​Articol actualizat

VIDEO Bugetul Capitalei propus de Nicușor Dan NU a fost aprobat / Consilierii USR-PLUS nu au votat pentr/ Reacția primarului general UPDATE

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 28 aprilie 2021, 8:50 Actualitate | Administratie Locala


Primaria Capitalei
Foto: Hotnews
Bugetul Primăriei Capitalei, propus de primarul general Nicușor Dan, nu a fost adoptat miercuri de Consiliul General deoarece, așa cum au anunțat, consilierii USR-PLUS nu au votat pentru. PNL și USR-PLUS au majoritate în Consiliul General. Consilierii USR-PLUS au motivat că nu votează deoarece veniturile ar fi nerealiste și umflate, iar Nicușor Dan nu a făcut nicio reformă în administrație sau spitale.

Votul pe buget a fost: 17 voturi pentru, 22 împotrivă, 14 abțineri.

Potrivit proiectului pus în dezbatere de Nicușor Dan, Primăria Capitalei are pentru acest an un buget estimat de 6,9 miliarde lei, iar cu tot cu instituțiile subordonate, credite și fonduri europene ajunge la 9,5 miliarde. Pentru investiții, din bugetul local ar urma să se aloce circa 1,9 miliarde lei, din care 1,2 miliarde lei din fonduri europene și circa 600 milioane lei de la bugetul propriu. Consilierii generali USR-PLUS din CGMB îi cer primarului Capitalei, Nicuşor Dan, să retragă proiectul de buget și amenință că nu îl votează în forma actuală.

„Eu am propus un buget, care a fost dezbătut timp de șase săptămâni cu partenerii din grupurile PNL, PMP și USR PLUS și aveam toate motivele să cred că lucrurile merg în direcția bună. Acum însă, consilierii generali USR PLUS au decis să nu mai susțină bugetul, el obținând doar voturile PNL și PMP în ședința de azi.
Având în vedere această situație, aștept de la USR PLUS propria variantă de buget, care să respecte pe deplin obiectivele de investiții deja discutate, viziunea de dezvoltare pe care o susținem împreună și dorințele bucureștenilor și, în același timp, să nu arunce Primăria Capitalei în incapacitate de plată. Fac un apel la înțelepciune și echilibru și am toată deschiderea să mă așez din nou la masă ca să rediscutăm bugetul, excluzând însă orice condiționalități care nu au legătură cu bugetul. Bucureștenii nu trebuie să pătimească în continuare din cauza unor ambiții nerezonabile”, a reacționat Nicușor Dan.





UPDATE 13.20 Amendamentele propuse de Ana Maria Ciceală (USR) au fost respinse.

UPDATE 12.30 Majoritatea amendamentelor propuse de Nicușor Dan au fost respinse.

UPDATE 12.00
Amendamentele făcute de PSD au fost respinse.


UPDATE 10.30 Anamaria Gram, consilier USR, a cerut retragerea bugetului de pe ordinea de zi. Ordinea de zi a fost votată cu 42 de voturi, iar discuțiile pe buget continuă și va fi supus la vot.

UPDATE 10.10 Ședința CGMB a început.

Cosmin-Victor Smighelschi - USR-PLUS:
  • ”În campania pe care am făcut-o împreună am făcut niște promisiuni și vrem să ne achităm de ele. În bugetul propus veniturile estimate sunt de 7 miliarde lei, nu se încasează mai mult de 4,5. Situația financiară este catastrofală, e lăsată moștenire de administrația Firea. Nu puteam să ne gândim că anul acesta vom avea o mulțime de bani. Nu este momentul să fim populiști, vrem un buget realist. Asta cerem de la primarul nostru și vrem să sprijinim să construiască bugetul.
  • USR și-a asumat că se va ocupa de câteva domenii - sănătate, asistență socială, spații verzi. La București nu a început reforma în sănătate. Asta este nemulțumirea noastră. Circulă mai multe știri false, că se blochează Bucureștiul. Nu se blochează Bucureștiul. Nu este adevărat, nu ne batem pe putere, ne batem și pe reforma reală. Vrem să reorganizăm instituțiile, vrem să aducem profesioniști în administrația locală. Vrem să ne așezăm la masă și să revenim în fața bucureștenilor cu un buget realist”.

Primarul general, Nicușor Dan:
  • De la începutul mandatului am făcut eforturi uriașe să ținem la linia de plutire primăria. Am găsit facturi neplătite de la început de 2019. Acum putem să trecem la faza următoare, investițiile.
  • În ianuarie, consilierii și cu primarul, viceprimarii au audiat toți directorii din PMB întrebându-i cum văd bugetul, apoi li s-a solicitat să facă reduceri, apoi, într-un grup de lucru, cei doi viceprimari, city managerul, șeful comisiei de buget și am realizat un proiect de buget care a fost gata pe 15 martie si a fost transmis către consilieri.
  • Sunt uluit, noi am avut un buget, primarul a discutat cu grupurile de consilieri din majoritate și acum venim să spunem că este alt buget. Nu se poate așa ceva.
  • Toate discuțiile care trebuiau să aibă loc pe buget au avut loc, au fost foarte civilizate și constructive, dacă se dorește să discutăm punctual, dar haideți să dăm bucureștenilor investițiile pe care le așteaptă.
UPDATE 9.30 Grupul consilierilor PNL din Consiliul General a susținut o conferiță de presă înainte de ședința CGMB.

Sorin Purcărea, președintele comisiei de buget, a declarat că dacă bugetul nu este votat, Primăria Capitalei nu va primi la începutul lunii mai cotele defalcate din impozitul pe venit. Acesta a mai declarat că PNL va vota amendamentele USR-PLUS.
  • ”Noi am avut timp de 6 săptămâni o discuție aplicată cu USR și cu primarul general. Am considerat că un buget realizabil este cel mai bun lucru pe care îl putem face pentru bucureșteni. La nivel de amendamente, am primit o serie de amendamente de la grupul PSD și apoi 4 amendamente de la USR. Probabil vor veni din nou și în plen. Le vom discuta și le vom vota.
  • Din venituri, o componentă importantă sunt cotele defalcate din impozitele pe venit. Urgență pentru care noi trebuie să votăm acest buget este exact această, pentru a putea fi în măsură la începutul lunii mai să primim banii în conturile primăriei. Vrem să rezolvăm o problema foarte mare lăsată de fosta administrație. Prelungirea Ghencea este o prioritate. 7 milioane sunt datorii de anul trecut. Mai există multe proiecte începute precum pasajul Doamna Ghica. Străzile din București le știți foarte bine cum arată și câte necazuri ne produc. Am alocat în plus 20 de milioane de lei pentru această componentă importantă a bugetului”, a declarat Purcărea.




Cum arată proiectul de buget pus în dezbatere de Nicușor Dan

Veniturile bugetului general centralizat al municipiului Bucureşti pe 2021 au fost prognozate la circa 9,59 de miliarde de lei, potrivit proiectului.

Cheltuielile bugetului general centralizat al Capitalei pe anul în curs sunt de circa 9,64 de miliarde de lei. Bugetul local prevede la venituri 6,9 miliarde de lei, iar la cheltuieli - circa 6,95 de miliarde de lei.

Proiectele care ar urma să primească bani
  • Străpungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu, lucrare finalizată - circa 6 milioane lei. Valoarea totală a proiectului este 370 milioane lei, s-au plătit 183 milioane lei, mai sunt de plată 186 milioane lei.
  • Penetrație Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada Bucuresti-Pitesti - 20,8 milioane lei. Valoarea proiectului este de 2,2 miliarde lei pentru toate cele 3 segmente, s-au plătit 276 milioane lei, au mai rămas de plată circa 2 miliarde lei; Doar pasajul de la Ciurel a costat 240 milioane lei și a fost inaugurat toamna trecută.
  • Reabilitare sistem rutier si linii de tramvai-Bd Aerogarii - 1.000 lei; Valoarea totală a proiectului este 87 milioane lei, s-au plătit 38 milioane lei;
  • Reabilitare Pasaj Muncii, lucrare finalizată - 1.000 lei. Valoarea totală a proiectului este de 94 milioane lei, s-au plătit 62 milioane lei. Mai sunt de plată circa 32 milioane lei.
  • Reabilitare sistem rutier si linii de tramvai Reabilitare unica Sos Pantelimon - parcarea park&ride - 50,7 milioane lei; Valoarea totală a proiectului este de 348 milioane lei, s-au plătit 180 milioane lei. Mai sunt de plată 168 milioane lei;
  • Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoza, proiect finalizat - 9,8 milioane lei. Valoarea totală a proiectului este de 214 milioane lei, s-au plătit 100 milioane lei, mai sunt de plată peste 111 milioane lei.
  • Penetrație Prelungirea Ghencea Domnesti si Supralargire Bd Ghencea si Str. Brasov si Terminal tramvai 41 - 47 milioane lei. Valoarea totală a proiectului este de 564 milioane lei, s-au plătit 29 milioane lei până acum. Datoriile Primăriei pentru lucrările executate sunt de de circa 7 milioane lei.
  • Pasaj Doamna Ghica - circa 39 milioane lei. Valoarea totală a proiectului este de 143 milioane lei, s-au plătit până acum 6 milioane lei. Datoriile pentru lucrările executate și neplătite sunt de 18,7 milioane lei.
  • Lucrările la Pasajul Doamna Ghica sunt foarte avansate, potrivit datelor furnizate de municipalitate în luna decembrie, iar de atunci nu s-a mai lucrat. ”Stadiul fizic al contractului este de aproximativ 40% din valoarea total contractată, împărțindu-se astfel: lucrările de relocare rețele și sistematizare sunt finalizate în proporție de 90%; lucrările de infrastructură drum sunt finalizate în proporție de 80% (10% din aceste lucrări se vor executa după montarea tablierului metalic, fiind vorba despre ultimul strat de asfalt, stratul de uzură care se va așterne unitar pe tot proiectul la sfârșitul lucrărilor); infrastructura pasajului (2 pile și 2 culei) este realizată în proporție de 99%, rampa 1 în proporție de 100% și rampa 2 în proporție de 50%; suprastructura pasajului (tablierul, predalele și parapeții) – în proporție 0% (parte din material este în stoc la furnizor); semnalizări și semaforizare definitivă (după turnarea stratului de uzură) – în proporție de 0%”, se arată în răspunsul transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. Pasajul are termen de finalizare 5 mai 2021.
  • Consolidare, reabilitare, extindere și reabilitare fațadă imobil. bd. Regina Elisabeta 29-31 - 25 milioane lei. Reabilitarea imobilului costă 78 milioane lei, s-au dat până acum 17,8 milioane lei, au mai rămas de dat 60,9 milioane lei;
  • Sistem de management al documentelor și fluxurilor de lucru în PMB - circa 1 milion lei;
  • Spitalul Metropolitan - 335.000 lei. Construirea spitalului costă circa 4,7 miliarde lei; S-au mai prevăzut 951.000 lei pentru elaborare PUZ și studiu de fezabilitate Spital Metropolitan.
  • Patinoar Lia Manoliu - 571.000 lei. Construirea patinoarului costă în total 136 milioane lei, s-au plătit aproape 30 milioane lei, au rămas de plată 106 milioane lei.
  • Restaurarea Palatului Voievodal Curtea Veche - 4.000 lei. Restaurarea costă circa 60 milioane lei, iar până acum s-au plătit 4,2 milioane lei;
  • Reabilitare sală de spectacole Teatrul Ion Creangă - 7,3 milioane lei. Reabilitarea costă în total circa 20 milioane lei, s-au plătit până acum 10,5 milioane lei;
  • Polivalenta Lia Manoliu - 1,4 milioane lei. Construirea sălii costă în total 658 milioane lei, până acum s-au plătit 1,2 milioane lei.
  • Realizarea retelelor de alimentare cu apa , canalizare, iluminat public și a drumurilor aferente ansamblului Henry Coanda, lot I și lot II - 13,2 milioane lei. Costul total al proiectului este circa 85 milioane lei, până acum s-au plătit 32,6 milioane lei.
  • Programul local multianual privind creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Bucureşti - Sector 6 - 1.000 lei. Valoarea totală a proiectului este de 250 milioane lei, s-au plătit până acum 0 lei.
  • Revizuire Plan Urbanistic General al Municipiului București - 5 milioane lei;
  • Finalizarea stației de epurare Glina, reabilitarea principalelor colectoare de canalizare și a canalului colector Dâmbovița (Casetă) în Municipiul București - Etapă ÎI - circa 700 milioane lei. Valoarea totală a proiectului este de 1, 46 miliarde lei, s-au plătit circa 300 milioane lei, au rămas de plată 1,16 miliarde lei. Proiectul se desfășoară pe fonduri europene nerambursabile.
  • Extinderea ȘEAU și construirea incineratorului de nămol - 359 milioane lei. Valoarea totală este de 793 milioane lei, s-au plătit 235 milioane lei;
  • Construirea sistemului de drenare de la partea dreapta a casetei și alte lucrări la sistemul de canalizare de evacuare din Lacurile Titan, Tineretului și Carol - 1,5 milioane lei. Valoarea totală a proiectului este de 9,3 milioane lei, s-au plătit 5,3 milioane lei.
  • Reabilitarea Casetei și sistemului sau principal de drenare pe partea stânga a Casetei - Ciurel - Unirii - 77 milioane lei. Valoarea totală a proiectului este de 152 milioane lei, s-au plătit circa 5 milioane lei. Proiectul se derulează pe fonduri europene.
Nicușor Dan: Este un buget care face curățenie în primărie
  • "Este un buget care face curățenie în primărie și pregătește construcția Noului București. În ciuda constrângerilor pe care le avem, am reușit să deblocăm investițiile și să planificăm câteva obiective importante pentru Capitală”, declara primarul general Nicușor Dan.
Consilierii USR-PLUS amenință că nu votează bugetul Capitalei pentru că cifrele ar fi umflate

Viceprimarul Horia Tomescu și consilierii USR-PLUS amenință că nu vor vota bugetul Primăriei Capitalei, susținând că acesta nu a fost discutat cu ei și că cifrele sunt nerealiste și umflate ”în mod populist”.

Ei acuză că Nicușor Dan nu a făcut nicio reformă în administrație sau spitale, cer retragerea proiectului de buget și reluarea discuțiilor, anunțând marți seară că decizia politică de a nu vota bugetul a fost luată la nivelul USR-PLUS.
  • "În bugetul de anul acesta avem estimate venituri de aproape 7 miliarde. Am fost surprins să văd această sumă în buget pentru că în toate discuţiile pe care le-am avut cu primarul şi cu directorii din Primărie sumele avansate au fost în jur de 4,5 - 5 miliarde de lei.
  • Atunci când am văzut proiectul de buget pus în dezbatere publică şi am văzut suma de 7 miliarde, am cerut nota de fundamentare, adică explicaţiile pe care se bazează aceste sume. Răspunsul primit de la direcţiile din Primărie a fost că primarul a interzis accesul consilierilor la orice fel de detalii care să explice forma actuală a veniturilor.
  • Avem motive să credem că aceste estimări de venituri nu sunt realiste. În afară de 2017, când veniturile bugetare au fost similare cu cele realizate, în ultimii trei ani acestea au fost exagerate cu cel puţin 25%. Nu putem să ne minţim că anul acesta, dintr-odată, o să avem o mulţime de bani, dacă în anii trecuţi nu s-a întâmplat asta. Dacă facem aşa, din toate cheltuielile pe care le planificăm pentru sănătate, pentru asistenţă socială, mediu, sport şi aşa mai departe, va trebui să tăiem din bani.
  • Noi vrem să avem un buget realist, aşa încât să prioritizăm cheltuielile şi ele să fie respectate. Nu e momentul să fim populişti, ci să fim responsabili şi buni gospodari. Noi asta cerem de la primarul general pe care l-am susţinut. Vrem să îl sprijinim să construiască bugetul pe baze reale şi să spună care sunt cheltuielile prioritare", a subliniat Horia Tomescu, marți seară, într-o declarație online susţinută alături de consilieri generali USR-PLUS.
Consilierii USR-PLUS acuză că bugetul nu a fost discutat în Coaliție și că cifrele ar fi umflate artificial, ceea ce ar duce ulterior la rectificarea bugetelor si stoparea anumitor proiecte.
  • "Nu există nicio intenție declarată a primarului de a face curățenie în ceea ce numim a fi o mafie: bugetul ASSMB, care începe cu 78 de milioane de lei datorie din anul trecut, de achiziții prin negociere directă, netransparente, de 50 de milioane de lei, contracte umflate de sute de ori, inflație de personal pentru aceleași obiect de activitate, deci prețuri mai mari pentru bucureșteni.
  • Nu se reformează nimic, indiferent că vorbim de aparatul Primăriei, de subordonate sau de administrația spitalelor.
  • Cerem primarului să retragă proiectul și să revină la masa negocierilor. Există deja o decizie oficială a conducerii politice.
  • Asta nu înseamnă că proiectele de dezvoltare nu vor continua", susțin consilierii USR-PLUS.
Liberalii acuză interesul viceprimarului Tomescu pentru coordonarea spitalelor

Primarul general Nicuşor Dan i-a delegat viceprimarului Horia Tomescu atribuţiile privind coordonarea celor 19 spitale din Capitală, însă nu şi dreptul de semnătură. Prin urmare, managerii spitalelor din subordinea primăriei pot fi demiși și numiţi în funcţie numai cu acordul primarului general. De asemenea, bugetul de 355 de milioane de lei al ASSMB este controlat tot de primar.
  • "Înțeleg că există un apetit pe partea de Sănătate pentru domnul Tomescu și apropierea sa de Vlad Voiculescu, dar e mai puțin important cine are semnătură, dacă toți stabilim niște principii”, spune senatoarea PNL Alina Gorghiu.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19189 vizualizari

  • -6 (58 voturi)    
    Succes lui ND (Miercuri, 28 aprilie 2021, 9:07)

    muvis [utilizator]

    Înțeleg și schemele astea de confirmare a pozițiilor politice, dar aveți grija sa nu se ajungă ca penibila demitere a ministrului VV din guvern. Acolo s-a dus atât de sus nevoia de a explica mizeria, că pnl a devenit penibil (rău pentru el) și greu de coalizat (rău pentru noi).
    Iar la capitala avem nevoie de ND și proiectele lui, iar pnl ar fi bine sa învețe să capitalieze electoral succesul lui ND, nu subminarea USR, că nu merge aici.
    • -3 (59 voturi)    
      USR-PLUS a avut cele mai multe voturi (Miercuri, 28 aprilie 2021, 11:24)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Iar tu un mic MUCUSOR, doar cu peneleu vrei sa faci bugetul??
      Bucurestiul a avut nesansa sa aiba numai primari prosti( cu exceptia lui Basescu poate), iar tu ai sansa sa fii cel mai nemernic dintre ei daca te asociezi cu mafia, nu cu cei care te-au votat.
      • -5 (29 voturi)    
        Corect, bine ca usereu’ face ce (Miercuri, 28 aprilie 2021, 13:45)

        asistat [utilizator] i-a raspuns lui rov

        stie cel mai bine de 30 de ani incoace, blocheaza activitatea primarilor si apoi isi toarna cu excremente in cap in Parlament.... De asta am si ajuns unde am ajuns...
        • +4 (18 voturi)    
          usr (Miercuri, 28 aprilie 2021, 14:33)

          Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          face ce stie de 30 de ani...tu erai ala care ieri zicea ca il vrea pe dragnea in fruntea tarii parca. eu nu stiu cum reusiti sa supravietuiti cu atat de putini neuroni
          • -1 (5 voturi)    
            hehe (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:33)

            transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

            El vrea in fruntea pe oricine d-a ajutiare sociale sau macar votca din belsug, de ai-a e asistat.
            • -1 (1 vot)    
              Nicusor s-a dovedit o alta mare dezamagire! (Miercuri, 28 aprilie 2021, 20:13)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

              Desi spitalele Foisor, Bals si Babes sunt in subordinea primariei Capitalei, el n-a scos un cuvant cand au avut loc dezastre acolo, lasandu-l pe Vlad Voiculescu sa scoata castanele din foc.
              Pentru asta, la viitoarele alegeri, daca va mai candida ca primar sau ca orice altceva, poate sa fie cu Firea in finala, eu nu ma mai prezint la vot ca sa il sustin. Pentru ca este aceeasi mizerie! Mi-e scarba!
        • -4 (14 voturi)    
          Imi place dezbaterea de la acest articol (Miercuri, 28 aprilie 2021, 15:44)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          Imi place dezbaterea de la acest articol: plina de argumente, idei, politete intelectuala, open mind(s)...cum fac deobicei tinerii frumosi si liberi, #rezisti ! Mandria natiunii!
          Postarile de mai jos (si mai sus) sunt argumente in acest sens!
        • 0 (6 voturi)    
          ha ha, ai scris gresit PSD/PNL (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:02)

          AM1981 [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          Vezi ca in loc de PSD, PNL ai scris gresit USR.
          2022-2016 (cand s-a infiintat partidul)=8 ani....
          • -1 (7 voturi)    
            Matale vii din viitor... (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:50)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui AM1981

            "2022-2016 (cand s-a infiintat partidul[USR])=8 ani...."
            ----------------------------------
            Deja 2022!

            Matale vii din viitor...da' sa stii ca nu esti unicat.

            USR-istii vin - de obicei - de pe alta planeta, din alta galaxie, din alt spatiu (facebuci)...din fel de fel de locuri d'astea, departe de Realitatea de azi, de aici.

            Si zici ca in 2022 USR va mai exista? O veste buna...SRI va fi castigat lupta cu 0215! Tristete mare pe Ciolos.
        • 0 (6 voturi)    
          ești (Miercuri, 28 aprilie 2021, 17:13)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          beat mangă dacă susții aberația că USR este partid de 30 ani.
          • 0 (0 voturi)    
            vad ca (Joi, 29 aprilie 2021, 11:22)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            sunt inca 3 ametiti care sunt de acord cu @asistat :)) :)) :))
      • -5 (13 voturi)    
        ND pare departe de astfel de scenarii (Miercuri, 28 aprilie 2021, 14:22)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Probabil e o sfortare a pnl, incearca sa-si incalce promisiunea din preagreementul cu usr. Vor sa vada pana unde pot merge, ca in cazul cu vv.
        Nu cred ca ND o face gratuit, e constrans. E exact poza facuta de Orban cand zicea ca el daca ar fi primar i-ar pupa inelul lui dragnea, daca dragnea ar fi prim-ministru si i-ar cere. Nici el primar, nici dragnea prim-ministru, dar ne spunea care va fi strategia lui politica, vis-a-vis de mafie.

        Dar ND a zis ca o sa aiba ca prioritate capitala. Nu cred ca va fi altfel. Chiar daca pnl il pune in pozitii tampite. m-am uitat la ce intrebari au pus consilierii pnl lui ND, penibil, penibil. Strategie de gradi. ND e pe faza, cunoaste foarte bine treburile acolo.
      • +6 (8 voturi)    
        Corect... (Miercuri, 28 aprilie 2021, 15:07)

        faracatuse [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Basescu si-a dat casa in ultima zi de mandat :)
        Buun PRIMAR!!
    • +12 (56 voturi)    
      Nicusor Dan nu stiu ce-a patit. Pare ca e in PNL (Miercuri, 28 aprilie 2021, 11:37)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      USR are consilieri locali si viceprimar pt ca a fost votat de bucuresteni dar in acelasi timp Nicusor Dan vrea sa aiba DOAR EL putere de decizie

      cum vine asta sa nu arati celor cu care esti in coalitie pe ce surse de venit fundamentezi bugetul si sa nu dai drept de semnatura celor cu care esti in coalitie?
      • -7 (21 voturi)    
        In PNL are linistea libertatii (Miercuri, 28 aprilie 2021, 11:46)

        faracatuse [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Si vorbesc de libertate in sens propriu. Dosarele s-au culcat cuminti in sertare si-si asteapta momentul marii rasariri... Daca ND se incumeta sa vrea Presedinte..... Daca ar fi fost ND presedinte :)
      • +3 (11 voturi)    
        sper (Miercuri, 28 aprilie 2021, 13:42)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        M-as bucura sa aiba pnlul oameni ca ND.
        Din pacate eu nu vad niciunul.
      • -1 (9 voturi)    
        Omule, nu mai intoxica lumea! (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:37)

        O_Tannenbaum [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Bugetul a fost discutat sute de ore cu toti consilierii si viceprimarii si forma in care a fost supus la vot astazi a fost forma agreata in final de toata lumea. Nicusor Dan n-a impus nimic , totul s-a stabilit prin consens. Razgindirea brusca, cu 180° a USR-istilor si conditionarile pe care le pun mai nou capata forma unui SANTAJ ORDINAR . Ei se comporta ca o mireasa care s-a logoit cu mirele, au facut si actele pentru casatorie dar in fata ofiterului starii civile spune NU, lasind pe toata lumea stupefiata, scandalizata si indignata. Acest stil al USR-istilor din Primaria Capitalei este expresia unui politicianism venal si-i va lovi crunt la imagine.
    • +4 (32 voturi)    
      Bataia pe banii de la spitale! (Miercuri, 28 aprilie 2021, 13:30)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      .*.

      Toate certurile de acum sunt pe banii de la spitale. Se stie cati bani se invart acum acoo, in special cu DSP-ul si cu CNAS-ul, banii virati pentru COVID, dar si banii mai vechi.

      PNL nu vrea sa renunte la controlul banilor de la spitale, nici USR nu vrea pentru ca ii avea promisi.

      Daca USR nu va primi controlul banilor, nu va vota bugetul.

      Simplu

      .*.
      • +4 (10 voturi)    
        bani spitale (Miercuri, 28 aprilie 2021, 15:22)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Corect; singurul lucru care-i intereseaza, ca doar nu problemele bucurestenilor. Restul, graunte pentru gugustiuci.
      • -2 (6 voturi)    
        le-ai (Miercuri, 28 aprilie 2021, 17:19)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        anestecat de le-ai făcut salată.
        Spitalele, cele 19, aparțin ASSMB care se subordonează CGMB, Banii de care vorbești se duc la CNAS djudețene, de directorii ăstora făcându-și mari speranțe penaliștii.
        • 0 (2 voturi)    
          Postac (Joi, 29 aprilie 2021, 8:44)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Cine este seful CNAS , cand si cine a numit seful CNAS?

          Raspuns: Adrian Gheorghe (colegul de banca al lui Voiculescu) numit in prima zi de ministeriat....

          De 4 luni de zile tot ameninta ca va face concursuri transparente pentru judete etc. Se pare ca PNL-ul nu-l lasa sa salveze CNAS asa-i? :)))
          Postac obosit...
          • 0 (0 voturi)    
            bai adormeala, (Joi, 29 aprilie 2021, 11:28)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

            citez : ''Toate certurile de acum sunt pe banii de la spitale. Se stie cati bani se invart acum acoo, in special cu DSP-ul si cu CNAS-ul, banii virati pentru COVID, dar si banii mai vechi.''
            Care-i legatura ametitule dintre CNAS judetene si cele 19 spitale aflate in subordinea ASSMB si deci a primariei?
            Ca sa folosesc un cuvant drag penalistilor si pesedacilor, din justitie, problema trebuie disjunsa nu amestecata intr-un maglavais care sa va dea voua, postacilor pesedaci, cum va convine, in ciuda realitatii.
            Poate-oi fi eu obosit, dar prost ca voi, ever-never.
            • +1 (1 vot)    
              Exact (Joi, 29 aprilie 2021, 14:07)

              FortApache [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              Ramane cum am stabilit...:)))
    • -2 (4 voturi)    
      n-ai ce (Miercuri, 28 aprilie 2021, 17:11)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      succes să-i urezi.
      Mai bine l-ai întreba de ce in urmă cu 1 lună sau 2 luni susținea că veniturile reale ale primăriei sunt de cca. 4-5 mld. Atunci când critica moștenirea fiananciară de la Fifi, plină de datorii create exact din cauza bugetelor mincinoase, ultimul fiind de cca 10 mld.
      Acuma susține că sunt de cca. 7,5 mld. De unde a scos diferența asta?
      • 0 (0 voturi)    
        doare (Joi, 29 aprilie 2021, 11:28)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        adevarul, penalistilor?
  • +1 (13 voturi)    
    si CSM? (Miercuri, 28 aprilie 2021, 9:07)

    mircea112 [utilizator]

    Cat platim fara sa stim si fara sa ne intereseze?
  • +14 (50 voturi)    
    sper (Miercuri, 28 aprilie 2021, 9:44)

    andrei1232000 [utilizator]

    ca USR - PLUS sa invete sa si faca ceva nu numai sa fie Gica contra. Filosofia comunista ca trebuie ras tot ce a fost facut de cei dinainte si sa construim dupa aceea este falimentara pentru ca dupa aceea s-ar putea sa nu mai ai ocazia. Nu de alta dar trec 4 ani si vin alte alegeri. Lucrurile trebuie imbunatatite, corectate nu demolate. De exemplu mult hulita dna Firea a aprobat extinderea liniilor de autobuz 135 pana in Tunari si 301 pana la soseaua de centura in Pipera. Traseele au fost readuse la limita Bucurestiului, ca acum un an. Autobuze exista pentru ca la capatul din Tunari erau ore cand stateau 5 masini. Ori soferii sunt platiti sa conduca nu sa stea o ora la capat. Probabil ca nu a analizat nimeni ca nu se respecta orarul sau ca erau masini prea multe. Cel mai simplu a fost sa distruga. Fara transport locuitorii din Tunari, Pipera vor folosi in continuare masinile personale si vor plati taxele de parcare majorate din Bucuresti. Si vor polua in continuare.
    • +16 (20 voturi)    
      Autobuzul 135 era foarte bun (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:50)

      CartierANLHenriCoanda [utilizator] i-a raspuns lui andrei1232000

      Autobuzul 135 era foarte bun. Ajungeai repede la metrou, traseul foarte util, puteai plati cu cardul electronic.

      Acum trebuie sa te dai jos din 135, iei masina de Voluntari, plata la sofer, fara abonamente, multe statii nemarcate.
  • -1 (59 voturi)    
    Marele Minus al USR este PLUS (Miercuri, 28 aprilie 2021, 9:48)

    un domn [utilizator]

    Eliminati Capetele Toxice Plus din “coalitie” numitii : Ghinea, VV, Ciolosh, Oana Bogdan, Tudorache, sau le puneti plasture pe gura ! Obligatoriu !
    • +1 (45 voturi)    
      Foarte adevarat... (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:54)

      BIM15 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Si din pacate i-am votat la pachet ca altfel nu se putea. Oamenii astia chiar nu inteleg cat de mult intaresc sintagma "aceeasi mizerie" cu actiunile lor penibile din ultima vreme - razboiul personal (la TV) al lui VV contra lui Citu, iar acum gica-contrismele astea cu bugetul capitalei. F serios, daca maine ar fi alegeri n-as mai vota USR din cauza Plus.
      Incet, incet imi dau seama ca Ciolos este papusarul - un oportunist care s-a suit pe un val legitim de nemultumire interna (anti PSD) pt. a obtine inca un mandat + functii importante la Bruxelles.
      Sper sa se rupa alianta asta, sau sa devina irelevanta aripa Plus!
      • +7 (41 voturi)    
        Deci ati vrea ca USR sa se faca pres in fata PNL (Miercuri, 28 aprilie 2021, 11:49)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui BIM15

        Daca USR se face pres in fata PNL vor disparea ca partid.
        • -3 (19 voturi)    
          Exclus ce Spui Tu (Miercuri, 28 aprilie 2021, 13:45)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          USR se face presh in fata lui VV si Ciolosh, acolo i Baiul !
          • +4 (8 voturi)    
            VV si Ciolos sunt in conducerea USR-PLUS (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:14)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            USR-PLUS sunt astazi unul si acelasi partid.

            Barna si Ciolos sunt CO-presedinti.
            • -1 (9 voturi)    
              Ciolos egal Infectie (Miercuri, 28 aprilie 2021, 17:21)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

              Sau Mizerie
        • -5 (13 voturi)    
          Sa dispara, daca e asa cum e. (Miercuri, 28 aprilie 2021, 14:24)

          danduta [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          usr+ e o mizerie incompetenta.
          Fara + era mai bine.
          + e mana Frantei, prin Ciolos, care nu mai e europarlamentar roman, ci francez.
          Ce mai cauta asta in politica din Romania?!
          • -1 (9 voturi)    
            ciolos (Miercuri, 28 aprilie 2021, 15:06)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui danduta

            Cum ce mai cauta? Devalizarea a ce a mai ramas din tara in favoarea intereselor franceze!
            • +1 (9 voturi)    
              Ciolos e prieten cu Macron, care e problema? (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:15)

              Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui atc

              si care e problema ca Ciolos e prieten cu Macron, care sunt acele interese ale Frantei?

              Ati uitat ca le-am copiat arcul de triumf, gara de nord si altele?
              • -1 (3 voturi)    
                nu vă (Miercuri, 28 aprilie 2021, 17:22)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

                vă ambalați pe prostiile debitate de un năuc.
                E o vorbă ; ”prostul e bine să-l lași să fugă, că ajunge oricum pe locul 2 chiar dacă aleargă singur.”
      • +3 (29 voturi)    
        da ...foarte adevarat (Miercuri, 28 aprilie 2021, 12:12)

        LL [utilizator] i-a raspuns lui BIM15

        dupa comentariu as spune ca esti un trol PSD-ist!
        Sau un asa zis liberal indragostit de PSD (cancerul Antonescian al liberalismului romanesc).
        Ciolos a avut cea mai corecta si transparenta guvernare ....cum vrea sa fie si acum ...si se pare ca va deranjeaza acest lucru ....nu se mai poate fura cat se vrea!!!
        Liberalii uita ca nu au castigat alegerile si nu guverneaza ....SINGURI, din pacate sau ...din fericire!!!
        • -2 (22 voturi)    
          Exact... (Miercuri, 28 aprilie 2021, 12:24)

          BIM15 [utilizator] i-a raspuns lui LL

          iar dupa comentariul tau pari un trol Plus sau un fan Ciolos, na ca te-am taguit si eu :D

          Dar ai dreptate cu liberalii care nu au castigat alegerile si nu guverneaza singuri, si cu faptul ca transparentizarea deranjeaza grav hotii conectati la bugete.
        • -7 (15 voturi)    
          Ciolos a fost si este o loaza! (Miercuri, 28 aprilie 2021, 14:26)

          danduta [utilizator] i-a raspuns lui LL

          Intreaba-l pe Domnul Trandafir de loaze.
      • -5 (25 voturi)    
        papusarul (Miercuri, 28 aprilie 2021, 12:37)

        well_good [utilizator] i-a raspuns lui BIM15

        papusarul asta de care zici ca e acolo pt functii e printre putinii care aveau loc la bruxelles pe munca lui, pe competentele lui, nu propulsat de un partid. V-ati strans sa postaciti toti aici sustinerea nemarginita pt ND
        • +5 (19 voturi)    
          Oare cum a fost ales? (Miercuri, 28 aprilie 2021, 13:08)

          BIM15 [utilizator] i-a raspuns lui well_good

          daca nu fix pe listele unui partid:)) doar pe munca si competentele lui nu ajungea nicaieri
        • +2 (14 voturi)    
          Idi! Sunt bucurestean, da-ia il sustin pe Nicusor. (Miercuri, 28 aprilie 2021, 14:32)

          danduta [utilizator] i-a raspuns lui well_good

          Nicusor Dan e cel mai bun lucru care i s-a intamplat Bucurestiului de 30 de ani.
          Si pentru un gun.oi ca vv, sau Ciolos nu vreau sa pierdem acest lucru.
          Observa ca nimeni nu vorbeste de amaratul care e actual viceprimar. E o nulitate voiculesciana, care va face praf Bucurestiul, sau macar spitalele, daca va fi lasat.
          • +2 (10 voturi)    
            Si USR PLUS l-a sustinut pe Nicusor (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:17)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui danduta

            fara voturile USR PLUS Nicusor nu ajungea niciodata primar

            acum de cand e primar a uitat cine l-a pus in functie
            • -1 (7 voturi)    
              faptul că (Miercuri, 28 aprilie 2021, 17:29)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

              penaliștii împreună cu pesedacii atacă în continuu USR-PLUS îmi demonstrează că sunt alegerea corectă pentru o democrație reală, pentru renașterea cinstei și moartea corupției. Din cauza asta se zvârcolesc psd+pnl=love=usl.
            • -1 (3 voturi)    
              Primarul (Joi, 29 aprilie 2021, 9:47)

              FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

              N Dan este primar accidental cauza principala fiind PSD. Nici in cosmarurile lui Iohannis PNL nu se asocia cu USR (mai ales cu epoletii din Plus) dar asta e...s-a intamplat deja.

              Orban a fost desemnat in mod gresit presedinte PNL avand in vedere slaba prestatie la alegerile unde a candidat de aici si lipsa de candidat pentru Capitala si compromisul cu N Dan.

              Daca Firea nu facea ravagii de prostie cu companiile acelea ilegale si sleahta aferenta de incompetenti adunati de prin Voluntari...N Dan nu venea primar si nici USR+ nu facea scor in Bucuresti (ar trebui sa-i multumeasca lui Firea ca i-a scos din Facebook ...dar pe zi ce trece se vede ca degeaba).

              Vom vedea cine va deconta blocajul Bucuresti-ului...sa speram ca faza cu greaua mostenire nu va reaparea :)))
        • -2 (6 voturi)    
          e ordin (Miercuri, 28 aprilie 2021, 17:26)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui well_good

          pe unitate la penaliști să denigreze pe oricine nu e de acord cu ei. Aplică zicerea bolșevică ”cine nu-i cu noi e impotriva noastră” aplicată și de pesedaci. E încă o dovadă a existenței USL.
    • +7 (39 voturi)    
      marele minus (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:55)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      al pnl este ca e fratele mai mic al psd.
      • +1 (1 vot)    
        Scuzati agramatismul de la 14:32 (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:32)

        danduta [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Erata:
        In loc de da-ia,
        se va citi d-aia
        N-am nici-o scuza!
    • -4 (14 voturi)    
      ... (Miercuri, 28 aprilie 2021, 12:58)

      ursu_rebegea [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Marele minus al PLUS este USR....sac :)))
      • -6 (16 voturi)    
        Ciolosh prin nemarginita sa Lacomie (Miercuri, 28 aprilie 2021, 13:47)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui ursu_rebegea

        Risca sa ingroape USR, insa vom avea grija sa aiba aceeasi soarta. Sa NU uiti de proiectul Romania 100. Exact, in perioada aprilie-mai 2016 s a lansat ( parca), nu a functionat, apoi s au apucat sa capusheze USR. Asta i politica ? Nu cred !
        • -2 (6 voturi)    
          cioloș și (Miercuri, 28 aprilie 2021, 17:30)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          lacom :)) :)) :))
          Hai că ai devenit hilar.
          • +3 (7 voturi)    
            timpul imi va da Dreptate (Miercuri, 28 aprilie 2021, 18:51)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Sau nu, insa Ciolosh, vulpea de Pericei este Dubios.
            • 0 (4 voturi)    
              pot sa va spun de pe acum (Miercuri, 28 aprilie 2021, 22:10)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              Ca nu aveti dreptate.

              Il Judecati stramb pe domnul Ciolos.

              este unul dintre putinii politicieni din RO cu extraordinar bun simt si echilibru.
              • 0 (0 voturi)    
                exact (Joi, 29 aprilie 2021, 12:08)

                LL [utilizator] i-a raspuns lui ..13

                si tocmai asta deranjeaza ipocritii, oportunistii si parvenitii din politica ...pusi pe capatuiala si manipuland ...prostimea!
                ...din pacate! :)
            • +1 (1 vot)    
              postarea dvs. (Joi, 29 aprilie 2021, 11:43)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              ar fi amuzanta daca nu ar fi trista.
              Acuzati un om care pana la varsta lui nu a dat nici cea mai mica urma ca ar fi un hot sau corupt. O faceti doar pe supozitia pe care o presupuneti corecta, ca timpul va va da dreptate, ceea ce nu se va intampla.
              D-l Ciolos este insa si dubios, nu? De fapt e dubios doar pentru ca nu va place fata lui si, eventual, pentru ca e insurat cu o frantuzoaica. :))
              Slabut rau de tot. Incercati inventii credibile, dar nu aveti din ce sa le scoateti.
  • -7 (41 voturi)    
    Mai exact (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:27)

    Mazeta [utilizator]

    Consilierii amenință că nu vor vota bugetul dacă USR nu va primi pe mână spitalele și cele 355 de milioane de lei ai ASSMB.
    • +4 (34 voturi)    
      Si nu asta a fost intelegerea ? (Miercuri, 28 aprilie 2021, 11:16)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca ai semnat o intelegere, o respecti. Altfel, nici USRPLUS nu se considera obligat sa respecte ceva.
  • +3 (7 voturi)    
    Pentru cartierul Henri Coanda (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:40)

    CartierANLHenriCoanda [utilizator]

    bine ca s-au alocat ceva bani. Cam putini fata de cat este nevoie....
    • 0 (4 voturi)    
      și când (Miercuri, 28 aprilie 2021, 17:43)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui CartierANLHenriCoanda

      mă gândesc că acum 25 ani mă tenta să contractez o casă în Henri Coandă. S-au ceru inițial 43.500$.
      Mă bucur că nu am găsit să fac credit. 25 ani de noroaie, chiar dacă se lăuda veorica vasilica și hamsterul flaușat că au scos toată România din noroaie.
  • -15 (31 voturi)    
    Inainte de a se vota bugetul (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:47)

    Ibit [utilizator]

    Nicusor Dan trebuie sa se tunda , eventual sa se si spele si sa se imbrace decent .
    Tinuta lui neingrijita dovedeste cat de putin respect are pentru cetatenii Bucurestiului .
  • -4 (24 voturi)    
    zic ca trece . (Miercuri, 28 aprilie 2021, 10:55)

    rochiri [utilizator]

    cu ajutorul PSD...mafia este prea mare in Bucuresti. Si PNL si PSD sunt la fel iar ND o sa ajunga de fatada si irelevant intr-un viitor apropiat .
  • -7 (21 voturi)    
    nu (Miercuri, 28 aprilie 2021, 11:15)

    cucuveauamov [utilizator]

    nu, Nicusor, bucurestenii, suntem uluiti cand se uita la voi ... si isi dau cu pumnii in cap ca n-au votat-o toti pe Firea
  • +3 (23 voturi)    
    Felicitari anticipate! (Miercuri, 28 aprilie 2021, 11:51)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    Felicitari anticipate pedesereului pentru castigarea alegerilor, si locale, si parlamentare!

    Poate ce bugetul propus este gresit, poate ca userstii au dreptate, dar este clar ca nevotarea NU va duce laun buget mai bun, ci numai si numai la revenirea in forta a pedesereului!
  • +14 (34 voturi)    
    Misiune ingrată (Miercuri, 28 aprilie 2021, 11:57)

    fokerul [utilizator]

    pt Nicuşor, care e forţat să facă balet pe sârmă, să nu-i supere pe liberali şi pe cei de la USR. E greu, mai ales cu liberalii, care sunt conectaţi la toate mafiile. Contra USR de acum (la fel ca şi cea de la Iaşi) este strâns legată de contrele PNL la adresa lui Clothilde şi Fritz. Şi de refuzul PNL de a lăsa pe mâna lui VV dreptul de a schimba şefii de spitale, care sunt legaţi ombilical de PNL. Şerpărie
  • +1 (27 voturi)    
    Nicusor Dan are apucaturi de PNList (Miercuri, 28 aprilie 2021, 13:18)

    robyzs [utilizator]

    Nicusor Dan are apucaturi de PNList, a disparut din peisaj dupa ce a castigat alegerile si de jumatate de an nu a implementat niciun proiect, zici ca nici nu a plecat Firea.
  • -3 (29 voturi)    
    USR PLUS (Miercuri, 28 aprilie 2021, 13:40)

    mmmircea [utilizator]

    pe urmele PNTCD-ului. Din pacate nu au inteles ca un mandat de succes al lui Nicusor Dan le-ar fi crescut si lor cota electorala. Scenariul de fata e cel mai pagubos pentru bucuresteni.
    • -1 (7 voturi)    
      despre cote la AE (Miercuri, 28 aprilie 2021, 14:40)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      alegeri prin capitala: usr 55%, pnl 14%
  • +4 (18 voturi)    
    . (Miercuri, 28 aprilie 2021, 13:43)

    Toate nickname-urile erau luate [utilizator]

    Poate învață și Nicușor să colaboreze acum și mai lasă PNL-ul deoparte.
  • -2 (16 voturi)    
    Partidele reformiste.... (Miercuri, 28 aprilie 2021, 14:13)

    JohnyM [utilizator]

    nu sunt in stare sa elaboreze un buget dar sa faca reforma mult promisa.De dragul reformei nu se va face nimic.Eu unul nu am uitat ca asta iarna eu si copii mei am stat in frig pe motiv ca se sparg tevile.
    • -1 (7 voturi)    
      mai bine (Miercuri, 28 aprilie 2021, 15:54)

      faracatuse [utilizator] i-a raspuns lui JohnyM

      partide refomiste :)
    • -1 (9 voturi)    
      Jonita... (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:19)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui JohnyM

      ia uita-te in curte la primarii conduse de usr, si o sa vezi cu totul alta imagine. bugete facute, votate, alea alea...
      dar asa-i cu prostovani ca voi, nu latrati decat la ordin.
  • +5 (13 voturi)    
    Uite ca primeste si Nicusor (Miercuri, 28 aprilie 2021, 14:43)

    Luk [utilizator]

    Uita ca primeste si Nicusor medicamentul lui Clotilde. Cum e, mestere, e bun? :))
  • +2 (8 voturi)    
    hm (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:16)

    Zentrix [utilizator]

    PNL a descăpățânat un om de bază al USR-ului și i-a aruncat capul pe masa coaliției.
    USR s-a învârtoșat acum și nu mai vrea sp fie fetița lor.

    Telenovelă si sfârsitul politic pentru toată coaliția. Își arată din plin impotența
    • -1 (3 voturi)    
      I-au cam pus cruce (Miercuri, 28 aprilie 2021, 23:36)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui Zentrix

      I-au cam pus cruce, deși tot sper ca se poate repara, pentru partide lookul e încă important. Mai sper pentru ca i-am văzut pe tipii din USR câștigând contra vântului, doar pentru ca sunt mai deștepți decât restul.
  • -3 (9 voturi)    
    Sa-ti fie rusine... (Miercuri, 28 aprilie 2021, 16:36)

    Arminius [utilizator]

    PE-SE-DE.
    PSD-ul si aliatii lor au trantit bugetul lui Nicusor Dan. E frumos?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by