VIDEO Cine este simbolul luptei anti-imigranti si anti-moschee: un fost calugar de la Manastirea Petru Voda, dezavuat de Biserica Ortodoxa, suporter infocat al Miscarii Legionare si adversar al gazelor de sist

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 21 septembrie 2015, 12:27 Actualitate | Russia Report

Monahul Teodot si crucile de pe locul moscheei
Foto: Captura YouTube
Teodot, un fost calugar la Manastirea Petru Voda din judetul Neamt, a devenit un adevarat simbol al luptei impotriva refugiatilor musulmani si impotriva proiectului de construire a unei moschei in Bucuresti. Teodot, pe numele sau de mirean Marius Rogojina, a fost alungat de la Manastirea Petru Voda dupa ce a provocat un scandal urias prin dezgroparea ilegala a corpului lui Gheorghe Calciu Dumitreasa, si a fost dezavuat de conducerea Bisericii Ortodoxe Romane. Teodot este un inflacarat aparator al Miscarii Legionare si a luptat impotriva gazelor de sist si a pasapoartelor biometrice.

  • De remarcat ca Teodot a sustinut in cel putin trei momente pozitii publice similare cu cele promovate de Rusia: lupta anti-gaze de sist, lupta impotriva actelor biometrice si atitudinea dura anti-refugiati.

Teodot, in prima linie a luptei impotriva musulmanilor si moscheei

Teodot a devenit un personaj important in mobilizarea online si offline impotriva primirii in Romania de refugiati sirieni, irakieni sau afgani. Luarile sale de pozitie sunt preluate de zeci de site-uri si conturi de Facebook. De asemenea, fostul calugar de la Manastirea Petru Voda a participat sambata, 19 septembrie, la un protest in Bucuresti impotriva ridicarii unei moschei, alaturi de alte circa 400 de persoane. Protestatarii au adus sute de cruci si au tinut o slujba pe terenul alocat de Guvern pentru construirea moscheei, pentru a face terenul respectiv imposibil de utilizat de credinciosii musulmani.

Teodot, imbracat intr-un costum negru similar cu cel preotesc, a tinut un discurs la locul protestului, discurs in care a spus ca "tara noastra e amenintata de invazia islamica", adaugand ca "suntem datori sa luptam cu toate armele impotriva moscheei, impotriva acestui plan dracesc". Teodor a reluat tezele conspirationiste vehiculate pe multe site-uri underground, spunand ca "invazia e pregatita de forte oculte din afara tarii care vor instalarea unui guvern mondial. A venit vremea sa fie dezlegati acesti lucratori ai Satanei si sa puna la incercare credinta in Cristos a europenilor".




Teodot mai participase la un protest impotriva moscheei pe 14 septembrie, moment in care Patriarhia Romana si-a exprimat dezaprobarea fata de respectiva actiune. Patriarhia a spus intr-un comunicat de presa ca Teodot are un statut necanonic (adica nu mai reprezinta Biserica Ortodoxa Romana) si ca a fost exclus din Manastirea Petru Voda. De asemenea, in comunicat se mai arata ca Teodot a participat in 2013 la protestele anti-gaze de sist din Pungesti (judetul Vaslui). "Acţiunea provocatoare organizată în seara zilei de 14 septembrie 2015 contravine disciplinei canonice a clerului Bisericii Ortodoxe şi Legii Cultelor 489/2006 care stipulează că „în România sunt interzise orice forme, mijloace, acte sau acţiuni de defăimare şi învrăjbire religioasă, precum şi ofensa publică adusă simbolurilor religioase", se mai arata in comunicatul Patriarhiei.

Cum a reactionat Teodot la comunicatul de delimitare emis de Patriarhie? A dat si el un comunicat in care il acuza pe Patriarhul Daniel ca este "principalul propovăduitor și susținător al ecumenismului în România" si ca ar fi ajuns pana la gradul 33 in masonerie, numita "organizatie criminala". Teodot il mai acuza pe Patriarh de "fapte imorale" si "anti-romanesti".

Cine este Teodot

Primele aparitii publice ale lui Teodot au avut loc cand acesta era calugar la Manastirea Petru Voda (intemeiata de Justin Parvu) si incepuse batalia impotriva pasapoartelor biometrice. Manastirea Petru Voda a fost varf de lance al acestei lupte, cand mai multi calugari, in frunte cu Iustin Parvu, au denuntat "oculta mondiala" care s-ar fi aflat in spatele introducerii noilor acte de identificare.

Teodot s-a mai remarcat si in 2014, cand a protestat vehement impotriva firmei americane Chevron, care incepuse lucrarile de explorare a unui zacamant de gaze de sist la Pungesti, in judetul Vaslui. Teodot a fost unul dintre monahii care au mobilizat masele de localnici impotriva gazelor de sist, denuntand aceleasi presupuse uneltiri ale Occidentului care voia sa "otraveasca" romanii.

Un an mai tarziu, in 2014, Teodot a iesit din nou la rampa. El a tinut un discurs la aniversarea a 87 de ani de la infiintarea Miscarii Legionare in Romania, la cimitirul din Tiganesti (comuna Ciolpani din judetul Ilfov), care adaposteste mormintele a doi dintre intemeietorii Legiunii - Radu Mironovici si Corneliu Georgescu - loc traditional de pelerinaj pentru adeptii Miscarii Legionare.

In discursul sau, calugarul Teodot afirma, printre altele, ca "Trebuie sa avem cu totii convingerea ca Miscarea Legionara a fost o lucrare a Duhului Sfant", iar miscarea "a fost o organizatie de ridicare a bisericii, de ridicare a neamului de fapt". Era al doilea moment public in care slujitori ai Manastirii Petru Voda apar legati de miscarea legionara, dupa ce in 2011 un clip postat tot pe Youtube arata cum mai multe maicute de la Manastirea Petru Voda ii cantau parintelui Justin Parvu "Sfinta tinerete legionara".

Monahul Teodot a mai spus in discursul sau ca "elita luciferica care conduce lumea urmareste reducerea populatiei, unii zic cu 90%, altii cu 50% (...) Asta este masoneria, se inchina direct la diavol." Teodot a incheiat spunandu-le celor prezenti - adepti ai Miscarii Legionare, care poarta tricouri si steaguri cu insemnele miscarii -  ca "noi acuma suntem datori sa mai salvam ce se poate salva, si anume, in primul rand sa ne salvam sufletele noastre de ispite, de pacate, de tot felul de caderi".

La acel moment, Patriarhia Romania a protestat vehement fata de discursul lui Teodot, spunand ca astfel de "manifestari care indeamna la ura religioasa sau etnica" nu reprezinta opinia oficiala a Bisericii Ortodoxe.

Tot in 2014, Teodot a declansat un scandal major la Manastirea Petru Voda, cand a dezgropat fara autorizatie trupul parintelui Gheorghe Calciu Dumitreasa. In urma acestui eveniment, el a fost dat afara din manastire.










23450 vizualizari
  • +39 (63 voturi)    
    Interesant! (Luni, 21 septembrie 2015, 12:38)

    ANdrei [anonim]

    Pai daca a fost "dezavuat" de BOR si de Dl. Daniel (dupa cum se vede in articol) inseamna ca nu e asa de rau...
    • +36 (50 voturi)    
      +100 (Luni, 21 septembrie 2015, 13:21)

      eGerula [utilizator] i-a raspuns lui ANdrei

      de la mine. Nu stiu daca a facut bine sau rau, dar macar a facut-o pe barba lui si nu la sfaturile comandantilor.
      • +11 (23 voturi)    
        macar de-ar fi atat de simplu (Luni, 21 septembrie 2015, 16:23)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui eGerula

        daca tu ai decide maine ca vrei sa plantezi 500 de cruci de lemn, de unde ai incepe? nu e deloc simplu sa strangi sute de oameni, nici sa cumperi crucile alea, cu atat mai putin daca esti un fost calugar de la o manastire din Neamt.
        BOR nu stia de eveniment? ce convenabil, sa le faca altcineva treaba.. si cu atat mai convenabil cand politia si jandarmeria nu misca un deget. terenul ala nu este un parc in care isi poate face de cap oricine. evenimentul a fost bine organizat, finantat, aprobat tacit de autoritati. explicatia cu rusii e foarte comoda, dar insuficienta.
        • +2 (20 voturi)    
          ce e mai jihadica (Luni, 21 septembrie 2015, 17:18)

          bobo [anonim] i-a raspuns lui pehash

          nu-ti convine ca sunt unii care va saboteaza moscheea? Atata timp cat nu se construieste, oricine ne ajuta e ok. Pot fi rusi, americani, martieni, romi.
          • +8 (14 voturi)    
            cine pe cine ajuta? (Luni, 21 septembrie 2015, 18:58)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui bobo

            patriarhul isi dubleaza salariul, premierul ofera terenuri publice pentru moschei private, si oile plimba crucea dupa cioban.
            • 0 (2 voturi)    
              religie (Marţi, 22 septembrie 2015, 9:55)

              gabi [anonim] i-a raspuns lui pehash

              pai plimba oile.....e mai comod sa taca ?
      • 0 (2 voturi)    
        dar nu au zis ca nu se mai face moscheea? (Marţi, 22 septembrie 2015, 10:03)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui eGerula

        De dimineata au anuntat la radio Zu ca ambasadorul Republicii Turcia a declarat la Bucuresti ca, daca nu este vruta, nu este nicio problema, moscheea nu se mai face.
    • -6 (28 voturi)    
      Da de unde (Luni, 21 septembrie 2015, 13:53)

      @Mishu [utilizator] i-a raspuns lui ANdrei

      Cică teodot e prieten cu Dughin, e bine sa se investigheze urma asta și căile de sponsorizare.
      • +13 (17 voturi)    
        parca si revolutionarii erau legionari (Luni, 21 septembrie 2015, 18:36)

        ionescu [anonim] i-a raspuns lui @Mishu

        si multe alte categorii de manifestanti au fost catalogate astfel. Nu ne convine o actiune, gata sunt legionari.
    • +5 (9 voturi)    
      Sa inteleg si eu.... (Marţi, 22 septembrie 2015, 7:38)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui ANdrei

      Faptul ca "Teodot este un inflacarat aparator al Miscarii Legionare si a luptat impotriva gazelor de sist si a pasapoartelor biometrice" face ca toata miscarea anti moschee sa poata fi etichetata cu aceleasi atribute? Daca acest Teodot ar da primul ajutor pe strada cuiva, acea persoana ar deveni legionar? Sau poate ar trebui sa nu dea primul ajutor sa il lase sa moara?
      Pe baza aceleiaasi scheme de gindire faptul ca in parlament avem cam 10 parlamentari ce au provocat accidente auto mortale (dar se scot ca sint parlamentari...) ca o multime din ei si din ministri sint dovediti hoti, ca pm este si el hot si trebuie sa se apere in justitie pt acuze grave ne face pe toti HOTI!!! Dece media nu ia fosc pe tema asta? Poate fiindca hotii de care am scris mai sus mai scapa subventii si reclame catre cei obedienti?
      Ati gasit exemplul perfect pentru a arunca in derizoriu o reactie populara. Suspecta aprobarea tacita a bor. Iarasi suspect faptul ca un guvern si un partid gata de consultari populare atunci cind vor sa isi acopere actiunile si interesele partinice au uitat sa intrebe poporul daca vor sa treaca la islam.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu asta este problema (Miercuri, 23 septembrie 2015, 9:41)

        Barbu [anonim] i-a raspuns lui CetateanulRoman

        Toata manifestatia este o copilarie, provenita din ignoranta crasa. Probabil aceeasi ignoranta care-l conduce si in celelalte manifestari: crucile nu pot impiedica construirea unei moschei: Marea moschee din Istambul este de fapt biserica Sfanta Sofia bizantina. Musulmanii nu au nici o problema sa transforme o biserica in moschee, bineinteles ca nu niste cruci i-ar opri. Cu porci ati incercat? Se spune ca pot fi eficienti. Se poate incerca inainte de Craciun - o taiere masiva de porci si donarea capetelor lor in favoarea proiectului. Se poate incerca ingroparea capetelor lor pe teren, pentru a-l spurca, dupa religia islamica....
  • +5 (33 voturi)    
    nu va (Luni, 21 septembrie 2015, 12:42)

    DimijoareiObt [anonim]

    Nu va imbatati cu apa rece ! In spate vegheaza nucleul dur al poporului roman ! Suntem cu ochii pe voi !
    • +3 (7 voturi)    
      Poate imi explici si mie ... (Marţi, 22 septembrie 2015, 1:46)

      Nick [anonim] i-a raspuns lui DimijoareiObt

      Cine este nucleul "dur" al statului roman? ... Nu de alta, dar vreau sa ma inscriu :)

      Cat despre "stirea" cu moscheea ... s-au ingropat/pascut ceva porci pe acolo, de cruci nu mai zic ...fara numar .... plus ceva preoti sau non-preoti pe acolo ... Si dupa cum vedem, musulmanilor marca RO nu prea le pasa ....

      In fine, as vrea si eu sa stiu in mod oficial, de la oamenii care au decis concesionarea acestui teren:

      -ce se va construi acolo?? Nu de alta ... dar cred ca am fi printre singuri "inteligenti" din Evropa care vor "beneficia" o universitate islamica ... pardon, voiam sa zic seminar ... pe langa moscheea standard :}

      -in plus, din cate am auzit eu, chestia cu moscheea este oarecum "favour vs. favour" .... noi ce construim pe langa "inalta poarta"? ...

      Chiar ... in spiritul transparentei ... nu cred ca s-ar incalca siguranta nationala daca cumva s-ar publica acordul dintre cele 2 state ... doar vorbim de terenuri si moschei/biserici ... nu-i asa?

      Si, in plus, sunt curios ce este
      • 0 (0 voturi)    
        moscheea vs biserica in istanbul (Joi, 24 septembrie 2015, 20:51)

        sofiai [anonim] i-a raspuns lui Nick

        biserica ortodoxa nu se va face pt.ca legea lor,musulmana NU PERMITE CONSTRUIREA UNEI BISERICI pt.ca ei considera ca doar religia lor musulmana e cea adevarata.Ei vor sa declanseze jihadul ,adica razboiul contra crestinilor ,o spun chiar ei ..atunci de ce acceptam patrunderea lor la noi sub o forma vicleana ....ca sa ne toace si pe noi ca pe sirieni pina la urma!!...ia mai meditati un pic la acest aspect.
  • +30 (48 voturi)    
    Manipulare (Luni, 21 septembrie 2015, 13:02)

    luciusbv [anonim]

    Faina strategie: "Hai sa conectam problema opozitiei in fata imigratiei de habotnici ortodocsi, legionari, fani ai lui Vadim, slugi ale rusilor si alte categorii de nefrecventabili". Cum pozele cu copii morti nu prea mai au efect, mereu se gaseste ceva nou pentru a manipula opinia publica si a impiedica o dezbatere lucida pe o tema atat de esentiala ca asta.
    Da - ma asteptam mai mult de la voi...
    • +35 (39 voturi)    
      Da, tendinta este clara (Luni, 21 septembrie 2015, 13:44)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui luciusbv

      Corecta observatia, pe mine m-a indignat in special ULTIMA parte a "acuzatiilor" - deci toti cei ce am prostestat impotriva cianurilor si a gazelor de shsit suntem LEGIONARI?!
  • -15 (39 voturi)    
    citind comentariile xenofobe (Luni, 21 septembrie 2015, 13:08)

    scepticu [utilizator]

    la prima stire privind "crucile pe moschee", va dau si io un slogan bun de strigat la urmatorul protest:
    "PROSTIA SALVEAZA ROMANIA".
    • +14 (30 voturi)    
      Oare ? (Luni, 21 septembrie 2015, 13:24)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui scepticu

      Pe tine nu te-a salvat. Scrierea agramata te da de gol.
      • -4 (18 voturi)    
        te supara "io"-ul meu (Luni, 21 septembrie 2015, 14:53)

        scepticu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Dar ma bucur ca ai citit sloganul.
    • -10 (20 voturi)    
      Era clar ca ceva pute (Luni, 21 septembrie 2015, 13:47)

      Axel [anonim] i-a raspuns lui scepticu

      Un fanatic ortodox legionar fascist pe urma mai e mercenarul ala din legiunea străină (cn știe cati oameni a omorât).
  • +42 (62 voturi)    
    Cum se murdareste o idee (Luni, 21 septembrie 2015, 13:10)

    smc [utilizator]

    Ce facem aici? Vreti sa decredibilizati curentul de opinie anti-moschee?

    Eu nu sunt nici legionar, nici nu ma pasioneaza subiecte conspirationiste (gen "cip"), am educatie, serviciu, platesc taxe.

    Si sunt anti-moschee si anti-islam.

    Apropo, cred ca Rusia nu este impotriva migratiei musulmane in Europa, avand in vedere ca este un puternic factor de destabilizare si slabire a unitatii acesteia.
    • -14 (38 voturi)    
      TOTI platesc taxe! (Luni, 21 septembrie 2015, 13:56)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui smc

      INCLUSIV islamicii din Romania! La fel cum din banii tuturor se face un megacatedraloi (si nu stiu daca ai protestat atunci), la fel au si ei dreptul la lacasul lor de rugaciune! Religia lor e LEGALA in Romania, asa ca orice manifestare impotriva moscheii este, de fapt, discriminare religioasa si ar trebui sanctionata!
      • -6 (18 voturi)    
        bine punctat, prost apreciat! (Luni, 21 septembrie 2015, 14:58)

        scepticu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Asta e.
        • +4 (8 voturi)    
          Terenul e din proprietatea publica - islamicii (Luni, 21 septembrie 2015, 17:11)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui scepticu

          nostri sunt evazionisti.
          • -3 (3 voturi)    
            trimite-le ANAF!! (Marţi, 22 septembrie 2015, 12:58)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            Daca stii TU precis ca "sunt evazionisti", trimite-le ANAF pe cap!
            Altfel, esti COMPLICE la evaziune!
            "Complicitatea se pedepseste"!

            desi... parerea mea e ca doar dai copy / paste la un mesaj tipizat! :P
      • +7 (21 voturi)    
        Discriminare sa fie ! (Luni, 21 septembrie 2015, 15:13)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Dar sa nu se construiasca .
        Discriminati sunt ortodocsii care vor sa construiasca o biserica la Istambul. Dar islamistii nici nu vor sa auda de asa ceva.
        Ba mai sunt si cazuri de crestini ucisi pe strada pentru singura vina ca nu se inchina lui Mahomed !
        Cei ucisi nu se cheama discriminati ?
        • -11 (23 voturi)    
          zau? (Luni, 21 septembrie 2015, 15:44)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Pe cine din Turcia ai intrebat tu daca "nici nu vrea sa auda de asa ceva"?
          Ai INCERCAT cumva sa construiesti o biserica - si ti-au zis "nu! si nu!!"?
          CE crestini ai vazut tu ucisi pe strada in Turcia?

          Vorbesti ca sa te afli in treaba! Dupa cum si protestezi ca sa te afli in treaba! Moscheea din Bucuresti de fapt NU te deranjeaza - da' asa vrei tu, sa te dai lovit, ca pare mai interesant - ba sa-i mai instigi (prin MINCIUNI) si pe altii!
          • +12 (22 voturi)    
            Esti maritata cu-n musulman? (Luni, 21 septembrie 2015, 17:13)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Daca nu, atunci nu pot sa-mi explic. Vezi mai sus. problema este ca terenul este din proprietatea publica. Elvetia a respins prin referendum o asa intiativa. Crezi ca sunt mai putin civilizati ca noi?
            • -6 (6 voturi)    
              gandire de doi bani!! (Marţi, 22 septembrie 2015, 12:56)

              Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

              Numai daca sunt "maritata" pot sa gandesc, altfel, liber, nu e voie, asa-i? :P

              Da' tu esti postac platit? Altfel, DE CE vii cu aceleasi chestii de doi bani cu care vin toti instigatorii la ura?

              Si CE daca e "teren public"? TOT "publice" au fost si terenurile pe care s-au construit biserici - desi BOR, daca e s-o verifici cu Curtea de Conturi, zice ca e "institutie privata"!
              Un "teren public" MULT mai scump (si MULT mai mare) decat al moscheii a fost donat de statul roman chiar langa Parlament, ca sa se faca o MEGAcatedraloaie - de care chiar nu avea nevoie NIMENI - si asta, chiar din bani JEFUITI de la noi, prin cresterea impozitelor!!
          • +8 (10 voturi)    
            Arhiepiscop ucis pe strada (Luni, 21 septembrie 2015, 18:47)

            AT [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

            Se vede ca nu esti la current cu ce se dezbate in parlamentul European.

            https://www.youtube.com/watch?v=E5eP2BDfL-s
          • +12 (18 voturi)    
            Codruto (Luni, 21 septembrie 2015, 19:37)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Ia fa tu o experienta. Si sa ne spui rezultatul.
            Umbla pe strada , intr-o tara musulmana cu o cruciulita la gat. Dar sa nu o ascunzi sub burka. Asa, la vedere.
            • -3 (3 voturi)    
              pai chiar s-a intamplat! (Marţi, 22 septembrie 2015, 12:51)

              Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Nu-mi place sa umblu cu chestii ostentative (gen "cruci la gat") - dar chiar m-am PLIMBAT cu niste prietene care aveau cruce la gat!
              Si CE sa vezi? N-au patzit nimic! Lumea a fost la fel de politicoasa cu ele, ca si cu mine!
              • +3 (3 voturi)    
                Dar sub val cum e? (Marţi, 22 septembrie 2015, 15:37)

                Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

                te simti mai sexy?
      • +11 (15 voturi)    
        Codruto, lasa-ne (Luni, 21 septembrie 2015, 17:11)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        platesc taxe, sa calculam cate taxe platesc turcii si arabii evazionisti, si sa vedem daca au dreptul sa primeasca TEREN PUBLIC pentru moschee. S-o faca pe banii lor, sa puna mana de la mana si s-o faca acolo unde e comunitate musulmana. In Dobrogea.
        • -1 (3 voturi)    
          Cei mai evazionisti sunt tot ortodocsii (Marţi, 22 septembrie 2015, 9:42)

          provest [anonim] i-a raspuns lui Maniu

          Doar ca la ei taxele sunt "donatii" si se fac pa fundatie :)))))))))))

          http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/top-fundatia-din-iasi-cu-cele-mai-mari-venituri-este-mitropolia-moldovei--106877.html
      • +2 (2 voturi)    
        Codruto draga ... (Marţi, 22 septembrie 2015, 14:53)

        Nick [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Eu cred ca persoana de mai jos care te-a intrebat daca esti maritata cu un musulman nu a gresit deloc.

        Nu ma intelege gresit .... din punctul meu de vedere nu ma deranjeaza sub nici o forma acest aspect ... insa, din experienta proprie pot spune ca, de regula, femeile care se marita cu musulmani/evrei etc. nu numai ca sunt obligate sa preia religia respectiva pentru ca mariajul sa aiba loc .... dar devin si suportere infocate ale "valorilor" acelei religii ...

        Tot la fel, din punctul meu de vedere tu poti sa iti practici religia in modul in care ti-o doresti fara nici o problema ... vrei sa porti acoperaminte musulmane .... no problem ... fine by me (si cred ca nu numai ... avand in vedere ca nu am auzit de musulmani discriminati in RO ca urmare a tinutei/religiei), vrei sa te rogi de 5 ori pe zi .... super ok ... felicitari ... esti mai bisericoasa decat bunica ...

        Dar, notiunea de moschee + seminar (de dimensiuni considerabile) devine periculoasa deoarece:

        1. Acel loc va deveni punct de intalnire pentru elemente care pot fi periculoase atat pentru cetatenii RO (si eventual pentru cetatenii altor tari) ... iar datorita dimensiunilor serviciile de securitate (si asa subfinantate si cu deficit de personal) nu vor putea sa previna eventuale probleme ...

        2. Acel teren ar putea fi utilizat pentru a aduce alte beneficii cetatenilor din RO ... poate un parc, un centru pentru ajutorul persoanelor defavorizate, femeilor abuzate etc. (inchei exercitiul de imaginatie aici)

        In final, te rog treci peste aceasta "fervoare" religioasa dobandita probabil ca urmare a mariajului ... si sa te gandesti si la oamenii din locul de unde ai plecat/sau poate locuiesti ...

        Eu zic ca riscurile depasesc eventualele avantaje (daca exista vreunul) ....

        Mai ales ca moschei exista deja destule in RO ... si nu am auzit pe nimeni sa se planga ca nu isi poate exercita religia in RO.
    • -6 (16 voturi)    
      Rusia trimte migranţii prin toat mijloacele! (Luni, 21 septembrie 2015, 15:57)

      Nu băi smc [anonim] i-a raspuns lui smc

      dar în România are interes să amplifice sentimentele extremiste, antieuropene, în mintea celor slabi cu duhul, menţinuţi aşa de tavarişci Ilici ca să fie uşor de dus cu salamul pe la nas.
      Panimaieşi?
      • 0 (0 voturi)    
        Bineinteles! Mujicii isi rad sub mustata (Marţi, 22 septembrie 2015, 15:39)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Nu băi smc

        de degringolada migrantilor. Sa se fi intamplat ce nu a mai fost pan-acum, o alianta intre rusi si turci?
  • +42 (52 voturi)    
    Si care e problema?! (Luni, 21 septembrie 2015, 13:11)

    alizee [utilizator]

    "un fost calugar de la Manastirea Petru Voda, dezavuat de Biserica Ortodoxa, suporter infocat al Miscarii Legionare si adversar al gazelor de sist"
    Problema nu e trecutul acelui om, afinitatile sale culturale sau aoerarea la o anumitaideologie, fie aceasta cea legionara...
    Problema e moscheea in sine, mai bine zis constructia ?celei mai mari moschei din spatiul nonmusulman
    Am aproape 60 de ani si titlul dumneavoastra imi aduce aminte de practicile comuniste in a abate atentia asupra fondului
    Sunt ateu, deci impotrivirea mea la constructie acestei moschei nu are de a face cu religia.
    Are de a face cu respectul fata de majoritatea ortodoxa, deci crestina, a Romaniei, are de a face cu protectia copiilor si nepotilor mei in fata radica;ismului islamic
    NU credeti ca ar fi trebuit o consultare mai ampla cu noi, cei ce hranim armata de trantori inconstienti de la guvern si parlament, cu privire la aceasta constructie?!
    • -9 (19 voturi)    
      dacă eşti aşa de pornit (Luni, 21 septembrie 2015, 16:04)

      stimate alizee, [anonim] i-a raspuns lui alizee

      împotriva "celei mai mari moschei din spatiul nonmusulman" (a propos, ai văzut tu vreun proiect?), mai bine protestează împotriva celui care a aprobat proiectul (Ponta- PSD) şi mergi la vot vând vor mai fi alegeri.
      Nu îngropând porci şi montând cruci ne vom dovedi europenismul şi jignind un popor care nu ne-a greşit cu nimic, pentru că e visul lui Erdogan să construiască moschei în toată lumea - ca să câştige alegerile cu sloganuri naţionaliste, nu dorinţa poporului turc.
      • +11 (17 voturi)    
        Cine este poporul? Ala care ne lua copiii tribut? (Luni, 21 septembrie 2015, 17:14)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui stimate alizee,

        mai frate, repede uitam istoria noastra. N-am nimic contra turcilor, arabilor, dar nu doresc religia lor manifesta la noi in tara. Au deja moschei, nu au nevoie de un loc unde sa se simta puternici la noi in tara, sa se stranga cu miile. Aici nu e Mecca!
        • -3 (3 voturi)    
          pai si noi aveam! (Marţi, 22 septembrie 2015, 12:48)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Aveam biserici CATE VREI si chiar MAI multe decat vrei - au aparut ca ciupercile dupa ploaie, au ocupat parcuri, rezervatii naturale, curti de spitale, spatii dintre blocuri... samd...!

          Asta NU a impiedicat sa fim JEFUITI, pentru a se construi o megacatedraloaie! Aceea CUI ii e utila? Nu mai poate romanu' sa se roage decat in constructii faraonice si la mare inghesuiala? >:
        • 0 (0 voturi)    
          Mare atentie,pustiule! (Miercuri, 23 septembrie 2015, 2:25)

          Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Maniu

          Musulmanii astia,daca nu au unde sa se roage, ar fi in stare sa faca din Catedrala neamului ce-au facut cu Sfanta Sofia - si nu ma refer la faptul ca,deocamdata, confie muzeu..
          Tot mai bine si mai sigur este sa aibe locul loCel putin sti unde-i gasesti vinerea pe la pranz - altfel s-ar putea sa stea cu fundul pe Lipscani ( a cote de Schull).
  • -17 (41 voturi)    
    ciudat (Luni, 21 septembrie 2015, 13:12)

    Mazeta [utilizator]

    Tot un simbol al luptei anti-imigranți și anti-moschee este Traian Băsescu, un adversar al Mișcării Legionare și un mare suporter al gazelor de șist.
    • +9 (17 voturi)    
      Analiza combinatorie, Mazetuto ! (Luni, 21 septembrie 2015, 13:46)

      LegatusAugusti [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Poti fi, par exemple:

      1.Destept si prost (mostenitor);
      2.Destept si sarac (cinstit fara sanse);
      3.Prost si bogat (talharo-politruc, e plina Romania cu golanii astia);
      4.Prost si sarac (sa nu te miri, vorbim de o majoritate absoluta) !

      Pa !

      PS:putem analiza si mai en detail: de exemplu un sarac poate fi : sarac la punga, sarac cu duhul & so on !
  • +28 (34 voturi)    
    Gata, l-ati gasit (Luni, 21 septembrie 2015, 13:16)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    ...e legionar, de-caterisit, afurisit de mareata, cinstita preacuvioasa BOR. Parca imi inspira mai multa incredere un popa exclus de BOR decat unul care face parte din ea.
    In sfarsit, toata lumea stie ca Petru Voda e un cuib de legionari, asta nu e nici o surpriza. Ma mira ca doar unul a fost raspopit, daca unicul criteriu este "legionarismul". Si parintele iustin era unul dintre ei...si-a fost staret acolo pana la moarte.
  • +3 (17 voturi)    
    Cine se foloseste de acesti oameni disperati? (Luni, 21 septembrie 2015, 13:54)

    pedepsitorul [utilizator]

    Gestul lor nu trebuie vazut ca fiind unul extremist, pentru ca mediul lor relios si cultural cat si istoria ii invata sa-si aprere cultura!
    • -9 (19 voturi)    
      si...? (Luni, 21 septembrie 2015, 14:20)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      In ca masura faptul ca unii isi vad de cultura lor le afecteaza "cultura" astorlalti?
      • +11 (15 voturi)    
        Codruto, religia nu prea e "cultura" (Luni, 21 septembrie 2015, 17:16)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        e cam altceva. Daca ar fi cultura ar fi bine. Nu stiu pe ce planeta traiesti, dar habar n-ai de ce e in stare "cultura" actuala a islamului.
        • -3 (3 voturi)    
          pai EL a folosit termenul acesta! (Marţi, 22 septembrie 2015, 12:45)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Eu doar am raspuns! Cand raspunzi la "ceva", de obicei te referi la ceea ce se spune in acel "ceva"!
          Si eu cred ca TU nu ai habar despre "ce e in stare"!
  • +6 (16 voturi)    
    Romanii adevarati (Luni, 21 septembrie 2015, 15:10)

    verid [utilizator]

    Respect Teodot ! Am toata consideratia pentru acest om,atat pentru atitudinea sa civica,dar si pentru ca il consider un om de isprava,deosebit si astfel se explica dezavuarea sa de catre BOR si Daniel.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu e el e "simbolul"! (Luni, 21 septembrie 2015, 17:17)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui verid

      Pana azi n-a auzit nici dracu de el. Poate a dat cineva bani sa compromita pe cei care se opun acestei idei marete pe teren public.
  • +9 (15 voturi)    
    tendentios (Luni, 21 septembrie 2015, 15:14)

    VladBerliba1 [anonim]

    E tendentioasa afirmatia ca sustine pozitii publice similare cu cele ale Rusiei ... Care e relevanta afirmatiei ?

    Au fost multi oameni care nu au fost de acord cu exploatarea gazelor de sist. A nu fi de acord cu ceva nu inseamna neaparat ca te lupti impotriva ci pur si simplu iti manifesti dreptul la libera exprimare sustinand convingerile pe care le ai. Multe tari au interzis exploatarea gazelor de sist motivul fiind tehnologiile extrem de poluante pentru mediu si in niciun caz ralierea la pozitiile Rusiei.

    Legat de actele biometrice exista si aici motive pentru care oamenii nu sunt de acord cu aceste metode de identificare. Motivul principal este posibilitatea interpunerii controlului automat in defavoarea celui uman. Pe scurt asta inseamna ca daca intre medic si pacient exista un sistem electronic, de care daca nu reusesti sa treci din diverse motive: sa presupunem ca este o eroare de functionare, ca s-a deteriorat cardul, ca ai pierdut cardul, ca nu e cardul activ poate din cauza ca ai intarziat cu plata asigurarii si asa mai departe. Interpunerea intre medic si pacient a sistemului electronic viciaza legatura intre medic si pacient facand, spre exemplu, imposibila respectarea juramantului lui Hipocrat si pe cale de consecinta transformarea unei interactiuni profund umane in una exclusiv pecuniara sau in extremis impersonala.

    Legat de refugiati, e dreptul lui sa nu vrea sa primeasca straini. Poate ca ar fi un gest omenesc dar omul are dreptul lui sa-i refuze. Legat de pozitia Rusiei vis-a-vis de refugiati, pozitia Rusiei e neutra pentru ca refugiatii merg in Europa si nu au absolut nicio treaba cu Rusia.
    • +2 (8 voturi)    
      da de ce n-au nicio treaba cu Rassia? (Luni, 21 septembrie 2015, 17:18)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui VladBerliba1

      Membru al Consiliului de Securitatate al ONU, tara pravoslavnica, sa-ntinda si ea o mana acestor oropsiti.
      • -2 (2 voturi)    
        si cine ar fi ATAT de prost... (Marţi, 22 septembrie 2015, 12:43)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        ... sa emigreze in Rusia??
        ??????
  • +7 (11 voturi)    
    impunere (Luni, 21 septembrie 2015, 15:23)

    VladBerliba1 [anonim]

    Impunerea cotelor de refugiati de la nivel european, adica in esenta a umanitatii, justificand aceasta impunere fie prin considerente pecuniare, fie prin obligatia tarilor si implicit a oamenilor de a avea un anumit timp de comportament relativ la situatia in cauza , este o politica de tip fascist.
  • +6 (8 voturi)    
    Acest 'simbol" a aparut azi. Vrem biserici la Mecc (Luni, 21 septembrie 2015, 17:19)

    Maniu [utilizator]

    nu ma intereseaza ca un oarecare fanatic "ortodox" s-a trezit si el sa-si faca un capital pe baza unui sentiment popular. Din astia vor fi de cand lumea. Ce mi se pare grav este ca mass media din Romania se intoxica usor si n-are capul limpede.
  • +12 (18 voturi)    
    Si e rau ? (Luni, 21 septembrie 2015, 17:36)

    Patriotu [anonim]

    Subiecte de gandire - pt cine poate:
    1. De ce a interzis Franta gazele de sist ?
    2. De ce sunt interzise in Germania ?
    3. Chevron au plecat din cauza lui Teodot sau a petrolului de 30 $ ( ca nu mai e rentabil pt ei adica - vezi ce a patit Alberta -Canada - si acolo tot Teodot i-a gonit ? )
    4. Cati teroristi romani au fost in istorie sa ne trebuiasca neaparat biometrice ? Si de ce au nevoie strinii de access la amprentele mele ?
    Asa arata democratia - oamni pe care nu-i suporti fac ce cred ei mai bine cautati dezbaterea nu inflamarea opiniei publice propagandistilor !
  • +9 (11 voturi)    
    eu sunt Teodot! (Luni, 21 septembrie 2015, 17:40)

    kpriciu [anonim]

    ..și legionar, și anti imigranți și orice ar fi nevoie pentru o Românie fără corupți, hoți, fără pontisti, fără pesedei, samd....!
  • -5 (17 voturi)    
    Bun (Luni, 21 septembrie 2015, 18:44)

    Jerez [utilizator]

    Si care e diferența între asta si unul de la SI ? Tot un spălat la cap si el..
  • +5 (5 voturi)    
    ...perfect (Marţi, 22 septembrie 2015, 1:42)

    Radu [anonim]

    ...omul are toate atuurile utile in perioada actuala cand BOR nu este altceva decat un jaf organizat, tiganii au invadat tara si politicienii corupti cauta si sub pamant tot ceea ce ar putea despoia, fura si vinde...aferim!...bravo!!!...avem nevoie de mai multi ca el...
  • -2 (8 voturi)    
    si d-zeu asta.. (Marţi, 22 septembrie 2015, 4:39)

    exilatul [utilizator]

    nu e prea corect...a trimis pe paminturile romaniei cei mai multi prosti si hoti pe metrul patrat....ma mir ca tara aia nu se 'scufunda' sub greutatea specimenelor care traiesc pe acolo...zicea un cioban analfabet ( care a ''scris'' , totusi, vreo 4-5 carti ) si fost puscarias ca astepta aparitia unui partid care sa "imbisericeasca" romania...popor de imbecili..
  • +3 (7 voturi)    
    Fara islam (Marţi, 22 septembrie 2015, 7:23)

    Vlad Tepes [anonim]

    Un om care merita tot respectul. Nu vrem islam in Romania. Cititi un adevar crunt:

    ciudateniidincoran.blogspot.com

    si veti vedea ce intentii au acesti islamisti care invadeaza Europa.
    • -3 (3 voturi)    
      zupeerrr...!! (Marţi, 22 septembrie 2015, 12:41)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Vlad Tepes

      E MINUNAT daca un blog anonim stie PRECIS "ce intentii" au cateva sute de mii de oameni EXTREM de diferiti!
  • 0 (0 voturi)    
    legionar (Marţi, 22 septembrie 2015, 11:05)

    george [anonim]

    Singurul legionar ,in sensul inteles in Romania, este acest patriarh sau cum se numeste el, Daniel. Comportamentul lui i-mi aminteste de tot ceace ne invatau la scoala comunistii apropo de legionari. Nici nu ma mai mira ca din ce in ce mai multi romani nu mai merg pe la biserica pastorita de el, sau merg cand preotii nu mai sunt pe acolo. Jumatate din slujba este inchinata comunistului si acolitilor lui. Prefer sa ma rog in liniste si sa nu mai aud boxele din afara bisericilor mai ceva ca la cluburile de noapte. Sfideaza orice bun simt, smerenie, morala crestina. Nu stiu ce face omul acesta (Teodot), dar in privinta patriarhului si unui numar mare, mult prea mare de acoliti ai lui are perfecta dreptate.
  • 0 (2 voturi)    
    Si care mai e diferenta... (Marţi, 22 septembrie 2015, 13:00)

    garett [anonim]

    intre A3 si Hotnews??
    Chiar credeti ca puteti sa manipulati atat de grosolan si sa va mai si pastrati credibilitatea?
    Dupa gafa cu Ponta si imprumutul de la FMI as fi zis ca veti fi mai reticenti cu propaganda fatisa...
  • 0 (0 voturi)    
    Dezavuat de BOR (Marţi, 22 septembrie 2015, 14:36)

    Alistar44 [utilizator]

    Dacă este dezavuat de BOR - cea mai mincinoasă instituţie cea mai lacomă şi mare jefuitoare a naivilor, atunci îl susţim pe fostul călugăr. Dacă BOR l-a dat afară, înseamnă că este un om cinstit şi cu conştiinţa curată. Bor nu suportă în cadrul ei decât jigodii.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine a inventa gazele de shest? (Miercuri, 23 septembrie 2015, 2:30)

    Nicolae [anonim]

    Eu tot sunt de parere ca cine a inventat gazelle de shest merita recunostinta universal si pedeapsa meritata - in felul acesta se rezolva si majoritatea cazurilor de coruptie din Romania.
    n.b..: Stiu ca una e desocperirea,altceva este inventia!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Si rusii (Miercuri, 23 septembrie 2015, 22:32)

    ionisus [utilizator]

    au introdus actele biometrice.
    Crezi ca pe Putin nu-l in tereseaza controlul populatiei?
    Faptul ca Rusia si SUA sunt, de zeci de ani in razboi, pentru resurse, nu-i face pe rusi mai buni decat americanii.
    Si unii si altii au aceleasi interese.
    Nu stiu cine castiga, dar e evident cine pierde!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version