Actualizat

Plenul reunit a adoptat o declaratie in care Klaus Iohannis este acuzat de "abuz de drept" si de "uzurpare" a unui drept al Legislativului/ Liderii opozitiei au criticat la unison textul declaratiei

de M. Ivascu     HotNews.ro
Miercuri, 8 martie 2017, 12:45 Actualitate | Politic

Parlamentul Romaniei
Foto: Hotnews
Plenul reunit al Parlamentului a adoptat, miercuri, cu 203 voturi pentru si 94 impotriva, o declaratie critica la adresa presedintelui Klaus Iohannis si a Consiliului Superior al Magistraturii, propusa in urma cu circa trei saptamani, intr-o forma usor modificata, de presedintele Senatului, Calin Popescu-Tariceanu. In declaratie presedintele Klaus Iohannis este acuzat de "abuz de drept" si de "uzurpare" a "dreptului exclusiv al Parlamentului de a trage Guvernul la raspundere". Traian Basescu (PMP), Catalin Predoiu (PNL) si Vlad Alexandrescu (USR) s-au opus adoptarii proiectului de declaratie, criticand atat textul, cat si initiativa in sine. UDMR a sustinut ca "Textul putea fi mai bine formulat", insa a anuntat ca va vota pentru adoptarea declaratiei.

In cadrul dezbaterii proiectului de declaratie, prim-vicepresedintele PNL Catalin Predoiu a criticat dur declaratia propusa de Calin Popescu Tariceanu de reafirmare a rolului si prestigiului Parlamentului, despre care a spus ca se incadreaza perfect in ipoteza "drumul spre iad este pavat cu bune intentii", deoarece in loc sa serveasca scopului de intarire a rolului si credibilitatii Parlamentului, declaratia lui Tariceanu nu face altceva decat sa respire autarhism si intoleranta.

"Drumul spre iad este pavat cu bune intentii. Proiectul de declaratie supus dezbaterii se incadreaza perfect in aceasta nefericita ipoteza. Suntem total de acord cu intarirea rolului, credibilitatii si prestigiului Parlamentului. Problema este ca proiectul de declaratie nu serveste acestui scop", a declarat Catalin Predoiu de la tribuna Parlamentului.

Prim-vicepresedintele PNL a enumerat defectele, in opinia sa, ale proiectului de declaratie, printre care intoleranta puterii legislative fata de puterea judecatoreasca si, totodata, lupta Parlamentului pentru suprematie in raport cu presedintia. "Metoda e cooperarea, masura e moderatia. Acest proiect nu respira cooperare, ci autarhism si intoleranta, musteste de excese", a mai spus prim-vicepresedintele PNL, potrivit news.ro.

Senatorul PMP Traian Basescu si-a exprimat dezacordul miercuri, in plenul reunit al celor doua Camere, cu proiectul de declaratie a Parlamentului care a fost propus spre adoptare de catre presedintele Senatului, Calin Popescu-Tariceanu.

"Consider ca este o initiativa gresita. Este ca si cum am vrea sa votam niste obligatii si drepturi constitutionale foarte clar precizate in Constitutia Romaniei. Pentru ce ne trebuie o declaratie ca sa ne facem atributiunile?", a spus Traian Basescu.

Fostul presedinte a afirmat ca exista probleme comportamentale ale parlamentarilor care se incearca sa fie ascunse in spatele unei declaratii, pe care o considera neinspirata. De asemenea, a spus Basescu, "exagerarile" din document nu sunt in regula, deoarece ii vor face criticabili pe parlamentari.

"Cine v-a pus, dragi deputati, sa va duceti la procurorul general sa-l intrebati daca puteti voi sa va reangajati salariatii din mandatul trecut pe cabinetele parlamentare. Pai cine v-a pus sa inchinati Parlamentul procurorilor? Pai cine v-a pus, dragi parlamentari, sa mergeti la CSM sa intrebati daca dati gratiere pe trei ani, pe cinci ani si ei v-au spus: nu, trei, si ati venit cu scufita in mana la Comisiile juridice sa spuneti: da, facem trei, cand va spune Constitutia ca sunteti cei care legifereaza. Pai cine va pune dragilor sa va tot caciuliti la institutii altele decat Parlamentul? Daca vreti autoritate, comportati-va ca atare", a afirmat senatorul Traian Basescu, conform Agerpres.

Senatorul Vlad Alexandrescu a declarat ca USR considera "ca proiectul acestei declaratii neaga ordinea constitutionala a Romaniei si nu va putea in niciun fel sa voteze pentru adoptarea lui". De asemena, Alexandrescu a subliniat faptul ca "acest proiect de declaratie porneste de la un fapt irelevant si propune o filosofie o statului cu care niciun caz Parlamentul Romaniei nu va putea fi de acord, credem noi."

"Faptul ca Parlamentul Romaniei am adoptat o lege de respingere a OUG 13 si de adoptare a Ordonantei 14 a prelungit actiunea presedintelui. Presedintele a aparat parlamentul aratand ca guvernul a gresit, guvernul a recunoscut aceasta greseala si Parlamentul a intarit aceasta judecata si actiune rezidentiala desfasurata in limetele constitutiei. iata de ce ipoteze de la care porneste declaratia este cu totul falsa.", a spus Vlad Alexandrescu de la tribuna parlamentului.

UDMR a fost singurul partid care nu face parte din coalitia de guvernare si a anuntat ca va vota pentru adoptarea declaratiei, desi "textul putea fi mai bine formulat".

"Sunt de acord cu observatiile unor antevorbitori. Acest text putea fi mai bine formulat. Mai mult, poate era bine sa se fi dezbatut intr-o comisie reunita ca sa se faca aceste mici ajustari, dar in sine, textul este un semnal ca ceva nu e in ordine: separatia puterilor in stat, caci nu e corect ca o autoritate si nu ma refer doar la situatia in care DNA cerceteaza cum s-a ajuns la un proiect de lege sau o ordonanta, ci in cea in care alte autoritati incearca sa influenteze decizii ale unor autoritati alese pe ideea de oportunitate. (...) Ca atare, daca textul este asa cum este, noi vom vota pentru acest text care putea sa fie mai bine formulat pentru ca suntem convinsi caa trebuie sa dam un semnal clar ca ceva nu este in ordine in structura noastra de separatie a puterilor in stat.", a spus deputatul UDMR Marton Arpad, in fata Plenului Reunit.

Presedintele Senatului a raspuns criticilor spunand ca nu are "pretentia" ca textul declaratiei este "perfect" si ca dorinta sa este alta, aceea de a arata ca "multe institutii trebuie sa cunoasca foarte bine cateva principii fundamentale ale functionarii statului de drept"

"CSM doreste sa fie independent in cadrul arhitecturii institutionale, dar CSM pare sa doreasca aceasta independenta numai in raport cu Parlamentul pentru ca atunci cand observam cand presedintele actual s-a dus la CSM, imediat, impreuna cu presedintele au depus contestatiile pe care le cunoasteti la CCR. (...) Parlamentul reprezinta poporul, cetatenii, iar presedintele republicii reprezinta statul. Nu ma pot abtine sa nu fac o remarca care ar fi trebuit facuta mai demult. Vreau sa intelegem cu totii: presedintele reprezinta statul si nu este seful statului. Nu merge aceasta institutie dupa formula din marina sau din armata: Comanda la mine", a declarat Calin Popescu Tariceanu ca raspuns la criticile aduse initiativei.

  • Declaratia Parlamentului

In declaratia adoptata de Parlament, presedintele Klaus Iohannis este acuzat de "abuz de drept" si de "uzurpare" a "dreptului exclusiv al Parlamentului de a trage Guvernul la raspundere".

"Parlamentul Romaniei saluta clarificarile pe care CCR le-a adus in decizia sa din 8 februarie 2017, declarand neintemeiate sesizarile CSM si presedintelui Romaniei. Ceea ce a facut oportuna si necesara decizia CCR este absenta manifesta a bunei credinte in interpretarea legii fundamentale de catre reprezentanti institutionali ai autoritatii judecatoresti, ca si abuzul de drept al presedintelui Romaniei, care recurge la sesizarea fara temei a CCR doar in scopul blocarii unui proces politic democratic", se arata in declaratia adoptata de Plenul Reunit al Camerei.

In document, Parlamentul califica "drept neconstitutionale si inacceptabile judecatile pe care fie Presedintele Romaniei, fie Consiliul Superior al Magistraturii, fie reprezentanti ai Ministerului Public le formuleaza la adresa unor decizii si activitati ale Guvernului". De asemenea, in declaratia asumata de legislativ se mai arata ca "Asemenea activitati uzurpa ilegal si abuziv dreptul exclusiv al Parlamentului de a trage Guvernul la raspundere"
In declaratie se arata ca Parlamentul califica "drept neconstitutionale si inacceptabile judecatile  pe care fie Presedintele Romaniei, fie Consiliul Superior al Magistraturii, fie reprezentanti ai Ministerului Public le formuleaza la adresa unor decizii si activitati ale Guvernului"

In Declaratia citata se precizeaza ca "Parlamenul considera ca recenta decizie a CCR trebuie sa puna capat odata pentru totdeauna actiunilor concertate de subminare a rolului si prestigiului Parlamentului" si ca, prin aceasta Declaratie, "Parlamentul isi reafirma suprematia politica fata de toate celelalte institutii publice".

In textul declaratiei este evidentiat faptul ca "modul direct de alegere a presedintelui a indus impresia gresita ca cel ales este primul reprezentant al natiunii, ca ar fi un presedinte absolut al romanilor, mai legitim si mai reprezentativ decat Parlamentul".

"Presedintele, odata ales, devine prin efectul Constitutiei exterior societatii, ocupand o pozitie de mediator intre aceasta si autoritatile publice. Presedintele Romaniei reprezinta statul roman (Articolul 80, Aliniatul 1) cele trei puteri ale acestuia - legislativa, executiva si judecatoreasca - fiind nu numai separate intre ele, dar si distincte de societatea cetatenilor, care este "fundamentul" statului, dar nu se confunda cu acesta (articolul 4, aliniatul 1). Parlamentul este organul care asigura legatura constitutionala intre Presedinte si societate, asa cum subliniaza procedura care-i cere Presedintelui sa depuna juramantul de investitura in plenul reunit si sa incredinteze apoi presedintilor celor doua Camere documentul pe care a semnat juramantul. Parlamentul oglindeste deci vointa societatii, in timp ce presedintele exprima arhitectura institutionala a statului si o explica atunci cand este necesar", se explica in document.

Potrivit textului, Parlamentul este "unica autoritate legiuitoare a tarii" dupa cum stipuleaza art 61, alin. 1 din Legea fundamentala si "nimeni si in nicio materie nu-si poate aroga dreptul de a uzurpa autoritatea legislativa a Parlamentului, care este unica si indivizibila".

Un alt aspect din declaratia Parlamentului evidentiaza ca dupa votul de incredere acordat de Parlament Guvernului, Executivul si toate organele administratiei publice se supun controlului parlamentar, Legislativul fiind "singura instanta politica in fata careia Guvernul este raspunzator pentru intreaga sa activitate".



Amintim ca proiectul de declaratie, intr-o forma usor modificata, a fost propus de Calin Popescu Tariceanu, in urma cu circa trei saptamani, intr-o sedinta a conducerii Parlamentului, insa atunci Liviu Dragnea, liderul Camerei Deputatilor, s-a opus si a supus la vot ordinea de zi a sedintei din aceea zi fara propunerea sefului Senatului.























15360 vizualizari

  • +32 (36 voturi)    
    L-au mai acuzat si de abuz de microfon (Miercuri, 8 martie 2017, 12:50)

    dexpropriat [utilizator]

    Un grav abuz de curaj de a se lua la tranta cu Sistemul PSD.
    • +27 (35 voturi)    
      'Declaratia Penalilor Cercetati de Justitie' ? (Miercuri, 8 martie 2017, 13:21)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Penalii din Parlament au semnat o declaratie in care condamna JUSTITIA ca ii anchetaeaza si oamenii cinstiti care protesteaza impotriva lor.

      taricene, vrei sa-ti spun ce fac eu cu 'declaratia' voastra?
      • +13 (17 voturi)    
        Parlamentul există pt că DNA și justiția dorm (Miercuri, 8 martie 2017, 14:04)

        ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Daca penalii din parlament erau la închisoare, nu mai avea cine vota.
        Curățenie în aparatul de stat de va face numai cu stampile de 7.62mm
        • +14 (16 voturi)    
          "Inca patru zimbri din (Miercuri, 8 martie 2017, 14:28)

          si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui ABetterWorldWithoutVladimir

          Parcul Natural Vanatori-Neamt vor fi eliberati in padure."

          NU MAI BIN LE DAM DRUMUL VRE-O 2-3 SAPTAMANI PRIN PALAVRAMENT SI FERECAM USILE?...
          • +10 (12 voturi)    
            Articol recomandat exclusiv lui scarbiceanu : (Miercuri, 8 martie 2017, 16:05)

            si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

            " Regula de 5. Care sunt alimentele necesare zilnic pentru prevenirea dementei "

            OBSEDATULEEEE CARE VREI TU SA MAI DEMONSTREZI CA MAI ESTI " VIRIL POLITIIIC !!!"

            HUUUUOOOOO !!!!
          • +2 (2 voturi)    
            Nu, ca boii se au bine intre ei (Miercuri, 8 martie 2017, 21:30)

            ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

            Si vor paste si fuma iarba bine mersi.
    • +18 (20 voturi)    
      abuz de drept (Miercuri, 8 martie 2017, 13:42)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      prostia la putere..
      in termen juridici, "de drept" inseamna "conform legii". "abuzul de drept" asta este o acuzatie sau o lauda?
      daca il intrebi pe soferul lui Catalin Voicu, bietul de el e normal sa fie confuz, ca doar a facut aceeasi facultate de drept ca dottore viorel..

      urmeaza sa acuze DNA-ul de abuz de consecventa in lupta impotriva coruptiei?
      • +4 (6 voturi)    
        cine stie (Miercuri, 8 martie 2017, 17:53)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        daca nu cumva, dupa aceasta declaratie nu urmeaza si o suspendare a lui johannis.
        tradiceanu, al doilea in stat, devine temporar primul in stat, ocazie cu care semneaza niscai gratieri sau cine stie ce alte documente, numai sa scape idolul natiunii, opaitul de la Alexandria.
        • +5 (7 voturi)    
          daca tradiceanu (Miercuri, 8 martie 2017, 19:23)

          Crist y [anonim] i-a raspuns lui nahir

          ajunge primul om in stat, nu mai e stat, e ospiciu!
    • +12 (14 voturi)    
      Da teroristul asta reprezinta guvernul, (Miercuri, 8 martie 2017, 15:20)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      parlamentul sau coruptii ? El dar si parlamentarii nu stiu ca strategia de aparare e conceputa de presedinte si in ea scrie ca coruptia e atentat la statul de drept si siguranta nationala ? Prin toate afirmatiile lui, prin sustinerea mutilarii legislatiei anticoruptie (in loc sa sustina inasprirea , rafinarea acesteia) el neaga acest risc , terorizand cetatenii si expunand Romania !
    • +11 (15 voturi)    
      Dizolvarea parlamentului borfasilor (Miercuri, 8 martie 2017, 16:20)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Oficial, psd si alde au dovedit, inca o data, ca nu sunt partide politice, ci grupuri infractionale organizate si trebuie sa fie scoase urgent in afara legii.
      Este clar ca nu doar o parte din psd si alde sustin pe toate caile coruptia si incearca sa-i scape de puscarie pe oamenii lor, ci toti parlamentarii acestor partide.
      Se impune dizolvarea parlamentului borfasilor si alegeri anticipate, la care infractorii sa nu aiba dreptul sa participe.
      Manifestatiile impotriva psd si alde trebuie sa se intensifice, milioane de oameni trebuie sa iasa in strada si sa ceara inlaturarea infractorilor de la putere.
      Presedintele trebuie sa declanseze un referendum in care sa intrebe daca alegatorii sunt de acord cu dizolvarea parlamentului si cu alegeri anticipate.
      • +2 (6 voturi)    
        MILIOANAE de like-uri GENIALA (Miercuri, 8 martie 2017, 17:13)

        un revolutionar [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        intrebare propus de dumneavoastra, mai trebuie adaugate la finalul intrebarii cuvintele parlamentare si locale. Ca la ultimele alegeri locale si parlamentare s-a facut aproape toata tara rosie.Meritati milioane de like-uri .Dar, romanilor , se pare, ca, inca) le place sa fie jucati in picioare de politicieni, ca le face bine la ro(eu)ma(n)tism. Iar mister president nu are vâna de dac in el ca sa faca aceasta propunere, nici cei din jurul sau sa-l convinga.Asa , ca o-m trai si-om vedea tupeisme si mai grave din partea conducerii aflate la butoane.
  • +27 (33 voturi)    
    Maidan PArlament de AZI ! (Miercuri, 8 martie 2017, 12:50)

    un domn [utilizator]

    TREBUIE puse zabrele la usi si ferestrele Casei Poporului, ce se intampla acolo NU reprezinta poporul Roman, ci..."alesul popor" care a votat URSS !
  • +24 (30 voturi)    
    astept (Miercuri, 8 martie 2017, 12:54)

    zicsieu [utilizator]

    si declaratia in care poporul e acuzat de "uzurpare" a "dreptului exclusiv al Parlamentului de a trage Guvernul la raspundere". stai asta a fost deja.... oare ce mai urmeaza?
    • +8 (12 voturi)    
      ce sa mai ... (Miercuri, 8 martie 2017, 13:27)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

      apoi , mai asteptam sa urmeze altceva ?
  • +17 (27 voturi)    
    Curtea Constipationala o sa decida (Miercuri, 8 martie 2017, 12:57)

    ionpozitiv [utilizator]

    planul este sa zica Iohannis ca nu e asa; si atunci o sa judece Curtea Constipationala dominata de comunisti. Si ghici ce o sa iasa de acolo? O hartie pro-PSD si material de propaganda pentru A3 etc
  • +22 (30 voturi)    
    Ce va uzurpat ticalosilor?. (Miercuri, 8 martie 2017, 12:59)

    Rescator [utilizator]

    Dreptul de a fura la vedere si de a legifera doar in folosul
    vostru.Vreti sa va scoateti amicii hotomani din inchisori
    si sa va asigurati ca nu veti intra si voi .
    Credem ca intindeti coarda cam mult .Va vom alerga cu
    pietre.
    • +11 (13 voturi)    
      asa e (Miercuri, 8 martie 2017, 14:08)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      parlamentul trebuie dizolvat si alegeri parlamentare. Ca cetatean care am votat, nu am votat ca hotii sa scape si statul sa fie furat in continuare.
  • +23 (25 voturi)    
    joaca tare baietii, nu se lasa (Miercuri, 8 martie 2017, 12:59)

    un revolutionar [utilizator]

    si ii arata pisica lui Iohannis. Se pregateste terenul pentru lansarea si ,, motivarea” fortata in spatiul public a unei posibile și mult dorite suspendari a presedintelui. Motivarea ,, beton” ar fi incalcarea constitutiei.
    A3 și RTV isi vor tura motoarele la maxim pt a spala creierul celor saraci cu mintea si judecata.
    Asa o s-o pateasca mister presidente daca a lasat-o mai moale cu referendumul, lasand o mare gura de oxigen actualei puteri. Si pan la urma, stiti cum se zice: pe cine nu lasi sa moara politic, nu te lasa sa traiesti.
  • +25 (31 voturi)    
    Chiar ma miram de ce tace asa de tare scarbiceanu (Miercuri, 8 martie 2017, 13:00)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    A avut treaba , ia uite ce mi ti clocea !!!

    Johannis, sho pe ei !!!

    Scoate-l iar la tabla de javra turbata si incrancenata , FMMIG scarbicene !!!

    Cand ai sa intelegi ca fara NOI nu ai mai fi nimic ?!?!
  • +24 (30 voturi)    
    se pare ca strada (Miercuri, 8 martie 2017, 13:01)

    normalpeople [utilizator]

    ....nu a fost de ajuns.
    Chiar e nevoie de o noua revolutie ca sa inteleaga acesti oamenii nu e normal ce fac?
    Suntem 6 milioane de oameni care l-am votat pe Iohannis....sa va fie frica fiindca nu ne lasam.
    • +17 (27 voturi)    
      300 si o singura Camera !!! (Miercuri, 8 martie 2017, 13:32)

      ana-pat [utilizator] i-a raspuns lui normalpeople

      (Asa a votat poporul ROMAN .) Si mai ales fara penali !!!!
      • +3 (19 voturi)    
        daca cateva milioane de prosti (Miercuri, 8 martie 2017, 13:54)

        un_critic [utilizator] i-a raspuns lui ana-pat

        au votat o singura camera nu inseamna ca asa va fi :)

        maine daca ar putea aceleasi hoarde de prosti ar vota si 2000 euro salariul minim si alte aberatii
  • +14 (22 voturi)    
    irelevant (Miercuri, 8 martie 2017, 13:03)

    Dodel540 [utilizator]

    Este absolut irelevant pentru foarte multi romani ce mai adopta aceasta majoritate penala.
    Din partea mea pot sa declare si ca "Pamantul este plat" . Ar fi un pas spre progres pentru ei
  • +13 (19 voturi)    
    fac ceva pe declaratia aia.... (Miercuri, 8 martie 2017, 13:05)

    liviu_ [utilizator]

    au majoritate parlamentara...
    pot sa declare orice ca ei o voteaza!

    inseamna fix 0... o sa fie utila doar ca sa urle gadea si mirciulica la a3 despre abuzurile lui iohannis si cum nu poate tripla psd pibu din cauza lui!
  • +13 (17 voturi)    
    Jenibil (Miercuri, 8 martie 2017, 13:08)

    mitg [utilizator]

    Dar asta au votat vecinii, colegii si poate chiar si prietenii nostri.
  • +19 (27 voturi)    
    Unul mai tampit ca Tampiceanu nu am mai (Miercuri, 8 martie 2017, 13:16)

    Susufler0 [utilizator]

    pomenit !

    Pai daca pt Presedintele Romaniei inseamna abuz de putere faptul ca i s-a respins o sesizare la CCR, atunci, pt Parlament caruia CCR i-a respins pt neconstitutionalitate zeci si zeci de legi, ce-o insemna asta?

    PS. aud ?
  • +6 (18 voturi)    
    Deja nu ii mai suport (Miercuri, 8 martie 2017, 13:25)

    MatacheDragos [anonim]

    Hai sa facem curatenie in cocina, sa-i dam afara din parlament, trebuie facut ceva fratilor, nu se mai poate asa, in fiecare zi fac alta isprava.....nu se mai poate asa.......
  • +7 (23 voturi)    
    dehh (Miercuri, 8 martie 2017, 13:25)

    Ghita2016 [utilizator]

    La asa popor iresponsabil in a vota,asa guvern,asa parlament,asa clasa politica.Mai urmeaza sa-l vedem pe Nutu Balint "Camataru" senator impreuna cu niste alti senatori din Clanul Sportivilor,Cordunenilor ,etc
    Ne meritam soarta si sunt pe deplin blestemati sa fim inteligenti din punct de vedere ,nativ si niste imbecili totali in viata sociala.
    Avem cea mai proasta economie ,agricultura,industie(mai este asa ceva?)clasa de bussinet,piata financiara,bursa,etc si asta raportat la numarul de locuitori . Avem cele mai multe prostituate/mp,cei mai multi hoti,talhari,excroci,violatori,hackeri,etc si doar prin raul care-l facem ne putem "remarca" in toata lumea.
    Presa este de cea mai joasa conditie umana si mai ales presa sportiva care este formata in cea mai mare parte din lingai si pupincuristi ferventi ai unor sportivi mediocrii si ratati. Mass-media prin televiziuni propaga intro proportie covarsitoare doar imbecilitati,minciuni crase,incompetenta,mizerie sociala,prostituate(dive,starlete,vedete,asistente tv,etc) de toate calibrele,nulitati,analfabeti ,semidocti care au ajuns "formatori de opinie" .
    Romania,a ajuns de toata mizeria si totul este fals,mincinos,se manipuleaza mai totul aratand in mod fals cum ca prosperam cu economia cand de fapt suntem la un pas de dezastru si de intrare in faliment economic.
    Romania a ajuns Fanarul Europei,ca ne place ,ca nu ne place! Cand ajungem sa ne laudam cu gunoaie sociale precum Ghenea,Columbeanca,Antena 3,Romania tv,B1 Tv, Raduleasca,A. Marin si multi alti borfasi de pseudobaieti care se dau ca fiind actori de elita,de fapt dovedim cat de jos am ajuns in plan social,material si nu numai.
  • +10 (14 voturi)    
    interesant (Miercuri, 8 martie 2017, 13:27)

    coloneze [utilizator]

    Acuzatii penali se Vor procurori. daca le place asa de mult sa mearga sa acuze sa mearga in la examen la MAGISTRATURA
  • +11 (17 voturi)    
    constat ca limba romana e saraca in adjective (Miercuri, 8 martie 2017, 13:28)

    mnicku [utilizator]

    si nu mai gasesc cuvinte cu care sa-i gratulez pe nemernicii astia . Li sa facut dor de o smotoceala.

    Auzi la ei " demnitatea parlamentului" - mama voastra de jeguri ordinare , meritati sa va punem in tomberoanele de gunoi si sa va dam la export

    As vrea sa fiu Presedintele RO, doar o saptamina sa-i trimit pe astia la un nou canal Dunare - Brasov , sa vada ce inseamna munca.
    • +3 (5 voturi)    
      Mai bine (Miercuri, 8 martie 2017, 14:01)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Oradea-Brasov-Bucuresti-Giurgiu.Nu e inca tarziu.
      Ticalosii trebuie alungati din cuibul de vipere.
  • +13 (17 voturi)    
    fmm UDMR si Dragnea si Tariceanu (Miercuri, 8 martie 2017, 13:29)

    ouyang [utilizator]

    si mafia politica in toata dimensiunea ei. furci si topoare!
  • +3 (11 voturi)    
    legat de strada....... (Miercuri, 8 martie 2017, 13:38)

    Ghita2016 [utilizator]

    Ce sa mai faci cand cel putin 80% din popor sta in case si se uita la un 3-5 % care ies in strada sa manifeste??? Noi,romanii ,ne-am distrus si demantelat pana si mandria de a fi un patriot din tara asta.
    Am ajuns atata de penibili incat si daca avem 2 facultati si zeci de carti in bibloteca ,sa ne comportam ca niste scursuri sociale,sa ne bem mintile,sa ne batem nevestele,sa aruncam banii pe amante,etc
    Nu mai avem nimic comun cu spiritul stramosilor nostri,ci doar cu a celor veniti din celebrul Fanar al Istambul-ului .
    Ne rezumam sa traim ca niste milogi si in tara si in afara ei,sa furam cate ceva,sa ne trimitem nevestele la "produs" sa ne batem copii si sa-i lasam intr-un stadiu de indobitocire prin lipsa de cultura,etc
    In asa conditii...ce sa mai avem pretentii.
    Am iesit la Revolutie,odata si nu am carnet de revolutionar pentru ca am considerat ca nu este drept sa cer ceva cand de fapt am dorit doar o viata mai buna. Acuma este o inflatie de revolutionari si hoti cu carnete si de fapt mizeria sociala este cu mult mai mare decat in timpul lui Ceasca! Din pacate nu cred sa mai fie un 0,5 % din populatie ,oameni cu care sa ne mandrim ca suntem romanii de alta data si cred ca si cu acest procent,sunt prea optimist !
    • -1 (5 voturi)    
      adevarat graiesti (Miercuri, 8 martie 2017, 14:12)

      un revolutionar [utilizator] i-a raspuns lui Ghita2016

      dar sunt și destui care sunt in alerta , dar n-au zvâc. Sunt ca motoru fara bujie.
    • +1 (5 voturi)    
      fii mai optimist te rog, (Miercuri, 8 martie 2017, 17:28)

      MatacheDragos [anonim] i-a raspuns lui Ghita2016

      Avem oameni cinstiti, demni si drepti in aceasta frumoasa tara, spun frumoasa ca este cea mai frumoasa tara din Europa cu cei mai frumosi oameni. Avem de toate in tara asta dar in fruntea noastra au fost de foarte multi ani numai lichele si banditi. Numai profitori, lingai si parveniti. Am avut ocazia sa cunosc clasa politica la nivel judetean.....groaznici oameni, de cea mai joasa speta, toti, dar toti....la nivel mai inalt sigur sunt la fel. Cred ca a venit timpul sa taiem raul de la radacina, sa curatam toata politica de hoti, penali si tradatori de tara, vreau ca urmasii mei sa-si aduca aminte cu mandrie de noi asa cum si noi ne uitam in urma in istorie si suntem mandri si vreau asta cu orice pret, nu conteaza, asa nu se mai poate.
  • +6 (8 voturi)    
    "cu caracter exclusiv politic " (Miercuri, 8 martie 2017, 13:41)

    cladob [utilizator]

    astia reduc politica la jocul de culise
  • +9 (11 voturi)    
    Aceasta declaratie (Miercuri, 8 martie 2017, 13:43)

    ipolitic [utilizator]

    este semnul unei slabiciuni identitare a institutiei Parlament si a obsesiei lui Tariceanu de a demonstra prin orice mijloace "virilitatea" lui politica.
    Dragi parlamentari, ati fost si ati ramas niste amatori neproductivi in ale legiferarii. Incercarea voastra jalnica de self-boost declarativ nu schimba cu nimic starea de fapte.
  • -19 (23 voturi)    
    :) (Miercuri, 8 martie 2017, 13:48)

    Gigi Kent [utilizator]

    Relaxati-va securistilor / postacilor bolsevici ca e doar o declaratie. Sau in delirul vostru existential nici adevarul nu il mai suportati?
    • +6 (10 voturi)    
      bolsevicul vede bolsevici. (Miercuri, 8 martie 2017, 14:02)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      tipic comunist.
      • -6 (14 voturi)    
        Pai... (Miercuri, 8 martie 2017, 14:26)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

        Pe mine nu ma incurca Parlamentul care e institutia fundamentala a oricarei democratii. Pe tine te incurca. Deci esti bolsevic. Rau de tot.
        • +3 (5 voturi)    
          ma incurca hotii de-acolo. (Miercuri, 8 martie 2017, 18:15)

          ouyang [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          nu institutia in sine. mars la a3
    • +5 (7 voturi)    
      dar de ce nu au.. (Miercuri, 8 martie 2017, 14:04)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ...adoptat una si contra guvernului? ca ei au data OUG 13.
      Oricum acesta este ceva tipc angajatorilor tai psd-isti...ei fura si dau vina pe alti
      • -7 (11 voturi)    
        Bati campii (Miercuri, 8 martie 2017, 14:25)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

        Bati campii cu gratie. Tocmai asta spune Parlamentul, ca a controla o OUG, a o accepta sau a o respinge, a cenzura un ministru sau intregul guvern e treaba lor nu a Presedintelui. Nu a CSM-ului, nu a lui Augustin nu stiu cum de la Parchetul General, nu a lui Kovesi.

        Nu au adoptat una impotriva guvernului pentru ca nu au considerat oportuna.

        Angajatorii mei nu sunt pesedisti. Nici macar nu sunt romani asa ca vezi-ti de treaba cu petardele astea ieftine, postacule bolsevic.
        • +1 (5 voturi)    
          jiji becali in comportament (Miercuri, 8 martie 2017, 14:35)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          tu crezi ce tastezi ?
          • -4 (8 voturi)    
            Nu! (Miercuri, 8 martie 2017, 14:53)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Nu cred. Primesc pe o foaie de la cineva si doar copiez. Multumit? Bine, pa!
        • +1 (1 vot)    
          Ma bucur ca recunosti (Miercuri, 8 martie 2017, 23:23)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          ca angajatorii tai nu sunt romani , stiam toti ca esti plati in copeici!
    • +1 (1 vot)    
      schimba kentul (Miercuri, 8 martie 2017, 19:28)

      Crist y [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      pe ceva mai lejer! Cui spui tu bolsevic, pui de liberal comunist? Intelegi acum aberatia care iti indica sa schimbi....
  • +8 (10 voturi)    
    tradiceanu... (Miercuri, 8 martie 2017, 13:52)

    astronaut [utilizator]

    infiereaza cu manie proletara in stil comunist , institutiile care nu se apleaca in fata parlamentului penalilor si fac alta opinie ! ''sobolanul roz'' este in stare sa dea foc tarii ca scape de ''brutarie'', HAI CA SUNTEM DIN CE IN CE MAI CURIOSI , DACA ESTI SAU NU MINCINOS !!
  • +5 (7 voturi)    
    Au reptate parlamentarii care au propus (Miercuri, 8 martie 2017, 14:13)

    Daia Oienologu [utilizator]

    As mai adauga pe lista, pe langa uzurpare si: blasfemie, erezie si incomprehensibilitate califragilisticexpialidoctica.

    Suspendarea este o pedeapsa mult prea usoara pentru presedinte. El ar trebui sa fie crucificat pe crucea Sf. Andrei si, pentru ca pedeapsa sa fie mai aspra si mai dreapta, crucea sa fie dubla avand in vedere ca presedintele se mai face vinovat si de faptul sa la gara Cotroceni este linie dubla de cale ferata. Asadar trebuie ca legislatia rutiera sa primeze si crucea sa fie dubla.

    PS: Domnul Tariceanu este cel mai important om in stat. Ceea ce nu imi dau seama e statul cui caci din cate imi amintesc, dl Tariceanu cand a fost sa stea (la coada) nu a stat.
  • +7 (9 voturi)    
    Declaratie de razboi (Miercuri, 8 martie 2017, 14:45)

    Metec [utilizator]

    Prin acest document, Parlamentul comite un act extrem de grav, cu urmari imprevizibile. Este o declaratie de razboi a puterii legislative fata de Presedinte, adica reprezentantul statului, si fata de puterea judecatoreasca, in apararea puterii executive pe care ar trebui, in principiu, sa o controleze. De fapt, Parlamentul se comporta abuziv si discriminatoriu, refuzand sa vada ca Guvernul insusi a incalcat o sumedenie de legi si principii de drept, ba mai mult, legiferand TOCMAI EL in locul Parlamentului.

    Asadar, Parlamentul este cel care nu-si indeplineste mandatul, cocolosind Guvernul care face ce vrea, dar se ratoie la ceilalti care incearca sa-i puna stavila, ca o mama tembela care cearta ceilalti copii ca nu se lasa batuti de propria odrasla.

    Ceea ce ne aduce chiar la ratiunea de a exista a Parlamentului: reprezentarea poporului. Atunci cand , in calitate de reprezentant al poporului, Parlamentul nu-si face bine treaba, poporul ii poate retrage mandatul, chiar inainte de termen. Se numeste:
    DIZOLVARE SI ALEGERI ANTICIPATE!
    • +2 (6 voturi)    
      Cred ca mai exprima in mod involuntar (Miercuri, 8 martie 2017, 15:17)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      si altceva ! Frica... frica fata de exact acele institutii pe care Parlamentul Romaniei le exorcizeaza in documentul adoptat.

      Teama fata de atitudinea tot mai sigura si mai inflexibila pe care Presedintele o are fata de politicienii penali, atitudine sustinuta de pare o buna parte a cetatenilor, precum si groaza fata de justitie, care-i urmareste implacabil si-i pedepseste pe politicienii corupti.

      In rest, e de ras faptul ca rahatul asta cu ochi are impresia ca daca declara ca ceva e cel mai cel, simpla lui declaratie e de ajuns ca acel ceva chiar sa se transforme in cel mai cel !

      PS. Sarmanul... !
    • +2 (6 voturi)    
      250 de TZEPE lungi de trei metri (Miercuri, 8 martie 2017, 15:30)

      L. [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Plus tragerea in tzeapa a penalilor si a slugoilor lor patrunsi de maretia unei cladiri in care nu au ce cauta.
      250 de Tzepe Inalte in fata Parlamentului, le umplem hotarat cu aceste scursori platite din banii nostri.
      Apoi organizam alegeri democratice, cu frica de mania poporului.
  • +5 (9 voturi)    
    gunoaie,gunoaie... (Miercuri, 8 martie 2017, 14:46)

    izu51 [utilizator]

    Tupeismul gunoielor alese (cu grija)ne fac sa realizam zilnic de ce trebuie sa #rezistam.Proverb romanesc ,ce strica 3 milioane de idioti nu pot sa dreaga(usor)sute de mii de intelepti .Totusi gunoaiele potlitice au grija zilnic sa le rada in fata ,indemnand la protest general.
  • -8 (14 voturi)    
    Tariceanu n-a zis nimic in plus fata de ce-a (Miercuri, 8 martie 2017, 15:51)

    xrogo [utilizator]

    zis CCR!
    Ca voua nu va place ce zice CCR e fix treaba voastra,comentati,injurati dar dragilor nu aveti altceva ce sa faceti decat sa aplicati intocmai,punct.
    • +2 (4 voturi)    
      Va referiti la declaratia presedintelui CCR, (Miercuri, 8 martie 2017, 19:21)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Dodon, care a spus ca DNA a tulburat BUNA functionare a guvernului ?!!
      Aveti idee care sunt rosturile unei curti constitutionale intr-o democratie , de ce a fost inventata si ce si pe cine serveste ?!
      Cristian Parvulescu - Jurnalul de Seara - 27 feb 2017 - DIGI24
    • 0 (4 voturi)    
      ia compara (Miercuri, 8 martie 2017, 19:33)

      Crist y [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      ce a zis ccr si ce zice motocicleanu....daca e greu de vazut prin ce exagereaza acesta, roaga pe cineva din redactie sa-ti explice....


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică