Proiect initiat de un senator PNL: Functionarii publici trimisi in judecata sa nu mai fie suspendati din functie/ Dragnea: Nu este o idee rea, sustinem

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Miercuri, 1 martie 2017, 17:04 Actualitate | Politic

Raducu Filipescu
Foto: Agerpres
Senatorul PNL Raducu Filipescu, fost presedinte al Consiliului Judetean Calarasi, a depus un proiect legislativ care abroga un articol din Statutul functionarilor publici astfel incat acestia sa nu mai fie suspendati din functie in momentul in care sunt trimisi in judecata pentru diferite infractiuni, intre care si cele de coruptie. Proiectul este semnat si de senatorul PSD Eugen Teodorovici si senatorul UDMR Cseke Attila-Zoltan, iar liderul PSD Liviu Dragnea a declarat ca PSD va sustine acest proiect.
Articolul pe care il abroga proiectul legislativ din Legea privind Statutul Functionarilor Publici:

Art. 94

(1)Raportul de serviciu se suspenda de drept atunci cand functionarul public se afla in una dintre urmatoarele situatii:

m)in cazul in care s-a dispus trimiterea in judecata pentru savarsirea unei infractiuni de natura celor prevazute la art. 54 lit. h);

Acesta prevede:

Art. 54 lit. h)nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie si de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice.

In expunerea de motive, initiatorii afirma ca este nevoie ca Statutul functionarilor publici sa fie pusa in acord cu Codul Muncii, cu Statutul alesilor locali si cu Legea administratiei publice locale. Potrivit acestora, articolul incalca "principiul prezumtiei de nevinovatiei instituit de Codul Penal; in virtutea acestei prezumtii, acela impotriva caruia a fost declansat un proces penal este prezumat nevinovat pana la dovedirea vinovatiei intr-un proces public, cu asigurarea garantiilor dreptului de aparare."

Proiectul a fost depus marti la Senat, iar initiatorii au cerut dezbaterea in procedura de urgenta.

O primă reacţie la iniţiativa liberalului Răducu Filipescu a venit din partea liderului PSD, Liviu Dragnea, care a declarat că este de acord cu această propunere deoarece trebuie să ne obişnuim şi cu principiul prezumţiei de nevinovăţie, transmite News.ro.

"Nu cred că este o idee rea pentru că trebuie să ne obişnuim şi cu principiul de prezumţie a nevinovăţiei. Până când un om este condamnat, nu cred că trebuie să plece de la serviciu. Sunt de acord cu acestă propunere, susţinem", a răspuns liderul PSD.

De precizat ca articolul pe care Filipescu il doreste abrogat a fost declarat constitutional. Mai exact, Curtea Constitutionala a respins, in aprilie 2015, ca neintemeiata o sesizare de neconstitutionalitate privind exact art. 94 alin (1) lit. (m).


Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

10062 vizualizari

  • +54 (56 voturi)    
    ce-l doare pe pnl acum! (Miercuri, 1 martie 2017, 17:08)

    Francisc 1 [utilizator]

    nu intelege ca dispare ca partid daca mai tine trena psd!
    • +41 (41 voturi)    
      PNL ALDE PSD PDSR FSN (Miercuri, 1 martie 2017, 17:53)

      mikef [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Care e diferenta/
      • +32 (36 voturi)    
        pai nu e corect, domnule !!! (Miercuri, 1 martie 2017, 18:16)

        si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui mikef

        de la prima infatisare pana la sentinta finala definitiva si executorie pot sa treaca ani !

        Cum adica, eu sa nu mai fur nimic in timpul asta?!?
        Pai eu atat stiu sa fac, si o fac cel mai bine !!!

        dracul viu : Nu este o idee rea, sustinem ! Pacat ca nu ne-a venit noua mai demult !

        implozie placuta va doresc !
    • +11 (19 voturi)    
      USL (Miercuri, 1 martie 2017, 19:36)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Uniunea de la stinga la dreapta, unde tocmai a intrat si PMP.
      Mai ramane USR, ultime speranta ...
      • +12 (12 voturi)    
        Aceeasi mizerie... (Miercuri, 1 martie 2017, 20:16)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Cand scriam de PNL primeam minusuri... acuma nu mai sar aparatorii partidului ce reprezinta viitorul si sansa Romaniei?

        ... a ba da, cei ce urmaresc televiziunile Triunghiului Bermudian.

        Am si eu o propunere: Uniunea PSD, ALDE si PNL sub un singur nume: USL2. Asa o sa stim clar cine sunt tradatorii si daca reusim sa eliminam cancerul ii eliminam pe toti din prima cand se va desfiinta USL2.

        Nu zic ca-s ingeri, dar pana si PMP sta mai bine ca PNL momentan. Asta asa ca "imagine", ca realmente sunt la fel de murdari ca si astia 3.

        USR o fi speranta, dar la ce majoritate au gunoaiele astea, deja nu mai conteaza. Nici acum nu au validat cele 4 locuri pentru USR, deci... si daca ar vrea nu ne mai pot ajuta acum.
        • +4 (4 voturi)    
          nu stiu... (Joi, 2 martie 2017, 4:20)

          Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          care ti-or fi dat minusuri, dar credeam ca e clar pentru toata lumea ca aia din pnl sunt la fel de imbecili ca amicii lor rosii.
          • 0 (0 voturi)    
            Pentru ca (Joi, 2 martie 2017, 8:25)

            AdrianRO [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

            probabil vorbea pe langa subiect. Sunt multi care vorbeau in perioada OUG 13-14 de PNL, ceea ce nu avea nimic de a face cu PNL-ul la aceea perioada, multi nu au inteles ca majoritatea protesta impotriva ordonantei si bataii de joc asupra populatiei de catre politicieni. Pe langa asta multi aratau cu degetul spre PNL, pe cand subiectul era PSD si prejudiciile aduse statului de formatiunea asta politica compusa din hoti.
      • +3 (3 voturi)    
        somn usor ! (Miercuri, 1 martie 2017, 20:50)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        ......................
    • +7 (7 voturi)    
      PSD= Ciuma Rosie; PNL=Ciuma Roz (Miercuri, 1 martie 2017, 20:20)

      Daniel G. [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Avem nevoie de alte partide care sa se rupa de toate practicile brontozaurilor PSD, ALDE si da USL-PNL.
    • 0 (0 voturi)    
      Cozile de topor (Miercuri, 1 martie 2017, 22:49)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Cred ca deja banuim numele primului traseist politic care va abandona partidul care l-a propulsat in Parlament si se va alatura taberei adverse.

      Si ca sa nu vina cu mana goala, le va face si un cadou viitorilor sai tovarasi: va accepta acum sa iasa la inaintare ca initiator al unei legi impopulara la public dar utila coalitiei PSD/ALDE (lege probabil de multa vreme clocita in laboratoarele pesediste), simultan umpland de ridicol partidul din care (inca) mai face parte.

      Cum s-ar zice, prin momirea unor asemenea Iude politice, PSD-ul impusca doi iepuri dintr-un foc.
  • +45 (47 voturi)    
    mda (Miercuri, 1 martie 2017, 17:11)

    SoulSearcher [utilizator]

    foarte buna idee...

    eventual sa li se acorde o prima celor trimisi in judecata... si o vacanta in brazilia.. ca tot se strang hotii pe acolo
    • +5 (5 voturi)    
      ei nu asteapta prima (Miercuri, 1 martie 2017, 20:52)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      doar un bob zabava, sa aiba timp sa umple pozanarile, inainte se fie dati afara, sau sa intre la mititica.
      ca daca tot e sa plece, macar sa aiba oarece folos.
  • +34 (36 voturi)    
    care este motivatia ? (Miercuri, 1 martie 2017, 17:13)

    jescu [utilizator]

    Care e procentajul de functionari trimisi in judecata au fost declarati de judecator nevinovati ? Daca il prind pe unul ca delapideaza milioane de euro, il mai lasa in functie cativa ani pana se termina procesul ?
  • +34 (38 voturi)    
    sunt oripilat (Miercuri, 1 martie 2017, 17:16)

    tartoru [utilizator]

    frate astia nu inteleg nimic din tot ce se intampla????? ce e in neregula cu ei, fac exact invers decat trebuie?
    OK, sa nu-i mai suspende, sa-si dea demisia atunci!!!
    • +22 (24 voturi)    
      CRED CA NOI NU INTELEGEM.. (Miercuri, 1 martie 2017, 18:03)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui tartoru

      Ce se intampla!
      Singura solutie este "raderea" pur si simplu a acestei clase politice, altfel o sa stam in piata multi ani de-acum incolo!
      Deci demisia Guvernului, dizolvarea actualului parlament si tot tacamul!
      • +6 (8 voturi)    
        eu ..nu inteleg.. (Miercuri, 1 martie 2017, 19:46)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        de ce ..numai "raderea" clasei politice?...de ce nu si "raderea" ....poporului de imbecili care voteaza pe cei care se aseamana cu ei...ca "putregaiul" se ..."rade" ( a se citi : taie ) de la "radacina"...asa ca ...e mai greu sa "razi" vreo ..10 milioane...pe putin..
      • 0 (2 voturi)    
        Logic este ca propriile soluții (Miercuri, 1 martie 2017, 20:33)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        să le probezi pe sine, nu pe ceilalți. Dacă vor avea efect pe sine sigur vor acea efect și pe ceilalți, dacă sunt inaplicabile pe sine n-au nicio șansă succes nici cu ceilalți.
        • +1 (1 vot)    
          Sopirlita vesela (Miercuri, 1 martie 2017, 23:33)

          Leon_Magnificul [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Maestre in intoarcerea lucrurilor pe dos, omul se refera foarte clar la cei care se asemeana cu putragiul si voteaza de peste 25 de ani hotii care-i fura si ii tin in saracie, din care cu siguranta el nu face parte. Prin urmare, el n-are ce sa probeze. Altii, poate? Se ofera cineva voluntar?
  • +35 (35 voturi)    
    Bravo USL! (Miercuri, 1 martie 2017, 17:25)

    ouyang [utilizator]

    FMM
  • +24 (24 voturi)    
    Vorba unora.... (Miercuri, 1 martie 2017, 17:34)

    JestersTear [utilizator]

    Functionarii de pe intinsul patriei nu vor decat sa munceasca...!
    Ce si cum nu mai conteaza.
  • +16 (16 voturi)    
    Gambitul damei. (Miercuri, 1 martie 2017, 17:47)

    Mark2009 [utilizator]

    Dama de inima neagra a propus un sah la justitie cu mat la popor.
    Mai precis, au dat navala in Parlamentul Rusinii Nationale, s-au acoperit de privilegii si, liber la furat !
  • +24 (24 voturi)    
    PNL, aceasi mizerie (Miercuri, 1 martie 2017, 17:53)

    /./ [utilizator]

    Ca sa ne fie clar de ce USR-ul nu se poate unii cu PNL-ul chiar dc sunt unii inclusiv Tapalaga care sustin acest lucru.
  • +19 (19 voturi)    
    .... (Miercuri, 1 martie 2017, 17:53)

    tirolez [utilizator]

    Normal, sa ramana, sa poate sterge urme, sa influenteze, pardon, sa discute cu martorii.
  • +20 (20 voturi)    
    iata cum se face la case mai mari (Miercuri, 1 martie 2017, 18:03)

    cladob [utilizator]

    https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Wulff#Scandals.2C_resignation_and_final_acquittal
    https://de.wikipedia.org/wiki/Christian_Wulff#R.C3.BCcktritt

    In urma banuielilor de coruptie procuratura din Hanovra a a cerut ridicarea imunitatii presedintelui de atunci al Germaniei. A doua zi acesta si-a dat demisia.

    La noi ca la nimeni. Parlamentul este locul unde se refugiaza penalii.. Acum se doreste si functionariul public sa se comporte la fel. Asa nu facem decat sa stam pe loc. Oare nu se poate indeplini functia publica fara incalcarea legilor ? De ce umblam cu jumatati de masura ?
  • +17 (17 voturi)    
    Eventual cei condamnati sa lucreze cu bratara (Miercuri, 1 martie 2017, 18:10)

    ouyang [utilizator]

    electronica la picior. Conform tembelei de gorghiu ar putea executa pedeapsa in weekenduri. Deci restul saptamanii pot fura in continuare banul public din aceleasi functii platite din banii tuturor. Nu meritati nici 5% porcilor
  • +16 (16 voturi)    
    De-aia nu merge lumea la vot (Miercuri, 1 martie 2017, 18:22)

    Withdrawal [utilizator]

    pentru ca exista un singur partid - Partidul Mafia. Simularea democratiei cu PSD, PNL, PLM, nu sunt decat metodele mafiei de a prosti societatea si a-si legitimiza furtul.
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate... (Miercuri, 1 martie 2017, 21:07)

      gayon [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

      Dar... sa ne imaginam ce s-ar intampla daca prezenta la vot ar fi de 80-90%, iar 50% din buletinele de vot ar fi nule. 50% vot nul ar sugera starea de cacao in care se scalda actuala clasa politica. Nu stiu daca ar sta ei in parlament asa de comozi si relaxati, ca sa le fete mintea pui ca si in cazul de fata. Si in afara de asta bucuria de a vedea un parlament fara tradiceanu si alde, fara udmr cu 100 de fete si multe alte beneficii. Dar sa nu fim asa de tragici, tousi ne-a mai ramas alternativa USR.
      • +2 (2 voturi)    
        solutia (Miercuri, 1 martie 2017, 21:59)

        Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui gayon

        intr-adevar, intreabarea care se pune este : ce facem ?

        sigur, putem sa ne resemnam sau sa plecam din tara. Eu insumi scriu de-afara. Eu insumi sunt unul care nu a votat, dupa ce m-am simtit tradat de Iohannis cand s-a infipt cu gura in microfonul lui Voiculescu sa-i apere televiziunea de ANAF.

        USR este o alternativa, depinde de fiecare cat de viabila o considera.

        Dar cred ca o solutie sta in schimbarea atitudinii fiecaruia dintre noi, de a nu accepta, de a nu se resemna , si de a deschide gura atunci cand se face o nedreptate. Partidul Mafia este neobosit in a-si apara milioanele si libertatea si va incerca zilnic sa-si apere infractorii.

        Un exemplu colectiv sunt demonstratiile din ultimele saptamani, cand romanii au descoperit ca au o forta. O adevarata revolutie de catifea.

        Dar un exemplu individual in acest sens este, dupa parerea mea, ceea ce a fost numit in ziare, "Fenomenul Anna" - un copil de 14 ani care, poate si cu naivitatea varstei, nu se sfieste sa expuna ceea ce ea crede ca este nedreptate.

        Nu trebuie sa acceptam in liniste, trebuie sa facem galagie fiecare unde si cum putem, in stanga si-n dreapta. Intr-o societate profund corupta, nu este doar vina celui care da si celui care primeste spaga, problema este un intreg sistem paralel de frauda, de controale ne-functionale, de justitie care apara infractori, si de leaderi mafioti care numai sociali sau de stanga nu sunt.

        faceti un calcul simplu: 60M condamnare 10ani =>20,000/ZI !!! cum dracului sa nu stai bine-merci la puscarie cand profitul este 20,000 pe zi !!!!
        • 0 (0 voturi)    
          Din diversitatea opiniilor (Miercuri, 1 martie 2017, 22:56)

          gayon [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

          se nasc cele mai progresiste idealuri. De aceea nu pot sa-ti contrazic parerea ta referitoare la presedintele Romaniei, dar pe mine ma oripileaza numai gandul ce s-ar fi intamplat acuma, daca ar fi castigat pontalaul in 2014. Incerc ingrozit sa alung din minte imaginea asta. Am parcurs sute de km ca sa votez, iar in viitor voi parcurge alte mii daca va fi necesar, dar nu voi sari niciodata peste un eveniment ca asta. Atunci cand chiar nu voi avea nici o alternativa, tot voi participa, chiar numai sa joc X si 0 pe buletinul de vot. Si votul in alb e tot vot si cantareste mult mai mult decat lipsa la vot.
  • -10 (16 voturi)    
    O propunere ok pana la urma (Miercuri, 1 martie 2017, 18:22)

    AdamJensen [utilizator]

    Trebuie mers pe prezumtia de nevinovatie.
    Sa se recurga la suspendare, doar daca se ia masura preventiva a arestului (evident).
    Daca se dovedeste ca persoana respectiva este nevinovata, in final, nu se va fi creat decat haos prin suspendarea acestuia.
    • +11 (11 voturi)    
      innocent vs not guilty (Miercuri, 1 martie 2017, 19:30)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui AdamJensen

      Dacă persoana este declarată nevinovată asta nu înseamnă că faptele nu au existat.

      Tocmai prezumția de nevinovăție îl poate ajuta să fie declarat nevinovat, dar suspendarea nu este pedeapsă penală. Suspendarea este o măsură administrativă asiguratorie.

      Dacă ar fi angajatul tău cum ai proceda? Îl lași să aibă același nivel de acces și la aceleași date pe toată durata investigației?
    • +1 (1 vot)    
      de acord (Miercuri, 1 martie 2017, 20:08)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui AdamJensen

      Cu o mica observatie. Daca se dovedeste ca persoana e vinovata, si nu si-a dat demisia la inceptul anchetei, sa fie adaugat la pedeapsa un spor pentru timpul cat a stat in functie dupa inceperea procesului.
  • -6 (6 voturi)    
    @HN (Miercuri, 1 martie 2017, 18:23)

    subcultura [utilizator]

    Trebuia sa precizati in articol si care sunt infractiunile contra umanitatii (primele din enumerarea articolului ce se vrea abrogat) prev de art 439 din Codul penal. Printre ele se afla uciderea, tortura, sclavia, deportarea, violul, persecutarea unui grup pe motive rasiale, de religie etc.
  • +11 (11 voturi)    
    De ce sa-i mai judece...de ce sa ii condamne... (Miercuri, 1 martie 2017, 18:24)

    morometu [utilizator]

    ''Saracii'' de ei, cum se poate sa fie suspendati si sa nu mai poata fura??? Daca parlamentul este plin de borfasi penali, administratia publica de ce sa nu se poata bucura de aceeleasi privilegii??? Asta e picat in freza? Pai intr-o tara in care coruptia este la un asemenea nivel, faci legi sa inaspresti masurile, sa dai pedepse mai dure iar voi plangeti zilnic pe umarul borfasilor, nu aveti somn nici noaptea de cum sa ii mai ajutati. In vechime, hotilor li se taia mana, erau trasi in tepe dar noi suntem civilizati, am evoluat si nu dorim decat ALEGERI ANTICIPATE!
  • +16 (16 voturi)    
    Din ciclul Romanii e prea destepti (Miercuri, 1 martie 2017, 18:29)

    AlexJ [utilizator]

    Daca citesti acest text, esti functionar public si iti vine citatie pentru o spaga pe care ai luat-o (pedeapsa 1-3 ani), atunci:
    1. angajeaza avocat si amana procesul (se imbolnaveste avocatul, schimba avocatul, recurs) 2-5 ani.
    2. ai 2-5 ani liber la furat, spaga, terminat vila din Brazilia, dar ai grija sa fie tot 1-3 ani. Se comaseaza.
    3. cere un spor de stres, al 16-lea salariu, pensie speciala, prime de merit.
    4. cand se apropie finalul, du-te in Brazilia la vila deja terminata. Nu e cazul sa mai vii inapoi.

    Ar mai fii si posibilitatea de condamnare cu suspendare, reducerea pedepsei peste 60 ani (pana se termina procesul faci 60 ani), dar astea sunt mici detalii.
  • +16 (16 voturi)    
    Exercitiu de imaginatie (Miercuri, 1 martie 2017, 18:31)

    Yeah_Right [utilizator]

    Lucrez in multinationale de productie de aproximativ 13 ani si incercam sa-mi imaginez ce ar zice orice administrator sau manager de resurse umane daca ar veni o propunere de modificare a regulamentului de ordine interioara in sensul asta (evident cu aplicabilitate si pentru furt din fabrica, vanzare de secrete si altele)
    • +1 (1 vot)    
      Asta e cel mai important. (Miercuri, 1 martie 2017, 20:52)

      gayon [utilizator] i-a raspuns lui Yeah_Right

      Si cred ca esti unicul care a remarcat. Ce o sa faca, cand o sa fie jefuita? O sa-si faca bagajele si o sa plece. Abia atunci o sa inceapa perioada sclavagista in Romania, pe mosiile lui dragnea si a baronilor. Profitul lor va fi reinvestit in propriile buzunare, in bugetul statului 0.001% si atunci va incepe sa curga din abundenta mierea bunastarii pe ulita bugetarilor si a pensionarilor.
  • +13 (15 voturi)    
    daca mai era nevoie de vreo dovada (Miercuri, 1 martie 2017, 18:42)

    revo [utilizator]

    USL TRAIESTE!
  • -3 (9 voturi)    
    din pacate (Miercuri, 1 martie 2017, 18:51)

    middle_brick [utilizator]

    90% din cei care isi dau cu parerea nu stiu ce inseamna trimiterea in judecata dar isi dau cu parerea, pai hai sa zicem ca esti functionar public si esti trimis in judecata intrun dosar, solutionarea dureaza trei ani iar la sentinta esti nevinovat, imi explicati si mie ce faci in acesti trei ani?
    • -1 (1 vot)    
      Nu stiu (Miercuri, 1 martie 2017, 20:12)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      si nici nu-i intereseaza. Asta pentru ca majoritatea care comenteaza pe aici sunt platiti sa comenteze si sa dea +/- intr-o singura directie.
    • +4 (4 voturi)    
      Stai acasă şi iei salariu (Miercuri, 1 martie 2017, 21:01)

      Bolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      Dacă eşti vinovat şi nu eşti suspendat, poţi influenţa martorii, poţi distruge probe, poţi chiar continua activitatea infracţională.

      Dacă eşti nevinovat şi eşti suspendat, primeşti retroactiv salariile pe perioada cât ai fost suspendat pe nedrept.

      Deci se poate. Numai să se vrea.
      • +1 (1 vot)    
        Salariile poate le recuperezi, dar șpăgile? :) (Miercuri, 1 martie 2017, 23:43)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Bolsevicul

        E și recuperarea salariului un argument, dar șpăgile pierdute în perioada de suspendare cine ți le mai dă înapoi? :)

        Era o discuție amuzantă cu o directoare de la ANAF Iași, în urmă cu cîțiva ani: ”am dat un miliard jum'ate (ROL) pentru postul ăsta, trebuie să mi-i recuperez! ” :)
    • 0 (0 voturi)    
      eu cred ca nu te trimite nimeni in judecata (Joi, 2 martie 2017, 5:00)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      daca iti faci treaba si esti cinstit si asta in 90% din cazuri.cind esti trimis in judecata ai un intreg dosar cu probe, dovezi, declaratii, observatii, cercetari, legislatie care sa acopere decizia, motivatie....etc...cred ca judecatorul onest poate decide daca respectivul poate sau nu sa continue exercitarea functiei sau nu. solutionarea numai in romania se prelungeste la nesfirsit si asta din cauza parlamentului, guvernului care si-au batut joc de legislatie iar avocatii nu fac decit sa se bucure de golurile legislative si sa caute vicii de procedura. totul ar trebui f simplu, transant...ai furat, se dovedeste intri 20 ani sau peste la mititica...si nu mai iesi....gata...stiti ce repede se cumintesc toti?
      • 0 (0 voturi)    
        Îl întrebăm și pe Berbeceanu? :) (Joi, 2 martie 2017, 13:22)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        Instituțiile își pot bate joc și de proprii angajați, nu e asta o problemă. Însă un asemenea proiect de lege ar porni de la ideea că TOȚI sunt în situația asta, ceea ce e absurd, evident.
  • +10 (10 voturi)    
    cum isi sapa usl, pardon noul pnl (Miercuri, 1 martie 2017, 19:09)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    singur groapa.
    adunatura de hoti.
  • +8 (8 voturi)    
    "Baietii" din Parlament (Miercuri, 1 martie 2017, 19:12)

    MoemBius [utilizator]

    mai rasfiratzi ba
    In Shmenat si Camera Depuhotilor sinteti toti o apa si un pamant
    si cu ocazia asta o dovediti pe deplin
    Am si eu o intrebbare de bun simt zic eu
    In momentul in care sint trimisi la bulau sau la zu house TREBUIE sa si prmeasca in continuare si salariile?
    ca eu unu vad ca asta ar trebui sa fie urmatorul vostru puct de vedere "comun" asa
    si cu alte cuvinte coi dovediti ca va doare ....in batista asa de ce anume ar trebui sa insemne civilizatia pe care o tara intreaga o vrea si ce .....vreti voi de fapt
    adica oricum sinteti rupti de realitate
    da asta e o dovada in plus
    asa mi e o lehamite despre voi ....no other comments
  • +7 (7 voturi)    
    PSD -cancerul României (Miercuri, 1 martie 2017, 20:04)

    Bolsevicul [utilizator]

    Apar şi metastazele: PNL, UDMR. Aşteptăm şi PMP, că nu sunt prea departe.

    Imunitatea (parlamentară!!) mai stă în USR, adică vai de capul nostru.

    Mai rămân strada şi Bruxelles-ul. Strada mai mult decât a făcut nu poate face, deci practic soarta noastră se joacă vara asta, când alegerile din Franţa, Germania etc vor decide ce fel de Uniune vom mai avea.

    Bagajele şi Australia, fraţilor!
  • +7 (7 voturi)    
    O adunatura de vopsiti in PNL (Miercuri, 1 martie 2017, 20:09)

    Plagarus [utilizator]

    Daca se mai indoia cineva ca astia nu-s psdisti,acum este momentul incinerarii sperantelor legate de acesti oportunisti,ce mimeaza opozitia de 27 de ani !!
    • +3 (3 voturi)    
      Concluzia? (Miercuri, 1 martie 2017, 20:34)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      FSN / PSD a condus Romania din 1990 pana la caderea lui Ponta in 2015...iar din Decembrie a luat iar puterea.

      Dar romanilor fie le place cum arata Romania ca d-aia voteaza tot cu ei....sau sunt prosti de bubuie?

      Iar votantii asa zisi de dreapta care voteaza intr-una PNL, desi PNL-ul a tot dovedit ca sunt doar o remorca PSD, nici ei nu exceleaza in inteligenta...doar au pornit de pe alta treapta.
      Tot traditionalisti si 'imuni' la schimbare sunt.

      Si au am votat PNL....dar macar m-am dumirit despre ei prin 2008 cand am invatat ca primeau bani din acelasi buzunar ca si PSD.
      Dar sa votezi PNL dupa USL-ul lui Ponta si Antonescu, mi se pare absolut grotesc!
  • 0 (0 voturi)    
    usr traieste... (Miercuri, 1 martie 2017, 20:20)

    liviu_ [utilizator]

    uraaaaaa!!!!

    in momentul de fata doar url e in opozitie... in rest... toti apara infractorii
  • +2 (2 voturi)    
    uniti prin cuget.. (Miercuri, 1 martie 2017, 20:28)

    astronaut [utilizator]

    si-n simtiri , USL-istii nu se lasa , stiu ei ceva adica , atunci in ''epoca ilici,bombo''cand se arestau oameni la comanda mai precis se punea in miscare urmarirea penala si se proceda la arstare DUPA CARE (omul fiind in arest) SE CAUTAU PROBE !! de aici acordul transpartinic pentru prezumtia de nevinovatiei , pana la condamnarea definitiva !! parerea mea !
  • +2 (2 voturi)    
    Adevarata opozitie a pcr-fsn-psd, (Miercuri, 1 martie 2017, 20:40)

    gayon [utilizator]

    care a marcat politica romaneasca dupa 1990, a fost PNTCD condus de Corneliu Coposu, PNL condus de Radu Campeanu si USR actualmente. CDR a fost procesul de distrugere a PNTCD si infiltrarea cu mafia comunista a PNL, vezi: tradiceanu, patriciu, quintus, ciorbea cu 100 de dioptrii care nu a vazut nici in ziua de azi lumina democratiei. Restul partide de spalare a imaginii mafiei. Revolutia si democratia in Romania au fost furate de filozofia hotiei: alternanta la putere, care a fost mult mai nociva ca jaful generat din aceasta, asupra Romaniei.
  • +3 (3 voturi)    
    revoltator! (Miercuri, 1 martie 2017, 21:27)

    mihai.mihaita [utilizator]

    pnl sustine mafia psd!
    • +1 (1 vot)    
      Welcome! (Joi, 2 martie 2017, 8:14)

      harapalb [utilizator] i-a raspuns lui mihai.mihaita

      http://s2.quickmeme.com/img/46/46de27ed7c5b210ccfe063666f7b6842bc9e13b212e8758b388c26d9efb0513d.jpg
      • +1 (1 vot)    
        link gresit (Joi, 2 martie 2017, 10:04)

        harapalb [utilizator] i-a raspuns lui harapalb

        asta vroiam:
        https://cdn.meme.am/cache/instances/folder46/16835046.jpg
  • +3 (3 voturi)    
    PNL (Miercuri, 1 martie 2017, 22:01)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Mai exista? O adunatura de USL-ași corcită cu mafioti portocalii.
  • +1 (1 vot)    
    cum dracu... (Joi, 2 martie 2017, 4:19)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    la astfel de potlogarii ii duce mintea si se pun cu totii in acord. Niste legi clare si sanatoase pentru natiune nu ar fi in stare sa emita jigodiile. Numai idiotenii care multe sunt contestate, multe ajung pe la CCR. Aia din Parlament sunt efectiv niste cretini. Institutia asta trebuie redusa obligatoriu, nu la 300 ci maxim 250 de alesi. Mai putine rapandule si mai multa responsabilitate.
  • +1 (1 vot)    
    PNL...pierde ciolanul (Joi, 2 martie 2017, 4:40)

    yes sir [utilizator]

    si uie asa vrea sa fie in "trend"


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version