Legea lui Dragnea care elimina 102 taxe nefiscale, votata in unanimitate. Taxele radio-TV se elimina pana la urma, plenul a votat propunerea sefului PSD

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Marţi, 25 octombrie 2016, 11:31 Actualitate | Politic

Livu Dragnea
Foto: Agerpres
Proiectul de lege al sefului PSD, Liviu Dragnea, de eliminare a 102 taxe nefiscale a fost votat marti in unanimitate de Camera Deputatilor, cu tot cu eliminarea taxelor pentru radioul si televiziunea publice. Dragnea a cerut in plenul Camerei Deputatilor sa se pastreze pana la urma aceasta prevedere din proiectul sau de lege, dupa ce luni comisia de buget votase in unanimitate ca cele doua taxe sa ramana in vigoare. Proiectul lui Dragnea a fost votat cu 225 voturi "pentru" si niciun vot "impotriva", desi, in ceea ce priveste taxa radio-TV, liberalii s-au declarat impotriva.

Intre taxele care vor fi eliminate se afla timbrul de mediu pentru autovehicule, taxe la Registrul Comertului, taxe consulare si de cetatenie, taxe pentru cazierul fiscal, taxa suplimentara pentru eliberarea pasaportului temporar, taxa pentru pierderea sau modificarea actelor, taxe extrajudiciare de timbru, taxa pentru permisele de pescuit recreativ sau sportiv, taxa pentru serviciile prestate de MAI pentru public, tarifele percepute de Casa Nationala de Pensii.

Deputatul Andreea Paul a afirmat ca in ansamblu legea este buna, insa a criticat eliminarea taxei radio-tv, despre care afirmase cu putin timp inainte ca "pune pumnul in gura Radioului si TV" si a afirmat ca PNL ia in calcul atacarea la Curtea Constitutionala a legii.

"Vom face toate demersurile pentru salvarea libertatii de exprimare a mass-mediei publice si a garantarii autonomiei lor. Vom uza de ele. Articolul 35 din Constitutie garanteaza autonomia Televiziunii si Radioului public. Se spune explicit in Constitutie ca noi avem obligatia - Parlament si Guvern - sa le respectam. Or, ce face astazi PSD incalca grav Constitutia. Vom lua in calcul si aceasta analiza, dar aici juristii trebuie sa se exprime", a declarat ea la Palatul Parlamentului.

Liberalii au criticat si eliminarea taxei pentru pasapoartele temporare, care ar incuraja eliberarea lor si ar putea crea probleme pentru regimul vizelor in state precum SUA si Japonia.

Comisia de buget-finante a Camerei Deputatilor a avizat favorabil, luni, cu numai o abtinere, proiectul de lege, membrii comisiei stabilind, insa, ca taxa radio-tv sa ramana in vigoare.

Marti dimineata insa, la dezbaterea proiectului de lege, Dragnea a luat cuvantul si a criticat reactia celor doua institutii la propunerea sa de eliminare a taxelor, apoi cerut o pauza de consultari pentru a se discuta mentinerea acestei prevederi in proiectul de lege.

Amendamentul de ieri care prevedea practic pastrarea acestor taxe a fost respins de plen cu 39 voturi pentru si 109 impotriva, dupa solicitarea lui Dragnea.

Dragnea insusi afirmase luni, pe Facebook, ca a luat in calcul obiectiile. "Referitor la taxa radio&tv, am luat in calcul atat obiectiile societatii civile, cat si parerile profesionistilor" a spus el.

Dragnea a mentionat, atunci cand a cerut eliminarea taxei radio-TV, ca solutiile care au venit in ultimul an, in special din partea TVR, sunt cresterea taxei.

"Adica ni se propunea ca un management prost, cu rezultate dezastruoase in ultimii ani de zile, sa fie suportat tot de catre cei care primesc acasa factura de energie electrica si sunt obligati sa plateasca aceasta neperformanta. Marim birul, nu gestionam bine, dar marim birul! Nu este vina angajatilor din TVR, este vina tuturor celor care s-au implicat in numirea acelei conduceri, neurmarind dupa aia daca cei care au primit votul de incredere in Parlament chiar fac ce trebuie acolo.

"Noi propunem ca finantarea sa fie una predictibila, atunci intr-adevar nu mai au teama de control politic si de influenta politica, si anume fata de tarifele care sunt acum stabilite, incepand cu anul viitor, in legea bugetului de stat in Parlament, sa aprobam un nivel de tarif de 21 de lei aferent fiecarui cetatean roman pentru radio, iar pentru televiziune alocarea propusa este de 34 de lei in numele fiecarui cetatean roman, asa insemnand un total de 680 de milioane de lei", a adaugat el. 

Taxa radio-tv a fost in ultimele doua saptamani subiectul unor jocuri politice intense

TVR si Radio Romania, ambele institutii conduse de oameni propusi de PSD, s-au declarat impotriva eliminarii ei, la fel facand si ONG-uri din domeniul media si organizatii precum cea a radiodifuzorilor europeni, EBU. Ele au aratat ca trecerea finantelor media publice sub control bugetar guvernamental intareste controlul politic asupra celor doua institutii.

Dar impotriva eliminarii taxei s-au exprimat, alaturi de alti sefi SRR si SRTv, si fosti directori care s-au asigurat de-a lungul vremii controlul politic asupra celor doua institutii publice, in frunte cu fostul sef al radioului public, Dragos Seuleanu.

Iar luni, cand mai multi angajati ai radioului iesisera in strada pentru a protesta impotriva incercarii de a intari controlul puterii asupra institutiilor publice, in cladire era audiat un angajat cercetat disciplinar, Alexandru Rusu, caruia ii era respins statutul de avertizor public pentru ca SRR, conform serviciului juridic, nu ar fi institutie publica!

Unul dintre sindicatele din radio a reclamat, de altfel, situatia printr-un comunicat de presa emis ieri.

Citeste si:

Amendamentul ca taxa radio-tv sa nu fie eliminata a apartinut membrilor comisiei si a fost votat in unanimitate.

Reprezentantii asociatiilor din industria auto au sustinut ca timbrul de mediu pentru autovehicule sa nu fie eliminat, aratand ca, in caz contrar, va creste poluarea, vanzarea autovehiculelor noi va scadea si nu vor mai putea fi finantate unele programe, cum este "Rabla".

La dezbaterile generale din comisie, deputatii liberali au sustinut ca acest proiect face parte din campania electorala a PSD, insa au aratat ca sunt de acord cu eliminarea mai multor taxe nefiscale. Reprezentantii PSD au sustinut ca acest proiect este necesar.

Proiectul urmeaza sa intre in dezbaterea plenului Camerei Deputatilor in sedinta de marti, de la ora 10.00, sub rezerva depunerii raportului comisiei, a precizat secretarul Camerei Marcel Ciolacu.

De altfel, proiectul initiat de Liviu Dragnea are un parcurs record in Parlament, fiind depus lunea trecuta. Intr-o saptamana, legea a trecut de Senat si este pe ultima suta de metri si la Camera Deputatilor.

Guvernul nu sustine proiectul lui Dragnea
. Secretarul de stat din Ministerul de Finante pe politica fiscala, Mariana Vizoli, afirma lunea trecuta la Comisia de buget din Senat ca o parte dintre taxele care se doresc a fi eliminate sunt deja eliminate, astfel ca o parte dintre prevederi sunt redundante. De asemenea, aceasta a precizat ca impactul calculat de Guvern este de 0,2% din PIB, nu de 0,07% din PIB asa cum sustin initiatorii PSD.

Seful PSD a depus pe 10 octombrie un proiect de lege privind eliminarea a 102 taxe nefiscale de la 1 ianuarie 2017. Intre taxele care ar urma sa fie eliminate se afla timbrul de mediu pentru autovehicule, taxe la Registrul Comertului, taxe consulare si de cetatenie, taxe pentru cazierul fiscal, taxele radio tv, taxa suplimentara pentru eliberarea pasaportului temporar, taxa pentru pierderea sau modificarea actelor, taxe extrajudiciare de timbru, taxa pentru permisele de pescuit recreativ sau sportiv, taxa pentru serviciile prestate de MAI pentru public, tarifele percepute de Casa Nationala de Pensii.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
24521 vizualizari
  • -19 (67 voturi)    
    taxa aberanta (Marţi, 25 octombrie 2016, 11:35)

    bobyrou [utilizator]

    daca elimina taxa asta au votul meu!
    • +33 (49 voturi)    
      Eu sint de acord sa o dau (Marţi, 25 octombrie 2016, 11:53)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Daca sint dati afara 75% din TVR si cei ramasi sa foloseasca banii corect. Daca nu, ramine o goarna electorala/sac fara fund/loc de angajat rudele etc. si tot o sa platim intr-un fel sau altul pentru asta.

      Sint de acord sa dau taxa asta si sa repuna Telescoala de cind eram noi mici, de exemplu, si banii sa ajunga la un profesor care le da cu numere complexe sau radicali.
      Ca sa faca 100 de festivaluri populare pentru fiecare primar PSD care a pus trei panselute si doua borduri, nu.
      • +39 (43 voturi)    
        Liberalii nu se dezmint (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:42)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui ac

        S-au declarat împotrivă, dar au votat pentru.
        • +24 (36 voturi)    
          daa, sclavii pomenilor (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:03)

          codo [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          ridicol spectacol al acestor soldatei care se intrec in a seduce electoratul. ar fi interesant sa strecoare cineva la vot vreo lege privind desfiintarea parlamentului. si pe asta ar vota-o cu unanimitate numai sa nu supere votacii. politica trebuie resetata in tara asta, marionetele trebuie sa plece. votez usr, astia par cu creierul la purtator.
          • -5 (15 voturi)    
            asta nu e pomana (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:34)

            Arminius [utilizator] i-a raspuns lui codo

            Sa nu platesti biruri, dintre care multe ajung la cine nu trebuie, nu se cheama pomana. Vad ca unora le place jugul. Si politicile de stanga (ce promoveaza taxe mari, sa ajunga la toata lumea).
            • +1 (19 voturi)    
              dracnea si mafia roșie kaghebista (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:16)

              andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

              după ce au furat toată România în ultimii douăzeci și cinci de ani, doresc falimentarea si aservirea TVR. Probabil le-ar plăcea să-i schimbe si numele în latrina trei.
              • +2 (4 voturi)    
                aservirea e oricum asigurata (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:46)

                let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

                prin numirea directorului, indiferent cine plateste...
            • +3 (9 voturi)    
              nu e pomana ... (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:47)

              dagenia [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

              ... dar au eliminate SURSE DE VENIT la buget, FARA sa spuna ce pun in loc ... au pampersii uzi, si pnl si psd :)
              • -3 (5 voturi)    
                vai ce te mai doare grija bugetului (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:48)

                let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui dagenia

                bugetul este un fel de privilegiat, el nu pateste niciodata nimic; in 2010 aproape au exterminat fizic populatia pt. a echilibra acest monstru numit buget - din care se fura enorm !
            • 0 (4 voturi)    
              nu e pomana ... (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:47)

              dagenia [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

              ... dar au eliminate SURSE DE VENIT la buget, FARA sa spuna ce pun in loc ... au pampersii uzi, si pnl si psd :)
        • 0 (14 voturi)    
          Hmm!!! (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:34)

          sipu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Si ce ar fi trebuit sa faca ??? sa zica NU !!! si apoi sa le sara in cap PULIMEA . Ca psd-ul a vrut dar pnl-ul sa opus ......................
          • +16 (16 voturi)    
            LOL! Păi au zis public NU (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:50)

            Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui sipu

            Dar au votat DA.
        • +11 (11 voturi)    
          mare-i gradina ta, Doamne, si multi... (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:02)

          Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Pai n-ai auzit ca Andreea Paul a spus ca PNL-ul ia in calcul atacarea legii la CCR desi toti parlamentarii partidului au votat "pentru"?
          Inclusiv doamna Paul, ca a fost unanimitate.
          • -2 (4 voturi)    
            basista asta atroce acum e liberala? (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:51)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

            halal liberalism.
      • +38 (40 voturi)    
        Motto-ul PSD și motto-ul PNL (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:44)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Motto-ul PSD-ului e „Zicem ca voi, facem ca noi”, se știa asta din anii 90.
        Motto-ul PNL-ului în schimb e ”Zicem ca noi, facem ca voi”.
      • 0 (4 voturi)    
        vorbeste doar in numele tau... (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:44)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ac

        ...eu nu doresc sa mai platesc aceasta taxa ticaloasa pt. niste posturi pe care nu le urmaresc.
        • +2 (2 voturi)    
          grea democratia asta.. (Miercuri, 26 octombrie 2016, 11:45)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          sunt unii care nu ar dori sa plateasca taxele din care finantam justitia, altii ar vrea sa nu mai platim politia.. tu ai ceva cu mijloacele de informare publica ale statului.

          radioul si televiziunea publica tin de securitatea nationala. presa privata poate fi cumparata si controlata de diverse interese. se intampla deja in Romania. sa nu ai, ca stat, o solutie pentru informarea publica, este o greseala imensa. poate ati uitat ce s-a inamplat imediat dupa ce PSD a ajuns la putere in 2012, cand declaratiile publice ale presedintilor si opozitiei nu erau transmise de nici o televiziune? mare lucru nu s-a schimbat - PSD a numit ilegal conducerea TVR, dar macar acum avem DIGI24 care ii forteaza celelalte televiziuni de stiri sa o lase mai moale cu cenzura. dar daca o companie din Rusia sa China ar cumpara maine Digi?
    • +6 (16 voturi)    
      Ieftin (Marţi, 25 octombrie 2016, 11:56)

      gigicel [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Te vinzi prea ieftin.
    • +18 (24 voturi)    
      /// (Marţi, 25 octombrie 2016, 11:56)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Doar pt asta le dai votul tau?
      Chiar crezi ca TVR si radioul public vor functiona fara taxa? Va fi reintrodusa sau va fi o alta taxa in loc.
      Ce naiv esti.
      Da-le votul tau.
      • +7 (7 voturi)    
        dar de timbrul de mediu ce zici?! (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:26)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui hmara

        Pai asta e principala realizare ELIMINAREA TIMBRULUI DE MEDIU. adica nu mai platesti cand iti inmatriculezi o masina....lucru mare, oameni buni..
        Numai sa vedem cu ce taxa va fi inlocuita?? caci e greu de crezut ca inmatricularea de masini nu se va taxa.
        • +1 (1 vot)    
          taxa anuala (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:33)

          Gelum [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          va fi inclusa in taxa anuala si se va tine cont si de gradul de poluare.

          Cea mai buna solutie. Functioneaza in Germania cu succes.
          • +1 (1 vot)    
            care taxa anuala? (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:06)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Gelum

            Cea platita la administratia financiara? (impozitul anual pe masina).
            Sau se include in pretul benzinei? asta ar fi o aberatie, eu am o masina euro 6 si nu imi convine sa dau aceiasi taxa ca unul cu un Hyundai de 20 ani, noneuro si poluant.
    • +19 (35 voturi)    
      bravo! (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:18)

      AlinRadu1 [anonim] i-a raspuns lui bobyrou

      Daca dai un vot PSD-ului ca te-au facut sa nu mai platesti fabuloasa suma de 6 lei pe luna, bravo!
      Te incadrezi perfect in categoria celor la care trocul kil de faina pentru vot functioneaza!
      • +1 (17 voturi)    
        e un inceput (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:19)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui AlinRadu1

        O dovada ca incepem sa fim o tara normala, prin scoaterea taxelor care sustin o organizatie falimentara.
        • +4 (10 voturi)    
          intr-o tara normala (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:25)

          Ord [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          se plateste taxa radio tv, numai ca acolo nu si-au infipt psd-ul si pnl-ul sau alte partidulete aflate pe din cand in cand la putere, "conducatori" care numai treaba cum se conduce o televiziune nu aveau in doctorat.
      • +1 (1 vot)    
        tu de chestiuni de principiu ai auzit ? (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:54)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui AlinRadu1

        nu importa 6 lei sau 60 lei sau 600 lei ci faptul ca este abuziv pretinsa unora care nu urmaresc respectivele posturi !
    • +9 (19 voturi)    
      da e aberanta (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:24)

      un.robot [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      problema e: te vinzi pentru 6.5 lei/luna?
    • +25 (27 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:26)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui bobyrou

      Pai si de unde crezi ca or sa fie sustinuta TVR ? O sa se ia oricum de la buget, adica o sa platim oricum. Totul e doar propaganda electorala.
    • +9 (9 voturi)    
      Eh, dragi concetateni.... (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:31)

      eek [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      ...uite d-aia!!
    • +13 (23 voturi)    
      zi zau!!!! (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:34)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Bai neaaaaa! Tu oricum le dai votul neconditionat,pentru ca esti deja fan dragnea !!!! Golaniile PSD in frunte cu penalul lor sef nu mai cunosc limite datorita votacilor de teapa ta!!!! Stii bai care este valoarea taxei respective!!?? poate asa iti dai seama cu cat poti fi cumparat !!!! esti eftin baietica!!!! hai sic........
    • +6 (18 voturi)    
      de ce e aberanta? (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:36)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      ca sa depinda tvr de banii dati de politicieni... ? adica o sa vezi la tvr ce o sa vrea politicienii sa vezi
      • +14 (16 voturi)    
        asta se intampla (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:39)

        mache [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        ... si acum, nu-ti face griji :)
      • 0 (0 voturi)    
        asta vezi si acum (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:58)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        nu altceva.
    • +16 (24 voturi)    
      bravo (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:38)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      stockholm. ei ti-au pus taxa asta aberanta si , pentru ca o elimina dupa zeci de ani, au votul tau. mai ai frati acasa?
      • +1 (1 vot)    
        tu in schimb dai votul celor care s-au opus (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:59)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        acestei taxe la introducerea ei, dar apoi nu au facut absolut nimic sa o desfiinteze?
    • +3 (9 voturi)    
      tu esti (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:24)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      de acord cu tot ce zice tovarasul nicolae ceaus.... asta, sa zic si eu, liviu dragnea.
    • +7 (9 voturi)    
      taxa radio-tv a existat de cand am (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:24)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      eu televizor, adica de prin 1980. Numai ca atunci era maaare, fata de cat este acum. Familia platea 100 lei pe luna in preajma revolutiei...si era f mult (un salariu de profesor era de 2800 lei). Veneau controale acasa, trebuia sa le arati abonamentul cu timbrul la zi lipit pe abonament (era un carton cu 12 rubrici, fiecare rubica insemna o luna, si pe fiecare lipeai timbrul TV aferent lunii respective). Daca nu mai plateai taxa pe motiv ca nu te uiti la tv, veneau acasa si iti sigilau aparatul...era vai de tine daca desfaceai sigiliul.
      Acum se plateste 4 ron taxa tv si 2.5 ron taxa radio....sunt mizilicuri fata de ce plateam inainte. 6.5 ron/luna e o taxa f mica.
      • +5 (5 voturi)    
        deci aveai posibilitatea sa n-o platesti (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:45)

        Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        daca nu te mai uitai la tv.
        Sa faca asa si acum si sa ma verifice daca am televizor.
        • 0 (2 voturi)    
          da, se putea: (Marţi, 25 octombrie 2016, 16:10)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

          declarai ca nu vrei sa te mai uiti la TV, veneau inspectorii acasa, puneau televizorul in cutie de carton, si sigilau cutia. Dar era vai de tine daca te prindeau ulterior cu cutia deschisa...
      • +1 (3 voturi)    
        nu era 100 era mult mai mica si nu era lunara (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:05)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ci trimestriala si se platea benevol, nu conditionat de furnizarea de curent electric.
        eu unul nu am mai platit-o de prin vara lui '90 in semn de protest fata de aservirea la regimul Iliescu a tvr si nu au avut ce sa-mi faca; m-am harjonit cu ei cateva luni, ce-i drept, dar in cele din urma am avut castig de cauza.
        pana i s-a nazarit guvernului Nastase sa o vare pe factura de curent, iar daca nu o pateai iti taiau curentul.
        acum, daca vor sa-si repare magaria, voi sariti cu gura pe ei; platiti-o voi benevol, daca va face placere.
        • +1 (1 vot)    
          ce spui tu o fi fost valabil dupa Revolutie (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:09)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          pana in 1989 asa a fost, cum am scris eu mai sus: era obligatorie si era vai de tine daca te prindea ca nu o plateai.
          Obligatorie a fost si dupa revoultie, numai ca nu prea aveau ce sa iti faca...
          Taxa TV (sau abonamentul TV cum se numea inainte) nu a fost niciodata benevol.
      • 0 (2 voturi)    
        In 1980 salariu de profesor 2800? (Miercuri, 26 octombrie 2016, 8:40)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Poate universitar! Cred ca pentru cei de scoala se invartea pe la 1500-1600 la elementara si 1800 la liceu.
      • 0 (0 voturi)    
        Tv sigilat in RSR????? (Miercuri, 26 octombrie 2016, 10:03)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Tv sigilat in RSR????? Nu am auzit in viata mea de asa bazaconie, desi am parul alb.
    • +1 (3 voturi)    
      Minti! Dragnea avea votul tau de la "Hello" ! (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:11)

      OviCti [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Minti ! Dragnea avea votul tau de la "Hello" !
  • +21 (31 voturi)    
    Bravo Draqneea !!! (Marţi, 25 octombrie 2016, 11:56)

    tropotaru [utilizator]

    Din respect pentru ca te-ai implicat acum, o sa vin la vot!
    Dar n-o sa votez cu pesedeul.
  • +14 (22 voturi)    
    tvr (Marţi, 25 octombrie 2016, 11:58)

    Francisc 1 [utilizator]

    va fi televiziunea de casa a psd multa vreme de acum in colo , noroc ca lumea se informeaza din ce in ce mai mult din surse alternative ca eram mancati , vedeam program de doua ore cu marele vanator dragnea cum am mai avut.
  • +17 (21 voturi)    
    Din aceste taxe (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:05)

    Toni_Romania [utilizator]

    Din aceste taxe (sume colosale per total) se asigura mega-lefurile. Ex: Directoarea de la Radio Regional Iasi - leafa 12.000 lei.
    • +3 (3 voturi)    
      Radio Iasi - rai pt. unii sefuti (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:18)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      https://www.bugetul.ro/prima-de-4-000-de-euro-sistemul-bugetar-cine-primit-o/
  • +19 (19 voturi)    
    Dar pana acum (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:06)

    Zummm [utilizator]

    Tvr-ul nu era aservit politic acum o sa fie HA HA HA HA ce gluma buna. Competenta nene Rating Nu bani ca a zis-o un cretin *Orice romana are macar un t.v sau un radio in casa* pffff
  • +8 (20 voturi)    
    Ce urmeaza? (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:08)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Pe când si desfiintarea acestui dinozaur mediatic care asta face de cind ma stiu: dexinformare, propaganda si slugarnicie pe tru partidele de la putere? TVR trebui DESFIINTAT!
    • +2 (12 voturi)    
      Altu' tata ! (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:13)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Mai sunteti multi cu idei aberante ? Televiunea publica are alt rol decat cele private. Trebuie sa educe si sa formeze oameni civilizati.
      Ce vezi acum la televiziunile private e JALE.
      • +3 (15 voturi)    
        Au educat... (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:09)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        la revolutie, la mineriada, pe vremea lui Nastase, Razvan Theodorescu etc etc. Aberezi tu pentru ca probabil esti din haita rosie care a distrus tara si cu televizorul ati mintit poporul. TVR = Un loc perfect pentru 3000 de incompetenti si securisti infiltrati de unde se sug bani grei de la buget
        • +4 (6 voturi)    
          omule, las-o (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:50)

          lucus [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          Dacă cineva nu e de acord cu tine, gata, e din „haita roșie”. Uite că nu sunt de acord cu tine și nici nu sunt din haita roșie. N-am votat PSD niciodată, însă TVR nu trebuie DESFIINȚAT ci REFORMAT.

          Televiziunea publică, cum spunea și Idealistu, trebui să educe și evident, să fie obiectivă din orice punct de vedere. Altfel, am rămîne pe latrine, rtv, b1 sau... taraf.
          TVR-ul trebuie curățat, de la cap la coadă!
  • +22 (28 voturi)    
    Gunoiul... (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:15)

    Adri70 [utilizator]

    Din pacate, ceea ce face gunoiul asta, sa elimine niste taxe (cu TAM TAM), ca sa le inlocuiasca cu altele (bagate pe "sustache"), va pacali multi retarzi cu drept de vot si, uite asa, partidul hotilor si al coruptilor (PSD), o sa mai puna cateva procente la rezultatul votului. De ce, gunoiul, nu a eliminat taxele cand guverna sobolanul Ponta?
  • +13 (19 voturi)    
    Atat te duce capul ! (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:21)

    Idealistu [utilizator]

    Distrugerea TVR ca mijloc public independent de informare este o actiune programata de mai multi ani.
    Las ca te uiti matale numai la Antene si alte nenorociri.
    • -1 (3 voturi)    
      TVR mijloc public independent? (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:46)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      cand?
      • +3 (3 voturi)    
        dar emisiunile de cultura, concertele (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:28)

        Ord [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

        sau teleencilopedia creca nu sunt aservite politic.
  • +3 (23 voturi)    
    Scopul final (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:23)

    CapitanulPanait [utilizator]

    Aceasta taxa exista in toate tarile. Si la un nivel mai ridicat. Bun, raportat la venituri la noi este evident mai mare.
    Daca treci insa dincolo de caracterul populist-electoral al elimiarii taxei si incerci sa vezi imaginea de ansamblu iti dai seama ca de fapt treaba cu eliminearea taxei este doar inca un pas spre distrugerea totala a Televiziunii Romane avand ca unic scop terenul pe care aceasta se afla amplasata si valoreaza multe milioane de euro.
    Televiziunea este politizata de sus pina jos, umpluta doar de politruci, neamuri si rubedenii. Aceasta gasca elimina orice "intrus" care vrea sa faca treaba si impinge incet dar sigur spre faliment aceasta institutie.
    Dupa ce va fi declarata falimentara se va decide - politic, cum altfel - ca trebuie restructurata din temelii si va fi mutata intr-o alta locatie mai eficienta economic (sic!), probabil pe la periferia Bucurestiului.
    Terenul de sub Televiziune este al statului si este dat in folosinta TVR pe durata existentei acesteia.
    Cand TVR dispare, terenul va fi liber, iar cei care cu siguranta au deja filiera pregatita vor pradui terenul si un nou MALL, Biroui, Blocuri de Lux (TVR Residence - sic!) etc vor rasare unde candva a fost TVR-ul.
    Iar prostimea va fi fericita ca a scapat de taxa Radio TV si va putea in continuare sa se bucure de emisiuni de "exceptie" - nu vreau sa le enumar, dar cine vrea pricepe - unde apare cate o "diva" in fundul gol, isi asterne sanii pe ecran, sau vedem ce tampenii a debitat vreun fotbalist si ce masina bengoasa si-a mai cumparat.
    Si vom continua sa ne minunam ce frumos este in occident si sa debitam ineptia cu "Vrem o tara ca afara", tara pe care am avut-o dar am facut-o praf.
    Cand privesti ce oameni promoveaza partidele in alegeri: oameni condamnati definitiv, oameni care au incercat din pozitii inalte in sistemul bancar sa atace moneda nationala LEU-ul, rude si neamuri, iti dai seama de dezastrul spre care se duce Romania.
  • +6 (8 voturi)    
    USL traieste... bleah (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:29)

    midufi [utilizator]

    .
  • +2 (12 voturi)    
    au reusit (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:33)

    tranzistor [utilizator]

    au falimentat-o... ca prea era independenta televiziunea cu sursa de finantare independenta din taxa, nu de la buget, deja cred ca se coaguleaza un nucleu dur de lingai cu experienta la intact... radioul e deja pe drumul cel bun, stalinismul si bolsevismul e la el acasa.. libertatea presei e la groapa..
    • +7 (7 voturi)    
      De independenta ce era (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:58)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui tranzistor

      l-au preluat pe Ionut Cristache de la Antena 3 :) :). Care va realiza un talk-show acolo. Ceva in stilul Sinteza Zilei?
  • +3 (11 voturi)    
    Jos taxa (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:36)

    Kap [utilizator]

    Mă bucur că elimină taxa dar oricum n-au votul meu.
    Sunt convins că se va spune în continuare că vor face jocuri politice.
    Și pînă acum au făcut, dar pe banii noștri. Să le dea de la Ministerul Culturii și să le impună standarde și obiective clare, nu să fituie banii și să milogească ajutoare.
    • -1 (7 voturi)    
      cat e taxa? (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:50)

      asdasd222 [utilizator] i-a raspuns lui Kap

      Ai idee cat e taxa? Sa aiba si gura ta o televiziune nationala? Sau lucrezi la cele din privat?

      "Sa eliminam taxa"... si apoi sa ai pretentii sa vezi ceva de calitate la TVR?
      • +2 (8 voturi)    
        auzi (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:06)

        misunel [utilizator] i-a raspuns lui asdasd222

        da...ce zici,cu banii din reclame nu se poate asigura ''ceva de calitate'' ?platim ca boii pentru 4-5 posturi care apartin tvr ..si nici unul nu are performanta
        • 0 (4 voturi)    
          Nu se poate din reclame ! (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:17)

          Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui misunel

          Legea audiovizualului este facuta sa distruga TVR si sa directioneze banii din reclame, in cea mai mare parte, catre televiunile private.
          Ce platesti cativa euro pe an ! Asta e taxa !
      • +3 (9 voturi)    
        Angajații TVR să se abțină! (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:59)

        Kap [utilizator] i-a raspuns lui asdasd222

        Nu contează cât, problema e existența ei obligatorie!
        Nu țin neapărat la o televiziune națională plătită din banii mei de 2 ori (prin taxă și de la buget).
        Mizeria de program actual a TVR nu justifică 7 canale, iar știri de calitate gratis am la DIGI24! CLAR?
        • 0 (6 voturi)    
          Nu urla, marlane! (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:02)

          rcb [utilizator] i-a raspuns lui Kap

          Treaba ta ca nu vrei, arunca-ti TV-ul pe geam si gata.

          In orice tara civilizata exista taxa asta - mult mai mare ca la noi - si e o chestiune de cultura. Nu ca te-ar duce capul sa pricepi.
          • +5 (5 voturi)    
            Vai, am supărat inteligenții din Pangratti (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:38)

            Kap [utilizator] i-a raspuns lui rcb

            E o chestiune de cultură să fitui banii publici pe amante și odrasle, pe scursuri de programe îndoielnice, care să nu supere?
            E greu de priceput că nu vreau să mă oblige nimeni să dau din banii mei pentru bugetari piloși tăietori de frunză la câini...
        • -1 (3 voturi)    
          Gratis zici? (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:27)

          BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui Kap

          Prietene, tu nu platesti cablul la Digi?
          • +2 (2 voturi)    
            Poate-n Africa e altfel (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:40)

            Kap [utilizator] i-a raspuns lui BibiAfricanul

            Dar la noi din câte am verificat ultima oară tariful de cablu e pentru serviciile de retransmisie și distribuție.
            DIGI 24 e must carry, ar trebui să fie recepționat gratis oriunde.
            Ești confuz sau vrei să manipulezi?
            • 0 (2 voturi)    
              Uite eu nu am digi 24 (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:54)

              Ord [utilizator] i-a raspuns lui Kap

              de la furnizorul meu de cablu.
              • 0 (2 voturi)    
                E must carry (Marţi, 25 octombrie 2016, 16:25)

                Kap [utilizator] i-a raspuns lui Ord

                Știu că unii cabliști nu sunt corecți dar ar trebui să fie.
                Fă plângere.
              • +1 (3 voturi)    
                Nu ai pierdut nimic ! (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:56)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ord

                E un post de stiri pro-Iohannis si pro-Ciolos !
          • +2 (2 voturi)    
            cablul se plateste ca urmare a unui contract (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:17)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui BibiAfricanul

            incheiat BENEVOL, nu prea le ai cu nuantele...
        • -2 (6 voturi)    
          :))) (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:27)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Kap

          Digi e post pro-strain, dirijat de SRI, ce stiri corecte visezi tu?
        • -2 (4 voturi)    
          Stirile grartis (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:36)

          Ord [utilizator] i-a raspuns lui Kap

          de la digi42 le iei prin taxa pe cablu pe care o oferi lunar, sau taxa internet daca-i urmaresti pe calculator.
          Si apropo, ce programe ai vrea sa vezi pe cele 7 canele la 5 lei cat platesti?
          Stii, o camera de filmat sau o productie (emisiune) ca sa o cumperi sa fie super cand te uiti la teveu, costa cam la fel in toata lumea. Mai pe intelesul tau, tu vrei taxi Mercedes S class cu sofer academician dar pretul sa fie 1,5 lei/km.
          • +1 (5 voturi)    
            Alt apărător de căpușe (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:46)

            Kap [utilizator] i-a raspuns lui Ord

            Mai informează-te, DIGI24 e must carry, cablul se plătește pentru retransmisie.
            Intri degeaba pe probleme de costuri, nu mă interesează, să rămână un canal finanțat direct de stat, cu obiective concrete. 7 canale de tocat bani, mai au nesimțirea de a difuza și Teleshopping...
            • +1 (3 voturi)    
              Amice, (Marţi, 25 octombrie 2016, 16:17)

              Ord [utilizator] i-a raspuns lui Kap

              cand digi ala 24 o sa-mi transmita Festivalul Enescu, emisiuni pentru minoritati, filme de arta, teatru, emisiuni de bun simt cu diverse personalitati mai putin "comerciale", emisiuni despre obiceiuri, folclor, muzica populara, etc am sa te inteleg.
              Pentru tine o televiziune are rost numai pentru stiri si balamucul ce se numeste acum talk show? Exista viata si dincolo de stiri cu si despre politic.
              • +1 (3 voturi)    
                Parțial de acord (Marţi, 25 octombrie 2016, 16:51)

                Kap [utilizator] i-a raspuns lui Ord

                Pentru programele menționate e super suficient un singur post subvenționat de Ministerul Culturii, nu 7 găuri negre care să dea Dinescu pe 3 canale odată și Teleshopping.
                Digi 24 e doar un exemplu de post de știri de calitate fără taxă tv. Și sunt acolo destule emisiuni informative și culturale, comparabil cu ce aduni de pe cele 7 epave TVR.
    • +4 (4 voturi)    
      Poate acum o sa micsoreze (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:01)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Kap

      numarul rubedeniilor care iau bani seriosi degeaba pe acolo. Bani mai putini, renumeratie dupa buget, coane Fanica.
    • 0 (6 voturi)    
      Oricum, o platesti (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:57)

      Adri70 [utilizator] i-a raspuns lui Kap

      Prietene, oricum platesti taxa, dar sub alta forma! Ce drq, chiar asa de usor va lasati pacaliti?
  • +7 (9 voturi)    
    Va rog sa-i scrieti numele complet.... (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:37)

    gigiN [utilizator]

    ....baronului de Tele si anume "Decat Dragnea"!!!
  • +2 (4 voturi)    
    propaganda (Marţi, 25 octombrie 2016, 12:48)

    asdasd222 [utilizator]

    Vad ca se urla ca TVR e pt propaganda. Dar nu gasesc explicatii mai clare, doar afirmatii. Chiar as vrea sa inteleg.

    TVR are grila proasta? Cred ca atat cat dam tot atat face.

    Au salarii mari? Poate acolo trebuie umblat, si sa aiba in functie de rating/merite/alte criterii.
    • +4 (10 voturi)    
      Ai auzit vreodata? (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:06)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui asdasd222

      Ai auzit vreodata la Tvr sa se sufle o vorba de smenul Bech-tel? Sau de Schweighoffer care defriseaza ca n Amazonia? Doar un exemplu.
      • +2 (4 voturi)    
        Sunt o gramada de stiri despre Bechtel (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:18)

        asdasd222 [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Din pacate nu m-ai convins. Am gasit informatii cu reportaje mai jos.

        Bechtel o gramada de informatii:
        http://stiri.tvr.ro/tag/bechtel_16201

        Uite si despre celalalt keyword:
        http://stiri.tvr.ro/agentie-americana--jumatate-din-lemnul-taiat-in-romania-in-ultimul-deceniu-provine-din-defrisari-ilegale_66669.html

        http://stiri.tvr.ro/un-ong-acuza-un-exportator-austriac-de-lemn-ca-ofera-bonusuri-pentru-lemn-taiat-ilegal--dovezi-video_59728.html
        • 0 (4 voturi)    
          Nu te pune cu odihnitii (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:30)

          Ord [utilizator] i-a raspuns lui asdasd222

          ei numai la carcoteala sunt buni. Ce sa le ceri cand informatiile le iau de la cartoon network si pe tvr dau numai cand este meci.
        • 0 (0 voturi)    
          Stirile (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:08)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui asdasd222

          Tvr a dat acele stiri numai DUPA CE alte canale massmedia private au tras primele semnale de alarma (prin anchete jurnalistice).
  • +2 (6 voturi)    
    De fapt (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:04)

    ipolitic [utilizator]

    tinta PSD a fost aceasta taxa (i.e.radio-TV) si au camuflat-o intr-o manifestare de generozitate boiereasca
    fata de saracii iobagi ai patriei. Celelalte taxe nu sunt prea importante, cu exceptia taxei de mediu dar care-place au nu le place celor din industria auto- oricum trebuia eliminata in urma deciziei UE.
    Dragnea -presupun- astepta acum "intoarcerea obrazului" din partea conducerilor celor doua institutii, dupa aceasta demonstratie de forta. Cred (sper) ca se insala.
    De altfel, cred ca bugetarea integrala a celor doua institutii publice de media nu este o solutie buna. O reintroducere a unei taxe, dar intr-o forma modificata, mult mai justa, sa zicem "taxarea la capatul tevii", ar trebui analizata. Insa nu inainte de o restructurare "chirurgicala" a acestor institutii impreuna cu o lege noua de functionare a lor.
    • -1 (1 vot)    
      eroare (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:30)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      UE nu a cerut eliminarea taxei auto, ci eliminarea scutirii de taxa a celor care au platit-o, sub alta forma, in trecut; babeste spus, "taxa platita si nerecuperata" nu va mai fi un anunt valabil; cat de fraieri puteti fi, Jesus :)))
  • +2 (6 voturi)    
    tvr+srr (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:04)

    Toni_Romania [utilizator]

    Tvr+srr sunt oficine ale Puterii, din 1990. Nu au nicio treaba cu informarea obiectiva a poporului. Adica halesc ban public degeaba.
  • +2 (2 voturi)    
    Ilici a emanat (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:04)

    tropotaru [utilizator]

    Draqneeea decat a eliminat
  • +1 (3 voturi)    
    aduce a plenara PCR. (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:05)

    __alex__ [utilizator]

    le scot acu, le baga reformulate la anul....
    Mi-as dori sa-l aud pe Dragnea strigand din balcon ca mai da "o suta de lei la salar"... daca stiti ce vreau sa zic...
  • +1 (3 voturi)    
    Sa se elimine si alegerile! (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:12)

    Crioan [utilizator]

    Ecomomii mai mari vor rezulta daca se renumta la alegerile de pe data de 11!
    Ce sens mai are cheltuirea de bani cu numaratoarea voturilor?!
    Dupa aceasta initiativa legislativa, ce elimina peste o suta de taxe, este clar ca toata lumea va vota cu partidul lui Ilici!
    Chiar nu mai au sens alegerile, pedesereul poate forma de pe acum noua super-majoriatate parlamentara!
    Cine sa mai voteza cu liberalii sau ecologistii, cu PMP sau USR, cu UDMR sau ALDE, cand "doar pedesereu' reduce taxele"?!
    Nu mai au sens alegerile!
  • +3 (3 voturi)    
    Presimt (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:15)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    Că, odată cu trecerea TVR la economia de piață, o să începem să vedem și pe acest post aceleași reclame ca pe A3 - la fixativ de proteze dentare, la creme antireumatism și la reduceri/oferte în farmaciile securiștilor.
    • +1 (1 vot)    
      nu cred (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:24)

      asdasd222 [utilizator] i-a raspuns lui Barosanu_nr1

      Eliminarea taxei nu inseamna trecerea TVR la economia de piata. Nu era nici cu taxa, si cu atat mai putin acum...
  • +9 (9 voturi)    
    Nu inteleg .. (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:27)

    freeware4all [anonim]

    De ce se leaga lumea de Faliment, politizare, etc a TVR daca dispare taxa Radio-TV ?

    Eu o platesc pentru ca nu am ce face, dar nu ma uit niciodata la TVR. De ce? Pentru simplul fapt ca nu mi se pare competitiva cu emisiuni de calitate pe care le vreau. Si nu, nu's fan Antene sau alte balarii de televiziuni, ci ma uit la programe de genul Discovery sau Nat Geo. Sau de muzica, iar fiica mea se uita la Disney.
    Pe parcea cealalta: de ce alte televiziuni se pot intretine singure, ba mai mult, sa faca si profit? Ele sigur nu au acces la banii din faimoasa taxa.
    Pe de alta parte, as fi bucuros sa o platesc (chiar daca nu ma uit la aceste posturi) dar sa nu mai existe reclame, de nici un fel pe acestea. De ce? Personal, o consider concurenta neloiala (bani din reclame si bani dintr-o taxa introdusa numai pentru EI).
    Taxa se numeste taxa radio - TV, deci ar trebui sa se imparta la toate posurile de televiziune si de radio de pe teritoriul Romaniei. Taxa nu se numeste TVR sau RRA, sau mai stiu eu in ce alt fel ...

    Astept minusurile.
    • +6 (6 voturi)    
      Nu dau minus, doar 2 idei (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:59)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui freeware4all

      1. Chiar daca nu platesti taxa aia, tot vei sustine TVR-ul intr-o forma sau alta.

      2. Alte televiziuni se pot intretine singure pentru ca sunt comerciale. TVR ar trebui sa ramana o televiziune "nationala" adica pentru telespectatori, sa promoveze frumosul, inteligenta, cultura si arta, adica sa contrabalansese prin oferta ei manelizarea si tabloidizarea celorlalte televiziuni.
      Bineinteles, asta nu se intampla. Cu banii pe care ii dam pentru TVR sunt promovate mediocritatile, nepotismele si sustinerea mai mult sau mai putin pe fata a partidelor care se afla la guvernare si care aproba bugetele imense ale TVR-ului.

      Deci, cat timp TVR nu mai e a cetateanului, taxa poate sa dispara. Asta nu inseamna ca se va rezolva ceva pana cand TVR nu se reformeaza din temelii, tot noi o vom sustine.

      Deci masura PSD este una populist-ipocrita, in ton cu tot ce au sustinut pana acum, adica sa shimbam doar in perceptia publicului, dar sa nu se schimbe nimic de fapt in profunzime, acolo unde coruptia s-a infipt de atatia ani.
      • 0 (0 voturi)    
        normal ca doar noi platim totul (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:30)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui clint

        dar cel putin se va finanta din niste bani deja dati la stat (eventual prin redistribuirea din alte directii), nu ne mai cere inca o data taxa conditionat de taierea curentului (ceeace este un santaj abject ! ).
    • 0 (0 voturi)    
      usurel (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:33)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui freeware4all

      un cetatean veritabil nu se uita doar la posturi de documentare sau relaxante, fiindca el vrea sa stie ce se intampla in tara si in lume, sa vada/auda dezbateri si opinii! ce vrei tu este spalare de creiere, iar din aia ofera suficient posturile private! vad ca si unele radiouri publice au trecut de la informare&formare la entertainment, adica isi incalca rostul si rolul
  • +2 (4 voturi)    
    Lol (Marţi, 25 octombrie 2016, 13:59)

    HP [utilizator]

    Voi ati citit articolul, pana la capat ?

    "Noi propunem ca finantarea sa fie una predictibila, atunci intr-adevar nu mai au teama de control politic si de influenta politica, si anume fata de tarifele care sunt acum stabilite, incepand cu anul viitor, in legea bugetului de stat in Parlament, sa aprobam un nivel de tarif de 21 de lei aferent fiecarui cetatean roman pentru radio, iar pentru televiziune alocarea propusa este de 34 de lei in numele fiecarui cetatean roman, asa insemnand un total de 680 de milioane de lei"
    • 0 (2 voturi)    
      Nu citesc, doar aplauda (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:34)

      n.dumiritu [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Cred ca cei care pozeaza in incintati sint de la sectia de PR a PSD-ului.
      Nu s-a inteles un lucru: atunci cind platesti o taxa pt. un serviciu, e ca si cum ai facut un contract cu acel furnizor ca sa-ti dea serviciul intr-un termen si fara alte rugaminti, pretentii, eschive, plocoane, caciuleli etc. Si plateste direct beneficiarul. Acum, beneficiarul este repus la bunul plac al furnizorului, iar serviciul este platit de la buzunarul comun, inclusiv de catre cei care nu apeleaza la acel serviciu. Furnizorul devine sluga decidentului politic. Va avea grija sa se razbune pe beneficiari (public) pt. dispretul cu care este tratat de decidentul politic. Cercul se inchide.

      Cred ca in tara asta nu o sa avem niciodata oameni care sa-si cunoasca interesul si sa actioneze in consecinta. Victime ale lui Dragnea, forever. Mi-e tot mai sila. De ce se amesteca parlamentul in politica fiscala fara acordul guvernului? Pt. ca Dragnea vrea sa lase aparenta ca da o asa-zisa pomana si nu are visteria pe mina.
      • 0 (0 voturi)    
        relax (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:34)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

        asa e si in Germania, UK, Belgia samd, n-au inventat ai nostri metoda asta de finantare
    • 0 (0 voturi)    
      si cum ma rog ai ajuns la concluzia ca (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:32)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui HP

      FIECARE cetatean roman asculta radio si se uita la tvr ? tocmai obligativitatea generala este mizeria acestei taxe !
  • +5 (7 voturi)    
    Ce nu inteleg eu (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:14)

    benicio [utilizator]

    Sunt 2 chestiuni pe care nu le inteleg, oi fi eu mai putin informat in practica legislativului:

    1. Cum sa nu voteze nimeni impotriva? Adica toata lumea prezenta a fost de acord cu eliminarea tuturor celor 102 de taxe? Nimeni nu a avut nimic de obiectat? Asa se voteaza la noi, in grup, in card?

    2. Camera Deputatilor are 395 de membri. Au votat doar 225. Restul unde au fost, la piscina, la masaj? Atunci de ce-i platim? A fost totusi o lege importanta pentru bugetul tarii. Ori s-au abtinut de la vot? Si atunci iar, de ce-i platim?
  • -1 (5 voturi)    
    Cu eliminarea taxei radio-tv, PSD-ul are votul meu (Marţi, 25 octombrie 2016, 14:47)

    stani [utilizator]

    Parol!
    • +2 (6 voturi)    
      bravo (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:31)

      NWalker [utilizator] i-a raspuns lui stani

      esti ieftin ca braga!
  • +2 (2 voturi)    
    Primă de 4.000 de euro în sistemul bugetar! (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:48)

    Mediteranean [utilizator]

    Primă de 4.000 de euro în sistemul bugetar! Cine a primit-o

    Eugen Dinu, redactor20.10.2016
    media & marketing
    Cine ar fi crezut că în sistemul bugetar din țara noastră se poate încasa o primă de 4.000 de euro? Iată că în România totul este posibil. Cu ocazia zilei sale de naștere, directorul Radio Iași, Claudia Crăcăleanu, a primit o astfel de primă.

    Pe 29 mai, dată la care împlinea 47 de ani, Crăcăleanu pleca de la casieria instituției cu 30.000 de lei în geantă – salariul acesteia, în valoare de 12.000 de lei, plus o primă de 18.000 de lei.

    Managerul instituției ieșene a încasat acești bani prin decizia directă a președintelui Radio Iași, Ovidiu Miculescu. Veniturile Radioului de stat provin din taxa obligatorie, într-un procent de 95%, și din alocări bugetare. Practic, acești bani s-au acordat din taxa radio plătită lunar de locuitorii orașului moldav.

    https://www.bugetul.ro/prima-de-4-000-de-euro-sistemul-bugetar-cine-primit-o/


    Cam asta fac comunistoizii din TVR și Radio cu banii.

    Îi fură.

    Cum spunea cineva mai sus, cum de alte posturi TV se întrețin numai din reclama difuzată, și mai fac și profit.

    Iar TVR ia bani de la bugetul de stat, ia bani de la populație direct în factura de electricitate, vinde și reclamă, ȘI ESTE ÎN PIERDERE SUTE DE MILIOANE DE EURO!

    România a fost exclusă în mod rușinos de la Eurovision anul acesta deoarece TVR nu și-a plătit restanțele față de Eurovision!

    Sunt doar CUIBURI DE HOȚI ȘI DE PROFITORI TVR și Radio-ul.

    Nici eu nu mă uit niciodată la TVR pentru că nu am ce să văd la TVR.
  • -1 (1 vot)    
    Teleormanizarea spiritului (Marţi, 25 octombrie 2016, 16:50)

    Propinatiu [utilizator]

    Sub pretext ca n-au audienţă, pot fi uşor închise radiourile Cultural şi Muzical. Fără reacţii intelectuale, exact cum a fost cu defunctul TVR Cultural. În fond, se poate trăi şi în judeţele fără librărie. Consolare până la teleormanizare, listele clasice de carti bune!
    • -1 (1 vot)    
      chiar asa... (Marţi, 25 octombrie 2016, 18:37)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Propinatiu

      de ce au desfiintat tvr cultural dar au pastrat ciudatenia aia de tvr3 ?
      • -1 (1 vot)    
        de ce ? (Marţi, 25 octombrie 2016, 19:17)

        TRABI [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        oare de ce ? oricum , toate-s niste prostii la nivel submediocru .
  • -2 (2 voturi)    
    mare rusine.... (Marţi, 25 octombrie 2016, 19:16)

    TRABI [utilizator]

    Nu prea inteleg . Penalii si condamnatii au legi pentru tara ????
    Aloooo ! Unde ne aflam fratilor ? Auzi " legea lui dragnea " ...
    Nu vi se pare ca suntem taratati cu ignoranta si in bataie de joc . La alegeri , sa scapam de rusine .
    Mie-i este penibil in locul profesorilor care sunt in psd si sunt condusi de un condamnat .
    Eu cred ca nu-s profesori , cred mai devreme ca nu au identitate ...RUSINE...
  • 0 (0 voturi)    
    bravooooo (Miercuri, 26 octombrie 2016, 11:22)

    liviu_ [utilizator]

    - eliminam taxe care sunt deja eliminate
    - nu facem nici un studio de impact asupra bugetului
    - dam TVR politicului... de la anu TVR o sa fie cu "ura si traiasca" partidul care are majoritate! daca vine psd la guvernare la anu ne-am ars!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri