Crin Antonescu (PNL): In Romania, conteaza vointa unui singur om. Tara este condusa dictatorial de catre Traian Basescu

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 26 mai 2010, 13:13 Actualitate | Politic

"In Romania, conteaza vointa unui singur om, iar vointa acestuia este inflexibila", a declarat miercuri liderul PNL Crin Antonescu, care a comentat afirmatiile facute cu o seara inainte de presedintele Traian Basescu. "Romania este condusa dictatorial de catre Basescu", a spus liberalul, adaugand ca "daca seful statului are onoare, ar trebui sa-si dea demisia".

Iata cateva dintre cele mai impportante declaratii facute de Crin Antonescu:
  • cei care si-au facut sperante ca in Romania se va actiona, de catre presedinte si Guvern, presedintele fiind da fapt adevaratul Guvern astazi, si-au facut iluzii
  • au trecut 20 de zile de la plecarea FMI, iar Guvernul a mimat dialogul
  • in Romania, conteaza de o buna bucata de vreme vointa unui singur om, iar vointa acestui om, in ciuda tuturor semnalelor date de societatea romaneasca, este inflexibila
  • din acest punct de vedere am constata din nou ca nu avem Guvern
  • discursul esential al presedintelui ne-a aratat ca formula prin care domnia sa vede iesirea din criza este aceea injusta, ineficienta, care nu rezolva nimic, si care ramane in picioare
  • 20 de zile am discutat cu toti degeaba
  • am vazut din nou ca avem un presedinte care nu e al tuturor romanilor, nici macar al celor care l-au votat, ci un presedinte al propriei sale clientele politice
  • Romania este condusa dictatorial de catre Traian Basescu
  • in discursul lui Basescu n-am auzit niciun cuvant despre reducerea cheltuielilor din banul public
  • am aflat din gura presedintelui ca o tema importanta ca pensia minima e discutata de domnia sa in stare de ebrietate sau sub influenta bauturilor alcoolice
  • acesta este fie un adevar si e inacceptabil, fie e o gluma si este inacceptabila
  • un presedinte nu poate glumi in felul acesta cu lucruri care sunt dramatice
  • in orice tara civilizata, un presedinte ar fi trebuit sa nu sa spuna asa ceva
  • problema e la acest presedinte al Romaniei care isi bate joc de toti romanii, cu exceptia clientelei sale
  • am vazut un presedinte care ne spune in fata ca nu face ceea ce ar trebui sa faca pentru a pune ordine in lucruri, ci face santaj
  • de ce n-ati vrea, domnule presedinte, sa-l intrebati pe domnul Marica daca stie de situatia de la vama?
  • e limpede ca presedintele Basescu va face tot va dori: abuziv, discretionar si cu rea vointa
  • cred ca ceea ce avem de facut noi, ca partid politic, parlamentarii si europarlamentarii nostri, e sa intelegem de unde vine raul in acest moment
  • demisia lui Traian Basescu ar fi un pas inainte ca Romania sa iasa din criza
  • Traian Basescu nu e stapanul banilor publici ai Romaniei
  • cancelariile occidentale au ramas, poate, cu impresia ca Basescu este reformatorul statului modern roman, luptatorul impotriva coruptiei si a clientelei
  • Romania este o tara din Uniunea Europeana unde presedintele spune ca era beat cand a hotarat asupra pensiei minime, in care presedintele spune ca stie ce furturi se petrec sub obladuirea politiei de frontiera si ca nu ia masuri
  • presedintele prefera sa taie din pensiile catorva milioane de oameni decat sa clinteasca un leu de la clientela sa
  • din punct de vedere politic, trebuie sa actionam transant
  • siam ce greu urma sa ne fie in opozitie cu un partid-stat
  • n-am sustinut niciodata ca PNL a guvernat fara repros
  • afirm ca nu pot sa accept cu cei care in aceste zile vorbesc de-a valma despre toate guvernarile si toata clasa politica
  • Traian Basescu este vinovat pentru situatia tragica in care ne aflam
  • nici eu, nici Tariceanu, nici Orban, nici Vosganian nu ne-am facut firme
  • marii hoti ai clanului Basescu vin sa ne dea lectii
  • Traian Basescu trebuie sa-si dea demisia, daca are onoare
  • PNL a decis sa voteze motiunea de cenzura initiata de catre PSD
  • am luat act de atitudinea cel putin nepotrivita a PSD de a nu discuta cu noi continutul motiunii, de a ne cere votul, de a pretinde ca motiunea o fac cu sindicatele
  • noi avem obligatia de a privi lucrurile in perspectiva
  • oricat va mai dura pana la viitoarele alegeri, Basescu, Boc si camarila lor sunt de domeniul trecutului
  • au dovedit tuturor ca sunt incompetenti, corupti si de rea-credinta


Citeste mai multe despre   






















4363 vizualizari

  • +55 (75 voturi)    
    tu vorbesti? (Miercuri, 26 mai 2010, 12:27)

    emil_m [utilizator]

    tu vorbesti,soa.rece de preerie?dar tu cum te-ai impus la conducerea liberalilor,nu prin dictatura?ahhh!!!ce v-as mai i.mpusca eu pe voi,astia ipocritii si subordonati mafiotilor!!!!//. ca sunt legi de votat in senat,nu te-au ales in parlament sa stai pe la televiziuni.(editat de HotNews.ro)
    • +32 (46 voturi)    
      Crin Antonescu e PeNibiL! (Miercuri, 26 mai 2010, 13:20)

      Luk [anonim] i-a raspuns lui emil_m

      o tzatza groaznica si un neica-nimeni! :))
      • +14 (14 voturi)    
        Campania electorala (Miercuri, 26 mai 2010, 17:37)

        nick [anonim] i-a raspuns lui Luk

        e in toi, se pare.
        Dl Antonescu inca se viseaza presedinte, probabil exerseaza din cand in cand si topaielile de rigoare. Discursul si-l exerseaza de aproape 20 de ani, a devenit campion al retoricii de doi bani.
        Totusi, cand un coleg al sau vizioneaza filme porno in timpul sedintei in Senat, unde e retorica acida?
        Respectul trebuie sa functioneze in ambele sensuri, d.le Antonescu. Nu trebuie doar sa-l cereti, trebuie sa-l si oferiti.
        • -8 (10 voturi)    
          Jos TIRANUL! Jos Basescu! (Miercuri, 26 mai 2010, 17:50)

          George [anonim] i-a raspuns lui nick

          Crin are dreptate si cu tot efortul celor 2-3 internauti PDL care posteaza mesaje pro Basescu si anti opozitie, romanii s-au invatat minte de data asta!

          Foarte penibile comentariile de mai sus, insa avand in vedere ca sunt platite cu 1500 - 2000 ron pe luna, la subsolul partidului este de inteles.

          Crin Antonescu este un exemplu ce trebui urmat de cati mai multi politicieni!
          • +2 (2 voturi)    
            exemplu de urmat (Joi, 27 mai 2010, 11:05)

            insomar [anonim] i-a raspuns lui George

            Crin Antonescu este un exemplu ce trebui urmat de cati mai multi politicieni! "
            Doamne fereste!
            Cum poate cineva sa isi doreasca ca sa existe cat mai multe exemplare ca Antonescu.
            Saracu are si el o obsesie, Basescu. Ce altceva mai spune el in afara de "Jos Basescu".
          • +2 (2 voturi)    
            O.K. (Joi, 27 mai 2010, 12:19)

            miki [anonim] i-a raspuns lui George

            Te vad foarte concis in ratiune si exprimare.Nu ai vrea,pentru postacii PDL,sa ne dezvalui tainele retoricii,in 20 de puncte,ale muzeografului sef?Poate ne dumiresti ce vrea individul de la viata,societate,colegii de partid,nevasta, talk show, pentru ca mi se pare tare alambicat.De inteles vad ca-l inteleg cei ce dau din cap la Gadea in emisiune ori, i-l saluta pe Felix motanul?
    • -39 (59 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 26 mai 2010, 13:39)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui emil_m

      Subscriu. Cu voia dvs., inainte de a-l impusca pe Antonescu, primul pe lista - Traian "Securist" Basescu.
      • -37 (53 voturi)    
        nu este corect dictatorul basescu (Miercuri, 26 mai 2010, 13:44)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui gimini

        e mai simplu dictachiorul. cand toata puterea este la un om cum se numeste?
    • +43 (59 voturi)    
      saracu crin il viseaza nonstop pe BASE (Miercuri, 26 mai 2010, 13:47)

      unul din popor [anonim] i-a raspuns lui emil_m

      saracu crin a facut o fixatie din base, TREBUIE SA-L VADA UN DOCTOR
      • +8 (8 voturi)    
        mai bine direct groparul si popa (Miercuri, 26 mai 2010, 17:12)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui unul din popor

        economisim banii de la bugetul de sanatate ;)
      • +6 (6 voturi)    
        haha (Miercuri, 26 mai 2010, 23:46)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui unul din popor

        Fratilor, lui Crin ii sare discul. Are un "loop" in program si nu-si mai revine.
    • +29 (35 voturi)    
      exact el vorbeste (Miercuri, 26 mai 2010, 14:39)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui emil_m

      si ce spune... te minunezi. auzi la el: "niciunul dintre ministrii PNL nu si-a facut firme proprii"

      poanta zilei :)

      da' afaceristul fenechiu cu cine si-a dublat cifra de afaceri in perioada guvernarii pnl-psd?
      da' cel mai bogat roman patriciu de unde a facut miliardele alea?
      si da, unii pnl-isti n-au afaceri, primesc caltabosii direct la poarta vilei :)

      mai nene, asta chiar s-a tampit? ne crede pe toti indobitociti de antene???
      • +3 (3 voturi)    
        ... (Joi, 27 mai 2010, 0:51)

        Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Sau ditamai primul ministru de'a facut afaceri frumusele cu masini noi, nu ii putem da numele pe post...
    • +12 (14 voturi)    
      In atentia acestui indezirabil,Antonescu! (Miercuri, 26 mai 2010, 15:48)

      Isul [anonim] i-a raspuns lui emil_m

      emil_m-cata dreptate ai,acest imbecil vorbeste de dictatura dupa ce el a impus, dictatorial,sa fie ales din nou presedinte dupa ce se angajase in congresul PNL-ului,ca daca pierde alegerile prezidentiale,renunta la a mai conduce PNL-ul.Acum singura declaratie pe care o face este tot una electorala.La ce foloseste un asemenea diletant?S-a transformat intro flasneta care cauta sa refaca,atmosfera alegerilor,unde s-a simtit adulat ca un Crin.
    • +9 (11 voturi)    
      ba (Miercuri, 26 mai 2010, 17:16)

      ioana [anonim] i-a raspuns lui emil_m

      crineee, vezi ca te asteapta patriciu sa-i lustruiesti pantofii ba...
      si daca tot te duci, spala-i si niste ciorapi
      :)))
  • +40 (58 voturi)    
    hopa! (Miercuri, 26 mai 2010, 12:29)

    eu [anonim]

    Ia uite! Vorbeste! Cred ca a primit permisiunea de la Patriciu sa vorbeasca :D
    • +32 (50 voturi)    
      buna dimi (Miercuri, 26 mai 2010, 13:32)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui eu

      e trecut de 12, s-a trezis si el si s-a apucat de declaratii.
      Oare aia cu "niciunul dintre ministrii PNL nu si-a facut firme proprii" e pe bune? Din cate stiu eu chiar ministrul sef avea cateva.
      • +24 (38 voturi)    
        Oare el o fi votat? (Miercuri, 26 mai 2010, 13:38)

        GT2 [utilizator] i-a raspuns lui gechi

        Ca s-a votat destul de devreme. Cred ca daca vota erau mai mari sanse sa treaca motiunea :)).
      • +9 (11 voturi)    
        aveau deja (Miercuri, 26 mai 2010, 15:45)

        HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui gechi

        Nu le-au facut. Are dreptate. Ce nu spune, e ca fie aveau deja, fie au facut pe numele altora apropiati.
    • +27 (43 voturi)    
      crin (Miercuri, 26 mai 2010, 13:39)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui eu

      asta inca nu a inteles ca de vreo 5 luni nu mai e campanie electorala.idem antenele "poporului",realitatea "poporului" si psd-ul "poporului".foamea propriei clientele politice e mare si probabil ameninta cu dezertari asa ca starea de razboi trebuie intretinuta ca sa mai vina banuti la partid.acuma sa nu se creada ca suntem naivi si consideram pdl-ul ca un partid de sfinti...au si ei destui mafioti,dar nu mai mult ca altii-din pacate de altfel-pentru ar exista alternative viabile.neexistand insa trebuie sa vedem ce e de facut inainte sa dam faliment ca tara.
  • +35 (53 voturi)    
    Asta e un aventurier! (Miercuri, 26 mai 2010, 12:34)

    gig [anonim]

    Nea Crin, mai schimba si matale plaka asta cu "dictatorul Basescu". Deja ai devenit penibil!
    Ma mir cu a reusit asta sa pacaleasca atatia oameni la alegerile prezidentiale. El nu este altceva decat un aventurier: vorbeste si nu spune nimic. E gol de continut. Am auzit ca a fost muzeograf......
    Sa fi muzeograf si sa-ti doresti sa conduci o tara, fie ea si Romania. Asta-i buna! Nu ne mai vedem lungul nasului.
    • -25 (41 voturi)    
      muzeografu' ca muzeografu' (Miercuri, 26 mai 2010, 13:40)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui gig

      Dar de faptul ca un marinar a poftit la chestia asta, ce parere ai?
      • +16 (28 voturi)    
        Pai asta a avut functie de conducere (Miercuri, 26 mai 2010, 14:21)

        GT2 [utilizator] i-a raspuns lui gimini

        si automat experienta in a conduce. Muzeograful ce a condus? Iti spun tot eu sa nu pierzi vremea gandind: A condus rafturile pe role.
      • +13 (21 voturi)    
        Nu poti compara. (Miercuri, 26 mai 2010, 14:35)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui gimini

        Oricat ai fi de indoctrinat, stai putin, linisteste-te, da-ti cu apa pe fata si ... hai ca poti ... gandeste!
        Muzeograf vs comandant nava! Ce zici?
        • -8 (12 voturi)    
          hm, iata ce zic eu (Miercuri, 26 mai 2010, 16:06)

          gimini [utilizator] i-a raspuns lui Audit

          Muzeograf vs. comandant de nava: adicatelea, un ins care are grija de anumite valori, le bibileste permanent, are ochiul format pentru detalii, "grija" e scrisa in fisa postului, vs. unul care trebuie sa fie zbir intr-un mic univers concentrationar. Care o fi mai bun de presedinte?!
          • +3 (3 voturi)    
            Imaginatie... (Miercuri, 26 mai 2010, 17:11)

            Bug Zileriu [anonim] i-a raspuns lui gimini

            Daca tot aveti imaginatie bogata...
            Oare v-ati imaginat, cu adevarat, ce inseamna sa conduci o nava?
    • -14 (34 voturi)    
      multi, dar prosti (Miercuri, 26 mai 2010, 14:02)

      Mortal [anonim] i-a raspuns lui gig

      Mi se pare culmea stupizeniei ca atunci cand tara e unde e, cu clica mafiota infitpa adanc peste tot, cand oamenii sunt obligati sa iasa la greve ca sa nu li se incalce drepturile, iar in acelasi timp licitatiile pt clientela pdl se continua si se impart banii de la buget pt ei, voi postacii pdl sa stati si sa comentati despre un lider de partid care e in opozitie, care nu are puterea, care nu a adus tara in mizeria in care este, in schimb sa le suflati in coarne celor care sunt de vina pt toata aceasta situatie
      Voua nu va e jena de sinele propriu?
      Si chiar, vorbind pe bune, chiar credeti ca mai pacaliti pe cineva cu postarile astea pline de ura impotriva unuia caruia -repet- nu i se poate imputa defel situatia.
      Sunteti platiti bine?
      Ca sa traiti bine, probabil :)
      • +15 (25 voturi)    
        du-te tu la bunicuta... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:26)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Mortal

        Ia du-te si vezi ce sfaturi i-a mai dat bunicuta la Crinut? Cum este sa iti spui "liberal" dar sa sustii comunistii lui Ilici?

        Ti-ar prinde bine sa citesti cate ceva despre un liberal adevarat: http://ro.wikipedia.org/wiki/Constantin_I.C._Br%C4%83tianu
        • -9 (15 voturi)    
          Nu vad ce legatura are (Miercuri, 26 mai 2010, 14:47)

          Mortal [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

          cu ce am zis eu
          Pe de alta parte, eventual, daca tot mai crezi ca-ti zice Base, adu-ti aminte de realizarile lui de pana acuma.
          Incepi usurel cu Aici sunt banii dumneavoastra-taxa pt reparatia drumurilor care sunt ca dupa bombardament, treci incetut pe la problema maidanezilor de care se apucase cu avant marinaresc, apoi incetisor ajungi si la ultimele declaratii, cum ar fi ca noi nu vom ajunge sa ne imprumutam la fmi (ian 2009), ca deja incepem sa iesim din criza (nov 2009) etc etc.
          • +14 (22 voturi)    
            Pai... (Miercuri, 26 mai 2010, 15:15)

            hahalera [anonim] i-a raspuns lui Mortal

            eu zic sa te uiti mai bine! Cine a guvernat tara intre 2005-2009 cand s-a inregistrat mareata "crestere economica"? Atunci era meritul guvernului liberal iar acum cand treaba merge prost e vina presedintelui Basescu. asta incerci matale sa ne explici?!! Daca tot au avut liberalii crestere economica 4 ani cum se face ca tara asta a fost asa de vulnerabila la criza? Criza a lovit la nivel mondial, insa au fost tari care erau "solide" din punct de vedere economic si-au resimtit-o mai putin. Pensiile cine le-a marit fara discernamant, fara sa aiba banii necesari? La amaratii de pensionari cu venituri de 2-300 RON le-a dat un procent x% in plus iar la aia cu pensii "speciale" de peste 3000 RON le-a dat la fel. Daca ai acces la ceva date concrete, fa un calcul si vezi cati bani s-au risipit! Din ce bani toate asta? Asta tot vina "dictatorului" Basescu este? Si acum vine acest Crin si mai indrazneste sa deschida gura?!! asta nu e nesimtire? ia mai vezi daca gasesti vreo legatura acuma...
            • -5 (9 voturi)    
              deci matale-mi explici (Miercuri, 26 mai 2010, 15:45)

              Mortal [anonim] i-a raspuns lui hahalera

              ca de vina pt groapa in care suntem e Crin, si nu Base care e president la al doilea mandat?
              Si te astepti sa si creada cineva?
              Esti naiv, amice.
              Aminteste-ti si cine a promovat/promulgat cresterea salariilor profesorilor cu 50%, daca tot vrei sa-ti amintesti de trecut.
              • +12 (14 voturi)    
                Raspuns (Miercuri, 26 mai 2010, 16:13)

                scurtu [anonim] i-a raspuns lui Mortal

                Stimati telespectatori, in capul dumneavoastra este un talmes balmes general. Nimeni nu a auzit de separatia puterilor in stat, de faptul ca presedintele oricare ar fi el are dreptul sa respinga doar o data o lege venita din parlament (coincidenta sau nu, presedintele actual a respins prima data legea pensiilor votata in unanimitate de toti parlamentarii indiferent de culoarea politica).
                Treaba mai maro e ca indiferent de tabara politicienii sunt la fel. Si taberele oricum n-au nici o legatura cu doctrina de dreapta sau de stanga. sunt doar niste nume sub care se ascund interesele. Si aici ne intoarcem iar la treaba cu separarea puterilor in stat si cu faptul ca 'puterea' judecatoareasca e maimutzarita de maimute precum aproape ministeriabilul anchetat Voicu sau altii asemenea.

                Dar pentru asta cred ca trebuie sa ne intoarcem un pic in timp si sa-i multumim dlui. Iliescu - care mai ieri declara iar ca minerii au restabilit ordinea tulburata de drogatii din piata universitatii. Baietii si-au vazut si-si vad de treaba linistiti.
                Dar asta sunt finetzuri de care noi nu suntem in stare. N-am fost niciodata si nu se intrevad sperante ca vom fi
              • 0 (6 voturi)    
                Eu vreau sa-ti explic ca... (Miercuri, 26 mai 2010, 16:14)

                hahalera [anonim] i-a raspuns lui Mortal

                de vina este toata clasa politica romaneasca si toti cei care s-au perindat pe la putere in ultimii 65 de ani. Din pacate putine lucruri notabile s-au realizat in aceasta perioada. Revenind mai in prezent, de vina este atat psd, cat si pnl si pdl, indiferent in ce combinatie le-am lua. Problema e ca avem de-a face cu o cangrena care a fost lasata sa evouleze in liniste iar acum trebuie amputat piciorul pt a salva pacientul. Este normal ca cel ce face amputarea sa fie mai nepopular, insa trebuie sa ne pastram si-o urma de decenta si sa admitem ca nu este el principalul vinovat pentru situatia in care s-a ajuns. Si in nici un caz cei care au contribuit in egala masura la aceasta situatie nu au dreptul sa vina acum sa critice, mai ales ca dupa ce au vazut situatia de criza au fugit de guvernare ca dracul de tamaie. Cam asta incer sa explic, pentru cine este dispus sa gandeasca putin. iar legea cu salariile profesorilor au promulgat-o psd si pdl pe post de masura populista in prag de alegeri! Oi fi eu naiv, dar de naivitate, spre deosebire de altele, mai poti scapa...
                • -4 (6 voturi)    
                  deci avem o cangrena (Miercuri, 26 mai 2010, 16:28)

                  Mortal [anonim] i-a raspuns lui hahalera

                  Si anume, cangrena mafiota pdl-ista, care a pus mana pe o multime de bani din buget.
                  Pe langa asta, avem si un aparat functionaresc supradimensionat. Atentie: functionari, nu doctori, nu profesori.
                  Sa vedem solutiile gasite: nu reducem functionarimea pusa politic, ci reducem in bloc toate salariile bugetare. Si mai reducem si pensiile, inclusiv cele mici si foarte mici, in loc sa gasim o solutie pt pensiile date aiurea si cele foarte umflate.
                  Astea-s faptele. Daca naiv nu esti, atunci cantareste in mod obiectiv
                  • +4 (4 voturi)    
                    cangrena mafiota pdl-ista (Miercuri, 26 mai 2010, 17:19)

                    Bug Zileriu [anonim] i-a raspuns lui Mortal

                    ... care a pus mana pe o multime de beni din buget...
                    Comparativ cu cangrena mafiota pnl-ista si psd-ista, cea pdl-ista a ramas cu putin. Caci a avut grija pnl+psd sa parjoleasca bugetul, in urma lor. 66% pe salarii, pensii, ajutoare + contributia la UE - de ramas, a ramas cam putin.
                    In schimb, in perioada 200-2008 de puternica "crestere economica" (macar cea de pe vremea lui Tanasescu a fost mai sanatoasa), se putea fura lejer - era de unde, si nici nu se vedea. Basca deficitul bugetar lasat in urma de poetul-de-finante, dl. Vosganian...
          • 0 (0 voturi)    
            legatura o face creierul nu ochii (Joi, 27 mai 2010, 23:25)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Mortal

            Crinut este catelu' KGB-istului, nu este liberal. Liberalii sunt cei care condamna comunismul (deci inclusiv pe Ilici), pentru ca ai lor au murit prin Sighet, nu cei care se gudura pe langa comunisti si indeamna poporul sa-l voteze pe Geoana.
      • +4 (4 voturi)    
        verifica ce spui apoi vorbeste (Miercuri, 26 mai 2010, 20:11)

        un alt roman [anonim] i-a raspuns lui Mortal

        Care bani de la buget? Chiar nu intelegi ca aprox. 70% se duc pe salarii, pensii si ajutoare sociale, iar restul cheltuieli administrative, si chiar nu ajung.
        Daca te crezi asa informat in furturile pedeliste de la buget, de ce nu vii cu dovezi clare si nu cu aberatii?
      • +3 (3 voturi)    
        vezi numai drepturi (Miercuri, 26 mai 2010, 23:51)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mortal

        numai drepturi vezi, obligatii sula. Atat timp cat nu-ti respecti obligatiile, nu ai niciun drept.
  • +8 (12 voturi)    
    //. (Miercuri, 26 mai 2010, 13:23)

    Luk [anonim]

    uite ce zice Mugur Isarescu:
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7321303-live-text-mugur-isarescu-romania-are-celeasi-probleme-care-avea-vremea-cand-eram-premier.htm

    //.(editat de HotNews.ro)
  • +17 (25 voturi)    
    d-le Floricica (Miercuri, 26 mai 2010, 13:24)

    camiv [anonim]

    mai schimbati placa, ne-am cam saturat. Daca nu puteti ajunge la ciolan cu cliseele astea, schimbati-le!!!Cred ca ai facut o fixatie pentru Base.Dupa ce ca ati jefuit tara asta acum vreti sa credem ca PNL -ul e salvarea( nu ca ar veni salvarea din partea unui partid politic)
  • +38 (56 voturi)    
    Traian Basescu e presedintele lui Crin Antonescu ! (Miercuri, 26 mai 2010, 13:29)

    Ovidiu [anonim]

    si Crin Antonescu ar trebui sa respecte asta...apropo de bun simt.

    In alta ordine de idei, PNL-ul a exclus din partid oameni pentru ca nu s-au prezentat la vot cand a fost motiunea de cenzura, pentru ca asa a vrut Crin Antonescu...Asta nu e regim dictatorial?

    Dupa turul 1 Antonescu a decis, fara sa se consulte cu Biroul Permanent ca il va sustine pe Geoana...Unde este democratia aici?

    Raul in acest moment vine de la faptul ca romanii nu stiu matematica...Daca castigi 75 de lei, nu ai cum sa cheltui 100.Daca te incapatanezi sa cheltui 100 peste cativa ani, cand va trebui sa ii dai inapoi vei putea cheltui doar 50 chiar daca tu castigi 75, deoarece 25 vor merge la platit rata + dobanda.

    Optiunile sunt simple, ori acum de la 100 coboram cu cheltuiala la 75, ori mai asteptam 2-3 ani, si vom cobora abrupt la 50.

    Mi se pare ridicol ca PNL, prin definitie partid de dreapta il combat pe Basescu chiar cand acesta sustine masuri de dreapta..

    Basescu: Pamantul e rotund !
    Antonescu: No, it's not !

    Eu daca as fi Basescu as face o conferinta si as declara ca Pamantul e rotund si se invarte in jurul soarelui, apoi as merge la cotroceni, mi-as lua o punga de popcorn si l-as urmari pe Antonescu cum ma combate.

    Antonescu inca nu e matur ca om, inca gandeste si vorbeste ca un adolescent. El nu isi da seama ca dupa acrobatia de dupa alegeri risca sa nu mai intre in parlament data viitoare???
    • +13 (17 voturi)    
      ??? (Miercuri, 26 mai 2010, 13:55)

      drivex [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Daca nu ai intele pina acum iti explic eu: asta inseamna "opozitie" pentru politicianul de Romania - sa fii mereu contra. Nu conteaza subiectul dezbaterii!
    • +3 (3 voturi)    
      eee, hai (Miercuri, 26 mai 2010, 23:54)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      pai Crin castiga 75 dar cheltuieste 200, de la Patriciu. Ce naiba tot vorbim de repetentul asta? Daca nu l-ar tine stapanul in vitrina, nici maimutele nu s-ar uita la el.
  • +25 (43 voturi)    
    Voi puteti citi disperarea ? (Miercuri, 26 mai 2010, 13:35)

    vamaiot [anonim]

    Cum se poate atata agresivitate,

    L-au ales milioane de romani, si nu-si poate da demisia nici daca ii puneti pistolul la ceafa !

    Si daca tot e instaurata o dictatura , nu vrei tu mai nenea informator Crin sa pleci tu pe undeva unde e democratie?
    Nu-ti trebuie decat buletinul sa stii!


    Dar cel mai mult ma enerveaza cum pozati voi in lider de influenta cu aluzii catastrofale!

    Crezi ca ne-am nascut ieri, sa punem botul la reprezentanti cu ate ca tine?
    • -20 (34 voturi)    
      tie a ce-ti seamana? (Miercuri, 26 mai 2010, 13:41)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

      acum conducem noi (ciocul mic ca noi suntem la putere) iard aca nu-ti convine poti sa pleci? ti se pare democratie? pai nici iliescu nu i-a dat afra din tara pe cei care-l contestau in piata universitatii ...
      • +23 (31 voturi)    
        hihi (Miercuri, 26 mai 2010, 13:45)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        iliescu nu i-a dat afara din tara, doar a chemat minerii "sa-i convinga" ca gresesc si sa planteze niste flori.
      • -10 (28 voturi)    
        totusi (Miercuri, 26 mai 2010, 13:58)

        zexe [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Daca ne uitam la punga vedem ca e goala ! Deci ce mancam ? Cateva limbi lu' Base !
      • +19 (25 voturi)    
        nu... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:00)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        a chemat minerii....si dupa aia le-a multumit pentru inaltul spirit civic de care au dat dovada!

        Base are tendinte dictatoriale, dar tendinte...

        pentru o dictatura iti trebuie:
        1 armata (nu o are)
        2 serviciile secrete (le are)
        3. sprijinul media (nu-l are)
        4. sprijinul maselor (nu-l are)

        democratia este caracterizata prin doua trasaturi de baza: egalitate si libertate.

        din moment ce ne tot insultam pe aici unii pe altii as zice ca a doua o avem desi o intelegem cam prost.
        prima este discutabila, dar teoretic o avem si pe asta (practic daca te calca Orban pe trecere s-ar putea sa afli ca nu o ai, daca nu stii sa tragi cu dintii, dar mai exista totusi cainele de paza al democratiei la care poti apela...presa, asa cum este, este intotdeauna avida dupa scandaluri cu figuri publice!)
  • +23 (33 voturi)    
    VORBE (Miercuri, 26 mai 2010, 13:36)

    aries [utilizator]

    vorbeste.... VORBE, caci solutii concrete IOC.
    La asta se pricepe si asta.
    • -14 (20 voturi)    
      solutii concrete (Miercuri, 26 mai 2010, 14:05)

      Mortal [anonim] i-a raspuns lui aries

      Solutiile concrete le are clica pdl-ista - luam de la pensionari si de la bugetari, ca sa ne facem noi sali de sport si patinoare si autostrazi pt firmele noastre.
      Bine gandit
      • +7 (9 voturi)    
        Esti mortal, nene! (Miercuri, 26 mai 2010, 17:23)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui Mortal

        Orice argument adus, in capul tau se transforma in... Basescu e de vina!
        Orice ti se demonstreaza, nu are valoare la tine. Tu o tii cu castravetele care are 99% apa...
        Fratele meu, ai o fixatie!
        Elibereaza/te!
      • +5 (5 voturi)    
        Esti mortal (Miercuri, 26 mai 2010, 18:59)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Mortal

        Frate, esti de-a dreptul... mortal.

        Cand citesc comentarii ca ale tale, nu ma pot gandi decat ca Televizorul dauneaza grav sanatatii.
  • -12 (24 voturi)    
    ok (Miercuri, 26 mai 2010, 13:39)

    horea [anonim]

    Uitandu-ma la comentariile postate aici, nu mai am nicio indoiala. Suntem exact ceea ce meritam!
    • -15 (25 voturi)    
      fii baiat destept! (Miercuri, 26 mai 2010, 12:47)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui horea

      Nu te lasa prostit! PDL-ul, asa cum a avut zeci de milioane de euro cu care a finantat ilegal campania electorala a lui Aliodor Manolea de anul trecut, asa are si acum pentru cateva zeci de postaci care sa deturneze sensul comentariilor si sa inunde cu minusuri acolo unde Puterea se simte deranjata. Nu sunt multi, dar au conturi si scriu la gramada, ca sa impresoare prostimea. Insa vocea strazii nu poate fi asurzita. Pensionarii nu pot fi redusi la tacere.
      Toti postacii vor disparea cand vor disparea si banii negri, si politicienii care ii produc. O sa vina PSD-ul si o sa incerce sa controleze totul, ca pe vremea escrocului Nastase, sau o sa vina liberalii, ceva mai finuti, dar aflati sub aripa lui Patriciu si, deci, usor manipulabili. Intre astea trei rele, totusi, privind lucid, ar fi de preferat un guvern PNL-PSD, fara Patriciu, Nastase, Iliescu si Vosganian, cu asumarea greselilor din 2007-2008 si cu incercarea de a mai salva ceva din ceea ce se intrevede, adica din dezastrul colectiv ce ne paste ca tara. Restul e tacere...
      • +20 (24 voturi)    
        pai (Miercuri, 26 mai 2010, 14:21)

        piktor [anonim] i-a raspuns lui dorel

        mai dorele, pai tocmai un guvern PSD-PNL intre 2006-2008 ne-a impins unde suntem (adica mai jos de buza prapastiei).
        si tu vrei sa-i aduci din nou?
        Cum adica fara Patriciu, Nastase, Iliescu si Vosganian? Pai tu crezi ca astia or sa se dea la o parte, jenati de nesimtirea care zace in ei si or sa lase pe altii sa faca treaba? Si daca lasa, pe cine?
        Pe Ponta, Geoana, Antonescu, Orban, Norica, Hrebenciuc, Mitrea, Voicu?
        Tu te-auzi cand vorbesti?
    • +1 (25 voturi)    
      manipulare se numeste (Miercuri, 26 mai 2010, 12:53)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui horea

      si o practica toti, la o scara mai mica sau mai mare. Nu fiti naivi! Nu ati citit articolele de presa din trecut in care toate smenariile astea au fost date in vileag? Cine are bani mai multi, isi angajeaza mai multi postaci, care isi creeaza mai multe conturi, scriu mai labartat si acorda mai multe minusuri, cu indicatii precise de la partide.
      Asta e societatea in care traim acum. Coruptie, manipulare, gunoi sub pres, mistificarea realitatii. Cei de buna credinta pot fi, totusi, usor depistati, dupa modul in care scriu. Asa ca cititi mai cu atentie si nu va lasati prostiti de 100 de comentarii scrise de 10 pedelisti infierbantati, platiti cu ora sau per cuvant rostogolit la gramada, doar pentru abureala si deturnarea atentiei. Ganditi cu capul vostru!
      • +5 (15 voturi)    
        100 de comentarii scrise de 10 pedelisti infierban (Miercuri, 26 mai 2010, 13:22)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui dorel

        interesant... dar incomplet. de ce teoria ta se aplica doar la pedelisti?
        • -4 (6 voturi)    
          pentru ca la aia sunt banii (Miercuri, 26 mai 2010, 15:20)

          dorel [anonim] i-a raspuns lui misescu

          De ce, ai probleme cu memoria, nu mai stii ce s-a intamplat anul trecut, cum toata tara a fost impanzita cu afise de-ale piratului? Ai idee cat a costat campania? Cel putin cateva zeci de milioane de euro, la o zvacnire din ochi.
          Nastase, in 2004, la fel. Coruptie si neam prost, intr-o repetitie generala. Din pacate, mai toti cei care formeaza clasa politica ar trebui sa infunde puscaria pentru ticalosiile comise sau, ca exemplu, schingiuiti in piata publica, pana la sange. Clientela de astazi e cea care a cotizat ieri, doar nu suntem toti prosti, iar "binele public" e o sintagma pe care urineaza toti mafiotii astia capatuiti. Iti ranjesc in fata, astia nu ar ajuta pe nimeni, si-ar ingropa si mamele de vii daca le-ar iesi niste milioane de euro. Niste jeguri! De ani de zile se afla la putere si acum dau din umeri: "Pai, asta e, n-avem ce face. Nu vedeti ce-au facut aia de dinaintea noastra?" Ce tot dati neputinciosi din umeri? Plecati, leprelor, daca nu sunteti capabil de nimic. Nu vedeti ca o sa moara oameni in curand? Acum, nu la iarna. La iarna vor avea loc sinucideri colective. Nici nu vreau sa gandesc. Va fi groaznic.
          • +3 (3 voturi)    
            nici NICA de la PSD (Miercuri, 26 mai 2010, 19:16)

            bula [anonim] i-a raspuns lui dorel

            si cu Dragnea n-au mancat ce mananci tu! cifra lor era de 140 mil. RON si a fost demontata pana si de analistii RTV!. In rest, daca incep sinuciderile de la cei ce gandesc cu fitzuica de la partid si care in loc sa rationeze fac spume la gura....
      • +4 (4 voturi)    
        n-am stiut, zau! (Miercuri, 26 mai 2010, 19:13)

        bula [anonim] i-a raspuns lui dorel

        ca Isarescu si Franks si M.Tanasescu sunt pedelisti infierbantati. Toti trei au vorbit de cele intamplate in 2007 si 2008: bugete mincinoase, venituri fantasmagorice, angajari exagerate si celelalte. Erau pedelisti?
    • +6 (12 voturi)    
      zicere (Miercuri, 26 mai 2010, 13:46)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui horea

      ti-ai citit propriul comentariu banuiesc...
    • +2 (2 voturi)    
      mare dreptate ai! (Miercuri, 26 mai 2010, 16:46)

      didi_77 [utilizator] i-a raspuns lui horea

      cumplit!
  • +14 (16 voturi)    
    CRIN, NU IUTA! (Miercuri, 26 mai 2010, 13:39)

    aligator [anonim]

    ca ai facut pact cu diavolul anul trecut. ce vreti voi, nu se poate.bucura-te impreuna cu sotia ta de ce va ofera inca posturile pe care le ocupati.nu esti original, esti portavocea miliardarilor de carton. pacat de PNL. prin tine, isi fuerbe graul de coliva.mai uita-te si-n gura noastra, nu te lua dupa ilici ala, ca-acum 20 de ani avea un dicton-vox populi, vox derbedei!
  • +17 (29 voturi)    
    Lacheii Moskovei incep sa atace... (Miercuri, 26 mai 2010, 13:41)

    Rescatorul [anonim]

    Moskova si-a rezolvat problemele cu Ukraina si acum se concentreaza pe Romania, Georgia si republica Moldova, unde va incepe sa actioneze pentru destabilizare si impunerea unor forte rusofile care sa-i ajute sa puna mana pe tot ce se mai poate in aceste tari si sa le scoata de sub influenta UE si NATO. Jocurile recente ale PSD si PNL ne arata cine sunt lacheii Moskovei si ce urmaresc ei. Placa cu "dictatura" lui Basescu face oparte din acest joc periculos pentru Romania si romani. Cred ca este timpul ca "hotii si vanzatorii de tara sa plateasca!"
    • -11 (21 voturi)    
      ma baieti (Miercuri, 26 mai 2010, 13:54)

      smen [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      care sunteti atat de dilii incat mergeti cu base pana la moarte,sunteti din ce in ce mai putini,pai ai dreptate hotii i tradatorii de tara trebuie sa plateasca,pai si videanu ce e ma,berceanu ce nu sunt tradatori,basescu care a vandut flota ce e
      • +14 (16 voturi)    
        Realitatea-FNI (Vocea Moskovei 2)... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:47)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui smen

        tot rostogoleste, zi de zi si seara de seara, o lozinca de la fosta manifestatie avortata care suna foarte corect: "Hotii si vanzatorii de tara sa plateasca!" Evident, lozinca nu se poate referi decat la adevaratii hoti si tradatori: Iliescu, Nastase, Patriciu, vantu, Voiculescu, Hrebenciuc si altii. Ce incerci tu sa insinuezi este doar manipulare in pur stil kgb-ist.
      • +6 (6 voturi)    
        Care flota? (Miercuri, 26 mai 2010, 17:29)

        Bug Zileriu [anonim] i-a raspuns lui smen

        Daca ne mai amintim de stenogramele PSD, Nastase nu a reusit nicicum (cu tot efortul dnei Stanoiu) sa ii bage de vina lui Basescu o suma de 300.000 dolari. Halal flota, sa valoreze atat!
        Cu scandalul asta pentru 300.000 de dolari (nedovediti), se face o perdea de fum in spatele careia cei care au furat sute de milioane ranjesc satisfacuti. Furati din banul public sau din cel privat (cazul FNI, de exemplu).
        Culmea este ca moralistii lumii de azi sunt cei care au furat la greu... te cuprinde greata!
    • +1 (9 voturi)    
      /sigh... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:06)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      serios....mai usor dude!
      pe bune...discursul tau suna ca unul pro-rus...nu anti...

      mai usor cu insultele, putin mai multa politete, si mai usor si cu teoriile conspiratiei!

      ce e mai grav este ca pari gata sa sprijini coloneii!!! chiar daca ai avea dreptate este totusi foarte grav! asta au facut si nemtii in '33...hotii si tradatorii trebuiau sa plateasca nu?
      • +4 (6 voturi)    
        Se simt deranjati... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:38)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        lacheii Moskovei? Dude! Ce teorii conspirationiste? Tu in ce lume traiesti? Cumva in lumea cardasiei PSD/PNL/PC/PRM?
        • 0 (6 voturi)    
          traiesc... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:56)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

          in secolul 21, unde sunt aproape sigur ca intr-o democratie (incipienta) aflata DEJA in UE si in NATO nu mai putem cade prada politicilor expansioniste ale ursului. Mai mult cred ca traim intr-o societate libera si avansata atat moral cat si intelectual (chiar daca de cele mai multe ori nu pare)...unde discursurile alarmiste cu tendinte ultra-nationaliste vor disparea incet-incet.
          Vrei ca hotii si tradatorii sa plateasca?!
          Absolut corect!!! pe calea justitiei, nu a politicii!!!!
          Ai tipul de discurs care da apa la moara sustinatorilor ideei aberante de dictatura in Romania!
          • +5 (7 voturi)    
            Dictatura in Romania?! (Miercuri, 26 mai 2010, 15:17)

            Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

            "in secolul 21, unde sunt aproape sigur ca intr-o democratie (incipienta) aflata DEJA in UE si in NATO nu mai putem cade prada politicilor expansioniste ale ursului. Mai mult cred ca traim intr-o societate libera si avansata atat moral cat si intelectual (chiar daca de cele mai multe ori nu pare)...unde discursurile alarmiste cu tendinte ultra-nationaliste vor disparea incet-incet." Prin urmare, cum puteti voi afirma ca Basescu este dictator si vrea sa impuna dictatura in Riomania? Aberati, sau faceti jocul rusilor? Aud? Va credeti smecheri si incercati sa prostiti pe romani? Nu toti romanii sunt "dude". poate voi?!
            • +2 (4 voturi)    
              daca citesti mai sus... (Miercuri, 26 mai 2010, 15:34)

              Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

              ai vedea ca nu fac parte din grupul celor care il considera pe Baselu un dictator...dar nu fac parte nici din grupul celor care cred ca cineva doreste din nou sa cadem in umbra ursului. Fiecare avem dreptul la o opinie proprie, mai mult sau mai putin argumentata, este un drept castigat cu sange acum 20 de ani. Nu-ti da dreptul sa-i faci lachei! Din punctul meu de vedere sunt doar la fel de "pasionali" ca si tine doar ca contra!
              Discursul tau imi aduce aminte de musulmanii de prin Iran care se convertesc la o alta religie, si brusc sunt catalogati ca agenti CIA!

              Si ca sfarsit opinia mea personala! poate guvernul asta fura mai putin decat altele (dar tot fura, si tot mult), dar si sunt mai incompetenti decat altii. Acum ne trebuie stabilitate, si ne trebuie acest guvern asa cum este. Masurile trebuiau luate din iarna cand Crinuletz&Co tineau coada pe sus si nu alegeam un guvern. si trebuiau atunci dati afara 35% din bugetari (pilele afara, nu aia care muncesc din sistem) nu taiate salariile si pensiile si acum poate nu mai aveam nici un acord cu FMI si nici nevoie de el!
  • +10 (18 voturi)    
    Realizatorul d e televiziune (Miercuri, 26 mai 2010, 13:43)

    tulceanul [anonim]

    ...s-a trezit din somn acum si isi pregateste ca de obicei rondul prin televiziuni. Sa spuna cati bani a incasat in 20 de ani, fara sa fie prezent in Parlament. Nu mai vorbim de cheltuielile cu deplasarea, cu biroul senatorial, etc.
    In al doilea rand: unde s-a pomenit dictator care sa poata fi injurat cu spor pe toate posturile de tv?
    Pt. situatia tragica in care ne aflam sunt de vina toti politicienii, ca doar n-au picat acum din cosmos cei din opozitie. Au pus cu totii umarul la dezastrul din tara.
  • +14 (24 voturi)    
    Aberatiile lui Crin (Miercuri, 26 mai 2010, 13:45)

    Valentin [anonim]

    Crin iarasi apare in presa cu aberatii. cred ca este bolnav acest om. Stie una si buna BASE sa plece.
    Mai schimba placa darga crin, ca esti penibil deja.
    Cand era tariceanu la putere tot Base cponducea cu Romania???
    Sigur nu esti mai bun, poate doar de gura.
    L-am ascultat eri pe Base si cred ca are dreptate in aceasta situatie. Nimeni nu a propus alta solutie, doar papagalii de alde Crin si Voiculescu striga pe la Tv insa nu dau nici o solutie viabila
    • -7 (17 voturi)    
      perfect (Miercuri, 26 mai 2010, 13:57)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      perfect realist si corect ce spune Crin Antonescu,trebuie sa fi orb sa nu observi derapajul Romaniei de la democratie la dictatura unui om foarte bolnav,apropo, nu el a iesit presedintele Romaniei ci sa pus prin frauda colosala,oricum se va afla asta in curand.
  • +4 (6 voturi)    
    Obsesiv-compulsiv (Miercuri, 26 mai 2010, 13:46)

    Trojan.H [utilizator]

    Obsesiv-compulsiv
  • +12 (20 voturi)    
    Crinishorul mamii... (Miercuri, 26 mai 2010, 13:51)

    Vasilica [anonim]

    Poate ca nu mai tzii minte, insa dom Prezident, bun sau rau, a fost ales in mod democratic de catre bobor, in timp ce matale ai luat-o original in barba! Asa ca stai cuminte, capul la cutie, si nu ne mai da lectii de democratie...

    Iar ca sa te pun intr-o situatie dificila... daca maine ai fi tu presedinte (ceea ce nu o sa se intample, dar... prin abusrd), oare din ce vei plati pensiile si salariile bugetarilor? Aaaa... poate am mai face un imprumut la FMI ca sa acperim plata dobanzilor, sau poate ca am mari fiscalitatea, ca doar, in comunism asa este: o parte incaseaza (vezi armata de bugetari piloshi si nesimtitzi, plus pensionarii care NU AVEAU DREPT de a iesi la pensie, scosi insa pe spagi grase), iar noi, toti ceilalti trebuie sa platim!

    Cancerul trebuie taiat de acolo de unde creste! Basescu are sprijinul meu - asa ca, cel ptin din punctul asta de vedere, nu conduce dictatorial!
    • -6 (8 voturi)    
      Cum ar fi sa (Miercuri, 26 mai 2010, 14:21)

      Mortal [anonim] i-a raspuns lui Vasilica

      te gandesti si tu ca daca acei oameni au iesit la pensie si nu aveau acel drept, aceia ar trebui afectati de reduceri, sau si mai rau.
      De ce sa sufere toti pensionarii,c are si asa o duc cum o duc, majoritatea
      De ce nu se reduc acele posturi din functionarimea care freaca menta la directii si la ministere si prin prefecturi, si se taie ca idiotii de la toata lumea?
      Nu poti sa vezi ca sunt niste masuri tembele?
      Atat ii duce mintea, atata fac.
      De ce sa reduca din banii aruncati aiurea pe licitatii ingrosate, cand poa sa taie cum le vine lor pe chelie?
  • +8 (14 voturi)    
    afirmatie puierila (Miercuri, 26 mai 2010, 13:53)

    petre [anonim]

    Domnule Antonescu,ca sa zic asa,cu astfel de afirmatii te compromiti inca odata.Numai prostii,carora am impresia ca te adresezi,pot crede ca in Romania de azi mai poate fi dictatura.Trebuie sa fii un analfabet politic ca sa crezi ca este posibil.S-au dumneata mai speri ca se poate si la nivelul intregii tari daca in PNL a mers?
  • +10 (14 voturi)    
    solutia Crin (Miercuri, 26 mai 2010, 13:58)

    Vladynica [utilizator]

    El e impotriva, si crede ca asta e solutia
  • +9 (13 voturi)    
    Crinulet, (Miercuri, 26 mai 2010, 14:15)

    papiciulo [anonim]

    Esti bolnav draga, esti obsedat de Basescu.Tu cu toti liberalii tai. Ce dictatura e asta cu toate televiziunile impotriva ta? Cu toti bugetarii care au libertatea sa faca greve pe durata nedeterminata ?! (nu inteleg treaba cu grevele de solidaritate) O sa muncim numai noi astia de la privati cum am facut si pana acum.
    Si , acum am inteles , in 2004-08 ce s-a facut bun e ca a fost Tariceanu prim -ministru si ce s-a facut rau e datorita lui Basescu presedinte.Si liberalii n-au clientela politica?Eu stiu pe unul cel mai bogat din tara.Cum a ajuns asa? Ma lasi?
  • -7 (11 voturi)    
    Domnilor (Miercuri, 26 mai 2010, 14:17)

    Rromanika [anonim]

    Simpatizanti pedele sau nu, adevarul este ca purceaua e moarta in cotet si "cotroceniul" impreuna cu "pigmeul" sunt o adunatura de incompetenti si hoti. Hoti sunt si peneleii dar cel putin sunt mai competenti :)) decat adunatura de oi pedeliste care il urmeaza pe berbecul beat de la cotroceni care e un habarnist total. Si acu o sa sara pedeleii pe mine ca basescu este un minunat si vrea binele la popor numai ca boc si pedele nu il lasa. :P
    • +8 (12 voturi)    
      tudor chirila (Miercuri, 26 mai 2010, 14:46)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Rromanika

      eu zic sa il punem pe tudor chirila in fruncea statului :)) ala nu e dictator si e si afgreat de adolescentul crin prostanescu
    • +4 (6 voturi)    
      Stai linistit... (Miercuri, 26 mai 2010, 16:34)

      Cetateanu' Turmentat [anonim] i-a raspuns lui Rromanika

      Nu sare nimeni pe tine ca doara tu esti mult mai inteligent si noi cel putin prea mandri...:)
  • +6 (8 voturi)    
    un fel de Vadim (Miercuri, 26 mai 2010, 14:23)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    A devenit un fel de Vadim cu declaratiile, ar trebui sa invete din greselile PRM
  • +15 (17 voturi)    
    ultima,cu voia Dvs. (Miercuri, 26 mai 2010, 14:31)

    alta Norica [anonim]

    D-le Crin,am fost o //.! V-am votat in primul tur. In al doilea,mi s-a facut greata cand v-am vazut alaturi de psd. Dar,nota bene,sunteti consecvent,dupa ce bateti campii,la final pupati motiunea psd. Bravos! A-ti grait Dvs.,sau Patriciu.(editat de HotNews.ro)
  • +9 (13 voturi)    
    ce declaratie... (Miercuri, 26 mai 2010, 14:41)

    andrei [anonim]

    ... de adolescent ignorant..........

    problema este ca acest tip de indivizi sunt bagati in seama...
    • +4 (8 voturi)    
      ma mira faptul.... (Miercuri, 26 mai 2010, 15:26)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui andrei

      ca ineptiile acestui individ sunt luate in seama de HotNews !!
  • -10 (12 voturi)    
    Hei postaci portocalii (Miercuri, 26 mai 2010, 14:53)

    portokalul mekanic [anonim]

    Vad ca lucrati la turatie maxima. Am auzit ca va taie si voua 25%.

    Orice post care-l critica pe carmaciul de Anvers are minusuri grup.

    Cineva punea o intrebare: Ce sa alegi? Un muzeograf sau un marinar?

    Hmm, grea alegere: un muzeograf sau un traficant de blugi si whiskey? Nu stiu ce sa spun. Cred ca pentru Rromania este mai potrivit traficantul de Anvers cu vanzari anterioare.
    • +11 (13 voturi)    
      Spuneti merci (Miercuri, 26 mai 2010, 15:17)

      YO [anonim] i-a raspuns lui portokalul mekanic

      Spuneti multumesc omului care sta in functia asa acum cand il injura o tara intreaga si nu mai sunt bani de aruncat . Cat despre dictatura ... intrati in sfera penibilului . Cel putin cei care intra pe internet nu au urechi sa asculte asa ceva . Astea merg bine la septuagenari , analfabeti si manelisti . desi se pare ca nici ei nu mai au chef de "revolutii " . E rau de tot in tara si avem noroc ca exista un om cat de cat puternic care sa isi asume masurile de mizerie necesare salvarii a ceea ce a ramas dupa d3ezmatul iresponsabil din guvernarea Tariceanu .
      • -5 (7 voturi)    
        Daca pleaca trebuie sa dea socoteala (Miercuri, 26 mai 2010, 15:20)

        ggg [anonim] i-a raspuns lui YO

        dictachiorul daca pleaca e mancat, mai ales de PDL-istii lui iubiti, apoi de justitie, apoi de popor. Singura lui sansa e sa stea cat mai mult acolo si apoi sa fuga cu elicopterul, pana la Targoviste, sper eu.
    • +3 (3 voturi)    
      pe aia o stii? (Miercuri, 26 mai 2010, 19:20)

      bula [anonim] i-a raspuns lui portokalul mekanic

      s-a dus unul la doctor. L-a examinat si i-a spus: ai gangrena la.... Furios pacientul ii spune: doctore ai pantofii nefacuti. Si i-a dat un pumn in fatza! PS. Seamana logica?
  • +7 (9 voturi)    
    Presedintele dictator (Miercuri, 26 mai 2010, 15:02)

    gaboo [anonim]

    Atata minte are domnul Antonescu? Un liberal? Dezolant!
  • +10 (12 voturi)    
    Cine i-o fi ordonat sa vorbeasca? (Miercuri, 26 mai 2010, 15:04)

    AlinN [anonim]

    Iliescu sau Patriciu?
  • +9 (11 voturi)    
    eu am votat (Miercuri, 26 mai 2010, 15:08)

    duluta [anonim]

    Nu e vointa unui singur om. Este vointa unui om votat de noi toti. Cei care ies in strada oricum nu l-au votat
  • +9 (11 voturi)    
    tatal nostru Dinu Pariciu (Miercuri, 26 mai 2010, 15:10)

    iris [anonim]

    Va sopteste Dinu Patrciu ce aveti voie sa spuneti?
  • +8 (10 voturi)    
    Si tu Brutus? (Miercuri, 26 mai 2010, 15:33)

    Socrates [anonim]

    Da o conduce Base si care-i problema? Daca ar fi iesit Crin o conducea Patriciu si el semna. Ce facem acum: teoria dintre papagal si vultur? Pai romanii au ales "vulturul" ca li s-a parut ca-si poate ingrijii puii. Papagalii si-ar fi rezolvat viitorul prin proprietati pe la Monaco pangand de dorul tarii. Baiatul acesta are o problema sau mai multe: este holeric si in criza nu mai gandeste, este comunist ca filozofie de viata si se chinuie in haina liberala iar cand il prinzi cu ocaua mica da vina pe "o eroare digitala". Pe la liberalii astia din rosii vopsiti galben numai erori digitale avem. Sa ne amintim de un fost ministru al muncii care se masturba pe chaturi sau de un finantist poet care ii cerea lui Isarescu sa taca cand vorbeste el. Au mai avut si zidarul la educatie, o alta eroare digitala la justitie, o alta la armata, un adept al drogurilor la interne, un contabil la sanatate. Familia papagalilor (scuze a liberalilor) este plina de ciori vopsite care vor la guvernare doar ca sa existe. Ori Base ii incurca! Si bine le face!
  • +7 (9 voturi)    
    Noi traim acum DICTATURA PARLAMENTULUI ! (Miercuri, 26 mai 2010, 16:01)

    Oripilat de asemenea Lighioana [anonim]

    100 %, om de nimic ce esti, Antonescule !!
    Iliescu si-a creat stat comunist in Stat chipurile capitalist ! Au toate parghiile: " Sculati, voi, sindicalisti, .. Cozi de topor, Mafioti, Corupti pana in prasele. Furati in haite, Casapiti tot ce a mai ramas !! Ce mai scapa, .. fuguta la Curtea Const. , sau / Curtea de Casatie / de Apel, si de alte Porti - mult mai rele decat otomane..( de care tot am mai scapat ) Si tu, amaratule, strigi .. dictatura CUI ?? , Iti curg din gura toate broastele raioase si alte lighioane, doar ce deschizi gura aia de tradator de neam si tara.....
    Din toata inima: HUOOOOOOOO !!
  • +5 (7 voturi)    
    Antonescu vorbeste de persoana sa!!! (Miercuri, 26 mai 2010, 16:07)

    maya [anonim]

    El indrazneste sa critice presedintele tarii cum ca face dictaura, insa nu se uita la el care asculta de sfaturile oamenilor corupti, care este presedintele unui partid de dreapta insa valorifica actiuniile de stanga prin faptele sale!!! Traian Basesci incearca sa reformeze statul roman pentru ca Romania sa nu ajunga o tara pierduta!!!
  • +5 (7 voturi)    
    hmmm (Miercuri, 26 mai 2010, 16:18)

    marioara [anonim]

    hmmmm.......cine vb??...rusinica,rusinica...rusinica.....vb o marioneta de-a lui patriciu care uita cum ...dupa ce nu a intrat in turul 2 , a fost trezit si luat dis de dimineata de acasa si dus sa declare ca este comunist si sustine psdul si pe dnul geoana....eu zic sa lase moralitateta ca nu-l caracterizeaza...ha ha
  • +1 (1 vot)    
    noul imn penele (Miercuri, 26 mai 2010, 16:26)

    panfil flecaru [anonim]

    de l. organ

    vino cu noi iubit popor
    ca sa scapam de diktator
    sa punem alt conducator

    ref.
    e o floare, e un crin
    e parfumu cel mai fin
    noi pe el, totzi il iubim

    la sfarsit de primavara
    vom fi la putere, iara
    sa schimbam totu' in tzara

    ref.
    e o floare e un crin
    e parfumu cel mai fin
    noi pe el, totzi il iubim

    viktorash, iubit fartate
    nu ne inghionti prin spate
    vino sa facem dreptate !

    ref.
    e o floare, e un crin
    e parfumu cel mai fin
    noi pe el, totzi il iubim

    mogulli totzi ne sustzin
    sa avem in frunte-un crin
    asta'i pohta ce-o pohtim !

    ref.
    e o floare, e un crin
    e parfumu cel mai fin
    noi pe el, totzi il iubim

    conu dinu e cu noi
    de e pace, de'i razboi
    pleznind din bici pe langa boi

    ref.
    e o floare, e un crin
    e parfumu cel mai fin
    noi pe el, totzi il iubim

    vino cu noi iubit popor
    ca sa scapam de diktator
    sa punem alt conducator

    ref.
    e o floare, e un crin
    e parfumu cel mai fin
    noi pe el, totzi il iubim
  • +5 (7 voturi)    
    "Iexista" o explicatie? (Miercuri, 26 mai 2010, 16:31)

    Cetateanu' Turmentat [anonim]

    Cine stie daca PNL e de dreapta sau de stanga? Ca eu unul nu mai stiu ce sa cred?
    Cine face pariu ca vor fuziona cu PSD? Ca cel putin la nivel declarativ nu mai au mult:)
    • -5 (7 voturi)    
      esti cam confuz, precum spui :) (Miercuri, 26 mai 2010, 16:48)

      Mortal [anonim] i-a raspuns lui Cetateanu' Turmentat

      Ti se pare ca pnl e partid de stanga pt ca se opune furtului institutionalizat ?
      Sau care-s argumentele tale?
      Din cate stiu eu, pnl sustine cota unica, spre deosebire de psd, nu promoveaza politicile sociale, etc.
      Dar de, ce sa priceapa Cetateanu Turmentat?
  • -4 (6 voturi)    
    Traian Basescu sa-si dea demisia!!!!! (Miercuri, 26 mai 2010, 16:33)

    ela20 [anonim]

    este trist sa constat ca bloggerii lui Baselu isi fac incontinuare treaba!
    Si daca nu bloggerii sunt cei care fac comentarii si acorda puncte in plus celor pro Basescu si puncte in minus celor contra Basescu este si mai trist! inseamna ca suntem o natie FARA SCAPARE! Condoleante tuturor!
  • +4 (4 voturi)    
    Referitor la PNL (Miercuri, 26 mai 2010, 17:06)

    chiaburu [utilizator]

    Mai exista PARTID LIBERAL IN rOMANIA? Eu cred ca nu de cand a ajuns Antonescu presedinte!
    Vreau ca dl.Antonescu sa-mi raspunda daca azi a citit ce scrie pe Hotnevs si in special declaratia dlui Isarescu? Astept raspunsul!
  • +4 (4 voturi)    
    Liberalismul... (Miercuri, 26 mai 2010, 17:07)

    Bug Zileriu [anonim]

    Rau a mai ajuns liberalismul in tara asta, daca se lasa condus de un asemnea demagog!
    Tariceanu pare, pe langa el, un mare politician!
  • +5 (5 voturi)    
    Zi-ne ceva constructiv (Miercuri, 26 mai 2010, 17:45)

    DR [anonim]

    Tot dai inainte ca Base jos, Base jos, ok am inteles ideea, te pui tu la guvernare cu ai tai., suportam iar alegeri, care sunt piperate in mijloc de criza, castigati voi, opozitia, va instalati in scaune ce faceti ?
    ce solutii reale aveti? ca banii sunt tot aia, aduceti voi de acasa ? va sacrificati averea, luati din firmele voastre private ? sau e doar ala jos, ala jos ca sa venim noi si apoi da tot cu minus, ca nene au papat astia tot. textul asta e de 20 de ani, l- am inghitit de prea multe ori, cel putin asa sper ca totusi scapam de afectiunile ORL si incepem sa vedem si sa auzim bine.
  • +5 (5 voturi)    
    Iata omul!!! (Miercuri, 26 mai 2010, 17:46)

    Raluca [anonim]

    Acesta este cel mai iubit dintre liberali. Omul care-i face pe Bratieni sa se rasuceasca in mormant, galbeni de mandrie.
  • -1 (1 vot)    
    Dragii nostri politicieni... (Miercuri, 26 mai 2010, 19:11)

    Mardare [anonim]

    ... va rugam sa traiti si dvs. cu 200 euro/luna (ca pensionar intelectual) si din banii astia sa va retina statul alte 15% incepand cu luna iunie 2010!!!
  • +1 (1 vot)    
    bloggerii lui antonescu (Miercuri, 26 mai 2010, 21:57)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    este interesant ca la articolele in care se pomeneste despre ce-a facut si dres crin antonescu numarul comentariilor anti basescu sunt mai mari decat la cele neutre, in care e vb despre ce-a mai facut basescu. asta arata ca domnii de la pnl chiar au postaci platiti.
  • +1 (1 vot)    
    aiurea (Miercuri, 26 mai 2010, 22:48)

    ana [anonim]

    Da sigur, incompetenti si de rea-credinta. Dar voi ce masuri ati propus sau cum ati cooperat?
  • +2 (2 voturi)    
    dezamagire (Miercuri, 26 mai 2010, 22:50)

    ancuta [anonim]

    Crin, m-ai dezamagit sincer in perioada asta. Mi-am schimbat radical parerea cand am vazut modul in care ai "contribuit" la rezolvarea situatiei.
  • +1 (1 vot)    
    ba voi (Miercuri, 26 mai 2010, 22:52)

    anda [anonim]

    Cred ca singurii care ati dat dovada de rea credinta ati fost voi, cei din opozitie.
  • +1 (1 vot)    
    da da (Miercuri, 26 mai 2010, 22:53)

    doru [anonim]

    Este incredibil modul in care incercati in continuare sa inflamati opinia publica.
  • +3 (3 voturi)    
    obsesii (Miercuri, 26 mai 2010, 23:11)

    GABI [anonim]

    Sunteti obsedat , domnule, altceva nu vorbiti decat Basescu in sus si Basescu in jos,
    Au trecut alegerile.
    Mai bine propuneti masuri de dreapta , nu sa sustineti populismele PSDului.
    Refaceti PNL-ul de dreapta cum era , nu mai cochetati cu stanga populisto- comunista.
    Si lasati obsesiile deoparte.
  • +4 (4 voturi)    
    PA PA Obsession man (Miercuri, 26 mai 2010, 23:25)

    PA PA obositule [anonim]

    domule Antonescu va rugam frumos sa nu ne mai obositi cu declaratiile stupide ce denota o stare avansata de ignoranta si papagalicism stupid


    PA PA
  • +4 (4 voturi)    
    repetentuleee (Joi, 27 mai 2010, 0:09)

    MirceaA [utilizator]

    ia casca ochii aici "Nouriel Roubini: Soluţiile guvernului, insuficiente". Crine, ia explica-i si astuia ca e prost. Hai, ca la pregatirea ta de dublu repetent, ai sanse sa dovedesti pe dos.
  • 0 (0 voturi)    
    miopie politica; ba, nu! ORBIRE!!" (Joi, 27 mai 2010, 10:02)

    Dr Marutza [anonim]

    Iar a grait crinuletul! De ce nu si-o fi vazand paiul din ochii lui? si al gastii pe care o conduce??
    Curati precum crinul, toti, nu?
    Tot pune aceeasi placa, mereu si iarasi, pana la uzura, pana la exasperarea celor carora (crede el!) se adreseaza!
    Trezeste-te, dle antonescu, si vezi cu ochi ceva mai critic gloata pe care o pastoresti!! Dar, la urma urmei, de unde nu-i, n-ai ce cere! Mediocritate, numele tau este crin antonescu!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version