Suspans in PDL: Demisia lui Emil Boc in urmatoarele zile sau remaniere cu mentinerea premierului

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 25 mai 2011, 23:31 Actualitate | Politic

PDL asteapta in aceste zile o decizie din partea lui Emil Boc in ce priveste o eventuala demisie din fruntea guvernului sau o remaniere ampla cu mentinerea premierului. Opiniile sunt impartite in partid iar tensiunile in crestere, din cauza informatiilor referitoare la o iminenta plecare a premierului in urmatoarele zile, au declarat pentru HotNews.ro surse PDL. Sursele citate sustin ca Boc i-ar fi promis presedintelui Traian Basescu ca se va retrage din fruntea Guvernului in urmatoarele zile. Conducerea PDL urmeaza sa ia o decizie la sfarsitul saptamanii sau cel mai tarziu saptamana viitoare.

Oficial, la sedintele Biroului Permanet nu a fost luata in dezbatere tema remanieri sau cea a demisiei premierului dar liderii democrat liberali dezbat intens subiectul. Emil Boc a evitat dezbaterea subiectului demisiei in partid si a cerut liderilor PDL sa se abtina de la a face speculatii in presa pe acest subiect.

Sursele citate sustin ca apropiatii lui Emil Boc pledeaza pentru remaniere si mentinerea mandatului de premier la PDL. Un argument invocat in favoarea acestei variante este faptul ca numirea unor ministri nu implica un vot al Parlmentului si elimina riscul unei defectiuni din partea majoritatii parlamentare.

Secretarul general al PDL Ioan Oltean spune ca discutiile despre schimbarea premierului sunt diversiuni deocamdata. Ioan Oltean: "Sunt diversiuni, deocamdata. Sunt diversiuni ale Opozitiei, care doreste sa tulbure apele mai mult decat pana acum. Remanierea guvernamentala este o atributie a premierului, care o va face atunci cand va aprecia ca se cuvine, iar schimbarea premierului stim cu totii ca nu este atributul nici al Parlamentului - decat in cazul unei motiuni de cenzura - si nici al Opozitiei", (Agerpres).

Apropiatii presedintelui PDL invoca usoara crestere in sondaje a partidului si sustin ca innoirea Guvernului va avea efectul scontat asupra electoratului, nefiind nevoie si de schimbarea premierului. "Se pledeaza pentru varianta lipsita de riscuri insa dincolo de asta, exista interesul adeptilor ramanerii lui Boc la guvern de a-si mentine controlul si influenta asupra decizilor guvernamentale", au declarat sursele citate.

Cea de-a doua varianta convenita initial intre Emil Boc si presedintele Traian Basescu este numirea unui nou premier si validarea in Parlament a unui nou Executiv. "Demisia premierului este cea mai buna solutie pentru partid chiar daca unii nu vor sa o accepte si o refuza din interese personale. Emil Boc nu a negat si nici nu a confirmat apropiatiilor sai ca pleaca de la Guvern, dar i-a promis presedintelui Traian Basescu. Este o varianta care ramane in picioare pana cand va comunica conducerii partidului decizia sa", au explicat sursele Hotnews.ro.
 
Boc ar fi acceptat sa demisioneze iar acest lucru era programat marti 24 mai. Izbucnirea scandalului de coruptie din portul Constanta a suspendat decizia. "Daca Emil Boc isi anunta demisia in contextul scandalului in care era implicat un senator PDL si un secretar de stat numit de PDL, gestul era interpretat gresit de opinia publica" au declarat sursele citate.

Cu o zi inaintea Conventiei Nationala liderii PDL in frunte cu Emil Boc si Vasile Blaga au vorbit la Cotroceni cu presedintele Traian Basescu despre strategia care prevedea nominalizarea unui nou premier in fruntea Guvernului. La vremea respectiva, sursele Hotnews.ro au delcarat ca s-a stabilit ca Emil Boc sa demisioneze dupa ce va obtine un nou mandat la sefia PDL.
Totodata, varianta implica riscuri atat pentru PDL cat si pentru Traian Basescu. Numirea unui nou premier presupune validarea unui nou Guvern de catre Parlament. Coalitia PDL-UDMR-UNPR si Minoritatile au teoretic o majoritate confortabila in Parlament insa, in practica, pot exista probleme.

Sursele citate sustin ca un risc privind respingerea unui nou Guvern este lipsa de mobilizare a parlamentarilor PDL si nemultumirile acestora acumulate dupa de rezultatul alegerilor interne. In ceea ce priveste partenerii de guvernare, sursele citate sustin ca UDMR, UNPR si Minoritatile nu vor face probleme.

Presedintele UDMR , Kelemen Hunor intr-un interviu acordat agentiei Mediafax a negat ca ar fi existat discutii in Coalitie pe schimbarea premierului, insa a precizat ca decizia de inlocuirea a acestuia apartine in exclusivitate PDL: "Noi nu am cerut niciodata schimbarea premierului, chiar am colaborat bine cu premierul Emil Boc si noi consideram ca in continuare el, ca presedinte de partid, poate ramane premier, dar va depinde de el, de PDL si nu de noi(..). Noi, de fiecare data, am spus ca o remaniere trebuie facuta dupa o analiza serioasa. Sigur, se poate face o analiza serioasa la jumatatea anului, dupa un an si jumatate de guvernare in aceasta coalitie, dar acest lucru trebuie facut de premier si discutat la ora 8.00 si la ora 8 si jumatate trebuie facuta remanierea, nu se poate prelungi asa. Pana la aceasta ora nu am discutat, deci ora 8.00 nu a venit".

Episodul dezertarii parlamentarilor minoritatilor la legea care prevedea disponibilizarile din MAI a fost unul de imagine. Sursele citate sustin ca Elena Udrea si Gabriel Oprea nu ar fi fost straini de strategia acestora. Refuzul parlamentarilor minoritatilor de a vota legea ar fi fost programat pentru a intarii avertizarile lui Traian Basescu. Mai multe detalii aici.

Presedintele a declarat pe 23 martie, intr-un interviu acordat Realitatea TV ca PDL risca sa piarda majoritatea in Parlament. "Eu am comunicat de mult primului ministru ca vor pierde majoritatea in Parlament. Vad ca asteapta sa piarda, si el si PD-L", a declarat seful statului.

Un alt risc luat in considerare si analizat atat la Cotroceni cat si la nivelul conducerii PDL este USL. "Daca opozitia reuseste sa rupa din parlamentarii Coalitiei si respinge trei propuneri de premier se pot declansa alegerile anticipate. USL este cotat in sondaje cu 53% si ar fi direct interesata sa mearga la alegeri, mai ales ca risca pe viitor sa isi piarda din procente. Sansele unui astfel de scenariu sunt mici dar nu trebuie neglijate", au explicat aceleasi surse.


Citeste mai multe despre   






















4976 vizualizari

  • +15 (27 voturi)    
    Semne rele! (Miercuri, 25 mai 2011, 23:05)

    pd [anonim]

    daca se retrage Boc, se duce tara de rapa!!!
    • -7 (19 voturi)    
      De neinlocuit! (Joi, 26 mai 2011, 8:39)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui pd

      Trebuie sa tineti cont ca cimitirele din toata lumea sunt pline de oameni de neinlocuit!
      Ce slugarnic!
    • -2 (6 voturi)    
      daca.. (Joi, 26 mai 2011, 9:09)

      Dnn [utilizator] i-a raspuns lui pd

      de exemplu ar pleca Udrea ? cred ca e vcazuta in sondaje mai rau ca boc..
    • -5 (13 voturi)    
      plecarea lui Boc (Joi, 26 mai 2011, 9:32)

      acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui pd

      Despre care rapa e vorba? Romania e cam
      demult in "Groapa" si nu de ieri,de azi! O sa
      va lipseasca "Tatucul"!! Mai ramane UNUL!!!,un adevarat politician.
    • -5 (13 voturi)    
      daaaaaa, semne rele (Joi, 26 mai 2011, 10:07)

      pcd [anonim] i-a raspuns lui pd

      dar nu pentru tara, pentru mafia pdl. cea mai distrugatoare guvernare din ultimii 20 de ani: chioru' si piticu'. recenta lupta interna cu arestarea celor din partid duce, din nou, pana la nepoata lui Basescu. de fapt clanul basescu e implicat cam in toate afacerile mafiote din Constanta. uite aici un articol interesant despre 'binefacerile' guvernarii boc-basescu:
      http://www.jurnalul.ro/special/anchete/ce-nu-se-spune-in-dosarul-vamesilor-579327.html
    • -1 (5 voturi)    
      ???? (Joi, 26 mai 2011, 11:19)

      NU CONTEAZA [anonim] i-a raspuns lui pd

      hahahaha! asta e chiar tare!!!!!
  • -4 (10 voturi)    
    Micul Boc (Miercuri, 25 mai 2011, 23:25)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Va avea o mare statuie! :)
  • +18 (28 voturi)    
    Micul Boc va ramane mare in istorie! (Miercuri, 25 mai 2011, 23:50)

    Tase Rotta [utilizator]

    Boculetule, sa nu te puna dracu sa-ti dai demisia, mai ai de muncit vreo 5-6 ani prin palatul ala de la Victoria!
    • -5 (13 voturi)    
      pe post de portar poa sa stea pana la pensie! (Joi, 26 mai 2011, 8:14)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Tase Rotta

      ca prim ministru tre sa plece.
      e vrerea carmaciului!
    • -4 (8 voturi)    
      Hai sa fim seriosi, ma faci sa rad (Joi, 26 mai 2011, 9:27)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Tase Rotta

      Nu zic ca n-a facut si treaba, dar de aici si pana sa-l glorificam ca pe vreun sfant sau salvator de neam... cale lunga.
    • +2 (2 voturi)    
      Buturuga mica... (Joi, 26 mai 2011, 21:29)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

      rastoarna opozitia! D-l Boc va rezista - si trebuie - in ciuda tuturor frustrarilor opozitiei. Are sustinerea tuturor celor care doresc modernizarea Romaniei. Reformele trenbuie continuate, D-l Boc nu si-a incheiat misiunea inca.
  • +6 (8 voturi)    
    si cine din PDL va veni? (Joi, 26 mai 2011, 0:18)

    lol [anonim]

    Blaga? atunci cine va mai vota PDL?
    Udrea? ma indoiesc. Altcineva nu este, iar independent tehnocrat nu aduc in prag de alegeri.
    Boc o sa ramana bine mersi ca si pana acum.
  • +2 (2 voturi)    
    unde'i graba, sa'i tai laba ! (Joi, 26 mai 2011, 7:20)

    panfilache [anonim]

    parc'ar un cor de bocitoare.
    a lansat lazaroiu o fasaita si acum toata presa, dar in special cea de partid, vuvuzeleste, ca parca alte discutii n'ar mai fi demne de facut gargara.
    porumbacu si'a comndat costume pentru cotrocesti, iar copilotul e cu mana pe macaz.
    felix se si vede presedintele senatului.
    iar base, baga zazanie, da cu batul prin gard sa intarate latratul, si'asa destul de zgomotos ..
    cu boc in frunte, pedeleul merge spre victorie.
    a fost, poate, rau cu boc, dar ce'o sa fie fara ! :-)
    te pufneste rasu, ca riscul e mic ! mic pe dracu. e mult mai mare ca boc.
    iar un guvern de ministrii de partid cu un boss tehno, ar merge exact ca nuca'n perete.
    nimeni nu va sufla in front vor sta toti drepti, cu arma la picior.
    sa fim seriosi. vor fi tot ministrii romani.
    nu, mai draga ?!
  • -3 (11 voturi)    
    scapam de Boc??! (Joi, 26 mai 2011, 8:03)

    costica [anonim]

    Basescu are dreptate, PDL se duce de rapa la laegerile din 2012, daca Boc ramane Prim Ministru. Basescu stie bine ce face, indiferent ce va face mai departe Boc ca Prim Ministru(desi masuri dure trebuie in continuare, ce-au facut e numai teorie, cosmetizare, rezultate ZERO) imaginea lui va afecta PDL din cauza masurilor luate care masuri au dus Romania in saracie lucie si suferinte peste suferinte... oamenii asta nu uita, chiar daca de-acum le va fi mai bine(cand oare??!!) ei nu mai au INCREDERE, mai ales ca Basescu, Boc si PDL au mintit tot anul 2009 si jumate din 2010 iar masurile luate au fost de nevoie (ca n-au mai avut bani)si de mana forte a FMI, altfel cu Boc azi eram in incapaciatate de plata. Dl Isarescu spunea ieri ca in 2009 Romania a fost apropape de incapacitate de plata. L-ati auzit pe Boc spunand ceva despre starea grava a finatelor Romaniei in 2009??!! El si in 2010 pana in minunata luna mai cand a venit FMI cu 2 zile inainte inca ne asigura ca Romania are bani de salarii si pensii numai televiziunile mogulilor mint poporul cu televizorul!!! Cum sa mai aiba romanii incredere in Boc??!! Sau in PDL??!! Sau in Basescu, care a mintit cot la cot cu Boc ca sa castige alegerile prezidentiale din 2009 altfel de ziceau o vorbulita despre stare grava a finantelor Romaniei in 2009 azi nu mai locuia Basescu la Cotroceni. Numai Isarescu are curaj sa spuna cum a fost in 2009, de ce nu zice Boc nimic, sau Basescu?! De ce nu au facut nimic atunci, de ce numai dupa venirea si interventia FMI?! Pentru ca habar nu are, Boc este incompetent, politician populist si atat, ca toti PDLeii lui.
    • +4 (12 voturi)    
      Folosesti cu pricepere.... (Joi, 26 mai 2011, 9:53)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui costica

      tacticile securisto-kgb-iste de la irealitatea si Antenele-Felix Varanul. Te-ai deconspirat, tovaraselule! Spui cateva adevaruri sa ne aburesti, dar omite aspectele cele mai importante. Te faci ca uiti ca guvernarea Tariceanu, in concubinaj abject (ca si acum, de altfel) cu PSD, a risipit banii tarik si au lasat numai datorii. Apoi, au fugit de la guvernare ca, deh, ei sunt baieti subtiru cu bun simt liberal. Ce vroiai sa faca guvernul Boc? de unde sa ia bani de salarii si pensii? Sa aplice recomandarile "de dreapta", niste elucubratii populiste si aventuriste? Basescu si guvernul Boc au ales solutia optima pentru acel moment. dacat sa faca reduceri dubioasede impozite si sa se imprumute de la banci cu dobanzi de peste 12%, au ales soluria FMI-BM-UE, care a insemnat o dobanda de 3,5% dar, evident, conditii dure. Astfel, Boc si PDL au trebuit sa incepa reforma. reforma a reusit si am iesit din recesiune. daca reformele vor continua, vom iesi si din criza. Din pacate, nu a fost usor pentru romani si inca nu este. A cescut numarul saracilor si nivelul de trai. Dar, cu inca putina rabdare, de la anul vom reintra in normal, un normal sustenabil care va crea premise reale pentru o viata mai buna pentru romani. USL va esua lamentabil. La anul, pe vremea asta, sondajele il vor cota cu 30 si ceva la suta, iar PDL va ajunge pe la 30%; acum are deja 20% de la 13%. Romanii s-au desteptat, nu mai pot fi pacaliti de iRealitatea si Antenele-felix Varanul, ale caror audienta este in scadere. Au in prezent o audienta de cca. 400.000 de lobotomizati. In privinta schmbarii sau nu a premierului, mi-e greu sa ma pronunt. Sper ca startegia aleasa sa fie cea mai buna. Basescu si PDL au dovedit ca alegerea noastra a fost buna.
      • -1 (9 voturi)    
        spui ceva si despre anul 2009 ?! (Joi, 26 mai 2011, 9:11)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

        Ce-a zis si ce-a facut Boc in 2009 cand starea finantelor Romaniei era GRAVA, asa cum spune azi Guvernatorul ?! Ce ne spunea in 2009 Dl Boc?! Ce ne spunea Dl Boc in 2010 pana in minunata luna mai cand a venit FMI ?! L-ai auzit vreodata pe Boc spunand ceva despre situatia grava a Romaniei si despre REFORMA in 2009 si apoi in 2010 cand Romania ramasa fara bani a trebuit sa taie ca nu mai avea bani?! Ce spui despre Boc din acei ani?! A MINTIT si pentru asta nu-l vor ierta romanii niciodata. Boc minte ca orice politician, minte si nu vor uita romanii niciodata, uita-te cum vorbesc peste tot romanii despre PDLei: MINCINOSII!!!
        Nu am nici o culoare politica, am spus asta mereu, dar nici nu ma va mai pacali vreodata vreun partid sau vreun politician roman. TOTI O APA SI-UN PAMANT. In frunte cu Basescu, recunosc cel mai tare ca politician, daca stii ce inseamna asta..... Iar celelalte partide si ceilalti politicieni sunt ca PDL, ca Basescu, ca Boc...TOTI sunt la fel....uita-te ce cerceteaza acum DNA in portul Constanta si ce-o fi in realitate, vai de Romania asta...
        • +4 (10 voturi)    
          Iti spun, de ce nu? (Joi, 26 mai 2011, 10:39)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui costica

          In 2009, PDL a guvernat in alianta toxica cu PSD. Iti mai aduci aminte? Atunci, pe langa lucrul bun, pensia-ajutor de 300 lei pentru cei care aveau venituri sub limita de subzistenta (fosti lucratori CAP si altii), a facut numai gafe de genul impozitului forfertar si omiterea ciudata si inexplicabila a aplicarii unui audit asupra fostei guvernari care ar fi aratat adevarul pe care l-am mentionat in comentariul meu anterior. Da, aici guvernul Boc a gresit. se pare ca toti cei care se aliaza cu PSD fac greseli stupide. Se pare ca ori nu ai citit cu atentie comentariile mele, ori nu esti in stare sa intelegi ce am spus, din ignoranta sau rea-vointa. Situatia grava a fost depasita prin programul aplicat la recomandarea FMI-BM-UE. S-a dovedit o solutie corecta in comparatie cu aberatiile propuse de tot felul de analisti de opereta si liberali, oameni de bine; ca sa nu mai vorbesc de stupiditatile psd-iste. Ca sa fiu scurt: asa-zisele masuri de relansare economica, sau starpirea evaziunii si coruptiei, de tip liberalo-psd (tot o apa si-un pamant) erau frectie la piciorul de lemn. Pe termen mediu si lung, ar fi fost bune. dar, guvernul avea nevoi de bani pentru pensii si salarii imediat, nu in anii urmatori. De aceea au dovedit responsabilitate fata de romani si au aplicat programul care putea avea efecte pe termen scurt. Si, au reusit. Spui ca nu ai culoare politica. Si rosul sau galbenul tot culoare politica este. Ca acum DNA cerceteaza PDL-isti este foarte bine. PDL nu-si apara escrocii si infractorii asa cum face PSD si PNL. Si asta se vede bine. PDL arata ca vrea sa se reformeze si trebuie sa o faca, pentru a deveni un partid popular autentic. Nu-i va fi usor, dar va reusi. Da, Boc a fost nevoit sa minta si probabil ca romanii nu vor putea uita asta usor. Poate de aceea si trebuie schimbat. Mai ales ca, prin realegere sa ca presedinte al PDL, se poate ocupa mai mult de reformarea paretidului si castigarea alegerilor. Boc este un politician redutabil.
          • -3 (5 voturi)    
            Guvernul lui 2009 (Joi, 26 mai 2011, 10:19)

            catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

            Cine conducea ministerele economice cheie in acea perioada?.. cine a fost ministru la munca?... cand faci afirmatii trebuie sa le si probezi.. nu de alta dar te afli in situatia ingrata in care finantele, economia erau ale pdl-ului iar la munca este un actual unpr-ist care tot este vehiculat ca si posibil ministru si acum... informeaza-te cu atentie si apoi afirma!!! altfel ce spui poate fi considerat nu doar subtire ci de-a dreptul superficial
            • +4 (6 voturi)    
              De ce nu citesti cu atentie comentariul meu? (Joi, 26 mai 2011, 11:36)

              Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

              Chiar nu esti in stare sa intelegi ce am spus? Toate afirmatiile mele sunt probate de realitate (nu iRealitatea si Antenele Felix Varanul, evident). Toata lumea intelege, numai tu nu. Oare de ce? Raspunde-ti singur.
              • -4 (4 voturi)    
                pai... (Joi, 26 mai 2011, 11:05)

                catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

                dar te intrebi daca tu stii sa explici, daca ai aceasta capacitate?... esti din pacate imaginea in oglinda a irealitatii, a antenelor.. dragul meu.. exista si presa de specialitate.. spor la citit asa ceva nu documente de la pdl sau cum fac altii ce asculta realitatea tv, antenele...
              • 0 (4 voturi)    
                Tu traiesti in iRealitatea ta (Joi, 26 mai 2011, 13:39)

                justin [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

                Care este toata lumea aia care intelege? Esti spalat pe creier amice daca casti gura si crezi tot ce spun sefii tai de partid.

                1. Imprumutul de la FMI a fost facut cu un an inainte de reforma. Motivul: asigurearea linistii necesare pentru castigarea alegerilor din 2009.

                2. Spune-mi te rog cum a fost folosit acest imprumut? Spune-mi te rog cam ce INVESTITII facute pana acum din ACESTI bani merita plata a aproximativ 300 mil EUR pe an in rate (rate care vor creste si la care se vor mai adauga si rambursarile)? Nu vreau sa te intreb ce cresteri de pensii sau salarii puteau fi sustinute cu banii astia ci doar cu cat ar fi putut sa scada taxele si impozitele, necesare relansarii economice?

                3. Ce guvernare toxica visezi? Daca era toxica de ce au acceptat-o? Iti spun eu, pentru ciolan. Si se agata in continuare de ea pentru "bunastarea patriei"

                4. "PDL nu isi apara infractorii"... ce sa mai zici... Pasat, Ridtzi si altii nu sunt din PDL sa inteleg?
                Eu zic sa te iei de mana cu varanii si felixi tai sau cum dracu le zici si sa te culci la loc. Realitatea ta probabil ca este impartasita doar de un grup restrans de prieteni din partid.

                Somn usor
          • -5 (5 voturi)    
            au dovedit responsabilitate... (Joi, 26 mai 2011, 10:36)

            marius [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

            au facut cu intelepciune ceea ce le-au dictat FMI si Banca Mondiala, lucruri de bun simt pentru a nu da faliment.
            cand esti pe cale sa te ineci, nu este un miracol faptul ca incepi sa inoti! asta este o masura de la sine inteleasa. Ca opozitia le spunea sa se lase la fund si sa-si tina respiratia e treaba lor! opozitia trebuie sa latre contra Guvernului ca de-aia ii spune opozitie! cand ajung la putere incep sa gandeasca si sa se comporte altfel!

            si ca sa imi argumentez expunerea adu-ti aminte fara patima si fara sa te lasi orbit de sentimente cum Boculet in rand cu tot PDL-ul a votat cu amandoua mainele marirea lefurilor profesorilor. le curgea materie maronie pe la colturile gurii atunci cand erau in opozitie si deplangeau soarta bietilor profesori!
            iar apoi, fatalitate, au ajuns la putere!!!
            au mai facut ceva din ceea ce sustinusera ca opozitie? canci! le-au dat cu tifla la toti!
            pentru binele tarii?
            sanchi!
            pentru binele lor, pentru ca daca tara dadea faliment se trezeau precum un investitor la bursa cu actiuni la o firma falimentata. asa ca nu imi lauda PDL-ul pentru ca a luat niste masuri care trebuiau luate oricum.

            cat despre afirmatia cu 400.000 de lobotomizati... va roadeeeeee!!! aveti tvr1 si 10TV (cat o mai fi si asta ca se duce de rapa). TVR1 are acoperire nationala si canta ode partidului. Asta nu ti se pare putin contra naturii? Sa pupi dosul prezidential este o onoare pentru tine?
            Sa nu uiti sa folosesti hartie parfumata!
            • +5 (5 voturi)    
              Nu raspund... (Joi, 26 mai 2011, 11:53)

              Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui marius

              celor incapabil sa "emane" comentarii inteligente. Scuze!
          • -4 (4 voturi)    
            a zis Boc ceva in 2009 ca Romania e-n pom?! (Joi, 26 mai 2011, 11:50)

            costica [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

            Raspunde la intrebare si nu mai bate campiii... a zis Boc ceva in 2010 pana in mai de finantele grave ale Romaniei ?! A zis Boc ceva de reforma in 2009 si 2010 pana la venirea FMI?! Bati campiii, Boc este incompetent si in afara de ce se intampla in Romania ... trebuie sa plece...
            • +5 (5 voturi)    
              De ce nu-l asculti pe Roubini... (Joi, 26 mai 2011, 12:18)

              Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui costica

              sau macar citeste ce a spus si nu ma mai provoca. Nu raspund celor care sunt incapabili sa inteleaga ce se intampla in jurul lor, sau nu vor. Uite ce a spus Roubini: "Pentru Romania, Ungaria, reforma a fost dureroasa, dar incepe sa dea rezultate." Este mai important ce a facut Boc, nu ce a spus sau nu a spus Boc. Deci, nu eu bat campii.
              • -2 (2 voturi)    
                Daca e sa ne... (Joi, 26 mai 2011, 12:28)

                Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

                ... duelam in oameni credibili (cu toate ca Roubini nu a castigat inca Nobelul pentru economie) de exemplu Krugman zice fix invers.

                In cele din urma ceea ce nimeni nu intelege (nici ei si nici tu) este ca economia nu e numai pe baza de cifre, productie, export etc ... ci se bazeaza foarte mult pe "incredere".

                Daca tu ai impresia ca pe termen scurt sau mai lung o tara din care toata lumea vrea sa emigreze (multi au facut-o deja) are vreo sansa la relansare economica te inseli.

                Intrebarea mea pentru dl presedinte este mereu ... nu cu cat tai aia, cu cat cresti ailalta, nu adevaruri general valabile ... cum faci sa redai increderea oamenilor si sa-i motivezi? Cum aduci bunastarea? Cred ca nu are un raspuns si va ocupa scaunul pana in 2014 de pomana ...
              • -2 (2 voturi)    
                ce-a facut Boc in 2009 si 2010, luna mai ??? (Joi, 26 mai 2011, 14:12)

                costica [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

                CE-A FACUT ??!!!! Nu a facut nimic, au recunoscut tarziu ca nu au estimat corect criza ce bantuia lumea !!! Minciuni, nu au facut nimic si nici nu au zis nimic pentru ca urmau prezidentialele si Basescu ar fi parasit Cotroceniul!! Au sacrificat poporul roman neluand nici o masura in 2009 cand toata Europa lua masuri numai noua ni se spunea ca Dumnezeu va feri Romania de criza ce bantuia mapamondul!! De cate ori au acuzat pe cei din PSD ca nu sunt de acord cu masuri in 2009 ?! Niciodata, nici o masura, lumea se chinuia in criza iar Romania dansa in prealegeri prezidentiale !!! Au mintit tot timpul ca sa-l sprijine pe Basescu iar acum Basescu ii este dator lui Boc si nu-i da un sut in fund sa scapam de el, d-ai se chinuie sa scape de incompetentul Boc, ca-i e dator cu anul 2009!! Boc habar nu are pe ce lume traieste ca Prim Ministru la Romaniei nebagat in seama, cred ca nu-l cunoaste nimeni, n-a ajuns la Brusselles, nici nu are curaj sa stea de vorba cu mai marii Europei, ce sa le spuna, sa le turuie cum ne turuie noua?! Minciuni si vorbe goale ?! Cine sta sa asculte asa ceva la Brusselles, incompetenta se vede de la o posta la Boc !!! Trebuie sa plece si sper ca Basescu sa ne scape de el!! Oricum, tine minte ca PDL va plati cu varf si-ndesat nu pentru ceea ce a facut ci pentru ceea ce nu a facut in 2009 , d-ai suntem unde suntem si nu 1 data au spus-o multi, inclusiv guvernatorul Isarescu. Dar din 2012 scapam de PDL, nici nu mai vrea lumea sa auda!! mai vorbim....
      • -2 (4 voturi)    
        Oricum ... (Joi, 26 mai 2011, 11:44)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

        ... te agiti degeaba. PDL-ul tot va pierde alegerile. Te dai de dreapta dar aplauzi pensia minima obligatorie (masura pur comunista) introdusa intr-un an in care nu aveam bani de asa ceva. Populism si pomeni electorale pentru a se realege marinarul. Nu cumva sa ratam sansa de a ne face bine un mandat de 5 ani ...

        Daca mai folosesti mult (fara rost si substanta) cuvinte gen "kgbiste", "tovarasel" samd mai bine ti-ai schimba nick-ul in "scatofagul".

        Te arde grija de cati se uita la Antena mai abitir decat orice altceva. In democratia de care toti fanii PDL-ului dau dovada aveti impresia ca cine nu pupa puterea in dos trebuie sa dispara.
        • +2 (2 voturi)    
          te supara adevarul... (Joi, 26 mai 2011, 11:54)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Imi pare rau, nu te pot ajuta.
          • 0 (2 voturi)    
            Acum ... (Joi, 26 mai 2011, 12:20)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

            ... te iei si de Adevarul lui Patriciu? Tocmai ce a demolat programul USL si cocheteaza cu ideea unui nou partid. Nu te grabi ... :))
      • 0 (0 voturi)    
        audienta (Vineri, 27 mai 2011, 13:36)

        panfilica marturisitorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

        din patru sute de mii, juma' sunt ca mine. adica pentru distractie. mor de ras sa'l vad pe ala cu barba, nici macar nu merita sa'mi aduc aminte numele, sau pe soviani, marele econoscremut ...
        sa nu mai vorbim de ce a mai ramas, dupa plecare greilor la latrina pcr.
        deci, mai draga, nu contati pe 4 sute mii de voturi.
        cand vreau sa ma destind, dau pe latrine si zvonalitate. ai de cine rade. zau !

        mai nasol cu audieta la tembeliziunea lui dd. acolo chiar sunt brain washed people.
        am zis pe ingleza, sa nu se prinda ! :-)
  • +6 (6 voturi)    
    amintirile ma chinuiesc... (Joi, 26 mai 2011, 8:18)

    catalin_mattei [utilizator]

    Am mai avut in functia de premier un tehnocrat.. ba chiar unul dintre cei ce s-au bucurat si se bucura de extrem de multa simpatie si incredere a populatiei.. se numeste Mugur Isarescu... imi amintesc ca acea schimbare nu a condus la un plus de imagine pt CDR.. tare imi este ca si acum se va intampla la fel!
  • +3 (5 voturi)    
    Problema cu Boc (Joi, 26 mai 2011, 8:39)

    Vlaston Stefan [utilizator]

    Nu-si va putea convinge partidul ca nu se mai pot face pomeni electorale, fara sa compromita tot ce au facut 2 ani. De asta vrea si Basescu sa lase pe altul, care nu este obligat de partid sa faca pomeni electorale. Iar sustinerea in parlament o asigura tot actuala coalitie.
  • +1 (11 voturi)    
    Skimbarea, e necesara oare?! (Joi, 26 mai 2011, 8:56)

    gs [anonim]

    trecand in revista clasa politica la zi a romaniei, nu gasesti inca unul kre sa reuseasca sa faca ce a facut actualul premier, cu greselile iminente facute, a reusit cu o tenacitate demna de invidiat si de respectat sa readuca la linia de plutire o tzara aflata in deriva, deriva provokta de ineptziile si populismele sustzinute si votate intr o veselie de intregul esichier politic.Nu stiu cine la aceasta ora ar reusi sa duca mai departe ce a ce a inceput micutzul nostru premier, de aceea mult mai indikta e o remaniere guvernamentala! oricum, in timp se va vedea ca am avut noroc de un premier mare,la vremuri tulburi, kiar daca mic la stat!
    • -1 (3 voturi)    
      Stimate GS, (Joi, 26 mai 2011, 10:27)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui gs

      posibila revigorare a economiei de care se vorbeste se datoreaza mediului privat care nu a fost deloc sustinut de guvernanti. Nu va mai impaunati cu un sistem care de regula se autoregleaza... partea de economie asupra careia statul isi exercita managementul merge la fel de dezastruos ( sau poate dumneavoastra nu sunteti de acord cu presedintele pe aceasta tema).. Guvernul a facut si lucruri bune ( o sa fiu injurat dar anumite prevederi ale codului muncii sunt bine venite).. Guvernul acesta nu a avut in timp de criza nici o masura pro-activa. In presa internationala economica (daca o cititi) aceste lucruri au fost afirmate de oameni care nu au interese in Romania astfel incat sa credem ca urmareau un scop. Putem sppune ca este cel mai bun guvern dar este doar demagogie..
      • +2 (2 voturi)    
        nu (Joi, 26 mai 2011, 12:29)

        gs [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        sustzin defel ca e ce l mai bun guvern, si nici nu am o implikre de nici un fel politica, dar pentru a implementa masuri kre sa duca la revigorare economica tre facut curatenie, nu potzi implementa masuri economice de nici o culoare intr un sistem ce nu respecta nici o regula si kre are k preocupare doar perpetuarea avantajelor unei kste kre din nefericire are k preocupare doar perpetuarea propriilor interese. Amestecul acesta de ideologi si politici in kre asa zisi socialisti, aplica politici liberale, la fel ce i ce si spun liberali, nu au nicio tangentza cu liberalismul au dus doar la un populism desantzat kre era sa ne termine cu totul, pina nu reusim sa facem k sistemul sa si apere sindgur principiile si valorile unei societatzi intradevar democratice nu vom reusi, indiferent cine va fi prim ministru sau sef de stat.Boculetz are meritul de a nu fi cedat defel in fatza presiunilor, kre banuiesc ca nu au fost kiar usoare, lucru kre tre respectat si admirat, nu e omul providentzial kre sa ne duca in rindul celor 7, dar a reusit sa evite colapsul catre kre ne indreptam cu viteze ametzitoare.
    • -1 (5 voturi)    
      greseli esentiale (Joi, 26 mai 2011, 11:16)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui gs

      boc a facut numai prostii , a guvernat de pe o zi pe alta , iar gogorita ca pnl a lasat datorii este in capul tau.psd in 2004 a lasat deficit 1 si vreun mild in conturi , asa ca minciunile ca asta micu a guvernat bine nu tine.Cum dracu poti sustine un guvern care a dus cetatenii la saracie , iar ei se imbogatesc.Guverneaza ptr.ei si numai otr. ei
  • +1 (5 voturi)    
    liniste (Joi, 26 mai 2011, 9:40)

    Petrica [anonim]

    Daca pleaca Boc, automat UDMR trece la opozitie si ..la revedere, urmeaza anticipate. Daca sunt remaniati ministri sunt riscuri de dezertare si se ajunge iar la pierderea majoritatii. Cea mai buna solutie este linistea.
    • +1 (5 voturi)    
      Bravo d-le, (Joi, 26 mai 2011, 10:12)

      valeriu [anonim] i-a raspuns lui Petrica

      o minte limpede !
  • +1 (1 vot)    
    La alegeri nu votam un Prim Ministru! (Joi, 26 mai 2011, 12:18)

    minus [anonim]

    chiar ar trebui sa ne intereseze numele Primului Ministru, sau mai degraba ne intereseaza actiunile Guvernului?

    Sau asta-i "smecheria"- sa ne gandim la numele cuiva si sa nu vedem ce fac ceilalti?
    Prea mult se abuzeaza de afirmatii de genul "Boc este bun", "Boc este rau", "Boc a distrus", "Boc a rezolvat".

    La urma urmei, ce poate sa faca un cetatean este sa evalueze activitatea Guvernului si Parlamentului (cu mintea, priceperea, cultura si ce o mai fi in capul lui dupa atatea minciuni, greseli si "afaceri" din toate partile!) si sa voteze- daca vrea sa mai voteze- in consecinta.
    Nu-i asa ca nu prea vreti asta, draga clasa politica?
    Ati vrea sa venim la vot si sa uitam ce ati facut in spatele cate unui...Boc!
  • 0 (2 voturi)    
    Eu sunt pentru (Joi, 26 mai 2011, 13:44)

    Ghimpu [anonim]

    Prima varianta.

    Presedinte - N/A (monarhie)
    Premier - N/A Inlocuit de un consiliu format din urmatorii ministri:

    - Finante, un director de banca serioasa (ING, BCR)
    - Economie, un director de consortiu japonez
    - Min. Muncii, un CEO coreean
    - Educatie- cercetare, presedintele Academiei Romane (cu conditia sa accepte)
    - Aparare / interne, proaspatul absolvent roman al Academiei Garzii de Coasta SUA
    Secretari de stat: nemti, suedezi, norvegieni
    • -1 (1 vot)    
      de acord!!! (Joi, 26 mai 2011, 15:09)

      mishu [anonim] i-a raspuns lui Ghimpu

      Te sustin, cu un mic amendament: sa treaca japonezul la min. muncii, ca prea ne-am obisnuit cu lenea si mana intinsa catre pomeni electorale!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version