Ce limba vorbesc Dragnea si Ponta

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 20 septembrie 2016, 11:22 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Am incercat initial o analiza rece si echilibrata: cum s-a comportat luni Ciolos in Parlament, ce a urmarit Dragnea, ce le-a iesit amandurora. Ar fi insemnat sa ne aburim publicul, sa-i ascundem adevarul simplu in ceata unor cuvinte fara sens. Sunt momente cand ticalosia si sfidarea politica ating culmi atat de inalte incat ele trebuie denuntate ca atare, nu analizate stiintific. Dragnea si PSD au insultat ieri o tara intreaga, asta au facut.

Au jucat  in Parlament cartea "nationalismului responsabil" iar cateva ore mai tarziu au aparat cu votul lor unul dintre cele mai detestabile personaje din Romania, calcand la propriu pe cadavre. Aparandu-l pe Oprea de procurori, PSD si Dragnea au scuipat ieri pe cadavrul politistului Gigina.

Nu sunt cuvinte prea tari, credeti-ma. E inca prea putin fata de valul de indignare publica pe care ar trebui sa-l ridice un astfel de comportament sfidator. Cam cat de mult trebuie sa-ti dispretuiesti propriul popor pentru a ajunge sa acoperi, pana la urma, un suspect de crima, si sa pretinzi in continuare ca vrei binele tarii tale? Nu stiu daca Oprea este sau nu vinovat de moartea politistului cazut in groapa cu motocicleta, dar am vazut cu totii cum PSD a impiedicat justitia sa ajunga la adevar. Singurii care au vorbit in apararea lui au fost pesedistii, prin Serban Nicolae, intre timp am aflat si numele unor pesedisti care au votat impotriva urmaririi penale.

Trebuie sa aveti aceasta imagine in minte - un PSD asezat cu fundul pe cadavrul politistului - cand il auziti pe Liviu Dragnea acuzandu-l pe Dacian Ciolos ca nu vorbeste limba romana, ci "limba tehnocraților, o limbă care sună străin". Si mai trebuie sa va ganditi ca a murit un om simplu iar partidul care ar putea conduce Romania peste cateva luni se simte atat de puternic in aroganta lui, incat uita din nou, votand cu entuziasm protejarea abuzului, de ce a pierut puterea acum un an.

Tratand publicul ca pe o masa amorfa dispusa sa inghita orice grozavie, catarati pe o stiva de dosare penale, de la inaltimea acestui piedestal al nemerniciei, Dragnea si Ponta vorbesc amandoi limba borfasilor. Borfasul profesionist, valutistul, bisnitarul de la coltul strazii pe asta mizeaza: pe credulitatea publicului, pe o memorie colectiva scurta si pe o carte care s-a dovedit mereu castigatore. Cartea nationalismului gaunos. In treacat fie spus, au inceput inca din vara. Vezi detalii aici.

Dragnea aproape ca nu l-a acuzat ca s-a vandut strainilor, reprosandu-i premierului Ciolos ca importa sare si uraniu din Canada. A continuat cacealmaua reprosandu-i ca nici o companie romaneasca n-a primit ajutor de stat, in schimb au primit companii straine. Victor Ponta a continuat delirul nationalist seara la televiziunea lui Ghita, acuzandu-i pe Ciolos si pe Iohannis ca formeaza un "tandem franco-german" care lucreaza impotriva intereselor Romaniei.

Fostul premier sustine ca orientarea Bucurestiului catre nucleul dur din UE este gresita si Romania ar trebui sa joace alaturi de tarile din grupul de la Visegrad, majoritatea conduse de guverne nationaliste, eurosceptice si deraiate de la sistemul democratic. Acelasi Ponta, in tandem cu Ghita, denunta deunazi "secta sorosista" care tine guvernul captiv, serviciile, tara intreaga. Un discurs pe cat de stupid si prostesc pe atat de periculos si nociv pentru sanatatea discursului public.

Ce fac Dragnea, Ponta&PSD astazi nu se cheama "nationalism responsabil", nu e nici macar simpla demagogie si populismul specific perioadelor electorale, ci arata a comportament gangsteresc de bisnitari politici. Cu complicitatea  unor televiziuini, isi bat joc de tara, o mint si manipuleaza dar continua sa ignore ca lumea s-a schimbat si ca nu pot face asta cu toata lumea, de fiecare data la fel, la nesfarsit. Tot ce mai lipseste acum este sa-l recupereze pe Oprea pe listele de parlamentari, din solidaritate de borfasi, pentru a nu ramane cumva unul de-al lor fara imunitate.


Citeste mai multe despre   









31986 vizualizari
  • +153 (165 voturi)    
    Limba tehnocratilor (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:32)

    transalpinarum [utilizator]

    este de fapt limba celor ce muncesc. Fie ca se trezesc la 4-5 dimineatza sa spele bude sau sa conduca autobuze, fie ca lucreaza in multinationale, fie ca au plecat in alte tzari sa culeaga capshuni, sa puna faintza sau sa fie programatori/doctori, totzi oamenii astia vorbesc limba de tehnocratzi, pentru ca au si performenaza intr-o meserie. As vrea sa stiu aceste jogodii gen Dragnea, Ponta, Oprea, Blaga, Gorghiu si o gramada ca ei, ce meserii au si ce au facut in viatza asta? Mi-e scarba de mustaciosul asta de Dragnea si e mare pacat ca nu este luciditate la alegeri sa scapam de acesti derbedei care sug Romania de 25 de ani. Singura, dar singura sperantza este in DNA care trebuie sa targa tare si sa-i mai bage la parnaie.
    • +72 (74 voturi)    
      CORECT !!!! (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:49)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      si la Subiect !
    • -117 (127 voturi)    
      limba celor care nu mai vor politie politica (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:50)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      mai scuteste-ne de DNA si politie politica
      • +72 (78 voturi)    
        Latrina 3 este Cantina TA ? (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        chiar asa, nu iti miroase ?
        • -50 (54 voturi)    
          white brain se pretinde domn :)) (Marţi, 20 septembrie 2016, 12:15)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          qed
          • +26 (28 voturi)    
            ce (Marţi, 20 septembrie 2016, 13:37)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

            mare branza ai demonstrat? ca esti sec in gandire?
            • -29 (35 voturi)    
              impostura am demonstrat-o (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:06)

              robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              unul care se semneaza "un domn" nu e capabil decat de intrebari scabroase :))
              • +29 (33 voturi)    
                N-ai demonstrat nimic altceva (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:29)

                midufi [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

                decat ca esti un postac rosu.
                Inca nu m-am lamurit cine te plateste...
                Dar ne demonstrezi tu, cat de curand, prin ceea ce postezi.
                • -23 (29 voturi)    
                  al doilea din dreapta ta (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:33)

                  robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui midufi

                  uite-ma, sunt al doilea din dreapta ta din subsolul din modrogan :))
                  • +22 (32 voturi)    
                    Vrem nu vrem, Basescu a fost norocul nostru! (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:44)

                    Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

                    Fara el, azi eram in republica nastase&ponta&dragnea.ro. Ne trebuie alt Basescu. Greu de gasit, practic imposibil...
                    • -7 (19 voturi)    
                      de ce altul? ca nu s-a retras :)) (Marţi, 20 septembrie 2016, 16:20)

                      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                      daca oamenii considera ca ar fi bun in continuare il vor vota, pe el si pmp
              • +3 (3 voturi)    
                Latrina 3 (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:55)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

                este o porecla consacrata. Si nu a folosit-o prima data " un domn". Iar intrebarea daca iti miroase sau nu este chiar suava.
                Nu e deloc scabroasa.
                Poate tie chiar iti iroase dar esti obligat sa suporti mirosul. Si atunci recunosti ca acest miros este scabros.
          • +2 (2 voturi)    
            pentru robotel (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:50)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

            Nu ai demonstrat nimic !
      • +44 (48 voturi)    
        ba io vreau (Marţi, 20 septembrie 2016, 12:37)

        gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        poliție la poticienii români. la toți acasă și la rudele lor și la toți clienții lor. să-i întrebe clar și la obiect, de unde au ei toți banii pe care îi au. cu chitanțe, extrase de cont, venituri, etc.
        • -20 (26 voturi)    
          securismul n-a murit odata cu ceausescu (Marţi, 20 septembrie 2016, 13:42)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui gazpefoc

          qed
          • +15 (19 voturi)    
            de curiozitate (Marţi, 20 septembrie 2016, 16:06)

            trussardy [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

            Cat se mai castiga acum pentru postari de genul?
            Se poate intretine o familie sau e doar de hobby?
            Exista si un supervizor care te verifica ce debitezi si cat de mult?!
            Se poate face un concediu decent la Amara?
      • +20 (24 voturi)    
        ne dai si noua o definitie de politie politica (Marţi, 20 septembrie 2016, 13:45)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        si cateva exemple din istorie?
        Asta daca esti de buna credinta si nu un propagandist platit
        • -16 (22 voturi)    
          Dan Radu Rusanu !! (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:35)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          qed!
          • +19 (23 voturi)    
            international Sinaia (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:48)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

            e..de la Matusa Tamara ?
            • -8 (14 voturi)    
              nu stiu, instanta ce a zis? (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:03)

              robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              qed
              • +16 (16 voturi)    
                din salariul de bugetar NU (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:29)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

                se poate cumpara International Sinaia..parerea mea !
                • -9 (13 voturi)    
                  nici 6 case ;) (Marţi, 20 septembrie 2016, 16:21)

                  robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  qed
          • +4 (8 voturi)    
            q.e.d. (Marţi, 20 septembrie 2016, 18:03)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

            nu tine loc de argumentatie postacel rozaliu
      • +17 (19 voturi)    
        Tu esti, Mazeto? sau niuluk? (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:28)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        .
      • +12 (16 voturi)    
        Nu mai fura tataica (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:42)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        ce te caini in halul asta, pune manutza si munceste, daca stii ce-i aia munca sau daca te pricepi la ceva cat de cat. Ia uite-i dom'le ce se mai caina saracii ca-s haituiti.
      • +1 (3 voturi)    
        Apa nu e uda (Marţi, 20 septembrie 2016, 22:56)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        Si nici prostul nu-i prost destul...
        • -2 (4 voturi)    
          vad ca esti fudul tare (Miercuri, 21 septembrie 2016, 0:55)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          qed
    • +10 (12 voturi)    
      sa'i prinda, dom'le, sa'i prinda (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:06)

      korkodell [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      si sa'i mai bage si la parnaie.
      era vorba, pe cand se cloceau codurile noi, era vorba de celeritate..
      tot in vecii vecilor a ramas.
      dar necazul este ca numita dna, sau mai exact, precurorii dna aleg piste facile, fara uramari financiare, adica recuperari.
      ei au furat tzara, pe rupte, dar intra pe abuzuri, sau mai exact, scapa pe abuzuri, cu suspendare.
      sa'i bage pe jaf national, si sa'i forteze sa returneze furtisagul.
      pana la urma, de la voiculescu felix varanu cat s'a recuperat ?!
      fratii negoitza cat mai datoreaza fiscului ?
    • +7 (11 voturi)    
      incremenit in proiect (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:39)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      Mazetaaaaaaa!!!! tot lichea !!!!????? tot lichea!!!!????
    • +6 (6 voturi)    
      ar mai fi o ... (Marţi, 20 septembrie 2016, 16:33)

      astronaut [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      speranta , adica cei care muncesc sa fie si responsabili si sa iasa la vot , altfel batem apa-n piua si castiga DERBEDEII fuierand , pentru ca ai lor ies la vot vrand nevrand !!
  • +38 (42 voturi)    
    si cine e de vina? (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:32)

    stefansb [utilizator]

    Cine e de vina ca nu suntem in stare sa construim o alternativa?
    Asteptam toti sa vina cineva sa se constituie in initiativa viabila.
    Pe net toti stim ce ar trebui sa facem, dar nu suntem in stare sa transponem totul intr-un proiect.
    Ii meritam pe astia pe care ii avem, ca nu suntem in stare sa venim cu o propunere care sa vina cu solutii in locul circului, sau cei care vin cu proiecte cat de cat acceptabile nu au inteligenta de la promova cum trebuie.
    • +34 (40 voturi)    
      alternative (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:47)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      O natiune care trimite in parlament hoti,escroci,mincinosi,intr-un cuvant infractori,nu este victima ci complice si isi merita soarta.
    • 0 (0 voturi)    
      Ba da ! (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:15)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      Suntem in stare sa costruim o altenativa. Construim
      Uniunea Salvati Romania !
  • +49 (55 voturi)    
    Deci? (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:33)

    igorashu [utilizator]

    Cand iesim in strada?
    • +35 (35 voturi)    
      Nu (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:50)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      azi nu ca ploua.
      Am fi neprofesionisti si am putea cadea in gropile de la metrou.
      • +23 (27 voturi)    
        se iese miercuri (Marţi, 20 septembrie 2016, 12:36)

        codo [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

        impotriva deciziei senatului
        • -21 (23 voturi)    
          miercuri ploua.... (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:08)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui codo

          miercuri nu sunt conditii prielnice, ploua....
          iar o sa spuna aia care au iesit la -15 grade sa-l conteste pe basescu ca suntem protestatari de vreme buna :((
    • +41 (47 voturi)    
      putem alege Aniversarea Colectiv (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:51)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      INSA in Toata Romania !, daca transporatorii au sensibilizat soriciul gros al ASF, noi restul suntem datori sa cerem intr o voce Radierea P$D penele si emanatiile FESENE din Registrul partidelor ! Guvern de Tehnocrati Sprijinit (nu sabotat) de parlament de Tehnocrati !
      • -9 (19 voturi)    
        comemorare nu aniversare? (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:09)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        vrei sa spui comemorare?
        sau tu chiar aniversezi un an de la "a trebuit sa moara oameni"?
        • +9 (13 voturi)    
          nu e placut sa iti aduci aminte (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:15)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          chiar uneori nu ajuta, INSA e Necesar sa Numaram cate zile sunt pana la Disparitia P$D si penele din registrul Partidelor, de acolo vorbim de Aniversare !
        • -10 (18 voturi)    
          comemorare (Marţi, 20 septembrie 2016, 16:03)

          alex31 [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Bineinteles, comemorare. Dar pentru postacii Hotnews astea sunt detalii care nu prea conteaza (semnificatia cuvintelor). La ei treaba e simpla, precum in galeria lui Dinamo: indiferent de situatie, de discutie, de context, traditionalul '' Puie Steaua ! '' (sau invers) si toata lumea este de acord. Asa si aici, atragi atentia asupra unei banalitati, respectiv corectezi o evprimare absolut tampa, si iti iei minusuri, pentru ca, nu-i asa, incultul a zis si ''Puie Steaua !'' Si toti suntem dinamovisti. Mai aveti tupeul sa si guitati tot timpul despre Latrine. Uitati-va mai bine in oglinda, ca sunteti cealalta fata a talibaismului.
          • -3 (9 voturi)    
            nu sunt de acord (Marţi, 20 septembrie 2016, 17:57)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui alex31

            nu-s de acord cu ultima parte, respectiv "cealalta fata a talibalismului".
            doar daca te referi la o moneda cu 2 fete identice :)
            • +3 (3 voturi)    
              Oprea? (Marţi, 20 septembrie 2016, 22:59)

              KostasP [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

              Tu esti?
              • -2 (4 voturi)    
                oprea e bugetar, eu robotel corporatel (Miercuri, 21 septembrie 2016, 0:24)

                robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

                te oftici?
                • +2 (2 voturi)    
                  ai schimbat user din "apa e (Miercuri, 21 septembrie 2016, 13:57)

                  un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

                  uda" in robotzel, banuiesc ca pe timp de iarna folosesti Cashti Patrate !
      • -3 (11 voturi)    
        aniversare ? (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:39)

        alex31 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Serios, aniversare ?! Asa ii zici tu, aniversare ? Esti sigur, esti convins ? Dupa mintea ta, ce s-a-ntamplat la Colectiv reprezinta vreo realizare, vreo implinire pe vreun plan anume , ceva de trebuie aniversat ? Vrei sa iesim sa cerem radierea partidelor ? Asa se rezolva treburile intr-un stat de drept ? Asa intelegi tu de la dl. Tapalaga ?! Si care suntem aia care sa iesim, ca una peste alta partidele astea sunt alese de romani ? Adica tu zici ca or sa iasa in strada romanii care voteaza partidele astea, pentru a cere radierea partidelor pe care doar ce le-au votat ? Wow ... Si ok, zicem ca suntem un neam de schizoizi, care ziua votam PSD (spre exemplu), iar noaptea iesim in strada sa cerem radierea PSD-ului. Sa zicem ! Ca pana la urma, aici, pe Hotnews, nimic este imposibil. Si daramam si stergem si radiem. Si dupa aia ce facem ? Ce punem in loc ? Ce construim ? Cum construim ? Cu cine construim ? Concret, cu cine ? Ti-a trecut prin cap, oare !, ca politicienii sunt reflexia societatilor din care provin ? Cred ca lucrurile asa se schimba in viata, trambitand pe internet, comod, din fotoliu, de acasa sau de la munca, si incitand la revolutie impotriva ... vantului, pemene. Mai bine ati iesi din zona voatra de confort si v-ati implic nemijlocit in treburile cetatii, inclusiv in politica si poate ca atunci, da!, se vor schimba lucrurile. Asa, o sa ne intrebam fiecare, ca pentru noi insine, cum Dumnezeu se poate ca romanii sa voteze astfel de specimene. uite asa, de roz in picatele, ca altii nu se ofera iar de pe Marte se pare ca nu primim intariri in curand. In rest, stati in fotolii si vreti ! Si cand va ridicati din fotolii, protestati ca de ce bate vantul.
        • -8 (12 voturi)    
          el si inca 36 care au dat plus :( (Marţi, 20 septembrie 2016, 16:22)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui alex31

          sa vina 11 decembrie mai repede
        • +3 (7 voturi)    
          ai mancat litere in postare ta..deci: (Marţi, 20 septembrie 2016, 17:13)

          camasa_neagra_la_gat [utilizator] i-a raspuns lui alex31

          Omul clar a gresti daca s-a gandit la cei morti acolo. Dar poate se gandea ca a picat cel mai "cinstit" guvern, adica guv. Ponta, cu acea ocazie si e normal sa fie aniversare. Corect?
          • +4 (6 voturi)    
            Multumesc pentru Suport (Marţi, 20 septembrie 2016, 18:22)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui camasa_neagra_la_gat

            acest comentariu al Dumneavoastra vroiam sa il scriu..deh..am ramas cu ideea lui sadoveanu...fraza bolovanoasa...
            • -2 (2 voturi)    
              mai bine taceai (Marţi, 20 septembrie 2016, 23:01)

              robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              aproband comentariul anterior, admitand ca tea-i gandit la caderea guvernului nu la drama a sute de oameni ai dovedit ca doar de asta v-a pasat, de schimbarea guvernului nu de drama a sute de oameni.
              • +3 (3 voturi)    
                tea-i gandit...ca (Marţi, 20 septembrie 2016, 23:20)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

                Idolul tau Pisicutz a Distrus semnificatia de Cinstit ? cel mai Cinstit Guvern ? Tinerii care au sfarsit Tragic...au reprezentat chibritul pentru TOATE atrocitatile comise de U$Lam, orchestrate de P$D din 1990-ytd
                • -3 (3 voturi)    
                  orchestrat a fost altceva, dar nu te-ai prins (Miercuri, 21 septembrie 2016, 0:26)

                  robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  asta e
              • +2 (2 voturi)    
                Drama (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:25)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

                ne-a indurerat, fuga lui Ponta, ne-a bucurat.
      • 0 (0 voturi)    
        pentru un domn (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:22)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Ca sa intre cineva in parlament trebuie sa candideze. Ca sa candideze trebuie sa fie pe lista pusa de un partid. Nu mai stiu daca se mai poate candida si ca independent, dar daca se poarte, este foarte greu de strans semnaturi care sa sustina candidatura.
        Deci pe lista partidului.
        Dar daca este un partid nou , cu oameni care nu au mai facut politica , acei oameni pot fi considerati tehnocrati si nu politicieni, de care ne-am saturat.
        Deci sa votam un partid nou, credibil. USR ?
  • +46 (50 voturi)    
    era de asteptat (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:38)

    CRMS [utilizator]

    Dragnea si acolitii din PSD au fost intotdeuna niste lupi imbracati in blanuri de oaie.
    Nimeni nu ar trebui sa se lase prostit de vreo vremelnica infatisare umana a acestor indivizi care, daca apare, nu are ca scop decat adormirea simturilor celor care inca mai cred ca este posibil ca acestia sa lucreze in interesul tarii.
    O astfel de greseala va fi insa scump platita de cei care inca mai cred in fata umana a acestori parveniti. La timpul cuvenit se va vedea ca idealul lor de politician este Erdogan si la fel ca acesta vor urmari anihilarea fizica a opozantilor.
  • +21 (29 voturi)    
    Avem nevoie de un Charlie Hebdo romanesc (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:41)

    Al_de_sus_Et_III [utilizator]

    Pentru simplul fapt ca o imagine face cat o mie de cuvinte. Poate ca astfel si cei fara de carte pot sa vizualizeze de fapt ceea ce a insemnat votul din senat.
    Dar mergeti pe pagina lui gadea sa vedeti delir. Mai un pic si de vina e groapa.
    • -19 (31 voturi)    
      de vina e navasta lui oprea (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:50)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Al_de_sus_Et_III

      ca-l astepta acasa :))
  • -31 (41 voturi)    
    vorbesc pe lima a 40% dintre romani (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:48)

    robotel corporatel [utilizator]

    qed
    • +23 (27 voturi)    
      penali-shutzi-asistati social (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:55)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

      e bine ca sunt sub 50 % , de la 01.01.2017, Nu vor mai fi pomanagii in Romania ! la Munca breh tovarashilor pomanagii !!! gata !!!! trei decenii v am carat in spate !
    • +29 (35 voturi)    
      ... (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:57)

      Relativ_neutru [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

      Voi, astia, sa vorbiti ce limba vreti voi atunci cand veti trai pe banii vostri. Pana atunci asta e limba care iti pune mancare pe masa: cea tehnocrata.
      • -22 (28 voturi)    
        eu imi castig singur traiul! (Marţi, 20 septembrie 2016, 12:17)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Relativ_neutru

        nu primesc nimic de la nimeni!
        nici macar un loc de munca, l-am creat singur!
        • +14 (14 voturi)    
          Felicitări (Marţi, 20 septembrie 2016, 12:52)

          grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Dar să știi ca nu trebuie sa ne spui tuturor. Am așa impresia ca nu ești singurul care a reușit în viață.

          Apropos, primești bani pentru munca sau serviciile pe care le prestezi.
          • -7 (13 voturi)    
            am fost acuzat ca primesc pomana (Marţi, 20 septembrie 2016, 13:21)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui grigoreagape

            am fost acuzat ca primesc pomana asa ca am raspuns.
            cu siguranta si altii au succes. multi, poate foarte multi, chiar mai mare decat mine.
            dar cred ca au fost indreptatit sa spun ca traiesc pe banii mei.
            da, primesc bani pentru munca mea, acuzatia era ca nu muncesc si ca primesc bani degeaba
            p.s. se pare ca unii pot discuta si fara jigniri
        • +12 (16 voturi)    
          Pai nu te platesc (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:32)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          pentru ce postezi?
        • +3 (9 voturi)    
          stimabile cu apa (Marţi, 20 septembrie 2016, 18:19)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Faptul ca ti-ai creeat sau nu locul de munca nu e important.
          Important e ca in general sustinatorii PSD-ului sunt de doua feluri
          1. postacii platiti- care pentru sustinerea lor asteapta o rasplata imediata
          2. cei care posteaza sincer -dar care spera ca PSD-ul le va da candva ceva: casa, butelie, galeti sau contracte.
          Sa nu spui ca tu esti marea exceptie si chiar crezi ca ideologia PSD-ului(daca exista) este cea care ti se potriveste manusa!
    • +18 (26 voturi)    
      "lima" voastra nu e limba noastra (Marţi, 20 septembrie 2016, 12:28)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

      Si o tara nu progreseaza prin asistatii di crasme, chiar daca sunt 40 % (cam cate procente are psd- nu-i ciudat ? :-))))
      • -17 (21 voturi)    
        a voastra linge clante (Marţi, 20 septembrie 2016, 12:56)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        sau dosuri
        • +8 (14 voturi)    
          prin (Marţi, 20 septembrie 2016, 13:44)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          replicile tale de doi bani, care frizeaza aproape cretinismul, nu aduci decat un mare deserviciu celui mai numeros partid din tara. lasi impresia ca toti membrii acestui partid iti seamana in stupizenie si hotie. cum sa vrei sa mai votezi astfel de oameni, a caror doctrina de partid este hotia???
          • -11 (17 voturi)    
            vezi cine injura mai mult (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:10)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            vezi cine jigneste mai mult si apoi vorbeste despre cine si cum se comporta pe aici ;)
        • +7 (11 voturi)    
          Pai parca spuneai (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:34)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          "ca unii nu pot discuta si fara jigniri" - te-am citat.
          Daca nu ai argumente...
          Acum sterge-te la gura.
    • +13 (17 voturi)    
      Ok, înțeleg ce vrei să spui (Marţi, 20 septembrie 2016, 13:13)

      grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

      Nu contest, ai dreptate, dar îți spun dintr-o amară experiență ca cei 40% de care vorbești tu au fost aduși în stadiul de legume civice.

      Am văzut transformarea asta cu ochii mei, am simțit-o cu trupul si am plâns-o cu un suflet de inocent.

      Și tot din experiență îți zic că există speranță, multă speranță. O speranță tânără venită dintre cei 40%, mai tânără ca mine, care are nevoie de o mână de ajutor și de încredere.

      Întrebare: Tu știi cum au fost puși în genunchi cei 40% între '90 și '95? Ai simțit cum le curgea disperarea prin vene în fiecare zi? Și știi cum e să fii neputincios pentru ceea ce au devenit?

      PS: Iar pentru asta nu am sa-i iert în veci pe cei ce au pus în genunchi o populație între '90 și '95. Să îi ierte Domnul că eu nu am atâta inimă.
      • -12 (18 voturi)    
        din 1995 au trecut 21 de ani.... (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:14)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui grigoreagape

        unii il acuza pe iliescu, altii pe ceausescu...
        maine se trezeste unul sa-i acuze pe otomani sau pe romani ca au venit peste daci
        • +8 (12 voturi)    
          ilici si ceau, Icoanele tale (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:29)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          SIGUR au o IMENSA contributie pentru felul/stadiul Romaniei in 2016 !
        • +7 (9 voturi)    
          Crede-mă, dar poate că ar trebui să vezi singur (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:42)

          grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Știu ce spun. O femeie violată are nevoie de mult sprijin pentru a-și reveni (cu atât mai mult dacă a fost maltratată de mai multe ori).

          Extrapolează asta aupra celor 40% și să zicem că au fost violați (da, cred că ăsta e cuvântul potrivit, și nu , nu vreau să fiu melodramatic) de cei care le-au promis o bomboană (un mâine mai bun). Dar cei 40% au fost neglijați încontinuu și în loc de ajutor li s-a oferit doar imaginea că ei nu reprezintă nimic și că ceea ce li s-a întâmplat e ceva normal și că o merită. Aaaa, plus că din când în când iar au fot violați (prin: spitale, poliție, primărie, fisc, autobuz; să nu uite ceea ce sunt) și apoi miluiți cu o pâine și o palmă peste față (na, ca și cum ai dresa un câine).

          Cei de atunci sunt și acum iar unii sunt profesorii și modelele celor de acum, la fel cum cei 40% sunt părinții și familiile celor de acum.

          Să știi că nu mi-ai răspuns la întrebări. Nu erau retorice.

          Îți propun două călătorii:
          1. Vizitează o saptămână în țară (dar în cât mai multe colțuri și cât mai diferite) cimitire și petrece-ți câte o oră plimbându-te printre morminte, copaci și flori. Cazaeză-te doar la hotel.

          2. Vizitează apoi o săptămână aceleași locuri dar plimbă-te prin cartiere, fără un țel anume. Seara, în locul în care ești, seara încearcă să înoptezi la cei 40% (nu doar la cei foarte săraci 40% și încearcă să fie și oameni cu posibilități); desigur plătește-i pentru ospitalitatea lor. Ia-te la o vorbă cu ei, înainte de culcare, și întreabă fără țel. Privește-i și încearcă să cuprinzi ceea ce sunt și ceea ce tu crezi că ar fi putut fi.

          Iar de ești și bun în litere, scrie și poate cineva o să citească.
        • +4 (4 voturi)    
          Ca să zic și eu qed (Marţi, 20 septembrie 2016, 17:42)

          grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21301794-arges-unul-dintre-barbatii-tinuti-sclavi-catre-romii-berevoesti-fost-gasit-spanzurat.htm
          QED
          • -1 (1 vot)    
            qed (Marţi, 20 septembrie 2016, 21:02)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui grigoreagape

            tot ilici si ceausescu sunt vinovati?
            • +1 (1 vot)    
              P$D AG a Ars Dosare la Berevoiesti (Marţi, 20 septembrie 2016, 22:13)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

              si Destinele unor Oameni !
    • +6 (10 voturi)    
      Aiurea, traduci din rusa (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:31)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

      .
  • +34 (36 voturi)    
    nu se vede indignarea poporului (Marţi, 20 septembrie 2016, 11:51)

    xanti [utilizator]

    Spuneti ca isi permit sa ne sfideze .
    Pai e normal sa ne sfideze ,ati vazut cumva sa se iasa in strada pentru dreptate?
    Ati vazut sa se iasa in strada ca lipsesc medicamente in spitale?
    Ati vazut cumva sa iasa lumea in strada pentru ORICE ALTCEVA ????
    Eu unul tot ce vad e ca in Bucuresti PSD castiga detasat de cativa ani buni si in tara PSD nu scade sub 35 la suta asa ca ,nu mai e nimic de spus nici despre indignare nici despre ce ar trebui sa fie.
    Daca astia maine ar vota sa iesim din UE sau sa ne intoarcem la comunism nici atunci nu vom spune ceva ,vom accepta resemnati ca doar suntem obisnuiti dupa 50 de ani de comunism.
    • +3 (11 voturi)    
      in Bucuresti votantii P$D au fost SUB (Marţi, 20 septembrie 2016, 12:11)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      numarul alegatorilor din Bucuresti, daca din Absenteism se naste valoarea P$D atunci in timp, cu regula dde 3 simplu, de la ceva milioane de credului P$D in trei decenii s-a ajuns la o masa de max cateva zeci de mii de creduli P$D, Timpul Nu e in avantajul Romaniei, dar ..le rezolva !
  • +18 (22 voturi)    
    din fericire (Marţi, 20 septembrie 2016, 12:07)

    Francisc 1 [utilizator]

    epoca televiziunilor manipulatoare , la brat cu care castigai alegerile , trece , un milion de telespectatori ne-au parasit de la ultimile alegeri si un milion de tineri cu internet au implinit 18 ani ( aproximativ) , mai vedem la toamna cat tine si prosteala cu tv-ul.
  • +7 (15 voturi)    
    Ce nu intelege Tapalaga (Marţi, 20 septembrie 2016, 13:16)

    inganduratul [utilizator]

    este ca, cel putin in cazul votului favorabil escrocului de Oprea, s-a ajuns din cauza indolentei procurorilor DNA!
    Daca se urgenta ancheta, daca se actiona rapid, in cca. trei sau patru luni dupa accident, alta era situatia cu votul din parlament. Atunci trebuia facuta cererea pentru urmarirea penala si va asigur ca n-ar mai fi venit la tribuna slugi ca tariceanu sau banicioiu sa-l mai apere pe Izmana. Plagiatorul nu mai era la conducerea guvernului, slugoiul de Nitu era dus, alta era emotia si alta ar fi fost reactia publica.
    Cand ai de-a face cu borfasi trebuie sa-i incoltesti repede si sa-i lovesti fara mila. Procurorii au lalait-o, borfasii s-au regrupat, lumea a cam uitat care era emotia dupa accident, s-au mai sters din urme, s-au mai dat telefoane si sms-uri si s-a ajuns aici.
    Cand ai de-a face cu mafioti, daca nu vrei doar sa mimezi lupta cu ei, bagi mai multi procurori destepti care sa lucreze pe caz si nu-i slabesti deloc. Nu-i lasi sa-si faca jocurile si sa contraatace ei.
    Altfel ajungi sa te scuipe si sa faca pipi pe tine.
    Izmana mai are si alte dosare din care ala cu Ontanu si cu nepoata-sa este in curs. Cat il mai lalaie procurorii, mai ales acum cand, prin votul de ieri generalul de carton a iesit intarit? Trebuia deja emisa cererea de trimitere in judecata pentru marlanul analfabet.
    Pe langa ce a scris in articolul asta ma asteptam sa ridice Tapalaga si acest aspect care de fapt s-a aflat in mana procurorilor! Si n-ar fi fost , de nici un fel imixtiune in treburile Justitiei. Ca tot au inceput unii de pe la coana Justitzica sa-l acuze de atacuri si sa ceara drepturi. La replica, sa nu ramana cumva cu onoarea "nereperata"!
  • +7 (11 voturi)    
    A venit vremea "recoltei" (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:12)

    CetateanLogat [utilizator]

    Scriam in iulie 2012, intr-un comentariu pe "hotnews", ca PSD nu este un partid modern de (centru) stanga. PSD a fost la origine (FSN-ul de dupa Revolutie) o "barca de salvare" pentru fostii nomenclaturisti comunisti si fostii securisti, care si-au aparat astfel privilegiile din timpul comunismului (suferind o metamorfoza spectaculoasa, transformandu-se peste noapte din comunisti "de frunte" - care "infierau cu manie socialista capitalismul decadent" - in capitalisti "de frunte"). PSD-ul de azi este un FSN "reformat" ("aceeasi Marie, cu alta palarie"). Romania chiar are nevoie urgenta de un partid autentic, modern, de (centru) stanga. Fara o alternativa reala de (centru) stanga exista riscul ca, la un moment dat, PSD sa ia toata puterea, punand in pericol democratia si statul de drept din Romania.

    Se pare ca am avut dreptate (vom vedea mai clar dupa alegeri). Majoritatea intelectualilor romani au ocultat pana acum ideea necesitatii unui partid modern de (centru) stanga in Romania (absolut necesar, daca ne dorim ca Romania sa fie o democratie autentica). Acestia au pus (in mod pervers) semnul egalitatii intre PSD si "stanga", pentru a "argumenta" nocivitatea ideologiei "de stanga". Acum culegem "roadele" acestei cecitati ideologice.
  • +2 (6 voturi)    
    de .. . . . (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:20)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . . Domnule Tapalaga tot e bine ca ai inteles in sfarsit cu cine ai de-aface!
  • +4 (6 voturi)    
    pe aproape (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:42)

    victor L [utilizator]

    de cum zice poetul:
    Nu cerceta acesti pigmei,
    Ca risti s-ajungi ca ei :P
    Nu merita Dragnea o analiza filozofica: este escroc din secta uslamista.
  • +6 (8 voturi)    
    Ii raspundeam ieri lui @nahir la un comentariu (Marţi, 20 septembrie 2016, 14:58)

    Susufler0 [utilizator]

    facut de acesta pe marginea articolului ce prezenta discursurile tinute in Parlament de Dragnea si Ciolos si-i spuneam ca scriu cu patima si nu mai imi controlez foarte tare limbajul deoarece Dragnea prin discursul sau, pur si simplu ma batjocoreste si batjocoreste o tara intreaga.

    Imi pare bine sa constat ca si tu, Dan Tapalaga, nu mai suporti batjocura si ca ai lasat deoparte "analizele stiintifice" ale spuselor unui penal condamnat care vrea sa conduca Romania si pe Romani in dispretul legii si al moralitatii.

    Pana ieri il mai considerai pe Dragnea cam singurul om "echilibrat" din conglomeratul PSD, ALDE scl., care tine seama de interesele Romaniei in cadrul UE si NATO si care tine stavila impotriva exceselor legislative imaginate si doritede penalii verosi din partid si din afara partidului. De ei si de catre oamenii lor.

    Cred ca ne-am convins cu totii de-acum ca Dragnea, la putere in Guvern si in Parlament inseamna un Ponta mai viclean si mai aplicat si mai hotarat fara scupule decat Mitomanul Plagiator, intr-un cuvant, mai cu clasa decat acesta in a inrobi Romania intereselor sale.

    PS. Ce se poate face Dane ca sa nu se ajunga la asa ceva ?
    • +2 (6 voturi)    
      La Fayette are Solutia valabila si in 2016 (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:32)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      When the government violates the people's rights, insurrection is, for the people and for each portion of the people, the most sacred of the rights and the most indispensable of duties
      • +6 (6 voturi)    
        Pana acolo trebuie facut altceva in limitele (Marţi, 20 septembrie 2016, 16:12)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        democratiei !
        • +4 (4 voturi)    
          Solutia in limitele democratiei (Marţi, 20 septembrie 2016, 20:10)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Un lucru pot sa spun sigur: daca din nenorocire pesedistii plus cateii lor din ALDE si PRU obtin la iarna suficiente voturi ca sa poata forma guvernul, atunci acel guvern nu va rezista mai mult de 1an.
          Oamenii il vor rabda maraind cateva luni, dar cand paharul rabdarii se va umple, vor iesi iarasi in strada. Cum au procedat si cu Ponta.

          Ca sa nu ajungem acolo, solutia democratica este simpla si clara: sa mergem la vot in decembrie si sa convingem cat mai multi prieteni/cunostinte/rude sa procedeze la fel.
          Precedentul de la prezidentialele din 2014 demonstreza ca se poate.
  • -12 (14 voturi)    
    NU INTELEG (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:33)

    EmilNae [anonim]

    de unde stii dumneata ca votul la senat a fost dat NUMAI de psd-isti. Ca asa vrei dumneata sau ca asa doresti nu-i asa? Baeitii pe aici vorbesc de manipulare fara sa-si dea seama ca ei sint manipulati. Domule psd are la senat NUMAI 63 de parlamentari, pentru au votat 75, 75> 63 nu-i asa/ si asta facind socoteala ca ar fi TOTI dar ABSOLUT toti prezenti. dar fi sigur ca nu au fost toti prezenti au mai si lipsit deci au fost sigur sigur mai putin de 63. Prezenta per total a fost undeva la 80% Asa ca d-le Tapalaga lasati manipularea si spuneti ca la senat s-a votat pentru oprea fara a spune sus si tare ca psd a votat ca habar nu aveti citi psd,pnl si alti au votat.VOTUL A FOST SECRET. Asa ca pentru oprea au votat SI ALTI de la alte partide. Asa cum dumneata spui ca psd a votat si eu sun ca pnl a votat pentru oprea ca sti cum este una zicem alta fumam. Ma puteti contrazice? nu. Asa ca lasati manipularea .
  • -3 (9 voturi)    
    IATA AICI (Marţi, 20 septembrie 2016, 15:51)

    EmilNae [anonim]

    votul de la senat
    din cei 51 senatori pnl doar 33 au votat pentru ridicarea imunitatii deci 18 SENATORI PNL au votat cot la cot cu psd alde, si altii care au votat impotriva ridicari imunitatii. SI ATUNCI DE UNDE DOAR PSD? ca sa manipulam nu-i asa?
    Stiti care-i culmea manipularii? sa fii manipulat si sa vorbesti de manipulare.Multi baieti de pe aici dau vina pe tv fara a-si da seama ca ei insusi sint manipulati.
    hahaha
    • +3 (7 voturi)    
      este Notorietate ca U$Lamul inseamna (Marţi, 20 septembrie 2016, 16:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      influenta majora P$D, radu Banciu spunea ca un panelist este un P$Dist..mai..p...t...deci q.e.d P$D ! everywhere !
  • +7 (9 voturi)    
    De pe bancheta din spate a masinii (Marţi, 20 septembrie 2016, 17:26)

    marianos [utilizator]

    si Hitler a macelarit Europa
    intai cu degetul si apoi cu arma tinuta de slugi ca cele din partidul lui Dragnea , Ponta si sleahta lor de la Alde Unpr etc
  • +6 (6 voturi)    
    ! (Marţi, 20 septembrie 2016, 20:03)

    Natasa [utilizator]

    Ar trebui ca sambata sa iesim in strada. Nu o mana de oameni, zeci de mii. Dar pentru asta e nevoie ca cineva cunoscut si nu din lumea javrelor astora sa puna lumea in miscare! E suficienta organizarea unui eveniment pe FB si distribuirea lui masiva! Asa cum oamenii au iesit in strada dupa drama de la Colectiv, asa trebuie sa iasa si acum! E o drama ce se intampla acum si ne afecteaza pe toti, chiar si pe asistatii social care nu pot intelege asta!
  • +2 (2 voturi)    
    Comunistii la putere!!! (Miercuri, 21 septembrie 2016, 8:02)

    hotnewsfil [utilizator]

    PSD, acest urmas odios al comunistilor, al nomenclaturistilor nu se multumeste numai cu conducerea in prezent a societatii, vrea, lacom, hraparet, sa isi asigure si stapanirea ulterioare a unui popor incult, sarac, needucat, dezorientat, usor de tinut in frau, cu botnita la gura, lipsit de putere, nedemocratizat.
    Propagandista-sefa impotriva profesionalismului este imorala Abramburica, aparatoarea plagiatorilor cu functii politice inalte.
    Parintii ar trebui sa o apuce de ciuful 'artistic'-aranjat pe bani grei si s-o arunce de la putere, fiindca, dupa cum se vede, DNA intarzie sa o dea pe mana judecatorilor, in infractiunea de mari proportii in care este implicata, impreuna cu alti rau-facatori.
    Nesatulul PSD 'haleste' orice vietate cu urme de potential alegator si o vaneaza cu arcanul propagandistic ademenitor, cu promisiuni care mai de care mai aiuristice, mai fara acoperire. Astfel, a invitat toti invalizii de orice fel sa voteze PSD, cu promisiunea ca le va asigura un loc de parlamentar care sa le reprezinte interesele.
    Semalizez marelui partid, devenit bortos, ca mai sunt si alte categorii de populatie care ar putea fi o prada electorala consistenta. Astfel, PSD ar trebui sa acorde locuri in parlament pentru reprezentantii acelei 'patruzeci la suta' din populatie care are WC in curte, etc., etc.
  • +1 (1 vot)    
    IESITI LA VOT!! (Miercuri, 21 septembrie 2016, 11:43)

    chirvasamar [utilizator]

    e singura sansa....stiti cu totii la ce ma refer....
    cine se pricepe la socilaizare/mobilizare online(sau old fashion chiar), ne-ar face un mare bine sa aduca la votul din Decembrie pe inactivii electoral de pana acum
  • -1 (1 vot)    
    Sa nu exageram cu partizanatul! (Miercuri, 21 septembrie 2016, 14:08)

    cerceteaza [utilizator]

    Dl Tapalaga declara ca Ponta si PSD au insultat ieri o tara intreaga. Fals! Si rezultatul alegerilor din decembrie a.c. vor dovedi ca majoritatea tarii nu este de acord cu Dan Tapalaga. Au insultat probabil o parte din tara si asta nu pentru ca au spus la tribuna Parlamentului ce-au spus, ci pur si simplu, pentru ca Dragnea si PSD exista si asta in acceptiunea lui Tapalaga si a celor care il aproba, este de neacceptat.
    Parca seamana cu ce spunea Lenin, acum aproape 100 de ani in urma: Cine nu e cu noi, e impotriva noastra. Si ce nu a spus, dar a pus in practica: cine e impotriva noastra trebuie eliminat. Politic, sau chiar fizic.
    Asta a facut si Hitler si a inceput-o cu Noaptea cutilelor lungi si Mussolini si chiar si legionarii de la noi. Prea seamana a fascism si nu a democratie, Domnule Tapalaga.
    In democratie, politica este arta de a face compromisuri pentru a ajunge la putere, dar pentru binele natiunii, care te alege. Fara asta nu este democratie.
    Articolul Dvs. este impotriva oricarui compromis - nu lasa loc de buna ziua partidului pe care, prin randurile Dvs il sustineti, pentru mai tarziu, cand niciun partid din Romania nu va putea face singur guvernul dupa alegeri, iar PSD-ul ii va intoarce spatele (Gura bate fundul - se spune in popor).
    Cum pot nemtii sa faca un guvern CDU plus SPD, acest SPD, care este un fel de PSD al Germaniei? Pentru ca au invatat ceva din istoria lor; ceea ce noi refuzam sa o facem, chiar daca avem un presedinte neamt, da-i scolit la noi si pazit de SPP (Apropo's, stiti cine se ocupa de protectia demnitarilor in Germania de dupa 1933? Der Schutzstaffel, mai cunoscut sub denumirea de SS).
    Nu sunt pentru guvern de uniune nationala, dar in politica, ca si in diplomatia de azi, s-a terminat cu practica de a balmaji si de a-ti minti oponentul, pentru ca data viitoare nu te mai crede.
    • +1 (1 vot)    
      crede si NU cerceta... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 15:56)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui cerceteaza

      Compromisul In Politica Damboviteana din 1990-ytd NU a Folosit Romaniei, dimpotriva Prima Tendinta a emanatiilor FESENE a fost sa pupe Sutana lui Ivan Sovieticul, apoi L au Gonit ca pe Vanat pe Rege de pe Aeroport, apoi au Intretinut Teroarea prin Mineriade (confirmarea este la Luceafarul Huilei), en fin au venit americanii insa Joana Disperat fuge pana la Moscow sa intrebe daca e bine..ca sa nu fie rau...apoi vine Piratul si da cu Biruinta in Roca P$D, o fragmenteaza, se reinventeaza P$D in Izmenarul national...si tot asa...Compromisuri de N ori..ori mai bine renuntam, parjolim acesti FESENEI Farisei si Construim O Noua Clasa Politica..dar cum ? interzicem P$D si penele, ajunge cu ei, introducem Legea Ticu in constitutie ! Lustratia !..Vrem sau ne facem ca Vrem ?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version