Victor Ponta vrea ca la referendumul de demitere a presedintelui sa fie utilizate rezultatele recensamintului din 2011, care scade cu aproape doua milioane de locuitori populatia Romaniei

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 5 iulie 2012, 12:57 Actualitate | Politic

Victor Ponta vrea ca la referendumul de demitere a presedintelui sa fie utilizate rezultatele recensamintului din 2011, care scade cu aproape doua milioane de locuitori populatia Romaniei. Premierul Ponta a declarat joi, la finalul unei intilniri cu membri ai mediului de afaceri, ca a solicitat INS date despre intrarea in vigoare a rezultatelor recensamintului.

"Stiti foarte bine, deocamdata pe listele electorale noi figuram ca in 2001 sau 2002, cu trei milioane de oameni in plus, oameni care nu mai sunt cu adevarat electori. O sa incerc sa rezolv aceasta problema pentru ca referendumul, daca se va organiza, repet, nu doresc sa anticipez in niciun fel vreo decizie a Parlamentului, dar daca se va organiza sa se organizeze cat mai repede, sa se organizeze absolut corect, pentru ca votul romanilor sa puna punct acestei crize politice intr-un fel sau altul", a spus Ponta.

Reamintim ca listele electorale se realizeaza pe baza rezultatelor oficiale ale ultimului recensamint valabil. Daca numarul de votanti de pe liste scade, atunci si numarul de voturi necesare la referendum pentru demiterea presedintelui scade. Or, recensamintul din 2011 a aratat o scadere de aproximativ 2 milioane a populatiei Romaniei, dar rezultatele sale nu au fost validate inca. Daca ele vor fi validate oficial, listele electorale se vor reface in scadere, si va scadea proportional si numarul de voturi necesare demiterii.

Institutul National de Statistica a anuntat in repetate rinduri ca rezultatele definitive ale recensamintului vor fi disponibile in semestrul al II-lea din 2013.

Vezi aici rezultatele preliminare de la Recensamintul din 2011


Vom reveni cu amanunte























10303 vizualizari

  • 0 (24 voturi)    
    Normal sa folosesti ultimul recensamant (Joi, 5 iulie 2012, 13:03)

    asus [utilizator]

    Normal sa folosesti ultimul recensamant de anul asta si nu pe ala de acum 10 ani.
    • +21 (31 voturi)    
      Adevarat (Joi, 5 iulie 2012, 13:24)

      GigiL [utilizator] i-a raspuns lui asus

      dar rezultatele finale sunt provizorii, deci nu se pot lua dpdv juridic in calcul!!!
      • -18 (26 voturi)    
        Nu prea conteaza (Joi, 5 iulie 2012, 13:31)

        ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui GigiL

        Romania nu e hotnews cum crede Basescu. Vor da cu "iesi afara" vreo 10 milioane.
        • +17 (23 voturi)    
          crezi?? (Joi, 5 iulie 2012, 13:59)

          excalibur [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

          si daca au sa fie numai trei milioane pt suspendare platesti tu si cretinii ceilalti uslasi costurile ocazionate??? ca sa nu mai vorbim de nesimtirea in care s-a procedat , cu bocanci dati in gura democratiei... dar nu trebuie sa ne miram, comunistii si urmasii lor totdeauna au procedat asa. Inrt-o tara care se respecta si respecta votul celor ( milioane care l-au ales pe Base, ati fi trecuti in afara legii cu toata alianta voastra de derbedei
          • -4 (6 voturi)    
            Vezi rezultatele la locale (Joi, 5 iulie 2012, 14:47)

            ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui excalibur

            Daca nu esti inca convins cum se termina referendumul.
            • +1 (3 voturi)    
              localele (Joi, 5 iulie 2012, 15:02)

              cetatean.ro [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

              Dupa locale multe mizerii au facut USL-istii.
            • 0 (0 voturi)    
              tocmai ca au fost locale (Joi, 5 iulie 2012, 20:51)

              kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

              si nu parlamentare !
              un amanunt, vezi ca multi de virsta medie, mai educati, nu au iesit la vot. la locale au iesit doar pensionarii,bugetarii si asistatii sociali...
      • -17 (23 voturi)    
        majoritatea prezenta conteaza! (Joi, 5 iulie 2012, 13:38)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui GigiL

        Suspendarea lui Basescu inseamna decapitarea mafiei PD-l si a unui sistem clientelar implementat de atatia amar de ani de zile in Romania. Aceasta este credinta majoritatii cetatenilor romani despre ispravile acestui individ care a ajuns sa comita toate abuzurile pentru a-si pastra puterea! Fara Basescu emanatia sa, Partidul Democrat, se va intoarce in haos acolo de unde a si venit iar cei care vor incerca sa il sprijine vor sari in cap in lada fara fund a isoriei....
        • +4 (10 voturi)    
          Pretentia de dreptate..... (Joi, 5 iulie 2012, 14:14)

          vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui busola

          .....se dovedeste cu fapte clare, nu cu remarci generaliste fara substanta. Ce inseamna: "Suspendarea lui Basescu inseamna decapitarea mafiei PD-l si a unui sistem clientelar implementat de atatia amar de ani de zile in Romania. " Poti sa oferi niste fapte concrete legate de activitatea lui Basescu care sa sustina aceste lucruri? Sau totul nu e decat o vorba in vant. Asta cu coruptia and stuff.
          • +3 (5 voturi)    
            traiti bine? (Joi, 5 iulie 2012, 15:42)

            busola [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

            Sunteti cumva cap de familie si trebuie sa puneti painea pe masa? Daca da, spuneti-ne cata mita/spaga ati dat in anii 2010/2011 ca sa supravietuiti/faceti profit sau ca sa va pastrati locul de munca, la cate compromisuri ati fost silit din cauza rapacitatii institutiilor de control? V-a fost respectat dreptul la proprietate, nu v-a tulburat nimeni posesia cu nimic? Intrebati-va cat a crescut bunastarea familiei dvs. in perioada guvernarii PD-L? Sau a descrescut? Taxele si birurile luate de la dvs. si de la cei care sunt in aceeasi postura de simpli cetateni contribuabili ca si dvs. unde au fost cheltuite din moment ce statul roman se imprumuta la dobanzi uriase ca sa plateasca pensii, salarii in scoli, spitale, oridine publica si aparare in conditiile in care au fost inchise o gramada de scoli, spitale, posturi de politie, unitati militare etc? Credeti ca ati fost guvernat corect in ultimii 4 ani, ca reprezentantii puterii v-au aparat sau v-au jumulit prin taxe de protectie mafioate? Criza europeana o puteti vedea mergand in Europa, observand cum traiesc francezii, belgienii, spaniolii, grecii...Oare nu este posibil ca gulerele albe PD-L sa fi decis in 2009 ca cel mai bun pretext de a stoarce bani de la cetateanul captiv este sa-i impuna orice masura arbitrara sub pretextul CRIZEI?.. de fapt, care criza?...o puteti defini? sau e o criza a guvernarii romanesti si nicidecum a datoriilor europene, din moment ce pana la Boc aveam datorii mai mici decat dupa Boc?
      • +5 (7 voturi)    
        solutie (Joi, 5 iulie 2012, 14:46)

        Egres [utilizator] i-a raspuns lui GigiL

        iata solutia pentru a folosi datele recensamantului din 2011 la referendum, in pasi, ca sa inteleaga si Ponta plus Crin. Vineri 6 iulie 2012:
        - 9am - Ponta dezminte categoric orice incercare de a folosi datele recensamantului la referendum (Crin doarme)
        - 11am - Purtatorul de cuvant al guvernului declara ca este posibila o sedinta de guvern, daca "in orice clipa, guvernul considera necesar"
        - 1pm - sedinta de guvern cu usile inchise
        - 3pm - ordonanta de urgenta data de guvern pentru a folosi datele recensamantului din 1907 pentru referendum
        - 3 fara un sfert - se publica in Monitorul Oficial ordonanta de urgenta legata de referendum.
    • +19 (23 voturi)    
      ocaua mica (Joi, 5 iulie 2012, 13:25)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui asus

      da, dar publicarea rezultatelor recensamantului a fost amanata cu intentie pana la o data neprecizata (sic!) desi a fost programata initial si mai apoi reprogramata de cateva ori inainte de alegerile 10 iunie!

      dar asta nu o sa se spuna la tvurile de 'stiri'!
    • +25 (29 voturi)    
      ptr copy-paste (Joi, 5 iulie 2012, 13:38)

      k7 [utilizator] i-a raspuns lui asus

      ....din cate stiu si nr. parlamentarilor e in functie de populatia Romaniei....e drept populatia a scazut dar parlamentarii ba
      • +3 (5 voturi)    
        Da (Joi, 5 iulie 2012, 14:07)

        abcde [utilizator] i-a raspuns lui k7

        Daca se aplica la referendum recensamantul, trebuie sa se aplice si la parlamentare si o sa scada chiar daca nu vor sa modifice bulangii constitutia sa fie 300 de parlamentari
    • 0 (2 voturi)    
      de frica (Joi, 5 iulie 2012, 14:59)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui asus

      DE FRICA nu v-a folosi nici datele recensamantului din 2011 ci o va rezolva singur :VA DA O ORDONANTA DE URGENTA !
    • +2 (2 voturi)    
      Scadem si nr de parlamentari .. (Joi, 5 iulie 2012, 15:14)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui asus

      corespunzator? Sau acolo nu ne mai convine, ca sunt multi fomisti. Ponta e dator inca romanilor cu aplicarea rezultatelor altui referendum: ala cu 300 de parlamentari! Sa vezi ce economie am face...
  • +27 (35 voturi)    
    Si sa-i adune si pe romanii emigrati (Joi, 5 iulie 2012, 13:05)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Dar aia presimt ca nu vor mai avea drept de vot in curand, in urma unei ordonante de urgenta...
  • -16 (28 voturi)    
    just, pentru ca atitia suntem (Joi, 5 iulie 2012, 13:07)

    tache2011 [utilizator]

    daca faceati calculele vedeati ca la alegerile locale nu au votat 50% din populatie ci 75%.
    dar probabil ca pe principiu 'ce face ponta este gresit din start' se vor gasi unii care sa conteste aceasta masura absolut logica.
    • +18 (20 voturi)    
      ... (Joi, 5 iulie 2012, 13:25)

      Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

      Multe lucruri pot sa fie logice dar nu neaparat posibile sau legale. In cazul asta rezultatele finale vor fi publicate in 2013 (cum scrie si in articol de altfel). Deci nu poti sa aplici ceva nefinalizat.
      • -8 (12 voturi)    
        sa-ti explic (Joi, 5 iulie 2012, 13:31)

        zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Lol Lolovici

        recensamantul nu e finalizat in ceea ce priveste aspectele mai ample, cele legate de gospodarii, cate gospodarii sunt, cate animale au oamenii, cati traiesc la sate si cati la orase, fineturi din acestea, numarul de locuitori se stie si poate fi facut public, eu cred ca ar trebui sa fie demis cu 50% din cei prezenti, asa cum a fost ales
  • +16 (20 voturi)    
    pai nu vad rostul... (Joi, 5 iulie 2012, 13:08)

    lucyan [utilizator]

    ca oricum au modificat legea referendumului si nu se mai tine cont de numarul de votanti inscrisi pe liste... sau poate se gandeste la alegerile parlamentare...
    si poate da o ordonanata de urgenta sa intre in vigoare chiar de azi, in cazul in care CC se pronunta ca fiind neconstitutionle toate OUG-urile emise de parlament si de guvern zilele astea si ramane in vigoare veche lege privind referendumul, sa aiba avantaj...
    dar daca CC zice ca aceste ordonante, sau o parte din ele nu sunt constitutionale, chiar si pentru faptul ca sunt in vacanta, inseamna ca trebuie reluat tot procesul de suspendare, nu? ca parlamentul a fost ... ilegal, sau cum se zice, cam cum era si ponta la bruxelle, nelegal...
  • +19 (25 voturi)    
    o noua soparla (Joi, 5 iulie 2012, 13:09)

    b0gdan [utilizator]

    Asta e o noua soparla marca Ponta: referendumul e valid daca se prezinta 50% din cetatenii inscrisi pe listele electorale permanente; oricum nu prea are legatura cu rezultatele recensamantului, trebuie actualizate listele electorale...
    • +13 (15 voturi)    
      hmm (Joi, 5 iulie 2012, 13:31)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui b0gdan

      deci daca la alegerile locale prezenta la vot a fost de 56%, la referendum, care e tratat cu mult mai putin interes de catre oameni, mi-e greu sa cred ca se va depasi 40%
      Deci acum imi dau seama ca problema reala a uslului acum incepe.
  • +30 (36 voturi)    
    ******* (Joi, 5 iulie 2012, 13:10)

    Andradda [utilizator]

    Corect.

    Dar in acest caz, Ponta trebuie sa tina cont de acest lucru si in cazul alegerilor parlamentare, de unde ar trebui sa dispara vreo 60 de posturi de deputati si senatori, tocmai pt faptul ca Romania are acum 2 milioane de cetateni mai putin.
    Dar bineinteles ca Ponta va sustine ca este prea tarziu pt a se "redesena" colegiile.
    Asa ca, vom avea nu doar 470 de senatori si deputati ci vreo 490.
    Ca sa poata USL sa-si recompenseze slugile!
    In schimb, la referendum e floare la ureche sa taie 2 milioane de pe lista!
    Batjocura totala.
    • +9 (9 voturi)    
      tot CCR va decide (Joi, 5 iulie 2012, 14:03)

      nede [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      daca CCR considera OUG data de guvern pentru referendum, neconstitutionala, referendumul ar putea fi organizat degeaba, pentru ca tot CCR valideaza referendumul la final...deci se aduna toate incalcarile acestei gloate USL-iste, si la final le da prost....
  • -4 (12 voturi)    
    Ce relevanta are numarul de oameni de pe liste? (Joi, 5 iulie 2012, 13:12)

    bogdanicus [utilizator]

    Nu au de gand sa modifice oricum legea referendumului si sa fie dat jos cu 50%+1 din cei ce voteaza? Nu ai conteaza cati sunt pe liste... Nu?
    • +17 (19 voturi)    
      ***** (Joi, 5 iulie 2012, 13:26)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

      Depinde.
      Nu stiu daca vor modifica si legea in asa fel incat sa elimine si validarea referendumului.
      Adica, o modificare e clara.
      Anume ca majoritatea celor prezenti la vot, poate sa decida demiterea presedintelui.
      Dar, mai exista o prevedere care reglementeaza validitatea referendumului in sine, fara nicio legatura cu rezultatul votului.
      Adica pot sa se prezinte 100 de oameni la vot si daca 51 voteaza demiterea, Basescu e demis.
      Insa, apare problema ca insusi referendumul sa nu fie valid datorita participarii prea mici.
      Nu uitati, aici nu e vb de simple alegeri electorale.
      Aici e vb de un referendum.
      Dar, bineinteles ca vor rezolva si aceasta problema. In stilul USLamist - desigur.
  • +6 (14 voturi)    
    ponta e varza (Joi, 5 iulie 2012, 13:15)

    gigilone [utilizator]

    sa-i spuna va rog cineva ca daca trece legea cu 50%+1 din cei prezenti la vot, nu mai are nici o relevanta numarul populatiei - la referendumul privind demiterea presedintelui
  • +4 (12 voturi)    
    si cand le valideaza??/ (Joi, 5 iulie 2012, 13:16)

    ggna [utilizator]

    La noapte? n-o avut timp aproape un an si in cateva ore is gata??? eu cred ca listele-s tiparite de mult!!!!
    si apoi, aia 2 milioane is morti??? NU! sunt plecati din tara!!!!! sau pt. cei din diaspora nu-i referendum?? Asta-i ultima ordonanta de urgenta?
    • +15 (15 voturi)    
      nelămurire (Joi, 5 iulie 2012, 13:25)

      domu [utilizator] i-a raspuns lui ggna

      dacă eu nu am fost recenzat înseamnă că nu exist? deci nu pot să votez la referendum?
  • +6 (10 voturi)    
    pai ce relevanta are (Joi, 5 iulie 2012, 13:17)

    vindicomvs [utilizator]

    daca schimbati legea referendumului prin care presedintele poate fi demis cu 50% plus unu din numărul alegătorilor prezenţi la vot si nu a celor insrisi pe liste?

    Nu de alta dar daca nu reusiti sa schimbati legea, nici nu inteleg de ce atata deranj ptr ca sigur nu va trece. Nici nu cred ca se vor prezenta mai mult de 30% la vot din cei inscrisi.
    Sunt multi oameni care, desi il urasc pe Base, nu vor veni la vot tocmai ptr ca suspendarea lui s-a facut prin mijloace nedemocratice.
  • +17 (23 voturi)    
    50% + 1 (Joi, 5 iulie 2012, 13:18)

    Jane Doe [utilizator]

    E mai usor de calculat asa.... Celebrele manevre electorale PSD-iste incep sa fie puse, in aplicare, deja!

    Astora nu le-a scapat nimic: planul e pus la punct, in cele mai mici amanunte! Ce si-o mai zambi, in barba, Voiculescu - cu fatza aia a lui, cenusie si morbida, de cadravu uitat afara....
  • +16 (24 voturi)    
    Șobolănizarea: Episodul 1. (Joi, 5 iulie 2012, 13:19)

    The Knight [utilizator]

    Așteptăm sentința finală în cazul Voiculescu. Adrian Năstase are nevoie de colegi de încredere, pentru a socializa și juca table în pușcărie. Însă atenție: Voiculescu trebuie legat de picior, să nu se arunce de la balcon. Ulterior, mâinile îi vor fi legate într-o cămașă de forță, spre a evita orice tentativă de suicid. Apoi, acesta va fi întins pe o masă de operație, unde i se vor extrage meticulos testiculele, după ce i se vor fi strivit, pe un fund de lemn de esență nobilă și pe muzică de Bach, cu barosul. Membrele superioare i se vor amputa prin smulgere bidirecțională exercitată de doi cai aflați în mișcare opusă, iar, conform tradițiilor aplicate în fermele de găini, i se vor îndesa apoi în Ms-Dos. Picioarele acestuia vor fi trecute prin mașina de tocat, iar pasta astfel obținută i se va îndesa în gură victimei, în timpul ultimelor spasme. Cu un bisturiu i se va deschide cutia toracică, de unde i se va extrage inima încă pulsând, cu care se va încinge apoi o partidă de fotbal, în fața plenului. Intestinele acestuia se vor pune in aplicare în vizita familiei acestuia, unde vor fi folosite drept prezervative. Resturile carcasei vor fi date la șobolani, după ce, în prealabil, muci, flegmă și urină vor fi vărsate din trecere, de către cetățeni. Aceiași șobolani vor fi transferați noaptea către penitenciarul Rahova, unde îl vor masacra pe Năstase în somn, fiind apoi direcționați spre bunicuța Iliescu. Sfârșitul Episodului 1.
  • +2 (2 voturi)    
    NU VREAU (Joi, 5 iulie 2012, 13:21)

    Blackball [utilizator]

    sa fiu condus de un plagiator=hot si de un presedinte chiulangiu si somnoros!
  • +11 (15 voturi)    
    Foarte bun recensamant ): (Joi, 5 iulie 2012, 13:26)

    Igriculescu [utilizator]

    Numai eu am o groaza de prieteni care nu au fost recenzati. O mascarada, facuta de ochii europei.
    Sa se faca o baza de date digitalizata cu toti cetatenii romani, cu CNP si adresa, astfel incat la alegeri sa nu mai avem vot multiplu.
    Sa vedem ce abuz mai face Victor Pinochio Ponta ?
    Publica in MO ultimul recensamant in urmatoarele ore ?
  • +9 (13 voturi)    
    .. (Joi, 5 iulie 2012, 13:26)

    Witch [anonim]

    Nu l-au putut valida juma de an, il valideaza azi.
  • +7 (15 voturi)    
    mare lucru! (Joi, 5 iulie 2012, 13:27)

    Reshape [utilizator]

    Pai Ponta a fost in stare sa incalce Constitutia, ce mare lucru sa dea o ordonanta de urgenta in care sa spuna ca in Romania mai sint 1.000.000 de cetateni cu drept de vot?
  • +8 (8 voturi)    
    n-o sa mai conteze (Joi, 5 iulie 2012, 13:28)

    Non [utilizator]

    recensamantul. prin modificarea la legea referedumului, pe care o tocmai coace USL, va conta votul majoritatii simple a votantilor (adica 50%+1 nu se va mai raporta la nr. celor cu drept de vot, ci la nr. celor care voteaza efectiv.) pam, pam!
  • +6 (8 voturi)    
    Un articol interesant (Joi, 5 iulie 2012, 13:32)

    kebab [utilizator]

    Rog Hotnews daca ne poate prezenta un articol cu toti elevi domnului profesor univ. doctor A. Nastase. In special cei care actualmente sunt in slujba justitiei. Gen Laura Andrei, presedintele Tribunalului Bucuresti. Ce ar fi si mai interesant ar fi o lista cu deciziile luate de acestia pe parcursul carierei lor. Ex ar putea fi si domnul Ponta in calitate de procuror in dosarul lui Elan Schwartzenberg.
  • +6 (6 voturi)    
    diaspora (Joi, 5 iulie 2012, 13:34)

    ruffus [utilizator]

    referendumul nu se organizeaza si in diapora????
  • +5 (7 voturi)    
    In afara tarii (Joi, 5 iulie 2012, 13:34)

    andisa [utilizator]

    Ne va exclude mai mult ca sigur pe noi, cei care traim in afara tarii, pentru ca stie ca majoritatea nu vor fi de acord cu suspendarea. Dar las' ca suntem buni la trimis bani in tara...
  • +5 (7 voturi)    
    chiar ca ramanem prosti! (Joi, 5 iulie 2012, 13:42)

    paul155 [utilizator]

    Ce inportanta are astazi recensamantul? Daca USL a decis deja si rezultatul votului.Putem da o hotarare de urgenta ca nu sant valabile voturile inpotriva suspendari! Cine poate contrazice astazi hotararea USL?
  • +4 (6 voturi)    
    Se pare ca s-au infundat (Joi, 5 iulie 2012, 13:52)

    CraciunOvidiu [anonim]

    Se pare ca nu o sa le mearga cu schimbarea legii referendumului. Astia is in stare sa schimbe legea referendumului si in ziua cu votul, dupa ce or vedea ca nu le iese socoteala. De la 50%+1 din cei inscrisi, la 50%+1 din aia prezenti, pana la sa se considere numai votul lu Ponta. Surpriza mare o sa aiba la referendum. Pacat de liberali. Au disparut deja, precum taranistii.
  • +3 (3 voturi)    
    Eu cred ca ... (Joi, 5 iulie 2012, 13:59)

    sub0cold [utilizator]

    Tonta doreste sa afle daca au mai murit 2.000.000 de votanti ai PSD / USL sau ai PDL ....
  • +2 (2 voturi)    
    Nedumerire (Joi, 5 iulie 2012, 14:07)

    Marynu [utilizator]

    Vorbim de numarul locuitorilor din Romania cu drept de vot sau de numarul cetatenilor romani cu drept de vot? Eu nu vad la ce ii incurca faptul ca sunt mai putin cu aprox 2 mil locutori in Romania. Cei de afara nu voteaza?
  • 0 (0 voturi)    
    2013? (Joi, 5 iulie 2012, 14:08)

    compadre [utilizator]

    Dar dece au nevoie de asa mult timp?
    Au pus un singur om sa faca statisticile?
  • +1 (1 vot)    
    domnilor:) (Joi, 5 iulie 2012, 14:09)

    demaGOGU [utilizator]

    problema spinoasa ptr ponta&co este urmatoarea:

    referendumul nu este validat daca presenta la vot este de sub 50% din numarul celor inscrisi pe liste!

    de aici dorinta de reduce cat mai mult posibil numarul alegatorilor cu drept de vot: se va spune, probabil ca 4 mililoane sunt plecati din tara, deci nu ar mai trebui sa apara pe listele BCE
  • +2 (2 voturi)    
    curat neimplicare (Joi, 5 iulie 2012, 14:11)

    DrInOrice [utilizator]

    cum zicea el copy-paste, ca nu are nicio implicare in suspendarea presedintelui
  • +2 (2 voturi)    
    Fantastic (Joi, 5 iulie 2012, 14:33)

    PutziferStrambeanu [utilizator]

    Ma Poanto la adresa romaniei ce esti , ce o sa mai dai ca ordonanta de urgenta de acuma ?

    Sa nu voteze cei care muncesc? Ci doar pensionarii si asistatii social ?

    Sa nu voteze aia care sunt peste hotare? ca poate o sa va dea planurile peste cap ?

    Du-te la tatuca ilici sa mai treci odata clasa sa itzi dea un masterat in bolsevicism . 4. Treci la loc.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu conteaza cifrele finala la recensamant. (Joi, 5 iulie 2012, 15:52)

    NicolaeA [utilizator]

    Nu conteaza cifrele finala la recensamant. Se vor stabilii prin OUG.
  • 0 (0 voturi)    
    Graba mare (Joi, 5 iulie 2012, 21:26)

    dezamagitul [utilizator]

    Cei de la statistica grabiti-va ca gasca lui ponta intr-o zi vrea sa schimbe si poporul.
  • 0 (0 voturi)    
    Fumigene tip ponta (Vineri, 6 iulie 2012, 8:58)

    NicolaeA [utilizator]

    Fumigene tip ponta. Forma data legii prin OUG-ul de aseara nu are nevoie de nici un recensamant; ce spunea ponta de recensamant au fost prafuri pentru a schimba oameni la INS.
  • +2 (2 voturi)    
    vezi grecia (Vineri, 6 iulie 2012, 10:28)

    puicaiotu421284528240537 [utilizator]

    eu stiu ca ins calculeaza si alte lucruri care se raporteaza la extern si anume pib, pib pe cap de locuitor, venituri si ch. pecap de loc. salariati si salarii pe cap de loc, pensii, investitii, deficite etc. schimbarea sefilor dela ins poate duce la raportari eronate asa cum s-a vazut in cazul greciei. asemenea hotie a caciulii va face ca usl-ul sa traiasca mult si bine in ue fara ca adevarul si masurile acesteia sa vina in timp util. nu suntem departe de grecia pt. ca usl-ul una zice si alta facem.am vazut mincinosi in viata mea dar ca astia, NU.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi