Alegeri prezidentiale 2014

Klaus Iohannis: Nu voi negocia cu niciun politician pentru turul II. Imi doresc votul tuturor romanilor, dar imi doresc votul direct, fara sa negociez cu politicieni. / Dezbaterea cu Ponta va fi fata in fata, intr-un mediu non-partizan

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 3 noiembrie 2014, 18:35 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis
Foto: HotNews / DP
Candidatul ACL la alegerile prezidentiale, Klaus Iohannis, a anuntat, luni, intr-o conferinta de presa, ca nu va negocia cu candidatii care au iesit din cursa pentru a fi sustinut in cel de-al doilea tur al alegerilor prezidentiale. "Nu voi negocia cu niciun politician. Imi doresc votul tuturor romanilor, dar imi doresc votul direct, fara sa negociez cu politicieni", a declarat Iohannis. Intrebat ce se va intampla daca alti candidati il vor cauta, Iohannis a raspuns "Nu voi negocia". Candidatul ACL a declarat, cu referire la scandalul votului din diaspora, ca "Sunt incapabili domnul Ponta&co sa organizeze tara, nici macar o zi de alegeri nu au fost in stare sa organizeze." In timpul conferintei de presa, Klaus Iohannis a prezentat si imagini video cu romani din diaspora care au stat cateva ore la coada duminica, fara a isi putea exercita dreptul la vot.

"Asta a fost ziua votului organizata a la Victor Ponta. Asa va arata tot anul 2015, ca ziua votului - dezordine, haos, lipsa de respect fata de cetateni. Guvernul in continuare refuza sa vina cu bugetul pentrtu 2015, sa ne arate cum vrea sa acopere pomenile electorale", a spus Iohannis, in completarea imaginilor prezentate.

"Episodul de ieri este simbolic pentru atitudinea Guvernului fata de cetatenii sai - dispret. Relatia dintre Guvern si cetateni este fundamental degradata, cum sunt incalcate principiile democratice. Pentru mii de romani care traiesc si muncesc in strainatate, dreptul la vot, un drept fundamental, a fost incalcat. Cetatenii romani sunt bruscati in fata ambasadelor, nu sunt lasati sa voteze. Este foarte regretabil ca Guvernul roman a reusit sa ne faca de ras, sa ne faca de minune in lume. Mandria de a fi roman trebuie sa fie o atitudine fata de propriii cetateni, nu un slogan. Eu de la primul ministru nu astept conferinte de presa, vreau fapte. Primul ministru este primul care trebuie sa ia masuri importriva celor care i-au supus pe romanii din diaspora la asemenea umilinta", a continuat Klaus Iohannis.

Klaus Iohannis a anuntat si ca in urmatoarele 6 luni isi propune sa mobilizeze partidele pentru introducerea in legislatie a votului electronic si a votului prin corespondenta. "Nu mai suntem in anii '90, suntem in secolul XXI", spune candidatul ACL.


Cele mai importante declaratii ale lui Klaus Iohannis:

Este foarte clar, competitia in continuare este intre mine si Victor Ponta.

Aceste  rezultate confirma ca schimbarea este posibila in Romania.

Se pune atunci interbarea care este diferenta dintre mine si Victor Ponta.

Eu ma angajez pentru o Romanie in care legea este respectata, o Romanie a bunastarii si a locurilor de munca.

Romania domnului Ponta este o Romanie a coruptiei si a minciunii, a haosului in tara si a dezorganizarii. Si, asa cum am vazut ieri, a dispretului fata de diaspora romaneasca.

Le multumesc celor care au fost ieri la vot, au folosit votul lor.

Acelor oameni care se considera de dreapta le spun sa vina alaturi de mine. Eu sunt reperezntantul dreptei romanesti impotriva stangii neautentice, nereformate.

Pe 16 noiembrie se poate face o schimbare, ii chem sa facem impreuna aceasta schimbare.

Ieri am avut o situatie scandaloasa in diapsora.

S-a dovedit ca avem nevoie de schimbare pentru ca acest Guvern isi dispretuieste cetatenii si este incapabil.

Este nevoie sa discutam despre justitia independenta si statul de drept.

Observ ca domnul candisdat Ponta cam evita acest subiect sau se face ca il uita, dar este vital pentru Romania.

Este o atitudine de las care s-a transmis de la domnul prim ministru Ponta la toti ministrii. Cum indrazneste cineva care este la putere si care organizeaza alegerile sa dea vina pe cei din opozitie?

Este din cale afara de jenant, sunt incapabili domnul Ponta & co sa organizeze tara, nici macar o zi de alegeri nu au fost in stare sa organizeze.

Nu voi negocia cu niciun politician, dar imi doresc votul romanilor. Imi doresc votul tuturor romanilor, dar imi doresc votul direct, fara sa negociez cu politicieni.

Daca ma vor cauta, ma vor cauta probabil sa imi ofere sprijin. Orice cetatean este binevenit sa imi ofere sprijin, dar nu voi negocia.

Despre dezbatere electorala cu Victor Ponta:


Astfel de lucruri nu se rezolva trimitand hartii, se rezolva prin negocieri directe. Aceste negocieri nu au inceput.

Fata in fata va fi aceasta dezbatere, intr-un mediu nepartizan, si echipa mea va sti sa negocieze, sa nu existe niciun fel de dubiu. (Victor Ponta a anuntat luni ca il invita pe contracandidatul sau Klaus Iohannis sa participe saptamana viitoare la 4 dezbateri televizate, pe 4 teme prestabilite, desfasurate la Romania TV, Realitatea TV, B1TV si Antena 3 - n.red.)

Imediat ce echipele vor gasi un numitor comun veti afla aceste lucruri.

Am un mesaj si pentru alegatorii lui Victor Ponta: nu o sa negociez cu Victor Ponta, dar ii invit si pe alegatorii lui Victor Ponta care vor schimbarea sa vina alaturi de mine.

Despre votul din Bucuresti si despre turul doi:


Nu am pierdut alegerile in Bucuresti, voi castiga alegerile in Bucuresti chiar la diferenta extrem de mare.

Voturile s-au impartit in Bucuresti mai mult decat in tara. Rezultatul este ca in Bucuresti mai multi candidati au procente relativ mari.

Cat imi doresc eu la turul doi? Jumatate plus un vot, e suficient.

Depinde ce numaram in Bucuresti, de exemplu in sectorul 1 am castigat, in alte sectoare nu am castigat
In Bucuresti s-a votat destul de mult si pentru candidatii de pe locurile 2,3 si 4 mai mult decat in tara.

Trebuie sa se intample ceva foarte simplu in turul doi: romanii trebuie sa isi dea seama ca aici nu e vorba despre doua partide sau de doua aliante, ci de doua feluri de a aborda lucrurile: eu cu Romania lucrului bine facut si Victor Ponta cu Romania scandalului si a minciunii.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
51876 vizualizari
  • -24 (56 voturi)    
    Ciudat (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:38)

    Ana Armanca [utilizator]

    Ciudat comentariu pentru un politician. În politică se negociază, dle Johannis, chiar și cu alegătorii!
    • +57 (61 voturi)    
      Părerea mea (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:08)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Eu nu am nevoie de o "politică" în care se fac negocieri. S-a văzut unde ne-a dus negocierea PNL cu PSD, a PNL cu PDL, a UDMR cu toată lumea.
      M-am săturat de o politică bazată pe curvăsărie. Dacă oamenii aleg dreapta, o aleg fiindcă aşa îşi doresc, fără să li se "sufle" pe cine să aleagă. Dacă aleg stânga, o fac pe pielea lor.
      Vom avea conducătorii pe care ni-i merităm, ca popor trebuie să demonstrăm că merităm bine, nu prin "direcţii" şi "circulare" de partid.
      • +18 (20 voturi)    
        Trebuie o intalnire intre cei doi finalisti (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:32)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Doar daca ia lista lui Barosso pe care i-a inmanat-o lui Ponta, Johannis va putea puncta fara probleme disputa. Ponta n-a facut nimic din ce trebuia.

        Respectarea statului de drept şi a independenţei sistemului judiciar (aflat deasupra intereselor partidelor politice)
        *Reinstaurarea atribuţiilor Curţii Constituţionale de a verifica inclusiv constituţionalitatea deciziilor adoptate de Parlament: abrogarea Ordonanţei de Urgenţă nr. 38
        *Reinstaurarea regulii majorităţii necesare pentru validarea rezultatelor referendumului (jumătate plus unu din numărul celor înregistraţi pe listele electorale): abrogarea OUG nr. 41
        *Renunţarea la folosirea de ordonanţe de urgenţă în cazul unor decizii care afectează statutul instituţiilor fundamentale ale statului ori Constituţia şi în situaţii care nu prezintă urgenţă
        *Evitarea utilizării publicării selective în Monitorul Oficial pentru a urmări scopuri politice şi mai ales pentru a evita decizii judiciare.
        *Conformarea imediată în faţa tuturor deciziilor Curţii Constituţionale.
        *Angajamentul autorităţilor publice de a respecta independenţa sistemului judiciar şi evitarea criticării acestor decizii judiciare.
        2. Redarea încrederii
        *Numirea unui Avocat al Poporului care să se bucure de sprijinul majorităţii partidelor politice, printr-un proces de numire transparent şi obiectiv
        *Nicio numire în posturile de procuror general şi procuror-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie sub actuala preşedinţie: proceduri publice şi transparente şi liste deschise pentru oricine, selecţii bazate pe criterii de profesionalism şi integritate şi de palmares în domeniul luptei anti-corupţie.
        *Nicio graţiere prezidenţială în cursul actualei preşedinţii
        *Numirea unor miniştri împotriva cărora să nu fi fost formulate decizii că nu respectă criteriile de integritate. Obligaţia celor care nu respectă aceste criterii să părăsească posturile.
        *Demisia membrilor Parlamentului care au primit decizii finale privind incompatibilitatea, conflictul de interese sau
      • +2 (12 voturi)    
        oamenii aleg dreapta (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:19)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        numai ca kalauz, nicolaita, ca tot se da roaman, n'a convis ca a ales ...
        vezi mata, alegatorul poate allege, alesul este ales :)
        daca matale il vezi de dreapta, io, de par egzemplu, am niscai indoieli.
        si el trebuie sa ma convinga pe mine.
        si pe multi altii care in primul tur n'au fost convinsi ca el ar reprezenta dreapta.\\

        nu cu udrea, melescoiu sau monica tre' sa negocieze, ci cu noi, ce ce am avut alta optiune in primul tur.
        lui udrea si pmp n'are ce oferi.

        ieri, spunea ca e dispus sa apere statul de drept.
        io as prefera un presedinte care sa nu fie numai dispus, ci hotarat sa apere statul de drept.
        • +6 (8 voturi)    
          OK (Marţi, 4 noiembrie 2014, 1:44)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Îţi înţeleg îndoielile, şi ţi-am dat un +1 ca să corectez statutul negativ al postării tale.
          DAR!
          Eu n-am uitat episodul trist din 2000, când m-am dus alături de alţi oameni, cu inima îndoliată, şi l-am votat pe ilici ca să nu iasă vadim.
          De data aceasta mă duc cu inima plină de speranţă şi cu mari temeri în suflet ca să votez un candidat care are şanse mult mai mari, ca popor, şi care este mai român decât chinezul la suflet şi la chip care îi e alternativă.
          N-o fi Johannis 100% de dreapta, dar alternativa e înfiorătoare.

          De aceea spun că nu e nevoie să negocieze nimic, oribila alternativă îl ajută de la sine, chiar şi (poate) nemeritat.
    • +36 (40 voturi)    
      negociere (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:15)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      aici acum negociere inseamna sa il salvezi pe unul de puscarie - vezi alte articole.
      problema se pune asa: cei care vor sa scape de puscarie au facut un zid.
      Vrem sa ii salvam de puscarie si sa ne bage in mormant pe noi, votam Ponta, nu Iohannis
      E destul de clar cat pentru orice idiot
      • +1 (3 voturi)    
        Adrian (Marţi, 4 noiembrie 2014, 7:33)

        MarinOprea [anonim] i-a raspuns lui Adrian_1234

        Eu am votat cu Basescu in 2004, 2009 si cu Monica Macovei acum. Cum amcrezut in platforma politica a lui Basescu asa am crezut si in a doamnei MM. Acel crez e in acea politica , nu in persoana ca om desii omul o implementeaza.

        Negocierea se face cu crezul nostru cu ideeile noastre ale alegatorilor care nu au votat in primul rand cu domnul Klaus. Nu poti sa le arunci la gunoi si sa le spui atotor oameni care nu au votat cu altcineva ca ori mergeti cu mine ori ba , stiu ca voi veti vota impotriva lui Ponta oricum! Asa ceva nu se face!
        • +1 (1 vot)    
          nu inteleg de ce te superi (Marţi, 4 noiembrie 2014, 13:36)

          fvb [utilizator] i-a raspuns lui MarinOprea

          Iohannis a zis pur si simplu ca vrea votul oamenilor pentru ca oamenii il vor, nu pentru ca li se spunde de catre Macovei, Udrea, etc.

          Suna frumos ce zice, insa eu cred ca greseste, pentru ca ar fi fost important sa discute cu ceilalti de dreapta, sa apara si aia zicand dom'le, el a ramas in cursa, hai sa il sprijinim.
    • +15 (19 voturi)    
      Parerea ta (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:28)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Mie mi se pare o atitudine corecta. M-ar fi dezamagit daca mi-ar fi spus ca se duce sa negocieze cu ungurii. Eu sper ca toti romanii inteligenti si/sau cu bun simt sa se mobilizeze si sa opreasca ciuma rosie.
      Oricum, voturile de la Macovei si Udrea spre el vor merge. Sau cel putin nu vor merge spre ponta. In plus, vor veni si cei care nu au votat in primul tur, iar acestia cred ca tot impotriva psdului vor vota.
      • -10 (10 voturi)    
        Eu am votat Monica Macovei, dar.... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 0:15)

        Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        ...daca Iohanis nu spune cu subiect si predicat ca sustine statul de drept asa cum a propus MM, eu, nu numai ca nu-l votez, dar il votez pe retardat !!!
        • +3 (5 voturi)    
          a spus-o (Marţi, 4 noiembrie 2014, 7:41)

          freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

          dar tu ca un adevarat pesedist nu ai vrut sa auzi. nu o mai da cotita, oricum votezi Ponta.
        • +3 (3 voturi)    
          serios? :)) (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:16)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

          Pai numai el a garantat statul de drept si independenta justitiei. Aici se da si lupta: un candidat care e pentru o justitie independenta si un candidat care vrea s-o acapareze ca sa-si scape tovarasii de puscarie.
    • +2 (16 voturi)    
      Da, foarte ciudat (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:46)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Se anunță un tur doi la muchie de cuțit. O asemenea declarație nu poate fi de bun augur. Mai degrabă o declaratie de genul "îmi doresc susținerea tuturor românilor, politicieni sau nu" era potrivită. La urma urmei concurează pentru președenție.
      • 0 (4 voturi)    
        O corectură (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:36)

        cato [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Concurează pentru președinție.
    • +13 (17 voturi)    
      Nu chiar (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:47)

      yummyberry [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Pentru ca negocierea intre politicieni sigur va inseamna: VREI SPRIJINUL NOSTRU? ATUNCI FACI AIA SI AIA! Aia si aia fiind chestii ilegale, furturi, gratieri si alte aberatii.
    • -8 (16 voturi)    
      Din pacate nu are ce negocia (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:55)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Toti asii sunt in maneca lui Ponta!
      Lu Tariceanu ii promite postul de prim ministru...controlabil de PSD pt ca Tariceanu nu are nici o majoritate in parlament.
      La UDMR le promite sa-i mentina in guvern.
      Restul voturilor de la Diaconescu, Melescanu..si company...vin natural...nu trebuie nimic.

      Deci...ce-i ramane lui Johanis? Decat sa accepte o infrangere demn. Si exact asta face.....Johanis a pierdut deja alegerile....Urmatoarele 2 saptamani nu e nimic altceva decat parada invisului si proslavirea moastelor invingatorului!
      • -1 (13 voturi)    
        Oare Johannis stie ca a pierdut? (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:12)

        analiza [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        Johannis are un discurs de o banalitate cumplita. Ma intreb daca in spatele tacerii este ceva... sau numai ne duce cu vorba.
        Sper sa nu fie un alt pion care pacaleste cetatenii, prin crearea de tinte si asteptari false, controlate, urmarind numai irosirea in van a unor aspiratii legitime.
    • -1 (5 voturi)    
      niculaie din sighii (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:08)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      n'are nicio grija, dr. viktor ghilimel cauta un prim menistru...
      a mai fost in carti...
      asa o mare coalitie, in care, istoric, fiecare a fost aliat cu fiecare, n'ar fi de aruncat.
      ce legi si ce constitutie ar trege ei, cu o majoritate de vis, o concordie nationala.
    • +6 (8 voturi)    
      "În politică se negociază.." (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:42)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      A negociat Basescu in 2004 cu PC si ni l-a dat pe Boc, in 2008 cu PSD si ni l-a dat pe Boc, in 2009 cu UNPR si ni l-a dat pe Boc; intr-atit de eficiente au fost pentru Romania negocierile incit dupa un cincinal ani s-ar putea sa avem in fruntea tarii un plagiator (demonstrat) si un aparator de PSD-isti parlamentari infractori (constatat) si un dispretuitor al statului de drept (dovedit) cu care niciun lider occidental nu va dori sa dea mina.
    • +1 (1 vot)    
      Oare suntem copii tampiti ?? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 7:43)

      fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Daca noi toti (de stanga de dreapta de centru sau de nimic) ne trebuie sfaturile si indicatiile politicienilor pe care ii agreem sau nu, atunci nu inteleg de ce suntem lasati sa mai votam ! Inseamna, in mod evident, ca nu avem discernamant ! Pe mine nu ma intereseaza eventualele negocieri ale lui KJ ! Il voi vota in turul 2 (desi ca votant al MM in 1 mi-e cam greu) ca sa nu iasa tonta !!
      Nu inteleg cat de tampiti sunt politicienii care cred ca daca ei cad la pace intre ei, noi, suntem la fel de redusi mintal si vom zice: da, il votez pe X fiindca asa mi-a indicat guru ! Ce drac' mai oameni buni, chiar nu mai avem neuroni de loc ????
    • +1 (1 vot)    
      Ciudat pentru ca nu pricepi (Marţi, 4 noiembrie 2014, 9:58)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      A nu negocia cu alti candidati sustinerea pt turul 2 e un lucru apreciabil. Adicatelea votantul din turul 1 al lui tariceanu sau Udrea trebuie indrumat de cel pe care l-a votat? Nu poate alege de capul lui cu cine vrea in turul 2? Mie mi se pare o atitudine de foarte mult bun simt, care va fi apreciata de votantul din urban, cu macar 12 clase.
  • -7 (21 voturi)    
    Atunci... (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:39)

    mircea_cjn [utilizator]

    e oablă treaba ! Va infrange cu multa detasare. :)
  • +31 (37 voturi)    
    nu o nega pe Monica! (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:40)

    cristi_an [utilizator]

    coopteaz-o
    • +22 (28 voturi)    
      Oarecum (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:30)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Ajutorul MM ar fi categoric binevenit. Insa electoratul MM este format din oameni foarte inteligenti. Genul de oameni care nu vor reactiona niciodata la o comanda: maine votati pe cutare!

      Acesti oameni vor decide ei singuri cu cine voteaza in turul 2 si de aici vine si replica lui. Nu negociem cu politicienii, ca nu avem pentru ce sa negociem.

      Oamenii vad, asculta, decid si voteaza singuri. Pana la urma este o forma de a-ti arata respectul pentru alegatori. Votul este personal, nimeni nu iti poate spune cu cine sa votezi. Iar cel care o face nu face altceva decat incearca sa te manipuleze.
      • +16 (18 voturi)    
        Uniti salvam Romania de mafioti! (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:18)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui naenae

        Dar va imaginati ca cineva care a votat cu MM, il va vota pe Ponta sau ca va fi atat de descreierat incat sa anuleze votul sau sa stea acasa?! NU mai avem timp de voturi anulate, trebuie musai scoasa tara din bezna.

        Avem nevoie de un civism "infiorator" care sa-l aneantizeze pe Ponta si Johannis sa castige la un "scor" inconstestabil.

        Sper ca Monica Macovei sa iasa ea in intampinarea lui Johannis. Este necesar, macar cu o declaratie de presa pentru sprijin.
        • +9 (11 voturi)    
          da (Luni, 3 noiembrie 2014, 21:56)

          naenae [utilizator] i-a raspuns lui Clop

          Votant MM sa il voteze pe Ponta? NICIODATA. Votant MM care va sta acasa? Din pacate cred ca vor fi. Cat mai putini sper.
          • +5 (9 voturi)    
            eu am votat cu MM (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:06)

            Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui naenae

            sincer nu ma convinge Johannis.

            Ponta e un cretin si ma face sa votez contra lui.
            • +2 (2 voturi)    
              cam asa e (Marţi, 4 noiembrie 2014, 9:55)

              vali2 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

              nici pe mine nu ma f incanta Johannis dar lucrand la Bruxelles si vazand ce imagine proasta are Ponta inafara tarii nici nu stau pe ganduri sa votez cu Johannis. Asa macar o sa avem o f buna sustinere din exterior, o imagine a tarii mult imbunatatita.

              La alegerile astea alegem de fapt noua persoana care reprezinta romania si imaginea romaniei in exterior iar Ponta... a fost puternic criticat la Brux in mai multe randuri. Nici nu pot sa-mi explic de ce-si doresc multi un asemenea presedinte.. singura explicatie e ca nu au nici o idee asupra ceea ce inseamna un presedinte pt o tara
  • -13 (31 voturi)    
    Si zicand asta ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:41)

    A_Radu [utilizator]

    Iohannis a pierdut de fapt alegerile ... asta pentru ca nu stie sa fie politician ... nu are darul negocierii ... se lasa in voia hazardului ...
    • +21 (23 voturi)    
      N-are legatura ce negociaza politicienii. (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:06)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      ..cu cei care voteaza. Cum si Udrea zice ca nu negociaza, asta nu inseamna ca votantii Udrei stau acasa.
    • +2 (8 voturi)    
      nu numai (Marţi, 4 noiembrie 2014, 0:34)

      TenziCarbone [anonim] i-a raspuns lui A_Radu

      darul negocierii ii lipseste!Ci tot!Nu are nimic,
      nici inteligenta,nici vointa,este deja un
      Constantinescu pe care l-au invins nu serviciile,
      ci ai lui LIBERALII!!Trist,dar adevarat ,acum
      pontacii ne canta noua celebrul refren"Ce bine
      imi pare ca ai luat plasa,ce bine imi pare ca ai pierdut"
  • +11 (25 voturi)    
    ORICUM... (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:43)

    romania_curata [utilizator]

    ,,,,SPER si va doresc sa nu cumva sa va abateti vreun pic de la aceasta decizie; DACA nutzica avea ceva in cap ( si nu doar sub fusta ) ar fi DECLARAT ca sustine NECONDITIONAT lupta impotrica ciumei rosii/plagiatorului si ar fi indemnat sustinatorii sa vina masiv la vot PRO dreapta/Johannis!!!
    aloooooooooooo,,,macoveiCO e valabil si pt tine fetito; esti la fel de jalnica precum nutica!
  • +1 (21 voturi)    
    Dl. Johannis dorinta e una, nevoia e alta (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:45)

    Maniu [utilizator]

    ce v-a apucat???
  • +17 (19 voturi)    
    Sa nu uiti Darie... (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:46)

    Bwana [utilizator]

    daca iesi presedinte sa aperi justitia!
    Si pentru liberalii adevarati...mai ales cei reformati...Ponta e de la PSD iar Iohannis de la PNL...Liberal..da?
    Asa ca dati dovada de moralitate pentru a nu va lasati dusi de nas de tractori...Dati si voi un presedinte liberal si faceti un bine poporului asta amarat. Ca loc de mai bine este slava Domnului!
    • -5 (13 voturi)    
      uit-o p'asta cu justitia. (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:10)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Bwana

      no hai sa vedem cum o putem pune de-o negociere cu psd-ul ca'-s de-a nostrii .

      daca Iohannis a calcat o data pe bec sigur o va face si a doua oara.
      • 0 (6 voturi)    
        ???!!! (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:32)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Si Basescu, Boc si Macovei(care atunci a ajuns europarlamentar prima data) nu au facut alianta cu PSD-ul lui Geoana(2008-2009-Primul guvern Boc)???!!!Fantastic, ce memorie scurta aveti!!! Sau nahh...ei au facut-o pt "interesul national" si doar ei aveau voie????.
  • +33 (35 voturi)    
    Sa speram (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:47)

    naenae [utilizator]

    Acum nu mai merge cu eu votez pe Macovei, eu votez pe nu stiu care cu sanse minimale de a intra in turul 2. Ca de obicei am ajuns din nou la votez PSD sau votez alternativa.

    Eu zic sa puneti mana toti cei care ati votat impotriva lui Ponta sa veniti si in turul doi si sa votati exact ce ati votat si atunci. Adica sa votati ALTCEVA decat Ponta in continuare.
    • +3 (7 voturi)    
      Aferim! (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:09)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui naenae

      Aferim!
      • +8 (10 voturi)    
        E iarasi votul impotriva (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:34)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Contra PSD, contra hotie, contra comunismului.
  • -10 (22 voturi)    
    hahahahaha (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:00)

    xanti [utilizator]

    El nu negociaza,pai bai candidatul dreptei,va negocia Ponta in locul tau sa castige.
    Asta are probleme grave la mansarda ,sau mai rau e pus de Grivco sa piarda.
    • +10 (12 voturi)    
      hai sa judecam (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:45)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      cu cine va negocia ponta?? cu madam macovei sau cu madam udrea? si astea o sa iasa la tv sa zica: votati-l pe ponta ca e baiat bun??
      fii serios domnule,neamtul face f bine ce face, vorbeste direct cu noi nu cu politicienii corupti,nimic rau pana la urma
      • +2 (4 voturi)    
        Cu ungurii (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:14)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui kripton

        De data asta ungurii or sa decida Presedintele si stii bine, ungurii is ca pisica, ii dai mancare esti prieten...si n-au murit de foame niciodata, ungurii.
        • +1 (3 voturi)    
          mda... (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:04)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          sper sa nu ai dreptate dar...
          tariceanu o sa fie 50-50 poate mai rau...
          dan diaconescu si vadim spre psd...
          ungurii probabil un 60-70 spre psd... cu ceva noroc mai putin
          desi sper sa nu fie asa...
          poate avem noroc si pierde ponta ...
      • +1 (3 voturi)    
        cu noi?? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 0:38)

        TenziCarbone [anonim] i-a raspuns lui kripton

        cu noi are 30 procente ,de unde mai ia 20???
  • +19 (25 voturi)    
    Raul cel mai mic (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:08)

    veduma [utilizator]

    Pana acum cateva luni, PNL era in aceeasi barca numita USL cu PSD. Cum pot sa-l cred pe Iohannis.
    Aveam un adevarat candidat bun si nu l-am votat, acum trebuie sa alegem raul cel mai mic.
    Voi vota cu Iohannis impotriva lui Tonta, dar puteam sa facem mult mai mult.
    • +1 (7 voturi)    
      Repet (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:40)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui veduma

      Am scris si mai sus. Si PDL-ul lui Boc si Basescu, cu tot cu Macovei in el(nu mai vorbesc de Udrea, care era ministru), nu a fost la guvernare cu PSD-ul?!?!?!?...2008-2009
      • +1 (3 voturi)    
        ehhh... (Luni, 3 noiembrie 2014, 21:38)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        memorie scurta la unii care se mint singuri de virginitati. valabil si pentru monica cea nepatata, nici macar de L112. Exista vot anti si pentru multi va fi anti ponta/psd. Ca pro, nu am cu cine.
    • 0 (2 voturi)    
      Oare puteam? citeste mai jos: (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:16)

      analiza [utilizator] i-a raspuns lui veduma

      Dl. Ponta si-a epuizat electoratul; pentru a creste trebuie sa atraga electori din alte bazine.
      Pentru aceasta adreseaza electoratul USL, desi USL nu mai exisa. Poate corecta situatia prin "reanviere". In acest sens l-a atras pe Tariceanu (va dati seama cati bani si favoruri prezente si viitoare a putut colecta acest "domn" lipsit de scrupule...)!
      Tariceanu, singur, nu reprezinta nimic. De aceea, era necesar sa fie adus pe locul 3 la aceste alegeri, generand potential pentru "noul USL".
      Deci, cum sa controleze votul? sunt doua metode:
      - autocare si furaciuni cunoscute - metoda fiind acum prea riscanta, datorita desteptarii momentane a Justitiei (desi s-a folosit si aceasta!), sau
      - schimbarea structurii votantilor(!)
      Aceasta s-a si intamplat la turul I: votantii care l-ar fi impiedicat pe Tariceanu sa ajunga pe pozitia a III-a erau cei ai d-nei Macovei (mai ales) si ai d-nei Udrea. Pentru aceasta, votul diasporei si al studentilor a fost blocat.
      Aceasta a general o pierdere de (spre exmplu) 100.000 voturi pentru Johannis (care nu a observat-o, probabil) si de 20.000 pentru Macovei/Udrea; pentru M.+U. a fost suficient pentru a le scoate din carti (cifrele sunt numai exemplificative).
      Acum dl. Ponta poate trage de urechi pe cei care "au gresit", chiar capatand capital electoral din aceasta... Raul a fost facut, dl. Ponta si-a deschis un electorat (USL) suficient de mare pentru a se indestula.
      Mai ramane sa-si apropie acest electorat: asta si face, urmand sa fie prezent pe toate canalele posibile sau imposibile pana la turul II; asa se explica dece, de luni de zile, dl. Basescu este atacat feroce, desi nu mai reprezinta un pericol.
      Ma surprinde lipsa de viziune a celorlalti candidati - mai ales J., care nu da dovada de inteligenta. Sau tine loc de "mana moarta" marca Grivco (s-ar cam potrivi datele...)? Lipsa de scrupule a dl. Tariceanu nu este ceva nou.
      Ramane intrebarea: cine are competenta de corijare: CCR sau CSJ?
      Romanie, trezeste-te
  • -9 (11 voturi)    
    declaratie (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:14)

    nimrod [utilizator]

    greseala fatala...
    • 0 (2 voturi)    
      dimpotriva... (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      alegatorii lui udrea si lui Macovei se duc spre el oricum
      cu tariceanu e clar cine o sa negocieze
      daaca negociaza cu udmr, vadim sau dan diaconescu... pierdea pe de o parte ce castiga pe cealalata...

      nici nu putea face altceva. este o decizie buna
  • +3 (15 voturi)    
    Omul asta are asa ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:19)

    A_Radu [utilizator]

    O autosuficienta ... oare el nu s-a uitat pe rezultatul votului , alegatorii sunt din medii diferite, au asteptari diferite .. ce inseamna sa vina cu el de fapt??? .. sa vina cu el sa ce??? ... fii mai omule mai explicit , nu molfai 2 idei, 3 cuvinte ca asa nu mai intelege nimeni nimic ... asa zice si Ponta, veniti cu mine ca doar cu mine va fi bine si va scap si de Basescu ...
    Pacat ca intr-un moment asa prielnic, nu exista un candidat adevarat de dreapta, unul care sa mature pur si simplu cu PSD si Ponta, pentru ca acum ei sunt cei mai slabi de la revolutie incoace .... pacat ...
  • -4 (20 voturi)    
    ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:22)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Fraaaateee cata ipocrizie... Dar cu PDL-ul nu ai negociat ca sa te sustina? Sau asta e deja istorie... Sunt neica nimenea alegatorii celorlalti candidati?
  • +11 (13 voturi)    
    castiga sau pierde cu capul sus!!!!??? (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:30)

    ioanr13 [utilizator]

    noi inventatorii proverbului : "capul plecat sabia nu-l taie"....iar sa ne prostituam politic pentru a accede la putere?in ultimi ani jocurile politice s-au facut doar pe acest principu...sa ne dam in barca care trebuie sa avem acces la ciolan, caracteristica tipica poporului roman daca privim putin in istoria recenta...si iaca rezultatul.Personal cred ca daca Iohanis se "combina" cu restul de dreapta pierede mai mult decat daca isi pastreaza positia si incearca sa conviga romanii cu capul pe umeri ca trebuie ceva DIFERIT de acum incolo in politica romaneasca (daca se combina cu Udrea si restul pica afirmatia recedenta si il clasifica ca pe un politician ca si cei de pana acum).Asa ca sper ca alegatorii lui Udrea si restul sa dreapta sa inteleaga ce am scris mai sus si sa mearga cu Iohanis.Va salut romanii mei dragi oriunde ati fi voi; Hai Romania!!!!
    • +2 (8 voturi)    
      Mai gindeste-te! (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:57)

      MarioaraBadauta [anonim] i-a raspuns lui ioanr13

      Cu capul pe sus si cu Chiuariu si Vosganian linga tine pe scena la mitinguri si cu Isaila si Paul Dobre care nu pot fi anchetati ca nu vor parlamentarii inclusiv PNL-istii e o placere sa te dai mare.Hai sa fim seriosi ! Cind stii ca ai fost pucist si cind tii linga tine penalii nu poti sa te dai fata mare. Mi-e scirba!Nu toti sintem prosti.Noi nu vrem dragoste cu sila .Descurcati-va fratilor!
      • +2 (4 voturi)    
        Ai dreptate......din pacate (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:12)

        ioanr13 [utilizator] i-a raspuns lui MarioaraBadauta

        Buna Marioara, buna cititori.....ai dreptate, asa este nici mie nu imi place ce vad in spatele lui KI, dar cu atat mai mult nu imi place ce vad de partea PSD si cel mai mult nu imi place VVP,....personal ma mintit si dezamagit total
        Cat despre KI pana la proba contrarie merita o sansa atat timp ca ramane pe pozitie, daca o da la intors cu Udrea atunci vorba ta..."Mi-e scirba!"
  • +3 (5 voturi)    
    Votam Johannis (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:35)

    Dicu [utilizator]

    Johannis a cantat cu PSD si altii in 2012 ca sa ajunga la putere. As fi tentat sa cred ca odata ajuns va fi un presedinte rezonabil, mai ales ca nu ne va desparti de Europa ceea ce face Ponta. Pana acum apreciez ca a preluat tema luptei anti coruptie de la Macovei si sper ca nu va distruge justitia noastra in dezvoltare. In plus faptul ca nu are ce negocia cu politicienii mi se pare o idee buna, chiar daca la drept vorbind ca presedinte nu are prea multe de oferit la negocieri.
  • +4 (6 voturi)    
    gresiti mein herr (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:38)

    kripton [utilizator]

    psd a organizat perfect TOTUL ,inclusiv haosul din diaspora. romanii din strainatate sunt DUSMANII SISTEMULUI TICALOSIT caruia ii datoreaza exilul
    in consecinta,haosul a fost raspunsul sistemului care se fereste de ei ca dracu de tamaie
    daca nu ar fi fost haos si mai ales daca nu va fi haos la turul 2 , sistemul risca sa se prabuseasca
    asa ca in ciuda tuturor protestelor inclusiv venite din exterior,mizeria va continua.
    • +3 (5 voturi)    
      Da, au organizat haosul, dar totusi... (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:25)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui kripton

      Domnule, de pilda, femeia de serviciu de la firma, care este o senioara mamoasa si simpla, a zis ca nu va vota in veci cu Ponta.

      Are nepoti si se gandeste viitorul lor, intelegand ca exista foarte multa coruptie in tara, la fel ca la comunisti si ca nu vede niciun progres. Nici pentru ea, ca viitoare pensionara, nici pentru altii.

      Deci, se poate.
  • +2 (4 voturi)    
    va amintiti (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:42)

    kripton [utilizator]

    filmul Brave heart cu mel gibson? ce faceau nobilii scotieni cand armatele lor se intalneau cu cele ale regelui angliei? luptau cumva? nu,desigur,negociau ,negociau mosii,spagi,tradari, toate mizeriile posibile
    Insa Herr Johannis nu negociaza.
    Nein discutionen mein Herr,Feuer!!
    Sieg!!
  • +5 (7 voturi)    
    nu inteleg (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:48)

    kripton [utilizator]

    un lucru: redevanta negociata de adi nastase in 2004 cu petrom este expirata din luna octombrie dar desi s-a negociat alta deja,nu ni se spune cat este;
    De ce Dl johannis nu-i cere lui pontache sa spuna cat e redeventa; cand poporul o sa auda cifra,Johannis va avea fotoliul de la Cotroceni asigurat
  • +11 (13 voturi)    
    CU TOTII LA VOT ! NU MAI STATI ACASA ! (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:56)

    GheorgheSilvestrovici [anonim]

    fiti responsabili, nu lasati pe altii sa decida pentru voi, pentru viata voastra ! aveti incredere in voi , pentru numele lui dumnezeu ! veti primi respectul celorlalti, veti creste in ochii vostri, va veti stima mai mult, va veti iubi mai mult, veti simti ca n-ati trait degeaba. cand nu esti respectat, respectul trebuie impus ! nu credeti ca meritati mai mult respect din partea statului? de ce nu va pretuiti mai mult ? meritati sa fiti respectati . platiti taxele, respectati legile, statul trebuie sa va respecte, sa va apere dreptul la viata decenta, la munca, la invatat, la exprimarea cuvantului si a vointei. pasivitatea si indiferenta este complice cu cei care fura . cei care tac sunt la fel de vinovati ca si cei care fura si care fug de lege. tacerea mieilor duce la sacrificarea lor. in ultimii 25 de ani generatii de batrani au dus in mormant tacerea lor. cui a folosit ca au stat acasa si nu si-au manifestat vointa? un popor care voteaza corupti, impostori, hoti si tradatori, nu este victima, este complice-orwell. nu votati coruptii si hotii ! suntem nevolnicii europei ? urmeaza atacul impotriva justitiei !
    noi ii platim si noi le dam puterea si ei isi bat joc de noi cu aroganta si nerusinare, incalcand legi peste legi. politicienii oportuniști, profitori și corupți în buna parte își voteaza legi pentru hotie.
    54 de politicieni de prim rang au fost condamnați penal în ultimii ani ! politicienii români sunt rușinea europei !
    40% din populatie traieste in conditii de risc de saracie.conducerile judetelor si oraselor sunt organizate pe clanuri de interese si de coruptie.de 25 de ani toleram hoti care au distrus economia si au jefuit tara !
    acestia sunt politicienii care ne conduc? cei care fug cat pot de justitie si cei care fac legi pentru pohta ce-au poftit ? academician profesor florin constantiniu - "clasa politica postdecembrista este cea mai incompetenta, cea mai lacoma si cea mai aroganta''
    • +2 (4 voturi)    
      Cum spunea Basescu: (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:21)

      analiza [utilizator] i-a raspuns lui GheorgheSilvestrovici

      Speranta este sa nu puteti fura voi cat votam noi.
      Ramane intrebarea daca nu cumva tovarasii merg cu doi pioni acoperiti, ambii condusi din acelasi loc; nu de alta, dar KGB/FSB foloseste metoda de zeci de ani.
  • -3 (15 voturi)    
    Negocieri (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:18)

    ciuche [utilizator]

    Individul asta mi se pare arogant si slabut la dovleac.Poate Macovei(pe care eu am votat-o) vrea sa-l sustina cu conditia respectarii justitiei, poate Udrea vrea un portofoliu in guvern, oricine poate avea o revendicare, pana la urma e un lucru de bun simt,iar politica e arta negocierii.Nu el vrea votul meu in conditiile in care nu spune nimic rau de prietenul Ponta,de fapt nu spune nimic despre nimic.Asa ca asteapta-ma la sectia de votare.Inbraca-te bine si uita-te lung, pentru ca o sa ma astepti cativa ani buni.
    • +1 (3 voturi)    
      ma omule... (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:11)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ciuche

      pe langa faptul ca acum chiar arata ca este altfel decat ceilalti politicieni...
      cu cine vroiai sa negocieze?!
      udrea si Macovei vin oricum la el... cu ceilalti daca negocia pierdea electorat pe partea ailalta...
      le langa asta el e doar presedinte... ce poate oferi?! psd are puterea la ora actuala... ei pot promite scutiri de taxe, gratieri, legi etc
    • 0 (4 voturi)    
      Iesiti la vot (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:22)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui ciuche

      fiti responsabil .Ia fiti mai atent, el il critica pe ponta , si de votul din diaspora si despre faptul ca va fi garantul justitiei (televizat),etc.
      Daca va place tara pe care vrea s-o faca ponta, nu votati .....
  • +7 (9 voturi)    
    Evolutionism (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:22)

    coco04 [utilizator]

    Daca va iesi Johannis presedinte va fi foarte bine.
    Va avea relatii bune cu Occidentul in special Germania. In plus omul are alura de manager caci a fost primar.
    Asta trebuie acum; un manager pentru Romania.
    Lasati-o balta cu exprimarile si cu pregatirea multilateral-dezvoltata a la Ceausescu. Oamenii trebuie sa se dezobisnuiasca sa caute cusururi intotdeauna.Si inca ceva: prefer ca presedintele Romaniei sa fie un barbat tocmai pentru ca suntem Romania si nu Germania.Iar vremurile sunt astfel incat "s-ar putea sa nu se stie".Nu cred ca americanii ar pune o femeie la butonul nuclear.
    Da,am votat Johannis in primul tur.
    • +3 (5 voturi)    
      Eu nu am votat Iohannis in T1 dar voi vota in T2 (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:30)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      Asa cum bine subliniezi, omul asta este primar, iar ca primar la Sibiu a dovedit romanilor ca stie si poate sa faca ceva.
      Intrebati votantii lu' dr. Ponta: asta ce stie sa faca? Ce a facutla viata lui? Ce poate arata romanilor neintoxicati ca a facutl?
  • +5 (7 voturi)    
    Chiar credeți (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:48)

    batmanss [utilizator]

    ca discursul asta e facut de el ? In spatele lui sunt consilieri profesioniști , psihologi, sociologi etc . Declarațiile astea nu-s făcute la voia întâmplării. Cititi printre rânduri, el se adresează romanilor , votantilor , cu noi vrea sa negocieze ! E un discurs inteligent , de lider incoruptibil , nu de arogant . România are nevoie de o schimbare ! Pe străini putin ii interesează ca el nu vb lb romana ca raposatul Paleologu sau Cristian Tudor Popescu ...iar pe noi ne interesează ca sa ne apropie de occident , nu de ruși , coreeni si chinezi . Imi plac oamenii faptelor , nu oratorii innascuti manipulatori de mase , ipocriți si corupți. In economie cu litaratura si arta nu faci mare branza , vb lui Ceausecu " in economie , simbolismul nu face doi bani !"
    http://m.youtube.com/watch?v=CKyoIhIcDBE
    • -1 (5 voturi)    
      poate (Marţi, 4 noiembrie 2014, 1:15)

      TenziCarbone [anonim] i-a raspuns lui batmanss

      sa aiba in spatele lui toti laureatii Nobel daca nu
      esti facut de la mama natura invingator,tot dejeaba,
      sa nu poti sa scoti 2 cuvinte fara o foita,sa nu poti sa tii un discurs,si doar ai fost profesor!!!Orice am spune,este jalnic!,
  • +6 (8 voturi)    
    ponta inca nu este presedinte (Luni, 3 noiembrie 2014, 21:38)

    llllllll [utilizator]

    om trai si om vedea.
    eu nu am votat, dare peste doua spatamnai sigur votez, eu si familia mea, si o sa conving cativa prieteni care nu au votat. nu conteaza cati km sunt pana la sectia de votare.
    ponta inca nu este presedinte.
  • +6 (8 voturi)    
    Corect ! (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:28)

    blackarrow [utilizator]

    Nu se negociaza cu teroristii !
  • +9 (11 voturi)    
    VOTAM IOHANIS! (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:46)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Am votat in turul I Monica Macovei. Vom vota ăn turul II Iohanis.
    Dacă prezența la vot va fi peste 60 % Ponta va fi istorie și în 2016 PSD va fi doar o amintire ...urata.
  • +5 (7 voturi)    
    opinie (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:06)

    SerbanEugen [anonim]

    Peste două săptămîni, dacă nu vom avea norocul din 2004, planul comuniștilor puiți de tovarășul Ion Iliescu (ratat de Adrian Năstase) se va desăvîrși: cenzura se va întoarce mai dură ca oricînd, adeziunea (sau lipsa ei) la PSD va decide cine trăiește și cine moare de foame, mîrlănia și mitomania vor deveni politică de stat.

    Ne place sau nu, în 2004 ne-a scăpat Băsescu de Năstase. În 2009, tot Băsescu (de Geoană). Acum, în 2014, e treaba lui Iohannis să ne scape de Ponta. Dar rolul lui Băsescu nu s-a încheiat. (Continuarea articolului – pe prisacariu.ro.)
  • +1 (5 voturi)    
    O idee (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:59)

    aftermath [utilizator]

    M-am tot gandit la o chestie in ultimele zile. Tineti minte "Proiectul Iohannis" al USL-ului? Oare acel proiect o fi fost special gandit ca sa auda lumea de acest Klaus Iohannis pentru ca PNL-ul sa aiba un candidat pentru prezidentiale? Stiu ca suna ca un conspiracy theory, dar am observat ca Antonescu s-a dat la fund rau de tot. Oare o fi din cauza ca nu a vrut sa-i ia fata lui Iohannis dupa ce l-a propulsat la lumina prin acel "Proiect"? Astept opinii, mi se pare o idee destul de plauzibila in my opinion.
    • 0 (4 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 4 noiembrie 2014, 0:52)

      TenziCarbone [anonim] i-a raspuns lui aftermath

      acesta a fost proiectul Johhanis,Rares Bogdan
      a spus clar,din interior, ca baronii PNL ,Petrache,
      Filipescu,l-au lasat balta!si singurii care l-au
      sustinut au fost PDL !Adevarul ca suntem
      pierduti,PSD a castigat,cu atitudinea asta,si cu blatul
      PNL,iesim toti la vot care am votat Urea si Macovei,
      nu este suficient,este nevoie de 20%,singurul
      care poate sa-i scoata este Basescu,dar de ...
      nimeni nu negociaza!Poate e mai bine asa!
      O luam de capat in 2016!cu Basescu din nou!
      Suntem ca in 2000,poate pana in 2016 apare ceva!
  • +1 (3 voturi)    
    Diaspora (Marţi, 4 noiembrie 2014, 1:19)

    sec_o [utilizator]

    Diaspora nu l-a ales pe Ponta nici pe locul 2, se vede din statistici (Belgia). Pentru bataia de joc si incompetenta de care au dat dovada organizatorii eu ii gasesc responsabili pe subordonatii lui Ponta. Sa ma lase cu minciuna ca nu se asteptau la atatia oameni. Votam presedintele, nu orice referendum. Veneau de 3 ori mai multi daca nu ar fi auzit de cozile interminabile.
    Eu am stat o ora la coada; am avut noroc. O colega a stat 3:40 cu un copil in brate si altul de fusta.
    6 cabine de vot, 3 stampile!? Declaratii scrise pe spatele vecinului sau pe zidul ambasadei, pe negura!?
    Cine avea de castigat? Poooontaaaa.
    Din acest motiv, plus ca e sprijinit de PSD si eu cu PSD-ul nu votez decat daca alternativa e Udrea, ma vad nevoita sa il aleg pe mr. Iohannis. Nu sunt fericita cu alegerea asta, nu imi place in ce se zvoneste ca ar fi implicat, cum si-ar fi facut averea, dar nu pot inghiti ce s-a intamplat cu diaspora. Ma consolez cu gandul ca Iohannis cand deschide gura macar are ceva de zis.
  • +1 (1 vot)    
    doar ganditi-va (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:00)

    vali2 [utilizator]

    Cine credeti ca o sa reprezinte mai bine imaginea romaniei la urmatorul consilu al presenditilor la Bruxelles:
    - Ponta, cunoscut pt incalcarea statului de drept (chiar dc a fost cu mult in urma, asta e emblema care-o are, un om care nu impartaseste principiile UE)
    - Johannis - cunoscut doar prin faptul ca e sobru si ca nu accepta sa negocieze cu hotii

    Chiarcred ca pe langa cat am fost marginalizati cu Basescu la consilile presendintilor UE, cu Ponta o sa fie mult mai nasol.
    Johannis are sustinere f puternica, lumea o sa fie interesata sa-l cunoasca, avem sansa sa dam o noua fata Romaniei, una mai buna.

    Cine o sa ne reprezinte depinde doar de noi, de votul nostru.
  • +2 (2 voturi)    
    Eu asa cred ca este bine (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:29)

    VioP [utilizator]

    Presedintele tarii este un simbol al tarii mele. El ma reprezinta oriunde atunci cand vorbeste si cand ia decizii. Este omul care impune respect si de care sa fiu mandra atunci cand ma reprezinta peste hotarele tarii. Avem sansa prin Klaus Johannis sa avem un presedinte de tara de cea mai buna calitate. Si pentru sansa asta explic si eu celor n-au luat o hotarare sa se gandeasca la faptul ca nu cu pomeni electorale , care tin de foame timp scurt , ci
    cu munca si seriozitate ne va fi bine.
    Gandeste-te bine ce hotarare iei pentru 10 ani din viata ta si a multor milioane de romani . Votati omul care impune respect! Klaus Johannis !
  • +1 (1 vot)    
    Inceput Bun de Campanie in Turul II (Marţi, 4 noiembrie 2014, 12:30)

    adniculae [utilizator]

    Un mesaj clar si fara echivoc.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi