Radu Mazare: Remus Cernea, un tampit. Sa ceara scuze public bisericii, daca nu, ii rup picioarele cand il prind in Constanta

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 9 aprilie 2013, 11:12 Actualitate | Politic


Liderul PSD Constanta, Radu Mazare, afirma ca Remus Cernea este "un tampit", dupa ce deputatul a anuntat ca pregateste o initiativa legislativa prin care cultele inclusiv Biserica Ortodoxa Romana, sa nu mai fi finantate de la bugetul de stat.

"Sunt suparat pe deputatul Cernea. Am aflat eu ieri de la stiri, dar nici prin cap nu mi-a trecut ca ar putea fi unul de-al nostru. Ca de fapt l-am adoptat, mai greu, mai chinuit, ca ne-a rugat premierul sa-l luam ca sa poata sa inchida alianta. (...) Pana la urma l-am adoptat si el, tampitul, ca altfel cum sa-i spun cand mi-au spus ziaristii ca el a facut o initiativa sa nu mai fie finantate cultele de la buget, de la guvern. (...) A avut aceasta initiativa domnul deputat de la Verzi, in loc sa alerge pentru noi care l-am sustinut, l-am ajutat ca sa iasa deputatul constantenilor. In loc sa alege sa ne deblocheze multe lucruri blocate, inclusiv pe chestiuni de mediu, el, domnul de la Bucuresti, de acolo din sferele lui inalte are alte preocupari. El se cearta el cu biserica, cu popii, un tampit", a afirmat Mazare, citat de Agerpres.

Declaratiile au fost facute luni seara, in cadrul conferintei organizatiei judetene a PSD.

Totodata, Mazare ii solicita lui Remus Cernea sa isi retraga proiectul respectiv, initiat fara a se consulta cu colegii de partid si sa ceara scuze atat bisericii, cat si social-democratilor constanteni care l-au sprijinit sa devina parlamentar de Constanta.

"PSD Constanta nu este de acord cu initiativa deputatului PSD Constanta Remus Cernea prin care se doreste finantarea activitatii cultelor din Romania intrucat organizatia PSD Constanta nu a fost consultata. Solicitam retragerea acestei initiative parlamentare si in acelasi timp ii solicitam domnului deputat Remus Cernea sa-si ceara scuze public. Tuturor, si bisericii si noua, ca a facut asta in numele nostru", se arata intr-o rezolutie prezentata de presedintele PSD Constanta si votata in unanimitate in cadrul conferintei organizatiei judetene a partidului.

Radu Mazare a mai spus ca daca deputatul Remus Cernea nu isi retrage initiativa legislativa ii va "rupe" picioarele daca il mai "prinde" la Constanta.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6821 vizualizari

  • +15 (21 voturi)    
    "Mai, animalule!" (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:18)

    don giovanni [utilizator]

    He, he, avea dreptate nea Nelu cand ii zicea lu' Mazare acum 'fo douazeci de ani: "Mai, animalule!"
  • +32 (36 voturi)    
    ... (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:20)

    Marcu. [utilizator]

    Radu Mazare este patruns de binecunoscutul spirit crestinesc: “daca nu esti cu noi, te ardem pe rug”.
  • +27 (33 voturi)    
    care ar fi problema? (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:23)

    elena. [utilizator]

    Sunt de acord cu propunerea lui Remus Cernea, desi el personal nu ma impresioneaza. Este indamisibil ca in aceasta perioada de criza si lipsuri pentru majoritatea populatiei, Biserica romana sa primeasca atatea fonduri, sa se construiasca o catedrala imensa, a carei utilitate este discutabila.
    Ce face Biserica pentru oameni? nu i-am vazut pe reprezentantii ei implicandu-se prea mult in proiecte sociale, cum ar fi orfelinate sau aziluri pentru batrani.
    In incheiere, exprimarea dlui Mazare este asemenea caracterului sau, de "mare" gentilete si rafinament.
    • -11 (15 voturi)    
      Biserica face biosul (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:09)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui elena.

      mintilor noastre, adica creeaza aceiasi scara de valori pentru fiecare minte pentru a ne putea intelege intre noi. Biosul e in subconstient si nu tine de educatie, educatia are de-a face numai cu constientul.
      • +8 (10 voturi)    
        ce a facut Biserica Ortodoxa romana, (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:28)

        elena. [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        concret? Va rog sa imi enumerati cateva dintre initiativele pe care BOR le-a avut in ultimii cativa ani, si care au facut biosul nostru, ca sa va citez pe dv.
        Eu personal cred in Dumnezeu dar am o retinere foarte mare fata de Biserica, si asta din cauza majoritatii preotilor.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu cumva scoala tre sa faca asta? (Marţi, 9 aprilie 2013, 16:23)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        zic si eu...
      • 0 (0 voturi)    
        omule... (Miercuri, 10 aprilie 2013, 13:49)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        eu sunt ateu de cand ma stiu.... nu am incalcat nici o lege vreodata....
        ce zici de asta?!

        pe langa asta : cerand bani de pomana, santajand (dati legea X, ne cerem propietatile comfiscate acu 200 de ani), avand bani cu duiumu cand bibilia spune exact opusul.... astea sunt invataturile bisericii?!
  • +9 (9 voturi)    
    gargariseala! (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:24)

    Absurdistantul [utilizator]

    mazare, stie cum e in alte tari ( mai civilizate ca noi) cum functioneaza aceasta taxa, dar a dorit sa epateze!

    epateaza el, dar intre cei civilizati, pare un prost si un grosolan! mafiot mic, ce e! :)
  • +11 (13 voturi)    
    iertare (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:24)

    Anaconda_ [utilizator]

    Mazarica...n'ar strica un discurs mai putin violent...ca doar esti ortodox...ce-ai fi sa il ierti pe cernea si sa ii rupi picioarele lu' maa'tta?
  • +10 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:35)

    [anonim]

  • +11 (15 voturi)    
    Mda (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:35)

    electron [utilizator]

    Pana una alta acest Remus Cernea este un parlamentar ales de niste oameni sa ii reprezinte in parlament. El crede ca dorinta acestor oameni este o astfel de initiativa legislativa. Domnul Mazare uita acest lucru, parlamentarii sunt acolo ca sa ne reprezinte interesele si dorintele noastre indiferent ce vrea PSD, PNL PDL etc, daca oamenii din circum scriptie zic ca nu vor sa ca statul sa finanteze biserica asa cum o face acuma, parlamentarul se conformeaza si face initiativa legislativa. Cam asa ar trebui sa functioneze sistemul. Ca nu functioneaza asa se vede clar prin astfel de iesiri. Ce ii trist este ca un persona cu astfel de limbaj este reales in mod constant. Ma intreb de ce?
    • +4 (4 voturi)    
      Este reales constant (Marţi, 9 aprilie 2013, 13:27)

      zarzache [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Ce e de la constanta ... aia sunt constant de ...
  • +10 (10 voturi)    
    Mda (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:40)

    a2t [utilizator]

    Si de descreieratul de Mazare cand scapam, intr-o forma sau alta? Mosneagul asta imberb (da) are o combinatie de "civilizatie", "logica" si agresivitate greu de egalat pana si in PSD.
  • +4 (6 voturi)    
    hmmm... (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:43)

    popescu_dtru [utilizator]

    Nu-l banuiam pe Mazare de o asemenea putere de sinteza si exprimare exacta. Oamenii evolueaza...
  • +7 (9 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:47)

    [anonim]

  • +13 (13 voturi)    
    Mazare (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:48)

    alip [utilizator]

    acest Mircea Badea al administratiei, cu acelasi public tinta ca sus-numitul.
  • +2 (4 voturi)    
    Radone tată (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:50)

    [utilizator] [utilizator]

    eşti în stare să plimbi şi clerul pe care alegorice, ca să-ţi fie bine.

    l-ai luat de suflet printr-un gest creştinesc
    (adopţia= actul juridic în temeiul căruia se stabilesc legături de rudenie, pe de o parte, între adoptat şi descendenţii săi şi adoptator, ori adoptator şi rudele acestuia, pe de altă parte, asemănătoare acelora existente în cazul rudeniei fireşti)
    şi acuma te lepezi de el.
  • +2 (6 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:55)

    Mowgli [anonim]

  • +8 (8 voturi)    
    Cred ca parchetul are trebui sa se autosesizeze (Marţi, 9 aprilie 2013, 11:56)

    Alui [utilizator]

    Pentru amenintari adresate unui parlamentar.
  • +4 (4 voturi)    
    aceasta atitudine..... (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:00)

    translativus [utilizator]

    ....sincera si la obiect, ilustreaza perfect inutilitatea parlamentarilor, care in afara celor din comisii nu sunt altceva decat niste ridicatori de maini sau smecheri de butoane ca la pacanele, pentru fraudarea votului in plen.

    Ce rost are acest Parlament ? De ce legiuitorii nu sunt alesi doar dintre magistrati care sa fie convocati doar in momentul necesitatii elaborarii unei legi si care nici macar nu trebuie sa isi paraseasca locul de munca ?
    • 0 (2 voturi)    
      pentru cultura dv generala recomand (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:31)

      elena. [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      www.cdep.ro. TOTI parlamentarii fac parte din comsii parlamentare. Faptul ca parlamentarii respectivi sunt corupti si nu le pasa de electorat, nu inseamna ca sunt inutili. Va reamintesc ca Parlamentul reprezinta puterea legislativa dintr-un stat democratic.
      • +2 (2 voturi)    
        "Va reamintesc ca ...... (Marţi, 9 aprilie 2013, 15:35)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui elena.

        ....Parlamentul reprezinta puterea legislativa dintr-un stat democratic."
        Va sugerez sa vedeti realitatea paralelismului intre Parlament si democratie.
        In momentul in care iti votezi singur legi care sa ocoleasca legislatia pentru fraieri, democtratia se transforma in smecherocratie, chiar daca lozincile mincinosilor spun altceva.
        • 0 (2 voturi)    
          de acord cu dv, dar (Marţi, 9 aprilie 2013, 16:00)

          elena. [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          eu ma refeream la institutia parlamentului in general, si care ar trebui sa fie menirea acesteia. S-a folosit "parlamentari inutili". Am incercat sa dovedesc utilitatea Parlamentului, nu m-am referit la calitatea parlamentarilor.
  • -2 (8 voturi)    
    mazare&fasole (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:03)

    rocknum [utilizator]

    nu l-am halit niciodata pe nea pastaie asta, dar aici le zice bine.
    Cernea chiar e tampit :)
  • +6 (6 voturi)    
    Off-off.... (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:07)

    JestersTear [utilizator]

    Of... ce sensibila este mimoza de Constanta! Impresionata de umanism-secularismul ivit ca o marmota roz in pasunea socialismului ortodox, se burzuluieste cu naduf pe singurul demnitar purtator de tricou cu Elodia (cunoscatorii stiu ce zic).
    Curat ortodox brazilianule! Pe el, pe mama lui de pletos/barbos!
    :-)

    Cel mai nostim conflict de anul acesta!
  • +6 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:14)

    [anonim]

  • +8 (8 voturi)    
    porumb, fasole si mazare (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:24)

    ia cucu [utilizator]

    Stim toti ca Domnul Mazare este detinatorul adevarului absolut.
  • +1 (5 voturi)    
    Sa-i spuna... (Marţi, 9 aprilie 2013, 13:46)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... cineva lui Mazare ca bani mai putini pentru biserica inseamna bani mai multi pentru infrastructura si pentru promovarea turismului (de exemplu pe litoral).

    Dar deh ... cand populismul e maxim iar tot politicianul a inteles ca este ales daca sunt construite biserici si nu spitale, gradinitie, infrastructura ce sa faci...

    Foarte buna initiativa lui Cernea. Suntem republica laica, biserica sa se finanteze direct de la enoriasi nu de la bugetul statului.

    Calc nu calc in biserica, cand platesc TVA la un produs cumparat un popa isi primeste salariul si nu sunt de acord cu asta.
  • +4 (4 voturi)    
    Cine se mai imbraca ca Mazare? (Marţi, 9 aprilie 2013, 16:00)

    Alui [utilizator]

    Saracul da semne clare ca are nevioe de ajutor medical urgent. Acu e imbracat ca un soldat sovietic, a mai umblat imbracat ca un nazist, mai urmeaza sa umble imbracat ca Napoleon. Nu vede nimeni ca are nevoie de tratament medical?
  • 0 (0 voturi)    
    mazare stalpul moralitatii crestine (Miercuri, 10 aprilie 2013, 13:24)

    Tritonul [utilizator]

    Absolut de rasul curcilor! Un "lider" de stanga, cu basca de Che Ghevara, sare imediat in apararea parazitismului popilor. Despre limbajul dezarmant de incalificabil nu mai e nimic de zis! E foarte grav ca individului asta inca i se permite sa faca pe politrucul. Sa nu uitam ca individul nu e doar un mascarici, ci e chiar foarte vinovat. Faptul ca l-a pus ministrul mediului pe Nemirschi, care recunostea cu candoare ca n-are habar de mediu, e ceva foarte grav, intr-o tara care-si pierde accelerat si pentru totdeauna patrimoniul natural, din cauza managementului defectuos al respectivului minister.
  • 0 (0 voturi)    
    logica in romania: (Miercuri, 10 aprilie 2013, 13:47)

    liviu_ [utilizator]

    - ceri sa nu se mai dea bani la biserica -> CRIMINAL, RAU, SATANIST etc... "ii rup picioarele"
    - furi de rupi -> e ok
    - vii cu femei semi-dezbracate la vor -> e ok ...

    frumos frate... sincer sa fiu mai bine "tampit" cum zice el ca e cernea, decat hot, nesimtit, mincinos, ipocrit etc cum ESTE mazare....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by