Mesajul primit de liberala Adriana Săftoiu, după acordul MAI-BOR pentru Paști: ”Sunteți niște cretini! Ne ucideți!”

de DG     HotNews.ro
Miercuri, 15 aprilie 2020, 6:12 Actualitate | Coronavirus


Adriana Saftoiu
Foto: Digi24.ro
Deputatul PNL Adriana Săftoiu a relatat pe Facebook, că a primit un mesaj șocant de la o prietenă, absolventă de Teologie, după ce colegul său de partid, ministrul de Interne Marcel Vela, a transmis acordul MAI-BOR privind situația de Paști. „Ne ucideți”, a fost mesajul primit de Săfotiu la anunțul ministrului potrivit căruia voluntarii parohiilor și echipele de ordine publică vor distribui lumina în noaptea Învierii, iar credincioșii vor putea merge la biserică pentru ridicarea sfintelor Paști.

”Prietena mea, absolventă de Teologie, mă sună: ”<<Sunteți niște cretini! Încălcați porunca a 6-a, să nu ucizi! Asta faceți voi acum cu organizarea de Paște! Ne ucideți”>> Atât mi-a spus și a închis”, a scris Săftoiu. Deputatul PNL nu a făcut comentarii suplimentare, lăsând se se înțeleagă însă că nici ea nu este de acord cu decizia anunțată de ministrul Vela.

Ministrul de interne Marcel Vela a anunțat marți seară că, în urma unui acord cu Patriarhia Română, MAI va ajuta BOR la împărtirea paștilor și a luminii de Înviere către credincioși. Anunțul a venit la câteva ore după ce președintele Klaus Iohannis a anunțat prelungirea cu 30 de zile a stării de urgență și a marșat pe necesitatea ca oamenii să continue să stea acasă pentru ca epimdeia să nu se extindă.

Potrivit declarațiilor lui Vela, susținute la sediul MAI, prin acordul dintre Biserica Ortodoxă și Ministerul de Interne s-au stabilit următoarele: pâinea binecuvântată (prescurile) va fi distribuită credincioșilor în zilele de vineri și sâmbătă, în intervalul 07.00-17.00, în toate parohiile.

În declarația pe proprie raspundere, la locul deplasării, credinciosul va face precizarea „pentru ridicarea Sfintelor Paști” și va trece numele lăcașului de cult la care se va deplasa, din zona de rezidență. Distribuirea luminii sfinte aduse de la Ierusalim se va face de către voluntarii parohiilor și de către echipajele de ordine publică, sâmbătă seară, începând cu ora 20.00.

Angajații parohiilor și voluntarii, în calitate de organizatori, vor asigura respectarea distanței sociale pe perioada distribuitrii paștilor, având ca semn distinctiv o banderolă albă pe braț.

În noaptea de Înviere este permisă circulația tuturor preoților care distribuie Sf. Lumină în casele credincioșilor, cât și a voluntarilor care vor avea asupra lor cartea de identitate, ecusonul nominal din partea parohiei, mască și mănuși de protecție.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















51453 vizualizari

  • -22 (44 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 aprilie 2020, 6:18)

    [anonim]

    • -15 (41 voturi)    
      cate ipocrizie (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:37)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui

      toti istericii de pe aici isi comanda pachete prin curier, pe care le trec din mana-n mana, iar acum brusc ne infectam ca se aprinde o lumanare (fara nicio atingere) de la administratorul blocului. Cata ura pot sa aiba unii oameni !
      • +4 (6 voturi)    
        @altiro e la Denie ? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Stefan534324

        Sau in Alta Parte ?
  • +21 (63 voturi)    
    Prostie maxima (Miercuri, 15 aprilie 2020, 6:37)

    Zache58 [utilizator]

    Daca pana acum pandemia era tinuta sub control,moartea va cobora printre cetatenii acestei tari.Credeam ca mesajul Papei a fost foarte clar.cand colo,ce sa vezi,vine Vela cu un plan catastrofal....
    • -12 (34 voturi)    
      Mata esti cu papa (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:07)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

      Mata esti cu papa adica poate in Italia. Vezi ca incurci tarile si bsericile. Papa da ordin in biserica catolica. In rest stai in casa nu te obliga nimeni sa iesi din casa. Pai moartea nu a coborat in tara cand destepti tai conducatori au lasat sa intre in tara de valma peste 500 000 de cetateni care s-au dus in spitale unde au pus pe butuci personalul medical. Unde erai domnule? Cand mergi in supermarket nu risti sa te imbolnavesti? Ura asta va caracterizeza pe uni impotriva celor care au alte pareri. Fiecare este liber sa creada in ce vrea. Dar democratia este departe de multi de pe aici. Paste Fericit
  • +20 (38 voturi)    
    ministrul (Miercuri, 15 aprilie 2020, 6:53)

    vizirul [utilizator]

    M.Vela s-a consultat cu guvernul si primul ministru inainte de a realiza acest protocol????????????
  • +24 (44 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:01)

    [anonim]

    • +3 (7 voturi)    
      Just! trebui un BOICOT TOTAL! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 21:02)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui

      1. Pentru BOR care vrea sa fac bani din parastase!
      2. Pentru ORICINE iese din casa la slujbele lo.
      Pt mine passwordul pt amici va fi: Jura ca n-ai fost la "Inviere"...
      1+3. Intr-o luna maxim doua vom vedea cati mor da ortul popii.

      Anafura si prescura Salveaza Romania--LOL
      • +1 (5 voturi)    
        Ortul popii (Miercuri, 15 aprilie 2020, 22:33)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        Dacă ar fi vorba doar de viețile lor nu mi-ar păsa că au dat credința pe superstiție și smerenia pe petrecere la ceas de noapte.

        Doar că cei care se vor îmbolnăvi acum din fariseism sau din trufie, nu vor muri singuri, îi vor omorî și pe alții. Vor transmite boala și celor cu care împart casa și care s-ar putea îmbolnăvi mai rău decît ei. În plus, cînd cei mai șubrezi dintre ei vor face o formă gravă, vor ocupa - minimum o săptămînă - un pat de spital la ATI, pat de care au fi avut nevoie cei care se îmbolnăvesc pentru că trebuie meargă la spital la dializă ori la tratamentul împotriva cancerului sau care vînd la magazin, strîng gunoiul ori fac pîine.

        Nu aș avea nimic împotriva mersului la biserică pentru cei care își doreasc neapărat, dacă, făcînd acest lucru, acceptă ca, dacă se infectează, să nu mai fie luați cu ambulanța/izoleta, să nu mai fie internați la spital și, dacă devin suspecți sau se îmbolnăvesc, să intre în carantină la o mănăstire.

        Dacă un asemenea acord ar fi semnat cu BOR, l-aș accepta fără ezitări, pentru că sinuciderea nu este ilegală, este doar necreștină.
  • -20 (48 voturi)    
    ce prietena disperata (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:09)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    bre nu te obliga nimeni sa te duci sa iei nimic nu te obliga nimeni sa iesi din casa. Ei si-au facut calculele si daca au dat voie inseamna ca riscul e controlat. Oricum ieseau unii mai ales batranii pupatoarele de moaste si altii care se vindeca la lumanare asa ca doar a dat voie sa se faca macar organizat. Fiecare e responsabil de ce face si cat il duce capu. Daca nu dadea voie era dictatura si drepturile omului la lumina daca a dat voie ne omoara pe toti banene da despre romani nimic? Noi n-avem nimic de facut? Noi n-avem nicio responsabilitate? Uitati-va cati s-au inghesuit in piete ca sa ia o ceapa o sunca si 2 oua. Si-a doua zi sunt tot acolo.
    • -2 (14 voturi)    
      dialog telefonic (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:46)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      - Sunteti niste cretini, ne ucideti !
      - Care este numele vostru?
      - Legiune
    • +8 (20 voturi)    
      corect (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:38)

      andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Spre deosebire de o ordonanta militara, acesta este un acord care nu obliga populatia prin nimic. Si motivele care au stat la baza acesui acord sunt ideile unor preoti ortodocsi care sustin ca tot ce este sfintit de ei nu poate fi infectat. Acesti preoti in loc sa fie in linia intai la ajutorare batrani si nevoiasi sunt interesati mai mult de banii care nu mai vin in cutia milei. Salariul de la stat le merge, nu sunt in somaj. Si daca ar fi responsabili ar fi primii care sa limiteze aceste lucruri. Ideea nu a plecat de la Velea sau Orban, a plecat de la popi. Deci rafuiti-va cu ei. Si imaginati-va ce ar fi fost sa fie Dancila, Dragnea, Orlando, Fifor, Pintea. Macar acum avem de-a face cu oameni care stiu si carte.
      • +5 (7 voturi)    
        e un (Miercuri, 15 aprilie 2020, 18:54)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui andrei1232000

        acord care însă îndeamnă populația, sub oblăduirea statului, la acțiuni care pot fi încadrate la zădărnicirea combaterii răspândirii și vindecării de SARS-Cov 2. Și nu doar că pot fi încadrate dar care chiar duc la agravarea sănătății populației.
      • 0 (0 voturi)    
        Răspuns (Vineri, 17 aprilie 2020, 1:18)

        Sebi Muntean [anonim] i-a raspuns lui andrei1232000

        1. Așa-zisul „salariu” al preoților de la stat se întoarce înapoi în vistieria statului în contul asigurărilor sociale (sănătate, C.A.S, șomaj, pensie) pe care biserica parohială trebuie să le achite (per unitate și per angajați) ca și orice instituție publică din țară. Așadar, preotului îi rămâne să își asigure salariul din fonduri proprii, în cazul în care le are. Sunt „n” cazuri de parohii (cazul celor de sat, în mod deosebit) ce nu pot susține lunar salariul preotului. Asta e realitatea! Așadar, acum în această perioadă, salariile sunt mai greu de luat, să nu spun aproape imposibil. Poate doar pentru parohiile cu adevărat înstărite (și care dispun de anumite fonduri) este posibil acest lucru.
        2. În ceea ce privește ajutorul familiilor nevoiașe (în această perioadă) el există, dar în limita posibilităților, și cu implicarea unor oameni de bine din rândul credincioșilor (este vorba de grupuri organizate de inițiativă care vin din partea parohiilor către familiile mai nevoiașe).
        3. Nu cred că e indicată „răfuiala”. A spune (la general) că toți „popii” sunt într-un fel sau în altul este ca și cum ai spune că toți doctorii sunt incapabili, că toți cei din Justiție sun corupți, că toți dascălii sunt incompetenți. Atitudinea (ca om cu școală, așa cum vă recomandați) cred că este bine să fie nuanțată.
  • +29 (53 voturi)    
    prostia ucide (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:16)

    eucomentez [utilizator]

    Daca autoritatile si politia nu respecta ordinele militare, noi de ce sa-l respectam? Sper sa fie aplicata legea si sa fie trasi la raspundere cei care au participat la aceasta actiune.
    • -8 (32 voturi)    
      Virusul ucide pe prosti.... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:27)

      D.Gabriel [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      Cine nu va respecta regulile de protectie se va infecta si posibil va muri.
      Cine nu se va proteja? Cei care sunt impotriva guvernului, sunt prea batuti in cap sau prea batrani ca sa intelega.
      Nu cred ca e o problema daca mai scapam de cativa dinte ei.
      Oricum si-o fac cu mana lor.
      • +14 (16 voturi)    
        Da, dar vor mai bloca nu știu câte paturi (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:35)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui D.Gabriel

        prin spitale și vor mai întârzia refacerea economiei cu nu știu câte luni.
        Să cred că ai rezerve serioase de capital/ n-ai rate/ ai provizii de alimente pentru doi ani? (că dacă anu' ăsta se duce dracu' agricultura, ce semeni la anul vei mânca abia din toamna liui '21).
      • +15 (19 voturi)    
        te-ai gandit bine? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:02)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui D.Gabriel

        Dincolo de cinismul pozitiei tale, situatia nu e asa cum o intelegi: inconstientii aia care o sa ia covid cu prescura de Paste nu o sa fie singurii afectati - o sa intre in contact cu multi altii pe care o sa-i omoare. Toti suntem in pericol din cauza MAI si BOR.
        Asta e, din pacate selectia naturala nu mai functioneaza de mult la oameni, acum e selectie sociala si vorba ceea, prosti, da multi.
      • -1 (7 voturi)    
        prostia e de partea ta (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:48)

        mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui D.Gabriel

        Asa cum zice vorba romaneasca "prostul nu e prost destul pina nu e si fudul", unii nu se lasa pina nu-si dau doctoratul.
        Dupa cite vad sint doua categorii mult blamate aici: batrinii si credinciosii.
        1. Toti care n-au atins virsta a treia se cred vesnic tineri. Va anunt ca batrinetea este o boala incurabila si cu totii (cu citeva exceptii) vom ajunge acolo.
        2. Credinciosii sint o turma... Alta idiotenie uriasa. Dragi atei convinsi, asa cum il admirati pe Ratiu cind a spus „Voi lupta până la ultima mea picătură de sânge ca să ai dreptul să nu fii de acord cu mine!“ tot asa ar trebui sa admiteti ca credinciosii au dreptul la opinie si credinta. In ceea ce priveste turma tembela... lasati-o balta. Sint printre ei oameni educati, cu o cultura care va depaseste. Printre ei si mari oameni de stiinta.

        Lasati ambele categorii sa-si poarte singuri de grija fiindca grija voastra este aparenta si ipocrita.
        • +3 (7 voturi)    
          oamenii educati... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 15:03)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui mimiloi

          nu cred in ..."zei"...si a fi un "mare om de stiinta" nu inseamna a fi si un om ...educat...
        • +5 (5 voturi)    
          Ce nu înțeleg (Miercuri, 15 aprilie 2020, 22:53)

          bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui mimiloi

          O fi bătrînețea o boală incurabilă, dar de ce să le-o curmăm acum celor care suferă de ea? De ce să nu îi lăsăm să se lupte cu bătrînețea și în anii care vin? Dacă este incurabilă, chiar trebuie să îi omorîm anul acesta, nu cumva să nu ne strice plăcerea de a ne afișa fariseismul credinței pe străzi și ulițe?

          Eu nu vreau să opresc pe nimeni să ia o distincție Darwin dacă și-o dorește, deși nici nu aprob asemenea strădanii. Dar acest virus, înainte să fie de cîteva ori mai mortal decît o gripă, este înspăimîntător de contagios. Motivul pentru care nu avem la fel de mulți morți ca alții, este că nu am fost la meci, ca italienii din nord, nu am serbat în stradă Anul Nou Chinezesc ca newyorkezii, nu ne-am îmbulzit la alegeri ca francezii și nu sîntem porți de intrare în Europa ca Olanda și Marea Britanie.

          Dar, dacă, odată cu lumina, epidemia ajunge să se răspîndească în cartierele urbane mizere și în mediul rural, îmbătrînit și/sau lipsit de dotările sanitare de la oraș, mai sărac și mai puțin educat, păstorii care își cheamă acum „turma” (formularea lor, nu a ateilor/creștinilor cu scaun la cap) la un ceremonial care slăvește un miracol ce se petrece oricum și anunță ceea ce va să vină, vor avea multe morți și multă suferință pe conștiință. Nu vreau să știu cîțți o fac din superstiție, cîți din fariseism și lene intelectuală, cîți din arghirofilie și îl las pe Dumnezeu cel drept să judece dacă așa ceva este păcat sau nu. Eu spun doar că, după legile lumești, este o crimă și că nu ar fi trebuit să se întîmple.
  • -5 (41 voturi)    
    Indiferent ce decizie s-ar fi luat (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:25)

    Cataleya [utilizator]

    ..unii ca Saftoiu si restul ciolacilor - de la toate partidele -ar fi gasit motive de indignare si revolta.

    Ma intreb ce relevanta poate avea pt societate telefonul primit de Saftica de la o prietena anonima? Mai ales ca totul poate fi o nascocire a Safticei pt a-si exprima propriile pareri, punandu-le in gura unor personaje imaginare. La asa ceva se pricepe foarte bine!

    Dar vb lui Dirty Harry : "Parerile sunt ca gaurile de cur. Fiecare are cate una"
    • +9 (23 voturi)    
      Vad ca (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:44)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      baietii care comenteaza favorabil decizia lui Vela nu inteleg ca cei care vor participa la evenimentul BOR-MAI,ne pun pe toti in pericol,dupa Paste!Aici nu e vorba decat de politic,sa castige liberalii voturi.Mai mult,BOR nu si-a asumat aceasta decizie, criminala sau nu; l-au bagat la inaintare pe Vela care are toate sansele sa ajunga un nou Mengele.Mai mult,isi pune in pericol si subordoantii .Credeam ca toata lumea va urma exemplul PAPEI.Culmea,au fost difuzate si imagini elecvente pe toate posturile.You all gone a die!.
    • +4 (10 voturi)    
      dirty (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:07)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      O data ce ai depasit adolescenta realizezi ca Dirty Harry era un rasist si un terorist.

      Nu opinia personala a cuiva e importanta aici ci argumentele prezentate (incalcarea poruncii a 6a) care sunt fie valabile fie invalide indiferent de cine le aduce.
      Ori aici e clar ca MAI si BOR incalca legea si pun in pericol pe toata lumea, nu doar pe zapacitii lor. Exact ca Dirty Harry.
      • -1 (3 voturi)    
        Nu zau? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:10)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

        Pai uite, ai si tu o parere..
        Exact cum a spus Dirty Harry!
        (sau e prea greu pt matale?)
  • +28 (48 voturi)    
    Compromis inacceptabil (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:26)

    ioan1948 [utilizator]

    Ceea ce a făcut Vela, cu sau fără acordul lui Orban, dar evident încălcând ordinul lui Johannis, este un compromis politic populist inacceptabil. Este de așteptat ca acest gest să coste enorm PNL, mai ales dacă va exista o recrudescență a pandemiei, cu consecinșă catastrofale. Populația înțelege din ce în ce mai clar că între PNL și PSD nu prea sunt diferențe fundamentale.
    • -4 (16 voturi)    
      Și dacă... ? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:39)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui ioan1948

      Și dacă peste 2 săptămâni nu se va observa nici o recrudescență a pandemiei ? Ieșiți public să admiteți că ați bătut câmpii ? Sau o să vă faceți că plouă și o să comentați de zor la subiectul care va fi atunci noul hype ?
      • +1 (11 voturi)    
        Si daca (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:38)

        feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Vom avea o mie de morți o sa puneți lacătul pe biserica?
  • +29 (55 voturi)    
    Biserica devine vector de raspandire a virusului (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:28)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Epidemia nu alege, credincios sau necredincios, iar virusul se va propaga de cateva ori mai mult prin aceste ritualuri bisericesti.

    Prin aceste relaxari de reguli, Biserica si Administratia care ajuta sa fie puse in aplicare (politisti sa distribuie prescuri si lumina, de parca ar fi diaconi...!!!) dau cu piciorul la toate sacrificiile facute de majoritatea populatiei prin respectarea riguroasa a restrictiilor de pana acum.

    Sa vedem cum vor explica peste 10 zile cresterea exploziva a numarului de imbolnaviri, internari si decese...

    Sa vedem daca cei care promovau in urma cu ceva timp sloganul "Vrem spitale, nu catedrale !" erau niste unelte ale Diavolului sau niste realisti clarvazatori..

    Iar celor care se vor imbolnavi din cauza ca tin mai mult la niste ritualuri decat la propria viata, le recomand sa faca o coada la Patriarhie la vindecarea divina prin rugaciunile lui Daniel...
    • +8 (16 voturi)    
      Este Frate cu Ciuma Roshie (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Acum si Covid
    • +4 (10 voturi)    
      devine? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:12)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Singurul punct unde te inseli este "devine".
      La noi BOR a refuzat trumpeste sa recunoasca pericolul la inceput si s-a opus mereu restrictiilor.
      In Coreea de Sud, care impreuna cu Taiwan au fost campioni la lupta contra virusului, singura lor explozie spectaculoasa de imbolnaviri a fost din cauza unei adunari a unei secte religioase.
      Si e o surpriza oare ca biserica ne pune viata in pericol? Ea indeamna oamenii sa ia decizii nu pe baza faptelor, ratiunii si stiineti ci pe baza unor dogme elaborate acum mii de ani de niste inapoiati. Evident ca aceste decizii vor fi de multe ori gresite iar cand pericolul este grav, vor duce la morti. Las'ca-i primeste Sf. Petru pe la intrarea furnizorilor.
      • +4 (4 voturi)    
        La fel s-a intamplat si in Franta (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:49)

        mra [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

        La o adunare religioasa in Mulhouse
  • +17 (37 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:32)

    [anonim]

    • +7 (9 voturi)    
      Se chaema talibani (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:39)

      feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui

      De fapt, fundamentaliștii ortodocși. pupatorii de icoane.
  • -4 (26 voturi)    
    Jandarmeria (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:38)

    Krokus [utilizator]

    A ajuns o institutia a statului sa imparta ... lumina la prr.osti.
    Altceva nu au de facut ?
    Pt munca in Germania nu este pandemie pt ca suna vaca merkel si noi stam capra in fata lor.
    Am impresia ca noi stam degeaba izolati in case,daca guvernantii dau astfel de masuri .
  • -1 (33 voturi)    
    ce coincidenta (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:41)

    mihaiionescu2 [utilizator]

    Prietenul meu, absolvent de psihologie si de psihiatrie, m-a sunat si mi-a zis: "doamna aceea ..., are sindromul ...; doar asa se explica, logic, mesajul ei". Atat mi-a spus si a inchis. Alt prieten, absolvent de ...., m-a sunat dupa cateva secunde si mi-a zis: "prietenul tau nu are dreptate, noi am .." numai ca nu am auzit m-ai departe, ca a fost inchis telefonul.
  • +17 (27 voturi)    
    !!! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:43)

    nlln [utilizator]

    Va amintiti referendumul ( familie traditionala) organizat sub umbrela PSD?

    Acest " protocol" , sub umbrela PNL, va avea acelasi effect!

    Suntem toti datori cu un esec?

    Nu cred , doar ca unii nu renunta!
  • +19 (33 voturi)    
    Daniel A Virusat (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:48)

    un domn [utilizator]

    Adevarat A Virusat

    In 15 Zile Dupa sa fie Incatusat
  • -15 (31 voturi)    
    Instinct de mama.. (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:49)

    spirache [utilizator]

    Tot în Biblie scrie: "Si tu, mireasa, marita sa fii ca Sarra, sa te veselesti la Rebeca, sa te inmultesti ca Rahela, veselindu-te cu barbatul tau.".Deci nu scrie că trebuie să crești in apartament o turmă de pisici și să aciuezi toți câinii vagabonzi in fata blocului. Are copii prietena Adrianei Saftoiu? Sau e tipul de doamna refugiată între pisici?
  • +20 (34 voturi)    
    Biserica la putere! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:52)

    Trollhammeren [utilizator]

    Era de știut ca după paști va fi dezastru la noi. Cum sa dai macar dovada de un pic de curaj in fata biserici, normal ca ii pormiti tot ca de nu le pica "încasările" și nu mai votează satul (popa) cu tine!
    • +7 (9 voturi)    
      nu fii rau (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:14)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Trollhammeren

      Trebuie sa intelegem si noi oamenii astia din BOR, au rate la viloaie, la Maybachuri iar bancile nu vor sa-i amane ca la sumele alea ar da faliment.
      • -3 (5 voturi)    
        PAŞTILE 2020 (Miercuri, 15 aprilie 2020, 16:00)

        Droahna Valeriu [anonim] i-a raspuns lui Ademordna

        Modul de organizare propus de BOR şi MAI mi se pare cea mai bună soluţie.
        Dacă citiţi cu atenţie, vedeţi că se respectă măsurile de distanţare şi toate celelalte.
        Este foarte bine că s-a organizat astfel şi nu s-a lăsat la voia întâmplării.
        Atunci ar fi fost dezastrul. Ca la aeroportul din Cluj....
    • -2 (4 voturi)    
      PAŞTILE 2020 (Miercuri, 15 aprilie 2020, 15:59)

      Droahna Valeriu [anonim] i-a raspuns lui Trollhammeren

      Modul de organizare propus de BOR şi MAI mi se pare cea mai bună soluţie.
      Dacă citiţi cu atenţie, vedeţi că se respectă măsurile de distanţare şi toate celelalte.
      Este foarte bine că s-a organizat astfel şi nu s-a lăsat la voia întâmplării.
      Atunci ar fi fost dezastrul. Ca la aeroportul din Cluj....
  • +15 (23 voturi)    
    Inainte (Miercuri, 15 aprilie 2020, 7:52)

    John Vranceanu [utilizator]

    Au fost presiuni intense inainte de anuntarea acordului. De ce toti cei care ies acum si zic ca e un risc mare nu au avut curajul sa zica inainte, sa se vada ca sunt si alte opinii?!! Stiu, e greu sa iesi din rand. E nevoie de circ!
  • -3 (27 voturi)    
    daca ai vreo indoiala (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:03)

    DiDiRo [utilizator]

    mesajul primit e de la o tz3k3nit3, nu de la o absolventa de teologie. Daca ai asa "pretina" meri de te arunca in pesederea unde de fapt iti este locul.
  • +4 (14 voturi)    
    telefon (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:19)

    nimrod [utilizator]

    Bravo! Un om curajos. As avea si eu pe cine sa sun, dintre liberali, la acelasi nivel. Am si curajul necesar, da' imi este scarba. Incredibil!
  • +14 (30 voturi)    
    k (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:20)

    cartofiprajiti [utilizator]

    PNL cu aceasta notificare si cu plecarea la munca in germania puteti lua adio de la votanti romani...jalnica prestare ...
  • +19 (31 voturi)    
    vom vedea, zise orbul (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:31)

    ObiwanOrtoo [utilizator]

    Dar de retinut ca orice derapaj va face ca toate masurile de distantare sociala, indurate strangand din dinti pana acum, sa devina nule ca si efect. O luam de la capat, iar unele capete-tugui vor ajunge la concluzia ca nu se mai poate si trebuie sa trecem la munca normala. Cum ii spune acestei metode.... imunizare in ...selectie naturala? PS: pentru sistemul medical aceasta poate fi ultima palitura cransena..
  • +13 (29 voturi)    
    pnl e o mare mizerie! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:36)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    totul pentru voturi!
    avea dreptate mitomanul și plagiatorul ponta.
    numele tău e Lucovid Orban!
  • +7 (29 voturi)    
    va dati seama (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:40)

    liviu_ [utilizator]

    ce masura cretina e , daca si popii in devenire (cei drept nu aia care dau ordine si iau grosu banului) isi dau seama de idiotenia ei?!
    • -1 (1 vot)    
      Femeile nu pot fi popi ortodocși (Miercuri, 15 aprilie 2020, 22:58)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      /
  • +17 (37 voturi)    
    ce facatura ! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:56)

    Coresponedntu [utilizator]

    Mimoza pudica trebuia sa spuna ce gandeste nu sa puna mesajul in gura unui personaj imaginar, prietena de la Teo. Cum sa te faca prietena cretina. Spune fata direct sau ti e frica sa nu pierzi voturi de la electoratul pupator de moaste.
    Adevarule este ca BOR este putin panicata acum ca isi pierde din adepti ca urmare a inchiderii templelor, si mai ales a faptului ca lumea vorbeste tot mai mult in zilele Coronei de stiinta, de virusi, de terapii. Se discuta mult dspre doctori, sistem medical, nu e bine, subfinantare stiinta , cercetare, cunoastere. Astfel ca acum, de Paste, a zis hai sa le aratam sclavilor contributori si incuiatilor naivi ca stapanii lor sunt inca aici.
    Si atunci sarlatanii cu barbi o mai pun de niste ritualuri, practici cum ar fi plimbarea in grupuri a unor alimente (paine) de grupuri organizate prin comunitati. Sa nu mai vorbim ca vor fi multe cazuri underground de asa numita impartasanie, sau introducerea unui corp solid in cavitatea bucala a mai multor persoane, un adevarat vehicul de transmitere a virusilor, bacteriiilor, la fel ca pupatul de poze sau imagini.
    Noapte buna Romania !
  • +10 (28 voturi)    
    Dusmanul nostru este coronavirusul (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:58)

    alfa1 [utilizator]

    Dar ei au facut asta pentru ca in biblie scrie sa iti iubesti dusmanul...
  • +19 (27 voturi)    
    intr-o tara normala (Miercuri, 15 aprilie 2020, 8:59)

    ..13 [utilizator]

    Este probabil ca vor avea putin voluntari pentru a imprastia lumina si mai putini oameni care sa ia lumina.

    Am urmarit sa vad cati se uita la slujbele de Pasti online si am vazut acolo cifrele adevarate - si trebuie sa o spun desi o sa primesc multe minusuri. Este o mare parodie - lumea isi declara credinta dar in fapt nu este decat un gol, un nimic. Nu spun ca nu sunt si credinciosi care atunci cand isi declara credinta o fac din adancul sufletului si a constiientei lor, dar o mare, larga, majoritate spun doar ceea ce lumea asteapta de la ei. Dar asta este problema lor.

    In concluzie nu cred ca initiativa MAI-BOR o sa aiba succes.

    Sincer cred ca nu era momentul acum sa ne infoiem chiar asa - Be humble inseamna sa accepti ca intr-o situatie data desi ti-ar place sa faci ceva este mai intelept sa NU FACI.

    Be humble - cam asta este mesajul meu catre BOR- MAI. Try it, at least one time in your life.and it may work Thanks.
    • +1 (7 voturi)    
      Succes? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:37)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Crezi ca la biserica e cu rating ca la televizor si likeurile de pe FB?!

      Important e ca cei care au nevoie de pasti sau lumina sa le ia in conditii de siguranta

      De altfel cine merge duminica la biserica stie ca nu este nicio biserica goala, daca tot vrem sa facem rating si sa numaram vizionarile de pe net.
    • +4 (10 voturi)    
      Las-o (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:38)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Rongleza?!
      Un lucru adevarat pe care-l sustin de mult: 50-70% din drept credinciosi sunt in fapt dreptSuperstitiosi. Sunt negociatori de : Sefu spun/fac prostii- ticalosii, ma port ca utimul necredincios?, nu-i nimic, aprind o lumanare dau o spaga la popa si ma ierti! Si in acest sens initiativa BOR-MAI de imprastiere a virusului o sa fie un succes total. Toti de mai sus vor sa fie vazuti ce crediciosi sunt!
      • +3 (3 voturi)    
        Mi-ai luat vorba din gură (Miercuri, 15 aprilie 2020, 23:01)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

        Fariseism și magie. Merg la Înviere, cununii, botezuri și parastase și în restul timpului citesc zodiacul din ziar sau, la greu, dau pe la vrăjitoare pentru descîntat.
  • +14 (30 voturi)    
    Politica si biserica au nevoie unii de altii (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:10)

    TrueBlue [utilizator]

    Treaba cu pastele e un fel de tara arde si baba se piaptana. PNL=PSD.
  • +14 (32 voturi)    
    La fix! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:21)

    Alui [utilizator]

    Maximul numarului de inbolnaviri se asteapta a di chiar de pasti!
    Asta nu e prima colaborare intre popi si fortele de ordine! A mai fost una la Ierusalim acum 2000 de ani. O executie prin crucificare!
    Frumoasa idee de a sarbatori evenimentul respectiv!
    • +5 (9 voturi)    
      Cel mai tare comentariu (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:57)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      de la acest articol.Unele comentarii ma intristeaza prin prostie dar altele ma fac sa ma bucur ca navighez pe aici. Un bravo si pentru Hotnews|
  • 0 (18 voturi)    
    Politica este... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:26)

    Mihai Varzaru [anonim]

    La magazine se poate, în acest caz nu, după unii creștini
    Cu ce diferă situația? Ei fie nu mai sunt băgați în seamă și vor să străbată din nou până sus (vezi PSD și izolarea la domiciliu, dar și cazul doamnei), fie sunt oameni care se bagă singuri în seamă. Dumnezeu este mare...
    • +2 (2 voturi)    
      La magazin (Miercuri, 15 aprilie 2020, 23:08)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Varzaru

      Merg cu masca pe față și la intrare este un nene care îmi spune dacă am loc înăuntru sau, dacă nu, mă pune să stau la coadă păstrînd distanța de siguranță față de ceilalți și îmi cere să îmi dezinfectez mîinile. La magazin nu pup conserve și borcane și nu duc mîna la frunte, lîngă ochi, ca să îmi fac cruci.

      Dacă la biserică s-ar impune păstrarea distanței minime, masca pe gură ar fi obligatorie non-stop și dacă cei care împart lumina ar lăsa-o pe prag ca cel care îmi aduce comanda de la Glovo nu ar fi nici o diferență și aș fi de acord.
  • +6 (12 voturi)    
    Evul mediu electrificat! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:31)

    Tutea [utilizator]

    Dacă binomul PSD-BOR a funcționat 30 de ani, cu rezultate electorale benefice pentru respectivul partid politic, de ce ar rata PNL șansa istorică de a fructifica oportunitatea? Un joc lipsit de scrupule și o dovadă în plus de minimă grijă față de propriul popor! PNL sau PSD aceeași....
  • +2 (10 voturi)    
    "Imparatia lui Dumnezeu si imparatia cezarului" (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:45)

    ww [utilizator]

    Voi nu vedeti ca isi bat joc de noi?
    Deci nu e atat de grav incat sa stai obligatoriu in casa, dar nici nu mergi liber sa iei lumina ca nu e voie. Poti sa mergi in schimb sa iei "sfintele pasti". Mai mult, lumina va fi primita din ...ulanul militanului.
    Chiar nu vedeti ca se baga cu bocancii in ce au romanii mai sfant, in credinta lor? Iat o biserica alienata, care a depus demult armele in fata puterii pamantesti, le tine isonul.
    Studiati totalitarismele, studiati persecutiile impotriva credinciosilor din antichitate pana in zilele noastre: credinta te face rob al lui Dumnezeu, dar te face liber de puterea "stapanitorului lumii acesteia".
    Oameni buni, nu vedeti ca nici comunistii (parintii prin trup si spirit ai celor care ne conduc) nu au facut ce fac ticalosii astia?

    PS. Cred ca asta voia colega dnei Saftoiu sa-i spuna: "Nu vă temeţi de cei ce ucid trupul, iar sufletul nu pot să-l ucidă; temeţi-vă mai curând de acela care poate şi sufletul şi trupul să le piardă în gheena."
  • +10 (16 voturi)    
    E de departe cea mai imbecila masura (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:51)

    Cristian_88 [utilizator]

    E de departe cea mai imbecila masura de pana acum
  • -1 (7 voturi)    
    He, he (Miercuri, 15 aprilie 2020, 9:57)

    Bittick [utilizator]

    Interesante reactiile aparute dupa anuntul lui Vela. Zice lumea ca asta va favoriza raspandirea virusului. Probabil ca da insa este nimic pe langa efectul aglomeratiei din piete sau din supermarketuri... Ma apuca rasul cand vad cum stau oamenii la coada sa intre in supermarket, frumos la 1,5 m distanta si dupa aceea se imbrancesc la raioane sa prinda mielu' sau cozonacu'... O sa vedem rezultatul peste aproximativ 2 saptamani... Pana una alta, nu sunt de acord cu faptul ca s-a facut discriminare intre ortodocsi si catolici & protestanti.
  • +11 (19 voturi)    
    Sclavii bisericii (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:03)

    Papusarul [utilizator]

    A ramas Daniel fara bani pentru catedrala,sa va fie rusine ca va ganditi doar la voi cu riscul sa imbolnaviti toata tara.
    Episcopia catolica a donat ventilatoare mecanice la Suceava pentru a contribui cu ceva la combaterea pandemiei, acum contribuie si BOR cu ceva, cu raspandirea virusului, tocmai la persoanele cele mai expuse
    Daniel+Velea=Criminali
    Sa va fie rusine!!!
  • +7 (7 voturi)    
    asta e de fapt mesajul doamnei Saftoiu (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:07)

    alfa1 [utilizator]

    voi chiar credeti ca i-a scris cineva ???
  • +3 (9 voturi)    
    e si o discrminare aici (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:21)

    Mistrelutz [utilizator]

    intre reliigia ortodoxa si celelalte.
    unele au voie..altele nu..
  • -3 (17 voturi)    
    Bravo Vela ! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:25)

    tontu [utilizator]

    Iata ca tocmai nea Marcel face primul pasul spre normalitate. Cine se teme de covid 19 sa stea acasa, cine e sub protectie divina are liber la biserica.
    • +4 (8 voturi)    
      trolu (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:59)

      Contrache [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      tontu. Sau cealalta varianta, un prajit fara scapare
  • +6 (12 voturi)    
    Câtă prostie! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:49)

    Silvian Floarea [anonim]

    Reinventăm prostia la nivel de Evul Mediu. Biserica este un rău pe care oamenii îl mențin datorită populismului, în primul rând. Când vom fi un popor educat, ne vom da seama că omul este adevăratul și singuryl zeu al acestei planete.
    • +2 (6 voturi)    
      Omul și-a pus în cap că e ZEUL acestei planete (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:35)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Silvian Floarea

      și se comportă ca un tiran absolut.
      Omul ar trebui să învețe că este un LOCUITOR al acestei planete, să-și respecte „conlocuitorii”, altfel merge spre autodistrugere.
      (Nu sunt vegan, nu fac parte din vreo mișcare antiglobalizare, nu sunt fanatic religios, susțin doar că mai multă „rațiune non-profit” și mai mult respect față de tot ce ne înconjoară ar avea efecte benefice pe termen lung.)
  • -1 (11 voturi)    
    Operatiunea Sparanghel (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:52)

    cid [utilizator]

    Plină e lumea de prostie şi de postaci molipsiţi de ea! Operaţiunea "Sparanghelul" vă spune ceva? Aia când la mii de români li s-a facilitat trecerea prin toate filtrele de poliţie (cine o fi dat telefoanele?) pentru a se îngrămădi pe peroanele aerogărilor, mulţi fără măşti şi mănuşi, fără nicio distanţare socială. Această operaţiune a arătat întregii ţări ce cred cu adevărat conducătorii noştri despre pericolul Covid... Acolo a fost pericolul sanitar, nu aici. Acum, aranjamentul acesta umilitor pentru creştini, cu luarea luminii şi a pascăi sfinţite, este ultra asigurat din punctul de vedere al securităţii sanitare: măşti şi mănuşi pentru toţi preoţii şi voluntarii, ecusoane, zeci de hârtii şi ştampile, jandarmi, poliţie şi sirene. Unde-i pericolul aici?! În plus, cine nu doreşte poate să rămână în case.... Pericolul este altul şi anume renunţarea, de bunăvoie şi cu foarte mare uşurinţă, la drepturile şi libertăţile noastre ....
  • +4 (12 voturi)    
    E doar selectie naturala.. (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:59)

    abcabc [utilizator]

    Stati linistiti! Cu aceasta ocazie prostia chiar o sa doara..
    • +5 (7 voturi)    
      Da, dar nu numai proștii (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:29)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui abcabc

      vor simți durerea...
  • -3 (9 voturi)    
    cat spirit critic (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:43)

    noi2013 [utilizator]

    pe aici, dar nimeni nu se sesizeaza cum de avem atatia infectati si decedati din cauza dezastrului din sistemul medical, din lipsa unor proceduri clare in spitalele pastorite cu atata pricepere de nu mai zicem cine

    In spitale este secolul 25, in schimb la biserica e evul mediu...

    Si stiti ce, da in biserica riscul de contaminare este mai mic datorita numeroaselor obiecte de cult din argint care omoara microorganismele.... si asta e stiinta...
    • +2 (8 voturi)    
      Vai de capul tau (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:04)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      Obiectele de cult nu au tangenta cu subiectul.E o idee luata de la cocalarii care au aflat si ei ca se poate bea apa din pahare de argint.Da ma,familiile bogate dadeau asemenea pahare copiilor mici care scapau pe jos obiectul si in plus argintul purifica apa.Pe vremea aia nu se inventase plasticul.Si arabii pastrau apa in cazane de argint pentru mentinerea prospetimii si securitate sanitara,cum se zice acum.Fetele bisericesti au supravietuit ciumei mai mult decat civilii,in Evul mediu,si datorita acestor recipiente de argint.Oricum nu stiau ca sobolanii ,mizeria si purecii transmiteau boala.Stati acasa si cititi!
      • -1 (1 vot)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 16 aprilie 2020, 6:51)

        [anonim] i-a raspuns lui Zache58

        • 0 (0 voturi)    
          Argintii in Buzunarul Hraparetiilor (Joi, 16 aprilie 2020, 9:27)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui

          Popti, ce o fi ? Ochiul Satanei
  • +10 (12 voturi)    
    Preaauritul Daniel, (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:53)

    constan [utilizator]

    Ce cauta Popa Daniel in luarea deciziilor in vremuri de criza.Vela a luat-o cu totul pe aratura,pe langa faptul ca poate fi acuzat de fapte care conduc la <zadarnicirea combaterii bolilor>,mai nou doreste sa incalce si normele legale privind <ordinea si linistea publica>.
    ps.sunt votant liberal de cand ma stiu si am 73 de ani,dar nu sunt de acord nici cu actuala decizie a lui Vela si nici cu majorarea cu 40% a pensiei.Doamne salveaza-i pe romani.
  • +6 (12 voturi)    
    Inteleg ca Ministrul Vela a incheiat un Protocol (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:00)

    Susufler0 [utilizator]

    Inteleg ca Ministrul Vela a incheiat un Protocol si cu Mormantul Sfant pt ca Romanii sa primeasca Lumina Sfanta mult mai din timp astfel incat aceasta sa ajunga in Romania la o ora potrivita pt a putea fi impartita incepand cu ora 20:00 in loc de ora 0:00 !

    PS. Cica in acest sens,. pt ca totul sa se desfasoare in buna regula, Ministrul Vela ar fi luat legatura si cu Mos Craciun , cu care de asemeni a incheiat un Protocol pt ca renii sai, spre deosebire de celelalte mijloace de transport aerian au culoar liber de zbor absolut peste tot !

    PPS. HN, acesta este un pamflet si rog sa fie tratat ca atare !
    • +3 (3 voturi)    
      Aferim (Miercuri, 15 aprilie 2020, 16:03)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Servus @su
      • +3 (3 voturi)    
        @un domn: Servus ! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 19:36)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        :))
    • +4 (4 voturi)    
      Și cu Iepurașul de Paște nu? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 17:10)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ... că mi-e poftă de ouă de ciocolată...
      • +4 (4 voturi)    
        @comentatordiletant: (Miercuri, 15 aprilie 2020, 19:42)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

        Le-a casunat judecatorilor de la CCR ca nu-s bune protocoalele incheiate cu SRI si uite unde-am ajuns: Mormantul Sfant e pazit de un ofiter operativ SRI deghizat in legionar roman ! Mos Craciun e ofiter SIE !
        Din pacate pt tine nu stiu ce hram poarta Iepurasul de Paste !

        PS. Dar poate ai bafta ! :)))
  • +5 (11 voturi)    
    Daca Protocolul borat de Vela cu Danny (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:09)

    Susufler0 [utilizator]

    nu va imbraca forma unei Ordonante militare, atunci Ministrul de interne se va face vinovat de savarsirea infractiunii de zadarnicire a combaterii bolilor prev de art 352 c. pen !
    Ramane de stabilit daca fapta va fi fost savarsita cu intentie sau din culpa !

    PS. Vela, demisia !
    • +5 (5 voturi)    
      Nu poate, (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:25)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      a avut grijă să dea mai înainte ordonanța care interzice demisiile :-)
      • +4 (4 voturi)    
        Bunaaaaa ! :))) (Miercuri, 15 aprilie 2020, 14:46)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

        Klaus, trebuie sa aiba grija pen ca odata pune de-o ordonanta militara si impotriva lui ! :)))
        • 0 (4 voturi)    
          Nu el (Miercuri, 15 aprilie 2020, 16:05)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Ci Prima Doamna da Ordonanta Militara !
          Carmen de Sibiu HMV
          • +2 (2 voturi)    
            @un domn: (Miercuri, 15 aprilie 2020, 19:44)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Acum e randul meu : Aferim ! :))
  • -1 (3 voturi)    
    de aia (Miercuri, 15 aprilie 2020, 20:57)

    gopo2016 [utilizator]

    cind un politician greseste, sa fie condamnat la puscarie pe viata, pt ca el se joaca cu vietile oamenilor doar pt a avea el putere, toti lingai astia din partide ar trebui pusi la munca, la munca fizica, facut de autostrazi si sosele in Romania, sint niste lipitori care doar vor sa suga, munca silnica pt toti pe viata incepind cu cei din '90 incoace asta includ si pirliti de primari cu gastile lor
  • +2 (4 voturi)    
    Adriana Saftoiu (Miercuri, 15 aprilie 2020, 22:26)

    Ibit [utilizator]

    Adriana Saftoiu are meritul de a face cu " cinste " parte dintre ei , adica dintre ticalosi !
    • +2 (2 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 aprilie 2020, 23:56)

      [anonim] i-a raspuns lui Ibit

  • +2 (2 voturi)    
    Daca nu parasiti BOR acum, atunci cand? (Joi, 16 aprilie 2020, 1:04)

    Alui [utilizator]

    Ce mai asteptati? E clar ca Daniel va risca viata in beneficiul lui meschin. E un lup in blana de oaie! Ce pastor isi pune oile in primejdie cu buna stiinta?
    Plecati din BOR, mai ales cei din MAI. Daniel si Velea va trimit pe voi in spitale si centrele de carantina, nu pe popi! Daca va duceti sunteti idioti! Sunteti gata sa va sacrificati viata voastra si a familiilor voastre pentru ei? Iesiti din BOR, si daca sunteti religiosi, va gasiti o biserica mai cu bun simt!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by