Discutia de luni, emisiune HotNews.ro-RFI

Discutie online Viorel Hrebenciuc: Astazi, Romania, indraznesc sa spun, este mai izolata decat in ultimii ani ai lui Ceausescu

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 7 septembrie 2009, 13:00 Actualitate | Politic

Viorel Hrebenciuc
Foto: Bety Blagu / HotNews.ro
Viorel Hrebenciuc, liderul deputatilor PSD-PC, s-a aflat in redactia HotNews.ro si a discutat online cu cititorii despre tensiunile din coalitia PSD-PD-L, despre declaratiile prinvind scoaterea PSD de la guvernare si despre lupta pe serviciile secrete. Cele mai bune intrebari s-au regasit in emisiunea "Discutia de luni", realizata de HotNews.ro si RFI si moderata de Dan Tapalaga.
  • Intalnirea s-a incheiat
  • Nota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.


Citeste mai multe despre   














Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 motul

    In aceasta perioada de criza, poporul astepta de la aceasta larga coalitie sa intreprinda si sa puna rapid in aplicare masuri care sa conduca la atenuarea efectelor acesteia.Or , cele doua partide s-au angajat intr-o acerba lupta politica pentru putere, neglijand interesul general. Considerati ca se poate depasi acest impas,si cum anume ?

    • Viorel Hrebenciuc

      Se poate depasi acest impas, si daca ati urmarit scena politica ati observat ca intotdeauna am declarat ca discutiile, certurile din coalitie au fost pe problema marginale, si nu pe problema de baza, care este cea a crizei. Am incercat si incercam sa impunem aceasta tema, dar datorita faptului ca rezolvarea problemelor crizei tine mai ales de ministerele economice apartinand PD-L-ului, avem reale probleme. Ce va spun dvs. le-am spus si colegilor din coalitie. Inca o data, aveti dreptate.

  • Întrebarea nr. 2 Ileana

    Din ianuarie nu vedem decat o lupta de gherila intre PSD si PDL, o coalitie care numai se numeste asa dar nu functioneaza ca atare, cu consecintele care se vad la nivel economic si social.
    1.De ce PSD-ul a acceptat sa faca coalitie cu PDL-ul daca se simte mai apropiat de PNL si coopereaza cu acesta, lasand impresia ca lucreaza impotriva partenerului de coalitie?
    2.S-a dorit doar accederea la putere, indiferent de partener, la unele ministere clar nominalizate si la fondurile aferente?
    3.De ce PSD practica acest joc duplicitar, chiar in conditiile in care Romania este grav afectata de criza economica?
    4. Nu considerati ca in aceste momente grele pentru noi nu ar trebui sa primeze interesul national iar orgoliile pesonale sau de grup sa nu influenteze strategia partidului? De ce nu renuntati la ele?
    5. De ce unii oameni de valoare din paratid nu mai sunt asa de vizibili, declaratiile politice fiind facute doar de Vangheilie, Mazare, Gusa sau Dragnea?
    6. Sunteti de acord cu mitocania si misoginismul ultimile declaratii facute de colegii dvs. de partid, Vanghelie si Dragnea? Daca nu, ce masuri credeti ca trebuie luate pentru a elimina mahalagismul din politica PDS-ului? Este aceasta o tenta imprimata de consilierii americani?
    7.De ce are nevoie PSD de consilieri de campanie americani? Oare ei cunosc cel mai bine mentalitatile specifice romanilor, fiind cei mai in masura sa va jaloneze actiunile?

    • Viorel Hrebenciuc

      Te rog adreseaza-te cu aceste intrebari PD-L-ului, pentru acolo este miezul problemei.

      Folosim consilieri americani doar pentru sondaje, pentru ca sunt cei mai buni din lume. Costurile lor sunt infime.

  • Întrebarea nr. 3 Liviu Iordache

    In conditiile in care alianta dorita de dvs, PSD-PNL, a esuat, este normal sa boicotati functionarea normala a statului numai pentru ca nu puteti accepta o infringere?

    • Viorel Hrebenciuc

      Eu sunt printre cei care sustin alianta PSD-PDL, lucru pe care pot sa vi-l confirme si cei din PDL.

  • Întrebarea nr. 4 dadan

    intrebare pentru domnul Hrebenciuc :
    1.Credeti ca Romaniei ii este mai bine cu dumnevoastra in politica decat , sa zicem ca personajul politic Hrebenciuc nu ar fi existat niciodata?
    2.Avand in vedere ca faceti politica la varf influentand destinele tarii si ale noastre in consecinta, credeti ca Romania a beneficiat in mod pozitiv de prezenta dumneavostra in politica?

    • Viorel Hrebenciuc

      1. Sunt convins ca Romania a avut de castigat din prezenta personajului politic Hrebenciuc. Spre exemplificare, va aduc exemplu maniera in care s-a rezolvat problema minoritatilor in Romania si in special cea maghiara cu care am negociat timp de 15 ani. Va reamintesc ca minoritatea maghiara a votat Constitutia din 2003 cu articolul 1 incorporat in ea. Nu in ultimul rand, am avut o contributie decisiva la pastrarea linistii sociale in anii 90, si ma refer la relatia cu sindicatele. Cred ca daca v-ati face timp sa discutam direct aceste lucruri veti vedea ca afirmatia mea nu este lipsita de continut.

  • Întrebarea nr. 5 Vikky

    Este general acceptat ca primirea Romaniei si Bulgariei in UE a fost prematura si este deja un semi-esec.
    Cum crede PSD - care a ramas politico organizatoric si in mentalitate exact la nivelul pcr ca va putea schimba ceva ?
    Referire la lipsa de onestitate, competenta, protectia coruptilor, mentalitate de victimizare in fata criticilor...etc, etc...

    • Viorel Hrebenciuc

      Insusi faptul ca dvs. puneti alaturi Romania si Bulgaria imi dovedeste faptul ca sunteti prizonierul catorva voci din vest care clameaza acest semi-esec. Despre rolul PSD-ului in integrarea Romaniei in UE cred ca nu trebuie sa mai vorbesc atat timp cat PSD-ul este cel care a incheiat negocierile cu UE.

  • Întrebarea nr. 6 Sebi Darascu

    In 1978, un ofiţer Secu supraveghea 1466 de cetăţeni români. Acum supraveghează 732 de cetăţeni. SRI acoperă o populaţie de 22 de milioane cu 12.000 de ofiţeri (raportul e altul daca luam in calcul romanii plecati la munca). DST-ul francez acoperă o populaţie de trei ori mai mare cu 6000 de ofiţeri, iar echivalentul german are 2448 de ofiţeri pentru 80 de milioane de cetateni. Nu are totusi cam multi ofiteri SRI?

    STS ar trebui fie transformat intr-o Directia Speciala de Comunicatii Guvernamentale, fie subordonat Parlamentului si cu bugetul la vedere. In prezent are peste 3000 de angajati, spre deosebire de Germania, unde directia speciala din cadrul Ministerului Comunicatiilor are undeva in jur de 200 de angajati. Nu ar fi mai bine ca STS sa fie integrat ca Directie Speciala in ministerul Comunicatiilor?

    In conditiile in care Mircea Geoana va fi Presedinte va mai rezista coalitia cu PD-L?

    • Viorel Hrebenciuc

      Interesanta propunerea dvs legata de STS, nu am avut acces la cifrele pe care dvs le scrieti aici despre SRI samd. Dar promit sa ma pregatesc mai bine.

      Greu de spus.

  • Întrebarea nr. 7 egroeg

    sunteti constienti ,dvs si colegii de partid ,ca prin prezenta in continuare, in primul esalon, a dlor Iliescu,Nastase,Geoana si Herebenciuc, PSD-ul are sanse tot mai reduse de se mentine sau recastiga conducerea tarii?
    Nu credeti ca alianta cu PC,dincolo de aducerea unor voturi,mai mult a daunat PSD-ului?

    • Viorel Hrebenciuc

      Deocamdata, Nastase Geoana si Hrebenciuc au castigat in colegiile lor peste 55% din voturi.

  • Întrebarea nr. 8 Ovidiu

    guzganul rozaliu?

    • Viorel Hrebenciuc

      Rog luati legatura cu CTP.

  • Întrebarea nr. 9 ionamaru

    - Muc cel Mic ,am aflat ,prin gura dlui Nastase ,cine este .Stefan cel Mare , este la psd ,sunte-ti dvs?
    -se zice ca psd ar fi partidul clasei sociale cea mai defavorizata ; cam cat % , din economia tarii , detine clanul de tip mafiot din acest partid ? Este perceput psd ca un partid ,care se vrea aproape de cei nevoiasi ?
    ps sa nu-mi spune-ti ca dl mazare imparte pui ,vanghele telefoane mobile , dl ghiveciu paturi ... etc etc .

    • Viorel Hrebenciuc

      Eu m-am nascut, intr-adevar, langa cetatea lui Stefan cel Mare, la Suceava. Dar departe de mine gandul de a ma asemana cu domnitorul.
      Clanul de tip mafiot din PSD detine cam 0,1 din economia nationala. Uitati-va cu incredere la clanurile si miliardarii din alte partide. Cu ocazia asta, am aflat si eu ca domnul deputat Ghiveciu de la Buzau a impartit paturi etc, etc.

  • Întrebarea nr. 10 controlorul de serviciu

    1. Cine considerati ca a preluat puterea dupa 1989? Au fost asa cum s-au declarat revolutionari sau esalonul doi al comunismului? Si pe cine considerati responsabil pentru crimele produse in acea perioada tulbure? De ce nu s-a aflat adevarul nici pana acum?

    2. In ce conditii considerati ca este normal ca un om politic sa se retraga din aceasta profesiune (nu doar din functia detinuta la momentul respectiv)? V-ati gandit vreodata sa va retrageti?

    3. Pe cine considerati ca reprezentati dumneavoastra ca profil al alegatorului?

    4. De ce este mai potrivita doctrina social democrata decat cea liberala, in contextul actual respectiv intr-o tara care se straduieste sa recupereze decalajul fata de restul Europei occidentale? Oare nu au fost suficienti cei 45 de ani de comunism?

    5. Care este miza legilor educatiei, respectiv Andronescu vs. Miclea, ca doar nu sunt politicienii preocupati de sistemul de educatie romanesc?

    6. Care sunt cateva din realizarile dumneavoastra ca politician pentru poporul roman si care sunt cateva esecuri?

    7. Ce ne asteapta dupa alegerile prezidentiale, in cazul in care va castiga Traian Basescu, iar PSD va fi exclus de la guvernare? Cum considerati ca va fi guvernata tara, cu un guvern minoritar, sau o alianta fragila PDL+UDMR+independenti?

    8. Va rezista actuala coalitie pana la alegeri, sau se va destrama odata cu declansarea razboiului fatis intre Basescu si Geoana?

    9. Care a fost mentorul dumneavoastra in politica?

    Va multumesc pentru sinceritate si onestitate.

    • Viorel Hrebenciuc

      Daca imi veti trimite intrebarile pe mail, o sa va raspund in detaliu direct la Cotroceni.

  • Întrebarea nr. 11 absolvent somer

    sunteti o persoana bogata? respectiv este politica o meserie banoasa? caci eu sunt un proaspat absolvent actual somer si as dori sa stiu daca merita sa ma indrept catre acest domeniu
    daca imi puteti face eventual o recomandare, v-as ramane adanc recunoscator

    • Viorel Hrebenciuc

      Sunt infinit mai putin bogat decat isi imagineaza lumea iar asta nu ma ajuta cu nimic. Nu stiu ce facultate ati absolvit, dar ma puteti contacta si daca voi putea va voi ajuta. Am dat mail-ul meu mai devreme.

  • Întrebarea nr. 12 Daniel Pop

    D-le Hrebenciuc, presa va numeste "sforarul" din umbra al PSD, omul care intotdeauna gaseste firele care trebuie legate, chiar si atunci cand ceilalti nu vad solutii. In conditiile actuale aproximativ cat timp si energie v-ar lua sa puneti pe picioare un guvern PSD-PNL-UDMR? Credeti ca dupa alegerile prezidentiale ar fi viabila o asemenea constructie? Si inca o intrebare, daca imi permiteti: cand ati discutat ultima oara cu Basescu intre patru ochi?

    • Viorel Hrebenciuc

      Ultima data intre patru ochi am discutat la Revista 22. Exista, intr-adevar, o concurenta intre PSD si PDL pentru captarea bunavointei celorlalte doua partide.

  • Întrebarea nr. 13 stefan

    Iata ce scrie pe pagina camerei derutatilor in CV-ul sau:
    ACtivitate profesionala:
    * 1977-1980 - ILF Bacău, director plan organizare;
    * 1980-1982 - DJ Statistică Bacău, inspector de specialitate.
    .........
    Funcţii, activităţi într-o organizaţie din administraţia publică centrală sau locală

    * 1982-1989 - Consiliul judeţean Bacău, inspector de specialitate;
    ......

    Adica ceva meserie 5 ani si apoi?????
    Ce fel de inspector la judeteana de partid Bacau?
    In specialitate de ce?
    Daca nu e meserie asta e.... activist PCR.
    Bravo si la mai mare.

    • Viorel Hrebenciuc

      Nu mi-e rusine de trecutul meu, dovada ca incepand din 22 decembrie sunt foarte activ in politica. Sunt absolvent al Facultatii de Cibernetica Economica si Statistica, promotia 1977, astfel ca meseria mea nu a fost de activist PCR ci de economist. Va multumesc pentru gandurile de viitor pe care le aveti in privinta mea.

  • Întrebarea nr. 14 Justin Puscasu

    1. Ce va mai mana in lupta politica acum, cand principalul obiectiv istoric al PSD - acela de a salva nomenklatura comunista si de a-i transfera o buna parte din avutia nationala - a fost atins?
    2. Cui se adreseaza PSD-ul acum, in afara de pensionarii nostalgici, al caror numar este - in mod inevitabil - in scadere?
    3. Cum ati votat atunci cand s-a pus problema autorizarii inceperii urmaririi penale impotriva lui Adrian Nastase? De ce?
    4. Personal, nu mi-l pot imagina pe Marean Vanghelie in alt partid. Credeti ca acest personaj este emblematic pentru PSD?
    5. Cum va explicati faptul ca nici PSD nici celelate partide prezente pe scena politica nu au reusit sa propuna un contracandidat cat de cat credibil pentru Traian Basescu?

    • Viorel Hrebenciuc

      1. Daca dvs considerati ca Traian Basescu este un presedinte pentru Romania, va rog sa-l votati in continuare si sa nu va mai mirati ca Romania dispare incet-incet de pe harta geostrategica a Europei. Astazi, Romania, indraznesc sa spun, este mai izolata decat in ultimii ani ai lui Ceausescu. Nomenclatura comunista s-a impartit pe la toate partidele post-decembriste iar dupa 20 de ani cred ca este un subiect demult inchis. Intr-adevar, faptul ca PSD-ul s-a adresat pensionarilor, al caror numar nu este inevitabil in scadere, cred ca a fost un lucru bun, pentru ca am reusit in 2007 sa dublam pensiile. Ne adresam tuturor categoriilor de vasta cu mai mult sau mai putin succes, dar faptul ca suntem singurul partid de pe scena politica din Romania, care in trei randuri de alegeri generale parlamentare a obtinut in jur de 35%, spune foarte mult despre forta PSD-ului. Dealtfel, suntem singurul partid din Romania in aceasta situatie.
      3. Am mai raspuns la intrebare.
      4. Faptul ca Marian Vanghelie face parte din PSD este o problema de destin politic iar atata timp cat este validat de electorat, nu avem ce sa-i reprosam. Orice om politic rezista atat timp cat electoratul il accepta, chiar daca ne place sau nu.

  • Întrebarea nr. 15 zack

    1.De ce este rosu culoarea partidului Dle Hrebenciuc?Are vreo semnificatie sau este doar o culoare aleasa aleatoriu?
    2.Sunteti multumit de activitatea minstrilor PSD din guvern?Daca da,inseamna ca este o guvernare buna?

    • Viorel Hrebenciuc

      1. Initial, culoarea partidului a fost albastra, dupa care, odata cu intrarea in Partidul Socialistilor Europeni, am trecut la culoarea rosie, care este culoarea tuturor partidelor socialiste in Europa.
      2. In conditiile crizei, ministerele PSD-ului sunt cele mai vaduvite de fonduri, pentru ca sunt ministere care tin de social. Din nefericire, nu vorbeste nimeni de ministere economice, care ar trebui sa produca bani.

  • Întrebarea nr. 16 Lure

    Domnule Hrebenciuc de ce nu aprobati inceperea urmaririi penale a lui Adrian Nastase daca considerati ca e nevinovat?

    • Viorel Hrebenciuc

      Am aprobat inceperea urmaririi penala in cazul domnului Nastase. Ultima chestiune care s-a discutat fusese aprobata in august 2008, or Parchetul General a cerut o a doua aprobare pe aceiasi speta, din acest motiv n-am fost de acord.

  • Întrebarea nr. 17 john

    domnule Hrebenciuc, stiu ca toti politicienii odata ajunsi in Bucuresti, uita de provincie, si voteaza legi, si conduc aceasta tara de parca e compusa numai din Bucuresti si judetul Ilfov, restul tarii nu mai conteaza. Dar aduc bani frumosi la buget impozitele pe salariile noastre.

    de ce e atata bataie de joc cand vine vorba de provincie ? in sensul ca banii nu mai ajung la prefecturi, la consiliile locale, mai ales in acest moment de criza, cand exista dezmat financiar la nivel central (adica in bucuresti) iar in provincie se strange cureaua si nici macar nu se mai matura, chiar prin orasele mari.

    • Viorel Hrebenciuc

      Banii intotdeauna se dau spre judete, in judetul Ilfov in nici un caz nu se dau bani multi de la centru. In Romania sunt doar 8 judete donatoare, in sensul ca primesc mai putin bani de la buget decat contribuie. Celelalte 32 sau 33 de judete sunt judete care primesc bani mai multi decat contribuie la buget.

  • Întrebarea nr. 18 oilman

    Domnule H,

    Au trecut 20 de ani de la caderea bolshevismului in Romania si tara este in continuare controlata de o adunatura in care fostii activisti PCR, carora li se alatura un numar de oportunisti care si ei pot fi asociati cu cite o fosila xcomunista. Nu credeti ca e cazul sa rupem, odata pentru totdeauna, legatura cu trecutul comunist ? Sinteti oare dispusi sa renuntati la putere ? Pensionati ? Ma adresez cel putin unui personaj inteligent, n-as pierde vremea sa comunic cu ilustrul presedinte al PSd Bucuresti - deci astept un raspuns.

    • Viorel Hrebenciuc

      Garda a fost schimbata de mai multe ori pe parcursul ultimilor ani, domnul Tapalaga adauga ca tot cu aceiasi, e discutabil daca tot cu ei, oricum mai sunt foarte putini oameni din anii 90 pe scena politica, asa ca, din punctul meu de vedere, legatura cu trecutul comunist s-a rupt demult. Dar ar trebui sa stam mult mai mult de vorba pe acest subiect. Puteti sa-mi scrieti mai multe pe adresa viorel_h21@yahoo.com

  • Întrebarea nr. 19 Bogdan Horje

    De ce sa mai votam ?

    • Viorel Hrebenciuc

      Bogdan, e mult de vorbit, dar parerea mea este ca e bine sa votezi, chiar daca nu votezi cu PSD.

  • Întrebarea nr. 20 veninusrl

    relatia d-voastra cu spaga, care este? ati luat, ati dat sau ati acoperit situatii in care s-a mers cu spaga de cand sunteti om politic in Romania?

    • Viorel Hrebenciuc

      Despre mine s-au spus de-a lungul anilor foarte multe prostii, dar nimeni n-a putut dovedi nimic din minciuinile care s-au spus la adresa mea. Dupa cum puteti observa, de-a lungul anilor nu am avut probleme cu justitia si nu pentru ca m-ar fi iertat daca as fi gresit ci pentru ca pur si simplu n-am incalcat legea.

  • Întrebarea nr. 21 Bacau

    Domnule Hrebenciuc, o sigura intrebare, cand va veti retrage odata din viata politica a tarii si-i veti lua si pe Iliescu, Nastase etc, pentru a putea sa incepem si noi oamenii de rand sa speram la un viitor mai bun in Romania?

    • Viorel Hrebenciuc

      Sunt convins ca inca nu stiti si sunteti robul prejudecatilor cat bine am facut judetului Bacau. Ii stau la dispozitie la Bacau si atunci putem discuta cei 20 de ani pe care Romania i-a traversat si sunt convins ca, dupa discutie, veti vedea mult mai nuantat problema decat acum.

  • Întrebarea nr. 22 elis

    d-le Hrebenciuc. De ce mai luati parte la guvernare daca tot comentati orice ar face acest guvern din care faceti parte? De ce candidatul dvs. la presedentia Romaniei nu are drept scop decat invingerea lui T Basescu, atacarea intr un mod urat si nu vine cu programe viabile pt.tara noastra cu care sa ne convinga(nu gen acordare bani pt.cei veniti de afara pt.ca nu se v a putea nicodata- deci minciuni).Cat credeti ca acest popor mai suporta ca toti cei care vin la putere (si psd) sa lupte numai pentru bunastarea lor uitand de cei care i au ales?

    • Viorel Hrebenciuc

      Singurul om care stia intr-adevar ce inseamna programe europene este domnul Geoana, care a fost luat in deradere cu propunerea sa de a acorda bani pentru cei veniti din afara. Va vedea, in perioada urmatoare, ca exista un program european care a fost accesat astfel incat numai in judetul Arges, am constatat saptamana trecuta, sunt 30 de familii care au beneficiat de cei 25.000 de euro. Pregatim acum raspunsul domnului Geoana catre toti cei care au ras atunci de aceasta propunere, considerata fistichie, cand de fapt domnul Geoana analizase programele europene.

  • Întrebarea nr. 23 un platitor de taxe

    Domnule Hrebenciuc,

    1. De ce poporul roman este mereu "dator" si trebuie sa "plateasca" esecul reformei in Romania in ultimii 20 de ani?

    2. De ce se impune cu forta poporului roman sa plateasca din salarii si concedii fara plata costurile crizei financiare si nu sunt cautate alte rezolvari "de criza" cum ar fi:

    * o noua structura politico-administrativa a Romaniei in care 42 de judete sunt inlocuite cu 6 regiuni istorice, fapt ce ar scuti de la plata bugetului de stat cheltuieli absolut inutile cu cite 3 institutii in fiecare judet: Prefectura, Consiliul Judetean si Primarie.

    * ca o consecinta a reformei administrative de mai sus, modificarea in consecinta a Parlamentului Romaniei prin legiferarea unui Parlament flexibil cu o singura camera avind un numar de maxim 100 de membrii alesi in conformitate cu cele 6 regiuni istorice.

    O reforma politico-administrativa se poate face si in interesul poporului roman nu numai pe spatele lui.

    • Viorel Hrebenciuc

      Numarul de membri ai Parlamentului Romaniei s-a stabilit dupa ce s-a analizat structura si numarul parlamentarilor din toate tarile europene. Noi ne-am oprit la o medie europeana. Pot sa va asigur ca nu in Parlament se pierd banii Romaniei.

    • Viorel Hrebenciuc

      1. Poporul roman a fost mereu dator, si inainte de 89 si inainte de 44. "Destinul" poporului roman este sa fie mereu dator. De fapt, adevarata mostenire dezastruoasa a lui Ceasescu a fost faptul ca si-a platit datoriile. Alte popoare (polonezii, maghiarii) nu si-au platit datoriile si le-a fost mult mai usor dupa 89 prin faptul ca, pe de-o parte li s-au sters datoriile, iar pe de alta parte tarile din vest, legate ombilical de sistemul financiar, au facut tot ce se putea face pentru a le integra rapid in lumea civilizata. Ultimele datorii pe care Romania le-a facut au fost mai mult datorii de siguranta, ca sa le numesc asa, avand in vedere ca nimeni nu stia care va fi amplitudinea crizei in Romania. Ce este important ca peste 70% din datoria Romaniei de astazi este a firmelor private, de fapt ale marilor companii transnationale. 2. Intr-adevar, PSD n-a fost de acord sa se plateasca din salarii si concedii fara plata costruile crizei, fapt pentru care am venit cu masurile anti-criza care nici n-au fost analizate serios si parte din ele au fost luate in deradere. Pe de alta parte, in cadrul sistemului bugetar din Romania, in ultimii ani au proliferat o serie de sporuri la salarii care totalizeaza peste 5 mld de euro anual, dintr-un total de 11 miliarde de euro anual cat reprezinta salariile plus sporurile din sistemul bugetar. Faptul ca sporurile sunt plafonate la 30% din salariu, repet doar in sistemul bugetar, si au fost eliminate excesele este un lucru pozitiv, cu care am fost de acord. Sunt de acord cu dvs ca este necesara o noua structura politico administrativa a Romaniei, dar acest lucru se va putea face dupa 2014, pentru ca in momentul de fata Romania este prinsa in zecile de mii de calculatoare ale Uniunii Europene cu aceasta structura administrativa, pe baza careia se asigura bugetul si fondurile pentru Romania.

    • Viorel Hrebenciuc

      Pe de alta parte, nu stiu daca trebuie sa fie 6 sau 8 regiuni istorice, dar acest lucru nu se va putea face decat dupa ce se informatizeaza intreaga structura administrativa a Romaniei, astfel incat cetateanul sa nu mai fie obligat sa faca 80 de km pentru a lua o adeverinta de la resedinta de judet. Este in studiu un asemenea sistem prin care buletinele, pasapoartele, adeverintele de la Casa de Pensii, sa poata fi luate din fiecare centru de comuna dintr-un sigur loc.

  • Întrebarea nr. 24 Lucian Cozma

    Domnule Hrebenciuc, primarul Aradului, Gh. Falca, sustine ca intr-o discutie pe care a purtat-o cu dumneavoastra in urma cu vreo 3-4 saptamani, l-ati fi facut "tampit" pe presedintele PSD Arad, Marius Lazar? Va amintiti discutie, este adevarat ce sustine Gheorghe Falca? Primarul era nemultumit de schimbarea unor directori de spitale din Arad, acuzandu-le pe Lazar ca a instrumentat numirea pe acele functii ale unor apropiati ai PSD.
    Intrebarea este importanta in contextul frecventelor acuzatii reciproce de incalcare a protocolului de guvernare locala intre PSD si PDL Arad. In acelasi context, schimbarea directorilor de spitale sau scoli reprezinta o incalcare a protocoalelor de guvernare din judete?

    • Viorel Hrebenciuc

      Nu puteam sa-mi permit sa-l fac tampit pe Marius Lazar, mai ales ca este unul din tinerii la care tin.

  • Întrebarea nr. 25 Magda Sas

    este adevarat ca serviciile secrete din romania au renuntat sa il mai sprijine pe basescu? tinand cont ca "el nu a stiut" ce afaceri invarte Mircea Basescu ....

    • Viorel Hrebenciuc

      Magda, Basescu a stiut foarte bine ce afaceri invarte Mircea Basescu. Tind sa cred ca, de fapt, el l-a bagat in firma respectiva pe fratele lui fara sa mai ajunga sa-l informeze. Asa se si explica nedumerirea initiala a lui Mircea Basescu in fata reporterilor. De fapt, situatia in Constanta este mult mai grava decat ceea ce a aparut pana in prezent, si eu sunt convins ca viitorul ne va rezerva surprize in acest sens.

  • Întrebarea nr. 26 sofie burelea

    domnule hrebenciunc, in situatia precara in care ne aflam, de ce nu propuneti restrangerea numarului de ministere? o alta organizare administrativa ar face economie de bani, la buget si nu ar mai fi nevoie sa trimiteti lumea in fara plata.

    • Viorel Hrebenciuc

      Da, sunt multe ministere. Din punctul meu de vedere ar trebui sa dispara ministerul tineretului si sportului si ministerul turismului fara nici o aluzie la ceea ce se intampla in momentul de fata. Aceste ministere nu se mai regasesc in guvernele altor tari europene sau, oricum, nu in tarile occidentale.








Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

5821 vizualizari

  • Responsabilizare ! (Duminică, 6 septembrie 2009, 13:18)

    motul [anonim]

    In aceasta perioada de criza, poporul astepta de la aceasta larga coalitie sa intreprinda si sa puna rapid in aplicare masuri care sa conduca la atenuarea efectelor acesteia.Or , cele doua partide s-au angajat intr-o acerba lupta politica pentru putere, neglijand interesul general. Considerati ca se poate depasi acest impas,si cum anume ?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:53)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui motul

      Se poate depasi acest impas, si daca ati urmarit scena politica ati observat ca intotdeauna am declarat ca discutiile, certurile din coalitie au fost pe problema marginale, si nu pe problema de baza, care este cea a crizei. Am incercat si incercam sa impunem aceasta tema, dar datorita faptului ca rezolvarea problemelor crizei tine mai ales de ministerele economice apartinand PD-L-ului, avem reale probleme. Ce va spun dvs. le-am spus si colegilor din coalitie. Inca o data, aveti dreptate.
  • intrebari pt. dl. Hrebenciuc (Duminică, 6 septembrie 2009, 14:56)

    Ileana [anonim]

    Din ianuarie nu vedem decat o lupta de gherila intre PSD si PDL, o coalitie care numai se numeste asa dar nu functioneaza ca atare, cu consecintele care se vad la nivel economic si social.
    1.De ce PSD-ul a acceptat sa faca coalitie cu PDL-ul daca se simte mai apropiat de PNL si coopereaza cu acesta, lasand impresia ca lucreaza impotriva partenerului de coalitie?
    2.S-a dorit doar accederea la putere, indiferent de partener, la unele ministere clar nominalizate si la fondurile aferente?
    3.De ce PSD practica acest joc duplicitar, chiar in conditiile in care Romania este grav afectata de criza economica?
    4. Nu considerati ca in aceste momente grele pentru noi nu ar trebui sa primeze interesul national iar orgoliile pesonale sau de grup sa nu influenteze strategia partidului? De ce nu renuntati la ele?
    5. De ce unii oameni de valoare din paratid nu mai sunt asa de vizibili, declaratiile politice fiind facute doar de Vangheilie, Mazare, Gusa sau Dragnea?
    6. Sunteti de acord cu mitocania si misoginismul ultimile declaratii facute de colegii dvs. de partid, Vanghelie si Dragnea? Daca nu, ce masuri credeti ca trebuie luate pentru a elimina mahalagismul din politica PDS-ului? Este aceasta o tenta imprimata de consilierii americani?
    7.De ce are nevoie PSD de consilieri de campanie americani? Oare ei cunosc cel mai bine mentalitatile specifice romanilor, fiind cei mai in masura sa va jaloneze actiunile?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:55)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ileana

      Te rog adreseaza-te cu aceste intrebari PD-L-ului, pentru acolo este miezul problemei.

      Folosim consilieri americani doar pentru sondaje, pentru ca sunt cei mai buni din lume. Costurile lor sunt infime.
  • Este normal sa sprijiniti un esec? (Duminică, 6 septembrie 2009, 15:50)

    Liviu Iordache [anonim]

    In conditiile in care alianta dorita de dvs, PSD-PNL, a esuat, este normal sa boicotati functionarea normala a statului numai pentru ca nu puteti accepta o infringere?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:56)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      Eu sunt printre cei care sustin alianta PSD-PDL, lucru pe care pot sa vi-l confirme si cei din PDL.
  • to be or not to be... (Duminică, 6 septembrie 2009, 16:20)

    dadan [utilizator]

    intrebare pentru domnul Hrebenciuc :
    1.Credeti ca Romaniei ii este mai bine cu dumnevoastra in politica decat , sa zicem ca personajul politic Hrebenciuc nu ar fi existat niciodata?
    2.Avand in vedere ca faceti politica la varf influentand destinele tarii si ale noastre in consecinta, credeti ca Romania a beneficiat in mod pozitiv de prezenta dumneavostra in politica?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:59)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui dadan

      1. Sunt convins ca Romania a avut de castigat din prezenta personajului politic Hrebenciuc. Spre exemplificare, va aduc exemplu maniera in care s-a rezolvat problema minoritatilor in Romania si in special cea maghiara cu care am negociat timp de 15 ani. Va reamintesc ca minoritatea maghiara a votat Constitutia din 2003 cu articolul 1 incorporat in ea. Nu in ultimul rand, am avut o contributie decisiva la pastrarea linistii sociale in anii 90, si ma refer la relatia cu sindicatele. Cred ca daca v-ati face timp sa discutam direct aceste lucruri veti vedea ca afirmatia mea nu este lipsita de continut.
  • PSD partid retrograd...??? (Duminică, 6 septembrie 2009, 16:24)

    Vikky [anonim]

    Este general acceptat ca primirea Romaniei si Bulgariei in UE a fost prematura si este deja un semi-esec.
    Cum crede PSD - care a ramas politico organizatoric si in mentalitate exact la nivelul pcr ca va putea schimba ceva ?
    Referire la lipsa de onestitate, competenta, protectia coruptilor, mentalitate de victimizare in fata criticilor...etc, etc...
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 14:00)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vikky

      Insusi faptul ca dvs. puneti alaturi Romania si Bulgaria imi dovedeste faptul ca sunteti prizonierul catorva voci din vest care clameaza acest semi-esec. Despre rolul PSD-ului in integrarea Romaniei in UE cred ca nu trebuie sa mai vorbesc atat timp cat PSD-ul este cel care a incheiat negocierile cu UE.
  • ? (Duminică, 6 septembrie 2009, 16:34)

    bgd [utilizator]

    Buna ziua dle. Hrebenciuc

    O prima intrebare...De ce PSD contribuie la acest circ politic sustinut de PDL? Am observat in presa o multime de declaratii lipsite de bun simt din partea unor membri ai partidului dvs...si stateam si ma intrebam de ce nu dati dovada de buna educatie si profesionalism, mai ales acum cand dl Geoana se afla in campanie....si fie vorba intre noi...nu sta prea bine.
    O a doua intrebare....PSD isi va asuma raspunderea alaturi de PDL pe legile educatiei, chiar daca acest lucru e oarecum stupid avand in vedere ca ele vor intra in vigoare abia din anul scolar viitor? Personal nu vi se pare ca ar fi mai bine o dezbatere mai lunga luand in considerare faptul ca sunt destule hibe...iar importanta acestor legi e una majora?
    Si ultima...Din cate stiu...dvs sunteti insarcinat cu campania dl Geoana. Ce planuri aveti pt a-i aduce procentajul macar la nivelul partidului? Cum aveti de gand sa ii separati imaginea dl Geoana de cea a partidului avand in vedere ca partidul are totusi o imagine destul de proasta in ochii populatiei?

    P.S....Daca dl Geoana castiga alegerile...cine va fi prim ministru? Adrian Nastase este luat in calcul pt aceasta functie?
  • Guvernare (Duminică, 6 septembrie 2009, 16:45)

    Stefan Pavelescu [anonim]

    Domnule Hrebenciuc,

    Nu stiu cu ce v-ati ocupat inainte de 1989,dar cu siguranta va aduceti aminte de parerea cvasi generala cum ca Ceausescu era dezinformat si ca nu stia cat de greu traieste poporul al carui conducator era.
    Nu aveti impresia ca politicienii de astazi s-au rupt cu totul de nevoile tarii si ca-i doare in cot de omul de rand ?
    Dumneavoastra personal,atunci cand aveti o intinlire politica cu o vesticii,va simtiti cumva jenat ca sunteti roman,va e un pic rusine ca veniti din Romania,dintr-o tara care pur si simplu "nu merge " ? Va simtiti cumva mai "second hand" ?
    La o masa intr-un aeroport,un englez mi-a spus ca noi romanii suntem perceputi la ei ca o tara "second hand" din cauza proastelor guvernari,indiferent care au fost ele.
    Stiam ca are dreptate,dar m-am simtit lezat si v-am luat apararea ? Oare meritati ?
  • onoare?! (Duminică, 6 septembrie 2009, 16:58)

    MARIUS [anonim]

    In contextul luptei pentru putere din Romania de azi, in ce masura sloganul "Patrie si Onoare" mai are o valoare pentru membrii serviciilor de informatii?
  • diverse.. (Duminică, 6 septembrie 2009, 17:21)

    Flo [anonim]

    1. credeti ca Mircea Geoana va pierde presedintia partidului in cazul unui esec in alegerile prezidentiale?
    2.credeti ca ar fi in in interesul poporului reducerea numarului de parlamentari la un numar rezonabil de 150, ceea ce ar implica si reducerea cheltuielilor anuale in ceea ce priveste institutia parlamentului?
    3.de ce s-a pus mai presus de o guvernare in interesul poporului , circul politic?
  • alegeri... (Duminică, 6 septembrie 2009, 17:23)

    Dan [anonim]

    credeti ca vom avea niste alegeri prezidentiale in care sa putem urmari niste programe concrete, la obiect, sau vom asista la vesnicele atacuri la persoana, obisnuite de atatea ori in fascinanta politica romaneasca?
  • afaceri (Duminică, 6 septembrie 2009, 17:32)

    Otilia [anonim]

    Stimate dl. Hrebenciuc, ce impact au adunarile alesilor din Secuime asupra afacerilor dvs. cu dl. senator Verestoy?
  • Adevarul despre revolutie. (Duminică, 6 septembrie 2009, 18:32)

    rov [utilizator]

    Am satisfacut stagiul militar in timpul revolutiei. Sapte colegi au murit atunci. Aveti idee cine ar trebui sa ne explice ce s-a intamplat cu ei ? Au trecut 20 de ani, va trebui sa treaca 30 oare ?
  • Intrebari (Duminică, 6 septembrie 2009, 19:25)

    Sebi Darascu [anonim]

    In 1978, un ofiţer Secu supraveghea 1466 de cetăţeni români. Acum supraveghează 732 de cetăţeni. SRI acoperă o populaţie de 22 de milioane cu 12.000 de ofiţeri (raportul e altul daca luam in calcul romanii plecati la munca). DST-ul francez acoperă o populaţie de trei ori mai mare cu 6000 de ofiţeri, iar echivalentul german are 2448 de ofiţeri pentru 80 de milioane de cetateni. Nu are totusi cam multi ofiteri SRI?

    STS ar trebui fie transformat intr-o Directia Speciala de Comunicatii Guvernamentale, fie subordonat Parlamentului si cu bugetul la vedere. In prezent are peste 3000 de angajati, spre deosebire de Germania, unde directia speciala din cadrul Ministerului Comunicatiilor are undeva in jur de 200 de angajati. Nu ar fi mai bine ca STS sa fie integrat ca Directie Speciala in ministerul Comunicatiilor?

    In conditiile in care Mircea Geoana va fi Presedinte va mai rezista coalitia cu PD-L?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:48)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sebi Darascu

      Interesanta propunerea dvs legata de STS, nu am avut acces la cifrele pe care dvs le scrieti aici despre SRI samd. Dar promit sa ma pregatesc mai bine.

      Greu de spus.
  • intrebari pt dl. Herebenciuc (Duminică, 6 septembrie 2009, 20:33)

    egroeg [anonim]

    sunteti constienti ,dvs si colegii de partid ,ca prin prezenta in continuare, in primul esalon, a dlor Iliescu,Nastase,Geoana si Herebenciuc, PSD-ul are sanse tot mai reduse de se mentine sau recastiga conducerea tarii?
    Nu credeti ca alianta cu PC,dincolo de aducerea unor voturi,mai mult a daunat PSD-ului?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:46)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui egroeg

      Deocamdata, Nastase Geoana si Hrebenciuc au castigat in colegiile lor peste 55% din voturi.
  • Din ce cauza sunteti poreclit (Duminică, 6 septembrie 2009, 20:39)

    Ovidiu [anonim]

    guzganul rozaliu?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:43)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ovidiu

      Rog luati legatura cu CTP.
  • nedumerire ! (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:07)

    ionamaru [utilizator]

    - Muc cel Mic ,am aflat ,prin gura dlui Nastase ,cine este .Stefan cel Mare , este la psd ,sunte-ti dvs?
    -se zice ca psd ar fi partidul clasei sociale cea mai defavorizata ; cam cat % , din economia tarii , detine clanul de tip mafiot din acest partid ? Este perceput psd ca un partid ,care se vrea aproape de cei nevoiasi ?
    ps sa nu-mi spune-ti ca dl mazare imparte pui ,vanghele telefoane mobile , dl ghiveciu paturi ... etc etc .
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:42)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui ionamaru

      Eu m-am nascut, intr-adevar, langa cetatea lui Stefan cel Mare, la Suceava. Dar departe de mine gandul de a ma asemana cu domnitorul.
      Clanul de tip mafiot din PSD detine cam 0,1 din economia nationala. Uitati-va cu incredere la clanurile si miliardarii din alte partide. Cu ocazia asta, am aflat si eu ca domnul deputat Ghiveciu de la Buzau a impartit paturi etc, etc.
  • cateva intrebari (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:14)

    controlorul de serviciu [anonim]

    1. Cine considerati ca a preluat puterea dupa 1989? Au fost asa cum s-au declarat revolutionari sau esalonul doi al comunismului? Si pe cine considerati responsabil pentru crimele produse in acea perioada tulbure? De ce nu s-a aflat adevarul nici pana acum?

    2. In ce conditii considerati ca este normal ca un om politic sa se retraga din aceasta profesiune (nu doar din functia detinuta la momentul respectiv)? V-ati gandit vreodata sa va retrageti?

    3. Pe cine considerati ca reprezentati dumneavoastra ca profil al alegatorului?

    4. De ce este mai potrivita doctrina social democrata decat cea liberala, in contextul actual respectiv intr-o tara care se straduieste sa recupereze decalajul fata de restul Europei occidentale? Oare nu au fost suficienti cei 45 de ani de comunism?

    5. Care este miza legilor educatiei, respectiv Andronescu vs. Miclea, ca doar nu sunt politicienii preocupati de sistemul de educatie romanesc?

    6. Care sunt cateva din realizarile dumneavoastra ca politician pentru poporul roman si care sunt cateva esecuri?

    7. Ce ne asteapta dupa alegerile prezidentiale, in cazul in care va castiga Traian Basescu, iar PSD va fi exclus de la guvernare? Cum considerati ca va fi guvernata tara, cu un guvern minoritar, sau o alianta fragila PDL+UDMR+independenti?

    8. Va rezista actuala coalitie pana la alegeri, sau se va destrama odata cu declansarea razboiului fatis intre Basescu si Geoana?

    9. Care a fost mentorul dumneavoastra in politica?

    Va multumesc pentru sinceritate si onestitate.
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:39)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui controlorul de serviciu

      Daca imi veti trimite intrebarile pe mail, o sa va raspund in detaliu direct la Cotroceni.
  • intrebare de la un proaspat absolvent (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:16)

    absolvent somer [anonim]

    sunteti o persoana bogata? respectiv este politica o meserie banoasa? caci eu sunt un proaspat absolvent actual somer si as dori sa stiu daca merita sa ma indrept catre acest domeniu
    daca imi puteti face eventual o recomandare, v-as ramane adanc recunoscator
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:37)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui absolvent somer

      Sunt infinit mai putin bogat decat isi imagineaza lumea iar asta nu ma ajuta cu nimic. Nu stiu ce facultate ati absolvit, dar ma puteti contacta si daca voi putea va voi ajuta. Am dat mail-ul meu mai devreme.
  • Guvern (Duminică, 6 septembrie 2009, 21:20)

    Daniel Pop [anonim]

    D-le Hrebenciuc, presa va numeste "sforarul" din umbra al PSD, omul care intotdeauna gaseste firele care trebuie legate, chiar si atunci cand ceilalti nu vad solutii. In conditiile actuale aproximativ cat timp si energie v-ar lua sa puneti pe picioare un guvern PSD-PNL-UDMR? Credeti ca dupa alegerile prezidentiale ar fi viabila o asemenea constructie? Si inca o intrebare, daca imi permiteti: cand ati discutat ultima oara cu Basescu intre patru ochi?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:35)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Daniel Pop

      Ultima data intre patru ochi am discutat la Revista 22. Exista, intr-adevar, o concurenta intre PSD si PDL pentru captarea bunavointei celorlalte doua partide.
  • CV (Duminică, 6 septembrie 2009, 22:53)

    stefan [anonim]

    Iata ce scrie pe pagina camerei derutatilor in CV-ul sau:
    ACtivitate profesionala:
    * 1977-1980 - ILF Bacău, director plan organizare;
    * 1980-1982 - DJ Statistică Bacău, inspector de specialitate.
    .........
    Funcţii, activităţi într-o organizaţie din administraţia publică centrală sau locală

    * 1982-1989 - Consiliul judeţean Bacău, inspector de specialitate;
    ......

    Adica ceva meserie 5 ani si apoi?????
    Ce fel de inspector la judeteana de partid Bacau?
    In specialitate de ce?
    Daca nu e meserie asta e.... activist PCR.
    Bravo si la mai mare.
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:34)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui stefan

      Nu mi-e rusine de trecutul meu, dovada ca incepand din 22 decembrie sunt foarte activ in politica. Sunt absolvent al Facultatii de Cibernetica Economica si Statistica, promotia 1977, astfel ca meseria mea nu a fost de activist PCR ci de economist. Va multumesc pentru gandurile de viitor pe care le aveti in privinta mea.
  • Intrebari pentru Domnul Hrebenciuc (Duminică, 6 septembrie 2009, 22:53)

    Justin Puscasu [anonim]

    1. Ce va mai mana in lupta politica acum, cand principalul obiectiv istoric al PSD - acela de a salva nomenklatura comunista si de a-i transfera o buna parte din avutia nationala - a fost atins?
    2. Cui se adreseaza PSD-ul acum, in afara de pensionarii nostalgici, al caror numar este - in mod inevitabil - in scadere?
    3. Cum ati votat atunci cand s-a pus problema autorizarii inceperii urmaririi penale impotriva lui Adrian Nastase? De ce?
    4. Personal, nu mi-l pot imagina pe Marean Vanghelie in alt partid. Credeti ca acest personaj este emblematic pentru PSD?
    5. Cum va explicati faptul ca nici PSD nici celelate partide prezente pe scena politica nu au reusit sa propuna un contracandidat cat de cat credibil pentru Traian Basescu?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:32)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      1. Daca dvs considerati ca Traian Basescu este un presedinte pentru Romania, va rog sa-l votati in continuare si sa nu va mai mirati ca Romania dispare incet-incet de pe harta geostrategica a Europei. Astazi, Romania, indraznesc sa spun, este mai izolata decat in ultimii ani ai lui Ceausescu. Nomenclatura comunista s-a impartit pe la toate partidele post-decembriste iar dupa 20 de ani cred ca este un subiect demult inchis. Intr-adevar, faptul ca PSD-ul s-a adresat pensionarilor, al caror numar nu este inevitabil in scadere, cred ca a fost un lucru bun, pentru ca am reusit in 2007 sa dublam pensiile. Ne adresam tuturor categoriilor de vasta cu mai mult sau mai putin succes, dar faptul ca suntem singurul partid de pe scena politica din Romania, care in trei randuri de alegeri generale parlamentare a obtinut in jur de 35%, spune foarte mult despre forta PSD-ului. Dealtfel, suntem singurul partid din Romania in aceasta situatie.
      3. Am mai raspuns la intrebare.
      4. Faptul ca Marian Vanghelie face parte din PSD este o problema de destin politic iar atata timp cat este validat de electorat, nu avem ce sa-i reprosam. Orice om politic rezista atat timp cat electoratul il accepta, chiar daca ne place sau nu.
  • Intrebari (Luni, 7 septembrie 2009, 6:24)

    zack [anonim]

    1.De ce este rosu culoarea partidului Dle Hrebenciuc?Are vreo semnificatie sau este doar o culoare aleasa aleatoriu?
    2.Sunteti multumit de activitatea minstrilor PSD din guvern?Daca da,inseamna ca este o guvernare buna?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:27)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui zack

      1. Initial, culoarea partidului a fost albastra, dupa care, odata cu intrarea in Partidul Socialistilor Europeni, am trecut la culoarea rosie, care este culoarea tuturor partidelor socialiste in Europa.
      2. In conditiile crizei, ministerele PSD-ului sunt cele mai vaduvite de fonduri, pentru ca sunt ministere care tin de social. Din nefericire, nu vorbeste nimeni de ministere economice, care ar trebui sa produca bani.
  • O singura intrebare (Luni, 7 septembrie 2009, 6:28)

    Lure [anonim]

    Domnule Hrebenciuc de ce nu aprobati inceperea urmaririi penale a lui Adrian Nastase daca considerati ca e nevinovat?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:25)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Lure

      Am aprobat inceperea urmaririi penala in cazul domnului Nastase. Ultima chestiune care s-a discutat fusese aprobata in august 2008, or Parchetul General a cerut o a doua aprobare pe aceiasi speta, din acest motiv n-am fost de acord.
  • intrebare (Luni, 7 septembrie 2009, 8:08)

    john [anonim]

    domnule Hrebenciuc, stiu ca toti politicienii odata ajunsi in Bucuresti, uita de provincie, si voteaza legi, si conduc aceasta tara de parca e compusa numai din Bucuresti si judetul Ilfov, restul tarii nu mai conteaza. Dar aduc bani frumosi la buget impozitele pe salariile noastre.

    de ce e atata bataie de joc cand vine vorba de provincie ? in sensul ca banii nu mai ajung la prefecturi, la consiliile locale, mai ales in acest moment de criza, cand exista dezmat financiar la nivel central (adica in bucuresti) iar in provincie se strange cureaua si nici macar nu se mai matura, chiar prin orasele mari.
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:24)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui john

      Banii intotdeauna se dau spre judete, in judetul Ilfov in nici un caz nu se dau bani multi de la centru. In Romania sunt doar 8 judete donatoare, in sensul ca primesc mai putin bani de la buget decat contribuie. Celelalte 32 sau 33 de judete sunt judete care primesc bani mai multi decat contribuie la buget.
  • cind schimbam garda (Luni, 7 septembrie 2009, 8:14)

    oilman [anonim]

    Domnule H,

    Au trecut 20 de ani de la caderea bolshevismului in Romania si tara este in continuare controlata de o adunatura in care fostii activisti PCR, carora li se alatura un numar de oportunisti care si ei pot fi asociati cu cite o fosila xcomunista. Nu credeti ca e cazul sa rupem, odata pentru totdeauna, legatura cu trecutul comunist ? Sinteti oare dispusi sa renuntati la putere ? Pensionati ? Ma adresez cel putin unui personaj inteligent, n-as pierde vremea sa comunic cu ilustrul presedinte al PSd Bucuresti - deci astept un raspuns.
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:22)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui oilman

      Garda a fost schimbata de mai multe ori pe parcursul ultimilor ani, domnul Tapalaga adauga ca tot cu aceiasi, e discutabil daca tot cu ei, oricum mai sunt foarte putini oameni din anii 90 pe scena politica, asa ca, din punctul meu de vedere, legatura cu trecutul comunist s-a rupt demult. Dar ar trebui sa stam mult mai mult de vorba pe acest subiect. Puteti sa-mi scrieti mai multe pe adresa viorel_h21@yahoo.com
  • De ce sa mai votam ? (Luni, 7 septembrie 2009, 8:50)

    Bogdan Horje [anonim]

    De ce sa mai votam ?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:19)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bogdan Horje

      Bogdan, e mult de vorbit, dar parerea mea este ca e bine sa votezi, chiar daca nu votezi cu PSD.
      • Nici un argument. (Luni, 7 septembrie 2009, 13:35)

        Bogdan Horje [anonim] i-a raspuns lui Viorel Hrebenciuc

        Nu e un argument. Eu cred ca e bine sa nu votezi ! Pentru ca nu aveti nici un argument, pentru ca oricine conduce abuzeaza de putere si nimic nu il poate opri.
        Deci nu am sa votez!
  • ati luat/dat spaga, d-le parlamentar? (Luni, 7 septembrie 2009, 10:17)

    veninusrl [anonim]

    relatia d-voastra cu spaga, care este? ati luat, ati dat sau ati acoperit situatii in care s-a mers cu spaga de cand sunteti om politic in Romania?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:18)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui veninusrl

      Despre mine s-au spus de-a lungul anilor foarte multe prostii, dar nimeni n-a putut dovedi nimic din minciuinile care s-au spus la adresa mea. Dupa cum puteti observa, de-a lungul anilor nu am avut probleme cu justitia si nu pentru ca m-ar fi iertat daca as fi gresit ci pentru ca pur si simplu n-am incalcat legea.
      • limba de lemn (Luni, 7 septembrie 2009, 18:14)

        veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui Viorel Hrebenciuc

        observ ca nu ati avut curajul unui raspuns transant: da/nu! ati scaldat-o in cel mai pur limbaj de lemn.
        faptul ca n-ati avut probleme cu justitia, mai ales in Romania unde se stie cat de putred este sistemul judecatoresc, nu inseamna absolut nimic, nici domnul nastase (aditza cum i se mai spune) nu are probleme cu justitia, nici domnul vantu, nici patriciu, nimeni, niciun politician nu are prb cu justitia! toti sunt curati ca lacrima, dar au averi pe care veniturile declarate din ultimii 10 ani nu le pot acoperi! vor fi avand toti matusele tamara?!?!
  • FSN (Luni, 7 septembrie 2009, 10:18)

    Bacau [anonim]

    Domnule Hrebenciuc, o sigura intrebare, cand va veti retrage odata din viata politica a tarii si-i veti lua si pe Iliescu, Nastase etc, pentru a putea sa incepem si noi oamenii de rand sa speram la un viitor mai bun in Romania?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:17)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bacau

      Sunt convins ca inca nu stiti si sunteti robul prejudecatilor cat bine am facut judetului Bacau. Ii stau la dispozitie la Bacau si atunci putem discuta cei 20 de ani pe care Romania i-a traversat si sunt convins ca, dupa discutie, veti vedea mult mai nuantat problema decat acum.
  • Intelegere PSD PDL? (Luni, 7 septembrie 2009, 11:06)

    George [anonim]

    Domnule Hrebenciuc, atat drepta cit si stinga considera esicherului politic a ajuns la concluzia ca realegerea Domnului Basescu ca presedinte este neoportuna. In aceasta situatie, de ce PSD a propus un candinat care este prost vazut de marea majoritate a polulatiei cu drept de vot; un candidat care nu are sanse reale in fata Domnului Basescu?

    Putem sa dam crezare unor zvonuri conform carora PSD si PDL au ajuns la o intelegere pentru a isi continua impreuna guvernarea tarii inca 5 ani; Basescu Presedinte si Eventual Prim Ministru PSD?

    De ce nu a propus PSD un candidat pentru care sa merite sa fac efortul de a vota?
  • organizatia Bucuresti (Luni, 7 septembrie 2009, 11:08)

    Un roman anonim [anonim]

    Nu ati gasit pe nimeni mai bun pentru a conduce organizatia Bucuresti (si in plus Ilfov si giurgiu) decat pe Vanghelie? Asa criza de cadre aveti? Nu va dati seama cat de mult distruge prestigiul partidului sau nu conteaza decat banii si relatiile lui cu interlopii? De ce nu e promovat Cristian Diaconescu de exemplu, unul dintre cei mai buni ministrii de externe postdecembrist? Sau baronii au interese cu Mirciulica pe care il pot conduce cum vor ei? Si in final ce lagaturi mai aveti cu social-democratia decat titulatura si apartenenta obtinuta sa cum s-a obtinut la Internationala Socialista?
  • Prostanacului (Luni, 7 septembrie 2009, 11:34)

    miki [anonim]

    Dle Hrebenciuc,
    1. Cind credeti ca veti reusi sa nu mai fiti duplicitari?
    2.Aveti de gind sa guvernati eficient si responsabil sau o faceti doar pentru Ministerul de interne?
    3.Fiind creierul campaniei dlui Geoana la prezidentiale nu a-ti incercat sa-i spuneti ca nu are "priza" la popor si prin urmare nici sanse la presedentie?
  • anticoalitie (Luni, 7 septembrie 2009, 11:54)

    elis [anonim]

    d-le Hrebenciuc. De ce mai luati parte la guvernare daca tot comentati orice ar face acest guvern din care faceti parte? De ce candidatul dvs. la presedentia Romaniei nu are drept scop decat invingerea lui T Basescu, atacarea intr un mod urat si nu vine cu programe viabile pt.tara noastra cu care sa ne convinga(nu gen acordare bani pt.cei veniti de afara pt.ca nu se v a putea nicodata- deci minciuni).Cat credeti ca acest popor mai suporta ca toti cei care vin la putere (si psd) sa lupte numai pentru bunastarea lor uitand de cei care i au ales?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:16)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui elis

      Singurul om care stia intr-adevar ce inseamna programe europene este domnul Geoana, care a fost luat in deradere cu propunerea sa de a acorda bani pentru cei veniti din afara. Va vedea, in perioada urmatoare, ca exista un program european care a fost accesat astfel incat numai in judetul Arges, am constatat saptamana trecuta, sunt 30 de familii care au beneficiat de cei 25.000 de euro. Pregatim acum raspunsul domnului Geoana catre toti cei care au ras atunci de aceasta propunere, considerata fistichie, cand de fapt domnul Geoana analizase programele europene.
  • reforma de criza (Luni, 7 septembrie 2009, 11:56)

    un platitor de taxe [anonim]

    Domnule Hrebenciuc,

    1. De ce poporul roman este mereu "dator" si trebuie sa "plateasca" esecul reformei in Romania in ultimii 20 de ani?

    2. De ce se impune cu forta poporului roman sa plateasca din salarii si concedii fara plata costurile crizei financiare si nu sunt cautate alte rezolvari "de criza" cum ar fi:

    * o noua structura politico-administrativa a Romaniei in care 42 de judete sunt inlocuite cu 6 regiuni istorice, fapt ce ar scuti de la plata bugetului de stat cheltuieli absolut inutile cu cite 3 institutii in fiecare judet: Prefectura, Consiliul Judetean si Primarie.

    * ca o consecinta a reformei administrative de mai sus, modificarea in consecinta a Parlamentului Romaniei prin legiferarea unui Parlament flexibil cu o singura camera avind un numar de maxim 100 de membrii alesi in conformitate cu cele 6 regiuni istorice.

    O reforma politico-administrativa se poate face si in interesul poporului roman nu numai pe spatele lui.
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:13)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui un platitor de taxe

      Numarul de membri ai Parlamentului Romaniei s-a stabilit dupa ce s-a analizat structura si numarul parlamentarilor din toate tarile europene. Noi ne-am oprit la o medie europeana. Pot sa va asigur ca nu in Parlament se pierd banii Romaniei.
      • reforma de criza (Luni, 7 septembrie 2009, 13:56)

        un platitor de taxe [anonim] i-a raspuns lui Viorel Hrebenciuc

        daca nu se pierd banii in Parlament, atunci unde se pierd? si daca se pierd, trebuie recuperati doar pe "spatele poporului roman"?
        Din nou, de ce nu se cauta solutii "de criza " prin reforma "de criza" administrativa si politica , modificarea Constitutiei si nu prin saracirea poporului roman care nu este vinovat cu nimic de esecurile clasei politice.
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:22)

      Viorel Hrebenciuc [anonim] i-a raspuns lui un platitor de taxe

      1. Poporul roman a fost mereu dator, si inainte de 89 si inainte de 44. "Destinul" poporului roman este sa fie mereu dator. De fapt, adevarata mostenire dezastruoasa a lui Ceasescu a fost faptul ca si-a platit datoriile. Alte popoare (polonezii, maghiarii) nu si-au platit datoriile si le-a fost mult mai usor dupa 89 prin faptul ca, pe de-o parte li s-au sters datoriile, iar pe de alta parte tarile din vest, legate ombilical de sistemul financiar, au facut tot ce se putea face pentru a le integra rapid in lumea civilizata. Ultimele datorii pe care Romania le-a facut au fost mai mult datorii de siguranta, ca sa le numesc asa, avand in vedere ca nimeni nu stia care va fi amplitudinea crizei in Romania. Ce este important ca peste 70% din datoria Romaniei de astazi este a firmelor private, de fapt ale marilor companii transnationale. 2. Intr-adevar, PSD n-a fost de acord sa se plateasca din salarii si concedii fara plata costruile crizei, fapt pentru care am venit cu masurile anti-criza care nici n-au fost analizate serios si parte din ele au fost luate in deradere. Pe de alta parte, in cadrul sistemului bugetar din Romania, in ultimii ani au proliferat o serie de sporuri la salarii care totalizeaza peste 5 mld de euro anual, dintr-un total de 11 miliarde de euro anual cat reprezinta salariile plus sporurile din sistemul bugetar. Faptul ca sporurile sunt plafonate la 30% din salariu, repet doar in sistemul bugetar, si au fost eliminate excesele este un lucru pozitiv, cu care am fost de acord. Sunt de acord cu dvs ca este necesara o noua structura politico administrativa a Romaniei, dar acest lucru se va putea face dupa 2014, pentru ca in momentul de fata Romania este prinsa in zecile de mii de calculatoare ale Uniunii Europene cu aceasta structura administrativa, pe baza careia se asigura bugetul si fondurile pentru Romania.
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:24)

      Viorel Hrebenciuc [anonim] i-a raspuns lui un platitor de taxe

      Pe de alta parte, nu stiu daca trebuie sa fie 6 sau 8 regiuni istorice, dar acest lucru nu se va putea face decat dupa ce se informatizeaza intreaga structura administrativa a Romaniei, astfel incat cetateanul sa nu mai fie obligat sa faca 80 de km pentru a lua o adeverinta de la resedinta de judet. Este in studiu un asemenea sistem prin care buletinele, pasapoartele, adeverintele de la Casa de Pensii, sa poata fi luate din fiecare centru de comuna dintr-un sigur loc.
  • Vanghelie si democratia (Luni, 7 septembrie 2009, 12:28)

    Sorin [anonim]

    Doua intrebari am :
    1) Cat de democratica vi se pare Romania in conditiile in care incepand cu guvernarea Nastase aproape toata puterea este detinuta de Parlament si de Guvern in frunte cu primul ministru? Raspundeti va rog tinand cont ca parlamentul este format din prea multi (cca 500 ) imposibil de urmarit individual de electorat si primul ministru si guvernul sunt "negociati" de diverse grupuri de interese(inclusiv PDL) asa ca nu mai au NICI O LEGATURA cu electoratu , cu poporul !!!

    2) Ce apreciati la domnul Marian Vanghelie de il sustineti ca si coleg de partid ? Sunteti sau nu de acord cu modul acestuia de a santaja alti oameni politici sau nu cu diverse dosare/dezvaluiri ? (vezi ultimile stiri aparute in ziarele de azi).

    Va multumesc !
  • folosirea ilegala a serviciilor secrete (Luni, 7 septembrie 2009, 12:36)

    major_ballsack [utilizator]

    Va rog sa comentati folosirea ilegala a serviciilor secrete de catre PSD pentru scopuri politice/electorale.

    Va reamintesc declaratia unui important lider PSD si coleg al dvs., M. Vanghelie:

    ” Vreau să transmit un mesaj, nu-mi permit direct lui Traian Băsescu, dar prin Elena Udrea pot să-mi permit. Elena, îţi transmit un mesaj: te rog să-i spui domnului preşedinte că nu mai este acolo acea arhivă. Stai liniştită, că e pe mâini bune şi nu mai trebuie să te ocupi de oamenii ăia. “
  • Intrebari lamuritoare (Luni, 7 septembrie 2009, 12:45)

    Un roman anonim [anonim]

    Cand veti deveni cu adevarat social-democrati? Cand veti promova cadre competente precum Cristian Diaconescu si nu impostori interlopi ca Vanghelie?
  • incepem in cinci minute (Luni, 7 septembrie 2009, 12:54)

    Dan.Tapalaga [hotnews.ro]

    Domnul Viorel Hrebenciuc se afla in redactie, stati pe faza. Nu uitati, cele mai interesante intrebari se vor regasi in Discutia de Luni, difuzata incepand cu orele 19 la Radio France International.
  • L-ati facut "tampit" pe Marius Lazar? (Luni, 7 septembrie 2009, 12:59)

    Lucian Cozma [anonim]

    Domnule Hrebenciuc, primarul Aradului, Gh. Falca, sustine ca intr-o discutie pe care a purtat-o cu dumneavoastra in urma cu vreo 3-4 saptamani, l-ati fi facut "tampit" pe presedintele PSD Arad, Marius Lazar? Va amintiti discutie, este adevarat ce sustine Gheorghe Falca? Primarul era nemultumit de schimbarea unor directori de spitale din Arad, acuzandu-le pe Lazar ca a instrumentat numirea pe acele functii ale unor apropiati ai PSD.
    Intrebarea este importanta in contextul frecventelor acuzatii reciproce de incalcare a protocolului de guvernare locala intre PSD si PDL Arad. In acelasi context, schimbarea directorilor de spitale sau scoli reprezinta o incalcare a protocoalelor de guvernare din judete?
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 13:50)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Lucian Cozma

      Nu puteam sa-mi permit sa-l fac tampit pe Marius Lazar, mai ales ca este unul din tinerii la care tin.
  • Avem nevoie de atat de multi parlamentari? (Luni, 7 septembrie 2009, 13:11)

    Ovidiu [anonim]

    Sa ne uitam la cateva tari:

    Germania:
    Conducere: 611 membri ( Bundestag)
    Populatia: 82 mil
    Raport: 1 reprezentant la 134.472 cetateni.

    USA:
    Conducere: 535 ( Congress= Camera Reprezentantilor 435 + Senatori 100 )
    Populatia: 304 mil
    Raport: 1 reprezentant la 568.000 cetateni.

    Romania:
    Conducere: 471 ( Senat+Camera Deputatilor)
    Populatia: 20.5 mil.
    Raport: 1 reprezentant la 42.524 cetateni.

    Avem de 3 ori mai multi parlamentari decat nemtii, si de 11 ori mai mult decat americanii, pastrand proportiile.

    Daca am urma modelul german, ar trebui sa avem 110 reprezentanti, daca am urma modelul american, 40 ar fi suficienti.

    1. Care este pozitia dvs vis a vis de ideea de Parlament Unicameral?

    2. Credeti ca numarul exagerat de politicieni face ca Romania sa fie atat de in urma in privinta reformelor, etc etc ? ( si aici ma gandesc la fabula cu cele 3 animale care trag caruta in 3 directii diferite, prin urmare caruta nu se misca)
  • guvernare (Luni, 7 septembrie 2009, 13:24)

    Sandor Gabor [anonim]

    umbla vorba prin targ ca fiecare membru PDL numit in administratie trebuie sa plateasca un bir de minimum 500 de euroi, care in unele cazuri ajunge si la 10000 de euro, probabil in functie de ... functie. Stiti ceva despre asemenea practici? De ce nu se da o lege care sa interzica asa ceva?
  • functionarea serviciilor secrete (Luni, 7 septembrie 2009, 13:25)

    SR [anonim]

    din cate stiu eu, serviciile secrete ar trebui sa intervina atunci cand sunt aduce prejudicii statului, sau stabilitatea nationala e amenintata. vi se pare normal ca aceste servicii sa fie aservite politic ? adica, eu unul ma cutremur cand aud un imbecil gen Vanghelie (caci asta e, si, coincidenta, chiar are o functie de conducere in partidul din care faceti parte, mai mult, partidul se mai si afla la guvernare !) vorbeste cu atata seninatate ca are informatii de la SRI care pot fi folosite ca arma politica impotriva "concurentei". Dumneavoastra, ca cetatean roman, va simtiti in siguranta in aceste conditii (facand abstractie ca faceti parte din categoria cetatenilor "favorizati, mai presus de lege, etc") ? oare ce ar fi mai vulnerabil pentru statul roman, absenta serviciilor secrete sau faptul ca dau informatii "fierbinti" unor limitatzi ?
  • intrebare (Luni, 7 septembrie 2009, 13:26)

    adriant [anonim]

    buna ziua.tot respectul pentru dumneavoastra.o intrebare.nu credeti ca era mai bine pt.psd daca acum nu era la guvernare si nu facea alianta cu basescu?cu siguranta era altceva la urmatoarele alegeri .mai era o sansa
  • Elena Udrea (Luni, 7 septembrie 2009, 13:32)

    Radu M [anonim]

    In momentul semnarii acordului cu PD-L-ul in vederea coalitiei, Elena Udrea a fost 'impinsa' in functia de minstru al turismului de catre Traian Basescu si chiar era nevoie ca PSD-ul sa "accepte" re-infiintarea acestui minister?
    Elena Udrea trebuia sa aiba cces la nformatii clasificate side ce a fost PD-ul de acord cu acest lucru?
    Cand aflam si noi, platitorii de taxe, unde sunt banii cheltuiti de Udrea si Ridzi?
  • serviciile (Luni, 7 septembrie 2009, 13:36)

    Magda Sas [anonim]

    este adevarat ca serviciile secrete din romania au renuntat sa il mai sprijine pe basescu? tinand cont ca "el nu a stiut" ce afaceri invarte Mircea Basescu ....
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 14:08)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui Magda Sas

      Magda, Basescu a stiut foarte bine ce afaceri invarte Mircea Basescu. Tind sa cred ca, de fapt, el l-a bagat in firma respectiva pe fratele lui fara sa mai ajunga sa-l informeze. Asa se si explica nedumerirea initiala a lui Mircea Basescu in fata reporterilor. De fapt, situatia in Constanta este mult mai grava decat ceea ce a aparut pana in prezent, si eu sunt convins ca viitorul ne va rezerva surprize in acest sens.
  • Cat bine ati facut Bacaului? (Luni, 7 septembrie 2009, 13:36)

    Adrian Popa [anonim]

    Sunt bacauan si va intreb de la obraz... cat bine ati facut Bacaului?

    Daca tot va laudati cu acest lucru.
    Va spun eu cat bine ati facut in Bacau... a-ti creat mafia formata din fratii Sechelariu, Iacobov etc, pe care ati condus-o din umbra, si prin care ati furat cat ati putut.
    Va mai amintiti si acum de avalizarile facute de FPP Moldova la a carei conducere l-ati numit pe Iacobov. Terenurile din centru orasului oferite firmelor lui Sechelariu, atunci cand erati prefect de Bacau. Si lista continua... stiti dumneavoastra mai bine la ce ma refer.
  • Coalitie (Luni, 7 septembrie 2009, 13:42)

    Costel [anonim]

    Daca aceasta coalitie a fost facuta spre binele Romaniei, de ce nu aveti un candidat unic la prezidentiale? nu era mai simplu? asa cu cine va luptati ? cu colegii de coalitie? doar ati facut guvernul pentru prosperitate nu pentru certuri nesfarsite, sunteti parte din guvernare, sustineti va rog, ca aceasta coalitie nu este una impotriva firii!
  • Cel mai competent om (Luni, 7 septembrie 2009, 13:42)

    Alex [anonim]

    Romania are 22 milioane de cetateni. Credeti ca cel mai competent si mai integru om din cei 22 milioane, care poate sa conduca cu succes aceasta tara, este inscris in vreun partid politic?
  • Intrebare economie (Luni, 7 septembrie 2009, 13:46)

    Catalin C [anonim]

    1.cine se face responsabil pt ESECUL iesirii din criza?
    2. cum vi se pare prestatia ministrului Pogea vis-a-vis de programul prima casa, program despre care si prim-ministrul Boc a declarat ca este un esec, vis-a-vis de imprumuturile MF de la banci,care banci iau acesti bani de la BNR marind astfel dobanzile
    3. scoaterea impozitului minim, cum a solicitat PSD-ul, nu a fost aplicat de la 1 septembrie, DE CE?
    4. de ce nu se aplica masurile anticriza (neimpozitarea profituliu reinvestit, etc.)
  • elena udrea si politica:)) (Luni, 7 septembrie 2009, 13:46)

    aida ivan [anonim]

    domnule hrebenciunc
    1) totusi cine a recomandat-o pe elena udrea pentru pozitia pe care o detine? eu personal cred ca basescu a ordonat personal ca fata din buzau sa ajunga ministereasa.ce parere aveti?
    2)tot vis-a vis de aceasta doamna si de scandalul actual, de ce turismul a primit atatia bani in situatia in care alte erau prioritatile? nu era clar ca nu poti pune bazele unui turism viabil in conditiile in care romanii nu au bani sa petreaca concediile? cred ca altele ar fi trebuit sa fie prioritatile guvernului. la urma urmei, din banii dati, udrea a luat doar perdele!!!!!!!!
  • mare greseala ca v-ati aliat cu PD-L (Luni, 7 septembrie 2009, 13:48)

    Alexandra [anonim]

    Domnule Hrebenciuc ,

    Se spune ca sunteti creierul PSD ului cum de ati acceptat sa faceti o asemenea alianta cu un partid care devoreaza totul in jur ? De ce nu iesiti de la guvernare ? E mai bine sa fiti la gramada cu personaje ca Udrea sau Ritzi ?

    Ce schimbati in strategia partidului astfel incat la urmatoarele alegeri sa puteti guverna fara a mai fi nevoie de asemenea compromisuri revoltatoare . V-ati gandit ca ati pierdut din electorat odata cu aceasta alianta ?
    Multumesc
  • prea multe ministere (Luni, 7 septembrie 2009, 13:51)

    sofie burelea [anonim]

    domnule hrebenciunc, in situatia precara in care ne aflam, de ce nu propuneti restrangerea numarului de ministere? o alta organizare administrativa ar face economie de bani, la buget si nu ar mai fi nevoie sa trimiteti lumea in fara plata.
    • raspuns (Luni, 7 septembrie 2009, 14:10)

      Viorel Hrebenciuc [hotnews.ro] i-a raspuns lui sofie burelea

      Da, sunt multe ministere. Din punctul meu de vedere ar trebui sa dispara ministerul tineretului si sportului si ministerul turismului fara nici o aluzie la ceea ce se intampla in momentul de fata. Aceste ministere nu se mai regasesc in guvernele altor tari europene sau, oricum, nu in tarile occidentale.
  • Asumarea raspunderii (Luni, 7 septembrie 2009, 13:55)

    Mihai [anonim]

    De ce a insistat PD-L-ul pt aceasta asumare a Guvernului asupra legilor Educatiei daca tot nu se aplica din acest an?
    De cine il putem apropia mai mult pe Emil Boc? Stefan ce Mare sau Muc cel Mic??
    Ce nota i-ati da primului ministru pt modul in care a actionat in privinta crizei??
  • reforma (Luni, 7 septembrie 2009, 13:55)

    romulus [anonim]

    de ce nu vine PSD-ul cu o reforma ferma si garantata, expusa prin MASMEDIA in toate detaliile?
    de ce trebuie sa-i injuram pe cei din alte partide ?, veniti cu propuneri de guvernare concrete
  • informatii secrete (Luni, 7 septembrie 2009, 14:03)

    dragos barbu [anonim]

    daca psd a acceptat ca udrea sa aiba acces la informatiile secrete, inseamna ca sunteti constienti ca nu va fi gasita vinovata niciodata. si atunci, ce rost mai are mascarada asta cu aceasta comisie menita sa o verifice pe doamna? doamna stie tot va fi intotdeauna cu un pas inainte.
  • adevarul adevarat (Luni, 7 septembrie 2009, 14:05)

    Remus Varga [anonim]

    D-le Hrebenciuc, ce s-a intamplat cu banii de la Tineret pana la urma? chiar au fost folositi in campania electorala a Elenei Basescu, cum se spune?
  • intrebare (Luni, 7 septembrie 2009, 14:05)

    Ionut Stefan [anonim]

    ce pozitie aveti legata de creearea unui stat Roman FEDERAL ?

    fiecare judet sa se administreze singur in ceea ce priveste, invatamantul, finantele, sanatatea, administratia publica.

    sa se elimine controlul direct de la centru din Bucuresti.

    la ora actuala in romania, nicio investitie in infrastructura, invatamant, sanatate, nu se poate face decat cu acordul Bucurestiului.

    niciun fond european nu poate fi atras decat cu acordul Bucurestiului.... si tot asa mai departe.

    Va multumesc.
  • conducatorii iubiti (Luni, 7 septembrie 2009, 14:09)

    bm [anonim]

    credeti ca Romania este condusa de mistocari ?
  • turismul si informatiile clasificate (Luni, 7 septembrie 2009, 14:26)

    adria [anonim]

    domnule hrebenciuc, este totusi adevarat ca doamna elena udrea are acces la informatii clasificate? daca da, care a fost motivatia? intre turism si acest gen de informatii eu nu vad legatura. va rog sa-mi raspundeti si va multumesc.
  • La revedere (Luni, 7 septembrie 2009, 14:27)

    Dan.Tapalaga [hotnews.ro]

    Intalnirea online s-a incheiat. Va multumim pentru interesul aratat si intrebarile postate.

    Intram sa inregistram emisiunea "Discutia de luni". Ramaneti pe HotNews.ro pentru a o asculta, de la ora 19.00.
  • intrebare (Luni, 7 septembrie 2009, 14:35)

    ion [anonim]

    Ati vorbit mai inainte de informatizarea Romaniei.
    Tinand cont de acest lucru si de faptul ca sunteti de meserie "cibernetician" cum comentati desfiintarea (prin legea asta de restructurare) a singurei institutii din administratie care avea ca scop sustinerea guvernarii electronice in RO (ASSI)?
  • ref. q1a lui "platitor de taxe" (1) (Luni, 7 septembrie 2009, 18:43)

    roman vechi [anonim]

    daca vrem stat unitar conf. Constitutie "ARTICOLUL 1(1) România este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil",
    lasati judetele asa cum sunt- sunt ceva specific tarii noastre. numai necunoscatorii(n. dupa '50) nu stiu sau nu vor sa stie ca in anii '50-'60 am trecut prin experienta regiunilor,renuntand la judetele traditionale,prin impunerea de catre armata de ocupatie a organizarii lor,a regiunilor si raioanelor. dezavantajul acelor regiuni a fost ca numai in resedinta regiunii, unde era grosul administratiei, se investea , construia, sistematiza, dezvolta. astfel, in fosta regiune banat (actualele judete timis, arad, caras-severin) totul se intimpla numai in capitala regiunii- timisoara, in fosta regiune hunedoara( actualele judete hd si alba) totul se intimpla numai in capitala regiunii Deva-Hunedoara,tot asa in regiunile oltenia, dobrogea, galati, etc., celelalte orase de rangul 2,3, ca de ex: aradul,alba-iulia, resita, pitestiul, slobozia, slatina, vasluiul, tulcea, braila, sa, (pot confirma cei care au trait sau trecut prin ele pe vremea aceea), erau ramase mult in urma (fata de capitalele de regiune), erau niste "locuri unde nu se intimpla nimic".
    odata cu renuntarea la regiuni si organizarea din nou pe judete,in anul 1968, s-a echilibrat dezvoltarea tuturor districtellor, oraselor si comunelor tarii. in plus, populatia tarii s-a omogenizat.
    altfel,ar fi o eroare fatala, care poate duce la destructurarea unitatii administrativ teritoriale a tarii!in aceasta privinta de ce nu se ia ex. germaniei,care despartita fiind s-a unificat.de istoria noastra,da la marea unire de la 1 dec 1918, ce sa mai vorbim!
  • izolare (Luni, 7 septembrie 2009, 18:53)

    dan [anonim]

    din '90 tara asta o fost guvernata de mine!!!!!d-voastra unde erati???
  • Lies and statistics? (Marţi, 8 septembrie 2009, 12:49)

    Geo [anonim]

    1. Felicit Hotnews pentru initiativa de a acorda astfel de interviuri politicienilor din intreg spectrul politic. Cred ca este un pas necesar pentru imbunatatirea calitatii dialogului politic, atat intre partide cat si cu electoratul.

    2. Dialogul de care vorbeam mai sus este in clipa de fata la nivelul piciorului de broasca.

    Domnule Hrebenciuc, cum puteti sa stati in fata unui om ca Dan Tapalaga si sa mintiti cu atata NERUSINARE ca ati aprobat inceperea urmaririi penale a lui Adrian Nastase? Dvs personal? Cu ce putere? Partidul prin reprezentantii sai in Parlament? Acest lucru nu s-a intamplat niciodata!

    Indraznesc sa spun, fara sa imi fie nici un pic de teama, ca sunteti pur si simplu un mincinos ordinar.

    Puteti sa aruncati in presa toate acuzele pe care le doriti in privinta corectitudinii anchetelor preliminarii ale parchetului sau directiei nationale anticoruptie, e dreptul dvs ca politician si reprezentant, dar NIMENI nu v-a mandatat niciodata sa mintiti cu nerusinare. Nu vorbim de pareri subiective, opinii politice, vorbim de minciuni ordinare, demonstrabile, faptice. Albul nu e negru, domnule Hrebenciuc.
  • uitati-va in oglinda! (Marţi, 8 septembrie 2009, 13:27)

    resita31 [utilizator]

    cum ati facut primul milion de dolari?
    si cu scuzele de rigoare pt ca pun doua intrebari (cu precizarea ca la cea de-a doua sa va raspundeti in gand, dar sa nu uitati ca oricum ii ve-ti raspunde lui Dumnezeu )
    deci... sunteti constient ca datorita intereselor personale si vanitatii ati facut tot posibilul ca prin metode ce au subminat sau distrus din cea ce au reprezentat locurile de munca si subzistenta a multor romani. daca stam sa ne uitam bine, cei care datorita vanitatii au devenit oligarhi prin subminarea acestei tari si astfel sa devenim mai izolati ca inainte de ceausescu.
  • Hrebenciuc si politica. (Marţi, 8 septembrie 2009, 14:33)

    mircea [anonim]

    D-le Hrebenciuc va stiu ca un om destept,iar afirmatia dvs. ca Romania este izolata mai rau decat in timpul lui ceausescu mi se pare deplasata.Daca nu mai faceti fata rigorilor actuale mai bine va pensionati.La PSD cu aglomeratia de lideri fara pregatire intelectuala sustinuti de foste lichele comuniste,se petrec lucruri foarte ciudate.Iliescu a avut dreptate cand a spus ca Vanghelie este mai rau decat Ceausescu.Vanghelie a dat tonul la o politica cu vocabular suburban si multi din PSD au preluat vocabularul si din partid socialist a-ti ajuns un partid al minoritatilor analfabete,dar cu pretentii mari de la poporul roman.Cam multe lichele ,hoti si hahalere tine in spate poporul roman si atunci cum sa traiasca bine!De ce un partid trebuie sa fie de mase(PSD)-ca sa aveti la cine inparti ciolanul?De ce poporul roman trebuie sa asigure un trai decent la puturosi si hoti si voi PSD sa-i sustineti?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi