Primăria Capitalei vrea să ridice mașinile parcate neregulamentar. Taxa de recuperare pornește de la 500 lei

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 19 decembrie 2018, 13:50 Actualitate | Administratie Locala


Ridicare masini in Cluj
Foto: Actual de Cluj
Primăria Capitalei vrea să ridice mașinile staționate neregulamentar pe drumurile publice, potrivit unui proiect de hotărâre aflat în dezbatere publică pe site-ul instituției. Activitatea urmează să fie prestată de Compania Municipală Managementul Traficului București. Tariful de ridicare este de 200 lei pentru mașinile sub 5 tone, cel de transport 150 lei, iar cel de depozitare de 150 lei/zi. Hotărârea va intra în vigoare după ce va fi aprobată de Consiliul General al Municipiului București.

În București, mașinile parcate neregulamentar blochează în mod frecvent prima bandă, stațiile mijloacelor de transport în comun, trecerile de pietoni, trotuarele, chiar și linia de tramvai. HotNews.ro a scris în mai multe rânduri despre aceste situații.

Documentul se află în dezbatere publică până pe 3 ianuarie.

”În decursul anului 2018, Direcţia Generală de Poliție Locală şi Control a Municipiului Bucureşti a primit un număr de aproximativ 2.930 sesizări cu privire la autovehiculele staţionate neregulamentar care stânjeneau circulația rutieră şi blocau căile proprii de rulare a mijloacelor de transport în comun. Totodată, poliţiile locale de sector au înregistrat în acelaşi interval de timp 13.500 sesizări primite de la cetăţeni care reclamă autoturisme oprite/staţionate neregulamentar, solicitându-le intervenţia pentru deblocarea zonelor din preajma trecerilor de pietoni ori a staţiilor S.T.B. Menţionăm că lipsa unei reglementări în domeniu a făcut practic imposibilă luarea unor măsuri legale pentru îndepărtarea acestora”, se arată într-un document anexat proiectului de hotărâre.

Primăria Sectorului 3 ridică de pe 3 mai mașinile staționate neregulamentar printr-un un departament din Primărie în prezența Poliției Locale. Taxa pe care șoferii trebuie să o plătească pentru recuperarea mașinii este de circa 500 lei, pentru vehicule de pana la 5 tone. Mașinile sunt depozitate într-un spațiu special amenajat pe str. Releului nr. 4.

Primăria Oradea a început ridicarea mașinilor staționate neregulamentar de la 1 februarie 2017.

Tariful perceput pentru ridicare, transport si depozitarea mașinii parcate nelegal este de 300 de lei, la care se adaugă plata custodiei de 2 lei/ora in primele 48 de ore, iar daca șoferul apare la masina si operațiunea de ridicare nu se finalizeaza, acesta va achita 150 de lei. La aceste taxe se adaugă sancțiunea amenzii de 4 puncte pentru staționare interzisa (1 punct echivalând cu 10% din salariul minim pe economie) si inca 3 puncte penalizare, in jur de 145 de lei x 4.

Primăria Cluj a aplicat această măsură din 9 februarie 2017. Cuantumul sancțiunii pentru ridicare-transport-depozitare este de 547 de lei. In cazul in care utilizatorul sau proprietarul se prezinta la autovehicul si nu se mai efectuează transportul si depozitarea, sancțiunea e de 294 de lei.


Citeste mai multe despre   









Citeste pe MedLife.ro
Mituri despre colesterol










3916 vizualizari

  • +13 (27 voturi)    
    .... (Miercuri, 19 decembrie 2018, 13:55)

    tirolez [utilizator]

    Azi in jur de 12.00 in spatele spitalului Filantropia era un tramvai 46 sau cat circula pe acolo blocat pentru ca era o masina pe linie. E posibil asa ceva? In ce oras european stau vatmanul si calatorii si se uita neputinciosi la masina parcata neregulamentar? Nu mai spun oamenii care asteptau in statii pe traseu si au fost afectati. Pentru 1 persoana. Ar trebui sa fie amenzi uriase pentru asa ceva plus luat permisul pe 5 ani.
  • -12 (32 voturi)    
    150 de lei pe zi depozitarea.... (Miercuri, 19 decembrie 2018, 13:56)

    EMC2*2/2#@4 [utilizator]

    pe putin doua zile le pierzi doar din cauza birocratiei. Pana afli cine a ridicat-o, pana afli unde au depozitat-o, pana afli unde trebuie sa platesti, se inchide casieria si ramane pentru ziua urmatoare. Ziua urmatoare, la casa, dca vrei sa platesti, dosar cu sina, timbru cu bizoni, dupa ce le strangi si revii, nu ai copie xerox la CI, mergi la 2 statii de autobuz ca la xeroxul din blocul vecin, vanzatorul a pus biletul "revin imediat" .... si uite asa primaria a strans cel putin 300 de lei doar din depozitare, tu ai pierdut 2 zile de munca, te-ai invoit. Super afacere pentru Romani si Romania!
    Traiasca Primaria!
    • +11 (19 voturi)    
      Aberezi (Miercuri, 19 decembrie 2018, 14:15)

      micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

      Mi-a fost ridicata masina o data. Eu zic ca am parcat regulamentar, parea lor ca nu... nu mai conteaza...

      Am am ridicat masina in aceasi zi. La ridicare am platit amenda (parcare neregulamentara) plus taxa de ridicare/transport.

      Nu a fost nevoie de niciun dosar, cerere sau alte prostii. N-am zabavoit pe acolo mai mult de 10 min, evident ca eram un butoi cu pulbere gata sa explodeze iar ei stiau asta. Au incasat banii si la revedere...
      • -5 (15 voturi)    
        Ma bucur ca lucrurile au mers struna pt tine (Miercuri, 19 decembrie 2018, 16:20)

        EMC2*2/2#@4 [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

        dar din cauza copacilor nu reusesti sa vezi padurea.
        Lasand la o parte exagerarea mea voita de mai sus... faptul ca primaria pune din burta niste tarife/amenzi fara sa ofere alternative, nu mi se pare un lucru facut cu capul ci doar o alta modalitate de a sustrage bani de la cetateni fara a oferi nimic in schimb.
        Tu te bucuri ca ti-au luat banii repede si ti-au returnat masina... bravo. Eu nu ma bucur. Eu nu inteleg de ce ridicam fara sa oferim alternative. Mareste impozitul pentru cei cu mai mult de 1 autoturism pana la 1000% de exp. La ce ti-ar trebui 2 masini? Creaza-mi locuri de parcare cu plata, sa pot plati 50 de lei dar sa stiu ca masina este sigura in parcare. Nu.... banii parcarilor platite ajung in buzunarul unor dubiosi (stiti voi care). Amendeaza dezvoltatorii care s-au imbogatit nerespectand legile si au creat blcuri mai dese decat ciupercile si fara locuri de parcare. Baga-i la puscarie pe cei care le-au dat autorizatii... Pana la a ridica masina mea... mai ai multe de corectat, draga primarie.

        Dar daca voi va bucurati ca va ridica masinile parcate neregulamentari si ca se poate plati imediat pentru ridicarea ei... bravo voua.

        Fericiti cei saraci cu duhul, caci a lor va fi imparatia lui dragnea si a psd-ului. AMIN!
        • 0 (0 voturi)    
          Breaking news (Joi, 20 decembrie 2018, 23:01)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

          Există parcări cu plată în București. Și de-ale Primăriei, și private. Ghici ce ? Stau goale !
      • 0 (0 voturi)    
        si mie mi-au ridicat-o (Joi, 20 decembrie 2018, 10:03)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

        desi nu incurca pe nimeni. Am recuperat masina repede ptr ca , fiind in zona , m-am luat cu taxiul dupa ei, Am ajuns la timp si am platit doar 350 ron (transport si ridicare, fara sa platesc si cazare).
        Problema e alta: nenumaratele abuzuri pe care le vor comite aceste firme de samsari. Ei sunt firme private, doresc sa ridice cat mai multe masini ca sa aiba cifra de afaceri cat mai mare, motiv ptr care vor ridica masini de-a valma, si care incurca, si care nu incurca....toate la intamplare
    • +18 (28 voturi)    
      No problem (Miercuri, 19 decembrie 2018, 14:17)

      Barosanu_nr1 [utilizator] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

      Poți să eviți toate astea dacă nu parchezi ca boul.
      • +7 (7 voturi)    
        PARCARILE DE DOMICILIU (Miercuri, 19 decembrie 2018, 19:55)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Barosanu_nr1

        Trebuie sa aiba orar afisat, nu e normal ca pentru 100 lei pe an sa ai blocat locul de parcare toata ziua. Orele 18-8.00, in rest la liber,
        sau 2000 lei pe an blocat toata ziua locul..., iar de banii astia facute parcari supraterane etajate.
        Astfel bulevardele s-ar deloca natural.
      • +3 (5 voturi)    
        Am parcat la Viena (Miercuri, 19 decembrie 2018, 20:25)

        **#** [utilizator] i-a raspuns lui Barosanu_nr1

        Dupa cum mi-a spus cel de la receptia hotelului. Neregulamentar. Totul a durat 4 h, taxi, recuperare, etc si costul a fost 700 Euro (complet, cu taxi cu tot caci depozitarea e in afara orasului). Concluzia e simpla: boul am fost eu ca am parcat neregulamentar. Si recunosc si imi asum plata. Fara nici un fel de ranchiuna.
  • +3 (21 voturi)    
    Lol (Miercuri, 19 decembrie 2018, 13:59)

    HP [utilizator]

    Nu ati avea unde sa le duceti daca ar fi cazul.

    Drumul Taberei e un cimitir de masini de la 6 seara la 6 dimineata.

    As interzice masinile cu totul, in Bucuresti. Sa alerge meltenii, ca mersul pe jos face piciorul frumos.
    • +2 (6 voturi)    
      De acord cu tine (Miercuri, 19 decembrie 2018, 20:32)

      **#** [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Dar inainte trebuie sa faci un sistem de transport public brici, din prima zi de interzicere.
      • 0 (0 voturi)    
        Otokar brici (Miercuri, 19 decembrie 2018, 22:34)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui **#**

        Brici turcesc, nu gluma :)
  • -7 (21 voturi)    
    Fara un studiu seamana a hotie. (Miercuri, 19 decembrie 2018, 14:03)

    asavreau [utilizator]

    Ca tot ce vine de la PSD.
  • -4 (22 voturi)    
    ... (Miercuri, 19 decembrie 2018, 14:07)

    John.Doe [utilizator]

    In al 5-lea oras din lume cu cel mai aglomerat trafic, unde exista 1 loc de parcare la 7 masini, primarul vrea sa ridice masinile parcate neregulamentar :))))
  • -16 (32 voturi)    
    Acelasi rahat comunist ! (Miercuri, 19 decembrie 2018, 14:12)

    John M. [utilizator]

    Mai intai asigura locuri de parcare PENTRU TOTI REZIDENTII METROPOLEI si dupa aceea, daca-i gasesti parcati ilegal, ridica-le masina, da-le amenda, ori whatever! Pana atunci, lasa oamenii in pace ca numai ei stiu ce cosmar e sa vii de la servici si sa gasest un loc de parcare langa casa.
    • +16 (30 voturi)    
      Sa se dea la toti nu? (Miercuri, 19 decembrie 2018, 14:26)

      Y [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Cosmar sunt fix aia de si-au luat masina fara sa se gandeasca unde o lasa si dau ture ca prostii in fiecare seara sa gaseasca un loc de parcare.
      • 0 (18 voturi)    
        Nu sa dea la toti ... doar sa aplice legea (Miercuri, 19 decembrie 2018, 14:48)

        EMC2*2/2#@4 [utilizator] i-a raspuns lui Y

        uniform si fara discriminari....


        Stiai ca exista o hotarare a primariei capitalei prin care toti dezvoltatorii imobiliari sunt obligati sa creeze spatii de parcare in proprtie de minim 1 loc parcare pe apartament daca suprafata este mai mica de 100m2 si minim 2 daca suprafata este maimare de 100m2? 90% din locurile de parcare sa fie construite in subsolul cladirii si 20% la suprafata. Daca nu respecta legea, trebuie sa plateasca primariei 10.000 de euro pt fiecare loc de parcare lipsa iar acei bani trebuie folositi la crearea de locuri de parcare. Ai vazut undeva aplicata legea asta? Ai auzit de vreo amenda? NU!

        Nu, dar in schimb vii si ma amendezi pe mine si-mi ridici masina ca si daca vreau nu am unde parca in bucuresti ... si nu-mi veniti cu texte ca sa las masina acasa.

        PS. Cred ca exista si o hotarare de guvern in privinta asta.- HG525
        • +11 (11 voturi)    
          Ce legatura are una cu alta (Miercuri, 19 decembrie 2018, 15:50)

          Y [utilizator] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

          Asta se aplica la blocurile noi, facaute dupa celebra hotarare din 2006, nu retroactiv. Locurile alea de parcare se construiesc si se vand doar celor care vor sa cumpere. Daca stai intr-un bloc vechi iti asumi faptul ca sunt locuri de parcare pentru maxim un sfert din apartamente.

          Da, am vazut aplicata acea hotarare in complexul in care locuiesc. Toti cei care au dorit au putut cumpara loc de parcare o data cu apartamentul. Unii au preferat sa iasa mai ieftin si sa parcheze pe stradute. Acum tipa ca dezvoltatorul nu vrea sa le mai vanda si ca e greu sa gaseasca loc sa lase masina seara. Mai da si Politia din cand in cand amenzi, ca sa fie bine.
      • +5 (7 voturi)    
        vai, dar sunteti naiv (Miercuri, 19 decembrie 2018, 18:06)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui Y

        ei nici macar nu dau ture sa gaseasca un loc de parcare, ci se pun cu curu in drum oriunde nimeresc, eventual sa aiba masina sub geam, sa nu mearga pe jos pana acasa mai mult de 3 metri, and so on... ah, si te fugaresc pe trotuar ca sa ajunga mai repede la "parcare". nu glumesc, unii merg cu masina pe trotuar si te claxoneaza daca nu te dai din calea lor.
      • -4 (8 voturi)    
        Ai copii? (Miercuri, 19 decembrie 2018, 18:18)

        of of [utilizator] i-a raspuns lui Y

        Încearcă să supraviețuiești cu un copil mic (sugar, bebeluș) în București fără mașină. Să-l duci la bunica în provincie 300 de km cu trenul...
    • +13 (23 voturi)    
      "Rahat comunist" (Miercuri, 19 decembrie 2018, 15:42)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      1. Cand cumperi apartament te asiguri ca ai si loc de parcare daca ai masina
      2. Daca ai deja apartament si nu ai loc de parcare, de ce-ti cumperi masina?

      De ce e obligatia statului sau a primariei sa-ti asigure pentru bunurile tale un lux suplimentar?
      • -9 (15 voturi)    
        Atunci de ce mai exista primarie? (Miercuri, 19 decembrie 2018, 16:29)

        EMC2*2/2#@4 [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

        Daca nu sa se ocupe de administrarea orasului, de investitii in confortul cetatenilor.
        Nu cred ca a cerut nimeni parcare la scara blocului dar cand tu nu ai nicio parcare cu plata pe o raza de 2km si doar locurile de la "bulevard" ... ce faci?

        Ofera un transport in comun "Ceas" si peste tot. atunci ma motivezi sa las masina pentru transportul in comun. dar cand ma sufla vantul in el si cand vine dupa un orar pe care nineni nu l stie ... imi iau masina.

        pune norme de poluare ... nu mia lasa masini sub EURO4 in capitala pana la 2025, dupa 2025 sub Euro5 si tot asa...
        sa vezi cum evoluam si cum o sa gasim cu totii locuri de parcare si transport in comun.
        • +7 (13 voturi)    
          Primaria este pentru toti cetatenii (Miercuri, 19 decembrie 2018, 19:30)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

          De unde propui sa ia primaria spatiu pentru parcari?

          Nu toata lumea are masina. Unii soferi au platit pentru un loc de parcare in blocurile noi, altii au garaj, altii au curte. Deci primaria trebuie sa-ti faca un favor tie si sa ia din spatiul public pentru ca tu nu ai loc de parcare?
          Daca eu nu am masina, ce primesc la schimb pentru ca nu mai am loc pe trotuare, pentru ca se betoneaza parcurile, pentru ca taie copacii pe bulevarde ca sa faca loc parcarilor in spic? Ca doar nu ma plimbi cu masina ta.
    • +2 (12 voturi)    
      Lol (Miercuri, 19 decembrie 2018, 15:46)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Da' ce ma, ti-ai cumparat loc de parcare cand ai venit din Moldova, ai semnat contract cu Firea ?
    • +1 (3 voturi)    
      2 locuri de fiecare!!! (Miercuri, 19 decembrie 2018, 20:33)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Unul unde locuieste si altul unde lucreaza
  • -4 (18 voturi)    
    foame mare de bani (Miercuri, 19 decembrie 2018, 14:15)

    liviu_ [utilizator]

    diseparare mare de tot de bani la primarie

    nu stiu ce contine proiectu, poate nu e rau... dar om vedea....
    sunt curios cat e facut pt fluidizarea traficului si cat pentru bani la buget....

    daca ne apucam iar sa luam masini parcate ok, doar ca nu e pus acolo explicit semnu de parcare nu am facut nimic...
    • +8 (10 voturi)    
      in codul rutier (Miercuri, 19 decembrie 2018, 16:26)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Apar toate cazurile in care nu ai voie sa opresti/stationezi.
      • +1 (1 vot)    
        da.... (Miercuri, 19 decembrie 2018, 22:10)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

        stiu si eu codu rutier/././//

        intrebare:

        e loc trasat de primarie ca loc de parcare EXACT langa trecerea de pietoni....
        e legal sau e ilegal?!

        ma refer la faptul ca primaria considera parcat ilegal orice masina parcata oriunde altundeva decat in locurile marcate EXPLICIT ca locuri de parcare...

        chiar nu pricep d c primesc minusuri...

        dar na... oamenii vad ca nu vreau sa-i ard pe rug pe toti cei care parcheaza ilegal si gata minus...
        daca mai zic si ca nu-s de acord cu tarcurile de ori numite garduri de pe linia de tramvai deja o sa fiu eu ars pe rug....

        NU poarchez ilegal, NU depasesc linia continua, pe la refugiu etc... dar gardurile de pe linia de tramvai si amenzile astea i se par O TAMPENIE!
        ar putea.... fi o idee buna daca s-ar face cu cap.... =dar ghici ce?! NU se fac cu cap!
  • 0 (16 voturi)    
    bancul cu cerneala rosie (Miercuri, 19 decembrie 2018, 14:24)

    vodatepes [utilizator]

    Era pe timpul lui Ceausecu un banc cu cereneala rosie se spunea in banc " e asa bine in Romania dar nu gasesti cerneala rosie" cam asta e si propunerea asta lui Firea. Vrem soferi sa parcheze corect dar nu exista locuri de parcare. Sa te fereasca Dumnezeu sa mergi cu cineva la spital ca nu gasesti locuri de parcare. A facut madam Firea asa un inventar cite locuri de parcare exista in Bucuresti si cite masini sunt inmatriculate cu numar de Bucuresti? Ar trebui ca numarul locurilor de parcare sa fie cel putin 1.2 ori cite masinsi sunt pentru ca vin in timpul zilei masini din afara Bucurestiului.Bine ca iau impozit pe masini dar parcari canci
  • -1 (7 voturi)    
    .. (Miercuri, 19 decembrie 2018, 15:22)

    Ingwar [utilizator]

    numai ce nu inventeaza PSD numai ca sa nu contruiasca drumuri si parcari. dragilor: banii pentru drumuri au fost furati ca sa dea pomeni asistatilor si baronilor
  • 0 (10 voturi)    
    eu sunt pefect de acord, doar ca (Miercuri, 19 decembrie 2018, 16:33)

    AndJorj [utilizator]

    atata timp cat un procent urias din soferi incalca regulile, astia deja formeaza o masa critica de revolta cand vor incepe ridicarile selective.

    Si atunci, aceasta masura buna va fi retrasa din primele zile, la fel cum a fost si cu banda unica de ratb.

    Masura asta trebuie luata abia dupa ce s-au implementat alte masuri care sa duca la reducerea semnificativa a numarului de masini din oras, ca de exemplu introducerea unei VIGNETE de oras, cresterea numarului de autobuze preorasenesti, etc.

    Dar ca orice politician fricos, Firea se teme de taxe, cu speranta ca nu-si va afecta negativ popularitarea. Ii transmit ca se inseala, si ca are consilieri foarte prosti sau care nu lucreaza de fapt pt ea.
  • +2 (8 voturi)    
    nu in masa (Miercuri, 19 decembrie 2018, 16:35)

    jescu [utilizator]

    Daca primaria isi ia una/doua masini de ridicare si cu ele sa ridice urgentele din tot Bucurestiul(la sesizarea politiei, nu la sesizarea oricui) da, dar sa se ridice in masa masinile din Bucurestiul ar fi o prostie.

    Oricum am vazut multe prostii de la primarie in ultima vreme. Pe Pantelimon de la Morarilor nu poti sa intorci decat la Cora (dupa cativa kilometri). Au mai lasat un loc unde poti sa intorci la spitalul Pantelimon dar au pus interzis pana la urma si la ala. Lumea nu mai are unde parca, dar au facut 4 benzi de circulatie pe Pantelimon(dar se intra pe ele de pe 2 benzi...). Eu sunt sigur ca daca se interzice parcarea si intoarcerea in tot Bucurestiul traficul o sa fie foarte fluid, dar nu ii foloseste nimanui fluiditatea, ci si partea practica conteaza.
    In Berceni numai sensuri unice intre blocuri inghesuite, chiar si pe strazile care erau cu 2 benzi. In loc sa mearga lumea 100 de metri cu masina intre blocuri acum fiecare merge cate 200-300 de metri, tot esapamentul intra pe geamuri.
    • +3 (3 voturi)    
      sunt multe urgente (Joi, 20 decembrie 2018, 10:28)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      eu as declara toate masinile parcate in apropierea intersectiilor si trecerilor de pietoni "urgente". la fel si alea care blocheaza complet trotuarele si pietonii sunt obligati sa mearga pe strada - "urgente". daca trotuarul este langa o scoala si pietonii sunt copii, "urgenta majora".
  • +4 (6 voturi)    
    oare? (Miercuri, 19 decembrie 2018, 18:12)

    clam [utilizator]

    m-as mira sa aiba curaj sa implementeze aceasta masura, ca isi pierd tot electoratul de melteni care blocheaza trotuarele si liniile de tramvai.
  • +4 (6 voturi)    
    Poate data viitoare iesiti si la vot in loc sa (Miercuri, 19 decembrie 2018, 18:27)

    Rromanika [utilizator]

    va plangeti pe aici degeaba. Daca imi amintesc bine prezenta la vot a fost 33 % iar tovarasa Fierea a fost aleasa cu 14% din totalul votantilor. Era mai interesant la mall decat 30 minute la vot presupun ...
  • +7 (9 voturi)    
    In sfarsit o decizie BUNA! (Miercuri, 19 decembrie 2018, 18:52)

    1A [utilizator]

    Iar vor sari de qwr toti frustratii care cred ca pot sa abuzeze drepturile pietonilor pentru ca nu gasesc ei parcari moca pt bolizii si masinutzele cu care sar prin oras.
    Apropos, parcarile cu plata de la Unirii, Cocor, Universitate sunt aproape goale da' nesimtitii tot pe trotuare parcheaza. Deh' confort pe carca fraierului de pieton!
    • 0 (2 voturi)    
      Nu toata lumea (Miercuri, 19 decembrie 2018, 22:40)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui 1A

      locuieste in centru :)
  • -2 (4 voturi)    
    totul sau nimic (Miercuri, 19 decembrie 2018, 20:52)

    pavelrad [utilizator]

    Oare de ce in tara aceasta nu exista decat masuri radicale... sau niciuna? Da, este normala ridicarea in conditii exceptionale - acces blocat, parcare pe treceri de pietoni, obstructionarea traficului, etc... Dar pentru toti restul celor in culpa nu ar fi oare mai potrivita o amenda?
    • +1 (1 vot)    
      Ce înseamnă „restul celor în culpă”? (Joi, 20 decembrie 2018, 11:11)

      NME [utilizator] i-a raspuns lui pavelrad

      Ați enumerat cam toate situațiile de oprire interzisă în Codul Rutier. Care sunt cele care merită doar amendă?
      „Acces blocat” - probabil cei care parchează în spic pe trotuar, cu bonus de stil portbagajul în ușa unui bloc și scuza „stau dăcât cinci minute, boss!”
      „Treceri de pietoni” - „era singurul loc și mă grăbeam”, și scuza de mai sus
      „Obstrucționarea traficului” - ce înseamnă asta? Doar parcarea pe linia de tramvai, că restul pot ocoli? Colțul intersecției se pune la obstrucționarea traficului? Sau prima bandă? Dublarea primei benzi, pentru cei care merg să-și ia doar o cafea?

      Ah, poate parcarea pe un loc cu plată, ce aparține altcuiva? Aici nu s-ar impune ridicarea mașinii?
      Cum v-ați simți dacă ați veni seara, v-ați găsi locul ocupat, fără număr de telefon în geam, fără nimic? Mergeți și vă căutați alt loc de parcare, sau chemați platforma să vă elibereze locul plătit?
  • -2 (4 voturi)    
    Cu alte cuvinte (Joi, 20 decembrie 2018, 0:09)

    zanghe [utilizator]

    Vor sa faca rost de bani. Imi dai tu mie statule amenda si ridici masina ??!!! Pai sa iti dau eu tie stat talhar amenda ca nu imi oferi loc de parcare. Platesc eu taxa de poluare !?!?! Pai sa iti dau eu tie stat talhar amenda, ca in loc sa fac 10 min dintr un loc in altul tin motorul pornit 1.30h
    • +2 (2 voturi)    
      Statul talhar (Joi, 20 decembrie 2018, 11:00)

      NME [utilizator] i-a raspuns lui zanghe

      Chiar dacă sunt de acord cu prima afirmație, după aia ați luat-o rău de tot pe miriște... Eu, Pu..., uhh, pardon... Gigi Grozavu, dau amendă statului!...

      „iti dau eu tie stat talhar amenda ca nu imi oferi loc de parcare”
      În ce lege scrie negru pe alb că statul e obligat să-mi ofere loc de parcare? Pe lângă locuri de parcare, ce mai e obligat statul să ofere? Iar dacă-mi oferă mie, presupun că e obligat să ofere tuturor celor cu mașini. Și, probabil, și celor fără mașini, că altfel face discriminare. Spuneți-mi și mie, că mă interesează.

      „iti dau eu tie stat talhar amenda, ca in loc sa fac 10 min dintr un loc in altul tin motorul pornit 1.30h”
      Deci statul e de vină că, pe lângă dvs, mai sunt și alții care vor să folosească infrastructura în același moment, în aceeași direcție.
      Statul, probabil, ar trebui să prevadă vârfurile de trafic și să creeze autostrăzi de 50 de benzi pe sens, ca să nu mai fie aglomerație la orele de vârf și să permită tuturor să ajungă oriunde vor în 10 minute? Sau să interzică restul de mașini, ca să poată Gigi Grozavu să ajungă unde vrea el, neincomodat de restul de participanți la trafic?

      PS. Așa, informativ, vă enervează cei care merg încet, respectă regulile de circulație, eventual lasă și loc între ei și mașina din față?
      • +1 (1 vot)    
        rotfl (Joi, 20 decembrie 2018, 13:09)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui NME

        vrei sa spui: eventual lasă și loc între ei și mașina din față ca să se bage "șmecherii"?

        am incercat intr-o zi sa nu blochez intersectia Mosilor/Eminescu, unde se gatuie traficul dinspre Foisor catre Romana, pentru ca ramane o singura banda din 3-4 si era deja coada pana in intersectie inainte sa se faca verde. m-au luat toti din spate la claxoane, cativa mai hotarati m-au ocolit, au blocat tot.. pana s-a facut verde din nou erau tot in intersectie si claxonau ca retarzii. asta este nivelul de civilizatie din Bucuresti.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version