Presedintia i-a raspuns liderului social-democrat: Pentru PSD sub Ponta, sa reprezinti interesele Romaniei este o incalcare a Constitutiei

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 6 martie 2011, 18:17 Actualitate | Politic

Purtatorul de cuvant al Presedintelui Romaniei, Valeriu Turcan, a declarat ca deplasarea sefului statului la reuniunea Partidului Popular European, desfasurata vineri la Helsinki, "a fost platita din banii alocati prin bugetul de stat Administratiei Prezidentiale intrucat a fost o deplasare in interes national si nu una in interes privat". Turcan a raspuns astfel acuzatilor liderului PSD, Victor Ponta, care declarase ca participarea lui Traian Basescu la intalnirea din capitala finlandeza a fost un gest "reprobabil si condamnabil", impotriva Constitutiei, deoarece presedintele nu este membru al niciunui partid politic. "Pentru PSD sub Ponta, sa reprezinti interesele Romaniei este o incalcare a Constitutiei", sustine purtatorul de cuvant al presedintiei.

Turcan a precizat ca reactia lui Ponta "arata lipsa de intelegere a proceselor decizionale la nivel european si a temelor importante pentru Romania".

"Invitatia a fost adresata Presedintelui Romaniei in calitate de sef al statului si obiectul reuniunii a fost pregatirea Consiliului European din 24-25 martie a.c. Au fost discutate o serie de teme importante pentru tarile membre ale Uniunii Europene - asigurarea stabilitatii financiare, guvernanta economica si cresterea competitivitatii in tarile membre. De asemenea, a fost discutata evolutia situatiei din Libia", a afirmat purtatorul de cuvant al presedintelui Basescu.

"Desigur ca nimeni in vreo alta tara nu pune sub semnul intrebarii relevanta unei asemenea reuniuni pentru interesul national. Doar in Romania ai declaratii precum cea a lui Ponta, pentru ca doar Ponta traieste intr-o asemenea confuzie. El nu intelege miza unor asemenea reuniuni. Isi imagineaza probabil ca reuniunea la nivel de sefi de stat si de guvern e ca o sedinta la PSD unde s-ar discuta cum sa mai ameninte Victor Ponta si Adrian Nastase magistratii, ce prieteni sa mai ia contracte cu statul sau la ce baluri ale bobocilor sa mai fie in juriu Nicu Banicioiu", a afirmat Turcan pentru HotNews.ro.


Iata declaratia completa a lui Valeriu Turcan, purtatorul de cuvant al Presedintelui Romaniei:

"Pentru PSD sub Ponta, sa reprezinti interesele Romaniei este o incalcare a Constitutiei.

Declaratia acestuia arata lipsa de intelegere a proceselor decizionale la nivel european si a temelor importante pentru Romania.

Deplasarea a fost platita din banii alocati prin bugetul de stat Administratiei Prezidentiale intrucat a fost o deplasare in interes national si nu una in interes privat.
 
Invitatia a fost adresata Presedintelui Romaniei in calitate de sef al statului si obiectul reuniunii a fost pregatirea Consiliului European din 24-25 martie a.c. Au fost discutate o serie de teme importante pentru tarile membre ale Uniunii Europene - asigurarea stabilitatii financiare, guvernanta economica si cresterea competitivitatii in tarile membre. De asemenea, a fost discutata evolutia situatiei din Libia.
 
Summit-ul de la Helsinki a fost o reuniune de pregatire a deciziilor de la Consiliul European, o oportunitate ca sefii de stat si de guvern care provin din partide membre PPE sa promoveze punctele de vedere nationale.

 Pe langa sefi de stat si de guvern din state membre ale Uniunii Europene, la summit-ul de la Helsinki au fost prezenti si Presedintele Consiliului European, dl. Herman Van Rompuy, Presedintele Comisiei Europene, dl. Jose Manuel Barosso, Presedintele Parlamentului European, Jerzy Buzek"

Liderul social-democrat a calificat gestul presedintelui Traian Basescu drept "reprobabil si condamnabil", "fara precedent la nivel european", si a anuntat ca PSD va solicita duminica, printr-o scrisoare adresata Administratiei Prezidentiale, sa comunice daca deplasarea lui Traian Basescu la Helsinki s-a facut din bani publici sau din fondurile PDL.

Presedintele PSD a adaugat ca a fost si el prezent zilele trecute la Summitul PES, care a avut loc la Atena, iar PSD a platit costurile de deplasare.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

6393 vizualizari

  • +63 (71 voturi)    
    serios? (Duminică, 6 martie 2011, 18:22)

    popa [anonim]

    Chiar nu inteleg de ce presedentia Romaniei isi pierde timpul raspunzand acestui fariseu. Geoana avea 10 clase peste Ponta
    • +24 (24 voturi)    
      Probabil au fost uimiti. (Duminică, 6 martie 2011, 18:36)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui popa

      Cum sa reactioneze? Sa nu-l bage in seama a fost primul impuls dar apoi s-au gandit la categoria de votanti a PSD-ului. Si-au dat seama ca ar trebui sa ia atitudine ca altfel aia cred orice tampenie daca e spusa de presedintele lor...
      L-au crezut pe Iliescu ca planteaza minerii panselute si PNT-ul are tipografie de bani, de ce nu l-ar crede pe Ponta?
      • +10 (10 voturi)    
        Raspuns la declaratia lui Ponta (Luni, 7 martie 2011, 5:30)

        Manu de la Vrancea [anonim] i-a raspuns lui denvarel

        Daca votanti PSD,au curiozitatea sa il intrebe pe Maestrul Gheorghe Zamfir, cum a luat domnul Ponta o fosta ferma din Arges, ferma care ii era promisa maestrului. Acest imberb al politicii Romaniei, este ca un copil iresponsabil,care ii dai voie sa se joace cu o porta voce,in toiul nopti.
        Nu se poate face comparatia cu predecesorul sau, ca sunt amandoi la aceas octava. Canta fals,
        la orce ii pui.Au devenit beleaua Romania!
    • -22 (24 voturi)    
      Basescu si Ponta = Circ (Duminică, 6 martie 2011, 19:00)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui popa

      Nu vedeti cata impostura ?
      La amandoi.
    • +25 (25 voturi)    
      Vanghelie (Duminică, 6 martie 2011, 19:04)

      Raluca [anonim] i-a raspuns lui popa

      e doctor docent, pe langa mascariciul asta tont...
    • -18 (18 voturi)    
      De ce a fost singurul presedinte de tara acolo? (Duminică, 6 martie 2011, 21:56)

      mil [anonim] i-a raspuns lui popa

      Normal era sa se duca Boc ca era si presedintele partidului popular din Romania si PM...

      De ce nu il lasa pe Boc sa se afirme in plan european? Ala e bun doar la injuraturi?
      • +7 (7 voturi)    
        io nu va-nteleg (Duminică, 6 martie 2011, 22:33)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui mil

        voi cititi doar dupa burtiera de la irealitatea?
        ai citit tot articolul sa vezi expicatie? evident ca nu, altfel nu vad de ce pui intrebari stupide
        uite, un singur citata sa intelegi:

        "Invitatia a fost adresata Presedintelui Romaniei in calitate de sef al statului si obiectul reuniunii a fost pregatirea Consiliului European din 24-25 martie"

        deci retine, invitatia a fost adresata PRESEDINTELUI ROMANIEI.
      • +5 (5 voturi)    
        Ai citit macar explicatia? (Luni, 7 martie 2011, 10:20)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui mil

        Daca citeai, observai ca au fost presedinti de stat si guvern din mai multe tari. Adica domnul ponta doreste izolarea romaniei
        "Pe langa sefi de stat si de guvern din state membre ale Uniunii Europene, la summit-ul de la Helsinki au fost prezenti si Presedintele Consiliului European, dl. Herman Van Rompuy, Presedintele Comisiei Europene, dl. Jose Manuel Barosso, Presedintele Parlamentului European, Jerzy Buzek"
  • +54 (58 voturi)    
    ha! (Duminică, 6 martie 2011, 18:26)

    casapucristian [utilizator]

    Pai domnul Ponta mai stie sa faca altceva prin parlament decat sa dea chiulul si sa arunce acuze in stanga si in dreapta? Dumnealui nu vede cat de penibil poate sa fie? Hai noroc Gheorghe, hai noroc Ioane! Ne vedem la prezidentiale cand vom vota inca odata cu cainii astia latratori!
    • -27 (27 voturi)    
      Sunteti platit tovarase ? (Duminică, 6 martie 2011, 19:02)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui casapucristian

      Nu vedeti ca Basescu Ponta si Antonescu in corpore ne fac tara de tot "rahatul "???
  • +16 (16 voturi)    
    !!! (Duminică, 6 martie 2011, 18:36)

    paul [anonim]

    Ponta...... o papusa gonflabila.......
  • -21 (21 voturi)    
    SERIOS?!? (Duminică, 6 martie 2011, 18:37)

    STAN PATITU [anonim]

    Ponta are dreptate. L-au chemat popularii europeni care reprezinta o asociere de partide la care s-a afiliat PDL. Nu va fi invitat Basescu de socialistii europeni ! Invitatia arata ca nimeni nu-l ia in serios pe Boc. Trebuia sa se duca pe banii lui. Restul sunt povesti. Turcan arata ca Dumnezeu le-a luat mintile si nu mai pot judeca limpede.
    • +10 (14 voturi)    
      unu (Duminică, 6 martie 2011, 22:02)

      unu [anonim] i-a raspuns lui STAN PATITU

      cum iti permiti sa vorbesti asa? boc va fi citit din manuale despre cum se scoate o tara din criza.
  • +2 (2 voturi)    
    De la sursa, alte tinte pentru Ponta: (Duminică, 6 martie 2011, 18:37)

    judex [anonim]

    http://in.reuters.com/article/2011/02/15/idINIndia-54906020110215?type=economicNews
  • -11 (11 voturi)    
    ba, romanii sint asa prosti (Duminică, 6 martie 2011, 18:44)

    bula [anonim]

    nu iesim niciodata din rahatul in care ne-am bagat. cum te trezesti, ai tuica pe masa, iar daca nu o ai numai la ea te gindesti. atit fac romanii...si aia din strainatate la fel, numai case si masini...in rest nu pot nimica.....
    • -11 (11 voturi)    
      unu (Duminică, 6 martie 2011, 22:05)

      unu [anonim] i-a raspuns lui bula

      continuare

      ca sa scoti o tara din criza, viitorii elevi vor citi in manuale cum a facut boc, apoi, cand vor creste mari, vor face invers. reusita e garantata.
  • +14 (14 voturi)    
    deh..aer tare la ponta (Duminică, 6 martie 2011, 18:46)

    tanti [anonim]

    pai, aerul tare

    se spune ,daca vrei sa-i cunosti caracterul unui om ,dai functie

    nu au jena, sunt disperati sa ajunga la guvernare

    daia este ajutat de Nastase-cine se aseamana, se aduna


    eh.......
  • +17 (17 voturi)    
    "profesionist" (Duminică, 6 martie 2011, 18:50)

    coor [utilizator]

    e scris pe fruntea d-lui Ponta ! halal politician ! sa ne fereasca Cel de sus de alde de-astia !
  • +19 (19 voturi)    
    Raspunsul Adm.Prezidentiale (Duminică, 6 martie 2011, 18:54)

    costel [anonim]

    Ma gindesc cu groaza ca in fruntea Romaniei ar putea ajunge Ponta sa Antonescu.
  • +19 (19 voturi)    
    Lucrul ce mai deranjant la Basescu (Duminică, 6 martie 2011, 18:54)

    nano2k [utilizator]

    Cel mai deranjant lucru la Basescu este ca, desi tace si face, si face bine, din cand in cand se injoseste sa raspunda unor acuze puerile. As intelege sa fie acuzatii grave.

    Daca Ponta crede ca e ceva e neconstitutional, sa se adreseze Curtii.
  • +21 (21 voturi)    
    Ce poanta mai este si asta? (Duminică, 6 martie 2011, 18:57)

    mamasitatarusu1211377215 [utilizator]

    Unde i-or gasi, frate,asa inteligenti? In dorinta de a-l lovi pe presedinte ajung la cretinisme !
  • -2 (8 voturi)    
    Nicio problema (Duminică, 6 martie 2011, 18:57)

    Constantin [anonim]

    Nu vad nimic deosebit (nici in rau, nici in bine) daca dl Basescu participa la aceasta intrunire. I-as sugera d-lui Turcan sa nu mai afirme ca "presedintele nu este membru al niciunui partid politic" pentru ca suna anormal(ca sa nu zic altfel), nu prea are acoperire in realitate. Teoretic asa o fi dar practic nu e deloc asa. L-as sfatui pe Valeriu macar sa ocoleasca aceasta afirmatie pentru ca suna cam ipocrit.
    • +14 (14 voturi)    
      Nu ai inteles nimic (Duminică, 6 martie 2011, 21:53)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Declaratia legata de apartenenta la un partid a fost facuta de Ponta, nu de Turcan.
      Citeste textul integral al declaratiei sa vezi ce a spus Valeriu Turcan.
      • +3 (5 voturi)    
        :) (Duminică, 6 martie 2011, 22:57)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Asa e, am citit in diagonala, sa ma impusc?! Raspunsul lui Tatarcan a fost destul de echilibrat si corect
  • +23 (23 voturi)    
    Raspuns mai scurt si la obiect (Duminică, 6 martie 2011, 19:06)

    Nea Marin [anonim]

    Adica cam asa: "Presedentia Romaniei isi exprima ingrijorarea ca in conducerea PSD prostia are un trend ascendent. Presendintele Romaniei ii roaga pe membrii PSD sa ia masuri urgente deoarece Romania risca sa sustina culoarul politic de stanga cu absolventi de scoali pentru copii cu dizabilitati".
  • +22 (22 voturi)    
    invitatia de la PSD (Duminică, 6 martie 2011, 19:07)

    cititor p'aci [anonim]

    Imi aduc aminte ca, acum cativa ani, domnul presedinte a fost invitat la un congres(conferinta...) a PSD-ului.
    Era si Ponta pe acolo. Si nu s-a pus deloc problema cu ce bani a cumparat benzina... nu a fost considerat gest "reprobabil" si nu mai stiu cum... iar de Constitutie...

    De la imaturitate d-nul Ponta a trecut direct la scleroza?!?!
    • +14 (14 voturi)    
      Era (Duminică, 6 martie 2011, 20:58)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui cititor p'aci

      TSD dar in rest sunt de acord :)
  • +25 (25 voturi)    
    dezamagire (Duminică, 6 martie 2011, 19:10)

    valentin [anonim]

    chiar am crezut un timp ca se naste un mare om politic , insa pot afirma dezamagit ca domnul Iliescu este cu n clase peste cel ce incearca sa conduca un partid ce creste in sondaje numai atunci cand trebuie sa strangem cureaua.
  • +13 (13 voturi)    
    bravo (Duminică, 6 martie 2011, 19:12)

    postac [anonim]

    ma bucur

    dar, sa fie atent ce face cu pdl

    nu mi-a placut ce am vazut la televizor
  • -14 (14 voturi)    
    angela merkel, (Duminică, 6 martie 2011, 19:12)

    alina [anonim]

    ar fi bine de stiut daca au mai fost si alti presedinti ai altor state,exempu germania,franta......din partiul popularilor
    • +16 (16 voturi)    
      Merkel (Duminică, 6 martie 2011, 21:01)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui alina

      nu e presedinte e cancelar.
      La noi, ca presedinte, tre' sa te dezici de partidul care te-a sustinut asa ca te poate acuza orice cretin ca incalci constitutia.
      • +9 (9 voturi)    
        :) (Duminică, 6 martie 2011, 21:59)

        razvan [anonim] i-a raspuns lui ciupi 2

        In germania cancelarul e seful statului, presedintele e mai mult formal prin constitutie, fara prea multa putere. La fel in Italia, Ungaria, UK. Care o fost ultima stire legata de prezenta presedintelui Germaniei la o conferinta de nivel inalt?
    • +6 (6 voturi)    
      da, au si alti lideri: merkel, berlusconi (Duminică, 6 martie 2011, 21:19)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui alina

      http://www.newser.com/article/d9lonf3g0/helsinki-summit-kicks-off-decisive-3-weeks-for-euro-zone-debt-crisis-amid-widening-divisions.html
  • +18 (18 voturi)    
    epigoni care este! (Duminică, 6 martie 2011, 19:15)

    olaru [anonim]

    trebuie aparat acest guvern! Oamenii care vad ca nu "face performanta", ar trebui sa compare acest guvern "boc7" cu ce au facut liberalii in guvernarile lor aiuristice.
    ps: Un amic imi zice ca trebuie sa ne pregatim de "Boc 69". In fine e complex dar e cu succes.
  • -19 (21 voturi)    
    yeap, sure... (Duminică, 6 martie 2011, 19:17)

    Codruta N [utilizator]

    Imi inchipui ca au mai fost pe acolo Presedintele Ungariei, Regina Marii Britanii si tot asa... ca doar fiecare e interesat(a) sa "reprezinte interesele tarii" sale... si blabla...
    In CE masura a te duce pe la "evenimente de partid" (si anume: ale Popularilor) inseamna "interese ale Romaniei"? Da' poate ca Romania nici nu are nevoie (sau chef) de PPE!
    De ce deplasarea trebuie platita din banii Administratiei Prezidentiale? Sa i-o plateasca Partidu'!!!
    • +10 (10 voturi)    
      Deci (Duminică, 6 martie 2011, 21:04)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      trebuie suspendat?
      A batjocorit Constitutia?
      Esti de acord cu Ponta?
    • +7 (7 voturi)    
      Codruto (Luni, 7 martie 2011, 2:16)

      Gigell [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      ca sa faci icter, citeste mai jos, ca am pus o bucata din comunicatul oficial al PPE.
  • +20 (20 voturi)    
    Un nimic (Duminică, 6 martie 2011, 19:23)

    Radu [anonim]

    Ponta coboara in groapa cu noroi de unde a venit. Vorbeste doar ca sa nu uite lumea ca mai exista si prosti.
  • +20 (22 voturi)    
    ponta e un dobitoc.. ca si psd (Duminică, 6 martie 2011, 19:25)

    poante [anonim]

    ponta e un dobitoc..are o fata de sta ceasul... el o sti, oare?????
  • +15 (15 voturi)    
    psdist repus in pensie speciala (Duminică, 6 martie 2011, 19:34)

    vasile [anonim]

    Iaşi
    Judecătorii i-au salvat pensia lui Ion Solcanu

    Fostul senator Ion Solcanu şi-a mărit pensia în instanţă. Acesta a dat în judecată Casa Judeţeană de Pensii (CJP), cerând anularea deciziei din august 2010 prin care i s-a recalculat suma cuvenită, în baza Legii 119/2010, utilizând algoritmul prevăzut de Legea 19/2000, adică sistemul de care a avut parte şi până acum majoritatea românilor

    „Pensia specială de care am beneficiat, aflată în plată la data apariţiei noului act normativ, constituie un drept câştigat, care nu poate fi recalculat în baza noii legi, întrucât această operaţiune echivalează cu nesocotirea principiului neretroactivităţii legii. Prin recalcularea pensiei de serviciu îmi este încălcat dreptul de proprietate. Recalcularea pensiei speciale, cu consecinţa reducerii acesteia, echivalează practic cu o expropriere”, le-a spus omul politic judecătorilor Tribunalului.

    Actul normativ vechi despre care vorbeşte fostul parlamentar a fost adoptat în 2006 şi stabilea că membrii Legislativului pot opta între pensia fixată în baza Legii 19/2000 şi cea de serviciu, calculată ca în cazul magistraţilor, adică 80 la sută din media veniturilor realizate în ultimele 12 luni înainte de pensionare. Dl Solcanu ar fi avut dreptul, în baza Legii 19, la 2.853 de lei, iar pensia specială de parlamentar îi fusese fixată la 5.663 de lei.

    Conducerea CJP a susţinut că a procedat corect: „Potrivit articolului 3 aliniatul 1 din HG 737/2010, în cazul unei persoane căreia la data stabilirii pensiei de serviciu i s-a determinat şi punctajul mediu anual în sistem public, în cadrul procesului de recalculare i se atribuie acel punctaj mediu anual şi cuantumul pensiei în sistemul public corespunzător acestuia. Nu există temei legal de anulare a deciziei”.

    Argumentele şefilor CJP nu i-au convins însă pe judecători, care au admis acţiunea dlui Solcanu. Ei au anulat decizia din august 2010 şi au dispus ca plata pensiei pentru fostului parlamentar să se facă potrivit celei anterioare,
    • +6 (6 voturi)    
      Principiul neretroactivitatii legii (Duminică, 6 martie 2011, 22:40)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      Este folosit abuziv! Orice lege se da , care vrea sa indrepte o mizerie , astia sar ca nu se poate ,ca mizeria trebuie sa ramana mizerie ,altfel se incalca principiul neretoactivitatii legi. O minciuna transformata in gogorita.
      Daca , de exemplu , se da o lege ca nu mai ai voie sa impusti ciorile , dupa gogorita acestor tembeli, cel care impusca ciori pana la aparitia legii poate impusca in continuare. Daca te legi de el , iti va spune ca nu se poate aplica legea retroactiv si el impusca legal in continuare.
      Ce-i cu nebunia asta? Ce fel de magistrati avem?
      • 0 (0 voturi)    
        atat reprezinta pentru.. (Luni, 7 martie 2011, 20:41)

        oana [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        adrian88000 OMUL- o cioara ? Vezi ca ea(adica cioara) traieste f.multi ani-sute) in comparatie cu omul- si mai ales cu anii pentru care beneficiaza omul de pensie...
        • 0 (0 voturi)    
          Oana ,ce-i cu tine? (Luni, 7 martie 2011, 22:57)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui oana

          Am dat un exemplu simplu, nu l-ai inteles? Altul atunci, mai simplu.
          Se da o lege ca nu mai avem voie sa culegem musetel . Unul culege in continuare ignorand legea. Daca il intrebi de ce face asta iti raspunde;
          - Pai eu culeg musetel de 10 ani. Nu ma poate opri aceasta lege. Principiul neretroactivitatii legii o impiedica sa actioneze asupra mea si sa ma opreasca. Nu ti se pare absurd?
          Ai inteles?
    • +5 (5 voturi)    
      Hotararea ar trebui sa-i si "inghete" pensia ... (Luni, 7 martie 2011, 9:58)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      Daca este ilegala recalcularea in baza noii legi, ar trebui sa nu i se mai poata recalcula/ indexa niciodata, daca tine atat de mult la nivelul stabilit pe legea veche. sa vedem ce ar mai face cu 5.663 de lei (~1.350 euro) daca, printr-o minune, vom avea pensii normale de 1.000 euro si salarii de 3.000 euro.
  • +17 (19 voturi)    
    Nu cumva e motiv de suspendare? (Duminică, 6 martie 2011, 19:35)

    Dana43 [utilizator]

    Pontanel vede numai conspiratzii. Nu cumva e si motiv de suspendare? Cred ca intr-acolo bate. Baiatul asta chiar nu mai are limite. Mai, stangistii lu' Peste, o propunere, o masura ceva ca sa o ducem mai bine? Dar sa nu incepetzi iar cu marim pensii si salarii ... ca am priceput si noi ca nu sunt bani.
  • +15 (17 voturi)    
    Bine i-a zis: Micky Mao (Duminică, 6 martie 2011, 19:41)

    ABC [anonim]

    Doar un desen animat.
  • -21 (23 voturi)    
    Reprezentativitate (Duminică, 6 martie 2011, 19:47)

    kinn [anonim]

    Probabil presedintele reprezinta interesele Romaniei si cand merge la buda.
    • +17 (17 voturi)    
      doar atata poti??? (Duminică, 6 martie 2011, 20:34)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui kinn

      se vede ca esti sustinatorul lui ponta...idei putine dar fixe...
  • +13 (15 voturi)    
    ponta nu rateaza nici un prilej.... (Duminică, 6 martie 2011, 19:48)

    popcorn monta [utilizator]

    de a se umple de ridicol...se vede ca e urmasul lui geoana
  • +17 (19 voturi)    
    partide (Duminică, 6 martie 2011, 19:50)

    aurel [anonim]

    s-a unit stanga cu dreapta crezand ca e hora unirii dar, a rezultat struto-camila ,pacat Ce se poate naste dintre un cal si un magar ?
  • -14 (16 voturi)    
    Praf in ochi (Duminică, 6 martie 2011, 19:52)

    aldan [anonim]

    Raspunsul Presedintiei e cat se poate de alambicat ca sa provoace confuzie. La Helsinki s-a discutat despre problemele ce se vor dezbate la Consiliul European dar din perspectiva Partidului Popular European (PPE). E clar ca a fost o reuniune de partid la care ar fi trebuit sa participe Emil Boc, in calitate de presedinte al PDL si de Prim-ministru. Avea toate prerogativele necesare. Ce e asa gfreu de inteles?
    • -10 (12 voturi)    
      a fost invitat oare? (Duminică, 6 martie 2011, 20:21)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui aldan

      poate nu l-au invitat pe Emil Boc, poate numai pe Traian Basescu. cam sa pare sa fie. Turcan nu spune nimic, ai dreptate ca e alambicata exprimarea lui.
      • +1 (1 vot)    
        NU (Luni, 7 martie 2011, 9:13)

        costica [anonim] i-a raspuns lui mihaela

        Ai alt raspuns ??!!! Cum sa-l invite, ca nu-l cunoaste nimeni de la PPE pe Boc !!!
  • +18 (20 voturi)    
    iarasi (Duminică, 6 martie 2011, 19:57)

    marian [anonim]

    nu se mai satura pontagutanul asta sa fie fraier.... este destul de greu si pt el sa fie fraier tot timpul.
  • +17 (19 voturi)    
    Aha! (Duminică, 6 martie 2011, 20:02)

    Ovidiu [anonim]

    Deci a incalcat constitutia...mai sa fie, oare unde bate nenea asta? :)
  • +20 (22 voturi)    
    nesimtire (Duminică, 6 martie 2011, 20:03)

    pragmatism [utilizator]

    Daca aveam 2% prezenta in parlament ... ma-nchideam in hotelul lui Robert Negoita si continuam sexgate-ul ... un maimutoi infantil care nu intelege ce inseamna globalizarea si locul Romaniei in puzzle-ul mondial. Restu' e cancan!!!
  • +17 (19 voturi)    
    Nu mai pierdeti timpul. (Duminică, 6 martie 2011, 20:15)

    mircea [anonim]

    Sa-i raspundeti lui Ponta este o pierdere de timp inutila.Ponta nu pricepe nimic,parca-i venit din jungla.PSD a inceput sa se confunde cu Ponta,ca nu se mai aud.Or fi plecat,ia dat Ponta afara?
    • +22 (24 voturi)    
      stiti care e problema? (Duminică, 6 martie 2011, 20:24)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      ca pt noi declaratia lui ponta este o poanta buna. nu putem decat sa radem si sa-l compatimim de ingustetea logicii sale.
      dar exista multi alti alegatori, egali cu tine cu mine in vot, care cred orice spune acest fatarnic sau ce spune chiulangiul de crin. astia chiar cred ca presedintele a incalcat constitutia.
      si sunt exagerat de multi de acest gen.
      din cauza ca au fost ignorati sunt mai vocali s-a ajuns aici. vezi un mesaj mai sus care ne spune cum base este distrugatorul Romaniei...
      nu trebuie iertat ponta. in special cand o comite cum a comis-o acum. trebuie taxat ca la scoala.
      acest individ este un pericol pt Romania. daca asta ajunge premier sau presedinte, sincer cred ca ne-am lins pe bot de democratie. cred ca stalin este idolul lui. prea numai in discursuri de acest gen o tine. mai bine iesea geoana acum un an de zile si scapam de psd peste 4 ani, decat sa vina acest individ... zau ca mi-e frica de el. la cate amenintari a facut,.. ma intreb cate vrea sa faca dar nu le spune ca-si pierde electoratul.
      • -16 (18 voturi)    
        poate ne spui de ce electoratul l-ar crede (Duminică, 6 martie 2011, 20:35)

        costica [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        pe Ponta si nu-l mai crede pe Basescu!! Ne spui, daca tot te temi atata ?! Si eu chiar cred ca asa e. Ghici de ce?!
        • +12 (12 voturi)    
          nu cred ca vrei opinia mea (Duminică, 6 martie 2011, 22:02)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui costica

          eu sunt adeptul unui principiu, atat timp cat natura ne discrimineaza, nu inteleg de ce sunt aratat cu degetul cand spun ca unii nu ar trebui sa aiba aceiasi putere civica ca mine. inclusiv tu!

          ce crezi tu este neimportant cat timp aduci doar acuze si nu dovezi.
          avem dupa cum urmeaza, vocalistii Romaniei:
          - un turnator in familie
          - un infractor de drept comun condamnat si cu ani de puscarie
          - un june cu tabloul lui stalin la patul capului care ameninta justitia cat mai clar cu putinta.
          - si un chiulangiu si repetent
          nu pot sa ajung sa cred ce spun indivizii insirati mai sus de mine... Ghici de ce? :)

          cum spuneam, nu cred ca vrei un raspuns transant la intrebarea ta, ca te va include si pe tine...
          • -5 (7 voturi)    
            am inteles (Duminică, 6 martie 2011, 22:27)

            costica [anonim] i-a raspuns lui sucaa

            romanii il cred mai degraba pe Ponta decat pe Basescu dintr-un simplu motiv pe care-l stii si tu dar nu ai vrut sa-l spui: majoritatea romanilor NU mai au INCREDERE in Basescu deloc. Sondajele de opinie si reactiile oamenilor peste tot sunt relevante si suficiente. Iti place sau nu, asta este. Iar alegerile din 2012 vor arata asta. Nu ca asteptam ca cei ce-i vor schimba pe PDlisti sa fie mai grozavi, oh, nu!! dar, romanio s-au saturat de minciunile lui Basescu si Boc, au mintit tot anul 2008 si 2009 si in 2010 pana in luna Mai 2010 cand a venit FMI !!! Ajunge, de-acum deja romanii nu-i mai cred. Asta sunt convins ca o stii si tu. Eu l-am votat pe Basescu in 2004 si am crezut in schimbarea ce va veni o data cu el. M-a dezamagit si mai mult nu pot uita niciodata cat a mintit si el si PDL.
            • +3 (3 voturi)    
              nici macar tu nu crezi ce spui dar, (Luni, 7 martie 2011, 11:28)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui costica

              da bine sa dai la cap indiferent despre ce e vorba.
              daca insa, chiar esti convins de ce spui, explica-mi si mie (adica, convinge-ma) cum de o sa curga numai lapte si miere daca-l dati jos pe base+boc? pe ce lume traiti? cum de poanta aplica aceeasi metoda ca cea practicata de boc la nivel de tara, in cazul propriului partid?
      • +7 (7 voturi)    
        Vot cenzitar (Duminică, 6 martie 2011, 21:11)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        sau ma rog qvasicenzitar.
        N-ai 8 clase, la garla.
  • -13 (19 voturi)    
    OK, dl Basescu a fost invitat... (Duminică, 6 martie 2011, 20:18)

    costoca [anonim]

    dar am si eu o intrebare mai delicata: PDL fiind membru al PPE, Dl Boc ca Presedinte al PDL a fost invitat ?! Daca DA, de ce nu a participat, sunt convins ca data acestei reuniuni fusese stabilita demult si puteau sa coreleze datele fara probleme, asta ca sa nu mi se raspunda ca a fost ocupat cu CNC al PDL??!! Daca Nu a fost invitat Dl Boc, cum se explica lipsa invitatiei ptr Presedintele PDL , partidul membru al PPE din Romania??!! Eu consider ca participarea Dlui Boc la aceasta reuniune ar fi fost ffff importanta avand in vedere subiectele importante care au fost discutate si unde dl Boc ca Presedinte al partidului de guvernamant din Romania este important sa fie in legatura, in relatii, sa fie prezent la aceste reuniuni. De ce ? Nu mi se pare normal ca Dl Boc Prim Ministru al Romaniei sa fie izolat pe plan european, cam asa pare. Rupt de lumea politica europeana. De ce ?
    • -15 (15 voturi)    
      mai, dar naiv mai esti.... (Duminică, 6 martie 2011, 20:44)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui costoca

      Pai invitatia a fost facuta foarte corect: se adreseaza sefului partidului devenit, peste noapte, din socialist popular.
      Ori seful PDL este, o stiu si copii, nea Basescu !
      Ce echidistanta, ce moderare nepartinica, ce reprezentare a tuturor romanilor?
      Nea base se simte si se comporta ca sef al unora impotriva altora. Punct.
    • -8 (8 voturi)    
      O întrebare bună (Duminică, 6 martie 2011, 20:59)

      Alex Danila [utilizator] i-a raspuns lui costoca

      De unde minusurile astea pentru mostoca? E o întrebare foarte logică.

      La Summit au participat șefi de guverne, din lista* pe care am găsit-o la http://epp.eu/press.asp?artid=1545&fullview=1 E legitim să te întrebi de ce primul ministru nu a fost prezent, de vreme ce el e șeful partidului. Nu poate decît să pută urît faptul că Boc e izolat doar României. Nu mă aștept să fie echivalentul lui Merkel (țara mai puțin importantă și mai prezidențială) în materie de relații internaționale, dar totuși părea locul perfect pentru Boc.

      *The EPP Summit in Helsinki will feature European Commission President José Manuel BARROSO, European Council President Herman VAN ROMPUY, European Parliament President Jerzy BUZEK, EU Council President & Prime Minister Viktor ORBÁN (Hungary), Chancellor Angela MERKEL (Germany), President Traian BĂSESCU (Romania), PM Silvio BERLUSCONI (Italy), PM Valdis DOMBROVSKIS (Latvia), PM Lawrence GONZI (Malta), PM Andrius KUBILIUS (Lithuania) and PM Yves LETERME (Belgium).
      • -5 (5 voturi)    
        acum ai inteles de unde minusurile ?! (Luni, 7 martie 2011, 9:12)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Alex Danila

        de la postarea deranjanta ptr aripa pro-Basescu si pro PDL. ATAT. In rest, nici un raspuns argumentat. Daca l-ar avea macar !!!
  • -17 (19 voturi)    
    Vizita la Helsinki (Duminică, 6 martie 2011, 20:18)

    Cuculescu [anonim]

    Trebuia publicata invitatia adresata presedintelui sa vada lumea ca totusi il mai baga in seama cineva de pe aceasta planeta, ca in rest, vad ca nimeni nu este interesat sa-i faca o invitatie oficiala. Oare de ce?
  • +14 (14 voturi)    
    PONTA PE PLUTA (Duminică, 6 martie 2011, 20:31)

    carat [utilizator]

    Ponta e *dus cu pluta* rau de tot. Sigur, daca va face vr-eodata vre-o afirmatie mai acatari (ceea ce practic este exclus), am zice precum ardeleanul cand a vazut prima oara o girafa: oooo, dara asa ceva nu sa exista ! (sa nu se supere ardelenii, eu insumi sunt ardelean)
  • +12 (12 voturi)    
    Comunicat (Duminică, 6 martie 2011, 20:52)

    Ion [anonim]

    Dl.Turcan,comunicatele date lui Ponta, sunt date degeaba.Ponta nu conteaza.Dati comunicate legate de ce se intampla in PDL .Vrau sa stiu pozitia Presedintelui meu .
    • +7 (7 voturi)    
      :) (Duminică, 6 martie 2011, 21:12)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Corect. Si eu.
  • +12 (12 voturi)    
    tulai doamne! (Duminică, 6 martie 2011, 21:17)

    ioil [anonim]

    Mai sant oameni care fac gafe uneori,dar sa ajungi tu ditamai presedinte de partid,ca la fiecare iesire la microfon sa te faci de bacanie,sa te crucesti de ce prostii este in stare mintea lui sa debiteze fara ca in prealabil sa gandeasca daca nu cumva din nou se va face de ras. A primit partidul cu un procent bun in sondaje,procent care a inceput sa scada progresiv.A vrut apoi sa dreaga busuiocul ametind pe Antonescu cu alianta.Pana acum;dezastru.Daca UDMR cu toata lingusirea acordata ia intors spatele, a batut palma cu tribunul care a'"crescut vertiginos" in sondaje dupa disputa cu procuroarea.Toate aceste gafe se datoreaza lui Basescu pentru culoarea violet si a vrajitoarelor care l-au pedepsit sa spuna totul pe dos ca sa-i faca campanie lui Base.Sau o fi cumva un cal troian a lui Base infiltrat anume in USL pentru a crea gafe.?Mai are cred o sansa sa se autosuspende demonstrand ca in PSD functioneaza integritatea.
  • -11 (13 voturi)    
    Dom'le... (Duminică, 6 martie 2011, 21:18)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... deci cata rautate nu pot sa cred asa ceva ... dupa ce ca domnul Basescu se intalneste numai cu presedinti de talie "mondiala" cum ar fi cel al Kazahstanului iar weekend-urile si le petrece doar la spritz prin bodegi acum v-ati suparat repede ca se mai intalneste si el cu niste "europeni sadea, cu papion si cu disciplina dialogului" :)) ... sa va fie rusine!
  • -8 (12 voturi)    
    PDL = 0 (zero) (Duminică, 6 martie 2011, 21:20)

    farty [utilizator]

    PDL este NIMIC fara Basescu, Cu alte cuvinte, Basescu este singurul care conteaza pentru acest partid, desi, oficial, el nu mai face (si nici nu o sa mai faca vreodata) parte din acest partid (care intre noi fie vorba, este in moarte clinica).
  • +5 (5 voturi)    
    Postacilor rosii... (Duminică, 6 martie 2011, 22:23)

    Costika [utilizator]

    Reuters:
    "Finland will host a meeting of 14 European Union leaders, including Germany's Angela Merkel and France's Nicolas Sarkozy, in Helsinki on March 4 to help prepare a comprehensive response to the euro zone debt crisis"
    Traducere:
    "Finlanda va fi gazda intalnirii a 14 lideri europeni ce ii include pe cancelarul german Angela Merkel si presedintele Frantei Nicolas Sarkozy pe 4 martie pentru a pregati un raspuns comprehensiv la criza datoriilro suverane din zona euro"
    Comprehensiv - Care înțelege repede și just; inteligent, pătrunzător
    ///
    Cititi tot articolul pe
    http://in.reuters.com/article/2011/02/15/idINIndia-54906020110215?type=economicNews
    Mare diferenta intre Antene+irealitatea si alte agentii de stiri...(editat de HotNews.ro)
    • -5 (5 voturi)    
      Oare ? (Luni, 7 martie 2011, 10:28)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Costika

      Alo, domnu, nu verific matele daca a fost Sarkozi ?

      eu stiu ca nu a fost. Iar merkel e cancelar, deci e in continuare membra de partid, ca un prim ministru.

      Normal ar fi fost sa participe Boc, atat. Basescu a mers pentru ca el conduce grozavia asta de PDL.

      Ceea ce nu e normal.
  • -7 (7 voturi)    
    oricum Basescu a facut o greseala enorma (Duminică, 6 martie 2011, 23:07)

    vig [anonim]

    Greseala este enorma si isi bate joc de popor
    1 trebuia sa anute dinainte ca are invitatie si va pleca
    2 trebuia sa participe un lider de partid acolo nu presedite de tara
    3 l-o fi invitat Berlusconi ca sa dea si el bine ca tot e in scandaluri sexuale de mai mare rusinea, dar tu esti presedinte de tara, trebuie sa tragi tara in sus nu in mocirla scandalurilor
    4 pute vedea agenda presedintelui? ca la alte tari civilizate!
    • +4 (4 voturi)    
      mai nene... (Luni, 7 martie 2011, 11:28)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui vig

      da' Sarkozi ce mama naibii o fi cautand si el pe acolo? Ia uite aici si citeste : http://in.reuters.com/article/2011/02/15/idINIndia-54906020110215?type=economicNews

      O fi Presedintele Basescu cu probleme oftalmologioce, da' te asigur ca nici nu e prost ca Tonta , nici ofilit ca Crin si nici ssssssit ca motanelu' fericit de la butoanele Antenutzelor.
  • +6 (6 voturi)    
    Alta data (Luni, 7 martie 2011, 0:09)

    Ghinion [anonim]

    Dom'le, si eu care credeam ca vine Ponta cu un subiect mai interesant decat divortul Columbenilor...
  • -7 (7 voturi)    
    nn (Luni, 7 martie 2011, 1:00)

    anonim [anonim]

    fapte:
    1. Constituţia României interzice preşedintelui ţării să fie membru de partid.
    2. Preşedintele României participă la o reuniune de partid, european ce-i drept, la care normal ar fi trebuit să participe şeful partidului din România afiliat la acel partid european.
    3. Un lider al opoziţiei îl acuză pe preşedinte că a încălcat Constituţia
    4. Purtătorul de cuvânt al Preşedinţiei răspune injurios.
  • +5 (5 voturi)    
    Are tot dreptul doar (Luni, 7 martie 2011, 2:06)

    busymind [anonim]

    Are tot dreptul sa declare tot ce doreste. Este democratie inca..., pentru cei de la putere cat si celor din opozitie. Ramane pana la urma la latitudinea voastra in a judeca declaratiile dansului. Lovitura pentru Ponta este nebagarea lui in seama dar au grija media sa ridice mingea la fileu - e democratie - rating. Postez rar comentarii, dar am facut un experiment propriu si mi-am zis sa nu mai citesc media romaneasca o perioada si sa-mi vad de viata (sunt un golan emigrat). Concluzie - mai bine. Prostia ce bantuie prin politichia romaneasca e ca un drog (te prinde chiar si peste hotare) greu te poti abtine sa nu citesti despre cate un trandafir puturosé sau alta floare ofilita.
  • +4 (4 voturi)    
    daca Ponta (Luni, 7 martie 2011, 14:04)

    saladin [anonim]

    citea comunicatul Reuters referitor la intilnirea din Finlanda, sau il citea un consilier, nu se facea de ris. Dar d-lui. Ponta ii place sa spuna "lucruri trasnite" asa ne da dovada inteligentei sale....ha, ha, ha....


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă