Dan Voiculescu propune detasarea a 10.000 de militari la Interne si Finante pentru a combate evaziunea fiscala si contrabanda

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 14 mai 2010, 15:05 Actualitate | Politic

Presedintele fondator al Partidului Conservator, Dan Voiculescu, a respins declaratia sefului statului conform careia trebuie ales intre reducerea pensiilor si salariilor sau cresterea taxelor si impozitelor, el propunand o a treia varianta - combaterea economiei subterane si optimizarea veniturilor. In acest sens, Voiculescu a propus detasarea a 10.000 de militari la Interne si Finante pentru a combate evaziunea fiscala si contrabanda.

"Exista si o a treia cale: combaterea economiei subterane si optimizarea veniturilor. Economia subterana depaseste, in acest moment, 40 de miliarde de euro. Aceste sume se afla deja in Romania, trebuie doar sa avem vointa politica si inteligenta de a le aduce in zona fiscalizata", a declarat Voiculescu.

Politicianul conservator i-a oferit presedintelui Traian Basescu o solutie despre care a spus ca e "simpla, legala si imediat aplicabila: detasarea a 10.000 de cadre din Ministerul Apararii la Interne si Finante. De la 1 iunie pana la 31 decembrie, 10.000 de cadre militare, care nu pot fi suspectate de complicitati in zona infractionala, pot fi implicate concret in actiunea de combatere a evaziunii fiscale si a contrabandei".

Vicepresedintele Senatului a admis ca acest lucru va reprezenta un efort urias pentru Ministerul Apararii Nationale. Voiculescu e de parere insa ca, in prezent, "efectele crizei economice si sociale reprezinta cea mai mare amenintare la adresa statului roman".

"Actuala scrisoare de intentie cu FMI, care contine masurile ilegale si ineficiente privind reducerea salariilor si pensiilor, ar trebui inlocuita cu un Plan urgent de diminuare a economiei subterane, cu responsabilitati concrete si termene precise. Efectul unui astfel de plan s-ar simti imediat pentru ca, repet, sumele din economia subterana sunt deja in tara, noi trebuie doar sa le descoperim si sa le taxam", a declarat Voiculescu.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2932 vizualizari

  • +12 (16 voturi)    
    de acord (Vineri, 14 mai 2010, 14:17)

    nicolae militaru [anonim]

    sunt militar de carierea si lucrez la intendeta... fac fata la aceasta cerinta ... suntem 20.000 de izmenari
    • 0 (10 voturi)    
      ce sa ne mai chinuim.. (Vineri, 14 mai 2010, 15:40)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui nicolae militaru

      eu propun sa 'detasam' cele 5 milioane de pensionari sa combata evaziunea.. plus aia 500k bugetari de care vorbea croitoru. pe ei, mama lor de capitalisti! sa ne dea banii pe care-i meritam!
      • +10 (12 voturi)    
        Voiculescu a innebunit! (Vineri, 14 mai 2010, 16:49)

        Marian [anonim] i-a raspuns lui pehash

        De cand nu mai mulge bugetul statului ca pe vremea lui Tariceanu sau Nastase, securistul turnator s-a ticnit de tot. Ultima gaselnita la conducerea partidului lui de sub 1% este un tanar fost crainic la una din Antenele securistului.
        Antenele, ca si Irealitatea lui Vantu, urla disperate si plang pe umarul pensionarilor si bugetarilor dupa ce au dat afara din personal si le-au taiat lefurile pana la 50% sau mai mult!
        Mi-e scarba...
    • +9 (11 voturi)    
      Cea mai simpla solutie! (Vineri, 14 mai 2010, 15:40)

      Sariti pe averile ilicite [anonim] i-a raspuns lui nicolae militaru

      Legea pentru controlul averilor si confiscarea averilor ilicite ar fi cea mai simpla solutie.
      Cei care participa cu 10% din avere la Fondul de Solidaritate nu vor mai fi controlati si se prezuma ca averea lor este licita.
      Din pacate clasa politica imbuibata si nesimtita, cu averi ilicite, nu va fi de acord niciodata sa renunte la 10% din furaciuni.
    • +8 (10 voturi)    
      ANI e raspunsul... (Vineri, 14 mai 2010, 16:30)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui nicolae militaru

      ..nu ineptiile debitate de motanul-turnator-felix.

      ANI era singurul organism capabil sesizeze institutii ale statului de discrepante majore intre ceea ce castiga un politician si ce are in proprietate, tocmai prim declaratiile de avere.

      A avut grija dl FRUNDA sa beleasca legea ANI. Plus sprijinul toturor partidelor politice.
  • 0 (10 voturi)    
    E preluare de la Antena 3? (Vineri, 14 mai 2010, 14:32)

    CMX [anonim]

    Nu inteleg ce cauta aceasta stire pe HotNews. A cumparat Felix actiuni la HN?
  • +9 (15 voturi)    
    Se va incepe cu el? (Vineri, 14 mai 2010, 14:44)

    Victor [anonim]

    Voiculescu a facut milioane intr-o tara care-si duce zilele de azi pe maine si are tupeul sa mai vorbeasca de evaziunea fiscala si contrabanda !Sigur acum, cand vede ca nu mai are ce sa mai fure,cum sa mai faca afaceri cu statul si cum sa mai manipuleze masa amorfa.
    Voiculescu este primul cap de lista care are banii ori in Cipru,ori in Bahamas,or in Elvetia,banii trecuti asa prin subterane.
    Pe mine ma deranjeaza nu gura lui Voiculescu,ci nesimtirea lui de-a ne da lectii de etica,economie si politica.Pacat ca i se mai da facilitatea asta.
    Se vede ca Ro.se gaseste pe drumul gresit.
    • +7 (9 voturi)    
      :| (Vineri, 14 mai 2010, 16:22)

      rakkone [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      Nu inteleg de ce postul asta are minusuri, mai exista cineva care sa nu fie convins ca printre atatia hoti din Ro, Voiculescu este la loc de frunte?
      • +3 (3 voturi)    
        Vorbim paralel,sau? (Vineri, 14 mai 2010, 15:44)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui rakkone

        Daca inca nu stii unde sunt miliardele de dolari "economiste"in comunism,atunci cauta-i la Voiculescu.Au impartit dupa moft si preferinte,
        Nu este Voiculescu hotul cel mai mare astazi,dar Voiculescu a fost hotul cel mai mare.
        Sunt sute de mii de romani,care au inceput afaceri de la zero,fara bani din conturile din Elvetia,bani care ni s-au furat noua de la gura pe vremea respectiva
        (carnea nu era sanatoasa,caldura si ea dauna sanatatii,etc.)acesti oameni nu au ajuns miliardari precum lichelele de Voiculescu,Patriciu si Vantu.
        Scuza-ma ori esti prea tanar,ori esti din principiu un Gica contra.
        • +1 (1 vot)    
          :) (Vineri, 14 mai 2010, 17:36)

          rakkone [utilizator] i-a raspuns lui Victor

          Victore, nu mi-ai inteles postarea. Sunt 101% de acord cu tine ca Voiculescu e unul dintre marii banditi, de aceea am si zis ca nu inteleg de ce ti-ai luat minusuri la postul care afirma asta. Probabil ca cei de la trustul Intact au sarcina sa dea cu minus daca zici ceva urat de Shafu lor.
  • +8 (10 voturi)    
    Ce propunere tare! (Vineri, 14 mai 2010, 14:58)

    Marian [anonim]

    Cea mai comica propunere de pana acum...nu-i organizeaza in plutoane de executie mai bine. Oricum daca era sa propuna basescu asta imediat sareau puii de pisica de pe la antene ca uite inca o dovada ca basescu ne baga in dictatura...dar cum a venit felix cu ideea nu poate fi decat luminata
  • +1 (5 voturi)    
    hotzul (Vineri, 14 mai 2010, 15:13)

    ady [anonim]

    stie despre ce vorbeste..dar tot le este frica de normalitate
  • +6 (8 voturi)    
    Neaparat... (Vineri, 14 mai 2010, 15:15)

    Amic [anonim]

    ... trebuie si cateva divizii de tancuri si o flotila de avioane de vanatoare sa combata mai cu spor!
  • +6 (14 voturi)    
    Militari sa combata evaziunea! (Vineri, 14 mai 2010, 15:16)

    Lucian [anonim]

    Cotoiul asta ori sufera de dementa senila, ori si-a pierdut orice simt al ridicolului. Si cum, ma rog, sa combata evaziunea, sa traga in ea cu tunul?
  • +15 (19 voturi)    
    militari? (Vineri, 14 mai 2010, 15:19)

    MirceaA [utilizator]

    securistul tot securist ramane pana la moarte. Sa vad si eu militarii aia cinstiti de la interne si de la finante. Adica spagarii din politie si spagarii din garda financiara.
  • +16 (20 voturi)    
    . (Vineri, 14 mai 2010, 15:23)

    radukku [utilizator]

    ce solutie de tara africana...
    Apoi sa zbiere antenele ca Base a instaurat dictatura militara. Lasa ca te stim noi, felix!
    • -5 (7 voturi)    
      Voiculescu (Vineri, 14 mai 2010, 14:47)

      duru [anonim] i-a raspuns lui radukku

      radukku, asa e cu antenele lui felix,dar,dar,
      o mana forte in debandada instaurata drept
      democratie , parca ar fi o solutie,acum.Democratia dambovitzeana se cheama
      ANARHIE.
    • -6 (8 voturi)    
      nici chiar asa! (Vineri, 14 mai 2010, 15:31)

      Nicky [anonim] i-a raspuns lui radukku

      nu de tara africana, Italia a scos armata in strada sa puna Mafia cu botul pe labe, UK a trimis trupela SAS in irlanda, cand statul e amenintat, armata trebuie sa intervina, e normal!
      Ce e tragic in romanica e ca doar ai lor fac evaziune, ai nostrii ( nu conteaza cine e la conducere) sunt curati ca lacrima!
      • +3 (3 voturi)    
        Nu e chiar asa (Vineri, 14 mai 2010, 16:21)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui Nicky

        Uiti ca in Italia si in Irlanda au murit oameni.
        Romanul fura si da cu vorbe dar nu omoara.
        Mafia asasina, IRA punea bombe. Chiar nu se compara situatia. Daca ajungem acolo e de rau.
        La noi deocamdata s-au impins niste pensionari in piata Victoriei.
      • +2 (2 voturi)    
        . (Vineri, 14 mai 2010, 17:00)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

        sunt diferente uriase intre armata de pe strazile Italiei sau UK si armata din ministere civile. In UK si Italia au fost trimise trupe pentru a mentine ordinea si de a reduce crimele comise zilnic, nu pentru a evita evaziunea fiscala si sustragerile de fonduri. Ce legatura are un militar cu fiscalitatea? Nicio legatura. Deci, e o masura de tara africana.
  • +7 (9 voturi)    
    2001-2004 si 2006-2009 (Vineri, 14 mai 2010, 15:23)

    True [anonim]

    da intre 2001-2004 si 2006-2009 cand a fost mare si tare la Putere de n-a facut asta daca mergea ??? a ?
  • +5 (7 voturi)    
    Militari ? (Vineri, 14 mai 2010, 15:26)

    Vasile [anonim]

    Dupa cite stiu eu militarii sint soldati, pregatiti pentru razboi si aparare. ce legatura au astia cu finantele?
    Cel mai bine ar fi sa fie dati afara si aia ca nu avem nevoie de ei.
  • -4 (4 voturi)    
    pe ce salarii?:P (Vineri, 14 mai 2010, 15:26)

    Bogdan [anonim]

    Eventual ii rugam sa lupte cu coruptia pe gratis. Ca la ce salarii au ajuns sa aibe bugetarii pot fi mituiti cu o saorma! (Excludem de aici pe cei din diverse sinecuri, premiati pentru ajutorul din campania electorala sau nepotismele...)
  • +11 (13 voturi)    
    Cum ? (Vineri, 14 mai 2010, 15:28)

    mihai [anonim]

    Si cum sa combata militarii evaziunea fiscale, d-le Voiculescu ? Cu tunurile , tancurile cu mitralierele cu avioanele de vanatoare ? ce trebuie duse lupte corp la corp cu evazionistii, ori trebuie perfectionate si aplicate legile fiscale si de alta natura ? Ce treaba are armata cu evaziunea fiscala ? Daca chemati armata sa ajute populatia la catastrofe naturale, Doamne fereste, sau sa suplimentezi numarul de controlori de zbor cu controlori de zbor militari, as fi inteles. Aberatia si prostia monumentala scoasa la iveala din maneca lui Voiculescu nu este egalata decat doar de declaratiile de acum cateva zile ale celuilalt "expert" in economie, Dinu Patriciu, care si el batea campii. Toti acesti miliardari, care si-au croit averile dupa 1990 nu cu ajutorul mintii si al harniciei ci al jafului, smecheriilor si spaguirii la scara larga, se dovedesc niste stupizi, buni de emis cretinisme a la Becali, Patriciu et.Co.... Mai lasati-ne domnilor in pace, nu va e de ajuns subminarea economiei si paralizarea sistemului politic si judiciar ?
  • +2 (4 voturi)    
    tigari (Vineri, 14 mai 2010, 15:32)

    liviu [anonim]

    Ca si cand acum din cauza lipsei de personal la Interne exista atata evaziune fiscala. Eu as paria ca e din cauza neimplicarii/atitudinii Internelor... Nu pot sa cred ca nu trece nici un militian pe langa niciunul din tiganii care vand tigari la fiecare iesire de metrou si care sunt ignorati de 20 de ani.(pe partea cealalta e posibil ca toti militienii sa mearga cu masini pe banii mei dar...tot sper) Dar las ca e bine ca a mai castigat careva o gramada de bani din "reclamele" la traficul de tigari de pe TV.

    Sa traiti excelent!
    • +7 (7 voturi)    
      filmeaza-i pe tzigani cum vand nestingheriti (Vineri, 14 mai 2010, 15:51)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      pune filmuletul pe youtube sau altceva, fa o nota cu orarul de functionare al serviciilor tiganesti, locatia, etc, postam linkurlie pe toate grupurile de discutii, poate, poate se prind militienii Romaniei, macar sa ii facem de rusine, daca mai au...
      • -1 (1 vot)    
        cu tiganii e usor (Vineri, 14 mai 2010, 20:21)

        trm [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

        aia cu tigarile de contrabanda lucreaza la suprafata.

        mai greu e sa filmezi romanii care lucreaza la negru, indiferent daca is blue-collar sau white-collar.
  • +5 (7 voturi)    
    buna treaba (Vineri, 14 mai 2010, 15:32)

    Aurel [anonim]

    Si se mai mira ca partidul lui nu trece nici un fel de prag electoral! Asa gandire... asa solutii.
  • -1 (1 vot)    
    cretinisme in mod crescent (Vineri, 14 mai 2010, 15:36)

    mihaela [anonim]

    Propunerea este de Gaga:aia abia stiu sa numere pana la 10,dar sa-i pui sa "citeasca " o balanta,sa stie care-i debitul(o fi ala unde se vinde tutun?) si care-i creditul(o fi rata la banca?) e de-a dreptul ilariant.S-o fi gandit ca racanii vor trage cand vor afla de cheltuielile in afara bilantului?Sa-i inregimenteze si pe "savantii" studenti de la Iasi ,cei care scriau "da-ti-mi bursa inapoi".Va dati seama ce proces verbal iese.
    • -1 (1 vot)    
      "inteligenta" in stare pura!!! (Vineri, 14 mai 2010, 19:37)

      nick1974 [anonim] i-a raspuns lui mihaela

      Sunt convins ca nici tu nu faci diferenta intre militari si alte categorii ... gen politisti, functionari publici...etc. Probabil e un ghiveci in capul tau!
      Informatie pretioasa: sunt multi militari care stiu sa numere si mai departe de 10. Chiar sa discute despre integrale circulare, circuite electronice, ghiduri de unda...etc
      E simplu sa fii ironic...vorba lui Eminescu :"E usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune"
      In rest... sa fii sanatoasa!
  • +1 (1 vot)    
    Soldateii vor fi de plumb (Vineri, 14 mai 2010, 15:45)

    2inpixel [anonim]

    Voiculescu stie ca 50 % din evaziunea fiscala este realizata la nivelul firmelor de oameni care au avut sau au inca tot felul de epoleti. El provine din acest sistem fiind un mandru purtator de trese de securist comercial.
    Propunerea lui e penibila deoarece in acest stat evaziunea fiscala este deja militarizata. In plus, ca reflex al gandirii profesorului Voiculescu de la ASE (sau a nu se?), ideea mi se pare ca arata o zvacnire de ectoplasma marxist - leninista din memoria-i profund incapatoare.
    Sa pui actualii soldati sa se lupte cu fostii soldati suna a revolutie iliesciana.
  • -2 (2 voturi)    
    Eu zic ca ajung 500 (Vineri, 14 mai 2010, 15:49)

    Loli [anonim]

    de militari in Parlament in locul handicapatilor de politicieni pe care-i avem. A.... , am uitat, adaugam inca cativa militari si in locul "civililor" apolitici ( stiti cand ) care asigura functionarea parlamentului si Guvernului ( altii cu salarii mari de care n-am auzit sa ceara reducerea benevola )
  • +3 (5 voturi)    
    miau (Vineri, 14 mai 2010, 15:53)

    tudor [anonim]

    Daca dl. colonel DIE Felix si-a sustinut cu succes doctoratul in evaziune si a devenit profesor, de ce puzderia de generali, amirali si alti racani de grad inalt nu ar fi in stare sa faca la fel? Doar ca ar intoarce armele si ar proceda invers decat mogulul.
  • +3 (5 voturi)    
    "Dan Voiculescu" la inceput de fraza ... (Vineri, 14 mai 2010, 16:01)

    it_s__not_news [utilizator]

    ... face orice cuvint ce vine dupa aceea sa-si piarda sensul.

    Eu zic sa trimitem militarii sa culeaga cartofii de pe cimp.
  • +3 (5 voturi)    
    Dictatorul care striga "Dictatorul"! (Vineri, 14 mai 2010, 16:03)

    Lorenzo Monkson [anonim]

    Parca Felix Turnatorul striga in gura mare DICTATORUL la adresa lui Basescu. Acum propune aducerea Armatei in structurile de Guvern? Hai ce sa-ti spun! Pai de ce sa nu-l puna Base pe Oprea premier si sa schimbe toti ministrii si prefectii cu ofiteri! Macar atunci isi va merita si Basescu porecla de Dictator!
    V-a luat Dumnezeu mintile in Romania, inca mai visati la vremuri apuse...d-aia sinteti unde sinteti!
  • -1 (3 voturi)    
    ultimu` discurs al lui felix (Vineri, 14 mai 2010, 16:23)

    capatu` satului [anonim]

    este din ciclul: faceti ce vreti cu banii, dar mie dati`mi nr. conturilor, via cipru;
    fara a fi alarmist, constatam ca nici basescu, nici, boc si nimeni n`o sa faca nimik, sau o sa fac prea putin, astfel incat criza va avea la noi, efecte superioare celei din grecia;
    la ce justitie avem, toti ratatii se intrec in a da solutii care mai de care mai ciudate - felixu` ne prezinta mishto statu` militarizat, in care el probabil se vede un fel de jeneral - io zic ca daca s`ar da cu capu` de pereti cateva zile, si ar uita nr. conturilor tovarasului, poate ar mai reveni cu picioarele pe pamant, altfel ar trebui sa`si faca un control complet psihiatric - mai greu cu atatea nr. de cont pe cap, poate scapa vreunu` si la doctor...
  • -1 (1 vot)    
    Cate idei au parlamentarii? (Vineri, 14 mai 2010, 16:46)

    mircea [anonim]

    Daca ar fi posibila dizolvarea parlamentului si alegeri anticipate,ca sa-i vedem pe parlamentari cate idei au in conditii de criza,si poate scot la lumina si ceva din furaciuni ca sa puna la bataie in campania electorala.Dar pentru o campanie electorala cinstita ar trebui inchise televiziunile de diversiune:Realitatea,Antenele,TVR.
  • -1 (1 vot)    
    Unde-s pistoa-lele? (Vineri, 14 mai 2010, 16:47)

    gabhry_el [anonim]

    Ka-la-şni-koa-vele
    Să facem cal-culele
    Duş-ma-ni-looor?!
  • 0 (2 voturi)    
    Sa traiti! (Vineri, 14 mai 2010, 17:27)

    Trojan.H [utilizator]

    10000 de militari e asa...o cifra oarecare. Mai clar ar fi:
    1 divizie la Interne una la Finante si as mai sugera eu una la Antena.
    Sa traiti!
  • +1 (3 voturi)    
    Aberatii, aberatii ... (Vineri, 14 mai 2010, 18:40)

    Socrate Toma [anonim]

    Creaturile politice de azi , specii gen Voiculescu , Geoana, Antonescu, nu sunt decat niste producatori de aberatii. Aceste creaturi nu sunt in masura sa vina cu o solutie urgenta , ei vin cu aberatii . De ce nu propun si instaurarea unei dictaturi militare ?. Nu ar fi mai usor asa daca tot vad ei ca armata ar fi buna la starpirea evaziunii fiscale ?. Dar de ce nu se propun ei sa fie primii castrati ( privati de boashe) pentru a da un exemplu de starpire ( echivalent cu sterilizarea ) a evaziunii fiscale. Banuiesc ca Voiculescu si Geoana au ceva de prezentat , de Antonescu nu bag mana in foc , dar...
  • 0 (2 voturi)    
    10000 de apvisti (Vineri, 14 mai 2010, 18:55)

    felix diliu [anonim]

    bai fratilor nu va mai consumati omul este dus cu pluta scuzati e vicepresident la senat o masura rezonabila ca sa scapam de specii de astea ar fi un control psihiatric inainte de depunerea candidaturii jumate din tavarasii parlamentari ar sta acasa si macar ar viziona filme porno pe banii lor nu asa crinut
  • +2 (2 voturi)    
    Cuminte (Vineri, 14 mai 2010, 19:25)

    Vlad.Adrian [anonim]

    Draga opozantule, te rog sa nu-ti faci griji de ceea ce se v-a intampla. Acei militari mai bine te-ar scutura putin sa-ti intre mintile la loc.
  • 0 (2 voturi)    
    Ptru MOTANU- SECURISTU (Vineri, 14 mai 2010, 19:28)

    Toky [anonim]

    Ce ar fi sa detaseze armata numai 30 de cadre mi;litare la cele trei antene sa-i inchida gura acestui neispravit? Ar urla in piata victoriei cu Doamna firea - "dictatura lui Basescu pe care o clameaza si acu" Sa fim seriosi.Oare chiar il mai ia in serios cineve pe acest mascarici?
    Va multumesc daca m-ati acceptat si citit. Mi-am spus si eu durerea cum si-a spus-o si Voiculescu.
  • 0 (2 voturi)    
    excelenta ideia. (Vineri, 14 mai 2010, 20:28)

    panfil flecaru [anonim]

    numai sa fie transferatzi cu armamentrul din dotare, echipamentul de razboi si sa fie sprijinitzi de doua regimente de blindate.
  • 0 (2 voturi)    
    Credeam ca Voiculescu a crapat deja (Vineri, 14 mai 2010, 20:30)

    Milka Man [utilizator]

    sau se bucura de batranete pe vreo plaja insorita cu multe blonde si palmieri...Ce mai vrea acum?Daca avea solutii, era acum la putere.Sa se ia de mana cu Crin si sa isi joace averile la poker!
  • 0 (2 voturi)    
    Mosh Teaca (Vineri, 14 mai 2010, 21:01)

    Anda [anonim]

    Va amintiti savurosul capitol din Mosh Teaca si anume: Mosh Teaca si epizootia ?
    Genialul capitan isi instruia soldatii sa someze vacile : STAI ASHA, ESTI VACA SANATOASA SAU BOLNAVA ?
    Nu este departe nici genialul Voiculescu, nu gasiti !?!
  • 0 (0 voturi)    
    In afganistan cu ei! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 15:01)

    mm [anonim]

    Asta-i o prostie mare cat casa! Auzi tu, unde ar fi oamenii curati, corecti si cinstiti! In armata! Aia care au papat banii statului degeaba in ultiimii 50 de ani! Aia pe care poporul i-a scolit, i-a imbracat, i-a incaltat si le-a dat sa manance, aia care ies la pensii grase la 45 - 50 ani fara sa fi platit o luna contributiile la stat, aia a caror pensie este de 5 - 20 ori mai mare decat cea mai mare pensie de la stat, aia care desi au pensii mari ne ocupa locurile in institutii, si nu oriunde, pe pozitii de sefi de cadre! Astia nu au ce cauta sa faca ordine in tara asta! Sa faca ordine in Irak, in Afganistan, in Bosnia! Trimiteti-i la lupta in Afganistan, ca de-aia s-au pregatit 20 de ani!
    • 0 (0 voturi)    
      Tare frustrat mai esti! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 21:07)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui mm

      daca nu mai ai loc pe pamant din cauza astora de la armata! comentariu tipic celor retarzi.
    • 0 (0 voturi)    
      Tare frustrat mai esti! (Sâmbătă, 15 mai 2010, 21:07)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui mm

      daca nu mai ai loc pe pamant din cauza astora de la armata! comentariu tipic celor retarzi.
  • 0 (0 voturi)    
    Capone al Romaniei vorbeste? (Sâmbătă, 15 mai 2010, 19:07)

    Dan B.Charles [anonim]

    Banditul #1 al tarii vorbeste? Voiculescu trebuie sa fie investigat de unde are averea si ce taxe a platit in ultimii 20 de ani,aduceti o comisie independenta de fisc,Preferabil din USA sau China sau comisisa Europeana.
  • 0 (0 voturi)    
    de acord (Luni, 17 mai 2010, 8:49)

    Mihai C [anonim]

    Eu sunt de acord cu Voiculescu. Daca s-ar dori intr-adevar redresarea economiei s-ar lua masuri pentru diminuarea economiei subterane si pentru eficientizarea economiei reale. Dar in schimb se taie doar din pensii si din banii copiilor, iar peste cateva luni vor creste si taxele si impozitele.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version