Consilierul prezidential Cristian Diaconescu anunta infiintarea Fundatiei Miscarea Populara, care isi propune promovarea valorilor de centru-dreapta. Sebastian Lazaroiu: Eu ma voi inscrie in Fundatia Miscarea Populara

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 25 martie 2013, 18:49 Actualitate | Politic

Cristian Diaconescu
Foto: AGERPRES
Consilierul prezidential Cristian Diaconescu anunta, pe site-ul lui, infiintarea Fundatiei "Miscarea Populara". Un alt consilier prezidential, Sebastian Lazaroiu, a anuntat pe Facebook, la putin timp, ca se va inscrie in noua miscare.

"Astazi am decis, impreuna cu colegii mei, sa initiem procedurile pentru infiintarea Fundatiei Miscarea Populara", scrie Cristian Diaconescu, fara a preciza despre ce colegi este vorba.

"Stiu ca acest subiect va capta atentia presei romanesti si a opiniei publice deopotriva - semn ca noua noastra forma de expresie, care isi propune sa promoveze valorile de centru-dreapta, este asteptata atat ca noua platforma socio politica, dar si un real catalizator pentru implicarea societatii romanesti in elaborarea si implementarea deciziilor majore care ne privesc", adauga fostul detinator al portofoliilor ministeriale Justitie si Externe.

Cu putin timp inainte de anuntul infiintarii noii fundatii, Cristian Lazaroiu scrisese, tot pe Facebook: "25 martie Buna Vestire".

Iulian Chifu, un alt consilier prezidenţial, a scris pe contul lui de Facebook: "Fireste ca ma voi alatura Fundatiei Miscarea Populara. Undeva trebuie reinceputa constructia unui pol de dreapta pentru viitor!"

Si purtatorul de cuvant al Administratiei Prezidentiale, Bogdan Oprea, a scris, tot pe Facebook: "Si eu subscriu, Sebastian".

In toamna anului 2011, fiica cea mai mare a presedintelui Traian Basescu, Ioana, a inregistrat la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci a inregistrat marca Miscarea Populara.

Anuntul privind infiintarea acestei fundatii vine la doua zile dupa ce presedintele Traian Basescu a spus "Adio" PDL, tot pe Facebook, in urma alegerilor interne din partid, castigate de Vasile Blaga contra Elenei Udrea.

Care sunt obiectivele acestei Fundatii, asa cum sunte ele anuntate pe site-ul lui Cristian Diaconescu:
  • modernizarea Romaniei
  • pastrarea orientarii proeuropene si proatlantice ca unica solutie pentru Romania
  • reforma constitutionala
  • stimularea clasei de mijloc
  • locuri de munca pentru tineret
  • criterii de integritate pentru o clasa politica adaptata la valorile Uniunii Europene
  • reformarea sistemului de educatie orientat spre performanta
  • stat de drept eficient bazat pe principii constitutionale solide
  • promovarea culturii romanesti precum si stimularea afirmarii tinerelor talente
  • stimularea elaborarii unor strategii pentru dezvoltarea agriculturii, industriei IT si a turismului prin consultarea categoriilor profesionale specializate
  • dialog continu cu romanii care traiesc in afara granitelor precum si identificarea oportunitatilor pentru incurajarea acestora de a reveni acasa
  • strategii vizand incurajarea tinerilor care au studiat in strainatate pentru a-si pune competentele in slujba Romaniei
"In actele constitutive ale fundatiei vor fi enuntate o serie de programe si strategii care vizeaza dezvoltarea societatii romanesti, in ansamblu, cu accent pe oferirea de oportunitati pentru clasa mijlocie si tineret, ca principale forte motrice pentru progresul tarii noastre", adauga Cristian Diaconescu.

Reactii din PDL:

Sever Voinescu, pentru HotNews.ro: Nu stiu nimic de aceasta Miscare, trebuie sa vad ce propune, ce vrea sa faca. Nu am ce sa spun mai mult

Cristian Preda, pentru HotNews: Salut infiintarea Miscarii Populare. Ca membru in grupul PPE din PE voi participa la orice dezbatere si actiune care vor intari identitatea celei mai importante familii politice Uniune

























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

9338 vizualizari

  • -26 (56 voturi)    
    hahaha, "mişcarea" :)))) (Luni, 25 martie 2013, 18:54)

    ampersand [utilizator]

    Ia, care mai mişcaţi - mişcarea!
    • -22 (38 voturi)    
      PSDistul la nevoie se cunoaste (Luni, 25 martie 2013, 19:18)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Vezi ce bun e un PSDist consilier? Iti infiinteaza partidul la cheie ;-)
      • -2 (12 voturi)    
        fundatia Miscarea lui Basescu (Luni, 25 martie 2013, 22:56)

        xjack [utilizator] i-a raspuns lui cato

        Inca o formatiune inutila care va fragmenta si mai mult acele 15-16 procente din populatie care inca mai sustin dreapta.
        • -4 (6 voturi)    
          partidul care nu-i partid...un nou FSN (Marţi, 26 martie 2013, 10:38)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui xjack

          Basescu si oamenii lui ocolesc , in vazul tuturor, toate legile, incepand cu Constitutia.
          dar asta nu-i lovitura de stat, o nu.....
          Miscarea asta, inregistrata de Basescu (ioana) de doi ani trebuie sa adune tot ce se poate (a se citi pe toti cu dosare, toti santajabilii sau cumparabilii....) pentru ca atunci cand sunt destui sa se transforme in partid.
          A tinut in '89-90 cu FSN-ul....de ce sa nu foloseasca reteta din nou?
          Probabil cu ajutorul acelorasi oameni, mereu aflati in umbra.
          senatori, deputati, primari si consilieri nu vor fi demisi din functiile lor pentru ca trec la alt partid....ei doar se inregistreaza la o fundatie...ha, ha, ha
          Udrea si ai ei raman in PDL, partid in partid....
          Va place cum face politica basescu?
          USL-ul este condamnat sa ramana unit.
          Multzumita lui Basescu.
          • +2 (6 voturi)    
            mai GA! (Marţi, 26 martie 2013, 12:05)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            (oz). Chiar nu stii diferenta intre un partid si o fundatie? De la un instruit la PSD zilnic -ca tine- ma asteptam la mai mult. Exista in RO si Fundatia Adenauer si Ebert si Vier Pfoten, ba chiar si fundatia lui Parvulescu. SUnt ele partide? se si voteaza cu ele? E de rau, ai inceput sa BUBUI, asa ca mai asculta si altceva decat instructaje de partid.
  • -22 (32 voturi)    
    ;) (Luni, 25 martie 2013, 18:56)

    Trojan.H [utilizator]

    ;)
  • -23 (55 voturi)    
    bravo (Luni, 25 martie 2013, 19:00)

    Mazeta [utilizator]

    Votez cu Partidul Mișcarea Fundația Populară!!... aa.. pardon, cu Fundația Mișcarea Partidul Populară! P.S. unde putem dona niște bani?
    • +26 (36 voturi)    
      tiii... (Luni, 25 martie 2013, 19:32)

      igorashu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      ti-ai dat Voiculescu cardul de firma?
      • +19 (29 voturi)    
        Good Luck (Luni, 25 martie 2013, 21:16)

        oilman [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

        Cristi, multa bafta si succes. Voi sustine orice constructie politica de centru dreapta care are ca obiective statul de drept, o romanie moderna si mai putin hoti pe strazi, in justitie sau in Parlament. Din pacate iti pot da doar 1 vot ...
        • -4 (8 voturi)    
          Mare incredere trebuie sa... (Marţi, 26 martie 2013, 8:27)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          ... ai in d-l Diaconescu! Mai ales cand il vezi ca pe un autentic "om de dreapta". Dar, priveste un pic cum arata blogul lui aici:
          http://2.bp.blogspot.com/-2uCiOayaAlU/UVDelnRTMrI/AAAAAAAAIK8/OSWtRdT70Ms/s1600/keep+left.jpg
          • +5 (9 voturi)    
            Incredere (Marţi, 26 martie 2013, 10:39)

            LukeThe Nuke [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            Vorbesti de incredere si tu nu ne prezinti un link catre blogul lui ci un link catre o poza cu o adresa obscura.
            Da, am deplina incredere in acest link al tau!
            Exprima cu adevarat modul de operare cu fumigene!
            Daca eu as avea o poza de a ta si as face o pagina in care tu oferi sex pe bani de exemplu si as pune-o undeva pe internet crezi ca te-ar reprezenta? Sau preferi ca lumea sa te cunosaca de pe pagina ta oficiala?
            • +4 (4 voturi)    
              Ei bine, cazi singur in capcana (Marţi, 26 martie 2013, 11:25)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui LukeThe Nuke

              Aceasta captura a fost facuta de pe blogul personal al d-lui Diaconescu acum 2 zile. Bineinteles ca azi arata altfel, mai ales sub lumina noilor comandamente...
              • 0 (0 voturi)    
                nu mai spune (Marţi, 26 martie 2013, 12:56)

                sascha [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                uite ca ma facui curios si mie imi da mesajul asta. "The requested URL /-2uCiOayaAlU/UVDelnRTMrI/AAAAAAAAIK8 was not found on this server. " despre maretul tau blog, captura..etc.

                Stim...bomba cu cacat functioneaza, daca nu omoara macar pute si lasa urme.

                next
                • 0 (2 voturi)    
                  Nu ar trebui sa ma obosesc... (Marţi, 26 martie 2013, 13:23)

                  finutza [utilizator] i-a raspuns lui sascha

                  ... sa-ti explic, dar captura, evident, e de acum vreo doua zile, cand arata exact asa. Acum, evident ca este ca jpg pe un alt site, fiindca "impricinatul", intre timp, a devenit brusc de dreapta, schimband continutul.

                  Dar hai sa-ti mai dau o tema de lucru, tot vad ca iti place sa sapi pe net: cauta in cataloagele de fundatii si asociatii inregistrate in Romania (aici http://www.just.ro/MinisterulJusti%c8%9biei/RegistrulNa%c5%a3ionalONG/tabid/91/Default.aspx ) si daca gasesti aceasta... miscare, da-mi si mie de veste. Cum n-o vei gasi... se trege concluzia ca oamenii astia se agita fara sa aiba mediul constituit, asa ca... sigur o fac doar de imagine.
                  Acum vreo 2-3 ani, mai era unul, Baconschi, care a creat si el o fundatie la care se inghesuiau pdl-istii sa se inscrie mai ceva ca oile la muls... Ai mai auzit ceva de acea fundatie?
          • +6 (8 voturi)    
            Ce vrei sa faca finuto? (Marţi, 26 martie 2013, 10:57)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            A vazut omul cum stinga se ocupa doar de demolari.
            • 0 (2 voturi)    
              Eu voiam sa scot in evidenta... (Marţi, 26 martie 2013, 11:27)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

              ... ca daca maine sau poimaine seful sau (nu musai d-l Basescu) ii va cere sa se orienteze catre zenit sau nadir... o va face cu acelasi patos. Si atunci... sa ai incredere intr-un astfel de om?
              • +1 (1 vot)    
                Zenit, nadir. Interesant (Marţi, 26 martie 2013, 16:54)

                ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                Am mai citit si altadata, rar, scrieri de ale tale care m-au surprins. Nu ma asteptam din partea unui demolator constiincios. Citeodata spui ca te distreaza treaba asta. Poate este adevarat, poate nu. Odata ai incercat sa scrii lucrurile cum cred ca le gindesti. Apoi te-ai oprit. De ce?
                Mai bine nu-mi raspunde decit sa-mi scrii ceva in doi peri (mai ai si acest obicei)
                • 0 (0 voturi)    
                  Daca tu crezi ca scriu ca sa... (Marţi, 26 martie 2013, 17:09)

                  finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

                  ... impresionez, te inseli. Si inca ceva, am tot respectul pentru cititorii comentariilor mele (putin ma intereseaza ca dau -unii- minusuri). Ma impresioneaza insa cum de sunt asa de multi orbiti de vorbe... (ale altora, cu tinta precisa: politicienii, cu tinta si mai precisa: dintr-un anume partid, si direct la tinta: d-l Basescu).
                  • 0 (0 voturi)    
                    Acest impresionez este cam tot in doi peri (Marţi, 26 martie 2013, 20:33)

                    ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                    Stiu si ca nu asta ai dedus din cea ce am scris. Pacat ca nu poti fi doar sincera, cu tine macar.
          • +2 (4 voturi)    
            intre Cristi... (Marţi, 26 martie 2013, 12:06)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui finutza

            si Radu Stroe tu ce crezi?
            • 0 (2 voturi)    
              Ce cred? (Marţi, 26 martie 2013, 12:25)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

              Pai sunt diferente majore: Cristi este un perfect yes-men, oportunist, se "mladie ca un spic de grau", pe cand Radu Stroe, daca are ceva de spus, spune, nu paraseste corabiile, nu e azi altfel decat ieri...
  • +48 (64 voturi)    
    sa fie intr-un ceas bun ! (Luni, 25 martie 2013, 19:03)

    adi [anonim]

    le doresc sa reuseasca macar la jumatate din aceste obiective.
    • +6 (8 voturi)    
      Atentie:Fara personaje controversate! (Marţi, 26 martie 2013, 8:45)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui adi

      Stanisoara se infintase in forta civica alaturi de altii asemenea si l-au incurcat pe MRU
      Sunt buni, au bani? sa-si faca partid. Are Udrea capital politic, sa-si faca ea un partid, la fel si fica cea mica...

      VREM UN PARTID DE DREAPTA CURAT
  • +48 (70 voturi)    
    a new beginning (Luni, 25 martie 2013, 19:03)

    torna_fratre [utilizator]

    Se ascut sabiile,se lustruiesc scuturile.
    Nu cred ca USL va mai dormi linistit.
    Urez USL cosmar fericit.
    Basescu will be back!
  • +54 (70 voturi)    
    In sfarsti ceva simplu si la obiect! (Luni, 25 martie 2013, 19:05)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Felicitari si DOAMNE AJUTA!!!
  • +41 (59 voturi)    
    Felicitari (Luni, 25 martie 2013, 19:09)

    Dicu [utilizator]

    D-lui Cristian Diaconescu. De mult asteptam sa intre in lupta. O singura problema, nu avem nevoie de o dreapta faramitata. D-ul Diaconescu poate avea parteneri seriosi si credibili ca MRU, Macovei si alti reformisti cu care trebuie sa coopereze pentru o dreapta unica.
    • -15 (29 voturi)    
      in ce consta reforma mru? (Luni, 25 martie 2013, 20:08)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Dicu

      dar macovoi?
      mru:emisaru vanzarii resurselor de subsol
      macovoi: zvarlirea cu noroi in obrazul romaniei pentru ca scaunul sefului se clatina
  • -22 (46 voturi)    
    Numele "Miscarea Populara" nu este bun (Luni, 25 martie 2013, 19:10)

    nicolaides [anonim]

    Numele de Miscarea Populara nu este bine ales din cauza cuvintului de patru litere dintre dintre "Po" si "ra" care lasa loc de interpretari.
  • -13 (37 voturi)    
    n-a fost sa fie Udrea... (Luni, 25 martie 2013, 19:13)

    costica [anonim]

    E Cristian Diaconescu.
    Daca Dna Udrea ar fi plecat la un nou partidulet(!!) tragand dupa ea parlamentarii si primarii cu iubire de Udrea, primarii ar fi pierdut mandatele, ori ma indoiesc eu ca portocaliii sunt mari amatori sa stea pe tusa si departe de miere inca 4 ani cat va tine mandatul USL.
    Asa ca madam Udrea ramane in PDLul plin de "frauda" al lui Blaga, maine poimaine PDL si Basescu se pupa iar, cum deja a propus Dl Boc !!!!
    Si uite asa, dupa balacareala urmeaza pupaturile, PDL merge inainte cu "frauda", cu tot iar Cristian Diaconescu pregateste terenul pentru reintoarcerea in politica a lui Basescu din 2014.
    Cred ca revenirea va fi un esec amar, Traian Basescu NU mai e ce-a fost, majoritatea romanilor NU vor uita niciodata cum in 2019 si 2011 la fiecare aparitie TV Basescu ataca rand pe rand toate categoriile socio-profesionale din Romania, incepand cu profesorii, apoi medicii, mamicutele cu bebelusi, pensionarii, poltistii, bugetarii, medicii, nimeni si nimic nu a scapat de coasa prezidentiala care jignea tot ce intalnea in cale.
    Eu NU voi uita niciodata asta si NU voi mai vota vreodata cu Basescu si aliatii lui.
    In 2004 am votat Traian Basescu ca pe singura sansa a Romaniei de schimbare, in schimb Basescu i-a schimbat pe PSDistii lui Iliescu si Nastase cu PDListii lui, la fel de corupti si incompetenti, daca nu si mai si.
    • -1 (11 voturi)    
      rectific... (Luni, 25 martie 2013, 19:30)

      costica [anonim] i-a raspuns lui costica

      2010, nu 2019.....
    • -5 (21 voturi)    
      subsriu (Luni, 25 martie 2013, 20:14)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui costica

      excelenta postare.
      basescu a mers permanent pe diversiune. divide et impera: bugetari vs. privati, tineri vs. batrani, bogati vs. saraci, patroni vs. angajati, samd.
      urat, a fost un oresedinte care a folosit doar prin fa[tul ca nu s-a facut tovaras cu adversarii (cum era la inceput) si din certurile lor am mai vazut o arestare. in rst a furat, a jignit si a mintit mai mult decat ii era permis unui om normal, dar unui presedinte. NU a produs plus valoare. nimic nu a ramas bun in urma lui. scoli si spitale desfiintate, profesori discreditatil elevi marginalizati samd.
      • +5 (17 voturi)    
        somn usor! (Luni, 25 martie 2013, 20:53)

        paganini [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        vezi ca ti-ai pus si pe minte ceva ...inainte de somn ...usor !
      • +5 (13 voturi)    
        va face dreptate (Marţi, 26 martie 2013, 8:51)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Hotul de ponta, repetentul de cacarau si securistul, manipulator si penal urmarit voiculescu.
        De la ei sa astepti valoarea !!
        • +2 (6 voturi)    
          nu, nu de la ei (Marţi, 26 martie 2013, 10:58)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui rov

          in nici un caz nu astept dreptatea de ;la poanta si antoana. dar nici de la basecu nu mai astept nicun fel de dreptate
    • +14 (24 voturi)    
      usurel cu orgoliul pe scari (Luni, 25 martie 2013, 20:31)

      comentez [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Din cate stiu Basescu a criticat lenesii si incompetentii din anumite categorii profesionale, nu intrebaga categorie profesionala.

      Si lasand asta la o parte iti propun sa judeci omul si dupa intentii nu doar dupa vorbe.
      Crezi ca lui i s-a casunat pe pe doctori, profesori, etc ?

      Cred ca problema lui era cu cheltuirea ineficienta a banului public, pe timp de criza.
      • -1 (13 voturi)    
        las-o balta cu "competenta" clamata de Basescu !! (Marţi, 26 martie 2013, 8:17)

        costica [anonim] i-a raspuns lui comentez

        Daca nu l-ar fi lasat sa doarma gria pentru "competenta", Traian Basescu trebuia sa inceapa cu protejatii lui: Roberta Anastase, analfabeta pusa in fruntea Camerei Deputatilor si pe care NIMIC din ceea ce-a facut la viata ei NU o justifica la o astfel de functie.
        Apoi, analfabeta de EBA, ajunsa in PE !! Halal "competenta" !!
        La fel, protejata cea mai cea, madam Udrea, simpla absolventa la Dimitrie Cantemir, pe seara, fara nici un background care sa o sustina in inaltele functii in care a propulsat-o Traian Basescu, decat ipocrizia si minciuna si lipsa de bun simt specifica politicienilor post decembristi!
        Vezi mai ales articolul excelent de ieri al lui Dan Tapalaga pe subiect("Puterea si umbra ei")!!
        Nu mai continui cu alde Oltean, Tamacean, Hoara si toata clica portocalie incompetenta si corupta care a tinut Romania in loc timp de 4 ani!
        Si cel mai cel incompetent, YESMANul lui Basescu, fostul PM Emil Boc, un incompetent habarnist de top, care n-a calcat niciodata la Brusselles, la nici o sedinta unde participau toti PM, pentru ca Basescu nu avea curajul sa trimita asemenea incompetent, sa-l faca de ras !!
        Sau, poate ne spui de ce nu mergea Boc la acele intalniri, de ce nu mergea la intalnirile grupului PPE, ca lider al PDL, mare membru in familia PPE!!!??
        NU il cunostea nici dracu' pe Boc la Brusselles si nicaieri cat a fost PM, ca Basescu il tinea ascuns sa nu se faca de ras cu el !!!!
  • -8 (32 voturi)    
    stanga-drepta (Luni, 25 martie 2013, 19:14)

    gicacontra [anonim]

    Stimabilul domn Cristian Diaconescu era un om de centru-stanga pana mai deunazi, asa-i ?
    Pare-mi-se ca ar fi militat multi ani in PSD la a carui presedintie a si candidat.
    Pentru cine are timp de pierdut, cititi-i cv-ul de pe site-ul personal /www.cristiandiaconescu.com...nici o referinta la PSD, nimic nimic nimic :)))
    El este de altfel consilierul prezidential al altui om fost de stanga, Traian Basescu, acum aparator al valorilor de dreapta.
    De ce atata traseism ideologic, oameni buni ?
    Prieteni, sunteti toti esalonul 2 al defunctului Partid Comunist Roman, partid desfiintat, dar care traieste prin urmasii sai , fie ca isi zic, FSN, PDSR, PRM, PD, PSD, PDL, USL etc.
  • +23 (35 voturi)    
    Chiar o buna veste... (Luni, 25 martie 2013, 19:16)

    Lucky [anonim]

    obiectivele propuse sunt frumoase si suna bine.
    ar fi bine de adaugat si acest obiectiv, nu mai putin important ca celelalte:
    simplificarea legislatiei prin introducerea unui sistem fiscal definitiv, neschimbabil de la an la an, ca in prezent, de maniera sa stimuleze mediul afacerilor si sa atraga investitori; simplificarea formalitatilor necesare infiintarii unui business si, nu in ultimul rand, propunerea de a schimba cu adevarat mentalitatea administratiei de stat de a fi in serviciul cetatenilor si nu de a se autositua pe pozitia de dictatura.

    succes!
  • -6 (32 voturi)    
    poate ne spune ... (Luni, 25 martie 2013, 19:17)

    exilatul [utilizator]

    daca trimiterea fetei lui basescu in parlamentul european face parte din categoria `` stimularea afirmarii tinerelor talente`` sau favorizarea de catre pdl a acestei beizadele inculte...
    • +8 (16 voturi)    
      Pai ar fi (Luni, 25 martie 2013, 21:06)

      mihai_42 [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      bine sa il intrebi si pe plagiator ca si pe tata socru, ala marele ochitor, cum au facut de si-au dus sotia/fiica tot acolo. Apoi mai stam de vorba.
      • -2 (6 voturi)    
        deci daca sare unul in fantana, sarim toti? (Marţi, 26 martie 2013, 10:52)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui mihai_42

        Daca exista nepotism la alti politicieni, poate sa existe si la razboinicul anticoruptiei, Basescu?
        Asa este?
        Fata lui Sarbu a ajuns, poate, pe listele de europarlamentare PSD pentru ca era fata lui Sarbu.
        Ponta nu era la vremea aia cu ea, dar ce conteaza?.....
        Filialele PSD nu au primit ordin, norma de voturi obligatoriu de directionat pentru ea, lumea a votat liber
        Hotnews a demonstrat ca nu asa a ajuns Lenuta lu' Basescu sa se aleaga ci prin voturi obligatorii cerute de taticul ei, norma pe fiecare circumscriptie.
        Pricepi diferenta?
        Pentru ca diferenta in gandire sau vorbire dintre Daciana Sarbu si Elena Basescu este evident ca iti scapa. Sau de scoala....
  • -12 (32 voturi)    
    pana aici (Luni, 25 martie 2013, 19:20)

    antitot [anonim]

    Un consilier prezidential care ar trebui sa fie echidistant face politica lui Traian Basescu.
    Chiar ne ia de prosti Diaconescu adica vezi Doamne nu e ideea lui Basescu e ideea lui.
    Cat mai urgent Traian Basescu trebuie debarcat.
    Ponta se auuuuuude???
    • +15 (21 voturi)    
      ))) (Luni, 25 martie 2013, 20:08)

      nic1 [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      vezi ca nu gandesti de loc, asta si vrea sa fie suspendat, mai departe gandeste singur daca ai si ceva in cap inafara de USL.
  • -5 (19 voturi)    
    Curiozitate (Luni, 25 martie 2013, 19:28)

    STEFAN A. [utilizator]

    Si aleanta DA (intre FC si PNCT) zice ca e tot de dreapta .
    Se vor integra si ei in fundatia asta ? Alaturi de o parte din PDL ? Ca dovada ca fara Basescu nu exista dreapta mioritica ? Care in realitate nu exista efectiv ca toti se chinuie doar sa promita si in realitate maresc doar taxe , TVA si impozite . Adica exact caracteristica partidelor de stinga de oriunde in lume . Sau a FSN si urmasilor ei in Romania
    • -2 (4 voturi)    
      rabdare (Luni, 25 martie 2013, 20:55)

      paganini [utilizator] i-a raspuns lui STEFAN A.

      rabdare si iar rabdare...!!!
  • -2 (22 voturi)    
    si totusi, ideologia? (Luni, 25 martie 2013, 19:28)

    taranistu [utilizator]

    Cristian Diaconescu? fost PDSR (Nastase), fost PSD, fost UNPR, fost ce? nu conteaza, a trecut la dreapta! Dreapta lui Basescu!
  • +23 (37 voturi)    
    in sfarsit (Luni, 25 martie 2013, 19:34)

    shuly [utilizator]

    Haideti la treaba!Atac maxim la USL si la hotie!Basescu are o echipa tare la Cotroceni si impreuna cu echipa Macovei cu MRU si cu partidul Noua Republica vor fi imbatabili.
    • -1 (11 voturi)    
      videanu (Luni, 25 martie 2013, 20:17)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      pe el il putem lua la hotie? aaaa.....adica atac la hotie sau prin hotie. ca si videanu este de dreapta
    • +4 (8 voturi)    
      Politica nu-i un joc de fotbal (Luni, 25 martie 2013, 21:36)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      unde cine ataca si da goluri castiga, politica-i un joc de sah unde cine controleaza mai multe resurse umane castiga. Iar cheia catre resursa umana este chiar mintea omului.
  • +20 (30 voturi)    
    candidat la presedentie (Luni, 25 martie 2013, 19:49)

    george [anonim]

    Asteptam ca, Cristian Diaconescu sa intre in cursa pentru prezidentiale da nu stiam cum va face asta.

    Astazi am aflat :).

    Un candidat redutabil pentru Antonescu, sa-l vedem acum pe Antonescu cum evolueaza contra unui adversar, pana acum a fost singur, singurel pe teren si evident ca atunci cand esti singur pe teren esti favorit, cand ai si adversar....hmm... va fi mai greu :)
  • +17 (23 voturi)    
    si uite asa (Luni, 25 martie 2013, 19:59)

    anton [anonim]

    aflam si cine va fi candidatul dreptei la prezidentiale. Nu-i rau deloc.
  • -4 (18 voturi)    
    HaHaHa (Luni, 25 martie 2013, 19:59)

    Spargatorul de Bas [anonim]

    Acum am vazut secvente din Caterinca de ieri de Congres PDL. Nu mai pot de ras. Vreau intreaga inregistrare =)). Basescu se comporta ca Hitler, cand vede ca poporul, PDL-ul, nu e demn de el, ii da dracu si ii distruge. El a creat PDL-ul, el il distruge, e un fel de zeu saturn mitologic care isi inghite copiii. Mor de ras. O sa se duca dracu Base si cu tot PDL-ul lui si cu toti aplaudacii din presa cu tot "I love Base" al lor =)).
    Vreau si eu inregistrarea toata de la Congresul PDL de ieri. E cel mai bun tratament pentru constipatie.
    • +5 (13 voturi)    
      doare (Luni, 25 martie 2013, 20:35)

      luciaS [utilizator] i-a raspuns lui Spargatorul de Bas

      mai ales pentru pentru cei ca tine care tremura de grija usl si mai ales pentru banii primiti de la ei, pentru Miscarea Populara mult succes
  • +16 (24 voturi)    
    Antitoti, mazete, exilati si ampesanzi (Luni, 25 martie 2013, 20:00)

    Trojan.H [utilizator]

    Au navalit trolii mafiei pe bietul subiect. Ca sa faca scandal. Degeaba, entuziasmul si energia lucrurilor bune nu se termina NICIODATA.
    • +4 (10 voturi)    
      Asa este (Luni, 25 martie 2013, 20:16)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Dar sunt si ei buni la ceva: mentin aceasta energie pozitiva zgandarind cu batzul prin gard.
  • +14 (20 voturi)    
    Succes (Luni, 25 martie 2013, 20:08)

    MicaS [utilizator]

    si mult noroc, va sustinem !
  • +15 (23 voturi)    
    Buuun (Luni, 25 martie 2013, 20:13)

    Sani [utilizator]

    Este foarte bine ce s-a intamplat in PDL.

    Cred ca lipsa de decizie este mult mai rea decat orice decizie.
    PDL a decis unde vrea sa fie, a facut prea multe compromisuri si a ajuns sa se compromite pe sine.
    Era vremea unei schimbari si trebuia un impuls pentru aceasta schimbare.
    Pe scurt: USL & PDL aceeasi mizerie!

    Sper ca noile forte aparute: Forta Civica, Noua Republica, Miscarea Populara sa conlucreze, sa loveasca USL-ul cu forta necesara trimiterii acestei aliante in fundul politicii romanesti. Acolo unde ii este locul dealtfel.

    Eu n-am fost in nici un partid pana acum, dar este cazul sa incepem cu totii sa facem ceva.
    Iata un bun prilej!

    Sa ne uram succes!
  • -5 (21 voturi)    
    In sfarsit (Luni, 25 martie 2013, 20:16)

    evoque [utilizator]

    o gluma buna. Cristian Diaconescu trece de la extrema stanga la extrema dreapta. Practic nu era nici o diferenta.
    Dar unul din membrii de baza este lazaroiu, omidul de serviciu. Domnule lazaroiu asta este celebra alba ca zapada?
    Cat de reprezentativa va fi aceasta dreapta? Probabil la fel ca si a lui mru si a lui neamtu si nu in cele din urma a pdl. Pana la urma din mai multe drepte mici se face un de un sfert de chil. Daca mai intra si udrea&co succesurile sunt garantate.
    • +7 (15 voturi)    
      Omule (Luni, 25 martie 2013, 20:33)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Inteleg ca tie derbedeii din USL ti se par OK?
      • -2 (10 voturi)    
        si (Luni, 25 martie 2013, 22:17)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        diaconescu cristian a fost la un moment dat un derbedeu, nu? dar a fost spalat, frezat, calcat si acum este bun de dreapta chiar daca a crescut cu lapte de stanga.
  • +5 (15 voturi)    
    Oameni buni, sunteti nebuni! (Luni, 25 martie 2013, 20:17)

    Klaus_ [utilizator]

    Fratilor, ori faceti un partid ori faceti o fundatie. Daca e fundatie nu poate fi de dreapta sau de stanga. Daca e partid atunci ori e de dreapta ori e popular, nu merge cu amandoua. Bine ca nu ati facut Partidul Fundatia Liberal Popular Crestin Democrata de Centru Stanga Dreapta. Aveti sansa sa-i atrageti pe cei ce mai cred in Basescu, dar daca ii inebuniti asa, pe cuvant ca nu mai intelege nimeni nimic. Si ar fi pacat sa o dati in bara din prima. Serios ca m-am saturat de Kakarau si de Plagiatorul Copylot, insa daca nu va reveniti, cu ei ramanem pe cap.
  • -4 (16 voturi)    
    Pozitie (Luni, 25 martie 2013, 20:27)

    Grigore [anonim]

    Domnule Diaconescu , as dori sa stiu ce anume va determinat sa va alaturati ticalosilor din jurul lui basescu , functiile care le-ati avut s-au datorat PSD-ului si nici decum ca ati fii vreu-o super personalitate , sau nu sunteti decat un biet FRIPTURIST .
    Chiar nu va puneti intrebarea de ce de-a lungul timpului intelectuali de inalta tinuta morala si intelectuala sau detasat de basescu .
    Va rog sa imi mentionati si mie un om de buna credinta care se afla in anturajul lui basescu .
    Precizez ca sunt unul din cei care l-am votat pe acest biped .
    • +1 (9 voturi)    
      fratee (Luni, 25 martie 2013, 20:32)

      anton [anonim] i-a raspuns lui Grigore

      in ce hal poti sa scrii!!!
    • +6 (10 voturi)    
      nastere tardiva !? (Luni, 25 martie 2013, 21:02)

      paganini [utilizator] i-a raspuns lui Grigore

      sunt tare curios cand te-ai nascut.....ILIESCU si toata sleahta lui au pus mana pe o Romanie inca netrezita dupa 1989....si iata urmarea....un 'bobor'lipsit de cele mai elementare notiuni de democratie si cultulproprietatii prin munca cinstita ....nu prin FURT,ajuns la rang de virtute !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +2 (14 voturi)    
    A divortat Baselu? A luat-o pe Udrea cu acte? (Luni, 25 martie 2013, 20:40)

    woe [anonim]

    Gura pacatosilor adevar graieste:
    "Anuntul privind infiintarea acestei fundatii vine la doua zile dupa ce presedintele Traian Basescu a spus "Adio" PDL, tot pe Facebook, in urma alegerilor interne din partid, castigate de Vasile Blaga, in dauna Elenei Basescu."

    Ha ha ha. Sa traiti bine, muftiu. Inca un an de rusine ca-s roman.
  • 0 (10 voturi)    
    Unde e misterul? (Luni, 25 martie 2013, 21:19)

    drona [utilizator]

    Dupa articolul,Consilierul prezidential Cristian Diaconescu anunta infiintarea Fundatiei....urmeaza,Expozitia cadavrelor de la Antipa:unde e stiinta si care e misterul. Am descoperit misterul:Miscarea Populara !
  • -2 (12 voturi)    
    mici mici tot mai mici (Luni, 25 martie 2013, 21:20)

    alex1234 [utilizator]

    pntcd pavelescu + mru = 0.5% + 0.5%
    miscarea populara = 0.5%
    noua republica = 0.5%
    ===============================
    Total 2.5%

    pdl udrea + pdl blaga = 14%
    ===========================
    Total 14%
    \
  • -4 (12 voturi)    
    E de bine (Luni, 25 martie 2013, 21:21)

    bolt [anonim]

    O sa fie cateva partidulete asa zise de dreapta Mru,Pavelescu si Miscarea asta ratata a lui Basescu,pentru USL e bine o sa ia fiecare cate 2,3%,Basescu refuza realitatea,el este un om politic terminat degeaba incearca acum sa isi faca niste masaje cardiace cu Miscarie populare,albe ca zapezi,soarta sa e pecetluita
    • +2 (4 voturi)    
      si va ramane voiculescu singur... (Marţi, 26 martie 2013, 9:02)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui bolt

      si iti va umple capul de... democratie...
  • +2 (6 voturi)    
    va asteptam ! (Luni, 25 martie 2013, 21:24)

    elwis [utilizator]

    bine ati venit ! si noi, si noi , dar cum ,unde,cind ?
  • +2 (6 voturi)    
    Elena Udrea sau Elena Basescu (Luni, 25 martie 2013, 21:26)

    Power [anonim]

    impotriva Elenei Basescu!!!!????? parca stiam ca Elena Udrea a fost contracandidata lui Blaga...nu Elena Basescu.
  • +1 (7 voturi)    
    Fundatia miscarea populara. (Luni, 25 martie 2013, 21:42)

    Claudiu [anonim]

    Foarte atractiva aceasta miscare.
  • +4 (6 voturi)    
    miscarea din dreapta (poignee) (Luni, 25 martie 2013, 22:10)

    acelasi anonim [anonim]

    QED. Basescu a stat la cap de pod in chestiunea alegerilor din pedele. Ori ca ca, ori ca ca...Caragiale redivivus... nu e mare surpriza. Sint multi competenti in a-si minui dreapta.
  • +6 (10 voturi)    
    Letal (Luni, 25 martie 2013, 22:29)

    dhondt [anonim]

    Miscarea Populara=Arma letala pentru inlaturarea Dictaturii din Romania!!
  • +8 (12 voturi)    
    Bun obiectivele Fundatiei aduc noul dar... (Luni, 25 martie 2013, 22:30)

    uluit [utilizator]

    Felicitari pentru "Miscare", obiectivele sunt laudabile.
    Insa mi-a atras atentia aceasta fraza:
    "dialog continu cu romanii care traiesc in afara granitelor precum si identificarea oportunitatilor pentru incurajarea acestora de a reveni acasa"

    Suna bine, sunt convins ca multi romani plecati isi doresc sa se intoarca, dar cum o veti pune in practica? Cu PSD-ul sau USL-ul la putere? Sper sa nu veniti cu idei de genul D-nului Geoana... "va dam 20.000Euro pentru repatriere"
    • +2 (6 voturi)    
      taman pe dos (Marţi, 26 martie 2013, 9:24)

      Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui uluit

      nu, ei cu siguranta nu-ti vor da

      dar cu certitudine iti vor lua ;)
  • -2 (4 voturi)    
    Cand poti infiinta o miscare? (Luni, 25 martie 2013, 22:55)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Daca ai realizat ceva concret si seminficativ, prin exercitarea meseriei si esti apreciat, pentru promovarea valorilor care te-au consacrat, este normal sa infiintezi o miscare "populara".
    Dar, daca nu te-ai facut remarcat decat prin "esece", atunci este normal sa tot infiintezi miscari, fara finalitate.
    Uneori poti avea "succesuri", iar alteori "esece"!
  • +1 (3 voturi)    
    amintiri din epoca de dupa epoca de aur (Marţi, 26 martie 2013, 0:49)

    sisipisi [utilizator]

    The scent of the FSN (1990-1992).
  • 0 (4 voturi)    
    KEEP LEFT (Marţi, 26 martie 2013, 8:38)

    evoque [utilizator]

    Asta spune tot:
    http://www.cristiandiaconescu.com/2011/10/ce-este-platforma-de-stanga/
    Domnule diaconescu cand luati asemenea decizii ganditiva ca lasati dare, unele foarte la vedere:)
  • +1 (7 voturi)    
    Circus (Marţi, 26 martie 2013, 8:48)

    LegatusAugusti [anonim]

    Din conducerea PSD la fondator de miscare de dreapta !
    WOW !
    Ce tumba !
    Sau salt mortal ?
  • -1 (5 voturi)    
    miscarea pop (Marţi, 26 martie 2013, 9:24)

    mario [anonim]

    Maestre, in timpul programului, pe bani publici faceti partide, postati pe Facebook? La munca.
  • -2 (6 voturi)    
    hilar (Marţi, 26 martie 2013, 9:29)

    Montesquieu [utilizator]

    faptic:

    un fost membru psd de frunte (intruit si crescut timp de ani de zile in doctrina social-democrata) infiinteaza miscarea populara

    un asa zis "analist", cunoscut pentru delirul sau constant in universul mistic si initiatic al povestilor copilariei, devine membrul numarul 1

    un actual/fost, patat la maxim si cu siguranta demis presedinte ii aduna pe cei doi de mai sus si-i pune sa-i creeze o barca de salvare pe nume miscarea populara

    ... si mai are cineva pretentia ca aceasta adunatura sa fie luata in serios si sa depaseasca bariera penibilului 1 la suta?!?
  • +1 (3 voturi)    
    dreapta (Marţi, 26 martie 2013, 12:12)

    Sorrows [utilizator]

    Imediat cum a aparut stirea asta pe hotnews, au aparut si foarte multe comentarii ale baietilor lui usele. De fapt, imediat cum apare ORICE stire despre ORICE constructie de dreapta, apar si baietii. Va e frica, baieti?
  • 0 (2 voturi)    
    Comentariu (Marţi, 26 martie 2013, 12:52)

    Florin Cristian [anonim]

    Foarta buna initiativa lui Cristian Diaconescu si a celorlalti cu care a inceput speram o reconstructie a dreptei in adevaratul sens al cuvantului,prin integritate si profesionalism la nivelul tarilor din U.E.democratice I jurul aceste miscari care sper se va transforma in partid politic,sa se coaguleze toata dreapta lasand orgolii,ambitii si veleitati deoparte,cu Cristian Diconescu UNIC candidat la presedentie impotriva celor care fac parte din coalitia de stanga care guverneaza de aproape 1 an in halul in care se vede,simte tara.
  • +2 (2 voturi)    
    "Sa traiti Bine" !!! (Marţi, 26 martie 2013, 15:24)

    vio [anonim]

    Oare va mentine sloganul sau care va fi sloganul noii miscari basesciene ?!
    Eu cred ca oricare va fi nu va avea pic de credibilitate, la fel cum nu mai are nici Traian Basescu.
    Si nici miscarea nu va avea mare ecou.
  • +1 (1 vot)    
    suspendare 2007 (Marţi, 26 martie 2013, 18:16)

    vio [anonim]

    http://www.telegrafonline.ro/1171231200/articol/20638/diaconescu_psd_va_continua_procedura_anuntata_de_suspendare_a_presedintelui_basescu.html
  • +1 (1 vot)    
    O MISCARE INTELIGENTA?! (Marţi, 26 martie 2013, 21:38)

    Rose1 [utilizator]

    Sa anunti public si la o ora de maxima audienta ca tu "CAPITANUL" iti abandonezi "nava" si "echpajul" in plina "furtuna" este un gest pe care nici un capitan adevarat nu l-ar face! Capitanul paraseste ultimul nava sau se scufunda odata cu ea! Asta e traditia adevaratilor "lupi de mare"! Dar si mai penibila decat abandonarea propriei nave a fost urcarea pe "pluta" "Miscarea Populara" comandata de un exsocial-democrat tradator si traseist, vopsit "de dreapta"! Oare cum il vor primi pe capitanul fara nava Basescu, liderii PPE, Merkel si Barroso&Co.? "Prietenii" de asta vara il vor trata cu siktir, iar pe noi "populimea" Romaniei ne vor primi in Schengen la Sfantu' Asteapta!
    • 0 (0 voturi)    
      o miscare..... (Miercuri, 27 martie 2013, 23:23)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Rose1

      Capitanul nu si-a abandonat nava, i-a lasat pe marinari sa se mai descurce si singuri.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru miscare (Miercuri, 27 martie 2013, 23:20)

    maria [anonim]

    Ma bucur ca in aceasta fundatie se vor aduna oameni de valoarea si poate da ne vor scoate din lincezeala ,vom merge la vot daca vom vedea ca merita. Programul este foarte bun ,numai sa se poata realiza. Ma trebuie adaugat reducerea birocratiei la zero.
  • 0 (0 voturi)    
    FUNDATIA MISCAREA POPULARA (Joi, 28 martie 2013, 19:57)

    Dr.ValeriuPopescu [anonim]

    Domnul Presedinte Traian Basescu si Donul Cristian Diaconescu !
    Pe Yehudi Menuhin l-am admirat in mod deosebit nu numai pentru ca a fost unul din cei mai mari violonisti ai lumii ci si pentru faptul ca a mai spus doua lucruri :
    1.-Daca vrem sa schimbam ceva in bine intr-o societate conditia,,sine qua non » sa se inceapa de la gradinite" !
    2.-Intrebat care este explicatia ca a ramas un om de o modestie exemplara,el a raspuns :pentru ca am avut fericirea de a cunoaste un om ca ENESCU !
    Ideea unei miscari populare de amploare in afara partidelor politice ,formata din intelectuali altruisti gata sa suporte contra cararile politicienilor oportunisti lacomi si incapabili, va fi o solutie binefacatoare in edcucarea ,,poporului de oi care naste numai guverne de lupi » a Acad.Florin Constantiniu.
    Culturalizarea unei natiuni nu trebuieste limitata la imbunatatirea infrastructurei materiale ci si a atitudinei spirituale,a constiintei,a acumularilor de cunostinte despre natura si societate,arta,literatura,muzica clasica capabile-sa priceapa cate ceva din ,,AVENTURA SPIRITUALA A UMANITATII » sa inteleaga cerintele societatii de maine,sa inteleaga regulele amabnilitatii,sa inteleaga regulele fericirii –sa priceapa cate ceva despre cum functioneaza centrul nostru de multumire-sa inteleaga ceva din noutatile stiintelor naturale,despre legaturile noastre cu Dzeu,cu universul ,despore inteligenta materiei,despre curajul civic, cunostinte
    2
    chiar sumare vor fi capabile sa determine comportament nou al copiilor fata de scoala al parintilor in indrumarea copuiilor lor si a adultilor fata de BARONII LOCALI .
    Vor intelege ceva din necesitatea cinstei si ordinei si curateniei,a punctualitatii,a responsabilitatii sociale ,a dorintei de a finisa ,de respectare a legii,de a cheltui cu chibzuinta,pentru ca atitudinea maselor face diferenta intre popoarele civilizate si cele de ,,oi »
    Cand vor fi capabili sa inteleaga ce spun oamenii de stiinta
  • 0 (0 voturi)    
    ,,miscarea populara,, (Duminică, 7 aprilie 2013, 18:31)

    Burbea Petru [anonim]

    Va rog , cum poate fi contctata .Multumesc.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă