VIDEO Traian Basescu: Romania va trimite fregata Regele Ferdinand cu 205 militari in Mediterana pentru operatiuni de blocare a oricarei nave suspecte ca transporta armament catre Libia

de Dumitrina Galantonu     HotNews.ro
Marţi, 22 martie 2011, 20:56 Actualitate | Politic

Fregata Regele Ferdinand
Foto: mapn.ro
Presedintele Traian Basescu a declarat, marti, dupa sedinta CSAT, ca Romania va participa cu 205 militari si doi ofiteri la operatiunile din Libia, cu fregata Regele Ferdinand, care va fi trimisa in 30 de zile in Marea Mediterana: "Guvernul trebuie sa aloce fondurile necesare acestei operatiuni; 4,5 milioane euro pentru a opera 3 luni in Marea Mediterana...suntem stat NATO, Guvernul va trebui sa gaseasca resursele... am decis sa fie gata de plecare in 30 de zile".

Declaratii Traian Basescu:
  • Pe data de 20 martie a fost aprobat planul de operatii pentru impunerea embargoului cu privire la vanzarile de armament catre Libia. Astazi a fost aprobat planul de operatii privind zona de interdictie aeriana. Astazi, la ora 16.00, Consiliul nord atlantic a aprobat directiva de executie pentru impunerea embargoului contra Libiei. Odata cu aprobarea directivei se trece la punerea in aplicare a operatiunii.
  • S-a analizat de asemenea contributia Romaniei pentru accelerarea procesului de tranzitie in Afganistan. CSAT a hotarat suplimentarea cu 66 de jandarmi, pentru instruirea fortelor de ordine publica.
  • Ar fi bine sa nu dam impresia ca suntem nepregatiti a intelege lucruri elementare. Marii beneficiari ai resurselor petroliere din Libia sunf Italia, Franta, Marea Britanie si SUA.
  • 26 martie 2007 - PNL i-a solicitat lui Emil Boc sa se ralieze deciziei de retragere a trupelor romanesti din Irak. Trupele nu s-au retras pentru ca aveau de indeplinit o misiune. Cat timp eu voi fi presedinte, Romania isi va respecta angajamentele. Fortele armate ale Romaniei vor pleca acolo unde trebuie si in limitele posibilitatilor pe care armata le are. Romania ramane un sustinator al ideii ca operatiunile militare trebuie sa se desfasoare si sub mandat NATO, pentru ca ne ajuta pe toti la solidaritate. Romania va continua sa raspunda pozitiv in limita resurselor si daca este vorba de actiuni umanitare.
  • Nu au nevoie de un razboi pentru a primi ceea ce deja au. Interventia este pentru a proteja populatia de un lider politic care omoara propria lui populatie. Este bine ca atunci cand se vorbeste despre populatia din Libia, de interese si de solutii sa se aiba in vedere ca e vorba despre o populatie cu foarte multe triburi.
  • Fregata va efectua in Libia operatiuni de blocare a oricarei nave suspecte ca ar transporta de exemplu armament catre Libia. Participam la operatiuni la solicitarea NATO. Nava va fi gata de plecare in misiune in 30 de zile.
  • Trebuie sa se gaseasca resurse pentru punerea in aplicare a deciziei CSAT si pentru respectarea angajamentului pe care Romania il are fata de NATO. In CSAT sunt membri si ministrul de Finante si prim-ministrul, deci trebuie sa gaseasca resurse pentru punerea in aplicare a deciziei CSAT si pentru respectarea obligatiilor pe care Romania le are fata de Alianta Nord-Atlantica. Pentru ca nava sa opereze timp de trei luni in Marea Mediterana sunt necesare 4,5 milioane euro.



Presedintele Traian Basescu a declarat duminica intr-un interviu acordat TVR ca Romania nu are de ce sa se pronunte in momentul de fata in privinta situatiei din Libia, deoarece tara noastra a anuntat deja ca este solidara si respecta fara niciun comentariu rezolutia 1973 a ONU din 17 martie. Traian Basescu a spus ca Romania va actiona in interiorul NATO si se va alinia deciziilor Aliantei.  

Generalul (r) Decebal Ilina a discutat online luni cu cititorii HotNews.ro despre razboiul din Libia. Intrebat despre cele doua fregate cumparate in 2003 de la armata engleza, generalul a raspuns ca acestea nu ar putea fi trimise intr-un conflict de asemenea amploare, referindu-se strict la misiuni de lupta si nu de patrulare: "Cele doua fregate cumparate de la armata engleza nu pot fi trimise in zona Mediteranei deoarece armamentul si echipamentele militare de care aceste nave vechi dispun nu pot fi folosite in acest conflict. Dupa procurarea acestor fregate, ar fi trebuit sa urmeze etapa de modernizare a acestora, care viza sistemul de arme, sistemul de comunicatii si sistemul de conducere a focului. Nu au existat cele cateva sute de milioane euro care ar fi trebuit platite pentru aceasta modernizare, ceea ce face ca cele doua fregate sa nu poata fi folosite in conflicte de asemenea amploare".

Citeste pe aceeasi tema:
Generalul (r) Decebal Ilina a discutat online cu cititorii HotNews.ro. Vezi in text de ce Romania nu poate trimite in Libia cele doua fregate cumparate in 2003 de la armata engleza
​ AUDIO VIDEO Ce tip de arme a vandut Romania in Libia inainte de 89, cat de bune erau si ce poate face Gaddafi impotriva aliatilor. Explicatiile fostului sef al spionajulului militar, generalul (r) Decebal Ilina


HotNews.ro transmite LIVE TEXT declaratiile presedintelui


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Alerta intr-un oras din Romania, dupa moartea unui tanar purtator de HIV. Cel putin 38 de tinere sunt suspecte

Autoritatile sanitare din Romania au aflat ca un tanar, purtator de HIV, a intretinut relatii sexuale neprotejate cu mai multe femei. Baiatul a murit acum 4 zile si surse medicale vorbesc despre un cerc de suspecti format din 38 de persoane.








12636 vizualizari
  • -29 (33 voturi)    
    Suspendaţi-l ! (Marţi, 22 martie 2011, 21:18)

    bors cu miere [utilizator]

    Trebuie începută procedura de suspendare în regim de urgenţă ! Asta e înaltă tradare ! Dacă tot vroia să se facă remarcat, mai bine trimitea navele cu militari la muncă, în Japonia.
    • +9 (9 voturi)    
      zz (Miercuri, 23 martie 2011, 7:37)

      George [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

      Faci cumva parte din categoria de persoane care atunci cand s-a spus ca nu o sa trimitem nimic pe campul de lupta ai ciripit ca noi nu suntem buni de nimic si ne facem de rusine ? Iar acum tot nu e bine ca trimitem ceva ?

      Cand am intrat in NATO erai fericit nu ? Wow, suntem si noi acolo... Sau ai impresia ca NATO este doar o sigla sau un steag care-l agati undeva ? Ai si niste responsabilitati, fiecare dupa puterea lui.
      • -1 (1 vot)    
        responsabilitati (Miercuri, 23 martie 2011, 20:28)

        Imre [anonim] i-a raspuns lui George

        In timp ce noi nu avem de pe urma a ce trage un fas,alocam bani pentru prostii...copii ne mor ca nu avem spitale,dar bani de balarii avem.eu nu am vrut sa fiu in NATO si nici in UE,asa ca fiecare sa stea in tara lui,cu problemele lui.CSAT stiti ce inseamna ? E ceva legat de aparare a tarii ? Ce tara aparam daca trimitem trupe,nave afara ?
    • +4 (4 voturi)    
      apropo (Miercuri, 23 martie 2011, 7:41)

      George [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

      Nu sunt pentru un razboi impotriva Libiei, daca cu Irak si Afganistan a iesit ok sa zicem, acum cred ca o sa apara niste complicatii pe parcurs, o sa fie ceva neasteptat, dar sa speram ca o sa fie bine. Desi cum a mai comentat cineva mai jos, e un risc de un nou razboi mondial, poate acum nu pare posibil asa ceva, dar conflictele se pot schimba intr-o zi.
    • +15 (15 voturi)    
      Basescu a punctat foarte corect problemele (Miercuri, 23 martie 2011, 9:13)

      Politica internationala [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

      -a aratat ca Romania nu are de ales, nu isi poate permite sa refuze NATO, pt ca e membra NATO si are obligatii in Alianta. Insa Romania si Basescu personal, au meritul ca l-au refuzat direct pe Sarkozy, la fel cum a facut Germania.

      -a aratat ca Libia e o tara inapoiata, organizata tribal si de aceea pe teren situatia este si va fi complicata de revendicarile tribale. Libienii nu sunt un popor in sensul european al cuvantului, ci o adunatura de triburi tinute la un loc de o dictatura socialist-islamica.

      -a aratat ca liderul PNL isi bate joc de consecventa, dupa ce a cerut sa fie retrase trupe din Afganistan acum tipa sa fie trimise trupe in Libia. Antonescu e complet imatur pt marea politica internationala, Basescu e mult mai experimentat si se vede.

      -fregata va participa doar la actiuni de embargou, atat, nu la lupte.

      -Basescu arata inca o data ca e foarte siret, termenul de 30 de zile e suficient pt ca Romania sa vada mai clar ce se intampla in Libia. Cine stie, in 30 de zile poate ca Gadafi e mort sau Franta renunta la operatiune ca devine prea scumpa !
      • -11 (11 voturi)    
        nu foarte corect, ci PENIBIL..... (Miercuri, 23 martie 2011, 10:00)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Politica internationala

        in momentul in care anunti practic intrarea Romaniei in razboi(militarii aia pleaca la razboi) este un moment in care nu este loc nici de ironii, nici de polite de platit(daca era de platit ceva , Dl Basescu ii este dator Presedintelui Sarkozy) nici de grimase sau zambete la ceas de seara cand o natiune intreaga astepta o decizie care poate schimba vieti omenesti in tara asta. Vi s-a parut cumva ca asa s-a prezentat Dl Presedinte?! Da' de unde !! El avea de platit polite lui Antonescu si a si spus ca nu e momentul dar nu se poate abtine! Dpdv al diplomatiei ce caracterizeaza functia prezidentiala oriunde in lumea asta, gestul e mai degraba de mahala bucuresteana decat de nivelul unui Presedinte. L-ati fi vazut de exemplu pe Vasclav Havel fostul Presedinte al Cehiei intr-o asemenea ipostaza platind polite in direct la TV unui adversar politic intr-un moment de asemenea gravitate si greutate?! Razboiul nu este o joaca, nu este moment de ras, nu este piesa de teatru, Dl basescu practic a anuntat intrarea Romaniei in razboi printre hahaituri de ras. TRIST cel putin, desi asteptarile celor care-l cunosc nu au fost altele de la Dl Basescu, asta este Presedintele Basescu, el reprezinta din pacate acum Romania. De fapt NU o reprezinta deloc, Romania e pe nicaieri de cand Dl Basescu este Presedintele ei.
        • +10 (10 voturi)    
          Pe voi nu va multumeste nimic! (Miercuri, 23 martie 2011, 10:58)

          , RightIsGood [utilizator] i-a raspuns lui costica

          Poate doar ura!
          Antenescu - un betiv care vorbeste treaz ceea ce nu face in somn;
          Pontul - un copilot caruia nici nevasta nu ii da masina pentru ca da peste pietoni!
          Tu - un admirator fervent al celor doi si implict al securistului, al turnatorului, al spagarului... un ins pentru care logica nu este buna atata timp cat nu coincide cu ... ura ta!
          Pa!
          Si ca sa fiu rau... succesuri!
        • +8 (10 voturi)    
          da da (Miercuri, 23 martie 2011, 11:04)

          aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui costica

          Amice, nu ai inteles nimic nici din articol, nici din comentariu, nici din ce a spus Base.
          Romania, spre dezamagirea ta si a antenelor NU participa la razboi, ea-Romania- reprezinta vointa si rezolutia NATO. Nu natiunea romana a intrat in razboi, ci Alianta Nord Atlantica cu dictatorul din Libia(pe baza unor interese, evident) Ca prietenul tau Antenescu tipa cat il tin bojocii e o alta treaba, Base ii atrage doar atentia ca tipetele astea se aud si in NATO, unde avem niste OBLIGATII. Mai bine se ia de manuta cu Tonta si fac o baie rece
      • -3 (5 voturi)    
        ai punctat (Miercuri, 23 martie 2011, 10:11)

        abc [anonim] i-a raspuns lui Politica internationala

        Poporul libian defapt e reprezentat de niste triburi carora li se inchide gura cu forta. N-ai cum sa vorbesti pe acolo de democratie, mai ales ca sunt destul de inapoiati si acum si inarmati pana in dinti. Pe acolo n-are cum sa fie decat haos. Acum avem un Afganistan 2 mai aproape de casa, datorita dragilor de politicieni(mai ales francezi). Romania nu are incotro, decat sa participe, chit ca francezii nu inteleg ca nu avem flota, nu avem avioane, nu avem echipament terestru(ma refer la ceva care sa faca fatza intr-un conflict). Probabil ar fi trebuit sa le trimitem francezilor 100 de barci cu vaslashi, ca sa vada ca nu avem cu ce...
      • +6 (6 voturi)    
        Foarte inteligenta opinia ta!! (Miercuri, 23 martie 2011, 10:38)

        Inna [anonim] i-a raspuns lui Politica internationala

        Si cu mult bun simt! Si eu cred ca presedintele a apreciat realist si a actionat foarte destept in aceasta situatie!! Cat priveste individul asta cu nume de floare, plin de venin si istericale, nu are cum sa se maturizeze vreodata , ca nu .. are de unde.
        Cum oare PNL, care are si oameni foarte valorosi, inghit asemenea rusine? De ce oare nu fac ceva pentru a-l respinge, nu numai din functie, ci si din partid? Ma gandesc ca daca ei nu o vor face repede, aceasta cocota infatuata ii va aduce de rapa cat de curand.
  • -21 (29 voturi)    
    asadar si prin urmare (Marţi, 22 martie 2011, 21:20)

    vlad tzepesh [utilizator]

    Suntem in razboi !
    In rest aveam de toate si razboiul ne mai lipsea.
    • +12 (12 voturi)    
      Pentru toti Gica-Contra .... (Miercuri, 23 martie 2011, 8:05)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui vlad tzepesh

      ... ca tine si altii de mai jos, cateva informatii simple, ca sa le puteti intelege si voi:

      2004 - Romania, cu mare entuziasm (84% din populatie sustinere) si condusi revolutionar de PSD cu Adrian Nastase cu tot, semna intrarea in NATO.

      Stat NATO nu inseamna ca se aplica aceeasi regula a nesimtirii crase ca cea a bugetarului roman, care doar cere si nu da nimic inapoi!

      Avem protectie din partea statelor semnatare, dar SI OBLIGATII ... stiu, cuvantul nu va spune prea mult, e tipic romanesc.

      Basescu a spus ca nu e bucuros sa intervina in acest conflict ..... dar obligatiile trebuiesc respectate.

      PS: curios ca nu si-a amintit nimeni de uriasa teapa de 450 de milioane de euro data de Nastase cu cele doua fregate britanice, care nu sunt bune DE NIMIC, si pentru care s-au mai dat si spagi grase guvernului Nastase.

      Curat obiectiv! Tipic romanesc.
      • +5 (5 voturi)    
        Bani pentru campanii electrorale (Miercuri, 23 martie 2011, 9:48)

        viorel [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

        Toti banii din spagi sunt folositi pentru campanii electorale si sustinerea partidelor, nu exista "afacere" care sa nu coste de 3-4 ori mai mult decat valoreaza. Toti hotii care chipurile fac "afaceri" cu statul se cred Afaceristi, Rusine sa ne fie ca putem declara ca avem in Romania afaceristi cu statul.
      • +3 (3 voturi)    
        tare argumentul tau.... (Miercuri, 23 martie 2011, 9:50)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

        doar ca Germania zis pas....
  • -13 (21 voturi)    
    Da de ce? (Marţi, 22 martie 2011, 21:22)

    adrian88000 [utilizator]

    Parca NATO a decis ca nu se implica ca si organizatie. Sau am ramas eu in urma cu evenimentele?
    • +1 (3 voturi)    
      da (Miercuri, 23 martie 2011, 11:05)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      ai ramas
      • +2 (2 voturi)    
        pentru aricipogonici (Miercuri, 23 martie 2011, 16:45)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

        Te cred. Am ramas in urma cu informatia. Ar fi trebuit sa stau non-stop pe posturile de stiri.Pentruca erau informatii care se schimbau de la o zi la alta sau erau chiar contradictorii. Rezolutia ONU era pentru no-fly zone. Apoi se tragea in tancuri si nu mai era pentru no-fly zone. Liga Araba sprijina interventia. Apoi nu mai sprijina. Ramane doar Qatarul.NATO nu se implica ca si organizatie. Apoi se implica. Comanda operatiunilor este a Frantei, ba nu a USA , ba nu a NATO. Facem embargo sa nu intre arme in Libia. Ba nu, sa nu intre arme pentru Gaddafi. Pentru ceilalti, O.K. armele sunt bine venite.
        Imi pare rau ca mi -am demonstrat ignoranta fata de toti. Recunosc , nu amreusit sa tin pasul cu evenimentele.
        Mea culpa!
  • -11 (19 voturi)    
    sigur (Marţi, 22 martie 2011, 21:23)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Sigur e nevoie de barca noastra pe langa ce au aliatii. Ce si-au zis ei... Hai sa-i bagam in seama si pe romanians astia, ca prea mult ii tinem pe banca de rezerve, au amortit si s-au plictisit saracii de ei.
  • -9 (23 voturi)    
    parca nu aveam bani ! (Marţi, 22 martie 2011, 21:23)

    vlad tzepesh [utilizator]

    Si vad ca, desi s-a strigat in gura mare ca nu exista bani la buget, razboiul ne costa deja 4,5 milioane euro pentru doar 3 luni !!!
    • -11 (23 voturi)    
      Au anuntat (Miercuri, 23 martie 2011, 2:35)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui vlad tzepesh

      ca au taiat si laptele pentru bebelusi
    • -4 (4 voturi)    
      o să avem bani gârlă ! (Miercuri, 23 martie 2011, 8:21)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui vlad tzepesh

      ne dau rebelii datoria ! de aia au trimis fregata...
      http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-8409244-datoriile-libiei-catre-romania-1-martie-2011-45-568-327-63-dolari-americani-22-930-147-992-dinari-libieni-echivalent-18-65-mil-dolari-ministerul-finante.htm
  • -18 (26 voturi)    
    Va doare coloana vertebrala, domnule Basescu? (Marţi, 22 martie 2011, 21:24)

    Alex [anonim]

    "Romania N-AR FI BUCUROASĂ SĂ INTERVINĂ"
    spunea domnul Basescu acum 48 de ore.

    Acum e o noua zi pentru domnul presedinte si o noua pozitie. E greu sa aiba coloana vertebrala cand isi schimbi pozitia ca pe sosete.
    • +18 (24 voturi)    
      daca ai un fix (Miercuri, 23 martie 2011, 2:37)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      A spus adevarul. Sondajele arata ca Romania nu e bucuroasa sa intervina intr-un atac ilegal asupra unui stat suveran. Ce a zis gresit? Dar una e sa nu "fii bucuros" sa intervii si alta e sa nu iti indeplinesti obligatiunile, mai ales cand esti un stat mic si slab care are nevoie sa se dea bine pe langa cei mari.
      Rusia, India si China deja se opun pe fatza interventiei, sa speram ca tampenia asta nu degenereaza in wwIII.
  • -15 (19 voturi)    
    oare Base stie (Marţi, 22 martie 2011, 21:25)

    me [anonim]

    ...stie oare ca libienii au peste 300 de avioane mai moderne ca ale noastre ? Numai cu 3 avioane daca vin aia, pocnitoarea noastra de vas o sa fie terminata. N-ai ce sa cauti pe acolo daca nu te duci cu o flota klumea(pe care noi nu o avem).
    • -16 (20 voturi)    
      mda.. (Miercuri, 23 martie 2011, 2:35)

      croitoruovidiu88@gmail.com [utilizator] i-a raspuns lui me

      flota pe care nu o avem tot din cauza lui base ca a vandut-o ...ce ironie ...acuma trimite "flota" Regele Ferdinand ...frumos ..si coasta doar 4.5 mil euro pt uimitoare perioada de 3 luni de zile ... sunt curios ...echipajul mananca de milioane ..sau foloseste fregata o cantitate uriasa de combustibil ...
      • +8 (8 voturi)    
        Olguta Vasilescu, (Miercuri, 23 martie 2011, 9:59)

        voltaren [utilizator] i-a raspuns lui croitoruovidiu88@gmail.com

        vestita ca vorbeste si nu gandeste , face prozeliti. Ca in in bancurile cunoscute , flota era comerciala si nu de razboi , era atat de veche incat acum ne-ar fi fost de un rel folos ca vase camikaze , ca in dosarul Flota , altii sunt initiatorii si beneficiarii afacerii.....Suntem acum specialisti si in razboaie nu numai in fotbal si politica . Sa traiesti vesnic Moromete !!
      • +1 (3 voturi)    
        echipajul nu mananca mult, (Miercuri, 23 martie 2011, 10:01)

        bancher [anonim] i-a raspuns lui croitoruovidiu88@gmail.com

        dar fregata da, consuma enorm. Ea este de fapt un fost vanator de sumbarine britanic. Scopul ei era sa pluteasca in zig-zag aruncand mine anti-submarin, in timp ce submarinul mergea drept. Ca sa mergi in zig-zag la suprafata in timp ce submarinul merge drept pe sub apa, dar sa tii pasul cu viteza lui de inaintare, tu ca fregata tr sa ai o viteza mult mai mare decat el, si implicit un consum de combustibil muuult mai mare decat cel al fregatelor obisnuite.
        In plus de combustibil si mancare, mai exista costul cu rachetele, munitia, armament, muult mai scumpe de 4,5 mil EUR. Eu cred ca in final costul va fi de vreo 10 ori mai mare decat cei 4.5 mil anuntati initial.
        • +1 (1 vot)    
          ?!?! LOL?! (Miercuri, 23 martie 2011, 13:13)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          fregata este din anii 80 nu din WW2 sa arunce cu arici sau mine antisubmarin (lol)...avea elicopter specializat in ASW, torpile si rachete antisubmarin, blablabla...
          si incearca tu sa zigzaghezi cu ea deasupra unui typhoon care merge cu 27 de noduri...chiar si un Delta i-ar fi facut mari probleme in scenariul tau...
  • -11 (15 voturi)    
    E rezolutia 1973, nu 1970 (Marţi, 22 martie 2011, 21:26)

    Alex [anonim]

    Poate cineva sa il corecteze pe domnul Basescu, a confundat rezolutiile intr-un discurs OFICIAL.
    Nu e de mirare, a confundat el si pozitiile Romaniei fata de conflict.... ce mai conteaza niste numere.
    • -5 (5 voturi)    
      Adevarul deranjeaza? (Miercuri, 23 martie 2011, 9:26)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Imi cer scuze ca am spus adevarul, dragi postaci.
      Presedintele chiar a confundati rezolutiile :-)))
      • -5 (5 voturi)    
        ce mai conteaza... (Miercuri, 23 martie 2011, 9:49)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Alex

        la erorile diplomatice ce le face Dl Presedinte Basescu, o astfel de mica confuzie e benigna....si citea dupa o foaie(absolut normal, nici o problema), nici macar nu era vorba de memoria Dumnealui foarte incarcata cu probleme mari de stat, cum ar zice sustinatorii Dumnealui....
  • +13 (19 voturi)    
    ... imi place... (Marţi, 22 martie 2011, 21:30)

    neintelesul [anonim]

    "Ar fi bine sa nu dam impresia ca suntem nepregatiti a intelege lucruri elementare. Marii beneficiari ai resurselor petroliere din Libia sunf Italia, Franta, Marea Britanie si SUA."
    tre sa le spuna la toti natafletii care ajung pe tv si isi plang de mila populatia civila:
    "Este bine ca atunci cand se vorbeste despre populatia din Libia, de interese si de solutii sa se aiba in vedere ca e vorba despre o populatie cu foarte multe triburi."
    aici imi place basescu, si inteleg acum si iritarea lui sarkozy. ei fac altfel de politica: ca pe vremea lui iliescu: vin minerii sa apere bucurestiul-dar in schimb il fac ruine.
  • +13 (15 voturi)    
    libia (Marţi, 22 martie 2011, 21:33)

    dorin_aem [utilizator]

    Mai in gluma mai serios : Doamne fereste sa nu fie scufundata. Ramane fara flota :))
  • +5 (9 voturi)    
    dictatura (Marţi, 22 martie 2011, 21:33)

    vlad tzepesh [utilizator]

    Gaddafi a devenit dictator peste noapte si de-a doua zi a inceput sa isi omoare populatia !
  • +17 (19 voturi)    
    ? (Marţi, 22 martie 2011, 21:34)

    Tetcipe [anonim]

    In timp ce prin embargou se suprima posibilitatea lui Gaddafi de a obtine arme, Obama a cerut Arabiei Saudite si Egiptului sa furnizeze arme rebelilor din Bengazi. Cum vine asta ?
    • +11 (17 voturi)    
      dublu standard (Marţi, 22 martie 2011, 23:53)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Tetcipe

      numai adversarii lui Gaddafi au voie sa omoare, nu stiai? gloantele lor sunt democratice si tintesc libertatea, cam asta e teoria!
    • +7 (9 voturi)    
      probabil (Marţi, 22 martie 2011, 23:54)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Tetcipe

      probabil ca aliatii considera deja ca Bengazi nu mai este in Libia.
    • +13 (17 voturi)    
      BINGO! (Miercuri, 23 martie 2011, 0:00)

      nostradamus [anonim] i-a raspuns lui Tetcipe

      Corect! Asta-i filosofia razboiului! Chiar nu pricepem odata pentru totdeauna ca pacea este cea mai paguboasa afacere? Marile puteri se ridica si supravietuiesc din razboaie. De la epoca de piatra incoace a fost la fel. Restul este o permanenta lupta.......... Pentru Pace!
      • +2 (4 voturi)    
        ce cresteri de PIB o sa raporteze Franta si MB! (Miercuri, 23 martie 2011, 9:26)

        costica [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

        Cred ca le duduie industria de armament, una dintre cele mai profitabile din lume !!!! armele alea trebuie folosite ca sa construiasca altele, ai dreptate e vorbe de pemanenta lupta ptr pace !!!!
  • -18 (22 voturi)    
    rupti in .... (Marţi, 22 martie 2011, 21:37)

    John [anonim]

    Suntem vai de capul nostru Domnule Nicolas Basescu, mi-e rusine ca m-am nascut in Romania
  • +15 (27 voturi)    
    sa nu fie uitat Mareshalaul Krin von Antenescu (Marţi, 22 martie 2011, 21:38)

    Eneas [anonim]

    daca e dotat si cu o sabie va face minuni de vitejie,luptand ca un erou cu beduinii ,dupa care va cere o pensie militara!iar o gura in plus pe fregata aia chiar nu conteaza !
  • +20 (32 voturi)    
    Iara le-a tras-o Base, 10! (Marţi, 22 martie 2011, 21:43)

    diasporeanul [anonim]

    Daca zicea primul sa intram si noi in Libia acum erau toti uselistii calare pe antene sa-i arate sondajele IRES ca 70% din romani nu vor sa ne bagam in Libia. Acum tre sa-si muste toti limba, ca ei au strigat primii. Din nou prostaci socialisti care striga "anti" inainte sa gandeasca, apoi isi dau seama ce au zic. Uite cum a ajuns Base cu ei la "consens" ;-) 10!
  • +13 (15 voturi)    
    I-am spart pe Libieni. (Marţi, 22 martie 2011, 21:43)

    Alius [anonim]

    De unde mai avea Gaddafi ceva sanse de a scapa, sa vezi acum nenicule cu bricul Mircea.. si alti Mircea, o sa-i dam gata.

    Bun asa!
  • +10 (18 voturi)    
    Libia (Marţi, 22 martie 2011, 21:45)

    Gheo doe [anonim]

    Ca tot comentam mai devreme... O avea RCA si casco.... Nu de altceva dar dacă se scufunda măcar sa se aleagă cu ceva statul roman. Fiare vechi....
  • -21 (33 voturi)    
    Basescu face exces de zel (Marţi, 22 martie 2011, 21:46)

    sylvester [anonim]

    Pentru cei care aveau indoieli ca Basescu e o nulitate, acum cred ca e clar. Dupa ce s-a facut de ras spunand ca Romania nu sustine interventia militara din Libia, acum face exces de zel si trimite o fregata.
    • +18 (22 voturi)    
      olecuta (Marţi, 22 martie 2011, 23:59)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui sylvester

      pai parca a zis ca nu participa decat daca NATO preia conducerea operatiunilor. Si exact asta face. Dumneavoastra la ce film va uitati?
      • +6 (8 voturi)    
        sylvester (Miercuri, 23 martie 2011, 8:15)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        nu se poate uita decat la desene animate cu motanul felix.
    • +2 (4 voturi)    
      Televizorul (Miercuri, 23 martie 2011, 9:00)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui sylvester

      si marii "jurnalisti " care-si dau cu parerea ti-au strecurat aceasta concluzie . Daca ai gandi cu capul tau ai avea indoieli in legatura cu interventia militara intr-o alta tara si despre toate negocierile secrete care se poarta de persoane care au informatii adevarate si care nu apar la televizor . Prin urmare pune mana si pe o carte .
  • +18 (28 voturi)    
    Piraterie (Marţi, 22 martie 2011, 21:48)

    or.SwenToh [utilizator]

    Nu ar fi fabulos sa fie capturata de piratii somalezi? :)
  • +21 (21 voturi)    
    Costuri asa de mari? (Marţi, 22 martie 2011, 21:51)

    ready4war [utilizator]

    Si daca fregata ramanea in M Neagra, cheltuieli tot ar fi fost, salariile militarilor ar fi trebuit platite, hrana la fel.
    Cheltuieli suplimentare ar fi deplasarea pana acolo(combustibil) si probabil suplimnetarea salariilor, deoarece sunt in misiune.... dar totusi mi se pare cam mult.
    In fine, speram ca totul sa fie bine, sa se termine pana pleaca ai nostri( doar spuneau ca operatiunile o sa se termine in cateva zile, nu ?).
    • +1 (1 vot)    
      nu chiar asa de mari (Miercuri, 23 martie 2011, 7:57)

      vlad tzepesh [utilizator] i-a raspuns lui ready4war

      Costurile pe vreme de pace sunt muuult mai mici decat in vreme de razboi. Este normal aceasta pentru ca este platit si riscul ca soldatii sa moara pe front si familiile lor sa ramana fara un sprijin.

      De aceea 4,5 mil euro este o suma cu muuuult mai mare decat cea care ar fi fost cheltuita daca fregata ramanea in M Neagra !
  • +31 (37 voturi)    
    antena 3 acum (Marţi, 22 martie 2011, 21:55)

    aristitel [anonim]

    astia de la antena 3 zic ca :
    - ba de ce plecam la razboi cand 68% din romani sunt impotriva;
    - ba de ce ne-am cacait asteptand planul NATO pana sa plecam la razboi;
    - ba ca de ce n-am participat si fara s-asteptam mandat nato;
    - si olguta vasilescu o ardea cu flota comerciala - parca noi mergem sa mentinem embargoul cu barjele...;

    Mai lipsea s-apara voiculescu sa spuna ca el participa la apararea mediteranei trimitandu-l pe badea cu parapanta.

    nu-i tin partea lui base doar expun niste contradictii emise in decurs de 20 de minute....
    Si asa lipsa de preocupare spre analiza realista a unei situatii conflictuale care deranjeaza, daca nu cumva irita populatia, io n-am mai vazut.
    • +20 (20 voturi)    
      ha,ha (Marţi, 22 martie 2011, 23:48)

      mia [anonim] i-a raspuns lui aristitel

      chestia cu barjele si parapanta este ..dementiala..
      eu nu urmaresc Antena3 chiar O.Vasilescu a propus pentru razboi ,marina comerciala??E o gluma..
    • +8 (8 voturi)    
      super ai spus aristitel (Miercuri, 23 martie 2011, 9:02)

      iiir [anonim] i-a raspuns lui aristitel

      esti tare....

      asa este
      antena 3 numai este tv de STIRI
      ci doar un instrument de manipulare
      atat

      daca ar incepe sa observe si altii manipularea


      ar fi un inceput pentru romani
      si atentie, nu ma refer in cazul lui basel

      ci pe viitor, mai ales pe viitor
    • +6 (6 voturi)    
      RTV (Miercuri, 23 martie 2011, 10:42)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui aristitel

      In ciuda eforturilor catorva jurnalisti de acolo sa adopte o pozite corecta fata de telespectatori , continua sa se faca de ras la ore de maxima audienta prin minciunile otravite servite de Oana Stanculescu , d-na Cretulescu , Ionel...Nusi cum il cheama care aseara a reusit sa fie mai penibil decat Vadim Tudor (imi cer scuze pentru faptul ca nu le cunosc bine numele , dar cand incep emisiunile lor schimb canalul dupa doua trei minute. Cei de la Antena3 si RTV. trebui ca au prea putina minte si mearg ca teleghidati de banii celor doi moguli si nu vada in sondaje , ca o televiziunze generalista ca PRO TV. este mult mai credibila in comparatie cu RTV , iar Antena3 nu exista decat ca televiziune de dezinformare , aflata in razboi cu adevaru ,buna credinta si decenta.
    • 0 (0 voturi)    
      si io m'am gandit la badea (Miercuri, 23 martie 2011, 18:12)

      dr.felix [anonim] i-a raspuns lui aristitel

      da'i cam rau si mi'e ca sare la bataie..
      da pe prof. leptopisetz tot il trimit.
      pentru analele noastre.
      sa tzinem postul informat.
  • -12 (24 voturi)    
    NATO? NATO nu este implicat în Libia! (Marţi, 22 martie 2011, 21:59)

    karol [anonim]

    Domnule preşedinte, concediaţi-vă consilierii. Acţiunea de acum din Libia nu este desfăşurată de NATO!

    Cum adică "Participam la operatiuni la solicitarea NATO"?
    • +8 (8 voturi)    
      QED (Miercuri, 23 martie 2011, 8:26)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui karol

      prost informat si... in general
  • +17 (35 voturi)    
    In sfarsit o actiune buna! (Marţi, 22 martie 2011, 22:04)

    admiral Nelson [anonim]

    Exceptional Base!Super tare, frate!
  • +26 (42 voturi)    
    Sunt curios ce mai zice coafezul acum! (Marţi, 22 martie 2011, 22:05)

    , RightIsGood [utilizator]

    Vad ca despre severin... i/a mancat pisica limba!
    Mamaaa, ce de tunuri incaseaza usl(a)sii!
    Securisti, sindicalisti, feneisti, manjiti, ...
    Politica bunului simt... comunist!
  • -10 (22 voturi)    
    Cum de nu v-ati dat seama pana acum? (Marţi, 22 martie 2011, 22:07)

    PROIECTU LU NA TO [anonim]

    Banii ii va da NATO cum ar terbui sa-i dea si pentru avioanele F-15 sau F-16 sau cum le-o mai chema NUMAI CA NOI NU STIM , INCA SA-I CEREM...
  • +29 (43 voturi)    
    bun asa! (Marţi, 22 martie 2011, 22:08)

    xcristi [utilizator]

    In CSAT au gasit o solutie echilibrata si ma bucur pentru chibzuinta de care dau dovada! Romania nu sare cu capul inainte cum a facut Franta, dar nici nu se de cu fundul de gard la nevoie, aratand solidaritate cu NATO asa cum se cere de altfel! Remarcati ca nu este interventie armata pe teritoriul Libiei!
    • +13 (13 voturi)    
      armata UE (Miercuri, 23 martie 2011, 0:14)

      istoricul de noapte [anonim] i-a raspuns lui xcristi

      Aici e interesant de aflat care au fost bazele pe care si-a automotivat Franta actiunea in forta inaintea tuturor.Probabil ceva de dupa razoaiele Napoleoniene si pe necesitatea de a crea o armata UE...Habar n-am dar ar trebui aflat
  • -15 (27 voturi)    
    si daca batrinii mor de foame... (Marţi, 22 martie 2011, 22:08)

    eba [anonim]

    in 30 zile se construiesc spitale si se distribuie medicamente...usoara sa le fie tarina. la razboiul altora sa fim acolo prezenti...stiu gindire limitata, dar...daca s-ar face si restul..atunci ne-am inchide gurita...astia ce ne-au promis, integritate teritoriala? pai cui ii mai pasa? si asa ne desfiintam curind
  • +38 (42 voturi)    
    hmm... (Marţi, 22 martie 2011, 22:12)

    Nenea [anonim]

    adica noi am trimis juma' de flota in Marea Mediterana?
    • +12 (12 voturi)    
      excelent !!!! (Marţi, 22 martie 2011, 22:38)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Nenea

      Nu ma pot opri din ras !!! felicitari, mi-a placut, dorm cu zambetul pe buze !!!
    • +10 (10 voturi)    
      name (Marţi, 22 martie 2011, 22:40)

      name [anonim] i-a raspuns lui Nenea

      :)))))))
      genial
    • +14 (14 voturi)    
      LOOOOOOOL (Marţi, 22 martie 2011, 23:04)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Nenea

      Cea mai tare! :) Ce bine suna, Romania trimite jumatate de flota!

      Sunt mandru de efectivele militare ale Romaniei!
    • +7 (7 voturi)    
      hmmm (Marţi, 22 martie 2011, 23:16)

      Nenea 0.2 [anonim] i-a raspuns lui Nenea

      Nu, jumatatea cealalta a ramas acasa...
    • 0 (0 voturi)    
      nope... (Miercuri, 23 martie 2011, 12:21)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Nenea

      o treime, ai uitat de Marasesti...asta daca nu iei in calcul si cele patru lolvete...
      Da' Marasesti cand ajungea acolo trebuia sa realimenteze..:p
  • -16 (28 voturi)    
    declaratia si scurta lectie intr-ale diplomatiei (Marţi, 22 martie 2011, 22:15)

    costica [anonim]

    si politicii externe a dlui Basescu..... dincolo de anuntul in sine asteptat de altfel, mai putin implicarea efectiva cu nava militara, aparitia Dlui Basescu a prilejuit o lectie de politica externa ptr cei care ar mai putea contesta in vreun fel aptitudinile in ale politicii externe ale Dlui Basescu, pentru ca exact Dlui Antonescu i s-a adresat lectia, Dl Antonescu care zilele astea a tot spus pe la Tvurile mogulilor ca Dl Basescu a facut din pacate ptr Romania o mare gafa politica si diplomatica in acest caz. Lectia dlui Basescu n-a reparat nici gafa Dumnealui si nici n-a convins romanii care au urmarit evolutia lucrurilor, dimpotriva atitudinea spasita a Dlui Basescu vorbeste de la sine ptr cunoscatorii Dumnealui, numai ca a simtit nevoia de a-i raspunde lui Antonescu desi stia ca acesta are dreptate, ptr ca Dl Basescu nu suporta sa i se spuna ca a gresit. E si el om in definitiv si nimanui nu-i face placere asa ceva, mai ales cand se face la TV si esti mare sef de stat mic....
  • +1 (29 voturi)    
    Traiane, unde mergem noi domnule? (Marţi, 22 martie 2011, 22:17)

    barbidoc [anonim]

    Generalul Ilina, rezervist, ne poate spune in fata ca cele 2 fregate nu pot executa misiuni de asemenea amploare. De fapt, cele 2 fregate nu pot executa niciun fel de misiune, intrucat singurul armament aflat la bordul navelor mentionate este pistolul personal al ofiterului de cart pe nava.

    In schimb amiralii, cei cae conduc destinele Marinei Romane in acest moment nu pot spune decat: Am inteles, sa traiti. Pentru ca daca ar spune altceva, ne-am da seama ca, de fapt, nici macar n-avem nevoie de amirali.

    P.S. de Ziua Marinei cele 2 nave sunt cool si dau foarte bine la fraieri.
    • +17 (17 voturi)    
      Bine ca nu armament (Marţi, 22 martie 2011, 23:02)

      virgilius74 [utilizator] i-a raspuns lui barbidoc

      ... nu va dati seama ce ar fi insemnat sa mai si lansam cateva zeci de Tomahawk-uri? (x 1,5 MILIOANE dolari /bucata). Pai se inzecea costul "expeditiei". Norocul nostru ca am fost saraci si nu le-am dotat. :)
    • +10 (12 voturi)    
      tare asta (Marţi, 22 martie 2011, 23:14)

      dabu [utilizator] i-a raspuns lui barbidoc

      Trist comentariul tau, adevarat, dar atat de haios..
      Chiar asa - cum adica amiral pentru doua vapoare?
      :))

      Cine a dat cu minus nu are simtul umorului...
  • +5 (19 voturi)    
    Aceasta fieratanie (Marţi, 22 martie 2011, 22:24)

    smen [anonim]

    Bagata pe gat de stapanii din nato,mare minune daca nu se va scufunda pana in mediterana
    • +31 (31 voturi)    
      subiect (Marţi, 22 martie 2011, 22:35)

      name [anonim] i-a raspuns lui smen

      stai linistit ca in 30 de zile pana cand e gata titanicu' nostru se termina razbelu' in libia. incepe ala din iran
  • -6 (18 voturi)    
    greseala (Marţi, 22 martie 2011, 22:28)

    k [anonim]

    este gresit ceea ce face Romania in momentul acesta...nu cred ca e cea mai buna solutie...
  • -5 (23 voturi)    
    COSTA... (Marţi, 22 martie 2011, 22:28)

    CosmiN [anonim]

    Ne cam costa faptul de a fi in NATO... Milioane de Euro pt "excursia fregatei", gaz scump de la rusi, si cate or mai fi... Bine, bine, da' cat ii halatu'? Adica noi in afara de cheltuiala ce castigam?
    Pe de alta parte e adevarat ca daca suntem "in" (NATO), trebuie sa ne comportam ca "in" ...
  • +10 (10 voturi)    
    da (Marţi, 22 martie 2011, 22:38)

    name [anonim]

    1.Ar fi bine sa nu dam impresia ca suntem nepregatiti a intelege lucruri elementare. Marii beneficiari ai resurselor petroliere din Libia sunf Italia, Franta, Marea Britanie si SUA.
    2. Interventia este pentru a proteja populatia de un lider politic care omoara propria lui populatie. Este bine ca atunci cand se vorbeste despre populatia din Libia, de interese si de solutii sa se aiba in vedere ca e vorba despre o populatie cu foarte multe triburi.
  • +1 (3 voturi)    
    ? (Marţi, 22 martie 2011, 22:42)

    utug [anonim]

    Pentru ce Obama a cerut Arabiei Saudite si Egiptului sa inarmeze pe rebeli ? Iar Basescu trimite o Fregata ...


    Obama Asks Saudi Arabia To Arm Libyan Civil War
    http://www.conspiracy.me/?p=49012

    Egypt Said to Arm Libya Rebels
    http://groups.google.com/group/soc.retirement/browse_thread/thread/8df9d12ccde91e39/a9ebd7dc5a4cfbec?lnk=raot

    Should 0bama Be Pressuring Saudis To Provide Libya Rebels With Weapons?
    http://www.sodahead.com/united-states/should-0bama-be-pressuring-saudis-to-provide-libya-rebels-with-weapons/question-1563509/

    Isn't it smart of Obama to have the Saudi's arm the rebels in Libya?
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110307063314AAJ8qff
    • +9 (9 voturi)    
      pai (Miercuri, 23 martie 2011, 0:09)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui utug

      fregata nu lasa pe altii sa-i inarmeze pe ceilalti, pentru ca ceilalti sunt impotriva alora cu care sunt astia, intelegi?
  • +15 (15 voturi)    
    yes (Marţi, 22 martie 2011, 22:42)

    yes [anonim]

    sper sa nu ne atace nimeni.
    ar trebuie sa le cerem "pauza" 30 de zile ca sa pornim masinaria de razboi romaneasca
    • +12 (12 voturi)    
      corect (Miercuri, 23 martie 2011, 0:10)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui yes

      daca se luau dupa Crin, plecau cu bicicletele.
  • +16 (16 voturi)    
    LOL (Marţi, 22 martie 2011, 22:44)

    Vizitiul [utilizator]

    Gata in 30 de zile :) Cam penal, pana atunci probabil Libia nici nu mai e pe harta, dar in fine. Gestul conteaza, vorba Romaneasca ce-i drept, care spune mare adevar :)

    Succes, in orice caz, nu ma intelegeti gresit!
    • +8 (8 voturi)    
      Puteau s-o mai taraganeze si ei... (Miercuri, 23 martie 2011, 0:16)

      Carutzasul [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Acu', parca vad ca NATO o sa includa fregata asta in Forta de Reactie Rapida.
  • +3 (9 voturi)    
    O intrebare pentru dl.Ilina. (Marţi, 22 martie 2011, 22:49)

    Diplomat [anonim]

    Si atunci, daca fregata Regele Ferdinand nu este pregatita si armata corespunzator pentru un asemenea conflict de ce este trimisa in acea zona a Mediteranei spre a fi expusa unor riscuri majore? Cine va raspunde?Puteti sa ne dati un raspuns expert, domnule Ilina?
    • +11 (11 voturi)    
      deoarece (Miercuri, 23 martie 2011, 0:11)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Diplomat

      deoarece chiar daca nu-ti faci temele, tot trebuie sa mergi la scoala.
  • +8 (8 voturi)    
    Auzi da' (Marţi, 22 martie 2011, 22:51)

    Vizitiul [utilizator]

    Bricul Mircea unde-o fi? :)
  • -12 (16 voturi)    
    O umilire nationala (Marţi, 22 martie 2011, 22:52)

    Borat [anonim]

    Clientificarea in fata Occidentului este totala. Decat sa ne alaturam cu fratele Gaddafi impotriva imperialismul Democratic-Occidental si Satanul Mare, am ajuns sa ne supunem. In ziua asta imi e rusine sa fiu Roman. Doamne ajuta.
    • +10 (10 voturi)    
      pai (Miercuri, 23 martie 2011, 0:13)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Borat

      intr-o lume ca asta tot trebuie sa fii cu cineva, ca singur nu te lasa ei. Si ceilalti sunt China, Rusia, Iranul, musiu Gadhafi. Nici astia "democrati" nu-mi plac, dar sunt mai putin urati decat ceilalti.
    • 0 (0 voturi)    
      vezi ca te'ai ratacit (Miercuri, 23 martie 2011, 17:49)

      kofen [anonim] i-a raspuns lui Borat

      sefii ziceau altceva, ca deja trebuia sa bombardam la gaddafi.
      n'ai fost atent la latrina 3 !
  • -1 (9 voturi)    
    interesant (Marţi, 22 martie 2011, 23:04)

    vasile constantin [anonim]

    nava va fi gata de plecare in 30 zile

    va fi un razboi lung!!!!

    speram sa se fi terminat deja...

    sunt pro gadaffi...

    acei civili rebeli care le duce obama grija sunt inarmati
    gadafii este sustiunut de majoritatea populatiei
  • +17 (19 voturi)    
    Bravos (Marţi, 22 martie 2011, 23:04)

    dan coste [anonim]

    Asta inseamna ca Romania a reusit s-o echipeze, dupa ce a cumparat-o de la fier vechi de la englezi, la pret de nava superperformanta. Platind pe ea cat nu face. Cum pana si pana acum a mai participat la cateva aplicatii NATO, fara a fi echipata cum se cuvine, ar fi u surpriza de proportii sa-si poata indeplini misiunea. In realitate - parerea mea - Basescu le-a dat cu tifla englezilor: Ne-ati bagat pe gat o nava nasoala, cu asta contribuim si noi la razboiul vostru pentru petrolul libian. Corect?
    • +11 (11 voturi)    
      crezi (Miercuri, 23 martie 2011, 0:15)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui dan coste

      crezi ca in UE am intrat gratis? Am platit bilet, adica bilete multe.
  • +3 (5 voturi)    
    Pentru cine? (Marţi, 22 martie 2011, 23:45)

    paul155 [utilizator]

    4,5milioane de euro.Daca Gadafi oprea macelul din Libia merita.Din ceea ce vedem acum atat fortele aliate cat si Gadafi fac victime in randul populatiei.Oare dam bani astia pentru ca tarile cu interese in Libia Franta,Italia,USA sa scape de Gadafi si liderul opozitiei sa acorde facilitatile promise aliatiilor.Eu cu ce raman?
    • +2 (2 voturi)    
      haha (Miercuri, 23 martie 2011, 8:29)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui paul155

      cu ce ai avut si pana acum, minus 4.5 milioane
  • +2 (4 voturi)    
    D-l Ilina si fregatele (Marţi, 22 martie 2011, 23:51)

    Bauauau [anonim]

    D-l Ilina
    Spuneti ca RO nu a avut "sute de milioane de euro" pentru dotarea acestor nave ?!
    Cumva aceste dotari trebuiau sa fie din aur masiv ?
    Altfel , nu inteleg aceste costuri si sunt sigur ca reprezinta cheltuieli a la Adrian Severin.
  • +4 (4 voturi)    
    Fregata.. (Marţi, 22 martie 2011, 23:56)

    Mishuk [utilizator]

    30 de zile?... pana atunci se termina razboiul.. Iar sa se intoarca inapoi nu are sens.. mai bine ramane acolo ca daca se intoarce..se mai ia 10% din salar sa compenseze combustibilul..
  • -2 (4 voturi)    
    frasu lu base (Miercuri, 23 martie 2011, 0:12)

    gigi [anonim]

    nava asta a plecat sa-i prinda pe oameni lu frasu lu base care vand armament la libieni, ce cacealma !
  • +3 (9 voturi)    
    Iata si urmarea (Miercuri, 23 martie 2011, 0:20)

    Jacob [anonim]

    pe fregata sunt zeci de metri cubi de borduri si marmura! De asemenea se pot gasi si baloti de pantofi cu tocuri, galeti cu simbolul frunzei turistice, banci pentru parcuri si costume de scafandru cu sigla CFR. La bord se afla o echipa de dezvoltatori care vor construi TzuNaMi Residence Garden la preturi de criza 2000 de euro m2, cu vedere deosebita la mare. Vanghelie va sosi peste 1 saptamana pentru a organiza un gratar si o bere pentru sinistratii care este, nea Nelu va da sfaturi despre ancorarea(ca sa vezi) in meandrele concretului ,iar domnu' Dan va filma un reportaj printre cadavrele plutitoare. Gigi va tine o prelegere conferentiara despre cat de radioactiva era bomba lui Dodel , Borcea va intra panicat in direct ingrijorat de faptul ca avand mai mult fier in el ar putea fi afectat mai tare de radiatii.
    Seara pe antena3 Mircea Badea face tractiuni la o bara de uraniu precizand ca este protejat de geaca de piele si ochelari. Cu o ora mai devreme , Gadea il suna pe dom' presedinte Geoana si ii marturiseste scarbit ca Basescu dupa ce a vandut toata flota , acum trimite si ultima mandrie nationala la japonezi.
    O zi mai tarziu primarul Oprescu se ofera sa faca o autostrada suspendata peste toata japonia, pentru a mai aerisi traficul ca prea au lasat aia totul "balta".
    La romanii au talent apare un grup de japonezi sinstrati rupti in dos care cer ajutor, dar Mihai Petre le da X pentru vulgaritate si lipsa de expresivitate.
    Japonia isi revine in 2-3 luni de zile, reconstruiesc totul exact cum era inainte si le trimit romanilor o poza inramata cu Dobrogea pe care scriu "Capul sus si noi am trecut prin asta!"
    • 0 (0 voturi)    
      esti tare, Jacob (Miercuri, 23 martie 2011, 10:16)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui Jacob

      am ras de m-am prapadit
    • 0 (0 voturi)    
      am ras enorm!!!! (Miercuri, 23 martie 2011, 12:50)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Jacob

      nu mergeti la "Romanii au talent" ??!! la umor!!!!
  • +11 (11 voturi)    
    degeaba (Miercuri, 23 martie 2011, 0:32)

    Bogdan [anonim]

    suntem in NATO prin urmare avem anumite obligatii. nu inteleg de ce atatea comentarii
    • +10 (10 voturi)    
      Mda (Miercuri, 23 martie 2011, 2:05)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Dar hai ca unele comentarii sunt chiar reusite :)
      • +2 (2 voturi)    
        sunt chiar grozave!!! (Miercuri, 23 martie 2011, 8:15)

        lili [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        mi-au facut o dimineata excelenta, nu mai am nevoie de exercitii faciale matinale contra ridurilor cum recomanda specialistii, la cat am ras !!!!
  • +13 (13 voturi)    
    Am inteles ca (Miercuri, 23 martie 2011, 1:01)

    Mihaitza [anonim]

    din cei 205 militari, 50 sunt arcasi de elita
    • +1 (1 vot)    
      baieti, (Miercuri, 23 martie 2011, 10:17)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui Mihaitza

      voi imi faceti dimineata reusita cu comentariile voastre.
  • +16 (16 voturi)    
    Epave ne-ati dat, epave va dam! (Miercuri, 23 martie 2011, 2:09)

    zexe [anonim]

    Din acest motiv il iubesc in mod sincer pe Basescu. Pentru ca stie sa joace. La vremea respectiva, epavele supranumite si fregate ne-au fost bagate pe gat de catre englezi si le-am platit de parca ar fi fost noi. Acum, cand a venit vremea sa le intoarcem "serviciul", Basescu le da inapoi si le spune: "Luati, ma, de aici, ce mi-ati dat! Si sa ziceti "merci" ca vi le-am trimis si cu echipaj"
    Domnule Basescu, va iubesc!
  • +4 (6 voturi)    
    Libia (Miercuri, 23 martie 2011, 2:11)

    VicX [anonim]

    Sar putea aceasta misiune Sa dureze mult mai mult decat isi Inchipuie presa!! Sigur vor fi mobilizate trupe Pe teren fara asta Nu se poate!! democratia Americana e imposibila in libia , franta uk USA italia sunt niste hoti si mincinosi! Doar interese coloniale si economice sunt, "rebelii" au fost si sunt pregatiti pt aceasta lovitura de stat mascata!! Onu si nato fac cele Mai multe Victime Ganditiva cum ar fi Sa atace cu rachete bucurestiul, fara Sa faca victime!!! Sunt pro Gaddafi! Daca vroiau Sa faca o treaba trebuiau Sa organizeze un referendum monitorizat international si Pe urma Sa actioneze daca era cazul!!
  • -1 (5 voturi)    
    CLARIFICARI !!! (Miercuri, 23 martie 2011, 6:57)

    OVIDIU [anonim]

    Alain Juppé a spus, nu toţi membrii coaliţiei militare sunt membri ai NATO, astfel încât “aceasta nu este, prin urmare, o operaţiune NATO”.

    Cu toate acestea, el a declarat că coaliţia va folosi NATO “de planificare şi capabilităţile de intervenţie”.

    Barack Obama, preşedintele SUA, este de acord cu Nicolas Sarkozy, preşedintele francez, si cu David Cameron, prim-ministru din Marea Britanie, că NATO ar juca un rol cheie în funcţionarea să pună în aplicare nu-zbura no-fly deasupra zonei Libiei.

    Alain Juppé, ministrul de externe francez, a declarat că noul organism va reuni miniştrii de externe din statele participante, inclusiv Marea Britanie, Franţa şi SUA, precum şi Liga Arabă.

    Este de aşteptat să se întrunească în zilele următoare, fie la Bruxelles, Londra sau Paris.

    Deci operatiunea nu este NATO (Trebuie sa fie in primul rand aprobata de ONU, ca sa fie valabila) .

    Deci Basescu este de acord de a participa la operatiunea FRANCEZA . Germania membra NATO nu si-a schimbat pozitia.
  • +2 (2 voturi)    
    Inlocuirea ... (Miercuri, 23 martie 2011, 7:36)

    Tetcipe [anonim]

    Inlocuirea lui Gaddafi cu Mustafa Abdel Jalil, seful rebelilor din Bengazi nu este o nebunie ?

    Sunt de acord ca Gaddafi nu mai este bun si ca trebuie inlocuit. Dar cum poti, spune premierul bulgar Boiko Borisov, sa il inlocuiesti cu Mustafa Abdel Jalil (seful rebelilor din Bengazi), fost ministru al Justitiei, cel care a pus in scena procesul care era sa duca la executia unor infirmiere bulgaroaice si a unui medic palestinian ?

    Pedeapsa capitala pentru infirmierele bulgare
    http://www.newspad.ro/Pedeapsa-capitala-pentru-infirmierele-bulgare,186754.html

    Familiile a aproximativ 400 de copii libieni infectati cu HIV au cerut 4,4 miliarde de euro pentru a renunta la acuzatiile la adresa a cinci asistente medicale bulgare si un medic palestinian
    http://www.newspad.ro/Libertatea-asistentelor-bulgare-costa-4-4-miliarde-euro,80217.html

    Salvarea surorilor bulgaroaice costa 438 de milioane de dolari
    http://www.newspad.ro/Salvarea-surorilor-bulgaroaice-costa-438-de-milioane-de-dolari,247066.html
    • 0 (0 voturi)    
      cum de ce? (Miercuri, 23 martie 2011, 11:48)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Tetcipe

      a dovedit ca poate face bani pentru prieteni
  • +1 (1 vot)    
    protest (Miercuri, 23 martie 2011, 7:57)

    petrica [anonim]

    Protestez impotriva unei astfel de decizii!
    Nu este suficient cit rau au facut SARCOZI,CAMERON SI OBAMA prin decizi lor?
    In tara noastra intrau luna de luna de la cei care lucrau in Libia cel putin 2 milioane de euro,acum?...
    Cei care ne conduc in loc sa foloseasca banii pentru cei care si-au ierdut locul de munca ,platind somaj, se grabesc sa ii iroseasca fara nici-un folos.
    Cu ce ne-am ales dupa razboiul din Irak de unde aveam de recuperat peste un milion de dolari?
    Razboiul asta pornit nebuneste face bine cui?
    Cu totii avem de suferit si asta pentru a ajuta niste "rebeli"(daca ii numea aparatori ai democratiei mai ziceam).
    Liderii care au generat razboiul nu sint de calitate ,nu trebuie sa ii mai ascultam ,trebuie sa luam atitudine ,sa protestam in fata ambasadelor!
    Eu am lucrat in Libia si stiu foarte bine cum era viata acolo, cu cinci euro luai patruzeci litri de benzina.
    Sa faca bine acum ONU, dupa decizia proasta care au luat-o, hotarind razboi si suferinta, sa ne plateasca daune celor citeva milioane din intreaga lume care am ramas fara job.
    Prin acest razboi viata tuturor se va inrautati!
    ESTE O CRIMA!
  • -2 (2 voturi)    
    suceala-invarteala Dlui Basescu.... (Miercuri, 23 martie 2011, 8:28)

    costoca [anonim]

    dupa ce-o dadu in bara mai saptamana trecuta prin acea declaratie pripita ce condamna in termeni directi si clari o eventuala interventie militara in Libia, suparandu-l definitiv si ptr totdeauna pe Sarkozy, Dl Presedinte Basescu a vrut sa dreaga busuiocul cu trimiterea acestei fregate amarate la ce forte militare de mare performanta sunt angrenate acolo. Cu barcuta noastra in 30 de zile gata, sper sa se termine razboiul pana atunci ptr ca aliatii vor o interventie rapida si scurta(nu stiu de vor reusi) dar oricum nu cred ca va dura 1 luna, dupa calculelel lor desi in razboi nu prea stii ce-i aia interventie scurta. Gestul lui Basescu cred ca a fost din prea multa evlavie acum fata de aliati, eu nici nu cred ca aia au solicitat, cred mai degrabba ca a fost oferta Romaniei caruia aliatii din NATO nu i-au zis PAS. Mai ales ca celelalte state in afara celor care au pornit adica Franta si MB isi vad interesele si eventual participa la actiuni umanitare sau de sprijinire dar nu cu nave de razboi cum s-a avantat Romania. Sper ca in 30 de zile razboiul sa se termine iar Romania sa ramana cu o nota mare ptr GESTUL de a trimite, desi cam tarzie reactia mai ales ca initial Romania prin Dl Basescu s-a pozitionat departe de aliatii ei. Toata povestea in opinia mea nu inseamna decat interesele Frantei si ale celor care au atacat, n-are treaba cu oamenii asa cum invoca astia, pai asa ce vor face vor interveni si in Yemen si in Bahrain si peste tot unde astfel de dictatori troneza de peste 30 de ani?! Da' de unde.
    PS Mi-au placut comentariile, colectie super de umor.
  • +1 (1 vot)    
    timpul zboara (Miercuri, 23 martie 2011, 8:30)

    Fabiani [anonim]

    Citez: Nava va fi gata de plecare in misiune in 30 de zile. Insa, dupa cum crede coalitia, va fi un blitzkrieg, deci pana atunci se termina razboiul !!!
  • +5 (5 voturi)    
    Razboiul, opera unor iresponabili (Miercuri, 23 martie 2011, 8:38)

    hotnewsfil [utilizator]

    Razboiul distruge rezultatele muncii oamenilor, deorganizeaza tari, comunitati si, ceea ce este cel mai imortant, omoara oameni.
    Asa ca, atunci cand facem fel de fel de strategii privind, "solutiile optime" care trebue sa fie aplicate intr-un razboi, trebue sa o facem de pe pozitia ca propriul nostru copil se duce pe 'campul' de lupta ca, cel mai probabil, isi va lasa oasele pe-acolo, ca nu il vom mai vedea niciodata, ca ii vom lua unica sansa de a-si trai viata pe care i-a dat-o Dumnezeu-via noi, parintii lui.
    Razboiul ia painea de la gura oamenilor saraci, este un 'moft' al belicosilor iresponsabili, o cotonogeala de cartier, echipata in straie militare si transferata pe campul de lupta, este un fel de a se realiza al generalilor, al strategilor militari care, niciunul, nu-si trimite copii in linia intai.
    Niste alienati iresponsabili, niste indiferenti la suferintele dramatice pe care le provoaca declanseaza si intretin razboaie.
    De regula, politicienii declanseaza razboaie si in interes strict personal (cresterea averii). Nici ei nu-si trimit copiii in prima linie a frontului de lupta, ii tin acasa, la caldurica, langa mamele lor.
  • -3 (3 voturi)    
    S ebaga si el in seama teroristul, (Miercuri, 23 martie 2011, 9:26)

    amaratul [anonim]

    trimite fregata cu arme pentru Gaddafi?

    http://wiki-leaks1.blogspot.com/2010/12/traian-basescu-si-traficul-de-arme.html
    • +1 (1 vot)    
      omule (Miercuri, 23 martie 2011, 11:50)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui amaratul

      daca iti place sa citesti prostii, ok, dar nu le da mai departe.
  • +1 (1 vot)    
    Atentie la pirati! (Miercuri, 23 martie 2011, 9:27)

    Bogdan [anonim]

    Aceasta operatiune militara de mari dimensiuni care angreneaza si cumuleaza energii, resurse si nu in ultimul rand fonduri de 4,5 mil euro intinsa pe o perioada de 30 zile o0( Ascut sabiile , pregatesc sagetile,scot armurile? w/e) se poate termina tragic.S-ar putea ca fregata noastra sa fie deturnata de catre piratii somalezi...In acel moment , tot in CSAT (presimt) se va lua decizia de a ataca fara menajamente cuibul asta de pirati cu "avioanele" F-16 care dupa "lovitura" vor face jonctiunea cu trupele aliate in Libia. Simtiti energia? Eu deja simt gustul victoriei...
  • 0 (4 voturi)    
    Penibil (Miercuri, 23 martie 2011, 9:30)

    cshro [anonim]

    Pana o sa ajunga flota romana acolo s-ar putea sa nu mai foie nevoie. Nava va pleca in 30 zile plus inca 10-15 zile pe drum s-ar putea ca romanasii nostri sa ajunga la parastasul lui Gadafi.
    • 0 (0 voturi)    
      10-15 zile?! (Miercuri, 23 martie 2011, 11:58)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui cshro

      eu stiu ca-i veche, dar nu-i cu vasle totusi...

      eu nu inteleg de ce nu au trimis Marasesti, aia macar avea niste rachete sovietice de 50 de ani pe ea ...plus ca avea doua elicoptere puma nu unul :p

      si poate le vand si ei odata si cumpara altele (NOI!) sau macar le echipeaza... una din doua...o nava militara fara armament e ca un pat de bordel gol...
  • +5 (5 voturi)    
    Pe ei! (Miercuri, 23 martie 2011, 9:37)

    rcb [anonim]

    Tare -- toti cei 10 sustinatori ai colonelului lu' peshte si-au dat intalnire pe hotnews.ro :) Nu vreti voi sa puneti voi de un miting? Facem o cheta si va luam bilete sa il tineti la Lockerbie. One way desigur.

    Pe langa marele teme anti-americane, cum ar fi ca sunt ultimii de pe fata pamantului, n-au aterizat pe luna, si-au daramat cladirile cu avioane fantoma ca sa puna laba jegoasa pe bogatiile din Afganistan, etc, acum au o noua tema: cat de proasta e marina noastra militara si ca de ce ne bagam noi peste libieni.

    Ei probabil stiu -- noi nu -- ca marina noastra militara a fost renumita din vechime si pana la alegerea lui Basescu prin lupte diverse, in Pacific si Atlantic, contra diverselor forte care dadeau sa pescuiasca calcan pe acolo. Si mai stiu si ca am avea nevoie de puzderie de portavioane ca sa le fataim de la Varna la Istanbul -- ca mai incolo nu avem cum sa trecem.

    Dar ce stiu cu siguranta e ca atunci cand esti intr-o alianta nu trebuie sa o respecti. Avem experiente vaste -- cand nemtii erau buni, ne bateam la Stalingrad. Cand stalingradenii si rudele lor au ajuns la Galati, am "intors armele" si i-am eliberat pe cehi. De ce nu am continua asa istorie plina de succese?

    In concluzie: CSAT a luat o decizie corecta si singura normala. Si nu, ma, stati linistiti: n-au aterizat pe luna, v-au prostit pe voi ca sa va ia petrolul!
  • +4 (4 voturi)    
    corect base (Miercuri, 23 martie 2011, 9:45)

    lc [anonim]

    Presedintele nostru le da clasa multor politicieni si presedinti europeni. felicitari si multa sanatate dle presedinte pentru pozitia corecta si coerenta si in acest caz.
    in general am observat daca ai rabdare si nu te lasi isterizat de tv-urile canale de stiri , basescu nu te dezamageste
  • +2 (4 voturi)    
    mai in gluma... (Miercuri, 23 martie 2011, 10:37)

    alham gidac [anonim]

    Stire de ultima ora: Romania participa la actiunile din Libia cu o frecata puternica. Se pare ca razboiul va inceta odata ce frecata noastra va fi zarita de libieni. Acestia vor muri de ras...
  • 0 (0 voturi)    
    TrisT (Joi, 24 martie 2011, 1:42)

    alex [anonim]

    Nu avem bani de spitale , educatie ,scoli nu mai zic de drumuri si altele dar cheltuim milioane de euro pe operatiuni militare de dragul unui presedinte ! ....Foarte trist


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri