Pe marginea prapastiei

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 1 martie 2016, 13:30 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Institutional si politic, Romania joaca iarasi la limita. Ne indreptam in mare viteza catre un dezastru greu de evitat in ultima clipa asa cum s-a intamplat in ultimii ani, cand un miracol ne-a salvat de la prabusire. In acest peisaj sumbru, si-a facut aparitia o noua specie, care se naste de regula inaintea marilor tragedii din viata unui popor: defazatii. Ei, defazatii mari si mici, se ocupa cu orice altceva inainte de cataclism. Pactizeaza cu inamicul, se remarca prin prostul obicei de a trage in tinte false sau pur si simplu isi pierd vremea luptand pentru cauze minore. Urmeaza descrierea apocalipsei in detaliu.

1. Cel mai mare pericol il reprezinta azi acapararea tarii,
dupa alegerile locale si generale din acest an, de catre singurul partid care a facut din coruptie o virtute si criteriu de promovare. Riscul revenirii la partidul-stat este real, major si incepe cu Bucurestiul. Toate sondajele indica in acest moment ca PSD castiga indiferent pe cine arunca in lupta, daca alegerile se vor desfasura intr-un singur tur. Liberalii au facut totul pentru a le netezi calea. Mai intai au ofensat electoratul cu Busoi, apoi l-au retras pentru a face loc unui perdant cu vocatie. Oferta la sectoare se anunta la fel de proasta.

Daca se vor tine intr-un singur tur, alegerile locale vor reconfirma in proportie covarsitoare primarii alesi in 2012, cand USL a castigat masiv. Cu Bucurestiul adjudecat, tavalugul pesedizarii tarii nu va mai putea fi oprit la alegerile din toamna. Criteriile de integritate adoptate de partid sunt o gluma proasta la care nu rade nimeni. PSD a ramas partidul crimei organizate, garantia mentinerii Romaniei in zona statelor subdezvoltate. Or, in guvernarile corupte si populiste, cetatenii nu platesc taxe la buget, ci taxe de protectie. Borfasii isi rezerva dreptul de a pradui bugetul si isi asuma obligatia de a arunca mici firmituri gloatei saracite care ii voteaza mereu fix pentru asta.

Iar aici apare o noutate. Celor indecisi daca sa emigreze acum sau peste cativa ani, prezentul  le mai aduce o veste incurajatoare: alternativa a disparut. Liberalii s-au pesedizat, experienta USL a desavarsit procesul de contaminare. Sigur, habotnicii partidelor liliput vor tipa ca ei sunt calea, adevarul si viata de dupa moartea partidelor mari. Adevarul il cunosc si ei foarte bine. S-au construit gresit, ca ambitii personale. Nu s-au coagulat, din pacate, ca energii pozitive in jurul unor idei. Au esuat si ratat sansa de fi altceva, iar marile partide n-au disparut, ci au devenit unul si acelasi Mare Partid.

Asa arata, in mare, dezastrul politic. La acest tablou se adauga resemnarea tuturor ca s-ar mai putea face mare lucru. Liberalii s-au impacat ca vom avea alegeri locale intr-un singur tur. Nimeni din PNL nu lupta in mod real pentru revenirea la doua tururi, desi exista o sansa mica, mica de tot dar reala, de a mai salva ceva. Nu mai revin asupra ei, cine doreste detalii sa intre aici. De ce nu lupta liberalii? Cei mai multi nu vor, ceilalti au inteles. Cam toata lumea e fericita cu locale intr-un singur tur, inclusiv presedintele inexistent. Reconfirmarea hartii din 2012 va avea, din pacate, efecte dramatice pentru business-ul local pe termen lung. Se inchide piata.

2. In privinta prabusirii institutionale, cea mai spectaculoasa cadere o inregistreaza Presedintia. Intr-un singur an, Klaus Iohannis a ajuns irelevant sau subiect de glume, un caraghios care "urmareste cu atentie" totul, dar nu misca nimic. Caderea acestei institutii-cheie a atras dupa ea o avalansa de alte abdicari institutionale, intr-o tara obisnuita sa execute ordinele venite de sus.

Cum singurul ordin clar venit de sus este "pe loc repaus", asistam la o demobilizare si confuzie institutionala fara precedent: nici externele, nici serviciile, nici alte institutii atente sa urmeze linia oficiala nu par sa mai stie exact ce au de facut, nici in interiorul tarii, nici in afara ei.

Iohannis a scos presedintia de pe lista institutiilor pe care se poate conta in ziua cand a luat apararea Antenei 3 in procesul de evacuare initiat de ANAF. Marele defazat, presedintele Klaus Iohannis n-a inteles nimic din ce se intampla in jurul sau, din miza simbolica majora a aplicarii pana la capat a hotararii judecatoresti pronuntate acum un an si jumatate in cazul lui Dan Voiculescu.

Intr-un gest de tradare fara precedent fata de publicul care l-a votat in 2014, Iohanis s-a coborat la aranjamente pe sub masa cu televiziunea lui Voiculescu. Blatul a devenit strident gratie omului sau de incredere, Dan Mihalache, co-autorul prabusirii Administratiei Prezidentiale in derizoriu. Iohannis a negat in mod explicit  orice intelegere cu Antena 3 cand era deja mult prea tarziu.

Simtind slabiciunea manifestata la varful puterii, avocatii borfasilor au profitat din plin pentru a reveni cu agresivitate in spatiul public. A fost nevoie de interventia atipica a ambasadorului american, Hans Klemm, pentru a incuraja autoritatile sa mearga mai departe cu procesul de evacuare. Numai ca incurajarile au fost adresate expresis-verbis premierului Dacian Ciolos. De ce si-ar mai bate cineva capul cu un defazat?

Imaginati-va cosmarul post-electoral cu un presedinte - marioneta la Cotroceni. Cu un PSD gata sa-l suspende in caz ca misca din sprancene (suspendarea e mult mai simpla acum cu cvorum de doar 30%), Klaus Iohannis isi va inghiti lungile taceri de frica sa nu-l auda cineva. Ani de zile de aici incolo va fi ca in bancul zilei publicat recent de HotNews.ro: La Cotroceni opreste o masina goala. Din ea coboara Iohannis.

3. Vi se pare prea pesimist si cam exagerat? Ce ziceti daca DNA-ul nu va mai fi ce-a fost? Curtea Constitutionala a decis, la jumatatea lunii februarie, ca o serie de prevederi din Codul de Procedura Penala sunt neconstitutionale, care prevad ca supravegherea tehnica dispusa de procuror poate fi efectuata nu doar de "organul de cercetare penala sau de lucratori specializati din cadrul politiei", ci si de "alte organe specializate ale statului".

Ce inseamna asta? Inca nu stim exact, pana cand nu apare  motivarea Curtii Constitutionale. Unii comentatori, ca Ioana Ene de la Ziare.com, se intreaba deja daca nu cumva bilantul glorios al procurorilor DNA este cantecul de lebada al Codrutei Kovesi? E cam prea devreme pentru a scrie necrologul institutiei, dar cert este ca avocatii dintr-o serie de cauze penale cu interceptari au introdus deja numeroase cereri de revizuire la instante.

De modul cum motiveaza Curtea aceasta decizie - care oricum pune in dificultate munca procurorilor - depinde viata sau moartea DNA. Judecatorii vor stabili in motivarea lor cat de mare va fi aria distrugerii sau daca vom avea o simpla reasezare institutionala.

Alti comentatori, usor defazati in raport cu realitatea dura, au identificat adevaratul inamic cu care trebuie luptat. Acesta este chiar DNA-ul si groaznicele lui defecte. El ne face, desigur, tuturor viata un iad. Intr atricolul intitulat DNA. Trezirea la realitate, Sorina Matei descrie  o institutie aflata in pragul imploziei, al carui bilant pe bune se rezuma la o abundenta de rateuri si erori. Azi, cand Voiculescu conduce tara din inchisoare si ingenuncheaza institutii.

Frauda comisa consta in generalizare abuziva, lipsa unei baze factuale precise si momentul prost ales pentru a face filozofia dreptului penal. Unele din aspectele sesizate se pot discuta punctual, dar nu asa, impingand munitie pe teava adversarilor DNA intr-un context negru pentru democratia romaneasca. In caz ca ati uitat contextul, revedeti punctele de mai sus.

Nu ma indoiesc ca Sorina Matei doreste binele unei institutii pentru care a luptat mereu. Textul ei se doreste poate a fi un avertisment, un apel la corectarea unor excese pentru a nu fi speculate de adversarii institutiei. Asa cum l-a scris si comunicat, a reusit doar sa le ofere detractorilor DNA argumente suplimentare. Nu se poate, totusi, sa nu amintesti nici un cuvant de raportul MCV scris la superlativ, de increderea masiva de care se bucura Kovesi in interiorul si in afara tarii, de faptul ca unii anchetati care au reclamat mari abuzuri la CEDO au pierdut glorios.

Cum un dezastru  nu vine niciodata singur, mai sunt cateva luni pana cand si Curtea Constitutionala se va afla in fata unei mari provocari. In iunie expira trei mandate de judecator. Din pacate, acest parlament si acest presedinte vor face noile propuneri. Tineti cont ca si pana acum deciziile in cauze delicate se adoptau uneori la limita, cu 5 la 4. Cum va fi din vara incolo? Curtea Constitutionala, va reamintesc, este institutia care in momente-cheie salveaza democratia de la lovituri de stat, ne salveaza de legi aberante votate de un parlament de inconstienti sau echilibreaza raporturile de putere. Sa ne rugam pentru ea.

4. In acest peisaj dezolant, singurele ancore de optimism raman publicul constient de gravitatea momentului, guvernul Ciolos, cu toate limitarile lui politice si cateva institutii inca functionale. Pariem mai departe pe sprijinul Statelor Unite, putem uita complet de Bruxelles-ul ocupat cu criza migratiei, Brexit si alte nenorociri infinit mai mari decat apetenta pentru auto-distrugere a unei tari din Est.

Este mai putin decat in 2012, decat in 2014 si mai rau ca niciodata. Romania a mai trecut prin situatii cand totul parea pierdut, cand USL intra in parlament cu 70% sau cand Victor Ponta se vedea jupanul Romaniei, dar s-au produs  miracole. Si de aceasta data, numai o minune ne-ar putea salva de anii de intuneric care vin peste noi. Luptati-va pana in ultima clipa pentru viitorul vostru, nu asteptati salvarea mereu de la altii. Miracolele nu s-au intamplat singure. Tot datorita voua, ele au fost posibile.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Barbatul acuzat de asasinat la comanda mafiei italiene spune ca i sa facut o inscenare. Probele din dosar care il contrazic

Alexandru Gaina, individul acuzat ca la comanda mafiei italiene a ucis un om de afaceri roman, a vorbit in exclusivitate pentru Stirile Pro TV.
49030 vizualizari
  • -41 (87 voturi)    
    Mda (Marţi, 1 martie 2016, 13:43)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Cand Hotzindustrie taie padurile si nu prea se scrie nimic, cand britanicii sunt f interesati de preluarea si exploatarea industriei miniere la costuri minime , cand UE ne impune cote pt imigranti asta dupa ce ne-au tinut 7 ani fara posibilitatea de a lucra in UE,..cand in Romania justitia functioneaza doar pt plebe etc etc .atunci te intrebi la ce bun?
    • -67 (119 voturi)    
      paguba in ciuperci...s-au suparat basistii :) (Marţi, 1 martie 2016, 13:54)

      mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Iohannis nu “a luat apararea” antenelor, ci a vorbit doar de “abordarea heirupista” a ANAF – evacuarea in 5 zile, ignorarea dreptului de preemtiune a antenelor, descinderile gen “commando”, etc. Dar basistii se fac ca nu inteleg… Atata paguba! Victoria din noiembrie 2014 nu este victoria lor ; a fost o lovitura nu doar impotriva pesedismului pontist ci si impotriva basismului.
      • +38 (58 voturi)    
        Sa vedem ce zice legea (Marţi, 1 martie 2016, 14:22)

        intruderul [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

        evacuare in 5 zile-legal
        "preemtiunea" intre noi fie vorba,ai servit-o de la haznaua 3?-Potrivit Codului de Procedură Civilă, articolul 767 – Participanţii la licitaţie, „debitorul urmărit nu va putea fi adjudecat, nici personal, nici prin persoană interpusă“.
        descinderile gen "commando"-au fost instiintari,dar haznalei ii place circul pentru ca uite,la tine a prins!
        Altceva?
        • -19 (53 voturi)    
          ia de aici (Marţi, 1 martie 2016, 14:36)

          mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

          Asa suna decizia Trib.Bucuresti din 04.11.2015 :
          "Constată dreptul de preemţiune al reclamantei la cumpărarea imobilului ce reprezintă spaţiul închiriat potrivit contractului de închiriere menţionat , la preţul stabilit de comisia de evaluare pe baza raportului de expertiză tehnică sau de evaluarea , potrivit art.22 alin.8 din Normele metodologice de aplicare a O.G. nr.14/ 2007".
          http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000642642&id_inst=3
          Nu a fost inca atacata la Curtea de Apel.
          Deci - deocamdata - antenele AU drept de preemtiune la cumparare. ANAF era obligata sa ii intrebe daca vor sa cumpere si sa le comunice pretul de vanzare. Nu a facut-o - asta e abordarea heirupista; presedintele a avut perfecta dreptate.
          Informati-va, inainte sa faceti propaganda basista...
          • +30 (44 voturi)    
            Interesant! (Marţi, 1 martie 2016, 15:27)

            intruderul [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

            intru pe linkul tau si vad parat printre altii pe CCAI, fosta ICA.Adica,haznaua 3 a dat in judecata ICA.Mai departe, haznaua 3 dă în judecată Ministerul Finanţelor şi, ATENTIE, Compania de Cercetări Aplicative şi Investiţii (CCAI, fosta ICA) la Tribunalul Bucureşti. Cere constatarea valabilităţii, la data confiscării sediului, a contractului de închiriere dintre haznaua 3 şi CCAI încheiat pe 18 noiembrie 2013 şi valabil până până la 1 august 2016.
            Mai departe,„În calitatea sa de nou proprietar de la data de 08.08.2014 şi până în prezent, Statul Român nu a acceptat (prelungit) niciun contract de închiriere cu vechii chiriaşi asupra bunurilor confiscate şi, pe cale de consecinţă, în calitatea sa de proprietar, NU A INCASAT NICIO CHIRIE din data de 08.08.2014 până în prezent.”
            Bineinteles,basisme...
            • -15 (39 voturi)    
              sa ne intelegem (Marţi, 1 martie 2016, 15:44)

              mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

              Eu nu m-am referit la inchiriere. Are drept de preemtiune la CUMPARARE. In consecinta, ANAF trebuie sa notifice antenele cu privire la exercitarea sau nu a dreptului de preemtiune si sa ii comunice pretul de vanzare, rezultat din evaluare. Daca esti interesat sa iti formezi un punct de vedere obiectiv, vezi OG 14/2007 si normele de aplicare HG 731/2007.
              • -16 (30 voturi)    
                Se pare că băsiștii (Marţi, 1 martie 2016, 18:09)

                andreitr [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

                nu înțeleg. Parcela lui băse s-a terminat de mult, A durat 10 ani, n-a fost suficient? Pe președintele Iohannis nu-l putem compara cu băse pentru că sunt din alt aluat. Voi băsiștii înțelegiți foarte bine ce face Iohannis dar preferați să-i mințiți pe ceilalți...Hai Iohannis!
              • +10 (12 voturi)    
                sa vedem... (Marţi, 1 martie 2016, 19:10)

                intruderul [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

                Haznaua Group a avut câştig de cauză la instanţa de fond. În primul dosar, magistraţii tribunalului Bucuresti au considerat că Haznaua Group are drept de preemţiune, având în vedere existenţa unor contracte de închiriere pentru imobilele respective, semnate cu firmele lui Voiculescu, DAR hotărârea nu este definitivă şi a fost atacată pe rolul Curţii de Apel Bucureşti (CAB).

                Sa nu uitam totusi ca fiica lui Voiculescu nu a putut cumpara apartamentul buclucas
              • +5 (11 voturi)    
                se pare ca unii confunda (Marţi, 1 martie 2016, 21:39)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

                hotararile judecatoresti cu legile :)
                o instanta le-a acceptat dreptul de preemtiune in baza contractului e inchiriere existent. atentie(!) statul n-a intrat in posesia imobilului inca nici acum.
                lege care face referire la confiscarea uni imobil spune clar ca orice contract este nul in momentul intrarii in posesia statului.
                acum o sa urmeze un alt proces in care latinele contesta dreptul statului de a intra in posesie. proces care stiu si ei ca este imposibil sa-l casige dar trag de timp si fac pe victimele.
                sa ne intelegem, are drept de preemtiune cat timp statul nu revendica imobilul confiscat de instanta si intra in posesia lui.
                primul pas cu evacuarea BENEVOLA de 5 zile a fost facut. urmeaza alt procez in care instanta decide ca trebuie sa plece si atunci se vine cu fortele de ordine.
                iar iohannis a fost si este premierul securistului si infractorului voiculescu. base a avut dreptate si d-aia nu va convine :)
                neamtul este foarte atent doar sa dea medalii politicienilor si sa promulge legi fara sa le citeasca.
                noi ceilalti suntem plebea...
                dar stai... vine primavara... :)))
              • 0 (0 voturi)    
                Pai n-au.... (Miercuri, 2 martie 2016, 16:49)

                CornelIlie [anonim] i-a raspuns lui mihai2013

                Este doar o chichita. Decizia despre care vorbesti recunoaste valabilitate contractului la 08.08.2014 si dreptul de preemptiune in baza acelui contract. Ce coincidenta ca tot in 08.08.2014 contractul respectiv devine nul in baza unei alte decizii definitive a Curtii de Apel.
          • +13 (29 voturi)    
            @mihai2013 .... mai lasa dezinformarile (Marţi, 1 martie 2016, 15:53)

            SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

            De ce minti prin omisiune si nu zici ca dupa decizia Tribunalului din 4 noiembrie 2015 s-a mai dat o decizie, chiar acum in 21 ianuarie 2016?

            Antena 3 much???

            Pe 21 ianuarie 2016 Curtea de Apel Bucureşti a admis apelul Ministerului de Finanţe în dosarul în care Antenei 3 i se admisese ordonanţa preşedinţială. Decizia este definitivă, dar nu irevocabilă. Toate părţile au contestat hotărârea la Curtea Supremă.

            Ei au arătat că pentru admiterea unei ordonanţe preşedinţiale trebuie îndeplinite cumulativ mai multe condiţii prevăzute de Codul de Procedură Civilă.

            În acest caz, două dintre condiţii nu ar fi fost întrunite: „instanţa de judecată poate să ordone măsuri provizorii în cazuri grabnice pentru păstrarea unui drept care s-ar păgubi prin întârziere“ şi „pe cale de ordonanţă preşedinţială nu pot fi dispuse măsuri care să rezolve litigiul în fond şi nici măsuri a căror executare nu ar mai face posibilă restabilirea situaţiei de fapt“

            Preluare de pe Adevarul.ro
            • -10 (28 voturi)    
              nice try...:) (Marţi, 1 martie 2016, 16:39)

              mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

              Nice try, dar nu tine…:)). In 21.01.2016 Curtea de Apel a dat o decizie in alt dosar : 17641/3/2015. Cel la care m-am referit eu, cu dreptul de preemtiune la cumparare este 17616/3/2015 . Nu va mai chinuiti, ca nu aveti argumente. Cel putin pana la o decizie definitiva si irevocabila, Antenele au drept de preemtiune la cumparare, ca urmare ANAF trebuia sa ii intrebe daca vor sa cumpere si sa le comunice pretul, NU sa-i evacueze ! ANAF a dat cu barda, Iohannis nu a luat apararea antenelor, care l-au atacat murdar de atatea ori.
      • +25 (47 voturi)    
        Tu ai idei putine dar fixe! (Marţi, 1 martie 2016, 14:26)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

        Care 5 zile? Hotararea DEFINITIVA si IREVOCABILA e de aproape DOI ani in curand. Deci de atunci stiau ca trebuie sa plece, dar nu au facut nimic. Deci de unde 5 zile???
      • -12 (40 voturi)    
        Corect! (Marţi, 1 martie 2016, 14:44)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

        Vad ca Tapalaga ne "mesteca" ca sa putem inghiti mai usor, solutia la toate problemele: Basescu - primar general, Basescu - inapoi presedinte. Aa, stai ca nu se mai poate! pai, Elena Udrea atunci, normal!
      • +20 (42 voturi)    
        RASPUNS CATRE USELISTUL (Marţi, 1 martie 2016, 14:51)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

        NEPONTIST !
        Rostogolesti aceleasi minciuni demontate deja, dar asa e cand sefii nu iti reinnoiesc "punctajul".
        Vorbind de "abordarea heirupista a ANAF", care in realitate nu a fost de loc asa (pt ca evacuarea in 5 zile era, de fapt o invitatie la evacuare voluntara, nicidecum una silita, putandu-se in cazul in care Latrinele ar fi agreat ideea unei autoevacuari, discuta termenul ; dreptul de preemtiune, nu exista pt Latrine; descinderile gen commando au fost doar pt publicul tembelizat al lui Galdea, - 4 masini cu 11 oameni pt cel putin 5 imobile, etc), Presedintele Romaniei, Excelenta sa, dl. Klaus Werner Iohannis exact asta a facut, A LUAT APARAREA LATRINELOR.
        PS. E umilitor ca publicul sa inceapa sa intrevada in interventia Neamtului in apararea Latrinelor, frustrarea proprietarului care si-a pierdut proprietatea pe cale judecatoreasca si vede acum in "nefericirea" altuia asemenea lui propria nefericire !
        • -6 (30 voturi)    
          ce nu intelegi??? (Marţi, 1 martie 2016, 15:20)

          mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Asa reactioneaza un basist cand ii arati un caine : « nuuu, asta nu e un caine, asta e un crocodil… asa a spus Base si are dreptate !! « :)) Ti-am scris decizia Tribunalului Bucuresti, ti-am dat si link-ul: Antenele au drept de preemtiune la cumparare, ce nu intelegi ?? Nu stii sa citesti ? Sau basismul tampeste atat de mult incat te face sa uiti literele ? :))
          • +15 (29 voturi)    
            De acord, sa zicem ca au acest drept (Marţi, 1 martie 2016, 16:06)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

            A fost scos la cumparare? NU!!! Deci pana atunci trebuie sa evacueze imobilul (poate vreau sa-l renovez, sa-i aduc imbunatatiri, ca sa obtin un pret mai mare). Cand o sa-l scot la vanzare, sa vina sa-l cumpere.
          • +14 (26 voturi)    
            CE TANAR SI NELINISTIT AVEM AICI ! (Marţi, 1 martie 2016, 16:19)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

            Contracte de inchiriere incheiate in timpul derularii procesului penal in urma caruia s-a dispus confiscarea. Interesant si convenabil totodata. Banuiesc ca nu le-ar pica deloc bine o cerere de anulare a contractelor pt cauza ilicita. Dupa care, drumu-i liber.
            PS. In ceea ce priveste limbajul, mai cu grija, nu de alta, dar am 100 ca tine la uscat in pod. Da ?
            PPS. Sper ca ai inteles ca vorbesc la figurat.
          • 0 (2 voturi)    
            Ham Ham (Miercuri, 2 martie 2016, 16:51)

            CornelIlie [anonim] i-a raspuns lui mihai2013

            Vezi ca ti-am scris mai sus. N-au drept de preemptiune, pune ho!
      • +20 (32 voturi)    
        Iohannis NU a citit Legea (Marţi, 1 martie 2016, 16:26)

        ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

        si a vorbit tampenii.

        instanta de judecata a hotarat ca respectivul imobil sa fie CONFISCAT si sa intre in proprietatea privata a statului LIBER DE ORICE SARCINI = liber si neafectat de obligatii JURIDICE, ccum ar fi privilegiile si ipoteca, servitutile si superficia, dreptul de PREEMTIUNE si de retentie etc. Contractul de inchiriere e un act juridic si naste obligatii juridice.

        Conform CPC, evacuarea voluntara se face in termen de 5 zile lucratoare si e ceruta printr-o notificare.

        "antenele" NU au nici drept de preemtiune, nici drept de a sta in respectivul spatiu. Iar vina pentru toate acestea ii apartine exclusiv turnatorului securist Voiculescu Dan condamnat la 10 ani de inchisoare pentru privatizare frauduloasa si spalare de bani. Voiculescu Dan i-a mintit pe Gadea, Badea & co ca pot sta linistiti in respectivul sediu pentru ca a cumparat cladirea cu bani cinstiti.

        Gadea, Badea & co trebuie sa il dea in judecata pe Voiculescu Dan si sa-i impute daunele financiare si de imagine, precum si sa-i ceara daune pentru ca le incalca dreptul la libera exprimare.
        • -10 (20 voturi)    
          Mai relaxeaza-te… :) (Marţi, 1 martie 2016, 16:45)

          mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

          Decizia instantei din 04.11.2015, prin care s-a constatat dreptul de preemtiune la cumparare al antenelor este ULTERIOARA celei prin care s-a hotarat trecerea imobilului in proprietatea statului. Pana una-alta, decizia de care vorbesc eu este valabila. Daca va fi atacata de ANAF si recursul va fi aprobat, atunci va fi alta discutie. Pana atunci, antenele au drept de preemtiune la cumparare.
          • +2 (6 voturi)    
            A fost (Miercuri, 2 martie 2016, 3:38)

            zarzarea [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

            in prima faza, dar dupa s-a anulat acea decizie de catre Curtea de Apel.

            "21 ianuarie 2016: Curtea de Apel Bucureşti întoarce sentinţa judecătoarei Luminiţa Calciu, nu mai recunoaşte dreptul de folosinţă al Antenei 3 asupra sediului confiscat de stat şi, practic, dă undă verde evacuării."

            http://www.romaniacurata.ro/faptele-din-spatele-manipularii-cele-8-etape-care-au-dus-la-evacuarea-antenei-3-din-sediu/
    • +38 (46 voturi)    
      paduri (Marţi, 1 martie 2016, 13:58)

      Rntmpx [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Pădurile sunt tăiate de șmecherii români. Austriecii profită doar de lăcomia românilor.
      • +1 (25 voturi)    
        ideea (Marţi, 1 martie 2016, 14:47)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Rntmpx

        Este ca n-ai sa auzi niciodata straini(vestici) ce comit ilegalitati in Romania sa fie anchetati si condamnati.. cazurile unor israelieni miliardari implicati in retrocedari ilegale (miliarde de dolari) nu se mai stie nimic..in schimb se ataca orice industrie autohtona din Romania..se condamna gainari , se falimenteaza industrii si apoi se preiau operatiunile ( vezi cazul uraniului cumparat de la canadieni)
    • +5 (7 voturi)    
      Sigur (Marţi, 1 martie 2016, 18:51)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Hai sa votam pesede, ca la ce bun. Dormi secure.
  • +19 (67 voturi)    
    vreti miracole? (Marţi, 1 martie 2016, 13:43)

    Hipius [utilizator]

    Basescu premier.''Nebunul'' pe tabla de sah.
    • +3 (5 voturi)    
      Miracole din democratia originala :D (Miercuri, 2 martie 2016, 0:25)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

      Primul miracol ar fi sa nu mai avem basisti contorizati de antene si nici sa nu mai citim despre varan in presa.

      Miracol? Inseamna sa dispara din esichierul politic Dragnea penalul, unul condamnat cu suspendare si care conduce marele partid de grohalai penali si mafioti.

      Miracol? Un Parlament demis de strada si alegeri anticipate cu un numar corect, adecvat de parlamentari, ca mai avem putin si devenim Germania.

      Dupa aia, mai vedem ce miracole mai facem, cum, de ce, cat si cand. Etc.
  • +30 (68 voturi)    
    Deci, ramane cum am vorbit! (Marţi, 1 martie 2016, 13:45)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    PNL e un PSD vopsit. Iohannis eu uselist de ultima speta ian institutia prezidentiala este condusa de fostul consilier al lui Adrian Nastase, Mihalache. Si de-abia acum, printre randuri, domnul Tapalaga ne lasa sa intelegem ca un om ca Traian Basescu se naste la o suta de ani o data! Si ca tot in el si Miscarea Populara ne-au mai ramas sperantele. Ca intotdeauna, dealtfel ...
    • +25 (33 voturi)    
      1992 reloaded (Marţi, 1 martie 2016, 14:33)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Exact așa a fost în 1992, guvernarea ”tehnocrată” Stolojan a pregătit terenul pentru următorii 4 ani cu Văcăroiu. Care a dus țara în pragul bulgarizării, pentru cine își mai aduce aminte termenul.

      După care Stolojan a plecat a Banca Mondială, în același mod în care Cioloș se va întoarce la Bruxelles. Cel mai sinistru e faptul că nu e nimic de schimbat acum. O opoziție credibilă are nevoie de timp pentru a fi creată.
    • +8 (36 voturi)    
      Daca lui Traian Basescu (Marţi, 1 martie 2016, 15:13)

      Leda [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      i-ar fi pasat ce se intampla cu Romania n-ar fi propus-o pe Elena Udrea, candidat la presedintie. Si in ziua de azi ma intreb de ce a facut-o. Asa i-a netezit drumul marelui surdo-mut-orb, Iohannis.
      • +1 (19 voturi)    
        INTERESANTA MITOLOGIA GREACA ! (Marţi, 1 martie 2016, 16:46)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Leda

        Deci ori "suspini" in secret (si nu prea) dupa Ponta,
        ori esti o anti basista de esenta pura. Freudian de-a dreptul, avand in vedere cine a fost Leda, cine a fost Zeus si cui i se spune astazi in Romania Zeus
        PS. Pai cum de ce a facut-o ? Dar a spus-o mereu : dintre doua rele, prefera raul cel mai mic, adica pe Iohannis. Acum, daca am ghicit si esti pontista...
  • +17 (27 voturi)    
    gresesc eu ? SAU... (Marţi, 1 martie 2016, 13:45)

    natbl73 [utilizator]

    tara este condusa de prim ministru, prin Guvern

    " Numai ca incurajarile au fost adresate expresis-verbis premierului Dacian Ciolos"
    • +7 (11 voturi)    
      gresesti (Marţi, 1 martie 2016, 17:45)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      semi.
      ca asa au facut constitutia in '90 alde ilici si sleahta de salvatori ai patriei, cand au batut in cuie statutul de semi-prezidentialitate al Romaniei.
      astfel incat nu e nici o republica prezidentiala si nici una parlamentara caz in care presedintele avea un rol decorativ iar conducerea o avea de facto prim ministrul.
      ca si zodia kgb-istului, asa si constitutia care e in coada de peste si nu numai cu aceasta prevedere, avand in vedere multele conflicte institutionale in care s-au adus ca argumente articole constitutionale.
  • +32 (46 voturi)    
    Cea mai mare prostie (Marţi, 1 martie 2016, 13:46)

    Martinezu [utilizator]

    in opinia mea, a fost limitarea cererilor mini revolutiei din Noiembrie, la demisia lui Ponta.
    Mi s-a parut atunci o grava eroare, notata ca o victorie de alte Tariceanu, Dragnea si Nicolicea, recent decorat de presedintele fantoma.
    O alta sansa nu cred sa mai avem in urmatorii 20 de ani.
    I-am dat frumos cu piciorul si iar vom plati.
    Iliescu zambeste in continuare. Visul lui inca nu s-a sfarsit.
  • +2 (30 voturi)    
    Strada Domnule Tapaga.. Are Ultimul (Marţi, 1 martie 2016, 13:48)

    un domn [utilizator]

    Cuvant; asa s a Intamplat in Decembrie 89, asa s a intamplat in noiembrie 2014, asa s a intamplat in noiembrie 2015. Poate ca suntem animati de frigul de a afara sa ne Incalzim Sufletele , poate asa ne Motivam sa Practicam si sa Exteriorizam ce Simtim pentru Actuala Clasa (politica e mult spus...) de ucenici ALI BABA...atent Selectionati (adevart prin vot inconstient) in Casa Poporului. Eu sunt Optimist...chiar daca FSB prin Cozile de Topor : varaniene - ghitateve si emanatiile suculente post FSN...nu vor putea Infrange..Vointa Strazii...NOTA BENE...portretul lui Octav Bancila cu o reprezentare CLARA a momenului rascoalei 1907...arata CLAr ce Poate Poporul Roman !
    • +4 (26 voturi)    
      Esti dus rau (Marţi, 1 martie 2016, 14:20)

      RaduMischie [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Pe cuvant de onoare, chiar esti dus. N-ai nici o coerenta in exprimare, scrii prost. Dar ne spui sa fim optimisti. Cum sa fim optimisti cu asemenea postari?
      • -1 (13 voturi)    
        mischie de la penetze ? (Marţi, 1 martie 2016, 14:29)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

        adica la o Mustatza ..de dezastru..
        • +5 (15 voturi)    
          Ala era altul (Marţi, 1 martie 2016, 15:45)

          RaduMischie [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Ala era Radu Vasile, care publica sub numele Radu Mischiu (nu Mischie). Si a fost la PNTCD pe vremuri, apoi a trecut la democrati.
          Si intre timp s-a si prapadit
          Iar te-am prins nepregatit :)
  • +19 (37 voturi)    
    subscriu, subscriu, subscriu (Marţi, 1 martie 2016, 13:49)

    athos64 [utilizator]

    Pur si simplu PSD nu are nici o opozitie reala inafara "partidului" facebook...

    Nu pricep nicicum un public care simpatizeaza si sustine actiunile DNA, dar sustine in acelasi timp PSD si pe satelitii lui... Oare chiar realizeaza acest public ce este de fapt coruptia si unde se gaseste ea, sau doar aplauda ceea ce percepe ca fiind un spectacol justitiar in care nu se simte implicat, ci spectator?
  • -15 (51 voturi)    
    Teme false... (Marţi, 1 martie 2016, 14:07)

    Gigi Kent [utilizator]

    Cel mai defazat din pacate este tot domnul Tapalaga.
    Temele reale care pot avea impact devastator sunt: criza imigrantilor, BRexit-ul, actiunile Rusiei, colapsul economiei Chinei. Dar ca de obicei domnul Tapalaga are un orizont ce se extinde pana la varful nasului sau.

    Si in definitiv nu inteleg de ce atata inversunare impotriva PSD-ului. Are criterii de integritate. Cam toti dinozaurii care puteau fi banuiti de comunism / coruptie sunt iesiti din partid, din viata publica sau inchisi in puscarie. Bonus, Dragnea a spus ca e de acord cu ramanerea lui Kovesi la DNA (nu ca l-ar fi intrebat cineva). Deci de unde atata inversunare? :)
    • +24 (42 voturi)    
      Ca de obicei, vorbesti prostii... (Marţi, 1 martie 2016, 14:25)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      De ce e defazat? Pantru ca se refera la problemele din tara, care depind de noi? Cu ce poate Romania, poporul roman rezolva criza imigrantilor, determina sau impiedica Brexit-ul, schimba actiunile Rusiei, colapsul economiei Chinei? Sa ne gandim la ce putem face, nu la ce depinde de altii si nu de noi!
      • -7 (31 voturi)    
        Totate cele amintite... (Marţi, 1 martie 2016, 14:43)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Toate cele amintite de mine pot rade cresterea economica din Romania. Factorii interni sunt minori in raport cu ce se poate intampla pe plan extern. Dar probabil ca tu, ca si domnul Tapalaga, sunteti niste chelneri de bacsisuri mici interesati daca primarul din nu stiu ce comuna este PSD sau nu. Daca fura sa-l ia DNA-ul. Daca nu, poate sa fie si PSD ca nu intereseaza pe nimeni. "Ce putem face noi" ... noi ca indivizi nu mare lucru, noi ca natiune ne-am putea gandi ce facem daca lucrurile enumerate de mine se intampla. Cum reactionam. Asta daca nu cumva principala noastra preocupare este ca nu apare Iohannis in fiecare seara la ora 18:00 sa injure pe cineva (teme preferate - antenele, voiculescu, psd-ul).
        • +12 (22 voturi)    
          Asa cum spuneam... (Marţi, 1 martie 2016, 15:42)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Ce am spus eu si ce raspunzi tu? Am spus eu ca cele mentionate de tine nu ne influenteaza? NU! Doar am spus ca noi nu le putem schimba. E o mica mare diferenta. Deci prefer sa ma ocup de ceva ce pot face dacat sa pierd vremea ca tine cu lucruri pe care oricum nu le pot schimba. Ma indoiesc ca de ex. Rusia va lua in considerare cum reactionez eu. Sau poporul englez va vota altfel in caz de brexit bazandu-se pe reactia Romaniei si a romanilor...
        • +8 (14 voturi)    
          Surprinzator mereu. Ai ajuns sa-l lauzi pe Boc (Marţi, 1 martie 2016, 16:52)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Doar crestere economnica a Romaniei a reinceput in 2011 iar astia de la psd au ajuns la butoane in 2012.
    • +12 (26 voturi)    
      Din experiență, de-acolo e înverșunarea (Marţi, 1 martie 2016, 14:36)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      PSD-ul este corupția de partid și de stat, a dovedit asta la fiecare guvernare. ”Temele reale” nu pot fi influențate în niciun fel de România, indiferent cât de negativ ar afecta-o.
      • +7 (9 voturi)    
        Aici e cheia schimbarii (Marţi, 1 martie 2016, 18:43)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        In Romania, si chiar in lume, e necesara existenta unor partide de stanga autentice. Partide care nu pretind ca in protejeaza pe cei defavorizati, doar ca sa poata face jocurile pe sub masa in propriul avantaj.

        Din pacate, dupa experienta comunismului si a tot ceea ce a urmat, nu sunt multi care mai pot macar crede ca politica de stanga poate fi si democratica si inovatoare si autentica. Stangistii au o lunga istorie plina de esecuri.
    • +9 (11 voturi)    
      In criteriile alea de integritate este vreun (Marţi, 1 martie 2016, 16:44)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      articol referitor la cei cu o condamnare in prima instanta?
  • -17 (41 voturi)    
    Concluzia,domnule Tapalaga, (Marţi, 1 martie 2016, 14:13)

    xrogo [utilizator]

    spuneti-o,concluzia dumneavoastra este sa revina Basescu,pe care l-ati sustinut pana-n panzele albe,cu toata gasca sa de hoti si de
    • +9 (31 voturi)    
      Altul cu idei putine dar fixe! (Marţi, 1 martie 2016, 14:40)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Cum de va adunati pe aici? Ce treaba mai are Basescu aici? Nu numai ca nu mai poate candida, conform Constitutiei pentru ca are deja doua mandate (nu ca ilici al vostru) dar acum e un mare NIMENI! Uitati-va la declaratii, actiuni... Asa ca ce tot ii trageti cu Basescu, basistii, si altele in acelasi idei??
      • -2 (22 voturi)    
        vorbind de idei putine... (Marţi, 1 martie 2016, 15:34)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        in afara de varan si latrina 3, ce mai aveti?
        • +5 (17 voturi)    
          Tu stii sa citesti? (Marţi, 1 martie 2016, 15:44)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Sau asa ti s-a dictat si te-ai conformat imediat ca un sluj? Unde am spus eu ceva de latrine, varan??
      • +14 (24 voturi)    
        EU II INTELEG ! (Marţi, 1 martie 2016, 17:43)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Atat de mult si de tare le-a tras-o pe unde i-a prins, (alegeri la Primaria Bucurestiului-de doua ori, alegeri prezidentiale-de doua ori, referendumuri-de doua ori) incat au transformat obsesia infrangerii intr-o obsesie freudiana si ma opresc aici.
        PS. Cat timp exista Basescu nu are cum sa fie un nimeni. Si chiar dupa ce n-o sa mai existe, tot o sa-i bantuie. Uselistii sunt damnati pe vecie !
    • +12 (28 voturi)    
      jos basescuj ! (Marţi, 1 martie 2016, 15:09)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ragnetu' de lupta al usl'amului. :)
      de fapt, abaterea atentiei de la adevaratul scop al organizatiei politico mafiote, cunoscute sub numele de usl.
      care nu mai exista, dar este. merge si invers, nu mai este, dar exista !
      abaterea atentiei prostilor, lupta impotriva basismului !
      sloganu' asta inca mai gaseste fraieri, mai ales acum, in buza campaniei electorale.
      macar asa se spera, asa se striga la latrine si oteveuri.
      hm, nu stiu daca mai e ce'a fost. mai ales ca nu mai e voie cu ...punga de la primar...
      primaru' din prima miscare, e exact a uninominalul. depinde cat bagi. bagi mai mult malai, cumperi mai multe voturi, la prima strigare.
      asa va fi in satele de pe plaiurile mioritice.
      indiferent daca dragnea va fi, in or out :)
      • +13 (23 voturi)    
        oare cine??? (Marţi, 1 martie 2016, 16:29)

        nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        cine a adus uslamul la putere? nu electroratul [cei ce au votat USL] si mai ales cei ce NU AU VOTAT in dec.2012?????
        Va lamentati pe Fb, pe HB, la o bere, dar in ziua votului stati acasa sau plecati in week-end!
        Cine pune botul la lozinca PSD si latrina: "toate partidele aceeasi mizerie" , lozinca care sa descurajeze votul?
        Cine pune botul la sondajl PSD [pardon, Dancu, IRES] care descutajeaza votul?
        Cine sta cu ochii pe " onestii ziaristi" care fac propaganda USL?
        "Prosti sa fie, ca escroci se gasesc" [citat din procesul CARITAS].
    • +10 (14 voturi)    
      Intre doua rele romanii aleg mai merul raul (Marţi, 1 martie 2016, 16:55)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      mai mic. Se pare ca linistea si tacerea dauneaza grav Romaniei.
      • +2 (8 voturi)    
        asa ne recomanda unul (Marţi, 1 martie 2016, 18:14)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ty

        dupa vanzolelile lovirutionare si mineresti.
        a fost primul presedinte democrat (LOL!).
        ne recomanda sa'l votam pentru liniste....
        si a fost liniste pe timpul sau. s'a furat in liniste.
  • +16 (28 voturi)    
    Ciuma Rosie! (Marţi, 1 martie 2016, 14:14)

    intruderul [utilizator]

    http://i1.wp.com/www.foxcrawl.ro/wp-content/uploads/2014/11/Harta-rezultate-alegeri-prezidentiale-judete-Romania-tur-1.jpg

    Eu locuiesc in Ploiesti,va dati seama ce drama traiesc intr-unul din fiefurile psd?
  • -15 (31 voturi)    
    Deci ce sa intelegem, (Marţi, 1 martie 2016, 14:15)

    xrogo [utilizator]

    sa vina Base sa ne salveze ca-n 2010,adica sa ne mai taie din venituri ca sa-si mai completeze gasca lui averea?
    • +11 (23 voturi)    
      pai e singurul in afara brutariei (Marţi, 1 martie 2016, 14:26)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      nea dan unkiu tau e la brutarie , el insusi..e terminat ...hrebe father & son idem..pe cine sa punem ? spune tu...
    • +1 (19 voturi)    
      plus omul politic de incredere Udrea! (Marţi, 1 martie 2016, 14:29)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      girata si garantata de nea Base, nu?
    • +6 (14 voturi)    
      Vezi mai sus (Marţi, 1 martie 2016, 14:41)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Macar citeste daca nu poti gandi singur...
    • +8 (18 voturi)    
      how's trolling these days? (Marţi, 1 martie 2016, 14:54)

      Sorrows [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      tare prosti mai sunteti, trollilor
    • +7 (9 voturi)    
      VEZI CA TE-A LUAT VALUL ! (Marţi, 1 martie 2016, 17:50)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Ai postat un comentariu in plus fata de norma zilnica asa ca asta e pe gratis, n-o sa ti-l plateasca la partid.
      Sau vrei sa te remarci ?
    • +5 (11 voturi)    
      Nooo, Pisicanel Dofttore Poanta (Marţi, 1 martie 2016, 19:28)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      El si cu pretenarii lui cei idioti aka Cap de Peshte Shova si cu Sluga Umila Nitzu. Totul supt atenta indrumare a Bunicutzei supervizata direct de la MosCow.
      Ce or sa faca? Simplu, mai multe taxe pe stalpi si pe benzina, aruncat dosarele babane aka Behtel, Kaimunaz, Oltchim, Hidroelectrica, Baietzashii Dashtepti, Mehel, Onesti, CFR, etc atc. Daca dispar astea dispare si problema, lumea uita, pibul urca, asistatii molfaie linistiti din galeata, e liniste, liniste de moarte.
  • +19 (31 voturi)    
    herr mahalache si latrina 3 ?! (Marţi, 1 martie 2016, 14:19)

    nash pandelica [utilizator]

    pai, chiar azi, latrina combate, cu manie varanica, mafia din prahova. asta dupa o tacere complice de vreo doi ani. caci, atunci, pesedeaua era mai aproape de sufletul gadesc al varanului.
    dupa memorabilele vzite de lucru ale primului Consigliere de la Cupola cotrocestilor, si mai ales dupa ...asaltu' anaf asupra sediului, acum scos la vanzare, dupa cum spune un anunt pe sticla, se pare ca latrina imprastie duhori in interesul national al cotrocestilor.
    deci, au pus tunurile de vidanjare, direct si brusc, pe mafia psedizda de ploiesti.
    acuma, domnu tapalaga zice bine si apasat, cu bataie pe pesedica. numai ca, tangential, zice ceva si despre ..contaminarea pnl cu ..uls'amism.
    io zic ca nu e numai...contaminare. e cardasie, dom' tapalaga.
    usl'amul este viu, lucreaza la fel de bine ca atunci cand era la vedere, cu acte'n regula.
    demokratura cu doua partide, visul american al jefuitorului roman....
  • +8 (18 voturi)    
    din pacate guvernul e doar partial "tehnocrat" (Marţi, 1 martie 2016, 14:34)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    sub umbrela "tehnocratiei" se intampla acum o resurectie a unei parti din cei care erau la butoane in 2010-2012 (PDL+structuri...)- pe care ii regasiti din nou la unele ministere, agentii importante, directii din ministere...
    Eu vad ce se intampla la un singur minister si unde sunt acum aceia de atunci (reveniti "pe cai mari") si deci vb in cunostinta de cauza.
    Tinand cont ca atunci s-a dat un mega-jaf la ANRP dar si la diverse achizitii si fonduri europene...ma intreb ce tinta mai au acestia, reveniti acum la "butoane"?!
    • -1 (13 voturi)    
      Sa acopere? (Marţi, 1 martie 2016, 14:48)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Asa cum vrea si base la primarie.....mai ascunde/reface niste acte!
  • +18 (24 voturi)    
    Atunci iesiti la vot! Lasati lozincile si votati! (Marţi, 1 martie 2016, 14:49)

    ProLibertate-AntiMerkel [utilizator]

    Cea mai mare prostie e asta ca "nu votez ca oricum iese ala".

    La prezidentiale, n-a iesit Pinocchio, ci monstrul lui Frankenstein, de ce ? Fiindca a fost votat!

    Nu vorbesc de "performanta" neamtului, ci de faptul ca daca votezi, ceva se poate face.

    Daca nu votezi, te inchini practic la varan, alaturi de pensionari si alti asistati social.
    • +7 (15 voturi)    
      BRAVO! (Marţi, 1 martie 2016, 16:32)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui ProLibertate-AntiMerkel

      spune, doar, doar se trezesc.
      Mai mult, daca se vota masiv in primul tur, nu-l aveam pe Tariceanu sef la senat!
  • -2 (22 voturi)    
    Singura solutie (Marţi, 1 martie 2016, 14:56)

    verdi [utilizator]

    M10 si PMP sa coopereze
    Base stiu ca este capabil de un asemenea compromis pentru tara ,nu stiu daca pe Macovei ar lasa-o egoul sau fostul stapan.

    Alegeti Base la primaria generala si Macovei la noul mandat pentru presedinte.

    Un candidat la primarie sau presedentie nu se naste pe ultima suta de metri.
    • 0 (14 voturi)    
      Nu merge asa (Marţi, 1 martie 2016, 15:53)

      nescu [utilizator] i-a raspuns lui verdi

      Base e compromis, iar Macovei sigur nu il ia in calcul nici macar pt o discutie.
      Pentru bucuresteni singura solutie este o alianta a partidelor mici, fara PMP, cu cate un singur candidat la primaria generala si sectoare.

      Chiar si asa sunt sanse foarte mici pentru primarii, insa fiecare procent obtinut peste 5% conteaza pentru o mai mare reprezentativitate in consilii - iar schimbarea in bine, pe termen mediu-lung, de aici poate sa vina.
      Sa nu ne facem alte sperante pentru moment.
      • -2 (10 voturi)    
        aliante cu alte partide..compromite (Marţi, 1 martie 2016, 15:59)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui nescu

        mesajul M10, cei care au votat Macovei..nu VOteaza Nicushor dan, sau partidu Piratilor...sau alte Emanatii
      • +3 (9 voturi)    
        era de asteptat (Marţi, 1 martie 2016, 17:04)

        verdi [utilizator] i-a raspuns lui nescu

        cu ce frecventa schimba reprezentantii de la orice nivel partidele,procentele castigate de partidele mici sunt bune doar de negociat un loc in noul usl.
        Macovei ca partid este unul de buzunar ...cel mic de la blugi.Nu are nici macar candidat propriu si iese din cand in cand cu comentarii intre sedintele Bruxell-ului.
        Situatia este efectiv de lehamite.Personal ce ma mai tine legat de comentarii sunt situatiile paradoxale gen Severin si conferinta anti-coruptie,Dragnea si votul electronic cica aranjat,talibanismul orthodox si altele.
        In rest Tapalaga are dreptate .
  • +1 (5 voturi)    
    ! (Marţi, 1 martie 2016, 14:56)

    Kpriciu [utilizator]

    Norii grei se-apropie, firesc, de România.
  • -7 (19 voturi)    
    nimic despre... (Marţi, 1 martie 2016, 15:15)

    demaGOGU [utilizator]

    ...cazul Bradet, nimic despre eliminarea jucatorilor romani din agricultura, asigurari, infrastructura mare, etc

    noi continuam sa ne razboim cu voikulescu chiar si cand acesta zace in inchisoare de aproape 2 ani!
    • -4 (16 voturi)    
      obsedatii de varan (Marţi, 1 martie 2016, 15:32)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      reproseaza celorlalti ca sunt obsedati de Basescu!
      pai, Base e liber, bogat si cu gura mare.

      vad ca se tot agita amenintarea cu varanul care, din puscarie, "conduce" Romania! Sa fim seriosi, nu intra el la puscarie daca era cu adevarat puternic!!


      dar amenintarea cu varanul joaca rol de prpgram politic pentru "dreapta" locala. Si cand va muri, Voiculescu tot va "conduce" si se va da vina pe el pentru orice! Chiar si pentru furturile lui Cocos, Udrea etc.
  • -1 (27 voturi)    
    Domnule Tapalaga, (Marţi, 1 martie 2016, 15:16)

    Gladiatorul [utilizator]

    Am si eu, ca sa zic asa, doua amendamente la articolul dumneavoastra: 1) Dezastrul national urias nu se datoreaza in exclusivitate PSD. PNL-ul actual si PDLul domnilor Boc-Basescu au demolat din plin poporul acesta prea bland (ca sa nu zic altfel) - in randul caruia ma includ - aducand prejudicii imense bugetului national. Este adevarat ce spuneti despre presedintele KWJ. Dar marele rau la facut "jucatorul" Base cu banditii lui (multi), "invinsul" Constantinescu si "marele bolsevic", uciga-l toaca ca vad ca armata de procurori musamalizeaza la infinit crimele comunistului nemernic. 2) Pana nu vom face curat in intreaga ograda politica plina cu hoti si banditi - dar nu asa cu 4-5 ani de pseudopuscarie, cum se petrece in prezent si fara lucrari stiintifice in locuri unde nu se poate scrie asa ceva -nu va fi liniste. Si daca DNA bajbaie in continuare cum o face acum ma tem ca romanilor le va fi din ce in ce mai greu. Dandu-se vina unul catre altul vom produce tot mai mult abur. Doar atat. Aici nu-i vorba doar de DNA. Daca SRI isi mai permite sa-l tina pe geal Coldea in frunte-i, adunandu-i toate scamele de pe uniforma, fara sa actioneze in sprijinul natiei va fi rau. Extrem de rau. De zeci de ani mucegaiesc prin arhive dosare grele -Microsoft, EADS s.a.- si nu se concretizeaza nimic. Inseamna ca Laura Kovesi si geal Coldea "au stins" motoarele in ceeace priveste aceste dosare. Si e pacat si dureros daca au procedat asa. In Romania nu e, nici dupa douazeci si sase de ani democratie. Si dumneavoastra, domnule Tapalaga, ne distrageti atentia. Pacat.
    • +2 (8 voturi)    
      si aritmetica? (Marţi, 1 martie 2016, 16:36)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui Gladiatorul

      numai la nivel de comuna [3000 x 15] ai AZI 45 000 de persoane.
      Daca iei si pe fostii, daca adaugi parlamentarii, activul de partid etc depasesti UNA SUTA MII PERSOANE.
      Le condamni ? dureaza vreo doua sute de ani.
      Le inlocuiesti? cu cine? TU, da TU te-ai bagat in politica, sau doar zbieri si injuri pe aici???
      • +7 (9 voturi)    
        Daca ar fi cat de cat o elita cinstita acolo sus (Marţi, 1 martie 2016, 17:03)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

        ar fi de ajuns sa-i arunce in strada pe toti, ca i-ai vazut, is toti jive si almanahe, n-au habar de nimic. Astfel s-ar mai curata tara de banditi. Altfel, tot bati pasul pe loc, cum faci de 25 de ani.
        • +1 (3 voturi)    
          cinstita ca cinstita elita asta.... (Marţi, 1 martie 2016, 19:48)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

          Dar cu ceva graunte in cap ar mai fi necesar...

          Acestia care sunt acum sunt in mare lor majoritate o adunatura de birocrati - fara viziune asupra viitorului - si vor sa adune si ei ceva faima pana in toamna si atat...

          Deci astia de ne conduc sunt un pic cam limitati - in marea lor majoritate...
    • +1 (11 voturi)    
      hai (Marţi, 1 martie 2016, 17:05)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Gladiatorul

      sictir, trolule voikulesc. Minti ca de obicei de la un capat la altul. Absolut tot ce insiri sint aberatii si minciuni infecte, tipice pentru ceea ce esti.
      Ilustrezi exact ce zice Dan Tapalaga in articol, dar habar nu ai si nici nu te intereseaza.
  • +7 (17 voturi)    
    Scapa cine poate reloaded de 25 de ani (Marţi, 1 martie 2016, 15:43)

    Parzivall [utilizator]

    Nu s-a schimbat nimic, doar s-a acutizat. Intre timp s-au mai si prostit de tot si masa electorala si conducatorii.
  • 0 (10 voturi)    
    apocalipsa psd (Marţi, 1 martie 2016, 17:04)

    de-departe-vin [utilizator]

    nu ma mira ca inainte de alegeri apar voci care vorbesc de apocalipse in romania. singurul lucru care sperie cu adevarat psd-ul este instaurarea unui climat calm si previzibil. de aceea face tot ce-i sta in putinta sa creeze haos. il face prin vocea si scrisul unor ziaristi si formatori de opinie, care prezinta lucrurile atat de denaturat, ca pe un cititor mai putin informat il pune pe ganduri. din acest moment manipularea e ca si gata. romania e sub asediu! iohannis si covesi acuzati de abuzuri, dezastru, confuzie, scenariu de manipulare bine cunoscut. sa spuna cineva si sa argumenteze ce alegeri gresite a facut iohannis. daca poate.
  • +2 (20 voturi)    
    Activistul lunatic (Marţi, 1 martie 2016, 17:27)

    satanae [utilizator]

    Poate cineva sa-i dea un Distonocalm omului asta, poate reuseste sa iasa din starea de agitatie isterica cu care ne oboseste pe toti de atitia ani? Sau, daca nu merge asa, atunci electrosocuri.
    Dl. Tapalaga ne spune de multa vreme ce optiune ferma anticomunista are el. Probabil vrea sa-l credem pe cuvint, sau, mai degraba, pentru ca nu stie cum arata comunistii si activistii de partid, chiar crede ce spune. Am o noutate - relativa - pentru el: stiti cum arata si se comporta activistii de partid, dle Tapalaga? Raspunsul e simplu: uitati-va in oglinda, ca aia e!
    Sint citeva caracteristici determinante ale activistului care stralucesc din plin la d-voastra. Prima este intransigenta revolutionara. Nu exista decit alb si negru, nici un fel de nuante ale mizerabilului gri - ai nostri sint buni si albi, ailalti reprezinta fortele raului, borfasi care vor sa ne abata de la calea binelui. Dl. Tapalaga nu este singurul din aceasta categorie inaintata, nu mai departe de saptamina trecuta am citit, cu lacrimi de ris, elucubratiile cu regele de alb ale lui M. Cartarescu si raspunsul ziaristului. Apoi, pe linga intransigenta, activistul trebuie sa mai fie inarmat cu ceva: cinismul celui care stie care este calea cea dreapta a progresului tarisoarei, pentru ca tuturor sa le fie bine. Scopul scuza mijloacele, asa ca poate sa se alieze temporar cu orice mizerie umana, in cunostinta de cauza, daca asta serveste cauzei marete. El vede calea, asa ca putina murdarie pe maini nu conteaza. Aduc aminte aici cu cit calm ne explica dl. Tapalaga anul trecut cum stia dintotdeauna ca lupta Capitanului de la Cotroceni era, de fapt, o rafuiala intre gasti, una mai murdara decit alta, in care Udrea, Cocos, Ponta, Capitanul erau toti o apa si-un pamint, dar, pentru ca interesele progresului o cereau, el a a mers cu totul pe mina Capitanului, pentru ca era vehicolul progresului. Ar mai fi multe de spus, dar ma opresc aici, din lipsa de statiu si chef. Si inca o data: calmati-va, ne plictisiti rau!
    • +3 (3 voturi)    
      Coooreeect! (Miercuri, 2 martie 2016, 2:44)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Clar si lamuritor!
  • +3 (7 voturi)    
    si pe publicul din RO... (Marţi, 1 martie 2016, 19:44)

    ..13 [utilizator]

    Cat poti conta?

    In marea lui majoritate publicul este manipulat grosolan de politicieni si este captiv semnalelor trimise de mass-media afilitata mogulilor - deci sanse aproape 0 de a misca ceva, concret.

    Asadar si prin urmare de unde o sa vina salvarea RO?

    Banui ca de la niste lideri locali, inteligenti, hotarati sa nu cedeze in fata populismelor.

    Nu putem conta pe Evropa -miroase urat de la distanta.

    Putem conta doar pe o tara mare, si sa sper ca macar aceea sa fie treaza si puternica!

    Este evident ca schimbarilor vor continua...
    Daca criza financiara care a marcat anii 2008-2009, acum urmeaza o severa criza politica si sper sa se gaseasca calea spre un viitor mai bun.

    Sunt mult mai multe tari aflate pe marginea prapastiei - nu este numai ro si asta nu inseamna ca trebuie sa ne bucuram de boala caprei vecinului - si deci criza/ schimbarea ii va afecta pe multi...

    Astept o schimbare de natura politica, care sa produca mutatii in lidershipul international.

    Astept, am rabdare si incredere!
    Viitorul poate sa sune mai bine incepand de maine!
  • +4 (8 voturi)    
    Să nu uităm... (Marţi, 1 martie 2016, 19:46)

    AlinL [utilizator]

    ...flitul de palmă pe care l-a luat Victor Ponta de la electoratul românesc. Acest electorat există și respiră în continuare. Acest electorat va continua să voteze anti-PSD și la alegerile locale.

    Nu zic că situația e roz dar zic totuși să fim mai reținuți.
  • -1 (3 voturi)    
    Sfarsitul Preagalacticului (Miercuri, 2 martie 2016, 2:01)

    AdrianFlorea1 [anonim]

    Luati aminte uslamistilor...

    https://www.facebook.com/adrian.florea.5494/videos/10153242921707159/
  • +1 (1 vot)    
    daca nu ai fi monarhist...... (Miercuri, 2 martie 2016, 21:10)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    poate te-am lua in seama , dar ................de vrajeli suntem satui.
  • 0 (0 voturi)    
    Au dat in mine... (Joi, 3 martie 2016, 14:35)

    t.i. [utilizator]

    Au dat in mine de n-a mai ramas loc neparadit. Acum, ma electrizeaza unde au mai electrizat si alta data, prin rotatie, peste rani si afectiuni vechi. Normal, nu mai au portiuni sanatoase unde sa aplice si se intorc la cele vechi, dau peste vechile vanatai. Atat au dat de prosteste si fara socoteala ca n-a ramas loc viabil, sanatos. Ce rost aveau torturile alea nestavilite, fara noima intensificate, fara limite de prevedere, si fara socoteala in conservarea sanatatii si vietii mele? Nici un rost. Erau date cu ura, sa ma distruga, sa-mi ruineze sanatatea, sa ma elimine daca nu subit, atunci macar cu pasi repezi. N-as fi avut dreptate daca nu mi se confirma in fiecare zi, iar si iar aceeasi concluzie. Uitati cum se adevereste ce am repetat de atata vreme, cat de limpede se vede lipsa de chibzuinta si analiza atenta, nepasarea si reaua-vointa in felul in care gestioneaza masuri de care depind sanatatea mea.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică