Cazurile de coronavirus din Germania cresc exponențial - Institutul Robert Koch

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 16 martie 2021, 8:09 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus Germania
Foto: JAN WOITAS / AFP / Profimedia
Infecțiile cu coronavirus din Germania se răspândesc din nou în mod exponențial, săptămâna trecută crescând cu 20%, a declarat marți un expert al Institutului Robert Koch pentru boli infecțioase, transmite Reuters.

”Suntem exact pe versantul celui de-al treilea val. Acest lucru nu mai poate fi contestat. Și, tocmai în acest moment, am relaxat restricțiile, iar acest lucru accelerează creșterea exponențială”, a spus epidemiologul Dirk Brockmann la televiziunea ARD.

Brockman a spus și că cetățenilor trebuie să li se explice riscurile comparative, explicând că 1.000 de oameni dintr-un milion au murit de Covid-19, față de - posibil – 1 la un milion de complicații de la vaccinare.

”În grupele de risc, riscul de a muri de Covid-19 este mult, mult mai mare. Asta înseamnă că este de 100.000 de ori mai probabil să mori de Covid decât din auza vaccinului AstraZeneca”, a mai afirmat expertul german.

Asociaţia medicilor germani specializaţi în terapie intensivă a cerut luni reintroducerea imediată a unor restricţii severe, pentru limitarea celui de-al treilea val al epidemiei de coronavirus, potrivit AFP.

"După datele de care dispunem şi din cauza difuzării versiunii britanice (a virusului - n. red.), preconizăm insistent revenirea la închidere încă de acum, pur şi simplu pentru a evita un al treilea val puternic!", a declarat Christian Karagainnidis, directorul ştiinţific al asociaţiei, la postul public de radio.

Germania va opri administrarea vaccinului anti-Covid al AstraZeneca, a anunțat luni Ministerul Sănătății de la Berlin. Germania se alătură astfel mai multor țări europene care au suspendat imunizarea cu acest ser după raportarea mai multor cazuri de îmbolnăvire în rândul celor care au primit vaccinul.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5219 vizualizari

  • +3 (31 voturi)    
    E ok (Marţi, 16 martie 2021, 8:29)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Tot ce au de facut cetatenii "experti" in virusologie si epidemiologie ca sa rezolve problema este sa tina proteste anti-carantina si anti-masca. Apoi, sars2(care nu exista) si covid19 (care nici el nu exista) vor disparea magic (chiar daca nu exista) si deci si motivul restrictiilor.

    Pentru ca asa functioneaza logica conspirationistilor si celor impotriva masurilor de precautie.
    • +11 (19 voturi)    
      Poate pentru ca viata omului (Marţi, 16 martie 2021, 9:03)

      Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Este un balans fin intre siguranta si risc. Intre aventura si moarte. Poate ca dupa un an de stat in casa, timp in care vezi politicienii cum petrec la restaurante in timp ce tie iti e interzis, oamenii pur si simplu nu mai vor. Iar cand cineva nu vrea, oricat i-ai spune tu cum e cu siguranta, nu ai cum sa ii modifici gandirea.

      Vrei reversul? Virusul NU VA DISPAREA. Nici prin magie nici altfel. Asa cum nu au disparut virusurile gripale de mii de ani. Ce faci atunci? stai tot in casa? Nu vezi ca nu poti decat amana un final dar nu il poti evita? Si nu e vorba de nici un conspirationist.

      Si mai e ceva: la inceput s-a spus ca acest tip de virusuri sufera greu mutatii. S-a dovedit fals. S-a spus ca se transmite relativ greu. Fals. S-a zis ca se transmite in special prin contact. Fals. Iar asta au spus oamenii de stiinta. De ce ai crede ca infectiile se vor termina? In plus de ce ai crede ca protectia data de vaccin va dura mai mult de un an?

      Peste un an in lipsa unor cantitati gigantice de vaccinuri vom fi EXACT in aceeasi situatie ca acum! Esti sigur ca firmele farmaceutice le vor putea produce?

      Se va atinge o quasi imunitate de turma (vaccin+insanatositi) si numarul mondial de bolnavi se va stabiliza. Peste 2-3-5 ani. Si cam atat. Indiferent de restrictii. Restrictiile nu fac decat sa reduca presiunea temporara pe sistemul medical, cu nota ca tot ce reduci ACUM vei resimti in valul URMATOR (oameni care nu au anticorpi si care vor face boala).
      • +3 (3 voturi)    
        Mi-e greu sa te contrazic (Marţi, 16 martie 2021, 12:52)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

        Atingi puncte destul de bune si stiu ca nu are cum sa dispara, iar orice tratament este temporar. Nu vreau sa crezi ca vreau poza din 2020 permanent unde strazile sunt goale, mai putin curieri, soferi sau persoane care trebuie sa fie la servici, gen medici, politisti, postasi etc.

        Zic doar ca daca lumea s-ar informa mai bine si daca Educatia ar fi fost macar ca in afara, poate lucrurile ar fi fost altfel.

        Chiar si facand misto de conspirationisti realizez ca pana si in tarile civilizate exista astfel de specimene, deci nu am cum sa zic ca "daca am fi avut Educatia din afara, nu am fi avut "experti" d-astia" dar tot frustrant este.

        Gandeste-te asa: eu vreau sa ies, dar nu pot din motive obiective: acestea-s regulile de precautie sociale. Daca toti le-ar respecta si numarul de cazuri s-ar reduce, am putea iesi. In schimb pentru ca exista frustrati ca nu pot merge la mare sau iesi la o bauta cu prietenii se tot inalca reguli si fac ca aceasta carantina sa se prelungeasca cu reguli din ce in ce mai stricte.

        Faptul ca sunt de acord cu tine nu scuza indiferenta si egoismul celor de care am facut misto in primul comentariu.
        • +3 (3 voturi)    
          Si tu ai dreptate (Marţi, 16 martie 2021, 14:29)

          Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          Insa vezi tu, atat educatia cat si egoismul (care de fapt sunt destul de invers proportionale, daca nu esti un sociopat sau psihopat) tin de TINE! Nu tin nici de reguli impuse, nici de Arafati, nici de guvern.

          TU si EU nu aruncam gunoiul decat la cos pentru ca ASA CREDEM ca facem bine. Pentru ca suntem convinsi de puterea binelui nostru, de puterea exemplului nostru. DAR cand vezi ca unii care tie iti cer sa respecti reguli impuse, dar ei insisi nu le respecta, cum mai pot cere de la tine incredere sau sa fie un exemplu?!?!?!?

          Asadar: OAMENII sunt cei care prin mici fapte pot preveni explozia numarului de cazuri. Insa am zis: MICI (masca, ceva distantare). Insa nu pot fi invinuiti de faptul ca unii pur si simplu nu fac fata fara sa se vada cu prietenii. Unii sunt tineri, au 20 de ani, au nevoie sa sex, etc. Cu ce drept un astmatic ca mine (care ar putea trai si pe Marte citind carti) le spune cum sa isi organizeze viata LOR?! Sau sa faca sex tot cu masca daca nu formeaza un cuplu, WTF?!?!? Cat de des ne vedem cu prietenii si cat socializam tine de FIECARE.

          Pe de alta parte tine tot de noi sa ne si protejam. Cat putem de bine. Dar nimeni nu garanteaza ca vom ramane sanatosi sau ca vom face sau nu o forma grava a bolii. Incertitudinea si riscul FAC PARTE DIN VIATA.
    • +1 (5 voturi)    
      minusuri la greu (Marţi, 16 martie 2021, 10:08)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Mulți cititori quality la HN.
    • -4 (4 voturi)    
      Socrul meu a murit de Covid luat de la baiatul lui (Marţi, 16 martie 2021, 11:24)

      Mircea Marinescu [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      ... iar soacra-mea a stat 2 saptamani in spital.

      Daca sustii ca nu exista Covid, atunci esti un mare prost.
      • +4 (6 voturi)    
        NIMENI (Marţi, 16 martie 2021, 11:41)

        Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui Mircea Marinescu

        Nu sustine asta. Si imi pare foarte rau de cei plecati prematur de langa tine. Insa baiatul cum se simte? Daca a trecut usor peste boala, te rog nu te supara, insa BAIATUL trebuia sa fie lasat sa se imunizeze natural. Odata ce a avut anticorpi, probabilitatea sa transmita scadea - exact ceea ce se intampla si la vaccin.

        In plus, chiar tu recunosti: baiatul l-a bagat in gropata pe socrul tau si pe soacra ta in spital pentru ca EL - BAIATUL nu si-a protejat familia vulnerabila. In sanul familiei raspunzatori sunt membrii acesteia, nu statul, nu Arafat si nimeni altcineva.

        Si te intreb: daca acei oameni nu au reusit sa tina sub control un scenariu cu 3 (TREI: 1, 2, 3) indivizi, cum crezi ca poate o autoritate sa tina sub control milioane? Nu vezi ca tocmai arati ca infectia NU POATE FI TINUTA SUB CONTROL (nici strict si nici altcumva)?!?!?

        NIMENI nu neaga COVID ci faptul ca masurile luate sunt ineficiente si nici nu au cum sa fie altfel. Ceea ce fac insa masurile e sa te faca dator vandut. Atat.
        • +3 (3 voturi)    
          Te contrazic putin (Marţi, 16 martie 2021, 12:56)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

          Ai fi surprins de cati neaga ca exista covid. Din pacate am amici (de care incep sa ma distantez usor - joc de cuvinte intentionat) care imi tot trimit link-uri prin care sa 'imi deschida ochii' fata de 'marea minciuna globala'.

          Uneori vreau sa ma uit ca sa rad de conspiratiile lor, dar creierul nu imi permite sa vad mai mult de 45 de secunde pentru ca simt efectiv cum pierd din neuroni. Totul de la 5G pana la chip-uri care ne fura CNP-ul.

          Chiar si in STB vad persoane care rad de cei cu masca si unul chiar ne numea "spalati pe creier care cred in virusi". Deci nu in SARS2, in virusi, la modul general. Acea persoana nu credea ca exista virusi in lume.

          Deci crede-ma, din pacate exista si persoane pentru care nu exista covid. Tu poti sa ii intrebi "si atunci de unde apar bolile?" dar nu iti recomand sa-ti pierzi timpul cu astfel de conversatii. Am incercat, am pierdut. Si timp si nervi. unii prefera sa traiasca in lumea lor imaginara populata de Reptilieni, Area51, mind control si chip-uri.
          • +1 (1 vot)    
            Educatia indeapta aceste aberatii (Marţi, 16 martie 2021, 14:35)

            Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            Insa cat timp spui Andronescu ... nu ai ce asteptari sa mai ai.

            DAR si mai e un aspect: cu ce e diferit unul care crede in area 51 fara sa o fi vazut fata de unul care spune ca Dumnezeu si Diavolul exista dar nu i-a vazut? Simplu: faptul ca in unul TU poti sa crezi si in celalalt nu. Eu unul spun clar: desi eu pot crede ca L-am vazut pe Dumnezeu, cum l-am vazut tine STRICT de mine, deci nu e o proba stiintifica.

            Iar cat timp discutam in afara unui cadru stiintific ce poate fi probat obiectiv, putem sa disecam ORICE fara sa poata fi considerat stiinta sau data certa. Deci, vezi tu, chiar si conspirationismul este STRICT SUBIECTIV.

            PS: singura dovada ca sa ii arati unuia ca sub Carpati dacii nu au nu stiu ce masinarie antica de controlat mintile e sa sapi acolo. Fara aceasta dovada, atat el care sustine ca este cat si tu care sustii ca nu este aveti EXACT 50-50 dreptate (nu aveti nici o dovada). Ceea ce stiinta spune eca e IMPROBABIL ca acea masinarie sa existe. Stiinta foarte rar zice "IMPOSIBIL" pentru ca in acest caz cea mai mica exceptie rastoarna o regula ce e valabila in o infinitate de alte cazuri. De exemplu: cand imparti un numar intreg la el insusi rezultatul e 1. Valabil pentru o infinitate de cazuri, invalid pentru 0 deci FALS per total.
      • +1 (3 voturi)    
        Mai citeste o data (Marţi, 16 martie 2021, 12:48)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Mircea Marinescu

        Eram sarcastic. Pur si simplu mi s-a luat de toti astia care ies la proteste anti-carantina d-afara, iar la noi AUR intarata si mai rau.

        Toti conspirationistii cu 5G si reptilieni si anti-vaxxeri ne explica ca fie nu exista virusul fie ne baga chip-uri in creier. Nu e greu sa vrei sa ii iei la misto cand au doar 2 neuroni.

        Faptul ca nu s-a prins nimeni ca-s sarcastic nu ma deranjeaza. Ma deranjeaza indiferenta unora fata de o situatie clara pe care oricat o vor nega nu va disparea.

        Sa citesc despre articole unde inclusiv conspirationisti se imbolnavesc de covid (inevitabil) si apoi striga tare ca ii mint doctorii ca apoi sa moara peste 2 zile - sigur murind cu zambetul pe buze ei fiind cei luminati care stiu adevarul fata de de noi, oile spalate pe creier care cred in ceva absurd cum ar fi virusi sau bacterii, care sigur nu exista, pentru ca asa le spun unii pe FB.

        Imi pare rau pentru socri tai. Am avut si eu colegi de birou care s-au imbolnavit. Din pacate dupa ce au fost la mare. Nu avea sens sa le mai scot ochii. A fost decizia lor. Dar dupa spital macar au inceput sa dea mai departe si sa zica tuturor calvarul prin care au trecut sperand ca altii sa fie mai precauti ca ei. Pana la urma trebuie vazuta si partea plina a paharului uneori.
  • +4 (10 voturi)    
    Carantina (Marţi, 16 martie 2021, 9:19)

    noi2013 [utilizator]

    Pai Germania nu e in carantina de saptamani bune. De unde cresc?!
    • +5 (9 voturi)    
      Masurile (Marţi, 16 martie 2021, 9:37)

      Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      Nu mai au efect pentru ca oamenii nu le respecta. Trebuie in fond si la urma urmei sa isi castige existenta, sa isi plateasca ratele, etc. Iar daca oamenii nu aplica masurile, acestea nu isi mai au sensul.
      • +5 (7 voturi)    
        ... (Marţi, 16 martie 2021, 10:01)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

        Statele s-au jucat de-a carantina. Carantina e ca o arma cu un singur cartus, l-au tras anul trecut. Asemenea masuri functioneaza odata la o generatie, (30-40 de ani) sau chiar mai rar, dupa aia lumea nu le mai ia in seama.
      • -4 (8 voturi)    
        Oare de cat IQ ai nevoie (Marţi, 16 martie 2021, 10:45)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

        Sa intelelgi un lucru extrem de simplu: fara masurile alea "care nu isi mai au sensul" cresterea numarului de cazuri, de internari, de cazuri grave ar fi de n ori mai mare, la un nivel nesustenabil de catre niciun sistem de sanatate din lumea asta.

        Isi asuma vreunul din voi o situatie de genul asta? Nu, voi sunteti doar niste comentaci care, sunt convins, ar veni intr-o astfel de situatie ipotetica sa comentati ca "era clar ca aia o sa intample, de ce nu au luat masuri".

        Penibili
        • +4 (6 voturi)    
          Atunci te rog (Marţi, 16 martie 2021, 11:54)

          Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui justin

          Arata-mi un sistem in lume unde functioneaza carantina. Dar te rog, sa nu fie un stat care deja a vaccinat zeci de procente din populatie. Efectele sunt ale VACCINULUI acolo, nu ale carantinei.

          Cat despre carantina, daca aceasta se intinde pe 2 ani iesi viu insa nu uita copilului tau sub bradut sa ii lasi si datoria publica pe care ai acumulat-o. Cand va implini un an, sa stie ca desi nu a produs inca nimic, este dator vandut cu mai mult decat au costat casa si masina ta.

          DECI: managementul pandemiei este un joc fin intre RISC si CASTIG. Ca de altfel orice in viata. Dupa umila mea parere tinerii fara probleme trebuiau sa fie lasati sa faca boala. Cu cat mai tineri, cu atat mai bine. Nu mai aveai nevoie de vaccinuri pentru ei, creau o bariera de propagare si populatia trebuia vaccinata de la cei VULNERABILI in JOS. FARA EXCEPTII. Intrucat in fata bolii nu conteaza nici varsta nici nimic, ci problemele.

          In plus un pensionar are o sursa constanata de venit (asigurata de populatia care munceste) - tot respectul - si el a muncit la viata lui. Insa pensionarul poate sta acasa perioade mai lungi de timp. Populatia activa nu. Iar cand nu va produce, nu va avea nici pensionarul pensia, decat daca TU il indatorezi pe copilul tau. Ceea ce de fapt ai facut si faci chiar acum.
          • 0 (2 voturi)    
            O mica problema. (Marţi, 16 martie 2021, 13:18)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

            Daca toti sunt infundati in datorii, nu au cui sa ceara imprumut. Masurile sunt cu atat mai idioate cu cat le-au aplicat toti si asta se va vedea in productivitate scazuta la nivel mondial. va fi o recesiune si tare ma tem ca politicul a uitat cum sa managerieze asa ceva.
            • 0 (0 voturi)    
              Gresit (Marţi, 16 martie 2021, 14:37)

              Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              In cazul in care tii economia inchisa, da, ai dreptate. Cat timp insa ai inflatie si datorie publica (deci intre generatii) acest lucru nu mai e valabil. Deci intr-un sistem financiar inchis ai dreptate insa in lumea reala ai "gradul de indatorare" adica imprumut din ceea ce vei produce in viitor. Iar la nivel de stat eu unul sunt de parere ca un astfel de mecanism ar trebui declarat ilegal.
              • 0 (0 voturi)    
                Datoria nu se face pe bani inexistenti. (Marţi, 16 martie 2021, 16:31)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

                Este pe promisiunea muncii viitoare, dar banii trebuie sa fie reali la momentul imprumutului. Daca sunt luati prin inflatie e practic prin taxarea la zi a tuturor dar la nici un moment in orice economie banii nu luati din promisiuni.
                • 0 (0 voturi)    
                  Nu toata suma trebuie sa fie reala (Marţi, 16 martie 2021, 17:25)

                  Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  Ci doar suma imprumutata trebuie sa fie reala. Dobanda ce va fi returnata nu este si este exact primisiunea muncii viitoare.
  • +3 (5 voturi)    
    cineva prezinta eronat niste date (Marţi, 16 martie 2021, 9:51)

    Alin Delin [utilizator]

    Ori institul, ori astia :https://www.worldometers.info/coronavirus/country/germany/
  • +5 (5 voturi)    
    Crestere exponentiala cu 20%... (Marţi, 16 martie 2021, 9:56)

    n4c [utilizator]

    ...exponent 1,1

    Apropo, tot exponentiala e si cind exponentul e < 1.

    Cred ca cuvintul pe care-l cautati e "geometrica".

    Si nu e.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by