ÎPS Casian: Chiar credeţi că Dumnezeu lasă pe cineva să moară din cauza vaccinului? / Nu am auzit medic să se vaccineze cu moarte

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 13 ianuarie 2021, 9:31 Actualitate | Coronavirus


IPS Casian, arhiepiscopul Dunarii de Jos
Foto: Captura Facebook
ÎPS Casian, arhiepiscopul Dunării de Jos, i-a criticat dur pe cei care se împotrivesc vaccinării, spunând că medicii știu ce este mai bine, potrivit ziarului Viața Liberă din Galați.

"Chiar credeţi că Dumnezeu lasă pe cineva să moară din cauza vaccinului? Ne înşelăm amarnic. Lăsaţi, fraţilor, interpretările, compoziţiile chimice ale vaccinului, şi ocupaţi-vă de compoziţia duhovnicească a omului. Lăsaţi medicii să ne spună, că ei au studiat 10, 20, 50 de ani trupul omenesc. Ştiu mai bine medicii ce este vaccinul”, a spus ÎPS Casian, în cadrul unei predici online.

”De vreme ce ei se vaccinează... nu am auzit medic să se vaccineze cu moarte. Nu am auzit medic care să scoată moarte. Medicul e făcut să scoată viaţă, iar preotul să scoată viaţă veşnică din noi. Acesta este Iisus Hristos, care nu ne lasă să murim în această pandemie. Şi le-a dat înţelepciune medicilor şi oamenilor să ieşim cât mai repede din izolare", a adăugat înaltul prelat.

"Până acum ne-a fost teamă de virus, acum ne e teamă de vaccin. De ce? Pentru că încă persistă în noi această cavalcadă de știri, prea multe știri și prea puțină cunoaștere. Preasfânta Biserică spune să îi întrebăm pe medici, să ne informăm, să nu luăm știrile de la persoane care nu sunt calificate în nimic”, a mai spus ÎPS Casian.











Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21789 vizualizari

  • +24 (34 voturi)    
    un om normal (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 9:48)

    Ilenuca1 [utilizator]

    Daca nu se va atinge un anumit numar de vaccinuri, nu se poate face imunizarea de masă și totul va fi fost degeaba. Să cunoști istoria vaccinului ține de cultura generală. In ce privește propovăduirea vaccinării, preoții o pot face liniștit, ține de responsabilitateamlor de ”luminători”. Dacă le cerea un anumit partid votul enoriașilor, s-ar fi dat tumba sfințiile (puah!) lor...
    • -4 (28 voturi)    
      Nu neaparat va fi fost degeaba. (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 9:57)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      Posibil ca restul populatiei care vrea sa ramana necipata, fie sa se imunizeze natural si sa ramana cu sechele grave de sanatate, fie sa moara.
      • -20 (40 voturi)    
        Sau... (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:27)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        ...sau sa se imunizeze natural fara sechele asa cum se intampla cam in majoritatea cazurilor la categorrile de ne-risc.
        Asa ca mai lasati gargara si sperietoarea.
        • +7 (19 voturi)    
          Suedia (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 11:29)

          fvb [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

          a incercat metoda asta.
          probabil ca stii cat de "succes" a fost.
          • -2 (12 voturi)    
            România - cu restricțiile - stă în costa Suediei (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 13:13)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui fvb

            deci succesul celor două țări este cam identic, doar că sănătatea mentală a românilor a avut o cădere bruscă în 2020 pe când cea a suedezilor este la cele mai înalte cote posibile.
    • -9 (27 voturi)    
      Lol (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:22)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      Vaccinurile pentru coronavirusuri nu pot produce imunitate de turma, pentru ca nu previn infectia, nici transmiterea asimptomatica.

      Din "istoria vaccinului", pe care ti-o recomand calduros, vei observa ca doar in foarte putine cazuri, sub 5, s-a reusit imunizarea de turma, si niciodata pentru vreun coronavirus (polio sau varicela nu sunt coronavirusi).

      Vaccinurile sunt obligatorii pentru cei din grupele de risc, atat.
      • +6 (14 voturi)    
        vaccinurile nu sunt obligarii pentru nimeni (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 12:12)

        Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Vaccinurile nu sunt obligarii pentru nimeni!

        Cine vrea sa isi asume riscul de a nu mai consuma oxigen nu are decat sa nu se vaccineze.
        • -2 (14 voturi)    
          Lol (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 12:40)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

          Da, asta e propaganda actuala.

          Ai rabdare pana la vara, cand te vor da afara din firma pentru ca nu vrei sa te vaccinezi, sau cand iti vei face concediul la Eforie, pentru ca Grecia si alte tari vor cere dovada vaccinarii.

          "Nu e obligatorie vaccinarea, DAR..."

          Ma lesi.
      • +2 (2 voturi)    
        Asa e! (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 21:47)

        dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui HP

        De-aia a fost eradicata polio!!! Vezi ce prostii vorbesti?! Mai citeste putin inainte sa scrii in spatiul public! Ca fratele Gryphus...
    • -14 (26 voturi)    
      Nu are logica. Vaccinatii nu se mai pot imbolnavi (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:29)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      - Fie vaccinatii nu se mai pot imbolnavi si atunci nu au de ce sa mai ceara vaccinarea altora, pentru ca pe ei nu ii mai atinge virusul, iar ceilalti decid liber ei pentru ei,
      - Fie vaccinatii se pot imbolnavi in continuare si atunci, din nou, nu mai are nicio importanta pentru ei daca ceilalti s-au vaccinat sau nu, pentru ca si ceilalti pot transmite in continuare boala fie ca sunt vaccinati, fie ca nu.

      Acum, daca vaccinatii s-ar imbolnavi in continuare (chiar dupa trecerea perioadei de 10-15 zile) inseamna ca acest vaccin nu are nicio legatura cu COVID si se pune intrebarea pentru ce anume o fi necesar, in afara de profit.
      • +9 (25 voturi)    
        eroare (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 11:02)

        bgf [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Vad ca folositi aceeasi placa ca ca celor scoliti pe google.
        Cei nevaccinati ii pot imbolnavi pe cei care din diferite motive nu se pot vaccina.
        Ii pot imbolnavi pe cei care nu se vaccineaza.
        Asa ca nu mai incerca sa justifici nevaccinarea cu teorii stupide.
        • -1 (15 voturi)    
          nu e scoala google (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 11:20)

          Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui bgf

          E fix creierul nostru care il folosim zi de zi..

          Inca nu ai expus argumentul cum un nevacinat poate sa ii puna viata in pericoul unui vaccinat. Inca nu e nici un stadiu care sa spuna ca daca esti vaccintat nu mai transmiti mai departe virusul.
        • +9 (17 voturi)    
          Lol (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 12:03)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui bgf

          Si cei vaccinati ii pot imbolnavi pe restul la fel de bine.

          Vaccinul NU blocheaza infectia, NICI transmisia mai departe.

          Vaccinatii sunt ca infectatii asimptomatici, si o dau mai departe in mod identic.

          Vaccinul previne doar imbolnavirea, nu mai mori daca esti vaccinat.

          E o mare diferenta intre infectie si imbolnavire.
          • -2 (18 voturi)    
            95% sunt oricum aproape asimptomatici (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 12:45)

            D-or [utilizator] i-a raspuns lui HP

            iar rata de succes (adica de asimptomatici) a vaccinului e tot de 95%, cam cit e in mod natural.

            Si-atiunci, e firesc sa intreb ce face de fapt vaccinul.
            • +3 (7 voturi)    
              Oamenii nu sunt asimptomatici ci infectați sau nu (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 13:24)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui D-or

              Persoana poate fi:
              1. Bolnav - când este infectat și boala prezintă simptome;
              2. Transmițător sănătos - când infectarea are ca efect replicarea și transmiterea patogenului;
              3. (doar) Sănătos - patogenul este neutralizat de organism.
            • +2 (14 voturi)    
              Eu am înțeles așa (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 13:41)

              _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui D-or

              Dintre vaccinați nu a murit nimeni până acum de Covid, dintre infectați au murit aproape 2 milioane, chiar nu vezi ce face vaccinul?!?
          • +1 (7 voturi)    
            LOL LOL LOL si iara LOL (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:07)

            ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Cei vaccinati capata imunitate, deci chiar si daca prind din zbor cativa virusi, ei nu se pot multiplica, nu apar in secretii nazale, nu-i poti imprastia prin tusa. Vaccinarea in masa va face ca virusul sa se intoarca in Wuhan:)
            • +1 (1 vot)    
              Lol (Joi, 14 ianuarie 2021, 11:29)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

              Fals.

              Imunitatea nu e acelasi lucru cu infectia.

              Nu va exista imunitate de turma, aia e o vrajeala.

              Vom face vaccinuri anuale, ca la gripa sezoniera si cam aia e.
          • +4 (4 voturi)    
            Corect. (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 23:35)

            George1000 [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Corect. Vaccinul nu impiedica infectia, impiedica doar multiplicarea virusului si imbolnavirea. La fel cum un politist in autobuz nu poate impiedica urcarea hotului de buzunar in autobuz dar il poate impiedica sa jefuiasca.
        • +2 (8 voturi)    
          Același lucru e valabil și cu cei vaccinați (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 13:16)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui bgf

          îi pot îmbolnăvi în continuare pe cei care nu se pot vaccina.
    • -2 (14 voturi)    
      Și ce-ți pasă ție că unii aleg să se îmbolnăvească (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 13:11)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      de Covid așa cum alegeau să se îmbolnăvească anul trecut de răceală sau gripă?
  • +16 (30 voturi)    
    Multumim IPS Casian, (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 9:51)

    constan [utilizator]

    In prezent merg la biserici mai mult ca turist,dar daca as fi mai aproape fizic de Biserica unde slujiti dumneavoastra as veni permanent la slujba si ca mine cred ca mai sunt multi altii.
  • -11 (27 voturi)    
    Interesul bisericii (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:01)

    sentenced [utilizator]

    este sa inceapa petrecerea cat mai repede. Lucru pe care vaccinarea in masa il garanteaza.
    Referitor la vaccin, nu vad de ce cineva ar face cu intentie un vaccin care sa faca rau. In cel mai rau caz, poate exista o miza financiara in jurul vaccinului.
    Personal, as lua in calcul vaccinarea cu conditia ca la un interval scurt de timp (sa zicem doua saptamani) dupa al doilea vaccin sa revin nu la noul normal, ci la vechiul normal. Nu ma voi vaccina ca sa mai traiesc cine stie cat timp cu restrictii si masti, cum sugera Fauci.
  • +5 (17 voturi)    
    prea multa importanta (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:02)

    ucun [utilizator]

    Consider ca sunt mult prea multe stiri cu si despre popi.
  • +12 (24 voturi)    
    Poate "exporta" ideile astea si la Constanta (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:21)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    E incredibil cat de diferita poate fi viziunea despre vaccinare la doi IPS vecini. Unul la Galati, altul la Constanta.
  • +12 (18 voturi)    
    si intre popi majoritatea (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:35)

    Francisc 1 [utilizator]

    sunt oameni normali si rationali , noi ii vedem doar pe aia agresivi si cu fustele pe sus , e un defect al mass media .
  • -3 (19 voturi)    
    Asa gandesc toti ortodocsii (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:44)

    doz2018 [utilizator]

    Asa gandeste si PF Daniel si toti cei normali la cap din randul bisericii ortodoxe. Haosul si dezinformarea apare datorita unei "ortodoxii subterane" care este foarte prezenta pe internet si care este formata din fel si fel de conturi ale unor persoane dubioase (in special cu foarte putina scoala, dar nu numai) care "stiu" ei cum e cu vaccinul, cum e cu ecumenismul, cu sinodul din Creta si alte imbecilitati. Aceste persoane sunt impostori in dulame sau chiar calugari vagabonzi care isi fac adepti tocmai datorita ineptiilor enumerate mai sus.
    Astfel Pf Daniel nu poate avea public pozitia IPS Casian desi Daniel este cel mai luminat ierarh din ortodoxie din Urali pana in Arizona, intrucat acea "ortodoxie subterana ar lua foc" si s-ar putea ajunge la situatii de genul manastirii Esfigmenu din Athos, cand calugarii s-au baricadat in manastire considerand conducerea Sfantului Munte eretica.
    PF Daniel nu poate avea o pozitie pe care orice om normal o asteapta intrucat trebuie sa-i tina in frau pe cei de mai sus.
    • +1 (3 voturi)    
      Logica lu peste prajit (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:21)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

      Zici ca asa ii tine in frau prin isonul tacerii? Sacrifica calea adevarului pentru calmarea unor imbecili? Un lider adevarat nu procedeaza in acest fel. Cred ca Daniel e o personalitate puternica, motivele lui trebuie sa fie altele.
  • +8 (18 voturi)    
    Întrebare pentru domnul ÎPS (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:46)

    _Un stelist_ [utilizator]

    De ce totuși lasă Dumnezeu oamenii să moară de Covid dacă nu îi lasă să moară de vaccin?!?
    Sau de ce a creat Dumnezeu virusul dacă tot are puteri din astea?!? Aia cu liberul arbitru o înțeleg, Dumnezeu e foarte inteligent și ne lasă să decidem ce acțiuni urmăm. Dar de ce crează Dumnezeu chestii care ne fac rău și pot aduce chiar moartea dacă e așa de inteligent și atotputernic?!?
    • +8 (16 voturi)    
      Raspunsul de la mine plus o intrebare.. (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 11:28)

      Sorin860 [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Cine a spus ca totul in univers trebuie sa se "aranjeze" in asa fel incat sa ne mentina noua viata ?
      • 0 (10 voturi)    
        Păi așa zice religia ortodoxă (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 13:30)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Sorin860

        Cu Biblia și toți preoții.
        Întrebarea ta nu răspunde deloc întrebărilor mele, lasă un expert să răspundă, te rog, cum ar ÎPSeii. Merci!
    • +6 (12 voturi)    
      :) (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 12:17)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Virusii sunt mai vechi decat oamenii pe Pamant. :) Or fi avut si ei un rol la aparitia omului.

      Cat despre Dumnezeu ... El iti ofera viata vesnica daca te comporti moral cat esti pe Pamant. Nu cred ca Dumnezeu ti-a oferit viata vesnica pe Pamant.
      • +1 (7 voturi)    
        Multumesc, dar tot nu e răspuns (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 13:33)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        Eu am întrebat de ce îi protejează Dumnezeu pe cei ce se vaccinează, cum a declarat ÎPȘ, și îi lasă să moară pe alții infectați. Știi răspunsul?
    • -1 (11 voturi)    
      Stii cum sunt intrebarile tale? (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 14:16)

      doz2018 [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Tu abia ai invatat sa citesti inca te balbai dar intrebi de ce copiii mai mari invata analiza matematica.
      Du-te la joaca!
      • +4 (6 voturi)    
        Multumesc de răspuns! (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 17:25)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

        Dar nu mă ajută cu absolut nimic.
        Eu am întrebat pe domnul ÎPS si te’ai găsit tu să mă iei în balon. Asta spune multe despre tine. Măcar cei doi dinaintea ta au încercat să răspundă întrebărilor mele cum s’au priceput, tu m’ai luat direct la mișto. De ce? Că am întrebări? Dacă ai răspunsuri, ajută’mă cu ele, nu cu miștouri ieftine.
  • +8 (8 voturi)    
    Amin ! (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 11:06)

    mgexpert [utilizator]

    ..bine-ar fi să-și vadă fiecare de competențele pe care le are. Pentru că "mai păguboasă decât ignoranța, e iluzia cunoașterii.."
  • -6 (10 voturi)    
    Cultura biserici (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 11:20)

    JoshuaTree [utilizator]

    Se oprește acum 2000 de ani istoria pentru biserica. Se pare ca IPS uita de Jozef Mengele care chiar injecta moarte pacienților.
    • +1 (3 voturi)    
      ..poate Isus ? (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 15:03)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui JoshuaTree

      .ești sigur că SS-ul făcea experimente la Auschwitz și
      Birkenau, acum 2000 de ani.. ?
      Și dacă da, ce te face să crezi că mai face și în prezent ?
  • 0 (0 voturi)    
    Logic, nu? (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:08)

    MG [utilizator]

    Apă sfințită..
  • -3 (5 voturi)    
    IPS Casian.. (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 18:11)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... dovada clara ca oamenii se trag din maimuta.
  • +1 (1 vot)    
    da (Joi, 14 ianuarie 2021, 12:37)

    IonIonescuDeLaBrad [utilizator]

    Nu mai scapam de betmenii astia in sutana. Atotstiutorii poate ar trebui sa mai citeasca, multe teste facute in urma cu 100 de ani le faceau doctorii pe ei insisi cand erau convinsi ca au gasit tratamentul.

    Azi toti se vaccineaza mai putin berbecul ala de la Constanta si a lui prostime, care vad ca include si vreo 60% din profesori. Diploma de facultate nu te face automat inteligent.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by