Marea prigoana impotriva Strainilor. Cui foloseste delirul etnic al PSD?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 27 aprilie 2017, 16:27 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
“Sa fim romani!”, i-a indemnat liderul PSD, Liviu Dragnea pe senatorii si deputatii reuniti miercuri in sedinta festiva a Parlamentului, consacrata aniversarii Centenarului “Iasi – Capitala Regatului Romaniei 1916 – 1918”. Nu e clar cine-i impiedica in afirmarea identitatii nationale si de ce-ar trebui incurajat un roman sa fie roman. Dar se cam subintelege din tot ce au spus PSD si liderul sau pana astazi: strainii. Din cauza lor Romaniei ii merge astazi prost sau nu chiar atat de bine cat ar merita. Strainul a devenit dusmanul comun impotriva caruia Dragnea si PSD au declansat deja, in linie cu alte tari deraiate, marea prigoana.

Strainul a fost intre timp evacuat si din cercetare, pentru a face loc impostorului local si clientelei de partid. Specialistii cu studii afara au zburat din comisiile de evaluare a programelor de cercetare. Gasiti detalii scandaloase aici si reactii stupefiate dincoace. Dar la o privire mai atenta, vom vedea ca afirmarea etnicitatii si manifestarea dispretului fata de Strain a patruns adanc in discursul public: in media, cultura, sport, nu mai vorbim de politica, ba chiar si in economie. Cateva televiziuni, in special Romania TV, duc deja o campanie pe fata impotriva strainilor. Cultura romaneasca va defila in lume refuzand modernitatea, tot cu ia si opinca traditionala, dupa chipul si asemanarea noului director ICR. In tara prolifereaza festivalurile de folclor si nu spune nimeni ca sunt rele daca n-ar fi subordonate discret unei ideologii politice.

In plan economic, liderii PSD au declarat razboi deschis multinationalelor, descrise ca un instrument economic cu ajutorul caruia Strainul vlaguieste tara. Lui i se adreseaza astazi invitatia de a plati taxe si impozite mai mari pentru ajuta bugetarii sa castige mai bine. Daca nu doreste, daca protesteaza si se opune cresterilor salariale sub care se va prabusi bugetul tarii, ei bine, atunci nu iresponsabilii de la putere sunt de vina ci, ati ghicit, tot el, Strainul. Asupra lui mai planeaza suspiciunea ca a complotat la proteste, impreuna cu Soros, desigur. Ultimul cap de acuzare: si-a incitat clientii la vigilenta deoarece statul vrea sa nationalizeze pensiile private, motiv pentru care compania olandeza de asigurari s-a trezit drastic amendata.

Tot strainii se fac vinovati si de ultimele incidente din sport. Cand opinia publica s-a indignat din cauza injuraturilor lui Ilie Nastase, s-a gasit Ion Tiriac sa-l scoata victima cu un argument aiuritor: “Asa suntem noi, abia așteptăm să sărim pe ai noștri și le permitem străinilor sa facă ce vor la noi acasă!". Sa zicem ca de la unul din generatia lui Tiriac nu te astepti la altceva, dar ce se intampla cu sportivii tineri? Dupa meciul cu Johanna Konta, Sorana Carstea a recurs, in final, tot la argumentul etnicist: “Se pare ca suntem mai puternici ca popor decat englezii. Suntem romani si trebuie sa ne asumam ca vom fi persecutati”. Acestea sunt ecourile nefericite ale unui referen tot mai des inganat in spatiul public impotriva Strainului. Simptomatic mi se pare si faptul ca la protestul taximetristilor de la Cluj, din 7 aprilie, impotriva UBER s-a strigat, intre altele: "Aici e Cluj Napoca, Romania, nu colonie americana. Plecati acasa, hotilor!"

Populistii pur sange, ca Dragnea, Orban, Le Pen, Farage sau Trump au recurs, cu totii, in esenta la acelasi mecanism. Au aratat cu degetul in afara tarii pentru toate neajunsurile din interiorul ei. Brexitul n-a insemnat altceva decat o reactie de extrema de inchidere in fata strainior (barbarilor est-europeni in special). Toti populistii planetei pretind ca ne merge prost din cauza strainilor, din cauza lui Soros, din cauza UE sau a migrantilor. Aapropos, a vazut cineva o criza a migrantilor in Romania?. Altcineva este mereu de vina pentru esecul nostru sau ne ameninta bunastarea. Dragnea si PSD l-au declarat pe Soros, la fel ca Orban in Ungaria, inamicul public numarul unu. Oricine critica sau protesteaza impotriva politicii partidului - stat devine pe loc “sorosist”, “platit” sau “progresist”, epitet aplicat in cheie peiorativa. Pana si DNA-ul lui Kovesi a intrat pe lista neagra, fiind prezentat drept bratul armat al strainilor impotriva capitalului romanesc.
 
Pe acest mecanism simplu si eficient se altoiesc toate teoriile conspirationiste iar pacaleala functioneaza de fiecare data. Nimeni nu accepta usor ca a facut alegeri gresite, ca s-a ratat din cauza lui sau ca este deplin responsabil pentru propiul destin asa ca prefera sa dea vina, mereu, pe celalalt. Oamenii au nevoie de explicatii, depasiti uneori de schimbarile rapide din jur, pe care fie le refuza, fie nu le inteleg. Cea mai facila metoda de a justifica un esec personal, de a explica cauzele unui rau sau al unei crize din societate este de a acuza dusmanul din exterior. Mai este nevoie de putina rabdare si perseverenta pentru a convinge in cele din urma publicul ca nu coruptia si incompetenta politicienilor care ne conduc, nu lipsa lor de viziune si proiect falimenteaza statul, ne condamna la subdezvoltare. Altii sunt de vina, niciodata ei!

Cineva sta mereu la panda si ne impiedica evolutia, un etern complot ne rapeste sansa la dezvoltare.  Asa s-au nascut fascismele, nationalismul izolationist, comunismul (care in mod paradoxal era la origini internationalist) si in general toate ideologiile extreme. Succesul lor s-a bazat in esenta pe mobilizarea publicului impotriva unui dusman imaginar: evreul, oculta mondiala, capitalismul decadent etc. 

Veti intreba cui folosesc toate astea? De ce a intrat Romania in hora asta dementa, in nebunia colectiva care pare sa fi cuprins planeta? In parte din mimetism. Nu se putea ca un curent global sa ne ocoleasca, era clar ca mai devreme sau mai tarziu ajunge si la noi. Apoi, din oportunism. PSD, mogulii si armata de penali transpartinici au vazut in curentul izolationist o buna ocazie de a reveni la pozitia de a exercita arbitrar puterea, pierduta partial dupa integrarea in NATO si UE. Iar printre marii profitori se numara, de buna seama, si Rusia, acuzata tot mai apasat ca alimenteaza curentul etnicist, ideile nationaliste si impotriva strainilor prin trolii, hackerii si agentii ei de influenta.
In plan intern, PSD castiga o tema buna atat pentru atac, cat si pentru aparare. Anul viitor, tema nationalista va atinge apogeul cu ocazia aniversarii centenarului de la Marea Unire. In treacat fie spus, opozitia ar face bine sa sanctioneze aceste derapaje, nu sa se catere pe val supralicitand in competitia patriotarda care a inceput deja si se va umfla.

Lupta impotriva strainilor va culmina abia in 2019, in campania prezidentiala, cand PSD le va propune romanilor in mod previzibil sa-si ia tara inapoi de la neamtul Klaus Iohannis. Pe de alta parte, orice esec al guvernarii PSD va fi pus in carca UE care nu ne lasa sa ne dezvoltam accepand un deficit mai mare de 3%, in contul multinationalelor care ne saboteaza si al strainilor in general, marii dusmani ai Romaniei. Toti coruptii, incompetentii si impostorii Romaniei se vor ascunde in spatele lor in speranta ca vor supravietui astfel la putere peste un popor prostit si manipulat. Intre timp, cei mai valorosi oameni ai natiei vor fi luat demult drumul strainatatii, simtindu-se tot mai straini in propria lor tara, fara viitor si perspectiva.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

18324 vizualizari

  • -12 (36 voturi)    
    Exagerati (Joi, 27 aprilie 2017, 17:07)

    MirelaMihalache [anonim]

    Sa nu vedem dementa acolo nu e. Sau ati uitat anii 80 ai lui Ceasca? Grupati laolalta ziceri si elemente disparate si rezulta ca suntem pe marginea prapastiei, gata sa aducem la putere in urale vreun Pavel Corut sau vreun Vadim. Priviti mai nuantat: discursul anti-straini exista in orice societate. Faptul ca PSD apasa un pic pedala acum e o problema, dar nu o catastrofa. Si ar fi util sa vorbiti un pic si de reactia contra globalizarii si amalgamarii ca sa fie clar contextul. Ca la noi e ceva palid pe langa state si ca, spre deosebire de altii, noi nu avem partide extremiste in Parlament (n-am votat niciodata PSD, dar partid extremist nu e).
    • +11 (25 voturi)    
      din pacate, cam este (Vineri, 28 aprilie 2017, 0:43)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui MirelaMihalache

      PSD n-o fi extremist in sensul clasic, dar este extrem in furaciuni si in manipularea saraciei, ceea ce il face gazda buna si pentru extremistii nationalisti.
      • 0 (14 voturi)    
        autorul are dreptate (Vineri, 28 aprilie 2017, 3:06)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

        |Sunt de acord ca nu e buna abordarea. Dar totusi, orice propaganda se bazeaza pe ceva real. Altfel nu prinde. E ceva ce oamenii vad cu ochii lor, simt. Vad produsele alimentare fara gust, vad bancile straine care le-au dublat ratele, vad milioane de romani care sclavesc in occident si sunt stigmatizati...

        S-au gasit unii care exploateaza aceste probleme in scopuri politice spre propriile interese, neavand in realitate intentia de-a rezolva problemele oamenilor, ci doar de a-i minti frumos.
        • +5 (11 voturi)    
          P$D este fan URSS=extremism social (Vineri, 28 aprilie 2017, 7:53)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          100 %; DOAR un singur mujic, numit Stalin este responsabil de MOARTEA a zeci de milioane de Oameni, ceva mai activ ca un virus cancerigen NU s a vazut pe Terra, apartenenta prin simpatie fata de URSS este logic sa alaturam P$D ca fiind extremisti in alt sens :
          - au cotonogit cu ajutorul minerilor Oameni
          - au devalizat Bancorex, vamdut pe nimic BCR si Petrom
          - bechtel - jaf organizat de El Insusi Bombonel von Burberry
          - noaptea ca hotzii
          elemente SUFICIENTE sa spunem ca P$D sunt extremisti SADEA !
        • +6 (8 voturi)    
          Cine ar "sclavi" in occident daca in (Vineri, 28 aprilie 2017, 9:25)

          ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          Romania ar curge lapte si miere - sau macar ar putea duce o viata decenta fara sa fure si sa faca alte ilegalitati???
      • +12 (18 voturi)    
        PSD si nationalismul (Vineri, 28 aprilie 2017, 3:20)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

        PSD e nationalist pana cand ai pus stampila pe buletinul de vot. Julien, Clotilde, bruxelezii... noi suntem romani.
        Dupa ce a ajuns la putere a pus-o prim ministru pe saideh. Mai e ceva de zis?
        Se pare ca au o problema numai cu o anumita categorie de straini, cei de la vest.
    • 0 (14 voturi)    
      Foarte bună comparația cu anii '80 (Vineri, 28 aprilie 2017, 4:50)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui MirelaMihalache

      Adolescenții de-atunci, cei care se formau ca oameni în isteria naționalistă a Cenaclului Flacăra, dețin astăzi poziții de putere în societate, așa se explică reapariția discursului naționalist.

      Însă la fel ca și atunci, totul se va rezuma la discurs, nu va introduce nimeni legi anti-străini ca în Rusia. Sunt lucruri care vin și trec, peste încă 10-15 de ani discursul naționalist va dispărea din nou, exact cum dispăruse și după '90 - '95, mai era păstrat doar de figuri marginale ca Adrian Păunescu și CV Tudor.
    • +17 (17 voturi)    
      Adevarul este ca daca facem contracte (Vineri, 28 aprilie 2017, 9:23)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui MirelaMihalache

      paguboase cu firme straine, daca acceptam mancare de proasta calitate, daca privatizarile au fost o catastrofa, daca retrocedarile au fost majoritatea ilegale si abuzive de vina sunt cei care le-au semnat si care si-au luat partea - adica autoritatile romane. Orice abuz al unei firme sau persoane straine in Romania se face numai cu complicitatea autoritatilor romane, a persoanelor care s-au imbogatit peste noapte si acum tipa ca sunt persecutati politic si ca ne fura strainii tara.
    • +2 (2 voturi)    
      d-le tapalaga.... (Vineri, 28 aprilie 2017, 19:14)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui MirelaMihalache

      ...iar ai luat-o pe aratura,facand din tzantzar , armasar....iar arunci zazania intre romani....oare cine esti in realitate stimabile...la comanda carui personaj scrii ???????

      P.S.pt. trolii lui tapalaga, nu incercati sa ma inrolati in psd, ....sunt de conceptie liberala....pa si pusi.
  • -12 (30 voturi)    
    Daca.... (Joi, 27 aprilie 2017, 17:09)

    newlook [utilizator]

    Daca ar exista un singur strain caruia sa-i pese efectiv de bunastarea romanilor, ti-ar combate articolul cu vehementa.

    Esenta situatiei ti-a explicat-o chiar Isarescu cu catva timp in urma: Banii ioropieni se plimba (FARA EFECT ECONOMIC) prin conturi romanesti, se intorc in IOROPA si se contorizeaza la "Contributia UE pentru Romania....".

    Isarescu a fost chiar mai plastic, a zis ceva de genul (banii vin, romanii ii miros si se intorc in Ioropa - ma rog, el a zis Europa).

    Smecheria asta se face prin 1001+ mecanisme; astea cu "cercetatorii straini", "evaluatorii straini", fiind doar o mica zgarietura pe pielea monstrului.

    PS: Daca vrei sa lasi o discutie adevarata pe mecanismele astea, nu-mi bloca postarile viitoare, cum faci deobicei. Este ca nu te vei putea abtine?
    • +13 (17 voturi)    
      partial adevarat (Vineri, 28 aprilie 2017, 3:16)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Nu ai vazut sa-i pese vreunui strain de Romania? In ce fel ar trebui sa se manifeste acest "pasat" ?
      Dar vreun roman caruia sa-i pese de Romania ai vazut? Fiecare e pt interesul propriu.
      Ziceti ca strainii ne dau mancare cu chimicale sau de calitate proasta, dar stiti ca romanul cultiva cu chimicale ce scoate la taraba si pentru el isi face bio? Atat iubeste romanul Romania.
      Toti vanzatorii din piete sunt romani, si vand legume turcesti, desi studiile arata ca sunt depasite limitele de pesticide cu mult, deci stiind clar ca fac rau prin asta FRATILOR lor. Asta e patriotismul romanilor?
      Nu mai conteaza decat banul banul banul. Viata sau sanatatea fratelui roman e ceva secundar.

      Daca noi am ajuns la acest nivel, ce pretentie ai sa le pese altora de tine? Ba din contra, tragand linie, cred ca strainii ne-au ajutat chiar mai mult, si, poate chiar fara sa vrea.
    • +8 (12 voturi)    
      S-o luăm de jos în sus, daraghie Novaia Priveliște (Vineri, 28 aprilie 2017, 8:37)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      De ce îți sunt minusate postările? Pentru că sunt aberante și propagandistice.
      Dacă banii europeni doar se plimbă prin conturile românești și se întorc în Europa, este din cauza birocraturii inepte și oprimante NEAOȘE ROMÂNEȘTI. Iar străinii beneficiază implicit de incapacitatea statului român de a utiliza banii, incapacitate care are o sursă simplă: banii europeni nu se pot fura în stilul Dragnea-Shaideh, Ministerul Ronțăirii Bugetului.
      Ultima remarcă se referă la prima ta remarcă. Ție îți pasă de bunăstarea străinilor? Te preocupă bunăstarea germanilor, a francezilor, a englezilor? Nu? De ce te-ar preocupa? De ce pe străin l-ar preocupa bunăstarea românilor, MAI ALES că ei înșiși nu se preocupă. alegând sistematic la conducerea țării niște hoți patentați și în ultima vreme chiar și condamnați!
      Sper că ți-am răspuns la aberațiile matale, poate nu satisfăcător pentru un zvoner/răspândak/postak/troll proPutinist....
      • -3 (5 voturi)    
        Ce spune omul, ce intelege hipsterul ! (Vineri, 28 aprilie 2017, 15:45)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        Ce spune omul, ce intelege hipsterul !

        Eu vorbesc despre cenzura comentariilor de pe site; hipsterul imi raspiunde despre sistemul de +/- la comentariideja aparute.

        Dumnezeule!

        PS: In plus, hipsterului asta, ca si celorlalti "agreati" i se pare ca plusaceala pe un site cenzurat ar reprezenta - in orice fel crede el - o masura a adevarului. hahahahaha

        (tot Isarescu a spus-o, chiar azi, dar daca astia nu inteleg lucruri simple spuse intr-o postare, cum te astepti sa faca legaturi intre doua sau mai multe stiri?!)
        • +3 (3 voturi)    
          Ca de multe ori (de obicei) vorbesti aiurea (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:08)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Daca nu-ti place site-ul ca cenzureaza, de ce il folosesti? Eu unul nu folosesc site-uri daca consider ca sunt incorecte. Si asta pentru simplul motiv, in acesc caz, ca nu poti dovedi asta. Cum poti dovedi ca ai fost cenzurat PE NEDREPT daqca nu se vede si nu poti prezenta comentariul? Pe de alta parte, consider ca un anumit grad de cenzura e perfect normal (limbaj obscen, injusii...). Un lucru cu care nu sunt de acord si pe care l-am sugerat de multe ori administratorilor e ca sa nu permita sa dai minusuri daca nu si comentezi, pentru a spune cu ce nu esti de acord. In acest fel cred ca ar fi mult mai corecta aprecierea unui comentariu. Si asta pentru simplul motiv ca poate si comentatorul (eu) am gresit. De ce sa nu mi se explice de ce? Asa as putea fie aduce alte argumente, fie chiar mi-as schimba parerea.
          • -2 (2 voturi)    
            Cenzura, in sine, este nedreapta (Vineri, 28 aprilie 2017, 22:41)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Cenzura, in sine, este nedreapta pentru o societate, populatie, individ care respecta si aplica valorile democratiei si pluralitatii de opinii.

            Asta e si motivul pentru care cei care respecta valorile astea chiar au o problema cu cenzura ideilor; ceilalti sunt nicte bieti naimiti ce mananca si ei un cotisor de pizza aruncat de diversii stapani.

            Deci "cenzurat pe nedrept" este un basism din categoria "inculpatul sa-si demonstreze nevinovatia", "Judecatorul "lupta cu coruptia" ", "judecatorul este asociat in lupta cu coruptia", "daca n-ai nimic de ascuns, nu te deranjeaza microfoanele" si toata tampenia cu care sistemul securist al lui Basescu v-a spalat pe creier atatia ani.

            Este ca n-ai priceput nimic din cele ce le-am postat?
            • +2 (2 voturi)    
              Am priceput ca bati campii ca de obicei (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 0:41)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Dar nu ma mir fiind vorba de unul care sustine condamnatii penali si inca ii mai si vrea in posturi de conducere. Da, cenzura e nedreapta ca idee, dar, asa cum am spus, anumite lucruri trebuiesc cenzurate. De asta cenzura e aplicata in toate statele si toate regimurile. Daca nu, de ce ar mai fi nevoie de CNA de ex.?In rest, nu pot comenta sau argumenta unuia care are idei putine dar fixe. Ce legatura are basismul aici? Ca de ce ai citat e clar o aberatie..
    • +3 (7 voturi)    
      Daca ar fi un singur politician sau demnitar (Vineri, 28 aprilie 2017, 9:28)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      roman caruia sa-i pese de bunastarea poporului roman ai putea combate articolul, dar atat timp cat fruntea tarii nu face decat sa se imbogateasca pe cai necurate si nu le pasa de altii ce pretentii pot sa ai de la straini...
      • -1 (1 vot)    
        E ca si cum ai spune.... (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:21)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

        E ca si cum ai spune Mercedesul e la fel cu Dacia, ca uite, si Mercedesurile sunt implicate in accidente.

        Intr-adevar, daca nu intelegi diferenta intre faptul ca daca te fura unul "din intern"...mai ai o sansa sa-ti recuperezi o parte din bani (macar prin faptul ca intoarce banii in circuitul economic sau ca ii pui Justitia in cap)....
        ...si faptul ca daca te fura unul de afara ....dus e si individul si banul tau, pentru vecie....

        ...chiar nu are rost sa discutam. Vorbim vorbe!
  • -5 (23 voturi)    
    quiz (Joi, 27 aprilie 2017, 17:26)

    Mazeta [utilizator]

    Cui îi aparțin versurile: „Cine-au îndrăgit străinii, mânca-i-ar inima câinii”? Nu, nu este Cărtărescu.
    • +2 (12 voturi)    
      este cumva sahideh? (Vineri, 28 aprilie 2017, 3:24)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ah, nici ea.
    • +1 (9 voturi)    
      strainii Includ si URSS ? (Vineri, 28 aprilie 2017, 7:55)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      sunt si ei Niste Straini, Incontestabil (mai ales niste straini care au jefuit Tezaurul )
      • -3 (9 voturi)    
        tipule, tu esti o persoana... (Vineri, 28 aprilie 2017, 10:23)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        obsedata (era sa zic posedata, ceea nu cred ca-r fi departe de adevar...) si suferi de o boala psihica numita tulburare obsesiv-compulsiva...eu zic sa consulti un psihiatru de urgenta!...
        • -3 (7 voturi)    
          E un bot (Vineri, 28 aprilie 2017, 12:17)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          care functioneaza dupa principiul . o minciuna repetata de multe ori devine adevar
          • +1 (5 voturi)    
            ok. tine "bot-ul" deschis (Vineri, 28 aprilie 2017, 13:26)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

            sigur veio colecta niste mushte verzi !
            • -1 (3 voturi)    
              Agarici (Vineri, 28 aprilie 2017, 15:23)

              Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              Strong in buncar.
    • +3 (9 voturi)    
      Ai uitat de alte zicale poporane (Vineri, 28 aprilie 2017, 8:39)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Precum ”femeia nebătută e ca moara neferecată” - deci să scoatem din legislație partea cu violența domestică, fiindcă este în ADN-ul românului să-și pocească consoarta... Altă întrebare?
      • +2 (10 voturi)    
        Mazeta a votat asta in DUMA URSS (Vineri, 28 aprilie 2017, 10:29)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        chiar a aplaudat cu picioarele aceasta Mareata Lege !
  • -33 (61 voturi)    
    orice ati spune (Joi, 27 aprilie 2017, 17:44)

    xanti [utilizator]

    Strainii au taiat padurile ,strainii au cumparat pamanturile romanesti,strainii ne fac tigani,strainii profita de salariile mici ale romanilor.
    Nationalismul este de preferat ciocoismului capitalist bogat.
    • +11 (21 voturi)    
      si alternativa era... (Joi, 27 aprilie 2017, 18:28)

      dipling [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      * singuri ne-am taiat padurile si de bunavoie le-am vandut ieftin ca asa e cu tot ce se face ilegal, trebuie sa dai marfa repede din mana (vezi Carpatii orientali si mafia lemnului)

      * daca nu le cumparau strainii stateau in paragina (gropi neoficiale de gunoi) sau generau agricultura de subzistenta. rau bine azi macar dau de lucru catorva "romani verzi"

      * nu ei profita de salarile mici, ci noi de banii lor. altfel am fi facut mai departe biciclete pegas pentru consum intern sau am fi emigrat si mai masiv decat am facut-o.
    • +10 (18 voturi)    
      daca poti, (Joi, 27 aprilie 2017, 18:36)

      Non [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      argumenteaza beneficiile nationalismului.

      si, btw, "strainii au cumparat pamanturile romanesti" de la .....surpriza.... vanzatori romani. esti stralucit (in bezna de te-nconjoara).
    • +7 (21 voturi)    
      "strainii..." (Joi, 27 aprilie 2017, 19:22)

      dinfranta [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      "Strainii au taiat padurile ,strainii au cumparat pamanturile romanesti" - interesant, ei le-au cumparat pentru ca erau de vinzare, nu le-au furat, nu ? Oare cine le-a VINDUT pamintul si padurile ? Si unde sunt banii obtinuti din vinzare ?
      "strainii profita de salariile mici ale romanilor". Angajatorii romani platesc mai bine decit strainii ? Ei nu profita de "salariile mici" ? Numai strainii ?
      • 0 (6 voturi)    
        inainte (Vineri, 28 aprilie 2017, 9:52)

        andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui dinfranta

        de a veni multinationalele cu modelul lor de exploatare nu se muncea in halul asta.

        outsourcingurile sunt scheme de exploatat la sange a tinerilor pentru beneficiul expatilor si slugile lor managerii romani;

        se plateste un pic mai bine dar bancile cu capital strain au saltat preturile imobiliarelor si acum salariile muncite din greu se duc pe dobanzile capitalistilor straini dar si romani;

        nu e ok; am vrut capitalism dar nu din asta veros
      • -2 (6 voturi)    
        Pai sigur (Vineri, 28 aprilie 2017, 11:18)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui dinfranta

        Asa America daca printeaza bani cumpara tot .dar absolut TOT. si corupe TOT
    • +8 (18 voturi)    
      Tu gandesti? (Joi, 27 aprilie 2017, 20:03)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      1. Care straini au taiat padurile? Eu sunt sigur ca tot romani de-ai nostri le-au taiat. Ca firma era straina, da, poate. Dar cine le-a dat voie, nu tot guvernele, parlamentele si politia romana?
      2. Aici nu crezi ca poate cam au dreptate?
      3. Iarasi, cine permite asta, nu tot legislatia romeneasca? Care ghici de cine e facuta?
      Si apoi, cine impiedica romanii sa-si deschida lanturi de magazine, fabrici etc.? Eu unul nu stiu de nici o lege care sa le interzica asta si sa permita aceste lucruri numai strainilor. Asa ca mai gandeste... Si sa nu spui ca UE impune asta, ca "marile" privatizari, distrugeri si vanzari pe nimic au inceput in '90, sub glorioasa conducere a stii si tu cui.
    • +8 (20 voturi)    
      ciocoismul capitalist bogat.....? (Joi, 27 aprilie 2017, 20:49)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Asta va invata la A3 nefericitilor? Candva, peste multi ani, cand o sa molfai intre gingii painea inmuiata in apa oferita cadou de Dragnea in contul pensiei, sa iti aduci aminte de "ciocoismul capitalist"
    • +1 (9 voturi)    
      Prostii. (Joi, 27 aprilie 2017, 21:52)

      Sorrows [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Niet. Jet.
    • +8 (16 voturi)    
      nu strainii au taiat padurile (Joi, 27 aprilie 2017, 22:05)

      nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Padurile au fost taiate de catre romani si vandute firmei straine. Statul trebuia sa-i ajute pe proprietarii de paduri sa vanda la pretul international al lemnului si sa controleze taierea padurilor.
      Cu pamanturile la fel, statul s-a purtat ostil cu proprietarii de pamanturi, acestia nu l-au putut folosi profitabil si l-au vandut. Pamantul gospodarit de straini produce recolta si o parte din aceasta revine si romanilor.
      Vina este pe buna dreptate a celor pe care-i critica Tapalaga.
      P.S. Daca fabrica ar fi proprietate romaneasca tot asa s-ar fi taiat padurile....
      • +5 (7 voturi)    
        o "multinationala" numita Gaterszag Kerestoy (Vineri, 28 aprilie 2017, 9:43)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

        SRL are pe constiinta Padurea Taiata = fenomene extreme gen alunecari de teren,inundati si aer poluat !
        • 0 (0 voturi)    
          Nu vrei sa explici? Nu inteleg ce vrei sa spui (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:17)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Cum a taiat acea multinationala padurea de care vorbesti? A venit cu tancurile si a ocupat teritoriul, a adus muncitori si utilaje straine care au taiat padurea dupa care au plecat cu toate inapoi? Si chiqar daca prin absurd da, ce a facut statul roman ca sa impiedice asta (nu am auzit de nici un conflict armat in acest sens)? Sunt sigur ca cei care au taiat padurea au fost muncitori romani, nu straini, ca taierea a fost facuta conform legii, scoaterea lemnulkui si/sau a banilor la fel (altfel de ce nu a intervenit politia, armata - cum spuneam mai sus?). Asa ca cine e adevaratul vinovat? Cineva care respecta legea, sau cei care au dat legile de asa natura ca sa permita asta?
          Se pare ca majoritatea care tot comenteaza impotriva strainilor nu vad padurea din cauza copacilor...
          • 0 (0 voturi)    
            falanga economica (Vineri, 28 aprilie 2017, 20:50)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            dar nu eco a iudemere Gater(szag) Kerestoy(cherestea cu nume propriu)
    • +2 (6 voturi)    
      Vai, total de acord.... (Vineri, 28 aprilie 2017, 8:40)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Că și nemții au preferat naționalismul, înainte de al Doilea Război Mondial, și ce bine le-a făcut Hitler (și el avea mustață, dar era pricăjită rău în comparație cu aia oltenească și falnică a lui Dragnea).
    • +1 (3 voturi)    
      Si au facut-o singuri in timp ce autoritatile (Vineri, 28 aprilie 2017, 9:30)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      romane luptau ca niste lei sa-i opreasca dandu-le autorizatii ( contra cost) ....
    • +2 (6 voturi)    
      corect, dar (Vineri, 28 aprilie 2017, 9:41)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      nu am vazut niciun strain sa taie padurile, toporul tot romanii l-au folosit, camioanele tot romanesti au fost si tot asa. strainii au cumparat tara? da, au cumparat-o si inca ieftin dar de la cine? nu de la romanii pe care i-ati ales voi, astia multi si pesedisti, in parlament?
  • +22 (32 voturi)    
    Cand esti rupt in qur (Joi, 27 aprilie 2017, 17:49)

    Ord [utilizator]

    si nationalist fara un argument solid poti sa ajungi cel mult pana la granita, mai departe nu treci.
    Arpopo ca anul viitor se implinesc 100 de ani de la unire, in 100 de ani nu am reusit sa unim printr-un drum calumea Moldova de restul tarii si datorita lipsei infrastructurii si implicit a locurilor de munca, multi romani de acolo traiesc ca atunci.
  • +29 (39 voturi)    
    pai cum altfel (Joi, 27 aprilie 2017, 17:54)

    bogdan1477 [utilizator]

    Strainii sunt buni pentru politicieni doar cind e vorba de facut concedii prin dubai, cumparat viloaie prin brazilia, mers la spital cind te imbolnavesti. Cind vine vorba de de vorbit in parlament, sunt cei mai vajnici dusmani ai imperialismului, sunt romanii cei mai mindri ca-s romani.
  • +16 (26 voturi)    
    Populism desantat (Joi, 27 aprilie 2017, 18:02)

    Acidutu [utilizator]

    asta este ceea ce face dragnea ot Teleorman si al sau psd. Nu este decat o manifestare a megalomaniei unui parvenit din cadrul societatii romanesti, care s-a imbogatit peste noapte prin mijloace neortodoxe (sa faca dovada ca este altfel) si acum se crede stapan peste Romania.
    Cineva ar trebui sa-i bage in cap ca suntem romani si nu este cazul sa ne stimileze el cu lozinci si "panglici"populiste de cea mai scabroasa speta.
  • +3 (9 voturi)    
    Dragnea (Joi, 27 aprilie 2017, 18:49)

    nicTM [utilizator]

    Nefericitul asta confunda lumile. Are impresia ca in toata tara e ca la Alexandria si foloseste un stil de comunicare complet ofensator. Doar un sectant pesedist poate savura si digera portiile intregi de minciuni si sfidari ale Dragneaului, de care doar judecatorii dosarul nr.2 ne mai pot scapa. Altfel, mai avem putin peste trei ani de trante intre stat si dansu'.
  • +1 (9 voturi)    
    Infierare promptă (Joi, 27 aprilie 2017, 18:59)

    CalinMircea [utilizator]

    Dar e demn de remarcat și reacția fermă de înfierare a ziariștilor a oricărei mici scăpări față de linia "corectitudinii politice". Limbajul de lemn a ajuns pe culmi nebănuite și nesperate nici înainte de 1989 iar lumea începe încet - încet să se sature și să spună ce gândește și, normal, ziariștii vor rămâne ultimii care se vor scutura de jugul prefăcătoriei de limbaj.
    • +4 (10 voturi)    
      e adevarat (Vineri, 28 aprilie 2017, 3:36)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Extremismul aparut mai pregnant in ultimii ani prin corectitudinea politica impusa cu forta. Care, a cauzat o contra-reactie, chiar mai nociva: nationalismul.
      Ce in 90 eram tot nationalisti? Sau ne inchinam cu ambele maini la occidentali? Eram satui de atata nationalism si saracie.

      Acumsocietatea s-a divizat, s-a impartit in doua tabere gata de lupta. Pentru ce? Nici ei nu stiu, cica pentru niste idei, ca-n rest toti sunt cu burtile pline. Cine ii intarata? Pai cei care au identificat prin studii sociologice ca acum e cam momentul sa exploateze acest tip de mesaj, dar a caror intentie e cu totul alta.
      • 0 (0 voturi)    
        E gresit (Vineri, 28 aprilie 2017, 22:43)

        geo.lex [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Ce inseamna corectitudinea politica impusa cu forta ? Nu inseamna nimic, doar vorbe aruncate in vant drept scuza pentru aparitia nationalismului.

        In "90 nu eram nationalisti ? Dar PRM, PSM, PDAR, UNPR, FSN ce dracu erau ? Anii aceia au fost infernali, cu mineriade, cu fugarirea opozitiei, cu Targu Mures si tu zici ca nu eram nationalisti ?

        Reaparitia nationalismului are aceleasi cauze ca si in anii "30, o criza economica, somaj, oameni frustrati, aceleasi ca si acum; nu e nevoie de PC ca sa explici asta. In aceste conditii apar dusmanii democratiei, politicienii nationalisti si autoritari.

        Si gasesc dusmanii: evreii, Soros, multinationalele, mexicanii, musulmanii, ONG-urile, oricine numai ei nu.
  • -7 (15 voturi)    
    Tratament discriminatoriu (Joi, 27 aprilie 2017, 19:30)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Pt schimbarea clasei politice..
    Romanii care au calcat pe bec sunt haituiti si prigoniti parte din plan pentru schimbarea clasei politice .
    Strainiii care au calcat pe bec in Romania sunt bine mersi prin tari straine , arestati in lipsa in Romania
  • -5 (15 voturi)    
    ca de obicei... (Joi, 27 aprilie 2017, 20:13)

    press_to_reset_the_world [utilizator]

    slugile glogalismului (puteti sa-i spuneti cum vreti; neocomunismului, neomarxismului, liberalismului radicalizat, etc) distorsoneaza si mistifica adevarul, dezavueaza tot ceea ce altii spun si fac, acuza pe altii de fapte pe care ei insesi le apara atunci cand sunt executate de catre adeptii ideologiei establishment-ului globalist. La fel ca si islamul, ideologia marxista/neo-marxista incearca sa manipuleze oamenii prin minciuna, intimidare si oprobiu public. Ei au la dispozitie principalele canale de informare si propaganda audio-vizuale si a internetului...DT (adica autorul acestui articol) nu este decat un slugoi de casa al "establishment-ului" si care nu face altceva decat sa se incadreze perfect in corul aparatului propagandistic al elitelor globalizarii...
  • +3 (9 voturi)    
    In cautarea unui vinovat (Joi, 27 aprilie 2017, 20:56)

    motanul_gri [utilizator]

    Reactia noastra obisnuita, atunci cand lucrurile nu merg bine, este sa cautam explicatii. Mult prea adesea, cauzele problemelor tin de propriile comportamente sau atitudini.
    Numai ca prea putini acceptam asa ceva. Asemenea concluzii ne-ar crea o stare de disconfort , ne-ar scadea stima de sine si, mai ales, ne-ar obliga sa luam masuri dificile sau obositoare pentru a ne schimba.

    Nu-i asa ca e mult mai facil sa proiectam propriile defecte sau neajunsuri asupra celor din jur? Ceilalti sunt de vina, nu noi ! Bonus : in acest mod vom beneficia de superioritatea morala a victimelor inocente.
    Si cine poate fi un vinovat mai potrivit decat strainul, cel diferit ?

    Privita din acest punct de vedere, prigoana irationala impotriva strainilor este doar o fateta a unei povesti vechi de cand lumea: cea a tapului ispasitor.
  • +2 (20 voturi)    
    Domnule Tapalaga , (Joi, 27 aprilie 2017, 21:56)

    A310 [utilizator]

    Uneori va creditez ca fiind de buna credinta , dar in acelasi timp cred ca nu aveti contact cu realitatea europeana , ca sa nu mai pomenesc de nivelul dvs de cunostiinte despre realitatea romaneasca . Va dau un singur exemplu , de ce o firma germana ofera in Romania un salariu net de max 1900 Euro/Luna (170ore) , iar in Germania pentru aceeasi activitate , unde conditiile de munca sunt mult mai bune ofera 5700 Euro/Luna(160) .
    Ca sa nu mai vorbesc de Franta sau Olanda . Opinia mea este ca absolut toti au venit la JAPCA in Romania , pentru ca au gasit multe cozi de topor in Romania .
    • +7 (15 voturi)    
      Specifica si cu cat te plateste patronul roman (Joi, 27 aprilie 2017, 23:27)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Tot in Romania....ca sa fii impartial in judecata.
      • 0 (16 voturi)    
        Eu , (Vineri, 28 aprilie 2017, 0:54)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        nu in Romania , poate numai in vacanta . Salariul meu este confidential , este egal cu cel al celor de aici , dar eu oricum muncesc mult mai mult decat ei deoarece ei sunt aparati de sindicate , care au o putere destul de mare , nu este bine sa ii deranjezi .
        • +2 (2 voturi)    
          Bai, eu te intrabam cat plateste patronul roman (Vineri, 28 aprilie 2017, 15:27)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui A310

          comparativ cu strainul, daca e asa a dracu strainu si nu iti da ca in Germania.
        • +1 (1 vot)    
          Compari mere cu pere... (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:24)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Compara (ca sa fii corect daca vrei) cat e platit un german in Germania cu cat e platit un roman in Romania, evident de firme germane respectiv romanesti. Iar apoi, de ce nu te inscrii in sindicat? Si mai important inca, daca nu-ti place ca esti platit mai putin, de ce nu vii inapoi in Romania, la un angajator roman?
    • +5 (15 voturi)    
      fudulia boala grea la romani (Vineri, 28 aprilie 2017, 3:42)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Prietene, te-ai nascut gugustiuc, dar ai pretentii sa te bati cu vulturii :)

      Sa-ti mai spun ceva: pt 1900 de euro salariu in Romania, jumatate de Europa s-ar muta la noi. In Londra nu-ti ajjung sa-ti platesti chiria la garsoniera.
      • -1 (5 voturi)    
        Cu respect (Vineri, 28 aprilie 2017, 12:46)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        va pot spune , ca cunosc foarte bine preturile din UK , din aceste motive nu accept contracte in UK . Referitor la faptul ca ma caracterizati drept "gugustiuc" eu condider ca spune ceva despre dvs.
    • +4 (6 voturi)    
      Pentru că primul și cel mai mare patron român (Vineri, 28 aprilie 2017, 8:49)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui A310

      este statul, și el este cel care îți micșorează din start salariul cu 50% - prin impozite (este cel mai mare pentru că din 4,5 mil. angajați, 1,2 sunt la stat).
      În plus munca nu este un bun fungibil (care să fie transportabil și echivalabil peste tot), în consecință are prețuri diferite în locuri și condiții diferite, chiar dacă este identică în cazurile acelea (și chiriile în Germania sunt mai mari decât în România, etc....)
      Chestiile aste economice sunt elementare, faptul că le aduci în discuție sugerează fie ignoranța, fie rea voință..
    • +1 (3 voturi)    
      si de vina sunt strainii nu cozile de topor (Vineri, 28 aprilie 2017, 9:37)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui A310

      autohtone....
    • +2 (10 voturi)    
      raspunsul e simplu (Vineri, 28 aprilie 2017, 10:03)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Domnule A310 cu salariu confidential!

      pentru ca POATE!
      si pentru ca asa functioneaza legile economiei de piata
      si pentru ca, daca nu-ti convine ca au venit cu japca, vor pleca in alta parte unde pot plati 1200 in loc de 1900 iar buze mai umflate ca ale romanasilor (demni si prosti) ramasi in urma nu vei vedea pe nicaieri.

      PT ca in PLMea de retarzi ce sunteti (nationalistii astia din carton igienic), n-ati pus VOI banii si nervii proprii in terenuri, fabrici, cladiri intr-o tara cu un regim politic de mega KKT, sa creati valoare si locuri de munca!! O sa vezi dupa aia cat tragi in jos de salariu si te doare fix in pix de cat e in germania, in bielorusia sau in timisoara.
      E patron si invesitor bai confidentialule! iti convine oferta lui - BINE! nu-ti convine VALEA in germania si castiga 5700 eur. Asta inseamna Europa, libera circulatie, piata muncii deschisa, concurenta pe valoare etc.
      Sau poti sa te duci in biserica romaneasca sa-i spui preotului sa-ti "dea de bani si sanatate" decat sa mergi la capitalistul occidental care te pune la obiective, la munca, la reguli, la respect etc..
      FITI romani adevarati!! dati cu acatiste si blesteme ortodoxe in ei, iar daca nu va descurcati, mergeti la curva de firea ca va invata ea cum !

      Asa ca domnule Tapalaga - da-le cu diluant pe comentariile lor...
  • +11 (17 voturi)    
    si urmatorul dusman (Joi, 27 aprilie 2017, 22:06)

    Watcherss [utilizator]

    guess who?! diaspora. ma tineti minte propunerea aia de impozitare a romanilor din diaspora? cand nu vor ma fi bani la buget vinovati vor fi aia ca nu au cotizat la salariile celor 35.000 specialisti ...
    • 0 (0 voturi)    
      In momentul ala vor fi cereri de renuntare (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:02)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

      la cetatenia romana fara numar.
  • +7 (11 voturi)    
    dap (Joi, 27 aprilie 2017, 22:52)

    DanielCriss [anonim]

    Pana intelegem la ce folosesc strainii s-ar putea ca automatizarea sa desfiinteze zeci de mii de locuri de munca in Romania, secerand BPO-urile care impanzesc marile orase. Numaratoarea inversa a inceput deja. Daca nu ne prindem repede ce mai inoveaza strainii cat timp noi inovam in materie de taxe este posibil ca peste 30 de ani sa fim cu mult in urma unor tari din Africa.
    • 0 (8 voturi)    
      Pe tot mapamondul (Vineri, 28 aprilie 2017, 0:55)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui DanielCriss

      vor disparea milioane de locuti de munca
      • +3 (5 voturi)    
        pentru reconstructia URSS in Rusia (Vineri, 28 aprilie 2017, 10:33)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui A310

        iti dai seama ce efort e nevoie ? Un alt Plan Marshall..cate si mai cate...de MUNCA nu te vaita, este nevoie pe Terra pentru a Reconstrui si alte Orori (Siria,Irak..etc)

        de ce nu sunt probleme in Japonia ? de ce Japonia nu are un cretin ca Putin sau Kim sau chiar un Bashar ? pntru ca acolo Lumea are treaba, Munceste, implicit TRAIESTE !
  • -3 (13 voturi)    
    Daca nu-i ridici in slavi... (Vineri, 28 aprilie 2017, 1:41)

    Iorgovan [utilizator]

    ...pe cei din diaspora, pe tigani si pe homosexuali, sigur esti agent rus sau votac psd.
    • +2 (6 voturi)    
      Dacă îi critici pe zei ocrotitori din șparliment (Vineri, 28 aprilie 2017, 8:54)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Iorgovan

      (DEX: a șparli: a fura, a șterpeli) ești dușmanul țării, căci, precum spunea și Tăriceanu, poate pieri populația, poate dispare teritoriul, atât timp cât Șparlimentul există, există și țara.
      Nu cumva să îi deranjezi pe acești zei legiferatori care sunt un pic urmașii ilegaliștilor comuniști, pe filiera PCR-FSN-FDSN-PDSR-PSD + păcălicii gen PC/PUR, UNPR, ALDE. Practic ilegaliștii=nelegiuiți. Deci în România legea o fac nelegiuții și condamnații penal, și noi dăm vina pe străini? Asta este curată ipocrizie....
  • 0 (14 voturi)    
    Doi se bat si al treilea castiga! (Vineri, 28 aprilie 2017, 2:21)

    luciannn [utilizator]

    Cei doi erau romani, al treilea strain.

    O sa inceteze cearta cand 100% din Romania o sa devina a strainilor si romanii n-o sa mai aiba pe ce sa se certe. Mai avem putin...
    • +3 (9 voturi)    
      Nu-ți fie frică, adu-ți aminte de vorbele lui (Vineri, 28 aprilie 2017, 8:55)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui luciannn

      ... Iliescu, care ți-au fost baci până la adânci bătrâneți: NU NE VINDEM ȚARA! Adagio PCR-PSD: o dăm de pomană contra șpagă barosană (vezi Năstase - Bechtel, Ponta - Kaimunaz, Tăriceanu - Sterling).
  • +2 (6 voturi)    
    Nu știți ? (Vineri, 28 aprilie 2017, 8:36)

    stos [utilizator]

    Dumneavoastră vă folosesc străinii. Fără ei, acestă platformă nu ar exista.
  • -5 (9 voturi)    
    Chiar asa ? (Vineri, 28 aprilie 2017, 11:11)

    LegatusAugusti [utilizator]

    In tara prolifereaza festivalurile de folclor si nu spune nimeni ca sunt rele daca n-ar fi subordonate discret unei ideologii politice.
    ==============

    Vai de mine ! O mare prostie ! Identitatea nationala (in mare parte sfaramata) facuta "varza" si pe hotnews ! Ma indoiesc de "independenta" comentariului de mai sus ! In august 2015, cand dl. Alexandru Florian (şeful Instititutului “Elie Wiesel” - institut finantat din banii contribuabilului roman) propunea, la Bacau, interzicerea portul naţional de catre oraseni.........ce reactie a avut hotnews ? O tacere lugubra ?
    Din pacate "mercenari" gasim cam in toata istoria Romaniei ! Asa ca nici macar nu ne mai minunam ! Romania e distrusa la metru patrat , si cine ne face noua teoria bunavointei strainilor ? Da, cozile de topor locale (numite "oameni politici") au distrus tara incepand din 1945 (servind fie estul, fie westul). Iar cozile de topor din media au pregatit mereu terenul. Serviciile sa traiasca. Cu ele se face orice "lucrare" !
    Pana si festivalurile de folclor................Brutus, fili mi ! Costumul si cantecul traditional romanesc probabil..............dor tare ! Mie , insa, imi este DOR de ele !!!
  • +1 (7 voturi)    
    vinovatii de serviciu (Vineri, 28 aprilie 2017, 11:25)

    mike_the_hunter [utilizator]

    E o mentalitate atat de raspandita, ca mai mir ca mai mira. La nivel individual , mai totdeauna de vina sunt altii, nu noi. Ei,altii, sunt de vina pentru ca am o cariera mediocra, ca x nu mai iubeste , totdeauna altii. In propriu orgoliu ingrosat, noi suntem cei ireprosabili, si de aici apara invidia, ranchiuna ,ura . Cei care au reusit, indiferent in ce, au considerat ca ei sunt vinovati in primul rand, si dupa aceea altii. Sigur ,exista situatii cand altii sunt vinovati, dar nu e o regula. La nivel de politica optica vinii a celorlalti poate deveni delir, fascismul , comunismul s-au hranit din aceasta iluzie. PSD e un partid care deocamdata exloateaza asta. Chestiunea cu cercetatorii straini scosi din comisii , e o problema marginala. Am fost in astfel de comisii, si acesti domni n-au facut mare lucru, in afara de a incasa niste bani, nu multi. Majoritatea sunt romani plecati din tara si care cand vin aici ,multii se uita de sus la cei de aici. Multinationalele le pasa prea putin ce crede PSD. Daca au un interes aici, se vor dezvolta. In China sunt comunisti la putere si acolo sunt multinationale cat nu are tot UE.
  • +2 (6 voturi)    
    întrebați-l... (Vineri, 28 aprilie 2017, 12:44)

    barbu007 [utilizator]

    întrebați-l pe Dragnea (dacă nu vrea să acorde interviu, afișați-i zilnic întrebările pe rețele de socializare - e mai simplu așa, decât cu un om care stă în Piața victoriei și rezistă aiurea, acolo):
    - străinii au ridicat, prin lege, limitele tăierilor de lemn din pădurile românești? sau numai Soros?
    - tot străinii au redus nivelul sancțiunilor pentru tăierile ilegale, instituite prin OUG de Guvernul Cioloș?
    - din ce partid făcea parte străinul sirian Omar Hayysam care a tăiat (sub ce guvernare) mii de hectare de pădure?
    - ce partid a legiferat exportul medicamentelor ieftinite de stat, lăsând populația fără ele... iar acum se bate cu pumnii-n piept cum se luptă cu exportatorii, rugându-i să mai lase ceva și pentru străini? (aici a votat și PNL-ul, și PMP)
    - Soros îi oprește pe parlamentari să modifice legea abia adoptată?
  • -4 (6 voturi)    
    PINA (Vineri, 28 aprilie 2017, 13:42)

    EmilNae [anonim]

    una alta strinii o duc ca in pammas in romania.pe ei nu ii pasc controalele ca daca da merge ambasadorul olandei la fisc si ii cere explicatii sefului de ce indrazneste sa ii contrloleze tocmai pe ei cind sint romani cu gramada.Tot strainii fac profit ecploatind romanii si apoi transfera profitul acasa la ei noi raminind cu buza umflata.Tot strainii fac presiuni pentru legi si facilitati in interesul lor noi nu contam.Tot strainii vor sa dicteze politic si multe altele.Noi cu ce ne alegwem? CU NIMIC. doar zicem multumesc ca ne ocupa niste oameni si ca platesc taxe.Prea putin.Cred ca nu vin aici doar ca sa ne jacmaneasca si atit
    • +3 (3 voturi)    
      Tu ai citit ce ai scris? (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:33)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      Cine ar trebui sa faca controalele, nu romanii? Si ce daca merge ambasadorul la fisc, cei de la fisc nu sunt romani? Daca exporta profitul ILEGAL, de ce nu sunt inchise firmele si patronii arestati? Da, strainii or face presiuni, dar cine face legile, nu romanii? Iar fraza cu ce ne alegem e chiar hilara: ne alegem cu NIMIC, dar OCUPA oameni si PLATESC taxe. Pai daca asta e NIMIC, de ce nu fac romanii asta? Ca doar e un nimic, nu i-ar costa nimic, am avea slariati romani la firme romanesti, taxe platide de romani la romani, profitul ar ramane in tara, etc...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri