Tudor Chiuariu: Dreptatea a fost infranta de o hotarare fara probe. Voi face plangere la CEDO

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:26 Actualitate | Politic

Senatorul PNL Tudor Chiuariu, condamnat de instanta suprema la 3 ani si 6 luni de inchisoare cu suspendare, sustine ca "dreptatea a fost infranta de o hotarare data fara probe si fara baza legala", el anuntand ca va depune plangere la CEDO.

"Am luat act cu dezamagire de hotararea Inaltei Curti pronuntata ieri (vineri - n.r.). Dreptatea a fost infranta de o hotarare data fara probe si fara baza legala. Fata de solutia de achitare din prima instanta, nu exista nicio proba noua care sa justifice solutia din recurs", sustine Chiuariu intr-o declaratie remisa sambata agentiei Mediafax.

El mentioneaza ca a intrat in Partidul National Liberal la 21 de ani, cand era student, ca sa schimbe lucrurile in bine. "Iar in cei 16 ani care au trecut de atunci, nu m-am imbogatit din politica. Am contribuit la crearea unor institutii importante pentru Romania, cum sunt DLAF sau ANI. Am contribuit la adoptarea unor legi importante pentru Romania, cum sunt noile coduri civile si penale", adauga Chiuariu.

Senatorul PNL sustine ca hotararea completului de recurs condamna o opinie.

"O opinie poate sa fie corecta sau gresita. Eu sustin in continuare ca era corecta, pentru ca s-a bazat, asa cum trebuie sa faca un jurist, pe acte autentice, acte care se bucura de prezumtia de legalitate si care produc efecte si astazi. Mai mult, aceste acte nu au fost anulate nici prin decizia de ieri, si deci vor produce efecte in continuare. O opinie, chiar daca ar fi fost gresita, nu poate fi un abuz. O opinie nu poate fi produce prejudicii materiale si nu poate constitui o infractiune", arata Chiuariu.

El spune ca nu poate intelege cum o opinie din 2007 poate produce o urmare cu doi ani inainte, in 2005, cand a avut loc presupusa asociere a Postei Romane cu o companie privata in scopul valorificarii terenului in cauza.

"Astept motivarea instantei, urmand sa fac plangere la Curtea Europeana a Drepturilor Omului de la Strasbourg. Am vazut ca au aparut cativa "specialisti" care stiu ce ar trebui sa fac, in general ei le stiu pe toate, stiu si totul despre acest dosar. Pentru oricine doreste sa avem o dezbatere publica cu privire la acest dosar si la aceasta decizie, ii stau la dispozitie", incheie Tudor Chiuariu.

Fostul ministru al Comunicatiilor Zsolt Nagy a fost condamnat definitiv la patru ani de inchisoare cu suspendare, iar fostul ministru al Justitiei Tudor Chiuariu a primit trei ani si sase luni, tot cu suspendare, potrivit deciziei definitive luate vineri de Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) in dosarul "Posta Romana". Pentru Nagy, ICCJ a dispus un termen de incercare de opt ani, iar pentru Chiuariu, de sase ani.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

5257 vizualizari

  • +61 (65 voturi)    
    CEDO (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:31)

    silviust [utilizator]

    Degeaba face plângere la CEDO, dreptatea rămâne înfrântă. Ăia nu pot să-i dea cu executare.
    • +28 (28 voturi)    
      Exceptional punctat! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 16:01)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui silviust

      ramine sa aflam ce e cu "opinia"...A gasit un cuvint care sa -l faca sa semene a mielusel.
      • +10 (10 voturi)    
        La CEDO va primi un mare FLIT ! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 22:33)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Curtea Europeana a Drepturilor Omului judeca incalcarile drepturilor omului, nu contestatiile la hotararile Justitiei ale infractorilor condamnati...
        • 0 (2 voturi)    
          interlop (Duminică, 26 ianuarie 2014, 11:49)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          va fi verdictul de la cedo...
    • +35 (35 voturi)    
      inalta poarta? (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 16:02)

      sindbad [anonim] i-a raspuns lui silviust

      parca era umilitor sa mergem la inalta poarta prin 2012 moldovene, acuma e misto?
    • +21 (21 voturi)    
      Sa-si dea demisia (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 16:32)

      CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui silviust

      Pana vine cu sentinta CEDO ca e nevinovat. Si pe urma sa-i dea statul despagubiri. Altfel sa dea el despagubiri. Si sa treaca la executare, nu la suspendare.
      • +2 (6 voturi)    
        De ce sa plateasca statul (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 19:24)

        Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui CristiC.

        De ce sa dea statul despagubiri. Sa dea cei care l-au condamnat daca nu au facut acest lucru pe baza de probe.de ce sa platesc eu pentru donni judecatori.
        • 0 (0 voturi)    
          omul e sigur (Duminică, 26 ianuarie 2014, 18:48)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

          ca ciariu aista-i infractor...
    • +2 (2 voturi)    
      mai bine sa se planga la antene.. (Duminică, 26 ianuarie 2014, 10:44)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui silviust

      ..probabil singurul loc unde se simte ..indreptatit..

      Parerea mea, daca ar avea o bruma de inteligenta, si- ar inchide pliscul si ar zice bodaproste de 10 ori ca justitia nu i-a dat cu executare..
  • +25 (27 voturi)    
    Mda.....deja vu...:)) (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:32)

    polonyca [utilizator]

    Doamne , justitia asta basista.....cat e de rea .....tz,tz,tz !!!!!! Bineinteles , sentinta este una politica si tu esti....nevinovat....profund !!!!!! Tz,tz,tz.....
  • +31 (31 voturi)    
    Ai dreptate penalule! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:36)

    UnOarecare [utilizator]

    A fost infranta cand ai primit cu suspendare, cine stie cate alte escrocherii ai facut... ministrul justitiei corupte=Tudor Chiuariu
  • +30 (32 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:40)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    hai nu ma inebunii...

    trebuia sa infunzi puscaria pt 10 ani, nu sa ne dai lectii de dreptate si adevar ca Nastase.

    vezi ca ala a intrat a doua oara :))))

    iti doresc sa ai parte de interior de puscarie cat mai curand.
  • +19 (19 voturi)    
    Mai bine te retragi din viata publica, ordinarule! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:49)

    idiot-platitor-de-taxe [utilizator]

    Arghezi spunea, intr-o poezie:
    "[...]
    Să nu dea Dumnezeu cel sfânt,
    Să vrem noi sânge, nu pământ!
    [...]"

    Stie, deja, tot romanul ca demnitarii cinstiti si bine intentionati sunt o minoritate ciudata in Parlament. VOi ati fost si condamnati asa ca, pentru binele tuturor, dispareti!
  • +22 (22 voturi)    
    demisia ti-a trecut prin cap? (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:50)

    iondelaafumati [utilizator]

    Vreau demisia!
  • +29 (29 voturi)    
    CEDO!!!! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:50)

    CTGOnline [utilizator]

    Toti infractorii de drept comun tipa CEDO, dar putini ajung pana la urma acolo si ffff putini castiga. De ce?
    • +18 (18 voturi)    
      CEDO (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 17:05)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui CTGOnline

      Ciuvică trebuie să-i plătească lui Băsescu 13.600 de euro pentru că l-a calomniat (procesul "Băsescu securist"). A pierdut în România, dar și la CEDO.
  • +10 (10 voturi)    
    PNL-HOARDA DE TATARI (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:51)

    KEMPES [utilizator]

    Am luat act cu dezamagire...nuuuu, eu am luat act cu dezamagire ca nu ti-a dat cu executare...meriti 10 ani cu executare...te-au salvat cei din politic care au bagat frica in judecatori...sau judecatorii manjiti care au asteptat atata vreme un loc cald...PACALICIULE !!!
  • +26 (26 voturi)    
    Tudorică, (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:05)

    MadameDuRecamier [utilizator]

    CEDO, cînd va lua în discuţie blijerea ta, se va uita ce drepturi ţi-au fost încălcate. Şi ce o să constate? Nu numai că n-ai fost schingiuit, maltratat, iar consoarta n-a avut drept de vizită conjugală, dar ai stat moţ la putere, ai făcut legi pentru infractori si pentru tine, chiar mai mult, eşti seful celor care îşi autopropuneau şi votau noaptea, ca orice hoţi care se respectă, imunităţi imense.

    Şi s-ar putea să te întrebe şi aia de ce eşti mafiot.
  • +23 (23 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:06)

    Orpheus [utilizator]

    Asa cum tot o opinie e sa dam cadou cateva zeci de milioane de euro lui Microsoft, Endava etc. Totul e o opinie si, ca de obicei, nimeni nu poate fi vinovat ca se imbogateste facand afaceri de la inaltimea functiei pe care o detine.
  • +24 (24 voturi)    
    Foarte interesant (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:08)

    mircea_cjn [utilizator]

    ..da , foarte interesanta comportarea "gruparii de la Iasi", foarte interesanta.
    Chiuariu, maaare jurist iesean - 3,5 ani cu suspendare
    Fenechiu - maare om de afaceri iesean - are in prima instanta 7 ani (cu executare)

    Mai este un alt zglobiu de la Iasi - acel penibil Catalin Ivan.
    Sa mai amintim de celebrul Vlasov care da lupta la baioneta sa inhate Registrul Comertului.

    Si-apoi se mai mira moldovenii ca nu au nicio autostrada, nicio investitie majora.
    • +5 (5 voturi)    
      pai, (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 17:15)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      n-au ajuns inca VPM!
  • +8 (8 voturi)    
    fa Tudore fa ca degeaba faci. (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:08)

    lucadd [utilizator]

    CEDO nu face justitie cu doua masuri cum erati voi obisnuiti in PSD+PNL (poate chiar si PDL ca si de acolo e posibil sa fi fost trase sfori la cat de corupte erau unele instante )

    Striga ca o fi si asta un alt dosar politic marca Basescu ca toate dosarele curuptilor Romaniei.

    Pacat ca nu este prevazuta inchisoarea pe viata pentru marea coruptie, poate asa s-ar lecui romanul de meteahna asta a cerutului si asteptatului de foloase prin prisma functiei ocupate in sistem.

    Va dati seama ce ar insemna sa nu dai mita nicaieri si cat s-ar eficientiza totul?

    Spital, administratie, investitii... parca ar urma o epoca de aur (la propriu pentru cetatean - cum este de altfel cazul a multor servicii pubice in unele state UE) care nu s-ar mai scurge in buzunarele foarte largi ale unora mai mult sau mai putin avantajati de sistem.

    Bravo justitiei (si mai ales oamenilor curajosi de acolo) care inca ca lupta si sa fie intru-un ceas.
  • +30 (30 voturi)    
    Un derbedeu (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:10)

    rutger [utilizator]

    obraznic si penal ! Pe deasupra mai e si seful comisiei juridice la senat!??! La obrazul lui de toval nu exista cuvantul "DEMISIE", el contesta tot! Sa ne lase, impreuna cu sleahta usl-ista de tot !
  • +16 (16 voturi)    
    o mare nedreptate (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:10)

    bogdanlungu [utilizator]

    oricum in tara asta dreptatea umbla cu capul spart. mai ramane sa-i rupeti voi picioarele si ati rezolvat problema.
  • +14 (14 voturi)    
    de ce nu ? (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:13)

    NicolaeA [utilizator]

    La ONU, la FIFA, la Antena 3 si ar mai fi !
    Nu va mai saturati de furat ! Sictir !
  • +16 (16 voturi)    
    Noi stim cum s-au petrecut lucrurile! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:17)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Noi stim cum s-au petrecut lucrurile! Asa ca sa termine cu vaicarelile domnul Tudor Chiuariu! Isi face vise cu CEDO.
    Sa-si asume condamnarea - la profit exista si risc.
  • +12 (12 voturi)    
    Babuinul fara responsabilitate (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:17)

    Daniels22026 [utilizator]

    Iata cum gindeste birocratul: "O opinie nu poate fi produce prejudicii material".

    In primul rind, opinia lui de ministru a produs prejudicii. Dar nu asta-i problema. Nu pentru opinia sa a fost condamnat. Ci pentru IMPLICARE in furt. Pentru CORUPTIE!!!

    Babuinul simuleaza nevinovatia. Dar acest gen de birocrati NU aproba niciodata documente de bun simt. NU misca nici un deget daca nu le intra ceva in buzunar. In plus, vor sa tilhareasca bugetele fara riscuri, cu acte perfect legale, dar masluite de o birocratie corupta. Probabil documentele semnate de el erau perfecte. Dar nu pentru documente a fost condamnat. Ci pentru furt. Omul stia bine ce semneaza cind a semnat. Stia bine cit intra in contul sau bancar. E un nesimtit! Ne insulta inteligenta.
  • +17 (17 voturi)    
    ca sa vezi!!!! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:22)

    asada [utilizator]

    alt nedreptatit!!!! Bi ma asa sa faci,dar vezi sa nu uiti si tu cum a uitat un alt mare borfas numit Voiculescu!!!! Marele senator al Romaniei!!!! ti se face greata ,nu altceva!!!!!!
  • +14 (14 voturi)    
    i-auzi la el... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:29)

    AK-47 [utilizator]

    asta dupa ce s-a vazut cu suspendare, acum a prins curaj si o arde cu CEDO. Ce mi-ar placea sa si-o ia in bot si de la CEDO...
  • +12 (12 voturi)    
    Onoarea (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:31)

    SRA [utilizator]

    DEMISIONATIdin toate functiile politice si demonstrati ONOREA !

    Sunteti capabil ?
  • +16 (16 voturi)    
    Alt nedreptatit (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:44)

    ac [utilizator]

    Bai Tudorita nene, s-a zis de vreo citeva zeci de ori ca la CEDO te duci pentru drepturile omului, nu daca nu iti convine hotarirea ! Pentru aia exista alte cai de atac - curte de apel, curte suprema etc., nu le stiu pe toate ca nu-s jurist, da cica tu esti. Sau, mai bine zis, AI FOST. Altul care nu intelege ca oricit de presus e locu ala in care va aflati voi astia poltcienii, justitia isi are mersul ei. Chit ca va convine sau nu. Nu stiu daca esti vinovat sau nu. Dar prea destept vad ca nu esti.
    • +9 (9 voturi)    
      Pai de aia ataca ei justitia (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 16:05)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ac

      ca sa fure nemarginit. Lacom era de la 21 de ani!
      • +9 (9 voturi)    
        Daca stiam... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 17:05)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        ... il aruncam si pe asta de la balcon la vreun chef prin studentie. (Ca pe alti "oameni da afaceri" de Iasi, de mi-e si jena cind ii vad la costum si cravata la teveu, mi se face pielea de gaina).
  • +15 (15 voturi)    
    precum banuiam (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:49)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    hotul nu-i hot destul daca nu e si tupeist si cu gura mare.
  • +20 (20 voturi)    
    Nu sunt "specialist", dar demisioneaza (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:52)

    uluit [utilizator]

    Ca sa aiba timp, sa se ocupe de mers pe la CEDO, ii recomand lui Chiuariu sa demisioneze din fruntea Comisiei Juridice a Senatului.

    Sa recapitulam:
    "Condamnatul" cu suspendare Chiuariu... a fost trimis in judecata, pentru abuz in serviciu contra intereselor publice, cu consecinte deosebit de grave! Instanta s-a pronuntat deja definitiv, insa a fost prea blanda.

    Ce au sustinut procurorii: Ministrul Justitiei Tudor Chiuariu, „a avizat acest proiect de hotarare de guvern (HG 377/2007) cu ignorarea opiniei specialistilor din subordine care sustinusera ca acest demers este ilegal”. „Prejudiciul cauzat statului roman prin instrainarea in mod ilegal a imobilului proprietate publica a statului roman"

    Asa ca, explicatiile lui, sunt tardive.
    • +8 (8 voturi)    
      Bine ca spune cineva si ce a spus justitia (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 16:06)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui uluit

      ca altfel raminem cu "opinia" puiul de lup (ciine) costumat cu blanita unuia din mieii mincati si sfisiati de sleahta nemernicilor.
    • 0 (4 voturi)    
      care va sa zica... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 21:06)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui uluit

      Nu era vorba de "opinia" preopinentului, ci de ignorarea opiniei specialiștilor din subordine.

      Ca la Caragiale.

      PS. Mai invata, draga domnule.
      Actualul Ministru al Justitiei nu a semnat HG de adoptare a Memorandumului cu cazacii.
      Opinia lui a coincis cu cea a subordonatilor.
  • +19 (19 voturi)    
    Da ma, da... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:00)

    denvarel [utilizator]

    Te-au condamnat fara probe, esti o victima, CEDO o sa-ti dea dreptate ...
    Mars din parlament! Penalule! Mai ai si tupeul sa pretinzi ca faci parte din comisia constituanta.
    Singurul lucru care-ti depaseste tupeul este abilitatea de a minti.
    Pana la urma nu tu esti prost. Prost e judecatorul care ti-a dat cu suspendare cand tu il numesti prun actiunile tale incompetent sau partinitor.
    Meritai cu executare si sunt sigur ca si instanta considera la fel acum , dupa declaratia asta nesimtita.
  • +17 (17 voturi)    
    Mai bine dati demisia din parlament (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:02)

    Je__ [utilizator]

    Penalule!!!
  • +14 (14 voturi)    
    (Ne-)am face noi dreptate, Tudorele (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:10)

    Un Nene [utilizator]

    Dar nu ne lasa legile astea strambe ce le puneti intre noi si voi.
  • +18 (18 voturi)    
    Halal sef al comisiei de justitie din senat! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:14)

    hotnewsfil [utilizator]

    Sa fie multumit ca a scapat numai cu atat.
    Nu este suficient sa fii fudul, arogant, ca sa ti se reduca pedeapsa.
    Mai bine si-ar baga capul intre umeri, si-ar pleca nasul obraznic, decat sa umble cu milogeala, la CEDO.
    Prinsa in latul justitiei, se zbate naparca.
  • +18 (18 voturi)    
    Eu iti recomand sa vorbesti dupa... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:16)

    Sting [utilizator]

    ...decizia Curtii Europene, ce zici?

    Pana atunci accepta-ti calitatea de condamnat, ca fum fara foc nu prea iese.

    Mielushelule.
  • +17 (17 voturi)    
    Nesimtire si tupeu (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:20)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Incredibili acesti politicieni dovediti infractori...Nu si-ar recunoaste in veci greseala...Dar ce facem ca e parlamentar, chiar seful comisiei juridice!!!! iar instanta a suspendat pedeapsa, deci poate ocupa in continuare o functie publica...paradoxul din Romania de azi. Chiuariu, Voicu, primarul Francu de la Valcea, exemple de politicieni condamnati care ocupa functii publice.Trebuie schimbat ceva in acest sens...numai presiunea societatii civile poate rezolva problema.Acest chiuariu sa zica mersi ca instanta l-a condamnat cu suspendare, o pedeapsa mult prea blanda fata de prejudiciul de milioane de euro cauzat statului...
  • +21 (21 voturi)    
    ai dreptate (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:23)

    simplu_cetatean [utilizator]

    Intradevar, dreptatea a fost infranta rau... ti-a dat cu suspendare.

    Iar bunul simt a fost complet distrus, tupeul tau l-a zdrobit definitiv.

    Ce vremuri traim, hoti care fac plagere la CEDO.
  • +17 (17 voturi)    
    Tupeu de borfas ! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:23)

    AlisCuPar [utilizator]

    Moldovene, pe cat pariu ca nu faci nicio plangere la CEDO?!
  • +13 (13 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:42)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Nesimtirea acestui derbedeu este uriasa. Dar...va plati cu siguranta pentru asta. Nu mai este mult.
  • +15 (15 voturi)    
    știm, pușcăriile sunt pline de nevinovați (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:43)

    visio [utilizator]

    usl are cei mai mulți criminali...în libertate...
  • +12 (12 voturi)    
    poti sa te ... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:46)

    pita [utilizator]

    duci si pe luna , esti un infractor , in fruntea COMISIEI
    JURIDICE A SENATULUI ROMANIEI , USL-asilor mai aveti multi din acestia !
  • +13 (13 voturi)    
    nu ca-i moldovean (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:47)

    zigot [utilizator]

    dar el tot timpul a hodorogit ca un butoi gol; si cand a fost ministru, si in opozitie, si acum;
    tot timpul numai aberatii si imi pun intrebarea: ce fel de jurist este acest individ daca nu realizeaza ce semneaza?
    sa va dau si raspunsul: este un jurist tip ponta care emite hotarari de guvern(si nu numai) neconstitutionale
    • +11 (11 voturi)    
      Vedeti mai sus, a semnat impotriva recoman (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 16:08)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      darilor subalternilor specialisti!
  • +8 (8 voturi)    
    doua chestii (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 16:16)

    evoque [utilizator]

    ce rost are aceasta condamnare daca prejudiciul ramane nerecuperat.
    pana cand judecatorii vor da decizii in coada de peste.
  • +9 (9 voturi)    
    deci (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 16:18)

    ggna [utilizator]

    Pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti!! Ce dreaqu nu l-ati inchis cativa ani????? sau pe data viitoare? Sa-l mai suportam pe fornaitul asta mult?
  • +10 (10 voturi)    
    Penalul din gruparea Fenechiu (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 18:42)

    Ce FaciFoca [anonim]

    Chiuariule, vezi ca judecatorii aia de la CEDO sunt si mai basisiti decat astia din Romania. Poa' sa-ti spuna asta Becali, Ciuvica si Bombonel. "Dreptatea" pe care o cauti tu e la Moscova.
  • +10 (10 voturi)    
    Penibil pana la capat ! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 18:47)

    Plagarus [utilizator]

    Un biet " pitzigoi " care a intrat in politica ,doar ca sa parvina social si profesional !
  • +5 (5 voturi)    
    Slagarul infractorilor: "Fara probe" (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 21:22)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Nastase, Voiculescu, Chiuariu si compania se pling ca au fost acuzati pe nedrept de justitia basista pentru ca n-au fost probe. Faptele nu le contesta nici ei.
  • +2 (2 voturi)    
    Pedeapsa cu suspendare e frectie (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 23:14)

    BobMuller [utilizator]

    Daca nu e cu executare nici nu e pedeapsa, e un fel de avertisment, ar trebui sa i se schimbe numele.
  • +2 (2 voturi)    
    inca unul (Duminică, 26 ianuarie 2014, 0:06)

    liviusmaximus [utilizator]

    Inca un tanar cinstit linsat de sistemul din care face parte :) rusinea e floare rara azi...
  • 0 (0 voturi)    
    MAMA (Duminică, 26 ianuarie 2014, 9:34)

    florin_f [utilizator]

    ce o sa spuna mama cand va auzi de asta? copilas micut excroc. Trebuea cu executare.
  • 0 (0 voturi)    
    Tupeu și nesimțire (Luni, 27 ianuarie 2014, 11:22)

    marga 2 [utilizator]

    la Chiuariu,în loc să tacă că a scăpat de pușcărie vrea la CEDO . Așa se face că electoratul îl crede pe el și nu Justiția.Aceste declarații sînt îndreptate către aceea masă ,care dreptatea caută la A3.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică