SURSE Conflict mocnit intre Basescu si Boc. Premierul refuza sa demisioneze pana la Congresul PDL, seful statului i-a retras sustinerea la sefia partidului 

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:12 Actualitate | Politic

Traian Basescu si Emil Boc
Foto: Agerpres
"Nu mi-a cerut presedintele sa plec in ultimele luni", a declarat, marti seara, premierul Emil Boc in cadrul unui interviu la postul Realitatea TV. Afirmatia  pare insa departe de adevar. Conform surselor HotNews.ro, presedintele Traian Basescu a avut de curand o discutie cu Emil Boc in care principala tema a fost demisia acestuia si numirea unui tehnocrat in fruntea Executivului. In urma discutiei, relatia dintre presedinte si premier s-a deteriorat datorita refuzului lui Boc de a parasi functia inainte de congresul PDL, sustin sursele citate.

Inivitat, marti seara, la postul Realitatea TV, premierul Emil Boc a negat faptul ca presedintele i-ar fi comunicat ca "ar fi timpul sa se retraga".

"In momentul în care un Guvern nu mai are susţinere şi este respins de către Parlament, pierzându-şi majoritatea, în acel moment preşedintele României are posibilitatea să desemneze inclusiv un premier independent(...) Nu mi-a cerut preşedintele să plec în ultimele luni.(...) A fost o discuţie (cu preşedintele Băsescu n.red.) legat de ceea ce este mai sănătos şi mai potrivit pentru România. Mă simt ca un om care alături de preşedintele României a luat în România cele mai dificile măsuri într-o perioadă de criză".

Sursele HotNews.ro sustin ca presedintele Traian Basescu a avut de curand o discutie cu Boc in care si-a reinnoit solicitarea ca acesta sa plece din fruntea Guvernului inainte de alegerile interne din PDL, mai exact pana in Paste. Presedintele a pledat pentru o innoire a imaginii Guvernului care ar ajuta la redresarea partidului. 

Discutia ar fi avut loc dupa ce Emil Boc si-a anuntat in interiorul partidului candidatura si dupa ce a reusit sa stranga in jurul sau o majoritate confortabila de sustinatori.

Conform acelorasi surse, Boc l-ar fi asigurat pe Traian Basescu ca a doua zi dupa congresul PDL isi va depune mandatul de premier. In urma discutiei - sustin sursele HotNews.ro - relatiile dintre premier si presedinte s-au racit, Traian Basescu transmitandu-i acestuia ca a pierdut sprijinul sau si ca va evita sa-l mai sustina public la sefia PDL. Potrivit surselor HotNews.ro, exista temerea ca, renuntand la functia de premier, Emil Boc risca sa piarda si sefia partidului, in favoarea lui Vasile Blaga.

Pe 23 martie, intr-un interviu acordat Realitatea TV, presedintele Traian Basescu le-a atras atentia democrat liberalilor ca risca sa piarda majoritatea in Parlament. "Eu am comunicat de mult primului ministru ca vor pierde majoritatea in Parlament. Vad ca asteapta sa piarda, si el si PD-L", a declarat presedintele Traian Basescu.
 
Surse din interiorul PDL sustin ca motivul principal pentru care Boc a refuzat oferta este ca o data cu renuntarea la functia de premier risca sa ramana fara sustinerea organizatiilor, fapt care ar echivala cu pierderea fotoliului de presedinte PDL. Totodata, Boc se bazeaza pe faptul ca mare parte din democrat-liberali se opun intentiei lui Traian Basescu de a numi un premier tehnocrat, pledand pentru un premier politic.
 
"Si presedintele si premierul au fiecare dreptatea lor. Pe de-o parte, presedintele doreste schimbarea imaginii Guvernului si de aici atragerea de capital politic tot pentru binele PDL. De partea cealalta, Boc nu vrea sa dea vrabia din mana pe cioara de pe gard, riscand sa piarda sustinerea organizatiilor odata cu renuntarea la functia de premier", au declarat sursele citate.

In interiorul partidului, Emil Boc le-ar fi transmis sustinatorilor sai ca este dispus sa demisioneze dupa congres. Surse democrat-liberale sustin ca odata cu retragerea lui Emil Boc ar putea fi schimbati si o serie de ministri. Numele vehiculate sunt: ministrul Economiei Ion Ariton, ministrul Finantelor Gheorghe Ialomitianu, ministrul Telecomunicatiilor -Valerian Vreme si ministrul Agriculturii Valeriu Tabara.  


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

13559 vizualizari

  • -23 (45 voturi)    
    Prostii, basescu nu are cu cine sa-l schimbe. (Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:25)

    .... [utilizator]

    Un alt personaj care sa fie folosit ca o simpla unealta vorbitoare nu cred ca mai gaseste.
    • +19 (49 voturi)    
      Micul Boc care va deveni foarte mare! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:49)

      Gutza [anonim] i-a raspuns lui ....

      Prostii, Basescu nu-l va schimba niciodata pe Boc, dar nu pentru ce zice balbaitul de mai sus ci pentru ca Boc a reusit sa salveze Romania de la dezastru, iar Basescu a recunoscut asta. Boc l-a facut pe Basescu presedinte, a tinut coalitia la putere; daca Boc ar fi cedat Basescu era demult suspendat. In consecinta, eu sper si sper ca si romanii vor asta, nu "scapam"prea curand de cuplul Basescu- Boc. Doamne ajuta!
      • -6 (16 voturi)    
        Sti ceva? (Joi, 7 aprilie 2011, 9:03)

        david [anonim] i-a raspuns lui Gutza

        Cred ca te inseli. Cred ca Boc ne-a salvat de la un dezastru imaginat tot de el. Un dezastru care nu a existat. Daca lua masuri care sa relanseze economia, nu care sa stopeze acitvitatea economica (vezi forfetarul, TVA), era mult mai bine. El a impins tara la marginea prapastiei ca apoi sa pozeze in salvatorul natiunii. Banii au fost prost administrati. In loc sa umble la economia neagra a incercat sa distruga pe cei care sunt onesti in raport cu statu in ce priveste taxele si impozitele.
        • +3 (15 voturi)    
          Masuri de relansare (Joi, 7 aprilie 2011, 9:52)

          Mao [anonim] i-a raspuns lui david

          se iau intr-o tara in care economia de piata are istorie veche...Nu poti intr-o tara invatata de 50 ani cu salariul de la stat sa " relansezi economia " doar cu masuri fiscale. Romanul prefera decat sa aiba o afacere a lui, in care trebuie sa se zbata, (sa gaseasca clienti, sa nu fure angajatii, etc.) sa ia un salariu mic dar constant. Mentalitatea este cea care impiedica dezvoltarea economiei si nu masurile fiscale.
      • -2 (12 voturi)    
        Cine balbaie? (Joi, 7 aprilie 2011, 12:07)

        cimpoieru [anonim] i-a raspuns lui Gutza

        Domnule Gutza, ne lasi cu maneaua asta? Care salvare(cand e catastrofa in desfasurare accentuata!), care coalitie (asta cu transfugii cumparati la bucata?) , care romani(aia 85% care nu mai au deloc incredere? )? Pe ce lume traiesti?
  • +29 (43 voturi)    
    tare ma tem (Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:32)

    victor L [anonim]

    Tare ma tem ca "sursele" dvoastra sint minciunele.
    • -2 (6 voturi)    
      Basescu - inteligent ca intotdeauna ! (Joi, 7 aprilie 2011, 11:35)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui victor L

      Intrucat votul in Congresul PDL va fi unul
      anti-Basescu ....Boc este transformat
      incet-incet in ”varful de lance” al acestei orientari...
      *
      Guvernul va fi trantit pana de Paste conform
      cronologiei convenite de Boc si Basescu - acesta este rostul asumarii intempestive a raspunderii pe niste legi scoase
      din joben acu 5 zile...
      *
      Boc se va preface ca el nu a vrut sa cada....
      *
      Vor urma doua saptamani de dezorientare...
      ...prilej cu care si Boc si Basescu il vor arata cu degetetul pe Blaga ....acuzandu-l de tradarea guvernului PDL ist ...vor spune ca el a condus gruparea pedelista care va vota motiunea ”comunistilor”...(de fapt o vor vota fix parlamentarii cei mai butonati de Base...in special indosariatii ”independenti”....Se va incerca astfel subminarea mai accentuata a lui Blaga la Congres
      *
      Se va forma inainte de Congres un guvern cu Premier tehnocrat si ....neaparat cu Udrea intransul....Dupa Congres ....daca Blaga ii ia totusi fata lui Boc .... sansale ramanerii ei ca ministreasa s-ar reduce drastic....NU NE PUTEM RISCA !
      *
      Cu cu putina bafta Basescu ar putea iesi fara pierderi din toata operatiunea - cu Doamna in Guvern ...si Boc sef la PDL...si-ar consolida
      pozitia la masa de joc si vreun an deacum incolo ar putea sa-i pisesze pe ”comunisti” cum cu gandul nu gandesti.
      *
      Am putea avea ca bonus tragerea presului de sub picioarele UDMR....pentru ca in focul reconstituirii majoritatii guvernamentale....cine sa
      mai aiba timp de Statutul minoritatilor....?
      *
      De fapt partea amuzanta e felul in care UDMR, ”independentii” si ”pambuccinenii altii decat maghiarii” joaca pe post de figuranti in comedia asumarii raspunderii cu cadere dinainte anuntata.
      *
      Daca ar avea un pic de simt al umorului si o leaca de sange in vene USL
      ar putea sa NU initieze motiunea de cenzura....
      si sa NU o voteze daca o initiaza altcineva...:):) :)
      ...ar fi de tot rasul ...Boc plangand ca nu a cazut la ordinul Sefului desi s-a straduit...
      • 0 (4 voturi)    
        asta e substratul (Joi, 7 aprilie 2011, 14:39)

        Corneliu [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        acestei stiri. Initial am ramas inmarmurit: cum Boc are propria lui vointa?
        Cred ca explicatia de mai sus este cea mai apropiata de manevrele de culise pe care domnul presedinte (PDL) Basescu le incearca.
        Nu mai este el demult presedintele romanilor, a distrus, saracit, golit si imbolnavit tara asta, insa la politica se pricepe. Spre raul a 85% din populatie. Sau spre binele a restului de 15%.
        • 0 (2 voturi)    
          Inteligent; da este! (Joi, 7 aprilie 2011, 16:22)

          Banateanul. [anonim] i-a raspuns lui Corneliu

          Sa nu uitam a fost marinar !
    • +1 (1 vot)    
      ai dreptate ! (Joi, 7 aprilie 2011, 23:31)

      steff [anonim] i-a raspuns lui victor L

      ... probabil ca acest site de stiri a fost la originea gogomaniei ca dl Boc ar vrea sa demisioneze pe care au preluat-o si x ziare, fara sa mai verifice cat de adevarata stirea .
      Ma tem ca hotnews.ro a intrat la categoria "zvoneri si raspandaci".
      Ura !
  • +27 (43 voturi)    
    once oficios, always oficios (Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:39)

    ignatius [anonim]

    ce gluma proasta din partea oficiosului, auzi, conflict mocnit intre boc si basescu. ma dar voi ne credeti prosti?
    • -5 (21 voturi)    
      Dios no lo quiera!cea mai mare greseala a lui (Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:59)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui ignatius

      dupa interviul la Irealitatea cand cu filmuletul ,este sa incerce si cu Boc magaria cu schimbatul!in tara noastra spre deosebire de Coasta de Fildes,inca nu ne fac guvernele FMI-ul, puterile coloniale sau investitorii straini!daca Basescu are idei sa le puna in practica in raportul cu monstruasa coalitie,nu cu guvernul Boc!ca anumiti ministri si sefi de companii sunt calamitati nationale bine ca inca nu fura !ca in Energie ,seful statului nu face nimic sa schimbe echipele de conducere puse de Dan Ioan Popescu sau de serviciile secrete sau de masonerie , este iar foarte adevarat !au cosmetizat directorii generali ,au mai facut niste contracte beton cu baietii destepti cu voie de la presedentie ,si cam atat!
  • +17 (23 voturi)    
    Asta e (Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:42)

    Emil [anonim]

    wishfull thinking?
    Adica DORINTA unora(sursele , sa zicem)
  • +7 (9 voturi)    
    Si (Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:47)

    Jar [anonim]

    tu crezi ca sunteti destepti!?
  • +14 (30 voturi)    
    Emil Boc (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:08)

    Daniel [anonim]

    Totusi tind sa cred ca Emil Boc nu e un personaj atat de ahtiat dupa putere. Era constient ca toate aceste masuri "radicale", mai mult sau mai putin inspirate (istoria o sa le judece) ii va scade capitalul politic. Sunt convins ca tot scandalul aceste e foarte bine coordonat de la Cotroceni. Traian Basescu inca are cateva clase peste orice alt personaj politic din tara asta. Asa ca o ultima chestie; chiar daca ii vad cate masuri anapoda au luat astia in ultimii ani si cate lepre au tras dupa ei oferindu-le functii de conducere, ganditi-va de doua ori inainte sa votati USL...
  • -3 (15 voturi)    
    Tensiuni reale..dar si-n partid.. (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:08)

    Tiberiu [anonim]

    Premierul Boc are motive suficiente sa evite demisia...pana nu-si vede sacii in caruta...Candidand ca premier,pentru un nou mandat de presedinte la partid,are sanse mult mai mari...dar nu si sigure...Daca pierde partidul,viitoarea conducere in care se pot regasi si "proscrisii" BVD...si amicii,pot genera o furtuna mare in viata politica,asta,daca mai vor sa mai aiba ceva sanse la anul..se pot delimita si de boc si de basescu...Presedintele,poate fi pus intr-o situatie f.complicata daca acest scenariu se va adeveri..poate avea din nou cosmarul unei noi majoritati,a unei noi suspendari,a unei noi intoarceri la popor,si la ambasada(?).....
  • -5 (21 voturi)    
    Politica la nivel macro... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:14)

    jeanvaljean [utilizator]

    o miscare inteligenta...Boc, micul Boc, daca o sa apara in urmatoarele 12 luni prezentat pe televiziunile din Ro ca un David care se lupta cu Basescu ( dycktatoru, tyranu si vampiru poporului) => PDL castiga alegerile...sah-mat lui Crin...PNL intra in cartile de istorie... alaturi de PNTCD
  • -3 (13 voturi)    
    Basescu (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:21)

    Vlaston Stefan [utilizator]

    Se pare ca a fost deranjat de interviul de aseara de la RTV si ar fi declarat ca nu-l mai intereseaza soarta PD-L.
  • -2 (12 voturi)    
    Alien vs. Predator (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:21)

    OCTAVIAN [anonim]

    No matter who wins, you loose
    • -1 (11 voturi)    
      Alien vs. Predator (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:47)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui OCTAVIAN

      Whoever wins, we lose !!!
  • +7 (13 voturi)    
    din surse (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:31)

    panfil [anonim]

    demne de incredere, cum spunea si viktor anteneski, boc e mielul de paste. :-)
    surse comune.
    si in conf. cu calendarul lui felix, tzinut la zi de latrina 3.
    sa fim seriosi cu sursele astea.

    cine'i sursa, lazaroiu ?
    el nu e sursa, e plecat pe ideia asta.

    dece ar avea nevoie base de criza de guvern, taman cand nu e nevoie ?
    e interesul pdl sa aiba un congres cu scandal,
    dupa care sa rezulte noua majoritate trambitzata de copilot ?
    hunor si borbely is gata sa schimbe schimbarea.

    si pe ce motiv si'ar da boc demisia ?
    asta chiar ar alimenta latrinele cu gaz: boc pleaca ca ia cerut basescu. el de fapt conduce...
    vesnica stire de news break. :-)
  • +6 (6 voturi)    
    Bancuri... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:44)

    Xulescu [anonim]

    ...
  • -2 (10 voturi)    
    lasa ca ii trece (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:45)

    danahile [utilizator]

    supararea,cred totusi ca trebue un nou premier ,un bun economist dar tot politic,cred ca stolo ar fi o buna alegere
    • -1 (7 voturi)    
      Tu vrei... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 22:50)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui danahile

      ...sa-l vezi pe Stolo cum face a treia fenta? :))
      • +1 (1 vot)    
        Nu cred (Duminică, 10 aprilie 2011, 21:32)

        danahile [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

        ca va face a treia fenta )).prima a fost o mutare necesara tre sa recunoastem cu toti, altfel alianta da era in opozitie,a doua a acceptat inainte sa stie ca va face guvern cu psd si bine a facut ca si-a depus mandatul.acum altele sant conditiile de guvernare,are o majoritate cu care poate sa lucreze.cred ca venit timpul lui avand si sustinere politica in pdl si la cotroceni
  • -4 (10 voturi)    
    de parca ar pasa cuiva... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:45)

    Dedalus [anonim]

    Chiar ca nu mai are nici o importanta.

    Ce conteaza cum se numeste capitanul unei corabii care se scufunda?!
  • -4 (10 voturi)    
    DOI... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 21:48)

    STAN PATITU [anonim]

    HEKEL SI JEKEL... B&B.
  • -5 (13 voturi)    
    si cu demisia lui Boc si fara... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 22:17)

    costica [anonim]

    PDL a pierdut definitiv in fata romanilor.... mai rezistam pana in 2012, dar dupa 2012 ADIO PDL!!!! Basescu gandeste bine si spera ca schimbandu-l pe Boc poate mai salveaza ceva.... NU mai salveaza nimic, dupa harababura din educatie, apoi asta cu spitalele, cu saracia lucie pentru multi ani de-acum incolo din viata amarata a milioane de romani nu mai vor sa auda romanii de PDL si Boc si Basescu... AMIN. Si Doamne ajuta sa rezistam pana in 2012. !!!
    • -5 (7 voturi)    
      Mandatul lui basescu expira in decembrie 2014. (Miercuri, 6 aprilie 2011, 22:46)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui costica

      As paria ca mica unealta a lui basescu va fi in fruntea guvernului pana la expirarea mandatului sefului sau de la Cotroceni.
      Concluzia e ca nu trebuie sa-ti faci mari iluzii. Eu chiar ma ingrozesc cand incerc sa-mi imaginez cum va arata tara aceasta dupa sfarsitul mandatului lui basescu.
  • -2 (8 voturi)    
    La orice motiune apare si cate-o barfa din astea (Miercuri, 6 aprilie 2011, 22:58)

    jhgh [anonim]

    Eu sper sa fie in sfarsit reala.
    Nu le mai ajunge ce au de impartit ?
  • -3 (9 voturi)    
    ahahahha (Miercuri, 6 aprilie 2011, 23:02)

    smen [anonim]

    deja frica de puscarie ii face sa se certe intre ei
    • -3 (3 voturi)    
      pentru... (Joi, 7 aprilie 2011, 9:59)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui smen

      prostie bine intentionata nu se face puscarie...
  • +8 (12 voturi)    
    emil boc si demisia (Miercuri, 6 aprilie 2011, 23:07)

    obs. [utilizator]

    Cred ca Emil Boc nu ar avea sustinere la congres daca nu ar ramane cel putin pana atunci premier.E posibil ca dupa congres sa-si depuna mandatul .Traian Basescu pentru a evita tentatia pomenilor electorare cred ca agreaza varianta premierului tehnocrat.Cu pomeni electorale nu au putut fi castigate alegerile parlamentare,desii a fost o practica curenta la toate alegerile parlamentare.
    • +6 (6 voturi)    
      Cum nu? (Joi, 7 aprilie 2011, 8:11)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui obs.

      Da' salariile profesorilor?? Cine tipa in gura mare ca sunt bani?
    • +1 (3 voturi)    
      tot cu placa asta (Joi, 7 aprilie 2011, 14:43)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui obs.

      inainte de a bate campii cu pomenile electorale sau cu alte astfel de minciuni, intrati aici si vedeti cine a mintit in campanie, si in ce hal a putut sa o faca, asta pe langa minciunile cu salariile profesorilor, pe langa minciunile lui basescu ca nu a lovit un copil, si pe langa multe alte minciuni pentru care mi-ar trebui cateva ore sa le insir aici ......

      http://www.youtube.com/watch?v=BcJ8K9l0-cM&feature=related

      si dupa ca vedeti toate minciunile astea spuse in campanie de greii portocalii, luati putin si analizati ce a mintit fiecare dintre ei, ce s-a facut in realitate, si vedeti voi daca nu la absolut tot ce au spus acolo au facut exact pe dos ...... si apoi mai lasati un pic ciocul mic.....
      • 0 (4 voturi)    
        pomeni electorale (Joi, 7 aprilie 2011, 15:43)

        obs. [anonim] i-a raspuns lui sellerman

        Tot nu v-ati vindecat,tot cu clisee,tot lozinci.Se vede ca unele televiziuni au lucrat bine.Eu stiu ca in campania prezidentiala bigetarii aveau salariile reduse,asa promisiune da.Eu stiu ca Basescu a spus ca daca se majoreaza pensiile sistemul v-a intra in colaps si asta se intampla in campania electorala prezidentiala.
        • +1 (3 voturi)    
          ????/ (Joi, 7 aprilie 2011, 16:44)

          sellerman [utilizator] i-a raspuns lui obs.

          bugetarii in campanie aveau salariile reduse?????????/ in ce campanie? eu imi amintesc in campanie un Basescu care promulga legea de majorare a salariilor profesorilor, spunand ca Tariceanu minte pentru ca sunt bani, la fel mi-l amintesc spunand foarte senin ca iesim din criza.... si spunand o gramada de alte minciuni........ voi chiar sunteti atat de indoctrinati, daca basescu va spune ca albul e negru inca il credeti?????//// pacat de voi, sincer
          • 0 (2 voturi)    
            salarii reduse (Joi, 7 aprilie 2011, 21:48)

            obs. [anonim] i-a raspuns lui sellerman

            Daca ai trait viata reala si nu cea prezentata de antene si irealitatea tv ar trebuii sa stii ca in perioada octombrie-decembrie 2009 atunci cand a fost campania electorala prezidentiala bugetarii au avut 4 zile pe luna fara plata adica salarii reduse
            • 0 (2 voturi)    
              buna gluma (Joi, 7 aprilie 2011, 23:32)

              sellerman [utilizator] i-a raspuns lui obs.

              serios, e chiar buna gluma asta, sincer imi pierd degeaba timpul , chiar nu are sens, esti indoctrinat la maxim, discutam de 4 zile intr-o luna in timp ce li se promiteau mariri cu 50% sau de taierile ulterioare, care, daca ai trait in viata reala cum zici tu, au fost de aproape 50% la unele categorii de bugetari, si nu spun asta pt ca am auzit la anteme asa cum ai auzit tu, ci spun asta pentru ca am vazut fluturasi de salariu la cunostinte.... ai grija, si comunistii au procedat la fel, i-au indoctrinat pana i-au bagat in pamant pe ai lor ....
              • +1 (3 voturi)    
                gluma? (Vineri, 8 aprilie 2011, 9:50)

                obs. [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

                Da recunosc sunt indoctrinat la maxim cum ai spus tu; apreciez inteligenta,eficienta ,spiritul de umor.Urasc diletantismul.

                Pentru a ta informare:Legea de majorare a salariilor cu 50% a fost votata de parlament atunci cand majoritatea era asigurata de actualii USL-asi.Tariceanu dupa ce a imprastiat pe pomeni electorale toti banii(inclusiv cei 3 mld euro din privatizarea bcr),si-a dat seama ca nu mai sunt bani si a dat o O.U.G pentru neaplicarea legi,asta cand in CONSTITUTIE se prevede drepturile salariale nu pot fi modificate pri nO.U.G..,evident a fost declarata neconstitutionala si profesorii avea drept la salarii marite.Cu toate aceste Ministrul Andronescu nu a facut nimic,nici salarii marite nu a dat nici nu a venit cu o solutie.Si iata s-a ajuns unde s-a ajuns,dar tot Boc va rezolva problema.
                • 0 (2 voturi)    
                  daca imi permiti (Vineri, 8 aprilie 2011, 18:08)

                  sellerman [utilizator] i-a raspuns lui obs.

                  legea de majorare a salariilor a fost votata in parlament de absolut toti, adica psd, pnl, pdl, si ceilalti , deci e vina tuturor, apoi basescu a promulgat-o desi tariceanu urla in toate partile ca nu sunt bani, si ce spunea basescu atunci? ca tariceanu minte, ca sunt bani; pai asta cum o numesti tu? nu tot pomana electorala? sau de fapt minciuna electorala,,,, si apropos de pomeni, cine a dat in campanie pomeni? tu evident ca o sa spui USL, eu o sa iti spun ca absolut toti au dat pomeni, dar absolut toti inclusiv pdl.... despre ce vorbim noi aici????? bun , apoi tu spui ca drepturile salariale nu pot fi modificate prin OUG...... pai neplata celor 50% prin ce s-a facut? nu prin ordonanta domnului boc? vezi ca te contrazici... si tot domnul boc da ordonante pentru a nu se aplica hotararile instantelor, asta e prevazut in constitutie? ma indoiesc .......
                  • +1 (3 voturi)    
                    ce ar mai fi de spus? (Vineri, 8 aprilie 2011, 19:37)

                    obs. [anonim] i-a raspuns lui sellerman

                    Da eram sigur de replica ,,toti au votat'',de acord dar rolul opozitiei e sa sicaneze puterea.Taricean ca lider de partid aflat la putere si care se parea ca are majoritate in parlament nu trebuia sa tipe in toate partile,trebuia sa impuna majoritatii parlamentare sa nu voteze legea.
                    Apoi cred ca Basescu cu acea promulgare a legii a fost cinic eu cred ca a gandit asa ,,dupa ce ai facut risipa de bani dati in teritoriu la colegiile pnl,dupa majorare cu 20 % a pensiilor sa te vad acum ce faci""Nu trebuie omis faptul ca Basescu putea intoarce eventual legea in parlament care la unanimitatea cu care a fost votata se intocea in mod sigur in aceiasi forma.Sa nu uitam ca atunci cand a cerut sa justifice venturile care sa sustina majorarea pensiilor cu 20% a primit o documentaie de tot rasul.Pentru rigoarea discutie OUG NECOSTITUTIONAL A fost dat de Tariceanu si nu Boc.Daca te documentezi vei vedea ca e vorba de drepturi salariale pt pd. octombrie 2008-decembri 2009 Cat despre drepturile salariale castigate in instanta as vrea sa te informez ca nici o cheltuiala nu se poate efectua daca nu are prevedere in BVC aprobat de parlament.Pentru asta s-a facut esalonarea incepand cu 2012,Chiar daca ai fi in sistem in invatamant e de dorit o esalonare altfel ar bulversa toti indicatorii macroeconomici si nu ar fi de dorit debia am scapat de ce a fost mai greu o spun bancherii nu eu.Se pare ca este si constitutional
                    A
                  • +1 (3 voturi)    
                    negustorule de gogosi (Vineri, 8 aprilie 2011, 20:21)

                    panfilache [anonim] i-a raspuns lui sellerman

                    da lejea aia cu marirea simbriilor la dascali, cum drac' a aparut pe ordinea de somn a palavramentului ?!
                    din cer ? din iarba verde >?
                    sau cumva scrisa de varu jan impreuna cu madam campeanu, si promovata de unul. olteanu, azi vice de banca nationala. promovat pe competente.
                    adormitii, visand la alegerile de bateau in usa, au ridicat cate doua maini.
                    dupa care au dat vina pe base ca a dat cu pixul.
                    tarliceanu nu fura p'acolo. era deja cu gandul la un nou mandat.
    • +1 (3 voturi)    
      no comment (Joi, 7 aprilie 2011, 15:03)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui obs.

      si mai studiati si astea,


      http://www.youtube.com/watch?v=TsPm6ojcAeE&feature=related
  • -3 (9 voturi)    
    pentru amandoi (Miercuri, 6 aprilie 2011, 23:47)

    taranistu [utilizator]

    "nu va bateti, trage-v-ati de cap!" (proverb din Ardeal)
    PS: Sa va scufundati bine!
  • -1 (7 voturi)    
    Boc joacă riscant (Joi, 7 aprilie 2011, 1:11)

    ro [anonim]

    calculul i se poate întoarce împotrivă, exact în moalele capului: dacă nu îşi va fi dat demisia pînă la congres, alegătorii PDL pot socoti că ar fi mai bine să rămînă în funcţia de premier şi prin urmare să-l voteze pe Blaga preşedintele partidului

    dar dacă şi-ar da demisia din funcţia de prim-ministru şi ar candida din această postură, de demisionar, cu siguranţă partidul l-ar alege preşedintele partidului, doar nu l-ar lăsa să ajungă din prim ministru simplu membru al partidului, adică un nimeni
  • 0 (8 voturi)    
    Boc (Joi, 7 aprilie 2011, 5:44)

    cchris [anonim]

    Trebue sa fi cel putin imbecil sa crezi ca Basescu
    o sa-l schimbe vreodata de buna voie pe Boc. Cu
    fumigene de astea basescine nu mai tine, sau poate ca da mai sunt destui idioti in Romania.
  • -4 (10 voturi)    
    Boc e slab (Joi, 7 aprilie 2011, 6:33)

    pedelistu [anonim]

    Presedintele a pierdut procente pt ca si-a asumat,in locul unui premier slab,masurile dure de reforma.Dl Boc va pierde alegerile interne,indiferent daca va demisiona acum sau dupa congres de la palatul Victoria si va pierde pt ca are sustinatori duplicitari,avizi de putere,care oricand pot trada.Dl Blaga are o echipa de sustinatori puternici prin ei insisi,personalitati cu state vechi in interiorul partidului.Oricum ,sa se limpezeasca apele,sa scapam de oportunistii care se tem ca victoria lui Blaga i-ar scoate pe linie moarta.Asta si vrem.
  • -2 (8 voturi)    
    Basescu & co (Joi, 7 aprilie 2011, 8:43)

    monarhist [anonim]

    Suntem condusi de 20 de ani de comunisti , Basescu insusi a fost un comunist convins ca si ceilalti iar unii aici il considera reformator sau adevarat om politic. Cum poate un comunist a condamne comunismul si sa fie si crezut de catre unii ? Sau a fost reevaluat asemeni sefului mafiei personale a lui Nastase , actualmente general si Ministru al Apararii ? Nu observati ca totul se invarte inca in jurul membrilor fostei Securitati si al activistilor ? Eu ca si monarhist consider pe Boc o persoana curata si cinstita care nu avea ce cauta in acest joc ...
  • +2 (8 voturi)    
    Proba faptelor (Joi, 7 aprilie 2011, 9:12)

    hotnewsfil [utilizator]

    In viitoarele alegeri uni-nominale, parlamentarii actuali, ca sa fie realesi, trebue sa realizeze cate ceva din ceea ce au promis in campania electorala 2008.(drumuri, alimentari cu apa, canalizare, etc.).
    Pentru asta, trebue sa primeasca bani de la Emil Boc, ramas prim-ministru pana in 2012.
    Blaga poate fi admis ca presedinte al PDL. Nu va putea cum sa il decredibilizeze pe Emil Boc, in partid, banii fiind 'in varful pixului' lui Boc.
    Blaga va intari organizarea partidului in vederea alegerilor din 2012, aportul sau alaturandu-se banilor distribuiti de Boc.
    In plus, in schema de mai sus, daca masurile de extrema austeritate, luate de Boc, vor da roade, daca economia va creste cu cca. 4%, daca aceasta crestere ca fi recunoscuta de catre forurile financiare internationale si daca aceasta evolutie va permite cresteri mai vizibile ale bunei stari a oamenilor, se va recunoaste unanim ca Boc a fost un bun prim-ministru, vrednic sa isi pastreze functia pentru urmatorii patru ani.
    • -1 (7 voturi)    
      "daca"...... (Joi, 7 aprilie 2011, 9:47)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      atatia "daca", e deja prea mult pentru un popor satul de DACA si de minciunile astora si ale altora ca si ei..... Boc sa plece o data si sa ne lase fara acesti "daca" ai lui...
  • +1 (5 voturi)    
    articol de caca...o (Joi, 7 aprilie 2011, 11:50)

    Petrica [anonim]

    Ar cam fi cazul sa incetati cu articole tendentioase deoarece o sa va pierdeti credibilitatea. Daca face cineva o corelare intre numele ministrilor posibil a fi schimbati si articole denigratoare postate anterior, rezulta destul de clar unumite interese ....
  • +3 (3 voturi)    
    Relatia Basescu-Boc (Joi, 7 aprilie 2011, 13:04)

    costel [anonim]

    Toata lumea asteapta cu sufletul la gura inlocuirea prim-ministrului.Romanii au o vorba,inlocuirea domnilor,bucuria nebunilor.Un prim-ministru tehnocrat,nu are mama,nu are tata.Face nu ce-i spune partidul ci ce-i spune meseria pe care o are de economist probabil.Si atunci nu va vea nici o emotie daca va trimite in somaj inca 500.000 e oameni,asa cum si Dinu Patriciu zicea ca ar trebui.De asemenea nu va avea nici o emotie daca preturile la utilitati,gaze,lumina etc.o vor lua razna pina se stabilizeaza,binenteles in sus.O sa-mi spuneti ca nu v-a vota Parlamentul astfel de masuri.Atunci de ce sa punem prim-ministru tehnocrat?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version