VIDEO Victor Ponta (PSD): Traian Basescu a incalcat Constitutia participand la reuniunea Partidului Popular European de la Helsinki

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 6 martie 2011, 13:44 Actualitate | Politic

Presedintele PSD, Victor Ponta, a criticat prezenta presedintelui Traian Basescu la reuniunea Partidului Popular European, desfasurata zilele trecute la Helsinki, transmite Agerpres. Liderul social-democrat a afirmat ca a fost vorba despre un gest "reprobabil si condamnabil", impotriva Constitutiei, deoarece Basescu nu este membru al niciunui partid politic. Traian Basescu a participat, vineri, la reuniunea la nivel inalt a Partidului Popular European, desfasurata la Helsinki.

"La Helsinki au fost sefii de partide si de guverne membri ai PPE. Un singur personaj nu avea ce cauta acolo - domnul Traian Basescu -, cel care, conform prevederilor Constitutiei Romaniei, nu este membru al niciunui partid politic pe durata exercitarii mandatului. Acolo, daca socotea necesar, trebuia sa fie domnul Emil Boc, presedintele PDL. Faptul ca presedintele Romaniei, care nu e membru al niciunui partid politic, participa la intalniri la nivel european ale unor partide politice este impotriva prevederilor constitutionale", a declarat Ponta.

Liderul social-democrat a calificat gestul presedintelui Traian Basescu drept "reprobabil si condamnabil", "fara precedent la nivel european", si a anuntat ca PSD va solicita duminica, printr-o scrisoare adresata Administratiei Prezidentiale, sa comunice daca deplasarea lui Traian Basescu la Helsinki s-a facut din bani publici sau din fondurile PDL.

"Probabil totusi ca are prieteni acolo domnul Basescu. (...) Domnul Basescu a stat la reuniune exact intre cei doi prieteni ai domniei sale - domnul Viktor Orban, primul-ministru al Ungariei, si domnul Silvio Berlusconi. Nu stiu daca domnul Basescu din banii nostri a mers la Helsinki ca sa se consulte cu domnul Orban despre cum se poate face o dictatura mai frumoasa in estul Europei sau cu domnul Berlusconi despre diverse gusturi comune, dar stiu sigur ca, daca doreste sa faca asemenea deplasari, trebuie sa le faca din banii sai", a afirmat Ponta.

Presedintele PSD a adaugat ca a fost si el prezent zilele trecute la Summitul PES, care a avut loc la Atena, iar PSD a platit costurile de deplasare.


Citeste mai multe despre   























3677 vizualizari

  • +59 (63 voturi)    
    (Duminică, 6 martie 2011, 13:49)

    Aramis [utilizator]

    gata, ai gasit motivul sa-l demiteti?

    LOL
    • +19 (19 voturi)    
      eroul de la Cioca-Boca,cum le stie el pe toate! (Duminică, 6 martie 2011, 16:43)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Aramis

      cred ca dupa ce a avut accidentul ala nasol,capul e din ce in ce mai afectat!
      • +7 (7 voturi)    
        moare ponta de ciuda.. (Duminică, 6 martie 2011, 19:21)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        ca ppe este organizatie de centru-dreapta, el n-are ce cauta acolo, si le e greu sa mai explice 'izolarea politica' a romaniei cand base este invitat alaturi de merkel, barosso si rompuy.
        cea mai tare faza ar fi sa se duca europarlamentarii psd sa se planga la ue ca rompuy a participat la aceeasi reuniune, desi e presedintele ue :)
  • -63 (69 voturi)    
    ei, mare scofala (Duminică, 6 martie 2011, 13:51)

    srpc [utilizator]

    asta e una dintre cele mai marunte incalcari ale Constitutiei comise de presedintele distrugator de tara.
    • +2 (2 voturi)    
      ceva exemple sau sunteti generalist astazi? (Duminică, 6 martie 2011, 14:00)

      florinelul [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      poate e comparabil cu chemarea minerilor la bucuresti de taica iliescu in '90, '91? sau, am uitat, aia a fost constitutional - intra la dreptul de a organiza manifestatii publice.
      va sta bine cu ochelari de cal...
    • +59 (61 voturi)    
      participare (Duminică, 6 martie 2011, 14:05)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      atunci a incalcat constitutia si cand a venit la scoala de vara a tsd cu vreo cativa ani in urma si cand victoras era in pozitie sluj de fericire ca are presedintele ca invitat.
    • 0 (0 voturi)    
      Serios? Ce articol? (Duminică, 6 martie 2011, 14:16)

      sile [anonim] i-a raspuns lui srpc

      Ce articol din constitutie zici ca a incalcat?

      Daca trage Basescu un scuipat pe strada se cheama ca a incalcat constitutia? Ca cica ar trebui sa fie impartial si gestul il plaseaza in tabara adversa celor care nu scuipa pe strada.
    • +16 (16 voturi)    
      heh (Duminică, 6 martie 2011, 15:52)

      Red.Scarlet [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Ca noroc. Ca daca ai fi fost tu presedinte, acum ieseau oamenii in strada ca in Egipt la ce cap ai :P
    • +4 (4 voturi)    
      e mare scofala (Duminică, 6 martie 2011, 20:14)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      cand spui ca a incalcat constitutia dar nu esti capabil sa vi cu un singur exemplu si articolul din constitutie incalcat.

      dar voi sunteti aia de repetati ca papagalii ce spune un turnator ca felix sau un infractor ca vantu.
      nici macar nu va obositi sa verificati.
      pe voi se bazeaza acele doua sinistre personaje. din cauza voastra aia isi permit ce-si permit. ca au cu cine...

      comentariul tau denta doar simplitate si ipocrizie...
  • +1 (1 vot)    
    atentie (Duminică, 6 martie 2011, 13:55)

    major_ballsack [utilizator]

    Consumul de pesedism dăunează grav sănătății mentale. Efectele colaterale includ debitarea non-stop a prostiilor și incapacitatea de a înțelege lucruri foarte simple.
  • +51 (53 voturi)    
    zise Ponta, (Duminică, 6 martie 2011, 13:56)

    felicia [anonim]

    EVRICA,in sfarsit avem motiv sa-l demitem!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      crezi ca zise ponta??? (Duminică, 6 martie 2011, 14:12)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui felicia

      cred ca zise voiculescu....ponta si antenescu nu sunt doar niste sclavi...pe plantatia de la antena 3.
  • 0 (0 voturi)    
    domnul Ponta (Duminică, 6 martie 2011, 14:12)

    me [anonim]

    uita ca incasa de la parlament indemnizatia pentru parlamentari fara locuinta in Bucuresti? Dupa ce s-a aflat parca a restitui banii...

    Asta nu era reprobabil?
  • 0 (0 voturi)    
    Tare poanta (Duminică, 6 martie 2011, 14:14)

    sln [utilizator]

    ... vreau sa zic Ponta.
    Cind Basescu a participat, ca invitat, la reuniuni ale PSD, totul era constitutional. Si chiar era.
    Ponta nu se deranjeaza sa spuna si ce articole din mult-invocata Constitutie s-au incalcat. Dintr-un motiv foarte simplu - nu exista nici unul care sa interzica prezenta presedintelui la manifestarile partidelor. Singura restrictie este in privinta apartenentei la un partid, dar de aici pina la a spune ca trebuie sa ramina consemnat la Cotroceni, inseamna pierderea ratiunii. Ma rog, chestia asta era evidenta, nu era necesara inca o iesire penibila.
  • 0 (0 voturi)    
    Mai pontulica (Duminică, 6 martie 2011, 14:14)

    legolas1979 [utilizator]

    Si daca se duce pana la buda sa-si faca omu nevoile tot incalca constitutia? Sau sa intrebe mai intai curtea constitutionala daca poate sa...?
  • 0 (0 voturi)    
    Infantil... (Duminică, 6 martie 2011, 14:22)

    GorillaKilla [utilizator]

    .mai poate fi Ponta asta! In loc sa se maturizeze el regreseaza. Ceva ca in filmul cu destinul Lui Benjamin Button.
  • 0 (0 voturi)    
    Curtea constitutionala a PSD (Duminică, 6 martie 2011, 14:23)

    dadan [utilizator]

    Astia din PSD au o constitutie a lor in care fenomenul Basescu este tratat in cel putin 85% din articole....poate ne spune si mucosul de Ponta ce articol din constitutie a incalcat Basescu inainte sa arunce mizerii gratuite...oricum votantii PSD nu prea stiu sa citeasca si nici nu au habar ce e aia constitutie asa ca orice tampenie le zice Ponta e luata ca adevar absolut ....oricum din obsesia bolnavicioasa fata de Basescu a acestor minusculi politicieni din opozitie reiese cat de neputinciosi si de lipsiti de anvergura politica sunt incat tot ce pot sa faca e sa latre a paguba aceiasi partitura....o fi doar lipsa de imaginatie sau impotenta politica?...sau amandoua?
  • 0 (0 voturi)    
    sa inteleg ca (Duminică, 6 martie 2011, 14:23)

    buha [utilizator]

    nu psd era partidul care il critica pe Basescu ca nu se intalneste destul cu vecinii europeni?
    ponta ar trebui sa fie atent ca ii sufla in ceafa Vanghelie
  • 0 (0 voturi)    
    eu il inteleg pe Basescu (Duminică, 6 martie 2011, 14:31)

    costica [anonim]

    pai, cum sa-l lase pe Boc la reuniunea PPE??!! Cine-l stie pe Boc, cine-l baga in seama pe Boc? De cate ori a mers Boc la vreo intalnire?! Cati Prim Ministri il cunosc pe Boc, cate vizite si unde a facut Boc?! ZERO. E corecta decizia lui Basescu de a participa la Reuniunea PPE, mai ales ca el este in fapt liderul PDL. Nu e Boc, nu a fost niciodata, asa cum nu e nici seful Guvernului, nu el ia deciziile importante, Dl Basescu le ia.
  • +2 (2 voturi)    
    Suspedarea lui si scoaterea PPE in afara legii ?? (Duminică, 6 martie 2011, 14:37)

    zexe [anonim]

    Victoras, las-o pe asta, ca este pentru oameni mari, si mai spune-o pe aia cu "“Nu citesc Playboy şi habar nu am cine este Roxana Golban"” ca asa tare m-am amuzat. Hai, mai, Victoras, sa interzicem si aceste reviste decadente. Ce zici?
    Mai am cate va idei despre partidul unic, despre postul de televiziune unic, dar cand te faci mai mare si mai apuci si tu sa citesti reviste pentru adulti.
  • +36 (38 voturi)    
    Nu-i rau sa fii copil ! (Duminică, 6 martie 2011, 14:41)

    c.mike [utilizator]

    E rau insa , sa ramai asa dar sa te crezi politician.
  • +35 (37 voturi)    
    ponta (Duminică, 6 martie 2011, 14:42)

    mc [anonim]

    ponta cu p mic se baga in seama din cand in cand
    si bate campii
    • +18 (18 voturi)    
      ha (Duminică, 6 martie 2011, 16:15)

      george [anonim] i-a raspuns lui mc

      In comparatie cu Ponta, Geoana este inteligenta intruchipata.
    • +19 (19 voturi)    
      eeeh si tu acuma... (Duminică, 6 martie 2011, 16:19)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui mc

      ...ponta e o aberatie in sine. O contradictie de sine statatoare.
  • +1 (1 vot)    
    ha ha (Duminică, 6 martie 2011, 14:47)

    alina [anonim]

    ponta sa isi stearga ... de la nas cand vorbeste despre Base...
  • +18 (18 voturi)    
    ...Micul Cârlan (Duminică, 6 martie 2011, 14:54)

    Vacuta Ecologia [utilizator]

    ... La scurt timp dupa demiterea lui Basescu, vatmanul unui metrou bucurestean are parte de o zi banala pana cand isi face intrarea in cabina Victor Ponta cu un pistol in mana care comanda scurt:
    - La Moscova!

    Dupa ce-si revine din soc, vatmanul incearca sa-i explice agresorului:

    - Domnule Ponta, asta-i metrou, nu avion, merge pe unde are sine. Doar nu credeti in realitate ca pot sa va duc la Moscova cu metroul??
    Intrusul, insa, stie una si buna:
    - La Moscova!!

    ...Vatmanul, resemnat, anunta la microfon:
    - Toata lumea in vagoane, se inchid usile, urmatoarea statie: Moscova, cu peronul pe partea dreapta.

    ...Pe fata agresorului infloreste un zambet:
    - Vezi?, cand va spun eu ca se poate si fara Basescu si fara UE,se poate !!!
    • +4 (4 voturi)    
      peron STANGA (Duminică, 6 martie 2011, 18:39)

      buz [anonim] i-a raspuns lui Vacuta Ecologia

      Bun banc. Dar ca peronul la Moscova e pe partea STANGA! :D
  • +18 (18 voturi)    
    sugestie (Duminică, 6 martie 2011, 15:06)

    gigescu [anonim]

    mai ponta, vezi ca base a stranutat cu nara dreapta, ceea ce inseamna ca aduce atingere stangii, deci incalca constitutia, care zice ca presedintele tre sa stranute cu ambele nari.
  • +15 (15 voturi)    
    aiurea (Duminică, 6 martie 2011, 15:07)

    Andrei [anonim]

    PPE e cea mai puternica alianta din Parlamentul Europei. Foarte bine ca Presedintele Romaniei imbunatateste relatiile cu acea grupare! Ce e rau in asta?
  • +15 (15 voturi)    
    PACALICIUL PROSTANAC. (Duminică, 6 martie 2011, 15:07)

    jon [anonim]

    Pacaliciul de cand a devenit slugoiul lui Felix turnatorul prin "Alianta socialista"alt ceva nu stie decat cuvintele lui Felix jos Basescu ,Motiune,miting impotriva magistratilor si incitarea sindicatelor.Cred ca te scoli noaptea si te vezi miliardarul Felix.
  • +17 (17 voturi)    
    penibil fara limite! (Duminică, 6 martie 2011, 15:11)

    Lucian* [utilizator]

    mai pe astia ii invata cineva despre sporturile:
    - aruncarea cu petarda;
    - plimbarea cu elefantul roz;
    - a lui este mai mare decat a lui celalalt, etc,
    si alte tampenii numai si numai sa distraga atentia.

    Victoras draga, fa ceva util, dar cu adevarat util si atunci vei fi luat in seama. Pe moment esti doar clona mai tanara a lui Iliescu. Numai ca Iliescu are un zambet mai antrenat ca al tau. Te juri ca-i adevarat!

    Cine dracu' te mai si voteaza?
  • +16 (16 voturi)    
    Acest articol trebuia sa se cheme.... (Duminică, 6 martie 2011, 15:19)

    gabriel anastasescu [anonim]

    Ponta e putin rrretttarddaat!!!
    Pina acum, de la distanta banuiam, dar acum ca se apropie ne-am convins !!!
  • +15 (15 voturi)    
    multimea vida (Duminică, 6 martie 2011, 15:22)

    dani [anonim]

    asta ai in cap.
  • +15 (15 voturi)    
    eVanghelie (Duminică, 6 martie 2011, 15:30)

    bunicuta [anonim]

    Chiolhanele lui Vanghelie si Ilici din ce bani au fost sponsorizate?
    este adevarat tu nu ai participat,ti-e rusine sa te afisezi cu cei doi care te-au propulsat, dar noi stim ca ............., dupa ce ajunge imparat isi spanzura intai parintii.
  • +16 (16 voturi)    
    Zguduitor !!! (Duminică, 6 martie 2011, 15:33)

    Cornel [anonim]

    Traian Basescu a participat la reuniunea Partidului Popular European de la Helsinki. Si...? Care-i poanta ? Aaa ! E Ponta ! Micutul a inceput sa plinga din nou !
  • +15 (15 voturi)    
    politica face rau copiilor (Duminică, 6 martie 2011, 15:34)

    bunicuta [anonim]

    Victoras mama, ti-am spus sa nu te mai joci de-a oamenii mari si politica. Hai stranget jucariile si treci la culcare ca-i tarziu si iar o sa ai cosmaruri si uzi canapeaua.
  • +19 (19 voturi)    
    Asta-i tembel? (Duminică, 6 martie 2011, 15:36)

    Dani.El [utilizator]

    Mai copile, participarea la un congres sau o reuniune a unui partid, important (cum este Partidul Popular European) sau nu (cazul psd) nu inseamna ca esti membru al acelui partid.

    De exemplu,. daca eu, Daniel, particip la un congres al psd doar ca sa vad pana unde merge prostia nu insemna ca sunt membru sau macar simpatizant al acestei adunaturi!

    Nu cred ca este interzis sa fii observator, oricum nu in constitutia Romaniei asa cum este ea acum. Poata daca veniti voi la putere si o schimbati ...

    Cel care incalc constitutia Romaniei esti TU, caci vrei sa refuzi unui cetatean al Romaniei dreptul la opinie politica!

    Rog inca o data, si pe aceasta cale, redactia hotnews sa nu-mi cenzureze comntariul.
  • +15 (15 voturi)    
    Ponta, un tont incurabil (Duminică, 6 martie 2011, 15:41)

    Don Ciccio [utilizator]

    Daca Basescu a fost invitat, cutuma diplomatica il obliga sa dea curs invitatiei. Nu este cazul cu tontul de Ponta.
  • +16 (16 voturi)    
    Sa inteleg ca Tonta... (Duminică, 6 martie 2011, 15:49)

    mariage [utilizator]

    Este membru al UDMR, altfel ce a cautat la congresul ungurilor? Bubuie prostia in omul asta de nu sti ce-i.
  • +17 (17 voturi)    
    penibil (Duminică, 6 martie 2011, 15:58)

    calin [anonim]

    Micky Mao asta nu isi da seama cit e de penibil? nici cei din psd nu realizeaza penibilul situatiei? imi pare rau de ei, dar vorba lui V. Blaga: nu are cine sa cistige alegerile viitoare, decit PDL!
  • +15 (15 voturi)    
    Gogomănie (Duminică, 6 martie 2011, 16:02)

    aac [utilizator]

    Victor Ponta a emis o prostie de 1.000 de ori mai mare decît este el însuși.
  • +18 (18 voturi)    
    PSD este partid romanesc? (Duminică, 6 martie 2011, 16:15)

    Laur [anonim]

    Se dovedeste inca odata ca toata conducerea PSD trebuie judecata pentru subminarea tarii. Au inceput cu sabotarea acordului cu FMI sperand sa duca Romania spre dezastru fara sa le pese. Au continuat cu reclamatiile la Parlmentul European ca Basescu face dictatura. Au finantat miscarile sindicale in ideea de a-i folosi precum pe mineri pentru rasturnarea guvernului. Au instigat oamenii in timpul mitingului contra jandarmilor spunand ca au munitie. Au tipat ca pe Base nu-l mi baga nimeni in seama si Romania este total izolata. Cand Base este invitat la masa celor care conduc lumea, adica la PPE tipa ca a incalcat constitutia. Mai ramane un singur lucru: sa includa la vedere in program ca doresc alipirea la Rusia ca tacamul sa fie complet. Le urez sa continue cu industria prostitutiei caci se pare ca au mai mult succes...
  • +12 (12 voturi)    
    Prost e, Doamne, mongoloidul! (Duminică, 6 martie 2011, 16:33)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    joiana era prostanac!
    La asta nu ai timp de lugu-lugu!
    Il masori si iol categorisesti repede!
    Prost, prost, prost!
  • +15 (15 voturi)    
    Ponta a castigat milionul de la Voiculescu. (Duminică, 6 martie 2011, 17:23)

    mircea [anonim]

    Cred ca Ponta sa grabit sa anunte ca a gasit motivul pentru suspendarea lui Basescu pentru a castiga milionul de euro pus in joc de Voiculescu.Bravo Ponta.Esti un om bogat,acum pot sa te dea afara cei din PSD.Dar noi de cine mai radem?
    • -1 (1 vot)    
      afurisita.. (Duminică, 6 martie 2011, 21:10)

      oana [anonim] i-a raspuns lui mircea

      mai e gramatica asta.., nu va mai grabiti, uneori graba strica treaba, intai reflectati, ca sa nu ne fie zgariati ochii, cum ne sunt uneori zgariate urechile,.....si chiar daca imi este antipatic ponta, am gasit si eu un motiv , unul in plus, sa rad asta seara.
  • +14 (14 voturi)    
    poante a la Ponta (Duminică, 6 martie 2011, 17:27)

    profesorul [anonim]

    -Pontutule,ai mai facut o gafa ! Acum astepti demiterea, nu?Ca tot vanati voi incalcari grave ale Constitutiei de Basescu...Firesc ar fi, acum, ca Tatuca al tau sa te faca si pe tine, in sfarsit, Prostanac. Il astept acum pe tanarul nazdravan Crinisor si pe Felix sa traga si ei! Mergi la un psihiatru bun, totusi, nu te zgarci la ban!
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta, Vanghelie, Geoana (Duminică, 6 martie 2011, 18:21)

    Irist [utilizator]

    Daca pina acum il consideram pe Vanghelie prototipul prostiei in PSD, Ponta l-a depasit de mult timp. Cum deschide gura, cum scoate o prostie.
  • -9 (9 voturi)    
    jalnic ponta... (Duminică, 6 martie 2011, 19:34)

    oana [anonim]

    dar si comentatorii artic.lui si mai jalnici.In felul acesta ne aratam miicimea. Un presedinte de tara nu are mandrie cand se intalneste cu omologi de-ai sai....stim bine cand, ultima oara, dar in schimb merge la astfel de intrunire. Mai era pe acolo vre-un presedinte ????? Al unei tarisoare, oricat de mica ar fi ea .... Nuuuu, merge d-l nostru presedinte... Ce sa invete de acolo, daca ar fi vrut ar fi invatat de mult, de aici de la noi, dar dansu NU si Nu, nene...Asta e, sa -l tineti sanatos !.
    • +8 (8 voturi)    
      Dai din gura. (Duminică, 6 martie 2011, 20:22)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui oana

      Tu ai citit macar despre intalnirea de la Helsinki? Stii care au fost temele de discutii? Cred ca dai din gura aiurea. Citeste acum : " Principalele subiecte aflate pe agenda summit-ului de la Helsinki vizeaza pregatirea Consiliului European de primavara din 24-25 martie si Summit-ului Zonei Euro, din 11 martie.Sefii de stat si de guvern din PPE au de gand sa se puna de acord referitor la cele doua subiecte majore de pe agenda Consiliului European de primavara: pachetul global de masuri pentru asigurarea stabilitatii financiare si a cresterii economice si evolutiile din vecinatatea sudica a Uniunii Europene.
      .............se vor discuta aspecte ce au in vedere evaluarea propunerii comune privind masurile suplimentare de crestere a competitivitatii UE, stadiul pachetului legislativ privind guvernarea economica propus de CE si instituirea mecanismului financiar european de stabilitate.
      ............PPE anunta ca la summit-ul de la Helsinki va fi prezidat de liderul PPE, Wilfried Martens, si la reuniune vor participa presedintele CE, Jose Manuel Barroso, presedintele Consiliului European, Herman Van Rompuy, presedintele Parlamentului European, Jerzy Buzek, premierul Ungariei, Viktor Orban, cancelarul german, Angela Merkel, si premierul italian, Silvio Berlusconi. "
      • -5 (5 voturi)    
        Te rog nu ... (Duminică, 6 martie 2011, 21:06)

        oana [anonim] i-a raspuns lui nico2

        ma crede idioata. Nu am spus ca ROMANIA nu trebuia sa fie prezenta. Dar , draga mea, de ce DANSUL, are o armata de COMPETENTI, pe care ii platim (si din buzunartul meu) ...Care era pretentia mea ????? Sa ne reprezinte tara, cine TREBUIA, nu neaparat presedintele.Cu ce te -a suparat de fapt la com-ul meu??Sunt de acord, sa se puna domnule de acord si Romania odata, dar..d-l presedinte sa se duca la INTRUNIRI CU PRESEDINTII DE STATE, da ?
        Asta imi doresc eu. Mai multa DEMINITATE(din partea inaltilor demnitari) si punct.Apropos, de citit am citit.Poate acum intelegi ce-am vrut sa spun, clar.
        • +6 (6 voturi)    
          Fara suparare. (Duminică, 6 martie 2011, 21:40)

          nico2 [utilizator] i-a raspuns lui oana

          Te contazici. "..d-l presedinte sa se duca la INTRUNIRI CU PRESEDINTII DE STATE, da ? ". Pai d-na Merkel sau dl. Berlusconi ce cautau acolo? Sunt atat de mici incat nu trebuia dl. Basescu sa se intalneaca cu niciunul? Sau cu d-nii Barosso si Rompuy?
          • -5 (5 voturi)    
            da, ai dreptate... (Duminică, 6 martie 2011, 22:06)

            oana [anonim] i-a raspuns lui nico2

            daca tot l-a mai jignit o data Berlusconi, de ce nu si a doua oara, dar ma rog. Se vede ca privim din alt unghi lucrurile.
            • +1 (1 vot)    
              ooofff (Duminică, 6 martie 2011, 22:30)

              MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui oana

              era vorba de prezenta acolo... nu de ce i-ar spune ala
  • +4 (4 voturi)    
    Buna poanta ! (Duminică, 6 martie 2011, 20:02)

    mamasitatarusu1211377215 [utilizator]

    Si asta ar urma sa fie prim-ministru sau chiar pres.in Romania ! Adevarul este ca asa cum merg treburile la PDL are sanse !
  • +4 (4 voturi)    
    Pont A (Duminică, 6 martie 2011, 20:49)

    De legatu [anonim]

    Daca tot l-a trimis PSD-ul la Atena( pe banii lor?),nu gasesc un summit mai departe si mai de durata ,sa mai stea un pic pe acolo ca noua nu ne-ar lipsi!
  • +2 (2 voturi)    
    scuze ca trebuie sa zic chiar asa ... (Duminică, 6 martie 2011, 22:02)

    dorel [anonim]

    dar mamica ta ce lege a incalcat mai poanto cand te-a conceput pe tine ?
  • +1 (1 vot)    
    tara arde ,baba se piaptana (Luni, 7 martie 2011, 19:45)

    adriana [anonim]

    mai bine sa isi vada de politicienii din propriul partid care incalca flagrant Constitutia.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri