VIDEO Petrecere în Herăstrău, sâmbătă seara: Mai mulți tineri dansează în parc, pe muzică dată tare

de Redactia     HotNews.ro
Sâmbătă, 16 mai 2020, 23:29 Actualitate | Coronavirus


Petrecere in Herastrau
Foto: Facebook
Mulți tineri s-au adunat pentru a petrece sâmbătă seara în parcul Herăstrău. Mai multe imagini postate pe Facebook arată că parcul a început să se aglomereze încă din timpul zilei, însă seara, tinerii au organizat o adevărată petrecere în aer liber, dansând pe muzică dată la maxim. Din imagini reiese că tinerii stau inclusiv la terase. Pe timpul zilei, când deja erau mulți adunați în locul respectiv, jandarmii au venit și au cerut tinerilor să respecte regulile de distanțare socială, dar fără succes.



La cât era de aglomerat, tinerii nu au respectat nicio regulă de distanțare fizică.

Seara târziu a intervenit și Poliția pentru a-i dispersa.






Parcul Herăstrău s-a aglomerat încă din timpul zilei, mai multe persoane făcând picnic pe spațiul verde.

Jandarmii au ajuns la locul respectiv și au cerut tinerilor să respecte regulile de distanțare socială, dar fără succes.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















59082 vizualizari

  • +64 (86 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 16 mai 2020, 23:40)

    tudorr [utilizator]

    Asa se distrau si in Italia inainte sa moara zeci de mii...
    • +57 (77 voturi)    
      intreabrea e: DE CE EXISTA BARURI in ...PARC??? (Duminică, 17 mai 2020, 0:00)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      alllooo, e vreunul prin Romania care mai vede lucrurile in mod normal?

      ce sa cauta BARURI in PARCURI????

      nu exista asa ceva nicaieri in lume
      • +12 (16 voturi)    
        cum de ce? (Duminică, 17 mai 2020, 11:39)

        piticu_enigmatic [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        din cauza de coruptie si primari lacomi.
      • -1 (5 voturi)    
        ba pardon (Duminică, 17 mai 2020, 14:44)

        alfa1 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        exista terase in parc si la viena daca nu stiai...asta e doar ce va imaginati voi ca nu exista
      • -1 (1 vot)    
        sunt sub 6000 cazuri active.. (Duminică, 17 mai 2020, 19:31)

        aero [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        idi… am fost mintiti ca prostii… daca a-ti da drumul la terase poate ar fi mai bine decat sa se distreze unii alandala,,,
      • 0 (0 voturi)    
        QA (Duminică, 17 mai 2020, 22:02)

        MVB [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        buna , foarte buna intrebarea , si astazi chiar fara clienti bubuiau boxele peste tot.

        putem reformula : mai este Herastraul un parc?
      • +1 (1 vot)    
        Allllooo! Limba Romana! (Duminică, 17 mai 2020, 22:22)

        Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Ce va mai place sa abuzati de cuvantul "alo"! Aveti senzatia, ca tipul ala Dragos nu stiu mai cum... (care mie mi se pare ca e un fandosit care doar se miorlaie), ca daca il folositi destul de des, pareti mai amuzanti!
    • -41 (71 voturi)    
      Lol (Duminică, 17 mai 2020, 1:14)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      ...zeci de mii de mosi, grasi si diabetici.

      Daca te simti printre categoriile respective, #staiacasa
      • +25 (35 voturi)    
        Corect (Duminică, 17 mai 2020, 8:56)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Dar ce te faci daca tinerii astia au acasa niste parinti "mosi, grasi si diabetici"?..
        • -5 (19 voturi)    
          ??? (Duminică, 17 mai 2020, 9:16)

          Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Poate vor sa scape de babaci.
        • -23 (29 voturi)    
          Lol (Duminică, 17 mai 2020, 9:46)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          E fix problema lor, nu a mea.
          • +9 (19 voturi)    
            mentalitate de ro (Duminică, 17 mai 2020, 11:14)

            alex34 [utilizator] i-a raspuns lui HP

            de asta suntem unde suntem, de la omul de rand care isi arunca gunoiul pe strada sau pe camp, la doctorii care nu te baga in seama daca nu le dai bani, la politicienii din fruntea tarii , toti gandesc la fel "e problema altora, nu a mea" deci nu-mi pasa!
            • -6 (18 voturi)    
              Lol (Duminică, 17 mai 2020, 12:13)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui alex34

              Du-te ba Mesia de aici cu teoriile, si ia-ti si gripa asta cu tine.

              N-am timp de voi, sunt ocupat sa imi traiesc viata.
          • -3 (7 voturi)    
            Has Peule (Duminică, 17 mai 2020, 15:23)

            tudorr [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Has Peule, tu nu ai parinti? Esti nascut din spuma laptelui? Nu mai ai rude peste 50-60 de ani? Te-au crescut lupii in padure bossule si sanatosule care esti! Stii ca in Rromania sunt peste 5 MILIOANE de bolnavi cronici? De la tineri la batrani... Altceva nu-ti mai zic decat sa fii sanatos!
            • -2 (10 voturi)    
              Lol (Duminică, 17 mai 2020, 15:53)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

              Am parinti, si asta nu inseamna ca o sa stau in casa o mie de ani.

              Mai obligati lumea sa stea izolata si o sa iesim sa va luam gatul.
              • +1 (1 vot)    
                interesant (Luni, 18 mai 2020, 12:54)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui HP

                Cui o sa-i iei tu gatul cand iesi, daca restul suntem in casa? Va omorati intre voi?.. ;)
          • +1 (1 vot)    
            Ignorance is bliss.. (Luni, 18 mai 2020, 12:52)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Crezi ca nu este problema ta, dar daca astia umplu spitalele si peste o saptamana ai ghinionul sa ajungi si tu la urgenta, unde nu mai este nici un pat disponibil? Mori cu zile.

            Ce ar trebui sa-ti spuna medicul de garda in cazul asta? "Fix problema ta, nu a mea".
      • +2 (12 voturi)    
        empatia la romani.... (Duminică, 17 mai 2020, 10:16)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui HP

        ce misto...
        • -2 (12 voturi)    
          Lol (Duminică, 17 mai 2020, 12:11)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Empatia mea are limite, si anume atunci cand ma afecteaza direct.
      • +1 (1 vot)    
        Altceva mai stii in afara de "lol"? (Luni, 18 mai 2020, 1:22)

        Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Tot timpul scrii acest "lol" care devine non-sens fiind folosit tot timpul!
    • -20 (32 voturi)    
      ete fas.. (Duminică, 17 mai 2020, 6:50)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      .. din alea zeci de mii cati erau adolescenti de varsta lor?
      tinerii o ard la modul "ni se rupe de batrani, sa stea ei in case" si pe undeva au dreptate. de joi zici ca e invazia zombi, nu mai ai loc de pensionari pe strada.
      • +16 (28 voturi)    
        ......... (Duminică, 17 mai 2020, 9:20)

        Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        ...dar adolescentii aceea nu au parinti? Varsta medie a celor infectati in Romania a fost de 49 de ani.

        Si daca se intampla ceva cu parintii lor, sa vezi cum injura "tara asta de rahat".
        • +2 (8 voturi)    
          normal.. (Duminică, 17 mai 2020, 11:21)

          alex34 [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

          asa-i romanul, isi bate joc de tot si dupa se plange... ca de ce nu se ocupa altii sa-i mearga lui bine
    • +2 (10 voturi)    
      un pic pacat (Duminică, 17 mai 2020, 10:29)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      aveam o traiectorie buna fata de alte tari;
      brazilia, mexic, rusia
      o medie pe 30 zile ar trebui sa fie destul de concludenta:

      https://imgur.com/a/xGzuVmt
    • +4 (12 voturi)    
      Patronu Stefan Mihailescu, apropiat PNL si PSD (Duminică, 17 mai 2020, 10:41)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Atata timp cat patronul Funky Lounge este Stefan Mihailescu, un apropiat al mafiei politicienilor PNL si PSD, nu o sa se rezolve nimic, niciodata si nu o sa ne invatam minte niciodata atata timp cat lumea va vota politicieni, si nu va vota USR! Cu USR la putere am avea cu adevarat o democratie functionala, adevarata, lipsita de politicieni in care totul sa se faca respectandu-se legea si termenele, totul ar fi corect si Romania ar prospera dupa 30 de ani de declin adus de PSD si PNL si toti ceilalti politicieni din Romania.
      Cu un USR cu oameni corecti care nu sunt politicieni am avea respect fata de cetateni si fata de lege!
    • +6 (16 voturi)    
      si era asa de usor (Duminică, 17 mai 2020, 11:14)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Inteleg ca nu au pana luni cadrul legal sa dea amenzi. Dar era asa greu sa aduca in zona cateva masini si sa le puna gibonilor niste muzica de la sirene, pana plecau? Daca nu aveau acces cu masinile pana acolo, se putea gasi o varianta. Numai sa fi vrut.
      • +2 (6 voturi)    
        Cadru legal (Duminică, 17 mai 2020, 12:40)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

        Cum sa nu aiba cadru legal, crezi ca e legal sa organizezi petreceri in parc fara autorizatie? Au fost lasati intentionat, sa vedem in ce scop.
    • 0 (0 voturi)    
      zeci de mii de tineri? (Marţi, 19 mai 2020, 13:28)

      stilatu [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      esti dus cu capul omule, nici cei batrani nu au murit toti de covid, doar recomandarile oms au facut sa creasca numarul celor infectati si decedati cu covid, nu morti din cauza covidului, dar cine sa mai faca diferenta asta minora, nu?
  • +43 (65 voturi)    
    "Funky lounge party" (Sâmbătă, 16 mai 2020, 23:41)

    mitg [utilizator]

    As pune-o la funky lounge cleaning la curatenie la spitale macar doua-trei zile sa vada ca nimeni nu e imun la covid, si mai ales consecintele grave ale acestei boli.

    De la o plimbare linistita in parc cu 2 amici la show penal e o mica mare diferenta.
    • +40 (52 voturi)    
      Nu oricine (Duminică, 17 mai 2020, 0:12)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Nu oricine are terasa in herastrau in orasul pastorit de Gabriela Vranceanu Firea, acei oameni sunt de neatins si nederanjat de Politia Locala.
    • -1 (19 voturi)    
      statistica.. (Duminică, 17 mai 2020, 6:51)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ... zice altceva. 0.2% e un risc prea mic pentru a fi luat in considerare. poate vrei sa zici ca isi expun rudele batrane.. dar poate nici nu-i intereseaza.
  • +33 (63 voturi)    
    Perfeeeeeect! (Sâmbătă, 16 mai 2020, 23:41)

    _Un stelist_ [utilizator]

    De la 1 iunie stare de urgență. Bravo, fete și băieți, sunteți rari!
    • +11 (35 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 17 mai 2020, 1:04)

      [anonim] i-a raspuns lui _Un stelist_

      • -8 (34 voturi)    
        urmeaza revolutie (Duminică, 17 mai 2020, 4:57)

        PrivireCritica [utilizator] i-a raspuns lui

        Nu mai inghite nimeni inca o stare de urgenta... toata Europa e in revenire ... ar insemna ca suntem cei mai prosti sau guvernati de cei mai prosti
        • +5 (21 voturi)    
          :) (Duminică, 17 mai 2020, 9:26)

          Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

          Atunci revenim la statistica initiala. 20% imbolnaviti cu simtome si o rata a deceselor cam de 1%-2%.

          Asta insemna cam 0.2%-0.4% din populatia Romaniei. Cam 40.000-80.000 de decese.

          Si sa nu te plangi cand te duci la spital bolnav si nu mai sunt paturi disponibile. Sau daca ai noroc se gaseste pentru tine un pat intr-un cort si primesti din cand in cand un Paracetamol.
          • -1 (17 voturi)    
            Acelea au fost povești (Duminică, 17 mai 2020, 10:05)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

            rata reală este nici 0.5%, adică fix câte cazuri sunt într-un an cu epidemie de gripă.
            • -4 (10 voturi)    
              E cert. (Duminică, 17 mai 2020, 11:45)

              Marionette [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

              Mai ales pentru ca spune "hic sunt leones" de pe net.
              Eu zic sa ne aruncam cu capul inainte.
              • +1 (11 voturi)    
                E cert, pentru că un virusolog a calculat (Duminică, 17 mai 2020, 12:46)

                hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

                iar hic sunt leones vă pune în vedere faptul că credeți într-o imensă manipulare.
                • -1 (1 vot)    
                  E cert ca minti. (Duminică, 17 mai 2020, 19:28)

                  Marionette [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                  Nimeni nu stie exact. Nu cand calculeaza un virusolog se stie ci cand toti sunt de acord. Acum, la ora asta nimeni nu stie exact in afara lui "hic sunt leones" de pe net. Doar el are certitudini, eu zic sa ignoram oamenii de stiinta si sa mergem pe mana lui "hic sunt leones"!
          • +2 (8 voturi)    
            da, ai dreptate Paul (Duminică, 17 mai 2020, 11:49)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

            Dar acum virusache este aproape mort in RO

            Poate nu inca in alte locuri...

            S-a intervenit repede in RO ca eram fara de nici unele - si asta a fost extrarodinar de bine, dar acum...

            Nu poti sa tii oamenii in tarcuri atat de mult - asta este o alta lectie pe care pandemia o aplica lumii intregi. Pana si chinezii si-au iesit din minti cand au fost eliberati...

            Nici o preocupare pentru educatie - romanii se simt bine in starea de prosteala cronica - asta este o alta concluzie.

            Alte tari fac demersuri sustinute de a deschide invatamantul - nu si in ro...Tara care iubeste cretineala. Mare pacat, dar se vede starea de prosteala existenta.

            Cred ca a meritat pandemia sa fie traita si saga continuu inca...

            Precious lessons!
        • +1 (7 voturi)    
          Nu sunt toți inconștienți și proști. (Duminică, 17 mai 2020, 13:23)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

          Visezi.Este dovedit,stai în casă este cea mai sigură metodă ca să previi infecția cu COVID.Ce spui tu-revoluție,înseamnă moarte chinuitore.
    • +1 (9 voturi)    
      v-ati panicat???? (Duminică, 17 mai 2020, 11:43)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Eu NU.

      Dar sa vedem ce se va intampla.
      Personal cred ca suntem la sfarsitul lui virusache pe pamant romanesc si asta trebuia sarbatorit cum se cuvine inclusiv cu lipsa de respect fata de cei care stiu asa de bine si de repede sa dea amenzi.

      Un un astfel de stat avem nevoie.

      Interventii mici dar eficiente ar trebui sa fie cheie pe care sa o caute cei care ne conduc sau ne vor conduce.

      Apuse sunt vremurile cand stateam cu botnita pe gura... Uite ce se intampla in danemarca dar mai greu la noi, din pacate...

      Mare pacat...
      Unde este insula Feroe sa merg forever acolo???
  • +35 (55 voturi)    
    Vai mama lor (Sâmbătă, 16 mai 2020, 23:43)

    Captain Obvious [utilizator]

    La propriu
  • +37 (63 voturi)    
    Asta e Romania (Sâmbătă, 16 mai 2020, 23:44)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Toti razvratitii care stiu ei mai bine si nu respecta reguli. Argumentul este ca fiind dat de Guvern nu e constitutional deci nu tre' respectat. Si daca era dat de Parlament? Daca e la fel, conteaza cine il da? Doar pretexte ca sa nu respecte si ca sa nu plateasca amnezi.

    Degeaba se intreaba lumea de ce avdem cate 200 de cazuri noi pe zi dar vine cate un destept "si vindecari?". Auia e problema? Vindecarea? Sau faptul ca tot se imbolnavesc oameni si deci nu respecta reguli de conduita?!
    • +9 (35 voturi)    
      Asta e Bucurestiul, pana una alta (Duminică, 17 mai 2020, 1:04)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Si coruptia pe care ati sustinut-o prin primarii si consilierii pe care i-ati votat.
      • +8 (26 voturi)    
        Stai calm (Duminică, 17 mai 2020, 1:43)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        Au fost petreceri si prin alte orase, nu e primul caz. Deci sa nu exageram.
      • +7 (13 voturi)    
        priietene (Duminică, 17 mai 2020, 10:15)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        mai usor cum "vai bucurestenii asttia"
        1 - majoritatea "bucurestenilor" nu au nici macar buletin de bucuresti
        2 - nu am vazut ca doar in bucuresti sa fie coruptie si doar bucurestenii sa voteze hoti!
      • -4 (4 voturi)    
        ce are primarul cu neamul prost? (Duminică, 17 mai 2020, 14:28)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        ce are ... cu prefectura?
      • 0 (0 voturi)    
        Mai sa fie... (Duminică, 17 mai 2020, 23:25)

        Razvan002 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        De asa are PSD-ul atatia parlamentari, ca i-au votat numai bucurestenii? Mafia a fost votata de toata tara...
    • +3 (21 voturi)    
      al dreaqului, ce ... (Duminică, 17 mai 2020, 4:41)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      se mai "ataca" locuitorii din tara aia cind le zice lumea de afara ca sunt...romi.....care e diferenta dintre aia din tandarei si "elita" bucurestiului ??....nici una...ma opresc ca trebuie sa ma duc sa ...vo (W) It....
    • -1 (9 voturi)    
      Firește că este important cine adoptă regula (Duminică, 17 mai 2020, 10:07)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      să nu-mi spui că tu te apuci să respecți de nebun prevederile unui ROI adoptat în cadrul firmei mele?!
  • -11 (49 voturi)    
    hahahahahaha (Sâmbătă, 16 mai 2020, 23:48)

    baestiprost [utilizator]

    trebuia mentionat ca lumea danseaza pe muzica tare lmao police state incoming.
  • +20 (46 voturi)    
    si peste 5 zile.... (Sâmbătă, 16 mai 2020, 23:51)

    learn2think [utilizator]

    dansam coffin dance :(
    • -9 (19 voturi)    
      Tu primul.. cu tot neamul (de unde esti?) (Duminică, 17 mai 2020, 9:06)

      Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui learn2think

      de fel?
  • +24 (38 voturi)    
    Muzica dată tare (Sâmbătă, 16 mai 2020, 23:55)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Să sperie virusul !
  • -2 (42 voturi)    
    Consecvent (Duminică, 17 mai 2020, 0:03)

    contondent [utilizator]

    Ideii mele: omenirea nu merita sa beneficieze de vaccinuri, media de varsta de 40 de ani e optima pt. un raport corect intre beneficiile aduse si efectele distructive ale omului, o spun cu regret. Realist vorbind, procreerea trebuie controlata, limitata si selectiva, altfel vom ajunge protagonistii Idiocracy.
    • +8 (12 voturi)    
      De fapt (Duminică, 17 mai 2020, 7:14)

      Taica Precistan1 [anonim] i-a raspuns lui contondent

      Idiocracy a inceput de multishor.
  • +16 (32 voturi)    
    Bucuresci..mindria tarii esti! (Duminică, 17 mai 2020, 0:05)

    Nedianu [utilizator]

    Bravos!@ Un exemplu demn de maturitate!
  • -11 (33 voturi)    
    minunata Romanie :)) (Duminică, 17 mai 2020, 0:05)

    John_Re [utilizator]

    Johannis, Orban, Firea samd sunt varza.

    Parcul cred este in proprietatea si administrarea Primariei Bucuresti.

    Era foarte simplu ca primaria sa interzica accesul in parcurile administrate de ea iar cei ce incalca ordinul sa fie amendati.

    N-are nici o treaba CCR-ul cu asta.

    lol :))
  • +16 (50 voturi)    
    ... (Duminică, 17 mai 2020, 0:12)

    tirolez [utilizator]

    Uite ca avem si noi covidiots.
    Zici ca s-a descoperit tratamentul minune asa de nepasatori sunt.
    Deci am facut degeaba 2 luni lockdown.
    De ce trebuie sa sufere o tara intreaga pentru niste inconstienti? Daca incep iar sa o ia la deal cifrele ajungem iar sa stam in casa. Cand puteam sa profitam ca situatia nu e asa rea acum.
    • -5 (25 voturi)    
      Lol (Duminică, 17 mai 2020, 1:16)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Pai chiar am facut degeaba lockdown.

      Era si timpul sa ne revenim la normal.
      • +1 (9 voturi)    
        NU - nu a fost degeaba LOCKDOWN (Duminică, 17 mai 2020, 11:55)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        A servit medicillor si asistentilor medicali ca altfel muream mult mai multi.

        Cei din RO nu sunt nici un fel de eroi - doar o mica parte dintre ei. Mi se pare normal sa stii cum sa separi fluxurile de bolnavi si sa te protejezi cand apare pandemia - pentru asta nu inseamna ca esti erou.

        Sunt putine locuri unde a existat presiune maxima pe cadrele medicale.

        Dar acum este TIMPUL PENTRU NORMALITATE.

        este mai usor sa conduci o vita care este inrobita decat daca o lasi libera - dar vita aia care este libera da mai mult lapte...
  • +20 (46 voturi)    
    Țara manelelor ! (Duminică, 17 mai 2020, 0:16)

    Observatory [utilizator]

    ...și cam atât !
    Nu toți, dar înspăimântător de mulți...
    Sănătate tuturor...
    • -17 (23 voturi)    
      ce au manelele? (Duminică, 17 mai 2020, 6:53)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      de ce va luati atat de serios de la ele? relax, dude.. e doar muzica.
  • +4 (28 voturi)    
    Indobitocirea (Duminică, 17 mai 2020, 0:16)

    Mihail. [utilizator]

    Uneori e utila, alteori nu.
  • +17 (43 voturi)    
    popor de .... (Duminică, 17 mai 2020, 0:20)

    falcoind [utilizator]

    Intr-un orășel prin care trecea granița dintre Olanda și Belgia marcat cu "creta" Belgieni nu mergeau sa cumpere brânza in Olanda din cauza închideri graniței dintre cele doua state deși fizic nu exista nici un blocaj.
    S-a dat doar o lege: e închisă granița. La noi CCR-ul anulează amenzile: nu sunt constituționale. De ar crăpa toți din parc nu ar fi nici o paguba de ei. Din păcate nu asa o sa se întâmple da poate la 1 mil de morți am învăța și noi in final ce înseamnă legea. Hai Covid , poți ,învață acest neam de "deștepți" odată pentru totdeauna sa respecte o lege, măcar pe cea a bunului simt.
    • -9 (31 voturi)    
      Vai de capu' vostru de fraieri. (Duminică, 17 mai 2020, 2:15)

      gtomoiaga [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      .....cei care se protejeaza o sa moara primii din cauza lipsei imunitatii.Stai intr-un bol de sticla si cand o sa trebuiasca sa iesi la servici o sa constati ca nu ai anti corpi.Ti se pare logic ce zic sau nu?! Nu cred ca realizezi.Vezi ca eu am vazut prin aer si niste zombi.....
      • 0 (16 voturi)    
        Învață prietene (Duminică, 17 mai 2020, 9:16)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui gtomoiaga

        Cum se scrie corect, și apoi să dai lecții
    • +2 (2 voturi)    
      Lucrurile sunt un pic invers... (Duminică, 17 mai 2020, 14:54)

      cconiac [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      https://www.web24.news/u/2020/03/belgians-go-to-the-netherlands-to-eat-at-a-restaurant-it-is-unimaginably-scandalous.html

      It was the anger of the mayor of Knokke (BE) who decided to put his city under cover this week. He finds that his fellow citizens cross the border and go to the Netherlands to go to a restaurant. This is completely irresponsible according to the mayor of Knokke, interviewed by Bel RTL. “I am on the border with the Lock. There were 10,000 people eating and drinking, 96% or 98% of them Belgian because they can afford it.
      • 0 (2 voturi)    
        Write Romanian (Duminică, 17 mai 2020, 17:38)

        Observatory [utilizator] i-a raspuns lui cconiac

        this is a site for Romanians , if you forgot go to CNN and write there ..forever
        Smart Ass !
        Do you think someone got intimidated because you know little bit of English language!?!?!
        Get lost from here !
      • 0 (0 voturi)    
        hihihihi (Duminică, 17 mai 2020, 19:20)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui cconiac

        Funny! Thanks.
  • +11 (49 voturi)    
    "Multumim" ccr, (Duminică, 17 mai 2020, 0:22)

    Levellers [utilizator]

    ce tara "bine" administrata ...!
    • 0 (0 voturi)    
      Nu mai dati (Duminică, 17 mai 2020, 17:59)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

      vina pe administrație și președinte.
      Aici este in disctutie, cum respecta cetățeanul roman legea ! Ca legea este legală sau nu, nu este problema cetățeanului.
      Când vine timpul și ziua de vot, exprimați-va dorința și Alegeți Oameni inteligenți și care bu fura. Ăștia fac cei care au fost votati de Dvs .!
      PR-ist sau nu, alegeți unul și intr-olunail dați afara ! Așteaptă-te D’lor 6 luni un an cel putin su atunci incepeteti sa înjurați .
      In țara in care trăiesc acum 4 ani nu a ieșit votantul meu, și nu îmi pare rău.
      Acum 8 ani nu, am fost putin necăjit, dar am înghițit gălușca și am așteptat din nou alegerile ...
      Ca nu se Votează corect de peste 30 de ani? Eu zic ca acelas partid câștiga din 1947. Nici măcar odată nu încearcă romanul și alt ceva .....deci va plac același partid și aceiashi Gașca .
      Am “ fugit” de comunism acum 45 de ani .....și nu îmi pare rău .....mentalitatea este aceiasi și va urez succes, dar cu regret nu cred ca ceva seva schimba curând,,,,in bine....
      PS de fapt când trebuia sa se schimbe , s- a întors roata Europei și socialiștii sunt cei care comanda.
      Sincer Va doresc o viața mai buna!
  • +17 (49 voturi)    
    Lumea e prea proasta (Duminică, 17 mai 2020, 0:25)

    graygoose [utilizator]

    Nu intelege despre ce e vorba, nu pentru ca nu li s-a explicat, ca s-a facut de mii de ori, ci din imposibilitate cognitiva. Imbecili. O sa fie iar recluziune, e foarte necesar, dupa ce am vazut, vreau asta! trebuie sa ne ferim in continuare de cretini.
    • -3 (25 voturi)    
      Noroc cu unii ca voi si cu B. Gates.. (Duminică, 17 mai 2020, 1:34)

      Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui graygoose

      Fara voi s-ar duce omenirea de rapa.
    • -3 (21 voturi)    
      hai bre, las-o jos ca macane.. (Duminică, 17 mai 2020, 6:54)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui graygoose

      ... 1000 de morti in 2 luni. pentru asta stam zeci de milioane in casa?
      • -3 (9 voturi)    
        e greu sa intelegi (Duminică, 17 mai 2020, 10:10)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        cauza si efectul, nu?!
      • -6 (10 voturi)    
        da, exact (Duminică, 17 mai 2020, 11:21)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        inteligentule asimptomatic, 1000 in 2 luni pentru ca am stat in casa. daca nu stateam erau 10 mii, sau 100 de mii. tabla inmultirii e mai complicata decat ce am zis eu mai sus. dar e plin de "inteligenti" care nu inteleg.
    • -4 (8 voturi)    
      acum (Duminică, 17 mai 2020, 10:10)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui graygoose

      poate intelege si lumea d c erau amenzile care erau...
  • -15 (63 voturi)    
    Bravo tinerilor bucuresteni! (Duminică, 17 mai 2020, 0:29)

    Alex735 [utilizator]

    Nu locuiesc in Ro dar sunt bucurestean si ma simt mandru de asta!
    • +18 (38 voturi)    
      încalcă legile (Duminică, 17 mai 2020, 0:41)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      în tara unde locuiești , Bucurestean .... , poate acolo nu e un CCR cretin și o sa plătești amenzile încasate.
      • 0 (8 voturi)    
        securisti in misiune (Duminică, 17 mai 2020, 10:02)

        Lunetistul [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

        Trebuie sa intelegem ca foarte multi dintre cei care posteaza aici sunt sub acoperire si fac cu noi o programare sociala. Unii s-au trezit in plina noapte si s-au apucat sa scrie, ca sa-si indeplineasca misiunea.
    • -1 (7 voturi)    
      traiasca romania (Duminică, 17 mai 2020, 10:09)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      tara unde a incalca legea este un motiv de lauda!

      si ne mai miram d c ne conduc doar hoti de 30 de ani...
  • +8 (30 voturi)    
    Măcar au pus muzica potrivită (Duminică, 17 mai 2020, 0:39)

    anton_carpati [utilizator]

    "Vara asta am să mă-mbolnăvesc"
    • -7 (13 voturi)    
      da.. (Duminică, 17 mai 2020, 6:54)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

      ... si nu o sa patesc nimic. ca nu-s pensionar batran.
      • -1 (3 voturi)    
        nu m-as grabi cu fudulia (Duminică, 17 mai 2020, 11:53)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        ghinionul loveste cand te crezi mai fortos
      • +2 (2 voturi)    
        Asta-i bine. (Duminică, 17 mai 2020, 14:42)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Părinții și/sau bunicii dumneavoastră sunt la fel de tineri?
  • +12 (34 voturi)    
    sa privim si partea pozitiva (Duminică, 17 mai 2020, 0:42)

    g01an [utilizator]

    sunt putini prin comparatie cu marea majoritatea a oamenilor.

    nu-nteleg de ce se agita unii. eu sunt pro-preventie, dar in acelasi timp vreau ca oamenii sa inteleaga ca tot suntem pe cont propriu si trebuie sa avem singuri grija de noi si de cei dragi.

    asa este in democratie, unii o sa-si dea in petec fix cand ai nevoie mai tare ca lumea sa fie serioasa. este cel mai rau sistem posibil in afara de TOATE celelalte. dar din nou, sa vedem si partea pozitiva, dupa aproape un secol tare nenorocit pentru noi ca natie, ma bucura sa vad ca lumea nu suporta sa stea captiva, chiar daca asta inseamna sa faca ceva stupid sau cu care eu nu sunt de acord.

    nu mai vreau sa vad oameni luati si dusi cu dube pentru simple amenzi - adica in cazul asta sa expunem la infectare si fortele de ordine care pe urma devin vectori de transmitere. hai sa nu fim si noi ca ei. cum as vrea eu ca autoritatile sa se comporte in astfel de situatii este sa-i identifice sau pozeze si sa le trimita premiul acasa, prin posta. si s-ar rezolva astfel de chestiuni cu timpul. iar daca unii aleg sa nu ne ajute pe restul sa trecem pe aceste probleme, noi restul ar trebui sa intelegem si sa ne ferim mai bine,
    • 0 (12 voturi)    
      Aveti multa (Duminică, 17 mai 2020, 3:43)

      Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      dreptate, welcome!
    • +4 (20 voturi)    
      Și pe doctori (Duminică, 17 mai 2020, 6:00)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Cine-i protejează? Daca nimerești langa un idiot din asta la coada la Mega
      • +6 (6 voturi)    
        . (Duminică, 17 mai 2020, 10:20)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

        trebuie sa-ti iei singur masuri de preventie in dreptul tau. nu te obliga nimeni sa ramai la o coada unde nu se respecta distanta. ai pus mana pe produse de pe raft pe care au pus si altii mana, nu te impiedica nimeni sa te dezinfectezi. nu fiti ca ei... dar purtati-va de parca marea majoritatea sunt ca ei. asta este mesajul, de fapt.

        si problemele care ar fi evitate nu tin doar de coronavirus, ar fi si altele care pe viitor ar fi prevenite printr-un comportament mai sanitar in public.
    • +6 (12 voturi)    
      aveti dreptate... (Duminică, 17 mai 2020, 9:31)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Pe de alta parte ar trebui sa se gandesca la parintii si bunicii cu care se vor intalni in week-end.

      Pe de alta parte ... ii au asa cum i-au crescut.
    • -1 (7 voturi)    
      Parte pozitivă, pe bune? (Duminică, 17 mai 2020, 11:12)

      Jester [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Să lauzi mamiferele că nu vor să stea captive. Păi care mamifer vrea? O parte pozitivă ar fi fost dacă tinerii ăștia ar fi ieșit la ceva constructiv, nu să bea o votcă și să asculte muzică. Măcar de se duceau în piață și protestau cu suta aia de antivacciniști. Atunci ai fi zis că au un scop, ceva. Așa, sunt doar... nimic, nu e nicio parte pozitivă.
    • -2 (6 voturi)    
      yeah right (Duminică, 17 mai 2020, 11:24)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      cum sa te feresti pe cont propriu, iti faci un buncar si te ascunzi in el? ieri la un mare supermarket era plin de destepti care purtau masti (ca altfel nu-i lasa agentul de paza sa intre), dar prin magazin le purtau sub barbie, sau in cel mai bun caz doar cu gura acoperita, si nasul la vedere, ca deh, ii incurca la respiratie. ce sa le faci astora, si cum sa te feresti de ei, in democratie? te ... in ea de democratie cand majoritatea populatiei e inteligenta asimptomatic, vorba ctp-ului.
  • -13 (49 voturi)    
    Si care e problema? (Duminică, 17 mai 2020, 0:44)

    filosoful.roman [utilizator]

    Ce e asa de special ca oamenii se distreaza si asculta muzica?
    Maine o sa dati o stire cum ca oamenii merg pe strada? :))
    • +11 (21 voturi)    
      niciuna (Duminică, 17 mai 2020, 3:53)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      E la fel de "special" ca stirea cu impartasitul turmei cu aceeasi lingurita, doar ca aici este alta turma.
    • 0 (14 voturi)    
      super (Duminică, 17 mai 2020, 9:11)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Asta este rapsunul pe care il ofera oamenii cand scapa din lat.

      Oamenii aceea au o atitudine normala - ca si cei din vami care s-au inghesuit si acolo sa iasa sau sa intre in tara. Te lasa nervii daca ai mereu unul care sa iti spuna ce sa faci.

      Trebuie sa intelegi tu si sa faci din proprie initiativa.

      Iarasi s-a dovedit ca oamenii nu au nevoie de CCR, de Jandermie, de Politie, de Parlamanet sau de Presedinte.

      Fiecare poate sa isi conduca viata asa cum doreste

      Este cea mai frumoasa lectie.
    • -1 (11 voturi)    
      ... nu e nici o problema ... (Duminică, 17 mai 2020, 9:34)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Daca si-au luat masuri de prevedere si nu intra in contact cu rude in varsta sau cu boli cronice atunci au dreptul sa faca ce vor ei.
    • -3 (7 voturi)    
      ahahahaha (Duminică, 17 mai 2020, 10:08)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      aia de pe vremea ciumei aveau scuza ca nu intelegeau medicina...
      voi ce scuza aveti?!
      • +1 (7 voturi)    
        cred ca am evoluat extrem de mult (Duminică, 17 mai 2020, 12:14)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        de la vremea ciumei.

        Nu stiai ca trebuie sa te speli pe maini, ca trebuie sa pastrezi o anume distanta sau sa porti o masca.

        Unde pui ca pe vremea aia nu erau prea multi care sa stie sa citeasca - astazi cel putin au invatat sa citeasca cu intelegerea este inca o problema.

        partea buna este ca virusul a disparut in turma noastra - 2 luni este arhi suficient - uitatti0-va peste toate statisticile.

        el nu poate sa mai apara decat din afara turmei noastre...

        O sa treaca si la acestia cam intr-o luna, max 2 luni si aici ma refer la astia aflati mai la est de noi - Turcia, Moldova, Ucraina, Rusia...

        O sa moara si virusul in USA - natural in urmatoarea perioada - dar pentru ca teritoriul lor este enorm si au decalaje intre declansarea bolii poate o sa aiba nevoie de mai mult timp - este mai greu de gestionat criza in USA - de mamaliga o pune Trump - regrete eterne...

        Urmatoarele 2 luni o sa fie catastrofale pentru USA, Mexic si altii din America de Sud - virusul are un pattern si ataca dupa aceeasi formula.

        Va fi greu!

        Pentru Europa o sa fie mai usor.
        Oricat de multe lucruri negative se spun despre europeni o caracteristica pozitiva razbate - exista o omogenitate relativ mai mare decat cea din USA - in ciuda diferentelor dintre Sudul si Nordul Europei.

        USA are ingeniozitatea dar pe care actualul Presedinte a omorat-o pentru interesele lui personale - asta este, este o chestiune temporala.

        USA are si cel mai mare grad de indrazneala, risc si asta se vede in multe aspecte ale vietii lor zilnice.

        Astept cu mare interes vaccinul
  • +23 (37 voturi)    
    Viitorul suna bine! (Duminică, 17 mai 2020, 1:13)

    BernierC [utilizator]

    Observand generatiile ce vor forma societatea IDIOCRACY!
  • -8 (24 voturi)    
    Ce de spirit tineresc (Duminică, 17 mai 2020, 2:15)

    Setalcott [utilizator]

    Au iesit la cicalit nazi babele, sa vegheze la distantarea anti-sociala.
  • +2 (20 voturi)    
    Jandarmeria (Duminică, 17 mai 2020, 2:16)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Jandarmeria nu mai are mijloace de imprastiere a multimilor? Sau le pastreaza pentru ocazii speciale? Pai... uite, asta era una din ele. Un dus si plecau prostovanii lacasele lor.
    • -1 (5 voturi)    
      Jandarmeria (Duminică, 17 mai 2020, 11:15)

      Jester [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      Păi jandarmeria e formată din români cheflii, ca ei. Cum să ia măsuri? jandarmeria are o problemă doar cu oamenii care vor să nu se mai fure, să nu se mai taie copaci, să nu mai fie bugetari privliegiați etc
  • +4 (20 voturi)    
    Rusii rusii! :))) (Duminică, 17 mai 2020, 2:28)

    sigint [utilizator]

    Vin rusiii bah... deja au ocupat Herastraul dupa ce au lovit in Piata Victoriei... cat sunteti de tampiti! Asta e rumunul! Unii vor libertate altii vor distractie iar altii de caca pe ei de frica covidului... bine ati venit in noua lume!
  • +2 (12 voturi)    
    nu imi vine sa cred... (Duminică, 17 mai 2020, 3:31)

    aero [utilizator]

    cati prosti scriu oe aici! Adevarati deontologi...O porcarie de stire infierata ...proletar!
    Stati usor ca va da chinezu' un virus cu dublu ,masca,!
  • -4 (24 voturi)    
    Mai e speranta pentru Romania (Duminică, 17 mai 2020, 4:55)

    PrivireCritica [utilizator]

    Se uita cam repede ca Romania nu e stat politienesc si cel mai important lucru este dreptul cetatenesc!!! Degeaba ne-ar vrea unii in arest la domicilu ca sa-si acopere incompetenta!!! Trioul Arafat, Vel, Orban ar trebui sa-si ceara scuze in genunchi pentru restrictiile drepturilor romanilor. Lumea a aceptat o perioada, dar asta nu inseamna ca se poate prelungi doar ca privilegiatii sa se plimbe singuri prin parcuri ( Negoita), guvernantii pe sosele si la mare ( inspectii) iar politistii sa fie cuprinsi de frenezie si cand nu dau amenzi sa foloseasca girofarele!! Mai mult bun simt !
    • +1 (17 voturi)    
      Mai multa minte (Duminică, 17 mai 2020, 9:04)

      Kornell [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      din partea PSD si a avocatului poporului care reclamand la CCR au DISTRUS caracterul preventiv al starii de urgenta/alerta, nepermitand amenzi. Mai multa minte de la popime (sprijinita de TOATE partidele) care nu pune masca si impartaseste pe toti cu aceeasi lingura. Mai multa minte de la imb..cilii care faceau chef - daca vor sa se imbolnaveasca, n-au decat sa plece prin alte parti dar sa nu-i puna si pe altii la risc sau pe medici ca sa-i trateze
      • -2 (14 voturi)    
        Cum sa nu Kornelle ... (Duminică, 17 mai 2020, 9:45)

        2020NewG [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        PSD e divina pentru tot :))
      • -3 (17 voturi)    
        Starea de urgenta (Duminică, 17 mai 2020, 9:45)

        TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        O mizerie ordinara. Au murit mai multi fara acces la tratament si cineva trebuie sa raspunda penal Johannis , Lucovid si Arafat
    • 0 (6 voturi)    
      Dreptul la mici și bere, și manele pe plajă (Duminică, 17 mai 2020, 11:17)

      Jester [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      Rumânul ăsta e ceva nemaipomenit. N-ar lupta pentru dreptul la sănătate, la muncă, la justiție etc. Dar dacă te iei de micul, berea și manelele lui, devine zmeu.
      • +1 (3 voturi)    
        ar lupta si pentru sanatate si munca (Duminică, 17 mai 2020, 12:18)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Jester

        Daca ar exista oameni care sa le explice simplu si repede, eventual cu exemple, de ce este nevoie de ele.

        Unii nu inteleg de unii singuri - au nevoie de altii care sa le explice cu exemple pentru capsorul lor.

        Democratia de aceea este mai grea decat dictatura
  • +12 (22 voturi)    
    e greu (Duminică, 17 mai 2020, 7:02)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    in mod normal ar trebui sa-i lase de capu lor. Nu respectati regulile infectati-va frate adunati-va luati crocodilu in brate inhalati-l ca pe aerul de munte si asta e. Ca si-asa suntem multi. Problema e ca asta e lipsa de respect fata de doctori fata de cei care respecta regulile si fata de cei care fac eforturi sa tina amiba sub control. FB are un efect foarte daunator in societate multe nenorociri s-au intamplat doar din dorinta de a fi jmeker pe FB de a avea likeuri si shareuri si inimioare si gifuri. Cand te dai mare si nu te stie nimeni e 0 barat. Pana si in Germania au iesit in strada, in Germania unde n-au probleme n-au fost restrictii severe si fac si bemveuri.
    • +7 (17 voturi)    
      Au nivelul lor (Duminică, 17 mai 2020, 9:20)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Crezi că maimuțele astea au vreun prieten doctor?
    • +4 (14 voturi)    
      corect ... (Duminică, 17 mai 2020, 9:38)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      O regula noua. ...

      Cei care nu respecta regulile sunt legitimati si in cazul in care se imbolnavesc nu sunt primiti in spitale. Sa se trateze acasa cu Paracetamol.
      • +2 (4 voturi)    
        sînt primiți cu sila (Duminică, 17 mai 2020, 11:35)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        tocmai că numa covizii sînt primiți în spitale,,,vreo cîteva milioane cu boli cronice tră să aștepte pt 5000 covizi...16000 covizi, și nu spune nime cîți au fost asimptomatici la intrarea în spital...cîți au prezentat simptome după spitalizarem, nimic...dăcît numa dă
        decedați ni se spune zilnic...de vindecați nimic
      • -1 (7 voturi)    
        si un dusman pe campul de lupta (Duminică, 17 mai 2020, 12:21)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        Are dreptul la ingrijire medicala.

        Oare daca veneau in tara romanii bolnavi si netratati in Spania trebuiau sa fie lasati sa moara in vama???

        mereu vor fi unii care primesc mai mult decat dau.
        este de datoria societatii, a cetatenilor, sa ii ajute in limita puterilor lor - a ajuta inseamna a le da sfaturi si indrumari cum sa procedeze...

        dupa 2 -3 experiente nefericite cred ca ar putea sa inteleaga - cica maxima rezistenta este de 8 negari
        • -3 (3 voturi)    
          .... inteleg .... (Duminică, 17 mai 2020, 15:09)

          Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Una este sa mergi pe strada sa iti stranute unul in fata, sa mergi la magazin sa ai masca chirugicala, sa fii medic sau jandarm si sa te infectezi si alta este sa iti spuna politistul ca nu respecti regulile si sa ii razi in nas.
          • +1 (1 vot)    
            din pacate (Duminică, 17 mai 2020, 19:40)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

            regula nu a fost valabila 3 zile.

            Lumea nu are incredere in stat - se vede...
            Cum au prins un moment favorabil cum...

            Puteau sa mearga pe coate si genuchi guvernantii nostri - dar au iesit cu pieptul in afara dand vine pe CCR si pe altii. Tata, nu se invata in RO ca uneori este mai bine sa iti asumi o anume responsabilitate.

            Cu capetele alea mai mici -actualii guvernanti care totusi dovedesc ceva creier mai mult decat cei din trecut - au crezut ca o sa fie lapte si miere si anticipate. Uite ca nu a fost sa fie nici, nici si nici.

            Iar cetateanul a iesit la inaintare ca este plictisat, satul si oarecum enervat. Nu da o ceapa degerata pe stat cu toate institutiile sale...

            DUpa petrecere forurile de mare jena nu s-au luat de cetateni - ca era naspa - dar s-au gandit ei sa dea in afacerea privatului...

            HUO!

            De maine vreau sa vad cum STB si METROREX asigura un trasnport civilizat, ca la carte - si inca nu se intoarce toata lumea la munca si la scoala...

            Poti sa ceri respectarea unei reguli daca esti capabil sa construiesti aceea regula care poate sa fie respectata in contextul dat...
  • +1 (19 voturi)    
    Sa vina Caramitru cu IT-istii sa numere mortii (Duminică, 17 mai 2020, 8:04)

    xolv [utilizator]

    cand e vorba de biserica, e executie cu public.
    • +3 (5 voturi)    
      Pai? (Duminică, 17 mai 2020, 9:47)

      2020NewG [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Pai? Numara din 2 in 2 , IT-istii? :)) Lumineaza-ma cu legatura prinvind IT-istii
  • +5 (13 voturi)    
    ... (Duminică, 17 mai 2020, 9:10)

    cartograful [utilizator]

    Comunicarea s-a facut slab cu toate mesajele alea repetitive la radio si amenintarile lui Iohannis si mai ales Vela & Arafat s-a lasat impresia ca e un fel de arest la domiciliu si rezultatele se vad. Lumea acum face fix invers. Sociologii au dormit si dorm in papuci. La fel ca si binecunoscuta "cercetare romaneasca". E evident ca anumite categorii sociale obisnuite cu un gen de disciplina si un anumit nivel de educatie (corporatistii, cei din IT, cadrele didactice, cel putin o parte din politie, o buna parte din medici) au respectat carantina sunt pe buna dreptate shocati si revoltati de iesitul in parc cu gloata pt. ca anuleaza eforturile de pana acum. Dar sunt si categorii sociale la care mesajul ca statul in carantina e o forma de protectie nu a ajuns. Sociologii trebuiau sa adapteze mesajul si pt. celelalte categorii sociale. Da, inclusiv pt. bombardieri si pitzi sau tataie si mamaie.
    • -5 (11 voturi)    
      adevaru e (Duminică, 17 mai 2020, 10:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      ca romanul nu stie decat de par!
      ma rog o parte

      acum ca amenzile nu se mai pot da (multumim ccr) prostilor nu le mai e frica de nimic... si asta e rezultatul!

      sa plateasca dormeanu si webber potentialul dezastru ce va urma din salariu lor|!
    • +1 (9 voturi)    
      socialistii vor haos (Duminică, 17 mai 2020, 10:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      sau cel putin asa dau impresia...

      tot ce a facut psd si pretinii a fost ca sa inceteze lupta impotriva virusului
  • -8 (20 voturi)    
    dupa atata izolare (Duminică, 17 mai 2020, 9:17)

    ..13 [utilizator]

    Este normal ca tinerii sa isi doreasca sa se vada cu prietenii si sa se distreze - nu este nimic deosebit in chestia asta

    Este raspunsul normal la o restrictie prea lunga

    Celor care cred ca o sa vina virusul tin sa ii anunt ca virusul a murit si numai daca il aduci acum din zonele in care el mai este viu poti sa te imbolnavesti.

    Back to Normal!

    Petrecerea este un fel de a serba iesirea din blocada>

    LIBERTATE!
    Te Iubesc cu toate riscurile!
  • +2 (16 voturi)    
    li se rupe (Duminică, 17 mai 2020, 9:20)

    Toni_Romania [utilizator]

    la tineri li se rupe de tot... asa cum li se rupe și guvernanților
    • +1 (9 voturi)    
      stai putin (Duminică, 17 mai 2020, 9:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      guvernantii cu ce au gresit?!

      dupa ce se urla pe aici ca vai amenzi prea mari, acum se urla ca nu le pasa?!
      really?!

      nu apar pnl care a facut multe tampenii, dar oamenii chiar s-au chinuit, cei care au distrus tot au fost ccr, psd si avocatul penalilor!
      • 0 (8 voturi)    
        Uite unde au gresit guvernantii (Duminică, 17 mai 2020, 12:28)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pentru ca au tinut prea mult izolarea - daca nu erau cei din EU sa declanseze ridicarea restrictilor o mai tineau inca 1-2 luni.

        In ceea ce priveste periocolul este clar ca el vine din afara si ca s-a raspandit in Ro pentru ca in mare parte avem un sistem sanitar de mare rahat.

        Au mai gresit guvernantii ca nu s-au pregatit din ian 2020 cu masti, chituri de testare, etc. Au crezut ca nu vine peste noi dar nici nu au asigurat un minim si nici nu si-au pus mintea la contributie ce trebuie sa fara.

        Stii ce usor este sa faci LOCKDOWN ca un idiot?
        Asta este tot ce pot ei - se vede ca deschiderea este cu atat mai grea pentru ei ca trebuie sa ia ceva neuroni pe care sa ii plimbi de ici pe colo.

        Si de unde nu este nici Dzeu nu cere!
        Ghinion!!!!

        PS
        Nu mai vorbesc de iditoul de Ministru al Sanatatii care nu stie sa citeasca un articol in engleza - ref situatia din Franta legata de deschiderea/ibhiderea scolilor - o adunatoarua in mare parte de mameluci incompetenti.
  • -9 (17 voturi)    
    mai cred ca este un avertisment serios (Duminică, 17 mai 2020, 9:29)

    ..13 [utilizator]

    La ceea ce poate sa urmeze dupa institutirea starii de alerta.

    Oamenii nu mai sunt dispusi sa suporte tot felul de restrictii aberante acum ca NU MAI ESTE NICI un PERICOL.

    Oamenii au inteles cand a fost pericolul, in marea lor majoritate, dar acum orice om care are ceva tarate in cap spune ENOUGH is ENOUGH!

    Have a nice day!
    Enjoy freedom!
    • -2 (6 voturi)    
      va multumesc (Duminică, 17 mai 2020, 12:30)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Cred ca am dreptate si doar timpul o sa fie de partea mea.

      Enjoy Sunday and the rest of next week!
  • -8 (18 voturi)    
    Teodosie a impartasit cu aceasi lingurita! (Duminică, 17 mai 2020, 9:32)

    Alui [utilizator]

    Dupa ce va scandalizati la chestia aia, aveti ocazia sa comentati la articolul respectiv, veniti sa va scandalizati aici!
    • +2 (6 voturi)    
      La lingurita (Duminică, 17 mai 2020, 9:48)

      2020NewG [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      El i-a facut la lingurita, cum se zice ... pe Guvern, popor si serafimi :))
  • 0 (8 voturi)    
    dovada ..daovada (Duminică, 17 mai 2020, 9:53)

    Cetateanu [utilizator]

    Dovada ca cele 300mii de amenzi n-au fost minciuna si datorita avocatei hotilor si ticalosilor amnistia e degeaba (poate ca au fost cam mari pt unii si cam date uneori, pe repede fara etapele normale). Deci firca de amenzi i-a facut pe unii imbecili aroganti sa stea deoparte. Una e sa fii "tanar razvatit" si alta sa fii mononeuronat dobitoc care sa nu inteleaga nimic. Evident Bill, 5G, Soros si conjuratia mondiala e de vina (sic), nu dobitocii !
  • +4 (10 voturi)    
    romania (Duminică, 17 mai 2020, 9:56)

    liviu_ [utilizator]

    tara cu un popor atat de prost incat e o enigma cum am supravietuit 2000 de ani.....
    • +3 (5 voturi)    
      pai (Duminică, 17 mai 2020, 14:46)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      supravietuirea nu-i problema. sunt 2 categorii, smecherii si fraierii, sau cum vrei sa le zici. primii traiesc in puf, parazitandu-i pe cei din urma. dar paraziteaza avand grija sa nu-si omoare gazdele, de asta ei traiesc in lux, si turma de fraieri doar supravietuieste de pe o zi pe alta. interesant e la noi ce multe specii de paraziti avem si ce bine dezvoltate sunt - politicieni, popi, pensionari de lux, o parte din bugetari, interlopi, etc. - cred ca daca-i aduni ies cateva milioane.
  • +3 (7 voturi)    
    E o ceremonie religioasa (Duminică, 17 mai 2020, 9:59)

    gugurila [utilizator]

    Dupa cum scrie la ordonanta, ceremoniile religioase nu sunt adunari publice...
    • 0 (0 voturi)    
      excelenta (Duminică, 17 mai 2020, 20:07)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui gugurila

      Observatia Dvs.

      marita retinuta.
  • +5 (9 voturi)    
    Crema cocalarilor (Duminică, 17 mai 2020, 10:30)

    deville2010 [utilizator]

    si bombardierilor in actiune.
  • -2 (12 voturi)    
    Titlu alternativ (Duminică, 17 mai 2020, 11:15)

    Alui [utilizator]

    Petrecere în Herăstrău, sâmbătă seara: Mai mulți tineri dansează în parc, pe muzică dată incet!

    Ce varsta are venerabilul autor pensionar al articolului?
  • -7 (17 voturi)    
    Asta trebuia facut de la bun inceput! (Duminică, 17 mai 2020, 11:19)

    Alui [utilizator]

    Persoanele pana in 45 de ani, fara alte boli nu sunt afectate de virus. Odata infectate se vindeca fara probleme si devin imune. Asa se poate obtine mai repede imunitatea de turma, protejandu-i pe cei vulnerabili!
    • +3 (9 voturi)    
      .... (Duminică, 17 mai 2020, 12:11)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      De fapt esti proprietar de teresa sau biznisuri colaterale? Cat timp zac inclusiv copii cu saptamanile, la fel persoane tinere fara comorbiditati, cat de inconstient sa fii sa sustii ceea ce spui tu? Sau cat de avar si egoist?
      • +1 (9 voturi)    
        Prostii! (Duminică, 17 mai 2020, 13:11)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        90% din oameni nu au nici un simptom la boala asta. E mai mult decat nevoie pentru imunitatea de turma! Din mii de cazuri in toata lumea, nu cred sa fi fost afectati grav tineri sanatosi.
        In Olanda, ca in romani nu poti avea incredere, pentru ca refuza sa dea datele centralizat, din 5700 de morti si 44.000 de cazuri confirmate pana acum, au avut 0 (zero) morti sub 45 de ani, cu sau fara boli.
        https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken
        • 0 (10 voturi)    
          nu-s prostii (Duminică, 17 mai 2020, 13:31)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          îs minciuni de cazarmă, părerea mea...ca alea cu înmormîntările de după Paște, profesorii francezi ajunși la ATI, peeseedeee care dă pate Ardealu la unguri...sinistru individ, înainte de Paște vine și amenință cu înmormîntări...nu deschide școlile că uite ce-i în Lombardia...da n-ar fi spus că școlile n-au apă curentă...BOR îi de vină că școlile de la țară au buda în fundu curții...bine c-avem pensii speciale militare
          • +1 (5 voturi)    
            Alea cu mortii dupa Paste e totusi valabila (Duminică, 17 mai 2020, 16:13)

            Alui [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            E vorba de varsta oamenilor. Peste 65 de ani cam ti-o iei de la virusul asta. In Romania majoritatea celor care merg la biserica sunt din grupul asta!
            • +3 (3 voturi)    
              cea mai bogata grupa a mortii (Duminică, 17 mai 2020, 19:55)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

              Nu este formata din pensionari.

              Sunt cei cu varsta cuprinsa intre 40-60 de ani

              Astia sunt din categoria prea-ocupati ca nici de sanatatea lor nu isi mai vad si patronii lor sunt in mare parte fericiti si trag de ei.

              Chiar as dori sa stiu care este numarul mortilor din randul marilor corporatii care au facilitati speciale pentru angajatii lor in ceea ce priveste sanatatea lor fizica si mentala...Cred ca nu sunt prea multi de la marile corporatii intre cei decedati si asta ar trebui sa spuna iarasi ceva.

              Lumea s-a schimbat semnificativ.
              • +1 (1 vot)    
                prietene... (Duminică, 17 mai 2020, 22:15)

                brightids [utilizator] i-a raspuns lui ..13

                astia sunt cei care de obicei mor de cate boli mai sunt pe lumea asta, doar testul e diferit in cazul de fata! Apropo ai auzit sa moara unul de gripa sezoniera sezonul asta? anul trecut au murit catre 180.
    • +2 (2 voturi)    
      fals (Duminică, 17 mai 2020, 20:06)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Ceea ce este adevarat este ca rata deceselor inregistrate in total cazuri infectate este semnificativ mai mare la varstnici.

      Asta inseamna ca si tu tanar poti sa iei virusul si sa mori.

      Sansa sau nesansa de a fi mai in varsta si, subliniez si, daca esti virusat conduce la o sansa sau nesansa mai mare de deces.

      Cu alte cuvinte au fost mult mai mult din categoria de varsta 30-60 infectati decat cei mai varsta dar procentual au murit mult mai putini decat cei din grupa de varsta 60=90
  • 0 (2 voturi)    
    Niste iresponsabili (Duminică, 17 mai 2020, 22:57)

    Seby30 [utilizator]

    niste analfabeti functionali. Ponta ne spunea la televizor ca romanii sunt atat de responsabili incat nu vede rostul amenzilor. Acum vede? Romanul daca nu e ars la buzunar, nu respecta nici cele mai elementare reguli.
  • -1 (1 vot)    
    Nesimtiti! (Luni, 18 mai 2020, 9:15)

    MirceaIo [utilizator]

    asa sunt o parte dintre romani, nu au bun simt, stiu numai de frica. sa cautam nod in papura ca nu a fost legea buna, ca aici este o bresa. Bai nene, cu cat suntem mai separati cu atat scpam mai repede de acest virus.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by