Mai mult protest!

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 2 februarie 2017, 16:09 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
La toate actele de provocare de la mitingul de ieri, la sfidarea partidului, la amenintarile ministerului de interne, la intimidarea liderilor de opinie, la inconstienta PSD care ameninta cu o contramanifestatie, exista un singur raspuns valabil: si mai mult protest! Mai multi oameni in strada! Romania trece printr-un moment dramatic in istoria ei. Fara sa ne ocupe cineva cu tancurile, politicienii PSD-ALDE ne calca in picioare democratia. Planul extins de dinamitare a justitiei prezentat in exlusivitate de HotNews.ro ne arata un PSD decis sa modeleze o tara dupa chipul si asemanare infractorilor. Nu avem alta solutie decat sa ne aparam statul. Avem o singura sansa. Ne vom salva numai daca fiecare dintre noi lupta pentru viitorul lui.

Cine oboseste acum, cine crede ca totul e pierdut si se resemneaza merita din plin cosmarul vietii in anomie, iadul vietii intr-o societate dezagregata. Mai sunt noua zile de foc, noua zile in care orice pas inapoi din partea strazii este o mare victorie a infractorilor. Din acest motiv au trimis golanii din galerii ,noaptea, peste voi. Vor sa va compromita protestul pasnic, sa va prezinte tarii drept huligani pusi pe rele! Acest act de iresponsabilitate majora trebuie investigat, iar complotistii pedepsiti exemplar. Pana atunci, le putem raspunde civilizat si pasnic la fel ca pana acum, dar nu cu o suta de mii in Bucuresti si cateva zeci de mii in tara, ci sute de mii in toata tara!

Ce ati facut pana acum este extraordinar, ati redat motive de mandrie si speranta multora. A fost cel mai mare si frumos protest de dupa 90 dar nu este suficient! Atentie, insa! Inca n-am obtinut nimic, n-am vazut decat gesturi de aroganta la liderii PSD, fuga de raspundere la ministrul justitiei si doua-trei demisii punctuale din partid si din Guvern. Mai avem noua zile pentru a creste presiunea publica pana la acel punct in care Guvernul nu va mai avea incotro si va trebuie sa retraga ordonantele.

Doar un protest generalizat, fara rest si fara prea multi absenti nemotivati ne mai poate salva de la un dezastru ireparabil. Doar o mare de cetateni decisi sa-si apere demnitatea ne mai spala imaginea grav compromisa in afara tarii. Trebuie sa le spunem europenilor, americanilor si celor din lumea civilizata care se ne urmaresc zbuciumul intern ca aceasta tara nu doreste sa se mexicanizeze, ca refuza sa fie condusa dupa reguli mafiote, jefuita de clanuri organizate in furt, ca nu doreste sa iasa de facto din UE! Daca nu vom face azi, maine si in zilele care vin toate astea, ne vom lua singuri adio de la visul european. Ne vom preda singuri tara, o vom pune pe tava rusilor, chinezilor, arabilor sau oricui altcuiva mai priceput sa se descurce in haos, intr-o lume fara reguli si condusa de lideri ca Dragnea, pentru care lupta anticoruptie este decat bullshit.

PS: Lasati-va copiii acasa si reprimati-va tentatia de a raspunde violent unor noi provocari. Nu uitati ca prioritatea este abrogarea ordonantei de urgenta. Nu uitati ca daca Guvernul demisioneaza acum nu mai are cine sa le retraga.


Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

34165 vizualizari

  • +20 (26 voturi)    
    eu vreau Sepukku la Draqnea sa isi faca (Joi, 2 februarie 2017, 16:13)

    un domn [utilizator]

    secondat de Ciordache si Compania !
    merci !
    • +16 (20 voturi)    
      pentru asta are nevoie de onoare (Joi, 2 februarie 2017, 17:07)

      taro [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ti se pare ca Dragnea are asa ceva?
      • +1 (3 voturi)    
        Incredibil. Un cocalar.... (Vineri, 3 februarie 2017, 9:30)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui taro

        din mahalaua Alexandriei sa poata arunca in aer Romania. Este de neimaginat si acest lucru nu trebuie sa se mai intample niciodata. Nu este suficienta retragerea Ordonantelor. Trebuie sa avem un sistem statal care sa nu mai permita intamplarea unor asemenea monstrozitati. Niste golani sa conduca Romania. Uitati-va in CV-ul tuturor ministrilor. Putini sunt cu biografii lineare, normale. Toti cu facultati dubioase, cu licee de cacao si cu un traseu profesional ciudat. Si pe pariu ca o parte dintre ei au fost corijenti, repetenti, restantieri, au terminat studiile cu note sub medie. Oamenii normali, care au terminat un liceu bun, o facultate buna, au invatat bine, si-au facut datoria acolo unde au lucrat nu au loc intre ministrii P$D. Aceasta metoda vine din comunism. Acolo ministrii trebuiau neaparat sa provina dintre activisti, sa aiba facultati muncitoresti (adica facultate fara liceu) sa fie niste nimeni, ca sa aiba de pierdut daca nu erau ascultatori.
    • +7 (11 voturi)    
      Atenție la proteste ! (Joi, 2 februarie 2017, 18:33)

      Davidias [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ar trebui să fie organizate grupuri de 5-10 persoane (bărbați) care să facă ordine (pază) în jurul grupulrilor de demonstranți. Și orice persoană care este mascată (cu cagulă sau care își acoperă fața) să fie scoasă afară sau obligată să-și scoată cagula. Eventual dusă la jandarmi. Cei ce pătrund mascați în grupul de manifestanți au sigur intenții violente sau ascunse. Trebuie să fie 5-10 contra 1 (și se poate), altfel vor fi violențe în continuare. Eu cred că este un lucru necesar. Distribuiți această propunere să fie cunoscută.
      • +2 (2 voturi)    
        amice, gresesti (Vineri, 3 februarie 2017, 8:03)

        Ciprian2020 [utilizator] i-a raspuns lui Davidias

        te asigur ca-s cel mai pasnic protestatar si port un buff. protestam si la -5 grade Celsius. in plus pe Facebook s-a scris intens si de protestatari sa venim cu buff-uri ca e frig. o sa ma ciomagesti degeaba si pe mine?
        • 0 (0 voturi)    
          Nu greșesc, ”amice” ... (Vineri, 3 februarie 2017, 13:34)

          Davidias [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian2020

          ... nu te-am acuzat și nu am spus că trebuie ciomăgiți cei ce poartă buff-uri. Dar trebuie să accepte să poată fi identificați. În situația cu violențele ele trebuie purtate în așa fel încât să poată fi identificați cei ce vor să facă provocări. Și nu te speria, dacă ești pașnic poți purta buff-ul și fără să-ți acopere fața. Obrazul nu îngheață așa ușor. Și eu am fost la protest la aproape -10 grade Celsius și merg și acum, fără buff. Cine își ascunde fața în situația asta cu violențele poate avea ceva de ascuns. Și, dacă ești ”cel mai pașnic protestatar”, de ce te-ai teme de jandarmi sau de oamenii de ordine ? Faptul că ”s-a scris intens pe Fecebook” nu este un argument că trebuie făcut așa. Este prea important ca protestul să fie pașnic și să câștige oamenii pașnici, ca să nu fim în stare să plătim, atât cât trebuie, prețul frigului. Sper că înțelegi. Dacă nu, înseamnă că ai ceva de ascuns.
  • +12 (18 voturi)    
    mai bine mort ! (Joi, 2 februarie 2017, 16:14)

    lp [utilizator]

    decat comunist
    • +12 (16 voturi)    
      decât pesedist... (Joi, 2 februarie 2017, 16:55)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui lp

      cam tot aia e, dar pesedistul se defineste ca un comunist penal (hot, borfas, corupt)
      • +2 (4 voturi)    
        Da pesedistul e un amestec de comunist si borfas (Joi, 2 februarie 2017, 23:28)

        Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        E un borfaso-comunist cu trecere la Putin.
        • 0 (2 voturi)    
          TREBUIE avut in vedere Influenza (Vineri, 3 februarie 2017, 7:13)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

          Influenza si nu Influentza ca termeni (pentru cunoscatori) a URSS; URSS trebuie sa isi inchida Ambasada, pana acum a distorsionat spatiul public si se amesteca Fervent si Frecvent in Treburile Romaniei !
    • 0 (2 voturi)    
      Ce ticalos poate fi infractorul condamnat (Vineri, 3 februarie 2017, 9:19)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Dragnea. Arunca Romania in aer ca sa poata scapăa de puscarie. Nimic nu-l intereseaza pe infractor, si-a creat un grup mafiot cu care conduce P$D-ul si face exact ce vrea si doar in interesul lui. A mituit romanii sa le ia voturile, ceea ce va duce la o alta criza economica iar acum il doare undeva ca leul se duce la vale, investitorii pleaca, lumea e in strada. Doar sa-si rezolve problemele lui personale. Bugetarul cu castel intins pe doua strazi, hotel cu 10 etage si amanta de 20 de ani isi vede viitorul luminos de furt amenintat.
  • +11 (19 voturi)    
    Acum! (Joi, 2 februarie 2017, 16:16)

    Astronautul [utilizator]

    Mergeti la sediul PSD, incercuiti toata cladirea, blocati Kiseleff-ul!
    Prindeti sobolanul sa nu iasa de acolo!
    • -1 (1 vot)    
      Cui i-au folosit violentele de miercuri ???? (Vineri, 3 februarie 2017, 9:23)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      Lui Dragnea si mafiotilor sai. Deci cine a trimis golanii in Piata ??? Golanii politici din jurul lui Dragnea. Asta stiu, asta fac. O infractiune atrage pe alta, furtul pe care-l face constant P$D de 26 de ani duce la instigarea la violenta, facuta ca sa se scape.
  • -18 (30 voturi)    
    Mai multa manifestatie (Joi, 2 februarie 2017, 16:17)

    xanti [utilizator]

    Cam 6 luni ca dupa aia vine iulie concedii si va plictisiti.
    • +2 (2 voturi)    
      mai multa cenzura ! (Vineri, 3 februarie 2017, 13:03)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      pe hotnews :-))
  • +28 (34 voturi)    
    Ieri am dat doar 20 sms-uri (Joi, 2 februarie 2017, 16:19)

    cristiaan [utilizator]

    Ieri am dat doar 20 sms-uri ca sa imi invit cunostintele in Piata Victoriei. Azi trimit la toti si ii si sun, ca sa fiu mai sigur. Pana nu vor vedea 300.000 oameni pe strazile Bucurestiului nu le va pieri obraznicia acestor mafioti cocotati pe fotoliile statului.

    De ce sa plec din Romania ca sa scap de ei? Sa plece ei! Dar intai sa abroge dejectiile pe care le-au produs acum doua seri.

    Ii rog pe cei care au omis sa mearga la vot sa isi stearga greseala in serile urmatoare in Piata Victoriei.Iata ca pentru un vot nedat la timp acum trebuie sa facem eforturi mari sa ii oprim pe ticalosi sa ne mai batjocoreasca.
    • +4 (6 voturi)    
      Duminica vor fi mai mult de 300 000 in Bucuresti (Joi, 2 februarie 2017, 23:29)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

      Sa vezi atunci tavalug anti-PSD.
      • 0 (2 voturi)    
        de azi 03.02.2017 MINIM 400.000 (Vineri, 3 februarie 2017, 7:17)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

        NUMAI in Bucuresti, Masa Manifestantilor se va intinde natural si pe langa Kiseleff unde sunt Doua Obiective ce TREBUI Colindate : Ambasada URSS cu gard electric (ca in Koreea de Nord) si P$D;

        TREBUIE sa ramanem in strada NON STOP peste Noapte

        Felicitari celor care au organizat un moment artistic langa Muzeul Antipa ! felicitari Celor care au adus alimente Flori si Ceai

        Romania RAANE UNITA Impotriva Penalilor !
    • -2 (2 voturi)    
      Trimite-le si linkul urmator,sa vada parerea (Vineri, 3 februarie 2017, 9:02)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

      ununi eminent profesor de drept de la UBB,unul dintre specialistii ca au analizat plagiatul lui Kovesi
      http://raduchirita.ro/povesti-cu-gratieri-si-abuzuri/ si apoi puteti sa aveti argumente mai puternice pentru a manifesta!
      • 0 (4 voturi)    
        STENOGRAMA DNA (Vineri, 3 februarie 2017, 11:55)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        privind Premeditarea Actiunilor P$D din 2014 este CLARA si ELOCVENTA ! http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21580151-stenograme-dna-care-arata-discutau-hrebenciuc-sova-acum-cativa-ani-amnistie-gratiere-obligatoriu-nu-putem-abrogam-abuzul-serviciu-dar.htm

        CITESTE Mircica, unkiu tau Varanul va sta cate zile mai are la Brutarie si pentru Santaju RCS !
        fara sa pomenim de Terenurile Academiei Romane folosite de GRIVCO !

        asta e cireasha de pe tort !
  • +21 (29 voturi)    
    Judecati pentru Inalta Tradare! (Joi, 2 februarie 2017, 16:20)

    Federer [utilizator]

    Dan Tapalaga, ai perfecta dreptate: TREBUIE sa merge din nou in strada sa protestam PASNIC, dar trebuie sa privim adevarul in fata =
    Avem toate datele ca sa cerem Judecarea lui Dragnea, Grindeanu si Iordache pentru Inalta Tradare si Uzurparea statutului de drept!
    Trebuie sa dam o lectie acestor TRADATORI DE NEAM pentru ca nimeni sa nu mai indrazneasca in viitor asa ceva.

    Anchetele initiate de DNA si Parchetul General privind modul in care au fost planificate si puse in opera OUG-urile vor aduce toate datele pentru a-i trimite la Beci!
    • +4 (6 voturi)    
      pasnic, pasnic, dar: (Joi, 2 februarie 2017, 17:43)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Federer

      cum ii oprim NOI pe spargatorii de protest?
      Doar filmandu-i?!

      Jandarmeriei pare ca ii place antrenamentele cu galeriile instigatorilor.

      ASTA trebuie/trebuia prevazut...Macar de-acum!
      • +6 (8 voturi)    
        Cum îi oprim pe spărgători ? O idee (Joi, 2 februarie 2017, 18:36)

        Davidias [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        Am mai scris si mai sus, dar repet, ca să-ți răspund.

        Ar trebui să fie organizate grupuri de 5-10 persoane (bărbați) care să facă ordine (pază) în jurul grupulrilor de demonstranți. Și orice persoană care este mascată (cu cagulă sau care își acoperă fața) să fie scoasă afară sau obligată să-și scoată cagula. Eventual dusă la jandarmi. Cei ce pătrund mascați în grupul de manifestanți au sigur intenții violente sau ascunse. Trebuie să fie 5-10 contra 1 (și se poate), altfel vor fi violențe în continuare. Eu cred că este un lucru necesar. Distribuiți această propunere să fie cunoscută.
        • +3 (3 voturi)    
          DA - mascatii nu au ce cauta intre cei pasnici (Joi, 2 februarie 2017, 21:24)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Davidias

          Daca-s si urmariti, poate ne duc la sefii lor.

          Bai nene, nici Securitatea/Informatorii nu mai e ce era .. :)) - haz de necaz!
        • +3 (3 voturi)    
          DA - mascatii nu au ce cauta intre cei pasnici (Joi, 2 februarie 2017, 21:24)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Davidias

          Daca-s si urmariti, poate ne duc la sefii lor.

          Bai nene, nici Securitatea/Informatorii nu mai e ce era .. :)) - haz de necaz!
      • +4 (6 voturi)    
        Si distribuie și la alții (Joi, 2 februarie 2017, 18:38)

        Davidias [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        Spune ideea aceasta și altora, ca să ne păzim de spărgători, dacă jandarmeria și poliția nu-și fac treaba cum ar trebui.
  • +18 (24 voturi)    
    Bun! (Joi, 2 februarie 2017, 16:23)

    rocj [utilizator]

    Ne vedem in piata!
    Ce a fost ieri e doar inceputul.
    Sa vedem cum ne ignora cand depasim 1 milion.
    • -8 (12 voturi)    
      Nu uita! (Joi, 2 februarie 2017, 17:57)

      Llort [utilizator] i-a raspuns lui rocj

      Nu uita sa iti iei si o ceapa cu tine!
      • +3 (5 voturi)    
        Si tu nu uita sa-ti faci valizele pentru Jilava (Joi, 2 februarie 2017, 23:31)

        Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        Hotii trebuie sa mearga la puscarie, acolo le este locul.
  • +9 (15 voturi)    
    corect (Joi, 2 februarie 2017, 16:24)

    dj [utilizator]

    Asta vom si face!
  • +17 (23 voturi)    
    In Piata (Joi, 2 februarie 2017, 16:26)

    dum_i [utilizator]

    In Piata!

    Sa le aratam jegurilor ca Romanii si-au castigat Libertatea acum 27 de ani!!

    Sa-i punem sa-si construiasca singuri puscariile!

    NEAM SATURAT de voi, hotilor!!!
    • -1 (1 vot)    
      eu te ...contrazic...de ce ... (Vineri, 3 februarie 2017, 3:25)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      sa si construiasca singuri puscariile?...pai numai bine isi "construiesc" ei singuri...groapa...costa mai putin ...iar daca nu sunt capabili...poporul le poate "da o mina de ajutor"...ca merita pt ce au facut pt tara..
  • +11 (17 voturi)    
    ... (Joi, 2 februarie 2017, 16:28)

    Lawrenciu [utilizator]

    Grupul infractional de tip comunist mafiot pe nume PSD, nu se va lasa asa usor. Politrucii astia ar putea renunta la aceea ordonanta si eventual sa demisioneze din guvern numai daca protestatarii, in nr. mare, ar intra in cladirea guvernului si ar bloca fuga aghiotantilor lui Dragnea. Astfel, OUG ar fi abrogata iar coruptul Guvern Grindeanu ar pleca de la conducerea tarii, ajungand la destinatia finala si anume inchisoarea! Altfel spus, pe tovarsii astia nici 500000 de oameni nu i-ar impresiona, poate doar milionul.
  • +12 (18 voturi)    
    Treziti-Va Romani ! (Joi, 2 februarie 2017, 16:29)

    revolution2017 [utilizator]

    Faptele acestui Guvern au consecinte deosebit de grave asupra Romaniei
    Suntem deja izolati iar avertisimentele diplomatice mu contenesc sa apara. Nu exista in lumea civilizata un exemplu asemanator celui facut de Guvern marti noaptea.
    Mesajul trimis de guvernati Uniunii Euopene si NATO este unul foarte grav: orice se poate schimba peste noapte in aceasta tara fara o prealabila notificare.
    Riscam apartenenta strategica NATO
    Riscam declansarea mecanismelor de suspendare in EU pe proiecte importante : autostrazi, sanatate, agricultura, liber schimb, justitie, transparenta administrative
    In mediul rural o suspendare a subventiilor la hectar sau a celor pe animale ara vea consecinte devastatoare asupra agriculturii.
    De asemenea, autostrazile sunt si ele amenintate.
    Investitorii straini incep sa isi amane investitiile intr-o tara perceputa ca nesigura
    Pentru romanii din exterior - sunati la Guvernele tarilor voatre si explicati ceea ce se intampla acum in Romania, prentru ca aceste tari sa faca presiune pe canalele diplomatice.asupra acestui Guvern

    Trebuie sa facem presiuni din interior si exterior pentru abrogarea acestei Ordonannte de Urgenta !

    Scopul acestor indivizi este foarte clar: Protejarea infractorilor si inculpatilor politici si clientelari! Atacarea Statului de Drept si a Justitiei in primul rand!
    Sa facem front comun impotriva coruptiei si mai ales a coruptiei politice! Sa ne aparam democratia si libertatea castigate la Revolutie! Sa nu fim complici la jefuirea Romaniei !
    Democratia este inca mimata in Romania anului 2017 ¡
    Strigatul nostru sa le dea fiori de groaza acestor politicieni de Ev Mediu!
    Sa nu-i lasam sa scoata cuvantul hot din DEX!
    Sa iesim din nou in strada si sa ne strigam indignarea!
  • +14 (20 voturi)    
    Peste cadavrul meu! (Joi, 2 februarie 2017, 16:32)

    it_s__not_news [utilizator]

    Vor revolutie? O vor avea, iar tradatorii de neam vor fi judecati asa cum se cuvine.
  • +10 (16 voturi)    
    pai ce sa facem nu avem incotro, vom protesta (Joi, 2 februarie 2017, 16:32)

    middle_brick [utilizator]

    chiar acum la tv Liviu Dragnea isi bate joc de noi, numindu-ne ironic "oamenii de buna credinta" care au iesit ieri in strada. Daca vor trece cele 10 zile si ordonantele intra in vigoare se intrevede clar o noua revolutie iar PSD-ul nu are cum sa ii supravietuiasca. RIP PDS.
  • +14 (20 voturi)    
    Afara, afara, cu PSD din tara1 (Joi, 2 februarie 2017, 16:35)

    tahomir [utilizator]

    Aiurea!
    Problema este PSDul, nu ordonanta. Acest OUG e doar un simptom, e doar un pas in planul PSD de acaparare generala a justitiei. Chiar daca il retrag acum pot sa dea legile echivalente mai tarziu.
    Asa ca trebuie cerut in primul rand demisia guvernului, anularea ordonantei va veni imediat dupa asta. Sunt convins ca se vor gasi mijloace juridice pentru a bloca efectele ei si chiar daca nu exista prioritara e demisia guvernului. Fara demisie anularea OUG e dpar o frectie la picior de lemn.
  • -14 (24 voturi)    
    hai (Joi, 2 februarie 2017, 16:37)

    bobyrou [utilizator]

    haznaua 3 in actiune. Sunteti la concurenta cu ei. Care manipuleaza mai bine.
  • +8 (12 voturi)    
    PSD arestat. (Joi, 2 februarie 2017, 16:53)

    ouyang [utilizator]

    Acum!
  • +8 (12 voturi)    
    Va este greu (Joi, 2 februarie 2017, 16:59)

    Rescator [utilizator]

    Domnule Tapalaga,

    Stiu ca va este greu,dar nu-I slabiti deloc.
    Sunt militar in rezerva si am vorbit cu cel putin
    100 de colegi si toti,fara rezerve,sunt revoltati.
    Daca va fi nevoie vom face ce terebuie pentru
    Romania.
  • +9 (15 voturi)    
    ne vedem iar in Piata Victoriei ! (Joi, 2 februarie 2017, 17:00)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Domnule Tapalaga, stim ce ziceti. Ne vedem acolo, Pana cand? Pana pleaca astia , nu le spun PSD, si nu identific PSD cu sora si nepoata mea care i-au votat. Sigur , nu i-au votat sa fure, sa scape de procese si sa iasa 300 000 de oameni in strada in 25 de orase ale Romaniei indignati si profund nedreptatiti.. V-ati pus problema cati votanti PSD sunt in strada ?. Sunt multi , toata familia mea e in strada indiferent ca am votat cu PSD sau PNL sau mai stiu eu cine. Daca opozitia avea atatia sustinatori plus cei pe care ii lasam acasa, ca sunt raciti de atea zile de stat in frig, ar fi castigat alegerile.
    • -7 (9 voturi)    
      Daca si cu parca! (Joi, 2 februarie 2017, 18:00)

      Llort [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Daca citeai textul ordonantei, nu mizeriile vehiculate in presa, acum nu mai era nimeni racit. Asa o sa iti racesti si tu gura degeaba. Nu uita sa iti iei si o ceapa cu tine.
      Daca ati fi iesit la vot de la inceput, nu ajungeam aici...
      • +4 (10 voturi)    
        Domnule colonel, nu intelegeti nimic (Joi, 2 februarie 2017, 18:23)

        mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        Domnule colonel,
        Nu intelegeti nimic. De ce?
        1. Lumea nu iese la vot pentru ordonante, ci pentru modul rusinos si hotesc in care au fost adoptate.
        2. . Lumea nu iese la vot pentru ordonante de care beneficiaza niste amarati de puscariasi inghesuiti in celule, ci pentru ca beneficiaza de ea Dragnea si multi ani politicieni, si tot PSD -ul ajuns la guvernare pus pe furat -ca asta face de 27 de ani incoace .
        3.N-am iesit la vot ca nu aveam cu cine vota.
        Cu cine, intreb si azi? Cu Dragnea, nu. Cu madam Alina si Raluca de la PNL nu. Cu Nicusor Dan lipsit de orice leadership (cautati in dictionar ce inseamna!) , nu.
        D'aia n-am votat. Capisci?
        • -3 (5 voturi)    
          Tovarase protestatar, (Joi, 2 februarie 2017, 23:23)

          Llort [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

          (daca tot imi cunosti gradele)
          Permite-mi sa te contrazic:

          1. Lumea nu a iesit la vot dar in strada a iesit. De ce? Pentru ca au fost adoptate ordonante noaptea? Ai citit macar textul ordonantei, nu mizeriile din presa, care, sa fim seriosi, numai impartiala nu este.
          2. Dosarul lui Dragnea, cel pentru abuz in serviciu si toate dosarele care sunt acum pe rol, vor continua sa existe, nu se curata nimeni (din nou, verifica textul ordonantei). Mark my words, daca ordonanta ramane in picioare!
          3. Din tot raul din care ai avut de ales, puteai sa il alegi pe cel mai mic (asa cum l-am ales pe Iohannis), dar nu ai facut-o. Eu am votat, macar mi-am facut datoria de cetatean, am ales raul cel mai mic. Tu nu ai putut iesi o singura data la vot si acum iesi in strada de mai multe ori.
          Trist! Bafta!
        • +1 (1 vot)    
          Dar daca nu iesi la vot iese cel mai rau (Joi, 2 februarie 2017, 23:38)

          Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

          Macar voteaza pentru ceea ce consideri ca este cel mai mic rau. Dar sa nu votezi de loc inseamna sa dai mana libera la furat celor din PSD + ALDE.
    • -1 (1 vot)    
      Asta este si o lectie, PSD nu se voteaza (Joi, 2 februarie 2017, 23:36)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Nimeni, absolut nimeni, nu mai trebuie sa voteze PSD si ALDE. Au aratat clar ce vor si de ce sunt instare. Chiar daca va venii un alt "lider", tine-ti minte ca dupa 27 de ani FSN, PDSR, PSD, tot comunisti borfasi au ramas. Uitati-va ce fac in anul 2017, este incredibil! Nu mai faceti aceeasi greseala. 2017 trebuie sa le fie anul de gratie!
  • +8 (10 voturi)    
    De cuvinte mari n-am dus lipsa niciodata. (Joi, 2 februarie 2017, 17:02)

    man_and_twin [utilizator]

    Sunt de acord cu mesajul articolului, protestul a devenit si mai necesar dupa noaptea trecuta. Doar o completare aveam.

    Deja meritam "cosmarul vietii in anomie, iadul vietii intr-o societate dezagregata", dupa lipsa de participare de la alegerile legislative. Dsi toate semnalele a ceea ce urma erau ca niste reclame luminoase.
    Participarea la miting nu ne spala de iresponsabilitate demonstrata in mod repetat. O mai dilueaza putin, dar asta nu e mandrie. Mai degraba penitenta.
    • +1 (1 vot)    
      Exact,trebuie sa tinem minte ca trebuie votat (Joi, 2 februarie 2017, 23:40)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      Altfel e liber la furat. Iar legislativele sunt esentiale.
  • +7 (11 voturi)    
    E timpul, d-le Tapalaga, sa protestam activ si (Joi, 2 februarie 2017, 17:11)

    padrepadrone [utilizator]

    responsabil, pe masura indarjirii "legitime" a acestor asa zisi politicieni. Simpla aparitie in strada nu mai trezeste nici un sentiment de onorabilitate in aceste specimene politice dispuse sa mearga pana la capat.
    Fiti mai concis si incercati sa va depasiti limitele deontologice deoarece e groasa rau de tot.
    Mai sus Dragnea si-a reafirmat punctul de vedere asupra manifestatiilor si a violentelor de ieri: trebuie diversificat protestul pe adevarata masura a acestor veritabili penali. Ieri dl Pantazi zicea ceva despre greva fiscala chiar aici, mai la dreapta, in R22, d-na Pora reitera acelasi subiect al grevei. Dvs ce parere aveti ?
    Credeti ca daca duc planul pana la capat veti mai avea voce, importanta in viitoarea presa controlata de autoritatea cinstita de stat ? V-ati inselat(automat si pe noi) de prea multe ori in aprecierea corecta a potentialului distructiv, antidemocratic al aliantelor de stanga..decat niciodata, mai bine mai tarziu.
    Cred ca numai greva le mai poate ridica probleme astfel incat sa-si revizuiasca atitudinea fata de popor.
    • +5 (5 voturi)    
      Explicati, va rog... (Joi, 2 februarie 2017, 18:15)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui padrepadrone

      ... cum faceti greva fiscala - ca persoana juridica, vreau sa spun - cand fiscul va poate pune poprire pe toate conturile si pentru o datorie de un ban.
      Un raspuns serios, va rog, pentru ca si intrebarea am pus-o tot serios, nu ironic si nici in gluma.
      • +1 (3 voturi)    
        Cel mai nimerit ar fi chiar Pantazi (Joi, 2 februarie 2017, 19:12)

        padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Eu am reiterat doar nevoia clara de a concretiza protestul, in limite civilizate, astfel incat sa-i afecteze direct pe "insensibilosii" astia de la conducere(nu din dec 2016, ci chiar de la inceputuri)..
        In acelasi plan ii solicitasem autorului o schimbare a discursului in masura egala, macar, cu indarjirea penabililor pesedisti; de-a lungul timpului presa insuficient pregatita, sau deontologizataa la maxim, a reusit sa induca sentimentul normalitatii fata de evolutia scenei politice in contrapondere cu involutia clara a societatii.
        Daca in 90 eram total nepregatiti in fata libertatii, in 2012 eram destul de copti sa vedem ce reprezinta de fapt useleul: atunci am inceput sa nu mai credem in normalitate cei mai multi dintre noi, in timp ce jurnalistii, analistii, politrucii infloreau ca trandafirasii lu ilici pe solul proaspar udat de la P Universitatii.
        Deci, la incrancenarea lor, obligatoriu trebuie sa dezvoltam protestul..altfel picam iarasi in apatia traditional romaneasca: asa-i la noi, fura ei da ne descurcam si noi.
  • +9 (13 voturi)    
    ANUNT (Joi, 2 februarie 2017, 17:22)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cetățean român angajat la patron caut guvern onest, preferabil fără premier din umbră cu cazier. Ofer votul meu,
  • +8 (8 voturi)    
    Propunere (Joi, 2 februarie 2017, 18:00)

    DanTeo [utilizator]

    Toata viata în Piata.
  • +4 (8 voturi)    
    apel (Joi, 2 februarie 2017, 18:36)

    sphinx [utilizator]

    GREVA GENERALA si NESUPUNERE CIVICA.
    sindicatele sa anunte greva generala (stop la transporturi, invatamant, sanatate etc), iar cetatenii sa nu-si mai plateasca nici o taxa sau impozit datorat statului mafiot roman condus de dragnea, capo di tutti capi.
    • -2 (2 voturi)    
      Mda, cam asta ar trebui sa se faca (Vineri, 3 februarie 2017, 9:04)

      Muncitorul [utilizator] i-a raspuns lui sphinx

      In astea 10 zile cam asta ar trebui sa se faca. Tot transportul sa fie in greva si nimeni sa nu mai munceasca!
  • +2 (4 voturi)    
    A sosit momentul (Joi, 2 februarie 2017, 21:21)

    talos [utilizator]

    sa terminam ce nu am terminat in '89. Revolutia confiscata trebuie sa revina in matca-i predestinata, rectilinie, iar noi sa iesim din "meandrele concretului" iliesciano-fesenist in care bajbaim de 27 de ani. E timpul sa punem imnul ala in fapta si sa ne trezim naibii odata. E timpul sa ne scuturam si sa ne descotorosim de toate lighioanele parazite care rod la temelia sanatoasa a societatii noastre. O fi tupeul si nesimtirea lor fara margini dar indarjirea si hotararea noastra poate si trebuie sa-i trimita acum si pentru totdeauna in haznaua istoriei pe acesti fameni, aceste nulitati cu pretentii de stapani de sclavi. Trebuie sa ii privim direct in ochi si sa le spunem sec: "you've just been erased" (Arnold-Eraser)! Adio ba si "don't let the door hit your ass on the way out"! Hai pa!
  • +2 (4 voturi)    
    Trebuie sa ajungem la peste 1 milion In Bucuresti (Joi, 2 februarie 2017, 22:43)

    Crystalm [anonim]

    si cu cei care ies in tara sa putem depasi cei 3 milioane cu care se lauda dragnea.
    Sambata sau duminica se poate sa depasim 3 milioane!
    • -6 (8 voturi)    
      Probabilitate (Joi, 2 februarie 2017, 23:07)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui Crystalm

      Poate depasiti 30 000 000 de milioane . aparati statul de drepti al vostru al lui johannis si procurorilor .
      • +2 (4 voturi)    
        .... (Vineri, 3 februarie 2017, 0:19)

        VarailVarail1 [anonim] i-a raspuns lui A310

        Voi cine sunteti si ce aparati ???
        Veti fi amintiri urate
        • 0 (2 voturi)    
          Dar voi cine sunteti (Vineri, 3 februarie 2017, 11:57)

          A310 [utilizator] i-a raspuns lui VarailVarail1

          De aici de unde sunt ,nu apar pe nimeni , in nici un caz PSD-ul , dar din pacate faceti jocurile unor multinationale , ale caror interese sunt aparate de johannis usr si pnl , Eu doar privesc ce se intampla de aici de departe .
  • +1 (3 voturi)    
    Scenariu. (Joi, 2 februarie 2017, 22:53)

    DT34 [utilizator]

    Daca Rusia a vazut ca nu reuseste sa ne atraga simpatia in vreun fel, ma gandesc ca asta o fi strategia lor. Mai intii a fost Dragnea la Americani ca nu cumva sa se creada cineva ca e antiamerican, dupa care baga niste OUG cu care sa scape si el (si ai lui) de vreo raspundere si in acelasi timp ne o sa avem si respingerea si indepartarea de occident.
    Ma gandesc ca anul asta si anul trecut mai tot ce s-a intimplat in lume a fost pe placul lui Putin. Brexit, Trump, scindarea UE, in vest extremistii proPutin sint votati pe banda rulanta, etc.
  • -1 (1 vot)    
    O alta idee (Vineri, 3 februarie 2017, 3:57)

    revolution2017 [utilizator]

    In OUG apar modificari la codul de prodedura penale care au intrat deja in vigoare.
    Sunt afectate printre altele acte de terorism, crima organizata, trafic de droguri,infractiuni foarte periculoase care fac obiecrul activivitatii DIICOT.
    Poate cineva investiga daca o plangere penala se poate depune pentru partea asta de ordonanta ?
  • -1 (1 vot)    
    Suspect (Vineri, 3 februarie 2017, 4:06)

    revolution2017 [utilizator]

    Incercam doar noi sa propunem solutii juridice si am impresia ca nu prea avem suport in mediul juridic. Ar trebui sa fie si in justitie mai multi specialisti care sa ne ajute in demersul nostru si care sa ne asigure in mod cert ca penalii nu scapa. Inclusiv chestia cu aplicarea legii penala mai usoare nu exista nicio o modalitate de a evita chestia asta ?

    Atacare in Contencios administrativ a OUG ar fi o alta idee ? Help from justice dept ?

    Cine a initiat proiectul OUG poate are si cheia dezlegarii lui ?
  • 0 (2 voturi)    
    Isterie (Vineri, 3 februarie 2017, 8:42)

    M188 [utilizator]

    "Patria e in pericol" si multi Robespieri de carton ies la rampa. Pa cand instalati si ghilotina in Piata Victoriei?
  • -1 (1 vot)    
    Din nou, cu alti ochi (Vineri, 3 februarie 2017, 8:49)

    Radu72 [utilizator]

    La revolutie, l-am insotit pe tata cand a iesit in strada. Acum tata ma priveste de sus. Si am iesit iarasi, de data asta cu fiul meu. Ati pus-o!
  • 0 (0 voturi)    
    Dinamitarea (Vineri, 3 februarie 2017, 9:34)

    Toni_Romania [utilizator]

    Azi PSD dinamiteaza doar...ruinele Justitiei. Care de 25 ani e dinamitata de fiecare din cele 14 guverne penale.
  • -1 (5 voturi)    
    MANIPULARE (Vineri, 3 februarie 2017, 9:44)

    Pep1 [utilizator]

    Domnule Tapalaga, esti un maaare manipulator.
    PSD-ul a transmis ca NU are de gând sa faca o contramanifestatie.
    Vorbesti despre "9 zile de foc". Si daca trec acestea, iar ordonanta ramâne valabila, care-i tragedia? Ia tara foc? Exista alte cai de a ataca legal ordonanta.
    • -1 (3 voturi)    
      Toate taberele la fel (Vineri, 3 februarie 2017, 10:13)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Pep1

      Toate taberele mint si manipuleaza neamul la fel.
  • -2 (2 voturi)    
    Sa fim seriosi... (Vineri, 3 februarie 2017, 19:54)

    mb63 [utilizator]

    ... si sa recunoastem, ca ordonantele astea ,extrem de urgente,legalizeaza,cu acte in regula ,coruptia,,furtul si abuzul in serviciu,tot ce a cladit cu atata truda psd-ul,sub diferite denumiri de la Nastase incoace, cu Ponta si toti baronii locali.Consecintele se vad la tot pasul si mai mai grav ca au dus la mari dezastre culminand cu cel din Colectiv si aproape si la Bamboo. Dar sa nu uitam dezastrele din sanatate si spitale ,din educatie si cate altele!!! Oare mai pot fi numiti oameni acesti ciumati rosii? Mai ales ca pregatesc si ingroparea DNA,ultimul mare obstacol din calea tavalugului rosu pesedist!!! Trebuie inlaturati odata pentru totdeauna,si nu numai ei ci toti care au asemenea ganduri!!!Iata cat rau ,greu de reparat ne-au facut ciumatii astia bolsevici,cu fete de sfinti.RUSINE sa le fie!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version