Cazul Ridzi-2 mai, reluat in septembrie

VIDEO: Cum il acuza Monica Iacob Ridzi pe Nastase ca se ascunde de justitie si cum se fereste fostul ministru al Tineretului de DNA cu o scutire medicala, dar se sacrifica pentru partid si  interviuri tabloide

de Attila Biro     HotNews.ro
Marţi, 6 iulie 2010, 22:24 Actualitate | Politic


Monica Iacob Ridzi
Foto: HotNews.ro
In 2006 Monica Iacob Ridzi isi acuza colegii parlamentari ca l-au aparat pe Adrian Nastase de o perchezitie similara cu aceea ceruta de DNA in 2010 pe numele ei. Demarat in 2009 dupa o investigatie a Gazetei Sporturilor si aflat in faza de urmarire penal, dosarul "Ridzi-2 mai" este in acest moment blocat in Parlament. Reprezentantii Comisiei Juridice din Camera Deputatilor, care trebuie sa decida asupra unei cereri de perchezitie a DNA si care tine dosarul in loc, spun ca vor debloca dosarul in septembrie. Pana acum reprezentantii PDL din Parlament explicau ca cererea DNA nu poate fi discutata pentru ca Monica Ridzi se afla in concediu prenatal. Cu toate acestea, Monica Iacob Ridzi a fost prezenta in Parlament pe 14 iunie, la votul pentru Curtea Constitutionala, unde s-a sacrificat pentru partid, dupa cum spune colegul ei, deputatul Daniel Buda. Acelasi deputat spune ca Ridzi nu poate veni la Comisia Juridica in conditiile in care nu are "toate capacitatile" pentru a raspunde intrebarilor.
Cu toate ca nu are timp de dosarul DNA, Monica Iacob Ridzi are timp sa voteze in Parlament si sa ofere interviuri pentru emisiuni tabloide in care vorbeste despre copilul ei, care reprezinta si motivul refuzului de a se prezenta la audierile din Parlament.

VIDEO Vezi isi acuza Monica Iacob Ridzi in 2006 colegii parlamentari ca l-au aparat pe Adrian Nastase de o perchezitie similara cu aceea ceruta de DNA in 2010 pe numele ei


Vicepresedintele Comisiei Juridice din Camera Deputatilor, unde se afla blocata din februarie cerea de perchezitie a DNA, a declarat pentru HotNews.ro ca marti, 6 iulie, comisia o va invita pe Monica Iacob Ridzi sa se prezinte la Parlament pentru a fi audiata. "Pana acum nu s-a intamplat nimic, noi i-am dat un timp de asteptare doamnei Ridzi. Cu toate ca sunt din opozitie am sa va spun ca o hotarare se va lua la fel ca si in alte cazuri dupa ce dumneaei va veni la comisie, a declarat deputatul PSD Florin Iordache, vicepresedinte al Comisiei Juridice.

In opinia sa, faptul ca pe 14 iunie Monica Iacob Ridzi a fost prezenta in Parlament si a votat reprezinta un temei suficient pentru ca fostul ministru sa se prezinte si sa isi expuna punctul de vedere si in fata Comisiei Juridice. Presedintele Comisiei Juridice, deputatul PDL Daniel Buda a declarat pentru HotNews.ro ca cererea DNA de perchezitie va fi pusa pe ordinea de zi a comisiei in prima sedinta din luna septembrie. "Vom discuta acest aspect in prima sedinta si vom lua o decizie cu sau fara prezenta doamnei Ridzi. Sigur noi o vom invita din nou la comisie", a declarat Daniel Buda.

Reamintim faptul ca pe 14 iunie Monica Iacob Ridzi a fost prezenta in Parlament, cand in Camera Deputatilor au fost votati noii judecatori ai Curtii Constitutionale, sedinta in care PDL si-a impus, la limita, propunerile. Acest aspect apare pe stenograma sedintei, cand deputatul PSD Valeriu Zgonea a facut prezenta pentru vot. Informatia poate fi verificat aici . De altfel, prezenta fostului ministru al Tineretului si Sportului a fost sesizata de catre colegii parlamentari. "Daca cei de la PDL ma aud acum, vreau sa-i felicit ca au reusit sa o aduca si pe doamna Ridzi in sala. (Aplauze. Vorbeste cu microfonul oprit). Daca cei de la DNA o mai cauta, sa stie ca o gasesc aici in seara aceasta!" a declarat deputatul Adrian Solomon de la tribuna Camerei Deputatilor, potrivit stenogramei sedintei. Stenogramele votului electronic arata ca Monica Iacob Ridzi era prezenta la sedinta Camerei Deputatilor si la ora 0:43, 15 iunie, sedinta respectiva finalizandu-se la ora 2.

Presedintele Comisiei Juridice, Daniel Buda, are o explicatie pentru prezenta Monicai Ridzi la votul pentru Curtea Constitutionala. "Din cate stiu a venit de la spital, si-a lasat copilasul bolnav si a venit la vot. Fara votul ei pierdeam batalia pentru Curtea Constitutionala. Stiti cat ne-am luptat pentru depolitizarea si depesedizarea Curtii Constitutionale. Practic, s-a sacrificat pentru vot", a declarat Buda. El are o explicatie si pentru intrebarea logica: de ce nu "s-a sacrificat" Monica Iacob Ridzi si pentru cererea DNA? "Nu este chiar asa de simplu. O femeie care tocmai a nascut nu este in deplinatatea capacitatilor ei. La comisie trebuie sa raspunzi si sa fi in deplinatatea capacitatilor. Un avocat bun ar fi putut invoca acest aspect in instanta", argumenteaza Buda. Deputatul nu a reusit sa ofere un raspuns convingator la intrebarea: daca in septembrie comisia va judeca cererea DNA cu sau fara prezenta fostului ministru, de ce aceasta procedura nu a fost aplicata pana acum?

Dupa ce Monica Iacob Ridzi a fost prezenta in Camera Deputatilor la votul pentru judecatorii Curtii Constitutionala, reprezentantii PNL au cerut ca situatia medicala a fostului ministru sa fie cercetata de politie si Casa de Asigurari de Sanatate. "Daca doamna Monica Iacob Ridzi se afla in concediu medical, va cer in mod oficial sa sesizati politia si Casa de asigurari de sanatate Hunedoara, pentru ca banuiesc ca legea aceea cu oamenii care trebuie sa fie acasa in timpul concediului medical este valabila pentru toti cetatenii Romaniei", a declarat Mihai Voicu deputat PNL.

In data de 9 mai, un ziar local, Gazeta Vaii Jiului, publica un interviu in care Monica Iacob Ridzi povesteste despre proaspata sa calitate de mamica. In interviu, fostul ministru - care se afla intr-o clinica specializata din Viena, unde a nascut, in 22 aprilie, un baietel - povesteste ca urma sa revina in tara curand pentru a petrece cateva zile in Bucuresti. In saptamana 10-17 mai, cand Ridzi se afla in Capitala, Parlamentul nu era in vacanta, astfel ca nu exista nici un impediment ca fostul ministru sa se prezinte la audieri. Comisia s-a intrunit in sedinta pe data de 11 mai, fapt ce poate fi vazut aici, pe calendarul de lucru al comisiei.

Pe 13 mai, postul Prima TV a difuzat un interviu cu Monica Iacob Ridzi si sotul, in care cei doi au povestit despre baietelul lor. Interviul, care a fost realizat la sosirea fostului ministru in tara, poate fi vazut aici

Contactata de HotNews.ro, Monica Iacob Ridzi a refuzat sa faca declaratii pe tema dosarului DNA si a cererii de perchezitie. "Este o situatie delicata, stiti cum e cu un copil mic. Va promit ca din septembrie voi vorbi, voi face declaratii. Va rog sa ma intelegeti omeneste", a explicat Monica Iacob Ridzi. Fostul ministru ne-a indicat si ce anume sa scriem: "Mai bine spuneti ca nici nu m-ati gasit".

VIDEO: Monica Iacob Ridzi: vinovatii sunt in Parlament, se bucura de imunitate si se infrupta copios din banul public, cu o pofta de nestapanit



In martie 2006, Monica Iacob Ridzi a sustinut o declaratie politica in fata Parlamentului, intitulata 'Cauzele neincrederii populatiei in clasa politica', prin care isi condamna colegii parlamentari ca i-au luat apararea lui Adrian Nastase, si el cercetat de DNA. In acel moment, Adrian Nastase se afla intr-o situatie relativ similara: procurorii inaintasera Parlamentului o cerere de perchezitie in dosarul Zambaccian. Parlamentul a refuzat acesta perchezitie. Monica Iacob Ridzi isi acuza colegii ca nu lasa justitia sa isi faca treaba. Iata ce spunea deputatul PDL care, dupa 4 ani, urma sa ajunga intr-o situatie similara, adica sa fie protejata de perchezitia procurorilor prin proceduri parlamentare neclare:

  • Eu cred ca adevaratii vinovati sunt aici, printre noi. Respira aerul fortifiant al Parlamentului, se bucura de o imunitate mai mult decat meritata, se infrupta copios din banul public si, cu o pofta de nestapanit, ii rad natiunii in nas!
  • In ultima luna de activitate parlamentara, sub valul, transparent totusi, al votului secret, care pentru unii pare un simplu joc cu bile albe si bile negre, parlamentarii Opozitiei au dat o ultima si devastatoare lovitura de imagine intregii clase politice. Mai intai au blocat functionarea DNA-ului - institutie importanta in combaterea coruptiei la nivel inalt, institutie atat de necesara insanatosirii justitiei. Apoi, voturile numeroase ale acelorasi parlamentari, printr-o inexplicabila si rau inteleasa solidaritate de breasla, au impiedicat justitia sa-si faca datoria in faimosul caz Zambaccian. Perchezitia ceruta de Parchet n-a mai avut loc, fiind vorba de casa unui inalt demnitar, in continuare omul fanion al Opozitiei.
  • Prin votul lor, parlamentarii Opozitiei au plasat un important om politic mai presus de lege, ferindu-l, culmea, de justitie, adica de institutia care are datoria de a face dreptate. "Cei tare se intarira cu averea si marirea in cercul lor de legi!" - probabil asa ar conchide poetul nostru national, intorcandu-ne, dezamagit, spatele.
  • Prin votul lor, acesti parlamentari nu numai ca au compromis, o data in plus, clasa politica, dar au pus serios sub semnul intrebarii viitorul Romaniei. Acesta este semnalul clar, transmis ieri de Comisia Europeana, prin inaltul sau reprezentant, sosit la Bucuresti.

Vezi aici stenograma integrala

Istoria cererii de perchezitie a DNA

Ministerul Justitiei a anuntat ca a transmis miercuri, 10 februarie 2010, presedintelui Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, solicitarea Directiei Nationale Anticoruptie de incuviintare a unei perchezitii informatice in dosarul privind pe Monica Iacob Ridzi. Solicitarea a fost primita din partea DNA pe 9 februarie.

Ministerul precizeaza ca, potrivit Constitutiei si prevederilor legale in vigoare, in cazul ministrilor care, la data inceperii urmaririi penale, sunt si membri ai Parlamentului Romaniei, cererile de retinere, arestare sau perchezitie se incuviinteaza de Camera din care fac parte. Solicitarea se adreseaza presedintelui Camerei Deputatilor sau Senatului de catre ministrul Justitiei.

Biroul Permanent al Camerei Deputatilor a decis marti, 16 februarie, sa transmita Comisiei juridice scrisoarea fostului ministru al Tineretului Monica Iacob-Ridzi privind concediul prenatal. Fostul ministru al Tineretului a transmis presedintelui Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, o scrisoare in care arata ca se afla in concediu prenatal si nu poate sa vina la dezbaterile pe acest subiect din Comisia juridica sau din plen. De atunci, cererea DNA se afla blocata in Camera Deputatilor.

Ce contine dosarul Ridzi-2 mai

  • Cercetarea penala a fost declansata in urma anchetei publicate de Gazeta Sporturilor in 16 iunie 2009, potrivit careia festivitatile organizate de Ministerul Tineretului si Sporturilor cu ocazia Zilei Tineretului (2 Mai 2009), care au avut un buget de circa 600.000 de euro, au fost incredintate fara licitatie unor companii private.
  • Mai mult, cerera de oferta privind organizarea evenimentelor a fost trimisa de catre MTS catre trei firme, din care doua (Artisan Consulting SRL si Compania de Publicitate Mark SRL) aveau actionari comuni si sediul in acelasi apartament. Potrivit mass media, onorariile formatiilor care au concertat in cadrul evenimentului sau costurile scenelor utilizate au fost mult supraevaluate.
  • Potrivit Parchetului de pe langa Inalta Curte de casatie si Justitie, "in cauza exista indicii ca in cursul anului 2009, Iacob Ridzi Monica Maria, in calitate de ministru al Ministerului Tineretului si Sportului, impreuna cu alti functionari ai acestui minister, ajutati si de administratorii a doua firme private, au prejudiciat bugetul ministerului prin incheierea a trei contracte de servicii fara ca, in prealabil, sa fie organizata si derulata vreo procedura de atribuire potrivit Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
  • Totodata, exista indicii ca pentru ascunderea incalcarii dispozitiilor legale in materia achizitiilor publice au fost intocmite, ulterior incheierii celor trei contracte, inscrisuri care sa ateste in mod nereal derularea procedurii de achizitie. Fostul ministru a solicitat administratorului retelei informatice sa stearga date informatice pentru a nu fi descoperite, scop in care, acesta a accesat fara drept sistemele informatice ale Ministerului Tineretului si Sportului si a sters inregistrarile."
UPDATE: Directia de comunicare a Camerei Deputatilor sustine ca Monica Iacob Ridzi a solicitat concediu medical pe perioada 15 februarie - 20 iunie 2010.

La solicitarea HotNews.ro directia de comunicare din cadrul Camerei Deputatilor a transmis un raspuns oficial din care aflam ca fostul ministru Ridzi a solicitat si primit concedu medical in perioda 15-febrarie - 20 iunie 2010. Mai aflam si ca potrivit legii Monica Ridzi a votat legal si ca orice parlamentar aflat in concediu poate participa la activitatea parlamentara. Astfel ca Monica Iacob Ridzi putea sa participe si la audierile din Comisia Juridica. Din 20 iunie si pana astazi Comisia Juridica s-a intr-unit in noua sedinte, dar presedintele comisie a decis sa decida asupra cererii de perchezitie a DNA abia in septembrie. Iata raspunsul integral al directiei de comunicare din cadrul Camerei Deputatilor:
  • "Doamna deputat Monica Iacob Ridzi figureaza in concediu medical incepand cu data de 15 februarie 2010 pana la data de 20 iunie 2010, perioada pentru care a depus certificate medicale. Precizam ca parlamentarii nu se afla in raporturi juridice de munca cu Parlamentul Romaniei. Potrivit dispozitiilor constitutionale si ale Legii privind Statutul deputatilor si al senatorilor, dreptul de vot (drept politic specific - art. 35 din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputatilor si al senatorilor) tine de exercitarea mandatului de deputat sau de senator si se refera la intreaga perioada a mandatului, independent de imprejurarea ca, la un moment dat, un palamentar poate fi sau nu in concediu. Astfel, votul poate fi exprimat indiferent daca parlamentarul se afla in concediu medical, concediu pentru cresterea copilului etc., atat timp cat acesta se poate prezenta pentru exercitarea votului, fara a fi necesara intreruperea concediului."








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6521 vizualizari

  • +3 (23 voturi)    
    sa intelegem ca... (Marţi, 6 iulie 2010, 23:23)

    www [anonim]

    ...e atat de disperat base incat a renuntat ACUM la ritzi?
    • -8 (18 voturi)    
      ridzi nu a furat (Miercuri, 7 iulie 2010, 8:53)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui www

      ridzi nu a furat, a fost acuzata pe nedrept
      tariceanu si nastase au furat
      psd si pnl au furat si ei ar trebui sa mearga la puscarie
      • +5 (15 voturi)    
        nastase nu a furat (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:31)

        me [anonim] i-a raspuns lui gigi

        nastase nu a furat, a fost acuzat pe nedrept
        udrea si videanu au furat
        pdl a furat si ei ar trebui sa mearga la puscarie

        are la fel de multa logica cum are si comentariul tau.
        este foarte usor sa aperi un om la modul asta. toata lumea poate spune "nu a furat ala, a furat alalalt"

        hai sa fim seriosi. toate partidele fura, fara exceltie!
        • -7 (11 voturi)    
          hm (Miercuri, 7 iulie 2010, 12:00)

          gabriel [anonim] i-a raspuns lui me

          In fiecare om exista temeri profunde,biblice, cosmare, pacate ascunse, vicii, in societate exista

          pacate abjecte, mame incestuase, tati violatori , copii ucigasi de parinti, frati care se ucid

          intre ei, tradatori de neam si ucigasi de proprie familie, sodomie, lucruri caracterizate in

          Biblie ca fiind lucrarea diavolului. Si pentru ca toate aceste trebuiau sa poarte un nume s-a

          inventat PSD-ul . Si pentru exprimarea acestuia s-au inventat rtv, a3, cotidianul.ro,vantu,

          voiculescu, patriciu, iliescu, marean si lupea. Asa sa va ajute Dumnezeu !
        • 0 (4 voturi)    
          ... (Miercuri, 7 iulie 2010, 12:37)

          Aph [anonim] i-a raspuns lui me

          Nastase sigur a furat, cred ca si Ridzi insa probabil intr-un procent cu o singura cifra daca stam sa-i comparam. Udrea si Videanu probabil au furat. Tariceanu nu cred ca a furat pentru el.

          Toti insa trebuie sa dea socoteala in fata justitiei iar aceasta sa-si faca treaba. Probabil ar fi nevoie cativa judecatori mari sa pice pentru a-i speria bine bine pe ceilalti.
    • 0 (18 voturi)    
      Intelegi putin si greu! (Miercuri, 7 iulie 2010, 9:29)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui www

      Tot ceea ce stii este... basescu!
      Nu inteleg cum ai putut inghiti 10 ani de iliescu, 17 ani de influenta iliescu, furt nastase-patriciu-tariceanu-seres-... si cati or mai fi...
      Omule, nu/ti dai seama ca gresesti?
      Basescu este vinovat de multe, dar pun pariu ca nu este de vina si ca tu te/ai nascut si ca nu gandesti decat unilateral; ca pleci ca un curcan urechile la televiziunile cica "de stiri", cica "de informatii"...
      Un minimum de obiectivitate ti/ar spune ca cei care tipa, au ce de sa o faca. Au si ei vina lor, infinit mai mare ca a peeleilor si alui Basescu. Hotul striga "Hotii!", nu/ti spune nimic?
      • +6 (14 voturi)    
        Super tare ... (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:02)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        ... de cap esti!

        Deci daca am fost prost acu' ceva timp (pe vremea lui Iliescu) si acum m-am trezit si m-am facut destept (suficient incat sa nu mai pun botu' la prostiile lui Basescu) nu e bine ... trebuie sa continui in prostia mea anterioara?

        Ii tot dati cu "furt nastase-patriciu-tariceanu-sere"s ca niste mori stricate si hodorogite. Ceva dovezi stimabililor? Ceva procese penale, condamnari etc? Atunci mai plimbati ursu ...
        • -8 (12 voturi)    
          Nu stiu care dintre noi... este ala greu de cap! (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:21)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          1. Nu te bagi intr/o discutie intre doi oameni, decat daca esti invitat.
          2. Nu vorbesti neintrebat!
          3. Care sunt dovezile care o privesc pe Ridzi?
          Cele ale comisiei "Trebuie sa ii gasim ceva!!!" a lui Safutoiu, Gaura Vasile, Organ Ludovic?
          4. Daca te/ai trezit, te/ai trezit cu fata la cearsaf!
          Adica la latrine si realitati.
          Asta nu inseamna ca te/ai... desteptat, ci doar ca te/ai trezit.
          • +5 (13 voturi)    
            Pe o curba ... (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:43)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            ... ascendenta a prostiei (fanilor portocalii)ma intreb ce legatura are dosarul de la Parchet / DNA cu comisia parlamentara si cu raportul acesteia. Cam tot atata legatura cata exista si intre Boc si "buna guvernare".

            Pe langa "desteptat" si "trezit" tin sa precizez ca m-am si "sculat"! Happy?
            • -6 (6 voturi)    
              Atat stii, atata spui! (Miercuri, 7 iulie 2010, 14:28)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

              Stai "sculat" pana "te culca" cineva!
        • -5 (9 voturi)    
          Ursu il plimba... (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:26)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          oana stancu!
          Dovezi, procese?
          Te comporti la fel ca un comunist!
          Lovesti prin sacul de nisip si apoi intrebi unde este urma!
          Am asa o scarba de oameni ca tine!!!!
          Oameni care lovesc si apoi iti rad in nas. Sa le spun jigodii, neamuri proaste?
          Prea multe cuvinte!
          E de ajuns...comunist!
          Asta esti! Uita/te in oglinda, ai sa vezi carnetul rosu in buzunaru/ti de la piept!
          • +8 (10 voturi)    
            mai ai din astea? (Miercuri, 7 iulie 2010, 11:03)

            gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            cine nu e cu noi e impotriva noastra deci comunist.

            stralucita logica.

            pot sa nu fiu cu voi dar nici cu ceilalti. ti-ai pus problema asa?
            • +3 (5 voturi)    
              Stai linistit.... (Miercuri, 7 iulie 2010, 11:15)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui gica pantalon

              ...ca nici "echipa adversa" nu debordeaza de toleranta fata de diversitatea opiniilor ... nu ne spunea Ponta tot ceva de genul "daca nu esti cu noi esti fascist"? :)

              Acum stau si ma intreb daca eu unul pot sa fiu si fascist si comunist in acelasi timp... cine stie...poate nu e imposibil.
              • -2 (2 voturi)    
                Ai putea (Miercuri, 7 iulie 2010, 14:28)

                , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

                fi frate cu tine!
                Cere ar fi problema?!
                • +1 (1 vot)    
                  Ma roade ... (Miercuri, 7 iulie 2010, 16:28)

                  Gigi [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                  ...curiozitatea de azi dimineata ... (pentru ca HN.ro nu mi-a publicat comentariul anterior in care te intrebam) ... cine e Oana Stancu?
                  • 0 (0 voturi)    
                    Nu e colega lui Ursu? (Miercuri, 7 iulie 2010, 16:47)

                    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

                    Sau nu stii ce mai vezi?
                    Ia d'aci!
                    http://www.google.ro/#hl=ro&source=hp&q=oana+stancu&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&gs_upl=2359%2C726%2C9%2C6%2C136%2C203%2C0%2C8%2C1&fp=d2031ed3e332d312
      • +4 (4 voturi)    
        Bai frate (Miercuri, 7 iulie 2010, 16:41)

        george alexandru [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Mai lasa-ma cu Iliescul tau. Toti sunt corupti, si Iliescu, si Nastase, si Basescu si Tariceanu. O tot dati ca unii-s buni si altii-s rai.
        Tu esti cel care gandeste unilateral, sau cel putin asa lasi impresia. Nu mai incerca sa vezi raul doar intr-o singura parte ca gresesti.

        Si sa zici ca Basescu e ok prin comparatie cu Iliescu e ca si cum ai zice ca Hitler e ok pentru ca a facut mai putine victime decat Stalin.

        PS. Daca 63 din user e anul nasterii...e grav!
        • -3 (3 voturi)    
          Corect ar fi, (Miercuri, 7 iulie 2010, 17:06)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui george alexandru

          lasa/ma tu fara iliescu!
          Am spus eu ca unii sunt buni si altii rai?
          Ia citeste mai atent.
          Spun doar ca jigodiile pesede-pece-penele nu mai sunt jigodii daca exista si jigodii in PDL!
          Faptul ca exista o ridzi TREBUIE sa faca uitat ca a exista si mai exista ilici, nastase, sechelarii, mazare, tarau, musetescu, iorgovan, tariceanu, organ, vantu, patriciu....
          Adica aia care a picat ca musca in lapte (si trebuie sa plateasca pentru ca a fost proasta!) e mai rea decat toate scursurile lui ilici (avid doar de putere) are au devalizat tara asta?
          A face o comparatie intre ilici care a OMORAT oameni si Basescu (nu/mi aduc aminte sa fi ordonat macelarirea cuiva) e lipsita de orice logica.
          Asa ca george alexandru, scapa/ma tu de raul primordial, de ilici al tau (si de leprele crescute la san), nu al meu si o sa fiu linistit.
          Sterge/mi cei 20 de ani de ilici din istorie si nu mai spun nimic.
  • +13 (21 voturi)    
    Cand o vedem in puscarie? (Miercuri, 7 iulie 2010, 0:01)

    Saruman [utilizator]

    Am inteles, a nascut. Dar cat o sa mai aiba scuza asta?

    Trebuie sa fie cercetata si judecata pentru ca a furat statul, pentru ca ne-a furat pe noi toti, contribuabilii.
    • -8 (20 voturi)    
      Adevaratii vinovati sunt altii! (Miercuri, 7 iulie 2010, 0:40)

      Andreea [anonim] i-a raspuns lui Saruman

      Prea usor faceti acuzatii! Eu fac pariu ca ritzi nu are nicio vina. Daca a fost ceva necurat acolo, a fost clar fraierita de cei din minister! In plus, ati mai auzit cumva prin parlament sa se infiinteze si alta comisie de ancheta in afara de cea pt ritzi si udrea dinaintea alegerilor prezidentiale?
      • +1 (5 voturi)    
        Nu vreau sa/i iau apararea dar, (Miercuri, 7 iulie 2010, 8:54)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Andreea

        nici nu stii ce dreptate ai.
        Dar, a semnat, raspunde.
        Asta este una dintre legile responsabilitatii.
        Ce ne facem cu bombo care se ascunde in spatele tzucalarilor pesede-pece-penele din parlament, ccr...?
        Si nu numai cu el, cu toata shleahta criminala ros-galben-albastra!
        • +4 (4 voturi)    
          Poate (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:15)

          aura [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Ca din partea ei sa fi fost neglijenta si/sau incompetenta. Poate...
          Dar asta o ingroapa adinc :

          "Fostul ministru a solicitat administratorului retelei informatice sa stearga date informatice pentru a nu fi descoperite, scop in care, acesta a accesat fara drept sistemele informatice ale Ministerului Tineretului si Sportului si a sters inregistrarile."
          • +4 (4 voturi)    
            Draga Aura, (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:44)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui aura

            nici nu am spus altceva!
            A semnat, raspunde, plateste!
            Asta este!
            Semnezi ca primarul, o iei primul!
            • +2 (2 voturi)    
              Draga domino63 (Miercuri, 7 iulie 2010, 13:47)

              aura [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              Eu am spus altceva. :)
              Cazul are 2 parti: una a infractiunii propriu-zis si cea a stergerii urmelor.
              Eu m-am referit la a 2-a , unde MIR nu mai are nici o scuza.
      • +5 (5 voturi)    
        lasa pariul si vedem ce are de spus legea (Miercuri, 7 iulie 2010, 8:59)

        nicubila [anonim] i-a raspuns lui Andreea

        acuzele aduse sunt grave, tre sa mearga in fata curtii sa se dovedeasva vinovatia or nevinovatia. ca o fost fraierita nu atenueaza vina, doar in conditii clare. ca daca o fost "fraierita" prin faptul ca i s-a cerut sa semneze atribuire de contract supraevaluat si fara licitatie, si a acceptat, e vina ei.
        interesant modul de gandire cu comisiile. daca sunt comisii numai pt ea sau udrea, gata, e ceva putred. a invoca "pai pe aialalti de ce nu?" nu prea seamana a mers inainte, ci inapoi.

        o dat cu mucii'n fasole, tre sa dea socoteala. ce mai la deal la vale?
    • -5 (13 voturi)    
      usurel (Miercuri, 7 iulie 2010, 0:41)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Saruman

      da, ne-a furat pe noi toti, dar momentan este o mama care a nascut?/ va naste? un copil. si ar trebui tratata ca atare.
      de furat pe noi toti ne-au furat un numar inimaginabil de persoane, iar acum suntem in situatia in care suntem pentru ca de 20 de ani se tot fura. septembrie nu mi se pare un capat de lume. asteptam de ani de zile caderea capului lui nastase, dar aceasta nu s-a petrecut, si nu se va petrece. luca, vantu, patriciu, alti sindicalisti, videanu, negoita cel cu multe multe case, imbogatitii fiecarui oras, fiecarei comune, fiecarei paduri... avem o lista lunga de asteptare, dar nimeni nu se ocupa de ea. ridzi, la fel ca si udrea, au fost utile in campania electorala, pentru ca s-a conceput o campanie anti pdl pe schema: pdl este un partid marunt, de tipe care fura, cam de pe atunci cred ca dateaza si nasterea conceptului de "pitipoanca" :D a fost, asadar, mai degraba vorba de un casting, tanti ridzi isi datoreaza recunoasterea in domeniul coruptiei nu vigilentei justitiei romanesti, ci particularitatilor de imagine.
      asa ca lasati femeia sa isi vada de copil, ca oricum nu vorbim decat de un tap ispasitor, iar nu de inceputul unei etape "corecte" pentru Romania.
    • +4 (6 voturi)    
      famrus2007@yahoo.com (Miercuri, 7 iulie 2010, 9:53)

      gabriela [anonim] i-a raspuns lui Saruman

      Toti care au furat sau asupra carora planeaza suspiciunea de furt trebuie sa ajunga in justitie sa fie dovediti sau sa fie absolviti de aceasta vina.
      Treaba e ca justitia e oarba si partizana cu anumite grupuri si nu poti avea incredere in deciziile luate.
      Acolo trebuie facuta curatenie in primul rand, apoi in randul parlamentarilor care dau legi pentru ei si interesele celor care ii platesc pe ascuns intr-un fel sau altul.
      Apoi in presa trebuie facuta o triere: daca Parlamentul da legi drepte, pentru toti, daca justitia pedepseste fara partinire, presa se regleaza de la sine, se alege graul de neghina.
      Indiferent daca a ucis sau a furat sau a fost doar acuzata si nedovedita, o femeie insarcinata sau cu copil micutz nu trebuie hartuita- stresul isi pune amprenta pe copilul sau cu urmari nefaste pentru societate mai tarziu.Parlamentarii de azi nu mai au nimic sfant, nu respecta chiar originea vietii lor, nu respecta generatiile viitoare; nu exagerez deloc si psihologii ar trebui sa se implice mult mai mult in ceea ce se intampla azi- ceea ce i se intampla acestei femei nedovedita inca de a fi vinovata se poate considera asemeni fenomenului de mobbing cu urmari grave atat pentru persoana cat si pentru pruncul ei. Psihologii ar trebui sa coboare din sfera teoretica si sa aplice cunostintele pe care le au mult mai mult decat o fac- parerea lor conteaza si mobbingul, care poate duce si la sinucidere- trebuie pedepsit penal.
    • -4 (4 voturi)    
      teorie (Miercuri, 7 iulie 2010, 12:01)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui Saruman

      In fiecare om exista temeri profunde,biblice, cosmare, pacate ascunse, vicii, in societate exista

      pacate abjecte, mame incestuase, tati violatori , copii ucigasi de parinti, frati care se ucid

      intre ei, tradatori de neam si ucigasi de proprie familie, sodomie, lucruri caracterizate in

      Biblie ca fiind lucrarea diavolului. Si pentru ca toate aceste trebuiau sa poarte un nume s-a

      inventat PSD-ul . Si pentru exprimarea acestuia s-au inventat rtv, a3, cotidianul.ro,vantu,

      voiculescu, patriciu, iliescu, marean si lupea. Asa sa va ajute Dumnezeu !
  • -1 (19 voturi)    
    sterilizare (Miercuri, 7 iulie 2010, 0:56)

    erik [anonim]

    Oameni ca Rizdi ar trebui sa nici nu aibă dreptul de a face boraci, pentru a nu se mai ascunde după asemenea scuze "umane".

    Nu fac decît să perpetueze specia degenerată a politicineului rumîn, care vor fi mîine pătura de superpuși, moșteniți de la generația lu' tac-su și mă-sa.

    Huo, la sterilizare cu toți perveniții tranziției!
    • -3 (11 voturi)    
      Ce vehement esti, amice! (Miercuri, 7 iulie 2010, 8:58)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui erik

      Nu te/am vazut la... scris vand a fost vorba de voracii din opozitie!
      Se pare ca vezi doar ce vrei, nu ceea ce trebuie!
      Daca este sa urmez logica ta, ar trebui ca sterilizarea sa inceapa cu tine. De ce? Nu esti obiectiv!
      Prea mult ciumpalac-ciuremat-pe-doua-scaune strica la neuroni, nu stiai?
  • +11 (11 voturi)    
    Deci... (Miercuri, 7 iulie 2010, 3:34)

    mm66 [anonim]

    Conform d-lui Buda, cand a votat pentru "depolitizarea si depesedrizarea" (si "pedelizarea", as spune eu) Curtii constitutionale, d-na Ritzi era in "deplinatatea capacitatilor" de vot. Dar la comisie nu era... Mmmm, asta e cool, poti vota "incapacitat", dar nu poti raspunde despre cum s-a executat un mic smen.... Oricum, interesanta pozitia acestui domn Buda, pentru care "sacrificiul" pentru partid primeaza in fata justitiei. Curat murdar, mon cher...
    • +2 (2 voturi)    
      corect! (Miercuri, 7 iulie 2010, 15:08)

      io [anonim] i-a raspuns lui mm66

      ba mai mult, Buda isi da cu stangul in dreptul, vorbind despre "depolitizarea si depesedrizarea" curtii.
      adica daca nu mai sunt de la psd ci de la pdl, asta se cheama depolitizare?
      Buda asta chiar isi merita numele!
      alta chestie naspa: Ridzi e deja urmarita penal, procurorii cerusera in februarie (atentie!) doar aviz pentru perchezitie!
      acu', ce rost mai are sa aprobe Parlamentul in septembrie cererea?
      bag seama ca Ridzi o fi avut timp din februarie sa-si mute eventualele lucruri "graitoare" la rude, pretini, cunostinte, in soba, pubela, recycle bin etc...
      de trei ori PENIBIL!!! sa te scarpini 8 luni pentru o cerere de perchezitie!
      daca mai aud vreodata de la pdl placa cu "anticoruptia" ii scuip intre ochi!
  • +5 (5 voturi)    
    cine ne conduce (Miercuri, 7 iulie 2010, 8:04)

    nelu [anonim]

    fatarnicie, numele tau e politica ! si a multor alte pacate ...
  • -1 (7 voturi)    
    time travel? (Miercuri, 7 iulie 2010, 8:20)

    RJ [anonim]

    "In 2006 Monica Iacob Ridzi isi acuza colegii parlamentari ca l-au aparat pe Adrian Nastase de o perchezitie similara cu aceea ceruta de DNA in 2010 pe numele ei."

    din text reiese ca in 2006 stia de perchezitia din 2010.
    FlashForward sau time travel?
  • +1 (7 voturi)    
    Nastase nu mai este de actualitate? (Miercuri, 7 iulie 2010, 9:05)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Ridzi este mic copil pe langa Nastase.

    Chiar asa, de ce nu este Nastase urmarit penal?
    • +2 (4 voturi)    
      din acelasi motiv... (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:34)

      me [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      pentru care nici ritzi nu e urmarita penal:
      au bani, au spate chestii d-astea...
    • +2 (4 voturi)    
      deoarece ii protejeaza basescu (Miercuri, 7 iulie 2010, 12:55)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      tatal raului din romania adica satana. Cel care loveste copchii de pe scena si se descopera asta dupa 4 ani de catre un om, nu de cei care se aflau in jur. Cel care a vandut flota si guvernul psd nu a spus nimic, iar acum nu il au la mana cu nimic. Dupa aceasta logica Nastase si Riti nu pot intra in puscarie!
  • -1 (3 voturi)    
    da (Miercuri, 7 iulie 2010, 9:25)

    br [anonim]

    Aici pierde mult Traian Basescu si PDL- ul. Daca s-ar debarasa de asemenea personaje, daca ar umbla putin la nivelul de trai al romanului si daca Legea Fundamentala i-ar permite cred ca ar ramane presedinte pe viata.
    • +4 (8 voturi)    
      Ce v-ar ... (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:04)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui br

      ... mai placea sa ramana terminatul de la Cotroceni bulibasa pe viata! Mai bine il punem rege si terminam cu treaba. Ca "printesa" oricum si-a trimis-o in Parlamentul European iar metresa a ajuns mare ministreasa.
  • +2 (6 voturi)    
    lol (Miercuri, 7 iulie 2010, 9:36)

    me [anonim]

    uite cine acuza...
    pai nastase ar trebui sa fie la zdup... dar ar trebui sa o aiba pe ea colega de celula...
  • +1 (7 voturi)    
    miliardul furat de Basescu? (Miercuri, 7 iulie 2010, 9:45)

    unde e miliardul [anonim]

    Unde este MILIARDUL de dolari pe care i-a furat Nastase. Ca doar asa tipa in campanie electorala Basescu. Acum aflu ca il cauta DNA pe Nastse pentru cateva geamuri termopan.
    Catastrofal de jenant.
    Ar trebui ca Basescu si Nastase sa imparta aceeasi celula urmatorii 20 de ani iar noi sa ne aducem un rege neamt cu familie foarte numeroasa care sa ocupe majoritatea posturilor de varf in administratie.
    Nu avem noi norocul asta.
    • 0 (4 voturi)    
      +1 (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:14)

      Araya [anonim] i-a raspuns lui unde e miliardul

      la acest comentariu
    • 0 (4 voturi)    
      aprob... (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:34)

      me [anonim] i-a raspuns lui unde e miliardul

      mare dreptate ai
    • +2 (4 voturi)    
      O propunere cu ... (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:45)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui unde e miliardul

      ... adevarat constructiva!
    • -2 (6 voturi)    
      ???? (Miercuri, 7 iulie 2010, 11:35)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui unde e miliardul

      Pe cine sa pui "rege"? Pe Iohannis? Ca asta doar e bun la toate... Din ecuatia asta cu "parnaia" i-ai uitat pe "liberali". Oare chiar intamplator? Nu cred. Macar unul dintre ei merita si el sa mearga la parnaie. ia ghici cine ar trebui sa fie ala?????

      P.S. Apropo... La parnaie merg cei declarati vinovati de justitie. Sau vrei sa-i bagam la parnaie pe toti, asa cum faceau comunistii pe la sfarsitul anilor 40 si anii 50????
      "Norocul" tau e ca esti ignorant...
      • +2 (2 voturi)    
        Eu ... (Miercuri, 7 iulie 2010, 12:49)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

        ... te propun pe tine! Probabil ca te cheama Dorin Weisz si oricum comentariile tale pe HN.ro au ceva din rigoarea nemteasca. Nu esti ignorant ca altii... Sigur ai originile potrivite ... vrei sa fii regele nostru?
  • +4 (6 voturi)    
    La puscarie ! (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:06)

    Inteleptu [anonim]

    La ocna cu borfasii !
    Sau decapitati in piata publica ca in Arabia Saudita ! Sa faca pe ei de frica numai la gandul ca ar putea fura 1 ( un) ban !
    Uniunea Europeana de ce tace cand vede ce se intampla intr-o tara membra in care hotia este o virtute in curriculum vitae ?
    Basescu tipa ca poporul minte , in timp ce femeia din Saucesti avea un morman de memorii si raspunsuri .Aceeasi plimbare de la Ana la Caiafa ca si in cazul justitiei.Nimeni nu rezolva nimic caci sunt platiti regeste pentru asta ! Macar un exemplu de golan/borfas de marca condamnat pentru distrugerea economiei nationale !
    Are cineva interesul sa distruga Romania ?
    Sau FMI o sa scoata natiunea la mezat , bucata cu bucata , dupa o atenta evaluare , dupa nu stiu cate miliarde imprumutate pentru a acoperi incompetenta manageriala a clientelei politice la nivel micro si macro ? Unde sunt academicienii Romaniei ? Pastrati la naftalina in folosul golanimii de partid ?

    SA SE REINTRODUCA PEDEAPSA CU MOARTEA PENTRU BORFASI !
    • 0 (4 voturi)    
      gresesti cu ceva... (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:35)

      me [anonim] i-a raspuns lui Inteleptu

      problema nu este ca nu avem legi... problema e ca nu are cine sa le aplice...
  • +1 (3 voturi)    
    mailjohn777@yahoo.it (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:17)

    io [anonim]

    stiti cate firme au tepuit parlamentari? stiti cata lume au ramas fara servici dupa ce si-au facut parlamentari vile sau diverse ... si nu au platite firmele care au lucrat pentru ei? stiti cat ne fura prin legile votate de ei? stiti cat suntem mintiti cu prese platite sa nu aflam adevarul?stiti macar legile sau drepturile omului? va raspun eu... Partial cunoasteti doar ce vor ei! Daca am sti totul am fi fost bine si ne cerem drepturile si ei nu mai puteau sa faca ceea ce vor. Dar legile sunt pentru ei si noi le suportam.... Trist ...
  • +2 (4 voturi)    
    nimic interesant (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:24)

    dfx [anonim]

    halal presa,gasiti scuze la infractori dand exemplul altor infractori.Maine veti dori sa eliberati puscariile pe motiv ca unii,neprinsi sunt in libertate.
  • +2 (4 voturi)    
    DNA-SRL-PDL-UNPR-PSD. (Miercuri, 7 iulie 2010, 10:42)

    livia [anonim]

    Ce importanta are ce face incriminata Ridzi, ce importanta are cum si-au construit apararea din fata justitiei si alti puscariabili iliisto-basesco-comunisti.este tyreaba lor,pot inventa orice scuza "colateral-injusta" in apararea lor, scuze care PRACTIC II INCRIMINEAZA SI MAI MULT SI DOVEDESC CA SUNT VINOVATI.
    Important este ce face DNA-ul pentru a stopa obstructionarea justitiei de catre incriminati,indiferent cum s-ar numi ei,ridzi, nastase, udrea,etc.
  • +2 (4 voturi)    
    ascultati! (Miercuri, 7 iulie 2010, 11:25)

    moniq [anonim]

    fie si numai daca ati asculta declaratia data de catre "presupusa" doamna, ca nu putem garanta ca are un asemenea atribut si ar fi suficient ca sa va apuce scarba!
    ascultati un discurs demagogic si penibil rezultanta a urii de a vedea ca aia au furat de-au rupt si tu inca nu ti-ai facut plinul, pe cat consideri tu ca meriti...
    tu, hibridul cauzat de o eroare genetica, in cursul formarii speciei asteia de isi spune "plitician" in Romania!
    :(((
  • +3 (5 voturi)    
    Hotul striga Hotul (Miercuri, 7 iulie 2010, 12:08)

    George [anonim]

    Circ pentru prostime ca ne-au lasat fara paine.
  • +3 (5 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 7 iulie 2010, 12:23)

    [anonim]

    • 0 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 7 iulie 2010, 12:39)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui

      ...si confiscate averile, ca e nevoie de bani!
  • -2 (6 voturi)    
    de ce (Miercuri, 7 iulie 2010, 13:09)

    marcel [anonim]

    Ma intreb care e miza de ati scos-o pe Ridzi din sertar. Care e stirea? Ca Ridzi acum o mie de ani zicea de Nastase? Sau ca Ridzi a fost la Parlament, desi are copil de 2 luni? Pai s-a mai scris...si s-a mai dezbatut asta pe la tv uri acum vreo 3 saptamani...Care e stirea? E vara, dar poate gasiti alte stiri, nu flapsuri de astea. pana una alta, nici Nastase, nici Ridzi, nici udrea, nimeni nu e vinovat, atat timp cat o instanta nu i-a gasit vinovati. In rest, asa cum Nastase sta de 5 ani prin judecati, o avea dreptul si Ridzi si altii sa foloseasca amanari.Sau pentru Michy Spaga e voie cu amanari, si pt Ridzi nu? Inseamna ca are avocati buni....Apropo, Hotnewsule, nu faci un material si cu Michy? Ca tot e vara si pt el...
  • -3 (3 voturi)    
    Comparatia pernicioasa dintre Ridzi si Nastase ! (Miercuri, 7 iulie 2010, 13:36)

    martin [anonim]

    Acest articol nu face deloc cinste HotNews. Politicianul de mare anvergura Nastase este aparat atat de PDSR, cat si de sistemul judiciar profund viciat de interese personale ,ca sa nu fie dovedit un cotcar , cand intreaga tara stie ca exista marturii clare impotriva lui si probe internationale din China.
    Chiar hotararea Curtii Constitutionale de a salva de micsorarea pensiilor nesimtite pe cei din sistemul judiciar si creierea lui Homo Magistratus, este strans legata de coniventa josnica cu Nastase si Ponta.
    In schimb cazul Ridzi a fost format pur politic de alianta PDSR-PNL prin diatribele ziaristului mefistofelic voiculescian Tolontan, care nu a atacat niciodata pe marii profitori ai regimurilor anterioare si care nu a demonstrat ca Ridzi e vinovata, ci poate doar ca din emotivitate a cazut in plasele unor procurori si a unor tradatori din propriul minister.
    Au mai incercat apoi cu Udrea, dar nu le-a mai mers, fiindca aceasta era deja prevenita si s-a aparat cu maiestrie,avand si un adversar histrionic ca scarbosul Orban.
    Cand se vor limpezi apele juridice, sper ca va avea ceva repercusiuni "ingenua" Gorghiu, care a acuzat-o pe Ridzi de delapidare, demonstrand ce bine a studiat la privata Cantemir !
  • -2 (2 voturi)    
    n-are scapare (Miercuri, 7 iulie 2010, 21:53)

    oana [anonim]

    Nastase va plati pentru ilegalitatile pe care le-a savarsit, vremea hotiei a apus odata ce s-a pus Basescu pe ei!
  • +1 (1 vot)    
    Concediul medical (Joi, 8 iulie 2010, 9:00)

    dorel electricianu' [anonim]

    din cate stiu, conform codului muncii, pe perioada in ca cineva este in concediu medical, contractul de munca este suspendat!? cum a fost validat votul in acest caz? sau, poate, valabilitatea codului muncii nu ajunge asa sus...
  • -1 (1 vot)    
    NASTASE (Joi, 8 iulie 2010, 19:27)

    Horatiu [anonim]

    Acest PSD-ist pe nume Nastase este un circar care si-a batut joc de tara lui , merita sa plateasca scump pentru cele facute!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by