Primăria Capitalei despre trotuarele și pistele de bicicletă de pe str. Fabrica de Glucoză: Sunt proiectate și executate conform normativului în vigoare / Constructorul caută soluții pentru rezolvarea problemei

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 1 iunie 2020, 16:45 Actualitate | Administratie Locala


Fabrica de Glucoză 1 iunie 2020 - 3
Foto: Hotnews
Pistele pentru bicicliști și trotuarele de pe strada Fabrica de Glucoză sunt proiectate și executate conform normativului în vigoare, fiind avizate în prealabil de Brigada Rutieră, se arată în precizările transmise de Primăria Capitalei publicației HotNews.ro. Reprezentanții municipalității spun că potrivit proiectului pistele au o lățime de 1,5 m/sens, iar trotuarele 2 m, dar acestea din urmă sunt mai înguste pe anumite zone deoarece la cererea Direcției de Mediu din cadrul Primăriei Capitalei, din șase în șase metri, au fost proiectate alveole pentru plantarea copacilor. Aceste alveole au 1 metru lățime. Reprezentanții municipalității spun că vor căuta soluții pentru rezolvarea problemei.


”Lucrările de lărgire a Șoselei Fabrica de Glucoză respectă proiectul tehnic aprobat înaintea începerii lucrărilor și modificat ulterior la cererea locuitorilor din zonă! Potrivit proiectului tehnic, pistele pentru bicicliști au 1,5 metri lățime și sunt executate pe fiecare sens de circulație. În ceea ce privește trotuarele, acestea sunt realizate pe ambele laterale ale părții carosabile și au 2 metri lățime. De asemenea, se vor monta stalpisori pentru a impiedica parcarea mașinilor pe pista de biciclete și trotuare. La cererea Direcției de Mediu, din șase în șase metri, au fost proiectate alveole pentru plantarea copacilor. Aceste alveole au 1 metru lățime. Există zone unde lățimea trotuarului este mai mică din cauza lucrărilor apărute in timpul execuției sau a prezenței alveolelor pentru copaci insa Primaria Capitalei si constructorul caută soluții pentru rezolvarea problemei trotuarului acolo unde, din cauza modificărilor proiectului, lățimea s-a modificat”, se arată în precizările transmise de municipalitate.

HotNews.ro a scris luni că lucrările de modernizare a străzii Fabrica de Glucoză se apropie de final, o veste foarte bună pentru șoferii care tranzitează zonă, dar trotuarele și pistele de biciclete au fost făcute în bătaie de joc.

Pe aproape toată lungimea, trotuarele nu au lățimea corespunzătoare, astfel că, în dreptul alveolelor pentru copaci, nu încap doi oameni care vin din sensuri diferite, aceștia fiind nevoiți să meargă pe pista de bicicletă, fiind pericolul să fie loviți.



Mai mult, în zona Mobexpert, un transformator electric blochează trotuarul, astfel că pietonii nu mai au pe unde să treacă.


În ceea ce privește pistele de biciclete, acestea sunt amenajate pe trotuar, iar în dreptul stațiilor de autobuz, ca să ajungă în stație, călătorii trebuie să treacă de pe trotuar peste piste, existând risc mare de accidente. De asemenea, pista va fi blocată de oamenii care așteaptă în stație, existând frustrări de ambele părți.


Dacă este loc, Primăria Capitalei ar putea lăsa trotuarul pentru pietoni, cu tot cu spațiul prevăzut pentru biciclete, iar pistele să fie amenajate pe marginea carosabilului.

Este rușinos că trotuarele făcute în perioada comunismului sunt mai generoase și mai bine făcute decât la o lucrare nouă, făcută în 2019-2020.

Nu știm dacă proiectanul a avut ideea să facă trotuarele și pistele în acest fel sau a fost cerința reprezentanților Primăriei Capitalei, trebuie lămurit acest aspect.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4350 vizualizari

  • +18 (18 voturi)    
    Marea problema (Luni, 1 iunie 2020, 16:53)

    Martinezu [utilizator]

    a acestei tari sunt de fapt doua
    1 se fura
    2 se face prost
    3 nu raspunde nimeni niciodata pentru lucrarile fara cap si fara noima, de obicei platite de 3 ori cat face, si ne intoarcem la problema 1.
  • +13 (13 voturi)    
    Răspunsul este impertinent. (Luni, 1 iunie 2020, 17:20)

    asavreau [utilizator]

    Nu cred-că există normativ care să ceară să fie stălpi pe mijlocul trotuarului și locurile lăsate pentru plantare pomi să ocupe 70% din lățime.O persoană cu cărucior,un bătrân care folosește cadrul va avea probleme să circule pe acolo.
  • +6 (6 voturi)    
    Pietonii prioritate (Luni, 1 iunie 2020, 17:21)

    mdalacu [utilizator]

    Pietonii trebuie sa aiba prioritate. Asa este civilizat.
  • +9 (9 voturi)    
    Piste biciclete = parcare (Luni, 1 iunie 2020, 17:37)

    NuVreau [utilizator]

    Fara stalpisori, acele piste de biciclete vor fi de fapt locuri de parcare.

    Cand mergi cu bicicleta nu trebuie sa treci peste borduri, acestea fiind alunecoase si existand riscul sa te accidentezi.
  • 0 (2 voturi)    
    bai (Luni, 1 iunie 2020, 17:37)

    zicsieu [utilizator]

    dar alea sunt borduri? noi le stim solide, falnice si mai ales de viitor. sa inteleg ca peste 1,2 luni se remediaza totul si reincep lucrarile? nu de alta dar poate fac si eu un ban de pe urma prostie lor in forma continuanta.
  • +7 (9 voturi)    
    doamce ce imbecili, trotuarul ala nu are 1.5 m (Luni, 1 iunie 2020, 17:53)

    Kivek [utilizator]

    cum ca spui ca trotuarul are 1.5 m latime si in acelasi timp sa spui ca sunt alveole de 1m latime ...IN TROTUAR


    deci recunosti ca de fapt din 6 in 6 metri trotuarul are doar 50 CM :-))))

    nici macar 2 oameni nu incap in 50 cm unul pe langa altul

    astia cand fac un trotuar nu se gandesc si daca e functional, practic? parca sunt niste roboti fara creier
  • +11 (11 voturi)    
    Asadar daca Hotnews NU publica acest (Luni, 1 iunie 2020, 17:57)

    un domn [utilizator]

    Material DUamna Gabi se lauda in campania electorala cu “realizarilii” ei de voluntareasa !

    In iunie 2018 a fost Huiduita Frumos de Copios DUamna Gabi pe Arena Nationala ! Sa o huiduim acum in iunie 2020 !
  • +5 (5 voturi)    
    lucrari in Bucuresti (Luni, 1 iunie 2020, 18:42)

    Alexandru Matza [anonim]

    ...de ce va mirati..??!! Toate lucrarile au fost facute conform celor spuse de Petre Tutea:"aflare in treaba"!!
    • +2 (2 voturi)    
      Super! (Luni, 1 iunie 2020, 20:53)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru Matza

      Ma bucur cand vad ca unii dintre vei care comenteaza pe Hotnews mai si citesc!
      Intr-adevar, Tutea a spus "mi-ar fi placut sa scriu o teza de doctorat cu titlul: aflarea-n treaba, ca metoda de lucru la romani".
      Frmos punctat, dl. Matza!
  • +5 (5 voturi)    
    Prost o fi (Luni, 1 iunie 2020, 19:19)

    tddrg [utilizator]

    Cine o mai vota-o pe asta... Nu ca as fi votat-o, inca mai am un dram de inteligenta...
    Zice doamna Ivanov: Trotuarele sunt realizate in bataie de joc. Si are dreptate. Primaria raspunde, in aceeasi bataie de joc: Sunt realizate conform normativului. Sa ne arate normativul ala care zice ca trebuie sa plantezi copaci si transformatoare in mijlocul trotuarului si sa pui stalpisori care sa reduca si mai mult din latime, ca doar nu o sa-i puna pe carosabil, nu-i asa? Asta cand terenul viran sta degeaba langa, facand si el parte din culoarul de expropriere...
  • +3 (3 voturi)    
    bai baiete dar nu vad (Luni, 1 iunie 2020, 19:33)

    ..13 [utilizator]

    Rigole...

    Cunosc drumul ala ca in palma si pe vremea lui ceasca nu avea rigole si nu era mai larg decat este acum...

    Pot sa va povestesc cum este sa mergi pe drum si sa treaca in viteza o masina - esti aranjat, in stropi ca se poarta acum, de sus pana jos.

    bre, multe mizerii pe banii contribuabilului - cum dreac a trecut la avizare in premarie mizeria asta???
  • +3 (3 voturi)    
    Ba , da cum poate sa minta tzoapa: (Luni, 1 iunie 2020, 21:38)

    kokos [utilizator]

    cum sa aiba trotuarul ala 2 m latime??? Mai mult de 1.20 m nu are.Alveola pt. copaci are vreo 70 cm , iar ce ramane are vreo 50 cm , exact cat sa incapa caruciorul de copii.Daca ai gemeni , nu poti sa mergi cu caruciorul pe bulevardul ala.
  • +1 (1 vot)    
    Somnul ratiunii naste monstrii (Marţi, 2 iunie 2020, 12:16)

    WV [utilizator]

    Discutam de primul drum de la iesirea de pe A3, autostrada spre munte (continuarea acestuia). Oare avem nevoie de protectie fonica si de praf pentru locuintele si birourile din vecinatatea drumului? Sau poate autostrada nu avea ce cauta in acea zona!
    Atunci cand s-au dat autorizatiile de construire pentru imobilele din zone se stia ca acest drum va fi capatul autostrazii A3 si va fi largit? Este stupid sa incepem constructii noi pe un teren viran (asa cum era acum 30 de ani) si sa spunem ca nu avem spatiu pentru drumuri, trotuare si zone verzi, dupa ce am construit blocuri cu multe etaje! Unde este viziunea autoritatilor publice locale si centrale?
    Cine si cand a aprobat documentele de urbanism specifice zonei? Avem suficient spatiu verde in Bucuresti de ne permitem sa-l acoperim cu asfalt?
    Este un exemplu bun pentru somnul ratiunii!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by