Sorina Placinta face primele precizari in cazul declaratiei de avere dupa ce ANI s-a autosesizat in cazul sau

de D.Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 24 iulie 2009, 17:38 Actualitate | Politic

Sorina Placinta
Foto: HotNews.ro
Ministrul Tineretului si Sportului, Sorina Placinta, a facut vineri primele precizari referitoare la declaratia sa de avere, la o zi dupa ce Agentia Nationala de Investigatii s-a autosesizat in cazul sau si la noua zile dupa ce HotNews.ro a dezvaluit ca a uitat sa-si treaca in declaratia de avere o firma unde are angajati patru copii ai unor sefi de la finante. Ministrul Placinta sustine ca a devenit actionar la firma Milcofil, pe care n-a mentionat-o in  2008, in iunie 2009.  “Fiind achizitii (cumparari) in anul 2009, ele vor fi declarate in declaratia de avere ce se va face in anul 2010 pentru anul 2009, asa cum prevede legea", sustine ministrul.

Sorina Placinta n-a dat nici o explicatie referitoare la cei patru copii ai unor sefi de la Fisc angajati la firma sa pe post de cenzori.


Iata raspunsul integral al ministrului Placinta referitor la firma Milcofil, care nu figureaza in declaratia de interese din decembrie 2008, nici in cea din iunie 2009. Precizam ca HotNews a facut numeroase demersuri pentru a-i obtine un punct de vedere inca din 15 iulie, insa ministrul a raspuns abia dupa ce ANI s-a autosesizat in cazul ei.

“Declaratia de interese si de avere a fost intocmita conform prevederilor din Legea 144/2007 art. 42 alin.2 care prevede:
 
“Persoanele prevazute de lege au obligatia sa depuna sau sa actualizeze declaratiile de avere si de interese anual, cel mai tarziu la data de 15 iunie, pentru anul fiscal anterior”. Deci declaratia depusa in anul 2009 cuprinde veniturile si achizitiile realizate in anul fiscal anterior, deci in anul 2008.

Astfel:
- referitor la afirmatiile aparute in presa, conform carora nu as fi declarat ca sunt actionara la societatea Milcofil SA, precizez ca, la data de 31.12.2008, data de referinta a declaratiei de avere, conform legii, nu eram actionar. La acea data, actionarii societatii Milcofil SA erau: Sorste SA si alte persoane fizice, conform legii 55/1995.

Faptul ca, in anul 2009, mai precis pe 26.05.2009, devin, prin cesiune de actiuni Sorste, actionara la societatea Milcofil SA, nu face obiectul declaratiei de avere pe anul 2008. Certificatul de inregistrare a cesiunii a fost inregistrat la Registrul Comertului la data de 02.06.2009. Deci, aceasta situatie nu face obiectul declaratiei de avere pe anul 2008. Astfel, fiind achizitii (cumparari) in anul 2009, ele vor fi declarate in declaratia de avere ce se va face in anul 2010 pentru anul 2009, asa cum prevede legea.

Cu toate ca legea 31/1990 nu prevede ca modificarea actionariatului la societati pe actiuni sa se inregistreze /declare la Registrul Comertului, tocmai pentru transparenta s-au depus documentele de cesiune si s-a facut modificarea actionariatului si la Registrul Comertului. Legea 31/1990 prevede ca modificarile in structura actionariatului la societati pe actiuni se opereaza numai in Registrul de Actiuni si Registrul Actionarilor.”

Placinta a tacut noua zile

Observatii: Sorste SA e detinuta acum in proportie de 96% de Sorina Placinta, restul de 4% fiind detinute de Milcofil. La Milcofil, Sorin Placinta detine acum 91, 84%. In ce priveste compania Milcofil, neconcordantele din declaratia de avere par lamurite.

Precizam ca pe 15 iulie, inainte de publicarea anchetei, HotNews.ro a sunat-o insistent pe ministrul Placinta, i-a trimis SMS-uri si un mail la compania Sorste dar n-am primit nici un raspuns.

Mail-ul trimis pe 15 iulie avea urmatorul continut: "Agentia HotNews.ro documenteaza un articol despre firmele unde doamna Sorina Placinta, numita marti in functia de ministru al tineretului si sportului, este actionar. In CV-ul d-nei Placinta scrie ca Sorste a achizitionat Milcofil SA. In datele disponibile la Registrul Comertului actualizate in 2 iunie 2009 rezulta ca doamna Sorina Placinta este in continuare actionar cu 91,84% la Milcofil. Cand a achizitionat Sorste compania Milcofil? Cat la suta din actiuni?”. Din 15 iulie pana astazi, deci timp de 9 zile, nici reprezentantii companiei, nici doamna Placinta n-au raspuns.

Dar marea problema in cazul Milcofil nu este atat faptul ca firma nu apare in declaratia sa de avere. Marele semn de intrebare este: de ce a simtit nevoia Sorina Placinta sa-i angajeze pe post de cenzori pe  fiul unui inspector ANAF, pe fiica adjunctului Garzii Financiare, pe fiul sefului administratiei financiare si pe fiul unui sef de la finantele publice din Vrancea.

Alte mici semne de intrebare

Sorina Placinta a ajuns parlamentar dupa alegerile din noiembrie 2008, ca senator de Vrancea. In 15 decembrie 2008 isi depune primele declaratii de avere si de interese. Si in una, si in cealalta mentioneaza ca este actionar la o singura firma: Sorste SA. Or, in declaratia depusa la inceputul mandatului, parlamentarii spun ce avere si ce interese au la data completarii declaratiei.

In declaratia de avere si de interese depuse in 12 iunie 2009 apar insa doua firme in plus: Spapmen SRL si Depsorste SRL. Cel putin una din ele, Depsorste SRL, ar fi trebuit sa o regasim si in declaratia din 2008, pentru ca Sorina Placinta apare in firma inca de acum cativa ani.

Potrivit datelor de la Registrul Comertului, Sorina Placinta e asociata cu 5%, Sorste cu 95 la suta. Data ultimei inregistrari mentionate de Registrul Comertului este 30 noiembrie 2005. Asta inseamna ca de atunci si pana acum nu s-au operat modificari in structura participarii la capital.

Placinta: Casa din Elvetia exista

A doua parte a raspunsului vizeaza investigatiile realizate de Academia Catavencu referitoare la casa din Elvetia.

Referitor la afirmatiile din presa conform carora detin “o casa imaginara in Elvetia”, precizez: casa / apartamentul din Montreux, Elvetia este detinuta 100 % de sotul meu, asa cum este precizat si in declaratia de avere, deci exista. Mai mult decat atat, merg des in vizita acolo impreuna cu familia mea. Precizez, dupa cum scrie si in declaratia de avere, ca adresa casei respective este Avenue des Alpes, 47, iar faptul ca, la o “simpla cautare pe Google”, apartamentul nu a fost gasit, asta nu inseamna ca acesta nu exista.

Referitor la afirmatiile conform carora as fi “administrator al unei societati din Elvetia, Maya Textiles SA”, in timpul mandatului de senator, precizez urmatoarele: incepand cu noiembrie 2008, conform deciziei Adunarii Generale a Actionarilor a societatii respective, nu mai detin functia de administrator.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2154 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    Sigur (Vineri, 24 iulie 2009, 17:57)

    vanatorul [anonim]

    Mare sesizare ce s-a facut. Asta e ca in bancul cu lupu si iepurasul, finalul e: "Dupa ce lupul vede ca iepurele i-a dat si o tigare si a avut si bricheta sa i-o aprinda, isi aduce aminte: mai iepurasule tu iar n-ai sapca? Jap una peste cap".
    • +3 (5 voturi)    
      declaratia (Vineri, 24 iulie 2009, 18:13)

      alina [anonim] i-a raspuns lui vanatorul

      mhm! probabil in 2010 nu va mai fi nevoie sa depuna declaratia pe 2009...se stie de ce.

      Si inca ceva: nu e vorba de declaratia de avere, ci de declaratia de interese, acolo trebuie sa apara Milcofil, asta una. Declaratia de interese, din cite stiu nu e pe un an in urma, adica daca la data x, cind o semnez, detin actuni la firma y, le trec.
  • +2 (8 voturi)    
    ... (Vineri, 24 iulie 2009, 18:31)

    Opposite [anonim]

    Acuzatiile Academiei Catavencu se bazeaza pe mai mult decat pe o simpla cautare pe Google. Tupeul lui Ridzi se pare ca s-a pastrat pe post.
  • +3 (7 voturi)    
    hai ca-i tare (Vineri, 24 iulie 2009, 18:34)

    MirceaA [anonim]

    ce obligatie are un patron de a da explicatii in legatura cu personalul angajat? Putea fi si fiica lui Bush, sau a lui Cioaba. Ce treaba are justitia cu politica de personal a unui patron? Normal ca au fost angajati pentru relatii, dar sa caute dovezi de coruptie, nu sa pui patronul sa explice de ce i-a angajat.
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 2:27)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Problema e ca la noi angajarile de genul asta se fac tocmai pentru ca taticii sa nu vina sa-si controleze odraslele .Nu te-ai prins?Chiar asa naiv esti? Stau si ma intreb: chiar nu se mai gaseste un om corect in tzara asta?Sa fii ramas numai banditi ?Sau numai banditii pot fii politicieni ?
  • -4 (10 voturi)    
    Hot News, incotro? (Vineri, 24 iulie 2009, 18:59)

    anonim [anonim]

    Ma gandesc sa renunt sa mai citesc Hot News. Senzatia mea este ca va pierdeti profesionalismul si obiectivitatea si incet, dar sigur, ati renuntat la a prezenta stiri cat mai interesante, intr-un mod neutru si impartial.
    Va faceti de ras cu anchete de 2 bani, efectuate "la gura lelii" sau prin cautari pe Google...ati devenit rautaciosi si bag seama ca si nitelus aroganti...cum si-o fi permis Placinta sa nu raspunda la sms-urile insistente ale lu' Hot News!!! ...
    Pacat. Nu stiu daca asta se intampla din neatentie, stres sau v-a "cumparat" si pe voi cineva...
    • -1 (5 voturi)    
      Asa zic si eu ... (Vineri, 24 iulie 2009, 19:41)

      Toronto.weblog.ro [anonim] i-a raspuns lui anonim

      De acord cu anonim. In plus tot nu m-am lamurit unde-i ilegalitatea cu angajat copii cuiva si de ce ar trebui sa dea explicatii despre asta? Doar pt. ca e intrebata in presa? Voi raspundeti la toate intrebarile aiurea ce vi se pun?
      • +6 (8 voturi)    
        Eu nu zic asa ... (Vineri, 24 iulie 2009, 20:12)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui Toronto.weblog.ro

        Motivul de la care a plecat ancheta este cat se poate de simplu.

        Tatal unui angajat de la firna este un sef de la fisc.
        Ce poate face fiscul? Multe .. .sa nu mai vorbim de concurenta, concurenta ce poate fi eliminata rapid.

        Si in general atunci cand tatal unui angajat la o firma ce ar trebui sa o controleze nu da bine.
        Tocmai pentru ca exista un CONFLICT DE INTERESE.
        • -3 (5 voturi)    
          In baza la ce? (Vineri, 24 iulie 2009, 20:34)

          Toronto.weblog.ro [anonim] i-a raspuns lui Adrian

          In baza la ce lege e acel conflict de interese?
          Hai sa discutam concret, cu cartile pe fata. Poate e ceva ce nu stiu eu, insa nu am vazut nicaieri sa fie argumentat legal acel conflict de interese, decit o fortare a logicii cum era in articolul initial, cu "dezvaluirile":

          "ART. 161 din legea societatilor comerciale nr. 31/1990: (2) Nu pot fi cenzori, iar daca au fost alesi, decad din mandatul lor: (...) d) persoanele care, pe durata exercitarii atributiilor conferite de aceasta calitate, au atributii de control in cadrul Ministerului Finantelor Publice sau al altor institutii publice, cu exceptia situatiilor prevazute expres de lege". E drept ca Sorina Placinta nu si-a angajat cenzori pe controlorii de la finante, ci pe copiii lor. "

          Repet, in ce lege e acel conflict de interese?
          • +2 (4 voturi)    
            Esti chiar ridicol (Vineri, 24 iulie 2009, 20:52)

            Adrian [anonim] i-a raspuns lui Toronto.weblog.ro

            Ce parinti isi ancheteaza onest firma la care lucreaza ca cenzori fii lor?

            Si mai spectaculos e cum au ajuns chiar fii lor sa lucreze in acea companie?

            PS:Vad ca te documentezi. Probabil stii mai multe decat vrei sa arati.
            • +1 (1 vot)    
              conflict de interes (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 11:10)

              CUCUX [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

              Daca inteleg bine copiii si neamurile celor care lucreaza la fisc nu se pot angaja la firme private pentru ca imediat apar "conflicte de interese". N-au voie sa se angajeze la privat, cu atat mai putin sa-si faca propria lor firma, deci daca vor sa lucreze nu le mai ramane decat sa se angajeze la stat. Trebuie sa fie un blestem sa ai pe cineva din neam la fisc !
          • +3 (3 voturi)    
            Domnu Toronto (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 2:32)

            dami365 [utilizator] i-a raspuns lui Toronto.weblog.ro

            Daca ai fii intr-un corp de control si te-ai duce sa controlezi firma unde lucreaza fiul tau l-ai lasa fara servici?Nu ti-e clar ca de asta ti l-a angajat sa faci "ceea ce trebuie"! O mana spala pe alta,nu? De cand umbli pe "afara" ai uitat cum se procedeaza in Romania?
            • +1 (1 vot)    
              Domnu Dami365 (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 16:30)

              Toronto.weblog.ro [anonim] i-a raspuns lui dami365

              Aici discutam pe baza de lege, nu doar ce i se pare la cineva ca-i moral sau nu. Au intrebat si altii inainte: daca esti sef la Fisc numai la stat (sau poate nici acolo?) pot lucra copii tai?
              Prea des cred romanii ca toti copii nu sint decit niste marionete ale parintilor condusi cum vor acestia si nu au si ei viata, familia si aspiratiile lor. Insa ce te faci cu sotia celui care lucreaza la fisc, cu varul, unchiul lui sau vecinul de scara? Nici acestia nu pot lucra la privati pt. ca sint prea legati de seful de la fisc? Unde pui totusi limita daca exista una?
              Legea, tot asa cum ii condamna pe unii trebuie sa-i si apere pe altii, iar limita e legea. Daca aia e incalcata e grav, nu dupa cum crede fiecare. Sint de acord ca exista si limite morale, descrise in lege, insa dupa mine asta nu-i un astfel de caz.

              Ma distreaza intotdeauna sa vad cum raspunsurile rationale sint imediat votate negativ si ramin doar excesele. Asta ma face sa postez foarte rar, pt. c apt. majoritatea e oricum inutil, ca ei stiu "adevarul" lor.
        • +1 (1 vot)    
          Si ce faci Adriene. . . (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 8:10)

          Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Adrian

          . . . daca ai un copil sau cinci si esti seful garzii financiare din Vascauti, ii tii acasa si nu-i mai angajezi pe nicaieri pentru a nu face conflict de interese? Raspunde!
  • -4 (8 voturi)    
    ziceam in alta interventie ca... (Vineri, 24 iulie 2009, 19:12)

    egroeg [anonim]

    probabil se pune de o noua placinta....dar nu pot sa nu observ un arecare exces de zel din partea celor
    care au pus tema pe tapet,respectiv:
    scopul declaratiilor de avere si interese este ca un
    demnitar sa justifice eventual veniturile realizate in perioada demnitatii.Ori, s-a inceput deja
    tocarea dnei Placinta a doua zi dupa ce a fost instalata si,sincer sa fiu,nu prea stiu ce venituri dubioase reusise sa realizeze abia instalata fiind.
    Si mai cred ca nu este corect si nici normal sa i se
    reproseze ca are firme in tara sau afara,ca si-a angajat sora,nepoata,rudele cunostintelor etc cat timp este cu toate obligatiile la zi si nu s-a dovedit ca a abuzat de functia sa pentru a influenta rezultatele acelor firme pe care,de altfel, le detinea inainte de a fi numita ministru.Probabil ca aceasta actiune era de salutat pe parcursul mandatului , daca se sesizau nereguli.
    • +5 (7 voturi)    
      Eroare (Vineri, 24 iulie 2009, 19:28)

      maximlemetru [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      Un ministru e un cetatean al tarii. Are aceleasi indatoriri si obligatii cu oricine. Se supune acelorasi legi. Or, dna Placinta a comis un fals in acte publice. Faptul ca a avut o firma in Elvetia, pina in urma cu o luna, dovedeste ca a ales intre functia de parlamentar si calitatea de om de afaceri pe a doua. Detinerea de conturi sau de firme e incompatibila cu calitatea de parlamentar. Pricepi? Sa repet? Ce incredere pot sa am intr-un om care minte si e cu un ochi la slanina si altul la placinta?
      • +1 (3 voturi)    
        TINE MINTE DATA DE 25.03.2009 (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 1:09)

        elisa [anonim] i-a raspuns lui maximlemetru

        PLACINTA, minte pana in panzele albe!...doar a primit deja NUP la 6 procese!
        PLACINTA nu mai este administrator din data de 25.03.2009...scrie foarte clar, ce tot indrugati aiureli...cu noiembrie 2008. Mai bine documenteaza-te inainte sa sustii ceva, sau poate ai alte interese?
        Maya Textiles S>A> route de la Glane 107 1752, Villars-sur-Glane, Suisse.
        Ce cauta in functia de ministru al tineretului, ca doar am vazut performanta din familie: biserica satanista si gay! RUSINE pentru o astfel de numire imediat dupa scandalul Monica Iacob-Ridzi.
      • 0 (0 voturi)    
        Bravo ei (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 10:20)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui maximlemetru

        Tu ai fi în stare să ai o activitate privată în care cîștigi destul pentru a trăi bine și să renunți la ea pentru un post de ministru în perioadă de criză cu Tapalagă alergînd în urma ta să-ți explice cît de rahat ești?
    • +4 (4 voturi)    
      Iar nu sunt de acord ! (Vineri, 24 iulie 2009, 20:17)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      Atunci cand se prezinta guvernul, membrii lui, toti spun sa le dam prezumtia de nevinovatie.

      Multi se ascund foarte bine de nu ii gasesti prea usor. Unii sunt dati in gat cum se spune, cazul Ritzi de exemplu. Cu siguranta cineva a turnat-o .

      Insa cand un ministru e numit peste noapte cum au declarat colegii de partid apar numeroase semne de intrebare legate de modalitatea de a ajunge ministru.

      In tarile civilizate trebuie sa ai o campanie intreaga in teritoriu, trebuie sa fii un om integru si sa aduci voturi partidului pentru a ajunge intr-o astfel de functie.
      Pe cand Placinta a facut cu totul altceva.


      Are probleme de integritate .. a acceptat nominalizarea sa fie anchetata in continuare.
      • +1 (1 vot)    
        se pare ca... (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 8:19)

        egroeg [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        cei care mi-ati raspuns nu ati sesizat ce am vrut sa pun in evidenta. in cele doua interventii pe tema PLACINTA,am inceput cu presupunerea ca"s-a pus de o noua placinta" si raman la aceasta presupunere, numai ca ,facand abstractie de persoana in cauza,am vrut sa subliniez ca este un exces de zel sa toci pe cineva numit intr-o functie cat timp nu a aratat cat de bun sau neispravit este in acea postura.
        Ca sa intelegeti mai bine,va rog sa aveti in vedere cazul Ridzi ,care a fost "desfiintata" pe drept pentru ce a facut de cand a fost numita in functie si prezentul caz unde,indiferent ce i se reproseaza pentru trecut,nu a apucat nici macar sa-si ia postul bine in primire.Cat priveste numirile,nu uitati ca se fac politic si nu primeaza onestitatea,capacitatea manageriala sau profesionala reclamata de acea postura.In rest,este dupa cum spuneam: s-a pus de o noua placinta.
  • -3 (3 voturi)    
    E dubioasa hartuirea unui ministru abia instalat (Vineri, 24 iulie 2009, 21:15)

    Marian Oprisan [anonim]

    Hotnews... ati dat-o in bara de data aceasta, Placinta are dreptate. Declaratiile se competeaza in mai 2009 pe anul 2008, asta e o chestie elementara pe care trebuia sa o stiti.
    Dupa ce mi-a zis un prieten din Focsani, ati picat si in capcana lui Oprisan cu satanismul... "scandalul" a fost fumat in campania electorala si atunci au aparut destule informatii care aratau ca a fost montat de PSD si Oprisan. O documentare adevarata sau macar o discutie cu mai multi jurnalisti vranceni v-ar fi ferit de aceasta gafa jurnalistica.
  • +1 (1 vot)    
    Mai frati romani banuitori! (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 8:06)

    Gheorghe [anonim]

    Chiar credeti asemenea oligofrenilor de la Catavencu ca daca un sef oarecare are copii acestia nu trebuie sa munceasca nicaieri pentru a nu trezi suspiciuni de coruptie? Si apoi ar trebui sa ne obisnuim ca in tara asta exista capitalism si capitalismul genereaza oameni bogati si saraci. Eu stiu ca ne-am obisnuit inca de pe vremea socialismului biruitor ca toti suntem egali si ce are Vasile musai trebuie sa aiba si Gheorghe ca altfel e bai, dar asa ceva nu se mai poate. Ar fi bine daca fiecare roman s-ar intinde atat cat ii e plapuma. Faptul ca sunt in tara sta o sumedenie de hoti nu da nimanui dreptul de al cataloga aprioric drept hot pe cel ce are mai mult decat altul. Aceasta este treaba organelor in drept sa constate. Faptul ca la nici o zi dupa ce a depus juramantul in calitate de ministru Doamna Placinta a inceput sa fie tavalita in noroi de domnii de la Catavencu imi ridica mari semne de intrebare asupra adevaratelor intentii si tinte ale acestor vajnici flacai.
  • +1 (1 vot)    
    Capul lui Motoc? (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 9:34)

    marian [anonim]

    Eu nu zic ca d-na Ministru ar fi altceva decat ceea ce pare, dar cred ca ii faceti un serviciu daca strategia dvs este sa strigati "Vrem capul lui Motoc".

    Un sfat gratis: atacurile care apartin genului " inca o data, ca poate merge!" au sanse mari sa provoace o reactie inversa. Asta se vede si din comentariile afisate. Si, in plus, este regretabil ca opriti comentariile care nu va convin (un comentariu anterior al meu nu a aparut). Este dreptul dvs. sa faceti asta, dar nu este in avantajul dvs.

    Interesant este si ca ne-am transformat intr-un popor de judecatori: toti stim ce este "legal" si ce nu! Confundam prea usor "moral" cu "legal".

    In final o parere personala: domnule Tapalaga, nu prea aveti forta!
  • +1 (1 vot)    
    Souția (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 10:17)

    aac [utilizator]

    Unde ar putea fi angajate cele 4 persoane conform pregătirii lor dacă angajarea într-o firmă particulară crează conflict de interese?

    ”Marea problemă” Dane, are o rezolvare.

    1. Ar fi trebuit să se angajeze la stat, să devină bugetari și asistați social.

    SAU

    2. Să-și regenge descendența paternă și să-și schimbe numele

    SAU

    3. să emigreze pentru a se angaja în firme din străinătate dar NU în firma din Elveția unde a fost administrator Sorina Plăcintă.

    Aș dori o anchetă a Hotnews despre toți fii și fiicele de funcționari publici de la finanțe, garda financiară, ANAF, administrațiile financiare. Dacă aceștia sînt angajați ai unor firme particulare să fie dați afară fiindcă e clar că există un conflict de interese. Dacă sînt angajați la stat să fie dați afară fiindcă e clar că e nepotism sau favoritism. Dacă nu muncesc nici unde să fie trimiși dreaq la muncă fiindcă e clar că-i parazitism social.
    • +1 (1 vot)    
      toti patru (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 11:57)

      Andy [anonim] i-a raspuns lui aac

      Nimeni nu pretinde ca fiii functionarilor sa nu mai lucreze in mediul privat.
      Dar intr-o tara in care coruptia e generalizata, nu poti sa consideri ca e normal ca un parlamentar sa aiba angajati la firma sa pe fiul unui inspector ANAF, pe fiica adjunctului Garzii Financiare, pe fiul sefului administratiei financiare si pe fiul unui sef de la finantele publice.

      Iar daca argumentul este ca e mediu privat, pai problema principala este ca adevarata coruptie se desavarseste in zona privata. Acolo ajung majoritatea fondurilor pentru infrastructura, constructii, achizitii materiale, tehnologie etc., din cauza complicitatii dintre autoritati si companii private care traiesc din finantari de stat, esalonari si radieri de datorii si "absorbtia" fondurilor UE (care sunt in esenta tot banii contribuabililor europeni).
  • +1 (1 vot)    
    copii de... (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 11:15)

    vasi [anonim]

    Ce tampiti ne cred unii... de fapt poate suntem, odata ce ne-au pacalit sa-i alegem.... Pai e simplu ca "EXEMPLELE DEMOCRATICE" sa ne dea lectii .... vai saracii copii unde s-ar fi putut angaja??? Intrebarea pe care eu le-o pun acestor DEMOCRATI este: Coincidenta ca atati copii de "controlori" sa fie angajati li se pare OK?

    PS: Mai bine capsunar decat fraier in Ro!
    • 0 (0 voturi)    
      rectificare (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 11:44)

      vasi [anonim] i-a raspuns lui vasi

      *...de "controlori" sa fie angajati la aceeassi firma...*

      graba...
  • +1 (1 vot)    
    hotnews si cata e ca radio erevan (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 11:47)

    baobab [anonim]

    hotnews si catavencu e ca radio erevan
    in plus e si goarna lui oprisan.
    Deci casa exista si unora le e ciuda. Declaratia de avere de fapt e buna si ziaristii nu stiu legea. Administrator a fost dar nu mai este.
    Concluzia : sa omoram capitalistii salbatici care sug sangele poporului. Daca sunt prieteni cu portofel nu scriem nimic, e omerta. Daca sunt cu Basescu sa-i linsam. Ne mai si miram ca n-a raspuns. Ar fi trebuit sa raspunda cu procese de calomnie.
    Acum de cand e actionar la Milcofil sa-i dea afara pe copilasi. Sa-i angajeze marean portofel oprisevici la consiliu.
  • +1 (1 vot)    
    declaratii legale (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 16:15)

    mihaela [anonim]

    imi pare rau pentru dvs d/na ministru, dar sunteti total in necunostinta de lege si care va sa zica nu prea aveti ce cauta intr-un post public care implica totusi multa raspundere.
    Declaratiile de avere si de interese se depun la momentul numirii intr-o functie publica pe parcursul mandatului in fiecare an dar nu mai tarziu de 15 iunie si la eliberarea din functie indiferent cand este aceasta si contin informatii pana la momentul numirii, deci si pentru anul 2009, in cazul dvs. Cititi mai bine chiar declaratiile care au note de subsol cu precizarile de rigoare sau daca nu sunteti in stare intrebati la ANI ca nu cred ca o sa va refuze cineva in a va da informatii.
    Dar pentru cultura dvs. sa stiti ca cei de la ANI in sprijinul unora ca dvs. a publicat un ghid detaliat cu toate precizarile de rigoare pentru completarea declaratiilor de avere si de interese.
    Deci PARDON cred ca e cazul sa plecati si dvs la afacerile familiei, pentru binele amaratului asta de popor.
  • 0 (0 voturi)    
    placinta (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 20:39)

    odorica ion [utilizator]

    cum ne-am procopsit si cu Placinta asta pe cap? Nu aveam destule placinte?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version