Vaccinarea anti-Covid în România: 1.367 de cadre medicale au fost vaccinate în ultima zi / Numărul total al persoanelor vaccinate - 11.656

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 1 ianuarie 2021, 23:03 Actualitate | Coronavirus


Vaccinul anti-Covid in Romania
Foto: Comitetul de coordonare vaccinare Covid
1.367 de cadre medicale au fost vaccinate în ultimele 24 de ore în România împotriva Covid-19 cu vaccinul Pfizer-BioNTech, ceea ce duce numărul total al persoanelor vaccinate la 11.656, a informat vineri Comitetul național de coordonare a vaccinării (CNCAV). De la începutul campaniei de vaccinare, s-au înregistrat 26 de reacții adverse comune și minore, niciuna raportată în ultimele 24 de ore.

Comitetul naţional pentru vaccinare precizează în raportarea de vineri că, „potrivit datelor puse la dispoziția CNCAV de către Institutul Național de Sănătate Publică, prin aplicația Registrul Electronic Național al Vaccinărilor (RENV), care ține evidența vaccinărilor, situația din ziua de 1 ianuarie a.c., ora 17.00, este următoarea:

1. Număr de persoane vaccinate împotriva COVID-19 cu vaccinul Pfizer BioNTech (în ultimele 24 de ore) – 1.367

2. Număr total de persoane vaccinate împotriva COVID-19 cu vaccinul Pfizer-BioNTech (începând cu data de 27 decembrie 2020) – 11.656

3. Număr de reacții adverse înregistrate la nivelul centrelor de vaccinare (în ultimele 24 de ore): 0 reacții comune și minore, dintre care:

0 reacții de tip local

0 reacții generale

4. Număr de reacții adverse înregistrate la nivelul centrelor de vaccinare (începând din 27 decembrie 2020): 26 reacții comune și minore, dintre care:

4 reacții locale cu durere la locul injectării

22 reacții generale (febră, cefalee, mialgii, astenie, alergii de tip urticarie)

Autoritățile precizează că programul centrelor de vaccinare se încheie la ora 20.00, motiv pentru care numărul vaccinărilor realizate în intervalul orar 17.00 – 20.00 va fi reflectat în raportarea din ziua următoare.



Citește și:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


7375 vizualizari

  • +9 (25 voturi)    
    Tare, cam 2000/zi. In 365 de zile vor vaccina (Vineri, 1 ianuarie 2021, 23:33)

    cartofil [utilizator]

    cam 715.000 persoane. In 20 de ani vaccinam acei 70 % cat e necesar pentru imunizare. Doctorii din ministerul sanatatii, daca nu stiu inmulti si imparti, ar trebui sa stie ca pot folosi telefonul pentru calcule.
    • +4 (16 voturi)    
      Sa speram viteza va creste dramatic (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 0:37)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Pana la urma vorbim de perioada de sarbatori, cand in general in Romania tot poporul e in vacanta.
      De luni, teoretic ar trebui, incet, incet sa se ajunga la niste valori muuuuult mai mari. daca vrem sa terminam vaccinarea la vara cu doua doze, ne trebuie cam 1 mil de vaccinari pe saptamana, ceea ce suna fantasmagoric. Macar jumatate din asta sa avem...

      Si daca e sa privim peste gard: https://ourworldindata.org/covid-vaccinations cu 0.06% suntem pe locul 15 in lume la procentul de vaccinati. Iar din UE (UK, SUA, Israel au inceput mult inainte vaccinarea), suntem pe locul 7...
      • +1 (9 voturi)    
        Atentie (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 1:45)

        Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Uita-te mai bine pe site-ul de care zici (https://ourworldindata.org/covid-vaccinations), suntem pe locul 20 in lume si 12 in UE. Site-ul afiseaza o ierarhie in care sunt incluse de default doar anumite state (poate cele mai importante, dar nu toate). Dar exista optiunea "Add country", iar daca o sa le adaugi pe toate o sa vezi ca este cum iti spun.
        Ba mai mult decat atat, pagina cu pricina este abia la inceput, autorii inca nu au invatat de unde sa colecteze datele din anumite tari, fiindca ma indoiesc ca vaccinarea inca nu a inceput in tari precum Spania, Belgia, Olanda, Suedia, Cehia, Slovacia etc tari pentru care site-ul (inca) zice ca nu exista date disponibile
        • -8 (12 voturi)    
          Infectări Israel: 1027/zi la 1 Dec și 4800 pe 31 ! (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 4:16)

          Argon [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

          Israelul este pe primul loc la vaccinare cu 11.55% din locuitori deja "imunizați" dar media ultimelor 7 zile a crescut puternic de la 1027 pe 1 Dec. 2020 la 4798 pe 31 Dec.

          Vezi:
          https://www.worldometers.info/coronavirus/country/israel/

          Explozia de cazuri Covid-19 în condițiile când peste 10% din locuitorii tarii au fost imunizați demonstrează mai degrabă ineficienta vaccinului folosit.
          • +2 (10 voturi)    
            //// (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 9:38)

            GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            E bun borsul rusesc? S-a imbolnaavit vreunul vaccinat?
          • +2 (4 voturi)    
            Concluzia pe care o tragi tu (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 17:02)

            Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            nu demonstreata ineficienta vaccinului folosit, ci mai degraba o fractura larga (explozie!) in logica ta.
            Eficienta/ineficienta nu va fi probata decat de inbolnavirea/neimbolnavirea celor deja vaccinati si asta numai dupa 4 saptamani de la vaccinare!!!
            Degeaba te informezi, daca nu esti in stare sa intelegi.
        • 0 (0 voturi)    
          Ai dreptate (Duminică, 3 ianuarie 2021, 17:04)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

          Am scapat din vedere aspectul asta (add country). Si e posibil si sa ai dreptate in legatura cu unele date. Dar chiar si asha, putem afirma ca stam mai bine decat Franta :D


          Acum lasand gluma la o parte, in oricare din tarile UE vaccinarea a fost pana acum spre 0, insignifiant, daca vrem 70% vaccinare la cei peste 18 ani pana la vara (desi deocamdata nu avem vaccin nici pentru maxim 50% din populatie, daca includem si Moderna).

          De luni incepe vacci9narea de-adevaratelea, si abia la finalul saptamanii viitoare vom putea vedea cum sta fiecare tara.
      • -6 (10 voturi)    
        Bravo, mai papusoi! Ati pornit bine cu planul cinc (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 2:57)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Bravo, mai papusoi!
        Ati pornit bine cu planul cincinal: la vaccinati pe hectar aveti 0,06% capete de vita furajata din total, locul 15 in lume!
        • +2 (4 voturi)    
          Mai bine decât ai tăi. (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 14:27)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Ce să-i faci!Ai tăi încă caută un vaccin care să se producă singur,pentru-că nu au capacități de producție.Așa se întâmplă când ești mic.
          • 0 (2 voturi)    
            Hahaha, e bine, deci! (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 17:22)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Hahaha, e bine, deci!

            Cum la un capat al singurului tau neuronas sunt "rusii", banuiesc ca vorbesti despre ei. Si, mai banuiesc ca ii compari cu Romanika, ca despre asta era vorba in postarea la care "ai raspuns". (hahahaha, "ai raspuns", hahaha)

            Din nou, ma bucur ca - in conformitate cu postarea ta - Romanika are "capacitati de productie" pentru vaccin mai bune decat Rusia.

            Asa scrie in bula matale de facebuci, asa tre' sa fie...n'asa?
        • 0 (0 voturi)    
          eu n-am pornit nimic niuloace (Duminică, 3 ianuarie 2021, 17:08)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Eu doar am spus ca pana acum vaccinarea a fost doar in faza festiva, de sarbatori, cu doar 10% din centrele de vaccinare deschise, cu putina lume. Partial din cauza sarbatorilor, si partial, probabil, pentru a testa protocoalele si a vedea daca mai trebuie vre-un reglaj. Un fel de repetitie generala sau simulare. De maine incepe "the real deal" si abia la finalul saptamanii viitoare vom vedea cum stam.
    • +2 (24 voturi)    
      El doar atat poate, n-ai ce sa-i ceri mai mult (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 1:23)

      Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Bai cartofel, crezi tu ca stii sa aplici regula de 3 simpla, dar nu te duce capul. Rationamentul pe care tu incerci sa il aplici este urmatorul: daca in 5 zile s-au vaccinat 10.000 de persoane, atunci in cat timp se vor vaccina 10.000.000 de persoane? Raspunsul corect este:

      DACA rata de vaccinare se va mentine, ATUNCI se poate aplica o proportie (ceea ce tu ai facut). Problema este ca rata de vaccinare va creste foarte mult. Sau poate tu iti inchipui ca lucrurile vor merge si de acum inainte la fel ca in perioada 27 dec - 1 ian, cand erau sarbatori, concedii, si, cel mai important, doar un numar infim dintre centrele de vaccinare prezavute sa functioneze erau deja deschise? Ca sa nu mai spunem ca la inceput exista teama de necunoscut, lumea vrea sa se asigure intai ca vaccinul nu dauneaza celor care deja l-au facut, ca sa se decida sa se vaccineze si ei. Si, surpriza, pana acum in Ro s-au vaccinat deja 10.000 de persoane si inca nu au fost semnalate efecte adverse; il lume s-au vaccinat deja 10.000.000 (zece milioane) de persoane si tot nu au fost semnalate efecte adverse importante. Cand lumea de rand va obtine aceste informatii, n-o sa mai fie asa indecisa in privinta vaccinarii.

      Mai mult, cand la stiri vei vedea ca zilnic se inregistreaza zeci si sute de morti, toate DOAR din randul persoanelor nevaccinate, atunci vreau sa vad ce vor mai zice antivaccinistii
      • -1 (9 voturi)    
        cartofel are mare dreptate (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 6:11)

        hdd [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        faci mișto degeaba

        ca să "eradichezi pandemia" (ceea ce o idioțenie gramaticală, pe care n-o mai discut)
        ar trebui să vaccinezi simultan, adică în perioada de eficiență a vaccinului, 6 luni, 60% din populația globului, din care 80% din acești 60% în nucleul de eficiență, adică 3 luni. Nu îți mai explic matematic ce înseamnă asta, că oricum e imposibil.

        Asta în faza 1.

        În faza 2, creezi o centură de vaccinuri în jurul focarelor, ceea ce este iar irealizabil dat faptul că lumea nu respectă nicio carantină mai ales în țările civilizate, unde mobilitatea este foarte mare. S-a demonstrat că anchetele epidemiologice sunt vise frumoase.

        Iar vă spun că tot acest efort înseamnă săparea unei gropi în care suntem deja. Se alocă extrem de mult efort într-o direcție extrem de greșită.

        Peste 50 ani se va discuta despre asta ca despre stropirea cu DDT și "fumatul este sănătos".

        Problema nu este că sunt reacții adverse la vaccin sau alte basme cu teoria conspirației. Problema e că este imposibil de luptat cu această problemă în acest mod.

        1.
        Nu ne putem vaccina toți simultan în perioada de eficiență. Terminați cu România. Vorbim de glob.

        2.
        Nu producem noi vaccinuri cu rata cu care face virusul mutații.

        Se dau asigurări false că vaccinul protejează împotriva tuturor tulpinilor. Realitatea e că nu știe nimeni. Nici câte tulpini noi sunt, nici cât de bine reacționează vaccinurile existente.

        Ceea ce e descurajant e că modul în care medicina este pregătită să reacționeze, adică cu teste clinice, este foarte departe de a depăși prin reacție rata de mutații a virusului.
        Gândiți-vă doar că avem o bază de mutații de 100.000.000 de subiecți.

        Există un entuziasm general legat acum de expedițiile în spațiul cosmic.
        Oamenii capabili ar trebui să se concentreaze să rezolve această problemă, cum batem virușii.


        Dar
        asta e, lumea speră.
        Eu o să traduc asta în pariuri economice, pt ca ăștia ca tine, "cu speranța".
        Ca să fie mai săraci ca mine când se trezesc la realitate.
        • +1 (1 vot)    
          Cam aiurea (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 19:51)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui hdd

          S-a facut un studiu care a descoperit ca imunitatea data de boala dureaza minim opt luni. Reactia sistemului imunitar la vaccin e mai puternica decat la cazurile grave de infectie. Asa ca imunitatea va dura minim opt luni si la vaccin. Probabil insa mai mult - estimari neverificate experimental (ca n-ai cum, nu e suficient de vechi virusul) sunt de in jurul a trei ani, pe baza analogiei cu SARS si cu alti virusi asemanatori.

          Dupa perioada asta asa-zisa de imunitate, care de fapt nu e imunitate absoluta, e o rezistenta foarte mare la inceput, care scade pe parcurs, ca la orice vaccin, nu-ti dispare de azi pe maine imunitatea. Daca in toata perioada asta esti re-expus frecvent la virus, sistemul imunitar tot capata cate-un refresh si fara vaccin nou, asa ca imunitatea se prelungeste automat, fara sa-ti trebuiasca vaccin.

          Mutatiile recente, care cresc virulenta, au fost in mod specific analizate de Pfizer, sa vada daca modifica eficacitatea vaccinului. Aparent nu. Evident, doar un studiu clinic o sa zica sigur, da' ala dureaza inca un an, daca e sa fie facut.

          Rata de mutatii, odata ce epidemia e adusa sub control, si numarul cazurilor scade la un nivel apropiat de cel al celor de gripa, sa zicem (adica cateva sute de mii pe an pe tot globul), scade si ea. Mutatiile-s multe cand virusul se inmulteste in multe organisme. Cand virusul nu mai are atat de multe gazde in care sa se inmulteasca, si cand multe mutatii mor in gazda in care s-au produs, pericolul mutatiilor nu mai e atat de mare.

          In general, legat de mutatii, odata dobandita imunitate la o varianta de virus, e nevoie de acumularea a mai multe mutatii semnificative pana la re-expunere ca sa existe pericolul pierderii imunitatii. Aia e o chestie frecventa la gripa, pentru ca virusul gripal are o structura complexa, formata din mai multe segmente de RNA slab cuplate, care pot muta independent unele de altele. La virusul care provoaca COVID-19, se aduna cam o mutatie viabila la luna.
        • 0 (2 voturi)    
          Nu mai spune (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 22:05)

          Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui hdd

          Cine a zis ca perioada de protectie oferita de vaccin e de 6 luni? Poate ca e de cativa ani, n-avem de unde sa stim. Foarte probabil e de CEL PUTIN 6 luni, dar eu cred ca mult mai mult.

          In al doilea rand, sa spunem ca pe unii vaccinul ii protejeaza 6 luni. Dar poate pe altii ii protejeaza mai multi ani. Minimul garantat este una, protectia in fiecare caz in parte este alta.

          In al treilea rand, un vaccinat in afara perioadei de protectie foarte probabil va face o forma mai usoara decat cea pe care ar fi facut-o daca nu ar fi fost niciodata vaccinat, poate chiar o forma simptomatica, care ii va servi ca un ulterior "vaccin", ce ii va crea o imunitate care il va mai proteja ulterior pentru inca o perioada de timp. Si in plus, nu a mai fost nevoie de internare, micsorand presiunea pe sistemul sanitar...

          Cat despre viteza cu care se poate face vaccinarea, Israelul a demonstrat ca e posibil ca o tara sa isi vaccineze 2% din populatie pe zi. Daca toate tarile ar face la fel... producatorii de vaccinuri sigur ar putea gasi o metoda sa isi mareasca capacitatile de productie.

          Singura problema e legata de eventualele mutatii. Acum hai sa iti explic un lucru: vaccinul reproduce o mica parte a virusului, care e "invatata" de anticorpi, care la intalnirea cu virusul il vor ucide rapid. Probabilitatea ca o eventuala mutatie (schimbare punctuala a ADN-ului viral) sa se produca exact in acea portiune care a fost inclusa in vaccin este enorm de mica, de aia se presupune ca vccinurile ar trebui sa functioneze chiar si in cazul virusurilor care au suferit mutatii
    • +4 (8 voturi)    
      nici vb (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 9:17)

      Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      365 de zile. Bugetarii au multe sarbatori legale, zile libere, concedii, vouchere de vacanta de la partidul-stat. Vorbim de vaccinare cam 5 zile lucratoare pe saptamina, program de la 9 la 14, cu pauza de masa, cu vinere scurta si luni cind nu creste nici iarba. deh, o fi vreo urgenta :)
    • 0 (0 voturi)    
      Problema (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 16:43)

      el_mishu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      este ca imunitatea data de vaccin dureaza un timp limitat (3 luni? 6 luni? 1 an?) si pana ajungem sa vaccinam ultimii 30%-40% cei care au facut parte din primul val de vacciniari isi vor fi pierdut deja imunitatea. Solutia este vaccinarea simultana in masa, repetata la cateva luni. Cu o floare nu se face primavara...
  • +6 (12 voturi)    
    Ne (Vineri, 1 ianuarie 2021, 23:44)

    VARCIOROVA [utilizator]

    vom face bine in momentul in care numarul de vaccinati zilnic il va depasi pe cel al numarului de imbolnaviri.
    • +3 (9 voturi)    
      n-as zice... (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 0:40)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui VARCIOROVA

      Ca sa avem 70% vaccinarea la vara, chiar cu cei sub 18 ani nevaccinati, avem nevoie de 10 mil vaccinati x 2 doze in 8 luni (avand in vedere ca vara scade puternici numarul de cazuri), adica vro 600k de vaccinari saptamanal.

      Si speram sa nu ajungem vrodata la numar de infectari similar....
      • +3 (9 voturi)    
        70% e imposibil (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 2:07)

        lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        70% din populatie vaccinata n-o sa avem in veci pentru ca n-o sa doreasca atatia sa fie vaccinati!
        In viitorul foarte apropiat vor mai fi aprobate inca 2 vaccinuri, cel de la Moderna si cel de la AstraZeneca, acesta din urma are avantajul ca e mai usor de produs si depozitat chiar daca eficienta e mai mica.
        Pana la vara foarte posibil sa fie vaccinati toti cei care vor dori.
        • 0 (0 voturi)    
          si da si nu (Duminică, 3 ianuarie 2021, 17:12)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

          1. Moderna e pe drum, AstraZeneca e inca in probe. Aprobarea lui de catre UK a fost un simplu act de disperare in fata valului de noi cazuri de covid, in ciuda restrictiilor dure. Plus ca AstraZeneca are doar 70% eficienta, din cate se pare.
          2. Peste vreo 2 luni, cand vor incepe sa apara si dezavantajele nevaccinarii, sa vezi cum se schimba trendul... E deajuns sa nu te primeasca grecii su bulgarii pe litoral la all-inclussive, si se schimba radical perceptia...
      • -2 (4 voturi)    
        ajungem la 200 k saptamana viitoare (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 13:33)

        Loyola [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        cand expediem la Chisinau dozele promise fratilor nostri.

        Dupa spectacolul grotesc cu primirea celor 10.000 de doze astept sa fie o organizare de zile mari saptamanile urmatoare, ca doritori de vaccin sunt , din fericire , destui.
    • -2 (12 voturi)    
      intuiesti tu ceva, dar nu te exprimi bine (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 1:30)

      Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui VARCIOROVA

      nu "ne vom face bine" ci "vom incepe sa ne indreptam in directia dorita", aceea a eradicarii pandemiei. Bine nu ne facem, tot vor mai continua sa moara oameni, poate chiar mai multi deacat pana acum, mai ales daca mai vin vreo cateva valuri de imbolnaviri... Nu uitati ca prin vara abia daca vom ajunge la 20-25% de vaccinati raportat la intreaga populatie, iar pt imunitatea de masa e nevoie de 70%, deci, mai e mult pana departe.
      • -2 (6 voturi)    
        Tu nu vezi ca vine tulpina engleza din urma? (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 4:11)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        Tu chiar crezoi ca scapi de asa ceva? Dupa cea engleza va veni cea malgasa, dupa aia una senegaleza, and so on, the show must go on!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Prin martie vor fi cozi la vaccinare. (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 14:39)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui VARCIOROVA

      Când //șmecherii//vor vedea că nu-i de glumă și că fără vaccinare stai acasă,neavând acces pe nicăieri,să vezi îmbulzeală,mită ,ca să își facă vaccinul.Toți care o fac acum pe grozavii și contestă vaccinul,le recomand să nu stea pe gânduri și să se vaccineze când sunt programați.Poate unii nu cred,dar vaccinând cadrele medicale,se poate accelera după aceea ritmul de mii de ori.Eu cred că pe la sfârșitul lunii mai vaccinarea va fi în procent de 90% dintre cei care vor și sunt compatibili,pentru-că nu se prea discută,dar,cel puțin la vaccinul Pfizer,sunt mulți incompatibili-cei cu implanturi ca silicoane,buze mărite și alte operații estetice,dart și operații de proteze implantate.Poate ar merita discutat mai mult pe această temă.
  • -4 (10 voturi)    
    Hasul a inceput (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 9:08)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    intarzrieri, programari eronate, platforme care functioneaza eronat. Cu carieristul Arafat si vedeta tv Gheorghitza, actiunea de exterminare a poporului roman continua. Primul a si fost decorat de KWI pentru crimele lui
  • +3 (5 voturi)    
    Rata de vaccinare e foarte mică (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 9:25)

    muvis [utilizator]

    În raportările de la CNCAV ar trebui să apară și numărul de doze disponibile pentru vaccinare, și cele neprogramate. Cum decurge oare programarea pentru cei din etapa I? Care e acum durata de la livrare la administrare?
    Se ia în calcul vaccinarea celor din alte categorii, înainte de finalizarea etapei i, astfel încât să crească rata de vaccinare?
  • +3 (7 voturi)    
    dferenta (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 10:17)

    gpavel [utilizator]

    cu toate ca avem de cateva ori mai multi locuitori,vaccinam de 100 de ori mai putin pe zi decat israelul!!!
    totusi am avut o zi oficiala in care am sarbatorit inceperea vaccinarii,sincron cu majoritatea tarilor ue!(o sincronizare a birocratiei,incapacitatii si chiar a prostiei politice)
  • -3 (7 voturi)    
    apăru în spațiu public CNCAV (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 10:17)

    di livio [utilizator]

    după gcscnsucjsucccni amu apăru CNCAV...altă comiție infectată de cașchetărime, cașchetărime fără număr, dă ăștia nu mai scăpăm nici cu botnițe nici cu vaccin...daragaya Hotnews, an nou fericit vă doresc, ați început anu bine cu cenzură drastică, jo napot...cu cît cenzurați mai mult cu atîta cred oamenii mai mult în arafat, botnițe, pandemie, covrig, vaccin, cașhetari sekuriști și genialu fikusz...cu cît cenzurați mai mult, cu atîta mai mulți oameni vor merge să se vaccineze
  • -3 (7 voturi)    
    Pandemia și vaccinarea (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 10:25)

    Con_stan_tin [utilizator]

    au ceva în comun, efectul zombie! Infectații împrăștie virusul, vaccinații împrăștie vaccinul. Cum o fi mai bine? Pe termen scurt răspunsul este clar, vaccinul. Dar pe termen lung, de 10 generații, ce se va întâmpla? ADN-ul virușilor va evolua să învingă vaccinurile, ADN-ul nostru va bate pasul pe loc tot datorită vaccinurilor.
    • +1 (3 voturi)    
      Pe termen lung unii vor evolua. (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 14:45)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Vor deveni mai deștepți și vor găsi soluții pentru-ca virușii să nu mai afecteze sănătatea oamenilor,vaccinul Pfizer te o dovadă,un început.Alții vor rămâne proști,nu vor vrea să se vaccineze,dar fii liniștit,nu mai trăiești tu atunci.
  • +3 (3 voturi)    
    Pentru cei care posteaza in necunostinta (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 16:44)

    kokos [utilizator]

    de cauza: hai sa ateptam saptamana viitoare sa vedem cat se vaccineaza intr-o zi normala de lucru , nu de revelion. Momentan se vaccineaza in vreo 50 de centre , in cateva zile se va ajunge la 350 centre de vaccinare doar in spitale , iar in fazele 2 si 3 se va vaccina in 700 de centre . Deci rata de vaccinare va fi mult mai mare , eu prevad ca la doar 150.000 doze saptamanal(20.000 pe zi) n-o sa avem suficiente doze daca nu se vor autoriza si alte vaccinuri.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by