OMS trimite o delegație în România pe fondul eșecului campaniei de vaccinare anti-Covid: ”Avem un număr enorm de mare de decese evitabile”

de N.O.     HotNews.ro
Duminică, 17 octombrie 2021, 21:50 Actualitate | Coronavirus


OMS
Foto: Profimedia Images
Organizația Mondială a Sănătății trimite o delegație în România pentru a înțelege de ce o țară cu acces la toate vaccinurile anti-Covid are o rată atât de scăzută de imunizare, a anunțat președintele Colegiului Medicilor, Daniel Coriu. ”Avem un număr enorm de mare de decese evitabile”, a subliniat Coriu.

Potrivit acestuia, România a devenit un exemplu negativ la nivel internațional, iar rata scăzută de vaccinare se vede în spitalele supraaglomerate.

„Suntem într-o situație dramatică. Cum am ajuns aici? Prin nevaccinare, prin lipsa de încredere în mesajul nostru, al medicilor. Țara noastră a ajuns un exemplu negativ la nivel internațional. Organizația Mondială a Sănătății trimite o delegație în România să înțeleagă ce se întâmplă, de ce într-o țară cu acces la toate vaccinurile posibile avem o rată de vaccinare așa scăzută. Consecința directă o vedem noi în spitale: sunt supraaglomerate cu infecții COVID, nu mai putem face față cazurilor noi, avem un număr enorm de mare de decese evitabile. Subliniez acest lucru, decese evitabile, pacienți care au murit și nu trebuia să moară. Resursa umană, corpul medical, este sub o presiune uriașă, suntem obosiți, suntem copleșiți, tratăm pacienți în corturi și containere. Trebuie să recunoaștem, să ne asumăm că avem resurse limitate”, a declarat Daniel Coriu la Digi24.

Alexandru Rafila, reprezentantul României la OMS, a spus că reprezentanții acestei instituții au cerut o întâlnire pentru cu reprezentanții Institutului Național de Sănătate Publică pentru a analiza cauzele dezastrului epidemiologic din România.

Comitetul Național pentru Situații de Urgență a respins propunerea Institutului Național de Sănătate de a carantina Bucureștiul. Asta în pofida faptului că rata de infectare a depășit 16 la mia de locuitori.


Sursa citată scrie că mulți români nu au încredere în autoritățile care îi îndeamnă să se vaccineze, ceea ce, parțial, se poate explica prin moștenirea dictaturii lui Nicolae Ceaușescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15012 vizualizari

  • +9 (49 voturi)    
    Poate ca (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:14)

    PlanetaVerde [utilizator]

    Poate ca ... delegatia aia incearca sa raspunda si la intrebarea: De ce rata deceselor la ATI este de 12x mai mare ca in Israel si de 15X mai mare ca in Belgia, SUA, etc.
    Daca raspunde la intrebarea asta, eu declar credibila delegatia OMS ... dar cred ca nici nu-si propune asa ceva. E FOARTE incorect politic !
    • +7 (35 voturi)    
      Romania-118 morți/mil, India-1. Cum explica OMS? (Luni, 18 octombrie 2021, 1:03)

      Rower [utilizator] i-a raspuns lui PlanetaVerde

      Poate OMS ne lămurește cum de are Romania 118 morți/mil/săptămână în timp ce India înregistrează doar 1 și Pakistanul 0.7. Nivelul de vaccinare nu poate fi o explicație.

      Situația din 15 Oct. 2021:

      Loc -- Tara -- morți Covid-19/mil/săptămână - Nr. locuitori
      ==============================
      4 -- Romania -- 118 -- 19,071,982
      7 -- Bulgaria -- 89 -- 6,880,900
      20 -- Ukraine -- 48 -- 43,394,513
      22 -- Russia -- 47 -- 146,015,214
      24 -- Serbia -- 42 -- 8,691,936
      35 -- USA -- 27 -- 333,506,023
      38 -- Greece -- 23 -- 10,357,323
      40 -- Cuba -- 20 -- 11,317,694
      41 -- Slovakia -- 19 -- 5,463,055
      42 -- Iran -- 18 -- 85,378,270
      44 -- Mexico -- 18 -- 130,678,852
      48 -- Turkey -- 17 -- 85,508,828
      49 -- Palestine -- 15 -- 5,253,981
      50 -- Libya -- 15 -- 6,991,680
      54 -- UK -- 12 -- 68,345,973
      56 -- Belarus -- 12 -- 9,445,312
      58 -- Brazil -- 11 -- 214,507,883
      59 -- Kazakhstan -- 11 -- 19,066,152
      67 -- Austria -- 8 -- 9,072,677
      68 -- Azerbaijan -- 8 -- 10,257,000
      69 -- Hungary -- 8 -- 9,628,688
      72 -- Canada -- 7 -- 38,168,800
      73 -- Poland -- 7 -- 37,793,112
      74 -- Belgium -- 6 -- 11,654,687
      75 -- Israel -- 6 -- 9,326,000
      76 -- Jordan -- 6 -- 10,333,707
      78 -- Tunisia -- 6 -- 11,978,025
      79 -- Germany -- 5 -- 84,129,567
      80 -- Ireland -- 5 -- 5,008,876
      81 -- Iraq -- 5 -- 41,383,846
      84 -- South Africa -- 5 -- 60,272,279
      85 -- Portugal -- 5 -- 10,158,330
      92 -- Italy -- 4 -- 60,347,076
      93 -- Australia -- 4 -- 25,881,197
      95 -- Spain -- 4 -- 46,778,148
      97 -- Argentina -- 4 -- 45,730,448
      98 -- Switzerland -- 4 -- 8,736,238
      99 -- Finland -- 4 -- 5,551,826
      103 -- France -- 3 -- 65,459,869
      104 -- Czechia -- 3 -- 10,734,616
      105 -- Egypt -- 3 -- 104,819,267
      111 -- Netherlands -- 2 -- 17,183,790
      112 -- S. Korea -- 2 -- 51,326,122
      115 -- Denmark -- 2 -- 5,818,516
      119 -- Norway -- 2 -- 5,475,901
      127 -- India -- 1 -- 1,397,494,569
      128 -- Indonesia -- 1 -- 277,251,787
      139 -- Pakistan -- 0.7 -- 226,413,748
      • +22 (38 voturi)    
        Mda (Luni, 18 octombrie 2021, 7:36)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        " Subliniez acest lucru, decese evitabile, pacienți care au murit și nu trebuia să moară."
        Am avut asta si in valurile precedente si e limpede ca "valoarea" corpului medical e cea care determina numarul de decese evitabile.

        Profesionistii au plecat si au fost inlocuiti cu amatori, nu-i mare enigma.
        • -8 (30 voturi)    
          de vina e tot timpul altcineva (Luni, 18 octombrie 2021, 9:34)

          rmos [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          noi nu suntem niciodata de vina, nu?
          geniule, dupa mintea ta, cand este mai eficient tratamentul, in fazele initiale ale afectiunii sau in fazele avansate, finale? tu ce ai face cand vin geniile cu plamanii distrusi, cu saturatie periferica 80 - 60%, cu fenomene trombotice, etc? pentru ca geniile stiu ele mai bine, de la tv, de la fb, de la popi si se trateaza acasa. ajung la spital in faze avansate.
          in tarile civilizate, este un procent mare de populatie civilizata, au un proces educativ eficient, oamenii, inteleg faptul ca fiecare domeniu e extrem de complex. dar aici, majoritatea se cred genii, inteleg orice.
          te plangi ca "Profesionistii au plecat si au fost inlocuiti cu amatori". pai din cauza voastra au plecat, s-au saturat de voi. bine ca plec saptamana asta. in cei 2 ani cat am stat in tara am vazut suficienta prostie cat sa-mi ajunga pentru toata viata.
          ramaneti in mizerie, cautand in continuare altundeva vinovatii, saracutii de voi sunteti inocenti. va meritati soarta.
          • +7 (27 voturi)    
            placa asta cu venitul tarziu este scuza medicilor (Luni, 18 octombrie 2021, 9:51)

            StefanV [utilizator] i-a raspuns lui rmos

            Nicaieri nu se moare ca in Romania.
            Traiesc in Norvegia unde in 2 ani au murit cat mor in Romania in 3 zile. Nimeni nu a spus ca ai venit prea tarziu la spital aici. Ba chiar am avut simptome si mi-au zis sa stau acasa pana cand ma simt chiar rau. Si daca chiar ma simt rau de tot sa sun la salvare.
            Nicaieri nu se aruntca vina pe pacienti ca in Romania
          • +8 (22 voturi)    
            Esti pe langa (Luni, 18 octombrie 2021, 9:54)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui rmos

            Comparam aceleasi lucruri, bine? Anul trecut si anul asta, ponderea celor care mor in spital din totalul internatilor e mult mai mare la noi decat in alte parti.
            Nu inteleg ce-i greu de priceput si n-am nicio idee despre ce vorbesti. Baga de seama ca nu esti cu vecinii tai de pe strada?

            Vaccinarea e alta treaba, aia ar trebui sa previna internarile, dar noi ucidem prea multi dintre cei internati, intelegi?!
            • -6 (18 voturi)    
              ai citit ce am scris? (Luni, 18 octombrie 2021, 10:53)

              rmos [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              ca de inteles nu ai inteles nimic. chiar ti-e asa de greu de inteles? uite mai incerc o singura data cu o analogie: ai un pacient cu cancer. cand are sanse mai mari de supravietuire, in fazele initiale, cand cancerul e localizat sau in fazele metastatice? cam asa fac majoritatea la noi, din lipsa de educatie, ajung tarziu, cand sistemul imunitar a provocat distrugeri masive. ce pot sa mai faca medicii in cazul asta? iti spun eu geniule, foarte putin! tu crezi ca ar fi contat unde sunt tratati, daca ajung in starea asta la spital? foarte putin! evident ca si sistemul medical deplorabil e o cauza pentru mortalitatea ridicata, dar clar nu e cauza principala. cauza principala sunteti voi. in plus, cine e de vina pentru sistemul medical distrus si pentru ce se intampla in tara asta? extraterestrii? nu geniule, voi sunteti! asta e realitatea, chiar daca va doare si nu vreti sa o vedeti.
              in plus cu cine crezi ca vorbesti? ramai in prostia ta cu intrebari la care cunosti deja raspunsul dar nu ai curaj sa-l accepti. extraterestrii sunt de vina ca am plecat noi si voi sunteti in mizerie.
              • +1 (11 voturi)    
                Citeste mai mult si scrie mai putin (Luni, 18 octombrie 2021, 12:13)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                Vezi ca-ti raspunde cineva mai sus. In Olanda, Norvegia, Germania si prin alte tari civilizate, se interneaza cetatenii care au deja o stare degradata, nu tot cetateanul care cu muci. Data viitoare incearca sa ai rabdare si sa citesti cu mai multa atentie.
                • 0 (6 voturi)    
                  ai mari probleme de intelegere (Luni, 18 octombrie 2021, 14:33)

                  rmos [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  vezi tu, am aproape 50 de ani, majoritatea petrecuti in tarile de care vorbesti tu si lucrez in domeniul imunologiei. cred ca stiu mai bine in ce stare sunt cei care se interneaza in aceste tari, ce educatie au, fata de un neica nimeni ajuns pe acolo de vreo 2 ani, nu crezi? bine, era intrebare retorica, nu te vad in stare sa intelegi ceva .... ramai in mizerie, lamentandu-te ca au plecat specialistii. tu si cei ca tine, fiind majoritari in tara asta, sunteti motivul pentru care nu se mai intorc oamenii de valoare. ce sa faca aici? sa-i injure toti habarnistii cu ifose de genii?!
                  • 0 (8 voturi)    
                    Hai ca ti-ai gasit vinovatul (Luni, 18 octombrie 2021, 16:33)

                    Luk [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                    "Eu si cei ca mine".

                    Ai plecat cu metehnele de aici si vad ca n-ai scapat de ele chiar de tot. Comentariul dumitale n-are nici noima si nici legatura cu subiectul. In loc sa admiti ca s-ar putea sa gresesti, vrei sa faci apel la autoritate (in imunologie) si la faptul ca locuiesti in strainatate.
                    Imi pare rau, dar nu functioneaza.

                    Daca "stii mai bine", atunci arata-ne cifre (sau alte informatii) care sa-ti sprijine opinia in loc sa ma ataci pe mine si pe "cei ca mine". Eu pot sa-ti arat cifre care arata ca Romania statea "foarte bine" si inainte la decese evitabile in spitale. Adica ma pui sa aleg intre:

                    1) a banui ca un sistem care pierde multi pacienti in timpuri normale, o sa piarda chiar mai multi in vremuri de criza sanitara sau
                    2) sa te cred pe dumneata pe cuvant pentru ca esti "imunolog" si pentru ca "traiesti in alta tara".

                    Nu zau?!
                    • +1 (3 voturi)    
                      poti sa crezi ce vrei, zau :) (Miercuri, 20 octombrie 2021, 11:23)

                      rmos [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                      - "Comentariul dumitale n-are nici noima si nici legatura cu subiectul" nu e nimic surprinzator, am observat si eu ca in tara asta majoritatea nu intelg ce le spun. ma inteleg foarte bine insa "cei din afara". surpriza, nu?
                      - faptul ca in Romania se moare foarte mult in spitale, comparativ cu tarile civilizate, are mai multe cauze. cauza principala ar fi ca oamenii aici se duc foarte tarziu la medic, cand e deja prea tarziu. nu e doar cazul covid, e vorba de toate afectiunile. la fel e si la cancer, domeniul in care activez eu (in caz ca ti se pare ciudat, DA, imunologia e implicata foarte mult in cancer). medicina are limitarile ei si niciun sistem medical din lume nu prea are ce face, in general, in fazele terminale ale unei boli (cu mici exceptii). ti-am spus deja asta dar vad ca nu intelegi. e normal, atat poti tu.
                      - nu te pun sa alegi intre nimic. stiu ca e o mare ofensa in tara asta sa-i recomanzi cuiva sa asculte un specialist :))))
                      in final, iti reamintesc ce-ai spus "Profesionistii au plecat si au fost inlocuiti cu amatori, nu-i mare enigma.". pai si ce vrei sa faca oamenii valorosi aici, sa fie injurati de cei ca tine, sa le spuna cei ca tine, "superior", ca sunt "pe langa"? tu cat crezi ca putem sa suportam?
                      in final, tin sa-ti multumesc, sincer, era sa fac o mare greseala, bine ca m-ati ajutat sa iau decizia corecta. am bagajele facute. va las in continuare sa cautati altundeva vinovatii pentru mizeria in care sunteti. se pare ca nu o sa-i gasiti niciodata. e nevoie de curaj pentru asta
          • +10 (20 voturi)    
            Lasand frustrarea...sa-ti spun ceva (Luni, 18 octombrie 2021, 10:24)

            FortApache [utilizator] i-a raspuns lui rmos

            Coruptia, impostura si incompetenta accentueaza degradarea societatii in toate ramurile ei.

            O gramada de miliarde, doua guverne si trei ministrii ai sanatatii in pandemie...spitalele au ramas aceleasi jeguri pline de stafilococi, sectiile ATI la fel...cadrele medicale cersetoare de spagi platite prost si in scadere...cam asta o sa gaseasca oricine in Romania...nu numai OMS.

            Vina apartine " liderilor"....corupti, impostori si incompetenti....n-are rost s-o mai lungim aiurea.
            • -5 (19 voturi)    
              Nu exista decat... (Luni, 18 octombrie 2021, 10:49)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

              ..... un singur vinovat, usor de identificat : prostimea ignoranta care nu se vaccineaza .
              Nu e nevoie de niciun politician .
              E nevoie de un dram de inteligenta.
            • +3 (9 voturi)    
              pai si de ce aveti astfel de lideri (Luni, 18 octombrie 2021, 11:07)

              rmos [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

              "corupti, impostori si incompetenti"? i-au adus extraterestrii? de ce votati astfel de oameni? chiar nu intelegi ca voi sunteti de vina? cine vreti sa vina sa va scoata din mizerie?
              • 0 (8 voturi)    
                Din ce am vazut eu in Ro, problema (Luni, 18 octombrie 2021, 15:20)

                FortApache [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                Este muuult mai profunda...nu se rezuma la alegerea/votul oamenilor, chestiunea asta deja numai conteaza din moment ce institutiile de fortza ale statului au iesit din tipar...s-au infiltrat in politica si fac afaceri.

                Priveste cum in toate partidele exista astfel de oameni sau progeniturile lor...un fel de secta a smecherilor pusa pe capatuiala sub orice forma/cu orice pretz...acestia determina aparitia "marionetelor" de serviciu la alegeri...ei pun presedinti, ei pun guverne...ei controleaza Statul si o fac prin rotatie.

                Acestia livreaza listele electorale iar oamenii care se duc la vot...aleg din "oferta" :))) Oamenii care pot schimba in bine situatia exista, sunt multi si sunt in toate partidele....insa nu au loc :))

                Jocul acesta se face cu girul Bruxelles-ului altfel...oha bani, oha credite...un fel de politica a santajului iar romanii (prosti,destepti,hoti etc.) sunt prinsi in hora asta, multi care au putut alege s-au desprins, s-au stabilit in alte tari la fel ca tine probabil insa cei multi inca spera la mai bine in Romania.

                Solutia ramasa este sanctionarea acestei secte daunatoare prin proteste...participarea masiva la proteste, singura arma care-i scoate din joc sau macar mai domoleste jaful interminabil...
          • +2 (10 voturi)    
            Da, Institutul Cantacuzino a fost distrus prin BER (Luni, 18 octombrie 2021, 12:02)

            D-or [utilizator] i-a raspuns lui rmos

            Marile Interese sunt straine si isi gasesc aici Iude locale, tirfe ieftine care pentru citiva arginti distrug orice.

            Institutul Cantacuzino a fost distrus printr-un imprumut (cred ca chiar partial nerambursabil, ca se merita...) prin care trebuia sa-si faca o noua linie de productie in locul celei vechi. Dupa ce au distrus vechea linie, au constatat ca le mai trebuia ceva la cea noua, un fel de filtru de aer, parca. Si nimeni nu le-a mai dat bani pentru "piesa lipsa"...

            Rind pe rind, au fost numiti directori-mercenari cu mandate de citeva luni, care au indatorat institutul, au vindut fermele, terenurile si sediile din tara, colectiile de microbi-etalon, au renuntat la licentele de productie si la pantentele de fabricatie...

            Si toate astea in centrul Bucurestiului, in vazul tuturor
      • +8 (26 voturi)    
        @Rower: Biserica Ortodoxa si-a facut bine treaba. (Luni, 18 octombrie 2021, 8:42)

        Popcea [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        In topul asta se vede clar ca pe primele locuri sunt tari ortodoxe. In timp ce Papa ii incurajeaza pe catolici sa se vaccineze, Biserica Ortodoxa ii incurajeaza sa nu se vaccineze si face orice e necesar sa se raspandeasca boala: moaste, impartasanii, slujbe inghesuite, aberatii spuse in presa... orice e posibil ca sa le moara cat mai multi enoriasi. Uite ca in Romania, Bulgaria, Ukraina, Rusia, Serbia, Biserica Ortodoxa chiar si-a atins obiectivul de morti. Bravo preafericitu', esti primul in top!
      • +1 (19 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 18 octombrie 2021, 9:25)

        [anonim] i-a raspuns lui Rower

      • -2 (24 voturi)    
        Si daca-i explici analfabetului, ce? (Luni, 18 octombrie 2021, 10:15)

        Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Daca ii explici teorema lui Pitagora, CE?

        Ce e de explicat?
        Ca Romania e o tara de analfabeti, nespalati si nevaccinati?

        Vaccinati-va ba!
        Spalati-va ba!

        Auzi, sa va explice voua OMS-ul de ce pinguinii nu fac COVID...
        • +3 (17 voturi)    
          Asta-i inteles tu? (Luni, 18 octombrie 2021, 10:30)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

          Si tot tu zicei despre ceilalti ca-s analfabeti, mestere? :))))
      • 0 (6 voturi)    
        Relatarile oficiale... (Luni, 18 octombrie 2021, 10:48)

        A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Relatarile oficiale din tarile mai putin dezvoltate pot fi foarte aproximative...
    • +19 (37 voturi)    
      Pentru că în multe țări se testează medicamente (Luni, 18 octombrie 2021, 2:05)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui PlanetaVerde

      unele noi, altele deja existente pentru diverse afecțiuni cum ar fi reumatismul, pentru vindecarea bolii provocate de Covid. La noi singurul bun e paracetamolul. Și inhalarea oxigenului. Am vrut să punem pe piață și noi tratamentul cu Favipiravir pentru COVID-19 produs de Terapia Cluj. De un an așteaptă pentru aprobare. I-a durut pe toți în fund! Abia acum când "e groasă" a fost aprobat (pe 4 octombrie) de guvern.
    • 0 (2 voturi)    
      De ce rata deceselor este mai mare în România? (Luni, 18 octombrie 2021, 23:43)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui PlanetaVerde

      Fiindcă România este în fruntea UE la comorbidităţile care agravează COVID.

      România e pe locul 2 din UE (după Bulgaria) la:
      .-mortalitatea cauzată de boli cardiovasculare: https://bit.ly/3mMhFM2
      .-mortalitatea cauzată de obezitate: https://bit.ly/3aR3PSV

      Putem compara România cu Olanda, o ţară cu populaţie de 17 milioane locuitori (aproximativ egală cu România).
      Iată câţi oameni mor din diverse cauze în Olanda, respectiv în România:
      https://bit.ly/3BSXen6
      https://bit.ly/3aR7z6U

      În Olanda mor anual de cancer 51.000 oameni, la fel ca şi în România.
      În schimb, în Olanda mor anual de boli cardiovasculare numai 40.000 oameni, iar în România 144.000 oameni.
      • 0 (2 voturi)    
        NU are logica ce spui dumneata (Marţi, 19 octombrie 2021, 10:27)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        In Olanda se moare mai putin pentru ca sistemul de sanatate e mult mai eficient, asta reiese si din datele dumitale. Avea o noima daca afirmai si aratai ca sunt mai multi obezi (de exemplu) in Romania, dar dumneata spui ca mor mai multi DIN CAUZA obezitatii, intelegi diferenta?
        E foarte urat sa pui intreaga vinovatie pe urmerii pacientilor. Ca om care a stat prin spitalele romanesti cativa ani buni, iti spun ca mie mi-ar fi rusine de-as fi in locul tau. Sistemul de sanatate e cu mult mai vinovat decat orice pacient, indiferent daca are doua clase ori e academician, din motive lesne de inteles chiar si pentru tine.
        Eu zic sa te mai gandesti.
  • +26 (50 voturi)    
    Pentru ca nosocomiale, mita, spitale vechi (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:16)

    MTTRN [utilizator]

    Curca de la IML care spala medicii criminali, pentru ca Hexipharma, pentru ca Malaxa, pentru ca in romania se testeaza medicamente periculoase, altele decat vaccinurile, pentru ca in valul 1 s-au vaccinat "specialii". Stim ca suntem pe cont propriu
    • -5 (49 voturi)    
      Dar in mod special fiindca.... (Luni, 18 octombrie 2021, 6:05)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui MTTRN

      .... prostimea ignoranta nu se vaccineaza.
      Nu ti-a trecut prin cap ?
      • +15 (33 voturi)    
        Ia vezi tu statisticile de anul trecut (Luni, 18 octombrie 2021, 7:37)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Vezi ca eram foarte sus si atunci. In niciun caz nu-i doar vaccinarea, e "calitatea" personalului medical.
        • -10 (18 voturi)    
          Ia vezi tu... (Luni, 18 octombrie 2021, 8:27)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          ...... orice, dar nu singur, ci alaturi de un prieten rabdator : nu intelegi ce citesti.
        • -5 (21 voturi)    
          aberezi mujicule... (Luni, 18 octombrie 2021, 9:20)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          aberezi mujicule...
          • +6 (20 voturi)    
            Bati campii (Luni, 18 octombrie 2021, 9:56)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            Voi nu intelegeti ce cititi, nu eu. Avem o pondere mult prea mare de decese in totalul internarilor (asa-numitele "decese evitabile"). Va fac si un desen, daca e nevoie.
            • -11 (15 voturi)    
              Nu-i asa... (Luni, 18 octombrie 2021, 10:41)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              ... ca nimeni nu crede ca are chiar atata rabdare ?
              • +3 (9 voturi)    
                Cetatene (Luni, 18 octombrie 2021, 12:16)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                "Subliniez acest lucru, decese evitabile, pacienți care au murit și nu trebuia să moară"
                Cuvantul cheie in fraza aia e "pacient".
                Vai de fundul tau de functional...
                • 0 (2 voturi)    
                  Da, n-ar fi trebuit sa moara ! (Luni, 18 octombrie 2021, 22:15)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  Ar fi trebuit sa se vaccineze.

                  P.S. esti asa de genuin ...
        • +6 (14 voturi)    
          la fel era și înainte de covrig (Luni, 18 octombrie 2021, 9:55)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-23351050-eurostat-romania-ocupa-primul-loc-uniunea-europeana-numarul-deceselor-evitabile.htm... sistemu lu harafat era recordmen și înainte de covrig
          • +8 (16 voturi)    
            Normal (Luni, 18 octombrie 2021, 10:32)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            Evident ca un sistem care omoara multi in conditii normale o sa ucida mai multi in conditii de criza. Poate ca OMS-ul ar fi trebuit sa ne viziteze si inainte de pandemie, acum e cam tarziu...
            • +1 (1 vot)    
              te poti uita la speranta de viata (Luni, 18 octombrie 2021, 19:12)

              fghr [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              inainte de pandemie ... romanii probabil traiesc cu vreo 5 ani mai putin decat europenii din vest. O fi tot de la nevaccinare
      • +4 (28 voturi)    
        monoclonale!!! (Luni, 18 octombrie 2021, 8:57)

        Alynna [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Ai perfecta dreptate!!!
        Inteligentii nu se vaccineaza ca le cresc coarne si alte alea (un vaccin costa 10 dolari) DAR vor tratament cu anticorpi monoclonali (vai, dar din astea isi introduc in organismul lor nepretuit, vaccin nu???) care costa vreo 2000 de dolari!
        ca sa nu mai vorbim de alti inteligenti care urla ca au drepturi ca doar au platit contributii la sanatate...cat ai platit amaratule? in 30 de ani cu 50 euro pe luna (medie) ai platit 18000 care se duc in 10 zile la ATI! si nici nu esti sigur ca scapi, desi ai platit!!!
        Concluzia, o tara de prosti! va inchipuiti cum ar fi daca ar izbucni un razboi??? Ne putem baza pe 40 % din cetateni, restul....se mai gandesc, ca doar nu sunt cobai pentru gloante! Rusine, popor roman!
        • -8 (14 voturi)    
          Alinutza (Luni, 18 octombrie 2021, 9:52)

          fghr [utilizator] i-a raspuns lui Alynna

          logica ta e precara , si vaccinistii o sa ti dea minus
          • 0 (0 voturi)    
            Are perfectă dreptate! (Luni, 18 octombrie 2021, 17:50)

            Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui fghr

            Eu unul am întotdeauna pregătită în casă o pâine și sare de Himalaya pentru a întâmpina Armata Roșie eliberatoare în caz că vine în direcția noastră - fiindcă știu că majoritatea românilor nu sunt în stare nici măcar să urmeze indicațiile de bun-simț ale autorităților, cu atât mai puțin niște ordine venite din partea Armatei.
    • +3 (15 voturi)    
      Water under the bridge. (Luni, 18 octombrie 2021, 8:33)

      TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui MTTRN

      Amice, specialii au fost, au trecut. E istorie. Românii se pot vaccina liber începând de prin iunie, dacă-mi aduc bine aminte. Fără programări, fără dat date la SRI și câte alte invenții de genul ăsta. Câți s-au vaccinat din iunie? Deși prin oraș încă văd semne: Centru Vaccinare X, Centru Vaccinare Y. Sau, dacă nu vrei centru, te duci la medicul de familie. Dar nu, în loc să ne vaccinăm (gratis), preferăm să dăm șpagă pentru certificate de vaccinare. Și încă mai dai vina pe alții.

      Asta face parte tot din puțul gândirii cu: vrem medicamente anti-covid la liber în farmacii. Ne e frică de vaccin, că nu știm ce are în el, dar vrem alte medicamente, mai scumpe și cu multe mai multe posibile reacții adverse la liber în farmacii. Că alea au frunză de mentă în ele.
  • +7 (29 voturi)    
    aoleu vine sefu (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:16)

    vox_bobuli_vox_bei [utilizator]

    Mircea, fa-te ca lucrezi!
  • +10 (48 voturi)    
    Da (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:17)

    Iorgovan [utilizator]

    Ii intereseaza pe astia "decesele evitabile", cum ma intereseaza pe mine sanatatea lui Iohannis.
  • +11 (59 voturi)    
    Dacii liberi... (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:26)

    kralizec [utilizator]

    Dacii liberi se trateaza numai cu aghiazma si horinca.
    Vaccinurile sunt prea slabe.
  • +20 (44 voturi)    
    Romania e diferita (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:28)

    cucuveauamov [utilizator]

    ce alta tara si-ar mai fi ales conducatorii pe care ii avem noi?
    • +3 (5 voturi)    
      dar totusi (Luni, 18 octombrie 2021, 11:13)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      chiar i-am ales?!
      • +1 (1 vot)    
        Sigur ca i-am ales (Luni, 18 octombrie 2021, 18:41)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Unii au fost atat de convingatori in campania electorala incat i-au votat si mortii....:)))
  • +19 (59 voturi)    
    Cauze? (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:33)

    raz_ [utilizator]

    O tara in care prostia si nesimtirea impreuna cu nepasarea fata de ceilalti sunt la putere. Oamenii ok au plecat de mult si putinii care au mai ramas sunt si vor fi intotdeauna o minoritate.
  • +15 (45 voturi)    
    Esecul campaniei de vaccinare… (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:40)

    cicci [utilizator]

    … dar succesul pelerinajului…
  • +5 (41 voturi)    
    Tocmai de asta sunt disperati liderii nostri (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:44)

    galeo [utilizator]

    Trebuie sa iasa bine in fata OMS cu rata de vaccinare, nu le pasa de cei care i-au votat.
  • +11 (49 voturi)    
    Vai de mine ! (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:48)

    Torquemada13 [utilizator]

    E simplu de inteles. Romania (ne)educata ! Daca romanii au reactionat masiv (70%) la opiniile unor neica nimeni (in domeniul medical).....e clar. Educatia (inclusiv cea civica) nu se face de azi pe maine. Imi permit sa spun (din experienta personala) ca acum 50 de ani (si chiar mai mult) romanii aveau mai mult simt civic. Explicatia e simpla: se facea infinit mai multa educatie (familie, scoala, serviciu). Acum totul e un fel de balacareala fara cap si fara coada ! Rezultatele se vad. De sus......pana jos.
    • -1 (11 voturi)    
      Alo?! (Luni, 18 octombrie 2021, 8:26)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

      Care parte din "decese evitabile" n-o intelegi???
  • +2 (36 voturi)    
    Arafat si Coriu vor incasa o urecheala zdravana (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:54)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    de la stapani. Poate cu ocazia asta zboara si Arafat dar se pare ca e pus pe viata.
    • -3 (15 voturi)    
      Nu Arafat e vinovatul (Luni, 18 octombrie 2021, 8:43)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

      Ci cei 70% de șoșokari și trei decenii de besedism care au prostit poporul cu tembelizorul (Haznale și Guiță tv).
      • -2 (4 voturi)    
        La 25 de mii de euro lunar din salarii cumulate... (Luni, 18 octombrie 2021, 12:07)

        Idiotul_fUtil [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        ...ar trebui sa aiba si Arafat o vina nu? O vina cat de mica, macar asa de obraz. Dar pentru el mereu altii sunt vinovati se pare ca e infailibil si ales pe viata ca Papa de la Roma...
  • +5 (23 voturi)    
    concluzia... (Duminică, 17 octombrie 2021, 22:55)

    danton68 [utilizator]

    Ceausescu n-a murit!
    Ne vegheaza indarjit
    Ceausescu e o scoala
    https://Versuri.ro/w/392
    Ceausescu e o boala:

    versuri Ada Milea
  • +13 (47 voturi)    
    Bravo ! Încă o dovada ca ne bubuie mintea ! (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:08)

    gmb72 [utilizator]

    Nu vrem sa fim facuti cobai de Big Pharma sa-si testeze ei vaccinurile pe noi, lasă să testeze pe ăilalți 4 miliarde care s-au vaccinat deja, și nici fraierii ocultei mondiale care vor sa faca profit.
    Nuuu, noi suntem cei mai deștepți: noi ne tranformam singuri în cobai testând direct boala pe pielea noastră și acum, uite, devenim deja obiect de studiu, semn ca eforturile noastre încep sa dea rezultate....
    De ce nu vor romanii sa se vaccineze ?
    Fiindcă sunt o turma creștin ortodoxa, cu pastori ca Mache de la Tomis, sau mai nou, Ambrozie de la Giurgiu, care ia uite aici ce își invata turma:
    https://www.stiripesurse.ro/episcopul-giurgiului-socheaza-incendiile-din-spitale-sunt-facatura-si-vaccinurile-anti-covid-expirate_2050324.html
    (sper totuși ca știrea de mai sus sa nu se confirme....)
    Asa ca turma suntem, ca turma ne imunizam !
    Ca om de știința, cum naibii sa nu vrei sa vii la fata locului sa studiezi cum se face ca de 6 săptămâni numărul cazurilor de Covid scade constant IN LUME, în timp ce la ăștia, de 12 săptămâni, creste constant?....
  • -9 (47 voturi)    
    because Romanian are stupid conspirationist (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:08)

    George1000 [utilizator]

    Mr OMS because 70% ROMANIANS are STUPID and DUMP and they belive that exist a Mondial Ocult which Bill Gates is THE MASTER and the VACCIN is the SATAN SIGN and thEY BELIVE THE VACCIN KILLING.there is no point in spending money to come and expose yourself to risk in Romania. I told you everything worth noting
    • +9 (19 voturi)    
      Hau du iu du? (Luni, 18 octombrie 2021, 4:59)

      acret [utilizator] i-a raspuns lui George1000

      Hau du iu du?
      • +4 (4 voturi)    
        :))) (Luni, 18 octombrie 2021, 14:34)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui acret

        Hi spics a veri gud inglish, donciu thinc?
  • +14 (34 voturi)    
    Noi și Africa (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:17)

    mr_mojo [utilizator]

    Poate trimit aici niște oameni cu ceva creier.
    Pandemia asta ne-a luat și ultimele urme de materie cenușie.
  • +4 (36 voturi)    
    BOR (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:21)

    gdans [utilizator]

    Nu e mostenirea lui Ceausescu de acum cca 31 ani ci B.O.R. care face propaganda anti-vaccin.

    Chiar in contextul ortodoxiei, este singura biserica care se pozitioneaza anti-vaccin.
    • +1 (11 voturi)    
      Le-ar trebui tăiate subvențiile. (Luni, 18 octombrie 2021, 8:44)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui gdans

      Și-au cam luat nasul la purtare.
  • 0 (38 voturi)    
    Poate aflăm și răspunsul la marea întrebare: (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:24)

    vax_XXL [utilizator]

    De ce avem nenumărați medici care se opun vaccinării, atât a lor cât și a pacienților și de ce încă acești indivizi profesează ca medici?
    Că răspunsul nu poate fi aruncat la nesfârșit pe dobitocii din clasa politică care vor voturi indiferent câți mor ca să ajungă ei la putere. Sau pe clasa politică incapabilă să legifereze clar și fără echivoc obligativitatea vaccinării medicilor și a cadrelor sanitare, a profesorilor și a personalului didactic, respectiv a funcționărimii ce lucrează cu publicul.
  • +11 (25 voturi)    
    wow (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:28)

    georgebb [utilizator]

    Big time !
    Sa le explice superman cum a dat bunastarea in noi.
  • -3 (35 voturi)    
    eu tot intreb, (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:46)

    nick1587873340950 [utilizator]

    cei care fac propaganda la virus, ce vor patii daca se dovedeste ca induc in erroare ? va reamintesc ca "toti sintem egali in fata legii"
    • +2 (14 voturi)    
      ce inseamna "propaganda" la virus? (Luni, 18 octombrie 2021, 9:20)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      ce a facut bunica anul trecut cand a murit de covid? saraca nu a mai prins vaccinul .. asta e "propaganda"?
  • +12 (38 voturi)    
    Inainte sa traga Romania de urechi... (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:48)

    filosoful.roman [utilizator]

    ...politrucii de la OMS ar trebui sa se uite la propriile greseli si balbe si sa isi dea palme.

    Pana acum, OMS nu a facut decat sa acopere si sa apere China, care e responsabila de raspandirea acestui virus.

    Nu degeaba Trump a decis sa taie suma uriasa de bani pe care SUA o platea acestui organism-parazit al ONU.
    • 0 (14 voturi)    
      si totusi (Luni, 18 octombrie 2021, 7:34)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      mai marele oms este inca in functie si ne cearta
  • 0 (30 voturi)    
    Păi noi vrem libertate nu restricții așa cum (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:53)

    ploiesteanu [utilizator]

    spune madam senator Șoșoacă. La noi e libertatea de a intra în spital și a muri, în același timp ne dând voie nici celui cu patologii grave să se trateze din cauza spitalelor exclusiv covid, și omorându-l indirect și pe ăla. Trăiască libertatea și drepturile omului marca Șoșoaca.
  • -1 (39 voturi)    
    Primii la prostie (Duminică, 17 octombrie 2021, 23:53)

    Dogul [utilizator]

    Am reușit si de data asta sa arătam întregii lumi ca suntem o nație de analfabeți, analfabeți care mănâncă pastile cu pumnii, fără foaie de la doctor, dar fuge de vaccinuri si de apa si săpun.
  • +14 (42 voturi)    
    Teatru ieftin - pot afla si fara sa vina aici (Luni, 18 octombrie 2021, 0:14)

    andipetre [utilizator]

    Asta e un teatru ieftin, organizat de o breasla romaneasca perfida, corupta, care si-a pierdut increderea populatiei de mult. Majoritatea oamenilor nu au incredere in sistemul medical, pentru ca si inainte de covid se murea in spitale mult mai mult decat in alte tari, spaga era la ordinea zilei, daca nu "aveai intrare" la medici (deci in plus fata de mita) nu se uita nimeni la tine, nosocomialele nu erau raportate, eram singura tara fara recunoasterea cazurilor de malpraxis etc.

    Da, domnule Coriu, da domnule Rafila, pe dumneavoastra ar trebui sa va verifice OMS, pentru ca girati acest sistem hipercorupt, iresponsabil, arogant si incompetent, care nu stie decat sa dea vina pe altii.

    Mostenirea regimului Ceausescu sunteti chiar dumneavoastra, acest sistem.
    • +6 (18 voturi)    
      perect spus, (Luni, 18 octombrie 2021, 2:38)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      vin aici ca sa ce ? sa citeasca niste hirtii ? sa vada coruptia ? (deja stiuta) sa faca valuri la oameni ? (poate mai convng 0.01%) dar cei cu NU convinsi nu pot fi intorsi. Si apropo de cind statul roman asculta de o organizatie privata si-i da raportul ?
      • -2 (10 voturi)    
        justificare (Luni, 18 octombrie 2021, 9:05)

        myrella [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

        Sau vin ca justificare, chemati de prietenii Rafile+Arafat, pentru impunerea de noi restrictii
    • +1 (1 vot)    
      Ei lasă că nu din cauza sistemului medical (Luni, 18 octombrie 2021, 23:34)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      corupt, nu s-au vaccinat românii. Când vezi că toată planeta se vaccinează și vaccinul e gratis de ce nu te vaccinezi? Nu-i vaccin făcut la tine în țară cu impurități la fundul fiolei și nu trebuie să dai șperț ca să ți-l facă. Nu se vaccinează românii pentru că sunt proști, vorba lui Iohannis. 2 din 3 români sunt proști. Ăsta-i adevărul. În România cine nu se vaccinează? Moldova și Oltenia, polii prostiei, în Europa cine nu se vaccinează? România și Bulgaria, polul prostiei. Degeaba încerci cu argumente s-o convingi pe țața Rada de la țară să se vaccineze dacă preotul satului i-a spus să nu facă o asemenea prostie.
  • +13 (27 voturi)    
    Sa aiba mare grija cand intra in Spital. (Luni, 18 octombrie 2021, 0:26)

    Fu Leng [utilizator]

    Sa nu iasa cu vre-un salmonell nedorit!!!
    • -6 (20 voturi)    
      Din cauza asta... (Luni, 18 octombrie 2021, 6:25)

      mamaika [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

      ...nu te-ai vaccinat? Sau pentru ca ți-e frica de solzi?
      • +1 (11 voturi)    
        Babicule, is trecut prin boala si vaccinat (Luni, 18 octombrie 2021, 6:58)

        Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui mamaika

        De doua ori, I'm as tough as a coffin nail. Ai grija de tine la salmonell, eu nu trebuie sa am grija, ca nu exista unde is si oricum nu am treaba la Spital!!!
  • +9 (23 voturi)    
    Pentru ca (Luni, 18 octombrie 2021, 2:31)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    120.000.000 de vaccinuri ! D-asta !
    Fiindca romanul este extrem de reactiv: Politruc nenorocit, faci bani/comisioane din banii mei de sanatate si apoi ma constrangi sa ma vaccinez de 6 ori ca sa nu te ia DNA-ul ?!? Suge-o, Ramona !
    • -4 (20 voturi)    
      iti doresc un parastas fericit... (Luni, 18 octombrie 2021, 9:22)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      iti doresc un parastas fericit...
    • +1 (5 voturi)    
      :))))) (Luni, 18 octombrie 2021, 11:10)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      Nu, te inseli !
      Iti vand astia Diazepam la supra-pret !
      Ca, la cat consumi si la ce nevoi ai, se scot bani frumosi....
      Ca de obicei, prostimea se duce dupa fenta : nu numai ca te vei vaccina, dar vei da din coate sa ajungi mai in fata...
  • +4 (10 voturi)    
    dece? (Luni, 18 octombrie 2021, 3:23)

    PISSIKU [utilizator]

    Pentru ca nu mai avem coloana vertebrala ,si creerele nu exista ( politicieni incapabili -pestele dela cap....!)...
  • +11 (19 voturi)    
    poate vine oms (Luni, 18 octombrie 2021, 7:32)

    fghr [utilizator]

    sa ne explice de ce in ianuarie2020 bateau cu pumnul in masa si spuneau ca nu putem izola china de restul lumii
  • +8 (14 voturi)    
    La noi mortalitatea e mai mare din cauza prostiei (Luni, 18 octombrie 2021, 8:32)

    Popcea [utilizator]

    Pe de-o parte in Romania isi face efectul devastator prostia unei societati needucate, in care nu exista respect pentru stiinta si in care ceea ce spune despre Covid un medic infectionist care a invatat toata viata nu valoreaza nici 10% din ce spune Viorica de la Clejani. Cu cat oamenii sunt mai inapoiati, cu atat mai mult cred in conspiratii mondiale care au ca scop supunerea spiritului lor liber.

    Pe de alta parte, odata ajuns in spital cu Covid, trebuie sa intelegem odata e ca in spitalele din Romania NU EXISTA TRATAMENTE. Medicii se fac ca trateaza bolnavii, dar de dapt le dau Paracetamol, Clexane sau Eliquis. Nu exista anticorpi monoclonali (de curand am primit din Italia ceva, dar insuficient), nu exista Tocilizumab, nu exista Remdesivir, si nici macar Favipiravir sau Arbidol.
    Bolnavii nu au nicio sansa sa se faca bine. Iar medicii, in loc sa strige cat pot ca nu au medicamente, se ascund dupa motivul ca pacientii "nu sunt vaccinati". Dar adevarul trist e ca mor si cei vaccinati, si cei nevaccinati din exact acelasi motiv: incompetenta.
    • 0 (0 voturi)    
      Așa e (Marţi, 19 octombrie 2021, 0:57)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Popcea

      Aveți perfectă dreptate.
  • +3 (11 voturi)    
    degeaba vine OMS (Luni, 18 octombrie 2021, 8:55)

    relax1 [utilizator]

    Ce sa arate romanului?
    Ca Portugalia vaccinata peste 70% are doar 465 cazuri pe zi si ca ridica restrictiile
    Ca Israel cu procent de vaccinare mai mare are deja restrictiile ridicate

    Romanul este expert...deja stie mai multe decat "expertul" de la OMS, romanul este expert in microbiologie, el stie clar cat de nociv este vaccinul chiar daca peste jumatate din populatie globului s-a vaccinat.
    Nu conteaza pentru roman, el stie clar mai bine...are doctorate peste doctorate, este foarte bine informat..nu conteaza matematica, statistica...toate acestea sunt lucrarile diavolului...
    Romanul este cel mai destept.....de pe net
  • -1 (9 voturi)    
    Neamestecul in treburili interne! (Luni, 18 octombrie 2021, 9:06)

    Mortaciune ambulanta [utilizator]

    Dar cum ramane cu neamestecul in treburili interne?

    Sa nu vina niminea sa ne invete pe noi despre Sanatate!

    La noi este o democratie profund originala, asa cum a zis inca din 1990 tovul Ilici.
  • -1 (7 voturi)    
    Nesimtire (Luni, 18 octombrie 2021, 9:19)

    AndreiGr [utilizator]

    Chiar nu inteleg ce cauta asta in Romania. Citu a livrat ce a promis!!
  • -9 (11 voturi)    
    ministrul de sanatate nu si-a facut treaba (Luni, 18 octombrie 2021, 9:36)

    eucomentez [utilizator]

    Trebuia investit masiv in campanii de informare. Ministerul sanatatii de la USR a fost incompetent, de unde si rezultatele dezastruoase.
    • +1 (3 voturi)    
      Ampania de vaccinare a fost la Câțu (Luni, 18 octombrie 2021, 9:52)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      Și chiar și Gheorghiță se plânge acum că nu au primit bani de campanii de media.
  • +4 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 18 octombrie 2021, 9:50)

    [anonim]

  • +9 (15 voturi)    
    Valul 4 (Luni, 18 octombrie 2021, 10:09)

    all23 [utilizator]

    Pentru reducerea impactului era necesar :
    1. Vaccinare;
    2. Tratamente pentru primele simptome la cei cu test pozitiv, cu medicamente antivirale [rescrise de medicii de familie;
    3 Stocuri suficiente de medicamente;
    4 Investigarea mortilor suspecte a proveni din lipsa unor tratamente corecte ( procentul mare de morti in ATI si imens la intubati )

    Ce a facut guvernul + vuvuzelele Arafat si ati Rahat ?
    VACCINARE !!!! Atat . Pentru lipsa celorlalte puncte ar trebui impuscati! Tratamentul este indisponibil pentru cetatenii care nu ajung la spital!
  • +3 (7 voturi)    
    Avem o tara mandra speciala (Luni, 18 octombrie 2021, 12:17)

    mmagic [utilizator]

    O tara :
    - in care Biserica e mai bine organizata si mai tare ca statul.
    - in care o avem pe Sosoaca si AUR care captiveaza un public extremist tot mai numeros
    - in care opozitia PSD castiga capital electoral luptand improtriva vaccinarii si masurilor de siguranta

    O tara in care analfabetismul functional a devenit sport national in care nicun antivaxer nu critica opiniile smintite ale altui antivaxer, desi evident nu au sens. Si toti antivaccinistii fac un front comun pe social media in toata tembeliunea lor.

    In care stiinta practic nu mai conteaza, rezultatele altor tarii nu conteaza, l-au luat toti pe nu in brate, ca o gloata de schizofreni, autisti.

    Sincer este factura de platit si rezultatul distrugerii sistemului educational si cel de sanatate si cresterea necontrolata a influentei bisericii in societate. Mai e putin si cred ca batem tarile arabe in fanatismul religios. Atata tot ne separa de ei, ca romanii sunt ca oile din turma domnului, proaste, blande si rabdatoare nu stiu de razboliul religios ... Altfel era deja razboi.
    • 0 (0 voturi)    
      "batem tarile arabe in fanatismul religios" (Marţi, 19 octombrie 2021, 0:44)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

      Am bătut deja ţările arabe.
      De exemplu Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Turcia şi Marocul ne-au depăşit cu mult la vaccinare.
      Sursa: https://bit.ly/3FSOf7P
  • +1 (1 vot)    
    Asteptam cu mare interes (Luni, 18 octombrie 2021, 17:17)

    Ibit [utilizator]

    Punctul de vedere al lui Iohannis si de asemenea al sefului guvernului LUI !
    Doi incapabili care au facut din Romania un stat ESUAT ! Citat !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by