”Bolnavul Europei” Marea Britanie, izolată de exterior din cauza noii tulpini a coronavirusului

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 21 decembrie 2020, 10:19 Actualitate | Coronavirus


Coada de camioane in Marea Britanie
Foto: Gareth Fuller / PA Images / Profimedia
Luni dimineață, Marea Britanie avea deja rupte legăturile cu cea mai mare parte a Europei după ce cei mai apropiați aliați ai săi au întrerupt călătoriile spre și dinspre Regatul Unit din cauza noii tulpini a coronavirusului, lucru ce a provocat haos pentru numeroase familii și companii cu doar zece zile înainte ca Londra să iasă de pe orbita Uniunii Europene, transmite Reuters.

UPDATE 12.26 Federația transportatorilor din Franța: ”Șoferii sunt blocați în parcări de tir-uri fără toalete – situația devine catastrofală. Niciun șofer nu mai vrea acum să livreze în UK, așa că UK o să se confrunte cu oprirea livrărilor de mărfuri”, a spus o purtătoare de cuvânt a

UPDATE 10.34 Situația a dus luni dimineață la o depreciere de 2% a lirei sterline față de dolar, fiind afectat și euro (scădere de 0,74% față de USD). Bursa londoneză a fost și ea lovită, FTSE suferind o corecție de peste două procente. Companiile petroliere BP și Shell au scăzut cu 5%, iar cele aeriene cu 11-16%.

Franța, Germania, Italia, Olanda, Irlanda, Belgia, Israel și Canada au rupt legăturile de călătorie după ce premierul Boris Johnson a avertizat sâmbătă că o nouă variantă a virusului, foarte infecțioasă, reprezintă un pericol pentru țară.

”Bolnavul Europei”, a titrat pe prima pagină ziarul britanic Daily Mirror, în timp ce Sun a titrat ”French show no merci”.

Autostrada M20, închisă pentru restul traficului, este plină de camioane de marfă ce au ca destinație porturile din sudul Marii Britanii.

”Închiderea traficului francez către Regatul Unit, inclusiv cel de marfă, provoacă dificultăți capacității Marii Britanii de a importa și exporta bunuri cheie în perioada aglomerată de Crăciun. Deși bunurile au voie să intre dinspre Franța, puține firme de transport vor dori să trimită camioane și șoferi în Marea Britanie fără o garanție că se pot întoarce în UE în timp util”, spus Andrew Opie, director în cadrul British Retail Consortium.

Johnson va prezida luni o ședință de urgență în care se va discuta despre transporturile internaționale, mai ales cele de marfă.

Franța și-a închis granița cu Marea Britanie pentru persoane și camioane, ceea ce înseamnă că a fost blocată cea mai importantă arteră comercială cu Europa continentală, decizie calificată drept surprinzătoare de secretarul pentru transport Grant Shapps.

”Sunt în contact cu omologul meu din Franța și facem tot ce putem pentru repornire, de fapt ne-au spus că vor să repornească transporturile de marfă pe cât de curând posibil”, a spus oficialul britanic.

Shapps a declarat și că ridicarea restricțiilor cât mai curând posibil este o prioritate pentru el, dar ținând cont de pregătirile făcute de Londra pentru sfârșitul perioadei de tranziție a Brexit, țara sa poate face față situației.

Ministrul francez al Sănătății, Olivier Veran, a declarat luni că este posibil ca noua tulpină a virusului ce provoacă Covid-19 să circule și prin Franța, deși teste recente nu au detectat-o în țară.

Regatul Unit a decis să re-carantineze Londra și sud-estul țării, ca urmare a apariției unei noi mutații ale coronavirusului care pare mai contagioasă decât precedenta. Două mutații sunt cruciale, căci afectează proteina Spike, grație căreia virusul se fixează pe receptorii ACE-2 ai celulelor umane.

Olanda a fost prima țară care a reacționat, suspendând zborurile dinspre Regatul Unit, fiind urmată de Belgia și Italia și apoi și de alte țări printre care și România. Organizația Mondială a Sănătății a declarat pe Twitter că este în contact cu autoritățile sanitare britanice.

Ce știm, în acest moment, de această nouă formă de coronavirus?






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11789 vizualizari

  • +8 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 10:28)

    [anonim]

    • +1 (11 voturi)    
      nu e de bine.. (Luni, 21 decembrie 2020, 11:43)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui

      ..vaccinurile Pfizer și Moderna se bazează exact pe această proteină Spike.

      Bucățica de ARN introdusă cu vaccinul, învață celulele să producă proteina și apoi se dezintegrează, lăsând-o pradă sistemului imunitar, care în câteva zile învață cum s-o ia în primire..

      O dată lucrurile învățate, când Sars-Cov-2 va pătrunde în organism, sistemul imunitar va lichida din prima proteina Spike, fără a mai pierde zile cruciale, lăsându-l astfel fără cheia de intrare în celule. Și în felul ăsta, fără acces la papa, va dispărea în scurt timp.

      Dacă în loc de proteina Spike, virusul vine cu altă proteină, lucrurile devin nesigure. Să sperăm totuși..
    • 0 (14 voturi)    
      Aici a dus guvernare Boris Johnson! (Luni, 21 decembrie 2020, 12:19)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui

      Un guvern retrograd, anti-progresist care a dorit izolarea UK de restul lumii aici a dus: o Mare Britanie invechita, cu sistem medical la pamant, separat de orice ajutor!
      Doar un guvern progresist poate ajuta Marea Britanie!
      • 0 (12 voturi)    
        Îhî (Luni, 21 decembrie 2020, 13:45)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Guvernul ăla „retrograd” al lui BoJo a vaccinat deja spre jumătate de milion de briți. A început acum 3 săptămâni. „Progresiștii” de la Bruxelles mai au nevoie de încă vreo o săprămână de pus ștampile și făcut ședințe omagiale până să înceapă să miște ceva la vaccinat. la aproape o lună după UK și SUA.

        Nu-i vorbă că oricum au rezervat doar cantități simbolice pentru început deci vaccinarea UE va dura câteva trimestre bune și va putea începe masiv doar după ce se încheie în SUA și UK - pentru că doar atunci vor deveni cantitățile contractate de UE disponibile.

        „Retrograzii” de la Londra și Washington DC au sprijinit activ dezvoltarea cu o viteză fără precedent a unicelor vacinuri sigure și eficiente din lume într-un timp record. „Progresiștii” de la Bruxelles au chibițat cu multă înțelepciune deci UE nu are nici azi un vaccin al ei când SUA și UK au trecut deja de milionul de vaccinări.
    • -7 (13 voturi)    
      E mica probabilitatea... (Luni, 21 decembrie 2020, 12:42)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui

      E mica probabilitatea sa mai fie eficient vaccinul, care se baza exact pe FOSTA structura ARN a membranei virusului .. De aia si guvernele inchid UK fara niciun drept de apel.... Desi o fac degeaba, e prea tarziu, in Africa de Sud (si acolo a aparut mutatia asta !) spun ca e si mai greu de testat, pentru ca multe variante de teste, tot pe proteina modificata la mutatie, se bazau. Practic, O LUAM DE LA 0.
      Ne pretindem lume religioasa, suntem in stare sa facem razboaie in numele lui Dumnezeu sau al lui Allah, dar niciunul din capii religiilor nu se intreaba, "De ce Doamne/Allah, de ce ?...Daca totul se intampla cu voia Ta, de ce ai ingaduit asta ?..." si dupa intrebare, daca ne-am gandi in fapt cum se manifesta virusul, in ce loveste mai abitir - dar fara sa ne omoare masiv - in modul nostru de viata, pur materialist, consumerist, in tot ce inseamna entertainment desantat, si culmea, o face bland, fara sa ne omoare (in masa) sau sa ne extermine, am intelege ce asteapta divinitatea de la noi: sa regandim drumul pe care merge omenirea... Dar nu, noi ne grabim sa ne reluam cat mai repede mersul pe drumul nostru cretin, care duce spre suicid climatic si sufletesc, ba, am dori sa si marim viteza, sa recuperam "economic" ce am pierdut....
      Sper sa ma insel !!! - dar am convingerea ca pana nu ne invatam lectia si nu ne comportam ca atare - toata omenirea, nu doar romanii - odata cu fiecare vaccin va aparea si o noua mutatie...Si daca initial virusul era "bland", mi-e teama ca lectiile vor deveni din ce in ce mai dure, cu fiecare noua mutatie aparuta in timp.... Pana ne bagam mintile in cap sau....
      Si culmea e ca daca am regandi modul nostru de viata, daca am pune omul si spiritualitatea pe primul loc - nu banii si tot ce-i material, am rezolva si problemele economice mondialu - pur si simplu s-ar rescrie notiunea de "criza", ca oricum, tot ce e mondeda si notiuni economice sunt artificiale si manipulate politic. Stiu, in actuala organizare a lumii, e utopic ce scriu aici.
      • +2 (6 voturi)    
        Ai si un rezumat la ce ai scris? (Luni, 21 decembrie 2020, 13:00)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        Cam mult, cine sta sa citeasca atata?
        • -1 (9 voturi)    
          Pot sa fak eu (Luni, 21 decembrie 2020, 14:35)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

          un rezumat; virusul nu vine de la chineji, nici de la Bill Gates, ci vine direct de Sus. Asadar, pocaiti-va sau pocniti-va...
      • +4 (6 voturi)    
        OK (Luni, 21 decembrie 2020, 13:03)

        IpseAnton [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        Bine domn doctor epidemiolog! Ca bine o zici, ca un om mare ...
      • 0 (0 voturi)    
        radio Erevan (Marţi, 22 decembrie 2020, 13:37)

        mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        ..dom' doctor.. ARN-ul ăla nu e în membrana virusului ci în capsidă, unde se încolăcește cu proteina N. Acolo e genomul.

        Mutația s-a produs la țepișorii membranei, așa-numita glicoproteină Spike și afectează receptorii de legare, ceea ce nu înseamnă însă că sistemul nostru imunitar nu o va recunoaște, după ce ne vaccinăm.

        Altminteri ce soluție propui?
        Să stăm cuminți așteptând să ne cadă drobul de sare în cap?

        Ok, poate fi, cum spui, mân(i)a Celui de sus, dar poate că suntem doar testați, sau urechiți.

        Poate că ni s-a arătat doar cartonașul galben, pentru că dacă era de roșu, ne trimitea un asteroid mai măricel și ne rezolva urgent..

        Iar dacă e plăcerea lui sadică, de-a ne vedea chinuindu-ne, săi facem pe plac, poate-i trece.. :)
  • +4 (12 voturi)    
    Ne imbatam cu apa rece (Luni, 21 decembrie 2020, 10:29)

    transalpinarum [utilizator]

    Ma uit la plecarile din dimineata asta depe Luto, UK:

    * vin urmatorii:WIZZAir: Suceava, Timisoara, Iasi, Cluj, Bucuresti...
    • +2 (4 voturi)    
      de la ora 19 intra in vigoare (Luni, 21 decembrie 2020, 11:15)

      sim18 [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      DA, de abia la ora 19 intra in vigoare, se pare. Norocosii sunt cei care au avut azi bilet
    • +5 (9 voturi)    
      mda (Luni, 21 decembrie 2020, 11:42)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      vine noul COVID-19.2.0 si la noi :DDD

      par avion....
      • +2 (8 voturi)    
        Chiar asa? (Luni, 21 decembrie 2020, 12:18)

        luciannn [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        Noul Covid-19?

        Cine a facut testele asa repede si cam ce marja de eroare la fals pozitive au?

        Exista teste care fac diferenta intre Covid-19 normal si "noua tuplina"?

        Sau e un test care da random intre Covid-19 si Covid-20? Asa cum si testul de Covid-19 da random intre orice alt virus si Covid-19...

        A intrebat cineva cercetatorii in domeniu? Sau ne bazam pe ce spun politicienii aflati pe posturi in Sanatate? Sau sa ne bazam pe mass media care deja bate tobele isteriei sperand la castiguri si in 2021 in linie cu cele din 2020...
      • +4 (4 voturi)    
        Informeaza-te (Luni, 21 decembrie 2020, 13:01)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        "noul COVID-19.2.0" care, by the way, e una din multele mutatii ale virusului, e detectata in UK din septembrie, si abia pe parcursul lunii decembrie s-a descoperit ca are o rata de infectare mai mare. Deci e deja prezent prin toata Europa, doar ca nu e foarte raspandit inca.
        • -1 (5 voturi)    
          Cred că este o răzbunare a chinezilor (Luni, 21 decembrie 2020, 15:35)

          Rescator [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          la adresa Marii Britanii și a statelor UE pentru
          Hong Kong.Să nu uităm cruzimea asiatică și
          obiceiul chinezilor de a planifica totul pe termen foarte lung,de la 50 de ani în sus.
          Dictatorul comunist Xi este fericit.
          • +3 (5 voturi)    
            dupa parerea mea... (Luni, 21 decembrie 2020, 16:24)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

            Ar fi bine sa crezi mai putin si sa te documentezi mai mult. Si gandeste-te ca acu cateva sute de ani foarte multi credeau cu tarie ca pamantul e plat...
  • -1 (17 voturi)    
    nu (Luni, 21 decembrie 2020, 10:33)

    hanu [utilizator]

    are absolut nici o legatura cu brexitul. Nici una.
    • -1 (9 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 11:33)

      [anonim] i-a raspuns lui hanu

      • +2 (6 voturi)    
        mare e gradina... (Luni, 21 decembrie 2020, 13:06)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui

        Si concret, cum crezi ca ar ajuta apartenenta la UE ar ajuta UK-ul sa lupte cu aceasta noua tulpina?!? Mai ales ca ea e deja prin toata Europa, doar ca nu e raspandita inca... In primul rand UE nu poate ajuta cu mare lucru, in al doilea rand UK e suficient de bogat ca sa se descurce si singur. Nu ca as fi vre-un fan Brexit, dar ai nevoie de muuuulta imaginatie si foarte putina educatie ca sa iti zburde mintea la conspiratii de genul asta atribuite UE...
        • 0 (2 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 18:40)

          [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

          • 0 (0 voturi)    
            zici tu ca e o paralela buna? (Luni, 21 decembrie 2020, 19:27)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui

            1. Resursa umana lipsa din NHS e fix similara cu aia din 3 sferturi de europa, mai putin Germania si alte cateva tari din nord. Si intre timp treburile s-au mai rezolvat, ca au inclus in sistem toti rezidentii si studentii din anii terminali care ajuta la treburile mai low. Deci sa crezi ca poti muta acum resursa umana din alte tari europene e o utopie. Si e suficient sa-ti amintesti de Italia si Spania in primavara ca sa intelegi ca in situatii din astea esti pe cont propriu oricum...
            2. Mutatia asta noua a dus la o crestere a cazurilor, e adevarat, dar raspandirea se controleaza ca si pana acum, cu masuri ferme de carantina, fara locuri turistice deschise, baruri/pub-uri/pensiuni/etc. Deci cu sau fara UE, solutia tot cea ante 3 Dec trebuie sa fie ca sa scada numarul de cazuri. Altfel, daca se pastreaza larghetea de acum, mai ales in impunerea masurilor, in 2 luni nu mai ajung toti medicii din europa...
            3. La partea cu afacerile ai dreptate doar partial, ca nici UE nu scoate bani din burta, tot cu tiparnita va face rost de ei, la fel cum va face si UK si SUA, si Canada, si mai tot restul lumii. Daca ar fi fost romexit aveai dreptate. Dar cand vorbim de UK, cam la fel va functiona ajutorul si in UE si in afara UE.
  • -6 (30 voturi)    
    O mica tactica de intimidare exact in timpul (Luni, 21 decembrie 2020, 10:34)

    xolv [utilizator]

    negocierilor pentru Brexit. Nu va jucati cu al IV-lea Reich.
    • +12 (14 voturi)    
      germania cam (Luni, 21 decembrie 2020, 11:19)

      hanu [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      ESTE uniunea europeana. Daca din motive de schimbari politice interne Germania decide sa nu mai sprijine uniunea, cred ca s-a terminat. De urmarit politica interna din DE, de acolo porneste tot.
      • 0 (18 voturi)    
        . (Luni, 21 decembrie 2020, 11:44)

        Landser [utilizator] i-a raspuns lui hanu

        Germania este EU si asa trebuie sa fie!
        Uk trebuie izolata de Europa! A fost alegera lor!
        Merita o blocada ca sa vada ce inseamna Europa!
        • +1 (13 voturi)    
          Alo Balaceanca si Sapoca, sosesc! (Luni, 21 decembrie 2020, 13:04)

          IpseAnton [utilizator] i-a raspuns lui Landser

          Napoleoane, tu esti? Sau esti Hitler? Sa stim sa facem biletul de internare pe numele corect.
        • +3 (9 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 13:12)

          [anonim] i-a raspuns lui Landser

          • -6 (10 voturi)    
            Pai (Luni, 21 decembrie 2020, 14:34)

            Landser [utilizator] i-a raspuns lui

            Preferati engleza dintr un motiv simplu: e mai comoda pt invatat ,e haotica si are doar cateva reguli gramaticale!Limba germana este vorbita de cea mai mare parte a populatiei europene asa ca nu vad nici un rost sa folosim engleza in Europa!
            Si ce e rau ca au Kauflandizat tara? Personal in masura posibilitatilor caut sa cumpar produse fabricate in Germania sau fabricate de concerne germane! Evit pe cat posibil cele romanesti!
            Nu ma deranjaza dominatia financiara si economica germana si sper sa fie in viitor si mai prezenta in toata Europa!N ar strica o "germanizare" a Europei!
            Sincer chiar ma bucur ca UK au parasit EU chiar daca si pt EU nu va fi usor!
            • +1 (5 voturi)    
              Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 18:53)

              [anonim] i-a raspuns lui Landser

    • 0 (8 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 11:33)

      [anonim] i-a raspuns lui xolv

      • -2 (8 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 12:16)

        [anonim] i-a raspuns lui

        • 0 (6 voturi)    
          Cand degetul arata luna, prostul (Luni, 21 decembrie 2020, 13:49)

          xolv [utilizator] i-a raspuns lui

          se uita la deget
    • +1 (11 voturi)    
      mda (Luni, 21 decembrie 2020, 11:44)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      foarte bine... e timpul ca IMPERIUL sau COROANA cum ii ziceau nobilii acum 500 ani sa inceapa sa sufere pentru cei aproape 1000 de ani de supunere, sclavagie, interferente, etc...

      pe care le-a aruncat asupra unui intreg mapamond...

      nicaieri in istorie nu exista o natiune care sa fi afectat atat de mult pe atata oameni...

      nici rusia, nici SUA, nici china, nici nimeni nu a avut atata influenta si atata control asupra a miliarde de oameni pe sute de ani
    • +2 (6 voturi)    
      Nu are legatura cu Brexit, dar (Luni, 21 decembrie 2020, 14:00)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Brexitistii duri isi vad acum visu; cu ochii: s-au taiat complet legaturile cu the foreigmers, de pe "Continent", cum ii zic ei Europei. Uraaa, am ramas numai noi intre noi, cu Nigel Farage in frunte (chiar daca Nigel al nostru, care are nevasta nemtoaica se muta in Germania). Dar ce pacat ca izolarea asta vine atat de tarziu dupa votul de la referendum. Intre timp, dupa ce atunci erau sub 100 de mii de romani in UK, acum sunt aproape juma de milion, blocati acolo. A remarcat si Nigel ce s-a intamplat si a zis ceva de genul "cum pana mea am reusit noi asta?"
  • -1 (13 voturi)    
    ??? (Luni, 21 decembrie 2020, 10:44)

    falcoind [utilizator]

    Population Growth today
    98,182
    THIS YEAR
    Births this year
    136,417,318
    Deaths this year
    57,271,258
    Population Growth this year
    79,146,060

    Coronavirus Cases:
    77,220,594

    Deaths:
    1,700,591

    Think
    • 0 (0 voturi)    
      !!! (Luni, 21 decembrie 2020, 22:38)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Asta doar din cauza ca Asia e disciplinata, si Africa e tanara. Virusul a cauzat decese preponderent in Europa si cele doua Americi, care adunate reprezinta sub 25% din populatia globului.

      Asa ca ar cam trebui sa imparti la 4 cifrele "pozitive". Caz in care deja iese un numar de decese cu vreo 15% mai mare decat cel normal. Si asta cu toate masurile de prevenire luate. Fara ele se putea ajunge lejer la vreo 6 milioane de decese. Ceea ce ar fi insemnat cu 50% mai multe decese.
  • -3 (11 voturi)    
    continentul e isolat de insula... (Luni, 21 decembrie 2020, 10:52)

    demaGOGU [utilizator]

    ...ca intotdeauna.
    • +11 (11 voturi)    
      John (Luni, 21 decembrie 2020, 11:46)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      - Jonh cum o sa fie vremea
      - Sir, furtuna mare , se preconizează o luna fără transport pe canalul mânecii
      - Aiiaiaiii ... săraca Europa iar rămâne izolata .
      • +1 (3 voturi)    
        foarte bun (Luni, 21 decembrie 2020, 18:15)

        was [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

        Sa nu mai zic de faptul ca niste cercetatori britanici...
  • +13 (19 voturi)    
    daca era china in loc de uk (Luni, 21 decembrie 2020, 11:02)

    panda_rosu [utilizator]

    aflam probabil dupa 3-4 luni de noua tulpina, dupa ce era distrusa toata planeta, chiar cand ne gandeam ca nu poate fi mai rau decat a fost pana acum...
    • +4 (12 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 11:14)

      [anonim] i-a raspuns lui panda_rosu

    • -4 (12 voturi)    
      Stai linistit (Luni, 21 decembrie 2020, 11:14)

      ALFY [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      e o alta diversiune si isterie creata, sa FT EU GB
      din cauza Brexit.

      Las ca va aratam noi. DE unde scot ei ca e alta tulpina
      RT-PCR 'cauta' non stop mutanti??
  • +4 (6 voturi)    
    Vai ce inspiratie: (Luni, 21 decembrie 2020, 11:15)

    victor L [utilizator]

    "Bolnavul Europei".
    • +4 (10 voturi)    
      mda (Luni, 21 decembrie 2020, 11:45)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      eu as fi pus "Leprosul Europei.." :DDD
  • +2 (10 voturi)    
    Covid-20? Covid-21? (Luni, 21 decembrie 2020, 11:15)

    luciannn [utilizator]

    Se repeta scenariul istieriei de la inceputul Covid-19, doar ca acum in loc de Italia avem UK si in loc de Milano avem Londra.

    Totul bazat pe cateva stiri din mass media si cateva declaratii ale unor "oficiali" panicati...

    Cercetatorii de obicei au nevoie de mai mult timp pentru a ajunge la o concluzie. Politicienii, pentru a-si scuza incompenenta, pot foarte usor sa dea vina pe o noua tulpina a virusului, chiar si cu pretul de a arunca intreaga planeta intr-o noua isterie covid, tocmai cand prima se apropia de final odata cu vaccinarea populatiei...
    Au vazut cercetatorii nostri cu ochii lor la microscop noua tulpina de virus? Sau ne bazam pe declaratiile lui BoJo si pe noi teste fabricate cine stie pe unde cu marja de eroare de fals pozitive cine stie de cat...

    Sau poate cei care au avut de castigat de pe urma masurilor covid-19 vor sa pastreze acest scenariu in fiecare an de acum incolo. Ce mega corporatie nu vrea profituri si cresterea actiunilor de doua cifre in fiecare an, chiar daca firmele mici dispar si somajul creste constant...
  • +2 (12 voturi)    
    cata precizie maica, cata precizie! (Luni, 21 decembrie 2020, 11:24)

    tahomir [utilizator]

    Wow,sunt buni astia , cu 70% mai multa contagiune!
    Bine, nu scrie nicaieri ca ar fi mai grava boala cu noua varianta de virus sau ca nu ar raspunde la vaccin dar e un bun motiv de isterie in masa.
    Sa arate guvernele ca face ceva!
    In general ne apropriem cu pasi repezi de idiocracy.
    Si nu cred ca de la vreun virus ni se trage asta.
  • 0 (8 voturi)    
    Good (Luni, 21 decembrie 2020, 11:32)

    Mariusica.a [utilizator]

    Îşi iau Brexit cu vârf şi îndesat <3
  • -4 (10 voturi)    
    nu este nicio surpriză (Luni, 21 decembrie 2020, 11:41)

    hdd [utilizator]

    aici un articol f bun
    care explică de ce virusul acesta nu poate fi niciodată eradicat:
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-12-20/vaccines-don-t-mean-we-ll-see-the-last-of-covid-experts-warn

    Familia de coronaviruși este caracterizată de o rată a mutațiilor foarte ridicată.

    Când ai zeci (poate sute) de milioane de oameni infectați, e normal să ai extrem de multe mutații și tulpini.

    Unele dintre ele nu vor mai fi blocate de acest vaccin. E suficient una. Și o luăm de la cap.

    Ideea e că noi nu putem crea vaccinuri cu viteza cu care creează virusul mutații.

    De aceea, susțin de 8 luni că toată această tevatură de carantinare nu este sustenabilă.

    Trebuie găsite riscuri acceptabile. Blocarea tuturor oamenilor în casă nu poate fi făcută la nesfârșit.

    Există această speranță că "vine vaccinul", "trece virusul". Vise.
    Trebuie să ne asumăm imunizarea pe cale naturală. Este cea mai simplă și mai ieftină variantă. Și, da, iau în calcul și suferința și decesele oamenilor.
    E un calcul dur pe care politica actuală este incapabilă să-l facă.
    Din păcate ne îndreptăm cu pași repezi spre politica viitoare, un WW3 urmat de totalitarism.

    Mark my words, again.
    • -2 (6 voturi)    
      si pana la urma (Luni, 21 decembrie 2020, 11:50)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      reducerea populației cu chiar și 50% ce ar însemna pentru planeta ? un respiro de 50 de ani , patru miliarde au fost atinși in 1974 azi suntem aproape 8
    • +6 (8 voturi)    
      ok (Luni, 21 decembrie 2020, 11:54)

      panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      daca sustii ca virusul muteaza la o viteza alarmanta si nu putem sa il anihilam cu vaccin, de ce crezi ca ne vom putea imuniza vreodata in masa pe cale naturala?

      daca tot vine o noua tulpina, inseamna ca desi ne-am inbolnavit de tulpina veche, o putem lua oricand pe cea noua, deci nu vom avea imunitate niciodata la nimic ori de care ori ne-am imbolnavi.
  • +7 (7 voturi)    
    Ce chestie! (Luni, 21 decembrie 2020, 13:29)

    Sthelian [utilizator]

    In sfirsit, lumea se trezeste si reactioneaza normal.
    Dar de ce n-ati facut asta anul trecut cu China, de unde provine virusul original, nu o mutatie?
    De ce ati lasat lumea sa ajunga in nebunia asta?
    • -2 (6 voturi)    
      Dom-le China e altă chestie! (Luni, 21 decembrie 2020, 14:00)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Sthelian

      Păi impunerea de restricții de călătorie Chinei ar fi fost o trebă rasistă ce nu se lipește pe amorul maoist de la Brusăl.:)

      Și nu-i vorba doar de Brusăl. Uite de exemplu ce frumos îl îmbrățișau și pupau italeinii pe șeful adjunct al organizației tineretului comunist chinez din Italia, ce protesta împotriva restricțiilor de călătorie în China, cu doar câteva săpotămâni înainte de a începe să moară ca șobolanii de molimă chinezească.

      https://www.youtube.com/watch?v=lULceASXv88

      Briții în schimb sunt albi și răi. Nicio restricție nu e sufucient de absurdă când vine vorba de ei.
  • -2 (4 voturi)    
    parcari fara toalete... (Luni, 21 decembrie 2020, 13:51)

    demaGOGU [utilizator]

    ....ce smetie le-a aplicat frantuzul: aici se joaca brexit-ul, standarde ridicate pe continent vs. paradisul fiscal, social, sanitar, fitosanitar, environmental, etc wannabe de peste canal.

    aceasta blocada este orice, mai putin intamplatoare cu 10 zile inainte de deadline-ul dur al no deal.

    presiunea ca Boris sa semneze orice i se pune in fata va deveni rapid insuportabila.
    • -1 (7 voturi)    
      Asa si? (Luni, 21 decembrie 2020, 14:09)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ce e rau in asta!
      Sa stea acolo pe inSula lor!
    • +2 (2 voturi)    
      Citat din oameni celebri: (Luni, 21 decembrie 2020, 14:23)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Brexis means Brexit.
  • -4 (6 voturi)    
    tot China, d'omle..... (Luni, 21 decembrie 2020, 14:43)

    minus [utilizator]

    adica virusul "chinezesc" s-a modificat in GB? Nu se poate, tot China trebuie sa fie de vina! Ceva de genul: daca virusul s-a modificat spontan in China si a declansat pandemia- e de vina China, daca s-a modificat spontan in GB si isi va dubla raspandirea- e de vina China, pai nu?
  • +2 (4 voturi)    
    ce de cainare... (Luni, 21 decembrie 2020, 16:27)

    hanu [utilizator]

    pentru bietul UK..
    Stati pe pace, englezii au fost intotdeauna bazati, au fost majoritatea timpului tara in care toti doreau sa se mute, au recunoscut la timp si s-au opus cu success diverselor deliruri continentale si vor fi o insula mereu cu un pas civilizational mai sus decat napoleonii europeni, chiar daca momentan au o mica problema cu progresistii marxisti.
    Singura tara cu cojones care sa voteze si sa treaca un brexit pe care establishmentul curent, vandut, slab si antipatriotic nu stie cum sa il mai dea la intors. :))
    Le plang romanii de mila britanicilor, in timp ce se jumatate ACUM ar pleca acolo daca li s-ar ivi o ocazie decenta de job :))
    Sa nu ne imbatam cu apa rece, UK au fost sunt si probabil vor mai fi deasupra europenilor pentru ca au cultura libertatii individuale, pe care o pretuiesc infinit mai mult decat iobagii continentali care degraba subscriu la orice conducator providential sau doctrina colectivista. Restul e cancan.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by