Generatia copiilor cuminti si duri

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Vineri, 20 mai 2016, 12:34 Actualitate | Opinii

Vlad Mixich
Foto: Cristian Stefanescu
De azi, pentru prima-prima oară, ministrul român al Sănătății va fi un reprezentant direct al pacienților. Unii îl tot scormonesc de câteva zile în speranța că-i găsesc un rahat ascuns în dulap: vreo învârteală cu spitale, vreun doctorat furat, vreo afacere cu armament, ceva... Doar că omu n-are. N-are nu pentru că ar fi vreun sfânt sau vreun mare erou. 

Nu e mai sfânt decât sute de colegi ai mei, medici care au învățat cinstit și pe brânci și care, pentru că nu au vrut sub nicio formă să ia șpagă, lucrează acum în privat sau pe undeva prin Franța. 

Nu e mai erou nici decât IT-iștii care strâng scârbiți din dinți la fiecare hoție sau nesimțire publică, dar se încăpățânează să-și facă onest, zi de zi, datoria aici. Deși, dacă și-ar pune mintea, ar putea șmenui mai iscusit decât vangheli sau șovi cam limitați dar ticăloși. 

Nu, Vlad Voiculescu nu e o excepție. E doar unul dintre zecile de mii ai generației de copii cuminți, ăia care nu-și permiteau să copieze la examenul de admitere pentru că tata nu era nici șef la primărie și nici vechi securist. Voiculescu e doar unul din generația copiilor cuminți care, după ce a crescut mare, poate lucra oriunde în Europa și despre care străinii spun "ce mișto e românul ăla". 

Sunteți mulți ca el în România, și chiar mai mulți răspândiți prin Europa. Câteva sute de mii bune, poate un milion, care nu pot schimba de unii singuri fața unei țări, dar o pot împinge înainte. Și e greu, și cere timp și, uneori, sacrificii. Dar merită pentru că e țara noastră. 

Nu știu dacă Vlad Voiculescu va fi un excelent ministru al Sănătății. Vom vedea: timpul e foarte scurt (are doar 6 luni de mandat), mafia foarte mare, partidele nu vor. Dar știu că va încerca din răsputeri să facă cât mai mult bine. Și că are în jurul lui oameni competenți cu care să lucreze.

E pentru prima-prima oară când un ministru român al Sănătății vine direct din rândul pacienților. "Prima oară" nu e niciodată perfect și arareori excelent. Dar "Prima oară" aduce întotdeauna o fisură în baraj, un pas numărul unu după mulți ani de putrezire. Și dacă după "prima" mai vin și alții, atunci deznodământul e inevitabil.  

Dar acum, generația copiilor cuminți trebuie să învețe și cum să fie o generație dură. Una care nu cedează în fața primei calomnii sau a unei înscenări murdare; care nu se descurajează chiar dacă e în fața unui obstacol atât de masiv. Vlad Voiculescu la ministerul Sănătății face doar una dintre primele fisuri. După el trebuie să mai vină și alții. Sunteți mulți ca el în România, și chiar mai mulți răspândiți prin Europa.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
32756 vizualizari
  • +33 (43 voturi)    
    DE ACORD !!! (Vineri, 20 mai 2016, 12:49)

    healthycity [utilizator]

    Asa vom face. Promiteti copii cuminti si duri?

    Schimbam si noi tara asta?
    • +11 (19 voturi)    
      Well .. noi o schimbam cu .. alta ! (Vineri, 20 mai 2016, 14:39)

      MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui healthycity

      Well .. noi o schimbam cu .. alta !

      Unii suntem la Viena, altii la Paris, altii in America, multi in Germania, si mai multi in Spania, si foarte multi in Italia (*).

      Ba ... unui au ajuns si in China ...


      Nota: (*) La Bruxelles au ajuns mai mult din cei care nu sunt nici cuminti, nici duri si mai sunt si pui de securisti ...
      • -14 (22 voturi)    
        wel, well (Vineri, 20 mai 2016, 14:53)

        iuly [anonim] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

        adevarat. e plina europa de romi si capsunari analfabeti.
        • +8 (16 voturi)    
          oare? (Vineri, 20 mai 2016, 17:24)

          nihilism [utilizator] i-a raspuns lui iuly

          si romania de pseudo academicieni, doctoranzi, baieti destepti, politicieni, paraziti etc. e vreo rusine sa fi capsunar analfabet? sau rom?
          • +2 (2 voturi)    
            dA (Vineri, 20 mai 2016, 20:28)

            Babilou [utilizator] i-a raspuns lui nihilism

            Din Romania au plecat inteligentii si au ramas doar desteptii....
            • -2 (4 voturi)    
              in tara asta (Sâmbătă, 21 mai 2016, 12:29)

              ixulescu [anonim] i-a raspuns lui Babilou

              Toti care au ramas in Romania sunt niste putori. Oamenii muncitori au plecat in occident. Rusine celor ramasi in tara. Sunt niste primitivi.
      • +6 (10 voturi)    
        Și el (Vineri, 20 mai 2016, 17:07)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

        Da, și Voiculescu a schimbat-o cu alta, a studiat și a lucrat în Austria mult timp. Acum vrea s-o schimbe pe asta, cu aceeași, dar mai bună. Greu, dar cu atât mai de apreciat.
    • +1 (1 vot)    
      Nu e mai sfânt decât sute de colegi ai mei (Sâmbătă, 21 mai 2016, 19:10)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui healthycity

      aia nu sunt sfinti: lucreaza pe multi bani si nu dau nimic gratis. si sunt multi bani nu pentru ca ar face ei banii aia ci pentru ca francezii nu vor sa faca medici. se tot inghesuie sa arate ca produc medici mai buni pentru ca ii fac rari. dar romanii se tot incapataneaza sa le arate ca au medici la fel de buni desi nu au fost primii la invatatura. si eu am colegi medici in fara si stiu. sa fii inginer e mult mai dificil si e pe mai putini bani. nu degeaba zic it-stii astia in frunte cu unul din sefii de la sun ca medicina e la 'ghici' chiar si la cei mai buni medici. medicina in romania trebuie sa ramana de stat
  • +29 (41 voturi)    
    excelent articol (Vineri, 20 mai 2016, 13:00)

    coxinel [utilizator]

    Felicitari domnule Mixich pentru ce ati scris.Doamne ajuta sa ajunga cat mai multi copii cuminti in posturile cheie din Romania, sa fie cat mai multe "fisuri"de acest gen, ca sa se mai indrepte lucrurile, deoarece chiar merita tara noastra si romanii.
    • -5 (19 voturi)    
      nemaipomenit (Vineri, 20 mai 2016, 15:02)

      haky [anonim] i-a raspuns lui coxinel

      Extraordinar ce ati scris. Sper sa luati premiul Nobel pentru literatura. Ma bufneste rasul de cata ipocrizie au postacii astia platiti. Daca mai traia ceausescu, multi ca cel de mai sus erau acum secretari de partid si ii pupau in dos pe aspirantul la nobel care taie frunza la caini si nu produce nicio plus valoare. Salutare.
  • +16 (22 voturi)    
    Sistemul de azi (Vineri, 20 mai 2016, 13:07)

    clint [utilizator]

    din sanatate si educatie este o monarhie absolutista, autocrata, in care cei de la varf nu vor sa schimbe sistemul sub nici o forma ci doar mimeaza reforma.

    Asemanarile cu monarhiile absolutiste sunt:

    1. nu dau socoteala nimanui.
    2. nu tin cont de parerea celor pentru care teoretic sunt in functie.
    3. ei decid cine sunt cei merituosi
    4. se aleg pe ei mereu ca cei principali beneficiari, bani, functii, samd.

    Balenele umflate de la varf, care au inghitit cu nemiluita bani, diplome, functii polticie, samd nu vor lasa puterea din mana.

    Ar trebui sa vedem cum au fost detronate aceste monarhii absolutiste in istorie, dupa domnia lor de secole. In nici un caz nu au vrut sa lasa puterea de mana, de buna voie sau pasnic macar. Iar unor popoare le-a luat secole sa inteleaga cu ce sa inlocuiasca sistemul, trecand ca si noi, de multe ori prin iluzia ca au scapat care s-a transformat intr-o dezamagire amara.

    Cred ca beneficiarii sistemelor trebuie pusi in drepturi. Cetateanul trebuie sa fie intrebat cum vrea sa fie sanatatea, educatia. Intr-adevar, cetatanul nu poate sa faca politicile, dar poate decide in chestii marunte, de detaliu: daca doctorul, profesorul, spitalul, scoala cu care a interactionat au fost in regula.

    Balenele vor pufni "cine e cetateanul sa isi dea el cu parerea despre sanatate, educatie", numai ei, vezi-doamne sunt in masura sa spuna, avand toate diplomele posibile pe care si le tot dau intre ei... Poate ca cetatenii nu sunt experti, dar nici nu sunt tentati sa devina ipocriti si inumani, daca sunt ascultati, in timp vor gasi calea ce mai buna.

    Stiu ca nu sunt bani pentru toti, dar macar pentru cei foarte buni pot fi. S-a tinut cu dintii ca aceasta diferentiere sa nu se faca "pe bune". Macar un profesor f. bun intr-o scoala sa aiba un salariu decent si sa fie model pentru ceilalti. Inca mai exista asa ceva, dar se pare ca nu vrem sa definim ce inseamna "bun". Functii politice, grade didactice si mastere la SNSPA n-au nici o legatura cu asta...
    • 0 (0 voturi)    
      La partea descriptiva stati bine. (Duminică, 22 mai 2016, 1:27)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui clint

      La aia prescriptiva insa...
      "Cred ca beneficiarii sistemelor trebuie pusi in drepturi. Cetateanul trebuie sa fie intrebat cum vrea sa fie sanatatea, educatia."
      In primul rand - cine-ar trebui sa-i repuna in drepturi pe beneficiarii... etc.?
      Intr-al doilea rand, nu va osteniti sa-l intrebati pe cetateanul mediu cum trebuie sa fie sanatatea, educatia si altele. Va spun eu care va fi media raspunsurilor:
      1. Sa fie bune, cele mai bune din lume, asa cum merita tara asta si locuitorii ei.
      2. Sa fie usoare, simple, fara efort si dureri de cap, eventual sa iei o pastila si sa se rezolve tot (mai ales la educatie ma refer).
      3. Sa fie moca.

      CUM anume sa indeplinesti aceste deziderate utopice, pe Cetatean nu-l intereseaza, nu e treaba lui - nu de aia te-am pus ministru, ca sa le rezolvi tu???

      Si nu ma refer doar la Romania si romani.
  • -8 (28 voturi)    
    Mwahaha! (Vineri, 20 mai 2016, 13:23)

    Lomecuza [utilizator]

    Păi, odată ajunşi în posturi de decizie ("pîinea şi cuţitull") o să constaţi cu stupoare că mulţi din copiii ăştia o să se înrăiască şi o să se înmoaie.

    Vorba aia, dacă vrei să vezi caracterul adevărat al unui om, pune-l într-o funcţie de onducer ...
  • +2 (6 voturi)    
    mno...! :D (Vineri, 20 mai 2016, 13:25)

    Codruta N [utilizator]

    Dar ce? credeti ca ministrii anteriori erau ceva Zei, care n-au avut niciodata vreo problema de sanatate? ?:)
    Au fost (si vor fi!) si ei "pacienti" ;)
    Numa' ca... depinde si in ce tzara aleg ei sa fie pacienti sau la ce doctor... samd... ;)

    Eu le recomand sa se interneze in sectia de cardiologie din spitalul judetean de la mine! :P
  • -9 (35 voturi)    
    Waw, ce schimbare de discurs! Felicitari! (Vineri, 20 mai 2016, 13:25)

    andipetre [utilizator]

    Un pic de empatie calculata, un pic de gadilare a orgoliului IT al comentatorilor, putin patriotism intru solidaritate ("e tara noastra!"), subtilitate a promovarii cauzei... waw, registrul Hotnews se schimba in mod neasteptat. Ati trecut la cursuri mai avansate de persuasiune, domnule Mixich?

    Eu unul am o neincredere fundamentala in eroii care fac bani multi din bolile terminale ale altora.
    • +3 (11 voturi)    
      hm (Vineri, 20 mai 2016, 13:51)

      chloe [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      In acest caz nu cred ca este vorba de bani. Poate de cariera ?!
    • +9 (13 voturi)    
      TU esti cah! (Vineri, 20 mai 2016, 14:03)

      dagenia [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      "reteaua" create de el NU LUA BANI - commission.
      hai ca e usor : click pe link-urile de la final de articol
      • +2 (14 voturi)    
        daca chiar crezi asta esti extrem de naiv (Vineri, 20 mai 2016, 15:28)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui dagenia

        Tu chiar crezi ca din bolile incurabile nu se fac bani? Chiar crezi ca toate centrele de oncologie care apar in ultima vreme ca ciupercile in orasele romanesti sunt facute din bunatatea inimii?...

        Cancerul e din pacate o afacere extrem de banoasa pentru industrie, iar centrele acelea sunt cinice investitii de succes. Si, fii linistit, exista moduri de a face bani mult mai putin evidente decat valizele cu parai pe care le luau spagarii amatori cultivati de alde' Nastasel si Ilici.
        • 0 (2 voturi)    
          Detaliati, va rog. (Duminică, 22 mai 2016, 1:53)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Altfel, suna a calomnii ieftine, insinuari veninoase.
          Am intalnit multi oameni de felul dvs., care "stiu ei mai bine" cum stau lucrurile. De exemplu de felul celor care "stiu ei" ca Nicusor Dan e omul PSD (sau al PDL, sau al PNL, sau al lui Soros, sau-sau-sau). Asta pana cand le ceri sa aduca si macar vreo urma de dovada, alta decat aceasta misterioasa cunoastere, rezervata doar catorva initiati si inaccesibila tuturor celorlalti.
          Asa si-n acest caz. Scrieti ca "... exista moduri de a face bani mult mai putin evidente decat valizele cu parai..." cu trimitere directa la tanarul ministru. Care, nu-i asa, va fi facut mult mai multi bani din chestia asta cu cancerul decat niste prapadite de valize cu parai.
          Stiti cumva si CUM anume a facut acesti bani (nu mai intreb nici CATI bani a facut, nici UNDE ii ascunde, nici CE face cu ei)?
          Ah, desigur, cat de prost pot fi, pseudonimul mi se potriveste de minune etc., etc., etc. - bineinteles ca stiti toate acestea, dar nu puteti spune in mod public. Noi, cititorii, nu avem decat a va crede pe cuvant. Cat de convenabil.

          Tactica veche de cand lumea, pe care oamenii o atribuie in mod gresit Securitatii - ei doar au perfectionat-o. Arunca in cineva cu cat mai mult noroi, ca ceva-ceva tot se prinde.

          Si, da - "centrele acelea sunt cinice investitii de succes." Exact. Spre deosebire de ce anume - de niste generoase si altruiste investitii de INSUCCES, care dau faliment in secunda doi? Stiti vorba aia biblica, "mai bine caine viu decat leu mort"?
          Daca va deranjeaza atat de tare ca oamenii aia scot oarece profit salvand si niste vieti in acelasi timp, de ce nu deschideti dvs. o retea de centre la fel de performante in care sa tratati oamenii gratuit? Ca doar e ATAT de simplu...

          Si oricum, raman foarte interesat sa aflu ce legatura e intre VV si unul sau mai multe astfel de centre.
  • -5 (21 voturi)    
    ahh (Vineri, 20 mai 2016, 13:25)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Credeam ca e alt articol despre implementarea vaccinarii obligatorii. m-am linistit , de acum au omul potrivit la locul potrivit
    • -2 (2 voturi)    
      sa-l aducem inapoi pe Banicioiu! (Sâmbătă, 21 mai 2016, 10:37)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      El, probabil, zici ca ar fi mai potrivit, nu?!
      Sa le asigure bolnavilor din spitalele noastre "conditii ca-n Germania"!!
      Eventual, sa-l aducem si pe Ponta, nu?!
      Sa duduie Romania de BINE, dar s-o traga la raspundere pe Corina Cretu care ieri se declara ingrijorata de saracia a peste 52% dintre copiii Romaniei, uite aici "binele" cu care se lauda zi de zi ca l-a lasat in urma Ponta!
      E "bine", "bine", e foarte "bine"!!

      http://www.cotidianul.ro/corina-cretu-52-dintre-copiii-din-romania-la-limita-saraciei-281534/
  • +19 (23 voturi)    
    Un pas mare (Vineri, 20 mai 2016, 13:33)

    Gabriel [anonim]

    Pentru prima data un Guvern isi asuma o astfel de numire. Nu mai conteaza daca Vlad a fost aruncat acolo cu speranta ca nu are timp sa faca ceva, sau premierul chiar are buna credinta si spera sa schimbe ceva, ci conteaza faptul ca in cele din urma s-a intamplat.
    Si faptul ca Vlad a acceptat sa intre in aceasta lupta grea. Multi dintre noi vorbim si ne dam cu parerea, dar putini am fi acceptat raspunderea asumata de Vlad.
    Felicitari!
  • -5 (17 voturi)    
    timp scurt ? (Vineri, 20 mai 2016, 13:35)

    chloe [anonim]

    Deja vad ca si aici si in alte locuri apar scuze (altefel rezonabile), ca timpul scurt, mafia, partidele care nu vor etc....
    Dar "copilul cuminte si dur" cred ca a stiut toate aceste lucruri cand a acceptat postul si si-a facut deja un plan.
    Nu de alta dar altfel la fel cai toti ceilalti ministrii ai sanatatii cu mandate de cateva luni, aceasta functie pasagera va conta poate doar in CV-ul dansului.
  • +13 (21 voturi)    
    Excelenta alegere (Vineri, 20 mai 2016, 13:43)

    Mircea [anonim]

    Am citit cateva articole despre acest viitor ministru si am ramas placut impresionat. Ciolos e cu adevarat primul ministru care face lucrurile cu profesionalism, fara interes, fara jumatati de masura, fara presiuni din spate sau sa aiba alte scopuri asunse. Pana acum s-au perindat prin guvern doar ministri care au urmarit doar sa fure, sa delapideze, sa spele bani de am ajuns unde am ajuns. Pacat ca Iohanis nu s-a ridicat si el la nivelul asteptarilor noastre pare cam depasit de situatie si nu stie ce sa faca.... Succes Vlad Voiculescu!!!
    • 0 (2 voturi)    
      si inca ceva... (Sâmbătă, 21 mai 2016, 10:31)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Ciolos e singurul politician roman pe care nu l-am auzit mintind!
      Toti politicienii Romaniei, TOTI, spun azi una, maine alta si poimaine cu totul altceva!
      La Ciolos nu am vazut asa ceva, este ceva de neimaginat in politica romaneasca sau in vreo institutie a statului roman.
      Cu bune, cu rele, Dl Ciolos a lasat partidele sa respire, sa critice fara rusine, sa se spele de pacate si apoi dezinfectate(!!), curate, sprayate, parfumate sa apara acum la alegerile locale si apoi in toamna la parlamentare, ca si cand habr nu au de mizeria in care se scalda Romania, habar nu au de saracia copiilor din Romania, habar nu au de dezastrul din Sanatate, de Educatia pe tobogan, de salariile mizerabile , de pensiile rusinoase...
      Acesti politicieni ar trebui sa-i multumeasca, in loc sa-l critice mereu, mai ales ca nici unul dintre ei nu se ridica la VALOAREA lui Ciolos, nici macar unul!!
      Au avut aceste partide efectiv un timp de respiro, timp in care au criticat Guv Ciolos cu o pornire demna de o cauza mai buna pentru ca de fapt Guv Ciolos s-a confruntat cu probleme cronice, ale caror radacini sunt in astia 26 de ani de guvernare politica PSD - PNL- PDL-UNPR-UDMR...
      Ati vazut cumva la aceste partide vreo urma de responsabilitate in scandalul dezinfectantilor, de exemplu, sau in scandalul Colectiv?!
      NU.
      Nici urma, tot guv Colos este criticat, si de cine?!
      De aceste partide, de acesti politicieni corupti, incompetenti si mincinosi.
      O sa plangem dupa Ciolos.
      PSD va castiga sigur parlamentarele, cu o alianta toxica alaturi de UNPR si ALDE, va imaginati ce ne asteapta?!
      O restauratie greu de imaginat, cu un Presedinte "informat" si care vegheaza, nepasator, de la Cotroceni.
      O sa plangem dupa Ciolos.
  • +4 (10 voturi)    
    e de bine, in sfarsit.. (Vineri, 20 mai 2016, 13:45)

    lili [anonim]

    Ma intreb insa ce-i vor gasi, ce-i vor face, cum il vor ataca si cu ce...
    Cred ca vor gasi ei ceva....cred ca PSD a facut deja sedinta pe subiect, Romania TV si ei sapa adanc, Tariceanu asteapta la colt si el...iar sturlubaticul Ponta probabil ca a scris deja ceva pe Facebook!
    Aseara butonam si l-am vazut la A3 la Sinteza zilei pe Ionel Danca, consilierul premierului Dacian Cioloș luptandu-se cu senatorul PSD Serban Nicolae: l-a enervat cand i-a spus ca Guv Ciolos a modificat Legea Codurilor penale prin OUG pentru ca Parlamentul Romaniei nu a fost in stare sa modifice Codurile cu articolele declarate neconstitutionale de Curtea Constitutionala a Romaniei, si asta incepand cu 2014!!i!
    Ce s-a mai infuriat Serban Nicolae, efectiv nu a fost in stare sa raspunda la intrebarea: de ce Parlamentul nu a modificat Legea codurilor penale cu articolele declarate nneconstitutionale, conform cerintelor Curtii Constitutionale a Romaniei inca din 2014?!
    Mi-a placut Ionel Danca, dar era singur intr-o jungla PSDista, desi Gadea a evitat sa atace Guv Ciolos, dar era Radu Tudor pentru care Guv Ponta e de neinocuit, in vecii vecilor!
    Mai sunt tineri care pot, dar putini...
    Insa va fi bine...intr-o zi ce va veni....
    • -3 (13 voturi)    
      Doua treburi... (Vineri, 20 mai 2016, 14:28)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui lili

      1. Nu trebuie sa-i gaseasca nimic. Ce lui Achimas-Caldariu i-au gasit ceva? E suficient inca un scandal in sistemul de sanatate.
      2. Parlamentul nu se atinge de legile justitiei (pe neconstitutionalitatile semnalate de CCR) pentru ca "martea neagra", "coruptii vor sa atace Justitia", ambasada US, DNA si altele similare. Probabil ca din toamna un nou Parlament va avea legitimitatea sa faca toate modificarile necesare in ciuda tuturor urlatorilor de serviciu. Daca nu vor avea curaj vom culege roadele "fricii". Ea se manifesta deja in administratie, adica in executiv si se va manifesta si in legislativ.
      • +3 (11 voturi)    
        comparati mere cu pere... (Vineri, 20 mai 2016, 15:26)

        lili [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Vlad Voiculescu NU e Achimas-Cadariu, un mincinos potrivit pentru Guv Ponta!
        Iar modificarile pe care Parlamentul penal NU a vrut sa le faca nu a fost de frica DNAului sau a Ambasadei SUA!
        Li se falfaie penalilor din Parlamentul Romaniei de frica DNA sau a Ambasadei SUA!
        Penalii nu au frica, nu se vede de 26 de ani?!
        Au furat tara asta facnnd averi ce-n tarile democratice asezate se fac in generatii multe, la noi e ca-n America de sud, hotie si coruptie si saracie!
        Pentru asta, alegatorii PSD pot multumi din inima partidului lor care de 26 de ani ii tin in saracie lucie!
  • -4 (18 voturi)    
    A veni direct din randul pacientilor (Vineri, 20 mai 2016, 13:50)

    adi_69 [anonim]

    si chiar a fi din generatia copiilor cuminti nu inseamna si a fi competent. Deja prestatia multora din guvernul Ciolos a compromis destul de mult ideea de technocrat. Daca rateaza si acest ministru va fi inca un pas spre guvern monocolor PSD din decembrie. Grija mare !
  • +2 (18 voturi)    
    Generatia copiilor cuminti si duri (Vineri, 20 mai 2016, 13:54)

    Anca Antonesu [anonim]

    Excelent articol! Feliitari din partea unei mame " a unuia dintre copii cumint si duri"
  • -3 (11 voturi)    
    Mereu exista o prima data (Vineri, 20 mai 2016, 14:11)

    adrian cretu [anonim]

    Foarte bun articolul!Dar trebuie continuat
  • -2 (16 voturi)    
    wishful thinking... (Vineri, 20 mai 2016, 14:24)

    demaGOGU [anonim]

    ...aceasta generatie, daca a existat!, este plecata deja in Occident+SUA

    au ramas cei de max nota 6 plus o populatie con-locuitoare cu o demografie explosiva

    vin vremuri grele!
  • +8 (12 voturi)    
    comentariu (Vineri, 20 mai 2016, 16:08)

    Tudor [anonim]

    Bravo! "Mai nasc si la Moldova oameni" vorba cronicarului. Nu va lasati mai copii! Am incercat si eu, prin '92. Era atunci un partid de-i zicea PNTCD. O gogoasa plina de securisti ce s-a rasuflat la prima incercare adevarata (guvernarea ca incercare a caracterelor celor promovati de ei). Dar nu numai securistii l-au mancat (or fi fost si printre ei romani adevarati) ci secaturile si oportunistii omniprezenti azi peste tot "de la vladica pana la opinca".
  • 0 (4 voturi)    
    RENAR (Vineri, 20 mai 2016, 22:07)

    Bintea Haiducul [utilizator]

    Hai si o curatenie pe la fabrica de acreditari RENAR, si la METROLOGIE, si la MRC Craiova. Habar n-aveti cate firme de pungasi se acrediteaza "conform legii" pentru a ciordi gras dar "legal" de la buget. Iata una: B.B.S.C. srl, firma de apartament.
  • -1 (1 vot)    
    joc cu numere (Sâmbătă, 21 mai 2016, 0:23)

    mita sucila [utilizator]

    va cam jucati cu numerele, dar apreciez energia dvs :)

    PS. nu discutam de sute de mii si nici macar de zeci de mii.

    PPS. sper sa fiti langa dansul si la greu.
  • -2 (4 voturi)    
    Maxima (Sâmbătă, 21 mai 2016, 5:39)

    Hohey [utilizator]

    Pina produce dezamagirea...orice ministru are dreptul la tot creditul
  • 0 (0 voturi)    
    cuminti si duri (Sâmbătă, 21 mai 2016, 10:23)

    mike_the_hunter [anonim]

    Avem din toate generatile oameni cuminti si duri. Cei mai in varsta au infundat puscariile, cei ceva mai tineri au invatat serios si au ridicat o tara subdezvoltata, africana in mijlocul Europei si au facut revolutia romana din 1989. A venit o alta generatie care a plecat care incotro ca si tanarul ministru al sanatatii. Multi sau intors ,mai multi decat credeti sau stiti.
    Si atunci de ce vocea lor e auzita prea putin? Ceausecu ne-a lasat o mostenire pe care putini o constintizeaza : mafia PCR, mafia secu, mafia din sanatate , mafia din scoli incluzand universitatile. PSD nu a facut decat sa preia conducerea lor. Rezultatul e Romania de azi. Intre timp mafia aceasta s-a diversificat, au venit alti tineri rai si duri, ca Ponta,Sova ,Dragnea, Predoiu, Udrea pe care nea Nicu i-ar fi facut secretari de partid. Din fericire, DNA i-a facut inculpati. E un bun input.
  • -3 (7 voturi)    
    Eu sunt de acord cu Banciu! (Sâmbătă, 21 mai 2016, 10:54)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Sute de ani prin America de Sud sau Centrala nu a fost niciodata "mai bine"! Si mereu au incercat! Hai, poate asta-i bun! Nu-i nimic, asta e copil cuminte si dur!
    La fel in Macedonia, Albania, Bulgaria de milenii sunt ultimii! Mereu spera sa vina cineva si sa fie "mai bine"! Niciodata nu e! Ca in niste fantastice antifilme americane implacabil ticalosenia invinge!
    La fel va fi si la noi! Oricat ne zvarcolim tot rau va fi! Singura vindecare o putem primi de la Putin sub forma unui Satan II RS-28.
    • 0 (0 voturi)    
      Cine mai e si acest domn Banciu... (Duminică, 22 mai 2016, 2:00)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      ... si ce anume a facut la viata sa? Ce-i recomanda opiniile ca avand vreo valoare mai mare decat a opiniei oricui altcuiva?
  • +2 (4 voturi)    
    Tinerii frumosi si liberi... (Sâmbătă, 21 mai 2016, 14:04)

    echidistantul_ [utilizator]

    Tinerii frumosi si liberi au ajuns sa puna tara pe butuci.
    Acuma e momentul copiilor cuminti si duri.
    Mai, dar noi chiar nu aveam OAMENI in tara asta?
    • 0 (0 voturi)    
      la cine va referiti ? ... (Sâmbătă, 21 mai 2016, 21:19)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      ... atunci cand spuneti "Tinerii frumosi si liberi ..." ?
      Cumva la Adrian Nastase, DIP, Tariceanu, Basescu, tanarul komsomolist Iliescu, Hrebenciuc, tanarul Ponta, Sova et comp. ?

      daca va referiti la acestia am inteles si aveti dreptate: au pus tara pe butuci ... ca ei si gastile lor au condus in ultimii 25 de ani
      • +1 (1 vot)    
        Probabil că se referă ... (Duminică, 22 mai 2016, 1:21)

        LianBerthold1 [anonim] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

        ... la derbedeii sponsotizați de serviciile secrete, care lătrau în stradă după Kholekhtiv.
  • 0 (0 voturi)    
    Societatea romaneasca s-a degradat (Luni, 23 mai 2016, 8:19)

    Locke Lamora [utilizator]

    Tara e distrusa, toate se fac aiurea, nu mai vezi nicaieri lucru de calitate iar mentalitatea oamenilor e pe masura, low.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version