Ce le transmite Raed Arafat celor care nu cred în coronavirus şi au protestat în Piaţa Victoriei: „Îi aşteptăm la spital”

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 12 iulie 2020, 21:00 Actualitate | Coronavirus


Raed Arafat
Foto: Agerpres
Şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, Raed Arafat, a spus duminică seară că îi „aşteaptă la spital” pe cei care nu cred în coronavirus şi protestează în Piaţa Victoriei, potrivit News.ro. „O parte dintre ei sunt convins că nu or să scape”, a afirmat Arafat, precizând că nu este posibil să nu se infecteze unii dintre participanţi, având în vedere că stau aproape unii de alţii şi nu poartă măşti de protecţie.

Arafat a fost întrebat duminică, la Antena 3, ce le transmite celor care nu cred în coronavirus şi protestează în Piaţa Victoriei, el răspunzând: „Îi aşteptăm la spital”.

„O parte din ei sunt convins că nu or să scape pentru că într-un grup din acesta există un procent care are virusul şi care nu se ştie. Şi vor transmite, dacă sunt fără măşti, dacă sunt fără protecţie, vor transmite la alţii. Ştiu că ei nu cred şi nu vor să creadă, dar când apare boala nu mai ai decât să spui că medicul ţi-a făcut diagnosticul greşit. Asta o să auzim, că medicul mi-a pus diagnosticul greşit. Nu. Dacă te duci în astfel de mitinguri, fără măşti, şi uitaţi-vă cât de aproape sunt unii faţă de ceilalţi... Nu există câteva persoane să nu se infecteze. Avem şi unii care au plecat de la spitale şi de la izolare”, a adăugat Raed Aradat, conform News.ro.

Când i s-a atras atenţia că abordarea sa este cinică, Arafat a spus: „Este cinică, dar asta e realitatea. Dacă te duci în stradă şi faci acest lucru şi nu respecţi regulile de protecţie într-o situaţie în care toată lumea îţi spune că trebuie, unde ajungi? Ajungi să te îmbolnăveşti”.

Câteva sute de persoane s-au adunat duminică seara în Piața Victoriei din Capitală, pentru a protesta față de legea carantinei. Participanții la protest reclamă o „dictatura sanitară” și abuzuri ale autorităţilor în legătură gestionarea pandemiei de coronavirus, iar cei mai mulţi dintre ei nu poartă măşti de protecţie şi nu respectă distanţa fizică.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24469 vizualizari

  • -31 (55 voturi)    
    ce nu pricepe arafatu (Duminică, 12 iulie 2020, 21:12)

    nash pandelica [utilizator]

    pai aia asta reclama, ca nu pot merge la spitale.
    • +27 (55 voturi)    
      si ce nu pricep ei... (Luni, 13 iulie 2020, 0:56)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      ...e ca fiecare miting din asta genereaza inca ceva sute de noiu cazuri la prima pedala, urmate de alte cateva sute/mii de cazuri prin efectul de transmitere, ceea ce va amana si mai mult accesul normal la serviciii medicale.Ia r a sustine ca toata lumea a luat-o razna si sta izolata degeaba nu arata, din pacate, prea multa inteligenta,
    • +25 (53 voturi)    
      ...eu cred ca v-a prostit covid-ul... (Luni, 13 iulie 2020, 2:27)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      ... si nu ma refer la Arafat...
      1) Catre toti postaci PSDisti: STFU! Oricum ce spuneti voi este la fel de real precum o afirmatie de genu: Pamantul este plat...
      2) Catre Arafat: Domnule Doctor, declaratia dvs se putea face doar acasa si nu la TV... Da, toti cei care au macar 2 neuroni legati, inteleg contextul si ce urmeaza sa se intample... dar, totusi..
      3) E bine ca sunt oameni care isi doresc sa se "miste liber"... si care protesteaza pentru dreptul lor... Ce nu inteleg oamenii astia este ca dreptul lor la "libertatea de miscare" este mai putin important decat dreptul la viata al altor oameni... Poate ca ar trebui sa lasam egoismul daca vrem sa rezistam ca natiune...
      4) Prostia doare... dar de cele mai multe ori, pe ceilalti...
  • -19 (67 voturi)    
    ce nu pricepe arafatu (Duminică, 12 iulie 2020, 21:12)

    nash pandelica [utilizator]

    pai aia asta reclama, ca nu pot merge la spitale.
    • -16 (52 voturi)    
      Nu-mi dau seama ce pricepe Arafatu (Duminică, 12 iulie 2020, 23:06)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Am impresia ca a pierdut contactul cu realitatea si ar trebui sa-si vada de SMURD-ul lui.
      • +1 (3 voturi)    
        arafat - urat om (Luni, 13 iulie 2020, 15:16)

        Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        nu o sa sfarseasca bine. Mi-e mila de el.
        Celelalte hiene se folosesc de vanitatea lui, scotandu-l in fata si facandu-l singurul vinovat pentru dezastrul ultimelor luni.
    • +8 (12 voturi)    
      Sa avem libertatea de a ne imbolnavi noi si...... (Luni, 13 iulie 2020, 9:34)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      ....cei din jurul nostru !!!!
  • -28 (70 voturi)    
    are dreptate cristoiu! (Duminică, 12 iulie 2020, 21:12)

    Francisc 1 [utilizator]

    o sa sarbatoreasca lumea in strada când scăpam de dăunătorul asta ! si cine-l mai sustine in momentu actual la vale cu ei!
    • +3 (17 voturi)    
      Serios? (Luni, 13 iulie 2020, 9:38)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Si cand l-ati luat in brate cu pesedeala, vum a fost?
      Mi se para ca ati daramat un guven pentru nenea asta!
      Sau acum va pute!?
      Sictir!
    • +3 (5 voturi)    
      Cristoiu... nu are dreptate cu nimic... (Luni, 13 iulie 2020, 17:41)

      IronRaven [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      .... PUNCT!
  • -15 (89 voturi)    
    Câinele moare de drum lung și prostul (Duminică, 12 iulie 2020, 21:28)

    Un cititor [utilizator]

    de grija altuia. Stimate domn, sunt convins că dumneata iubești oamenii, numai că oamenii aceștia iubesc livertatea mai mult decât viața. Vezi-ți de treabă, că nu te-a ales nimeni să-i fii tătuc. Ai fost numit în funcție după crierii poilitice, nu profesionale. Dacă iese prost va trebui s-o tai acasă.
    • +7 (9 voturi)    
      Pai, daca nu esti de acord, (Luni, 13 iulie 2020, 13:05)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      fa si tu precum tanarul acela din USA, care s-a dus la petrecerea cu Covid. Si a amurit.
      Acel tanar a mai apucat sa declare: "Cred ca am gresit" si apoi a murit.
      Despre ce libertate vorbesti? Sa-i imbolnavesti pe altii ?
      Cam ca bolnavii de SIDA care ii imbolnavesc si pe altii...
      • +2 (6 voturi)    
        "cred ca am gresit" (Luni, 13 iulie 2020, 14:37)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        remarci ca nici inainte de moarte nu era prea convins, avea doar asa, o banuiala ca ar fi gresit...

        Lume de tampiti, prostiti de prea mult bine. Specia asta, homo sapiens, o sa piara mai repede decat ne-am putea inchipui.
  • -17 (73 voturi)    
    caterinca ieftina (Duminică, 12 iulie 2020, 21:30)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Rusine sa ii fie
  • -12 (94 voturi)    
    Doar mie-mi pare ca intrece masura? (Duminică, 12 iulie 2020, 21:31)

    Luk [utilizator]

    Indiferent din ce guvern si ce partid, pentru un comentariu de tipul asta esti demis in cel mult o ora.
    Se vede treaba ca cei care stau prea mult la putere o iau razna,
    • +25 (63 voturi)    
      Care e problema? (Luni, 13 iulie 2020, 0:20)

      AliB [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Nu-ti place adevarul spus in fata?

      Multi dintre cei care nu se protejeaza o a se infecteze si unii o sa ajunga in spital.

      Si daca sunt ghinionisti o sa ajunga la reanimare.

      Si daca sunt de doua ori ghinionisti o sa aiba nevoie de masini ca sa respire.

      Si daca sunt de trei ori ghinionisti o sa....

      Si concluzia n-o as fie "Saracu', n-a avut noroc".

      O sa fie "....., si-a facut-o cu mana proprie".

      P.S. E foarte tentant sa pun un epitet in prima parte a ultimei propozitii in ghilimele de mai sus.
      • -9 (17 voturi)    
        Dumneata ai dreptul sa spui asta (Luni, 13 iulie 2020, 9:38)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui AliB

        "Comandantul actiunii" n-are dreptul asta. El trebuie sa faca alte lucruri, nu sa ureze "boala fericita" celor care-i pun la indoiala capacitate de gestionare a pandemiei in Romania.
        Nici macar comentatorii nu-si ureaza prea des asa ceva pe aici, ce sa mai zic de Arafat?!
        • +7 (11 voturi)    
          Ba sare dreptate! (Luni, 13 iulie 2020, 11:43)

          Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Si subscriu! Cei care nu cred sunt invitati la ATI, poate asa mai scapam de.....
    • +23 (51 voturi)    
      pai nu prea... (Luni, 13 iulie 2020, 1:01)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      ... omul doar arata care e efectul mitingurilor de genul asta.

      Daca era sa fie cinic, ar fi spuns ca daca in cateva zile au simptome, sa nu sune la ambulanta ci sa se trateze de guturai.

      Mie mi se pare super soft cu remarca asta. Imagineaza-ti ce simte un medic izlat de familie si copii cateva luni, de frica sa nu-i infecteze, si care a muncit 12 ore pe zi, cand vede cum niste inconstienti refuza sa admita realitatea, si le vor crea inca cateva luni de munc a de 12 ore pe zi si izolare de familie...
      • +4 (8 voturi)    
        Absolut corect (Luni, 13 iulie 2020, 13:06)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Multumesc pentru comentariu
      • +1 (5 voturi)    
        Dumneata (Luni, 13 iulie 2020, 18:23)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Chiar crezi ca un medic adevarat care vede un miting ca ala, le ureaza participantilor sa ajunga la spital?
        Pe bune?
    • -1 (3 voturi)    
      Arafat nu intelege puterea. (Luni, 13 iulie 2020, 16:07)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Nu o ia razna doar isi atinge limita utilitatii.
  • -9 (91 voturi)    
    Adevărata declarație a lui Aratat (Duminică, 12 iulie 2020, 21:37)

    Mazeta [utilizator]

    „Îi așteptăm la spital doar pe covizii asimptomatici. Aia cu cancere, ciroze tuberculoze ... stați acasă!”.
    • -16 (34 voturi)    
      Just. (Duminică, 12 iulie 2020, 23:07)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      .
    • +9 (21 voturi)    
      Ai fost la spital (Luni, 13 iulie 2020, 9:54)

      fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      si ti s-a refuzat internarea sau asistenta medicala? Sau ai auzit de la un prieten care a auzit de la un prieten care a auzit de la un prieten care a citit pe net?
      • -8 (12 voturi)    
        Mda (Luni, 13 iulie 2020, 10:43)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui fuscustm1

        Ai fost dumneata?
        • +6 (16 voturi)    
          Da am fost la spital in acest timp (Luni, 13 iulie 2020, 10:51)

          fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          pentru o boala cronica si am fost tratat la fel ca si inainte .
          • -3 (9 voturi)    
            Sa fii sanatos (Luni, 13 iulie 2020, 12:04)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui fuscustm1

            Doar ca nu-i adevarat ce spui. Toate operatiile neesentiale (gen protezare de sold sau genunchi), tratamentul pentru anumite afectiuni (hematologice - care nu pun viata in pericol), tratamentul pentru hepatita C, tratamentele de recuperare fizica si altele sunt amanate pentru o data ce va fi stabilita.
            Nu stiu cu cine crezi dumneata ca vorbesti, dar traim in aceeasi tara si nu suntem toti cu capul in punga.Ia mai verifica-ti informatiile, te rog.
            • 0 (0 voturi)    
              Deci (Miercuri, 15 iulie 2020, 9:12)

              fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

              intrebarea mea este ai fost tu la spital si ai fost refuzat? Eu ti-am spus ca am fost si nu am fost refuzat . Cat despre afectiunile descrise de tine , nu cred ca se trateaza in spitale "Covid" , iar daca la spitalele care nu sunt "Covid" si nici suport "Covid" ti s-a refuzat asistenta medicala poti sa ii dai in judecata si vei castiga. Nu sunt cu capul in punga ci vorbesc din experienta de a fi tratat pentru boala mea in aceleasi conditii in spital in conditii normale .
  • -9 (87 voturi)    
    Bine ca n-a zis (Duminică, 12 iulie 2020, 21:41)

    Luk [utilizator]

    Bine ca n-a zis ca asteapta sa-i numere la morga.

    Asta e de demisie sau de demitere. Poti gandi asa, dar nu poti spune asta din pozitia de "Comandant al actiunii". Asa ceva nu e iertat in nicio tara civilizata.
    Oamenii protesteaza si au protestat peste tot, e un drept intr-o democratie. Au protestat in Germania, Olanda, Cehia, Serbia, USA, UK, Israel si Bulgaria. E irelevant daca au dreptate sau nu, daca asteapta sa aterizeze extraterestrii sau nu. .
    In niciuna din aceste tari nu si-a permis un functionar din administratie sa scoata asemenea magarie pe gura.
    Daca era ales, atunci putea sa-si riste viitorul politic declarand ce-i trecea prin cap, dar nu din pozitia de functionar numit.
    Hotnews, asta nu-i un comentariu de cenzurat.
    • +15 (41 voturi)    
      nu ai inteles (Duminică, 12 iulie 2020, 23:15)

      manu144x [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Nu ai înțeles ce a zis, ai citit doar titlul?

      A zis că îi așteaptă să vină la spital ca să vadă bolnavii cu ochii lor, să vadă ce se întâmplă.

      Nu că îi așteaptă să se îmbolnăvească sau alte urări din astea.
      • -6 (14 voturi)    
        Nu (Luni, 13 iulie 2020, 9:39)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui manu144x

        N-ai citit tot sau n-ai inteles ce a declarat. Zic sa mai citesti o data cu rabdare:

        "Când i s-a atras atenţia că abordarea sa este cinică, Arafat a spus: „Este cinică, dar asta e realitatea. Dacă te duci în stradă şi faci acest lucru şi nu respecţi regulile de protecţie într-o situaţie în care toată lumea îţi spune că trebuie, unde ajungi? Ajungi să te îmbolnăveşti”."
    • -9 (25 voturi)    
      Arafat nu e un simplu funcționar. EL e Dumnezeu... (Luni, 13 iulie 2020, 8:09)

      Mariobrutte [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Dumnezeul achizițiilor directe, regele USL-ului, idolul Antenei3 și mai nou al Digi24, premierul propus de Victor Ponta și reprezentantul liberalilor în parlament.

      E cel mai transpartinic dintre baronii politici ai sănătății.

      Arafat „avem de toate la Colectiv” și „GPS Apuseni”, e Comandantul acțiunii și ne vorbește senin și doct despre cum moare statul român de grija sănătății noastre.
      • -6 (18 voturi)    
        Arafat e tipul ala de individ sinuos (Luni, 13 iulie 2020, 9:45)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui Mariobrutte

        Care se pune bine cu toata lumea, nu supara pe nimeni. Profitorul care profita de orice situatie.
  • +13 (53 voturi)    
    In sfarsit Arafatul are ceva de spus !? (Duminică, 12 iulie 2020, 21:51)

    Plagarus [utilizator]

    Transant si inevitabil indemn !
  • +11 (61 voturi)    
    eu zic sa pastrati filmarile (Duminică, 12 iulie 2020, 21:52)

    Adry@n [utilizator]

    Si sa ii puneti sa ia coada soricelului atunci cand vin + 2 guri de apa sfintita!
  • -16 (40 voturi)    
    Dar cei care cred in virus dar nu in Arafat? (Duminică, 12 iulie 2020, 22:00)

    andipetre [utilizator]

    Arafat, ca de obicei, o ia pe aratura extremelor: cei care nu cred in virtutile lui de stapan atotstiutor sunt conspirationisti care nu cred in existenta virusului. Sigur ca da, s-a cam fumat manevra asta...

    Ei bine, domnule Arafat, afla ca, cu exceptia catorva mai panicati, romanii nu mai au deloc incredere in tine chiar daca stiu ca virusul exista, sunt atenti, respecta regulile si au grija.

    Lumea protesteaza (in piata sau altfel) nu impotriva bolii, ci impotriva manierei sovietice in care gestionati criza, fara egal in toata Europa, cu incarcerarea celor infectati, cand altii, din tarile civilizate si fara "intelepti" ca tine, nu au avut deloc probleme sa ii lase sa stea acasa. La ei criza se cam incheie, btw, deci cine greseste?

    Oamenii cred si apreciaza maturitatea si inteligenta masurilor luate de cei din Vest si fii sigur, daca sunt pusi in fata alternativei de a te crede pe ei sau pe tine, niciunul nu te va alege, domnule Arafat.

    Iar propaganda abjecta pe care o faceti cu totii, cu panica indusa mincinos si atitudine de stapani dispretuitori, are exact efectul contrar: le confirma tuturor ca sunteti zero. Ca sa va parafrazez vorba, una dintre cele mai clare dovezi ale tentatiilor voastre dictatoriale, e aberant ca sunteti lasati sa va plimbati liber prin societate.
    • +13 (15 voturi)    
      Primenirea clasei politici (Luni, 13 iulie 2020, 9:49)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Sa ne calmam ca nu de negationisti nauci e vorba pe aici ci de program politic. Suntem in campanie electorala, ati uitat? Pe 1 Mai era si o haita de PR-isti de-ai lu' Ponta fara masca, fara distantare sociala, la vanatoare de fraieri. Pensionarii se fereau de ei ca de Corona. Caci grasuti cum ii stiti si nutriti cu saorme din Centrul vechi, virus si reanimare le scrie pe frunte. Cred ca va fi Covidul mai eficient decat DNA-ul la curatarea clasei politice pana in toamna!
      • -7 (13 voturi)    
        E corect ce spuneti (Luni, 13 iulie 2020, 10:36)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        D-asta nu-mi plac comentariile care amesteca politica cu pandemia.
        In niciun caz platforma politica, doctrina sau convingerile politice nu au legatura cu gestionarea unei pandemii. Tampitul e tampit indiferent de partid, iar virusul nu face politica.
        Evident ca orice partid de opozitie o sa profite de greselile paridului aflat la putere, doar ca in Romania nu-i clar cine-i la putere si cine in opozitie.
        PNL nu se prea descurca, dar Covid19 n-o sa ma convinga sa votez PSD, asa cum amenintarea cu Vadim nu m-a convins sa votez cu Ilici. Ce ma poate convinge Covid19 e sa nu mai votez PNL.
  • +17 (77 voturi)    
    .. (Duminică, 12 iulie 2020, 22:03)

    ak33 [utilizator]

    Sa-si plateasca spitalizarea , nu sa dau eu din buzunarul meu pt toti spalatii pe creier
    • -16 (48 voturi)    
      Ce prostie... (Duminică, 12 iulie 2020, 23:01)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      Adica dai pentru pedofili, ucigasi si violatori, dar nu dai pentru aia care participa la un miting?
      Are relevant ce voiau? N-are. Pentru mine n-are, dar e dreptul lor si e dreptul nostru. Cand aparam dreptul lor, il aparam si pe al nostru.
      • +4 (10 voturi)    
        .. (Luni, 13 iulie 2020, 10:58)

        ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Voi nu stiti legea mai trolacilor
        • -6 (12 voturi)    
          Bati campii (Luni, 13 iulie 2020, 11:59)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui ak33

          .
    • +17 (35 voturi)    
      O plătește sputnik (Duminică, 12 iulie 2020, 23:03)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      Așa le-au zis
  • -11 (55 voturi)    
    pai ce ma? (Duminică, 12 iulie 2020, 22:04)

    beeeeeenar [utilizator]

    tu lucrezi la spital?
    tu mergi acolo doar in vizita.

    ai biroul la sediul CC si stii doar sa cheltui sume cu multe "0"
  • -14 (58 voturi)    
    arafad (Duminică, 12 iulie 2020, 22:33)

    ------ [utilizator]

    Nu-mi place ce spui!!ne ameniti ca pe niste copii,sa-ti mai spun ceva arafad,sau cum te cheama,te vad un tip dubios care da continu din gura si fara nici o responsabilitate.
  • -12 (62 voturi)    
    Crede si nu cerceta (Duminică, 12 iulie 2020, 22:54)

    justin puscasu [utilizator]

    Inre credinta si incredere sunt niste diferente subtile pe care Dl Arafat nu pare sa le inteleaga.
    Oamenii aia cred in existenta epidemiei, dar nu mai au incredere in Arafat et co.
    • -11 (23 voturi)    
      Se crede "spiritual", (Duminică, 12 iulie 2020, 23:47)

      Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      e deci "încredințat" sau "credincios" ;-)
    • +9 (11 voturi)    
      daca ar crede in epidemie ar purta masti (Luni, 13 iulie 2020, 10:05)

      marvel [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      ei cred in pupatul moastelor, in libertatea de a infecta alte persoane si in Sfantul Putin.
  • -11 (47 voturi)    
    I s-a urcat (Duminică, 12 iulie 2020, 23:22)

    TheFreeOne [utilizator]

    Puterea la cap.

    Am o intrebare: cand scapam odata de asta ???
    • -14 (24 voturi)    
      Niciodata. E ca petarda pe stadion.. (Luni, 13 iulie 2020, 8:13)

      Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      N-ai ce sa-i faci.
  • -13 (45 voturi)    
    Bun (Duminică, 12 iulie 2020, 23:33)

    Luk [utilizator]

    Au trecut pe aici postacii de partid.

    Vad ca n-au nimic de spus, doar de aprecieri negative au timp.

    Ce-i, flacai, nu v-a venit punctajul? Il mai spalati pe Arafat sau faceti altul? :)))
  • -16 (50 voturi)    
    Arafat nu-i precaut (Duminică, 12 iulie 2020, 23:51)

    di livio [utilizator]

    asta-i comunicare de om prost...dacă fikusz a zis că vom avea înmormîntări, hop și Arafat cu internări...după așa stil de comunicare s-ar putea să meargă tot mai mulți în piață...Arafat a devenit la fel de arogant ca Dragnea, a uitat de Colectiv
  • -16 (60 voturi)    
    In primul rand, felicitari protestatarilor... (Luni, 13 iulie 2020, 1:10)

    filosoful.roman [utilizator]

    Trebuie sa luptam pt libertatea pe care de bine de rau, am castigat-o in 1989, libertate platita scump in sange.

    Nu avem nevoie de o noua dictatura, medicala sau de alt gen. Suntem intr-o democratie, oamenii trebuie responsabilizati, nu obligati. Nu avem nevoie de un tatuc care sa ne controleze destinele. Cine vrea asta, poate pleca in China sau in Coreea de Nord.

    Iar Arafat, care devine din ce in ce mai dubios pe zi ce trece, ar trebui sa isi puna in functiune neuronul din dotare si sa isi dea seama ca e un simplu functionar in Romania, nu un sultan atotputernic. E in Europa aici, nu in lumea araba.
    • +17 (53 voturi)    
      wow (Luni, 13 iulie 2020, 1:37)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      s-au strans randurile oamenilor de stiinta din Romania si din lume pe site aici. Care striga fara dictatura si Libertate ca sa poata omora probabil un sarman ce sta in calea tusitului lui. Bravo natie!
    • +10 (18 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 13 iulie 2020, 9:15)

      [anonim] i-a raspuns lui filosoful.roman

    • +1 (5 voturi)    
      Mda, libertatea de a imbolnavi (Luni, 13 iulie 2020, 13:57)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      pe altii...
      Curat dictatura, ca sa zic asa.
  • +16 (28 voturi)    
    viteza peste 50 km/h ucide!!! (Luni, 13 iulie 2020, 5:44)

    yellowdog [utilizator]

    Cam asta este nivelul protestatarilor.

    Cand au fost introduse trenurile exista in randul prostimii teoria ca peste o anumita viteza mori. Istoria se repeta nu duce lipsa de dobitoci.
  • -9 (27 voturi)    
    arafat (Luni, 13 iulie 2020, 7:17)

    kthor7 [utilizator]

    Pentru arafat, am cateva intrebari: sa ne povesteasca de ce el si ponta au oprit procedura NATO in cazul Iovan si Siutghiol, sa ne spuna adevarul despre cum a infiintat el smurd in detrimentul ambulantei si cine i-a dat banii, ca nu el a avut, sirianul nu e decat o unealta care practic ajuta la ingroparea tarii si nu la progresul ei. Si sa ne spuna cum se face ca el si altii ca el plus demnitari nu se imbolnavesc si mor de covid-19, fiind practic unii dintre cei mai expusi. Ori se expun "de la distanta"? Da? Cum e siriene? Pentru cine lucrezi tu de fapt? Nu neg existenta unui virus, nici nu cred ca e corona de vina pentru ce se intampla. Am ajuns sa cred ca suntem voit infectati in special cei care spun adevarul despre povestea asta isterizata de media la maximum, normal, pentru interese financiare. China ne-a aratat numai ceea ce a vrut ea sa vedem, refuzand ajutorul echipei de profesionisti americani. Trump si-a retras contributia la OMS pentru ca OMS este un organism corupt si nu a fost niciodata condus decat politic. Oamenii aia nu-s genii in medicina, ci ca la noi, insi care habar nu au meserie dar se baga in politica pentru ca ar muri de foame in sistem, in concurenta. Eu ii doresc lui arafat atata sanatate cat adevar spune el. Sa-i fie siria usoara ca rasplata pentru cati oameni a omorat incercand sa-si asume laurii impotentei sale! Inclusiv colegii lui de la smurd in cazul siutghiol.
  • +12 (38 voturi)    
    despre libertate (Luni, 13 iulie 2020, 7:22)

    scarpa [utilizator]

    Chiar daca a fost cinic, Arafat are dreptate! Din pacate, oameni care se protejeaza (sau incearca) vor ajunge in spitale din cauza celor din piata. Asta nu mai e cinism? Ce fac acesti oameni sfidatori din piata (si nu numai) este o premeditare, un atentat la sanatatea publica. Vor oamenii sa fie liberi .... ce ne facem cand, exprimandu-si liber drepturile, imi vor incalca drepturile mele ( de ex. la sanatate)? Cum impartim dreptatea si libertatea? Mai ganditi-va putin si la ce inseamna libertate, drepturi, etc. Trebuie sa fie universale, nu dupa bunul plac al unui grup restrans. Daca ajungem sa il blamam pe Arafat, un om care a creat un sistem de urgenta performant, recunoscut in Europa, atunci ne-am dat naibii! Voi ce ati facut remarcabil?
    • -7 (17 voturi)    
      Ne gandim, dar gandes-te te si dumneata. (Luni, 13 iulie 2020, 9:29)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui scarpa

      Hai sa facem exercitiul asta de imaginatie impreuna:

      - cei care au de facut proceduri chirugicale neesentiale, cei cu afectiuni oncologice, bolnavii cronici au sau nu au dreptul la servicii medicale? Isi platesc sau nu asigurarile medicale?
      - cei care au covid sunt liberi sa-si dea consimtamantul pentru internare in spitale sau nu? Daca aleg izolarea in locuinta sau in alta parte, ar trebui sau nu sa aiba dreptul de a merge acolo? Valabil si pentru familiile ai caror copii sunt luati cu forta si internati 14 zile in jeg, caldura, mizerie si fara posibilitatea de a lua legatura cu familia.

      Mi-e teama ce cei de mai sus nu fac parte dintr-un "grup restrans", ci dimpotriva: grupul restrans e reprezentat de cei ca dumneata.

      P.S. Cred ca dl. Arafat a fost rasplatit suficient pentru ce-a facut, imi aduc aminte ca au iesit romanii pe strada pentru a-l proteja atunci cand Prasedintele Basescu a vrut sa-l demita. Cam cata vreme trebuie sa-i fim recunoscatori si sa-l tinem proptit in guverne? 20 de ani? 30 de ani? Pana iese la pensie sau si dupa? Indiferent de raspuns, de la sistemul de urgenta si pana la gestionarea unei pandemii e cale lunga si vad ca imposibila pentru domnul in cauza.
      • -7 (11 voturi)    
        Erata (Luni, 13 iulie 2020, 10:09)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Gandeste-te. Atat.
      • +4 (4 voturi)    
        Ai dreptate, dar nu era vorba de asta (Luni, 13 iulie 2020, 13:59)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Era vorba de constientizarea existentei unei boli / epidemii nenorocite.
        • 0 (4 voturi)    
          Constientizarea (Luni, 13 iulie 2020, 17:41)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Constientizarea se face prin educatie, promovare, campanii de informare, nu prin pedepsirea cetatenilor, copiilor, familiilor sau a celor care nu pot beneficia astazi de tratamente "care nu-s esentiale" pentru ca spitalele sunt blocate.
          Am un prieten care nu poate sa-si puna o proteza de sold si asteapta din februarie. Nu aveti idee ce inseamna asta pentru calitatea vietii lui si cum se chinuie asteptand.
          Nu asa se face, domnule.
    • -7 (13 voturi)    
      Vesticii nu au fost internati. Sunt toti morti? (Luni, 13 iulie 2020, 10:13)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui scarpa

      Traiesti intr-o lume fake. Oamenii protesteaza pur si simplu impotriva modului grosolan, sovietic, in care guvernantii trateaza criza. Contra internarii fortate a celor infectati, o masura fara egal in lumea civilizata. In Europa, majoritatea infectatilor au trecut prin boala acasa, la spital mergeau doar cazurile cu adevarat serioase. Si acum, la ei, situatia e mult mai buna decat la noi. Astia de aici cred ca noi nu stim, ca stam prostiti in izolare mentala si ca nu vedem cum se procedeaza in Vest.

      Tu ii crezi pe urmasii morali ai conducatorilor autoritari din comunismul lui Ceausescu. Noi ceilalti avem incredere in Occident, libertate si metodele aplicate in democratile europene.
      • -7 (11 voturi)    
        E clar (Luni, 13 iulie 2020, 12:12)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        E clar au intrat pe fir postacii de partid. Oamenii inteleg ce spuneti si foarte multa lume are rude sau prieteni in Europa Civilizata, asa ca nu poti sa-i minti.
        Ideea o sa se propage indiferent ce cred postacii si indiferent ce fac cei inregimentati.
        Internarea fortata in spitale era si este o obisnuinta doar in dictaturi. Tarile civilizate nu fac asa ceva si nici nu vor face.
      • 0 (4 voturi)    
        noi vs vestici, nordici (Luni, 13 iulie 2020, 16:46)

        scarpa [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        Inteleg ca stii exact cum au abordat alte state pandemia. Eu nu stiu, recunosc. Pe de alta parte, poate stii ca acei oameni au fost solidari, au respectat regulile, au stat in autoizolare, au purtat masti (sunt pline Loara, Tamisa, Rinul, etc de masti) si au respectat distantarea. Au inteles gravitatea situatiei. Daca ai incredere in Occident, hai sa ne si comportam ca ei.
        Nu am afinitati politice. Cred ca toti politicienii vin din acelasi bazin politic al PCR-UTC sau al serviciilor.
        • 0 (4 voturi)    
          Domnule (Luni, 13 iulie 2020, 17:58)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui scarpa

          Au fost astazi jandarmii prin metrou. Au dat cca. 170 de amenzi. Nu stiu cati calatori sunt acum, dar inainte de epidemie erau cam un milion de calatori pe zi, daca nu ma insel. Sa zicem ca astazi sunt cam un sfert din numarul ala, adica 250.000 de calatori pe zi.
          170 de amenzi reprezinta 0,07% dintre calatori prinsi fara masca. Daca au fost 500.000 de calatori, atunci doar 3 oameni din 100.000 nu si-au pus masca sau nu au purtat-o corect. E destul ca sa va formati o opinie?
          Eu zic ca suntem responsabili, ca poporul asta nu e unul de cretini pe care trebuie sa-l salveze un guvern sau altul, un ministru sau altul, un partid sau altul.
  • +13 (33 voturi)    
    pamantu e plat bre (Luni, 13 iulie 2020, 8:23)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    am vazut aseara cum arata o piata cu prosti. Puteau foarte bine sa aiba pancarte cu pamantu e plat. Aici nu e vorba nici de libertatea de expresie nici de credinta religioasa sau ceva ci e vorba de educatie de IQ de cat intelegi lumea daca ai trait degeaba sau nu. Sau e vorba de manipulare de interese si atunci cele de mai sus se anuleaza. Sper spre binele nostru sa fie varianta a doua ca altfel ne facem de cofetarie. Nu ne ajungeau interlopii stergatorii de parbrize shutzii din magazine si hacarii din Valcea acum avem si prosti. Bine ca n-au fost multi. Am vazut si mamici grasute si nefericite acasa care si-au adus copiii mici cu ele. Bravo frumoaselor ! O sa va umpleti de like-uri si falouarsi :)) Sigur eu unul n-as avea nimic impotriva daca s-ar imbolnavi numai ei, problema e ca dau virusu si la altii. Iar Dumitrescu ala avea numai intrebari una si una. Ca de obicei. Bashca nu stia legi ordonante nimic dar face emisiune despre subiect. Te du, dara...
    • -9 (15 voturi)    
      Vad ca punctajul de partid (Luni, 13 iulie 2020, 9:31)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Include comparatia cu "pamantul plat", ca si cum cei din piata au negat existanta covid19 sau a virusurilor in general.
      Sunteti penibili.
    • -7 (13 voturi)    
      E vorba ca Europa nu interneaza fortat... (Luni, 13 iulie 2020, 10:18)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      ...dar Romania da. In toate tarile occidentale, cei care se infecteaza sunt tratati, ca regula, acasa iar la spital merg, asa cum e normal, doar cazurile grave. Asa au facut tot timpul iar acum situatia e mult mai buna la ei decat la noi. In rest e propaganda si e vorba despre optiunea de a aplica solutii ca in lumea civilizata sau de a ramane cu mentalitate autoritarista, ca la sovietici.
      • +5 (11 voturi)    
        n-ai vazut emisiunea (Luni, 13 iulie 2020, 11:30)

        piticu_enigmatic [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        altfel ai fi vazut ca toate intrebarile si ce se scria pe FB citite de Dumitrescu erau informatii false pe care le-a demontat Arafat una cate una. Deci lumea habar n-are de nimic habar n-are cum e afara.
        • -4 (12 voturi)    
          Chiar asa? :)) (Luni, 13 iulie 2020, 12:16)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

          Afla, cetatene, ca lumea chiar are habar cum e afara. Intamplator am rude care traiesc afara, cateva care lucreaza chiar in sistemele sanitare din acele tari.
          Nu intinde coarda ca nu-i cazul, bine?
          Germania, Olanda, Danemarca, Austria (si alte tari) nu interneaza fortat formele usoare.
          Te desfid sa ma contrazici daca tot ai tu "habar . de cum e afara". Vai de tine...
  • -12 (26 voturi)    
    Raed Arafat trebuie demis de urgenta (Luni, 13 iulie 2020, 10:01)

    UnOmOarecare [utilizator]

    Pentru asemenea declaratie, ar fi trebuit facut direct somer. Nu i-ar fi rusine sa jigneasca in halul asta populatia?
  • +3 (15 voturi)    
    Credeam ca noi suntem scutiti de prostie (Luni, 13 iulie 2020, 11:17)

    hybrid [utilizator]

    Ma uitam la americani cum imbecilii trumptarzi striga masks are tyranny si ma mandream ca la noi lumea respecta regulile, dar uite ca indoctrinatii au ajuns si in Romania.

    Respect maxim pentru Iohannis, Orban si Arafat ! Jos Ciuma Rosie si propaganda putinista !
  • +3 (9 voturi)    
    stiu ca este ilegal (Luni, 13 iulie 2020, 14:26)

    revo [utilizator]

    sa nu acorzi asistenta medicala cetatenilor bolnavi, dar... eu nici nu i-as primi in vreo unitate medicala. Si nici pe aia care nu-si vaccineaza copiii.

    Vrei sa mori liber? Mori! Dar nu pe timpul si cheltuiala oamenilor normali la cap.
    • +1 (7 voturi)    
      Bullshit comunist (Luni, 13 iulie 2020, 18:03)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Stiai ca-i ilegal sa acorzi asistenta medicala daca persoana in cauza refuza tratamentul?
      Uite ca pe cheltuiala mea cetatenii sunt liberi sa refuze sa se interneze sau sa se trateze, nu esti dumneata singurul care contribuiel al bugetul de asigurari de sanatate.
      Mor cam 0,5%-1% dintre cei care iau Covid19, termina cu exagerarile de telenovela. Fa bine si vezi-ti de viata ta, lasa-i pe ceilalti sa traiasca cum vor.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by