UPDATE Arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor IPS Pimen a murit, la o lună după ce a fost confirmat cu coronavirus

de DP     HotNews.ro
Miercuri, 20 mai 2020, 4:11 Actualitate | Coronavirus


IPS Pimen
Foto: AGERPRES
Arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor IPS Pimen, în vârstă de 90 de ani, a încetat din viaţă miercuri, la o lună după ce a fost diagnosticat cu coronavirus, scrie news.ro.

UPDATE 8.10 Grupul de Comunicare Strategică a anunțat miercuri dimineață alte 4 decese din cauza COVID-19, printre pacienții decedați aflându-se și prelatul: "Bărbat 90 ani, județ Suceava, preot. Dată confirmare: 20.04.2020. Dată deces: 19.05.2020. Comorbidități: HTA, boală cardiacă ischemică".

”Înaltpreasfinţitul Părinte Pimen s-a mutat la Domnul! Dumnezeu să-l odihnească!”, este anunţul postat pe pagina de Facebook a Trinitas Tv, postul de televiziune al Patriarhiei.

Conform agenţiei de presă a Patriarhiei, arhiepiscopul Pimen al Sucevei şi Rădăuţilor a încetat din viaţă miercuri, în jurul orei 0:50, la Institutul "Matei Balş” din Capitală, în urma unui al doilea atac de cord.

Arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor, IPS Pimen a fost confirmat cu coronavirus în 20 aprilie, când a fost transferat de la Spitalul Judeţean Suceava la Institutul "Matei Balş", cu un elicopter, el având simptome severe de pneumonie.

Născut în localitatea Greabănu, judeţul Buzău, în 25 august 1929, el a devenit călugăr în 1951.

Şi-a făcut studiile medii la liceul din Râmnicu Sărat şi la Seminarul monahal din Mănăstirea Neamţ. În 1951 a devenit călugăr, cu numele Pimen. A urmat studiile superioare la Institutul Teologic Universitar din Bucureşti, iar apoi a făcut studii de specializare la Universitatea din Koln.

IPS Pimen a fost stareţ al Mănăstirii Putna, preot duhovnic la Mănăstirea Văratec, preot la Mănăstirea Durău, muzeograf la Mănăs­tirea Putna şi stareţ la Mănăstirea Sfântul loan cel Nou de la Suceava.

La recomandarea Arhiepiscopului şi Mitropo­litului Moldovei, Teoctist Arăpaşu, pe 10 ianuarie 1982 a fost ales episcop-vicar al Arhiepiscopiei laşilor, cu titlul de Sucevea­nul. În urma reînfiinţării Arhiepiscopiei Sucevei, în ianuarie 1991, a fost ales Arhiepiscop al Sucevei şi Rădăuţilor şi instalat la Suceava pe 3 martie 1991.

El a redeschis mai multe lăcaşuri care fuseseră închise în perioada comunistă, printre care Mănăstirea Voroneţ şi Mănăstirea Humorului.

Înaltul prelat a fost în centrul mai multor controverse după Revoluție încoace.

Una dintre ele este legată de demersurile de intrare în posesie a peste 160.000 de hectare de pădure din județul Suceava, demers pierdut în 2017 definitiv în instanță. Romsilva a anuntat ca a castigat definitiv procesul de Fondul Bisericesc Ortodox Roman al Bucovinei, care revendica 166.813 hectare de paduri. Terenul urias fusese dat de fostul premier Adrian Nastase catre Arhiepiscopia Sucevei. Procesul a durat 16 ani și s-a judecat la mai multe instante din tara.

Arhiepiscopul a spus la vremea respectivă că procesul s-a desfăşurat „după calapodul regimului sovietic”.

Nu este singurul proces pierdut. În 2012, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a decis că arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor, ÎPS Pimen, a colaborat cu Securitatea.

Decizia a venit după patru ani de procese.

Pe 9 octombrie 2007, CNSAS a decis că arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor, ÎPS Pimen, a colaborat cu Securitatea, furnizând informaţii cu privire la colegi ai săi şi unii membri ai diasporei, din perioada în care s-a aflat în misiune în Occident, trimis de Biserică.

Arhiepiscopul Pimen ar fi avut doua nume de cod: “Sidorovici” si “Petru”. Primul folosit de fosta Securitate, al doilea de Directia de Informatii Externe. Pimen ar fi avut misiuni in tara si in strainatate in calitate de colaborator al Securitatii si ar fi scris note informative inclusiv despre alti prelati.

Arhiepiscopul Pimen a contestat verdictul de colaborare la Curtea de Apel Suceava, pe 8 ianuarie 2008. Magistraţii Curţii de Apel Bucureşti au anulat, pe 5 iunie 2009, decizia CNSAS privind colaborarea cu Securitatea a arhiepiscopului Sucevei şi Rădăuţilor, ÎPS Pimen, după ce admiseseră excepţia de nulitate invocată de avocatul arhiepiscopului privind hotărârea Consiliului. Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a admis, pe 31 martie 2010, recursul Consiliului Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii la decizia Curţii de Apel Bucureşti în cazul arhiepiscopului Sucevei şi Rădăuţilor, ÎPS Pimen, şi a trimis dosarul spre rejudecare la această instanţă.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















36413 vizualizari

  • -117 (179 voturi)    
    Dumnezeu să-l odihnească! (Miercuri, 20 mai 2020, 4:20)

    lazarus101 [utilizator]

    Am sperat ca Dumnezeu o sa ni-l mai lase sa ne incante cu intelepciunea sa dar se pare ca a avut nevoie de Sfintia Sa in Rai!
    Parca vad ca o sa fie o multime de mizerabili pe aici care se vor bucura de aceasta veste! Dar stati voi linistiti ca Inalt Prea Sfintitul e acum intr-un loc mai bun in timp ce voi ateii si paganii veti avea parte de chinuri vesnice dupa ce veti parasi lumea aceasta!
    • +108 (136 voturi)    
      tu blestemi preventiv? (Miercuri, 20 mai 2020, 5:45)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      si te mai dai si crestin ! nu ti-e rusine?
      • -104 (126 voturi)    
        Unde vezi blestem??? (Miercuri, 20 mai 2020, 6:22)

        lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        Nu e niciun blestem, soarta celor care nu vor sa se mantuiasca e descrisa in Biblia. Poate binevoiesti sa o mai citesti din cand in cand.
        • +36 (60 voturi)    
          Nu e blestem (Miercuri, 20 mai 2020, 8:22)

          Marionete [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

          Ci afurisenie.
        • +11 (17 voturi)    
          domnule (Miercuri, 20 mai 2020, 11:50)

          Contrache [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

          dumneata intelegi ca nu se mai chinuie nimeni si nu se mai bucura nimeni dupa ce moare?
          • +11 (21 voturi)    
            n-are capacitatea asta... (Miercuri, 20 mai 2020, 12:32)

            qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Contrache

            (de intelegere).
            E greu pentru unii sa-si imagineze ca dupa moarte devii nimic.
          • -1 (13 voturi)    
            domnule (Miercuri, 20 mai 2020, 12:38)

            numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui Contrache

            Tu nu stii, el nu stie, eu nu stiu, nimeni nu stie. Putem presupune, putem sa credem in ce vrem, important e sa ne respectam unii pe altii. Chiar nu avem loc unii de altii?
          • +2 (4 voturi)    
            credinciosii sunt ipocriti (Joi, 21 mai 2020, 1:27)

            arabu [utilizator] i-a raspuns lui Contrache

            Am cunoscuti multi credinciosi si atei. Ateii sunt mult mai morali, gandesc singur, isi asculta constiinta si nu au frica asta in ei care scoate ce e mai rau din om... Oameni mai ipocrit decat bigotii ortodoxi sau musulmani nu am mai intalnit
      • -11 (21 voturi)    
        nenea (Miercuri, 20 mai 2020, 11:46)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        vezi ca te-ncurci in taste si gandire.nu-nvatasi la clasa 0 ca intai gandesti apoi faci bastonasele?

        aaanyway!recomand vaccinarea obligatorie anti religie.muricanii se coiau de prin 2005,aveau si metodele de propagare si studiile facute.
        va las pe voi sa ghiciti cine erau tintele si care era agentul infectios.surprize surprize:

        https://www.bitchute.com/video/0HuKSrRo1yzp/
        • +5 (9 voturi)    
          E fake nenea (Miercuri, 20 mai 2020, 12:42)

          Barabimbarabum [utilizator] i-a raspuns lui Point

          E fake news. Doar adauga fake cand cauti acel video si o sa primesti linkuri catre siteuri care iti demonstreaza cu subiect si predicat ca e fake news:

          https://leadstories.com/hoax-alert/2019/12/fake-news-leaked-Pentagon-Video-Does-NOT-Show-Flu-Vaccine-Used-To-Modify-Human-Behavior.html

          Nu mai pune asa videouri fara sa te informezi foarte bine.Lumea care a iesit la proteste anti covid nu sta sa se mai informeze corect , o iau de buna si ajung sa infecteze pe multi altii nevinovati nerespectand restrictiile. La fel probabil a facut si Pimen si uite ce a patit.
          Sau poate a fost infectat chiar de unii care nu au respectat restrictiile impuse de autoritati fara voia lui (nu am urmarit indeaproape toata povestea).
          • -9 (11 voturi)    
            mai mai (Miercuri, 20 mai 2020, 15:20)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui Barabimbarabum

            esti groaznic de bine informat si mai ales RAPID.
            aia cu adaugarea ''fake'' la orice cautare m-a daramat din temelii.drept urmare imi retrag dreptul de a scrie la ziar si ma dau singur afara din partid.in plus promit sa platesc 5% ca daune persoanelor are se simt lezate.

            daaa intreb si io ca prostu,ma scuzati,nu se cam leaga ce zice fakistu ala?si mai ales care ar fi fost scopul?nu cumva tot ce nu apare la ziarul central e fake?
            sincer,pana acum nu prea am sapat,insa multimea asta de fake si contrafake ma pune al dracului de mult pe ganduri
            • +2 (2 voturi)    
              clar... (Joi, 21 mai 2020, 1:23)

              Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Point

              tot ce apare la ziarul central e fake, iar tot ce gasesti tu scotocind pe net e real :)))) p/s: da, intr-adevar, e bine ca multimea de fakeuri te-a pus pe ganduri dar asta nu inseamna ca adevarul e conditionat doar de cantitate. Mai trebuie si calitate.
    • +35 (63 voturi)    
      Dumnezeu a avut nevoie? (Miercuri, 20 mai 2020, 6:58)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Nu cumva ceea ce spui este o ofensă la adrea lui Dumnezeu? Dumnezeu, creatorul cerurilor și al pământului nu are nevoie de nimic din ceea ce este pe pământ sau în cer. NU are nevoie de vreun om de pe pământ să-I facă ceva. El Își este sieși suficient. Citește Psalmul 50, de pildă.
      Nu, ci atunci când El hotărăște că un om trebuie să părăsească această lume o face pentru că socotește că a făcut tot ce putea face, fie în bine, fie în rău și că nu mai este cazul ca acel om să mai fie pe pământ, fie pentru că l-a folosit pentru ceea ce avea El de gând, fie pentru că omul s-a arătat peste măsură de încăpățânat și s-a dovedit cu prisosință că nu poate face nimic cu el. Dumnezeu se folosește de oameni, dar vrea să se folosească de ei nu ca de niște unelte, ci ca de ființe inteligente care sunt în acord cu El. Dar, chiar dacă oamenii sunt contra Lui, El tot îi folosește și așa. Acum eu nu pretind a avea competența să știu cum este cu acest Pimen : "Domnul îi cunoaște pe cei care sutn ai Săi". Și, în continuare același verset spune "cine rostește numele Domnului să se depărteze de nelegiuire" - iar în această privință nu se poate să nu constat că mulți clerici sunt corupți. Aceasta, în mod trist, pot constata tare mulți și, prin aceasta, ei sunt mai curând sunt un bun pretext ca mulți să nici nu vrea să audă de Hristos...
    • +32 (42 voturi)    
      Noi,de chinuri vesnice,multumim (Miercuri, 20 mai 2020, 7:27)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      dar nu trebuia.Matale,macar de minusuri.
    • +15 (23 voturi)    
      3.14men (Miercuri, 20 mai 2020, 8:06)

      mctweety [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      peeman!
    • +22 (32 voturi)    
      Lazarus bati câmpii ... (Miercuri, 20 mai 2020, 8:07)

      Venier [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Lasâ-l pe Sfintia Sa sâ prezinte ultimul raport Sefului Suprem si dumneata vezi-ti de viata pamânteana atât cât o mai ai.
      Nu te mai frâmânta pentru atei , ei au alt Sef.
      • +25 (31 voturi)    
        Chiar asa? (Miercuri, 20 mai 2020, 10:17)

        florian3619 [utilizator] i-a raspuns lui Venier

        atunci de ce te bagi? Pimen a fost un tradator de neam prin relatiile stranse cu Securitatea, si apoi prin ultra-ortodoxia. A instituit in Suceava un adevarat extermism al BOR, persecutand celelelte comunitati crestine, de la catolici, la baptisti dar, mai ales, pe ortodoxii de rit vechi. Un zero barat in materie de comuniune religioasa, profitor, cupida, argirofil, extremist si rau intentionat. Dmnezeu nu L-a crutat, si sper sa-L judece cu masura meritata!
        • +1 (9 voturi)    
          sa-L judece cu masura meritata (Miercuri, 20 mai 2020, 11:04)

          Marionete [utilizator] i-a raspuns lui florian3619

          Il confunzi pe Dumnezeu cu Pimen.

          In ambele cazuri L reprezinta obiect (Pimen), nu subiect (Dumnezeu) ca sa merite majuscuLa. Ca sa vezi ca e obiect, trece fraza la feminin. Nu spui Dumnezeu nu L-a curtat ci Dumnezeu nu a crutat-O.
        • +2 (8 voturi)    
          nu stiu despre tot ceea ce enumeri (Miercuri, 20 mai 2020, 13:11)

          jondo [utilizator] i-a raspuns lui florian3619

          Dar in privinta Securitatii nu ai dreptate.
          Din tot ce am citit (inclusiv materiale postate de oameni ce urasc Biserica), Pimen pare ca NU a fost turnator din convingere, ci din constrangere.

          Mai exact, la cativa ani dupa ce a semnat angajamentul, Securitatea a incetat colaborarea cu el, pt ca nu dadea nicio informatie valoroasa.

          Cel mai probabil a semnat constrans (ca multi altii) si apoi a dat doar informatii irelevante, care nu compromiteau pe nimeni (gen cutare spune bancuri politice, a injurat pt ca a stat la coada la carne, bla-bla).

          Altfel nu se explica de ce Securitatea a renuntat la colaborarea cu el dupa cativa ani.
          • +3 (7 voturi)    
            Si totusi (Miercuri, 20 mai 2020, 17:35)

            Marionete [utilizator] i-a raspuns lui jondo

            Sunt multi care nu au semnat nimic. Iar unii din ei au platit scump asta. As zice ca prea scump pentru generatiile urmatoare lor...
        • +3 (3 voturi)    
          Am încercat sâ scriu cu bun simt... (Joi, 21 mai 2020, 7:29)

          Venier [utilizator] i-a raspuns lui florian3619

          Nu mâ intereseaza nicio religie, toate mint si se bazeaza pe supunere, credulitate, lipsâ de informare, ca sâ nu mai vorbesc câ idolul suprem al clerului este BANUL .
      • +4 (8 voturi)    
        Ai dreptate! (Miercuri, 20 mai 2020, 13:23)

        NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui Venier

        Pe piatra de mormant a unui preot scrie: "Terminat studiile, plecat la examen !".
    • +17 (27 voturi)    
      Esti Dumnezeu? (Miercuri, 20 mai 2020, 8:14)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      De unde stii cum o sa fie judecat Pimen? Cine te crezi? Iuda iscariot a fost apostol si tot in iad a ajuns! Si aluia ii placeau banii! Nu te grabi cu laudatul! Eu zic ca Pimen poate ajunge in iad! O sa fie judecat dupa faptele lui, nu dupa recomandarile tale!
      Si dupa ce ai scris despre altii, o sa-l urmezi in acelasi loc!
      • +16 (28 voturi)    
        povesti (Miercuri, 20 mai 2020, 11:28)

        arabu [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Ba mai terminati cu povestile de adormit copii cu focuri de iad, si paradis in nori cu zane sau ingeri sau cum o numiti voi... Nenorocitii astia din asta fac bani, din oameni creduli care cred in prieteni sau mai bine zis stapani imaginari...
        • -1 (15 voturi)    
          In principiu (Miercuri, 20 mai 2020, 12:48)

          numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui arabu

          Nici Big Bang nu a fost demonstrat. Este o teorie si exista multe altele legate de aparitia universului. Religia este una din ele, aparuta acum mii de ani. Nici religiile si nici teoriile astea nu sunt demonstrabile, ci doar putem sa gasim elemente care confirma ca asa ar fi fost, dar nu demonstreaza cu certitudine ca teoria e corecta. In aceste conditii, cred ca e necesar sa ne respectam unii pe altii, pentru ca nimeni nu detine un adevar absolut. Daca nimeni nu-ti spune tie sa termini cu explozii imaginare cand vorbesti de big bang, nici tu nu acuza teoria altora, pentru ca nici a ta nu e demonstrata. Stiinta nu e corecta 100%. Am stat 400 de ani cu fizica newtoniana, pana sa descoperim ca nu e 100% corecta. Nu va mai comportati ca si cum ati detine adevarul absolut si toti ceilalti sunt prosti.
          • +3 (9 voturi)    
            Aiurea (Miercuri, 20 mai 2020, 18:03)

            vlad.... [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

            Nu poti sa afirmi despre relige ca este o teorie. Este aberant si jignitor pentru stiinta. Povestea religilor este o fabula, nu are nimic in comun cu o teorie, care trebuie exprimata si demonstrata stiintific.

            Stiinta nu e 100% corecta dar este 100% dispusa sa fie imbunatatita. Stiinta nu are pretentia ca fabule de acum cateva mii de ani sa ramana adevaruri acceptate, in pofida dovezilor gasite.

            Si nu-i e frica sa spuna ca nu stie inca. Big bang nu este teorie acceptata ca 100% exacta e nimeni, cine o accepta o accepta ca probabila. Mare lucru, sa presupui si sa testezi, spre deosebire...

            Ce este un adevar absolut este ca Big Bang o sa fie validata sau nu stiintific. La fel cum este adevar absolut ca religiile sunt promisiuni false.
            • +1 (1 vot)    
              tare sensibil esti (Marţi, 26 mai 2020, 15:20)

              numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui vlad....

              daca te simti jignit pentru ca religiile au teorii despre cum a fost creata lumea. Nu inteleg de ce simti nevoia sa te pui contra, dar dupa prima fraza in care iti arati aversiunea sa repeti exact afrimatiile mele de deasupra. Asta e rea vointa, de asta nu se ajunge la nici un numitor comun si nu exista respect reciproc, pentru ca nimeni nu are adevarul, dar unii au impresia ca sunt mai destepti pentru ca ei cred o minciuna mai buna, din simplul motiv ca sunt dispusi sa o "imbunatateasca" cu o alta minciuna. Vad ca big bangul a uitat sa creeze particulele de respect reciproc.
          • +2 (2 voturi)    
            God of gaps (Joi, 21 mai 2020, 1:17)

            arabu [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

            Dumnezeul vostru era mare, controla cutremurele, fulgerele, facea ca soarele sa dispara, aducea boli daca nu te tarai in fata lui. Astazi cu evolutia stiintei a ramas mica, poate a creat big bang-ul, poate a facut DNA-ul... e dumnezeul intrebarilor inca neexplicate complet de stiinta... Greseala care faci e ca pui egalitate intre o teorie probabila, sustinuta de matematica, dar care poate fi abandonata la aparitia unor noi descoperir si o poveste cu un zombi evreu care umbla pe apa...ah, si maica sa nu a facut sex... Cu ce e mai credibil ca povestile cu zane? Daca cel mai destept si onest roman ar candida la presedintie dar ar afirma ca nu crede povestea de mai sus nu ar avea nici o sansa...
      • +2 (4 voturi)    
        ioi, lasa-te de Biblie (Miercuri, 20 mai 2020, 12:42)

        numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Nu-ti mai da cu parerea, ca n-ai citit-o nici macar o data. Nu a ajuns nimeni in iad; iti dai cu parerea inutil, inventand continut care nu exista in Biblie.
    • +19 (27 voturi)    
      sa aiba grija (Miercuri, 20 mai 2020, 8:41)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Sa aiba grija Dzeu, o sa-l toarne la necuratul, deprinderile din timpul vietii dispar greu.
    • +19 (31 voturi)    
      Dumnezeu îi pedepsește pe cei ca tine. (Miercuri, 20 mai 2020, 8:57)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Tu îi impui lui Dumnezeu ce să facă spunând că ateii și păgânii vor avea chinuri veșnice.Nu poți defini cine sunt ateii și păgânii dar îi dai ordine lui Dumnezeu și pentru asta vei fi pedepsit.Tu interpretezi Biblia.
      • -23 (27 voturi)    
        Citeste Biblia, hai ca nu e deloc greu (Miercuri, 20 mai 2020, 9:50)

        lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Apocalipsa 21:8

        Dar cât despre fricoşi, necredincioşi, scârboşi, ucigaşi, curvari, vrăjitori, închinătorii la idoli şi toţi mincinoşii, partea lor este în iazul care arde cu foc şi cu pucioasă, adică moartea a doua.
        • +9 (17 voturi)    
          Pomohaci și Birladeanu (Miercuri, 20 mai 2020, 10:32)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

          Și au luat tichet la Oferta Asta ?
        • +2 (2 voturi)    
          eu cred in zane (Joi, 21 mai 2020, 1:21)

          arabu [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

          du-te si sperie-i pe copiii tai cu povestile tale cu foc si capre... eu cred in zane...
    • +29 (43 voturi)    
      UNIC (Miercuri, 20 mai 2020, 9:45)

      BlueX [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      domnulke credincios... eu sunt ateu... da nu te injur si nici nu te blestem pentru credinta ta... fii cu bun simt macar, daca educatie religioasa nu ai... si nu-ti bate joc de cei care nu cred in ideile si inventiile unora

      ATEII - exista, sunt cei care nu cred in fiinte ... biblice
      • +25 (31 voturi)    
        Ce poate fi mai calmant sufleteste (Miercuri, 20 mai 2020, 9:53)

        Marionete [utilizator] i-a raspuns lui BlueX

        Decat sa bati cruci cand autobuzul trece prin fata bisericii pentru ca 10 secunde mai apoi sa poti injura pe cineva de toata familia si toti dumnezeii, eventual si scuipa. Ramai si cu sufletul impacat ca te-ai descarcat (celalalt o merita, fireste) dar si cu inaltele piscuri ale moralei. Esti un datator de pilde si un model. In plus, toti cei care nu sunt crestini (eventual ortodocsi) sunt niste infideli.
    • +30 (36 voturi)    
      Ipocritule (Miercuri, 20 mai 2020, 9:58)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Ce prost esti, bai, Lazarus. Dupa ce citesti acolo ca a colaborat cu securitatea si ca si-a dat in gat colegii tu tot ii dai intr-una acolo cu bunatatea si intelepciunea lui. Semn ca v-au spalat pe creier bine de tot.
      Si n-as asea nimic cu tine si biserica daca nu ti-ai fi dat iar in petec la sfarsit blestemand pe cei care nu cred in ce prostii crezi tu. Ca puteai sa taci din gura si ramaneai un credincios ipocrit. Asa mai esti si rau si prost. Adica fix ingredientele necesare sa ajungi in iad. :))) ironic, nu?
    • +18 (24 voturi)    
      mda ... aceeasi mizerie de mii de ani ... (Miercuri, 20 mai 2020, 10:20)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      deci toti credinciosii de alte religii, musulmani, budisti, etc... vor ajunge in iad? vezi ca daca intrebi un musulman, o sa-ti spuna ca tu o sa putrezesti in iad! care din voi doi aveti dreptate? ca folositi exact aceleasi argumente!
      alte religii sunt insa mai pasnice, nu ii ameninta pe ceilalti cu chinul si tortura vesnica. de curiozitate, tu, ca fanatic religios care ameninti lumea, cum te impaci cu ideile promovate de Isus? sincer chiar sper sa existe o "alta lume" si sa existe o judecata. cei ca tine vor avea o mare surpriza!
    • +13 (17 voturi)    
      inca unul care se crede credincios (Miercuri, 20 mai 2020, 11:11)

      Mariush27 [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Bai tu te crezi credincios.??!!..tu ai citit ce ai scris?...tu doresti semenilor tai 'chinuri vesnice'..Tu nu esti credincios.
    • +1 (7 voturi)    
      Praf si pulbere (Miercuri, 20 mai 2020, 11:31)

      crispavel78 [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Noroc ca nu o sa stim nimic cand ne chinuie aia :)))
    • +7 (13 voturi)    
      In sfarsit pot sa petreaca (Miercuri, 20 mai 2020, 12:36)

      numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Astia ce erau preocupati ca de ce e tratat omul si nu e ucis.
    • +2 (2 voturi)    
      pai da (Miercuri, 20 mai 2020, 20:14)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      e intr-un loc unde e cald si bine. poate chiar un pic prea cald.
    • +1 (3 voturi)    
      mai sincer (Miercuri, 20 mai 2020, 21:06)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      nu pot sa spun ca ma bucur dar plm
      - a colaborat cu securitatea. esti sigur ca locul lui e in rai?!
      - avea o gramada de ani (majoritatea de aici nu viseaza sa ajunga la varsta aia)
      - a beneficiat de un tratament pe care cam nici un om normal din romania nu-l primeste!
      asa ca te rog sa ma scutesti

      cat despre partea a 2-a... multumesc foarte mult.
      dovedestio inca odata d c crestinii sunt niste mari ipocriti si nu respecta cartea in care, cica, ar crede!

      "cel fara de pacat sa arunce primul piatra" so stfu!
    • +2 (4 voturi)    
      Pentru Iazarus (Miercuri, 20 mai 2020, 22:12)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Totusi... cum se impaca calitatea de Inalt Prea Sfant cu calitatea de turnator la Securitate ?
  • +36 (50 voturi)    
    La 90 de ani se moare de moarte buna. (Miercuri, 20 mai 2020, 4:27)

    Alex735 [utilizator]

    Cati dintre voi vor ajunge la 90 de ani? Mai ganditi-va...
    • -17 (43 voturi)    
      Dumnezeu sa il odihneasca!!! (Miercuri, 20 mai 2020, 8:01)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      Sa ne rugam sa ajungem la varsta lui venerabila!
      • -8 (30 voturi)    
        Camine pentru nevoiasi, Manastirea Voronet (Miercuri, 20 mai 2020, 8:22)

        sdan1 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Dumenzeu sa-l ierte! Din ce citesc a facut multe lucruri de laudat si i-as ruga pe tinerii 'avantati' contra Bisericii sa aiba putin discernamant.

        Nu toti preotii sunt la fel si important e sa facem diferenta, sa intelegem in loc sa aruncam cu pietre, sa criticam lucrurile rele dar sa incurajam lucrurile bune. Cum avem Episcopul Tomisului care printre multe altele a fost investigat pentru fraude cu fonduri europene avem clerici care au grija de zeci de copii sarmani in fiecare zi.
        • +17 (21 voturi)    
          ... (Miercuri, 20 mai 2020, 9:46)

          Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui sdan1

          Nu uita de turnatorii. A facut si din alea :D
        • +17 (25 voturi)    
          Si totusi (Miercuri, 20 mai 2020, 9:54)

          Marionete [utilizator] i-a raspuns lui sdan1

          Pe langa manastirile Moldovei: Moldovita, Sucevita, Voronet si altele, inainte de 89 cati dintre cei preafericiti au activat si la Manastirea Secu?
          • 0 (4 voturi)    
            ÎPS preafericiții politruci (Miercuri, 20 mai 2020, 18:14)

            di livio [utilizator] i-a raspuns lui Marionete

            cîți din politrucii care ne-au condus după 89 au activat la secu?...îmi par mai importanți ăia ca popii...cîți din cei care ne conduc amu au activat la academia de plagiatori sri?...nu știu, întreb, poate nu sînt...auzii și io dă Petrov, Manole, Felix, etc...or fi mai periculoși popii ca ăștia?...au furat popii mai
            mult ca ăștia?...și da, iar fuse delir antiBor pe HN
            • 0 (0 voturi)    
              Asa, si? (Joi, 21 mai 2020, 9:44)

              Marionete [utilizator] i-a raspuns lui di livio

              Da, asa e. Dar eu nu despre asta scriam aici. Voi scrie cand vor muri cu totii. Pana una-alta era vorba de Pimen.
        • +10 (14 voturi)    
          stiti ca si (Miercuri, 20 mai 2020, 10:43)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui sdan1

          Dreacnea a facut asezamante pentru saraci, batrani si nevoiasi...

          A avea grija de sarmani inseamna sa ai grija sa aiba ce manca zilnic ca sa fie sanatosi si sa ii trimiti la scoala sau la munca sau la ambele.

          Da-le o undita si arata-le cum se pescuieste.
    • +17 (29 voturi)    
      Acum o luna prezida invierea (Miercuri, 20 mai 2020, 8:16)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      La el la manastire, iar o luna mai tarziu, ghinion! l-a ajuns batranetea? Nu crezi ca e o coincidenta ca a avut si coronavirus?
      De unde stii tu cand mor oamenii de moarte buna? La caminele alea din Galati de exemplu i-a lovit pe cateva zeci "moartea buna", chiar cand \, concidenta, s-au imbolnavit de covid. Si grosun nu ajunsera la 90 de ani, puteau foarte bina sa mai traiasca inca 20.
    • +28 (36 voturi)    
      A avut noroc (Miercuri, 20 mai 2020, 8:25)

      vlad.pe [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      Pe vremea lui Ceausescu a dus-o bine, a turnat la Securitate si a avut multe avantaje fiind Colaborator al Securitatii, dupa 90 a taiat padurile din Bucovina si si-a imbolnavit supusii, in 2020 a ignorat recomandarile autoritatilor si a facut slujbe si impartasanii spunand ca va fi ocrotit, la 90 de ani s-a plimbat cu elicopterul traversand toata tara si a primit un tratament inovativ si costisitor, din pacate Dumnezeu nu Coronavirusul l-a chemat sa dea socoteala.
      • +17 (27 voturi)    
        dar a aterizat direct in cazanul cu smoala (Miercuri, 20 mai 2020, 9:56)

        Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

        daca exista Dumnezeu in care unii cred, eu sunt ateu, Pimen zis si Petru in dosarele de colaborator al Securitatii, la cate porcarii a facut de-a lungul vietii lui de sarlatan, a vandut oamenii la Securitate nenorocind familii, a iubit galbenii, averile, limuzinele de lux, a fost trufas cum de altfel sunt majoritatea sarlatanilor cu barbi in frunte cu bulibasa lor Danny,.... la atatea pacate, eheee ! nu stiu daca nu a si oreacurvit, multi dintre ei indulcesc cu credincioasele, multi se dau si la fund, mai ales cei cu viata monahala, desi pe fata discrimineaza minoritatile, mai ales sexuale... asadar la cate pacate a avut, daca exista talpa Iadului, nenorocitul a aterizat direct in cazanul cu smoala....
    • +12 (20 voturi)    
      Da, dar Pimen a murit de Coronavirus si nu de (Miercuri, 20 mai 2020, 9:39)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      moarte ''buna ''!!
    • +15 (19 voturi)    
      putini (Miercuri, 20 mai 2020, 10:54)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      Da, in Romania cu greu se ajunge la 90 ani in ziua de azi. Poate daca ai acces la tratamente preferentiale, elicopter, plasma, rinichi ca membru al gruparii securisto-mafiote care conduce tara de decenii (ca Pimen) sau colaborator (ca Arsinel).
      Altfel, te cureti repede, chiar de foarte tinar ca cei de la Colectiv, de la maternitatile arse, pacientii din spitalele infestate cu bacterii rezistente la antibiotice etc.
  • +39 (73 voturi)    
    Poate se mai trezesc desteptii (Miercuri, 20 mai 2020, 4:37)

    Seby30 [utilizator]

    Bisericii Ortodoxe. Acum cateva minute am citit ca cei de la Chisinau se opun vaccinarii, invocand faptul ca vaccinul este de fapt un cip :))) Inca o dovada a primitivismului capilor Bisericii ortodoxe. Sunt de acord cu respectarea traditiilor, dar asta deja depaseste orice imaginatie. Mai jos de atat nu se poate. Astia nu stiu cum sa franeze societatea, devin un factor nociv. Nu intamplator, statele care sunt crestin-ortodoxe sunt cu mult in urma fata de celelalte state catolice sau protestante. Religia a devenit un obstacol in calea progresului. Credinta da, trebuie, dar de Biserica, ca institutie, nu avem nevoie.
    • -33 (53 voturi)    
      cum puneti toti botul la propaganda ruseasca!!! (Miercuri, 20 mai 2020, 5:39)

      lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui Seby30

      Acolo era vorba despre Biserica subordonata Patriarhiei Moscovei, as ca nu e de mirare ca sunt doar o trompeta a dezinformarilor rusesti!
      • +34 (50 voturi)    
        AHA...iar la noi ii vezi mai luminati? (Miercuri, 20 mai 2020, 6:07)

        Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

        Sunt toti o apa si-un pamant. Cateodata sunt si mai inapoiati ai nostri.
        • -29 (43 voturi)    
          IPS a trecut la cele vesnice in spital, nu? (Miercuri, 20 mai 2020, 6:29)

          lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui Seby30

          Daca era asa cum ii descrii tu probabil ar fi refuzat internarea.
          Harul medicilor si cercetatorilor nu tot de la Dumnezeu vine? Cei mai mari savanti din istorie au fost CRESTINI: Isaac Newton, Da Vinci, Nikola Tesla etc.
          • +38 (48 voturi)    
            Nu Lazare,harul medicilor vine (Miercuri, 20 mai 2020, 7:32)

            persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

            de la ''facultati''.De la coate tocite,vine.Si vezi ca l-ai uitat pe Galilei.
            • -4 (22 voturi)    
              Harul savantului Paulescu (Miercuri, 20 mai 2020, 9:01)

              Altiro [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

              si parerea lui despre Dumnezeu:""Ideea de Dumnezeu este o noţiune fundamentală, fără de care ştiinţa cade în absurd."
              "Medicul trebuie să fie, în același timp, un savant care iubește din tot sufletul știința medicală, să fie o ființă care se jertfește pentru alții, până la moarte și, în sfârșit, să fie un învățător al omenirii sau mai bine zis, un apostol al moralei.."
              "Fără Dumnezeu, viaţa nu poate fi explicată."
              "Îngrijiţi pe bolnav nu ca pe un frate, ci ca pe Însuşi Dumnezeu." (discurs in fata studentilor la medicina).
              • +8 (14 voturi)    
                Chestia e... (Miercuri, 20 mai 2020, 9:52)

                Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                ...ca pe langa Paulescu sau Pasteor care au dat in misticism, mii de alti savanti nu s-au raportat in acelasi mod la divinitate. Nu poti sa-l dai exemplu pe Gates si sa zici ca facultatea nue importanta sau pe Mendel la manastire si sa zici ca asa se face stiinta. Astaea sunt mai degraba exceptii si nu chei ale succesului in general.
                • -4 (14 voturi)    
                  N-ai priceput (Miercuri, 20 mai 2020, 11:37)

                  Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

                  Harul vine de la Divinitate. Omul nu trebuie decat sa inmulteasca acest dar(parabola lui Iisus despre talantii-talent si inmultirea lor) prin munca si invatatura. Cam 90% din savantii lumii au fost"mistici" si sunt"exceptii"care au inteles acest lucru: Newton(a scris mai mult lucrari teologice decat stiintifice),Bacon, Kepler,Descartes, Pascal,Barrow,Copernic,J.Maxwell,Marconi, Planck,Kant, Noica,G.Lemaitre etc,etc.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Bre alrito, n-ai inteles nimic (Joi, 21 mai 2020, 0:48)

                    Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                    Tu confunzi Biserica si Popoii ei, cu Credinta!!!
              • +7 (15 voturi)    
                Pomohaci și Birladeanu (Miercuri, 20 mai 2020, 10:34)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                Sunt Oameni de “știință” in molestarea minorilor - astia pentru sufletul tău la ce Categorie intra ?
            • -2 (20 voturi)    
              Harul savantului L.Pasteur (Miercuri, 20 mai 2020, 9:04)

              Altiro [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

              Louis Pasteur considera că știința îl poate aduce pe om mai aproape de Dumnezeu. În lucrările sale ca și om de știință, a dat dovadă de înțelepciune și ordine. În acest sens, el susținea: “Cu cât studiez mai mult natura, cu atât mă minunez de creația lui Dumnezeu.”
              • +2 (6 voturi)    
                dar (Miercuri, 20 mai 2020, 15:37)

                florin4u [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                Dumnezeu nu inseamna BOR!
      • +10 (16 voturi)    
        Oficial toti sunt 'autonomi'' !! Iar Putin e cu (Miercuri, 20 mai 2020, 9:36)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

        ortodoxia in gura !! Mai ceva ca Vela ... E ''politica''de stat !! Putin a reparat singura greseala, -recunoscuta de el-, facuta de Cima Lui rosie : ignorarea bisericii ...........
        • +2 (8 voturi)    
          Putin rectioneza (Miercuri, 20 mai 2020, 10:31)

          florian3619 [utilizator] i-a raspuns lui deval

          porecum Stalin in anii 41-48: la invadarea Rusiei a tacut cca 5 zile (comunicatele Moscovei fiind date de Molotov). Cand si-a revenit s-a adresat poulimii cu apelativele "frati si surori", apoi a relaxat cultul ortodox permitand refacerea si accesul in locasele de cult. Dupa razboi a re-intors foaia. A decedat prin 53. Sper ca Putin sa urmeze acelasi ciclu!
      • -6 (12 voturi)    
        nu pun botu (Miercuri, 20 mai 2020, 10:34)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

        ei sînt propaganda...rusă sau securistă...le e frică de popi...fac propagandă antiBOR și promăști, se tem să nu le rămînă stocuri...n-o să-i vezi la articole cu pensii speciale, cu puz-u care distruge spații verzi, cu lipsa medicamentelor pt bolnavi cronici, cu oameni cu copii muritori de foame, cu școli fără apă curentă...aclo nu se activează
      • +2 (10 voturi)    
        Partidul e-n toate (Miercuri, 20 mai 2020, 10:57)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

        Stai linistit ca si BOR-ul, mai ales prin partile lui Pimen, e direct legat de organizatiile lui Putin, uite aici dovada: http://inliniedreapta.net/dughin-reface-familia-rusa/
  • +11 (47 voturi)    
    mosul era saracu senil (Miercuri, 20 mai 2020, 4:57)

    Francisc 1 [utilizator]

    dar cine i-a dat lui si oamenilor lui derogare speciala in plina carantina , ca probabil asa a luat si covid ? Pai aceeasi care apar toata ziua si ne ameninta ca ne baga iar la zdup daca vor muschii lor ,aia sunt autorii morali ai decesului ! Hai baieti , azi nu apareti pe toate posturile sa va mai pupati singuri in k.r?
    • -20 (34 voturi)    
      Peste niste ani, la fel va fi si tac-tu? (Miercuri, 20 mai 2020, 6:41)

      Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Sau poate tu primul?
      Intrebari fara raspuns...
      • +7 (15 voturi)    
        Nu vad ce e gresit sa spui ca cineva e senil? (Miercuri, 20 mai 2020, 9:59)

        Marionete [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

        Mai ales daca acesta e adevarul. Nu contrazice cu nimic faptul ca in viata poate a fost inventator sau doctor in stiinte. De la o varsta cu totii o dam in mintea copiilor. Ce sa spun, ca o matusa cu Alzhei (am uitat cum se numea) era geniu si in deplinatatea facultatilor? Nu. Era senila. Asta nu ma oprea sa o iubesc si sa o stimez pentru ce facuse cand nu era astfel. Si acum te intreb: este mai respectuos sa spui "in stare vegetativa" decat "leguma"? Il ajuta pe pacient? Nu cumva ne ascundem in spatele unor cuvinte frumoase doar de dragul de a ne ascunde?
      • 0 (0 voturi)    
        ai dureri sau rezisti? (Miercuri, 20 mai 2020, 20:38)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

        .
    • +1 (9 voturi)    
      Vela si GCS (Miercuri, 20 mai 2020, 10:39)

      florian3619 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      au acceptat ca fara mare tam-tam comitetele locale pentru situatii de urgenta (judetene/municipale...) sa acorde libertate de miscare popimii BOR. Adica sub pretextul ca acorda sprijin personalizat credinciosilor popii, calugarii,si altii se puteau deplasa fara declaratia pe proprie raspundere. Am samnalat in mierurea din saptamana situatia in care un popa miruia tracatorii pe frunte in strada, politia m-ia comunicat, dupa ce l-ar fi verificat, ca avea voie de la arhiepiscopie (adica PIMEN !!)
  • +24 (64 voturi)    
    Multa UE BOR (Miercuri, 20 mai 2020, 5:32)

    Pseudonim2 [utilizator]

    Si de ce ne intereseaza asta? Mor oameni mult mai interesanti si mai importanti in fiecare zi si nu ziceti nimic de ei ... de ce ne intereseaza de un membru al unei secte de mascarici care au ca obiectiv principal sa traiasca din banii munciti ai altora pentru ca ei nu sunt in stare sa produca un ban pentru ei decat prin bunavointa altora. Si ce ofera in schimb? Pedofili, ura, minciuni, zero ajutor catre cei care au nevoie, marsavenie si promoveaza si idiotenia pe deasupra. Multa ue BOR multa UE crestinism si alte forme de mafie organizata sub forma de religie. Sa nu se odihneasca in pace.
    • -21 (35 voturi)    
      Te cam învârteşti în mormânt... (Miercuri, 20 mai 2020, 6:22)

      Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui Pseudonim2

      Mai stai locului, odată !
    • +2 (12 voturi)    
      Nu toti sunt la fel (Miercuri, 20 mai 2020, 10:01)

      Marionete [utilizator] i-a raspuns lui Pseudonim2

      Insa sa fim seriosi: dorintele oamenilor sunt cam aceleasi, indiferent de sutana, religie sau rit. Si orice padure isi are uscaturile ei. Conteaza insa sa nu fii orb si sa judeci cu propria minte.
    • +7 (11 voturi)    
      interesant (Miercuri, 20 mai 2020, 11:00)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Pseudonim2

      Ne intereseaza pentru ca Pimen e un membru al nomenklaturii clepto-securiste de la noi, a beneficiat la maxim de privilegii speciale, inclusiv in timpul epidemiei si bolii lui.
      Ar trebui sa-i intereseze si pe colegii lui care si acum incearca sa-si arate puterea ignorand masurile de carantina si sanatate publica, poate inteleg ca sunt si ei direct amenintati, nu doar ametitii care ii urmeaza.
  • +22 (38 voturi)    
    ai da? (Miercuri, 20 mai 2020, 6:30)

    kthor7 [utilizator]

    dupa ce a bagat in el tratamentul pe care puteau sa-l dea unui tanar? A dat domnul sa scapam de o lipitoare. Ce sperau ca la 90 de ani sa se miste ca unul de 20? Dumnezeule!
  • +36 (54 voturi)    
    Un turnator.... (Miercuri, 20 mai 2020, 6:34)

    gigiN [utilizator]

    ....mai putin !!!
  • -16 (20 voturi)    
    Mi-as dori si eu sa mor la 90 de ani.. (Miercuri, 20 mai 2020, 6:38)

    Alex735 [utilizator]

    Sau poate nu.
  • -11 (25 voturi)    
    Dragi idioti, utili sau platiti. La 90 de ani... (Miercuri, 20 mai 2020, 6:44)

    Alex735 [utilizator]

    La 90 de ani se moare de batranete.

    Aviz generatiilor X,Y, Z care se gandesc deja la nemurire...
    • +10 (16 voturi)    
      ! (Miercuri, 20 mai 2020, 8:30)

      HChifteluta [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      De batranete mori acasa, nu intr-un spital de boli infectioase.
    • -9 (15 voturi)    
      Poti sa-ti imaginezi cum e sa mori sufocat si nu (Miercuri, 20 mai 2020, 9:43)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      de moarte buna , tocmai ca ajunsese la aceasta venerabila varsta ?!!
      Ai idee ce presupune intubarea aia , ventilatorul ?!! Te faci ca-ti ploua ?!
  • -13 (27 voturi)    
    Iubeste-ti aproapele nue valabil pentru socialisti (Miercuri, 20 mai 2020, 6:52)

    xolv [utilizator]

    stiintifici activisti.
    • +10 (20 voturi)    
      Nici pentru tine! (Miercuri, 20 mai 2020, 8:16)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Esti cam suparat pe socialistii stiintifici activisti, desi Pimen a colaborat bine cu ei!
  • +31 (39 voturi)    
    Stai sa vezi acum (Miercuri, 20 mai 2020, 7:47)

    Megan [utilizator]

    Stai sa vezi acum inmormantarea cu 8 persoane.
    • +6 (20 voturi)    
      BOR (Miercuri, 20 mai 2020, 8:28)

      vlad.pe [utilizator] i-a raspuns lui Megan

      BOR nu respecta legea, ei sunt Stat in Stat!

      O sa-l vedem la TV pe BANESCU, penibilul purtator de cuvant al Bisericii,
  • +13 (23 voturi)    
    Era terminat din momentul in care l-au ventilat! (Miercuri, 20 mai 2020, 8:07)

    Alui [utilizator]

    Lectii?
    Oamenii dezbat daca impartasania cu lingurita e canonica sau nu la crestini. Dumnezeu si-a dat si el cu parerea cu virusul asta. Daca unii mai sustin asa ceva, nu numai ca sunt prosti, dar sunt chiar atei (se opun lui Dumnzeu)! Ce mai vor sa fie convinsi? Sa le apara Dumnezeu sau Isus personal in fata? Nu va grabiti sa-l laudati pe Pimen! Doar Dumnezeu il judeca!

    Ce am observat despre BOR. Sunt milogi desi sunt plini de bani. Cersesc bani de la stat! Din averile bisericii BOR, multe sunt averile personale ale clericilor! Asta e exemplul BOR pentru romani! Cersiti, chiar daca sunteti bogati!
  • +20 (34 voturi)    
    Mare frica de moarte a avut asta! (Miercuri, 20 mai 2020, 8:21)

    Alui [utilizator]

    A facut pe dracu-n patru sa scape! Elicopter, tratament cu plasma, filtrare de sange, Rimvir, etc!
    N-a scapat!
    • -2 (4 voturi)    
      Acum Este Detasat in Ceruri (Miercuri, 20 mai 2020, 13:09)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      si este Foarte Bine pentru Romania !
      • 0 (4 voturi)    
        E datasat langa Iuda Iscariot! (Miercuri, 20 mai 2020, 16:23)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Nu si-a cerut niciodata iertare ca si-a vandut fratii!
  • +17 (25 voturi)    
    Sper ca Patriarhia sa respecte legea (Miercuri, 20 mai 2020, 9:00)

    TheRealGicaContra [utilizator]

    La slujba de inmormantare sa fie permisa prezenta a max 16 persoane.
  • -7 (17 voturi)    
    De ce nu i-au dat tratamentul verificat cu Cloroch (Miercuri, 20 mai 2020, 9:02)

    D-or [utilizator]

    Hidroxiclorochina tocmai asta face, tempereaza citochinele care afecteaza inima, atit muschiul inimii cit si ritmul ei.

    Dar lui i-au facut un tratament experimental. O fi fost el de acord sa fie cobai in interesul stiintei.
    • +4 (8 voturi)    
      Nu e experimental... (Miercuri, 20 mai 2020, 9:53)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Imunizarea pasiva s epractica cu rezultate discutabile, in functie de timpul injectarii serului, de foarte mult timp.
      • +1 (3 voturi)    
        Dar lui nu i-au dat ser cu anticorpi. (Miercuri, 20 mai 2020, 14:40)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Tocmai asta e ciudat, nu au incercat sa lupte cu virusul dindu-i anticorpi, ci au incercat doar sa inlature citochinele printr-un procedeu experimental, mai putin validat ca clorochina.
        • 0 (4 voturi)    
          Ah... (Miercuri, 20 mai 2020, 14:49)

          Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Nu stiu, niciodata nu am intrat in miez, titlul imi spunea altceva, am crezut ca e vorba de AB circulanti. Inlaturarea citoginelor nu vad de ce s-ar face cu plasma si nu cu alte metode printre care si filtrarea propriului sange/plasma.
    • -1 (3 voturi)    
      produce o (Miercuri, 20 mai 2020, 10:51)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Dezhidratare puternica - nu cred ca era recomandat.
  • +11 (25 voturi)    
    Si de Iliescu nimic? (Miercuri, 20 mai 2020, 9:13)

    Alui [utilizator]

    ... hmmm!
    • +6 (14 voturi)    
      Lui Iliescu ii doresc viata lunga (Miercuri, 20 mai 2020, 10:54)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Ca sa plateasca pentru crimele comise: "Go directly to jail. Do not collect the 200$ bonus."
  • +16 (22 voturi)    
    pe la constanta (Miercuri, 20 mai 2020, 9:41)

    costelo999 [utilizator]

    nu se intimpla nimic ? mai e un inalt prelat pe acolo care se joaca cu virusu.
    • +5 (11 voturi)    
      NU este si nici n-a fost! (Miercuri, 20 mai 2020, 10:58)

      florian3619 [utilizator] i-a raspuns lui costelo999

      conform deciziiei parchetului local, la sesizare unor ONG. Ar fi motivata de faptul ca nu s-a putut identifica faptul ca folosirea unei lingurite ar provoca raspandirea COVID (confirmata de DSP local, prin acea ca nu s-ar fi raportat infectii la cei miruiti. Halal verdict dat de procurorul de caz; sper ca ONG-urile respective sa faca recurs prin care sa se ajunga la o decizie corecta. Se creeaza un caz periculos, care sa devina jurisprudenta in aplicarea legii, indeosebi acum cand se doreste deschiderea viitorului sezon estival!
      • -3 (3 voturi)    
        io (Miercuri, 20 mai 2020, 12:11)

        costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui florian3619

        ma referam la intrarea in organismul constanteanului a carcalacului la fel ca la pi-man
  • +13 (27 voturi)    
    Am mai scapat de un turnator la SECU.... (Miercuri, 20 mai 2020, 9:50)

    ggiiggii [utilizator]

    Bine ca a murit....seful lui barbos il astepta pentru o discutie intre 4 ochi.
    Am mai scapat de un turnator la SECU, mare iubitor de tineri absolventi....
    S-au irosit atatea resurse pentru un jeg...
  • +6 (8 voturi)    
    Eu puteam sa pun mina-n foc... (Miercuri, 20 mai 2020, 10:21)

    Sparafucile [utilizator]

    Ca Cercel, la Matei Bals, n-o sa fie in stare sa-l scape. Si poate ca tratamentul anti-covid n-a fost gresit, dar capacitatea de a-i tine sub supraveghere si a-i trata si comorbitidatile a fost deficitara. Adica stiinta medicala in stare pura, care-i tine in viata pe oameni cu tratamente rafinate si practicata de meseriasi veritabili, trecuti prin ciur si dirmon , doldora de experienta si caliti la scoala situatiilor limita, vecine cu disperarea dar si cu miracolul vindecarii.

    Ceterum censeo, daca-l duceau la Musta scapa. Poate gresesc dar nu-mi pot reprima perceptia asta.
    • -2 (2 voturi)    
      Fii pe pace; (Miercuri, 20 mai 2020, 14:17)

      florian3619 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      nu ai pentru cine sa-ti faci griji
  • -1 (13 voturi)    
    Psalmul 89 (Miercuri, 20 mai 2020, 10:23)

    minus [utilizator]

    Zilele anilor nostri, in durata lor, sunt saptezeci de ani,
    iar de vor fi''n putere, optzeci de ani;
    iar ce e mai mult decat acestia, truda si durere.
    Ca linistire s''a asternut peste noi si ne vom domoli
  • +9 (19 voturi)    
    Pe cati a luat cu el? (Miercuri, 20 mai 2020, 10:24)

    Alui [utilizator]

    A infectat niste oameni de Pasti. A murit careva dintre ei? Pimen si-a cam cautat-o cu lumanarea, nu e cazul sa-i plangem de mila!
  • -5 (9 voturi)    
    .. (Miercuri, 20 mai 2020, 11:24)

    Cib Ara [anonim]

    adevarul este ca e f multa ura pe aici. nici ce s-a facut cu dumnealui nu e corect , nu stim nici daca ala de 47 care a fost dus la bucuresti odata cu el , a scapat. nu stim multe dar !!! TRE SA RECUNOASTEM ca dl. Pimen prindea lejer suta daca nu lua corona. deci virusul nu e mortal in sine , dar scurteaza vieti . asta e o certitudine.
    • +1 (5 voturi)    
      ... (Miercuri, 20 mai 2020, 11:45)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Cib Ara

      "Ala" de 47 nu a scapat. Si nu pot sa nu-mi amintesc ca motivul pentru care a fost transferat era ca nu avea comorbiditati, dansul avand o viata ascetica, citat aproximativ din Tataru. Ailalti fiind toti macinati de diabet si altele, deci sanse mici, mureau oricum in elicopter. Ca sa aflam azi ca avea si dansul una-alta.
    • -2 (4 voturi)    
      Prindea mai mult (Miercuri, 20 mai 2020, 12:25)

      mkv13 [utilizator] i-a raspuns lui Cib Ara

      Domnul Pimen prindea mai mult de o suta. Ei merg cu bolidul. Da, stiu..sunt ironic.
      • -1 (3 voturi)    
        .. (Miercuri, 20 mai 2020, 12:39)

        Cib Ara [anonim] i-a raspuns lui mkv13

        da , aci ai dreptate , prind suta in 3 secunde..
  • -7 (23 voturi)    
    scrolland comentariile haterilor... (Miercuri, 20 mai 2020, 11:35)

    demaGOGU [utilizator]

    ...realizezi ca cei care mai aveau o bruma de empatie si rationalitate au emigrat demult, iar poporul asta nu se va mai face bine.

    niciodata.
    • +10 (20 voturi)    
      mda (Miercuri, 20 mai 2020, 12:31)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ce empatie sa ai fata de un turnator securist cu acte dovedit ??

      omul a turnat si a facut rau multor romani care indrazneau sa gandeasca liber acum 40-50 ani
      • +2 (6 voturi)    
        de fapt.. (Miercuri, 20 mai 2020, 16:07)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        daca citesti documentele aparute in presa (si cele care au fost prezentate in justitie) despre colaborarea lui cu Securitatea, o sa constati ca gresesti.

        Stii ce este interesant astazi: ca securistii care faceau recrutarile era patrioti (iar legea nu permite nici astazi accesul la dosarele lor, sa vedem ce au facut) iar cei santajati de primii sunt astazi tradatori care au facut rau natiunii.

        In anii 70, de cele mai multe ori, recrutarile se faceau pe baza unui HCM (un echivalent al hotararilor de Guvern de astazi) care te obliga (nu era optional) sa declari orice contact cu strainii. Si cum la Putna veneau si straini.. presiunile aveau si obiect. Dar astazi, in confortul nostru si aparati de legi, este usor sa spui cat de viteaz ai fi fost tu, in situatia aceea.
        Asa ca nu uita: Ceausescu a fost un mare patriot, Iulian Vlad a fost un mare patriot, Pimen a nenorocit Romania!
        • +2 (2 voturi)    
          mda (Joi, 21 mai 2020, 9:38)

          SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui minus

          sincer nu urmaresc prea mult presa...

          dar hai sa o luam logic, oricine era lasat in pace sa faca ce vrea pe vremea comunistilor, era un mic colaborator al lor, altfel nu puteai face nimic

          asta se aplica, preotilor, sportivilor, si tuturor celor care mai ieseau si din tara, sau aveau legatura cu cei din afara tarii

          TOTI au fost fortati sa colaboreze cu securitatea.. ca daca la inceput n-au vrut.. ulterior si-au dat seama ca e mai bine sa fie turnatori decat sa fie turnati...
          • +2 (2 voturi)    
            nu era neaparat vorba sa fii turnator.. (Joi, 21 mai 2020, 12:18)

            minus [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

            in sensul ca spuneai ce a zis colegul tau.
            Au fost destui si din astia, fara indoiala.
            Inventasera o lege prin care erai obligat sa declari ce ai discutat cu strainii. Nu era optional, nu aveai niciun avantaj si te amenintau cu represalii.

            Alternativa era sa spui ca te doare-n cot de lege. Aici incepea dilema ta: de ce ai fi facut-o? Ca sa-i sfidezi? Ca sa patesti ce a patit Ursu, batut si omorat in arest, ca dupa vreo 30 de ani, in democratie, justitia sa spuna familiei ca el nu a avut noroc si ca nu e vina nimanui?

            Hai sa fie clar: daca aveai contacte la serviciu cu strainii (si discutiile erau supravegheate de omul Securitatii!) aveai obligatia legala sa faci raport cu ce ai discutat. Daca astazi "cineva" scoate raportul acela, apare ca ai fost "turnator".
            Au fost si oameni ca Pimen care s-au afundat... au inceput cu raportul asta, l-au trimis apoi in strainatate si a trecut la alt nivel, etc.

            Omul Securitatii ramane insa un sfant: daca el a fost ofiter, este ilegal sa spui asa ceva despre el. Nu a fost nici turnator, nu a facut nici politie politica, a facut doar bine Romaniei.
        • +1 (1 vot)    
          super (Joi, 21 mai 2020, 10:27)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui minus

          Voiculescu-Felix-antene n-a colaborat, îi sfînt
    • +1 (1 vot)    
      corect ! (Joi, 21 mai 2020, 16:22)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      La asta ma gandeam si eu... desi unii ma vor cataloga drept "ateu" si ceilalti drep "fanatic religios". Dupa caz, vorba aceea. Cand ai venin in tine, trebuie sa il scoti, periodic si pe cele mai neinsemnate chestii. Daca vorbeam despre paduri, educatie, nu se sinchisea nimeni si oricum nu s-ar ajunge la vreun consens. Asa ca nu mai bine te injuri direct, ca oricum nu e nicio sansa sa cazi la pace ?
  • +4 (16 voturi)    
    Nu stiu altii cum sunt…. (Miercuri, 20 mai 2020, 12:23)

    filoteigor [anonim]

    dar daca mie imi aduc o tona de circumstante atenuante pentru tampeniile pe care le fac, nu pot sa nu i le aduc si IPS Pimen. Nu stiu ce beneficii a avut el din colaborarea cu securitatea, nu stiu daca a facut-o ca a vrut, ca a fost constrans, din slabiciune, ca a stiut sau nu ce face sau ca a fost constient atunci de toate implicatiile. Nu stiu cainta pe care a facut-o dupa aceea, dar pot sa o presupun. Oricum mi-ar placea sa vad ca macar un sfert din cei care arunca acum cu pietre in IPS sa faca si ei, dupa greselile majore ale vietii lor, binele pe care l-a facut IPS Pimen. Sa construiasca asezaminte pentru cei nevoiasi, si nu doar dand bani sau conducand de departe, ci muncind cot la cot cu muncitorii. Sa aiba bogatii dar sa aleaga sa traiasca foarte simplu. Sa poata sa faca uz de putere si totusi sa se poarte cu blandete si smerenie. Sa faca din ajutorarea saracilor un crez al vietii pe care sa-l urmeze cu ravna zeci de ani. Sa aiba autoritatea functiei si totusi in majoritatea cazurilor sa nu se deosebeasca de cei mai simpli oameni. O fi avut IPS Pimen si caderi, dar cred ca binele pe care l-a facut a fost cu mult mai mare. Si cred ca s-a straduit in viata lui sa intrupeze invatatura Mantuitorului. Cat a reusit, Dumnezeu stie si il va judeca dupa mare mila Sa.
    • -3 (7 voturi)    
      ... (Miercuri, 20 mai 2020, 12:57)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui filoteigor

      Nu stiu daca e ok logica asta: faci rau, mor niste oameni, altii sunt chinuiti, altii fac inchisoare dar nu e o problema pentru ca faci niste asezaminte (nu din banii tai ci din donatii si bani de la stat) si ajungi la zero ba chiar pe plus in ceea ce priveste pacatele.
      Nu cred ca asa functioneaza...
      • +6 (8 voturi)    
        dar este chiar asa? (Miercuri, 20 mai 2020, 15:23)

        filoteigor [anonim] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        in urma colaborarii cu securitatea a IPS Pimen au murit oameni, altii au facut inchisoare? Personal nu am vazut nimic de felul asta din ce s-a scris prin presa. A dat note informative la care nu s-au dat detalii despre impact. Nu spun ca a fost ok ce a facut ci doar ca sunt multe nuante pe care noi nu le stim si un parcurs al vietei care trebuie vazut in ansamblu. In plus, apropos de balanta pacatelor si a virtutilor, crestinismul este mai mult despre despre iubire si iertare decat despre dreptate. Daca te uiti in calendarul cu sfinti, vei gasi exclusiv oameni care au avut multe pacate si caderi. Cred ca fiecare dintre noi am vrea ca viata sa ne fie judecata sau analizata mai mult cu ochiul milei si mai putin cu cel al dreptatii.
        • -2 (4 voturi)    
          constrangeri... (Miercuri, 20 mai 2020, 16:20)

          Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui filoteigor

          Eu am pornit de la comentariul tau. Mai departe de atat nu vreau sa ma avant. In principiu multi preoti au colaborat cu securitatea. Ca au dat informatii valide sau nu, ca au fost constransi sau nu, asta nu stim si nici nu vom sti. Dar faptul ca unii au colaborat in timp ce alti preoti au infundat puscariile comuniste, mie imi spune ceva.
          Legat de balanta pacatelor si a faptelor bune, daca o parte inclina mai mult decat alta se va vedea la Judecata de Apoi.
          In esenta, prea putin imi pasa. Nu ma incalzeste cu nimic nici daca a turnat, nici daca n-a turnat, nici daca a facut sau nu bine si nici daca a murit sau nu, nici ca tot la mana medicilor a ajuns, nici despre tratamentele acordate in ultima luna.
          Ce ma deranjeaza fantastic de tare este fatarnicia si aroganta unor oameni care se cred mai presus de semenii lor si cu doar o treapta mai jos de Dumnezeu.
          Am senzatia, cel putin in ultima perioada, ca vocile bisericii, in loc sa transmita caldura, incredere, incurajare oamenilor, transmit doar dihonie si ura si tot felul de mesaje care nu au ce cauta in discursul preotilor.
          As fi preferat, de exemplu, sa il aud pe Prefericit tinand o conferinta in care sa le spuna credinciosilor ca totul va fi bine, ca oamenii vor trece cu credinta peste acest hop, ca, poate e o incercare, ca e nevoie de fapte bune, ca etc etc. Preveselul a aruncat doa 10.000 lei (sa fim seriosi, ce bani sunt astia???) catre o asociatie caritabila a bisericii ca sa ajute bolnavii si, in rest, si-a trimis purtatorul de cuvant sa improste cu venin pe toti cei care au vrut sa stea acasa si sa nu se impartaseasca in perioada asta.
          Pimen s-a apucat sa cheme oamenii si sa tina slujba cu oameni desi legea zicea altceva. S-a vrut martir probabil...
          Am scris deja prea mult pentru un subiect total inutil.
          • 0 (4 voturi)    
            iti inteleg mahnirea (Miercuri, 20 mai 2020, 16:39)

            filoteigor [anonim] i-a raspuns lui Ecce_Homo

            Dar esti sigur ca IPS Pimen a chemat oameni la slujba ? Ca din poze se vad doar cei din manastire, adica asa cum prevedea legea.
            • -1 (3 voturi)    
              virusul (Miercuri, 20 mai 2020, 16:57)

              Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui filoteigor

              pai a luat virusul, nu? Teoretic daca nu intrau persoane din exterior, nu ar fi avut cum sa il ia. Nu stim ce a facut sau pe unde a fost sa u cu cine si cand a intrat in contact. Dar s-a cam jucat cu focul...
              • +2 (2 voturi)    
                este o diferenta (Miercuri, 20 mai 2020, 17:45)

                filoteigor [anonim] i-a raspuns lui Ecce_Homo

                de luat, l-a luat, asta este cert. Dar una este sa-l fi luat chemand oamenii la slujba, asa cum ai spus tu (deci incalcand legea) si alta este sa-l fi luat printr-o interactiune cu cineva bolnav intr-una din activitatile administrative pe care sigur le-a avut in perioada asta (deci fara sa incalce legea)
        • -2 (2 voturi)    
          Nu si Iuda! (Miercuri, 20 mai 2020, 16:25)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui filoteigor

          Daca isi cerea iertare, mai ziceam. Dar el, dimpotriva s-a luptat cat a putut sa-si ascunda pacatul!
  • +1 (3 voturi)    
    ... (Miercuri, 20 mai 2020, 12:38)

    John.Doe [utilizator]

    De cand am citit ca era intubat nu mai era nici un dubiu ca se ajunge aici. Cand 90% din pacientii care ajung la ventilatie mecanica mor, iti trebuie un mic miracol sa scapi cu viata. Nu a fost sa fie miracol in cazul asta.
  • +4 (6 voturi)    
    multa ignoranta si (Miercuri, 20 mai 2020, 14:45)

    comentator12 [utilizator]

    lipsta totala de bun simt sa te exprimi asa fata de o persoana despre care stii 2 lucruri, si ele citite din articole cu titlu senzationalist. L-a cunoscut cineva atat de bine incat sa faca analiza biografiei sale si sa-l judece?
  • +4 (16 voturi)    
    La Manastirea Putna erau patrioti si unionisti (Miercuri, 20 mai 2020, 15:06)

    D-or [utilizator]

    Am fost in adolescenta la inceputul anilor '80 la Putna si un calugar ne-a tinut cea mai grozava lectie despre patriotism si ideal unionist, nu doar cu Basarabia, ci, mai ales, cu Bucovina de Nord.

    Ne-a vorbit ore intregi despre Stefan cel Mare, razboaie, tezaur, Eminescu, unire si ura fata de ucrainieni, prezentati generic ca "rusi".
    Mie mi-a spus pe nume de cum m-a vazut, ceea ce a creat stupoare in tot grupul.

    Aflind ca IPS Pimen a fost si muzeograf la Manastirea Putna, este posibil sa fi fost chiar el acel calugar. Oricum, cred ca asa erau si sunt toti calugarii de la Putna.
    La Putna e inima noastra.

    Dumnezeu sa-l odihneasca si sa se roage pentru neamul nostru sa se adune intreg in aceleasi hotare.
    • 0 (10 voturi)    
      da, de obicei... (Miercuri, 20 mai 2020, 16:11)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      el vorbea asa.
      Atunci imi parea exaltat, dar de fapt eu eram cel in suferinta, fiind intoxicat de prostiile bagate pe gat in scoala si nelasat sa judec cu capul meu.
    • 0 (4 voturi)    
      Ura (pentru rusi) nu e crestineasca! (Miercuri, 20 mai 2020, 16:27)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Dimpotriva!
      • +1 (1 vot)    
        Dar fata de ucrainienii care-au furat Bucovina (Joi, 21 mai 2020, 8:33)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        se cheama dreptate.
  • +1 (11 voturi)    
    A murit un Iuda Iscarioteanul! (Miercuri, 20 mai 2020, 16:20)

    Alui [utilizator]

    Si asta si-a vandut fratii (si pe Isus) pe arginti si functii. Nu a recunoscut niciodata nimic si bineinteles ca nu si-a cerut iertare! Locul lui e in iad!
    Dar vitele tembele spalate pe cap ii plang pe urma!
    • 0 (8 voturi)    
      Esti patetic si demn de mila (Miercuri, 20 mai 2020, 18:04)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Si ca sa te citez, doar vitele tembele spalate pe cap pot sa judece in maniera in care o faci tu. Pastreaza-ti avantul pt momentul cand vei fi tu cel judecat.
      • +2 (4 voturi)    
        Stie toata Romania ce mare iubitor de natura era! (Miercuri, 20 mai 2020, 19:43)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        De aia s-a inhaitat cu mafiotul de Adrian Nastase pentru a inhata sute de mii de hectare de padure! Era mafiot la scara mare! 
        • +1 (3 voturi)    
          BOR a cerut (Miercuri, 20 mai 2020, 22:28)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          in nenumarate randuri sa i se restituie ceea ce comunistii i-au furat pt ca sa renunte la subventia de la stat de care este atat de blamata de 'liber-cugetatori'. Niciun guvern postdecembrist n-a vrut sa faca acest lucru. Cine-i mafiotul?@Alui, e o mare impertinenta sa acuzi si sa jignesti memoria unui om a carei biografie n-o cunosti deloc. Cand vei trece prin diverse incercari in viata(si crede-ma, vor fi) sa-ti aduci aminte de postarile tale.
          • -2 (2 voturi)    
            Termina cu minciunile! (Joi, 21 mai 2020, 0:50)

            Alui [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            Ce au furat comunistii de la BOR? Padurile alea n-au fost a BOR niciodata!
  • +2 (4 voturi)    
    Nu era cel care a incalcat toate ordonantele? (Miercuri, 20 mai 2020, 23:41)

    Random721 [utilizator]

    Nu era cel care a tot facut presiune ca regulile sa nu se aplice Bisericii? Si au putut circula cand/cum au vrut?
    DA! Fix el! Am cautat si gasit - 22 Aprilie 2020:
    Mai tari decât ordonanțele militare! Arhiepiscopia Sucevei a primit derogare specială pentru a putea să încalce carantina
    https://recorder.ro/mai-tari-decat-ordonantele-militare-arhiepiscopia-sucevei-a-primit-derogare-speciala-pentru-a-putea-sa-incalce-carantina/
    A cautat-o, a gasit-o! Dumnezeu nu face discriminare, pedepseste ignoranta, aroganta, orgoliile, prostia. Se credea mai presus de toti ceilalti ...
  • +1 (1 vot)    
    Dezbatere romaneasca. (Joi, 21 mai 2020, 16:12)

    clint [utilizator]

    Acest subiect a atras 146 de comentarii pana la acest moment. Un batran preot, la 90 de ani a murit de CoVID, odihneasca-se in pace!
    Sunt nu-s fan BOR si nu-s ateu, ca sa se inteleaga. Dar vad ura si laturi aruncate in ambele tabere. Ma sperie ura asta, intr-un moment cu totul si cu totul nepotrivit.
    Daca se punea in dezbatere un subiect care ne-ar fi interesat cu adevarat, gen educatie, nu s-ar fi sinchisit numeni.
    Imi aduc aminte vorba unui filosof: "2 categorii de oameni nu pot sa sufer pe lumea asta: cei care nu Il cauta pe Dumnezeu si cei care cred ca L-au gasit"
    • 0 (0 voturi)    
      5g și școli fără apă curentă (Joi, 21 mai 2020, 17:59)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui clint

      tot pleacă de la educație...de la ce votezi și pînă la fake-uri pe care le înghiți...guvernu meu n-a încercat soluții pt școli...închise că Italia, profesori francezi la ATI...n-au recunoscut politrucii că școlile n-au apă curentă și de aia nu le deschid...atunci nime n-a zis nimic, nici sindicatele nocive din învățămînt și nici părinții...asta e, încă o generație la șpăranghel, România educată...și a zis cineva ceva, uitai cine...dacă tu crezi și El nu există, n-ai pierdut nimic...da dacă tu nu crezi și El există, ai pierdut tot
      • 0 (0 voturi)    
        de ce politizam totul ? (Vineri, 22 mai 2020, 12:56)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        Eu nu vorbeam despre politica. Hai sa nu privim lumea prin gaura cheii. "Guvernul meu" e singrurul responsabil? Ce au facut celealte in ultimii 30 de ani?
        Poate a scapat multora, dar mult hulita Monica Anisie s-a dus in niste scoli la tara, din cele fara apa curenta si fara toaleta apoi a mers la primarie. Stiti cine trebuie sa se ocupe de toalete si apa curenta in scoli?
        Primariile, majoritar PSD-iste. In primarie, apropo, a dat peste un burtos analfabet cu dinti de fier si caciula de oaie. I-a spus ca exista fonduri, dar trebuie accesate. Exista cineva in primariile de la tara, capabil sa scrie un memoriu pentru a accesa astfel de fonduri? Se pare ca nu...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by