Noul bilanț zilnic al COVID-19 în România: 9.739 de cazuri / 440.344 de îmbolnăviri de la debutul pandemiei / 168 de decese în ultima zi / Un nou record: 1.205 pacienți la ATI

de I.H.     HotNews.ro
Miercuri, 25 noiembrie 2020, 13:06 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus in Romania
Foto: Andrei PUNGOVSCHI / AFP / Profimedia
În ultimele 24 de ore, în România au fost raportate alte 9.739 de cazuri de COVID-19, în urma a 35.575 de teste. Bilanțul a ajuns la 440.344, conform datelor transmise miercuri de Grupul de Comunicare Strategică. În ultima zi s-au înregistrat alte 168 de decese, iar la terapie intensivă sunt internați 1.205 pacienți - un nou record.
Până astăzi, 25 noiembrie, pe teritoriul României, au fost confirmate 440.344 cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus.

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 9.739 cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2, acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv. Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 1.347 de persoane au fost reconfirmate pozitiv.

Până astăzi, au decedat 10.541 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2.

În intervalul 24.11.2020 (10:00) – 25.11.2020 (10:00) au fost raportate 168 de decese (99 bărbați și 69 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele Alba, Argeș, Arad, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Caraș-Severin, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Iași, Maramureș, Mehedinți, Neamț, Olt, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vaslui, Vrancea, Ilfov și Municipiul București.

Dintre acestea, 3 decese au fost înregistrate la categoria de vârstă 30-39 ani, 4 decese la categoria de vârstă 40-49 de ani, 17 decese la categoria de vârstă 50-59 de ani, 38 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 49 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 57 decese la categoria de peste 80 de ani. 157 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 3 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități, iar pentru 8 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 13.402. Dintre acestea, 1.205 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 3.974.996 de teste. Dintre acestea, 35.575 au fost efectuate în ultimele 24 de ore, 22.524 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 13.051 la cerere.

Pe teritoriul României, 43.867 persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 12.561 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 68.701 persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 15 persoane.

De la debutul pandemiei, 313.885 de pacienți au fost declarați vindecați.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13580 vizualizari

  • -12 (28 voturi)    
    doctrina NEO socialista vrea sa schimbe sociatatea (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 13:16)

    Gryphus [utilizator]

    exemplu despre cum 'gandesc' cei auto intitulati: liberali (ei fiind niste neo marxisti sub acoperire)

    - spun ca femeile au dreptul la avort pt ca e corpul lor, chiar daca omoara o fiinta vie prin asta (adica alt corp)

    - aceiais oameni vor ca vaccinarea anti covid sa fie obligatorie pt toti romanii chiar daca romanii nu vor, aici nu mai conteaza vrajeala cu 'fac ce vreau cu corpul meu'
    • +8 (12 voturi)    
      Mere cu pere (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 14:23)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Nu comentez de liberali, la noi doctrinele politice nu au nicio valoare, mă adresez doar celor 2 enunțuri:
      - femeile au dreptul la avort, este corpul lor. Nu sunt pro avort, dar sunt pentru libera alegere. De asemenea sunt împotriva uciderii, dar un embrion, până nu are activitate cerebrală, nu este ființă vie.
      - vaccinarea nu are efecte secundare semnificative. Nu, prostiile de pe youtube sau facebook nu sunt dovezi științifice. Și are un efect pozitiv de necontestat: nu te infectezi și nu dai mai departe virusul. Adică nu omori oameni. Deși, cel mai probabil, nu va fi obligatoriu.
    • +1 (7 voturi)    
      Excelent, dublu standard (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 14:42)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      !
    • -5 (9 voturi)    
      Eu i-as pune pe toti sa se vaccineze! (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 15:38)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Eu i-as pune pe toti sa se vaccineze! Sa dea exemplu. Si, ca sa raman in latura pozitiva, sa se constate peste doi ani ca vaccinul face ca oamenii sa aiba doi neuroni. Cantitatea de inteligenta la #rezisti s-ar dubla, "peste noapte". :-))
    • 0 (0 voturi)    
      aici? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 20:49)

      Capbreaz [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Est sigur ca aici ai vrut sa scrii asta?
  • -7 (21 voturi)    
    Ce monument de nemrnicie e PNL! (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 13:17)

    Marionette [utilizator]

    Deci vital ca sa nu se extinda boala este sa faci testare si vital sa nu moara oameni este sa ii extragi cat mai rapid prin izolare , din societate, pentru a nu mai infecta mai departe.
    O metoda prin care toata tara se poate testa cu probabilitate de 95% foarte ieftin este testarea cu sange a unor teste nu 100% sigure, dar 95% sigure, si la un pret de 5-10 Euro.
    PNL, pentru ca are interese in firmele din domeniul testarii obliga oamenii sa mearga sa fie intepati si testati la clinici, in loc sa-i lase sa se testeze acasa.
    Cu toate asta procentul de infectati la testare este de 30%, adica se fac insuficiente testari si nu scoatem la timp bolnavii de la infectare.
    Cu toate aceasta PNL nu vrea sa lase cetatenii sa se testeze acasa, prefera saisi umple sacul si sa murim!
    Multumim PNL!
    • +1 (9 voturi)    
      cine nu te lasa,ma? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 14:27)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      sa te testezi?faci ce vrei acasa..poti sa te testezi in fiecare dimineata,doar ca nu sunt considerate valide. rezultatul trebuie validat in laborator,asa cum e normal.
      • -1 (3 voturi)    
        Nu pot. (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 17:50)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        Vorbesc de teste simple precum cele de glicemie. Pui picatura si stii cu o probabilitate de 95%. Nu pot pentru ca nu se gasesc, pentru ca sunt prea ieftine si ar strica afacerile necurate ale PNL. Da, in restul tarilor UE se gasesc, dar acolo guvernul in pandemie nu se ocupa de tunuri.
        • +2 (2 voturi)    
          Nu de-aia nu poti (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 19:41)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

          Nu poti pentru ca si testele rapide, pentru COVID-19, trebuie efectuate tot de profesionisti. Nu se fac cu picatura de sange decat alea de anticorpi, care-s irelevante. Alea de antigeni - adica alea care zic daca ai infectia in tine, nu dac-ai avut-o acu' o saptamana sau o luna - se fac tot cu tampon bagat in nas si in gat. Si operatia aia, cat de banala pare, daca nu e facuta de-un profesionist, testul are sanse foarte mari sa fie fals negativ. De-aia nu poti sa-ti faci singur testul.
  • +7 (17 voturi)    
    Daca situatia se mentine, ... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 13:34)

    Eu the first [utilizator]

    ... peste 1-2 saptamani putem spera sa vedem si-o scadere a numarului de morti pe zi. Ceea ce inseamna ca masurile de limitare a raspandirii functioneaza.

    Numa' de retinut: ca situatia sa se mentina, tre' sa se mentina si restrictiile, si tre' respectate in continuare. Daca iar se lasa lumea pe tanjeala, sau daca se elimina restrictii, iar creste raspandirea.

    E o porcarie, da' n-avem de ales decat dintre doua rele: sa ne restrangem activitatea sociala, pana cand vaccinul e disponibil pe scara larga, adica inca multe luni de zile, macar jumatate de an, sau sa creasca numarul de morti inutil. Decizia o ia fiecare pentru el.
    • +1 (5 voturi)    
      Daca numarul de teste se mentine... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 15:28)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

      Normal ca numarul de cazuri depistate nu va creste si vom spune ca suntem in directia corecta. Dar este doar "matematica"
      • 0 (6 voturi)    
        Matematica e putin diferita (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 17:58)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Daca numarul de teste se mentine, si numarul de cazuri noi zilnice merge la vale - ceea ce se intampla, cu mici variatii, de cateva zile - inseamna ca rapandirea incetineste.

        Matematica se invarte in jurul numarului de reproducere. Ce-i ala: ala zice la cati oameni da in medie un om boala mai departe. Adica daca ala e 1, si saptamana asta ai 100 de cazuri, saptamana viitoare o sa ai 1 * 100 = tot 100 de cazuri. Daca ala e 1.2, si saptamana asta ai 100 de cazuri, saptamana viitoare o sa ai 1.2 * 100 = 120 de cazuri.

        Socotelile sunt cam asa: daca saptamana asta ai 1000 de cazuri, si R e 1, saptamana viitoare o sa ai tot 1000. Daca faci teste insuficiente saptamana asta cat sa prinzi toate cazurile, si sa zicem prinzi doar 800, la acelasi numar de teste tot atatea cazuri o sa prinzi si saptamana viitoare. Da' daca R nu e 1, ci 1.2, atunci saptamana viitoare o sa ai 1200 de cazuri, nu doar 1000. Si atunci, cu acelasi numar de teste, o sa prinzi mai multe cazuri, chiar daca nu le prinzi pe toate - in loc de doar 800 ceva in jurul lui 800 * 1.2 = 960 de cazuri. Daca insa R e doar 0.8, saptamana viitoare o sa ai in total 800 de cazuri, si testele tale, daca mentii numarul constant, o sa prinda cam 800 * 0.8 = 640 de cazuri.

        Adica si daca numarul de teste se pastreaza constant, iti poti da seama daca esti pe palier, daca raspandirea e accelerata sau daca viteza de raspandire scade.

        Aia-i ideea cu toate masurile astea de purtat masca, pastrat distanta, scurtat intalnirile fata in fata si redus numarul intalnirilor - astea fiind cele patru chestii esentiale: scaderea valorii lu' R. Din cauza de cum se imprastie bolile infectioase, e esential ca pana la vaccin sa ne tinem de astea patru puncte esentiale. Cum te lasi de ele, cum creste R la loc. Daca reducem numarul de cazuri pana la 100 pe zi, da' dupa aia ne lasam brusc de respectat regulile, si R ajunge iar la 1.2, in nici o luna iar suntem la 10000 de cazuri pe zi.
        • -1 (5 voturi)    
          Tu le stii pe toate, asa-i? (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 19:13)

          Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          Si oricum o dai cazi mereu bine, in picioare, ca pisica!!! Nu gresesti si ai dreptate tot timpul!
  • -7 (13 voturi)    
    9697 vindecați azi, nou rekord absolut (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 13:38)

    di livio [utilizator]

    alio, stați liniștiți la locurili voastre, și ăsta-i rekord, nu numa la ati...cazurili active-s pe platou, fără cocoașe de cămilă, fără dinți dă firez...așe și tră să fie pînă la alegeri, după alegeri slobod geceseii covrigii, ca după locale...să fim pozitivi
    • +4 (8 voturi)    
      Comparatie cu alte state europene (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 17:00)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      Raportat la populatie (decese Covid la 1 milion locuitori), Romania e pe locul 14 in Europa.

      Acelasi nivel (500-550 decese/milion) cu Olanda sau Elvetia, state mult mai bogate si cu o infrastructura medicala net superioara Romaniei.

      Intr-o situatie mai grava se afla Belgia, Spania, Italia, UK, Franta, Macedonia, Bosnia, Muntenegru, Cehia, Armenia, Suedia, R.Moldova, Slovenia.

      Nu departe in spate (400-500 decese/milion) sunt Luxemburg, Bulgaria, Ungaria, Polonia, Portugalia, etc.

      Romania e pe locul 12-13 la numarul de teste efectuate (cca. 4 milioane), la egalitate cu Olanda.

      Rata fatalitatii in Romania e de 2,39% din cazurile confirmate.
      E practic acelasi nivel (2,20%-2,50%) cu Franta, Ungaria sau Bulgaria.

      Decesele Covid19 in Romania sunt pana acum de 3 ori mai multe decat cele provocate intr-un an normal de virusul gripei.

      In Franta si Ungaria, decesele Covid19 sunt de 5 ori mai multe decat cele legate de gripa, in Rusia de 2 ori mai multe.
  • -6 (18 voturi)    
    Orban, nu faceti (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 13:52)

    adi_69 [utilizator]

    mai mult de 30000 de teste taticu', ca e nasol.
    • +2 (4 voturi)    
      A facut deja astazi peste 35000... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 14:29)

      AdevaratulProfet [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      ...deci lasa propaganda...
    • +2 (6 voturi)    
      In mod obisnuit se fac cam 35000 (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 18:00)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      Doar atat ca testarea nu se face la norma. Se testeaza persoane simptomatice, atatea cate sunt. Daca lumea e pe moarte da' nu se duce la testat, n-are nimeni cum sa-i testeze.
  • -4 (12 voturi)    
    Trezire la realitate (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 14:09)

    ideinoi [utilizator]

    Cobori in jos Dulap cel bland,
    Alunecand pe o sfoara,
    O dai cu fundul de pamant,
    Si vezi cum o sa-ti doara!
    Poate vom vede numai sosete rosii, ce ne va intrista si mai mult.
  • -3 (5 voturi)    
    Macar aici sa castigam aurul (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 14:20)

    Zummm [utilizator]

    Daca tot batem recordurile astea
  • +5 (5 voturi)    
    Pentru prima data... (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 14:33)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ....dupa mult timp, avem un numar de vindecati(9697) apropriat de cel al noilor imbolnaviri(9739). Tinand seama si decese(din pacate avem si din astea, 168), numarul cazurilor active chiar a scazut...

    Deci mai lasati propraganda ca nu se face nimic...De asemenea maine se va trece de peste 4 milioane de teste prelucrate...ceea nu e deloc putin!
  • 0 (6 voturi)    
    30.000 teste zilnic (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 14:40)

    Remarque [utilizator]

    Ne invartim asa in bucla asta de 30.000 de teste zilnic ca nu cumva sa creasca numarul de infectari. Minciuna prin omisiune cu dead-line 6 decembrie, cand we go live.
    • +1 (1 vot)    
      Aiurea (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 18:03)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Remarque

      Am scris mai sus cum e cu numarul de teste, rata de reproducere si daca trendul e crescator sau descrescator. Faptul ca dvs. nu pricepeti matematica foarte simpla care leaga trendul de rata de pozitivare in conditiile unui numar cvasi-constant de de teste nu e relevant. Relevant e faptul ca aparent chiar a inceput sa dea timid inapoi raspandirea infectiei.
      • -4 (6 voturi)    
        alio, fratele meu penelist (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 19:45)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        vezi pe graphs.ro grafice covrigi înainte de 27septembrie(alegeri locale) si după, clar ca bună zîua...așa va fi și amu, amu sîntem pe platouaș strunit de cașchetili gecesiste, pînă la alegeri...să vezi matale după alegeri, esplozii de covrigi și lockdown cu taburili lu Ciucă pe uliță...și matale o să le esplici la imbecili că ei îs de vină, poartă botnița sub bărbie...vom fi tot aici dacă nu cumva ne consumă covrigu, unica boală rămasă pe Terra, alealalte se eradicatără ele...din pix
    • -4 (6 voturi)    
      păi (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 18:09)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui Remarque

      Tocmai ce a zis mare;le johanes că numărul de infectaţi scade :),datorită "măsurilor" hahaha
  • -3 (5 voturi)    
    Fiti atenti (Miercuri, 25 noiembrie 2020, 20:02)

    Ibit [utilizator]

    Iohannis si guvernul LUI , asa-zis condus de un fost somer , pentru ca de facto este condus de la Cotroceni , au lucrat si lucreaza BIINEE dar din cauza PEE SEE DEE numarul infectatilor cu COVID -19 , al celor internati la ATI - unde nu mai sunt paturi , cu toate ca Iohannis ne aburea cu cresterea numarului de paturi la ATI - este la limita si numarul celor decedati sta pe langa 200 / zi .
    HAI LA ALEGERI !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by