VIDEO Culmea apararii in cazul Ridzi-2 Mai: Fostul ministru PDL acuza procurorii ca fac perchezitii inutile, ca tergiverseaza ancheta si ii incalca dreptul la viata privata

de Attila Biro HotNews.ro
Miercuri, 8 septembrie 2010, 20:22 Actualitate | Politic

Monica Iacob Ridzi a trimis un punct de vedere  Comisiei Juridice din Camera Deputatilor, dupa aproape sapte luni de amanari bazate pe o scutire medicala si a unui concediu post-natal. Insa asta nu o impiedica pe fostul ministru al turismului sa-i acuze ea pe anchetatori ca trag de timp: "Procurorii au solicitat un aviz de perchezitie inutil, au tergiversat nejustificat procedurile de ancheta si au generat un circ mediatic in ce ma priveste", afirma fostul ministru al tineretului intr-o aparare intinsa pe 16 pagini, trimisa pe data de 7 septembrie deputatilor din Comisia Juridica. Ridzi se plange ca procurorii au omis sa spuna ca, prin perchezitionarea calulatorului folosit de ea la minister, ar intra in posesia unor date ce apartin predecesoarei ei, Sorina Placinta, si ca nici acest aspect nu ar fi in regula. In final, fostul ministru Ridzi sustine ca perchezitia informatica este un demers pur formal al procurorilor DNA.

In scrisoarea trimisa Comisiei Juridice din Camera Deputatilor pe 7 septembrie, Monica Iacob Ridzi si-a prezentat apararea impotriva celor doua cereri (una pentru perchezitie informatica si una pentru urmarire penala) formulate de DNA pe numele sau. Monica Ridzi spune in cele 16 de pagini adresate deputatilor juristi ca solicitarile DNA sunt neintemeiate si chiar acuza procurorii de abuz si interpretarea eronata a legilor.

Vezi mai jos scrisoarea trimisa de Monica Ridzi Parlamentului


Merged Document
La data de 9 februarie 2009, DNA a solicitat efectuarea unei cereri de perchezitie informatica, cerere pentru care este necesar un vot al Parlamentului. In scrisoarea adresata Comisiei Juridice, Monica Ridzi invoca dreptul la viata privata. "Necesitata protejarii vietii private a persoanei a condus la impunerea unor garantii suplimentare in cazul perchezitiei informatice", spune Monica Iacob Ridzi. In acest caz procurorii DNA au cerut perchezitia informatica a calculatorului folosit de Ridzi la Ministerul Tineretului.

In urma cu sapte luni, fostul ministru se arata total cooperant si se declara de acord cu perchezitia, dar intre timp si-a schimbat punctul de vedere. "Totodata, doresc sa subliniez ca sunt de acord cu efectuarea perchezitiei informatice atat in dosarul 232/P/2009 cat si in dosarul 147/P/2009. Arat ca acestea intrucat nu inteleg sa ma prevalez de imunitate pe acesta tema, prezenta declaratie reprezentand un accept expres pentru perchezitia informatica fara a mai fi necesar un aviz din partea Parlamentului Romaniei", 19 ianuarie 2010, scrisoare trimisa catre DNA.

Cateva luni mai tarziu, fostul ministru nu mai este chiar asa de acord, si se prevaleaza din plin de imunitatea parlamentara. In punctul de vedere trimis Comisiei Juridice pe data de 7 septembrie 2010, Ridzi scrie: "Procurorii au solicitat un aviz de perchezitie inutil, au tergiversat nejustificat procedurile de ancheta si au generat un circ mediatic in ce ma priveste".

Monica Iacob Ridzi mai sustine si ca procurorii au omis sa spuna ca prin perchezitionarea calulatorului folosit de ea la minister ar intra in posesia unor date ce apartin succesoarei la ministerul tineretului, Sorina Placinta, si ca nici acest aspect nu ar fi in regula. In final, fostul ministru Ridzi sustine ca perchezitia informatica este un demers pur formal al procurorilor DNA.

Punct de vedere Ridzi


Pe 9 februarie 2010, procurorii DNA au cerut, prin intermediul Ministerului Justitiei, un aviz din partea Parlamentului pentru inceperea urmaririi penale impotriva fostului ministru al Tineretului. Monica Ridzi se apara explicand ca procurorii au interpretat abuziv legile si ca, in esenta, nu este vinovata. Iata ce spune Monica Ridzi despre solicitarea procurorilor:
  • "Pentru toate aceste considerente apreciez ca procurorii DNA au realizat expuneri eronate ale situatiei de fapt, au realizat interpretari neaplicabile situatiei date si au facut grave confuzii referitoare la aplicarea unor texte de lege care nu au legatura cu situatia prezentata <...> Interpretarea a contrario a acestor dispozitii legale, ca si prezentarea tendentioasa a realitatii legale, demonstreaza, inca o data, modul deficitar in care ancheta este derulata de catre procurorii anticoruptie".

In final, desi nu le cere in mod clar deputatilor sa nu voteze pentru inceperea urmaririi penale, Monica Iacob Ridzi spune urmatoarele:
  • "Nu doresc ca, in spatele unor campanii concertate (si referate de ancheta) de tip mediatic si de plano contradictorii, sa fie decise responsabilitati si vinovatii nefundamentate. Asa cum nu doresc ca practicile de astazi ale procurorilor, si care se vor dovedi a fi pe langa lege ori bazate pe o interpretare a legii ori nefundamentate pe o procedura legala exact respectata, sa se transforme in practica de ancheta valabila si in cazuri viitoare". Cat despre avizul solicitat de Monica Ridzi il considera "doar un drept-garantie, si nu o cauza de blocare sau tergiversare a anchetei".

Saptamana viitoare Comisia Juridica din cadrul Camerei Deputatilor va intocmi raportul in cazul Ridzi. Deputatul PNL Alina Gorghiu, secretarul comisiei, a explicat pentru HotNews.ro ca votul final ar putea fi dat de deputati la finalul lunii septembrie.
  • "Procedural, Comisia Juridica urmeaza sa intocmeasca un raport, si apoi Camera Deputatilor sa voteze. Practic, este o formalitate pentru ca DNA sa poata efectua acea perchezitie informatica. Nu inteleg de ce a trebuit ca dosarul sa stea pe masa comisiei sase luni avand in vedere ca e vorba de o formalitate. Cred ca trebuie sa se intample mai repede pentru ca e o etapa prin care Parlamentul a fost decredibilizat. Si cred ca vina ii apartine doamnei Ridzi.", a declarat Alina Gorghiu.


 

Dosarul "Ridzi-2 mai" este blocat in Parlament de aproape 7 luni din cauza ca fostul ministru nu a dorit sa se prezinte la Comisia Juridica pentru a-si prezenta punctul de vedere. Singura explicatie a Monicai Ridzi a fost o scutire medicala. Cu toate ca a depus la Camera Deputatilor o cerere de concediu medical pe 14 iunie, Monica Ridzi a fost in parlament pentru a vota noii judecatori ai Curtii Constitutioanale. Vezi aici detalii. 

In scrisoarea trimisa Comisiei Juridice, Monica Ridzi sustine ca starea sa de sanatate a impiedicat-o sa se prezinte la Parlament: "Dupa solicitarea DNA a avizului de incepere a urmaririi penale si perchezitiei fata de mine <...> eu ma aflam in luna a VII-a de sarcina. Este, asadar, regretabil modul in care unii politicieni si-au cladit retorica pe un fapt obiectiv tinand de sanatatea mea, incercand sa acrediteze aspectul nereal al unei fictive incercari de-a mea de a ma sustrage de la ancheta".


HotNews.ro a descoperit si o inregistrare in care, in 2006, Ridzi il acuza pe Adrian Nastase ca se prevaleaza de imunitatea parlamentara pentru a tergiversa o ancheta DNA. Vezi Video Mai jos.




Istoria cererii de perchezitie a DNA

Ministerul Justitiei a anuntat ca a transmis miercuri, 10 februarie 2010, presedintelui Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, solicitarea Directiei Nationale Anticoruptie de incuviintare a unei perchezitii informatice in dosarul privind pe Monica Iacob Ridzi. Solicitarea a fost primita din partea DNA pe 9 februarie.

Ministerul precizeaza ca, potrivit Constitutiei si prevederilor legale in vigoare, in cazul ministrilor care, la data inceperii urmaririi penale, sunt si membri ai Parlamentului Romaniei, cererile de retinere, arestare sau perchezitie se incuviinteaza de Camera din care fac parte. Solicitarea se adreseaza presedintelui Camerei Deputatilor sau Senatului de catre ministrul Justitiei.

Biroul Permanent al Camerei Deputatilor a decis marti, 16 februarie, sa transmita Comisiei juridice scrisoarea fostului ministru al Tineretului Monica Iacob-Ridzi privind concediul prenatal. Fostul ministru al Tineretului a transmis presedintelui Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, o scrisoare in care arata ca se afla in concediu prenatal si nu poate sa vina la dezbaterile pe acest subiect din Comisia juridica sau din plen. De atunci, cererea DNA se afla blocata in Camera Deputatilor.

Ce contine dosarul Ridzi-2 mai
  • Cercetarea penala a fost declansata in urma anchetei publicate de Gazeta Sporturilor in 16 iunie 2009, potrivit careia festivitatile organizate de Ministerul Tineretului si Sporturilor cu ocazia Zilei Tineretului (2 Mai 2009), care au avut un buget de circa 600.000 de euro, au fost incredintate fara licitatie unor companii private.
  • Mai mult, cererea de oferta privind organizarea evenimentelor a fost trimisa de catre MTS catre trei firme, din care doua (Artisan Consulting SRL si Compania de Publicitate Mark SRL) aveau actionari comuni si sediul in acelasi apartament. Potrivit mass media, onorariile formatiilor care au concertat in cadrul evenimentului sau costurile scenelor utilizate au fost mult supraevaluate.
  • Potrivit Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, "in cauza exista indicii ca in cursul anului 2009, Iacob Ridzi Monica Maria, in calitate de ministru al Ministerului Tineretului si Sportului, impreuna cu alti functionari ai acestui minister, ajutati si de administratorii a doua firme private, au prejudiciat bugetul ministerului prin incheierea a trei contracte de servicii fara ca, in prealabil, sa fie organizata si derulata vreo procedura de atribuire potrivit Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
  • Totodata, exista indicii ca pentru ascunderea incalcarii dispozitiilor legale in materia achizitiilor publice au fost intocmite, ulterior incheierii celor trei contracte, inscrisuri care sa ateste in mod nereal derularea procedurii de achizitie. Fostul ministru a solicitat administratorului retelei informatice sa stearga date informatice pentru a nu fi descoperite, scop in care, acesta a accesat fara drept sistemele informatice ale Ministerului Tineretului si Sportului si a sters inregistrarile."


Citeste mai multe despre   



  
2977 vizualizari
  • +7 (11 voturi)    
    mda (Miercuri, 8 septembrie 2010, 20:27)

    ady [anonim]

    si unii pdl-isti crescuti in fratia fsn-ista au scapat greu de meteahna ciordeala banului public..
    • -2 (4 voturi)    
      UN SINGUR caz in 6 ani ?! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 20:48)

      i-real [anonim] i-a raspuns lui ady

      o singura plangere penala in 6 ani plini non-stop de mii de de acuzatii si denunturi psd-iste facute numai la televizor si numai impotriva unui singur partid - pdl - indiferent ca partidul ala e la putere sau in opozitie (ca si psd acum ??!) ?

      atunci, ceva nu e in regula:
      ♦ daca se poate in justitie intr-un singur caz, inseamna ca trebuia sa “se poata” in toate.
      ♦ daca nu se poate in toate si s-a putut doar intr-un singur caz, atunci inseamna ca nicio acuzatie la televizor" n-a fost adevarata, tot circul si isteria au fost o acoperire pentru fuga psd de justitie, strigand : “uite hotzu”.(editat de HotNews.ro)
  • +11 (11 voturi)    
    ciocu' mic! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 20:43)

    cristi [anonim]

    acum ei sunt la putere!
  • 0 (4 voturi)    
    orice procuror... (Miercuri, 8 septembrie 2010, 20:48)

    marius [anonim]

    ar trebui sa fie un om implicat in actiune, un strateg.... in Romania procurorii sunt magistrati, oameni care prin educatie se detaseaza de actiune incercand sa pastreze echidistanta.... cei care gestioneaza resursele umane la nivel inalt sunt fie batuti in cap, fie rau intentionati.... eu cred ca ambele!
  • +10 (14 voturi)    
    tipic fetelor din PD (Miercuri, 8 septembrie 2010, 20:51)

    Dorin [anonim]

    Ca si Udrea, care critica comisia, fetele astea fac totul dupa principiul "hotul striga hotul"!

    Tot ea e agresiva, de parca am fi uitat ce s-a intamplat.
  • +6 (8 voturi)    
    Ei cu ei, noi cu voi! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 20:56)

    vio [anonim]

    Parca asa a castigat PD alegerile. Ce vremurii...unii chiar i-au crezut!

    Azi se vede ca minteau, ca si la ei functionaeza principiul protejarii "alor nostri".
  • +3 (9 voturi)    
    Multumesc hotnews. (Miercuri, 8 septembrie 2010, 21:12)

    frankestain [utilizator]

    Unde este democratia?Daca ai alta parere decat aplaudaci si lingaii ti se bocheaza IP.De doua zile nu mai pot trimite comentarii,v-am scris dar nu mi-ati raspuns.
    • -4 (4 voturi)    
      Acum te-au linistit ? (Joi, 9 septembrie 2010, 4:04)

      DanOprea [utilizator] i-a raspuns lui frankestain

      gata. hibernare
  • +6 (10 voturi)    
    a spalat bani publici (Miercuri, 8 septembrie 2010, 21:35)

    Gogu [anonim]

    Ridzi a spalat bani publici pentru campania lui Eba.
    • +2 (6 voturi)    
      tocmai d-aia nu va pati nimic (Joi, 9 septembrie 2010, 10:02)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      a si spus ca a fost un soldat devotat partidului. adica nu pentru ea a furat si daca nu o scapa spune ce si cum. dar nu va pati nimic si nu se va afla unde s-au dus banii. desi sunt conturi care lasa urme. dar nu va fi niciun interes in aflarea adevarului.
      sper sa o lungeasca ea asa cum vrea pana vin altii la putere. si sa se afle si unde s-au dus banii. sa nu opreasca la artisan si cealalta firma. sa vedem unde au plecat banii de-acolo. ca daca o judeca astia si o gasesc vinovata de niste nimicuri si nu o condamna nu se va afla nimic niciodata
  • +7 (11 voturi)    
    hmmm (Miercuri, 8 septembrie 2010, 22:57)

    looser72 [anonim]

    inca mai e libera ? :-)) sau pardon, inca nu i s-au ridicat toate acuzatiile ?:-)) traiasca justitia romana ! 100 de ani... ca berea... rece... pe masa :-))
  • +4 (8 voturi)    
    Sa plateasca! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 23:44)

    pete1 [utilizator]

    E clar, dupa cat se fofileaza si se sustrage, ca ceva nu este ok! Daca ar fi fost curata, in 2 luni s-ar fi terminat toata ancheta!
    A furat, sa plateasca!
    • 0 (4 voturi)    
      si va plati (Joi, 9 septembrie 2010, 4:06)

      DanOprea [utilizator] i-a raspuns lui pete1

      un concediu in Antalya
  • -9 (11 voturi)    
    Hotnews acuza? (Joi, 9 septembrie 2010, 7:25)

    Dan Cluj [anonim]

    Nu inteleg malitiozitatea articolului. Este HotNews in masura sa dea verdicte? Stie ca Ridzi e vinovata si astfel isi permite sa insinueze aceste lucruri? S-a auzit la HN de prezumptia de nevinovatie? Atunci de ce dati verdicte in stil balcanic-frustrat? Toti politicienii SUNT RAI, ne bucram nespus cand unul este prins, daca se apara (cu argumente solide in cazul Ridzi!) politicianul e "CULMEA TUPEULUI". Calmati-va balcanicilor de la Hot News, calmati-va si voi frustratii anti-Basescu si anti-PDL.
    • +4 (6 voturi)    
      Stai jos (Joi, 9 septembrie 2010, 10:08)

      ando2 [utilizator] i-a raspuns lui Dan Cluj

      Apai daca asta nu e "CULMEA TUPEULUI" atunci nu stiu ce sa mai zic. Trebuie sa fii un mare lingau PDL-ist ca sa nu vezi lucrul asta. Sau te pomenesti ca esti chiar Ritzi.

      Chiar daca am votat PDL, trebuie sa recunosc ca un politician mai josnic, mai tupeist si mai penibil ca Ritzi rar mi-a fost dat sa vad. Raul mai mare e ca e si un exponent al "tinerei generatii" de politicieni. Vai de mama noastra cu asemenea specimene care sa ne conduca viitorul.
      • +1 (5 voturi)    
        Tupeul este caracteristica lor nr.1 (Joi, 9 septembrie 2010, 11:12)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ando2

        Prin'90 comentam si eu politica "la porumbei" (in piata Operei din Timisoara se adunau zilnic oameni sa dezbata ce se intampla, majoritatea anti FSN).
        Aparea cate un securist civil si incepea sa bage fitile (ca partidele istorice vin sa ne ia fabricile, ca Ratiu, Campeanu si Coposu sunt agenti americani etc.)
        La vremea aia ei isi serveau creatia (ca FSN-ul si Iliescu erau inventati de ei) asa cum o fac si acum (nu Basescu sprijina serviciile naivilor, invers!).
        Capatasem un simt suplimentar, ghiceam imediat care-i securist, antrenamentul lor ii dadea de gol.
        Oricat de tare-i calcai pe batatura, ramaneau calmi ca niste reptile. La madam Ridzi am remarcat acelasi lucru.
        Si principala lor calitate era TUPEUL.
        Imens, nesimtit (puteau sa repete aceleasi ineptii indiferent de contraargumentele zdrobitoare pe care le primeau, ei o tineau pe a lor pana'n panzele albe), fara limite.
        Ii vad si acum pe la talk showuri enervand pe toata lumea cu calmul lor superior, zeflemitor si tupeul cu care repeta aberatiile de pe lista primita de la superiori.
        Au impanzit politica romanesca, au creat haosul asta, manipuleaza cu increderea ca ei sunt vesnici si de neatins.
        Ce grad are oare madam Ridzi?
  • +3 (5 voturi)    
    Oare cat a costat (Joi, 9 septembrie 2010, 7:58)

    kaishakunin [anonim]

    Toata distractia asta numita pompos "ancheta"?

    Cat priveste banii, EU cred ca au fost bani de partid, asa ca aceasta irosire a banului public se va termina in coada de peste.

    Dom' Basescu... Dom' Basescuuuu... cum e cu "sistemul ticalosit"? E contagios, nu aja?

    Completare pentru linistirea postacilor portocalii: Bani de partid pentru PSD, desigur.

    PS: Un procuror, cate procese cracanate pe zece ani de zile poate avea pana sa fie considerat incompetent?

    PS2: Aloo, justitia hai sa silabisim impreuna: E-FI-CI-EN-TA.
  • +2 (8 voturi)    
    fara nicio legatura... (Joi, 9 septembrie 2010, 8:23)

    femme [anonim]

    După ce Parlamentul aprobă Legea prostituţiei, Băsescu inaugurează primul bordel. Taie panglica, glumeşte cu fetele şi o întreabă pe cea mai frumuşică:
    - Blondă eşti, sexy eşti, ştii cine-i preşedintele Norvegiei? hă, hă
    - Habar n-am, fiecare cu gaşca lui, răspunde fata.
    - Îmi place că eşti sinceră şi ai principii, zice prezidentul, hă, hă... vrei să vorbesc cu Boc să intri în PDL?
    - In PDL??? imi pare rău, nu pot, se scuză blonda. Ai mei sunt foarte severi si chiar şi aici abia m-au lăsat să mă angajez!
  • +2 (6 voturi)    
    circ mediatic ? (Joi, 9 septembrie 2010, 8:39)

    cristus [anonim]

    O fi circ mediatic, o fi tot pe banii contribuabililor, dar nu pe cati a sustras "doamna" Ritzi.
    Ghilimelele le-am pus pt ca nu pot sa asociez o doamna cu o delapidatoare.
    In alta ordine de idei...liniste va rog, NU SE VA INTAMPLA NIMIC, e sub umbrela Partidului.
    Presa sa taca, oricum nu rezolva nimic. Emisiuni toata ziua pe la Realitatea si Antena, invitati care, ca si moderatorii sunt anti PDL. Propun, analizeaza, constata, verifica si la sfarsit se imbraca si pleaca sau se bucura ca a mai trecut o zi de munca. OK, dar rezultatul ? ZERO !!
    Din gura poate sa dea oricine, insa concretul nu se atinge prin vorbe mestesugite.
    Hai Romania...spre degradarea totala !!
  • -5 (7 voturi)    
    Ca in Romania (Joi, 9 septembrie 2010, 9:18)

    Maria [anonim]

    Pana la urma nu am inteles ce fapte a comis Domana Ridzi si cred ca nimeni nu a demonstrat ca ea a furat...pe de alta parte ma indoiesc ca a furat ceva din motive pur logice(in primul rand ca a fost o perioada foarte scurta iar aranjamentele cu statul se fac pe o perioada mai mare...).Sa fie clar nu mi-a placut aceasta femeie de la inceput pentru ca mi s-a parut a fi o marioneta ,dar de la a invinui pe cineva de furt este cale lunga si miroase a practici comuniste . Sper ca poporul roman sa nu fie partas la asemenea practici si cine are minte sa gandeascaa..
  • +3 (7 voturi)    
    "culmea apararii" ???!!!! (Joi, 9 septembrie 2010, 9:22)

    lili [anonim]

    Vreti sa spuneti ca e culmea ipocriziei portocalii !!!! Astia-s profesionistii portocalii care au adus Romania in dezastrul din care nu stiu nici ei cum s-o mai scoata.... Dna Ridzi a avut acel ghinion sa iasa la iveala, dar si ceilalti sunt la fel, TOTI O APA SI-UN PAMANT, cu Dl Basescu in frunte......
  • +1 (7 voturi)    
    Bai baieti. (Joi, 9 septembrie 2010, 10:09)

    SHEAPA [utilizator]

    Deci sa ne lamurim: io la viata mea am votat ori cu PNL or cu PDL. Ultima oara cu PDL, si senzatia de dezamagire in privinta PNL mi s-a acutizat intre timp.

    Cu toate astea nu pot sa accept in nici un caz magarii si ciordeli in numele nimanui. Daca Ritzi asta a furat / gresit SA PLATEASCA!!!

    La fel si in cazul lui Videanu, Udrea, Geoana, Tariceanu, Basescu si absolut oricine calca stramb in tara asta. Nu ma intereseaza glume proaste de genul asteia din articolul de mai sus.

    Daca procurorii gasesc probe si judecatorii le confirma, discutia s-a incheiat. Ne vedem intre 3 si 15 ani.

    PS: Nu accept deasemenea justitia la TV! Cine vrea sa vada procese, este liber sa mearga la sala de judecata!

    O zi buna.
  • 0 (6 voturi)    
    diversiune (Joi, 9 septembrie 2010, 10:42)

    gogu [anonim]

    Iar ne alimentati cu tot felul de "probleme personale". E problema d-nei Ridzi-Mitzi-Pitzi sau cum o mai cheama-o despre ce i s intampla pe la parchete si prin dosare. Presa este unealta de manipulare a puterii. Acum se incearca tot felul de diversiuni. Ce e just, suntem in rahat pana in gat si noi comentam pe teme de justitie. Ca o fi facut, ca nu o fi facut, sa fie sanatoasa. Problemele noastre tot nu se vor rezolva si vor fi mai multe odata cu venirea iernii. Sunt articole importante care au 1-2 comentarii. In schimb Ridzi are 21, cu al meu 22. Asta le place romanilor - senzationalul , SF-ul , maneaua si telenovela. La asa popor, asa conducatori. PS. E valabil pentru cele 5.7 mil de portocale.
  • 0 (4 voturi)    
    Foarte interesant... (Joi, 9 septembrie 2010, 10:49)

    vasile vasile [anonim]

    ...acest articol apare a doua zi dupa ce o publicatie juridica a anuntat ca MIR a fost COMPLET EXONERATA in urma verificarilor Curtii de Conturi (conudse de Nicolae Vacaroiu, nota bene), cu precizarea ca NU A SEMNAT NIMIC care sa o incrimineze, deci tunurile - daca au fost - s-au dat fara aprobarea ei.
    Nici un semnal in presa "mare" despre asta, in schimb articolul de fata.
    Mm?
  • +3 (3 voturi)    
    Vinovata sau nevinovata trebuie sa mearga mai depa (Joi, 9 septembrie 2010, 12:46)

    mircea [anonim]

    Blocarea anchetei la nivelul parlamentului,numai da apa la moara adversarilor politici(cazul Nastase,Voicu,Mazare,Voiculescu,Tariceanu).Monica Iacob Ridzi ar trebui sa ceara ridicarea imunitatii,cazul sa ajunga in justitie si sa se clarifice vinovatia sau nevinovatia.Asa o acuz de pactizare cu opozitia(partea mafiota).Sa-si ia un avocat bun,sa ceara expertize corecte,pentru-ca eu cred ca a fost credula si a fost folosita de subalterni.Sa fie invatatura de minte si pentru altii.Cand ajungi ministru "nu ai mama ,nu ai tata"daca vrei sa nu te infunde vre-un excroc.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect! (Vineri, 10 septembrie 2010, 6:54)

      Groote Schuur [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Si eu sunt de acord!Niste oameni atat de corecti si cinstiti cum sunt cei din P.D.L trebuie sa se fereasca de escrocii dinP.N.L,P.S.D,U.D.M.R,P.C,Alianta Civica,P.N.G,Sindicate,Patronat,F.R.F,U.E.F.A,F.I.F.A,O.N.U,UNESCO,N.A.T.O,B.O.R,OUA,U.E,FAO,Banca Mondiala,FMI,CNA,CNN,usw...
  • -2 (2 voturi)    
    intrebare (Joi, 9 septembrie 2010, 14:52)

    Tudor [anonim]

    O singura intrebare am pt doamna Gorghiu.Dincolo de balbele inerente din interviu,dincolo de faptul ca in afara de Ridzi nu a mai facut nimic in Parlament, va rog, intrebati-o in cazul colegului sau de partid Tudor Chiuariu (anchetat de DNA si in prezent pt coruptie) este la fel de vehementa legat de "tergiversarea"anchetei? Cum care dosar cu Chiuariu? Ala de sta la DNA de 3 ani!! Punem pariu?:))


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi