsl [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

                Nu doar că poți cumpăra tutun nepurtător de accize, însă unii vânzători nici măcar nu plătesc impozit pe veniturile obținute din activitatea de vânzare tutun.
                Și vorbesc despre activități licite.
      • -3 (7 voturi)    
        Bai nene! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 11:49)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Rex

        Tie inca iti mai e frica de "contagiozitate" cu 4 doze infipte-n tine?
        Sau tu inca nu ai aflat ca: SI VACCINATII TRANSMIT VIRUSUL?

        A?
    • +6 (20 voturi)    
      n-ar fi rau.. (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 5:02)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... taxa pe shaorma.
    • 0 (10 voturi)    
      Ha! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 8:36)

      Trollhammeren [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca ar fi taxa pe prostie ai fi falimentar ....
  • +4 (44 voturi)    
    Majoritatea care vin la spital sunt fie vaccinati (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 1:13)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    fie deja foarte bolnavi, cu speranta de viata de maxim cateva luni. In cazul lor la comorbiditatile care le au vaccinarea e un fel de bomboana pe coliva, o aberatie.
    • -5 (39 voturi)    
      Fals (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 1:47)

      Rex [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

      Majoritatea celor care vin in spital sunt nevaccinati (cu sau fara alte probleme majore). Cei vaccinati ajung acolo doar daca au si alte probleme majore., si oricum in numar mult mai mic (cam de 20 de ori mai mic daca intelegi ce inseamna asta). Peste 80% sunt nevaccinati in toate spitalele, si din cauza lor nu mai e loc de cei care au cancer, probleme cu inima sau altele. De ce ar plati un om sanatos tratamente de mii de dolari pentru ovid pentru cei nevaccinati? Vaccinul e gratis si ei sunt egoisti.
      • +3 (9 voturi)    
        Jumătate din britanicii internați sunt vaccinați (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:59)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Rex

        și 3 sferturi din cei care decedează.

        În general ai dreptate și GB este una dintre puținele excepții, însă în ultimele luni tot mai multe state înregistrează o creștere susținută a numărului de persoane vaccinate care ajung în spital.
    • -7 (23 voturi)    
      vaccinati.. (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 5:02)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

      .. la chiuveta?
  • +19 (51 voturi)    
    Nevaccinatii, tapii ispasitori (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 1:18)

    JustinHS [utilizator]

    ai Dictaturii Progresiste. Nici nu mai conteaza ca doua doze n-au aproape niciun efect la Omicron. Nici nu mai conteaza Pandemia. Conteaza doar Controlul Absolut asupra populatiei, iar singurul scop al cetateanului este sa dea tribut la Marele Stat, intr-o infinitate de feluri.
    • -11 (31 voturi)    
      hå hå hå "controlul absolut" (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 5:05)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui JustinHS

      .. daca vor sa te controleze absolut, au multe alte mijloace, stai linistit, dacule liber :)))
      va credeti liberi, dar stati toata ziua cu nasu' in telefon si va uitati la filme pe netflix, roboteilor :))
      • +17 (25 voturi)    
        Spania propune tratarea covid 19 (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 6:38)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Cu un program ca la gripa....s-o lase mai moale cu pandemia si dileala aferenta dintre vaccinati si nevaccinati.

        Tari cu 80-90% vaccinati au probleme cu infectarea, spitalizarea si mortalitatea....este clar ca&i o problema si multi vaccinati printre care ma numar si eu normal ca se intreaba unde este greseala si daca merita vaccinarea in continuare....sa nu mai vorbim de impunere/obligare la vaccinare.

        Eu daca eram obligat sa ma vaccinez nu o faceam din repulsie fatza de comunistii opresivi.
  • +21 (41 voturi)    
    Deci.. (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 1:33)

    Alius [utilizator]

    .....aau 90% vaccinati... si tot nu e de ajuns. Unde erau aia 70% sa revenim la normal?

    Fireste, o sa urmeze taxa pentru cei care nu au a 4-a doza...
    • +15 (33 voturi)    
      Marxistii au uitat ca acum un an spuneau ca.... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 3:49)

      filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      ...e suficienta o rata de vaccinare de 70% pt imunitatea de grup, apoi se ridica restrictiile pt toti.

      Maine-poimaine vor spune ca trebuie ca 105% din populatie sa fie vaccinata, pt a iesi din pandemie :)
      • +9 (19 voturi)    
        Stiau si ei ca-i o prostie cu rata de 70% (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 6:27)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

        Insa asa a fost atunci ordinul pe unitate...acum a aparut vaccinarea completa cu alte ordine :)))
    • -12 (20 voturi)    
      cine te-a pacalit? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 5:06)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      cu 70%? pesedeii sau usereii?
      • +11 (15 voturi)    
        PS-ii din state si din toate tarile. (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 5:52)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        "How Much Herd Immunity Is Enough?
        Scientists initially estimated that 60 to 70 percent of the population needed to acquire resistance to the coronavirus to banish it. Now Dr. Anthony Fauci and others are quietly shifting that number upward.
        That range is still cited by the World Health Organization and is often repeated during discussions of the future course of the disease."

        Sau:

        "At the start of the pandemic, figures like 60 to 70% were given as estimates of how much of the population would need immunity from the coronavirus in order to reach herd immunity. "

        Si exemplele pot continua ... e de ajuns sa dai un search.
        • -8 (8 voturi)    
          ok, ai inghiti galusca... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:00)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          .. vrei si-un premiu pentru asta acum?
      • +10 (14 voturi)    
        Aia pe care ii pupi tu in koor... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 6:23)

        filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Avand in vedere ca de ceva vreme faci propaganda pt vaccinare obligatorie pe aici.
        • -3 (7 voturi)    
          Putin? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:01)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

          ... si ti-e fricā de vaccin, dacule liber?
  • +14 (38 voturi)    
    Who's gonna be next? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 2:19)

    aootisticus [utilizator]

    Ce dragut, cine urmeaza? Fumatorii? Obezii? Alcoolicii? Posibilitati infinite
    • -9 (19 voturi)    
      alege tu.. (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 5:06)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui aootisticus

      ... ca pari istet.
    • -3 (17 voturi)    
      Pai fumatorii si alcoolici sunt taxati deja, nu ? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 6:31)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui aootisticus

      Accizele alea care scumpesc de 10 ori pachetul de tigari sau litrul de votca, ce sunt ? Nu taxe ?

      1 L de alcool sanitar de 70% costa 8 lei. 1 L de votca de 40%, 80 de lei.

      Nu se vede ?

      Nu vrei sa te vaccinezi, dar vrei asistenta sanitara ca sa nu mori, plateste !
      • +2 (4 voturi)    
        Asistența pe sănătate se plătește prin asigurare (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:08)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        nu prin accize.
        Eu sunt de acord să se introducă o clauză prin care tratamentul unor boli infecțioase (absolut toate bolile infecțioase care pot fi prevenite prin vaccinuri: covid, gripă, răceală și malarie, difterie, west Nile, ciumă etc) să fie acoperit celor nevaccinați doar cu plata unei prime suplimentare, iar asigurații să aleagă dacă doresc să o cumpere sau nu (eu de exemplu nu aș cumpăra așa ceva până la 60-70 de ani).
        • +1 (1 vot)    
          Banii aia din accize ajung la sanatate (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 14:11)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui hsl

          Mai citeste...!
          • +1 (1 vot)    
            Nu cunosc legea din Canada, însă în Ro nu e așa (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 18:01)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            toți banii ajung la buget - unii la cele locale, alții (grosul, inclusiv accizele) la cel central - și sunt alocați cum vor administratorii.
            Ro nu are fond de pensii ori sistem de asigurări medicale ci are sisteme de asistență socială.
            Adică spitalele sunt plătite [și] din impozitele pe profit virate de firme (care nu au nevoie de asistență medicală) în loc să fie plătite exclusiv din CASS.
    • +7 (9 voturi)    
      Hit the rebel in the pocket (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 8:19)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui aootisticus

      and he'll turn into a lamb...
      All the others on your list have already been hit: smokers with cigarette prices 100 times higher than during WW II, alcoholics are unemployable, and the overweight are to pay double when they book a flight.
  • -7 (37 voturi)    
    Absolut corect ! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 2:45)

    deval [utilizator]

    In Romania spitalelor groazei ''Peste 4.500 de lei pe zi plătește statul pentru pacienții COVID internați la Terapie Intensivă și puțin peste 1.800 de lei pentru cei aflați pe secții."
    O taxa dar si spitalizarea in caz ca ajung anul asta in spital cei care se puteau vaccina si nu au facut-o inca . De ce sa mareasca statul taxele pentru toti si nu doar tembelilor ? Le trece instant apasarea mastii si tot .........
    • +7 (27 voturi)    
      Astea sunt minciuni sfruntate.... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 3:51)

      filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui deval

      In cazul in care pacientii nu sunt hraniti cu cel mai scump caviar si sampanie de 100 de ani, nu are cum sa cheltuie statul 4500 de lei pe zi cu un pacient. Mai ales ca unii stau si in frig. Astia sunt bani sifonati, pretext pt a se impune vaccinarea.
      • -1 (17 voturi)    
        Cred ca trebuie facute niste calcule... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 6:56)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

        - incalzire/aer conditionat
        - curatenie+dezinfectie
        - alimente
        - asternuturi
        - salarii infirmieri/asistenti/medici + ture de noapte + sarbatori legale
        - materiale de protectie pentru tot personalul
        - medicamente

        Nu are cum sa cheltuie Statul 4500 de lei pe zi ?
        Intreaba la CNAS cat se deconteaza pentru serviciile de mai sus...
        • +3 (11 voturi)    
          Da, (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:37)

          sorance2000 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          in visul tau umed 'cazarea' la spital justifica acel pret. Iti spun un secret, toate acele decontari sunt umflate din pix, iar aceste asigurari medicale de stat obligatorii sunt marul otravit care face ca pretul la seviciile medicale si medicamente sa creasca pana in pod. Stii tu, se negociaza acele decontari de medicamente si servicii medicale, si unde sunt implicati politicienii...
          • +4 (6 voturi)    
            Pai nu ma intreba pe mine, intreaba CNAS (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 14:13)

            Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui sorance2000

            Eu nu am vise "umede", eu nu stiu nimic, ca nu sunt angajat la Ministerul Sanatatii, doar deduc din informatiile existente.
    • +9 (21 voturi)    
      Iar cei care au alte boli mai scumpe? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 4:00)

      Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui deval

      Atatia v-ati adunat pe aici de ma doare capul, mereti ma la schi, mereti unde vreti, dar mai rariti-va......

      Atata discriminare mai rar....

      Nu va mai saturati de atata ura.....
    • +3 (3 voturi)    
      CAS decontează 375 lei / fiecare caz rezolvat (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:26)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui deval

      „Boala pulmonară obstructivă cronică cu infecție acută a căilor respiratorii inferioare”.
  • +18 (36 voturi)    
    Canada si Australia, ultimele tari intrate in... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 3:55)

    filosoful.roman [utilizator]

    ... clubul dictaturilor?

    Daca vedem ce grozavii si incalcari ale drepturilor omului se petrec in Canada si Australia, dar si in Noua Zeelanda, Italia sau Austria, e de-a dreptul plauzibil ca aceste state au intrat pe panta abrupta a totalitarismului, in numele libertatii sanitare.

    Asta e, ei au avut privilegiul sa scape de comunism in timpul Razboiului Rece, dar se pare ca il implementeaza acum.
    • +9 (17 voturi)    
      Colonii comuniste (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 6:24)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Mai e pana la dictatura....acuma este faza prostiei incipiente.
    • -4 (18 voturi)    
      Vezi ce zici,ca sunt supuse Reginei Elisabeta II (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 7:09)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Daca si regalitatea vireaza spre dictatura, ce zicem despre Belarus, Turkmenistan sau Rusia ?
    • -5 (19 voturi)    
      Intrebat odata cum au civilizat englezii (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 8:25)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      tarile inapoiate din imperiul lor, Winston Churchill a raspuns sec: "Cu ciomagul".
      Ce vezi tu acolo este disciplina legii, nu promiscuitaea de dupa revolutia romana...
      • +4 (14 voturi)    
        ai probleme la cap si ar trebui sa (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:07)

        Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        platesti o taxa pentru asta pentruca nu doar ca reprezinti o povara pentru societate dar un adevarat pericol. Sunt nenumarate exemple din secolul trecut care sa demonstreze la ce se ajunge cu autoritari spalati pe creier precum tine si cei din Quebec.
        Ce tari erau cele despre care vorbea Churchill si ce statut social aveau indivizii pe care regatul ii mangaia cu bata?
        • -1 (9 voturi)    
          Gogule, nici numele nu te ajuta (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 11:23)

          John M. [utilizator] i-a raspuns lui Gogu_cel_viteaz

          sa dai verdicte in presa libera. Da-ti si tu cu parerea ta modesta si mergi mai departe mancand seminte la meci si scuipand pe jos in Bucuresti...
          • 0 (0 voturi)    
            atat s-a putu, nu?! (Vineri, 14 ianuarie 2022, 2:06)

            Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui John M.

            sa te legi de pseudonim?!
            vezi ca defileaza iar partidul si nu stai cu mana intinsa la salut.
            ai grija ca in sistemele in care "binele suprem" se impartea cu bata si-o mai luau pe cocoasa de la "experti" si cei ce pupau cu sfintenie dosul partidului.
      • +5 (5 voturi)    
        Democratia din SUA... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 18:07)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        ...s-a creat cu pistolul si spanzuratoarea.

        Legea nu se respecta din convingere, ci din frica.

        Dupa 5-6 generatii de pedepse drastice, devine cultura nationala respectarea legilor, vezi tarile vestice.

        Avem si noi o vorba: "Frica pazeste pepenii."
    • +3 (7 voturi)    
      Comparatie (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 12:03)

      My50cents [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Australia la o populatie de 25.7 milioane are in nr de morti de 2465. Romania, mult mai putini, numarul de morti e de 59 070. Cam mare diferenta, nu crezi ?
  • -15 (31 voturi)    
    Asta ar trebui sa inteleaga (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 5:17)

    GeorgeSb [utilizator]

    sosocii nostri patrioti. Tot se prefac ca nu inteleg de ce vrea lumea sa se vaccineze. Uite aici e raspunsul, dat de canadieni.
    • +6 (16 voturi)    
      Asta are trebui sa se inteleaga .. (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 5:55)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeSb

      faptul ca cei care nu au grija de ei, trebuei sa plateasca in plus la spitalizare: fumatorii, obezii, consumatorii de junk food, sedentarii...
      • -2 (10 voturi)    
        partea amuzanta e ca deja platesc (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:12)

        Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        prin tot felul de accize introduse in pretul produselor pe care le consuma (evident, nu toate, dar depinde de la stat la stat), iar asta ar fi un precedent perfect ca adunatura asta de corupti ce se dau drept conducatori in state libere sa mai bage niste taxe suplimentare
    • +5 (21 voturi)    
      Emigreaza in China sau in Coreea de Nord... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 6:31)

      filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeSb

      ... ca acolo e de tine. In cazul in care nu iti plac libertatile individuale si simti o placere meschina cand statul sau alta "autoritate" iti da un bici pe spate in numele asa-zisului interes colectiv, du-te omule intr-un stat cat mai totalitar, sa iti vezi visul cu ochii. Viata e scurta, nu o irosi intr-un stat in care ti se respecta drepturile :))
      • +3 (7 voturi)    
        stai linistit (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 11:05)

        GNG [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

        in ritmul in care merg "tarile democrate" catre dictatura, China si Nord korea o sa va para "paradisuri fiscale". Asta daca intelegeti cum se implementeaza noua dictatura.
  • -4 (16 voturi)    
    O idee foarte buna! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:05)

    swolf [utilizator]

    Persoanele nevaccinate COVID sunt de 14 ori mai predispuse decat cele vaccinate in a dezvolta situatii medical grave, care sa suprasatureze spitalele. In timpul valului 4 din octombrie - noiembrie 2021, cand mureau 600 de oameni pe zi, nu gaseai un loc in spitalele din Bucuresti pentru orice interventie, alta decat COVID. Am fost afectat personal de acest lucru si mi se pare revoltator ca cei nevaccinati sa blocheze actul medical pentru restul populatiei, cand solutia este simpla, la indemana si gratis: vaccinarea!

    Initiativa Quebecului este de laudat si trebuie luata in calcul si de alte tari, inclusiv Romania.
    • -2 (4 voturi)    
      zici ca ai fost afectat personal... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 14:35)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui swolf

      Se vede, afectiunea persista, chiar cu o forma agravata.
  • +3 (15 voturi)    
    uraaaa (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:36)

    Point [utilizator]

    tot inainte spre societatea progresista.
    ma uit la comentarii si ma ia ameteala.in afara de profesionistii obisnuiti,apar alte conturi care sustin ideea de taxare,belire evident urmata de inchiderea in lagare
    a nevaccinatilor.ca bigpharma nu au nici o responsabilitate si nici nu vor avea,e stiut,dar sa arunci pisica pe altii e de domeniul ridicolului.
    ps:imi aducaminte din ce in ce mai des de ''conspirationisti' si cata dreptate au avut.
  • -1 (7 voturi)    
    Excelenta masura. (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:54)

    Statisticianul [utilizator]

    Sa fie introdusa in Romania in loc de certificat verde.
    Asa se pot stimula si pensionarii sa se vaccineze.
  • +4 (8 voturi)    
    Scopul scuza mijloacele (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 9:54)

    Liros [utilizator]

    Avand in vedere ca noua varianta de Covid e o raceala, se tergiverseaza recunoasterea acestui fapt ca sa o mai lungim cat mau mult posibil cu masurile tembele iar daca nu se poate, se foloseste prilejul ca sa mai bagam o taxa pe ultima suta de metri. Marele scop nu e atat grija statului pentru supusi, pardon, cetateni, cat sa ma stoarca niste bani si sa isi exercite autoritarismul intens promovat si instalat in pandemie.
  • 0 (6 voturi)    
    Sa fie (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 12:05)

    JustinCase [utilizator]

    Sa fie bagati in niste lagare, sau ceva de genul, domne!
    E pericol mare cu minoritatea aia de 10%.
    Doar celelalte minoritati trebuie tolerate si protejate, dar nu si asta.
    Desi doar 1% dintre ei ajung sa face vreo forma grava, tot e o problema pentru Canada, cu 244 de persoane la ATI! Nu stiu cum ne-om descurca, zau!
    Ne-om descurca mai bine daca-i eliminam pe astia 10% care inca n-au reusit sa intre in turma, ma gandesc. In "imunitatea" de turma, vreau sa zic, aia cu doza la fiecare 3 luni.
  • +1 (5 voturi)    
    Quebec = nazi (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 17:50)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    Intotdeauna au fost asa.
  • 0 (0 voturi)    
    Nici nu stii (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:55)

    wintershadow [utilizator]

    de ce sa-i suspectezi mai curand: prostie, interese ascunse, lipsa de logica elementara? Toate in proportii egale?
    Alte explicatii nu se pot gasi pentru masurile acestea total aberante si discriminatorii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by