Primarul din Comarnic ar vrea să introducă viniete pentru mașinile din București și Ilfov / De ce nu poate fi totuși aplicată măsura

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 21 august 2019, 14:10 Actualitate | Administratie Locala


Valea Prahovei
Foto: Captura Realitatea TV
Primarul orașului Comarnic, una dintre localitățile puternic afectate de traficul de pe Valea Prahovei, ar dori să introducă o taxă de acces / vinietă pentru mașinile din București și Ilfov, similar cum primăria Capitalei dorește să taxeze toate mașinile care nu sunt înmatriculate în București și Ilfov. Contactat de HotNews.ro, secretarul orașului a precizat însă că administrația locală nu poate lua o astfel de măsură întrucât DN1 nu ține de Comarnic, ci de Compania de Drumuri Naționale.

”Pe noi ne poluează la fel de mult ca și în București, pentru că stau mașinile cu orele pe raza orașului Comarnic. Vom face și noi o hotărâre de consiliu, că este ușor de făcut, prin care să impunem viniete pentru cei din București și Ilfov. Așa aducem și noi niște bani la buget”, a declarat Sorin Popa, primarul orașului Comarnic, pentru ph-online.ro

Contactat de HotNews.ro secretarul orașului Comarnic a declarat că într-adevăr primarul ar fi menționat o astfel de intenție, însă acest lucru nu s-ar putea aplica.

„Drumul național nu aparține de localitatea noastră, aparține de drumurile naționale (n.r. Compania Națională de Drumuri CNAIR)”, a declarat pentru HotNews.ro Ioana Velcea, secretarul orașului Comarnic.

„Primarul a fost întrebat, dânsul a zis că va discuta cu compartimentele de specialitate oportunitatea introducerii acestei taxe. Venind și discutând cu noi am stabilit că nu avem cum să introducem această taxă”, a mai spus secretarului orașului prahovean.

Proiectul de hotărâre prin care Primăria Capitalei vrea să introducă vinietă pentru mașinile din alte județe care intră în București și să interzică accesul mașinilor cu normă de poluare sub Euro 3 în zona centrală a fost pus în dezbatere publică pe site-ul instituției. Termenul până la care persoanele interesate pot transmite puncte de vedere este 30 septembrie. Dacă vor fi aprobate de Consiliul General, taxele ar urma să intre în vigoare de pe 1 ianuarie 2020.

Printre altele, proiectul prevede introducerea unei viniete pentru toate autovehiculele neînmatriculate în București și Ilfov în cuantum de 10 lei pe zi sau de 1.900 de lei pe an. Proiectul a stârnit aspre critici în mediul online din momentul în care a fost anunțat.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















21259 vizualizari

  • -13 (27 voturi)    
    Romanu e fudul (Miercuri, 21 august 2019, 14:17)

    Anonym [utilizator]

    In loc sa plece la ora 6 din Bucuresti, prefera sa stea 1-2 ore in plus si sa se vaite, sa se umple de venin pt ca apoi sa aiba scuza ca sta cu burta plina in orasele de pe V Prahovei (unde face trafic ca sa se plimbe de la un restaurant la altul)), in loc sa urce pe munte, sa se plimbe prin padure.

    In Bucuresti te degradezi datorita structurii geografice. Nu ai incotro. Doar daca te muti sau lupti sa iti aranjezi un program care sa evite gloatele de prosti poti sa te protejezi, dar din pacate pare o munca de Sisif.
    • +13 (17 voturi)    
      Si daca esti dintr-o localitate de pe drum ce faci (Miercuri, 21 august 2019, 14:25)

      rtibv [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      Si daca esti dintr-o localitate spre care poti ajunge doar folosind acel drum ce faci ?

      Si localnicii sunt prosti si fuduli ? Daca vrei sa ajungi la Brasov cu treaba, trebuie sa imi misc fundul de localnic doar noaptea la ora 6 sau cum ?
      • +12 (14 voturi)    
        mai faci un drum.. (Miercuri, 21 august 2019, 15:11)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui rtibv

        toate localitatile care se respecta si-au facut o sosea de centura. nu trebuie sa fii geniu sa intelegi asta.

        la Comarnic ar fi chiar mai simplu. exista deja un drum pe cealalta parte a caii ferate, pe langa rau. ar putea sa faca sens unic pe DN1 intr-o directie si sens unic pe varianta ocolitoare in cealalta directie. cu 2 benzi pe sens ai rezolvat imediat blocajele (si le-ai mutat 2-3 km mai sus). primarul din Comarnic e de la PSD, consiliul local majoritar PSD, ministrul transporturilor tot de PSD e pus.. cat de greu poate fi?
        • +4 (6 voturi)    
          la psd? (Miercuri, 21 august 2019, 16:27)

          Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Pai psdei misca greu neuronu singuratic. Si de defecti ce-s vin cu tot felul de idei ticaloase. Daca n-ar fi asa de idioti ar vedea, de exempu, ca asa zisele pasarele sunt pentru montaniarzi, cat despre persoanele in varsta si cu handicap sa stea pe partea pe care s-au nascut. SI-i valabila pentru toata valea Prahovei. La hotii si magarii sunt prima (o bagam si madam voluntari).
    • +19 (19 voturi)    
      FYI (Miercuri, 21 august 2019, 14:26)

      JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      Daca pleci la 6 din Bucuresti ai sanse foarte mari ca la 7 deja sa fie coada la intrarea in Comarnic, si eu am fost surprins.
      • -1 (9 voturi)    
        sanse foarte mari? (Miercuri, 21 august 2019, 15:36)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBoy

        Cred ca sunt doar 5-6 zile pe an cand vei prinde coada la ora 7. Zilele pantofarilor.. cand vine puhoiul sa-si petreaca sarbatorile in fum de gratar. Restul de 360 de zile se circula normal la 7.

        Dar daca pleci la 6.05 din Bucuresti cu IR1745 vei ajunge in Sinaia in ~1h40' si ai timp sa mai si citesti cateva pagini. Eu prefer trenul de seara sau o plimbare nocturna cu masina daca suntem grup mai mare. Pe munte se pleaca la rasaritul soarelui. E pacat sa pierzi jumatate de zi blocat in trafic.
        • +4 (8 voturi)    
          Pe ce te bazezi ? (Miercuri, 21 august 2019, 16:23)

          JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Am ajuns sapt trecuta Joi la Comarnic la 7:30 ca mi-a fost lene sa ma trezesc mai devreme si am stat la coada cam cat sa vad un film intreg pe Netflix, insa ma asteptam. Am oprit la 5toGo sa ne luam o cafea si am intrebat-o pe vanzatoare de la ce ora se aglomereaza ca eram curios. Mi-a spus asa: in fiecare zi se face coada cam de la 8:30 iar in we sau in alte sarbatori de pe la 7. Desi l-as prefera, trenul nu e o optiune pentru noi ca locul de unde incepem urcarile e destul de departe de gari. O centura ar fi singura optiune viabila.
          • +1 (1 vot)    
            Joia trecuta?.. :) (Joi, 22 august 2019, 10:12)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBoy

            Ai plecat la munte saptamana trecuta, joi, 15 August, sarbatoare ortodoxa cu zi libera si timp frumos, care s-a mai nimerit sa fie si la o zi distanta de weekend, deci toti si-au luat liber vineri.

            Dupa cum spuneam, sunt 5-6 zile pe an cand prinzi coada la ora 7. Joia trecut a fost una din ele. Presupun ca te-ai prins acum de ce...
            • -1 (1 vot)    
              Alegi doar ce-ti convine din text (Joi, 22 august 2019, 16:37)

              JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Stiu exact in ce zi am plecat si dupa cum am spus ma asteptam sa fie coada. Informatia relevanta din commentul meu ulterior era ce mi-a spus doamna de la 5toGo: in fiecare we sau sarbatoare e aglomerat incepand de la 7, nu vad de ce m-ar minti. Refa-ti calculele sa vedem daca iti ies tot 5 - 6 zile pe an, hai ca pari beiet destept.
              • +1 (1 vot)    
                doamna de la 5toGo.. :) (Joi, 22 august 2019, 21:30)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBoy

                iti recomand o varianta mult mai simpla. pune mana luni dimineata la ora 7 pe google maps, pune layerul de trafic si vezi cat e coada la Comarnic.. :)
    • +3 (7 voturi)    
      Toti sunt asa, fuduli, dar prostia e altundeva (Miercuri, 21 august 2019, 15:02)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      Ma uit la fotografie si vad ca pe sens opus nu e decat o masina. In unele locuri, pe unde am trait, am vazut solutii de semnalizare care temporar schimba structura traficului de la 2+2 la 3+1. O asemenea solutie ar fi destul de simpla atata timp cat exista 3 sau 4 benzi.
      • +7 (7 voturi)    
        2+2 vs 3+1 (Miercuri, 21 august 2019, 15:13)

        blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Una din probleme este la intrarea in Comarnic, la urcare, unde doua benzi sunt "sugrumate" intruna. Efectul de palnie. Si daca organizezi 3 benzi pe urcare intr-un interval orar, te vei lovi de aceeasi problema: toate cele trei converg intr-o singura banda. Din contra, haosul va fi mai mare, fiindca omul/romanul trebuie dirijat, indrumat, sa se comporte civilizat - ex, regula "fermoarului" in trafic samd.
      • +5 (7 voturi)    
        1+0.1.. (Miercuri, 21 august 2019, 15:42)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        De la intrarea in Comarnic pana ajungi in Brasov e doar o banda pe sens. Poza aia este din portiunea Campina - Comarnic. Si daca ar fi 3 benzi pentru urcat, tot la o singura banda s-ar reduce traficul la intrare in Comarnic.
        Solutia este simpla - calea ferata. Autostrada va fi gata in 2099 si va distruge complet tot farmecul zonei, pentru ca sigur nu vor da bani sa faca tunel in dreptul localitatilor.
        • +1 (1 vot)    
          debit si palnie (Miercuri, 21 august 2019, 19:23)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Se trece de la trafic de DN pe 2 benzi pe sens cu ~100 km/h la trafic de statiune si doar 1 banda pe sens, plus ceva curbe si pante.
    • +7 (11 voturi)    
      Ce pacat ca suntem un popor inferior. (Miercuri, 21 august 2019, 15:16)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      Cu IQ scazut! Deci politicienii mai creeza cate o falsa bresa in popor, in general PSD-istii intrucat PSD si ALDE sunt profund antiromanesti. Ne imparte in Bucuresteni si Ilfoveni fata de restul lumii, pensionari fata de cei care muncesc, bugetari fata de privati etc, etc, Si noi in loc sa luam topoare si baroase sa le crapam capatanile vreo 2-3000 de barbati uniti ce facem? Ne certam ca vitele decerebrate intre noi! Cadem in plasa lor.
      Acest primar este doar reactiunea. De fapt la ideea lui Firea de a imparti pe bucuresteni si restul lumii trebuiau bucurestenii sa iasa din casa sa-i mai bage o sarma in c*r si sa-si spuna ca daca mai vine cu idei de-astea anti-romanesti data viitoare o sa-i bage coada barosului!
    • +2 (6 voturi)    
      Mda (Miercuri, 21 august 2019, 16:20)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      Capitala face legea , nu au voie sa puna nici o taxa.
    • +2 (2 voturi)    
      La o asemenea opinie (Miercuri, 21 august 2019, 22:46)

      mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      vine intrebarea celebra si fireasca "mai ai frati?"
      Nu avem nevoie de sosele si autostrazi, avem nevoie de trezire dimineata ca sa nu fim catalogati de tot felul de idioti ca "fudui".
      Dar daca cineva nu merge "de la un restaurant la altul ca sa faca trafic" (ce fiinta decerebrata poate sa emane asemenea dejectii?) ci are treaba si trebuie sa treaca prin Comarnic? Sau merg in vacanta la Brasov? Sau merg unde vreau eu intr-o zi libera? trebuie sa ma trezesc la 5 ca sa nu prind aglomeratie in Comarnic? Nu cumva guvernele de hoti care ne fura de 30 de ani ar fi trebuit sa ne asigure in schimbul taxelor si impozitelor o calatorie decenta? Se pare ca nu pentru ca exista tembeli care ii incurajeaza sa nu faca nimic, doar sa fure. Si ceausescu ne spunea sa mai punem o haina pe noi daca nu e caldura la bloc. Mi-e sila.
  • +10 (28 voturi)    
    haha (Miercuri, 21 august 2019, 14:20)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    s-a trezit si asta mare baron. fa bai blegule o centura ocolitoare pe banii primariei si iti platesc taxa. nu sunteti in stare sa construiti nimic, doar tupeul jegos e singura voastra valoare. de-abia astept sa v-o luati peste bot...
    • +17 (27 voturi)    
      Exact acelasi comentariu cu taxa lui Firea (Miercuri, 21 august 2019, 14:27)

      rtibv [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Exact acelasi comentariu cu taxa propusa de Firea.
      Sa faca centura ocolitoare in Bucuresti si parcari si apoi sa vina cu propuneri discriminatorii fata de "provinciali"...
    • +10 (22 voturi)    
      Omu' are dreptate. (Miercuri, 21 august 2019, 14:45)

      eGerula [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      De ce sa nu puna fiecare localitate taxa ptr autovehicule 'straine'? Daca in Bucuresti se poate de ce nu si in Comarnic?! Asta ca sa fim fair.
      • -7 (9 voturi)    
        Pentru ca (Miercuri, 21 august 2019, 16:07)

        alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui eGerula

        buzunarul tau, munca ta.

        A fost greu?
      • +3 (5 voturi)    
        aham (Miercuri, 21 august 2019, 19:16)

        AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui eGerula

        diseara ma duc si pun anunt pe scara blocului ca cine mai intra in bloc trebuie sa-mi plateasca mie taxa, desi e bun comun. Cam asta si cu taxarea in Comarnic pe un drum care apartine de stat.
        • 0 (0 voturi)    
          dar cu taxa firea cum este?! (Joi, 22 august 2019, 11:59)

          Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

          .
  • +16 (32 voturi)    
    Pai cum e ok in Bucuresti e ok oriunde (Miercuri, 21 august 2019, 14:22)

    rtibv [utilizator]

    Asta deranjeaza ... Adica Bucurestiul are toate drepturile si provincia toate obligatiile.

    Firea deschide un adevarat conflict intre capitala si provincie cu taxa ei aberanta...
  • +14 (20 voturi)    
    taxa contra taxa (Miercuri, 21 august 2019, 14:33)

    mirceaaldea [utilizator]

    Nu stiu ce o sa faca B si IF daca de exemplu pune Brasovul sau Constanta sau toate orasele de tranzit,o astfel de vigneta,ca weekend-urile sunt pline de masini de B sau IF in aceste localitati,atunci sa vezi paruiala naibi
    • +4 (4 voturi)    
      nu mai vorbesc (Miercuri, 21 august 2019, 16:38)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui mirceaaldea

      de masinile in leasing...
  • +5 (11 voturi)    
    razbunarea e arma... (Miercuri, 21 august 2019, 14:43)

    dj [utilizator]

    Pe langa faptul ca drumul nu tine de localitate si nu ai centura ocolitoare (nu ca madam firea s-ar fi agitat pentru centura Bucurestiului) mai vrea si doar pentru anumite numere. De ce nu si pentru tr si dj de exemplu?
    Eu sunt curioasa cum se aplica in cazul firmelor care au toate masinile, indiferent in ce zona lucreaza angajatii, inmatriculate pe sediul firmei mama.
    Cel mai interesant mi se pare faptul ca toti vor taxe dar drumuri mai mult n-avem decat avem si asta in conditiile in care toti platim si rovigneta si taxa de drum gata inclusa in pretul benzinei.
  • -2 (18 voturi)    
    oare... (Miercuri, 21 august 2019, 14:47)

    mi_po [utilizator]

    nu s-ar putea o mica federalizare a tarii?
    Fiecare provincie sa isi gestioneze taxele si bugetele? Eu din provincie, as dori ca taxele mele sa nu mai ajunga la Bugetul de stat, care nu fac nimic cu ei, vreau sa ajunga la locale sa se gestioneze de aici.
    Si atunci fiecare cu nebuniile sale.
    Zile faine tuturor din Sibiu!
    • -4 (22 voturi)    
      sibiu (Miercuri, 21 august 2019, 15:26)

      codinm [utilizator] i-a raspuns lui mi_po

      m-ati innebunit cu sibiul vostru.
      un sat de 2 lei abandonat de nemti de care va mandriti de parca l-ati fi facut voi.
    • +2 (12 voturi)    
      vb din frustrare (Miercuri, 21 august 2019, 16:29)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui mi_po

      tu nu esti capabil sa vezi dincolo de ura ta fata de oricine care nu iti e vecin.
      daca Ro ar fi federalizata, iti zic sincer ca multe regiuni, inclusiv sibiul tau ar fi in faliment imediat.
      federalizarea este o prostie alimentata de ura si frustrare si sustinuta de interese ca ale UDMR-ului sau Federatia Rusa.
      • +1 (5 voturi)    
        ofticatilor (Miercuri, 21 august 2019, 17:20)

        mi_po [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        nu e nici o ura amice. Dar daca cei din Constanta au avut taxa de intrare in Mamaia, Bucurestiul vrea taxa pentru toti din provincie, chiar daca e masina electrica, de ce trebuie sa astept ca totul sa se intample cand vrea capitala?
        Era vorba de o administrare diferita de cea centrala. Sunt destule state in lume care traiesc bine cu adminstrare pe landuri, de ex si nu e vorba de ura.
        @Codinm: te-ai inebunit singur. Om fi abandonati, nu zic nu, dar macar nu plateste nimeni sa se plimbe prin Sibiu, sau prin Cluj, sau prin Timisoara sau alta urbe.
        O zi faina tuturor
        • +1 (5 voturi)    
          Frustrare. (Miercuri, 21 august 2019, 22:26)

          iomvvd [utilizator] i-a raspuns lui mi_po

          Eu cred ca frustrarea si ura va orbeste la minte amice. Voi nu sunteti constienti ca federalizarea va va falimenta la propriu. Nu ai vazut si tu statisticile de pib / locuitori pe fiecare regiune in parte.

          Va recomand sa reveniti cu piciorele pe pamant si sa va folositi ura in ceva constructiv pentru ca inteligenta nu prea e prin partile alea - e deja vestita intarzierea cu 5 minute.

          In alta ordine de idei tot din frustrare alimentati acest fakenews cu pseudomutarea capitalei (care apropos doar va faceti sange rau pentru ca asta nu o sa se intample niciodata). Unde domnule, avand in vedere ca urmatoarea urbe nu este nici la nivel de sector al capitalei. Si aici nu ma intereseaza suprafata ci populatia raportata la resursa umana apta. Chiar daca poate aparatul statului este supradimensionat) cu 250k angajati, intr un oras de provincie nu prea ai de unde sa aduci atatea functionari chiar daca s ar face restructurari drastice (adica sa se.vina la normalitate).
  • +8 (8 voturi)    
    in loc sa faca ceva concret... (Miercuri, 21 august 2019, 14:57)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    cozile de la comarnic se fac din doua motive majore:
    1) trecerile de pietoni peste DN1- ca Primaria nu e in stare sa aranjeze cu CNAIR sa se faca niste pasarele, ca sa nu se mai opreasca masinile aiurea si sa "stea" in lungi coloane;
    2) lipsa unei centuri.
    Prima e cea mai rapid de rezolvat, fara costuri majore. Dar deh, trebuie un pic de preocupare.

    Asa se reduce f mult poluarea. Similar si pe unde se mai fac cozi de la treceri-Busteni, Azuga, Sinaia, pt ca multi doar tranziteaza acele localitati pe DN1, nu se duc "la munte". Ar mai fi si Talmaciu in Sibiu la fel...probabil si altele.

    Deci, la fel ca in Bucuresti- primarii intai sa faca CEVA ei si pe urma sa vina cu taxele astea si interdictiile, care sunt utile/bune, dar nu singure.
    • +5 (5 voturi)    
      Pasarele exista, au costat 100.000 de Euro (Miercuri, 21 august 2019, 15:49)

      rtibv [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Pasarele exista, au costat 100.000 de Euro...
      Doar ca surpriza, trecerile de pietoni nu sugrumau doar ele traficul.
      E imposibil ca pe un drum care trece printr-un centru aglomerat sa nu se faca ambuteiaj....
      Asa ca trebuie ocolit...
    • +1 (1 vot)    
      pasarele si pasaje prin oras? (Miercuri, 21 august 2019, 19:28)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      mai greu ca nu e vreo intersectie futurista dintr-o metropola.
      Acolo pe DN sunt vreo 2-3 pasarele dar nu stiu cine le foloseste.
      Problema e ca se inghesuie de 10 ori mai multe masini decat ar putea trece normal prin oras, ca vin de la alt regim de viteza si pe mai multe benzi.
  • -1 (15 voturi)    
    ce tupeu (Miercuri, 21 august 2019, 15:01)

    DMR [utilizator]

    pe bucicuresteni, la ei acasa taxe, la noi nici vorba. Sa se stie, venim in orasul vostru bolnav de nevoie, nu de placere.
    • +1 (7 voturi)    
      De nevoie” (Miercuri, 21 august 2019, 16:17)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui DMR

      Adica dupa cascaval” , ia intreabal pe primarul din Comarnic poate sa traiasca” din bani de impozite si taxe fara ajutorul Bucurestiului !!!? dar bani care ii aduc ”mitici” pe Valea Prahovei sunt buni . Daca vii in Bucuresti poti sa ocolesti (2-3 Km) centrul. La Comarnic cat ar trebui sa ocolesti ?................SAMD
  • +5 (5 voturi)    
    Nu se poate?! (Miercuri, 21 august 2019, 15:06)

    TrueBlue [utilizator]

    E o aiureala. Este o taxa de poluare nu de drum. Daca ar fi asa atunci nici primaria capitalei nu poate introduce vinieta decat pe drumurile care pe care le administreaza. Deci nu si pe cele care tin de primariile de sector. Asta e pe logica, cine are argumente pe lege sa spuna cum e de fapt.
    • +4 (4 voturi)    
      Just (Miercuri, 21 august 2019, 15:39)

      n.dumiritu [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      Nu e taxa de folosire a drumului. E taxa "de congestie". In localitatea mea (zice primarul), am 2000 de vehicule, iar traficul/zi prin localitate e de 10-20 ori mai mare. De ce locuitorii localitatii mele trebuie sa stea in gazele de esapament ale altora? Admiti taxa "de congestie" pt. o localitate, toate celelalte localitati vor putea sa o invoce si chiar obtina.
    • +3 (3 voturi)    
      Corect! (Miercuri, 21 august 2019, 16:41)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      Daca e taxa de poluare, precedentul fiind creeat de Firea, evident ca poate sa o impuna, drumul nu are importanta al cui e, e vorba de tranzitarea prin oras (sau chiar pe la margine daca ar fi vorba de o centura ocolitoare dar prea apropiata de oras) si poluarea orasului.
      Ca nu e corecta fiind discriminatorie e alta poveste, dar la fel e discriminatorie si cea a lui Firea. Deci aceste doua aspecte trebuie discutate si vazuta legalitatea lor.
    • +1 (1 vot)    
      chiar daca (Miercuri, 21 august 2019, 19:19)

      AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      se taxeaza doar drumurile aflate in adminstarea PMB, nu si cele de sector, tot acelasi efect se obtine, pentru ca nu ocoleste nimeni printre blocuri ca sa evite bulevardele ... deci e ok.
  • +3 (5 voturi)    
    Este o prostie ca sa inflameze lumea (Miercuri, 21 august 2019, 15:14)

    Inapasevedeinvers [utilizator]

    asta trebuia pus in loc de "incurca lucrurile"
  • +7 (13 voturi)    
    rezolvare (Miercuri, 21 august 2019, 15:17)

    Bintea Haiducul [utilizator]

    Să mutăm capitala țării la Brașov sau Alba Iulia sau Cluj sau Sibiu.
    Și de ce nu , chiar la Târgu Mureș !
    Sigur Bucureștiul va fi mai puțin poluat.
    • +4 (6 voturi)    
      Daca mutam capitala in partea ailalta gata? (Miercuri, 21 august 2019, 16:06)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Bintea Haiducul

      Asta e un drum care strabate lantul muntilor.
      Ori ca e de o parte ori ca e de cealalta parte capitala, tot una e.
      Majoritatea "criticilor" isi inchipuie ca traficul prin Valea Prahovei e facut numai de aia care se duc la schi.
      Pai, vedeti ca trafic e toata saptamana si la orice ora. Si nu ai cum sa-l eviti, cand esti cu treaba.
    • +3 (7 voturi)    
      Realist (Miercuri, 21 august 2019, 16:46)

      eu.eu [utilizator] i-a raspuns lui Bintea Haiducul

      Realistic vorbind.... a muta CAPITALA impreuna cu toate institutiile (ca altfel nu are sens) este aproape imposibil....

      1 - Sunt vreo 250.000 de bugetari in aparatul central (guvern/ministere, Parlament, Justitie). Acesti bugetari au si ei rude sotii/soti/copii.... deci vreo 5-600.000 de oameni....
      2 - Ar trebui sa evacuezi un oras ca si Clujul cu totul, ca sa ii acomodezi la modul real.... (are vreo 340.000 de locuinte in total.... deci ar intra.. (spre deosebire de Bucuresti unde sunt vreo 1.040.000 de locuinte).

      3- tot traficul/congestia/coruptia/incompetenta s-ar muta acolo unde sunt ei... :))) deci singurul lucur bun ar fi in beneficiul Bucurestiului si bucurestenilor =)))))

      4 - Nu Locatia Capitalei este de vina si LIderii politici care NU fac absolut NIMIC pentru locuitori.....
      • 0 (4 voturi)    
        traim in era digitala (Miercuri, 21 august 2019, 17:34)

        Daniel83 [utilizator] i-a raspuns lui eu.eu

        Traim in era digitala, in care comunicatia se realizeaza instant prin internet. Astazi putem muta o parte a aparatului administrativ la Cluj, alta la Constanta, alta la Iasi, alta la Craiova, Timisoara, o parte ramane in Bucuresti.
        In felul acesta descrentralizam si administratia publica si decongestionam Bucurestiul de aglomeratie.
        Institutiile nu trebuie sa fie toate in acelasi loc.
      • +1 (3 voturi)    
        aproape imposbil (Miercuri, 21 august 2019, 18:10)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui eu.eu

        Da, ACUM ar fi foarte dificil, dar nu imposibil.

        Da, ar fi cel mai bine pentu noi, locuitorii Capitalei, am ramane cu un oras mare, aglomerat, dar nu SUPRA-aglomerat!

        De ce TOATE?
        "a muta CAPITALA impreuna cu toate institutiile (ca altfel nu are sens)"

        Sunt tari in care nu numai ca au capitala ce NU este cel mai mare oras, ci au DOUA sau chiar mai multe capitale: una constitutionala, juridica, si alta executiva.

        Iar in Africa de Sud sunt TREI, pentru cele trei functii ale stataulului: una executiva, alta legsilativa, si a treia juridica!
        • +1 (1 vot)    
          si Olanda: Amsterdam si Haga. (Miercuri, 21 august 2019, 19:36)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

          Several of the world's national capitals are planned capitals, including Canberra in Australia, Brasília in Brazil, Belmopan in Belize, New Delhi in India, Abuja in Nigeria, Islamabad in Pakistan, Naypyidaw in Burma and Washington, D.C. in the United States, and the modern parts of Nur-Sultan in Kazakhstan and Ankara in Turkey. In Egypt, a new capital city east of Cairo has been proposed. The federal administrative centre of Malaysia, Putrajaya, is also a planned city.

          Abu Dhabi (UAE) and some of the recently built cities in the Persian Gulf region are also planned cities.
      • +1 (1 vot)    
        De unde (Miercuri, 21 august 2019, 20:51)

        Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui eu.eu

        ai tras concluzia ca mutarea trebuie facuta impreuna cu spagarii ce populeaza respectivale institutii?
  • +11 (15 voturi)    
    Mai oameni buni (Miercuri, 21 august 2019, 15:30)

    omezu [utilizator]

    Ce aveti? Aici nu e vorba de bucuresteni vs provincie sau provincia vs bucuresteni ori de razbunare, este vorba de noi romanii vs politicienii incompetenti care cauta "scuze" sa ne bage mana in buzunare. Dupa ce ca nu au facut nimic 3 ani de zile si au furat toti banii, acum se provoaca unul pe altul sa ne ia si mai multi bani fara sa faca nimic!
    • 0 (0 voturi)    
      n-ai cu cine (Joi, 22 august 2019, 14:14)

      c2 [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      astia care pun botul sunt multi, prosti si cu diverse frustrari

      pe asta se si bazeaza politicienii... n-ai ce sa le faci :)
  • +4 (14 voturi)    
    Mi se pare corect (Miercuri, 21 august 2019, 15:48)

    a87 [utilizator]

    Sa mute casele de pe DN undeva pe munte si daca intru pe drumurile administrate local platesc ce taxe or fi. Chiar nu am nimic impotriva. Pe DN platesc deja vigneta. Si vigneta, n-as avea nimic impotriva daca ar fi de 3-4 ori mai mare decat e acum daca as avea garantia ca banii se duc catre reimpaduriri, salubrizare, ocoale silvice etc si nu sunt virati tot catre baronasi locali gen nea Sorin Popa asta la rectificarile bugetare.

    Valabil pentru toate localitatile construite la DN/E. Mutati-va mai in mijlocul campului si puteti sa fiti siguri ca foarte putini bucuresteni o sa mai calce pe la taranoaia. Taranoaia in schimb, cam trage la Bucuresti.
    • +1 (7 voturi)    
      tare asta... (Miercuri, 21 august 2019, 16:40)

      Baubau1 [utilizator] i-a raspuns lui a87

      da, da... ca DN-ul e de pe vremea lu' Burebista, iar apoi si-au facut aia orase si comune pe el :)))
      nu ca ar fi invers...
      • +1 (1 vot)    
        Pai cam asa e! (Joi, 22 august 2019, 7:54)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Baubau1

        Acolo, drumul (adica Valea) a fost inainte iar localitatea s-a facut pentru ca era loc de trecere.
        Nu e ca la ses
  • +1 (7 voturi)    
    Nu ! (Miercuri, 21 august 2019, 16:37)

    John M. [utilizator]

    Daca primarul din Comarnic ar face o inovatie care ar grabi traficul prin urbea sa, ar merita un bonus. Dar asa?! Adica dai banii dar tot cu orele stai in masina?!
  • +3 (3 voturi)    
    . (Miercuri, 21 august 2019, 18:07)

    albastru de Romania [utilizator]

    excelenta idee ( poate se mai goleste v prahovei)
  • +2 (2 voturi)    
    te-au mintit, don' primar (Miercuri, 21 august 2019, 21:30)

    minus [utilizator]

    Daca te uiti pe harta capitalei Bucuresti vezi ca e plina de drumuri nationale. Daca se poate la capitala, se poate si la Comarnic.
    • 0 (0 voturi)    
      DN-urile din Bucuresti (Joi, 22 august 2019, 7:56)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui minus

      Sunt administrate / asfaltate tot de primarie, spre deosebire de localitatile mai mici.
  • +2 (2 voturi)    
    Ne meritam primarii pe care ii avem (Miercuri, 21 august 2019, 23:23)

    mimiloi [utilizator]

    Daca doi primari tembeli si flaminzi dupa bani si voturi arunca niste petarde cu taxe, exista oameni care ii aproba doar pentru ca tre'sa le moara capra si bucurestenilor astia aroganti.

    Mai grav este ca sint unii care ii aproba din motive puerile. Nu e de mirare ca ne conduce ciuma rosie.
  • 0 (0 voturi)    
    Taxiuri din Ilfov opereaza in Bucuresti!? (Joi, 22 august 2019, 14:46)

    Alui [utilizator]

    De ce e permisa chestia asta? Scapati de ele!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by