Ce vrea Centrul Rus de Stiinta si Cultura la Bucuresti? "Relatii interumane", activitati si burse pentru copii, sa prezinte romanilor "faptele asa cum s-au intamplat", dar fara "soft power" - Sefa institutiei, pentru Powerpolitics.ro

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 20 mai 2015, 16:38 Actualitate | Russia Report

Centrul Rus de Stiinta si Cultura, lansat oficial luna aceasta la Bucuresti, urmareste sa acorde "o atentie crescuta dezvoltarii relatiilor interumane" si vrea sa organizeze inclusiv "activitati speciale pentru copii", care sa-i familiarizeze pe acestia cu papusile rusesti, spune intr-un interviu acordat site-ului Powerpolitics.ro Natalia Muzhennikova, director al acestui centru. Tot ea afirma, insa, ca nu ii "prea place cuvantul soft power - nimeni nu a folosit acest instrument aici", mai ales ca "nu exista nici un fel de prejudiciu in ce priveste perceptia Federatiei Ruse in Romania".

  • Natalia Muzhennikova, Secretar 1 in cadrul Ambasadei Federatiei Ruse la Bucuresti si director al Centrului Rus de Stiinta si Cultura, a acordat interviul la scurta vreme dupa ce acest centru a fost lansat in Romania, printr-o serie de manifestari ce au marcat Ziua Victoriei, in care Rusia sarbatoreste victoria impotriva nazistilor. Detalii despre lansarea Centrului, intr-un moment de maxima tensiune intre Rusia si Vest - aici
  • Site-ul caruia i-a acordat interviul, Power&Politics World, ce acorda o atentie deosebita spatiului fost sovietic, publica analize, comentarii de politica externa, precum si traduceri din presa internationala. Printre materialele publicate care se numara si articole ce promoveaza discursul propagandei de la Kremlin in chestiuni precum Ucraina sau relatia cu Vestul.

Intrebata in legatura cu "acuzatiile" ca acest centru ar fi doar un nucleu de propaganda a Kremlinului in Romania, Natalia Muzhennikova sustine pentru Powerpolitics.ro ca "in tot acest timp cat ne-am pregatit pentru deschidere nu am auzit nicio astfel de acuzatie (...) De cand Ceaikovski, Plesetskaya, Obraztova, Gergiev, Puskin, Prilepin au devenit propagandisti sau oameni de propaganda?"

Tot ea afirma ca n-ar exista "niciun fel de prejudiciu in ce priveste perceptia Federatiei Ruse in Romania" si ca scopul centrului este "sa supunem atentiei romanilor faptele asa cum s-au intamplat si in acelasi timp sa le oferim posibilitatea sa decida ei singuri cine a pierdut ceva si cine a castigat". Natalia Muzhennikova sustine ca "aceste evenimente din Ucraina au aratat ca exista o serioasa lipsa a surselor de informatii alternative in ce priveste spatiul rusesc, si prin extensie al CSI."

Oficialul rus mai afirma ca nu ii place cuvantul "soft power", ca nimeni nu ar fi "folosit acest instrument aici in Romania. Romanii sunt destepti ca sa concluzioneze singuri - unde este dreptatea si adevarul si unde este minciuna si manipulare".

Despre obiectivele acestui "Centru de Stiinta si Cultura", Natalia Muzhennikova mentioneaza pentru Powerpolitics.ro, pe langa activitatile traditionale pentru astfel de institutii (cursuri, expozitii, filme, evenimente culturale si stiintifice), si interesul pentru "relatiile interumane" si pentru acomodarea copiilor cu elemente de cultura rusa:
  • "Ne propunem sa acordam o atentie crescuta dezvoltarii relatiilor interumane fiindca suntem convinsi ca prin o mai buna cunoastere reciproca va fi mai usor sa rezolvam multe dintre problemele care aparent ne dezbina."
  • "As mai adauga ca vom pregati niste activitati speciale pentru copii unde vor avea posibilitatea sa se joace cu papusile rusesti, jucarii de plus din Rusia; combinand asa ceva copilasii pot sa invete alfabetul, sa priveasca la desene animate si multe altele."
  • "vom continua realizarea protocolului dintre Ministerul Educatiei din Rusia si Ministerul Educatiei Nationale din Romania privind acordarea de burse de studiu pentru copiii romani si ai minoritatii ruse. Vom organiza concursuri, proceduri de selectie a copiilor care vor dori sa viziteze Rusia."


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
4842 vizualizari
  • -19 (35 voturi)    
    ? (Miercuri, 20 mai 2015, 16:57)

    satanae [anonim]

    Toate bune si frumoase, problema este de ce se deschide asa de tirziu? Timp de 25 de ani nimanui de la Moscova nu i-a trecut prin cap ca un asemenea centru ar putea fi util?
    • -19 (23 voturi)    
      cursuri de limba rusa (Miercuri, 20 mai 2015, 18:04)

      miotitic [anonim] i-a raspuns lui satanae

      eu m-am inscris la cursurile de limba rusa organizate de centru...este fascinant, desi nu cred ca am sa fiu in stare sa ajung vreodata la nivelul necesar ca sa-l citesc pe puskin in original...
      • +7 (11 voturi)    
        Ei pe naiba (Joi, 21 mai 2015, 5:30)

        Procuratorul [utilizator] i-a raspuns lui miotitic

        Ne poate spune cineva ce pregătire au de fapt "atasatii cultural" și dacă părinții lor știe ce ei face de fapt?
        Sa înțelegem că după ce s-a închis fundația Dan Voiculescu rușii sunt fortati sa isi dea arama pe față și să fie un pic mai oficiali?
      • +3 (5 voturi)    
        hai (Joi, 21 mai 2015, 10:43)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui miotitic

        ca esti amuzant.deci,pen'ce faci mata cursurile astea?ca sa-l citesti pe puskin?in rusa?
        sa stii,draga ivane,ca asta e cea mai buna gluma a voastra!nici pe timpul lui ceasca nu va avea lumea la inima,cum crezi ca o sa va aiba lumea acum?!asa ca lasati cultura si luati kalasnikovul in brate,cu el va impuneti mai usor.
        ps:nu uitati sa-l chemati la centru pe taica orbilor
        ...ala de ranjeste
        • +1 (5 voturi)    
          Nimeni nu-l neaga pe Puskin (Joi, 21 mai 2015, 11:32)

          fulica pranarul [anonim] i-a raspuns lui Point

          Insa contributia Rusiei la cultura si stiinta universala versus magariile istorice comise sunt o picatura de apa intr-un ocean sau exceptia ce confirma regula.
          • +3 (5 voturi)    
            NU exista interes ptr Puskin (Joi, 21 mai 2015, 12:18)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui fulica pranarul

            cand Putin
            1 doboara un avion cu sute de suflete
            2 ucide mii de ucrainieni
            3 ocupa crimeea

            nu ne arde de literatura sovietica cand Oameni sunt in Suferinta datorita unor sovietici !!!!
            • -1 (1 vot)    
              om bun (Marţi, 26 mai 2015, 20:58)

              kripton [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              puskin a trait si a creat in sec 19...nu are treaba cu literatura sovietica!
      • 0 (2 voturi)    
        Dostoievski nu, supravietuire da (Vineri, 22 mai 2015, 11:01)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui miotitic

        Sigur, este dificil sa ajungi la nivelul necesar pentru a citi si APRECIA PE DEPLIN pe Tolstoi sau Puskin in original, insa acele cursuri pot devein extreme de utile pentru SUPRAVIETUIRE, este evident ca dupa invazie limba lui Stalin va fi decretata unica limba oficiala, si ar fi fatal ca pe strada sa nu pricepi somatiile basbuzukului cu balalaika, sau injonctiunea "davai iPhone!"
        • -1 (3 voturi)    
          perfect de acord (Marţi, 26 mai 2015, 21:01)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          lumea nu intelege ca in cazul unei invazii trebuie sa cunosti limba invadatorului,din ratiuni de supravietuire.
          de pilda la 1878,cand rusii au ocupat bucurestiul (da,s-a intamplat si asa ceva,pt detalii studiati cum ne-au varat pe gat dobrogea in schimbul sudului basarabiei...)oamenii care stiau rusa le vindeau invadatorilor carne de caine zicand ca e carne de miel...
      • 0 (0 voturi)    
        nu inteleg (Marţi, 26 mai 2015, 20:52)

        kripton [utilizator] i-a raspuns lui miotitic

        de ce ati luat minusuri. pana la urma dostoievski a fost in siberia pt ca a protestat impotriva autocratiei tariste.
        e o chestie sa-l citesti in original
      • -1 (1 vot)    
        Preda si Rogozin? (Miercuri, 27 mai 2015, 9:56)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui miotitic

        Ala care ameninta cu ocuparea Romaniei in cateva ore? Oricum, chiar daca aveti alti profesori ar fi bine sa le testati alcolemia inainte de cursuri.
    • +3 (5 voturi)    
      Util pentru rusnaci (Joi, 21 mai 2015, 9:53)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Pericol pentru Romania. Propaganda unui stat ce a distrus teritoriul national Romanesc, elita tarii si economia ei trebuie interzisa.
    • 0 (0 voturi)    
      Faceau inventarul la tezaur.. (Miercuri, 27 mai 2015, 9:50)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Ala pe care guvernul roman a avut naivitatea sa-l trimita in Rusia pe timp de razboi. Daca dau inapoi macar cele 90 tone de aur de care vorbea Isarescu (fara sa mai discutam de valoarea numismatica) eu sunt de acord sa le acord prezumtia de sinceritate.
  • +15 (19 voturi)    
    Corect (Miercuri, 20 mai 2015, 17:06)

    xolv [utilizator]

    Rusii au alt cuvant pentru asa ceva: "Maskirovka".
    • +18 (22 voturi)    
      bine punctat. (Miercuri, 20 mai 2015, 19:03)

      AndreiBaleanu1 [anonim] i-a raspuns lui xolv

      Au si in r.Moldova centre de astea unde fac din gagauji rusofoni si pentru tinerii din transnistria le dau arme sa se joace in armata mentinuta illegal.Cultura rusa fiiind inpusa prin inchiderea scolilor cu predare in limba romana si tot felul de presiuni,amenintari la tot ce are legatura cu Romania.Nimic bun in centrul asta,eu fiind un admirator in copilare-adoliscenta a culturii ruse.Cand o sa vedem ca respecta si ei alte popoare si culturi atunci sa vina cu jucarii si tot n-as avea incredere.
      • +3 (5 voturi)    
        "jucariile" rusesti..... (Joi, 21 mai 2015, 8:06)

        novator [utilizator] i-a raspuns lui AndreiBaleanu1

        ......pentru copii din Afganistan, explodau la atingere si daca nu ii omora instantaneu, ii mutila groaznic.
        Asa ca, "activitati speciale pentru copii", care sa-i familiarizeze pe acestia cu papusile rusesti (aici s-a strecurat o greseala de traducere ; nu papusi ci pa-pusti), este dubioasa daca nu chiar periculoasa, mai ales daca pa-pustile sunt Makarov, Kalasnikov, Dragunov....etc.

        Ne mai spune aceasta doamna ca, "De cand Ceaikovski, Plesetskaya, Obraztova, Gergiev, Puskin, Prilepin au devenit propagandisti sau oameni de propaganda?".
        Ne credeti prosti doamna ? Nu cei enuntati sunt propagandistii ci voi.

        Dupa ce betivani ca Rogozin sau Dughin ne ameninta sau ne si vad inclusi cu forta intr-o "Uniune Eurasiatica", vii matale sa ne spui povesti despre "relatii interumane" !?
        • 0 (2 voturi)    
          si activitatile (Marţi, 26 mai 2015, 21:02)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui novator

          de la lubianka,sediul central nkvd,tot de relatii interumane tineau.
  • +23 (29 voturi)    
    he (Miercuri, 20 mai 2015, 17:12)

    quin [anonim]

    În sfârşit Radio Everan prinde o formă concretă:

    - Este adevărat că imperialismul capitalist este pe cale de a se prăbuşi?
    - Perfect adevărat. Necazul este că se prăbuşeşte peste noi…
  • +25 (31 voturi)    
    Relatii interumane cu mujicii? (Miercuri, 20 mai 2015, 17:15)

    Locke Lamora [utilizator]

    hahahahaha, aka violurile si deportarile??? Sorry dar la mujici relatiile interumane is ca relatiile babei cu mitraliera.
    • +22 (26 voturi)    
      natasha are cursuri (Miercuri, 20 mai 2015, 18:17)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      1 de consumat votca din copilarie
      2 cum sa ajungi Omulet Verde
      3 cum se fura un Tezaur
      4 de exterminat Oponentii Primului Mujic

      MAE Roman va rugam sa cereti INCHIDREA CentruLui Ororilor din Romania..acest Centru este deschis pentru cei cu mintea subtire care vor sa declanseze un Holocaust (prozeliti p$dishti mai exact)
      • 0 (0 voturi)    
        ma inscriu si eu (Marţi, 26 mai 2015, 21:03)

        kripton [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        la cursul 3....
  • +15 (17 voturi)    
    soft power (Miercuri, 20 mai 2015, 17:31)

    Mihai-G [utilizator]

    ""Relatii interumane", activitati si burse pentru copii, sa prezinte romanilor "faptele asa cum s-au intamplat", toate astea inseamna soft power, ca vrei sa o admiti sau nu.
    • +14 (18 voturi)    
      Gresit (Miercuri, 20 mai 2015, 18:32)

      MiahiGeo [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

      Relatiile interumane la rusi se numesc "Kalashikov power" si la despartire tu imi dai cadou ce ai prin buzunare iar noi iti dam cadou 10 grame de plumb, un viol.
  • +26 (30 voturi)    
    copiii romani trebuie feriti de intoxicarea (Miercuri, 20 mai 2015, 17:32)

    mnicku [utilizator]

    centrului minciunii ruse.

    Parintii si bunicii copiilor le pot istoria traita de ei asa cum a fost in realitate si nu " parfumata" cu iz de bocanc rus cum vor rusii..
  • +20 (24 voturi)    
    in teorie frumos (Miercuri, 20 mai 2015, 17:43)

    Peredhil [utilizator]

    Cultura ,relatii interumane,tot asa.Daca in practica nu ar functiona ca centru de propaganda.Plus ca e doldora de zambete frumoase si nesincere.

    "nu ii place cuvantul "soft power", ca nimeni nu ar fi "folosit acest instrument aici in Romania."----sa fim seriosi,toata lumea foloseste,peste tot;unii nu admit

    ""sa supunem atentiei romanilor faptele asa cum s-au intamplat si in acelasi timp sa le oferim posibilitatea sa decida ei singuri cine a pierdut ceva si cine a castigat".""+" Romanii sunt destepti ca sa concluzioneze singuri - unde este dreptatea si adevarul si unde este minciuna si manipulare"----pentru asta exista multiple surse pe internet,de ce ar fi adevarul vostru al' mai demn de crezare?

    "n-ar exista "niciun fel de prejudiciu in ce priveste perceptia Federatiei Ruse in Romania""----serios?nu,Federatia Rusa e perceputa in culori pastelate pe aici si toata lumea o iubeste.....

    Ei,cand incepi sa vinzi gogosi si zici ca-s fursecuri cu glazura culturala,s-a dus naibii toata teoria cea frumoasa.
  • +27 (31 voturi)    
    NU ne-au ajuns 45 de ani... mai vrem (Miercuri, 20 mai 2015, 17:47)

    Tudor_Al [utilizator]

    D-aia nu reusim nimic, pentru ca nu avem coloana. Ar fi trebuit sa le spunem acestor paiete kremlineze ca atata timp cit presendintele Rusiei lauda ca un ticalos pactul ribentrop-molotov nu avem nevoie de astfel de centre de propaganda in Romania. Rusia este un dezastru national pentru Romania si un inamic de necontestat. ruperea URSS a fost o sansa colosala pentru restartarea relatiilor Rusiei cu vecinii. Ce au facut ei pentru Romania ? Iar cultura, ma scuzati, majoritatea numelor enumerate provin dinaintea regimului bolsevic. Treziti-va fratilor, pina corul armatei rosii nu vine sa ramana de tot !!!!
    • +1 (1 vot)    
      cum ce au facut ei pt romania (Marţi, 26 mai 2015, 21:08)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      ne-au eliberat de turci..(au luat cu ocazia asta estul moldovei ca de,branza e pe bani frate).ne-au salvat de nemti in 1916-17(ne-au luat tezaurul pt osteneala)
      iar ne-au scapat de nemti in 44,sa ca ne-au lasat fara rege,ne-au dat guberne de ''larga concentrare democratica'' (si larga si concentrata democratia sovietica,adica lagare de concentrare largi)
      ne-au scapat de ceausescu.
      ce mai vrem??
  • +19 (21 voturi)    
    Una din marile realizari ale lui Ponta ! (Miercuri, 20 mai 2015, 18:17)

    NicolaeA [utilizator]

    Reinfintarea ARLUS in Romania la peste 50 de ani de la desfintare !
  • +11 (13 voturi)    
    Editura Roossa scoate Istoria Neamului Romanesc (Miercuri, 20 mai 2015, 18:31)

    liviul2006 [utilizator]

    Editura asta este din Rusia...

    Stie cineva cine este Liviu Florian Dogeanu care apare la autori ?

    Am stat ceva timp sa caut referinte si nu am gasit...

    Nu am avut curaj sa dau bani pe cartea asta, fara sa stiu cine este autorul, mi-e teama de o propaganda ruseasca
  • +10 (14 voturi)    
    Propaganda (Miercuri, 20 mai 2015, 18:42)

    Gogu de la scularie [anonim]

    Cica , sa prezentam faptele asa cum au fost . Adica tot propaganda .Si daca luam in considerare dictonul pe care l-au folosit toate organizatiile de informatii rusesti in tot spatiul ex-sovietic de influenta ,"Adevarul este acela pe care-l vrem noi, ci nu ceea ce vedeti voi", intelegem rapid ca scopul este "intoarcerea la matca".
  • +11 (13 voturi)    
    Lasati copiii sa vina la mine! (Miercuri, 20 mai 2015, 18:43)

    diftong [anonim]

    Nu-i un citat din Biblie cand vine de la un pedofil.
  • +13 (17 voturi)    
    Oare (Miercuri, 20 mai 2015, 19:15)

    mad0nion [utilizator]

    Oare ce vrea un centru de racolare si antrenare a tradatorilor?
  • +12 (16 voturi)    
    Asta (Miercuri, 20 mai 2015, 19:40)

    raudegura [anonim]

    este lacasul de kultura cu care ne-a imputzit capitala fostul ministru Curlatean si unde strajuiesc 2 polkovnici autohtoni-Hodorogaru si Mima
  • -11 (15 voturi)    
    felicitari (Miercuri, 20 mai 2015, 22:04)

    xanti [utilizator]

    Cultura rusa este cu 10 clase peste cea americana.
    • -5 (7 voturi)    
      hahaha (Joi, 21 mai 2015, 1:45)

      popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ... să nu sărim peste cal, dar, cam aşa e!
    • +7 (9 voturi)    
      Mai ales de la lenin incoace (Joi, 21 mai 2015, 2:31)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Dupa ce bullshevicii i-a macelarit pe 'telectualii si artistii vechi, cei noi, au atins cele mai inalte culmi ale culturii...sovietice, of course. Mai tii minte cartea aia a lui Nikalay Ostrovsky, "Asa s-a calit otelul"? Arta suprema nu gluma.
    • +3 (5 voturi)    
      O ideologie criminala (Joi, 21 mai 2015, 9:57)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      A luat ostateca marea cultura rusa. Bolsevicii au exterminat la prorpiu atat oamenii de cultura cat si monumentele si operela de arta, apoi se lauda cu ele. Nationalismul inept al lui putin se lauda cu cultura rusa. Daca e sa comparam cu Americanii de ce sa nu compare nivelul de trai ? Omul de rand nu mananca Dostoievski.
  • -6 (10 voturi)    
    Rusii isi pierd vremea si banii cu centrul asta (Joi, 21 mai 2015, 5:28)

    cititor amuzat [anonim]

    Fratiori romani,
    Indiferent cit i-am detesta pe rusi, cultural nu sintem nici macar la glezna lor.

    Si-apoi, de multe ori incurcam borcanele rau de tot: comunismul nu a fost o afacere ruseasca.

    La fel ca si noi, rusii au fost victime ale comunistilor.
    Vezi:
    https://youtu.be/j6p1zxKnDeM
    • +3 (5 voturi)    
      Sigur ca da... (Joi, 21 mai 2015, 7:37)

      Mao [anonim] i-a raspuns lui cititor amuzat

      si nemții ai fasciștilor....daca toți suntem victime atunci cine-i opresorul?...oricât am suci borcanele alba-neagra comunismului de la est vine...
      • +2 (6 voturi)    
        Capitalismus (Joi, 21 mai 2015, 10:31)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Mao

        Si tu ai dreptate dar si tu ai dreptate.
        Ca sa vorbim in termenii capitalismului corporatist, problema nu este cu producatorul, ci cu importatorul, distribuitorul si consumatorul. Acolo unde populatia a avut coloana vertebrala si suficienta cultura nu s-a intamplat.
        Dostoevski, Tolstoi etc. sunt fundamentele culturii moderne. Trebuie sa-i cunosti si sa-i intelegi ca sa nu repeti greselile trecutului. Si apoi e bine sa cunosti limba "prietenilor", uneori pana la nuanta.
        • +1 (5 voturi)    
          sfanta naivitate (Joi, 21 mai 2015, 14:33)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

          pai si nemtii au avut un pictor,un adevarat fundament,cum se zice si cu suflet de artist.
          de ce dracu nu-si face si el un centru,ce daca-l chema hitler...
          prietene,cultura nu se impune.lasa naivitatea cu centrele de cultura rusesti,uita-te mai bine,ia o lupa si o sa vezi pictura veche din spatele noului ulei.cam gros aruncat cu bidineaua,dar lucios,nevoie mare
          • -1 (1 vot)    
            Nu'nteleg (Vineri, 22 mai 2015, 11:59)

            Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Point

            Isi face Putin centru de arte martiale? Ce legatura are cu prefectura. Esti pe langa. Nu exista centru cultural german?
    • 0 (2 voturi)    
      aici cam ai dreptate (Marţi, 26 mai 2015, 21:12)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui cititor amuzat

      bolsevicii l-au impuscat pe tar.
      care este ADEVARATA rusie,cea a lui lenin sau cea a lui nicolae 2 ??
      bolsevicii au impuscat popii la greu si au daramat bisericile. ne miram ca dupa o generatie violau tot.
      care e adevarata rusie,cea din manastiri sau cea creata de ofiterii politici (care intr-adevar nu erau rusi)?
      necazul este ca ADEVARATA rusia s-a cam dus si am ramas cu o gasca de huligani care vb ruseste si gandesc ca gibonii
  • +6 (8 voturi)    
    Afara din Romania! (Joi, 21 mai 2015, 8:23)

    Klaus_CT [utilizator]

    Copiilor nostri o sa le spunem nu sa se joace cu papusile rusesti si nu o sa le povestim despre Soljenițîn, ci mai degraba despre cum romanii din Basarabia s-a refugiat in Romania, intrucat mizeriile de rusi au calcat totul in picioare in 1944 prin intermediul armatei rosii "eliberatoare" . Credeti voi, cu jegul vostru de centru, ca un romanii isi vor trimite copii sa va asculte pe voi? Sunteti un neam de mincinosi, nesimtiti si hoti! Mizerabililor!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă