VIDEO Victor Ponta despre declaratiile guvernului Germaniei: Ce, suntem colonie?/ Ce decide poporul nu poate fi schimbat de nimeni, nici de Basescu, nici de Merkel

de R.M., V.M.     HotNews.ro
Luni, 9 iulie 2012, 18:48 Actualitate | Politic

Presedintele PSD, premierul Victor Ponta, si-a exprimat luni convingerea ca dupa referendumul pentru suspendarea lui Traian Basescu "niciun crestin-democrat german nu o sa-si mai permita sa jigneasca poporul roman" vorbind despre dictatura. "Ce, suntem colonie?", s-a intrebat acesta.

"Sunt convins ca pe 30 iulie niciun crestin-democrat german nu o sa-si mai permita sa jigneasca poporul roman" vorbind despre dictatura, a spus Victor Ponta, la finalul reuniunii conducerii executive a PSD.

"Ce, suntem colonie?", s-a intrebat el, subliniind ca in Germania "e democratic ca poporul sa decida la vot" si acest lucru trebuie acceptat si pentru Romania.

El a precizat ca "romanii trebuie sa decida prin votul lor, in cel mai democratic mod posibil in Europa si in intreaga lume, daca vor sa mearga impreuna cu Traian Basescu sau daca vor sa avem impreuna un nou inceput, fara scandaluri politice, lovituri sub centura si batalii in noroi si sa ne apucam sa reconstruim o tara distrusa si furata in ultimii ani".

Victor Ponta a precizat ca isi va dedica 98% din timpul disponibil pana la referendum activitatii guvernamentale si va participa eventual la mitinguri doar in week-end.

Prim-ministrul a reafirmat ca va respecta decizia Curtii Constitutionale dar si-a exprimat speranta ca nu va fi vorba de "o decizie politica".

"A existat mereu un sabotaj sau o lovitura de la presedinte. Acum, guvernul se va putea concentra asupra guvernarii. Romanii or sa redescopere ca in Romania si politica se poate face in mod normal si in interesul lor", a mai spus el.



VIDEO Victor Ponta: Nu Angela Merkel o sa voteze pe 29 iulie; ce decide poporul nu poate fi schimbat de nimeni, nici de Basescu, nici de Merkel

Premierul Victor Ponta a declarat luni, cu privire la pozitia cancelarului german Angela Merkel, care a calificat drept "inacceptabila" procedura de destituire a presedintelui roman, prin incalcarea statului de drept, ca "nu Angela Merkel va vota la referendumul din 29 iulie, ci romanii si ce vor decide acestia nu poate fi schimbat nici de Basescu, nici de Merkel".

Intrebat despre toate aceste reactii din partea oficialilor straini, care afecteaza Romania, Victor Ponta a sustinut ca "in mod sigur minciunile si calomniile proferate de toti cei de la PDL si Traian Basescu fac rau Romaniei". "Ei se plang la colegii lor populari europeni, cei care sunt adeptii doar ai austeritatii si ai taierilor si cei care l-au sprijinit pe Basescu cand taia salarii si pensii si distrugea economia noastra si structura sociala. Fiecare tine cu ai lui", a spus premierul.

"Banuiesc ca nu doamna Merkel o sa voteze pe 29 iulie. Si banuiesc ca votul oamenilor de pe 29 nu va fi contestat de nimeni. E simplu, doamna Mekel si crestin-democratii germani - pentru ca doar ei sunt cei care ii tin partea domnului Basescu si PDL-ului - sunt cei care au crezut totdeauna in austeritate, in taieri - e adevarat, austeritate mai mult in Romania si in Grecia si in Italia si in Spania, mai putin la dansii - in timp ce restul Europei spune un singur lucru: ca suntem in standarde europene si ca problema poate fi rezolvata doar de locuitorii Romaniei. Indiferent ce vor crestin-democratii germani, romanii vor vota in Romania si votul de pe 29 va lamuri lucrurile (...) Ce decide poporul pe 29 iulie nu poate fi schimbat de nimeni, nici de Basescu, nici de Ponta, nici de Merkel", a afirmat Victor Ponta.



Alte declaratii ale lui Victor Ponta:
  • Pozitiile iresponsabile ale PDL si ale lui Basescu evident ca au influenta negativa (asupra cursului valutar, n.r.), din cauza minciunilor lor cu 'lovituri de stat'... Oamenii isi inchipuie ca suntem prin Siria aici
  • Va veni delegatia FMI, a Comisiei Europene, noi vom informa corect. Eu nu m-am apucat sa dau telefoane sa-l parasc pe Traian Basescu pe la liderii europeni, am considerat ca ne rezolvam problemele acasa si ca poporul roman decide pe 29 iulie
  • O sa cer in campanie si PDL si lui Basescu sa nu mai minta si sa nu mai foloseasca aceste calomnii la adresa Romaniei, pentru ca dupa ce au taiat salariile si pensiile, acum vor sa strice si ratele de la banca
  • Dna Merkel si-a exprimat opinia pe marginea a ceea ce a auzit de la Basescu. Voi vorbi cu doamna Merkel si cu celelalte cancelarii
  • Stiu pozitia Partidului Crestin Democrat german nu numai fata de Romania, ci si fata de toate tarile din sud-estul Europei, este o pozitie care cere mai multa austeritate si mai multe taieri, iar Traian Basescu atunci cand le vorbeste de masuri de austeritate uita sa spuna ca a fost suspendat de doua treimi din Parlament, inclusiv prin voturile unor membri ai PPE si ca poporul roman pe 29 iulie va decide. Ce decide poporul roman nu poate fi schimbat de nimeni, nici de Ponta, nici de Basescu, nici de Merkel, de nimeni
  • Exact standardele care se aplica in toata Europa vreau sa se aplice si Romaniei. Nu pentru noi sunt reguli speciale: la noi trebuie sa stea Basescu sef. Ca daca nu sta Basescu sef nu se mai respecta. S-au schimbat si presedintele Frantei, s-a schimbat si premierul al Spaniei, al Italiei. Asta inseamna democratie. Sau in Romania nu ai voie sa faci democratie? In Romania trebuie sa-l tii pe domnul Basescu ca vorbeste la telefon. Foarte bine. O sa vorbim si noi la telefon
  • Pana la urma, nimeni nu poate sa conteste dreptul poporului roman de a se pronunta asupra presedintelui Romaniei. Eu nu cred ca cineva in Europa vreodata poate sa conteste un vot democratic exprimat de catre popor
  • A? Ca nu avem voie sa-l aducem pe Traian Bsaescu in fata poporului? Asa ne ziceau si in '89, ca nu avem voie. Cum nu avem voie? Scrie in Constitutie, s-a votat suspendarea, dupa care dl Basescu are de rezolvat o problema cu poporul roman. Daca poporul vrea sa-l tina in functie, il va tine, daca poporul vrea sa nu mai fie dl Basescu, cred ca nimeni din Europa si din lume nu poate constesta acest drept



Germania a calificat luni drept "inacceptabila" procedura de destituire a presedintelui roman Traian Basescu, apreciind ca au fost violate principiile statului de drept.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

17259 vizualizari

  • +88 (96 voturi)    
    S-a blocat CTRL+V! (copy - paste) (Luni, 9 iulie 2012, 18:52)

    mman [utilizator]

    Sa reset-eze cinveva sistemul..... poate reusim sa scapam de el.....
    • +86 (92 voturi)    
      My new name is ... (Luni, 9 iulie 2012, 19:02)

      Iskander14 [utilizator] i-a raspuns lui mman

      Ponta,
      V.C. Ponta
      ... noul Vadim al Romaniei.
      • +55 (63 voturi)    
        May I, pls? (Luni, 9 iulie 2012, 19:11)

        kenitza [utilizator] i-a raspuns lui Iskander14

        Corect consider ca ar fi W.C.
        Ponta sa ramana ca optional, cel mult.
      • +38 (42 voturi)    
        Iart-o pe Merkel (Luni, 9 iulie 2012, 19:13)

        oilman [utilizator] i-a raspuns lui Iskander14

        Camarade Ponta,

        Cu aceasi nerusinare bolshevika cu care ai plagiat teza de doctorat, te-ai cocotat carindu-i servieta lui Nastase la virful politicii din nenorocita asta de tara, acum dai din clanta si faci pe jignitul cu cancelarul Germaniei. Care printre altele plateste datoriile intregii europe, si daca nu era amaritul ala de guvern Boc si masurile de austeritate eram si no pe aceasi treapta cu Grecia. Camarade, esti un blestem venit din latrina puturoasa a comunismului, pleaca, dispari.
        • -2 (4 voturi)    
          perfect de acord (Luni, 9 iulie 2012, 21:04)

          dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          Mai putin cu Grecia , nici in 100 de ani nu ne va fi noua ca in Grecia , care au salariile si pensiile minime pe la 1500 de Euro. Iar in ce priveste masurile de austeritate ale boculetului , abordarea a fost total gresita . Toti politicenii se reped la salarii si pensii care sant cele mai mici din Europa cand credeam ca in sfarsit o sa le aduca la un sfert din nivelul din Grecia , insa preturile au avut grija demult sa le aduca la nivelul european, unele chiar mai mari . Uitat-va la polonezi care in plina criza mondiala au dublat veniturile populatiei nu au venit cu scuze lamentabile .
          Daca tot vroiau sa faca economii trebuia sa reduca cheltuielile si sa inchida robinetele baietilor destepti trans partinici . Oare in plina criza trebuiau schimbate bordurile de granit cu cele din beton care dupa un an sant toate roase .Iar daca veniti in Brasov in
          unele locuri veti vedea si doua randuri de borduri, alta investitie inutila si prost realizata cu bani foarte multi pista de schi din Poiana Brasov care dupa finalizare trebuie reluata investia ca bazinul este fisurat .Si asta nu este totul ,de ce trebuiau investiti bani intr-un loc aproape in totaliate privat , daca celor care le va aduce pista profit de ce sa nu investeasca respectivi , cu sala sporturilor care cred ca fost renovata in fiecare an si inca nu este terminata. In toata tara au fost aruncati bani pe investitii inutile care nu aduc nici un venit cu bazine cu terenuri de footbal unele chiar si in panta, si alt exemplu la Brasov s-au platit cu florile de care se ocupa metresa primarului ,de nu stiu cate ori mai mult bani decat pentru sanatatea brasovenilor .De la aceste tipuri de investitii trebuia luati banii. dar unde nu-i cap vai de picioare.
          Si lansez o teza de doctorat pentru ms. paste fiinca celelalte sunt nule , vino cu un program sa ne aduci cu nivelul salariilor la fel cu cel din Europa , nu te mai lupta cu morile de vant ca te mai si accidentezi.
        • +2 (4 voturi)    
          stai ca mai e ! (Luni, 9 iulie 2012, 21:08)

          tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          daca nemtii decupleaza romanika de la ue, vom ramane cu datoriile in euro bune de platit... in lei paralei.

          ca grecia viseaza tovarasul ponta sa faca.

          sau mai precis sa desfaca.

          idioti multi in partidul ala domnule.
          bun comentariu !

          p.s. socant ca dupa 20 de ani populatia ro a ramas la acelasi nivel de iq 80
      • +25 (27 voturi)    
        Pardon .... (Luni, 9 iulie 2012, 19:30)

        sub0cold [utilizator] i-a raspuns lui Iskander14

        VVC ... unde VV se poate citi W :)
        Are cineva niste hartie igienica, eventual neplagiata, ca sa nu ma murdaresc?
      • +20 (22 voturi)    
        or... (Luni, 9 iulie 2012, 19:38)

        DT34 [utilizator] i-a raspuns lui Iskander14

        Chavez al Romaniei
        • +20 (22 voturi)    
          ... (Luni, 9 iulie 2012, 20:36)

          dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui DT34

          Nici Iliescu nu s-a exprimat in termenii astia vreodata. Pontanacul ne readuce in anii 90
    • +29 (33 voturi)    
      ******* (Luni, 9 iulie 2012, 19:21)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui mman

      Da, dle Ponta
      Suntem o colonie!
      Asa cum fiecare stat membru al UE este o colonie a Uniunii Europene si asa cum fiecare stat al USA este o colonie a USA si asa cum fiecare stat membru al NATO este o colonie a NATO si asa cum fiecare stat membru al ONU este o colonie a ONU, tot asa, Romania este o colonie a tuturor organizatiilor mai sus numite.
      Ceea ce conteaza este respectarea legilor, a drepturilor si a democratiei!
      Daca tu, Ponta, impreuna cu USL vreti sa ne transformati din nou intr-o colonie a Rusiei, e treaba voastra.
      Dar nu veti reusi!
    • +31 (33 voturi)    
      INTREBAREA DE LA REFERNDUM: (Luni, 9 iulie 2012, 19:41)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui mman

      Stimati romani, cititi si raspundeti:
      - doriti sa traiiti precum nemtii, sub conducerea unor lideri "incorecti" si "manipulati" precum Angela Merkel (in viziunea usl) sau
      - doriti sa traiti precum nord-coreenii, sub conducerea partidului iubit si al sau condukator - KIM JONG PONTA
      Cand stii ca depinzi, ca stat, intru totul de bunavointa cancelarului Angela Merkel, sa o jignesti in mod bolsevic, din pozitia de prim-ministru, INSEAMNA SA FI CRETIN.
    • +17 (19 voturi)    
      Arestarea tradatorilor (Luni, 9 iulie 2012, 20:44)

      Batrin [utilizator] i-a raspuns lui mman

      Pierderile pe care invinuitii Ponta Victor, Voiculescu Dan, Marga Andrei, Oprea Gabriel, Constantin Daniel, Hunor Kelemen si ("cu voia dv.", pentru cine-si aduce aminte) Antonescu Crin le cauzeaza natiunii romane nu sint o gluma. Aceste pierderi reprezinta consecinte economice, politice si de prestigiu extrem de grave, trecute de mult de pragul necesar punerii acestor delicventi sub acuzare pentru tradare nationala si judecarii lor.

      Presedintele ales al Romaniei, domnul Traian Basescu, pina in prezent victima unor masinatii uriase si nesimtite, face o greseala enorma parasind supus Cotroceniul, in loc sa aresteze tradatorii de tara. Nu are dreptul sa faca asta. Nu persoana sa este in pericol si curajul personal al domniei sale, admirabil in principiu, este extrem de prost canalizat in momentul de fata. In pericol sint statul de drept, democratia, sanatatea economica a natiunii, echilibrul puterilor in stat.

      Numitii Voiculescu Dan, Antonescu Crin si Ponta Victor trebuie pusi sub acuzare in regim de urgenta. Presedintele legitim al Romaniei nu are dreptul sa devina un complice, chiar si involuntar, in crimele de distrugere a democratiei romanesti si de inalta tradare.

      Va imploram, domnule presedinte, in al treisprezecelea ceas reveniti-va, amintiti-va de datoriile dv. de presedinte si luati initiativele legale de rigoare pentru a salva tara de la un dezastru care merge mult dincolo de destinul dv. personal si politic.
    • +3 (5 voturi)    
      ??? (Luni, 9 iulie 2012, 23:46)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui mman

      "romanii trebuie sa decida prin votul lor, in cel mai democratic mod posibil in Europa si in intreaga lume, daca vor sa mearga impreuna cu Traian Basescu sau daca vor sa avem impreuna un nou inceput, fara scandaluri politice, lovituri sub centura si batalii in noroi si sa ne apucam sa reconstruim o tara distrusa si furata in ultimii ani"

      Pai copy-paste-ule care esti, nu l-ati suspendat pe Basescu pentru ca a incalcat Constitutia, sau aia era doar un pretext???
  • +49 (63 voturi)    
    tu ai dreptul sa ne jignesti? (Luni, 9 iulie 2012, 18:52)

    xuleasca [utilizator]

    nemernic mincinos
    • -28 (34 voturi)    
      pe un bou ca tine da cu toata convingerea (Luni, 9 iulie 2012, 19:39)

      liviubonatiu1305467510012 [utilizator] i-a raspuns lui xuleasca

      si pe tine si toata familia ta inclusiv arborele tau genealogic
      • +2 (6 voturi)    
        ce atac bolsevic... prostie agresiva (Luni, 9 iulie 2012, 21:11)

        tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui liviubonatiu1305467510012

        de unde atata ura tovarasi ?
        si de ce ?

        nu ne mai place in Europa ?
        vrem din nou in Siberia ?

        bravaaaaa !
        aplauze !!!

        suntem din nou in buda.
      • +2 (4 voturi)    
        ai baut potiunea lui Ponta??? (Luni, 9 iulie 2012, 21:23)

        xuleasca [utilizator] i-a raspuns lui liviubonatiu1305467510012

        in traducere pentru tine, nu traiti in realitate,iar perceptia voastra e alta decat O NORMALITATE.Familia ta e bine??Si nu pot fi bou, decat dupa o operatie de schimbare de sex care sincer nu mi-o doresc.
      • 0 (2 voturi)    
        publicati asa ceva (Marţi, 10 iulie 2012, 1:18)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui liviubonatiu1305467510012

        asemenea gunoi de comentariu, dar altele mult mai decente nu. Care o fi criteriul de apreciere, mie nu mi-e deloc clar.
        N.R. Aveti dreptate. Ne cerem scuze. A fost o scapare. Vom identifica si sterge comentariul
    • +17 (21 voturi)    
      Dar ce suntem la o adica? (Luni, 9 iulie 2012, 20:12)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui xuleasca

      Ponta vorbeste exact ca un national-socialist.
      • 0 (2 voturi)    
        nu (Marţi, 10 iulie 2012, 1:21)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        el un adevarat national-comunist, de cea mai buna extractie. Un taran manelist semianalfabet, obraznic si agresiv, insasi esenta regimului ceausist.
  • +88 (92 voturi)    
    nu suntem colonie (Luni, 9 iulie 2012, 18:52)

    MirceaA [utilizator]

    nu suntem colonie, dar voi ne-ati scos deja din grupul in care tarile civilizate ne primisera.
    • -62 (68 voturi)    
      nu prea (Luni, 9 iulie 2012, 19:10)

      padre_cosmin [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Din grupul tarilor civilizate care ne primisera, si alea ne primisera ca apoi sa ne ia terenurile si resursele, ne-a scos tot Base prin capania asta de presa prin care a creat o imagine proasta tarii. Si ne-au mai scos si "intelectualii" lui Base care de asemenea au trimis scrisori si au facut tamtam prin presa straina. A suspenda un presedinte si a intreba poporul daca il mai vrea e o chestie foate democratica. In 2007 am votat pentru Basescu, a fost alegerea mea si a multor altor romani, de ce sa nu fiu intrebat si acum daca mai vreau sau nu cu Basescu?
      • +34 (36 voturi)    
        *** (Luni, 9 iulie 2012, 19:16)

        domu [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Când suspendarea preşedintelui devine un sport naţional înseamnă că avem o problemă, nu crezi?
      • +23 (27 voturi)    
        ai dreptate (Luni, 9 iulie 2012, 19:21)

        octavian4 [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        e un complot international impotriva lui Ponta, pus la cale de Basescu...spala-te pe ochi, cu clor. Si mandatul se termina in 2014. Atunci poti vota cu cine vrei tu, ca nu suntem in timpul fanariotilor sa dam presedintele jos cand vor toti penalii si analfabetii!
      • +18 (20 voturi)    
        Bai frate.. (Luni, 9 iulie 2012, 19:21)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        A "intreba" e una si modul cum se ajunge la "intrebare" este altceva. Chiar va prefaceti ca nu intelegeti?...

        De cate ori vrei sa fii "intrebat" pe aceeasi chestiune? In fiecare an?
      • +18 (20 voturi)    
        sa fim intrebati,dar sa respecte deciziile noastr (Luni, 9 iulie 2012, 19:21)

        Andi_Andrei [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Nu este nimic nedemocratic in a intreba poporul daca vrea sau sa suspende un presedinte. Dar este neconstitutional si profund nedemocratic felul in care s-a ajuns la acest lucru. Ponta si Antonescu au dat dovada de lipsa de respect pentru legea fundamentala a tarii. Au decis sa ignore si chiar sa schimbe legea in asa fel incat sa serveasca intereselor lor. Daca nu emitea guvernul acea OUG prin care modifica legea referendumului, era ok. Dar ce au facut ei se numeste abuz! Iar abuzul este pedepsit din cate stiu eu. Iar decizia Pontacului copy-paste , cum i se spune in presa internationala, de a sfida vocile celor mai importanti lideri europeni, care spun ca democratia este in pericol si la fel si statul de drept, pe care noi, romanii l-am vrut, mi se pare de-a dreptul periculoasa pentru noi. Nu numai ca trebuia sa-si dea demisia , asa cum au facut-o alti demnitari straini cand au fost acuzati de plagiat, dar ar trebui sa asculte si ce vrea poporul nu doar ce vrea USL-ul. De ce nu a respecatt vointa noastra la ultimul referendum? Atunci am spus clar ca vrem parlament unicameral cu 300 de reprezentanti. De ce doar cand ii convine , atunci asculta?
      • +16 (18 voturi)    
        Lasa-te mintit de Ponta&co (Luni, 9 iulie 2012, 19:27)

        avint [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        si o sa-ti fie bine.

        Dormi linistit, USL vegheaza pentru tine...
      • +15 (17 voturi)    
        Total Gresit ! (Luni, 9 iulie 2012, 19:31)

        Iskander14 [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Parlamentul a incalcat orice lege a democratiei si a statului de drept pentru a obtine demiterea, pentru asta nu trebuie sa se planga nimeni nicaieri, un om de stat ca Merkel nu raspunde oricarei gainarii ...

        Este foate democratic sa fii intrebat, ai ocazia la fiecare 4-5 ani sau, mai devreme, daca presedintele incalca GRAV constitutia.

        Mai ia o gura de "aer" inchizand TV-ul sau macar mai diversificand posturile, poate te trezesti la realitate ;)
      • +17 (19 voturi)    
        Suspendare - exercitiu democratic? (Luni, 9 iulie 2012, 19:31)

        petrem [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Da un exemplu, in cate dintre statele UE s-au suspentat presedintii de 2 ori in 10 ani?
      • +5 (9 voturi)    
        Sigur? (Luni, 9 iulie 2012, 19:48)

        mures [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Am mari indoieli ca ati votat cu Basescu in 2007 sau cu alta ocazie.
      • +19 (21 voturi)    
        rabdare (Luni, 9 iulie 2012, 19:55)

        brabus [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Puteai sa-ti spui parerea din nou dupa ce i se termina mandatul. Acum a fost suspendat pe motive inventate si trase de par. A facut si greseli in ultimii ani, dar nu a incalcat constitutia.
    • +12 (14 voturi)    
      Pactul de la Varsovia nu avea colonii. (Luni, 9 iulie 2012, 19:15)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Camarade Ponta, daca nu scapam de gasca ta o sa fim mai rau ca orice colonie. Sa lustruim din nou cizma bolshevika, asta vrei camarade Ponta
    • -34 (42 voturi)    
      Visătorilor.. (Luni, 9 iulie 2012, 19:18)

      The Knight [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Te primiseră, din motive geo-politice și pentru a livra clienți noi către FMI, nu pentru a te ajuta pe tine să te dezvolți ca și ei. Relaxează-te, ești spălat bine la creier. De indivizi ca tine au ei nevoie.
      • +15 (19 voturi)    
        Eh nu-i nimic (Luni, 9 iulie 2012, 19:29)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        ... ca ne primeste Tavarisci Putin inapoi cu bratele deschise. Daca nu v-au usturat 50 de ani de comunism o sa va usture de-acuma o democratie moscovita toata numai lapte si miere! Ce mai libertate o sa avem! "Ciocu' mic" si "Proprietatea e un moft". Asta asa, ca sa citez din "clasici" in viata.

        Harasho tavarisci Pontovici! Harasho!
      • +13 (17 voturi)    
        Cu cat va plateste (Luni, 9 iulie 2012, 19:31)

        avint [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        USL-ul?
        A inceput campania, presupun ca s-a ridicat si bonusul pe postare. Da-i tare....cre...
        • -10 (14 voturi)    
          Iubire.. (Luni, 9 iulie 2012, 20:41)

          The Knight [utilizator] i-a raspuns lui avint

          Asta este tot ce poți să spui, în fața realităților postate de mine? Ești slab, dar nu mă miră. Te sărut.
          • +1 (3 voturi)    
            Iubire ii zici? (Luni, 9 iulie 2012, 22:17)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

            Ma intreb unde il saruti.
      • +12 (16 voturi)    
        Cine e mai spalat pe creier? (Luni, 9 iulie 2012, 19:35)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        Noi, care ne uitam spre vest, sau voi care, in frunte cu Marga, vreti sa o luam inapoi spre Rusia?

        Risc cenzura HN, dar va spun ca sunteti niste nenorociti care sper sa aveti si coltii taiati in zilele care urmeaza.
      • +12 (16 voturi)    
        Oameni buni, (Luni, 9 iulie 2012, 19:36)

        EugenD [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        Sintagma "ne vor ca sa ne ia resursele" o invata copiii nord-coreeni despre americani & co. Mai exista romani care citesc istorie? Mai exista romani care sa se uite macar la documentarele alea de la Discovery?!!!!!!
      • +13 (17 voturi)    
        Cavalerule, inteligentule, actorule ... (Luni, 9 iulie 2012, 20:13)

        BaiatuDinPopor [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        Nu stiu cum se face, dar toti voi astia "de stanga" veniti cu basini de strut gen "vor se ne fure resursele" si "nu ne vindem tara", dar cand vine vorba sa puneti osul la munca dispareti ca magaru' in ceata si cereti moka de la guvern. Vesnicii nemultumiti si filozofi de la coltul blocului, simpatizanti ai criminalului Guevara.

        Un singur lucru nu v-a intrat in cap inca: ULTIMA SMECHERIE E MUNCA.

        Tot ce incearca avortonii astia de la USL, care v-au umplut capu' cu prostii comuniste expirate, e sortit esecului mai devreme decat va vine voua sa credeti.
        • -6 (12 voturi)    
          Ușurel prietene (Luni, 9 iulie 2012, 20:22)

          The Knight [utilizator] i-a raspuns lui BaiatuDinPopor

          Ura, frustrarea și sfidarea realității în fața minciunii sunt singurele valori ale celor de genul tău, cu gândirea astupată și creierul spălat. Te aștept cu drag în Londra la o cafea. Spune-mi când și unde.Îți fac cinste, prietenește. Și da, admit că sunt cavaler inteligent și actor al dreptății. Te-am pupat.
          • +10 (14 voturi)    
            Multumesc (Luni, 9 iulie 2012, 20:34)

            BaiatuDinPopor [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

            Chiar as veni sa discutam la o cafea si sa schimbam opinii ...

            Am un prieten care a emigrat in Canada din 2001 si are cam aceleasi idei ca si tine, si nu reusesc sa inteleg de ce.

            Daca tie si lui va plac asa de mult ideile USL-iste (care sa fim intelesi numai idei de stanga vest europeana nu sunt), nu reusesc sa inteleg de ce nu va intoarceti aici, ci preferati sa va complaceti traind in "societatea capitalista in putrefactie".

            Mai bine vii tu aici si stam la o cafea, poate ai reusi sa vezi mai bine realitatile locale.
            • +1 (5 voturi)    
              Salut (Luni, 9 iulie 2012, 21:35)

              The Knight [utilizator] i-a raspuns lui BaiatuDinPopor

              Uite, vezi că se poate să discutăm civilizat? Respect, ești deosebit față de ceilalți cititori de pe HN. Ești binevenit la cafea. Iar eu nu sunt USL-ist, mai ales de când Remus Cernea a fost dat afară din PV și a intrat în USL. Însă m-am săturat de atâta scandal politic în țara mea, care nu e bun deloc pentru omul de rând. Chiar dacă l-am votat pe Băsescu de 2 ori, acum vreau o schimbare deoarece românii au fost literalmente împărțiți în tabere, se înjură, se critică, se bat. La fel s-a întâmplat și în Franța, cu Sarkozy, acum fiind liniște, sub socialism. Nu sunt adeptul socialismului comunist, chiar detest comunismul, însă îmi plac germanii Marx și Engels și filozofia lor socială și economică. Îmi place eficiența. Uite, am fost recent în Shanghai și am văzut acolo dezvoltare, chiar daca mulți găsesc fel și fel de argumente contra estului - aiurea, e doar oftică. Plus, am zărit din avion imensul pod e cca 35 km peste mare, construit doar in 4 ani - e cel mai lung pod din lume. Asta numesc eu eficiența, iar unde nu există război politic, se construiește. Europa stagnează, iar datorită orgoliilor politice, rămâne în urmă și ce-i mai rău, caută țapi ispășitori. Detest faptul că mass-media ne ascunde realitatea, iar că individul de rând este indoctrinat cu idei funcție de viziunea unor lideri în geo-politică, experți în puppetteering. Eu oricum vin des în țară, dat fiind meseria. Oricând, bem cafeaua cu plăcere și fără teamă de reproș. Cu respect.
              • +1 (3 voturi)    
                din avion poti vedea doar podul (Marţi, 10 iulie 2012, 9:37)

                opinie_personala [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

                Draga The Knight,
                Accept si sunt de acord in totalitate cu dorinta ta de a pune capat acestui razboi politic. Cred ca suntem cu totii destul de constienti de faptul ca tot acest circ nu face decat sa afecteze enorm imaginea Romaniei in lume. Insa de aici si pana la exemplul tau de eficienta cred ca este o cale lunga. Si eu am fost in China (nu in Shanghai, ci in Beijing) si, spre deosebire de tine, nu am vazut situatia doar din avion. Si sper din tot sufletul ca Romania sa nu ajunga niciodata precum China. Pana sa ajung in China nu am vazut niciodata atatia oameni saraci pe strazi, cautand de mancare in orice colt de strada si bucurandu-se enorm daca le intindeai ceva de macare. La doar cativa kilometri de cladirile impunatoare din centrul orasului gasesti oameni care se lupta sa traiasca de pe o zi pe alta si care se bucura ca niste copii cand vad straini (pentru ca au fost tinuti o viata intreaga in satele lor). Mare parte a populatiei este analfabeta si in cel mai bun caz sunt angajati pe salarii de nimic. Poluarea a ajuns la cote maxime - unul dintre locuitorii Beijingului imi povestea ca era imposibil sa vada soarele in oras pana la Olimpiada. Este usor sa mergi acolo si sa vezi un pod din avion. Dar te-ai gandit vreodata daca ai putea trai acolo?

                Cat despre dorinta ta de a vota schimbarea, o inteleg si o respect .... atata timp cat nu implica incalcarea unor drepturi si atata timp cat nu afecteaza viitorul celor care sunt in tara. Insa in cazul de fata ma tem ca lucrurile se vor inrautati ...
              • +1 (1 vot)    
                Mda... (Marţi, 10 iulie 2012, 14:24)

                Gargui [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

                Eficienţa economică şi marxismul sunt profund antagonice. Ce aţi văzut dvs. în Shanghai nu e rezultatul comunismului triumfător. Revoluţia culturală a lui Mao - aceea, da, întruchipează perfect idealurile marxiste.
                Dacă sunteţi, într-adevăr, atât de inteligent şi deschis dialogului, vă recomand călduros să citiţi măcar o carte-două din vasta bibliografie ce disecă marxismul şi emergenţele sale.
                Puteţi începe cu L. Kolakowski ori Czeslaw Milosz, la cafeluţa aceea londoneză. Soljeniţîn, de asemenea, a fost publicat în ediţii de masă şi de buzunar, uşor de transportat la o cafenea.
                Poate astfel veţi înţelege mai multe şi vă veţi abţine de la viitoare afirmaţii ignorante. Şi veţi face alte alegeri, în consecinţă.

                Toate bune, că deja devin nebune.
      • -7 (11 voturi)    
        Îmi oferiți satisfacție. (Luni, 9 iulie 2012, 20:39)

        The Knight [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        Uhuh, crapă mișeii, precum satana în fața crucii. Invaders must DIE! Prin sabie să treacă și în foc să li se mistuiască existența inutilă! Dreptate și libertate, pentru omul de rând și copii acestuia. Pușcărie și chin pentru cel care îi subjugă, exploatează, taxează excesiv și îi privează de libertate. Propun un toast pentru oftica celor care nu vor aceste lucruri.
      • -2 (2 voturi)    
        Corect 100% (Marţi, 10 iulie 2012, 3:44)

        xender [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

        si mai poti adauga si piata de desfacere si forta de munca relativ pregatita si ietfina
  • +33 (35 voturi)    
    . (Luni, 9 iulie 2012, 18:53)

    Uzu_buzu [utilizator]

    sau copilul asta e prost rau sau in spatele lui e cineva care vrea neaparat ca romania sa fie scoasa din structurile europene ...
  • +43 (45 voturi)    
    Ponta e un prost! (Luni, 9 iulie 2012, 18:54)

    hahalera [utilizator]

    el stie una si buna, acu vrea sa-l "plagieze" pe Orban cu un discurs "nationalist" de 2 lei. Poate-l huiduie si pe al aia la Bruxelles, ca pe Severin.
    • +15 (17 voturi)    
      Protestez !!!! (Luni, 9 iulie 2012, 19:53)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

      Ponta nu e prost !!! E imbecil.......e cu totul alt stadiu !!!!!
    • +17 (19 voturi)    
      Orban (Luni, 9 iulie 2012, 20:08)

      ic.ram1945 [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

      Comparatiile cu Orban nu sunt chiar perfecte: Orban&FIDESZ au ajuns la putere prin vointa 100 % a poprului,pe cand Ponta & clica ei, prin metode mafiote,tradari,etc...
  • +59 (65 voturi)    
    !!! (Luni, 9 iulie 2012, 18:55)

    CMD [utilizator]

    Mai bine o colonie a lor, decit o colonie a urss!!
    • +45 (49 voturi)    
      Corect (Luni, 9 iulie 2012, 19:04)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      Exact asta am vrut sa zic.
      Nu suntem colonie, dar suntem o particica dintr-un intreg, dar NU vrem sa devenim iar colonie ruseasca.
  • +35 (39 voturi)    
    Nu are frica de nimic??? (Luni, 9 iulie 2012, 18:55)

    Maglev [utilizator]

    Tembelii astia or sa ne aduca la sapa de lemn.
  • +20 (28 voturi)    
    da chiar asa (Luni, 9 iulie 2012, 18:56)

    cohan [utilizator]

    ia mai dai dracului. Bine Ponta!
    PS: Vai de capul nostru!!!!!!
  • +39 (41 voturi)    
    stima noastra si mandria (Luni, 9 iulie 2012, 18:56)

    Rasmus [utilizator]

    atat Ponta cat si Marga face o mare confuzie, deliberata cred: poporul roman este USL-ul.
    Marga trimite scrisori de la ministerul de externe nu ca sa prezinte pozitia Romaniei ci pozitia USL
    Ponta considera ca daca Merkel critica lovitura lor de stat atunci ea critica si jigneste poporul roman.
    Va mai amintiti "Poporul, Ceausescu, Romania"?
  • +26 (28 voturi)    
    :O:O:O:O:O (Luni, 9 iulie 2012, 18:56)

    Iskander14 [utilizator]

    ... e clar, Ponta e de pe alat planeta, probabil democratia preferata a respectivului e gen Venezuela, Cuba, Coreea de Nord etc.

    Intr-o tara europeana normala, asta ar insemna sinucidere politica. Din pacate se bazeaza (si are de ce) pe Antene pentru a pastra poporul indobitocit. ...
  • +26 (28 voturi)    
    Bai, cretinoidule, (Luni, 9 iulie 2012, 18:56)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    de unde ai bani, ma, sa platesti pomanagii?!
    Ce populist te dai!
    Abia astept sa te vad ca per Ceausescu!
    Numai ce de data asta sunteti mai multi la rand la impuscare!
    Primul este ilici, apoi bombo si api voi astia...
    Am "gloante"!
  • +12 (14 voturi)    
    nu (Luni, 9 iulie 2012, 18:57)

    giigi [utilizator]

    uniune.. cu Germania.. :)
    • +5 (7 voturi)    
      mai bine declaram (Luni, 9 iulie 2012, 19:23)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui giigi

      razboi Germaniei si ne predam ca poate fac aia ceva bun cu noi , daca noi nu putem din cauza pacalicilor care in gluma se numesc politicieni in Romania
      • +1 (3 voturi)    
        Să o crezi tu! (Luni, 9 iulie 2012, 21:19)

        Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

        La cât suntem de norocoşi suntem în stare să-i batem!
  • +20 (24 voturi)    
    nu, suntem apa de colonie (Luni, 9 iulie 2012, 18:57)

    albatrosul_verde [utilizator]

    cu asemenea papagali la guvernare ... ponta, tine-o tot asa, imi placi tot mai mult, nu iti dau mai mult de 2 luni
  • +28 (30 voturi)    
    !!! (Luni, 9 iulie 2012, 18:57)

    cristiian [utilizator]

    Bai nesimtitule!!!

    Vorbeste in numele tau dupa ce iti dai demisia, nu in numele acestei tari pe care nu o mai reprezinti!

    DEMISIA!
  • +23 (27 voturi)    
    Ponta, La pushcarie! (Luni, 9 iulie 2012, 18:58)

    ovidiu35 [utilizator]

    Cata obraznicie, nesiumtzire si impertinentza pe carlanul asta! Merkel nu voteaza cu shtampila, voteaza cu banul.Si cand spune neamtzul Halt, asha ramane. Locul lui Ponta este la Pushcarie, langa idolul sau, acolo e locul hotilor, impostorilor, uzurpatorilor, pucistilor si a infractorilor! Si va ajunge acolo, mult mai repede decat banuieste!Fiat Justitia , Pereat Ponta!
    • +9 (11 voturi)    
      Corectare (Luni, 9 iulie 2012, 19:57)

      was [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Locul Copy-lotului (mare Navigator, ca si fostul prim-ministru Tariceanu, doi rally-isti) este in puscarie, dar nu langa Bombo, ci langa niste tigani grasi si fara rusina (de preferinta gay), ca sa le arate acestui imbecil cine este seful...si vazelina sa se tina departe.
  • +28 (30 voturi)    
    inca un pas in mocirla (Luni, 9 iulie 2012, 18:58)

    Eugenn [utilizator]

    Ponta ii crede prosti si pe nemti, nu doar pe romani...

    Vot nu inseamna democratie. Se vota si pe vremea comunistilor...
  • +15 (19 voturi)    
    >>>>>>>>>>>> (Luni, 9 iulie 2012, 18:59)

    Invincible [utilizator]

    Chiar ba, nemtilor, nu ne faceti Colonie? Ne dati afara din UE, ne declarati razboi si gata Colonia... ca noi nici ciorile din vii nu le puem speria.
  • +18 (20 voturi)    
    ... (Luni, 9 iulie 2012, 18:59)

    Uzu_buzu [utilizator]

    puteam sa jur ca dupa declaratuia cum ca "Eram la Bruxelles şi am solicitat mandat ca la Consiliu scaunul României să nu fie gol", este imposibil ca Ponta sa dea o dovada mai adanca de prostie.
    Fantastic cum ma poate surprinde omul asta ...
    Fantastic cu ce viteza reuseste sa ne scoata de pe harta europei civilizate ...
    • +2 (4 voturi)    
      fantastic (Luni, 9 iulie 2012, 19:25)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

      cum prostia ataca mai repede ca si cancerul, la unii, oricum preferam un cancer pe ponta si sa terminam cu el in astea doua lunii
  • +25 (29 voturi)    
    Bai mongoloidule ! (Luni, 9 iulie 2012, 18:59)

    stoicul [utilizator]

    De cand va identificati voi USL-ul cu poporul roman ?
  • +19 (21 voturi)    
    Ratiune (Luni, 9 iulie 2012, 18:59)

    Svoboda [utilizator]

    Daca nici la nemti nu aplecam urechea, atunci sa-i ascultam pe rusi.........
  • +20 (24 voturi)    
    Nu se trezeste! (Luni, 9 iulie 2012, 18:59)

    damocles [utilizator]

    Doamne, e bolnav incurabil!
    • +6 (8 voturi)    
      Nu e bolnav (Luni, 9 iulie 2012, 19:27)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui damocles

      E disperat. Simte ca se clatina castelul lui de carti construit pe nisipuri miscatoare.

      Si stii ce pateste de la sefii lui pentru asta? Fii sigur ca e ingrozit de perspectiva asta...
  • +27 (29 voturi)    
    che plagiatore guevara (Luni, 9 iulie 2012, 18:59)

    bisilie [anonim]

    nu suntem colonie ptr. ca am intrat in ue daca nu stiai inca! (trebuie sa respectam pe cei care ne'au primit, nu? sau pentru noi e bine numai cind primim bani?)

    dar nu suntem nici pe mosia lu' tac'tu sau mama ta!

    usl=C I U M A R O S I E
  • +20 (22 voturi)    
    suntem colonia USL (Luni, 9 iulie 2012, 19:00)

    zaboo [utilizator]

    se pare
  • +18 (22 voturi)    
    !±!*&@±@ (Luni, 9 iulie 2012, 19:00)

    ia cucu [utilizator]

    Inconstientule!!! Esti un inconstient nevertebrat!
  • +20 (22 voturi)    
    Idiot (Luni, 9 iulie 2012, 19:00)

    vasile-roaita [utilizator]

    de cind te consideri tu plagiatorule poporul roman?
  • +46 (50 voturi)    
    mda (Luni, 9 iulie 2012, 19:00)

    decem [utilizator]

    Toata Romania o sa plateasca SCUMP citatul "Ce, suntem colonie?"

    Scump de tot vom plăti pentru ca Germania controlează UE in momentul de fata.

    Adio fonduri nerambursabile, adio investitii germane; penalitati, adio Schengen.
    • +9 (11 voturi)    
      Afara din Europa (Luni, 9 iulie 2012, 19:21)

      Anka33 [utilizator] i-a raspuns lui decem

      Poate ca miza securistilor din spatele lui Ponta tocmai asta este: sa fim scosi din UE si sa ne apropiem de vecinul strategic de la Rasarit.
  • +37 (39 voturi)    
    colonie? (Luni, 9 iulie 2012, 19:01)

    decocalator [utilizator]

    Bravo Victoras, nu te poti abtine s-o injuri si pe Angela.Ai reusit sa ne pui rau si cu nemtii..
    Si vezi ca 98% e cam putin, la cum urca euro ar trebui sa dudui cu 200% tu si guvernul tau
    • +6 (8 voturi)    
      probabil (Luni, 9 iulie 2012, 19:15)

      coor [utilizator] i-a raspuns lui decocalator

      i se va nazari lui antonescu + ponta ca , azi-maine , sa vrea s-o suspende si pe dumneaei !
  • +39 (41 voturi)    
    Victore, (Luni, 9 iulie 2012, 19:02)

    iulian-bz [utilizator]

    prin atacurile pe care le faci la adresa Germaniei si a celorlalte state membre UE iti doresti sa distrugi tot ce s-a facut in ultimii ani,vrei sa ne izolezi in totalitate,nu pot sa cred cati aplaudaci ii dau dreptate acestui monstru,acestui plagiator cu ranjet de cocalar,nu-mi imaginam vreodata ca vom ajunge sa ne fie rusine,nu putem sa spunem ca suntem romani,nu vom mai fi bagati in seama,toate astea din cauza unor oameni certati cu legea,aparatori ai infractorilor,ai mafiei baronilor locali!!!!
  • +37 (39 voturi)    
    Unde nu am fi (Luni, 9 iulie 2012, 19:03)

    Hyperion [utilizator]

    Ahahaha, pai ce bine ar fi sa fim colonie germana!
    Pai Ponta nici profesor de liceu nu cred ca ar fi...
    In alta ordine de idei, se-ntelege ca face pe prostul. Nimeni nu spune ca un referendum nu e democratic, dar felul in care a fost declansat nu e.
  • +40 (40 voturi)    
    sinistru (Luni, 9 iulie 2012, 19:03)

    ikaros [utilizator]

    mi-asi dori sa fiu de fata atunci cand in fata lui Merkel , cu voce tremuranda va incerca sa gaseasca tot felul de scuze penibile. Sinistru personaj lipsit de orice discernamant si un pericol imens pentru viitorul Romaniei in UE.
  • +32 (38 voturi)    
    Cu masterul de la "Cattania" si cu Doctoratul Copy (Luni, 9 iulie 2012, 19:03)

    kebab [utilizator]

    Ce se mai intampla? S-a uitat? Alo. Justitia. In America pentru furt intelectual altii platesc miliarde si chiar merg la puscarie. Eu inteleg ca nea Marin din Ciocarlia Mare nu se prea pricepe la a analiza un Doctorat, si nu e vina lui, ceea ce nu inteleg este cum il suporta cei care vad adevarul si pur si simplu nu fac nimic.
  • +27 (29 voturi)    
    Jignire (Luni, 9 iulie 2012, 19:04)

    hepcallvasile1278490666411 [utilizator]

    primul ministru victor ponta ,usl-ul si "guzganii "sunt jigniri la adresa poporului roman!!!.
    infractorii nu in cancelariile europene se gasesc ci in guvernul si paralmentul romaniei sub forma unei aliante antiromanesti pentru salvarea privilegiilror unei caste , corupte si imorale !!!.
  • +33 (35 voturi)    
    Subiectul e Ponta (Luni, 9 iulie 2012, 19:05)

    Nenea Iancu [utilizator]

    E pur si simplu patologic imbecil. Nici un om intreg nu-l poate asculta mai mult de doua fraze.
  • +21 (23 voturi)    
    Hei , mai este cineva in PSD? (Luni, 9 iulie 2012, 19:06)

    kostake [utilizator]

    Mai este cineva responsabil in PSD sa opreasca pramatia asta? Chiar nu ati inteles deloc mesajul? Pontake , promite ca se va ocupa de guvern de acum inainte, ca si cum ne-ar face o mare favoare. Dar pina acum de ce nu ai avut grija de curs euro leu coane Danadanache?
    • +2 (6 voturi)    
      pai cica e vina lu base (Luni, 9 iulie 2012, 19:50)

      damocles [utilizator] i-a raspuns lui kostake

      Asa sustine imbecilu', ca TB e de vina pt caderea leului! Si eu cred ca prinde la popor varianta lui, deoarece:
      40% cu studii minim liceu contra 60% cei handicapati si plagiatori ca el! Cam asa merg si sondajele in acest moment, cu marja de eroare de + sau - 3%! Nu vi se pare ciudat? Sau este o simpla coincidenta?
  • +22 (24 voturi)    
    viza (Luni, 9 iulie 2012, 19:06)

    alin gr [utilizator]

    Marea problema nu este daca va fi sau nu Basescu,marea problema va fi ca s-ar putea sa mergem in Germania,Franta,Italia cu viza de la ambasada ca pana in 2004 si atunci domnul Victor Ponta va trebui sa emigreze din tara asta.
  • +18 (20 voturi)    
    deocamdata (Luni, 9 iulie 2012, 19:09)

    meddio [utilizator]

    tu esti doar un hot in ochii lor. Ai curaj sa le zici nemtilor in fata lucrul asta ? Ai sange in instalatie ????
  • +18 (20 voturi)    
    Da bai. (Luni, 9 iulie 2012, 19:09)

    Demigod [utilizator]

    Din punct de vedere economic SUNTEM o colonie. Imi pare rau ca eu sunt cel care trebuie sa ti-o spun.

    Dar tu, dom' premier, vrei sa ne transformi colonia intr-o republica bananiera fara banane, izolati de vest si cu rusii zambind la mal.
  • +19 (21 voturi)    
    alo , alo..... (Luni, 9 iulie 2012, 19:09)

    repi [utilizator]

    Alo TOVARASE , matale se pare ca nu intelegi care e chestia cu : vot , popor , democratie.....Basescu a fost ales de popor , prin vot daca nu stiai , si a fost ales democratic nu ca cei din "camarila"(ca tare mult va mai place cuvantul asta se pare) voastra politica....
  • +23 (25 voturi)    
    comunist nenorocit (Luni, 9 iulie 2012, 19:10)

    mockito [utilizator]

    Nu e vorba de referendum aici, este vorba de modul prin care s-a ajuns la referendum. Este vorba despre manipularea unui grup de mafioti pt a se scapa de justitie. Ponta se face ca nu intelege. E ok, o sa inteleaga cand vor incepe TOTI romanii sa-si dea seama ca o democratie nu inseamna numai promisiuni facute aiurea si 10 lei in plus.
  • +8 (18 voturi)    
    Ponta, mai ai de invațat! (Luni, 9 iulie 2012, 19:11)

    The Knight [utilizator]

    Stimate Ponta, nu ți-ai învățat lecția în totalitate - nu suntem colonie. Pe vremea imperiilor am fi putut fi considerați colonie. Acum însă, suntem sclavi exploatați prin proceduri financiare, mass-media vestică de spălare la creier și impunerea libertăților 'democratice', prin care ei se auto-intitulează beneficiari și noi plătitori de taxe, impozite și comisioane, chiar la noi în țara noastră. Așadar, domnule Copy-Paste, te rog să reproduci mai bine realitatea din EU și puterea de exploatare a acestui imperiu ascuns sub nume de Uniune.
  • +21 (23 voturi)    
    Ponta (Luni, 9 iulie 2012, 19:16)

    Nowhereman [utilizator]

    La aceasta luare de poziţie sunt următoarele variante :
    - lasă-l saracu' că nu ştie ce spune;
    - s-a îmbătat de bucurie cu Crizel, nu ţine la băutură ca Basescu şi la beţie omu' spune multe şi nevrute;
    - a înnebunit de căldură;
    - s-a certat ieri cu Daciana şi de atunci urăşte femeile;
    - e mai prost ca Liviu Pop ceea ce chiar nu ne aşteptam;
    - i-au pus etnobotanice în apa de băut;
    Problema acum e alta : ţara arde şi nebunii sting focul cu benzină.
  • +18 (20 voturi)    
    ciorditor ordinar (Luni, 9 iulie 2012, 19:17)

    Razvan_M [utilizator]

    Toata "cariera" si-a construit-o pe impostura, furtisaguri si minciuni. I-a placut sa se impopotoneze cu merite care nu sunt ale lui, incepand din vremurile cand se autonumea "cel mai tanar procuror".
    Acum isi da cu adevarat doctoratul in impostura - clasa de actorie penibila.
  • +15 (17 voturi)    
    buna gluma (Luni, 9 iulie 2012, 19:17)

    TDragos [utilizator]

    Dar Ponta a fost votat de romani sa fie premier?

    As vrea sa vad si un referendum care sa-i intrebe pe romani daca il vor pe Ponta premier....
  • +9 (13 voturi)    
    Nu suntem colonie (Luni, 9 iulie 2012, 19:17)

    ictin [utilizator]

    Suntem doar niste milogi care stau cu mana-ntinsa. Si cand or sa ne taie aia toti banii, sa vedeti atunci distractie
  • +17 (19 voturi)    
    imbecil (Luni, 9 iulie 2012, 19:17)

    Stecfaux [utilizator]

    Dragă plagiatorule, nu suntem colonie, suntem parte a Uniunii Europene. Avem drepturi, dar şi obligaţii. Ai înţeles? Obligaţii!
    Evident că n-ai înţeles: obligaţia = statul de drept.
    Tu crezi că îi păcăleşti pe europeni cu limbajul ăsta de copil prost crescut?
  • +17 (21 voturi)    
    in curand Pontanescu !... (Luni, 9 iulie 2012, 19:18)

    MenInBlack [utilizator]

    ''Ce suntem noi, colonie ?"
    Cum se cheama Comunitatea Statelor ''Independente" sovietice ? Colonii rusesti cumva ?
    Ca directia e clara catre Estul indepartat, Ponto !
    • +5 (7 voturi)    
      acelasi spirit... (Luni, 9 iulie 2012, 19:42)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      ca al rusilor, comunistilor...etc.
      Parca asa il auzeam si pe "impuscatu": Suveranitatea statului...neimplicarea in treburile interne ale altor tari, etc.
      Insa tov. copy/paste uita ca noi sintem in UE. probabil pentru tv. copy/paste noi apartinem rusilor.
  • +9 (11 voturi)    
    Colonie socialista (Luni, 9 iulie 2012, 19:19)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Da, sintem colonia socialistilor din Parlamentul european in frunte cu dl. Hanes Swoboda care a venit chiar in Romania sa ne spuna asta.

    Aproape fiecare acuzatie a pacaliciului asta se refera la o actiune pe care el insusi ori sleahta lui de hoti au facut-o anterior.

    Belarusul e considerat dictatura cu tot votul suveran al poporului.
  • +10 (12 voturi)    
    WHAAAAAAAT?????? (Luni, 9 iulie 2012, 19:20)

    Kovax [utilizator]

    Ce se intampla in tara asta??? Chiar trebuie sa emigram? Ma astept intr-un an la marea nationalizare. Si nu glumesc!
  • +6 (8 voturi)    
    e simplu (Luni, 9 iulie 2012, 19:21)

    N123 [utilizator]

    ponta si antonescu mizeaza totul pe referendum. dupa ecuatia: poporul a votat impotriva lui basescu, deci noi n-am facut decat sa aparam democratia. nu sint prosti deloc... intii ani de latraturi pline de ura impotriva lui basescu, acum calcarea legilor in picioare pentru a-i scapa pe romani de maleficul basescu. cind antonescu o sa-l gratieze foarte curind pe nastase (dupa ce antenele si jurnalul national l-au scos deja drept figura tragica si detinut politic), spalarea pe creier a poporului va fi ajuns deja foarte departe. asta e socoteala pe care si-o fac.
  • +5 (7 voturi)    
    Da bah javra! (Luni, 9 iulie 2012, 19:21)

    Trojan.H [utilizator]

    Suntem colonie rusa. Multumita tie si celorlalti tradatori.
    Dar nu scapati! Tu vei fi primul!
  • +4 (6 voturi)    
    Egocentrici (Luni, 9 iulie 2012, 19:22)

    Paul_Atreides [utilizator]

    Nu-i spune nimeni idiotului asta si nevroticul celuilalt ca EI NU SUNT POPORUL ROMAN?
    Oamenii astia nu ma reprezinta si ma simt complet dezonorat de faptul ca exista acolo unde sunt acum.
  • +5 (7 voturi)    
    vorbe (Luni, 9 iulie 2012, 19:23)

    delllia [utilizator]

    vorbe mari si oameni mici
  • +8 (10 voturi)    
    Nici Ilici (Luni, 9 iulie 2012, 19:25)

    vasile-roaita [utilizator]

    Nici Ilici cit este el de nesimtit n-ar fi avut curajul si tupeul sa foloseasca asemenea cuvinte. Ilici, da-l jos pe plagiator din fruntea PSD-ului ca ajunge cit a facut tara de ris.
    Am inceput sa-l regret pe Prostanac.
  • +4 (6 voturi)    
    Ponta (Luni, 9 iulie 2012, 19:34)

    oneofthem [utilizator]

    PSD-ul a reusit performanta de a gasi unul mai prost ca Prostanacul.
  • +4 (6 voturi)    
    Caragiale... (Luni, 9 iulie 2012, 19:36)

    jos_iliescu [utilizator]

    "Nu voi, stimabile, să ştiu de Europa dumitale, eu voi să ştiu de România şi numai de România!"
  • +5 (7 voturi)    
    off ... (Luni, 9 iulie 2012, 19:36)

    sub0cold [utilizator]

    se pare ca retardatul asta de Ponta a luat nastere prin ciocnirea violenta a doua molecule de prostie ...
    Altfel .. nu-mi explic scurt circuitele din tartacutza ...
  • +6 (8 voturi)    
    Faptele vorbesc (Luni, 9 iulie 2012, 19:39)

    Clop [utilizator]

    Insolentul asta vine, inca o data, cu vocea lui imberba, emasculata, sa ne declare insidios inca o chestiune maro.
    Sper sa fie scuturat iremediabil zilele urmatoare. Atat de catre societatea civila + dreapta romaneasca, cat si de Europa, in fiecare zi si miercurea care sta sa vina.

    *Hrebenciuc a iesit fatis la atac, asta inseamna inca o data, ca lupta politica e pe viata si pe moarte!

    **Dragnea despre teritoriu: Mobilizare pana la ultima suflare, din ultimul catun etc.

    Daca Romania va picoti de la caldura si nu va sta inflamata total, vizibil, in zilele urmatoare, vom avea de tras multa vreme dupa aceasta sarabanda politica total defavorabila tarii noastre.
  • +10 (12 voturi)    
    Tontonel (Luni, 9 iulie 2012, 19:40)

    LorinOfcanu [anonim]

    Tontonel pontos, mai pune tu mult poporu' pavaza in fata ta si n-o sa-ti placa deloc ce repede o sa te duci la vale.. Muuuuult mai repede decat Basescu..
  • +11 (13 voturi)    
    TACI BAAA ODATA!!! (Luni, 9 iulie 2012, 19:41)

    cristi_an [utilizator]

    ca ne-ai facut de c--t in toata lumea!
  • +9 (11 voturi)    
    simplu (Luni, 9 iulie 2012, 19:44)

    corvus_coraX [utilizator]

    imbecil și iresponsabil
  • +13 (15 voturi)    
    A trecut de la 75% la 92%, semn bun! (Luni, 9 iulie 2012, 19:46)

    gazania [utilizator]

    Vorba lui Moise Guran, cand va guverna o zi intreaga?Impertinentul asta nu-si da seama ca angajeaza o tara intreaga in aceasta lupta ? Am vrut noi sa fie referendum sau ei? Mergem pt a repara magaria lor , care ne costa o gramada de bani .
  • +10 (12 voturi)    
    )))) (Luni, 9 iulie 2012, 19:50)

    nic1 [utilizator]

    Pontacule vezi ca prieteni tai socialisti din Franta si Germania te lasa cu curul in balta cand i-ti este lumea mai draga.
    NU uita de unde vin bani pt.ca toti bugetari,pensionari sa i-si primeasca salariile si pensiile.
    Din intamplare sau nu de luna viitoare nu poti sa-ti mai platesti armata de revolutionari si atunci sa vad ce mai faci.
    Tu si Antenescu santeti nuste iresponsabili penali.
    • +1 (3 voturi)    
      Nici o problema (Marţi, 10 iulie 2012, 8:45)

      durul [utilizator] i-a raspuns lui nic1

      Va face rost de bani de la prosii care vor vota pentru suspendarea lui Basescu .
  • +8 (10 voturi)    
    spirala mortala (Luni, 9 iulie 2012, 20:10)

    nicubila [utilizator]

    in sfarsit au intrat in spirala mortala care o asteptam. replicile de lupi incoltiti devin tot mai crizate odata cu strangerea latului. probabil ca nici iliescu nu ii mai poate calma, desi sunt convins ca el ar fi in stare sa gaseasca alta strategie.

    una peste alta, usl isi pecetluiesc soarta, si vor ceda ca nu putem deveni un Iran.
  • +10 (12 voturi)    
    Da. (Luni, 9 iulie 2012, 20:12)

    iMC [utilizator]

    Un singur lucru poate fi adaugat, chiar in versuri:

    Mare gunoi e Ponta asta, asa zicea un amic.
    Eu zic ca nici macar asta nue, e un nimic.
  • +8 (10 voturi)    
    Sigur nu sint de capul lor! (Luni, 9 iulie 2012, 20:12)

    CetateanulRoman [utilizator]

    De unde bani sa sustii antenele 8 ani? Si toate ziarele aservite? Si cum s-a intimplat ca ce nu a fost vindut la fier vechi idin industrie a fost privatizat la Est?
    Vesticii stiau probabil cine e in spatele lor. Nu s-au asteptat insa la o lovitura de forta avind drept scut "poporul"! Reactia Cancelarilor Europene ne scoate de pe orbita, dar asta e chiar ce isi doresc cei de la putere! Plasarea intr-o zona gri le permite sa stoarca mai bine tara. Sa ne faca din nou "meleonari" pe toti! Este o ecuatie distrugatoare pentru viitorul nostru ca tara.
    uslistii astia nu pot intelege ca DEMOCRATIA inseamna ca diverse functii ale statului sa fie distribuite diverselor culori politice TOCMAI pentru a asigura faptul ca statul nu ajunge feuda unui partid!
    Ei insa nu inteleg decit pcr si marea aiureala nationala! Atita pot!
    PS: macar sa profitam de gafa lui pontonel. Sa declaram razboi Germaniei, poate de data asta avem noroc si cistiga ei. Ce ne facem insa daca iese ca datile trecute!
  • +11 (13 voturi)    
    Urecheala (Luni, 9 iulie 2012, 20:15)

    omliber [utilizator]

    Noi nu contestăm ideea de referendum. Noi contestăm modul în care s-a ajuns aici. Ordonanţele de urgenta prin care aţi mutat instituţii ale statului de la locul lor în subordinea Guvernului sau a Primului Ministru. Noi contestăm ordonanţele prin care aţi desfiinţat instituţii ale statului, sau le-aţi limitat atribuţiile… Vi se pare că dacă la referendum se va vota pentru demiterea preşedintelui – asta vă va legitima! Dar nu este aşa! Încălcarea legilor, a constituţiei, furtul calificat sunt tinichele pe care le veţi purta toată viaţa!!!
    Credeţi că la Cancelariile europene sunteţi chemat, dle Ponta, să daţi explicaţii???
    Credeţi că Parlamentul European, Comisia Europeană, guvernele europene se informează din presă? Dar ambasadele lor ce fac? Credeţi că acestea îşi permit să cheltuiască banii contribuabililor fără să-şi facă treaba???
    Nu, dle Ponta, sunteţi prins într-o politică de 2 lei. Cancelariile europene vă vor urechea şi vă vor pune la punct. Oricum… din cauza plagiatului nu aveţi credibilitate.
    Oricine în locul dvs. s-ar ascunde cât mai bine, plin de ruşine, dar văd că n-aţi fost când s-a împărţit!
  • +12 (14 voturi)    
    mars din fruntea tarii (Luni, 9 iulie 2012, 20:17)

    ovigeo [utilizator]

    impostorule. Nu vreau sa amanetezi viitorul copiilor mei. Si eu am o diploma pe care am obtinut-o prin munca nu vreau sa mi-o anulezi cu plagiatul si cu nerusinarea ta.
  • +9 (11 voturi)    
    O sa vedeti (Luni, 9 iulie 2012, 20:21)

    dami365 [utilizator]

    "dragi" uselisti unde o sa duceti voi Romania,sub indrumarea iubitilor vostri conducatori(unul mai prost ca celalalt).Tot ce se intampla e tare trist si o sa vada si gasca de behaitori care acum ii sustine unde o sa ajunga!Nu ma dau usor batut,dar cu atata prostie e greu sa lupti!Nu am idee ce s-ar mai putea face!De data asta,cel putin pana acum,au castigat cei multi si prosti.
  • +9 (11 voturi)    
    jos cu chiaburii! (Luni, 9 iulie 2012, 20:29)

    cldtoma [utilizator]

    s-a drezit si il dottore che guevara de dorobanti sa vorbeasca. cred ca viseaza la revolutia mondiala condusa de el. doar de el pentru ca antenescu doarme si nu trebuie deranjat
  • +6 (8 voturi)    
    tot un fel de colonie. (Luni, 9 iulie 2012, 20:30)

    dezamagitul [utilizator]

    Ai dreptate ms.paste nu santem colonie germana in schimb santem colonia rusa a gastii bolsevicului iliescu . Dupa ce a tacut o perioada iar a scos capul tatucul ilescu ca sa nu se creada ca a fost implicat in marsaviile neo comuniste. Pana si aliati vostri socialistii germani, francezi si alti nu sant de acord cu manarelile voastre . Sant curios pe cine mai dati vina ca basescu este neutralizat .
    Toti politicieni de doi bani de la noi cauta un tap ispasitor pentru incompetenta lor , ori criza , ori ca nu ii lasa basescu sa lucreze , parca ar sta cu pusca la spatele lor si nu i-ar lase sa se mai ocupe si de problemele celor care i-au ales .
    Iar noi platim toate tampeniile voastre in urma distrugerii economiei.Cate ne mai asteapta dupa cresterea Euro, cresterea pretului la combustibili la energie si multe altele.Ne-ati facut de ras in toata lumea mai rau ca dupa mineriada.
  • +6 (8 voturi)    
    Romania este star european (Luni, 9 iulie 2012, 20:30)

    gorjenii [utilizator]

    Si nu ati contribuit cu nimic la obtinerea acestui statut. Pentru a intelege Uniunea Europeana este nevoie de mult mai mult decat de diplome si mastere inutile, Indiferent de doctrina, oamenii politici responsabili din UE nu vor accepta alaturi de ei un om care nu intelege valoarea CUVANTULUI.
  • +9 (11 voturi)    
    Parerea mea (Luni, 9 iulie 2012, 20:37)

    palul [utilizator]

    Nu, nu suntem colonie. Da' ce bine ar fi...
  • 0 (2 voturi)    
    Ce oameni rai... (Luni, 9 iulie 2012, 22:03)

    alt_anonim [utilizator]

    Chiar nu inteleg ce saracul om...
    Asta a invatat sa faca si asta face: copiaza un pic de la Stalin, un pic de la Putin.... Diferenta e ca Putin e o persoana inteligenta, ce stie sa-si urmareasca interesele, iar pe deasupra are si toate resursele "mamei Rusia" in spate, asa ca isi permite. Ponta, din pacate, n-are nici una, nici alta.
    Dar, daca asa a vazut ca face "ursul" de ce sa nu-l copieze :)
  • 0 (2 voturi)    
    Dl Ponta (Marţi, 10 iulie 2012, 2:42)

    Dan D. [utilizator]

    Nu te impana degeaba, ca nu sintem "poporul tau" - ne vedem la vot.
  • 0 (2 voturi)    
    reprezentare de top (Marţi, 10 iulie 2012, 8:10)

    santi [utilizator]

    oare cum te duci ....cu "presedintele" prin europa????habar nu are de el.......si nu se vb lipoveneste....tu nu prezinti incredere...cine sa vb cu voi??????asa ca dute la lukasenko.....stie si ruseste si e la fel de incredere ca si voi..........sunteti o rusine.....iar eu nu ma simt reprezentat...............Vreau 300 de putori......cu prezenta in parlament ...si pierderea mandatului la 3 absente nemotivate....fara cazier.......daaaaaaa...poti pune si intrebarile astea la referedum.....
  • 0 (0 voturi)    
    cat creste nasul lui Pinnochio ?? (Marţi, 10 iulie 2012, 12:31)

    Panter [utilizator]

    <<Pozitiile iresponsabile ale PDL si ale lui Basescu evident ca au influenta negativa (asupra cursului valutar, n.r.), din cauza minciunilor lor cu 'lovituri de stat'... Oamenii isi inchipuie ca suntem prin Siria aici >> asta declara doctorul copy paste ---
    --- ce suntem in Siria ?? cum se poate asa ceva s-a mutat cumva Romania din Europa???
    cat ce sa mai zic despre cursul BNR care a luat-o razna de cand s-a schimbat guvernul, sa spui o asemenea minciuna ar trebui sa mananc multa lamaie ca imi este rau la cate minciuni spun si chiar cu zambetul pe buze; in 2 luni de cand au venit nu au facut nimic referitor la cursul euro decat sa arate cu degetul spre ceilalti ........oare nu mai sunt oameni competenti in Romania si nu mai fanfaroni care acuza ca nu noi si ei sunt de vina, asemenea diplomati gen << Rica Venturieni sau Pinochio >> e plin noua conducere a acestei tari.......
  • 0 (0 voturi)    
    Doamne, cata prostie! (Marţi, 10 iulie 2012, 18:31)

    apoliticus [utilizator]

    Ponta e incredibil


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version